Verwijderd

ShadowBumble schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:28:
[...]

Sorry geen resist gear was destijds een big no no als je het niet had was het eigenlijk je healers alleen maar onnodig opzadelen met extra pressure. in TBC was het echt wel stukken moeilijker om te upgearen puur vanwege de effort die je erin moest stoppen.

Levencyclus van een nieuwe Lv70 tank :
- Normals farmen voor je Rep ( destijds exalted nodig om heroics te doen )
- Daarna Heroics farmen voor je Gear
- Attuments doen voor je Raid Instances

Dat koste veel meer moeite dan tegenwoordig met rent met een alt dagelijk een HC farmed wat emblems stapt in op de 1 na hoogste tier met een vleugje van de hoogste tier en gaan.
Het kostte alleen meer tijd, erg moeilijk was het niet. Alleen de heroics in het begin van TBC waren moeilijk maar dat heeft niet echt lang geduurd.

• NeilForeal
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-12-2024

NeilForeal

Quay

Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 09:34:
Wat betreft Garfrost in PoS (HC), wat is de big deal met achter de rocks te staan?
Het enige wat ik doe, terwijl iedereen er altijd achter gaat staan, is full dps en achter Garfrost blijven staan.
De damage stacks doen me niet zoveel pijn en op m'n rug liggen daardoor gebeurd al helemaal niet.
Dat soort mensen laat ik altijd dood gaan. Beter wel de tactics navolgen, 20 stacks = personal healer. No thanks :)

En soms doen de rocks het inderdaad niet helemaal. Ik ga er altijd maar vanuit dat de laatst gegooide rock alleen werkt, de rest niet. Misschien is dat nog niet zo gek. Dat heeft voor mij iig altijd gewerkt.

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 11:14:
Mijn dank grenst aan honsdolheid :) alvast super bedankt man!
:Y)

Ergste is dat ik je opmerking over een Alliance altaartje nog ga geloven ook :Y

When all else fails, resurrect and start over

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:24
[...]
Ik denk eerder dat je revered en naar het einde toe honoured moest zijn om die heroic keys te kopen.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 13:35
[...]

Sorry geen resist gear was destijds een big no no als je het niet had was het eigenlijk je healers alleen maar onnodig opzadelen met extra pressure. in TBC was het echt wel stukken moeilijker om te upgearen puur vanwege de effort die je erin moest stoppen.

Dat koste veel meer moeite dan tegenwoordig met rent met een alt dagelijk een HC farmed wat emblems stapt in op de 1 na hoogste tier met een vleugje van de hoogste tier en gaan.
Zoals Kapoen reeds zei Revered voor HC in begin TBC later generfd naar Honored.
Maar je hebt gelijk het was best hard farmen en grinden in TBC om als tank je gear op orde te hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door belgian1 op 25-02-2010 11:43 ]

Verwijderd

-BB- schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 11:23:
[...]

:Y)

Ergste is dat ik je opmerking over een Alliance altaartje nog ga geloven ook :Y
Euuhh dat had ik beter niet kunnen zeggen 8)7 ik ontken uiteraart alles en ben totaal geen Alliance extremist! ehhh ..owja! het is maar een spelletje O-) geloof je me nu een beetje haha?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2010 11:42 ]

RyackWerk schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 11:07:
Heb je enig idee hoe groot het verschil is tussen command en corruption? Ik gebruik corruption voor trash, heb nog steeds niet de tijd genomen om command te proberen. Op dit moment heb ik geen problemen met aoe threat, maar als het beter kan is het mooi meegenomen.

Weet jij hoeveel extra mobs je kunt raken met command? Is het maximaal 2 of werkt het ook met HotR, zodat je voor iedere HotR target nog eens 2 extra raakt?
Dat laatste werkt afaik niet, HotR doet er 4, maar enkel vanuit je main target raakt SoCommand 2 andere mobs. Voor mijn gevoel heb ik veel sneller een berg agro op de trash te pakken dan met ticking SoCorruption (enkel vanuit HotR doet hij aoe ticks), veel meer speelruimte om te kijken wel mob de meeste agro van andere krijgt.

En eer je op 5 stacks zit met SoCorr op de andere mobs, zijn er waarschijnlijk al een paar dood (pas bij 5 stacks gaat je threat echt heel hard, daarom weer handig op een boss).
Menace_1981 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 11:01:
Ik ben momenteel mijn Enhancement Shaman aan het gearen en gebruik nu de prio rotatie: Flame Shock, Stormstrike, Lava Lash en bij 5 MW stacks afhankelijk van single of multi target de instant Bolt. Verder gebruik ik Fire Nova alleen bij meerdere targerts. Met de gear die ik nu heb zit ik op ongeveer 2.5 k dps.

Is mijn prio rotatie en is de hoogte van mij dps goed? Mijn character: http://eu.wowarmory.com/c...?r=Dragonblight&cn=Exonii
Makkelijk, je wapens en je crit. 2.5k is zeker niet slecht voor jou setup, ruimte genoeg om je dps enorm stuk op te krikken met bijvoorbeeld die 232 wapens uit ICC HC. Zelf heb ik altijd Windfury op main, flame op offhand (door de interne cooldown van Windfury heb je niets aan 2x Windfury). Probeer anders op een dummie met 2x flame op je wapens, kijken of dit beter werkt dan Windfury/flame. In je rotatie kan je ook nog een earth shock opnemen, als je Stormstrike en Lava lash nog op cooldown zitten - die krijgt immers bonus damage van je Stormstrike debuff. Einde van de rit, voor alle classes, crit en hogere base dmg maken die enorme DPS, zeker de shocks via elemental fury tikt dit behoorlijk aan (100% crit dmg bonus).

Ik heb trouwens de 16/55 ipv 18/53, fire nova gebruik ik niet zo bijzonder vaak om het echt nuttig te maken. (die heb ik in ancestrial knowledge zitten)

Edit, en je glyph, persoonlijk zou ik windfury glyph vervangen door flame shock, zodat de ticks van flameshock criticals geven. Zie net dat ik mn ele glyphs nog heb (3sec nova, totem of wrath).

Verder heb je nog enorme ruimte voor gear upgrades, ringen, trinkets (de frost totem en trinket zijn bizar leuk, je AP vliegt omhoog terwijl je gewoon staat te meppen). Mijn shaman staat gesaved als resto op het moment, als ik het niet vergeet zal ik morgen wel armory geven voor mijn enh set.

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 25-02-2010 11:50 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• patrieckske
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-03 14:30
Draven schreef op maandag 22 februari 2010 @ 17:06:
Ben ondertussen lekker aan het levelen met m'n elf hunter.. Maar wat zijn hiervoor nou een beetje aan te raden skills/talents. Ben beast mastery maar goed aan het oppompen omdat m'n pet meestal de aggro pakt.
Skills heb ik maar voor leatherworking en skinning gekozen, die ga ik binnenkort wat omhoog halen.

Verder zijn alle tips/hints voor een beginner welkom :P
ben je nog een goede (up-to-date) talent build voor beast mastery tegengekomen?
zit nu in hetzelfde schuitje... Huntertje in de maak, bijna lvl 12... Mja tijd, te weinig tijd!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 11:41:
Euuhh dat had ik beter niet kunnen zeggen 8)7 ik ontken uiteraart alles en ben totaal geen Alliance extremist! ehhh ..owja! het is maar een spelletje O-) geloof je me nu een beetje haha?
Nope :N :w

Maar dat geeft niet, het is jouw wereld ;)

---------------------------

Overigens, over emblems sparen of uitgeven aan bepaald tier items. Mijn vrouw had hetzelfde. Net gloves voor frosties gehaald, 's avonds doen we VoA25 en shaman tier10 dropt en ze wint. Dag frosties :w Zo zit het mee en zo zit het tegen ;)

When all else fails, resurrect and start over

Zoiets mischien? Is nagenoeg mijn build, buiten 1 of 2 talents ergens anders (die 1% mana regen bij pet crit)
http://eu.wowarmory.com/t...0000000000000000000000000

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
SinergyX schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 11:44:
[...]

Makkelijk, je wapens en je crit. 2.5k is zeker niet slecht voor jou setup, ruimte genoeg om je dps enorm stuk op te krikken met bijvoorbeeld die 232 wapens uit ICC HC. Zelf heb ik altijd Windfury op main, flame op offhand (door de interne cooldown van Windfury heb je niets aan 2x Windfury). Probeer anders op een dummie met 2x flame op je wapens, kijken of dit beter werkt dan Windfury/flame. In je rotatie kan je ook nog een earth shock opnemen, als je Stormstrike en Lava lash nog op cooldown zitten - die krijgt immers bonus damage van je Stormstrike debuff. Einde van de rit, voor alle classes, crit en hogere base dmg maken die enorme DPS, zeker de shocks via elemental fury tikt dit behoorlijk aan (100% crit dmg bonus).

