![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
![]() | ||
| ||
![]() |
[ Voor 99% gewijzigd door Zeror op 13-03-2010 13:24 ]
Damm haha! heb jij je rocket boots aan ofzo?
The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Ja dat is zeker leuk. Soms als ik met vriendjes randoms aan het doen ben, zetten ze eens in de zoveel tijd plotseling in party chat 'Broodje bakpau' en 9 van de 10 keer volgt er wel een 'Lol'. Laatst was bestond de gehele party uit Nederlanders en was het reuze gezellig.Dricus schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 13:52:
Nog even een klein dagboekje,
Gisteren weer lekker op mijn Resto Shaman gespeeld. Als random dungeon kreeg ik nu een keer Mana Tombs. Was goed te doen. De random LFG bracht een leuk toevalletje: een random groep met alleen maar nederlandstaligen. Dit beviel, dus we zijn bij elkaar gebleven en hebben in totaal twee dungeons als groepje gedaan. Toch wel grappig, als je van elkaar weet dat je allemaal nederlandstalig bent is zo'n groep ineens een stúk gezelliger dan 'normaal'.
hahah nee !, ik verveel me uiterst op me werk hahaVivaladen schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 13:51:
[...]
Damm haha! heb jij je rocket boots aan ofzo?
spoiler:mmm las net op wow.com iets over operation Gnomeregan,blijkt dat de gnoompjes Mekineer thermaplug toch niet verslaan en hem in de kelder laten zitten en alleen Upper Gnomeregan gaan bezetten,stukkie over echo isle en de trolls staat er ook op in een aparte post
Dat ben ik niet met je eensGrozno schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 13:28:
[...]
Fury Warrior is anders redelijk /faceroll
Prioriteitenlijstje:
Bloodthirst
Whirlwind
Heroic Strike/Cleave
Instant Slam (als je zin hebt)
Execute
Daar red je het, kort samengevat, wel mee
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
haha ok weer wat geleerd haha tja same hereMektheb schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 14:00:
[...]
hahah nee !, ik verveel me uiterst op me werk haha
F5 master
Dan ben je het toch met me eensShadowBumble schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 14:06:
[...]
Dat ben ik niet met je eens
BT -> WW -> dan hangt het van de situatie af of je cleave of HS gebruikt, Cleave in trash backs is heerlijk maar proc niet je instant slams die kunnen namelijk alleen komen van je BT/WW en HS crits en niet van je Cleave crits. Tevens zal je execute weinig nut hebben aangezien SLAM in sommige gevallen veel meer damage opleverd dan Execute op de laatste 20%
Advocatus ineptias | Free Speech Online
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
Op het moment vindt ik Fury een beetje saai, krijg maar heel afentoe een Slam proc op een boss ofzo (ICC10) Sta ik op trash te rammen kom ik niet van me Slam proc af. Execute vindt ik helemaal niet boeiend, BT geeft me ~8k crits, WW/Slam ~6,5k en Execute heb ik nog niet boven de 6k zien gaan. Moet zeggen dat het ook wel van de buffs afhangt, zit er een Enhancement shammy in de raid dan zie ik me dps al snel met 500-1k omhoog gaan en dan doe ik nog maar ~5k overall ofzo.ShadowBumble schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 14:06:
[...]
Dat ben ik niet met je eens
BT -> WW -> dan hangt het van de situatie af of je cleave of HS gebruikt, Cleave in trash backs is heerlijk maar proc niet je instant slams die kunnen namelijk alleen komen van je BT/WW en HS crits en niet van je Cleave crits. Tevens zal je execute weinig nut hebben aangezien SLAM in sommige gevallen veel meer damage opleverd dan Execute op de laatste 20%
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
[ Voor 56% gewijzigd door Grozno op 04-03-2010 14:43 ]
Advocatus ineptias | Free Speech Online
Shield is wel het minste op die level. Zit zoveel armor in, dat compenseer je niet. Eventueel kun je het wel zonder protection spec af. Je mist wel een aantal primaire abilities. Nee, geef mij maar protection en een shield. Shield block en Shield wall omhoog Demoralizing Shout en ik blijf erg lang staan.HTT-Thalan schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 11:43:
Overigens kom ik ook wel eens paladins/warriors tegen met een 2h en retri/arms/fury spec die zich als tank hebben aangemeld... stellig verklaren dat dit 'op dit level niks uitmaakt' en vervolgens 3 packs pullen en harder kapotgaan dan ik kan casten (en ik ben disc, ik kan vrij goed tankhealen). Sorry, maar je verwacht van mij dat ik een beetje effort in het healen steek, dan kan er toch wel een schild en wat specs vanaf... dat gebeurt nu al zo vaak dat ik bij de start van elke random party via macro aankondig dat ik alleen prot of feral tanks heal. Niet mee eens? Mogen ze opzouten.
http://hawvie.deviantart.com/
Ik vind unholy in verhouding met Bijv fury (maar er zijn meer specs) een beetje recht toe recht aan, geen rekening houden met procs tussendoor, maar misschien dat ik niet genoeg met de DK gespeeld heb.Grozno schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 14:38:
* DrFlash word hier veel te serieus genomen...
