Woot! Nr. 7 level 80!
Fenikz - Undead Warlock level 80 is een feit. Afgelopen vrijdag een aantal instance runs gedaan met wat guildies, die ook alts hadden in de regio 74-79. Hierna moest ik nog zo'n 60% op zaterdag, die hard ging met quests in Zul'Drak en een dagelijkse instance. Rested xp en Heirlooms helpt natuurlijk ook
Ik heb echter niet alleen maar heroics zitten hierna op deze char. Ik wil 'm rustig gaan gearen, en niet weer al m'n tijd voor hem gebruiken, zoals ik tot nu toe altijd met m'n verse 80's heb gedaan. Ik heb andere chars die ik ook leuk vind en soms raakte ik het gevoel voor tijd kwijt, als ik heroic in heroic uit ging.
Nu gaat het anders. Natuurlijk wel een aantal heroics gedaan voor wat emblems, waar ik als Demo de beste resultaten haal, maar ook op m'n Paladin gespeeld.
Weer geen 2H Mace uit PoS normal voor m'n vriendin. Alle drops gezien ondertussen, maar nog geen Mace. Ach, het komt wel!
Daarnaast was ik begonnen om Skinning te levelen op m'n Paladin. Ik had deze prof nog niet op een char, en m'n Pala had nog niks. Extra crit komt altijd goed uit (ja, Ench. + JC is beter... boeit me niet) en ik wilde ook Leatherworking gaan levelen, zodra ik wat mats heb. In de loop van zondag was ik klaar met Skinning en had ik een bulk leer e.d. liggen in bags en bank.
Gisterenavond aan LW begonnen en tot nu toe zit ik op 150. Ik was echter nodig in een raid...
M'n guild slokt binnenkort een ander guild op. Dat guild is bekend bij sommigen van mijn guild, in reallife zelfs. Zij spelen alleen maar 10mans, en willen wel 25mans gaan doen. Wij hebben de laatste tijd weinig signs voor 25mans en met het zicht op het betere weer de komende maanden, wordt dat alleen maar erger. Beide guilds hebben dezelfde instelling. Relaxt, social, maar kan serieus raiden als het nodig is. En ondertussen de meeste vreemde, rare, sexistische en leuke dingen die in de guildchat voorbij komen.
Gisterenavond waren er dus weer te weinig signs voor een officiële 25mans raid naar ICC. Dus we gingen een onofficiële doen met die andere guild, naar ToC25. Ze kwamen nog 1 speler tekort, en ik wilde wel komen, op m'n Paladin.
Ik mistte nog wel een belangrijke Glyph (10 expertise met SoC aan), maar kon toch redelijk meekomen met m'n 219-232 gear. 3 Offspec items geloot in heel ToC25, omdat er 1 ICC gegearde Paladin mee was, en ik dus alle Healing Plate kreeg. Helaas geen DPS items, maar ik gaf voorrang aan de mains die DPS spec hadden. Dit is namelijk maar char nr. 6
Leuke cijfers: Op Twins, Righteous Vengeance crits (2xT9) voor 20k.