Ik heb trouwens de 16/55 ipv 18/53, fire nova gebruik ik niet zo bijzonder vaak om het echt nuttig te maken. (die heb ik in ancestrial knowledge zitten)

Edit, en je glyph, persoonlijk zou ik windfury glyph vervangen door flame shock, zodat de ticks van flameshock criticals geven. Zie net dat ik mn ele glyphs nog heb (3sec nova, totem of wrath).

Verder heb je nog enorme ruimte voor gear upgrades, ringen, trinkets (de frost totem en trinket zijn bizar leuk, je AP vliegt omhoog terwijl je gewoon staat te meppen). Mijn shaman staat gesaved als resto op het moment, als ik het niet vergeet zal ik morgen wel armory geven voor mijn enh set.
Okay, hartstikke bedankt voor de informatie. Ik ga ermee aan de slag :) Ben erg benieuwd naar de armory van jouw Shaman.

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 12:54
RyackWerk schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:59:
[...]

Ik heb nergens gezegd dat het vanaf het begin af aan makkelijk was. Mensen hebben gewoon aangenomen dat ik dat bedoelde. Ook moet je niet vergeten dat in TBC prot pallies de aoe tanking class was.

Nadat je KZ gear had werden de heriocs stukken makkelijker. Betere gear betekent minder CC in heriocs. Zeker de instap heriocs waren al snel goed te doen.
Hier maak ik iig op uit dat je de 1e nerfs in heroics hebt gemist. Om onze Tank van toen te quoten over ramparts: 1e trashpack, je kreeg een cheapshot en 2 seconden later was je dood, en dat met 2 resto shammies

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

ImdaMned schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 12:15:
[...]

Hier maak ik iig op uit dat je de 1e nerfs in heroics hebt gemist. Om onze Tank van toen te quoten over ramparts: 1e trashpack, je kreeg een cheapshot en 2 seconden later was je dood, en dat met 2 resto shammies
Pfoe, inderdaad... toen was heroic nog echt heroic. 2 seconden te laat met CC en *poef* healer down (soms zelfs tank down omdat de incomming dmg gewoon enorm was). De trial of the naaru quests... ouch, hoe vaak een non-CC class wel niet door Shattered Halls getrokken moest worden.

Werd soms ook wel eens vervelend moet ik toegeven ;)

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Menace_1981 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 12:08:
[...]

Okay, hartstikke bedankt voor de informatie. Ik ga ermee aan de slag :) Ben erg benieuwd naar de armory van jouw Shaman.
bezoek deze pagina eens: http://elitistjerks.com/f47/t20765-shaman_enhancement/
Hier staat alles wat je wilt weten voor spec, gear, gems, enchants, rotations etc. Niet alles wat synergy zegt klopt ook. het meeste zit wel in de goede richting.

Ik denk dat ik uitgelogd ben als resto maar wellicht dat je soms mijn enh gear ziet http://armory.wow-europe....t%27s+Hammer&cn=Gondorath (ps de glyphs en talenttree zijn nog van voor de laatste patch dus niet aangepast aan fire nova)

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Verwijderd

ik kan me nog die instance in coilfang herinneren op heroic met die giants, dat je 2 mobs had die je voorbij moest en niet te Cc-en waren, of te stunnen, die moest je dus echt taunten en kiten als je gear wat onder de maat was. Super moeilijk maar wel echt leuk! Was WOTLK zo pittig op heroic, dan had nu niet iedereen in het paars rond gelopen.

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
ImdaMned schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 12:15:
[...]
Je bedoelt waarschijnlijk kidney shot in plaats van cheap shot.

Die tank van jullie had natuurlijk de pack voor de brug en de patrol tegelijk gepulled.
thewizard2006 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 12:47:
bezoek deze pagina eens: http://elitistjerks.com/f47/t20765-shaman_enhancement/
Hier staat alles wat je wilt weten voor spec, gear, gems, enchants, rotations etc. Niet alles wat synergy zegt klopt ook. het meeste zit wel in de goede richting.
Erm, zoals?
en het is sinergy, met een i :P

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 12:54
RyackWerk schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 12:53:
[...]

Je bedoelt waarschijnlijk kidney shot in plaats van cheap shot.
[...]
Die tank van jullie had natuurlijk de pack voor de brug en de patrol tegelijk gepulled.
Tsss, wat een aannames.

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Teunis schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:43:
Ben sinds tijdje MGT pet aan het farmen geweest
1ste run meteen de mount :S ongveer zo'n 2 weken zo,
was Dinsdag eindelijk zo ver, had op internet gelezen dat je mojo kon solo farmen.
dus op naar zul'aman, nog geen 15 sticcks verder had ik de mojo al :D
Nice :) Is ZA farmen voor mojo alleen te doen voor een tank class? Of maakt een warlock of shaman ook wel kans van slagen? MGT --> pet en mount droppen alleen op heroic toch?

Lief dagboek,

Mijn lockje is weer lekker aan het upgraden, yay! Gisteren in ICC25 van Saurfang zo'n armor token gekregen dus mijn muts is nu bruin (idd, dat klinkt erg fout :X). Tot en met Saurfang alles 1-shot; verder zijn we nog niet in 25mans en gisteren ook voor het eerst pas eens wezen kijken bij die slapende kikker draak :9

Bij Deathwhisper kregen we de ICC weekly en die is tamelijk makkelijk, 5 emblems als onverwachte bonus.

Gisteravond ook meteen maar ff VoA10 en 25 gedaan, 25 dropte niks nuttigs voor mij maar vooruit, als niemand rollt op de pvp-pants van de Ice Watcher wil ik ze wel :D VoA10 was een class run en eindelijk eens mazzel: Ice Watcher dropte T10 pants!

Afgelopen tijd heb ik 2 delen T10 gekocht maar geen prio op legs of hands ivm mogelijke drops in de Vault en dat loont nu.

Nou ja, toen zat ik nog maar 4 emblems van mijn volgende deel T10 vandaan, dus heroic random er achteraan gegooid en toen waren de mogelijkheden tot het verdienen van de laatste 2 frosties op, behalve ICC10 puggen (en daar is mijn guild niet blij mee) dus de 4-piece bonus komt vanavond _/-\o_

Weer een boel emblems en honour er doorheen gejaagd om mijn nieuwe gear te voorzien van gems, enchants erop... bummer dat als je je T10 upgrade dmv een token de enchants en gems wel verdwijnen maar ik ben al heel blij dat je niet nog eens een sloot frost emblems erbij moet inleveren. Vanavond dus een nieuwe chest halen en dan eens zien of de 4piece bonus idd zo goed is.

Ik kom trouwens wel om in de +hit momenteel; ik heb zelfs nog een wrist liggen die beter is dan die Bejeweled Wizzard's maar waar wel weer een sloot +hit opzit, zit ik nou niet op te wachten :S Met ICC gear ben je echt zomaar ver over je cap heen...

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
RyackWerk schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:59:
Ik heb nergens gezegd dat het vanaf het begin af aan makkelijk was. Mensen hebben gewoon aangenomen dat ik dat bedoelde. Ook moet je niet vergeten dat in TBC prot pallies de aoe tanking class was.
Tja, als meerdere mensen dat aannamen ligt het misschien aan de manier waarop je dat schreef? Maakt me weinig uit hoor, maar in plaats van dit hele verhaal had je ook gewoon je tekst kunnen nuanceren. Zo kwam je tekst gewoon over, dat is wel duidelijk aan de reacties :)
Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 09:34:
Wat betreft Garfrost in PoS (HC), wat is de big deal met achter de rocks te staan?
Het enige wat ik doe, terwijl iedereen er altijd achter gaat staan, is full dps en achter Garfrost blijven staan.
De damage stacks doen me niet zoveel pijn en op m'n rug liggen daardoor gebeurd al helemaal niet.
Euh, wat denk je dat er gebeurt als je healer de instance niet enorm overgeared en niemand die stacks laat droppen?

Enorme fail zeg, bah.

[ Voor 32% gewijzigd door Hydra op 25-02-2010 13:16 ]

https://niels.nu

Verwijderd

Zijn punt in de laatste alinea onderstreept inderdaad je punt in de tweede alinea. In die post. Gearscore zegt niets over of iemand uberhaupt iets van de encounter af weet.

