Geen guide nodig om gold te maken
, alleen meer tijd in me leven
[ Voor 69% gewijzigd door PromoX op 05-03-2010 14:47 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 69% gewijzigd door PromoX op 05-03-2010 14:47 ]
So? Heb ik ook op mn 7 lvl 80's en dat zonder guide. Alles wat in tbc 70 was had epic flying, zelfs mn druid (was mn enige alliance character, was mn horde guild even zat) die vlak na het lvl70 dingen epic flying had. Had zelfs tegen de 40k gold over voordat WotLK begonnen was.
[ Voor 15% gewijzigd door PromoX op 05-03-2010 14:47 ]
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
right-click -> ignore werkt niet om de een of andere reden... o wacht.Gekheid schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 14:32:
anders reageren jullie daar even op? laat em lekker gewoon ignoren klaar
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Neelon schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 14:42:
[...]
right-click -> ignore werkt niet om de een of andere reden... o wacht.
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Ligt aan je voorkeuren, zelf heb ik divine shield recht laten liggen en Seal of Command genomen, agro boven survival. Enkel de ICC's zijn een echte uitdaging, de rest is veelal party afhankelijk maar kom je zonder problemen wel doorheen.RaDKiLL schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 15:23:
Nu nog een leuke HC tank build voor mijn prot pally.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Gratz man! tja dr zijn tegenwordig heel wat BOE epics in omloop op de AH alleen kosten die nog aardig wat bijvoorbeeld de saronite swordbreakers en Breastplate of the White knight zijn beiden leuke (ilvl 245) items die te koop zijn op de AH maarja hangt nu nog wel een prijskaartje aan maar verwacht wordt dat ook die prijzen bij de volgende patch weer n stuk goedkoper worden doordat die frost orbs bij een vendor ingeruild kunnen worden voor bepaalde (lees dure) mats die nodig zijn om dat spul te maken..RaDKiLL schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 15:23:
Eidelijk mijn Pala op 80 weten te krijgen. Voor een casual speler als ik is dit mijn 2e lvl80 toon (heb een Resto/Elly Shaman main). Heb er nog twee staan op 70 (Huntard en mage) maar die laat ik maar ff voor wat het is. Moet nu als de donder defcapped worden door wat welfare epics en dan HCs gaan tanken.
Moet zeggen dat zowel het tanken als healen me beter bevalt dan DPS ooit gedaan heeft.
Ben begonnen op mijn mage naar 60. Toen een hunter gestart. Met TBC mage doorgeleveled naar 70 en toen mijn hunter weer opgepakt en toen LK uitkwam heb ik lekker tegendraads een Shammy gerolled in plaats van zsm naar 80 te geraken. Al healend en tankend in instances heb ik dan nu twee lvl80s en heb de DPS totaal links laten liggen. Nu nog een leuke HC tank build voor mijn prot pally.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2010 15:37 ]
Tijdens het gearen van mijn Warrior heb ik behoorlijk lang onder de def-cap gezeten, ik heb zelfs TOC10 getanked zonder def capped te zijnRaDKiLL schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 15:23:
Eidelijk mijn Pala op 80 weten te krijgen. Voor een casual speler als ik is dit mijn 2e lvl80 toon (heb een Resto/Elly Shaman main). Heb er nog twee staan op 70 (Huntard en mage) maar die laat ik maar ff voor wat het is. Moet nu als de donder defcapped worden door wat welfare epics en dan HCs gaan tanken.
Moet zeggen dat zowel het tanken als healen me beter bevalt dan DPS ooit gedaan heeft.
Ben begonnen op mijn mage naar 60. Toen een hunter gestart. Met TBC mage doorgeleveled naar 70 en toen mijn hunter weer opgepakt en toen LK uitkwam heb ik lekker tegendraads een Shammy gerolled in plaats van zsm naar 80 te geraken. Al healend en tankend in instances heb ik dan nu twee lvl80s en heb de DPS totaal links laten liggen. Nu nog een leuke HC tank build voor mijn prot pally.
Verwijderd
Mind you, de cap voor heroics is maar 520 en niet 540, vanwege het feit dat mobs daar maximaal lvl 82 zijn.CyCloneNL schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 15:44:
[...]
