Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 19:37
Vivaladen schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 09:18:
nou dat slaat echt als een lul op een drumstel :S ik zit in een pvp guild en daar is zowiezo 75% 20 jaar of ouder en pvp is een dynamische teamsport,die coordinatie,teamplay en het uitvoeren van wisselde tactieken vereist want de tegenstander in pvp zijn ook menselijk en een vaste tactiek bestaat dus niet..lukt iets niet in 1x dan moet je als het tij zich tegen je begint te keren al van tactiek wisselen en die talk die jij hoort/leest heb je overal (random dungeon ftw?),is server/battlegroup afhankelijk en niet alleen in pvp,om nou gelijk de stempel "kids"ergens opgooien is wel heel makkelijk hoor en raid tijden zijn afhankelijk van de guild/pug,als je er zeer vroeg uit moet voor je werk is dat ook niet op te brengen en zou je in principe ook overdag kunnen raiden! |:(
^^ Wat je zegt, ik kom zowel in pvp en pve hetzelfde soort mensen tegen. Erg vriendelijke mensen die uit hunzelf aanbieden om je te helpen en opgewonden standjes die lopen te schelden op alles wat los en vast zit. Mijn punt, het zijn dezelfde mensen alleen een andere speltype.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-05 15:55

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik doe zelden aan pvp eigenlijk maar met de changes die eraan zitten te komen wil ik iig weer honor gaan farmen voor de pvp mounts. En af en toe kan ik toch mooi een stukkie pvp gear oppakken (gisteren de caster cloak van de ice boss in VoA25, eerder ook al van hem de lock legs en ik heb ook nog een pvp belt en hands uit VoA25) dus ik kan een beginnetje maken van een leuk pvp setje. Heb ook nog wel wat stonekeeper shards en verschillende emblems over dus misschien moet ik er maar weer eens aan gaan geloven. PVP is sinds WotLK voor mij alleen maar af en toe WG geweest, heb SotA nog nooit van binnen gezien :X

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

Wootlock schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:13:
[...]

15 vs 15 AB, ga daar maar torentjes verdedigen :)
Dont toch my AV :Y) Lekker honor farmen
gaat mij meer om het totale plaatje want bij ons op de battleground is het meer een race naar Drek'thar /Vandar geworden je slaat gewoon 3 kwart vd map over en als ze ook nog eens dezelfde buff introduceren in Av als in AB waarbij het loont om wat te verdedigen gaat de honor ook lekker al helemaal met de 100% meer honor van kills straks :)

maar het gaat mij gewoon om de gameplay,zieltjes farmen kan je overal eigelijk wel,ik vind het leuk om meerdere objectives te voltooien en max honor eruit te halen alvorens de baas neergaat

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LazySod
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:17

LazySod

Scumbag with a mission

-BB- schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 07:21:
Hoe kom je tot 70+ zonder te weten dat al je currencies onder je character screen (c) zit en je kaart onder (m)? |:(
Nu je het zegt... Mijn main heeft daar inderdaad een currency tab (daar kwam ik vrij vlot achter overigens). Mijn alt - een warlock, nu level 66, heeft die tab niet. Heb ik hem ergens uitgezet in een profiel? Moet ik eerst gaan PVP-en of iets doen wat een emblem geeft voordat het verschijnt?

Proof is the idol before whom the pure mathematician tortures himself. (Sir Arthur Eddington)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mektheb schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:15:
[...]

Het geen wat ik herriner van AV, was spelen spelen uitloggen 3 uur later terug komen en weer in de zelfde BG komen die nogsteeds bezig was ! haha
Idd AV's die 12+ uren duren waarin beide heroes al gesummoned waren en toch de battle steeds nog op het midfield heen en weer ging! De tijd van Tarren Mill battles... Mooie tijden daarna niet meer gepvped :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

LazySod schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:33:
[...]

Nu je het zegt... Mijn main heeft daar inderdaad een currency tab (daar kwam ik vrij vlot achter overigens). Mijn alt - een warlock, nu level 66, heeft die tab niet. Heb ik hem ergens uitgezet in een profiel? Moet ik eerst gaan PVP-en of iets doen wat een emblem geeft voordat het verschijnt?
ja :) verschijnt pas als je ergens een badge/emblem/mark voor krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-05 20:14

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Davidita schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 09:27:
[...]

Heel klein vraagje met betrekking tot je UI...

Ik ben nu ook bezig geweest met TUK maar ik krijg het maar niet voor elkaar. Ik wil net als jou naast mijn normale skillbar ook wat extra aparte slots plaatsen. Zeg maar die slots waar jij je mounts en potions in hebt gezet. Moet je dit in tukui.config.lua instellen of ergens anders?

Alvast bedankt :-)
Das een extra file edit die er moet gebeuren die is hier te vinden :

http://www.tukui.org/forum/viewtopic.php?f=32&t=1227

[ Voor 20% gewijzigd door ShadowBumble op 18-03-2010 12:22 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Tijdje niets meer gepost hier.
Druk druk druk.

Gister hebben we eindelijk de LK down gekregen en vanaf gister mogen wij ons Kingslayer noemen.

Het heeft helaas lang geduurd, maar allerlei problemen heeft de kill zeker wat weken uitgesteld.

Noodlot sloeg toe, toen onze main tank healer (shammy)aankondigde te stoppen met wow, en 2 dagen later was onze standby healer (Shammy met elemental mainspec /resto offspec) in eens uit de guild. Dat was dus 2 onverwachte klappen in 1 week en in eens ook meteen een shamanloze guild geworden.

Niet dat het zo zeer nodig is om een shaman te hebben, vorige week was onze raid 2 healing (priests) zonder shaman en een iets matig presterende lock (4k dps maxed) ging het allemaal goed. In deze raid was er een huisgenoot van member mee aan het kijken en hij was wel impressed met onze manier van raiden en dat zelfs deze setup goed werkte. Hij wou wel de guild joinen op zijn healer, en het bleekt een shammy te zijn _/-\o_

We hebben Dreamwalker nog met 2 healers gedaan en gered (al zei het met 20 sec over de soft enrange en 2 holy priests) Maar sindragosa heeft toch echt wel 3 healers nodig, dus 1 mindere lock er uit en meteen die shammy op trail bij sindragosa (hij had nog nooit sind gedaan). Zijn gear is redelijk en als nieuwkomer in deze fight deed hij het uitstekend en na deze is hij in de guild gekomen als officieele trail.

Hele zondag op LK gezeten, stapje bij stapje kwamen we dichter bij.
Uiteindelijk beste try bleef steken op 26%.

Doordat pasen komt en veel core raiders niet kunnen de aankomende 2 weken is de raid extended om alsnog LK neer te krijgen. En in de laatste try is het gelukt met 25% left waren 1 tank dood, ik dood en nog een DPS dood en 1 min op de enrage timer. Alle CD's open Army of the dead healers mee dps'en en die Vile Spirits laten voor wat ze zijn en raggen met die handel en op 10.2% boem Wipe.

Dit is dus het punt dat je de kill heb :P

Hadden 10 seconden over op de enrage timer in onze laaste try van de avond, dit was close maar mega adrenaline rush. 10de guild van de realm met de kill en 2de 10man only guild met de kill van de realm.
Helaas hebben we veel problemen gehad laaste maand met ziektes, connecties en leavers en volgende 2 weken word lastig goede raids te krijgen. Daarna, Hardmodes here we come.

Onze oude main healer had eerder een post gemaakt op forum dat die gene met de killing blow 4 primodial saronites krijgt. Stomme locks met zijn pet, heb nog wel gewacht om met een instant die KB te krijgen ;)

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-05 23:47

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Zijn er hier nog die een Balance druid hebben? Zit nu op lvl 62 (nogsteeds wachtend op mijn speel maatje en doe alleen random dungeons dus raak geen quest aan) maar ben een beetje benieuwd naar specs op dit level, heb al gekeken naar 'end game raiding specs' of 'dungeon specs' maar kom uit bij de volgende :
http://www.wowarmory.com/...5003012000000000000000000 lvl80 endgame raiding spec.
http://www.wowarmory.com/...5003312000000000000000000 lvl80 beginners raiding spec.

En deze spec die wordt gebruikt door een druid bij mij in de guild die ERG goed is maar hij heeft dan ook de gear.
http://eu.wowarmory.com/c...aigne&gn=Eternal+Darkness

Nadeel van de meeste specs vindt ik het gebrek aan Typhoon, wat toch erg lekker werkt in instances met ruk tanks die nog nooit van 'aoe' threat/tanken hebben gehoord, deze talent is ook lekker bij grotere groepen vanwege het 'slow' effect dat het aan de mobs geeft.

Deze set ga ik halen als ik 80 ben, heb de honor al klaar liggen, en ook voor de aanvullende stukkies.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307430

[b][message=33662284,noline]
Met de typische combat build (20/51/0) haal ik de beste resultaten. Alleen zijn deze lager dan andere rogues in mijn klasse. Misschien dat iemand nog een betere oplossing heeft?
Rawr werkt niet goed voor rogues. Die kun je gerust negeren.

Zo te zien zit je op het punt dat ArPen voor jou het beste is. Volgens de EJ spreadsheet is het optimaal om in je gele sockets +20hit te proppen en in je rode sockets +20Arpen.

Ik speel zelf bijna alleen Mutilate in raids en ik zie dat je een Mutilate offspec hebt. Als je niet elke keer alles om wilt gemmen kun je het beste in de rode sockets (en de blauwe) +40 AP stoppen en in de gele +20AP/+10haste. Daar heb je over beide specs genomen het meeste aan.

Als je wilt kun je je "rotatie" DMen, daar kun je vaak winst halen

(Ik ben jaloers op je gear ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-05 16:30
Derr_Hans schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 12:54:
Gister hebben we eindelijk de LK down gekregen en vanaf gister mogen wij ons Kingslayer noemen.
Gogo 10 mans, gefeliciteerd _/-\o_ Wij hebben vergelijkbare (attendency) problemen, maar nu ook een extended lockout van vorige week woensdag staan voor aanstaande zondag, je weet maar nooit :)

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 19:07

KillGhost

\o/

Grats met Kingslayer! :D

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Dutchman! schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:11:
[...]

