Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen guide nodig om gold te maken :P, alleen meer tijd in me leven

[ Voor 69% gewijzigd door PromoX op 05-03-2010 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

So? Heb ik ook op mn 7 lvl 80's en dat zonder guide. Alles wat in tbc 70 was had epic flying, zelfs mn druid (was mn enige alliance character, was mn horde guild even zat) die vlak na het lvl70 dingen epic flying had. Had zelfs tegen de 40k gold over voordat WotLK begonnen was.

Heb je geen guides voor nodig, gewoon een beetje nadenken en niet te veel aan random crap uitgeven.

[ Voor 15% gewijzigd door PromoX op 05-03-2010 14:47 ]

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 11:35
anders reageren jullie daar even op? laat em lekker gewoon ignoren klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Gekheid schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 14:32:
anders reageren jullie daar even op? laat em lekker gewoon ignoren klaar
right-click -> ignore werkt niet om de een of andere reden... o wacht.

En even over het niet geaccepteerd worden voor die raid guild. Ja het zuigt, maar dat is niet iets waar die 2 die wel aangenomen werden iets aan kunnen doen. De eerste (met wie we nog zeer vaak spelen in heroics en alt leveling) is een heal priest, de andere een dps warrior wiens gear een stukje hoger zat. Het is net als solliciteren, je krijgt de job wel of niet. het enige wat je kan doen is jezelf zo goed mogelijk presenteren en dan hopen dat je wordt aangenomen.

Ik heb zelf veel geraid, al is het niet op het hoge niveau, en of ik weer ga raiden weet ik nog niet. Misschien wel, misschien niet.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:35

chromeeh

the Gnome

Neelon schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 14:42:
[...]
right-click -> ignore werkt niet om de een of andere reden... o wacht.
:P You made me lol :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Eidelijk mijn Pala op 80 weten te krijgen. Voor een casual speler als ik is dit mijn 2e lvl80 toon (heb een Resto/Elly Shaman main). Heb er nog twee staan op 70 (Huntard en mage) maar die laat ik maar ff voor wat het is. Moet nu als de donder defcapped worden door wat welfare epics en dan HCs gaan tanken.
Moet zeggen dat zowel het tanken als healen me beter bevalt dan DPS ooit gedaan heeft.
Ben begonnen op mijn mage naar 60. Toen een hunter gestart. Met TBC mage doorgeleveled naar 70 en toen mijn hunter weer opgepakt en toen LK uitkwam heb ik lekker tegendraads een Shammy gerolled in plaats van zsm naar 80 te geraken. Al healend en tankend in instances heb ik dan nu twee lvl80s en heb de DPS totaal links laten liggen. Nu nog een leuke HC tank build voor mijn prot pally.

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RaDKiLL schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 15:23:
Nu nog een leuke HC tank build voor mijn prot pally.
Ligt aan je voorkeuren, zelf heb ik divine shield recht laten liggen en Seal of Command genomen, agro boven survival. Enkel de ICC's zijn een echte uitdaging, de rest is veelal party afhankelijk maar kom je zonder problemen wel doorheen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Ow ja, dat wordt de volgende...

Mn 65 pally zal er aan moeten geloven nu een zekere druid en shaman richting de 65 komen huppelen. Dat wordt dan nr 8.

>.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eidelijk mijn Pala op 80 weten te krijgen. Voor een casual speler als ik is dit mijn 2e lvl80 toon (heb een Resto/Elly Shaman main). Heb er nog twee staan op 70 (Huntard en mage) maar die laat ik maar ff voor wat het is. Moet nu als de donder defcapped worden door wat welfare epics en dan HCs gaan tanken.
Moet zeggen dat zowel het tanken als healen me beter bevalt dan DPS ooit gedaan heeft.
Ben begonnen op mijn mage naar 60. Toen een hunter gestart. Met TBC mage doorgeleveled naar 70 en toen mijn hunter weer opgepakt en toen LK uitkwam heb ik lekker tegendraads een Shammy gerolled in plaats van zsm naar 80 te geraken. Al healend en tankend in instances heb ik dan nu twee lvl80s en heb de DPS totaal links laten liggen. Nu nog een leuke HC tank build voor mijn prot pally.
Gratz man! tja dr zijn tegenwordig heel wat BOE epics in omloop op de AH alleen kosten die nog aardig wat bijvoorbeeld de saronite swordbreakers en Breastplate of the White knight zijn beiden leuke (ilvl 245) items die te koop zijn op de AH maarja hangt nu nog wel een prijskaartje aan maar verwacht wordt dat ook die prijzen bij de volgende patch weer n stuk goedkoper worden doordat die frost orbs bij een vendor ingeruild kunnen worden voor bepaalde (lees dure) mats die nodig zijn om dat spul te maken..

ik persoonlijk vond het heel leuk om via een site als Wowhead.com spulletjes op te zoeken en te kijken waar het dropt en dan een lijstje met wanted items af te werken :)dropt trouwens een leuk starters shield in Halls of Reflection normal mode en als je wat meer gear hebt een leuke helm in de heroic versie en in de heroic versie van pit of saron weer een gaaf tanking swordje :) beste is om even in TOC5HC te gaan kijken en de nieuwe heroics daar dropt spul met het hoogste ilvl vd heroics..

maar je kan natuurlijk ook eerst de normale (ilvl drops van 200) heroics afgaan...veel plezier :D iedere upgrade is toch weer een soort van vreugde momentje :)

Editje : op www.Maintankadin.failsafedesign.com staan hele leuke tips/builds & discussies beetje net als ArenaJunkies.com maar dan voor de Tankadin

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2010 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Tijdens het gearen van mijn Warrior heb ik behoorlijk lang onder de def-cap gezeten, ik heb zelfs TOC10 getanked zonder def capped te zijn :P

Ja het is wel belangrijk dat je die cap haalt, maar Heroics kan je zeker doen onder de cap.

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyCloneNL schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 15:44:
[...]

Tijdens het gearen van mijn Warrior heb ik behoorlijk lang onder de def-cap gezeten, ik heb zelfs TOC10 getanked zonder def capped te zijn :P

Ja het is wel belangrijk dat je die cap haalt, maar Heroics kan je zeker doen onder de cap.
Mind you, de cap voor heroics is maar 520 en niet 540, vanwege het feit dat mobs daar maximaal lvl 82 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 15:49:
[...]

Mind you, de cap voor heroics is maar 520 en niet 540, vanwege het feit dat mobs daar maximaal lvl 82 zijn.
535 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 15:35:
[...]

Gratz man! tja dr zijn tegenwordig heel wat BOE epics in omloop op de AH alleen kosten die nog aardig wat bijvoorbeeld de saronite swordbreakers en Breastplate of the White knight zijn beiden leuke (ilvl 245) items die te koop zijn op de AH maarja hangt nu nog wel een prijskaartje aan maar verwacht wordt dat ook die prijzen bij de volgende patch weer n stuk goedkoper worden doordat die frost orbs bij een vendor ingeruild kunnen worden voor bepaalde (lees dure) mats die nodig zijn om dat spul te maken..

ik persoonlijk vond het heel leuk om via een site als Wowhead.com spulletjes op te zoeken en te kijken waar het dropt en dan een lijstje met wanted items af te werken :)dropt trouwens een leuk starters shield in Halls of Reflection normal mode en als je wat meer gear hebt een leuke helm in de heroic versie en in de heroic versie van pit of saron weer een gaaf tanking swordje :) beste is om even in TOC5HC te gaan kijken en de nieuwe heroics daar dropt spul met het hoogste ilvl vd heroics..

maar je kan natuurlijk ook eerst de normale (ilvl drops van 200) heroics afgaan...veel plezier :D iedere upgrade is toch weer een soort van vreugde momentje :)

Editje : op www.Maintankadin.failsafedesign.com staan hele leuke tips/builds & discussies beetje net als ArenaJunkies.com maar dan voor de Tankadin
Tip: http://www.pallytank.com/gear

Makkelijk overzicht voor pally gear. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oow dat is idd een stuk minder chaotisch en overzichtelijker dan de link die ik opgaf haha Thx leuke site ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2010 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Even terugkomen op TukUI, vette shit zeg. Vanavond ga ik die eens uitproberen :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wootlock schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 16:15:
Even terugkomen op TukUI, vette shit zeg. Vanavond ga ik die eens uitproberen :)
Goed he ;)

slacker ! geloof ik hem al eeuwen geleden een x gepost had ! :D
haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Hhe, thnx voor de replies en tips mensen.
Moet nu inderdaad zo snel mogelijk een fatsoenlijk zwaardje op de kop tikken. Loop namelijk nog steeds met mijn Heirloom zwaard te prikken.
Inmiddels heb ik op de AH een ilvl 200 shieldje op de kop getikt voor 450G en een gabbie van me heeft 232 braces gecraft voor me. Verder dropte er gisteren van de eerste boss in ToC normal een leuke tankbroek, net voor een keiharde DC.
Baalde daar wel stevig van want het was de daily normal. Toch weer twee Triumphs door mijn neus geboord + de kans op meer leuke loot.
DIT is overigens mijn character. Let niet op de naam, ik was stoned toen ik hem rolde. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Mektheb schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 16:23:
[...]

Goed he ;)

slacker ! geloof ik hem al eeuwen geleden een x gepost had ! :D
haha
Heb vanmiddag die site ff bekeken en de support/lua aanpassingen zijn zeer goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wootlock schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 16:25:
[...]