Tijdens het gearen van mijn Warrior heb ik behoorlijk lang onder de def-cap gezeten, ik heb zelfs TOC10 getanked zonder def capped te zijn
Ja het is wel belangrijk dat je die cap haalt, maar Heroics kan je zeker doen onder de cap.
535Verwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 15:49:
[...]
Mind you, de cap voor heroics is maar 520 en niet 540, vanwege het feit dat mobs daar maximaal lvl 82 zijn.
Verwijderd
Tip: http://www.pallytank.com/gearVerwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 15:35:
[...]
Gratz man! tja dr zijn tegenwordig heel wat BOE epics in omloop op de AH alleen kosten die nog aardig wat bijvoorbeeld de saronite swordbreakers en Breastplate of the White knight zijn beiden leuke (ilvl 245) items die te koop zijn op de AH maarja hangt nu nog wel een prijskaartje aan maar verwacht wordt dat ook die prijzen bij de volgende patch weer n stuk goedkoper worden doordat die frost orbs bij een vendor ingeruild kunnen worden voor bepaalde (lees dure) mats die nodig zijn om dat spul te maken..
ik persoonlijk vond het heel leuk om via een site als Wowhead.com spulletjes op te zoeken en te kijken waar het dropt en dan een lijstje met wanted items af te werken :)dropt trouwens een leuk starters shield in Halls of Reflection normal mode en als je wat meer gear hebt een leuke helm in de heroic versie en in de heroic versie van pit of saron weer een gaaf tanking swordjebeste is om even in TOC5HC te gaan kijken en de nieuwe heroics daar dropt spul met het hoogste ilvl vd heroics..
maar je kan natuurlijk ook eerst de normale (ilvl drops van 200) heroics afgaan...veel plezieriedere upgrade is toch weer een soort van vreugde momentje
Editje : op www.Maintankadin.failsafedesign.com staan hele leuke tips/builds & discussies beetje net als ArenaJunkies.com maar dan voor de Tankadin
Verwijderd
oow dat is idd een stuk minder chaotisch en overzichtelijker dan de link die ik opgaf haha Thx leuke siteVerwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 15:50:
[...]
Tip: http://www.pallytank.com/gear
Makkelijk overzicht voor pally gear.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2010 15:56 ]
"Don't let your dreams be memes"
Goed heWootlock schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 16:15:
Even terugkomen op TukUI, vette shit zeg. Vanavond ga ik die eens uitproberen
Heb vanmiddag die site ff bekeken en de support/lua aanpassingen zijn zeer goedMektheb schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 16:23:
[...]
Goed he
slacker ! geloof ik hem al eeuwen geleden een x gepost had !
haha
inderdaad, ik ben er ook erg tevreden mee en kijk ook regelmatig voor updates of andere tips, maar incombinatie met andere addons werkt het echt geweldigWootlock schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 16:25:
[...]
Heb vanmiddag die site ff bekeken en de support/lua aanpassingen zijn zeer goed
Ja dat wel, maar moet zeggen het wel beter gemeld wordt, en ook gewoon elke actie of iets een andere melding.Wootlock schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 16:29:
DBM gaat boven Deus Vox voor mij. Maar dat is meer persoonlijk.
Deus Vox maakt sommige encounter echt te makkelijk :x
Het zijn bijna geen addons, gewoon het blizzard script opnieuw geschreven en verandert waardoor het dus net zoveel gebruikt als de standaard ui.RaDKiLL schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 16:30:
Heb ff gekeken op wat sites en die ui ziet er inderdaad strak uit.. Maar is die ui een beetje goed te handlen? En voor alle reso's? Ben altijd gewend geweest zo clean mogelijk te spelen op DBM, Atlasloot, Healbot en Omen na dan. Voel er weinig voor om bij iedere patch alles weer opnieuw te moeten instellen. En is hij zwaar? Ik speel namelijk op een laptop met niet een al te beste graka/spec.
[ Voor 38% gewijzigd door Mektheb op 05-03-2010 16:32 ]
Sorry hoor, maar wat een ongelooflijk butt-verhaal.SinergyX schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 12:52:
Ze voelen in iedergeval de opkomst van next-gen MMO's.