Gogo 10 mans, gefeliciteerd _/-\o_ Wij hebben vergelijkbare (attendency) problemen, maar nu ook een extended lockout van vorige week woensdag staan voor aanstaande zondag, je weet maar nooit :)
thx :)

JA enigste nadeel van 10mans is als er een paar zieke zijn of een vakantie periode dat raiden zeer lastig kan zijn. Gelukkig is alles redelijk te 9-mannen zolang je geen Hardmodes doen, alleen 9 mannen zonder healers is uiteraard niet te doen ;)

Suc6 zondag, als je LK al eens gedaan heb dan weet je dat je met een epic fight bezig bent, als je LK voor het eerst gaat doen dan zou ik zeggen. Enjoy the ride :)

[ Voor 8% gewijzigd door Derr_Hans op 18-03-2010 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvlieshout
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-12-2022
Leuk om ook weer eens iets over PvP te lezen. Samen met mijn vrouw wil ik wel eens een beetje gaan BGen voor de marks en wat arena's doen voor de arena-points. Onze healer in 3vs3 was helaas niet online en besloten we wat 2vs2 te gaan doen. Resultaat, o.a. een ruim 45 minuten gevecht:

http://armory.wow-europe....%20Cataclysm&gid=31313136

(mijn char: cy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

rvlieshout schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:36:
Leuk om ook weer eens iets over PvP te lezen. Samen met mijn vrouw wil ik wel eens een beetje gaan BGen voor de marks en wat arena's doen voor de arena-points. Onze healer in 3vs3 was helaas niet online en besloten we wat 2vs2 te gaan doen. Resultaat, o.a. een ruim 45 minuten gevecht:

http://armory.wow-europe....%20Cataclysm&gid=31313136

(mijn char: cy)
haha ja die gevechten zie je niet zo gek veel meer,lig ook (vooral in 5vs5) helemaal in een deuk als er weer een naakt/idioot uitgedost team voorbij komt en dan bijv alleen maar gaat dansen en als team dan "Just for points" of "Gank us were Pimps" als naam heeft..mensen zijn heel creatief..vd week kwamen we dat laatste teamm een paar keer tegen gehuld in paarse kleding met hoed met een tigerprint band eromheen die dan allemaal gekke emotes doen en voor je weg rennen en alleen CCen haha en ik lig dan ook helemaal dubbel om onze over fanatieke mage Septar die dan helemaal gek wordt op de Skype haha

met BG marks sparen zou ik maar opschieten aangezien die er de volgende patch uitgaan en alles wat je voorheen met marks kon kopen nu voor honor only beschikbaar word ;) zoals het er nu voor staat levert je dat per individuele mark zo'n 185 honor op die 2000 honor hebben ze gelukkig gedropped (epic gem market saver)

ennuh hans! Gratz met de King Slayer man en mooie post,voelde de adrealine ook een beetje toen ik het las haha echt een top prestatie dat jullie dat zo undermanned toch ff voor elkaar hebben gebokst _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Vivaladen op 18-03-2010 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Laatst online: 21:08

Valkyre

Kitesurf FTW!

Vivaladen schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:46:
[...]

met BG marks sparen zou ik maar opschieten aangezien die er de volgende patch uitgaan en alles wat je voorheen met marks kon kopen nu voor honor only beschikbaar word ;) zoals het er nu voor staat levert je dat per individuele mark zo'n 185 honor op die 2000 honor hebben ze gelukkig gedropped (epic gem market saver)
ow wacht stonekeeper shards en wsg tokens en alles kunnen in de volgende patch niet meer gebruikt worden voor honor? en dan converteren naar Gems? dan moet ik nog even wat honor burnen op cardinal rubys :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:18
Nee, het punt was dat er op de PTR even sprake van was dat je je BG-tokens voor 2000honor / stuk kon inleveren. Dat zou een enorme deflatie op de gem-markt betekenen.

De honor die je ervoor terug zal krijgen is 185. Dus niet zo'n enorme hoeveelheid. Overigens is het dus verstandig om de PvP mounts nu nog te kopen voor de patch als je de tokens hebt. Voor die 90 tokens krijg je namelijk slechts ~17k honor terug terwijl de mounts 50k kosten.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

ah zo, ach die mounts boeien mij niet zoveel :) pvp in het algemeen niet. nieuwe bg's heb ik ook nog niet gezien.
sowieso moet je nu toch tokens van alle verschillende bg's hebben, om die mounts te kopen? (waar he vroeger rep/tokens van 3 bg's was?)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
Derr_Hans schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:27:
[...]

Suc6 zondag, als je LK al eens gedaan heb dan weet je dat je met een epic fight bezig bent, als je LK voor het eerst gaat doen dan zou ik zeggen. Enjoy the ride :)
Dank, we hebben al twee volle avonden 'geoefend' en het is idd een leuke fight. Naar mijn gevoel zijn we op de goede weg, echter de afgelopen weken zijn verloren aan problemen met disconnects en simpelweg beschibkaarheid, wat de sfeer niet ten goede is gekomen. Geloof dat zelfs Blistimo/Fleas uiteindelijk voor een korte break heeft gekozen maar ik heb het hem nog niet durven te vragen.... bang voor het antwoord :P. Ik sta er nu zo in, als we zondag de LK neer krijgen redden we het wel, als dat niet gaat lukken omdat er iemand niet op komt dagen vrees ik voor het voortbestaan van de groep. Als we nu 11 van de 12 fights in één avondje kunnen roflstompen met een niet volledige 'core' raid dan moet de LK ook neer kunnen dus ik heb nog hoop.

Wat voor group setup hadden jullie bij de kill?

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

ja klopt ,goede tip idd maar je kan gewoon gems blijven kopen hoor Gohans en de markt zal niet instorten :)
tja je kon die dingen al in vanilla wow verzamelen tot de volgende patch en het enige wat een lvl 80 ze een beetje voor kon gebruiken zijn die pvp mounts die je straks idd veel meer gaan kosten maar aan de andere kant: met de tijd die je in Bg's moet doorbrengen (als je geen premades doet) om aan die Marks te komen is veel meer dan die 50k honor,die heb je zo bij elkaar in een paar daagjes..

vind het wel goed dat het generfed is want anders had je als je er overal 100 van had zo 1.200.000 honor binnen kunnen halen! :S dan kan je alles kopen wat je wilt met uitzondering vd items die ook een arena rating vereisen ..maareh ook leuk-->epic lvl 60 pvp set :) vind dat voor de pally echt een van de mooiste sets die er zijn en die worden ook een stuke makkelijker te scoren met honor!
Gohan-san schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 14:05:
ah zo, ach die mounts boeien mij niet zoveel :) pvp in het algemeen niet. nieuwe bg's heb ik ook nog niet gezien.
sowieso moet je nu toch tokens van alle verschillende bg's hebben, om die mounts te kopen? (waar he vroeger rep/tokens van 3 bg's was?)
ja klopt voor de mounts moet je geloof ik 30x AB , 30x AV en 30X WSG hebben ;)
en voor de alterac valley mount 50 toch? daar moest je in vanilla nog excalted voor zijn met je AV factie en 8 goud neergooien :P ,die vendor had mooie rewards toen die tijd vooral de Unstoppable force en Unmovable object waren leuke rewards en dan nog de epic lvl 60 weapons die je nog steeds kan kopen, vooral de 2hand mace en het schild zijn echt mooi maarja dat was iets van vroeger tenzij je je poppetje op lvl 60 laat staan ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Vivaladen op 18-03-2010 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Dutchman! schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 14:06:
Ik sta er nu zo in, als we zondag de LK neer krijgen redden we het wel, als dat niet gaat lukken omdat er iemand niet op komt dagen vrees ik voor het voortbestaan van de groep. Als we nu 11 van de 12 fights in één avondje kunnen roflstompen met een niet volledige 'core' raid dan moet de LK ook neer kunnen dus ik heb nog hoop.

Dan kan je altijd proberen te apply'en bij eXistenZ :)

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-05 20:14

ShadowBumble

Professioneel Prutser

KillGhost schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 14:13:
[...]

Je gaat weer lekker he met je recruiten zorg nou maar dat ik me aan 2 dagen attendance kan houden dan kom ik ook wel even kijken ;) ( vroege raids late raids boeit met echt geen hol )

[ Voor 8% gewijzigd door ShadowBumble op 18-03-2010 14:29 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
[...]

Dank, we hebben al twee volle avonden 'geoefend' en het is idd een leuke fight. Naar mijn gevoel zijn we op de goede weg, echter de afgelopen weken zijn verloren aan problemen met disconnects en simpelweg beschibkaarheid, wat de sfeer niet ten goede is gekomen. Geloof dat zelfs Blistimo/Fleas uiteindelijk voor een korte break heeft gekozen maar ik heb het hem nog niet durven te vragen.... bang voor het antwoord :P. Ik sta er nu zo in, als we zondag de LK neer krijgen redden we het wel, als dat niet gaat lukken omdat er iemand niet op komt dagen vrees ik voor het voortbestaan van de groep. Als we nu 11 van de 12 fights in één avondje kunnen roflstompen met een niet volledige 'core' raid dan moet de LK ook neer kunnen dus ik heb nog hoop.

We facerollen door ICC heen maar LK is echt een partij anders ;)
We doen idd op 1 avond alle bosses incl Sind en de weekly als deze buiten ICC is.

Hebben in totaal 47 try's gehad op hem over alle raids meegenomen verspreid over aantal weken en met veel problemen. Maar afgelopen zondag + gister was onze eerste eacht probleem loze raid dag op de LK.

Onze setup is:

Healing:
Disc + Holy Priest
Resto Shammy (tank healing)

Tanks:
Bear en Pally

DPS
Melee: DK en Kitty
(DK unholy maar laaste 3 try's op frost wat better werkte voor hem en op vile spirits)
Ranged : 2x Mage
(Beide arcane laaste 3 try's ben ik naar fire gegaan voor AoE wat zeker een verbetering is op vile spirits) + WarLock (lock replenish spec)

http://www.worldoflogs.com/reports/rt-fun8dzfiq47c1ao6/

voor als je de log wilt zien.

-edit- had aantal try's verkeerd zat er meer als 20 try's naast ;) / aangepast dus -

[ Voor 5% gewijzigd door Derr_Hans op 18-03-2010 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 28-05 15:25

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Op de LK, waarom heb je de DK frost? Het enige wat hij hoeft te is pestilence gebruiken op de vile spirits om de 'curse of elements'-debuff op te krijgen, en dan rent hij de LK achterna die zover mogelijk van de vile spirits getanked wordt. (andere kant van het platform dus).

[ Voor 9% gewijzigd door Kees op 18-03-2010 15:04 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Das klote dan gaat mijn plannetje niet op om dus een volledige pvpset te halen als mijn druid 80 haalt, ik heb een kleine 10k stonekeeper shards over mijn characters verspreid.... bah altijd als ik een 'leuk' idee heb om dingen die ik toch nooit gebruik eens iets 'nuttigs' mee te doen.. gaat het weer in rook op.

Zo snel mogelijk alles omzetten in gems dan, misschien dat ik voor die aantalleen nog wel een leuk aantal honor kan krijgen maar als ik het zo zie kom ik denk ik niet aan de bedoelde hoeveelheid honor.

Kan het alleen niet terugvinden in de 3.3.3 patchnotes over die SKS dat ze nog maar 185honor zouden geven ,ik zou het jammer vinden want het is opzich makkelijk als je je alts wilt gearen, aangezien iedereen naar GS kijkt kunnen 2-4(-6) 245/264 items erg meehelpen in LFG. PVE gear krijg je toch wel als de emblems binnenkomen.

Als iemand duidelijkheid heeft wat er met die stonekeeper shards gaat gebeuren laat het ff weten, ik haal er nu liever de volle pond voor dan later een magere 185honor

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
Derr_Hans schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 14:36:
[...]