En healers maar de schuld krijgen als ze niet iedereen up houden.

• NotoriousBAS
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 00:44
deTwisj schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 11:05:
Nieuwe week, nieuwe kansen (mbt raids). Gisteren nog tijd gevonden om VoA10+25 op m'n mage te doen en VoA10 op m'n paladin. Jammergenoeg wederom geen gratis t10. Dit zet mij wel voor een kleine dilemma. Ik wil namelijk 2t10 op mijn mage zien te krijgen maar zit te twijfelen of ik de goedkope t10 moet pakken of langer moet wachten voor de duurdere. Ik heb nu een kleine 100 frost emblems en zit dus redelijk dicht bij de shoulders/hands combinatie (120 emblems). Je zal natuurlijk zien dat wanneer ik die hands haal hij in VoA dropped. Daarom zit ik te twijfelen of ik niet beter head/shoulders of shoulders/body kan halen, maar dat kost wel een 35 frost emblems meer (155 emblems).

Keuzes, keuzes.
Ik zou eerst voor de andere gaan, Chest en shoulder zijn ook maar 155 emblems. Lang verhaal waarom:
Gisteren eindelijk 155 EoF bij elkaar om de hands en head te kopen voor de 4-set bonus voor mage (imba voor arcane) we komen terug van de raid: WG in progress. Ach gaan we die nog even doen en kijken we of er een groep voor VoA is. Easy win (kom op Allies op Terenas, sommige Hordies denken dat er een nieuwe bug is, ze hebben namelijk geen tenacity meer) en guild run. Yay hands drop. Andere mage was een trial, wilde niet rollen, heb in het mage channel gezegd dat toch te doen maar vond het niet erg dat ik won. Heb ik weer 60 badges extra op de weg naar 8 Saronite voor de pants of awesomeness.

• Ryack
Hydra schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 13:15:
[...]
Tja, als meerdere mensen dat aannamen ligt het misschien aan de manier waarop je dat schreef? Maakt me weinig uit hoor, maar in plaats van dit hele verhaal had je ook gewoon je tekst kunnen nuanceren. Zo kwam je tekst gewoon over, dat is wel duidelijk aan de reacties :)
Dat heb ik een paar posts terug al gedaan. Ik had de post teruggelezen en het kwam allemaal niet goed over.

[ Voor 7% gewijzigd door Ryack op 25-02-2010 13:30 ]

Voor hen die het net als ik niet goed begrepen: frost DK's met IIT gespecced hebben straks 45% melee haste. Ja je leest het goed, en nee het stackt natuurlijk niet met WF :D

Woopwoop erg blij dat frost weer gebuffed wordt!!

@Ryack discussie; kunnen we het niet gewoon weer over lock builds hebben? :D

Bnet pindle#2913

Verwijderd

Gisterenavond een aantal goede tries gehad op Dreamwalker in ICC10, met een andere raidgroep dan degene waar ik vorige week dit gevecht gehaald heb.
Ik heb dan ook alles uitgelegd aan het begin en er zat vooral progressie in de controle van adds. De healing moet echter nog wat beter (2 druids zaten op max 6k hps, die de portals namen), maar daar heb ik wel vertrouwen in, dat dat de volgende keer beter gaat.

Ik zit ondertussen op 75 Frost Emblems met m'n Mage, en wil de T10 Chest aan gaan schaffen. De 2set bonus lijkt me erg leuk voor beide specs Fire en Arcane, namelijk 12% haste voor 5sec na het benutten van Hot Streak voor Fire of Missile Barrage voor Arcane. Dat moet een redelijke uptime krijgen volgens mij.
Gaat alleen nog wel even duren. Ik heb namelijk al 251 Gloves en 245 T9 Shoulders, waar ik de 2set bonus van T9 niet snel wil breken (heb de head en shoulders nog), aangezien ik dan best veel in critrating achteruit ga. Ik heb echter nog genoeg tijd om het uit te vogelen, en wie weet, dropt er een item in VoA voor me ;)

Fire blijft erg leuk voor AoE, waar Arcane beter single target is voor mij. Ik hoop dat de nieuwe patch deze specs weer dichtbij elkaar zal brengen, zodat ik niet noodgedwongen Arcane moet speccen voor progressionfights.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2010 14:32 ]

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:30

Seraphin

Meep?

Inferno schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 12:22:
[...]
De trial of the naaru quests... ouch, hoe vaak een non-CC class wel niet door Shattered Halls getrokken moest worden.
Hell yeah, ik ben nog steeds apetrots op m'n "Champion of the Naaru" title. ;)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 09:37
Gisteravond met een 10 man group van onze guild ToC gecleared. Voor het eerst dat ik hem helemaal deed op 10 man. Vorige week werd er een DPS gevraagd voor Anub en toen mocht ik mee doen. Blijkbaar goed genoeg om nu weer mee te mogen, maar dan helemaal. Op zich ging het prima, een wipe op de champions, maar daarna zonder problemen down. Op de Twins stond ik met 8K DPS boven aan het lijstje met Damage done.

Ik moet wel zeggen dat ik 10-mans beter te doen vind dan 25-mans met onze guild. Met 10 man een wipe is binnen twee minuten klaar staan waar het met onze 25-mans raids het soms een kwartier duurt. Casual heh. :+

Ik zit alleen nog een beetje te duppen met m'n spec. Ik doe massive DPS op Trash, maar op single-target boss fights valt het een beetje tegen. Toch maar eens gaan sleutelen aan m'n rotatie voor single-targets.

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Kaap schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 16:37:
[...]

Men zal dan van 80 naar 85 moeten levelen dus het zal voor even weer drukker zijn buiten de capitols. Daarna is het precies zoals in vanilla en tbc toen iedereen level 60 en 70 was. Raiden en verder in capitol hangen.
nah , goblins , worgens , tauren paladins , dwarf shamans etc
Zal drukker zijn in de low level gebieden als nu.

.Quod me nutrit me destruit.

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

RyackWerk schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 16:13:
[...]

Wat een aannames weer. Jij hebt geen flauw idee wat ik heb gedaan en wat voor gear ik had in TBC.

Ik speel al sinds de opening van de europese servers op dezelfde server in hetzelfde gilde. Sinds TBC speel ik ook een pally. Ik ben vanaf het begin meteen prot gegaan en heb dus ook mijn gear op prot gefocused. Met mijn gilde heb ik alle raid instances in TBC doorlopen behalve Sunwell. We zijn wel met Sunwell gestart, maar veel te laat, zodat we alleen de eerste boss neer hadden toen de volgende patch kwam.

Ook voor de nerf waren de heriocs te aoe'en, als je gear maar goed genoeg was. In TBC ging ik trouwens nooit met een random groep, maar altijd alleen met gilde leden. Dan heb je een hele groep met een goede gear level en je weet hoe dat iedereen speelt.
klopt niet ofc want je deed die heroics in kut gear om raids in te komen, je kwam kara niet in zonder de heroics en daarna de verschillende attunements om verder te komen in raids.
Als je vanaf het begin van tbc heroics deed dan gebruikte je cc want je was niet goed gegeared op dat moment,

.Quod me nutrit me destruit.

• Graveheart
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-09 20:13

Graveheart

Say what?

Ik kom net op Youtube een filmpje tegen, van de eerste dag dat Blade's Edge open was.
Ik, samen met wat guildies, een raid in RFC gedaan.
Was erg tof, en ik wist eigenlijk niet eens meer dat et filmpje nog ergens rondzwierf.

Mijn toon hiertussen, Morte, de 1 van de Belf Locks. :)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=B6-7qBmrgus]

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Een raid in RFC? Is dat niet gewoon een 5mans instance?

• Graveheart

Graveheart

Say what?

SnoeiKoei schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 15:16:
Een raid in RFC? Is dat niet gewoon een 5mans instance?
Ja, absoluut. :)
Party -> Convert to raid

Hoppa, naar binnen. 8)

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Caulder schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 15:18:
[...]

Ja, absoluut. :)
Party -> Convert to raid

Hoppa, naar binnen. 8)
Ah, lol, maar dan krijg je niet al die mensen die je aan t begin van het filmpje ziet naar binnen toch? Ik neem aan dat je zo de limiet van 5 niet kunt bypassen...

• Graveheart

Graveheart

Say what?

SnoeiKoei schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 15:26:
[...]

Ah, lol, maar dan krijg je niet al die mensen die je aan t begin van het filmpje ziet naar binnen toch? Ik neem aan dat je zo de limiet van 5 niet kunt bypassen...
Dat zou je denken.
We stonden toch echt met 10 man binnen. :)
(Zie je ook in het filmpje, overgens.)