Rest van het verhaal:
http://www.eurogamer.net/...wow-could-become-obsolete
En dan verder in het artikel geen enkele inhoudelijke onderbouwing geven anders dan dat "technologische ontwikkelingen een bedreiging kunnen vormen" --> huidige technologie wordt bedreigd door toekomstige technologie. No Shit Sherlock.Activision has made a worrying risk assessment of World of Warcraft, claiming the MMO giant could be toppled - rendered "obsolete" - by the emerging social gaming scene.
En dat noemt hij ironisch omdat hij een zin eerder vertelde dat 2 senior dudes weg gaan / zijn ontslagen. Dat is niet ironisch, dat is spot on right on the fucking mark relevant ende correct inzichtit's ironic that Activision's risk assessment outlines attracting and retaining "key personnel".
[ Voor 0% gewijzigd door Seraphin op 05-03-2010 16:46 . Reden: typo ]
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Al zijn er wel tegenstrijdigheden, zo geven ze aan dat de omvang van online gaming enkel zal toenemen, en zij (blizzard) hun 2 producten goed genoeg in de markt hebben staan om met deze steiging mee te groeien. Maar zeker pagina vanaf 15 wordt aardige bezorgheid geuit over de mogelijke risico's waar WoW mee te kampen heeft (exclusive contracten met vendors, China, maar dus ook concurrenten). Verderop gaat het ook enkel over alle mogelijke risico's waar de 'omzet van WoW' in gevaar kan komen.Due to this dependence on a limited number of franchises, the failure to achieve anticipated results by one or more products based on these franchises may significantly harm our business and financial results.
[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 05-03-2010 17:06 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Daar heb je wel een punt. Overigens maakte ik mijn comment vooral vanuit de gedachte dat degene die een artikel schrijft met daarin enkele statements, die statements in datzelfde artikel ondersteund. Nu moeten wij dus zelf naar de onderbouwing zoeken in het jaarverslag van Activision.SinergyX schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 17:05:
Hij quote enkel teksten uit het rapport, in het K10 raport gaan ze er nog wel iets verder op in.
Zoals
[...]
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Strarcraft is echter supergroot en SC2 is bijna uit, dus ja... verder ook Diablo. Guitar hero en Tony hawk hadden ze ook nog wat mee geloof ik.Seraphin schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 17:13:
[...]
Daar heb je wel een punt. Overigens maakte ik mijn comment vooral vanuit de gedachte dat degene die een artikel schrijft met daarin enkele statements, die statements in datzelfde artikel ondersteund. Nu moeten wij dus zelf naar de onderbouwing zoeken in het jaarverslag van Activision.
Die opmerking die jij quote snijdt zeker hout: Activision / Blizzard is feitelijk een 2 product company; ze hebben WoW, ze hebben CoD, verder... tsja. (nofi voor de StarCraft mensen)
Verwijderd
Gz met je 80. Voor een tankzwaard is de Red Sword of Courage een leuke om mee te beginnen, alsook de Peacekeeper Blade. Als je het niet erg vindt om een bijl te gebruiken is Teldrassil Protector erg makkelijk te krijgen.RaDKiLL schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 16:23:
Moet nu inderdaad zo snel mogelijk een fatsoenlijk zwaardje op de kop tikken. Loop namelijk nog steeds met mijn Heirloom zwaard te prikken.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2010 18:30 . Reden: UBB code fail ]
One hit wonder???SinergyX schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 17:36:
Activision heeft wel vaak te kampen met flinke concurrentie, maar zeker blizzard is een 1 hit wonder fabriek, resp 97, 97 en 98% (afgelopen jaren) van hun omzet komt uit WoW.
Activion en Blizzard zijn pas in 2007/2008 gefuseerd. De release en glorietijden van bovengenoemde games heeft Activion dus nooit van geprofiteerd.aap schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 20:44:
[...]
One hit wonder???
Jij bent zeker te jong om je Warcraft deel 1 t/m 3, Starcraft en Diablo 1 & 2 te herinneren?
