Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

SinergyX schreef op maandag 22 maart 2010 @ 15:53:
Als ik klappen krijg ga ik ook niet gillen om heals, dat ziet de healer toch zelf ook wel.

Maar bot geloof ik niet in, zelf heb ik 5 characters via multi-box gedaan (tot 3 characters) en dit is precies het gedrag van multi-boxers. 1x focus op tank zetten en je hele macro selectie werkt probleemloos, inclusief het auto wisselen naar andere stances. Zelfs auto rez accept en quest accept zijn gewoon features hiervan.

Op de bekende multi-box addons zie je namelijk ook 0,0 van de whispers die je krijgt op je box-client. Reageren hoef je nooit, een report bij Blizzard heeft geen nut, daar multi-boxers gewoon toegestaan zijn mits je enkel gebruik maar van de ingame beschikbare tools (addons, macros).
Ben toch wel benieuwd hoe dat in z'n werk gaat dat multi-boxen, aangezien ik een raf account van een maatje van me zou kunnen gebruiken om zo sneller te kunnen levelen, omdat hij weinig (slecht) speelt en de focus echt op lvl80 komt te liggen. Komt ook bij dat ik geen zin heb om alles uit te leggen en liever gewoon doorknal naar 80 aan mijn kant. Zou het waarderen als je misschien een linkie zou hebben met wat meer info (zonder spam/acc hack crap) :P

Gaat om een Druid(RAF) - Warlock combo, aangezien de druid ook maar 4(3) spells nodig heeft om een beetje te knallen moet het wel mogelijk zijn lijkt me.

Weleens in AV een alliance speler gezien die met 5 Shamans, zag er leuk uit, allemaal tegelijk totems neer, allemaal tegelijk CL en meeste waren dan wel dood.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morrar schreef op maandag 22 maart 2010 @ 16:08:
Eh OK, maar we besproken ook of het wel of geen bot was in party chat; als multi-boxer zou ik daar dan toch even op reageren niet?
Hier ontgaat mij de logica. Dus als je niet in chat praat, je doet gewoon de logische dingen (viper stance, tank support target, beetje pew pew), ben je maar een bot?

Als je iets (voor jou) onverklaarbaars ziet gebeuren, is het maar meteen een bot?
defiler1974 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 16:10:
Klinkt een beetje als een gevalletje gekochte speed-levelling.
Open discussiepunt, zou best kunnen dat powerlevelaars overstappen op easy-mode multi-box'ing heroics, zeker als ranged DPS is dat zeker te doen, denk dat je dan best 4 schermen gelijktijdig kan bedienen.
prutser001 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 16:16:
Gaat om een Druid(RAF) - Warlock combo, aangezien de druid ook maar 4(3) spells nodig heeft om een beetje te knallen moet het wel mogelijk zijn lijkt me.

Weleens in AV een alliance speler gezien die met 5 Shamans, zag er leuk uit, allemaal tegelijk totems neer, allemaal tegelijk CL en meeste waren dan wel dood.
1 van de bekenste multi-boxers was ook een 5-man shaman, en verdomd goed in Arena.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen, we springen weer naar een nieuw deeltje :)

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 214 Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/topicrange_last_games.png

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 20:24

Dreanor

Joene

Toch blijf ik multiboxen puur cheaten vinden! 1 persoon de kracht van 5, dat wil ik ook wel geef mijn main ook 5x health/dps en als ik 20% health verlies gaat er 20% dmg weg (net als je een multibox char killed zeg maar).

Maarja, blizzard gedoogd het omdat het extra cash is en spelers beweren dat ze "echt" 5 chars zelf besturen (lol). Ze besturen nog altijd maar 1 char en de commands worden gewoon gecopierd. Op die manier kan ik bots enzo ook wel goed praten, ja ik heb 1 char naar 80 en alle commands worden gewoon gecopierd naar andere chars dus ik bestuur ze echt hoor. :P

Maargoed, dat is mijn nederige mening maar hoor.

Ben toch overgestapt naar mijn hunter ipv ele shaman. Hij is nu 65 dus het duurt nog wel ff voordat ik met mijn hunter de endgame kan spelen (PvP/Solo, etc). Wat ik wel een plus vind is flying mount op lvl 60, scheelt echt veel tijd zeg!