[ Voor 5% gewijzigd door Graveheart op 25-02-2010 15:28 ]

dontcare schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 14:39:
[...]

nah , goblins , worgens , tauren paladins , dwarf shamans etc
Zal drukker zijn in de low level gebieden als nu.
Ik ga gewoon een race change doen op mijn paladin, 1 paladin vind ik wel genoeg :D Belf warrior klinkt wel leuk :P

En no freaking way dat ik z'n midget ga maken, vind ze al irritant genoeg als lock pet (ja ik stel goblin gelijk aan imps :P).

• Ryack
dontcare schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 15:06:
[...]
klopt niet ofc want je deed die heroics in kut gear om raids in te komen, je kwam kara niet in zonder de heroics en daarna de verschillende attunements om verder te komen in raids.
Als je vanaf het begin van tbc heroics deed dan gebruikte je cc want je was niet goed gegeared op dat moment,
En we gaan weer verder. Klopt het niet of wil je graag iets anders lezen zodat het niet klopt? Kun jij aangeven waar in mijn post ik ze dat heriocs vanaf het begin zonder CC werden gedaan? Er staat toch duidelijk dat je goede gear moet hebben om dat te doen. Hoe denk je dat je aan die goede gear komt?

Ja in het begin doe je de heriocs met shit gear en dan ga je niet aoe'en maar CC'en. Zodra je wel goede gear hebt en de instances kent dan ga je aoe'en. Ook voor de herioc nerf was het mogelijk om in goede gear een aantal heriocs te aoe'en zonder CC. Karazhan was volgens mij al een tijdje open voor dat de heriocs werden generfd. Volgens mij had KZ al redelijk goede gear voor de "tijd".

Als we trouwens puur gaan kijken wat er echt nodig was om KZ binnen te komen, dan had je maar 2 dingen nodig. Je moest een raid hebben en je moest de key hebben. De key kon je via normal instances krijgen. Dus even heel erg kortzichting gekeken kon je dus wel KZ binnen stappen zonder ooit een herioc te hebben gedaan. Let op, hier boven staat dus niet dat je dan al meteen bosses in KZ dood kunt krijgen, maar een deur open maken moet wel lukken.

• Ryack
porn* schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 14:10:@Ryack discussie; kunnen we het niet gewoon weer over lock builds hebben? :D
Aan lock builds is toch geen lol aan te beleven. Iedereen weet dat locks OP zijn. ;)

Let op: hierboven staat een ;)

Dat betekent dat de opmerking grappig was bedoelt en niet serious.

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:41
Caulder schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 15:28:
[...]

Dat zou je denken.
We stonden toch echt met 10 man binnen. :)
(Zie je ook in het filmpje, overgens.)
Player limit is 10 man. Beetje nutteloos alleen, of je krijgt 0 exp door de raid of je bent al lvl 80 en dan loop je de hele instance door en kill je alles in je eentje pas op het einde.

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Caulder schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 15:07:
Ik kom net op Youtube een filmpje tegen, van de eerste dag dat Blade's Edge open was.
Ik, samen met wat guildies, een raid in RFC gedaan.
Was erg tof, en ik wist eigenlijk niet eens meer dat et filmpje nog ergens rondzwierf.

Mijn toon hiertussen, Morte, de 1 van de Belf Locks. :)

[video]
Ja waren leuke tijden toen. Voor die 3 horde hunters bij houden hoe snel ze wel niet levelede. Zat toen op de lock (Plaag) in Kentucky Fried Kodo. En later in Savage, die was destijds de 3 of 4de Horde guild op BE.

Ook de drama van de AQ gates, en die guilds die plofte..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Seraphin schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 14:35:
[...]

Hell yeah, ik ben nog steeds apetrots op m'n "Champion of the Naaru" title. ;)
haha :D, vindt ik peroonlijk de lelijkste ingame titel :P maar dat ben ik :D
en nee ik heb ook geen titles waarvan ik zeg woooow ! helaas.

[ Voor 9% gewijzigd door Mektheb op 25-02-2010 16:01 ]

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Mektheb schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 16:01:
[...]

haha :D, vindt ik peroonlijk de lelijkste ingame titel :P maar dat ben ik :D
en nee ik heb ook geen titles waarvan ik zeg woooow ! helaas.
Starcaller.
Dat blijft toch één van de mooiste imo :)

Of the nightfall is ook een goede voor me lock als hij in full T8 rondloopt :)

"Don't let your dreams be memes"

RyackWerk schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 15:36:
[...]

Aan lock builds is toch geen lol aan te beleven. Iedereen weet dat locks OP zijn. ;)

Let op: hierboven staat een ;)

Dat betekent dat de opmerking grappig was bedoelt en niet serious.
:P Ik heb m'n talents idd maar unspecced, 0/0/0 ftw alle andere casters maar :'( -en dat ik teveel dps deed.... :z

Bnet pindle#2913

Wootlock schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 16:03:
[...]

Starcaller.
Dat blijft toch één van de mooiste imo :)

Of the nightfall is ook een goede voor me lock als hij in full T8 rondloopt :)
Liever zou ik Celestial Defender hebben :), maar heb ze beide niet ;)
9/10 loop ik zonder title en als ik met loop is het hand of adal / The Exalted.

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Mektheb schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 16:12:
[...]

Liever zou ik Celestial Defender hebben :), maar heb ze beide niet ;)
9/10 loop ik zonder title en als ik met loop is het hand of adal / The Exalted.
Ik heb het over haalbare titels :P
Death's Demise is toch wel de coolste ingame ^^

Wootlock schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 16:14:
[...]

Naja DD title hebben ze op onze server 2 weken terug pas gehaald :P en geloof celestial defender pas 2 maanden terug :P
Dus haalbaar "was" het bij ons wel..net zo irritant als dat ik best starcaller wil maar dat me guild niet geaarsed kan zijn om er heen te gaan..:P
Maar ach denk ik redelijk tevreden ben zover met de gang van zaken, behalve dat het weer is ouderwets vol met woensdag loggers is.

Wil ik toch wel netzoals een paar guildies nog The Insane hebben maar eerst me mounts.

• Draven
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:47

Draven

It wasn't me

patrieckske schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 11:46:
[...]

ben je nog een goede (up-to-date) talent build voor beast mastery tegengekomen?
zit nu in hetzelfde schuitje... Huntertje in de maak, bijna lvl 12... Mja tijd, te weinig tijd!
Ja heb een mooie build gevonden, zal vanavond uit werk even kijken of ik de link kan terugvinden. Ondertussen weer een aantal levels verder, en zelfs een guild gejoined :)
Bevalt prima het spelletje.. Van de week nog wat mooie items geloot (voor op mijn lvl dan ;) )

Dit is de build die ik tot nu toe heb gekozen.
http://eu.wowarmory.com/c...=Vek%27nilash&cn=Sheffard

**edit
http://www.wowhead.com/?talent#cVbhzggRVu0est0eVbo

Deze volg ik grotendeels op, wil ook ietswat richting markmanship gaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Draven op 25-02-2010 21:17 ]

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

• Graveheart

Graveheart

Say what?

junglebeast schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 15:49:
[...]

Ja waren leuke tijden toen. Voor die 3 horde hunters bij houden hoe snel ze wel niet levelede. Zat toen op de lock (Plaag) in Kentucky Fried Kodo. En later in Savage, die was destijds de 3 of 4de Horde guild op BE.

Ook de drama van de AQ gates, en die guilds die plofte..
Plaag, ja, die naam heb ik wel met enige regelmaat voorbij zien komen.
Speel je nog steeds op BE?

Zit zelf onder Morte (Lock) / Caulder (sPriest) / Vendetta (Warrior)

Verwijderd

[...]

Gebruikte deze altijd maar tegenwoordig meestal zonder title...1 dag kingslayer gebruikt :|

Volgende title moet dan maar "The light of Dawn" worden na heel wat uren |:( |:(

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-09 14:15

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
[...]

Herald of the Titans is leuker imo, die is namelijk niet te outgearen, en tegenwoordig eigenlijk niet meer te halen.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 16:32:
[...]

Gebruikte deze altijd maar tegenwoordig meestal zonder title...1 dag kingslayer gebruikt :|

Volgende title moet dan maar "The light of Dawn" worden na heel wat uren |:( |:(
hehe

als ze de title nou anders geschreven hadden als bv..