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Kan iemand me daarbij helpen?use MS every cooldown
always keep rend up
prioritize Ms > SD > OP
sometimes heroic strike with OP
and slam when everything is on cd
Verwijderd
Charge > Rend > Mortal Strike > Overpower/Execute (Afhankelijk van Taste for Blood/Sudden Death) > SlamThrilled schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 09:28:
Goeiemorgen allemaal! Kheb gisteren dual spec gekocht voor mijn prot warrior en nu wil ik een goede dps rotatie... ik kwam op internet de volgende rotatie tegen maar ik snap de afkortingen niet allemaal...
[...]
Kan iemand me daarbij helpen?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2010 09:38 ]
Battle StanceThrilled schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 10:00:
En misschien een domme vraag, maar moet dat dan in battle stance of berseker stance?
Verwijderd
Ik gebruik hem ook met 4 bar's alleen dan 2 onderin en 2 rechts tegen de zijkant voor me prof's en buffs en mounts en weet ik het allemaal.Dricus schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 12:42:
Mwah, TukUI heeft me ertoe bewogen om eens kritisch te kijken of ik daadwerkelijk wel zoveel bars nodig heb als dat ik had (ik had er 4, nu 3). Na wat optimaliseren bleek dat absoluut niet het geval te zijn. Op alle chars die ik min of meer actief bespeel (DK, Pala, Shaman en Warlock) is het meer dan voldoende.
Ik gebruik wel Opie voor zaken die ik minder vaak gebruik (vooral professions), dat scheelt op zich ook wel iets.
http://hawvie.deviantart.com/
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 06-03-2010 19:08 ]
Dat is normaal, dat probleem had ik ook toen ik net begon met mijn pally te tanken. Als nieuwe tank heb je natuurlijk niet die beruchte brewfest trinkets kunnen farmen waardoor je al direct met een handicap van 3400 hp (zonder talents) start. Verder vergeten al die klagers dat 28k hp indertijd de norm was voor Naxx25 gegearde tanks, dus ver boven wat je eigenlijk nodig hebt om heroics te tanken.uashy schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 17:09:
dagboekje
Afgelopen weken geprobreerd mijn druid bear te gearen voor hc's. Zit nu op 28k hp, maar nog steeds zit 99% van de mensen te klagen dat het niet goed genoeg is. Zelfs nog voordat we uberhaupt 1 mob hebben aangeraakt.
Positieve uitzondering was PoS normal, daar kreeg ik aan het einde van de tunnel zelfs een complimentje van de healer.
Zit nu wel te twijfelen of ik er nog mee doorga. Tanken is leuk, maar ik heb geen zin in dat constante gezeur
Clowns to the left of me, Jokers to the right
allie side op lighnigs blade haten ze gearscoreSinergyX schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 19:07:
Het bewijs, OS3D lijkt moeilijker dan ICC
[afbeelding]
Dit gaat echt nergens meer over op mijn server (lightning's blade). Toc10 (normaal) met minimaal 5.2k GS heb ik helaas geen screenshot van. Ik trap m'n beer naar 80 en vind het wel allemaal best, dit soort onzin ga ik niet eens meer voor betalen.
Geen flauwekulletjes
Gewoon heirlooms gebruiken en ten alle tijden dungeon finder aan. Uitloggen in een capital of inn en je bent zo 80Deguchi schreef op zondag 07 maart 2010 @ 09:22:
Ik heb zelf een 45 pala en warrior momenteel, en ik kan zeggen dat de pala sneller te lvelen valt.
Als het aankomt op tanken is de warrior dan weer beduidend makkelijker als het aankomt op aggro houden. Beiden zijn natuurlijk wel wat gear afhankelijk, maar de warrior toch net iets minder heb ik zo de indruk. (op die lage levels natuurlijk)
Ik neem echter aan dat als je heirlooms hebt, je geen problemen zal ondervinden
Verwijderd
Mja kweet niet of ik er "echt mee begon" weet alleen ik hem verschillende malen heb gepost als tip voor mensen dus durf wel alstu te zeggen !anda schreef op zondag 07 maart 2010 @ 12:16:
Wie begon eigenlijk met het posten van die Tukui? Ik heb hem ook maar eens uitgeprobeerd, en ben er helemaal gelukkig mee. Bedankt voor de tip!![]()
NB, over tips gesproken, gebruiken jullie Altoholic al? Echt ideaal als je meerdere alts op dezelfde server hebt.