Hebben in totaal 47 try's gehad op hem over alle raids meegenomen verspreid over aantal weken en met veel problemen. Maar afgelopen zondag + gister was onze eerste eacht probleem loze raid dag op de LK.

Onze setup is:
Hm, onze setup ontbeert de bloodlust, maar voor de rest moet hij niet slechter zijn, misschien zelfs beter door iets meer variatie/buffs.

Healing: holy pally / resto druid / disc priest
Tanks: prot warrior / feral druid
DSP: arcane mage, boomkin, destro/affli lock, ret pally, [rogue|spriest|wat we kunnen krijgen]

De rogue heeft internetproblemen, de spriest is moeilijk beschikbaar, dus wat daar zondag ingevuld wordt weet ik nog niet zeker. Mooiste zou zijn de rogue met goed internet :) De boomkin en de lock zijn hardcore min/maxers en regelmatig in de rankings bij worldoflogs terug te vinden dus daar zal het niet aan liggen. Executie moet gewoon beter, oefenen dus. Geen excuus meer om te laat op een defile te reageren imho, en het is vaak op een infest misgegaan als er net een hoop movement is voor valkyre's of defiles. Heb LK zelf nog niet gehealed dus weet niet hoe lastig dat onder controle te krijgen is.
KillGhost schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 14:13:
Denk dat jullie iets te hard-core voor me zijn, bij mij houdt het met 1 raid binnen de ma-di-wo-do range wel op gezien mijn werk. (wij raiden nu wo-vrij-zo en ik PuG meestal za-zo nog wat al dan niet op mijn druid) Mocht het misgaan dan ga ik eerst eens kijken wat Blistimo gaat doen en daar waarschijnlijk achteraan. Maar ik ben nog vrij nieuw met guild drama dus kan nog niet goed inschatten of het mis gaat of niet :P Vreesde vrijdag even een rage-gamequit van de raildleader maar dat lijkt weer gestabiliseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

ShadowBumble schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 14:24:
[...]

Je gaat weer lekker he met je recruiten zorg nou maar dat ik me aan 2 dagen attendance kan houden dan kom ik ook wel even kijken ;) ( vroege raids late raids boeit met echt geen hol )
2 dagen is echt te kort! hehe

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Dutchman! schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 15:14:

Denk dat jullie iets te hard-core voor me zijn, bij mij houdt het met 1 raid binnen de ma-di-wo-do range wel op gezien mijn werk. (wij raiden nu wo-vrij-zo en ik PuG meestal za-zo nog wat al dan niet op mijn druid) Mocht het misgaan dan ga ik eerst eens kijken wat Blistimo gaat doen en daar waarschijnlijk achteraan. Maar ik ben nog vrij nieuw met guild drama dus kan nog niet goed inschatten of het mis gaat of niet :P Vreesde vrijdag even een rage-gamequit van de raildleader maar dat lijkt weer gestabiliseerd.
Ik denk ook dat wij iets te hardcore zijn voor jou. 1 dag in de week is niet genoeg, maar trust me. Elke guild heeft wel enige vorm van drama :)

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Kees schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 15:03:
Op de LK, waarom heb je de DK frost? Het enige wat hij hoeft te is pestilence gebruiken op de vile spirits om de 'curse of elements'-debuff op te krijgen, en dan rent hij de LK achterna die zover mogelijk van de vile spirits getanked wordt. (andere kant van het platform dus).
Geen idee waarom, zei ook al dat Unholy wandering plague en de diseases + ebon plague zelf beter waren op vile spirits zodat de casters AoE 13% meer doet. Maar toen hij toch naar frost ging, deed hij het wel beter. lol vraag me niet waarom, ook vind hij frost leuker dan unholy zal wel daarom zijn.

Hij klaagde ook dat pestilance range beetje kort was om alle spirits te raken. En als frost deed hij ook meer damage op ze kan ook zijn dat hij eerder dood ging in eerdere try's. Maar howling blast doet best aardig op die vile spirits.

1. Seed of Corruption - 389490
2. Howling Blast - 212255

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
KillGhost schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 15:23:
[...]

Ik denk ook dat wij iets te hardcore zijn voor jou. 1 dag in de week is niet genoeg, maar trust me. Elke guild heeft wel enige vorm van drama :)
3 tot 4 dagen waarvan maar 1 in de ma-di-wo-do periode ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Dutchman! schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 15:14:
[...]

Hm, onze setup ontbeert de bloodlust, maar voor de rest moet hij niet slechter zijn, misschien zelfs beter door iets meer variatie/buffs.

Healing: holy pally / resto druid / disc priest
Tanks: prot warrior / feral druid
DSP: arcane mage, boomkin, destro/affli lock, ret pally, [rogue|spriest|wat we kunnen krijgen]
Hadden wij maar een boomkin :)
Dan kan ik een hoop Hit droppen zodat ik me fire spec beter kan laten werken.
Maar zoals met vele 10man guilds kan je niet alles hebben.

Voor Pally buffs gebruiken we dus BoM op Melee/Tanks + BoK van Drums en de Casters krijgen een echte BoK ;) Verder hebben we de meeste buff wel hoor, Shaman en Boomkins delen wat raidbuffs met elkaar. alleen 3% hit is een gemis maar voornamelijk voor mij zelf aangezien ik Fire als main spec gaat gebruiken zodra 3.3.3 er is. Zodra Fire de buff heeft gekregen hebben we ook de standaard 5% caster crit missen alleen Replenish van pally's of Shadowpriest. Dacht dat zij het minste damage verliezen als ze als replenish bot dienen iig geld dit voor Spriests.

Doordat onze lock als replenish dient kan hij niet affliction gaan als die fight beter geschikt is voor affliction.
Frost mage is helemaal een domper in damage en zelf de crit buff help hier niet bij.

Naast onze setup hebben we nog een Fury warrior en nog een Lock ;)

Maar idd, execution > raid setup.
Je kan nog wel het best mogelijke hebben voor een bepaalde fight maar als de execution faalt dan heb je er niets aan. Phase met Vile Spirits is makkelijker dan met die Shadowgaurds imo.

ShadowPriest > Vile Spirits :)

(wij raiden 2 dagen per week woensdag en zondag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Hehe wij zitten ook echt op de edge... er zijn 4 van onze 15 "vaste" 10 mans mensen de afgelopen 4 maanden gestopt. Laatst weer 2 uur tries op LK, waarbij een meegenomen warlock steeds faalde in de portal. Hij is affliction en elke keer als hij de portal in moest (en hij was 9/10 keer de eerste!!! hoe selecteert Blizz toch telkens weer degenen die het nog niet gedaan hebben/steevast falen????) ging het fout omdat de LK enragede en er, naast evt. psirit dmg, teveel tank dmg was. Na 2.5 uur tries komen we erachter dat hij z'n interrupt knop in het begin van de portal phase doet ipv wanneer de mob cast.... 9 mensen bijna 20 seconden still :P dat moet ie echt nog even horen })

Hopelijk binnenkort wat progress want ben het blijven hangen op die spirit phase een beetje beu... Sterker nog we zijn op 25 man even ver terwijl we tot op heden met 10 mans altijd kilometers voorliepen op 25 :)

[ Voor 3% gewijzigd door porn* op 18-03-2010 16:09 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 00:21

Grozno

acts without consequence!

Even een gem kwestie.

Mijn huidige helm heeft meta + blue socket, in de blue heb ik nu een +str/+sta gem zitten voor de socketbonus en het activeren van mijn metagem.
Zou het beter zijn om deze te vervangen voor een Nightmare Tear?
Ik denk van wel, aangezien ik daarmee nog steeds de socketbonus van +8 str en metagem actief heb.
In vergelijking met de huidige gem heb ik dan -5 sta +10 agi. Het is niet veel, maar alle beetjes helpen.

Volgens mij is er verder geen betere gem/socket-layout dan dat ik nu heb, thoughts?

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KillGhost schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 15:23:
[...]

Liefts 4/5 dagen per week alleen dat wilt niet iedereen :D

Bij ons is het 3 dagen per week van 20:15 tot 23:30 ong ( loopt soms uit )
Zelfde verhaal ook bijna op 10man LK neer, maar op 25man elke x net te weinig en er zijn al mensen geleaved met een hoop ge-Q-Q.

Heb er wel vertrouwen in het goed komt en vermaak me nog altijd prima, zolang ik me zelf kan upgraden en upgearen en toch me ding doen ben ik wel tevreden, zou er alleen van balen als ik niet me rusted drake kan krijgen nog voor cata ( loop al dik achter moet 90% nog lol )
Ach ja het is weer zoveelste x voor een nieuwe expension mensen al gaan slacken omdat ze alles al gezien hebben / exams / mooi weer etc

Komt vast wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Mektheb schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 16:13:
[...]

Liefts 4/5 dagen per week alleen dat wilt niet iedereen :D
Klopt, maar dat is een keuze. Je kiest een guild die dezelfde denkwijze heeft als jou. Wij verwachten inderdaad aanwezigheid van 4 van de 5 raids.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KillGhost schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 16:21:
[...]
Klopt, maar dat is een keuze. Je kiest een guild die dezelfde denkwijze heeft als jou. Wij verwachten inderdaad aanwezigheid van 4 van de 5 raids.
Ja precies, en ik ben er niet vies van om lekker achievments te hunten dus ff een undying te proberen / halen of andere dingen, dus daar mag van mij best tijd in zitten als we bv 3 echte raid dagen hebben voor progress en 2 voor wat minder / casual / eigen tijd met de guild samen dingen te doen.
Hoor je mij niet zeuren
Gebeurd alleen jammer genoeg zo dat ze binnen 2 dagen ff naar LK rushen en vervolgens de andere 2 dagen op alts hetzelfde doen.
En 25man op een laag pitje staat op het moment.

Maar zoals ik al zei genoeg te doen ingame !
Nieuwe boots + belt halen en dan maar weer is een token proberen te scoren in ICC voor me 2e sanctie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

prutser001 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 15:09:
Das klote dan gaat mijn plannetje niet op om dus een volledige pvpset te halen als mijn druid 80 haalt, ik heb een kleine 10k stonekeeper shards over mijn characters verspreid.... bah altijd als ik een 'leuk' idee heb om dingen die ik toch nooit gebruik eens iets 'nuttigs' mee te doen.. gaat het weer in rook op.

Zo snel mogelijk alles omzetten in gems dan, misschien dat ik voor die aantalleen nog wel een leuk aantal honor kan krijgen maar als ik het zo zie kom ik denk ik niet aan de bedoelde hoeveelheid honor.

Kan het alleen niet terugvinden in de 3.3.3 patchnotes over die SKS dat ze nog maar 185honor zouden geven ,ik zou het jammer vinden want het is opzich makkelijk als je je alts wilt gearen, aangezien iedereen naar GS kijkt kunnen 2-4(-6) 245/264 items erg meehelpen in LFG. PVE gear krijg je toch wel als de emblems binnenkomen.