Heb vanmiddag die site ff bekeken en de support/lua aanpassingen zijn zeer goed :)
inderdaad, ik ben er ook erg tevreden mee en kijk ook regelmatig voor updates of andere tips, maar incombinatie met andere addons werkt het echt geweldig

moet ook btw zeggen dat ik DXE stukken beter vindt dan DBM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

DBM gaat boven Deus Vox voor mij. Maar dat is meer persoonlijk.
Deus Vox maakt sommige encounter echt te makkelijk :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Heb ff gekeken op wat sites en die ui ziet er inderdaad strak uit.. Maar is die ui een beetje goed te handlen? En voor alle reso's? Ben altijd gewend geweest zo clean mogelijk te spelen op DBM, Atlasloot, Healbot en Omen na dan. Voel er weinig voor om bij iedere patch alles weer opnieuw te moeten instellen. En is hij zwaar? Ik speel namelijk op een laptop met niet een al te beste graka/spec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wootlock schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 16:29:
DBM gaat boven Deus Vox voor mij. Maar dat is meer persoonlijk.
Deus Vox maakt sommige encounter echt te makkelijk :x
Ja dat wel, maar moet zeggen het wel beter gemeld wordt, en ook gewoon elke actie of iets een andere melding.

Ben er toch wel blij mee hoor als ik zo opgepropt sta bij Fester / Rotface dat ik kan horen wanneer er iets op mij zit zonder ik op een rare mark moet letten.
Kan ik me veel meer concetreren op andere dingen :P

Maar het maakt het wel simpel, maar dat heb ik altijd wel gevonden ook met een dbm.
RaDKiLL schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 16:30:
Heb ff gekeken op wat sites en die ui ziet er inderdaad strak uit.. Maar is die ui een beetje goed te handlen? En voor alle reso's? Ben altijd gewend geweest zo clean mogelijk te spelen op DBM, Atlasloot, Healbot en Omen na dan. Voel er weinig voor om bij iedere patch alles weer opnieuw te moeten instellen. En is hij zwaar? Ik speel namelijk op een laptop met niet een al te beste graka/spec.
Het zijn bijna geen addons, gewoon het blizzard script opnieuw geschreven en verandert waardoor het dus net zoveel gebruikt als de standaard ui.
Maar er zitten een paar addons bij die het mogelijk maakt voor je raid layout etc cooldowns etc.

De reden ik hem gebruik is juist omdat hij zo weinig vreet aan mb

[ Voor 38% gewijzigd door Mektheb op 05-03-2010 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:07

Seraphin

Meep?

SinergyX schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 12:52:
Ze voelen in iedergeval de opkomst van next-gen MMO's.

Rest van het verhaal:
http://www.eurogamer.net/...wow-could-become-obsolete
Sorry hoor, maar wat een ongelooflijk butt-verhaal.
Activision has made a worrying risk assessment of World of Warcraft, claiming the MMO giant could be toppled - rendered "obsolete" - by the emerging social gaming scene.
En dan verder in het artikel geen enkele inhoudelijke onderbouwing geven anders dan dat "technologische ontwikkelingen een bedreiging kunnen vormen" --> huidige technologie wordt bedreigd door toekomstige technologie. No Shit Sherlock.
it's ironic that Activision's risk assessment outlines attracting and retaining "key personnel".
En dat noemt hij ironisch omdat hij een zin eerder vertelde dat 2 senior dudes weg gaan / zijn ontslagen. Dat is niet ironisch, dat is spot on right on the fucking mark relevant ende correct inzicht

Overigens wel weer erg interessant om te zien welke administratieve foefjes Activision heeft gepleegd: de waarde van ontwikkelde software is in 2009 volledig afgeschreven, en de waarde van eigen merken / productproposities is -bovenop de normale afschrijving- met 373 miljoen USD afgewaardeerd. Helaasch kunnen we dus niet zien of dat b.v. WoW gerelateerd is/was.

[ Voor 0% gewijzigd door Seraphin op 05-03-2010 16:46 . Reden: typo ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij quote enkel teksten uit het rapport, in het K10 raport gaan ze er nog wel iets verder op in.

Zoals
Due to this dependence on a limited number of franchises, the failure to achieve anticipated results by one or more products based on these franchises may significantly harm our business and financial results.
Al zijn er wel tegenstrijdigheden, zo geven ze aan dat de omvang van online gaming enkel zal toenemen, en zij (blizzard) hun 2 producten goed genoeg in de markt hebben staan om met deze steiging mee te groeien. Maar zeker pagina vanaf 15 wordt aardige bezorgheid geuit over de mogelijke risico's waar WoW mee te kampen heeft (exclusive contracten met vendors, China, maar dus ook concurrenten). Verderop gaat het ook enkel over alle mogelijke risico's waar de 'omzet van WoW' in gevaar kan komen.

De rest van het report staat bol van de risico's van zo'n beetje alles, selectief risico's in het kwade daglicht zetten.

Al lijkt het er wel op (zover ik nu heb gelezen), er geen plannen zijn voor een vervolg MMO op WoW. Enkel de manier waarom China steeds wordt aangehaald, lijkt het erop dat inderdaad WoW ook bij die afschrijvingen hoorde (daar is afaik LK nog steeds niet goedgekeurd).

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 05-03-2010 17:06 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:07

Seraphin

Meep?

SinergyX schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 17:05:
Hij quote enkel teksten uit het rapport, in het K10 raport gaan ze er nog wel iets verder op in.

Zoals

[...]
Daar heb je wel een punt. Overigens maakte ik mijn comment vooral vanuit de gedachte dat degene die een artikel schrijft met daarin enkele statements, die statements in datzelfde artikel ondersteund. Nu moeten wij dus zelf naar de onderbouwing zoeken in het jaarverslag van Activision.

Die opmerking die jij quote snijdt zeker hout: Activision / Blizzard is feitelijk een 2 product company; ze hebben WoW, ze hebben CoD, verder... tsja. (nofi voor de StarCraft mensen :> )

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Seraphin schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 17:13:
[...]

Daar heb je wel een punt. Overigens maakte ik mijn comment vooral vanuit de gedachte dat degene die een artikel schrijft met daarin enkele statements, die statements in datzelfde artikel ondersteund. Nu moeten wij dus zelf naar de onderbouwing zoeken in het jaarverslag van Activision.

Die opmerking die jij quote snijdt zeker hout: Activision / Blizzard is feitelijk een 2 product company; ze hebben WoW, ze hebben CoD, verder... tsja. (nofi voor de StarCraft mensen :> )
Strarcraft is echter supergroot en SC2 is bijna uit, dus ja... verder ook Diablo. Guitar hero en Tony hawk hadden ze ook nog wat mee geloof ik.

Valt wel mee dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Activision heeft wel vaak te kampen met flinke concurrentie, maar zeker blizzard is een 1 hit wonder fabriek, resp 97, 97 en 98% (afgelopen jaren) van hun omzet komt uit WoW. Starcraft is inderdaad supergroot, maar ze verdienen er vandaag de dag amper meer mee, de omzet zat enkel in de verkoop van de clients en SC2 is nog niet bepaald 'binnenkort' beschikbaar. De zorgen over China tellen dan ook mee, bijna elk mogelijk scenario vanuit die goedkeuring van China lijkt een negatieve impact te geven op de verwachte omzet (afhakers, uitstel, aanpassing, alternatieven). Het waren toch al de Forsaken die aangepast moesten worden toendertijd? Als ze dat bij de scourge moeten doen, praat je over de hele expansion :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, alles tot letterlijk aan het behang moet op de schop.
RaDKiLL schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 16:23:

Moet nu inderdaad zo snel mogelijk een fatsoenlijk zwaardje op de kop tikken. Loop namelijk nog steeds met mijn Heirloom zwaard te prikken.
Gz met je 80. Voor een tankzwaard is de Red Sword of Courage een leuke om mee te beginnen, alsook de Peacekeeper Blade. Als je het niet erg vindt om een bijl te gebruiken is Teldrassil Protector erg makkelijk te krijgen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2010 18:30 . Reden: UBB code fail ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:03

aap

SinergyX schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 17:36:
Activision heeft wel vaak te kampen met flinke concurrentie, maar zeker blizzard is een 1 hit wonder fabriek, resp 97, 97 en 98% (afgelopen jaren) van hun omzet komt uit WoW.
One hit wonder???

Jij bent zeker te jong om je Warcraft deel 1 t/m 3, Starcraft en Diablo 1 & 2 te herinneren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:41
aap schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 20:44:
[...]

One hit wonder???

Jij bent zeker te jong om je Warcraft deel 1 t/m 3, Starcraft en Diablo 1 & 2 te herinneren?
Activion en Blizzard zijn pas in 2007/2008 gefuseerd. De release en glorietijden van bovengenoemde games heeft Activion dus nooit van geprofiteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:26

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Zoo, naar aanleiding van de positieve reacties in het vorige deel en in dit deel heb ik ook maar eens TukUI geïnstalleerd. Aangezien ik geen breedbeeld scherm heb is het de low-res versie geworden. Na wat aanpassinkjes her en der is het dit geworden:

Solo in rust:
Nieuwe UI solo

En in een raid (ff Eye of the Storm gejoined voor de screenshot, meteen The Grim Reaper achievement gehaald :O):
Nieuwe UI in raid

Aanpassingen die ik gedaan heb:
  • Alle chat vensters naar rechtsonder verplaatst. Hierdoor komt links ruimte vrij voor Skada. Hiervoor moest ik wel ff wat LUA editen.
  • In plaats van de TukUI raidframes gebruik ik Grid.
  • Decursive blijf ik ook gewoon gebruiken.
  • Voor de castbars gebruik ik ook nog Quartz.
  • Status tekstjes in de info balken wat aangepast.
  • Linksboven in het scherm heb ik nog het cooldowns anchor van DoTimer toegevoegd.
Het enige wat ik een beetje dom vind is dat (bij een Shaman uiteraard) de totem bar linksboven in het scherm geplaatst wordt, waardoor je de totems niet meer kunt instellen. De uitschuifbalkjes vallen dan buiten beeld. Daar gebruik ik dan nu FloTotemBars voor, maar dat maakt je UI wel meteen een stuk rommeliger.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Goeiemorgen allemaal! Kheb gisteren dual spec gekocht voor mijn prot warrior en nu wil ik een goede dps rotatie... ik kwam op internet de volgende rotatie tegen maar ik snap de afkortingen niet allemaal...
use MS every cooldown
always keep rend up
prioritize Ms > SD > OP
sometimes heroic strike with OP
and slam when everything is on cd
Kan iemand me daarbij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrilled schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 09:28:
Goeiemorgen allemaal! Kheb gisteren dual spec gekocht voor mijn prot warrior en nu wil ik een goede dps rotatie... ik kwam op internet de volgende rotatie tegen maar ik snap de afkortingen niet allemaal...