[ Voor 4% gewijzigd door Dreanor op 22-03-2010 16:36 ]

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 23:54
SinergyX schreef op maandag 22 maart 2010 @ 16:26:
[...]

Hier ontgaat mij de logica. Dus als je niet in chat praat, je doet gewoon de logische dingen (viper stance, tank support target, beetje pew pew), ben je maar een bot?

Als je iets (voor jou) onverklaarbaars ziet gebeuren, is het maar meteen een bot?
Lees anders ook even de rest van mijn posts; die gast reageerde nergens op... Als je multiboxed en je tweede char dreigt eruit gekicked te worden, dan trek je toch je mond open lijkt me? Sowieso praatte de rest van de chars wel in chat, dus dat zou betekenen dat de multiboxer dan voor de rest wel gewoon meepraat (en zijn eigen tweede char af zit te zeiken dus). Lijkt mij nogal dom dan.

Verder heb ik 2 jaar hunter als main gespeeld, dus ik zie wel of een hunter vage dingen doet of niet. De manier waarop hij sommige spells gebruikte is niet logisch (multi met 1 mob etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 22:13
Morrar schreef op maandag 22 maart 2010 @ 16:08:
Eh OK, maar we besproken ook of het wel of geen bot was in party chat; als multi-boxer zou ik daar dan toch even op reageren niet?

Daarnaast waren de andere party members wel gewoon spraakzaam (dus de andere 3 en ikzelf), dus dat lijkt me vreemd. En iedereen stemde uiteindelijk ook in met de votekick.

Tot slot boden we juist geen rez aan, dus het was niet een auto rez accept; we lieten hem gewoon liggen en toen kwam er na 5-10 mins nog geen enkele reactie.

Edit:
Er zijn meer mensen die dungeon bots vermoeden:
http://forums.worldofwarc...topicId=22048467857&sid=1
http://forums.worldofwarc...topicId=21971497549&sid=1
http://www.google.co.uk/s...OW+bots+in+dungeons&meta=
Je hebt aan 3 stemmen genoeg om iemand te kicken. Dus het zou zo maar kunnen dat hij zichzelf niet wilde weg voten, maar dat zijn stem al geen invloed meer had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
Zondag op mijn warrior TOTC gedaan. Eigenlijk omdat guildies vroegen of ik mee ging. Ik kreeg meteen allerlei wispers dat mijn HP niet hoog genoeg waren, en inderdaad is 32k ub niet super, maar ruim voldoende.

Dus toch mee gegaan, en de laatste twee bosses als OT gefungeerd. Dat ging eigenlijk goed, één wipe op anub, maar goed het was mijn eerste keer wat foutjes van mijn kant. En dan hitten ze wel hard.

Tweede keer was het een clean kill. Als reward nog zo'n token mogen looten dus weer wat nieuwe gear. Ikke happy en de rest ook.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pssst, nieuwe deeltje 214 is al open ;)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Morrar schreef op maandag 22 maart 2010 @ 16:39:
[...]

Lees anders ook even de rest van mijn posts; die gast reageerde nergens op... Als je multiboxed en je tweede char dreigt eruit gekicked te worden, dan trek je toch je mond open lijkt me? Sowieso praatte de rest van de chars wel in chat, dus dat zou betekenen dat de multiboxer dan voor de rest wel gewoon meepraat (en zijn eigen tweede char af zit te zeiken dus). Lijkt mij nogal dom dan.

Verder heb ik 2 jaar hunter als main gespeeld, dus ik zie wel of een hunter vage dingen doet of niet. De manier waarop hij sommige spells gebruikte is niet logisch (multi met 1 mob etc).
Lijkt me toch een beetje kwetsbaar zo'n bot. Ik weet zelf wel het een en ander van scripting (tis mn werk). Er zijn teveel variabelen om rekening mee te houden.
Als de tank dood gaat of wipe, hoe vind de bot dan weer de tank?
Tank gebruikt speed boost en raakt follow kwijt, zelfde met liften.

Als het trouwens een bot was, hadden ze ook wel iets simpels ingebouwd als een random chat reply op whispers. Denk inderdaad eerder aan een multiboxer met macro's die even een tijde niet oplette.
Iemand die niet actief speelt (lees macro/bot) mogen ze van mij trouwens bannen/kicken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:00

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.