Als iemand duidelijkheid heeft wat er met die stonekeeper shards gaat gebeuren laat het ff weten, ik haal er nu liever de volle pond voor dan later een magere 185honor
Tenzij ik iets mis verandert er aan de stonekeeper shards niets en kun je die nog steeds inwisselen voor de (huidige) token die je weer voor honor kunt cashen?

Wat er WEL verandert is dat je in battlegrounds straks geen "marks of (AB, AV, WSG, EotS, SotA en WG geloof ik)" meer krijgt maar gewoon een hoeveelheid honor als bonus die afhankelijk is van winst of verlies. Zit je tegen die tijd nog met tokens die je al verdiend hebt, dan kun je die inwisselen voor 185 honor per stuk. En dingen die nu bijvoorbeeld 30 tokens van AV kosten, kosten straks alleen nog maar een heleboel honor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Laatst online: 23-04 12:44
Te veel PVE praat hier....

Ik speel rogue sinds TBC ( UD ) Altijd veel pvp gedaan ermee. Heb hem zelfs nog als lvl 69 twink gehad. Dat was SHS > kill , SHS > Kill . echter super powerfull

Pas van UD naar human rerolled ( WOTF is nogal crap nu sinds nerf ) Toevallig een andere rogue die ik nog ken ook naar human gerolled. Paar dagen geleden in WG zag ik heb afgemaakt worden door een rogue in T10 gear ( hij was in relentless ) . gelukkig was ik vlakbij en net voordat de horde rogue met een nieuwe stunlock begon stond ik achter de horde rogue.... toen was het over voor hem :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 313723

Dit soort dingen zijn niet toegestaan.

[ Voor 83% gewijzigd door PromoX op 19-03-2010 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-05 16:35

junglebeast

hier staat iets

Bij ons loopt de animo ook wat terug de laatste tijd. Denk dat we zo'n 5-6 actieve raiders zijn verloren. Ook al 2 weken ofzo geen 25 man meer kunnen doen. En veel recruits zijn er ook niet langs gekomen.

De 10 man zijn een wisselend succes... grootste zorgen nu zijn Rotface en Council. En komende weken eens bij Putricide, en Valithria dreamwalker kijken..

[ Voor 24% gewijzigd door PromoX op 19-03-2010 16:03 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Dutchman! schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 15:48:
[...]

3 tot 4 dagen waarvan maar 1 in de ma-di-wo-do periode ;)
Ah okay :) En tsja Neophyte is ook geen optie meer omdat de core daarvan met ons gemerged is :)

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
Ice deed het wel aardig en ik zag dat Changer weer is begonnen met het wederopbouwen van O o O. O o O was best een goede guild gedurende de Naxx/Ulduar periode. Maargoed, denk dat het wel los loopt met Deliverance, heb daar voorlopig mijn plek nog wel :) En de LK gaat binnen nu en 14 dagen neer of ik spring van Dalaran af zonder bubble.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er viel mij net iets op.

Spook ogen :o
Je ziet ze als je de Undead starter zone verlaat bij het hek. Zie screenshot:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4S5saVQCUsIYpuUZAsfGoDc6/full.jpg

Ik was daar even om een wolf te vangen en toen viel het mij op.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Rakkerzero schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 23:13:
Er viel mij net iets op.

Spook ogen :o
Je ziet ze als je de Undead starter zone verlaat bij het hek. Zie screenshot:

[afbeelding]

Ik was daar even om een wolf te vangen en toen viel het mij op.
Dat zijn de gnomes spies..

Anyways,

Dus, we waren weer bij het beroemde trashpack in ICC. En laat ik eens bekijken of ik de 22k van een guildie kon evenaren..

Bijna..

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/oq90go.jpg

zat er 4k boven. :P de Rogue was snel dood btw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

SnoeiKoei schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 16:30:
[...]

Tenzij ik iets mis verandert er aan de stonekeeper shards niets en kun je die nog steeds inwisselen voor de (huidige) token die je weer voor honor kunt cashen?

Wat er WEL verandert is dat je in battlegrounds straks geen "marks of (AB, AV, WSG, EotS, SotA en WG geloof ik)" meer krijgt maar gewoon een hoeveelheid honor als bonus die afhankelijk is van winst of verlies. Zit je tegen die tijd nog met tokens die je al verdiend hebt, dan kun je die inwisselen voor 185 honor per stuk. En dingen die nu bijvoorbeeld 30 tokens van AV kosten, kosten straks alleen nog maar een heleboel honor.
Klopt idd Alleen De Marks of Honor Verdwijnen en niet de Stone Keeper's Shards!
verder over de Honor Veranderingen:

-100% Meer honor van Honor Kills
-50% Minder honor van Wintergrasp Quests (wat miss niet eens meer doorgaat)
-50% Minder XP in Battlegrounds

wat er verder gaat veranderen is wat we nu kennen als de Daily BG Quest en de zogenaamde Weekend Bg of Holliday BG (waar je meer honor van krijgt op vrijdag t/m maandag)

-Daily Bg quest wordt vervangen door -->Random Battleground Finder
-Weekend/Holliday wordt omgedoopt tot--->Call to Arms

de rewards voor een random Bg of Call to arms zijn identiek aan elkaar en stacken niet,je kan dus maar 1x op een dag je eerste reward scoren of dit nou in een call to arms BG is of een Random Bg of natuurlijk allebij tegelijkertijd (via de random bg in een Call to arms Bg terecht komen) :

1e overwinning (per dag) :
-15 HonorKills aan honor
-25 Arena Points

2e Overwinning (en opvolgend):-15 HonorKills aan honor

Bij verlies:-5 HonorKills aan Honor

via dit systeem gaat blizzard het PvP platform klaarstomen voor cataclysm maar dat is niet het enige wat veranderd,je zag dat ik net sprak over "HonorKills aan Honor" dit betekend dat je voor objectives niet meer een vastgesteld bedrag aan honor krijgt maar een bedrag in Honor dat weer is uitgeteld in HonorKills..voor het vernietigen van een toren in WG krijg je straks niet meer de Fixed honor van 75 honor maar staat het in je script als bijvoorbeeld 15 honorkills (staat alleen in je gamecode die HonorKills worden niet toegevoegd aan je lifetime honor kills en alleen het aantal uitgekeerde honor zal voor jou zichtbaar zijn)

ok vaag?eigelijk niet als je gaat kijken waarvoor het uiteindelijk gaat dienen,dit systeem gaat namelijk straks dienen als de grote steunpilaar waar de toekomstige pvp content wordt opgebouwd!tevens zal het dan ook makkelijker worden om BG AFKers tegen te gaan aangezien een Honor Kill ranged is en je dus ook een verovering van bijv een toren in AlteracValley ranged kan maken..dat je daadwerkelijk in een bepaalde straal van die toren moet zijn om de honor mee te pikken,maar ook actief gevechts contact kan via die honor kills getraceert worden :) daarnaast nog het feit dat die marks verdwijnen en je hebt niks meer om voor te gaan AFKen in een bg ;)
HStyles schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 16:41:
Te veel PVE praat hier....

Ik speel rogue sinds TBC ( UD ) Altijd veel pvp gedaan ermee. Heb hem zelfs nog als lvl 69 twink gehad. Dat was SHS > kill , SHS > Kill . echter super powerfull

Pas van UD naar human rerolled ( WOTF is nogal crap nu sinds nerf ) Toevallig een andere rogue die ik nog ken ook naar human gerolled. Paar dagen geleden in WG zag ik heb afgemaakt worden door een rogue in T10 gear ( hij was in relentless ) . gelukkig was ik vlakbij en net voordat de horde rogue met een nieuwe stunlock begon stond ik achter de horde rogue.... toen was het over voor hem :D
heb je goedgedaan :) humans hebben toch wel 2 vd belangerijkste racials vd Alliance (en miss wel van het spel maar dat is meer een persoonlijke mening) voor pvp en zijn daardoor het meest geschikt om mee te gaan pvpen:

[Every man for himself] bespaard je weer een trinket slot die je kan vullen met een dps trinket ipv een Medallion of the Alliance en dan heb je natuurlijk ook nog de Passieve stealth detection die ook aardig van pas komt in pvp :) was in tbc nog een actieve spell die ik toen die tijd samen met mn engineering helmpie gebruikte in mn anti Rogue/Druid setup

p.s. ben trouwens nog opzoek naar een Rogue op Anachronos voor 2vs2 (liefst +1k resilience)

Editje: nu we toch lekker bezig zijn gelijk maar even een dagboekje eraan vastplakken ;)
moest gisteren tot laat werken (ja tot file tijd) dus na wat in de file gestaan te hebben was ik eindelijk thuis en kon ik nog wat spelen,avond eten stond toch later geplanned :) nog eventjes de daily bg (sota) gedaan met 4 andere guildies en nog een potje wintergrasp er tegenaan gegooid wat weer voorspoedig verliep(defense) valt op dat we als guild echt een verschil maken in WG ondanks dat we niet al te openbaar opereren,wij verzamelen ons meestal met een man of 10-15 in het zuiden vd map en gaan dan achter de torens aan(def en vernietigen) en op workshop jacht wat een belangerijke taak is aangezien de meeste mensen op anachronos zich in en rondom de keep ophouden,bij een defensive match ga ik ook altijd nog de keep in in en gebruik ik /yell om de mensen daar aan te sporen om die Rpgg's op te pakken en massaal te gebruiken omdat veel mensen gewoon niet weten of het niet boeit dat die dingen zo 40k kunnen critten op een siege engine ;) enfin daarna ff gegeten en wat quality time met de vriendin doorgebracht (tja onder de plak)

toen ik weer thuis was een guildie UBRS doorgeloodst en zn reacties waren echt gaaf..was helemaal onder de indruk van oe de bosses eruitzagen daar en toen we rend blackhand af gingen maken zag ie Nefarian in human form staan op het balkon met lvl ?? en dacht ie in eerste instantie dat die ons kwam afmaken haha toen ik hem vertelde dat dat de zoon van Deathwing en broer van onyxia was was ie helemaal onder de indruk :) bij The beast wederom een elite met lvl ?? terwijl ie best wel zuigt als ??,iemand een idee wat voor lvl the beast is? 90 ofzo?

niet al te lang daarna mn bedje maar ingedoken omdat de wekker weer om 4 uur afging :S was leuk om ubrs weer eens terug gezien te hebben :) heb daar in vanilla echt veel tijd doorgebracht omdat die lightforge shoulders maar niet wilden droppen haha

[ Voor 17% gewijzigd door Vivaladen op 19-03-2010 07:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Rukke aan plaatsen zoals UBRS is dat je telkens de weg kwijt raakt als je er te lang niet bent geweest. Sunken Temple is daar nog wel het beste voorbeeld van wat mij betreft :P

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

ja idd daar ben ik maar een paar keer geweest en iedere keer is het weer een doolhof voor mij :S ubrs ken ik gelukkig wel redelijk goeed vanbinnen omdat ik er vroeger veel tijd in had doorgebracht maar was toch weer ff zoeken naar de ingang haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-05 07:28
Altijd grappig heh. Richting examenperiode/beter weer word het altijd een stuk rustiger in WoW =D

Tevens is het weer ruim tijd voor een nieuwe Exp pack, maarjah die komt eraan heh...