Dat is een understatementDeguchi schreef op zondag 07 maart 2010 @ 09:22:
Ik heb zelf een 45 pala en warrior momenteel, en ik kan zeggen dat de pala sneller te lvelen valt.
Als het aankomt op tanken is de warrior dan weer beduidend makkelijker als het aankomt op aggro houden. Beiden zijn natuurlijk wel wat gear afhankelijk, maar de warrior toch net iets minder heb ik zo de indruk. (op die lage levels natuurlijk)
Ik neem echter aan dat als je heirlooms hebt, je geen problemen zal ondervinden
Clowns to the left of me, Jokers to the right
[ Voor 6% gewijzigd door PcManiaxx op 07-03-2010 18:37 ]
Ik snap het niet helemaal, wat weerhoud mensen die gearscore niet fijn vinden om zelf pugs op te zetten, gezien de hoeveelheid QQ moet het overlopen met potentiele kandidaten om zon raid te vullen..allie side op lighnigs blade haten ze gearscore , je zult vast wel op de horde side zitten. meerdere zjn al weggegaan bij de horde vanwege dat
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Met deze gear en dan nog maar 600 res.PcManiaxx schreef op zondag 07 maart 2010 @ 18:32:
Nou, 1k rating stelde niet zo bijster veel voor. Maar toen kwam het; alleen maar idioot gegearede gasten en dan ook nog eens een veel hoger rating. We komen nu echt in geen enkel opzicht voorruit.
We blijven telkens steken op rond 1050 arena rating en tot nu toe alleen maar gegearede gasten tegenkomen met warempel full relentless. Ik zelfs ben full furious geared, paar relentless off pieces, paar wrathful. 600 resi en ruim 5.2k AP selfbuffed.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Misschien kan ook de geschatte team ratign zijn.PcManiaxx schreef op zondag 07 maart 2010 @ 18:32:
We blijven telkens steken op rond 1050 arena rating en tot nu toe alleen maar gegearede gasten tegenkomen met warempel full relentless. Ik zelfs ben full furious geared, paar relentless off pieces, paar wrathful. 600 resi en ruim 5.2k AP selfbuffed.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Kom nog genoeg rogue/mage tegen op 2.400+ MMR.Teunis schreef op zondag 07 maart 2010 @ 19:56:
[...]
Misschien kan ook de geschatte team ratign zijn.
Als je net begint, en je verslaat een paar mensen schiet deze absurd omhoog (rustig naar 1800)
Kan helaas geen screen hiervan maken om dat dit moment niet meer in arena's doe.
Maar zou zeggen zoek eens naar je estimate rating zolang deze ver boven je werkelijk rating zit zul je inderdaad behoorlijk wat potjes verliezen net zo lang tot je weer wat wint, moet zich beetje uit balanceren.
En 1 ding kan je nu al vertelen burst teams komen niet hoog na 1500+ sterven ze met bosjes uit.
[ Voor 5% gewijzigd door Disfigured op 08-03-2010 01:15 ]
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Toch vreemd dat je totaal andere ervaring hebt als ik op DB. Van het weekend heb ik maar 1 pug gedaan, en dat was op mijn priest om wat guildies te helpen. In de raid zaten een mannetje of 3-4 met level 78 quest blue’s zonder enchants of gems… Dat vind ik te ver gaan dus heb de raidleader verteld dat ik het 1 try geef, en dan weg ben als die gasten niet vervangen worden. Na 1 wipe werden een mannetje of 5 vervangen met nette uitleg en gingen we voor een easy killshot. Dit was overigens de eerste wipe in een VoA pug voor mij sinds de nieuwe boss is gereleased!Menace_1981 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 08:48:
Oh wat zijn de eisen toch belachelijk soms op Dragonblight. Van het weekend werd voor een Ony25 PuG een GS score van WoW heroes +2700 gevraagd. Mijn Shaman met een score van 2590 mocht niet mee.
Dit terwijl GS + Ach wederom heeft bewezen dat het niet garant staat voor een succesvolle PuG, want heb dit weekend de volgende mislukte PuG's gehad: 4x Ony10, 2x Ony25, 2x TOTC10. Allemaal met mensen die de vereiste GS + Ach hadden. Was weer lekker...