< naam > slayer of the king 10man
< naam > The Soul Cleanser 25man ofzo dunno :<

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Sommige titels zijn alleen leuk als je de juiste characternaam hebt...

"Lubricated, Hand of Adal" bijvoorbeeld...

• NeilForeal
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-12-2024

NeilForeal

Quay

Impulsive the Patient

Verwijderd

"private" parts <taste good in your mouth> <-- guild.

"Salty" Manjuice

Internet "The Explorer"

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2010 17:53 ]

Verwijderd

Als je met een horde mechano hog faction transferred naar alliance word het dan een mechano chopper?

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 14:26

flessuh

Set sail for fail!

Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 22:54:
Als je met een horde mechano hog faction transferred naar alliance word het dan een mechano chopper?
ja, zelf gedaan met mn shaman, van alliance naar horde

https://www.dutchsolarboat.com

Verwijderd

ok bedankt, faction transfer dan maar binnenkort, helaas kan je maar 20k gold tegelijk transferredn Q_Q

Verwijderd

wat kan ik het beste doen als ik wil beginnen met PvP?
Basis blue setje kopen of gewoon gaan rondraggen in T9? Iets zegt me het laatste, maar ik ben niemand qua PvP :P

Edit: het beste is natuurlijk PvP gear halen van Emblems, maar de emblems zijn een beetje op op het moment.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2010 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 23:34:
wat kan ik het beste doen als ik wil beginnen met PvP?
Basis blue setje kopen of gewoon gaan rondraggen in T9? Iets zegt me het laatste, maar ik ben niemand qua PvP :P

Edit: het beste is natuurlijk PvP gear halen van Emblems, maar de emblems zijn een beetje op op het moment.
ik dan toch voor de blues gaan, voor de Resillience buff had ik voor het 2e gekozen maar tegenwordig krijg je naast het bekende effect van resillience (Crit reduction) ook nog eens 10-20% minder dmg door andere spelers ;) dat zorgt er toch voor dat je wat langer aan de goede kant van het gras blijft :P

en ik weet ook niet wat voor een class of Realm(/Battlegroup speelt) maar het dragen van pvp gear in pvp ook al is het blauw ,word meer gewaardeerd dan dat je in je T9 rondhuppeld..ze kunnen aan je wapen en titles wel zien dat je het goed bedoeld en niet al te nieuw bent ;)

ennuh ff wat ander om op de titles terug te komen : mijn favo is nog steeds "Knight-Lieutenant" en over niet al teveel kills "of the Alliance" jaja argent tournament heeft de laatste title een beetje generfed kwa coolheid haha maarja laat toch zien dat je 100.000 van die oorlogs misdadigers hebt omgebracht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrieckske
Draven schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 16:22:
[...]

Ja heb een mooie build gevonden, zal vanavond uit werk even kijken of ik de link kan terugvinden. Ondertussen weer een aantal levels verder, en zelfs een guild gejoined :)
Bevalt prima het spelletje.. Van de week nog wat mooie items geloot (voor op mijn lvl dan ;) )

Dit is de build die ik tot nu toe heb gekozen.
http://eu.wowarmory.com/c...=Vek%27nilash&cn=Sheffard

**edit
http://www.wowhead.com/?talent#cVbhzggRVu0est0eVbo

Deze volg ik grotendeels op, wil ook ietswat richting markmanship gaan.
bedankt voor de link zal die vanavond es gaan napluizen!

leuk dathet bevalt, is het je allereerste char?

[ Voor 3% gewijzigd door patrieckske op 26-02-2010 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Oh hell yeah ;) Ik wilde al heel graag een warrior gaan levelen, maar ik vond de huidige races niet zo geweldig ervoor. Zodra de Belf ook warrior kan kiezen ga ik als een gek meteen beginnen met levelen ;)

Nu in ieder geval maar weer eens verder gaan met mijn priest. Ik heb sowieso de laatste week nauwelijks ingelogd (RL health werkt niet mee), maar zodra dat het weer toelaat ben ik weer online te vinden ^^

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mik! schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 08:14:
[...]

Oh hell yeah ;) Ik wilde al heel graag een warrior gaan levelen, maar ik vond de huidige races niet zo geweldig ervoor. Zodra de Belf ook warrior kan kiezen ga ik als een gek meteen beginnen met levelen ;)

Nu in ieder geval maar weer eens verder gaan met mijn priest. Ik heb sowieso de laatste week nauwelijks ingelogd (RL health werkt niet mee), maar zodra dat het weer toelaat ben ik weer online te vinden ^^
Ik denk dat ik ondanks mijn zeer trage lvling skills ook een warrior dr bij pak dan,heb tot nu toe alleen een lock naast mn pally naar 80 gelvled en die dient nu als diss(enchant)whore dus dat was ook een beetje zonde dat ik daar tijd in had gestoken ;) na 4 jaar nog steeds pally gek haha maar die Worgen warrior lijkt me echt vet! dan look je gewoon rond als human en zodra je in combat komt morph je naar je weerwolf form :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 08:26:
[...]
Ik denk dat ik ondanks mijn zeer trage lvling skills ook een warrior dr bij pak dan,heb tot nu toe alleen een lock naast mn pally naar 80 gelvled en die dient nu als diss(enchant)whore dus dat was ook een beetje zonde dat ik daar tijd in had gestoken ;) na 4 jaar nog steeds pally gek haha maar die Worgen warrior lijkt me echt vet! dan look je gewoon rond als human en zodra je in combat komt morph je naar je weerwolf form :9~
Het is jammer dat ik geen Ally meer ben ;) Ik had graag een worgen druid willen hebben. Misschien dat ik alsnog besluit wel een worgen te maken en die te levelen als druid op mijn vorige server. Ik ken daar nog een zooi mensen dus wie weet ;) Alleen jammer dat ik daar al een druid heb rondlopen (zat er over te denken die te transferen naar Draenor met race change, helaas kan ik met die niet spelen met keybinds (clicker)).

Ik heb op Draenor trouwens nog een 80 DK rondwandelen. Op Bloodfeather nog dus een druid (mijn oude main, was volledig T7.5 en wat items uit Ulduar toen ik stopte) en ook een DK op 80.

[ Voor 8% gewijzigd door Mik! op 26-02-2010 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrieckske
@draven:

De build die je stuurde komt in grote lijnen overeen met wat ik in gedachten had:

Beginnen met Beast Mastery vol te proppen:

10 1/5 Endurance Training
11 2/5 Endurance Training
12 3/5 Endurance Training
13 4/5 Endurance Training
14 5/5 Endurance Training
15 2/2 Focused Fire
16 2/2 Focused Fire
17 1/3 Thick Hide
18 2/3 Thick Hide
19 3/3 Thick Hide
20 1/2 Improved Revive Pet
21 1/1 Aspect Mastery
22 1/5 Unleashed Fury
23 2/5 Unleashed Fury
24 3/5 Unleashed Fury
25 4/5 Unleashed Fury
26 5/5 Unleashed Fury
27 1/2 Improved Mend Pet
28 1/5 Ferocity
29 2/5 Ferocity
30 3/5 Ferocity
31 4/5 Ferocity
32 5/5 Ferocity
33 1/1 Intimidation
34 1/2 Bestial Discipline
35 2/2 Bestial Discipline
36 1/2 Animal Handler
37 1/5 Frenzy
38 2/5 Frenzy
39 3/5 Frenzy
40 4/5 Frenzy
41 5/5 Frenzy
42 1/3 Ferocious Inspiration
43 2/3 Ferocious Inspiration
44 3/3 Ferocious Inspiration
45 1/1 Bestial Wrath
46 1/5 Serpent's Swiftness
47 2/5 Serpent's Swiftness
48 3/5 Serpent's Swiftness
49 4/5 Serpent's Swiftness
50 5/5 Serpent's Swiftness
51 1/3 Longevity
52 2/3 Longevity
53 1/1 The Beast Within
54 2/3 Cobra Strikes
55 2/3 Cobra Strikes
56 1/5 Kindred Spirits
57 2/5 Kindred Spirits
58 3/5 Kindred Spirits
59 4/5 Kindred Spirits
60 5/5 Kindred Spirits
61 1/1 Beast Mastery

Daarna verder in:
Marksmanship Tree (19 points)

62 1/5 Lethal Shots
63 2/5 Lethal Shots
64 3/5 Lethal Shots
65 4/5 Lethal Shots
66 5/5 Lethal Shots
67 1/3 Careful Aim
68 2/3 Careful Aim
69 3/3 Careful Aim
70 1/3 Improved Hunter's Mark
71 2/3 Improved Hunter's Mark
72 3/3 Improved Hunter's Mark
73 1/5 Mortal Shots
74 2/5 Mortal Shots
75 3/5 Mortal Shots
76 4/5 Mortal Shots
77 5/5 Mortal Shots
78 1/2 Go for the Throat
79 2/2 Go for the Throat
80 1/1 Aimed Shot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 11:54