[...]

Kan iemand me daarbij helpen?
Charge > Rend > Mortal Strike > Overpower/Execute (Afhankelijk van Taste for Blood/Sudden Death) > Slam
Voila! ;)

Heroic Strike gebruik is persoonlijk helemaal niet trouwens.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2010 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
En misschien een domme vraag, maar moet dat dan in battle stance of berseker stance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:41
Thrilled schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 10:00:
En misschien een domme vraag, maar moet dat dan in battle stance of berseker stance?
Battle Stance

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Liefdagboek

Gistere na wat bier een pug gejoined voor sunwell..
Wat is dat faceroll zeg. echt haha logisch als je 80 bent natuurlijk.

Wel me T6 afgemaakt ( had tbc al 7/8 moest nog 1 item ) die heb ik nu :)
Ook nog even me andere set die van sunwell zelf afgemaakt, moest daar alleen de chest nog van dus die heb ik nu ook :D

En een trinket en ringetje gekregen.
Grappig wel, maar toch erg jammer zo piss is als ik terug denk aan de endless wipes haha
Sta je nu op brutalis en de rest met 10k + te dpse haha :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Ah, dat totem probleempje is ook opgelost. Door in de source van TukUI te kijken kwam ik erachter dat je die totembar met shift-alt-drag kunt verplaatsen. Het script van de actionbars nog een beetje aangepast zodat er een beetje ruimte tussen de totem knoppies ontstaat en de balk netjes uitlijnt met m'n player unit-frame en voila:

Totembar nu netjes

Hardstikke netjes dacht ik zo :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, ik ben ook al met TukUI bezig :D
Ik gebruikte eerst Caith UI en deze beviel op zich prima, maar is wel een Memory Monster. Tuk UI is net zo clean en gebruikt praktisch geen geheugen.
Met mij resolutie van 2048 x 1152 kan ik ook makkelijk 4 bars in het midden kwijt, dus daar zit ook geen ruimte gebrek in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Mwah, TukUI heeft me ertoe bewogen om eens kritisch te kijken of ik daadwerkelijk wel zoveel bars nodig heb als dat ik had (ik had er 4, nu 3). Na wat optimaliseren bleek dat absoluut niet het geval te zijn. Op alle chars die ik min of meer actief bespeel (DK, Pala, Shaman en Warlock) is het meer dan voldoende.

Ik gebruik wel Opie voor zaken die ik minder vaak gebruik (vooral professions), dat scheelt op zich ook wel iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dricus schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 12:42:
Mwah, TukUI heeft me ertoe bewogen om eens kritisch te kijken of ik daadwerkelijk wel zoveel bars nodig heb als dat ik had (ik had er 4, nu 3). Na wat optimaliseren bleek dat absoluut niet het geval te zijn. Op alle chars die ik min of meer actief bespeel (DK, Pala, Shaman en Warlock) is het meer dan voldoende.

Ik gebruik wel Opie voor zaken die ik minder vaak gebruik (vooral professions), dat scheelt op zich ook wel iets.
Ik gebruik hem ook met 4 bar's alleen dan 2 onderin en 2 rechts tegen de zijkant voor me prof's en buffs en mounts en weet ik het allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-05 17:44
dagboekje

Afgelopen weken geprobreerd mijn druid bear te gearen voor hc's. Zit nu op 28k hp, maar nog steeds zit 99% van de mensen te klagen dat het niet goed genoeg is. Zelfs nog voordat we uberhaupt 1 mob hebben aangeraakt.

Positieve uitzondering was PoS normal, daar kreeg ik aan het einde van de tunnel zelfs een complimentje van de healer :) .

Zit nu wel te twijfelen of ik er nog mee doorga. Tanken is leuk, maar ik heb geen zin in dat constante gezeur }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Laatst online: 13-09 16:51
Probeer eens de olifanten huid.. Schijnt handig te zijn als je tank bent. :P Laat ze maar miepen.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:38

junglebeast

hier staat iets

Een tank heeft altijd aanloop problemen. Had ik ook met mijn Pala tank. Had toen 27k hp self buffed, waar 32-33k gewenst was destijds. Nu is dat al zo'n 37k self buffed, en toch krijg ik wat opmerkingen. Ben zelf wel gestopt met pugs en ga alleen met guildies/vrienden mee.

Gisteren en vandaag maar eens ToC10/25 ingedoken met me Druid healer om eens te kijken of er wat upgrades te vinden waren. Tevens moest ik nog bazen neer krijgen voor beide achievements. Niet zoveel gewonnen, op een pattern en leuke OH na. Maar de runs gingen allebei erg soepel. De 10 man stonden we na 50 minuten alweer buiten.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het bewijs, OS3D lijkt moeilijker dan ICC :D
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/tLRypY0eNkitUFKxplPkUBRl/full.png

Dit gaat echt nergens meer over op mijn server (lightning's blade). Toc10 (normaal) met minimaal 5.2k GS heb ik helaas geen screenshot van. Ik trap m'n beer naar 80 en vind het wel allemaal best, dit soort onzin ga ik niet eens meer voor betalen.

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 06-03-2010 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Nog eens over TukUI,hoe kan ik de party frames aan de zijkant kwijtraken? Ik heb al lopen zoeken in de lua's maar kan niks vinden. Ik wil daar grid voor gebruiken die ik in het midden onder mn toon ga plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 10:31
uashy schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 17:09:
dagboekje

Afgelopen weken geprobreerd mijn druid bear te gearen voor hc's. Zit nu op 28k hp, maar nog steeds zit 99% van de mensen te klagen dat het niet goed genoeg is. Zelfs nog voordat we uberhaupt 1 mob hebben aangeraakt.

Positieve uitzondering was PoS normal, daar kreeg ik aan het einde van de tunnel zelfs een complimentje van de healer :) .

Zit nu wel te twijfelen of ik er nog mee doorga. Tanken is leuk, maar ik heb geen zin in dat constante gezeur }:|
Dat is normaal, dat probleem had ik ook toen ik net begon met mijn pally te tanken. Als nieuwe tank heb je natuurlijk niet die beruchte brewfest trinkets kunnen farmen waardoor je al direct met een handicap van 3400 hp (zonder talents) start. Verder vergeten al die klagers dat 28k hp indertijd de norm was voor Naxx25 gegearde tanks, dus ver boven wat je eigenlijk nodig hebt om heroics te tanken.

Wat je zou kunnen doen is een aantal runs meelopen als dps en zo wat badges grinden, of zoals de anderen hier al voorstelden een dikke huid kweken :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-08 13:48
SinergyX schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 19:07:
Het bewijs, OS3D lijkt moeilijker dan ICC :D
[afbeelding]

Dit gaat echt nergens meer over op mijn server (lightning's blade). Toc10 (normaal) met minimaal 5.2k GS heb ik helaas geen screenshot van. Ik trap m'n beer naar 80 en vind het wel allemaal best, dit soort onzin ga ik niet eens meer voor betalen.
allie side op lighnigs blade haten ze gearscore :p, je zult vast wel op de horde side zitten. meerdere zjn al weggegaan bij de horde vanwege dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach ja zoals ik altijd zeg, dont pug :D helps allot.

En over de Tukui je kan bij je addons als het goed is Tukui dps en Tukui / raid uitzetten en geloof ze dan wegzijn.

Ik gebruik trouwens gewoon grid en die andere voor bigger overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y3LLoW
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 15:49
Naast mijn lock en druid(heal) wil ik een nieuw avontuur beginnen. En wel een tank, ik twijfel tussen een paladin en een warrior.
Kunnen jullie mij beknopt de verschillen geven in tanking belevenis?
Is de ene makkelijker te levellen dan de ander?