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Ik ben begonnen met een priest te levellen. Wat is levelen met een priest saai. Zodra ik boven de 15 ben duik ik de dungeons in en laat ik het questen voor wat het is.Mik! schreef op maandag 08 maart 2010 @ 07:49:
Ik ben afgelopen weekend wederom met mijn priest verder gegaan. Wat valt mij dat mee zeg ^^ Moet wel zeggen dat ik samen met mijn vriend level (feral druid), maar absoluut geen problemen. Teveel mobs gepulled? Geen probleem, vriend naar beertje, ik 'm een renew geven en een shield en dan maar dpsen. Heerlijk. Qua spells is het 'boring' (holy fire en smite), maar de nummertjes zijn nu toch al best leuk op lvl 27. Dankzij heirlooms met enchants (staff met +30 sp, chest met +4 stats) zit ik nu op 96sp (pak 'm beet) en tik ik rustig tussen de 70 en de 110 dps weg. Dan gaat het best rapMana is ook geen probleem. Neem lekker de tijd om haar naar lvl 80 te gaan krijgen, maar ik heb er geen haast bij. Nu ik niet kan raiden is een alt levelen ook wel een leuke bezigheid.
[ Voor 6% gewijzigd door HawVer op 08-03-2010 10:26 ]
Tegenwoordig kom je inderdaad steeds sneller mensen tegen in goeie gear gewoon omdat het makkelijk te halen is. En als er weinig in de que zitten kan je wel eens tegen hogere teams uitkomen maar goed dan verlies je ook amper rating dus. je zal met 1k echt niet alleen maar tegen 2k mensen uitkomen kijk maar eens aan einde van de battle naar de match making rating. En je speelt in je battlegroup he niet alleen op je server.PcManiaxx schreef op zondag 07 maart 2010 @ 18:32:
Kan iemand mij het idiote systeem van arena uitleggen? Dag geleden met een maatje van mij team gemaakt (Enh shammy/ik op m'n retri pally).
Nou, 1k rating stelde niet zo bijster veel voor. Maar toen kwam het; alleen maar idioot gegearede gasten en dan ook nog eens een veel hoger rating. We komen nu echt in geen enkel opzicht voorruit.
God, heb toch echt het idee dat het hele ratingsysteem gewoon retarded is. En dat nog op een dikke nabserver ''Anachronos''.
Iemand tips? Enh shammy/retri pally is natuurlijk niet gebruikelijk, maar we hebben al van teams gewonnen die en goed gegeared waren en de skills hadden. Nu lijkt het alsof we alleen maar 2k+ lui tegenkomen.
Begint meer op een rated skirmish te lijken
Edit; armory link hier http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=Anachronos&cn=Raxxto
1
2
| ( Bar2 ) -> ( Bar3 Bar4 ) ( Bar1 ) -> ( Bar1 Bar2 ) |
Saai als in spells? Kan ik begrijpenHawVer schreef op maandag 08 maart 2010 @ 10:18:
[...]
Ik ben begonnen met een priest te levellen. Wat is levelen met een priest saai. Zodra ik boven de 15 ben duik ik de dungeons in en laat ik het questen voor wat het is.
De VoA pugs op Dragonblight verlopen wel goed. Ligt er een beetje aan denk ik hoe laat de pugs worden georganiseerd. Afgelopen vrijdagnacht rond 01.00 werd er eerst een VoA10 en daarna VoA25 georganiseerd, grotendeels dezelfde mensen, allebei 1 shot. Zaterdagnacht werd rond 02.00 een TOC25 georganiseerd, was te laat en ik was te moe, maar heb van guildies gehoord dat die wekelijks rond die tijd worden gestart en goed verlopen.hulkie schreef op maandag 08 maart 2010 @ 09:40:
[...]
Toch vreemd dat je totaal andere ervaring hebt als ik op DB. Van het weekend heb ik maar 1 pug gedaan, en dat was op mijn priest om wat guildies te helpen. In de raid zaten een mannetje of 3-4 met level 78 quest blue’s zonder enchants of gems… Dat vind ik te ver gaan dus heb de raidleader verteld dat ik het 1 try geef, en dan weg ben als die gasten niet vervangen worden. Na 1 wipe werden een mannetje of 5 vervangen met nette uitleg en gingen we voor een easy killshot. Dit was overigens de eerste wipe in een VoA pug voor mij sinds de nieuwe boss is gereleased!