Als je de Fury prioriteiten naast een AoE rotatie van een Unholy DK zet, dan blijft Fury /faceroll
Ik zag gisteren nog een execute (van mezelf) voorbij komen van 26k :-)Grozno schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 14:38:
Mijn Execute crit record is 12k op het moment en ze vliegen regelmatig voorbij voor 8k, is natuurlijk wel op een boss met een leuke buff setup
[ Voor 31% gewijzigd door DrFlash op 04-03-2010 15:11 ]
Screenshot or it didnt happenImdaMned schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 16:20:
Er zijn geen faceroll classes, zegt de mage
Ook apart. 2 of 3 weken lang (dunno precies) lopen wipen op lich king. En dinsdag (voor de 5% buff) LK 10 normal down op de 1e try. Het kan soms vreemd gaan.
owja, sidenote
400.000 gold mijlpaal bereikt \o/ \o/
Op naar de 500k
"Don't let your dreams be memes"
Mages zijn echt wel lastig hoor ! :<ImdaMned schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 16:20:
Er zijn geen faceroll classes, zegt de mage
Ook apart. 2 of 3 weken lang (dunno precies) lopen wipen op lich king. En dinsdag (voor de 5% buff) LK 10 normal down op de 1e try. Het kan soms vreemd gaan.
owja, sidenote
400.000 gold mijlpaal bereikt \o/ \o/
Op naar de 500k
Donation or it didn't happen!
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Nou naast een screenshot zou ik ook wel graag wat tips willen hebben hoe je het gedaan heb
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Het geen wat mij tot nu toe altijd hielp om geld te maken, is meerdere chars je daily's doen en constant dingen verkopen en kopen en verkopen..Damien2004 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 16:53:
[...]
Nou naast een screenshot zou ik ook wel graag wat tips willen hebben hoe je het gedaan hebIk heb namelijk altijd geld te kort!
Dunno hoe het komt en hoe iedereen altijd aan zoveel geld komt maar ik zit vaak zonder....
[ Voor 23% gewijzigd door Seraphin op 04-03-2010 17:03 ]
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Mja epic gems verkopen zoiezo altijd goed.Seraphin schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 17:02:
werkt de truc van ores van AH kopen, prospecten, en gems verpatsen nog?
Ik kan me zo voorstellen dat de meeste mensen hun gems nu bij de badge vendor halen. Viel me iig op dat de prijzen van green/blue quality gems enorm zijn gekelderd.
Ik was vroeger altijd blut. Nooit de beste enchants en gems en nu heb ik genoeg gold. Epic flying op beide chars en nu rond de 15k gold. Ik ben niet meer erg actief op AH anders kan ik veel meer geld hebben.Mektheb schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 16:58:
[...]
Het geen wat mij tot nu toe altijd hielp om geld te maken, is meerdere chars je daily's doen en constant dingen verkopen en kopen en verkopen..
En op een gegeven moment maakt gold gold...
Verder gief tips idd
Anoniem: 82860
En gems die je met stone keeper shards kunt kopen? Want die dingen heb ik al bijna over de duizend inmiddels. Geen idee wat ik er mee moet!Mektheb schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 17:04:
[...]
Mja epic gems verkopen zoiezo altijd goed.
Saronite bars etc ook, cloth verkoopt altijd goed maakt niet uit welke.
Ik moet zeggen ik regelmatig met AH speel en er aardig mee kan verdienen, maar ook vaak niet omdat er zo veel mensen zijn die er mee bezig zijn.
Maar goed verkoop er genoeg
Ik zelf ben dus ook alchemist, en gebruik ze ook altijd me transmute, verder als tailor maak ik ook mooncloth en dergelijke.Menace_1981 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 17:04:
[...]
Ik was vroeger altijd blut. Nooit de beste enchants en gems en nu heb ik genoeg gold. Epic flying op beide chars en nu rond de 15k gold. Ik ben niet meer erg actief op AH anders kan ik veel meer geld hebben.
De reden waarom ik nu wel geld heb: Jewelcrafting! Ik cut haast nooit voor anderen, maar koop raw gems, cut deze en verkoop ze op AH. Zeeer makkelijk geld verdienen. Sinds kort heb ik een 80 Shaman die Alchemy heeft, Transmute Master = minstens 1 epic gem per dag = extra gold.
Anoniem: 291809
1. Koop er WG recommendations voor, daarmee zet je het om in honor.Anoniem: 82860 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 17:19:
En gems die je met stone keeper shards kunt kopen? Want die dingen heb ik al bijna over de duizend inmiddels. Geen idee wat ik er mee moet!
Ja klopt helemaal. Ik kijk ook altijd naar de prijzen van Damaged Necklaces. Soms zie ik deze er op staan voor 100 of 150 gold. Dan koop ik ze en zet ik ze er op voor 300 gold = lekker lekker.Mektheb schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 17:21:
[...]
Ik zelf ben dus ook alchemist, en gebruik ze ook altijd me transmute, verder als tailor maak ik ook mooncloth en dergelijke.