TiMMieJ

PSN: Orixez

Hey ik zie dat je op Dreanor horde speelt! Ik ben nu aan het denken daar heen te transferren naar horde kant. Is het daar een beetje een relaxte sfeer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 23:05:
ok bedankt, faction transfer dan maar binnenkort, helaas kan je maar 20k gold tegelijk transferredn Q_Q
Items kopen met veel waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:09
Ik verbaas me steeds meer over de mensen die op level 80 pas net de 1K dps aantikken... :X
Deed gister op mijn 65 Pally zelfs 1.2K dps over de gehele instance met 44% dmg done!
Je moet toch wel erg weinig verstand van je class hebben om op level 80 zo weinig dps te doen, en toch zie je het nog zo vaak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 08:26:
[...]
Ik denk dat ik ondanks mijn zeer trage lvling skills ook een warrior dr bij pak
Wat lees ik dat goed? Ik denk dat ik dat nog een paar keer moet lezen. Nee staat er toch echt.. Ga je dat pas doen bij Catalysm als je een Worg kan kiezen of al eerder? Als het zover is moet je maar een keer komen duellen met mij... :9

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Kees schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 16:54:
[...]

Herald of the Titans is leuker imo, die is namelijk niet te outgearen, en tegenwoordig eigenlijk niet meer te halen.
Tot op heden 1 guild gezien op Aggramar die deze titel heeft, Ik heb ook nog wel 219-226 setje liggen dus hij is nog wel te halen. Als je een decent groep hebt.

Gisteren was het mijn dag in VoA: Eerst op me lock VoA25 gedaan: poef Sanctified Dark Coven gloves droppen en ik roll een awesome 96, dus die zijn in de pocket ;)
Die avond ook op me rogue VoA25 gedaan (als enige rogue in de raid :D) en de sanctified pants droppen :D Dus ook weer een mooie upgrade er bij en tevens expertise capped. Ook me rogue gerespecced (51/18/2) en ik moet zeggen die extra haste is toch wel lief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HawVer schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 09:27:
[...]
Wat lees ik dat goed? Ik denk dat ik dat nog een paar keer moet lezen. Nee staat er toch echt.. Ga je dat pas doen bij Catalysm als je een Worg kan kiezen of al eerder? Als het zover is moet je maar een keer komen duellen met mij... :9
ja bij cataclysm haha ben niet zo'n lvler en heb alles zowiezo al een keer tot lvl 40 gelvled maar kreeg steeds heimwee naar mn pally haha waar ik zowat 200 dagen speeltijd op heb.. en dat zal denk ik ook altijd mn main blijven hoor ;) speel m nog steeds met heel veel plezier ennuh duellen doe ik niet aan,als je een duel wilt moet je toch echt naar de arena in Stranglethorn komen :) heb in al die tijd dat ik wow speel slechts 1 duel gedaan voor die achievement voor de rest doe ik ze niet..probeer dat maar niet te begrijpen is weer zo'n vaag lore ding waar ik mij aan houd haha

gisteren wel met mn arena partner een duel gedaan zodat ie 2 specs op mij uit kon proberen,daarna gin ie netjes out of range om het duel te beeindigen :) i only fight to kill!

ben op het moment voornamelijk op 1 hordie in het bijzonder aan het jagen op de Anachronos server :D:D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
TiMMieJ schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 09:03:
[...]
Hey ik zie dat je op Dreanor horde speelt! Ik ben nu aan het denken daar heen te transferren naar horde kant. Is het daar een beetje een relaxte sfeer?
Ligt er helemaal aan ;) Ik kom dus van Bloodfeather. Kleine server, veel mensen hebben leren kennen, tof sfeertje. Vervolgens kom ik op Draenor en dat was in eerste instantie een flinke teruggang voor mijn gevoel. Het voelde onpersoonlijk aan (ook al zat ik in een guild) en ik vond de sfeer niet heel vriendelijk. Nu ben ik weer een tijdje verder en redelijk geaard. Samen met mijn vriend zit ik nu bij Swing. Lekker kleinschalig, maar begint nu redelijk door te groeien naar 25m. Mensen zijn aardig en relaxed, maar ik mis Bloodfeather toch wel. Voordeel vind ik wel dat alles gepugd wordt en redelijk succesvol. Progression zit wel goed met de verschillende guilds die rondlopen. Maar net als een groot deel van de andere servers is ook Draenor het 'slachtoffer' van gs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Gisteren een PuG ICC10 gedaan en ik moet zeggen dat het beter ging dan ik had verwacht. Normaal genomen hebben PuG's op mijn server meestal wel wat moeite bij Deathwhisper en komen niet voorbij Saurfang maar dit keer was eigenlijk alles wel een oneshot. Grappig genoeg was ik de enigste persoon die dood ging, tot twee keer toe waarbij 1x bij Deathwhisper (eigen domme fout) en 1x bij Saurfang (niet mijn schuld imo!).

Bij Deathwhisper zaten we in p2 en ik had zwaar mp nodig dus zette Evocation in. Juist op dat moment zie ik dat er een ghost spawned en mijn kant op komt, ik probeer nog net een tick te krijgen en daarna weg te rennen maar kreeg 1 klap. Op zich kan ik dat overleven, maar juist op de moment kwam er een Frostbolt op me af en toen was ik wel dood :P.

Bij Saurfang ging het heel goed tot de op één na laatste adds ronde. Ik deed netjes m'n ding en schoot een 4AB buffed AM met MB proc de add zijn richting in om zo aggro te krijgen. Probleem was dat mijn 'hulpje' een shadow priest niet hielp zodat ik in principe solo moest kiten. Mind flay helpt zo veel (slowed add) en ondanks dat ik m'n frost nova en blink nog had gebruikt mocht het niet baten en ging ik neer (gelukkig zonder mark). Saurfang had toen al <10% hp dus zo'n ramp was het niet.

Daarna nog even Festergut geprobeerd alleen omdat er een aantal waren die het gevecht niet kende (blijkbaar!) kregen we onze eerste wipe. Een van de tanks wist namelijk niet (of was vergeten) om te taunten bij 8 stacks aan bloat en hierdoor zij er een tank boem, dan kan je het vergeten. Toen hebben we maar besloten om er een punt aan te breiden, het was immers half 12 alweer. Ik ben tenminste nog weg gelopen met 8 frost emblems en ook een frost needle! Meteen een hit offhand gehaald van 25 heroism emblems dus nu zit ik met mijn <5k GS mage toch nog lekker 2670 SP, 23% Crit, 783 Haste rating en 302 Hit rating. Zit alleen nog even te dubben of ik SP enchant doe inleveren voor Black Magic enchant (haste op proc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kære dagbog,

Gisteren relatief weinig gespeeld en alles was op m'n Paladin als healer.
Daily heroic gedaan, dat was ToC5. Er dropten mooie Boots, maar het was Mail. Dat kan ik als Paladin niet needen, alleen greeden. En iedereen drukte logischerwijs op Disenchant, omdat er een Enchanter in de groep zat. Dan wint er iemand anders, en zie je je upgrade (ook al is het Mail) veranderen in een Abyss Crystal :'(
Verder nog normal FoS gedaan, met nog een 'leuke' actie. De hele run gaat snel en soepel, waar we bij de eerste baas aankomen. Die dropt z'n tanking Mace. De andere Paladin drukt op need, dus ik wil gaan passen voor 'm. Maar ineens verlaat hij de groep, terwijl de loot nog niet uitgedeeld is. Dus ik druk ook op need, want ik heb geen zin in spelers die weggaan nadat hun loot is gedropt. Hij had trouwens al Rimefang's Claw uit PoS heroic. Ondertussen is de Paladin automatisch uit de instance geport en ik win de Mace :P Zo krijg ik wel tankgear...
Tank wel kwijt, en 2 DPS leaven ook, dus ik ben alleen nog over met een DPS Warrior. Twee lieve guildies wilden wel helpen, en 5minuten later staan we allemaal blij buiten :P
Hierna nog een random heroic gedaan met alleen guildies, zijnde Utgarde Keep. De tank had er lekker de vaart in, dus dit ging wel snel.
We deden er even PoS heroic achteraan, omdat er nog daar wel wat upgrades kunnen droppen voor een paar spelers die mee waren, waaronder ik. Eenmaal een wipe gehad bij het begin van de tunnel, aangezien de tank nog niet wist dat je daar door moet lopen tot het middenstuk. Daarna ging het allemaal zoals het hoort.