Geen flauwekulletjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deguchi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 11:10
Ik heb zelf een 45 pala en warrior momenteel, en ik kan zeggen dat de pala sneller te lvelen valt.
Als het aankomt op tanken is de warrior dan weer beduidend makkelijker als het aankomt op aggro houden. Beiden zijn natuurlijk wel wat gear afhankelijk, maar de warrior toch net iets minder heb ik zo de indruk. (op die lage levels natuurlijk)

Ik neem echter aan dat als je heirlooms hebt, je geen problemen zal ondervinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Deguchi schreef op zondag 07 maart 2010 @ 09:22:
Ik heb zelf een 45 pala en warrior momenteel, en ik kan zeggen dat de pala sneller te lvelen valt.
Als het aankomt op tanken is de warrior dan weer beduidend makkelijker als het aankomt op aggro houden. Beiden zijn natuurlijk wel wat gear afhankelijk, maar de warrior toch net iets minder heb ik zo de indruk. (op die lage levels natuurlijk)

Ik neem echter aan dat als je heirlooms hebt, je geen problemen zal ondervinden ;)
Gewoon heirlooms gebruiken en ten alle tijden dungeon finder aan. Uitloggen in een capital of inn en je bent zo 80 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom niet gewoon dual spec op je druid kopen en daar mee gaan tanken? Scheelt je veel tijd om uberhaupt uit te vinden of tanken wel of niet je ding is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anda
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:18
Wie begon eigenlijk met het posten van die Tukui? Ik heb hem ook maar eens uitgeprobeerd, en ben er helemaal gelukkig mee. Bedankt voor de tip! _/-\o_

NB, over tips gesproken, gebruiken jullie Altoholic al? Echt ideaal als je meerdere alts op dezelfde server hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 14:26
Pff 500k gold.. dat redt je niet met een paar epic gems verkopen hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
anda schreef op zondag 07 maart 2010 @ 12:16:
Wie begon eigenlijk met het posten van die Tukui? Ik heb hem ook maar eens uitgeprobeerd, en ben er helemaal gelukkig mee. Bedankt voor de tip! _/-\o_

NB, over tips gesproken, gebruiken jullie Altoholic al? Echt ideaal als je meerdere alts op dezelfde server hebt.
Mja kweet niet of ik er "echt mee begon" weet alleen ik hem verschillende malen heb gepost als tip voor mensen dus durf wel alstu te zeggen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Niet zo bescheiden Mektheb, jij bent er toch echt over begonnen :P.

Over Altoholic: Ik kan niet meer zonder. Altijd overzicht over alles wat je maar weten wilt over je alts, zonder telkens te hoeven reloggen. Als ik op m'n Shaman zit en vervolgens de Jewelcrafting van m'n Paladin link in /g dan krijg ik steevast de vraag hoe ik dat in vredesnaam doe :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 10:31
Deguchi schreef op zondag 07 maart 2010 @ 09:22:

Dat is een understatement ;) Ik weet nog goed hoe mijn level 1 warrior die arcanite reaper heirloom (+ crusader enchant) kreeg. Daarna moest ik alleen nog maar kijken naar een mob en die viel al neer :D

Over het algemeen zijn warriors wel wat meer gear afhankelijk dan pallies, alleen merk je dat niet direct door die heirlooms.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Kan iemand mij het idiote systeem van arena uitleggen? Dag geleden met een maatje van mij team gemaakt (Enh shammy/ik op m'n retri pally).

Nou, 1k rating stelde niet zo bijster veel voor. Maar toen kwam het; alleen maar idioot gegearede gasten en dan ook nog eens een veel hoger rating. We komen nu echt in geen enkel opzicht voorruit.

We blijven telkens steken op rond 1050 arena rating en tot nu toe alleen maar gegearede gasten tegenkomen met warempel full relentless. Ik zelfs ben full furious geared, paar relentless off pieces, paar wrathful. 600 resi en ruim 5.2k AP selfbuffed.

God, heb toch echt het idee dat het hele ratingsysteem gewoon retarded is. En dat nog op een dikke nabserver ''Anachronos''.

Iemand tips? Enh shammy/retri pally is natuurlijk niet gebruikelijk, maar we hebben al van teams gewonnen die en goed gegeared waren en de skills hadden. Nu lijkt het alsof we alleen maar 2k+ lui tegenkomen.

Begint meer op een rated skirmish te lijken :X

Edit; armory link hier http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=Anachronos&cn=Raxxto

[ Voor 6% gewijzigd door PcManiaxx op 07-03-2010 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:07
allie side op lighnigs blade haten ze gearscore , je zult vast wel op de horde side zitten. meerdere zjn al weggegaan bij de horde vanwege dat
Ik snap het niet helemaal, wat weerhoud mensen die gearscore niet fijn vinden om zelf pugs op te zetten, gezien de hoeveelheid QQ moet het overlopen met potentiele kandidaten om zon raid te vullen..

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
PcManiaxx schreef op zondag 07 maart 2010 @ 18:32:
Nou, 1k rating stelde niet zo bijster veel voor. Maar toen kwam het; alleen maar idioot gegearede gasten en dan ook nog eens een veel hoger rating. We komen nu echt in geen enkel opzicht voorruit.

We blijven telkens steken op rond 1050 arena rating en tot nu toe alleen maar gegearede gasten tegenkomen met warempel full relentless. Ik zelfs ben full furious geared, paar relentless off pieces, paar wrathful. 600 resi en ruim 5.2k AP selfbuffed.
Met deze gear en dan nog maar 600 res.
Misschien iets minder AP en meer gemmen voor survival-bility

Ga eens even andere ret=paladins vergelijken (en dan niet top-ranking) en probeer daar je gear op aan te passen. Net zoals een healer par kan overleven boven 800res, betekend niet dat je als DPS-er kan slacken op survival.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 21:42
Misschien kan ook de geschatte team ratign zijn.
Als je net begint, en je verslaat een paar mensen schiet deze absurd omhoog (rustig naar 1800)
Kan helaas geen screen hiervan maken om dat dit moment niet meer in arena's doe.

Maar zou zeggen zoek eens naar je estimate rating zolang deze ver boven je werkelijk rating zit zul je inderdaad behoorlijk wat potjes verliezen net zo lang tot je weer wat wint, moet zich beetje uit balanceren.

En 1 ding kan je nu al vertelen burst teams komen niet hoog na 1500+ sterven ze met bosjes uit.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 14:26
In mijn retri spec zat ik aan 800 resilience met waardeloze gear, dus hoe kom jij aan slechts 600? Je kan bijvoorbeeld ook de trinket nemen, scheelt gelijk meer dan 100 resilience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-07 00:47
Teunis schreef op zondag 07 maart 2010 @ 19:56:
[...]

Misschien kan ook de geschatte team ratign zijn.
Als je net begint, en je verslaat een paar mensen schiet deze absurd omhoog (rustig naar 1800)
Kan helaas geen screen hiervan maken om dat dit moment niet meer in arena's doe.

Maar zou zeggen zoek eens naar je estimate rating zolang deze ver boven je werkelijk rating zit zul je inderdaad behoorlijk wat potjes verliezen net zo lang tot je weer wat wint, moet zich beetje uit balanceren.

En 1 ding kan je nu al vertelen burst teams komen niet hoog na 1500+ sterven ze met bosjes uit.
Kom nog genoeg rogue/mage tegen op 2.400+ MMR. :P Laatst ook een enhancement shaman/balance druid, waarvan we verloren omdat we niet verwachtten dat 'ie balance was. 8)7 Speel zelf warrior/holy paladin in 2v2 met een real life maat van me, m'n eerste PvP seizoen als warrior en al op de 2.400+ MMR.. Best wel OP setup. :P

3v3 zitten we nu op 2.014 (enhancement shaman, holy paladin en ik) dus heb m'n shoulders a.s. woensdag. :9~

[ Voor 5% gewijzigd door Disfigured op 08-03-2010 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Ik ben afgelopen weekend wederom met mijn priest verder gegaan. Wat valt mij dat mee zeg ^^ Moet wel zeggen dat ik samen met mijn vriend level (feral druid), maar absoluut geen problemen. Teveel mobs gepulled? Geen probleem, vriend naar beertje, ik 'm een renew geven en een shield en dan maar dpsen. Heerlijk. Qua spells is het 'boring' (holy fire en smite), maar de nummertjes zijn nu toch al best leuk op lvl 27. Dankzij heirlooms met enchants (staff met +30 sp, chest met +4 stats) zit ik nu op 96sp (pak 'm beet) en tik ik rustig tussen de 70 en de 110 dps weg. Dan gaat het best rap ;) Mana is ook geen probleem. Neem lekker de tijd om haar naar lvl 80 te gaan krijgen, maar ik heb er geen haast bij. Nu ik niet kan raiden is een alt levelen ook wel een leuke bezigheid.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Oh wat zijn de eisen toch belachelijk soms op Dragonblight. Van het weekend werd voor een Ony25 PuG een GS score van WoW heroes +2700 gevraagd. Mijn Shaman met een score van 2590 mocht niet mee.
Dit terwijl GS + Ach wederom heeft bewezen dat het niet garant staat voor een succesvolle PuG, want heb dit weekend de volgende mislukte PuG's gehad: 4x Ony10, 2x Ony25, 2x TOTC10. Allemaal met mensen die de vereiste GS + Ach hadden. Was weer lekker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Van het weekend verder wezen stoeien met zowel mn Druid als mn UI. Mn druid gaat met harde stappen vooruit, die LFG tool is echt zo fijn om je characters snel te gearen. Heb nu 1 dag /played op lvl 80 ofzo, en al 4/5 t9, 245 helm, 245 idol en 1x 245 ring. Nog 1x 245 ring en 245 trinket te gaan, dan wat conquerer badge spul als er nog niks beters is gedropt in ICC5HC's.

Ook wat verder lopen spelen met mn nieuwe UI, en zoals vele anderen hier eveneens TukUI. Hiervoor had ik een UI van "Jasje" maar die wordt al een tijd niet meer ondersteund en ik was hem beu aan het worden, en ik zat al op minimaal 32MB ik in een instance zat. Nu is dat 8MB ofzo (Tuk + omen + recount + grid). Eens goed kijken of ik een goede timer kan vinden om mn HoT's bij te houden, of verder duiken in de grid interface of ik daar resterende tijd voor HoT's kan laten weergeven.

Verder ook wat wisselende ervaringen gehad in heroics.

Als eerste met een ex-guiildie (een van de 2 die hiervoor vermeld waren, de priest). Heroic CoS. Ik met mn DK tank, hij op zn priest. Iedereen dik in de gear, alleen de dps van de lock was niet je van het. Begint de priest ineens een partij opmerkingen rond te slingeren over de dps (hij had meer dps als holy op dat Patchwerk geval). Verklaring van de lock, ik had telefoon. En toen was het monster wakker gemaakt en ik mag ineens gaan ploeteren om hate proberen te houden. \o/

Andere instance, weer ik en die priest maat, allen hij nu op zn warrior tank en ik op mn boompje. HC Forge of Souls. Moet geen probleem zijn zou je zeggen. Nou, dat werd dus een ander verhaal. De dps zou zich nog niet uit een natte zak kunnen dps-en al zou hun leven er van af hangen. Daar boven op, battered hilt dropped, een van de dps wint die natuurlijk. Nou ja, we hebben toch al 232 wapens, zijn ergere dingen denkbaar. Komen we bij de eerste boss aan. Na ik geloof 3 soul leeches zat de boss nog aan 100%. Niet dat dat veel had uitgemaakt, hij was pas 10% kwijt ofzo bij de volgende. De tank had zoiets van "val allemaal dood", leave party. Ik er maar meteen achteraan. het leuke is, we kregen geen deserter of timer debuff. Wij dus weer samen de volgende heroic in.

Ook nog een HC Pit of Saron mogen healen, was vanuit een eerdere heroics groep die goed liep en we samen waren gebleven. In eerste instantie had ik zoiets van, shit, Pit of Shit (mijn bijnaam voor deze instance, weet niet waarom) met een 26k (buffed) paladin tank. Maar ja, ik zie wel hoever we komen. En dat was dus gewoon een clear, zonder problemen. Ik weet dat ik op mijn warrior tank vroeger ook op 24k unbuffed ben begonnen, maar de ICC HC's zijn een treetje hoger. Ging dus boven verwachting goed. Ik heb die nieuwe tank HP pool limits nooit begrepen. Ze accepteren je in heroics nog amper als je HP niet op ICC25HC niveau zit, Hallo, het zijn heroics. Stelletje badapen die je af en toe tegen komt...

Normaal ben ik veel te beleefd in dungeons, en denk ik niet genoeg aan mezelf. Het was tijdens het instance levelen van mn druid ook voor de eerste keer dat ik mensen dood heb laten gaan omdat ze dat gewoon verdienden. Gundrak (op level 76 ofzo), Paladin tank, DK iets (was geen dps, was geen tank, ik weet het nog niet). De DK zat eerst in frost spec (niks mis mee op zich), maar ook in frost presence. De tank al opgemerkt, pak andere presence, deed ik ook al verschillende malen. Bleek dat ie ook nog te pas en te onpas aan het taunten was. Komen we aan bij de kamer voor de 2e boss, heeft de DK ineens weer hate en zie ik de tank aan de zijkant staan. Ik ga erbij staan, zie de hp van de dk naar beneden gaan, hij gaat neer, tank pakt alles op en probleem weer tijdelijk opgelost. Duurde nog 2 keer doodgaan voordat ie daar iets aan deed, in ieder geval zo leek het. Komen we aan bij de kamer voor de 3e boss aan, Ik zie hem ineens in blood spec. I van, ook goed, werkt ook, en dan zie ik frost presence weer aan gaan. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:59

Shunt

Boe

Gisteren avond zijn we aan LK begonnen.

ik heb genoten echt genoten van een boss fight heb ik sinds Zul niet meer eigenlijk. Echt waar heerlijk alle verschillende tacts. het constant switchen het een beetje rond fucken met de mobs. Proactief tanken er voor zorgen dat de OT alle mobs mooi weg kan nemen van mij ipv van de Caster group :P

Het was een beetje jammer dat we onze standaard druid niet mee konden nemen. We hadden nu een formatie van Disk priest Holy priest en een Shaman. Normaal gaan we voor Pala Disk priest en een Druid. de healing van die Paladin is genoeg om de 2 tanks te healen voor heel de LK fight :P. Zijn gear is niet super imba ofzo maar die gast haalt op de healer draak iets van 25k hps zijn mass hp output is echt gestoort heerlijk is dat gewoon.
Beste try was 70% en P2. alleen we hadden een probleem door de vele dot classes dat we de dps niet snel genoeg op konden bouwen en afbouwen om naar P2 te gaan zonder adds. Dus dat was wel jammer ook vroeg moeten stoppen omdat ik wat TLC aan mijn vriendin wou geven ipv wow :P waren ze niet allemaal blij mee maar tja als je een van de twee main tanks van de guild bent dan is het lastig als je eerder weg moet :P.

En nu heb ik ook nog een luxe probleem hehe ik heb in een ICC25 pug mooie 264 shoulders gewonnen alleen een beetje jammer dat ik al T10 shoulders had die ik nodig heb voor mijn set bonus :P dus ik kan ze niet echt gebruiken tot ik of mijn pants kan upgraden naar T10.5 en mijn huidige 264 non tiers kan vervangen. (verlies ik wel meteen 130 hp ofzo maar avoid is het zelfde en gain wat expertise) daar kan ik mee leven

Ik heb nu 3 T10 parts maar gebruik er maar twee omdat mijn huidige gear gewoon beter is 4Set bonus is nice maar ik denk dat ik die enkel ga gebruiken voor bepaalde boss fights zoals LK.

Als iemand nog tanking suggesties heeft boven op de tankspot suggesties tactics zou ik ze graag horen :P

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Brr CoS Hc, nachtmerries. Heb je eerst dat hele verhaal overleeft, leaved een dps vlak na de 2e boss, tank er achteraan. nieuwe tank en dps binnen, begint de tank meteen 'I smell epic fail'. Was voor mij genoeg reden om er dan maar vandoor te gaan. Daarna een VH Hc gehad en dat was easypeasy.

Hoogtepuntje het weekend: een HoL Hc met een te goed gegearde groep. Tank pakte geen damage, mobs waren zo down, dus maar gaan dpsen en af en toe wat healen. Tweede boss binnen 16 sec down (record stond op 21sec), Loken binnen 18sec (record 26 sec). Erg leuk <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Menace_1981 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 08:48:
Oh wat zijn de eisen toch belachelijk soms op Dragonblight. Van het weekend werd voor een Ony25 PuG een GS score van WoW heroes +2700 gevraagd. Mijn Shaman met een score van 2590 mocht niet mee.
Dit terwijl GS + Ach wederom heeft bewezen dat het niet garant staat voor een succesvolle PuG, want heb dit weekend de volgende mislukte PuG's gehad: 4x Ony10, 2x Ony25, 2x TOTC10. Allemaal met mensen die de vereiste GS + Ach hadden. Was weer lekker...
Toch vreemd dat je totaal andere ervaring hebt als ik op DB. Van het weekend heb ik maar 1 pug gedaan, en dat was op mijn priest om wat guildies te helpen. In de raid zaten een mannetje of 3-4 met level 78 quest blue’s zonder enchants of gems… Dat vind ik te ver gaan dus heb de raidleader verteld dat ik het 1 try geef, en dan weg ben als die gasten niet vervangen worden. Na 1 wipe werden een mannetje of 5 vervangen met nette uitleg en gingen we voor een easy killshot. Dit was overigens de eerste wipe in een VoA pug voor mij sinds de nieuwe boss is gereleased!

Zaterdag werd er in de guild een icc10 georganiseerd, we hadden een leuk team staan en ik kon mee. Dik 3 uur later hadden we 9 bazen neer + de weekly quest completed. Was voor mij de eerste keer dat ik de draak en de professor op 10man haalde. Professor was een stuk makkelijker als ik had verwacht, bij onze healshot op de draak had ik toch het idee dat we het helemaal fout doen. We gebruiken namelijk 1 tank links, 1 tank rechts en daartussen een enorm gat. Ik was dus non stop heen en weer aan het rennen om op tijd bij de mobs te zijn. Ook gebruiken we slechts 2 healers, eentje voor de portals, eentje voor de raid…

Gister wow helemaal niet aangeraakt, zie net in de combat logs dat de guild een try of 13 heeft gedaan op de professor, nog geen kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Weinig tijd gehad dit weekend om iets te doen, Zaterdag morgen ff 2 heroics gedaan en vertrokken naar Cebit (niet voor de lol) en Zondag 03:30 weer thuis.

Eventjes heroics gedaan en verder gegaan met mijn druid, lvl 48 aangetikt maar nu zit ik alweer een level te hoog voor RaF, dacht namelijk dat de persoon waar ik mee levelde alweer lvl 46 was ipv 44... Dus ik pak mijn Warlock wel als we spelen daarmee pak ik namelijk mijn levels mee via RaF.

Ergens tegen de middag zag ik in LFG dat er een Ony10 groep gemaakt werdt, dacht eventjes Ony neerhalen en klaar, nou niet dus.... Tank was er nog niet eerder geweest en bleef Ony maar bewegen zodat de staart de halve raid de whelpcaves inmepte. Na 2 tries tank gekicked bleek dat 1 van de healers een maatje van hem was ofzo en verliet de groep met een hoop drama. Tijdens het wachten dacht een rogue leuk te zijn door whelps te pullen ofzo en veroorzaakte een wipe, weer een hoop drama rogue gekicked.... en dan beginnen andere zich er ook mee te bemoeien, Warlock die nog geen 1200 dps deed begon in LFG te spammen dat we dps/tank/healer nodig hadden met een 5500GS... ik weet niet wat zijn GS was maar met 200 blues haalde hij dat ook niet hij ook gekicked. Half uur later ofzo hadden we weer een nieuwe tank, nieuwe dps en een nieuwe healer, geen probleem meer in nog geen 10 minuten Ony neer, jammer dat je daarvoor eerst 3 keer moet wipen, ~1 uur moet wachten.....

Kortom Bronze Dragonblight zuigt als het om pugs gaat, dat eeuwige GS gezeik, er lopen me een stel idioten op deze server het is gewoon te eng voor woorden, geef mij Classic/TBC maar weer stuk minder irritatie.
Elke idioot kan in T9/10 rondlopen tegenwoordig en dat zegt niets over de speler.

Jammer dat het gedoe ookal op lagere levels begint, Druids met sta/str/agi gear die healen, Warlocks/Priests/Mages met str/spirit gear en nog de grootste bek hebben ook..... geen enkele instance is nog een uitdaging helaas, zoals in ZF als je bij die trap bent en die waves omhoog komen, staat me niet bij dat je op lvl 42-46 daar de hele bende stond te aoen nu doe je dat gewoon.

Het zou leuk zijn dat b.v. gear moet unlocken, laten we zeggen je moet Naxx10/25 doen om b.v. T7 te krijgen->T8 unlocken, Ulduar10/25 doen om T9 te unlocken etc. Misschien dat je dan minder brainless spelers krijgt.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Mik! schreef op maandag 08 maart 2010 @ 07:49:
Ik ben afgelopen weekend wederom met mijn priest verder gegaan. Wat valt mij dat mee zeg ^^ Moet wel zeggen dat ik samen met mijn vriend level (feral druid), maar absoluut geen problemen. Teveel mobs gepulled? Geen probleem, vriend naar beertje, ik 'm een renew geven en een shield en dan maar dpsen. Heerlijk. Qua spells is het 'boring' (holy fire en smite), maar de nummertjes zijn nu toch al best leuk op lvl 27. Dankzij heirlooms met enchants (staff met +30 sp, chest met +4 stats) zit ik nu op 96sp (pak 'm beet) en tik ik rustig tussen de 70 en de 110 dps weg. Dan gaat het best rap ;) Mana is ook geen probleem. Neem lekker de tijd om haar naar lvl 80 te gaan krijgen, maar ik heb er geen haast bij. Nu ik niet kan raiden is een alt levelen ook wel een leuke bezigheid.
Ik ben begonnen met een priest te levellen. Wat is levelen met een priest saai. Zodra ik boven de 15 ben duik ik de dungeons in en laat ik het questen voor wat het is.

Btw..

Wie heeft er een dwarf hunter die tweeker heet?

[ Voor 6% gewijzigd door HawVer op 08-03-2010 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Kan iemand mij het idiote systeem van arena uitleggen? Dag geleden met een maatje van mij team gemaakt (Enh shammy/ik op m'n retri pally).

God, heb toch echt het idee dat het hele ratingsysteem gewoon retarded is. En dat nog op een dikke nabserver ''Anachronos''.

Iemand tips? Enh shammy/retri pally is natuurlijk niet gebruikelijk, maar we hebben al van teams gewonnen die en goed gegeared waren en de skills hadden. Nu lijkt het alsof we alleen maar 2k+ lui tegenkomen.

Begint meer op een rated skirmish te lijken :X

Edit; armory link hier http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=Anachronos&cn=Raxxto
Tegenwoordig kom je inderdaad steeds sneller mensen tegen in goeie gear gewoon omdat het makkelijk te halen is. En als er weinig in de que zitten kan je wel eens tegen hogere teams uitkomen maar goed dan verlies je ook amper rating dus. je zal met 1k echt niet alleen maar tegen 2k mensen uitkomen kijk maar eens aan einde van de battle naar de match making rating. En je speelt in je battlegroup he niet alleen op je server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Laatst online: 11-09 10:01
Vrijdagavond nog wat met TukUI gespeeld. Kom ik erachter dat ik voor m'n laptop (1440x900) de kleine versie moet nemen waarbij ik voor m'n desktop (1680x1050) de grote versie heb. Dit is wel balen aangezien de actionbars op de kleine versie boven elkaar staan (bar1+bar2) en in de grote versie staan ze naast elkaar met als mogelijkheid om er 2 extra actionbars er boven te stoppen.

code:
1
2
( Bar2 )   ->   ( Bar3 Bar4 )
( Bar1 )   ->   ( Bar1 Bar2 )

Persoonlijk had ik liever gezien dat Bar2 ook in de grote versie boven Bar1 was blijven staan. Nu kan ik niet dezelfde volgorde van skills houden op zowel m'n pc als m'n laptop. Ik ben bang dat ik dan toch voor m'n laptop iets anders moet uitvinden. Ik geloof dat er een mogelijkheid was om bepaalde dingen van TukUI uit te zetten en zelf te regelen. Misschien dat ik Bartender op m'n laptop moet zetten en handmatig Bar3 boven Bar1 te zetten en Bar2 + Bar4 in de side actionbar van TukUI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Owjeih
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2022
Dit weekend zo'n 15 AV wins op 20 tries gehad als Horde !!! Ongelofelijk eigenlijk :D
Ik als DK lekker defenden bij Drek. Alliance healers en tanks grippen en dan Drek laten afwerken of zelf wat helpen :D

Echt grappig om zo'n hele raid te doen whipen met amper 2-3 defenders :D

Qua gear heb ik nu alles gekocht wat er gewoon te kopen valt. Nu moet ik arena team starten, liefst met mijn gf (resto druid) maar die is nog totaal undergeared :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
HawVer schreef op maandag 08 maart 2010 @ 10:18:
[...]
Ik ben begonnen met een priest te levellen. Wat is levelen met een priest saai. Zodra ik boven de 15 ben duik ik de dungeons in en laat ik het questen voor wat het is.
Saai als in spells? Kan ik begrijpen ;) Maar volgens mij is dat bij het merendeel van de classes het geval. Ik vind priest met name onwijs meevallen in overleven. Shieldje en casten maar. Af en toe een renew op jezelf gooien, maar ik krijg veelal niet voldoende klappen bij 1 mob om mijn shield te moeten refreshen voor de timer afloopt. Drinken is ook niet echt meer van toepassing, behalve als we echt iets teveel pullen en ik flink moet healen en moet meedps'en. Qua build volg ik de tip die ik hier kreeg, namelijk de energizer build. Is te vinden op wowhead.com in het priest forum. Dps is nice, je kunt er volgens mij prima mee healen (nog niet getest in dungeons) en in mijn geval is mana ook geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
hulkie schreef op maandag 08 maart 2010 @ 09:40:
[...]

Toch vreemd dat je totaal andere ervaring hebt als ik op DB. Van het weekend heb ik maar 1 pug gedaan, en dat was op mijn priest om wat guildies te helpen. In de raid zaten een mannetje of 3-4 met level 78 quest blue’s zonder enchants of gems… Dat vind ik te ver gaan dus heb de raidleader verteld dat ik het 1 try geef, en dan weg ben als die gasten niet vervangen worden. Na 1 wipe werden een mannetje of 5 vervangen met nette uitleg en gingen we voor een easy killshot. Dit was overigens de eerste wipe in een VoA pug voor mij sinds de nieuwe boss is gereleased!
De VoA pugs op Dragonblight verlopen wel goed. Ligt er een beetje aan denk ik hoe laat de pugs worden georganiseerd. Afgelopen vrijdagnacht rond 01.00 werd er eerst een VoA10 en daarna VoA25 georganiseerd, grotendeels dezelfde mensen, allebei 1 shot. Zaterdagnacht werd rond 02.00 een TOC25 georganiseerd, was te laat en ik was te moe, maar heb van guildies gehoord dat die wekelijks rond die tijd worden gestart en goed verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

tukui ziet er idd nice uit maar hoe krijg je het voor elkaar om zo weinig knoppen op het scherm te hebben ik heb er toch aanzienlijk meer, zit er een verborgen menu ofzo in. Thuis eerst maar eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wordt zelf elke week uitgenodigd op mn priest en tankadin voor Icc25 pugs, en soms wat TotC25 pugs... Maar dat is een soort van vrienden netwerkje geworden. Mensen die goed presteren krijgen een invite.

Zo zijn er wel meer groepen die soort van 'puggen' op dragonblight... De 'pug' die lichking een paar weken terug op 10mans neerhaalde is een groep waar ik ook wel eens mee speel. Al is dat amper een pug te noemen natuurlijk...

Ik heb sowieso weinig tijd voor pugs, 2 raids met de guild per week, de weekly en op 1 a 2 characters VoA is wel de max tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chandd!
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 12:47
Oh oh...
Na twee jaar gestopt te staan ben ik weer begonnen xD
7 dagen gratis met battle.net...
Waarschijnlijk ga ik ook weer betalen XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weekend was drama, 4 wipes op VoA op die frost boss, meer dan de helft van ranged DPS bleef doodleuk de boss schieten ipv de orbs op te pakken. Kort erna was het ToC10 tijd, 3 wipes op de champions en was einde groep. Rondje EoE, weer met een berg retarts die de laatste phase niet snappen, 2 wipes verder.

Berg gold armer aan repair, de vraag of ik speedrun in Naxx mee wilde gaan. Je praat hier dus over enkel mensen met 4.8k en hogere GS, niemand eronder, en serieus 2 wipen op Thaddius.

Toen had ik mijn weekend WoW wel weer gehad, dit ging nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

MantaMania schreef op maandag 08 maart 2010 @ 10:38:
tukui ziet er idd nice uit maar hoe krijg je het voor elkaar om zo weinig knoppen op het scherm te hebben ik heb er toch aanzienlijk meer, zit er een verborgen menu ofzo in. Thuis eerst maar eens kijken.
Ik gebruik de FourOne edit van TukUI (te vinden op het forum aldaar). 6 knoppen - 24 knoppen - 6 knoppen in de onderste bars, en 12 knoppen aan de rechter zijkant (voor dingen als vissen, mount, HS etc). je kan bars in en uitschakelen om er meer dan voldoende in beeld te krijgen.

Ik heb nu zelf tuk ui (zonder dps/healer tukui addon,,dank Mektheb voor die tip), grid (party + raid frames tussen mn toon en de onderste knoppen in) omen, recount en decursive draaien. Moet nog eens goed nadenken wat er nog bij te stoppen. Waarschijnlijk DBM maar that's it als het goed is.

Moet nog een screenie uppen, alleen de website account waar ik zooi deed heensturen accepteerd mn inlog niet meer >.< ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auspex
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-12-2024
deTwisj schreef op maandag 08 maart 2010 @ 10:21:
Vrijdagavond nog wat met TukUI gespeeld. Kom ik erachter dat ik voor m'n laptop (1440x900) de kleine versie moet nemen waarbij ik voor m'n desktop (1680x1050) de grote versie heb. Dit is wel balen aangezien de actionbars op de kleine versie boven elkaar staan (bar1+bar2) en in de grote versie staan ze naast elkaar met als mogelijkheid om er 2 extra actionbars er boven te stoppen.

code:
1
2
( Bar2 )   ->   ( Bar3 Bar4 )
( Bar1 )   ->   ( Bar1 Bar2 )

Persoonlijk had ik liever gezien dat Bar2 ook in de grote versie boven Bar1 was blijven staan. Nu kan ik niet dezelfde volgorde van skills houden op zowel m'n pc als m'n laptop. Ik ben bang dat ik dan toch voor m'n laptop iets anders moet uitvinden. Ik geloof dat er een mogelijkheid was om bepaalde dingen van TukUI uit te zetten en zelf te regelen. Misschien dat ik Bartender op m'n laptop moet zetten en handmatig Bar3 boven Bar1 te zetten en Bar2 + Bar4 in de side actionbar van TukUI.
Idd, dat was voor mij ook een afknapper. Gebruik steeds 2 actionbars boven elkaar en dan alles op 1 actionbar vond ik maar niets.

Maar als je via aanpassing in die lua er toch een actionbar boven kan zetten, dan wil ik heb best wel nog is proberen. Het ziet er toch echt strak uit :9~

The notion that nature can be calculated inevitably leads to the conclusion that humans too can be reduced to basic mechanical parts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Auspex schreef op maandag 08 maart 2010 @ 10:50:
[...]

Idd, dat was voor mij ook een afknapper. Gebruik steeds 2 actionbars boven elkaar en dan alles op 1 actionbar vond ik maar niets.

Maar als je via aanpassing in die lua er toch een actionbar boven kan zetten, dan wil ik heb best wel nog is proberen. Het ziet er toch echt strak uit :9~
Dit is de link naar de FourOne edit:

http://www.tukui.org/forum/viewtopic.php?f=32&t=1227

Die heeft de bar setup die jij prefereert als ik het zo lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Gisteren niet kunnen raiden (videokaarten stuk :x) dus me hunter verder gaan lvlen :) zit nu op 53.
Afgelopen vrijdag wel weer ICC10 gepugged en damn, wat een super groep hadden we weer !
De tank die mij vorige keer aangaf dat als ik niet goed presteerde ik een kick zou krijgen had deze pug ook weer ge-organiseerd en ik kreeg welliswaar een whisper van hem of ik toevallig tijd en zin had om mee te gaan ! :D
Natuurlijk had ik daar zin in, rond kwart over acht begonnen en rond een uur of 9 lag Saurfang op zijn gat: allemaal 1 shots :D Dus dat belooft wat !
Er werdt een vote gedaan en iedereen wilde wel verder, dus op naar festergut: poef 1 shot ! :D heel de pug stond een beetje verbaasd te kijken van: "What just happend ? :o" Daar heb ik een mooie necklace geloot. Door naar Rotface, 3 mensen waren nieuw dus we hebben we ff een pauze ingelast om tactics door te nemen en wat te drinken/bio breakie.
Éénmaal terug gingen we gewoon een poging wagen: 38%, niet slecht dacht ik zo. volgende try ging fout dus die tel ik niet mee maar de 3de try ging hij op zijn gat :D iedereen was euforisch en er werdt weer een vote gedaan: Putri of Valh. Putri ging het niet worden dus op naar Val, daar ook een korte pauze ingelast om tactics te lezen/bekijken. Prio's goed afgesproken en de beste try was 85% vol gehealed. Het was ondertussen kwart voor 12 dus de raid werd gecalled. Zo zie je maar: een goed paar hersens + skill is veel belangrijker dan een hoge gearscore :)
Zaterdag door diezelfde pally tank gewhisperd: Yesterday was a great run, your up for ICC25 ? ik had zoiets van: Sure 8)
Alle bosses tot saurfang ge1shot, daarna moest hij helaas weg en viel de pug uiteen. Helaas geen loot in de 25m maar in die 10m een mooie MH axe gescoord voor me combat specje. die 2 ICC axes op je rug = badass :D
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2ly06zn.jpg
Mijn Tukui, moet nog wat tunen (onderste balk ect) maar het ziet er veel belovend uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Mik! schreef op maandag 08 maart 2010 @ 10:31:
[...]
Saai als in spells? Kan ik begrijpen ;)
Ja precies, qua spells. Ik probeer alle classen uit. Kijken welke ik het leuks vind. Ik heb ook een paladin een mage. Bij de mage heb je al vrij snel, polymorph en frost nova. Dat zijn spells waar je mee moet leren werken op lage level. Bieden wat meer uitdaging. Imho is een Priest echt een groep class ipv een solo class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Laatst online: 11-09 10:01
De reden dat de onderste balk overlapt met andere panels komt omdat je de 'grote' versie (1680++) gebruikt op een resolutie die hij niet ondersteund (1440--). Ik had dit ook de eerste keer toen ik nog niet wist dat er een kleine versie was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

HawVer schreef op maandag 08 maart 2010 @ 11:08:
[...]

Ja precies, qua spells. Ik probeer alle classen uit. Kijken welke ik het leuks vind. Ik heb ook een paladin een mage. Bij de mage heb je al vrij snel, polymorph en frost nova. Dat zijn spells waar je mee moet leren werken op lage level. Bieden wat meer uitdaging. Imho is een Priest echt een groep class ipv een solo class.
Ik heb zelf ook een priest, en levelen als shadow is heerlijk, mana/hp terug tijdens dps zeker nu het een buff is geworden ipv een debuff op de mob. Als holy/disc levelen is niet zo prettig vindt ik zeker als je met mindsear kan gaan werken is het een fluitje.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
SinergyX schreef op maandag 08 maart 2010 @ 10:47:Berg gold armer aan repair, de vraag of ik speedrun in Naxx mee wilde gaan. Je praat hier dus over enkel mensen met 4.8k en hogere GS, niemand eronder, en serieus 2 wipen op Thaddius.
Thaddius is een retard check.

Gearscore zegt helemaal niets als de speler slecht is. Wij hebben twee moonkin druids in ons gilde. de ene heeft een gearscore van bijna 5900 de andere een score van rond de 5400. De druid met de lagere gearscore gaat bijna nooit dood en staat altijd in de top 5 damage done. Hij doet bijna 4x zoveel damage als de andere druid, die staat altijd net boven de tanks met damage done en dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Gisteren Sindragossa down op 25 man voor het eerst! Leuke fight die zeker in P3 best spannend wordt. We hadden een paar wipes op 7% en een op 15%. Uiteindelijk ging de boss down!!! Op naar Festergut, Rotface en de professor. Dit werden uiteindelijk ook allemaal kills. Helaas geen loot voor me, maar mijn DKP is nu wel voldoende om ook wat bids te winnen.

Vanavond staat the Lich King op het programma. Gisteren ook wat tries gedaan. Beste try was uiteindelijk op 63%. Die valkyrs kregen het nog voor elkaar om mensen over 't randje te gooien. Dat moet beter vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wootlock schreef op maandag 08 maart 2010 @ 11:01:

[...]

[afbeelding]
Mijn Tukui, moet nog wat tunen (onderste balk ect) maar het ziet er veel belovend uit
Volgens mij moet jij even /SetScale 0.75 invoeren ;)

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2010 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
De rogue in onze raidgroep is inmiddels zo goed dat zodra hij stealthed zelfs de server hem niet meer ziet en hij een disconnect krijgt. Onspeelbaar voor hem (zijn internetprobleem duurt al maanden maar lijkt steeds erger te worden) en onspeelbaar voor ons. Gisteren één try op de lichking waarna het meteen alweer gecalled kon worden. Daar wordt je niet vrolijk van. Rogue of hunter is best wel nodig in de LK fight, en alternatieven hebben we niet.
De afgelopen weken verloren we enkele uren, nu verliezen we een volle avond door dat netwerkprobleem en een volle avond door afwezigheid van anderen (van de max. 3 raidavonden). Vrees dat het de volgende raidweek niet veel beter zal zijn, en we mogelijk weer op 11 van de 12 blijven steken. WTB rogue of hunter op Executus die qua gear en skill lich king 10 ready is....

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Daar zit de fout, nooit iemand zo goed gearen dat hij onmisbaar is. Er kan altijd iets gebeuren, en dan ben je de sjaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
[...]

Mja, je hebt shackle voor undead en een fear en daar houdt het voor mij ook weer op. Maar waar je bijvoorbeeld als mage prima kan kiten etc. kan een priest tussendoor prima healen om de kunnen blijven leven. Het is gewoon waar je de voorkeur aangeeft. En ik vind bij een mage het 'nadeel' dat je alleen kan dpsen.
prutser001 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 11:52:
Ik heb zelf ook een priest, en levelen als shadow is heerlijk, mana/hp terug tijdens dps zeker nu het een buff is geworden ipv een debuff op de mob. Als holy/disc levelen is niet zo prettig vindt ik zeker als je met mindsear kan gaan werken is het een fluitje.
Ik level voorlopig tot in ieder geval level 40 als soort van holy. Bevalt vooralsnog meer dan prima. De kans is groot dat ik vanaf level 40 richting shadow specc. Nu als holy doe ik niets anders dan holy fire en smite pak 'm beet een keer of 3 en dan zijn de mobs wel dood ^^ Mana is geen probleem, hp is een shieldje op mezelf gooien en mocht het echt nodig zijn een keer een renew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
hulkie schreef op maandag 08 maart 2010 @ 10:41:
Zo zijn er wel meer groepen die soort van 'puggen' op dragonblight... De 'pug' die lichking een paar weken terug op 10mans neerhaalde is een groep waar ik ook wel eens mee speel. Al is dat amper een pug te noemen natuurlijk...
Ja dat klopt. De betere spelers van mijn guild puggen vaak ICC25 en TOC25 omdat we een 10-mans guild zijn. Schijnen vaak dezelfde spelers aan mee te doen. Die komen ver in ICC en TOC wordt gecleared. Nooit gezeik met loot en dat soort dingen.

Schijnen wel veel lootgeile pugstarters rond te lopen op Dragonblight. Binnen de guild wordt veel gewaarschuwd voor dat soort mensen en gisteren werd weer eens een keer trade gespammed met een alert voor iemand die in VoA de mount had geninja'ed. Ook zie ik met enige regelmaat in /2 dat men een pug voor ICC opstart waarbij men zegt dat <item> gereserveerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:35

chromeeh

the Gnome

Dutchman! schreef op maandag 08 maart 2010 @ 12:07:
De rogue in onze raidgroep is inmiddels zo goed dat zodra hij stealthed zelfs de server hem niet meer ziet en hij een disconnect krijgt. Onspeelbaar voor hem (zijn internetprobleem duurt al maanden maar lijkt steeds erger te worden) en onspeelbaar voor ons. Gisteren één try op de lichking waarna het meteen alweer gecalled kon worden.
9 van de 10 keer zijn het gare (en te antieke) addons of oude WTF's / Saves variables die de disconnect problemen geven.
Zo hadden we in m'n vorige guild een tank die minstens 3x per bss fight d/c ging daardoor.

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Tot je shadowform krijgt 8)
Dutchman! schreef op maandag 08 maart 2010 @ 12:07:
De rogue in onze raidgroep is inmiddels zo goed dat zodra hij stealthed zelfs de server hem niet meer ziet en hij een disconnect krijgt. Onspeelbaar voor hem (zijn internetprobleem duurt al maanden maar lijkt steeds erger te worden) en onspeelbaar voor ons. Gisteren één try op de lichking waarna het meteen alweer gecalled kon worden. Daar wordt je niet vrolijk van. Rogue of hunter is best wel nodig in de LK fight, en alternatieven hebben we niet.
De afgelopen weken verloren we enkele uren, nu verliezen we een volle avond door dat netwerkprobleem en een volle avond door afwezigheid van anderen (van de max. 3 raidavonden). Vrees dat het de volgende raidweek niet veel beter zal zijn, en we mogelijk weer op 11 van de 12 blijven steken. WTB rogue of hunter op Executus die qua gear en skill lich king 10 ready is....
Waarom een rogue/hunter? Ik zou dps > class pakken, ranged misschien wel voordeel geven als je group al melee heavy is da's klote met die spirits :<

Afgelopen weekend ook weer wat tries gedaan, krijgen hem nu constant netjes tot aan 40% en dan gaat het (na niet al te lang) ergens mis. Eerst cast ie z'n eerste spirits, ik (tank) announce en ren naar de andere kant van de kamer. LK volgt net als de raid, rinse and repeat. Dat gaat dan 1-2 waves goed dan gaat het ergens fout. Goed mensen komen nog wel eens dood uit Frostmourne stelletje apaten dus dat zal het probleem wel zijn, maar toch gaan niet altijd alle spirits netjes dood al zijn we nog met 10en up. Spreaden gaat wel steeds beter dus iig is de dmg steeds beter te happen. Als iemand nog tips heeft om die dmg een beetje op te vangen, graag. Ik krijg alleen van de healers te horen - "wtf...". :)

[ Voor 65% gewijzigd door porn* op 08-03-2010 13:19 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:03

Dreanor

Joene

Dreanor: Hallo, ik ben Dreanor.
- Iedereen: Hallo Dreanor.
Dreanor: Afgelopen week ben ik weer begonnen ...
- Iedereen: ...
Dreanor: met World of Warcraft
- Iedereen: Luid applaus. :P

Ok, ik ben er ff een maandje of 6 tussenuit geweest, geen tijd, het spel boeide mij niet meer, etc. Maar toch begon het weer te jeuken omdat ik weer meer vrije tijd heb. :D

Echter ben ik iemand die het gras altijd groener ziet aan de andere kant, andere classes zijn altijd OP, mijn niet, etc en verspil vaak tijd aan het semie levelen van nieuwe classes. Mijn lvl 80 druid is altijd nummer 1, heeft de meeste gear, badges, achievements etc. Maar ik heb ook een DK gemaakt (natuurlijk net na de grootste nerf patch), een mage waar ik redelijk goed was in S2 arena en een hunter om nostalgische redenen (mijn eerste char was hunter).

Maar ik ben nu friss begonnen aan een Elemental Shaman. Al mijn druid badges gebruikt voor de level gear, shoulders, chest en 1h mace en ja ik had de staff moeten kopen maar ik dacht dat shamans geen staff konden gebruiken. :P

Tot nu toe bevalt shaman mij prima en heeft alles wat ik wil. Jezelf (en anderen) healen. Shamans lijken redelijk op druids alleen zonder shapeshiften en dat is echt een pluspunt vind ik. Ik ben/was het shapeshiften helemaal zat bij mijn druid en hoewel het een van de voordelen is is het ook een groot nadeel voor mij persoonlijk.

Ben nu lvl 26 en we zullen zien hoeveel we komen. Ik wil uiteindelijk PvP-en, PvE is niks voor mij, altijd verplicht elke avond online zijn 5 uur lang, nee dan liever zelf bepalen hoe lang en wanneer je online bent! :D

Edit: Owja, ik speel op Talnivarr, alliance en mijn Shaman heet Raindance (vond ik goed passende naam :P)

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Ik heb m'n TukUI nu wel zo'n beetje helemaal zoals ik hem hebben wil. Het enige waar ik gisteren achter kwam was dat m'n actionbars foobared zijn op m'n Warrior. In defensive stance (waarmee ik als Prot speel) had ik op m'n onderste bar (met keybinds 1-9, - en =) de abilities staan die ik hiervoor altijd in de andere balk had staan (met andere keybinds). Die heb ik toen maar naar de goede balk verplaatst. De knoppen van die andere balk veranderden ook als ik van stance wissel.

Maar nu is het ineens zo dat de knoppen van de balk met keybinds 1-9 veranderen als ik van stance wissel. Wat vervolgens nog vreemder is, is dat de knoppen zwart worden. Als ik echter met m'n muis boven een knop ga staan, dan verschijnt wel de tooltip van de ability die gebind is. Allemaal erg vaag... Ik ga er denk ik maar eens een post op het TukUI forum aan wagen. Tenzij iemand hier een pasklare oplossing heeft natuurlijk :P.

M'n Shaman heeft ondertussen level 67 aangetikt. Het gaat erg lekker met het healen vind ik. Wat me ontzettend meevalt is dat ik op dit level als healer via de dungeon finder erg snel aan een groep kom. Heel vaak heb ik binnen een seconde een groep, soms moet ik een paar minuutjes wachten, maar lang is het nooit. Resultaat is dat ik de meeste Outland dungeons voor mijn level nu gedaan heb. Nu ik level 67 ben zijn er een paar mogelijkheden bijgekomen (Old Hillsbrad, Shadow Labyrinth, Botanica en Mechanar geloof ik), dus die ga ik de komende dagen maar eens doen. Door al die dungeons zit ik nu bijna volledig in de blues. Alleen m'n head, wrists en boots zijn nog groen.

Afgelopen vrijdag op mijn Paladin met de guild nog Onyxia10 gedaan. Echt een lachtertje. Phase 2 ging zo snel, dat ze niet eens de gelegenheid had om een Deep Breath te doen, hetgeen voor verschillende mensen (waaronder ikzelf) resulteerde in de achievement voor het niet geraakt worden door Deep Breath. Ook de speedkill werd met gemak gehaald, dus dat was de tweede achievement :).

Ik zit er nu stiekem aan te denken om, als ik niet zoveel tijd meer hoef te steken in m'n Shaman projectje, eens regelmatig met m'n Paladin als healer battlegrounds in te duiken. Het enige wat me daar eventueel een beetje van weerhoudt is dat ik dan misschien een derde spec nodig heb: een Holy spec die meer op PvP gericht is. Vraagje aan de PvP specialisten dus: Heb je als Holy Paladin in PvP een andere spec nodig dan in PvE? Zo ja, wat zijn de verschillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Owjeih
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2022
Ik had inderdaad graag een tri-spec gezien in WoW :(
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.