Ik gebruik de FourOne edit van TukUI (te vinden op het forum aldaar). 6 knoppen - 24 knoppen - 6 knoppen in de onderste bars, en 12 knoppen aan de rechter zijkant (voor dingen als vissen, mount, HS etc). je kan bars in en uitschakelen om er meer dan voldoende in beeld te krijgen.MantaMania schreef op maandag 08 maart 2010 @ 10:38:
tukui ziet er idd nice uit maar hoe krijg je het voor elkaar om zo weinig knoppen op het scherm te hebben ik heb er toch aanzienlijk meer, zit er een verborgen menu ofzo in. Thuis eerst maar eens kijken.
Idd, dat was voor mij ook een afknapper. Gebruik steeds 2 actionbars boven elkaar en dan alles op 1 actionbar vond ik maar niets.deTwisj schreef op maandag 08 maart 2010 @ 10:21:
Vrijdagavond nog wat met TukUI gespeeld. Kom ik erachter dat ik voor m'n laptop (1440x900) de kleine versie moet nemen waarbij ik voor m'n desktop (1680x1050) de grote versie heb. Dit is wel balen aangezien de actionbars op de kleine versie boven elkaar staan (bar1+bar2) en in de grote versie staan ze naast elkaar met als mogelijkheid om er 2 extra actionbars er boven te stoppen.
code:
1 2 ( Bar2 ) -> ( Bar3 Bar4 ) ( Bar1 ) -> ( Bar1 Bar2 )
Persoonlijk had ik liever gezien dat Bar2 ook in de grote versie boven Bar1 was blijven staan. Nu kan ik niet dezelfde volgorde van skills houden op zowel m'n pc als m'n laptop. Ik ben bang dat ik dan toch voor m'n laptop iets anders moet uitvinden. Ik geloof dat er een mogelijkheid was om bepaalde dingen van TukUI uit te zetten en zelf te regelen. Misschien dat ik Bartender op m'n laptop moet zetten en handmatig Bar3 boven Bar1 te zetten en Bar2 + Bar4 in de side actionbar van TukUI.
The notion that nature can be calculated inevitably leads to the conclusion that humans too can be reduced to basic mechanical parts.
Dit is de link naar de FourOne edit:Auspex schreef op maandag 08 maart 2010 @ 10:50:
[...]
Idd, dat was voor mij ook een afknapper. Gebruik steeds 2 actionbars boven elkaar en dan alles op 1 actionbar vond ik maar niets.
Maar als je via aanpassing in die lua er toch een actionbar boven kan zetten, dan wil ik heb best wel nog is proberen. Het ziet er toch echt strak uit
Ja precies, qua spells. Ik probeer alle classen uit. Kijken welke ik het leuks vind. Ik heb ook een paladin een mage. Bij de mage heb je al vrij snel, polymorph en frost nova. Dat zijn spells waar je mee moet leren werken op lage level. Bieden wat meer uitdaging. Imho is een Priest echt een groep class ipv een solo class.
Ik heb zelf ook een priest, en levelen als shadow is heerlijk, mana/hp terug tijdens dps zeker nu het een buff is geworden ipv een debuff op de mob. Als holy/disc levelen is niet zo prettig vindt ik zeker als je met mindsear kan gaan werken is het een fluitje.HawVer schreef op maandag 08 maart 2010 @ 11:08:
[...]
Ja precies, qua spells. Ik probeer alle classen uit. Kijken welke ik het leuks vind. Ik heb ook een paladin een mage. Bij de mage heb je al vrij snel, polymorph en frost nova. Dat zijn spells waar je mee moet leren werken op lage level. Bieden wat meer uitdaging. Imho is een Priest echt een groep class ipv een solo class.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Thaddius is een retard check.SinergyX schreef op maandag 08 maart 2010 @ 10:47:Berg gold armer aan repair, de vraag of ik speedrun in Naxx mee wilde gaan. Je praat hier dus over enkel mensen met 4.8k en hogere GS, niemand eronder, en serieus 2 wipen op Thaddius.
Verwijderd
Volgens mij moet jij even /SetScale 0.75 invoerenWootlock schreef op maandag 08 maart 2010 @ 11:01:
[...]