Ondertussen 3e stuk T9 binnen op m'n Paladin. Ik mis alleen nog goede boots, cloak en shield. Daarna wil ik aan m'n DPS gear gaan werken, om ook eens een goede melee DPS te hebben. In de PoS hc run van gisteren mocht ik ook nog een leuke DPS Chest looten, dus die gear komt vanzelf al een beetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:47

Draven

It wasn't me

patrieckske schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 08:00:
[...]

bedankt voor de link zal die vanavond es gaan napluizen!

leuk dathet bevalt, is het je allereerste char?
Yep, nu net een klein weekje bezig, wil proberen dit weekend tot lvl 40 te komen.. Kan ik mail equippen, en dan even m'n leatherworking en skinning een beetje omhoog gooien.

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Lief dagboek... gisteren weer drama in de guild omdat er niet genoeg mensen komen opdagen voor raids. Aangezien ik niet verwachtte dat deze week nog wat ging worden met ICC25 een pug gezocht, die al uit elkaar viel voor Marrowgar (yay 1,5 uur wasted).

Vervolgens maar random HC gedaan, Occulus. Uiteraard direct 2 leavers (wat ik niet begrijp, de instance duurt 10 minuten korter dan de gemiddelde HC, levert meer emblems op EN kans op mount), echter LFG systeem vervangt die vrij snel dus geen probleem. Geen mount, helaas.

Hopelijk vanavond wel een behoorlijke 10 man met de guild...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

_O-

Oh en ik baal, mijn internet in Polen is zo langzaam dat WoW amper te downloaden valt... En dat terwijl ik net een nieuwe laptop heb! :(

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Snappie88 schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 10:47:
[...]

_O-

Oh en ik baal, mijn internet in Polen is zo langzaam dat WoW amper te downloaden valt... En dat terwijl ik net een nieuwe laptop heb! :(
Wat heeft een internet verbinding te maken met een nieuwe laptop ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Nu ja, als je een nieuwe laptop hebt wil je natuurlijk zo snel mogelijk even testen met state-of-the-art games (WoW dus :')), maar 't downloaden duurt dus eeuwen hier (ik zit hier voor m'n werk trouwens dus geen DVD's bij me).

[ Voor 30% gewijzigd door Snappie88 op 26-02-2010 11:00 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 10:59:
Nu ja, als je een nieuwe laptop hebt wil je natuurlijk zo snel mogelijk even testen met state-of-the-art games (WoW dus :')), maar 't downloaden duurt dus eeuwen hier (ik zit hier voor m'n werk trouwens dus geen DVD's bij me).
ff offtopic wees blij dat wow geen SOE game is want die sony station launcher kan er ook aardig lang over doen :S ben nu een trial aan het downloaden van POTBS mmorpg en die gaat er 12 uur over doen haha had dat probleem al in toen ik starwars galaxies had geprobeert en op de forums staat geen oplossing,hoort erbij :S dus je mag van geluk spreken dat het geen soe game is hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 12:44

dread

Sluwe vlaming

Eigenlijk nog niet veel gereageerd hier maar wel een trouw lezer van al de verhalen. Ik ben geen hardcore speler maar wou toch even wat raad vragen.

Ik heb een holy pally lvl 80 en ik kom eigenlijk nooit in mana problemen omdat ik weinig mana heb (heel veel spellpower) maar ik kan soms het heal tempo niet bij houden als ik alleen op de tank heal. Nog nooit echt in de problemen gekomen maar het kan altijd beter toch ;)

Gisteren wat trash zitten clearen in ICC 10 (friendly geworden ). Ging zonder problemen maar vergeleken met de andere healer deed ik zon 20 % minder healing. Hij heeft wel veel beter gear maar goed.

Kunnen jullie even je licht hierop laten schijnen? Kan mijn char nog veel sneller healen?

Mijn pally

andere healer

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rj-
  • Laatst online: 15-09 16:18

Rj-

Denken jullie dat World of Warcraft in de toekomst ook een grafische update krijgt zoals in EVE-online gebeurde?

De omgevingen en de items in Word of Warcraft worden wel langzamerhand grafisch geüpdate met iedere expension maar de player originele models blijven na mijn mening nog een beetje hangen zou er een orc straks zo uit komen te zien?

Afbeeldingslocatie: http://www.bobotheseal.com/personal_work/Bliz_BoBo_Orc02.jpg

Wat denken jullie? :?

Is er misschien al wat over bekent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Rj- schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 11:05:
Denken jullie dat World of Warcraft in de toekomst ook een grafische update krijgt zoals in EVE-online gebeurde?

De omgevingen en de items in Word of Warcraft worden wel langzamerhand grafisch geüpdate met iedere expension maar de player originele models blijven na mijn mening nog een beetje hangen zou er een orc straks zo uit komen te zien?

[afbeelding]

Blizz heeft bekend gemaakt dat de Nightelves na de volgende patch zo uit zien:

Afbeeldingslocatie: http://www.zath.co.uk/wp-content/uploads/2010/01/avatar-navi.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rj- schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 11:05:

[afbeelding]

ja daar stond ook een stukje over in het wow magazine en ook een screenie over hoe de player models er in de alfa testing tijd uitzagen en die waren wat meer realistisch, de reden dat ze voor de iets meer cartoony look hebben gekozen is dat er op die manier een groter publiek bereikt kan worden en het ook op wat minder recente pc's gespeeld kan worden,en ze vonden het er gewoon vet uitzien daar bij blizz haha wel lieten ze doorschemeren dat ze de models wat zouden upgraden lichtelijk maar verwacht geen totale omslag naar een foto realistische look haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

SnoeiKoei schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 11:10:
[...]

Blizz heeft bekend gemaakt dat de Nightelves na de volgende patch zo uit zien:

[afbeelding]
_O-

Het sarcasme druipt er vanaf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dread schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 11:03:
Eigenlijk nog niet veel gereageerd hier maar wel een trouw lezer van al de verhalen. Ik ben geen hardcore speler maar wou toch even wat raad vragen.

Ik heb een holy pally lvl 80 en ik kom eigenlijk nooit in mana problemen omdat ik weinig mana heb (heel veel spellpower) maar ik kan soms het heal tempo niet bij houden als ik alleen op de tank heal. Nog nooit echt in de problemen gekomen maar het kan altijd beter toch ;)

Gisteren wat trash zitten clearen in ICC 10 (friendly geworden ). Ging zonder problemen maar vergeleken met de andere healer deed ik zon 20 % minder healing. Hij heeft wel veel beter gear maar goed.

Kunnen jullie even je licht hierop laten schijnen? Kan mijn char nog veel sneller healen?

Mijn pally

andere healer
Ik ben ook net een Holy Paladin aan het gearen (zoals je kunt lezen in mijn dagboeken). Wat me opvalt aan je char, is dat je een Spirit gem hebt (prop spellpower of intellect plus mp5 in blauwe sockets) en verder nog wat Spirit items. Maar goed, dat heeft mijn Pala ook, bij gebrek aan betere drops. Hoop wel dat je weet dat Spirit absoluut een no-go is voor Pala's :)
Verder mis je wat enchants, zoals Head enchant. Deze kun je kopen als je revered bent bij Kirin Tor (spellpower+crit) of Wyrmcrest (spellpower+mp5).
Eventuele extra socket in je belt helpt ook.
Enchant op Cloak (haste) en Shoulders. Voor die laatste moet je min. honored zijn bij Sons of Hodir, waar je een questline voor moet doen in Storm Peaks.
Je wapenenchant moet je vervangen door min. 50spellpower.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 11:16:
[...]
Enchant op Cloak (haste) en Shoulders. Voor die laatste moet je min. honored zijn bij Sons of Hodir, waar je een questline voor moet doen in Storm Peaks.
Gaat tegenwordig erg hard met die quests,krijg je veel meer rep voor dan eerst en vergeet niet dat je ook van die Sons of Hodir recommendations kan kopen voor 1 emblem of triumph,dan ben je zo excalted..is niet meer zo eng als vroeger ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2010 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
dread schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 11:03:

Mijn pally

andere healer
99% komt rechts streeks van: http://elitistjerks.com/f...paladin_compendium_3_3_a/
Spec: http://www.wowhead.com/?talent#sxAzgM0sVu0tgdxGzubZM:wdfzcV

Verder veel items niet geenchant of vekeerd.
spirit op wapen, spirit op pants, voor paladin doet spirit 0.0
En je zelf vergelijken met een druid die in 232+ rond loop terwijl zelf in mix van pvp,pve 200+
Dan doe je eeerlijk gezegt met 20% minder nog niet eens zo slecht.