Maar verder koop ik vaak spullen op en verkoop ik ze weer.
als je soms ziet dat 10 fire's voor bv 15g erop staan en de 1x eternal fire voor 29 verkocht wordt, dan is die rekensom zo gemaakt.
Maar moet ook zeggen ik soms heel niet erop let hoor en als ik een paar K opzat heb het prima vindt, zolang ik maar me raid spullen heb en straks nog ff me chopper ben ik blij
Na rose e cient spin
Ik las het ook enkele uren geleden, zeer triest, en helemaal op deze manier. Heb een paar gesprekken met hem gehad over ventrilo en ingame als officer van sinisters (de nr3 guild op outland). Maar dit had ik echt nooit verwacht..prodigy schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 23:14:
Guild Leader union - outland beroofd zich zelf van het leven
nieuws: http://www.ed.nl/regio/ge...en-stil-na-zelfdoding.ece
Guild site: http://www.union-guild.eu/forum/viewtopic.php?f=2&t=440![]()
![]()
[ Voor 13% gewijzigd door Kees op 05-03-2010 00:07 ]
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Na rose e cient spin
Las het eerder op de /2 in Lightning's blade, achteraf jammer dat ik geen screenshots heb gemaakt, wat een zielig potje kinderen zitten daar zeg. Andere kant, zo zal het waarschijnlijk wel later in het nieuws gaan komen 'WoW verslaafde berooft zich van het leven' (denk dat je hem wel onder 'hardcore' weg kan zetten), want boohoo we moeten MMO's en verslaving even in het kwade dachtlicht zetten.prodigy schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 23:14:
Guild Leader union - outland beroofd zich zelf van het leven
nieuws: http://www.ed.nl/regio/ge...en-stil-na-zelfdoding.ece
Guild site: http://www.union-guild.eu/forum/viewtopic.php?f=2&t=440![]()
![]()
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 0% gewijzigd door Zertaxka op 05-03-2010 01:05 . Reden: Typo ]
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Of evocation verkeerd timen das pas vervelendMektheb schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 16:29:
[...]
Mages zijn echt wel lastig hoor ! :<
Op het verkeerde moment je pots en trinkets poppen en je staat onderaan ! of boven aan :<
En 9/10 x als je een wipe hebt kan je pro zijn met je invis !
500k :<
En ik kom dagelijks rond met 8k haha verschil moet er wezen
Wat is er mis met chainpullen? Chainpullen is toch het principe dat je de volgende groep direct pullt nadat de eerste groep verslagen is? Ik doe het aan één stuk door. Tenzij er iemand om een mana break roeptprutser001 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 08:01:
Eerste heroic was echt een drama, tank bleef chainpullen en dat is best lastig als ranged, lopen en casten gaat niet echt samen.
Heb volgens mij deze week of vorige week een random HC gedaan met een PaladinnessZertaxka schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 01:04:
Net effe snel mijn random gedaan op mijn Protadin. Nexus....
Met dit als resultaat.
[afbeelding]
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
GzShunt schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 01:32:
Vandaag was een goede avond![]()
Eindleijk Sindragosa down gekregen met de 10 man progres group. Eindelijk genoeg non retarded mensen bij elkaar. Plus ipv 2 tanks te gebruiken ben ik DPS gegaan en hebben we een paladin in frost res gear gestoken en frost resistance aura laten gebruiken. Met als resultaat Sindragosa down na try 2. We moesten de plague en Blood wings nog doen (20:00 begonnen en om 22:00 zaten we bij de prof. Na wat startup probleempjes ook die down gekregen en eens gaan kijken bij LK. 2 fun try's gedaan en toen gestopt voor de avond. Nog eventjes een 25 man pug OS25 3D gedaan. Best een suc6 volle avond al zeg ik het zelf
[ Voor 0% gewijzigd door Roxors op 05-03-2010 08:55 . Reden: aantal veranderd ]
[ Voor 80% gewijzigd door Chefbierrr op 05-03-2010 09:29 ]
Elke 1000 posts, om overzicht te behoudenChefbierrr schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 09:28:
verkeerde quote lol
ff offtopic, waarom worden de oude threads zo snel dichtgegooid? Wordt het forum sloom van teveel posts ofzo?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
"Don't let your dreams be memes"
op www.Jinx.com staan ook een paar leuke rompertjes vooral de "Grand marshall in training" en "Stormwind Oprphan" zijn hele leukeDamien2004 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 08:49:
Even iets heel anders, misschien geeft het wel aan dat ik verslaafd ben maar vind het zelf in ieder geval een grappig idee![]()
Een maat van mij gaat een kindje krijgen. Nu is hij ook een fanatiek wow'er en wil ik dus samen met 2 andere vrienden van mij (ook wow'ers wat toevallig he) een rompertje geven met daarop zo'n vierkant overzichtje die je ook ziet op je armor/wapons/ect.
Kortom mijn vraag aan jullie is hebben jullie nog leuke ideeënUiteraard post ik het eind resultaat hierro
Wat hij deed was meerdere groepen verzamelen en dan pas stoppen, tegen de tijd dat je daar dan aankomt heeft de tank al flink wat dmg gedaan en ging alweer naar de volgende groep als hij dan ook nog eens aggro hield was het ook niet zo'n probleem, en ja de healer was niet altebest gegeared dus die zat nog weleens te drinken dus dan nam ik ff een paar heals voor mijn rekening want als Ele shaman heb je eigenlijk nooit mana tekort.HawVer schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 08:41:
[...]
Wat is er mis met chainpullen? Chainpullen is toch het principe dat je de volgende groep direct pullt nadat de eerste groep verslagen is? Ik doe het aan één stuk door. Tenzij er iemand om een mana break roept
[ Voor 34% gewijzigd door prutser001 op 05-03-2010 10:16 ]
Cool thanks!!Vivaladen schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 09:51:
[...]
op www.Jinx.com staan ook een paar leuke rompertjes vooral de "Grand marshall in training" en "Stormwind Oprphan" zijn hele leuke
10 man kan zerged worden, bij de 25 gaat dat niet, maar in 10 man kan je em neerhalen voordat de stacks te hoog worden. met voldoende DPS uiteraard.Roxors schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 08:54:
[...]
Gz![]()
Maarre, hoe doen jullie dat dan met 1 tank. Wij hebben op onze kill gewoon 2 tanks gebruikt zodat ze afwisselend achter een ice tomb kunnen staan om van hun Mystic Buffet stacks af te komen.
Als je maar 1 tank gebruikt lopen die stacks toch enorm ver op?
vandaar dus ook de Frost resist gear en aura waardoor hij op de 75% resistance cap zit. De meeste damage resist hij gewoon of gaat verloren op de rest van de avoidance van de tank. Dus in effect heb je gewoon geen last van die stacks. Wij hadden daar boven op ook nog eens maar 2 healers aan het healen en dan nog niet eens onze beste healers. Was echt een snelle kill en ook nog eens zonder death'sRoxors schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 08:54:
[...]
Gz![]()
Maarre, hoe doen jullie dat dan met 1 tank. Wij hebben op onze kill gewoon 2 tanks gebruikt zodat ze afwisselend achter een ice tomb kunnen staan om van hun Mystic Buffet stacks af te komen.
Als je maar 1 tank gebruikt lopen die stacks toch enorm ver op?
Game PC
Netjes hoorShunt schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 10:24:
[...]
vandaar dus ook de Frost resist gear en aura waardoor hij op de 75% resistance cap zit. De meeste damage resist hij gewoon of gaat verloren op de rest van de avoidance van de tank. Dus in effect heb je gewoon geen last van die stacks. Wij hadden daar boven op ook nog eens maar 2 healers aan het healen en dan nog niet eens onze beste healers. Was echt een snelle kill en ook nog eens zonder death's
jep het zit het hem er hier in dat de tank met de grote aoe of zijn cds gebruikt om 100% avoid te hebben of (als het een pala is een van zijn eigen CD's te gebruiken) andere healers moeten dit natuurlijk ook doen.Roxors schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 10:36:
[...]
Netjes hoor![]()
Ik neem aan dat je dps natuurlijk wel af en toe LoS gaat staan, en je hero in p3 gebruikt hebt?
Denk dat ik deze tactic ook maar eens voor ga leggen, minder kans op fail door tank switches op deze manier.
Game PC
Obvious Rng is Obvious zou me guildleader zeggenCyCloneNL schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 10:52:
Nadat ik twee weken geleden eindelijk is epic flying had gekocht, ben ik begonnen aan Glory of the Hero op m'n Warrior. Zo gepiept dacht ik, en het leek ook behoorlijk rap te gaan.
Ik heb met een vast groepje binnen 2 dagen vrijwel alle moeilijke Achie's gehaalt, en had `alleen` nog maar A Void Dance en Lockdown! over, beide zijn behoorlijk simpel zou je zeggen.
NOT! Ik doe nu al 2 weken achter elkaar Violet Hold maar helaas willen die stomme bosses maar niet spawnenIk word er echt gek van
!
Ah.. mooi dat het goed gaat met je guildVivaladen schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 10:23:
Goeiemorgen fijne wow vrienden!
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
Heb gehoord je 138 honor krijgt voor 1mark.psych schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 11:29:
Over mounts gesproken.
Vivaladen sprak over het verdwijnen van de BG marks en dat je er 2k honor per stuk voor terugkrijgt op de PTR. Ik hoorde dat de normale PvP mounts dan 50k honor gaan kosten ipv 3*30 marks. Dan wordt het dus lonend om te wachten om deze aan te schaffen.
Weet iemand hoe het zit met de Frostwolf Howler? Ik heb namelijk bijna 50 AV marks nu en als deze mount verdwijnt of duurder dan 100k honor wordt, dan moet ik hem snel nog halen.
Anoniem: 209587
ik deed /who who om even te kijken of je toevallig op een alt zat waar je het laatst over had en toen zag ik ipv Warsnor -->floepsnor en dacht heeej!daar zit een verband tussen hahaHawVer schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 11:19:
[...]
Ah.. mooi dat het goed gaat met je guildAls ik dat zo lees en je spammetjes lees in de general chat steek je er best veel tijd in. Bedankt voor de groetjes trouwens.