(kan zelf niet wachten... Moet nog naar de endgame van huidige heenwerken, maar nieuwe leveling content voor m'n alts klinkt heerlijk!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

-BB- schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 07:19:
Rukke aan plaatsen zoals UBRS is dat je telkens de weg kwijt raakt als je er te lang niet bent geweest. Sunken Temple is daar nog wel het beste voorbeeld van wat mij betreft :P
Mwah, eigenlijk weinig problemen mee, enige waar ik nog weles de weg kwijt raak is BRD, de rest valt wel mee.
Nadeel is b.v. met pugs dat er toch wel een hoop nieuwe spelers zijn en als je dan al ff opweg bent in ST/BRD/Maraudon dat ze de weg niet weten, moet je ze gaan halen.... liever 4mannen dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goed te horen dat ze de burst in pvp wat hebben aangepakt. In tbc speelde ik fanatiek arena, en gevechten van 20+ minuten met mijn priest-hunter combo waren meer regel dan uitzondering. Heerlijk als je met die setup warrior priest kon pakken (wat zijn/waren druid healers toch irritant!!)

Gister ben ik vrijwillig reserve gegaan voor onze icc25 raid. Toen ik rond een uurtje of 22.00 uitlogde was ik blij dat ik niet meewas. Ik hoorde verschillende trashwipes en slechte kills voorbij komen op ventrilo. Toen ik net op de site keek zag ik dat het resultaat er zeker mag zijn. Alles behalve Fester one-shots. Zelfs professor ging meteen de eerste try neer. Toch grappig, die hebben we dinsdag pas voor het eerst gekilled na 1,5 week wipen en nu one-shotten ze hem.

Er is in ieder geval veel loot verdeeld, en we hebben nu nog 2 dagen de tijd om te oefenen op de bloodqueen! Zelf heb ik alleen /afk gestaan en een VoA25 run gedaan. Daarbij dropte er uiteraard weer geen rogue loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Vivaladen schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 06:47:

heb je goedgedaan :) humans hebben toch wel 2 vd belangerijkste racials vd Alliance (en miss wel van het spel maar dat is meer een persoonlijke mening) voor pvp en zijn daardoor het meest geschikt om mee te gaan pvpen:

[Every man for himself] bespaard je weer een trinket slot die je kan vullen met een dps trinket ipv een Medallion of the Alliance en dan heb je natuurlijk ook nog de Passieve stealth detection die ook aardig van pas komt in pvp :) was in tbc nog een actieve spell die ik toen die tijd samen met mn engineering helmpie gebruikte in mn anti Rogue/Druid setup
Stealth-detection is In theorie een leuke PvP-issue maar valt in de praktijk tegen.
In vanilla WoW zag je een rogue gewoon altijd komen (binnen 15y), en was het dot + byebye rogue.
Tegenwoordig zie je ze gewoon niet meer voordat je "sapped" bent.

En 2de trinketslot vrij, ja misschien als DPS-er zijnde. Ik maak als healer in BG nog steed gebruik van beide res-trinkets. Nu flaskbuffed 1314 rereliance en nog steeds wordt je door ervaren spelers de pan in gehakt.

Nu well uit PoS een staff gewonnen dus ben er weer 600HP op vooruitgegaan en bijna aan de hit-cap om zelfs de verv.... bloodelfs defences te neutraliseren.

Ook weer geluk gehad, opende het oracle-eitje en er kwam een bloedlijke groene draak uit tevoorschijn. Kan ik nu eindelijk omswitchen naar de andere kant voor de mercenary quest. Met deze nu geariveerd op 83 mounts. Nog te gaan 5 tournements mounts, 3 AQ40 mounts, 1 icemounts en 1 mammooth. De overige probeer ik wel te puggen met raids/dailie in Storm peak, want ik ben niet echt van plan om nog 2*16k gold neer te leggen voor mounts.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03 14:06
BQL op 25mans schijnt toch echt een probleem te zijn in de guild waar ik in zit. Ik heb nu in twee weken tijd toch al een goede 20-25 attempts achter de rug en het valt me op dat er nog geen enkele run is geweest waar niemand of dood of mc'd werd. MC heb ik persoonlijk geen last van aangezien mijn dps toch wel het slechste is van de groep (de rest zit immers een stuk beter in de gear). Onze beste attempt was wel 7% terwijl er wederom 2 man dood waren gegaan tijdens de 2de flight phase. Gek genoeg was dat ook de enigste attempt waarbij ik niet in de bottom 3 dps zat (ik ben Mondrak). Ik hoop echt dat we dit gevecht onder de knie krijgen, vooral omdat we de andere 9 bosses zo'n beetje zonder wipes kunnen doen op één avond (misschien een wipe op PP hier en daar).

Verder nog iets meer dan een halve leven te gaan en m'n dr00d kan ook naar northrend toe. :) (en /wave damma, jij tweakert :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

hulkie schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 08:44:
Goed te horen dat ze de burst in pvp wat hebben aangepakt. In tbc speelde ik fanatiek arena, en gevechten van 20+ minuten met mijn priest-hunter combo waren meer regel dan uitzondering. Heerlijk als je met die setup warrior priest kon pakken (wat zijn/waren druid healers toch irritant!!)
ja de Dmg is idd een eind omhoog gegaan maar dat komt voornamelijk door de stats die er tegenwordig op de hogere ilvls zitten,tergelijkertijd hebben ze ook resilience gebuffed omdat het voorheen meer loonde om in je vette Pve setje gauw de healer dood te nuken maar dat is nu anders,in pvp word pve gear steeds waardelozer naarmate er meer mensen pvp gear aanhebben..

je krijgt nu met resilience naast de crit chance reductie en de crit dmg/drain abilities reductie ook zo'n 10-20% minder damage taken door vijandige spelers,met 1k resilience heeft de vijand in pve of pvp gear 20% minder crit chance, 10% minder crit dmg/drained mana/health en 21% minder dmg taken overal (ja als het een crit is 30% minder) tevens is het healen in pvp ook generfed omdat door die 20% reduced damage taken de healing anders te OP is en uit verhouding..

maar iemand in pve gear outlast je makkelijk nu vooral als je boven de 1k resilience zit ;) leer de guildies ook de pvp sets vd horde herkennen zodat als ze iets anders zien kwa ze weten dat het een makkelijker target is en dat helpt een heel eind vooral kwa doel prioriteit :)
sabriel schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 08:52:
[...]

Stealth-detection is In theorie een leuke PvP-issue maar valt in de praktijk tegen.
In vanilla WoW zag je een rogue gewoon altijd komen (binnen 15y), en was het dot + byebye rogue.
Tegenwoordig zie je ze gewoon niet meer voordat je "sapped" bent.

En 2de trinketslot vrij, ja misschien als DPS-er zijnde. Ik maak als healer in BG nog steed gebruik van beide res-trinkets. Nu flaskbuffed 1314 rereliance en nog steeds wordt je door ervaren spelers de pan in gehakt.

Nu well uit PoS een staff gewonnen dus ben er weer 600HP op vooruitgegaan en bijna aan de hit-cap om zelfs de verv.... bloodelfs defences te neutraliseren.

Ook weer geluk gehad, opende het oracle-eitje en er kwam een bloedlijke groene draak uit tevoorschijn. Kan ik nu eindelijk omswitchen naar de andere kant voor de mercenary quest. Met deze nu geariveerd op 83 mounts. Nog te gaan 5 tournements mounts, 3 AQ40 mounts, 1 icemounts en 1 mammooth. De overige probeer ik wel te puggen met raids/dailie in Storm peak, want ik ben niet echt van plan om nog 2*16k gold neer te leggen voor mounts.
tja het is niet meer wat het geweest is en het werkt volgens mij alleen maar de kant op waarnaar je kijkt want de ene keer wordt ik gesapped en de andere keer zie ik ze voor me langs stalken,het is wel nogsteeds handig als een rogue vanished terwijl je nog achter hem aanzit,dan heb je hem 9 vd 10 keer wel :) is het trouwens nou iets van 5 yards geworden ofzo?en alleen in front? tja als healer heb je het idd goed gedaan met die trinkets :) stealth detection werke vroeger vooral imba met 1 van de engineer helmets erbij :)

Gratz met het draakje :D heb ik nogsteeds niet haha maarja loop ook wat achter op jouu kwa mounts zit nu pas bijna op de 70 en moet die netherdrake's ook nog hebben maar steeds geen zin in de farm ondanks dat ik diplomacy heb als racial..kwam wel van pas in vanilla toen ik aan de ontiegelijk lange farm voor de winterspring frostsaber begon..is ook alweer aardig generfed die Rep farm..

[ Voor 40% gewijzigd door Vivaladen op 19-03-2010 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Vivaladen schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 08:58:
[...]

Gratz met het draakje :D heb ik nogsteeds niet haha maarja loop ook wat achter op jouu kwa mounts zit nu pas bijna op de 70 en moet die netherdrake's ook nog hebben maar steeds geen zin in de farm ondanks dat ik diplomacy heb als racial..kwam wel van pas in vanilla toen ik aan de ontiegelijk lange farm voor de winterspring frostsaber begon..is ook alweer aardig generfed die Rep farm..
Netherwing farmen zou nou juist hartstikke makkelijk moeten zijn; bijna niemand te bekennen in SMV dus alle eieren zijn voor jou (tip: ff youtube afzoeken voor een handige route langs de spawn points); hoef je veel minder dailies te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Vivaladen schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 08:58:
Gratz met het draakje :D heb ik nogsteeds niet haha maarja loop ook wat achter op jouu kwa mounts zit nu pas bijna op de 70
En daar sta ik dan met mijn iets van 7 mounts op mijn druid :+ De rest van mijn chars heeft er maximaal 3, normal riding, fast riding en normal flying.

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Dagboek,

Ik heb bijna m'n 7e level 80 erbij :P Na m'n Mage, Priest, Warrior, DK, Druid en Paladin, is mijn Warlock nu level 79. Gisteren toen ik thuiskwam even flink aan het levelen geslagen in Zul'Drak. Ik was net level 78, en na zo'n 2,5uur was ik 10% in level 79. Tussendoor nog een random dungeon gedaan, zijnde Gundrak. Jammer genoeg was ik nog niet zóver met questen in Zul'Drak dat ik de quests had, anders had ik die ook meteen kunnen doen.
Als Affliction zat ik flink m'n Seeds te spammen. Daarmee toch 2,5k DPS op trashpacks, maar de mana gaat hard. Gelukkig was de healer zo vriendelijk om m'n 1 á 2 LifeTaps bij te healen (eigenlijk niet nodig).

Met m'n Paladin heb ik m'n dagelijkse PoS heroic gedaan. De tank ging direct weg, weer zonder wat te zeggen. De healer switchte specs naar Feral, maar had matige gear, zei hij. Dat was ook wel zo, maar toch 34k hp unbuffed, dus we gingen het proberen. Een Shaman healer durfde het wel aan. De TPS van de Druid was niet om over naar huis te schrijven, maar het lukte uiteindelijk wel. Ik moest me wel af en toe inhouden om geen aggro te pakken.
Op de eerste trashpack na de 2e baas, hadden we bijna een wipe. Ik had de mobs wel gemarked, maar het werd niet echt aangehouden. De tank vroeg hoe we dat beter konden doen voor de 2e pack. Ik zei, dat we de killorder moesten aanhouden, dat hij Barkskin moest gebruiken en gewoon lekker moest swipen en maulen. Ik gebruikte Arcane Torrent om de mobs te verzamelen, alles op de tank, een AoE stun (Holy Wrath) en het was ineens zóveel makkelijker. De tank was hier helemaal verbaasd over.
Op de 2e trashpack hierna hadden we wel een wipe. De healer zei, dat de tank wel heel snel neer ging. Toen we terug waren, zei ik dat hij Barkskin moet gebruiken als begin bij elke trashpack. Ik castte Repentance op de verste caster, stunde de andere en nukte 'm neer, samen met de andere DPS. Nu ging het wel goed.
De tunnel ging ook 1x fout. Iedereen bleef trouwens in de groep... /respect. Bij de 2e keer gebruikte ik, zoals zoveel keren daarvoor, Sacred Shield op de tank. Daarbij ook Divine Protection zodra hij bij de grote elemental kwam. Holy Wrath zodra die afgelopen was en SS refreshen.
Het 2e stuk in de tunnel weer SS op de tank, Blessing of Sacrifice erbij... healer kreeg aggro, Blessing of Protection op hem. Holy Wrath aan het einde van de tunnel en nuken maar. Dat ging weer goed en de tank was weer blij.
Toen had hij een hard hoofd in de laatste baas. Ik zorgde ervoor dat SS telkens op hem zat. Bij de eerste 'power overwhelming' castte ik Blessing of Sacrifice op hem, bij de 2e weer Divine Protection en bij de 3e was de baas op 10%, dus nuken maar.
Helaas weer geen Axe drop :( Maar de run was dermate verfrissend, dat het niet zo erg was. Ik moest al m'n tools gebruiken om het tot een succes te maken, en dan heeft zo'n Paladin ineens wel erg veel utility. Daarnaast deed ik ook zo'n 3,5-4k DPS, wat gelijk was aan de andere 2 DPS (Arcane Mage + Spriest).

Dit weekend maar eens meer Emblems farmen voor m'n Paladin, PoS blijven proberen en eventueel wat WG. Daarnaast m'n Warlock naar 80 levelen en daar maar eens een start mee maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-04 19:27
na veel lezen heb ik besloten me in te schrijven. 1e post hier :)

gisteren icc25m gedaan met guild. voordat we begonnen heb ik herkuml wartoken gekocht voor mijn main(ret paladin). dat was me een goeie keuze geweest zeg! bij bijna elke boss stond ik #1 op de dmg done en dps.jammer dat de raid zoveel lag had, anders hadden we professor wel kunnen neerhalen. vanwege de lag hebben we alleen de poison wing, dreamwalker en blood princes neer gehaald na de 1e 4 bosses.

wie interesse heeft, mijn paladin is Iktankniet op darksorrow server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
Juist als er strategie nodig is om verder te komen worden HC's weer leuk :) PoS is daar wat mij betreft het leukste in. Op mijn druid kwam ik vorig weekend ook in een bij de ramp gefailde PoS terecht, waar het 5 minuten duurde met andere joiners/leavers voordat we een DPS geared beer kregen die zich ook meteen begon te verontschuldigen. Kunnen overtuigen het toch te proberen, en als heel de groep zich dan inzet lukt het toch zonder doden om er doorheen te komen. Marken, shacklen, typhoonen, whirlwinden, goede kill orders, cooldowns, alles is dan ineens welkom :) Onze priest healer was er verbaasd van dat hij gaurdian spirit nodig had in een heroic, maar het werkt wel, je hebt de tool, waarom zou je hem niet gebruiken :P Stuk leuker dan er weer in 15 doorheen facerollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dutchman! schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:17:
Juist als er strategie nodig is om verder te komen worden HC's weer leuk :) PoS is daar wat mij betreft het leukste in. Op mijn druid kwam ik vorig weekend ook in een bij de ramp gefailde PoS terecht, waar het 5 minuten duurde met andere joiners/leavers voordat we een DPS geared beer kregen die zich ook meteen begon te verontschuldigen. Kunnen overtuigen het toch te proberen, en als heel de groep zich dan inzet lukt het toch zonder doden om er doorheen te komen. Marken, shacklen, typhoonen, whirlwinden, goede kill orders, cooldowns, alles is dan ineens welkom :) Onze priest healer was er verbaasd van dat hij gaurdian spirit nodig had in een heroic, maar het werkt wel, je hebt de tool, waarom zou je hem niet gebruiken :P Stuk leuker dan er weer in 15 doorheen facerollen.
Ja precies. Zelfs HoR heroic is een faceroll met een goede groep. Daar gebruik ik misschien alleen Repentance, als de tank de ranged al niet oppakt. (DK's met DeathGrip etc.)
Deze run werd een succes, doordat we onze tools gebruikten. Veel leuker dan je AoE button spammen en de mobs in a blink of en eye dood zien gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een hekel aan trinkets !, zo ik heb het gezegt

Als iemand even naar mijn armory kan kijken ( link http://eu.wowarmory.com/c...&cn=Mektheb&gn=The+Dragon )
kan iedereen zien mijn trinkets bagger zijn...

Trinkets in Ulduar, elke pug ik heen mee ga verlies ik et als het uberhaudt dropt.
Vendor trinkets zijn echt slecht
Toc Trinkets nog nooit zien droppen
Spyglass in icc 10 2x gezien 2x verloren
Rotface trinket 25man icc , 4x gezien 4x niet voldoende dkp ( ging gister weg voor 200k LOL )..

Conclusie een mage die niet voorruit te branden is in vergelijking met mensen die trinkets uit toc en icc hebben en verder ong zelfde gear.
Alleen met burst dmg en cd's burst ik rond de 10k op fights en daarna zakt het hard in naar 6/7/8k dps ( ligt wel aan de fight ofc)

gief rein of unliving :(

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 19-03-2010 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Mektheb schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:34:

Als iemand even naar mijn armory kan kijken ( link http://eu.wowarmory.com/c...&cn=Mektheb&gn=The+Dragon )

Trinkets in Ulduar, elke pug ik heen mee ga verlies ik et als het uberhaudt dropt.
Rotface trinket 25man icc , 4x gezien 4x niet voldoende pvp..

Conclusie een mage die niet voorruit te branden is in vergelijking met mensen die trinkets uit toc en icc hebben en verder ong zelfde gear.
Alleen met burst dmg en cd's burst ik rond de 10k op fights en daarna zakt het hard in naar 6/7/8k dps ( ligt wel aan de fight ofc)

trinkets zijn een probleem voor veel spelers. tot voor gisteren had ik nog steeds de DLC: greatness trinket. die is al weet ik veel hoe oud!

ik heb gezien dat de volgende patch wel goeie nieuwe trinkets uitkomen. kijk daar maar naar uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

patrickos85 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:42:
[...]

trinkets zijn een probleem voor veel spelers. tot voor gisteren had ik nog steeds de DLC: greatness trinket. die is al weet ik veel hoe oud!

ik heb gezien dat de volgende patch wel goeie nieuwe trinkets uitkomen. kijk daar maar naar uit ;)
helemaal mee eens ik loop ook nog steeds met die DMF Greatness trinket rond en de Mark of supremacy om aan mn 5% hitcap the komen :S zit wel een lekkere bak Hit op,en die Greatness card heeft ook wel lekkere stats erop maar het blijft een oudje tussen de rest van mn gear haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Woensdag in ICC10 alles tot aan Blood council een 1 shot geweest, Bloodcouncil iets van ge 3-shot. toen was het bijna einde tijd, 1 poging op Bloodqueen gedaan waar we toen tot <30% kwamen.

Gisteren weer terug ICC10 in, en zowaar Bloodqueen een 1-shot voor die dag. (paladin Raidwall is zo lekker voor de airphase hier)

Door gegaan naar Dreamwalker, na 4of5 wipes ook deze gedaan (1 tank, 3 healers rest dps). probeerden het eerst met 4 healers, maar toen konden we het dps-wise niet aan. leuk gevecht voor ook de tank vond ik, moet je tenminste echt je best doen. het was even zoeken wat de beste setup was met onze groep. op de kill waren alleen nog een healer+dps in leven maar dat maakt niet uit :)

Door naar Sindragosa! daar een wipe of 6 gehad voordat het eind tijd was, maar vond het nu niet echt een moeilijk gevecht, een aantal keer in P3 geraakt, moeten daar nog wat tunen.
key punten daar zijn volgens mij LOS wanneer je teveel debuffs hebt, en de tombs onder controle houden.
Anoniem: 236827 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:20:
[...]

Ja precies. Zelfs HoR heroic is een faceroll met een goede groep. Daar gebruik ik misschien alleen Repentance, als de tank de ranged al niet oppakt. (DK's met DeathGrip etc.)
Deze run werd een succes, doordat we onze tools gebruikten. Veel leuker dan je AoE button spammen en de mobs in a blink of en eye dood zien gaan.
volgens mij zijn alle mobs in HOR undead, en werkt Reptance niet op undead's (kan het mis hebben) Holy wrath is wel dikke win daar :)
Dk's met deathgrip vind ik daar wel heerlijk als tank zijnde

[ Voor 24% gewijzigd door Valkyre op 19-03-2010 10:49 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
patrickos85 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:42:
[...]

Ah juist !, maar dan moet ik dus wachten haha en ik baal daar zo van ( jantje ongeduld )
Gistere bv op 25man putricide kwam ik maar niet boven de 6.5k dps uit :S, ook door het lopen en dergelijke natuurlijk, maar als je dan een lock / andere mage op 7.7k ziet denk ik grrr

En dan wipe je op 3% en denkje als ik nou 1200meer dps deed en anderen ook wat meer ( 2 guildies hebben zelfde probleem als ik met trinkets ) dan was die neer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Mektheb schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:49:
[...]

Ah juist !, maar dan moet ik dus wachten haha en ik baal daar zo van ( jantje ongeduld )
Gistere bv op 25man putricide kwam ik maar niet boven de 6.5k dps uit :S, ook door het lopen en dergelijke natuurlijk, maar als je dan een lock / andere mage op 7.7k ziet denk ik grrr

En dan wipe je op 3% en denkje als ik nou 1200meer dps deed en anderen ook wat meer ( 2 guildies hebben zelfde probleem als ik met trinkets ) dan was die neer !
veel geluk met drops heb ik ook niet qua trinkets. daarom heb ik ook een andere trinket genomen, ik wilde niet meer wachten :p

het is idd balen dat je wiped op 3%, hebben wij ook gehad in het begin. nu moeten we oppassen dat we niet te hard gaan met dps. anders krijgen we problemen met de spawn van slimes 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gohan-san schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:47:

volgens mij zijn alle mobs in HOR undead, en werkt Reptance niet op undead's (kan het mis hebben) Holy wrath is wel dikke win daar :)
Dk's met deathgrip vind ik daar wel heerlijk als tank zijnde
Werkt wel :)
Holy Wrath is inderdaad echt leuk. Leuke damage en het kan een lifesaver zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
patrickos85 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:58:
[...]

veel geluk met drops heb ik ook niet qua trinkets. daarom heb ik ook een andere trinket genomen, ik wilde niet meer wachten :p

het is idd balen dat je wiped op 3%, hebben wij ook gehad in het begin. nu moeten we oppassen dat we niet te hard gaan met dps. anders krijgen we problemen met de spawn van slimes 8)7
Ja dat hebben we dus ook, daarom gingen we ook dood op 3% tijdens de phase change op p3 hadden we nog een slime.
Wat dus niet moet, en daardoor verloren we dus tijd / dps op de slime die op de boss gemoeten had.
Verder wat silly dingen mensen die dood gaan door de vliegende crap, dat eigenlijk
Moet zeggen ik tot nu toe nog als 1 van de 5 constant van begin tot het eind levend ben..en dan vraag ik me af is nu 6.7k dps beter en dat constant of 7.6 en dan in p3 nokie gaan. is me mening over verdeeld !
Maar voor ons was het wel een verbetering in 1 avond alles down tot Put en dan kunnen we de rest van de Week op Put en Queen storten.

Hoop echt die neer gaat binnenkort wil nu wel is wat meer zien op 25man ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Nibbz

Postmaster General

Ik had laatst de mazzel op mijn Shaman dat Althor's Abacus dropte.. eerst verloor ik de roll.. maar een guildy won hem, en trade hem naar mij..

ooh lucky me.. imba trinket!

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-05 10:59

Magic666

No one's neighbour!

Ik zag iemand al Ventrilo noemen, is de voicechat van WoW zelf zo slecht of wat is de reden om voor Vent/TS/Mumble te kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Rotface trinket 25man icc , 4x gezien 4x niet voldoende dkp ( ging gister weg voor 200k LOL )..

Op m'n lockje herken ik dat probleem helemaal :X Heb wel reign of the unliving... en embrace of the spider uit Naxx10 als andere trinket 8)7 Heb ook nooit geluk met Muradin's Spyglass helaas, is nog wel de makkelijkst bereikbare upgrade maar dan moet ie wel droppen als ik meeben. Oh ja, en dan moet ik ook nog de roll winnen he. Kansloos dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-05 14:36
Hey ik zit er aan te denken om weer te gaan beginnen. Laatste speeldag voor mij was rond kerst 2009. Heb dus het een en ander gemist. Hoever denken jullie dat ik op dit moment zou kunnen meekomen?

http://eu.wowarmory.com/c....xml?r=Alonsus&cn=Bartske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117015

Na veel goud uitgeven voor 1 chest en een pants heb ik weer wat blauwtjes kunnen verwijderen uit mijn kleding pakket van mijn rogue.
Ik heb gekozen voor agil en ap. en hopelijk krijg ik snel wat hit erbij.
Voor het eerst random hc gedaan met mijn rogue en kwam in een goede groep.
Ik dacht van mijn dps zal wel laag gaan maar zat toch op max 1700 maar gemiddelt rond de 1300
Het is nog echt wennen om een rogue te spelen in dungeons. (Dit omdat ik altijd range speel)
Vaak had ik het probleem dat ik niet goed achter de vijand stond en daardoor mijn moves niet kon doen.

Na een tijdje vroeg de tank aan mij of ik een tank rogue wou worden, ik heb namelijk een tank ring.
Ik dacht namelijk eerst dat een rogue strenght moest hebben wat dus erg fout blijkt te zijn.
Nadat we een baas hadden verslagen viel er blijkbaar een goede trinket maar ik had er helemaal niet naar gekeken. Dus de tank tegen mij van he rogue waarom niet need op deze trinket.
Ik zo van ja ach ik kijk eigenlijk nooit wat er dropt omdat de meeste zo snel door dungeons heen willen rennen. Toch was de tank zo vriendelijk om de trinket aan mij te geven.
Ben erg blij dat er nog steeds vriendelijk mensen rond lopen in het spel na zeer slechte ervaringen.
Ik begin bijna weer zin te krijgen om mijn druid terug te zetten naar tank, alleen jammer van alle gear die ik gekocht heb voor mijn boomkin.

Hopelijk heb ik snel wat goede gear op mijn rogue zodat ik met mijn guildies naar ICC kan.
heb namelijk vernomen dat rogues daar handig zijn voor de traps, maar ben er zelf nog niet geweest
Dus weet niet eens of er wel traps zijn, lol

Dus dit weekend eens veel Hc's doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Mektheb schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:05:
[...]

Ja dat hebben we dus ook, daarom gingen we ook dood op 3% tijdens de phase change op p3 hadden we nog een slime.
Wat dus niet moet, en daardoor verloren we dus tijd / dps op de slime die op de boss gemoeten had.
Verder wat silly dingen mensen die dood gaan door de vliegende crap, dat eigenlijk
Moet zeggen ik tot nu toe nog als 1 van de 5 constant van begin tot het eind levend ben..en dan vraag ik me af is nu 6.7k dps beter en dat constant of 7.6 en dan in p3 nokie gaan. is me mening over verdeeld !
Maar voor ons was het wel een verbetering in 1 avond alles down tot Put en dan kunnen we de rest van de Week op Put en Queen storten.

Hoop echt die neer gaat binnenkort wil nu wel is wat meer zien op 25man ;)
als je PP eenmaal neer hebt, is het de rest van de keren makkelijker. grootste gedeelte van dat gevecht is coordinatie. blood queen is niet moeilijk als je de addon hebt die mensen een /w stuurt wie ze moeten bijten.

wij zijn tot sindragosa gekomen en wipen door domme dingen. zoals mensen die niet snel genoeg weglopen van die aoe pull/explosion. of de iceblocks die ze verkeerd plaatsen...basic stuff zou je zeggen, maar ze snappen het niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Magic666 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:22:
Ik zag iemand al Ventrilo noemen, is de voicechat van WoW zelf zo slecht of wat is de reden om voor Vent/TS/Mumble te kiezen?
ik had met het ingame voice chat systeem vooral problemen als iemand lagg ofzo heeft dat dan het hele voicechat channeltje mee lagged en onduidelijke verbindingen,ruis,te hard/zacht etc

wij hebben ventrillo en Teamspeak inmiddels gedropped voor skype aangezien die ook verbindingen tussen meerdere personen mogelijk maakt en het is gratis..ideeaal om voor iedere BG premade/Arena match the gebruiken en mn ervaringen zijn tot nu toe prima,alleen als er door elkaar gelult wordt of iemand fanatiek begint te brullen zit je ineens met je nekharen overeind op de kop op je stoel haha wel heel duidelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-05 10:19

Wootlock

Evilution

SnoeiKoei schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:24:
[...]

Op m'n lockje herken ik dat probleem helemaal :X Heb wel reign of the unliving... en embrace of the spider uit Naxx10 als andere trinket 8)7 Heb ook nooit geluk met Muradin's Spyglass helaas, is nog wel de makkelijkst bereikbare upgrade maar dan moet ie wel droppen als ik meeben. Oh ja, en dan moet ik ook nog de roll winnen he. Kansloos dus. ;)
Op me lock Spyglass + Illustration of the dragon soul <3

Top combo !

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-12-2020
Maar heeft iemand ervaringen met skype met 25 man?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ventrilo en teamspeak zijn denk ik de meest gebruikte vorm van communicatie.
Ventrilo heeft een stuk betere geluidskwaliteit, maar teamspeak heeft weer meer opties. Dat is kort door de bocht het verschil tussen de twee.

In game voice-comm heb ik nooit goed gevonden, inderdaad te grote verschillen tussen output van verschillende mensen, lag, en wat al niet meer…

Wanneer komt de nieuwe dungeon ergens uit? En heeft iemand een linkje van de trinkets die daar gaan droppen, dan kan ik alvast een kiekje nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

De nieuwe versie van TS(3) heeft wel een goeie kwaliteit. Het is dan ook een compleet nieuw programma geworden. Zijn nu een paar beta versies uit en het gaat steeds beter met client en server.

Over skype spelen kan handig zijn maar alleen met kleine groepen.. je kan met 24 extra mensen een conference call maken. Alleen moet je wel over een flinke computer en bandwith beschikken.

En zorg dan dat alleen de belangrijkste mensen hun mic open hebben, anders is het een kippenhok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Ventrilo en TS zijn toch ook gratis of heb ik wat gemist?

Skype is natuurlijk ook nog een optie idd.... en dat werkt zonder al dat port geforward toch?
Maar hoe verhoud skype zich, qua geluidskwaliteit, tov Ventrilo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

TheNiker schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:42:
Maar heeft iemand ervaringen met skype met 25 man?
ik dacht dat skype max 5 connections to liet of loop ik nu een beetje achter? :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdevogt
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-05 18:06
Gohan-san schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 12:25:
[...]

ik dacht dat skype max 5 connections to liet of loop ik nu een beetje achter? :)
Klein beetje,

de nieuwe versie is 25 man

maar geen push to talk dus niet te verstaan

[ Voor 8% gewijzigd door bdevogt op 19-03-2010 12:26 ]

'Iedereen is gelijk, maar sommigen zijn meer gelijk dan anderen',. -George Orwell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127642

Mmm skype heeft geen push to talk, ik zou niet graag met 25 man op skype zitten die allemaal in je oor zitten te hijgen met hun slechte microfoons en speakers ;p

Wij verplichten zelfs push to talk tijdens raids dus dat zou voor ons in ieder geval geen optie zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07:06
Magic666 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:22:
De kwaliteit is best goed in WoW, bet dan veel van de goedkope trash vent/ts servers welk door veel gebruikt worden. Als een guild een degelijke vent/ts server gebruikt echter is die kwaliteit wel beter, maarja, daar betaal je dan ook voor ;).

Het nadeel van WoW voice chat is de beperkte interface en mogelijkheden. Je kunt op vent/ts namelijk makkelijk switchen tussen je main guild channels, group channels, etc. In WoW ontbreekt dat een beetje. Daarnaast is het grote voordeel van vent/ts ook nog eens dat het cross-game werkt. Met WoW voice zit je gebonden aan WoW, en kun je niet langer met je vrienden praten indien je WoW afsluit en iets anders gaat spelen.

Voor random groups en pugs is wow voice chat daarmee wel een degelijk alternatief, maar daarbuiten ontbreekt het "sociale" aspect een beetje om het ook buiten wow te kunnen gebruiken en snel te kunnen swappen tussen je verschillende groups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Duidelijk verhaal psychdude, thanx.

Geen push to talk in skype.. hmm.. dat is wel jammer ja!

Kijk eens aan: http://nudua.blogspot.com...ype-push-to-talk-ptt.html

Wel een push to talk in skype blijkbaar :)

[ Voor 39% gewijzigd door Magic666 op 19-03-2010 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
psychodude schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 12:28:
[...]

De kwaliteit is best goed in WoW, bet dan veel van de goedkope trash vent/ts servers welk door veel gebruikt worden. Als een guild een degelijke vent/ts server gebruikt echter is die kwaliteit wel beter, maarja, daar betaal je dan ook voor ;).
Voor TS2 is zowel de server als client vrij, iedereen kan een server opstarten, ook al zal je wel wat verstand moeten hebben van je router om de benodigde poort te forwarden.
Echter, vrienden (netwerkbeheerders) van mij raden TS2 af vanwege de belabberde beveiliging van het programma en de vele exploits.

Ze gebruiken nu mumble als voicechat en deze heeft een zeer goede geluidskwaliteit (en ook push to talk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Anoniem: 127642 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 12:27:
Mmm skype heeft geen push to talk, ik zou niet graag met 25 man op skype zitten die allemaal in je oor zitten te hijgen met hun slechte microfoons en speakers ;p

Wij verplichten zelfs push to talk tijdens raids dus dat zou voor ons in ieder geval geen optie zijn :)
ja klopt dat is in 25 mans raids idd geen doen,ik gebruik het dan ook alleen voor arena en Bg-premades daarvoor is het ideaal al wordt het bij de 15 mans toch wel wat ehh drukker op het net..enige wat ontbreekt is idd het push to talk principe maar denk dat dat hooguit als addon ofzo komt ipv optie in het totaalpakket aangezien het eigelijk gewoon telefoneren via het net is..heb op mn telefoon ook geen push to talk haha maarja maar wel een wacht-optie dus die zou je als addonbouwer kunnen gebruiken voor een push to talk optie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vivaladen schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 13:10:
[...]

ja klopt dat is in 25 mans raids idd geen doen,ik gebruik het dan ook alleen voor arena en Bg-premades daarvoor is het ideaal al wordt het bij de 15 mans toch wel wat ehh drukker op het net..enige wat ontbreekt is idd het push to talk principe maar denk dat dat hooguit als addon ofzo komt ipv optie in het totaalpakket aangezien het eigelijk gewoon telefoneren via het net is..heb op mn telefoon ook geen push to talk haha maarja maar wel een wacht-optie dus die zou je als addonbouwer kunnen gebruiken voor een push to talk optie :)
Afbeeldingslocatie: http://www.vdhsoft.be/img_art/19456.jpg

Met uit en aan knopje :D, werkt heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 14:41
sabriel schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 12:52:
[...]

Voor TS2 is zowel de server als client vrij, iedereen kan een server opstarten, ook al zal je wel wat verstand moeten hebben van je router om de benodigde poort te forwarden.
Echter, vrienden (netwerkbeheerders) van mij raden TS2 af vanwege de belabberde beveiliging van het programma en de vele exploits.

Ze gebruiken nu mumble als voicechat en deze heeft een zeer goede geluidskwaliteit (en ook push to talk).
Dat is voor het eerst dat ik dat hoor. We hebben nog nooit problemen gehad met TS2 wat hacks en dergelijke betreft... *klop**klop**klop*
Iemand die hier slechte ervaringen mee heeft? (en niet alleen van horen zeggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218419

Goeiemiddag allemaal.

ik ben weer ff begonnen op me mage en hem ff arcane gespect alleen zit ik nu met een probleempje als ik arcane barrage cast dan zie ik alleen bij me debufs het icoontje staan die op gaat tellen en bij 4 arane missile moet casten. Maar nu is mijn vraag of iemand een addon kent waarop ik dit op een iets makkelijkere manier kan zien want op deze manier gaat het verkeerd en haal ik niet me optimaale dps.

kan iemand mij hiermee helpen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

Hoera, ik ben Exalted Argent Champion of the Horde *O*

Het was een lange reis, maar eindelijk ben ik klaar met die suffe valiant daily's.
Op naar de Crusader daily's :/ Ik ben al een flink eind op weg naar een setje Heirlooms, dat moet over 2 weekjes wel klaar zijn denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grozno schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 13:30:
Hoera, ik ben Exalted Argent Champion of the Horde *O*

Het was een lange reis, maar eindelijk ben ik klaar met die suffe valiant daily's.
Op naar de Crusader daily's :/ Ik ben al een flink eind op weg naar een setje Heirlooms, dat moet over 2 weekjes wel klaar zijn denk.
ik kan me er niet toe zetten om die daily's te doen, voor die marks zodat ik die mounts kan kopen ookal is het maar 10 min voor alle quests, het is zo bloody boring :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 19:37
Anoniem: 117015 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:31:
Toch was de tank zo vriendelijk om de trinket aan mij te geven.
Ben erg blij dat er nog steeds vriendelijk mensen rond lopen in het spel na zeer slechte ervaringen.
Jammer dat je zoveel negatieve ervaringen hebt gehad. Ik kom veel vriendelijke mensen tegen in het spel. Laatst zomaar door iemand geboost en ik krijg spontaan hulp aangeboden. Laatst kwam ik een speler tegen die mij een hele lading potions e.d. gaf. Later nog een speler die me een hoop advies gaf, andere speler die me voor niets chains voor aan mijn schild gaf etc etc. Ik heb echt een boel positieve ervaringen. Meer nog haast dan slechte ervaringen eigenlijk.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

Mektheb schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 13:30:
[...]

ik kan me er niet toe zetten om die daily's te doen, voor die marks zodat ik die mounts kan kopen ookal is het maar 10 min voor alle quests, het is zo bloody boring :S
Verstand op 0, Winamp op 10 en gaan! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grozno schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 13:37:
[...]

Verstand op 0, Winamp op 10 en gaan! :+
Mja zelfs dan nog niet moet je nagaan, ik que al niet eens voor de daily random zonder een healer of tank in me party anders moet ik 20min wachten.
Ben lui verwend i guess.

Kan wel het opbrengen hele avond te vissen 8-), ok enough wank mode op vrijdag vlc aan en gaan !
( winamp klinkt erg slecht bij mij thuis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Anoniem: 218419 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 13:28:
Goeiemiddag allemaal.

ik ben weer ff begonnen op me mage en hem ff arcane gespect alleen zit ik nu met een probleempje als ik arcane barrage cast dan zie ik alleen bij me debufs het icoontje staan die op gaat tellen en bij 4 arane missile moet casten. Maar nu is mijn vraag of iemand een addon kent waarop ik dit op een iets makkelijkere manier kan zien want op deze manier gaat het verkeerd en haal ik niet me optimaale dps.

kan iemand mij hiermee helpen????
Power auras classic
Magefever of scorchino (1 van de 2 laat die debuff ook heel makkelijk zien)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Ossi schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 13:22:
[...]
Dat is voor het eerst dat ik dat hoor. We hebben nog nooit problemen gehad met TS2 wat hacks en dergelijke betreft... *klop**klop**klop*
Iemand die hier slechte ervaringen mee heeft? (en niet alleen van horen zeggen)
Ik wist het zelf ook niet, ik heb altijd TS gebruikt voor communicatie met mijn vriendin in Oostenrijk
echter, toen de HDD van de server was gecrashed wou de eigenaar van de server TS-server er niet meer opzetten vanwege de exploits.
Nu gebruiken we dus mumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-05 11:05

Neelon

FOR PONY!!!

Mektheb schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 13:39:
[...]

Mja zelfs dan nog niet moet je nagaan, ik que al niet eens voor de daily random zonder een healer of tank in me party anders moet ik 20min wachten.
Ben lui verwend i guess.

Kan wel het opbrengen hele avond te vissen 8-), ok enough wank mode op vrijdag vlc aan en gaan !
( winamp klinkt erg slecht bij mij thuis)
Ik queue eigenlijk alleen met mn tanks en healers :p

Gisteren even een buts triumphs uitgegeven aan feral dps spul. Heb nog een neck, back, belt, 2 ringen en 2 trinkets te gaan, samen met een beter wapen (heb nu die gave saté prikker uit toc hc, maar wil de orca harpoon minimaal). Uiteraard de hele buts nog gemmen, enchanten, patchen maar dan wil ik eerst wat upgrades erbij hebben, dan kan ik beslissen of ik agi ga gemmen of arp.

Gisteren ook alle 3 de icc hc's gedaan, heb er nog 7 of 8 upgrades te gaan, en natuurlijk dropped er nul komma nul. Zal je altijd zien. Hopelijk vanavond nog een runnetje door die tenten heen.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online

Abyssal Rune voor arcane mage > All Toc10/25 trinkets behalve Reign of the Unliving.
Embrace of the spider voor arcane mage > All Toc10/25 trinkets behalve Reign of the Unliving.

Normal trinkets:
Rotface > Reign of the unliving > Muradin's spyglass > Abyssal > Spider*
Talisman of Resurgence is zeker heel goed maar met huidige gear hebben de ICC raiders minder aan deze trinket. Talisman of Resurgence met Abyssal Rune was voor mij in ToC10 en Hardmode toc10 BiS.

Met Hardmodes voor Arcane mages Rotface H > Rotface N > Reign of the unliving H > Muradin H > Reign N > Muradin N > Abyssal > Spider

Voor mij zelf beschikbaar zijn Reign of the Unliving en Muradin H as hoogst mogelijke trinket, ik ben wel bevoegd voor ICC25 als raider in de guild (stricked 10man zit aan regels verbonden) alleen rotface zal ik niet down zien gaan in Pugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus als ik jouw goed begrijp zeg je die abysall houden, en niet bv dkp sparen voor die van rotface ?
En ondertussen die talisman of resurgence halen ?inplaats van elemental focus stone ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117015

HawVer schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 13:34:
[...]
Jammer dat je zoveel negatieve ervaringen hebt gehad. Ik kom veel vriendelijke mensen tegen in het spel. Laatst zomaar door iemand geboost en ik krijg spontaan hulp aangeboden. Laatst kwam ik een speler tegen die mij een hele lading potions e.d. gaf. Later nog een speler die me een hoop advies gaf, andere speler die me voor niets chains voor aan mijn schild gaf etc etc. Ik heb echt een boel positieve ervaringen. Meer nog haast dan slechte ervaringen eigenlijk.
Heel mooi dat je veel positieve ervaringen hebt mee gemaakt.
Begint bij mij ook weer de goede kant op te gaan.
Ik moet dan ook zeggen dat ik pas echt dungeons ben gaan doen met de laatste expansion.
De eerste 2,5 jaar heb ik eigenlijk gewoon wat karakters gespeeld tot max lvl en dan de dailys doen.
In die tijd ging de guild naar Kara toe maar ben nooit mee geweest.
Heb denk toch best veel gemist.
Hopen dat ik nu wel mee kan met de guild als ik mijn gear wat geupdate heb.
Want na 2 maanden gestopt te zijn is er toch wel wat verandert met gear en dungeons (Patch 3.3)
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.