Verder is als single target healer moelijk op te nemen tegen druid (je vult elkaar wel mooi aan als goed doet ;))

Denk dat eerst serieuse badge grind moet gaan doen om voledige 232+ set te krijgen (ja ik weet sommige items lager zijn soms beter)

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 11:19:
[...]

Gaat tegenwordig erg hard met die quests,krijg je veel meer rep voor dan eerst en vergeet niet dat je ook van die Sons of Hodir recommendations kan kopen voor 1 emblem of triumph,dan ben je zo excalted..is niet meer zo eng als vroeger ;)
Ja, helemaal waar, maar dan moet je wel de questline eerst completen :) Ik ben nu ook exalted op m'n Mage, met behulp van Emblems en Relics of Ulduar. Hierdoor hoef je eigenlijk geen dailies meer te doen :)
En 1 char op exalted is genoeg, omdat de exalted shoulder enchants BoA zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread

dread

Sluwe vlaming

Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 11:16:
[...]

99% komt rechts streeks van: http://elitistjerks.com/f...paladin_compendium_3_3_a/
Spec: http://www.wowhead.com/?talent#sxAzgM0sVu0tgdxGzubZM:wdfzcV

Verder veel items niet geenchant of vekeerd.
spirit op wapen, spirit op pants, voor paladin doet spirit 0.0
En je zelf vergelijken met een druid die in 232+ rond loop terwijl zelf in mix van pvp,pve 200+
Dan doe je eeerlijk gezegt met 20% minder nog niet eens zo slecht.

Verder is als single target healer moelijk op te nemen tegen druid (je vult elkaar wel mooi aan als goed doet ;))

Denk dat eerst serieuse badge grind moet gaan doen om voledige 232+ set te krijgen (ja ik weet sommige items lager zijn soms beter)
ok daar was ik naar op zoek eigenlijk. Ik weet dat er nog veel geenchant moet worden en die spirit in die gem zal ik vervangen door spellpower. Maar er is dus een verschil in single target healer en een pally. We vulden elkaar heel goed aan idd.

Voor de rest beheers ik mijn healing skillz wel goed had ik de indruk. Maar er is dus geen echt probleem mag ik hieruit afleiden. Zoals ik al eerder zei op beter gear zal ik ook beter enchanten. Vind het zonde op lvl 200 items

[ Voor 71% gewijzigd door dread op 26-02-2010 11:27 ]

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

dread schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 11:22:
[...]

Hey dank je voor je antwoord.

Ik heb 257 spirit in totaal. Is niks toch? Heb 2099 healing power.
Ja head enchant moet ik nog halen. en voor de andere enchant zoals buckle vind ik zonde om op een lvl 200 te doen. Zelfde voor wapen.

Maar het gaat me vooral voor de snelheid van healen waar ik probleem mee heb.
Snelheid als in casting time? Die verkort je alleen door haste te stacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

dread schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 11:22:
[...]

Hey dank je voor je antwoord.

Ik heb 257 spirit in totaal. Is niks toch? Heb 2099 healing power.
Ja head enchant moet ik nog halen. en voor de andere enchant zoals buckle vind ik zonde om op een lvl 200 te doen. Zelfde voor wapen.

Maar het gaat me vooral voor de snelheid van healen waar ik probleem mee heb.
Bedoel je daarmee je cast tijd of het klikken van de juiste persoon die je moet healen?

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread

dread

Sluwe vlaming

prutser001 schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 11:27:
[...]

Bedoel je daarmee je cast tijd of het klikken van de juiste persoon die je moet healen?
cast tijd ja

haste ja idd( zit ik nu op 400) Is dat veel of weinig?

Ben erg aan het twijfelen tussen meer haste of meer critical strike.

[ Voor 18% gewijzigd door dread op 26-02-2010 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NG00 schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 09:24:
Ik verbaas me steeds meer over de mensen die op level 80 pas net de 1K dps aantikken... :X
Deed gister op mijn 65 Pally zelfs 1.2K dps over de gehele instance met 44% dmg done!
Je moet toch wel erg weinig verstand van je class hebben om op level 80 zo weinig dps te doen, en toch zie je het nog zo vaak...
Ja daar kan ik me ook enorm over verbazen. 2k moet echt zeker te doen zijn en zelfs hoger dan dat. Maar door al het welfare levellen ontbreekt er helaas vaak de tijd om eens goed je spells door te nemen, denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 11:11:
ja daar stond ook een stukje over in het wow magazine en ook een screenie over hoe de player models er in de alfa testing tijd uitzagen en die waren wat meer realistisch, de reden dat ze voor de iets meer cartoony look hebben gekozen is dat er op die manier een groter publiek bereikt kan worden en het ook op wat minder recente pc's gespeeld kan worden,en ze vonden het er gewoon vet uitzien daar bij blizz haha wel lieten ze doorschemeren dat ze de models wat zouden upgraden lichtelijk maar verwacht geen totale omslag naar een foto realistische look haha
Iets waar ik nog steeds de grafische devs van WoW kudo's voor geef, met soms zo weinig polygonen (etc) toch een levende omgeving te creeren, je 'voelt' bijvoorbeeld het verschil in Silvermoon omgeving en bv shadowvale forest.

Andere kant, buiten characters, wat als een boom nu 10hoekig wordt ipv 6hoekig, wat ronder, dat handje vol mensen die er echt op letten het grandioos vinden.. effort vs reward. En Daralan, dat hebben ze gewoon compleet verkeerd gebouwd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

dread schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 11:28:
[...]

cast tijd ja

400 haste is niet bijster veel. Onze healadin (niet enorm goed gegeared) zit op zowat het dubbele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 11:22:
[...]
Ja, helemaal waar, maar dan moet je wel de questline eerst completen :) Ik ben nu ook exalted op m'n Mage, met behulp van Emblems en Relics of Ulduar. Hierdoor hoef je eigenlijk geen dailies meer te doen :)
En 1 char op exalted is genoeg, omdat de exalted shoulder enchants BoA zijn.
oow dat is wel heel erg bruut :) dat wist ik nog niet ,dus die kan ik zo ff op mn heirlooms voor een eventuele alt gooien of tellen die weer niet mee? weer eens over wat heen gelezen denk ik een poosje terug :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2010 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread

dread

Sluwe vlaming

SnoeiKoei schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 11:34:
[...]

400 haste is niet bijster veel. Onze healadin (niet enorm goed gegeared) zit op zowat het dubbele.
Kijk dan kan daar toch het probleem liggen. Ik zeg het het healen gaat op zich enorm goed alleen die snelhied voor casten kan naar mijn inzicht beter. Toch maar beter wat meer met haste gaan doen.

Die kerel niet zo goed gegeared?? man een heel verschil met mezelf mag ik wel zeggen ;)

[ Voor 8% gewijzigd door dread op 26-02-2010 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

dread schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 11:35:
[...]

Kijk dan kan daar toch het probleem liggen. Ik zeg het het healen gaat op zich enorm goed alleen die snelhied voor casten kan naar mijn inzicht beter. Toch maar beter wat meer met haste gaan doen.

Die kerel niet zo goed gegeared?? man een heel verschil met mezelf mag ik wel zeggen ;)
Nou ja, slecht is natuurlijk anders, maar in end-game raiding guilds zou hij denk ik niet meekomen (en niemand van ons guild). Verder dan de eerste wing van ICC25 komen we nog niet en dat is voor een groot deel een gear-probleem (en ook voor een groot deel het resultaat van gebrek aan ambitie hoor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

dread schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 11:28:
[...]

cast tijd ja

De meeste holy paladins stacken keihard int zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

SnoeiKoei schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 11:43:
[...]

Nou ja, slecht is natuurlijk anders, maar in end-game raiding guilds zou hij denk ik niet meekomen (en niemand van ons guild). Verder dan de eerste wing van ICC25 komen we nog niet en dat is voor een groot deel een gear-probleem (en ook voor een groot deel het resultaat van gebrek aan ambitie hoor).
Lijkt me geen gear-issue, met een mix van 245/251/264 gear (dat zou je nu toch echt wel moeten hebben) kan je echt wel Rotface/Festergut/Princes aan :)

edit: ups, sorry voor dubbele reply.

[ Voor 3% gewijzigd door Inferno op 26-02-2010 11:49 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.