Hoe wist je dat de floepsnor account wat met mij te maken had? Mijn vrouw zat in de dungeon toen je tegen aan haar aan chatte. Ik zit op level 50 en zij op level 26 en ze heeft maar drie dungeons minder dan mij gedaan.
ja idd maar alles is nog steeds in beweging op de PTR en ik begin persoonlijk steeds meer te denken dat de uiteindelijk reward van je individuele marks nog wel een stuk omlaag gaat aangezien anders de totale epic gem markt een flinke klap te verduren krijgt met al die overtollige honor aangezien de meeste pvpers nu minimaal full furious/relentless zijn en er dan een enorm honor overshot dreigt..de honor prijs vd gewone pvp mount heb ik al bevestigd gekregen middels een screenie en dat word 50.000 honor per stuk!psych schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 11:29:
Over mounts gesproken.
Vivaladen sprak over het verdwijnen van de BG marks en dat je er 2k honor per stuk voor terugkrijgt op de PTR. Ik hoorde dat de normale PvP mounts dan 50k honor gaan kosten ipv 3*30 marks. Dan wordt het dus lonend om te wachten om deze aan te schaffen.
Weet iemand hoe het zit met de Frostwolf Howler? Ik heb namelijk bijna 50 AV marks nu en als deze mount verdwijnt of duurder dan 100k honor wordt, dan moet ik hem snel nog halen.
ja dat klopt iddCyCloneNL schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 11:33:
Ligt de Honor Cap niet op 75k?
Dan word zo'n mount van 100K honor wel erg lastig te behalen
[ Voor 14% gewijzigd door Vivaladen op 05-03-2010 11:55 ]
Hmm, Hodir mount? Ik heb iets gemist denk ik.Mektheb schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 11:01:
[...]
Obvious Rng is Obvious zou me guildleader zeggen
Ik heb bv nu al 4 icecrown 10man run's gedaan met me guild en ik ben de enige clothie, denk je dat er ook maar iets van cloth dropt ? ( nope )
Heb zeker 88 runs moeten doen voor me baron mount, maar voor me raptor maar 1x.
En voor me Kip van MGT zit ik op 40x alleen zijn me farm maatjes naar een andere server gepeerd en nu krijg ik die mount dus niet meer, en hun hebben hem allemaal al.
Maar goed nog 50 powder sample's en ik kan me talbuk halen
En nog paar marks of honor en dan kan ik het zwarte paardje halen ( misde ik nog WTF ?)
En dan met de nieuwe patch me frost carpet
En dan alst goed is ook me hodir mount, dan moet ik nog maar 2 mounts voor me 100 mounts
Maar heb 1 geluk kan zoiezo nog 8 mounts halen bij het tournament dus halen doe ik het zoiezo
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Bij hodir kan je 2 mamoets kopenNeelon schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 11:40:
[...]
Hmm, Hodir mount? Ik heb iets gemist denk ik.
Verder gisteren heroics gespammed, heb nu al mn 2e tier9 stukje, gaat best lekker zo.
En van het weekend eens gaan kijken voor die TukUI, zijn leuke dingen mee te maken zo te zien.
Ik heb ook idd ook zo iets meegemaakt: Nexusprutser001 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 10:00:
[...]
Wat hij deed was meerdere groepen verzamelen en dan pas stoppen, tegen de tijd dat je daar dan aankomt heeft de tank al flink wat dmg gedaan en ging alweer naar de volgende groep als hij dan ook nog eens aggro hield was het ook niet zo'n probleem, en ja de healer was niet altebest gegeared dus die zat nog weleens te drinken
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Same dagboekje, gisteren niet genoeg mensen voor 25 mans ondanks genoeg signs (vind ik zo aso om dan 1 uur vantevoren weer te cancelen, volgende keer maar eens over hebben). Stonden we dan met 21en... te weinig voor BQL. Dus maar 10 mans gedaan, wij verder met LK en anderen begonnen een 2e verse run.Mektheb schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 10:15:
Trouwens Liefdagboek nog
Gistere natuurlijk weer niet genoeg om een 25man te doen, dus werd het maar 2x 10man.
Tot en met Putriicde gedaan in een avond was best ok, alleen wat een bout loot :<
Frost needle zwaardje wel geloot van de 1e boss, en wel genoeg emblems gefarmed voor me 4setbonus.
Nu maar op en sparen voor 10x spellcloth 10x shadowcloth en 8 prim sarionite's....voor me leggs te laten crafte.
Dus dat is 60 emblems of frost sparen weer, en er 4 zelf kopen en dan wachten tot de patch zodat cd's generfed zijn en dan kan ik me alt gbank plunderen om ze te maken !,
Ondertussen hoop ik nog steeds op de boots van putricide en de trinket van rotface :<
maar geen van beide wilt droppen
Bnet pindle#2913
Ah ja, die mounts. Zat even te denken aan een flying mount.Mektheb schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 11:41:
[...]
Bij hodir kan je 2 mamoets kopen
1 simpele
1 waar je met ze 3e op kan zonder vendor's
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Vliegende Mammoths? Yes please!Neelon schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 11:48:
[...]
Ah ja, die mounts. Zat even te denken aan een flying mount.