[afbeelding]
Mijn Tukui, moet nog wat tunen (onderste balk ect) maar het ziet er veel belovend uit
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2010 12:04 ]
We spend our years as a tale that is told
Daar zit de fout, nooit iemand zo goed gearen dat hij onmisbaar is. Er kan altijd iets gebeuren, en dan ben je de sjaakDutchman! schreef op maandag 08 maart 2010 @ 12:07:
alternatieven hebben we niet.
Mja, je hebt shackle voor undead en een fear en daar houdt het voor mij ook weer op. Maar waar je bijvoorbeeld als mage prima kan kiten etc. kan een priest tussendoor prima healen om de kunnen blijven leven. Het is gewoon waar je de voorkeur aangeeft. En ik vind bij een mage het 'nadeel' dat je alleen kan dpsen.HawVer schreef op maandag 08 maart 2010 @ 11:08:
[...]
Ik level voorlopig tot in ieder geval level 40 als soort van holy. Bevalt vooralsnog meer dan prima. De kans is groot dat ik vanaf level 40 richting shadow specc. Nu als holy doe ik niets anders dan holy fire en smite pak 'm beet een keer of 3 en dan zijn de mobs wel dood ^^ Mana is geen probleem, hp is een shieldje op mezelf gooien en mocht het echt nodig zijn een keer een renew.prutser001 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 11:52:
Ik heb zelf ook een priest, en levelen als shadow is heerlijk, mana/hp terug tijdens dps zeker nu het een buff is geworden ipv een debuff op de mob. Als holy/disc levelen is niet zo prettig vindt ik zeker als je met mindsear kan gaan werken is het een fluitje.
Ja dat klopt. De betere spelers van mijn guild puggen vaak ICC25 en TOC25 omdat we een 10-mans guild zijn. Schijnen vaak dezelfde spelers aan mee te doen. Die komen ver in ICC en TOC wordt gecleared. Nooit gezeik met loot en dat soort dingen.hulkie schreef op maandag 08 maart 2010 @ 10:41:
Zo zijn er wel meer groepen die soort van 'puggen' op dragonblight... De 'pug' die lichking een paar weken terug op 10mans neerhaalde is een groep waar ik ook wel eens mee speel. Al is dat amper een pug te noemen natuurlijk...
9 van de 10 keer zijn het gare (en te antieke) addons of oude WTF's / Saves variables die de disconnect problemen geven.Dutchman! schreef op maandag 08 maart 2010 @ 12:07:
De rogue in onze raidgroep is inmiddels zo goed dat zodra hij stealthed zelfs de server hem niet meer ziet en hij een disconnect krijgt. Onspeelbaar voor hem (zijn internetprobleem duurt al maanden maar lijkt steeds erger te worden) en onspeelbaar voor ons. Gisteren één try op de lichking waarna het meteen alweer gecalled kon worden.
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Tot je shadowform krijgtHawVer schreef op maandag 08 maart 2010 @ 11:08:
[...]
Waarom een rogue/hunter? Ik zou dps > class pakken, ranged misschien wel voordeel geven als je group al melee heavy is da's klote met die spirits :<Dutchman! schreef op maandag 08 maart 2010 @ 12:07:
De rogue in onze raidgroep is inmiddels zo goed dat zodra hij stealthed zelfs de server hem niet meer ziet en hij een disconnect krijgt. Onspeelbaar voor hem (zijn internetprobleem duurt al maanden maar lijkt steeds erger te worden) en onspeelbaar voor ons. Gisteren één try op de lichking waarna het meteen alweer gecalled kon worden. Daar wordt je niet vrolijk van. Rogue of hunter is best wel nodig in de LK fight, en alternatieven hebben we niet.
De afgelopen weken verloren we enkele uren, nu verliezen we een volle avond door dat netwerkprobleem en een volle avond door afwezigheid van anderen (van de max. 3 raidavonden). Vrees dat het de volgende raidweek niet veel beter zal zijn, en we mogelijk weer op 11 van de 12 blijven steken. WTB rogue of hunter op Executus die qua gear en skill lich king 10 ready is....
[ Voor 65% gewijzigd door porn* op 08-03-2010 13:19 ]
Bnet pindle#2913
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq