Ben toch wel benieuwd hoe dat in z'n werk gaat dat multi-boxen, aangezien ik een raf account van een maatje van me zou kunnen gebruiken om zo sneller te kunnen levelen, omdat hij weinig (slecht) speelt en de focus echt op lvl80 komt te liggen. Komt ook bij dat ik geen zin heb om alles uit te leggen en liever gewoon doorknal naar 80 aan mijn kant. Zou het waarderen als je misschien een linkie zou hebben met wat meer info (zonder spam/acc hack crap)SinergyX schreef op maandag 22 maart 2010 @ 15:53:
Als ik klappen krijg ga ik ook niet gillen om heals, dat ziet de healer toch zelf ook wel.
Maar bot geloof ik niet in, zelf heb ik 5 characters via multi-box gedaan (tot 3 characters) en dit is precies het gedrag van multi-boxers. 1x focus op tank zetten en je hele macro selectie werkt probleemloos, inclusief het auto wisselen naar andere stances. Zelfs auto rez accept en quest accept zijn gewoon features hiervan.
Op de bekende multi-box addons zie je namelijk ook 0,0 van de whispers die je krijgt op je box-client. Reageren hoef je nooit, een report bij Blizzard heeft geen nut, daar multi-boxers gewoon toegestaan zijn mits je enkel gebruik maar van de ingame beschikbare tools (addons, macros).
Gaat om een Druid(RAF) - Warlock combo, aangezien de druid ook maar 4(3) spells nodig heeft om een beetje te knallen moet het wel mogelijk zijn lijkt me.
Weleens in AV een alliance speler gezien die met 5 Shamans, zag er leuk uit, allemaal tegelijk totems neer, allemaal tegelijk CL en meeste waren dan wel dood.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"