Moar nerfes ? :<3/4
* In the Lord Marrowgar encounters, the boss will no longer reset threat after a bone storm and will now wait a small amount of time before attacking at the end of a bone storm.
* In the Deathbringer Saurfang encounters, the boss is now less likely to cast Blood Nova on targets affected by Mark of the Fallen Champion.
* In both normal and heroic versions of the 10 player Rotface encounter, the mutated infection ability will not be cast as quickly while the fight progresses.
* In the 10- and 25-player heroic Festergut encounters, the malleable goo ability should no longer target pets.
* In the Valithria Dreamwalker encounters, the duration of Emerald Vigor and Twisted Nightmares were slightly increased.
* In the Sindragosa encounters, the duration of the instability debuff was slightly reduced.
op mmo champion staat het plaatje, ik zit op werk kan niet linken sorry maar daar moet het te vinden zijnVivaladen schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 11:57:
ik had trouwens iets gehoord over een Pegasus achtige mount (soort van paard met vleugels) kan iemand die geruchten al bevestigen? celestial steed heettie geloof ik,zag alleen een soortt van vaag youtube filmpie met een orc warlock erop die naar icc vliegt en netjes land op de citadel waar die zijn vleugels elegant inklapt en verder loopt als paard (beetje reins of the headless horseman style maar dan met vleugels) iemand al een idee of ie komt?wanneer en waar ie dropt/gekocht kan worden?
Er zijn er 2Vivaladen schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 11:57:
ik had trouwens iets gehoord over een Pegasus achtige mount (soort van paard met vleugels) kan iemand die geruchten al bevestigen? celestial steed heettie geloof ik,zag alleen een soortt van vaag youtube filmpie met een orc warlock erop die naar icc vliegt en netjes land op de citadel waar die zijn vleugels elegant inklapt en verder loopt als paard (beetje reins of the headless horseman style maar dan met vleugels) iemand al een idee of ie komt?wanneer en waar ie dropt/gekocht kan worden?
[ Voor 8% gewijzigd door Mektheb op 05-03-2010 12:03 ]
invinceble ken ik idd wel al uit de lore dat was het paard van arthas die hij doordat ie ermee uitgleed toen ie jong was moest afmaken,toen ie eenmaal deathknight was geworden heeft ie hem tot leven gewekt en was het de undead mount waar ie op reed in warcraft 3,nu zal ie er als lichking wel vleugels opgeplakt hebben..net ff op mmo-champion gekeken..moooiMektheb schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 12:01:
[...]
Er zijn er 2
1 ) ziet uit als een dk / undead mount paard met vleugels die de naam heeft invinsable ofzo ( dropt van de lichking 25man heroic probly )
http://stormstrike.files....1/flyinghorse_updated.jpg
2 ) exact de zelfde mount alleen dan looks kwa alagon en dan wat mooier, ( drop onbekend )
http://static.mmo-champio.../march/celestialsteed.jpg
[ Voor 7% gewijzigd door Vivaladen op 05-03-2010 12:12 ]
Blizzard heeft volgens mij al gezegt niet met TGC meer in zee te gaan, en waarschijnlijk hun eigen variant er van te maken aangezien alles al tijden intern gedaan werden.Vivaladen schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 12:10:
[...]
invinceble ken ik idd wel al uit de lore dat was het paard van arthas die hij doordat ie ermee uitgleed toen ie jong was moest afmaken,toen ie eenmaal deathknight was geworden heeft ie hem tot leven gewekt en was het de undead mount waar ie op reed in warcraft 3,nu zal ie er als lichking wel vleugels opgeplakt hebben..net ff op mmo-champion gekeken..moooi
die info heb ik btw uit het boek : Arthas: rise of the lichking van christie golden..mooi boek is van toen arthas nog een jongetje was t/m dat ie de helm vd lichking opzette en er 1 mee werd
komen trouwens in juni of juli als de nieuwe wow tcg serie verschijnt weer 2 mounts bij namelijk een soort van griffioen met een vuur/lava achtige huid en een tot neushoor achtige omgebouwde kodomaarja spant er nog ff om aangezien blizzard nog aan het onderhandelen is of het wel verder wil met de uitgever van de tgc loot cards
oow dat is een beetje langs me heengegaan hahaMektheb schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 12:15:
[...]
Blizzard heeft volgens mij al gezegt niet met TGC meer in zee te gaan, en waarschijnlijk hun eigen variant er van te maken aangezien alles al tijden intern gedaan werden.
Dus we krijgen een gelijk iets van Blizzard zelf of ze zullen ze ingame beschikbaar maken of via de Store
[ Voor 3% gewijzigd door Vivaladen op 05-03-2010 12:28 ]
Inderdaad, maar goed aangezien blizzard de laatste jaren steeds meer aan profit denkt !Vivaladen schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 12:27:
[...]
oow dat is een beetje langs me heengegaan haha
lol swift spectral tiger 20 dollar....anyone?!denk dat ze er bij blizz bakken met geld mee zouden verdienen als ze functionele ingame items zoals mounts en gadget acgtige dingen zoals die mooie Flag of Ownership via de store zouden gaan verkopen..maarja echt exclusief zijn ze dan niet meer..
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Ze voelen in iedergeval de opkomst van next-gen MMO's.Newer technological advances in online game software may also render products such as World of Warcraft obsolete. Additionally, direct sales of software over the Internet by competitors could adversely affect our distribution business.
Wat dacht je van spelers die nu sinds 2005 spelen, hoeveel zij al hebben betaald aan sub? Per saldo zijn hun nu 80, niet veel meer of minder dan iemand die 4 maanden geleden is begonnen en nu dezelfde lvl80 status heeft behaald (gelijkgegeared). Enige verschil tussen jou en hem is goeie 700 euro en wat goodies (titels, mounts, etc).Vivaladen schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 12:51:
dan gaan de mensen die er 800 dollar of meer voor hebben neergelegd zich best wel naar voelen denk ik
[ Voor 25% gewijzigd door SinergyX op 05-03-2010 12:54 ]
Plus een bult plezier, goede tijden, slechte tijden, lag drama's, world events, online friends etc etcSinergyX schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 12:52:
[...]
Wat dacht je van spelers die nu sinds 2005 spelen, hoeveel zij al hebben betaald aan sub? Per saldo zijn hun nu 80, niet veel meer of minder dan iemand die 4 maanden geleden is begonnen en nu dezelfde lvl80 status heeft behaald (gelijkgegeared). Enige verschil tussen jou en hem is goeie 700 euro en wat goodies (titels, mounts, etc).
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
[ Voor 13% gewijzigd door Mektheb op 05-03-2010 13:04 ]
En dat had je niet gehad in een gratis game of soortgelijk (danwel RL), of tov de persoon die pas 4 maanden geleden begon? Het 'what if' principechromeeh schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 13:00:
Plus een bult plezier, goede tijden, slechte tijden, lag drama's, world events, online friends etc etc
Hopelijk kijken ze ook naar de markt en ontwikkelingen, dan enkel naar 'wij zijn nummer 1' (discutabel, maargoed), afaik heeft China het grootste deel van de 11mil spelers, 1 besluit van China en ze zijn 50% inkomsten kwijt.Mektheb schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 13:00:
Maar aangezien activision een beetje EA achteraangaat, snap ik de comments wel als ik de text lees..enzouden ze inderdaad WoW wel is kunnen killen door verkeerde besluiten te maken
[ Voor 41% gewijzigd door SinergyX op 05-03-2010 13:08 ]
Nee echt nee, aangezien de rest van de games op SC / Diablo na geen ruk aan zijnSinergyX schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 13:05:
[...]
En dat had je niet gehad in een gratis game of soortgelijk (danwel RL), of tov de persoon die pas 4 maanden geleden begon? Het 'what if' principe
[ Voor 22% gewijzigd door Mektheb op 05-03-2010 13:09 ]
idd en een pvp title uit vanilla..zou het voor geen goud willen hebben gemistchromeeh schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 13:00:
[...]
Plus een bult plezier, goede tijden, slechte tijden, lag drama's, world events, online friends etc etc
[ Voor 22% gewijzigd door Vivaladen op 05-03-2010 13:24 ]
Dan vraag ik me af wat voor gear hij aan had, er is nl geen cap in Wotlkt.Shunt schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 10:24:
vandaar dus ook de Frost resist gear en aura waardoor hij op de 75% resistance cap zit.
heej hier had je een poosje terug ook over bericht toch?wat klote voor je mandeTwisj schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 13:23:
Altijd fijn als je met 3 vrienden bij een raiding guild doet soliciteren en je 2 vrienden worden geaccepteerd en jij niet met het bericht dat ze nu overvol zitten maar ze houden mijn sollicitatie in het achterhoofd voor als er een plek vrij komt, je dan een 2.5 week later een andere persoon vrolijk een trial ziet krijgen en jij natuurlijk nog steeds geen bericht heb van een eventuele trial.
Sta ik hier nog steeds als lul de behanger proberen pugs in te komen die niet FAIL zijn, laat staan dat ik er uberhaupt in kom zonder een evt achievement (die steeds belachelijker worden, 5/12 down, 5.2k gs voor ICC10). Terwijl het "gat" tussen mijn vrienden en mij steeds groter word en ik steeds minder kans maak om uberhaupt een raiding guild in te komen.
Waarom probeer ik het nog?...
haha beetje mensen aan het ronselen om naar jullie server/guild te gaanVivaladen schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 13:28:
[...]
heej hier had je een poosje terug ook over bericht toch?wat klote voor je man
was natuurlijk slim geweest om het toen die tijd als voorwaarde te stellen om die guild te joinen onder het mom van "alle drie of geen 1" maarja dat is weer achteraf gepraat natuurlijk..ook jammer dat het gat steeds groter wordt en dat jij een beetje toekijkt vanaf de zijlijn..ehh vanaf buiten het stadion hoe hun door de content heen vliegen..
denk dat er nog maar 1 ding voor je opzit-->neem een duik in de pvp wereld en kom naar mijn server
hoe kom je daar nou bij haha?heb het woord guild niet genoemdGekheid schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 13:34:
[...]
haha beetje mensen aan het ronselen om naar jullie server/guild te gaan![]()
[ Voor 7% gewijzigd door Vivaladen op 05-03-2010 13:41 ]
Anoniem: 345994
Geloof dat dit al eerder gezegd was, maar wat zijn dat dan voor maten als ze niet ff moeite doen om jou die guild in te krijgen. Dan vinden ze raiden / loot dus blijkbaar belangrijker. Waarom ga je niet gewoon opzoek naar een eigen guild. Ook al is die misschien niet zo ver progression wise, maar dan heb je iig geen gasten die je in de steek laten voor een beetje loot / een raid.deTwisj schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 13:23:
Altijd fijn als je met 3 vrienden bij een raiding guild doet soliciteren en je 2 vrienden worden geaccepteerd en jij niet met het bericht dat ze nu overvol zitten maar ze houden mijn sollicitatie in het achterhoofd voor als er een plek vrij komt, je dan een 2.5 week later een andere persoon vrolijk een trial ziet krijgen en jij natuurlijk nog steeds geen bericht heb van een eventuele trial.
Sta ik hier nog steeds als lul de behanger proberen pugs in te komen die niet FAIL zijn, laat staan dat ik er uberhaupt in kom zonder een evt achievement (die steeds belachelijker worden, 5/12 down, 5.2k gs voor ICC10). Terwijl het "gat" tussen mijn vrienden en mij steeds groter word en ik steeds minder kans maak om uberhaupt een raiding guild in te komen.
Anachronos, EU, PVEVivaladen schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 13:28:
denk dat er nog maar 1 ding voor je opzit-->neem een duik in de pvp wereld en kom naar mijn server
Het is natuurlijk altijd 'weggegooid' geld als je het achteraf op deze manier bekijkt. Zo zul je nooit uitgaven die je in het verleden hebt gedaan kunnen verantwoorden, je zult jezelf altijd genomen voelen omdat anderen voor minder hetzelfde resultaat hebben. Soms (of vaak) zou je kunnen stellen dat de weg naar het resultaat belangrijker is dan het resultaat zelf. Zeker bij een hobby als WoW, waarbij je tijd steekt in iets wat je leuk vindt. Als het goed is vond je het 5 jaar geleden ook leuk om te spelen, dus waarom dat ineens minder belangrijk wordt omdat iemand die het spel 4 maanden speelt hetzelfde level heeft als jij...SinergyX schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 13:05:
[...]
En dat had je niet gehad in een gratis game of soortgelijk (danwel RL), of tov de persoon die pas 4 maanden geleden begon? Het 'what if' principe
Ik geloof dat men in China minder betaalt aan WoW dan dat wij dat doen. Dus die 50% zal nog wel meevallen.Hopelijk kijken ze ook naar de markt en ontwikkelingen, dan enkel naar 'wij zijn nummer 1' (discutabel, maargoed), afaik heeft China het grootste deel van de 11mil spelers, 1 besluit van China en ze zijn 50% inkomsten kwijt.
enige verschil met een pvp server is dat je als je aan het lvlen bent niet constant geganked word door iemand die vele malen een hoger lvl heeft dan jezelf in stv bijvoorbeeld op de Anachronos server is de horde ook het een en het ander aan het regelen op world pvp gebied en raken daardoor ook dagelijks slaags met de leden vd andere factie in world pvp en we proberen natuurlijk ook nog zo lang mogelijk te genieten van het southshore & Tarren mill gebeuren voordat cataclysm er is..
nee meer om het woorden PVE realm en PVP guildHawVer schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 13:54:
[...]
@ smileygebruik. Pvp ala battlegrounds, arena's, en georganiseerde raids?
ja idd in azie wordt voornamelijk met thet Time for money principe gewerkt als een soort van abonnement wat je tegenwordig vooral ziet met het gebruik van sateliet telefoons..geen vast abonnement maar meer een soort van wat je speelt in uren/mins daar betaal je voorLuqq schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 13:53:
Volgens mij betalen ze in china per minuut/uur dat ze spelen ipv per maand
[ Voor 28% gewijzigd door Vivaladen op 05-03-2010 14:05 ]
Sja, ik ken dat hoor zo kwamen mijn vrienden ook niet in mijn guild en ik wel.deTwisj schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 13:23:
Moet zeggen ik het ook niet zou doen hoor, ieder speeld ze eigen char en is wijs genoeg zelf ze best te doen, als iemand bv vindt mijn "vriend" niet gegeared genoeg is of experience genoeg heeft en ze hem daarom niet willen of puur alleen van we hebben al 5 warriors in een raid.Anoniem: 345994 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 13:38:
[...]
Geloof dat dit al eerder gezegd was, maar wat zijn dat dan voor maten als ze niet ff moeite doen om jou die guild in te krijgen. Dan vinden ze raiden / loot dus blijkbaar belangrijker. Waarom ga je niet gewoon opzoek naar een eigen guild. Ook al is die misschien niet zo ver progression wise, maar dan heb je iig geen gasten die je in de steek laten voor een beetje loot / een raid.
[ Voor 27% gewijzigd door Mektheb op 05-03-2010 14:10 ]
[ Voor 134% gewijzigd door PromoX op 05-03-2010 14:49 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq