SnoeiKoei schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 16:30:
[...]
Tenzij ik iets mis verandert er aan de
stonekeeper shards niets en kun je die nog steeds inwisselen voor de (huidige) token die je weer voor honor kunt cashen?
Wat er WEL verandert is dat je
in battlegrounds straks geen "marks of (AB, AV, WSG, EotS, SotA en WG geloof ik)" meer krijgt maar gewoon een hoeveelheid honor als bonus die afhankelijk is van winst of verlies. Zit je tegen die tijd nog met tokens die je al verdiend hebt, dan kun je die inwisselen voor 185 honor per stuk. En dingen die nu bijvoorbeeld 30 tokens van AV kosten, kosten straks alleen nog maar een heleboel honor.
Klopt idd Alleen De Marks of Honor Verdwijnen en niet de Stone Keeper's Shards!
verder over de Honor Veranderingen:
-100% Meer honor van Honor Kills
-50% Minder honor van Wintergrasp Quests (wat miss niet eens meer doorgaat)
-50% Minder XP in Battlegrounds
wat er verder gaat veranderen is wat we nu kennen als de Daily BG Quest en de zogenaamde Weekend Bg of Holliday BG (waar je meer honor van krijgt op vrijdag t/m maandag)
-Daily Bg quest wordt vervangen door -->Random Battleground Finder
-Weekend/Holliday wordt omgedoopt tot--->Call to Arms
de rewards voor een random Bg of Call to arms zijn identiek aan elkaar en stacken niet,je kan dus maar 1x op een dag je eerste reward scoren of dit nou in een call to arms BG is of een Random Bg of natuurlijk allebij tegelijkertijd (via de random bg in een Call to arms Bg terecht komen) :
1e overwinning (per dag) :
-15 HonorKills aan honor
-25 Arena Points
2e Overwinning (en opvolgend):-15 HonorKills aan honor
Bij verlies:-5 HonorKills aan Honor
via dit systeem gaat blizzard het PvP platform klaarstomen voor cataclysm maar dat is niet het enige wat veranderd,je zag dat ik net sprak over "HonorKills aan Honor" dit betekend dat je voor objectives niet meer een vastgesteld bedrag aan honor krijgt maar een bedrag in Honor dat weer is uitgeteld in HonorKills..voor het vernietigen van een toren in WG krijg je straks niet meer de Fixed honor van 75 honor maar staat het in je script als bijvoorbeeld 15 honorkills (staat alleen in je gamecode die HonorKills worden niet toegevoegd aan je lifetime honor kills en alleen het aantal uitgekeerde honor zal voor jou zichtbaar zijn)
ok vaag?eigelijk niet als je gaat kijken waarvoor het uiteindelijk gaat dienen,dit systeem gaat namelijk straks dienen als de grote steunpilaar waar de toekomstige pvp content wordt opgebouwd!tevens zal het dan ook makkelijker worden om BG AFKers tegen te gaan aangezien een Honor Kill ranged is en je dus ook een verovering van bijv een toren in AlteracValley ranged kan maken..dat je daadwerkelijk in een bepaalde straal van die toren moet zijn om de honor mee te pikken,maar ook actief gevechts contact kan via die honor kills getraceert worden

daarnaast nog het feit dat die marks verdwijnen en je hebt niks meer om voor te gaan AFKen in een bg

HStyles schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 16:41:
Te veel PVE praat hier....
Ik speel rogue sinds TBC ( UD ) Altijd veel pvp gedaan ermee. Heb hem zelfs nog als lvl 69 twink gehad. Dat was SHS > kill , SHS > Kill . echter super powerfull
Pas van UD naar human rerolled ( WOTF is nogal crap nu sinds nerf ) Toevallig een andere rogue die ik nog ken ook naar human gerolled. Paar dagen geleden in WG zag ik heb afgemaakt worden door een rogue in T10 gear ( hij was in relentless ) . gelukkig was ik vlakbij en net voordat de horde rogue met een nieuwe stunlock begon stond ik achter de horde rogue.... toen was het over voor hem

heb je goedgedaan

humans hebben toch wel 2 vd belangerijkste racials vd Alliance (en miss wel van het spel maar dat is meer een persoonlijke mening) voor pvp en zijn daardoor het meest geschikt om mee te gaan pvpen:
[Every man for himself] bespaard je weer een trinket slot die je kan vullen met een dps trinket ipv een Medallion of the Alliance en dan heb je natuurlijk ook nog de Passieve stealth detection die ook aardig van pas komt in pvp

was in tbc nog een actieve spell die ik toen die tijd samen met mn engineering helmpie gebruikte in mn anti Rogue/Druid setup
p.s. ben trouwens nog opzoek naar een Rogue op Anachronos voor 2vs2 (liefst +1k resilience)
Editje: nu we toch lekker bezig zijn gelijk maar even een dagboekje eraan vastplakken

moest gisteren tot laat werken (ja tot file tijd) dus na wat in de file gestaan te hebben was ik eindelijk thuis en kon ik nog wat spelen,avond eten stond toch later geplanned

nog eventjes de daily bg (sota) gedaan met 4 andere guildies en nog een potje wintergrasp er tegenaan gegooid wat weer voorspoedig verliep(defense) valt op dat we als guild echt een verschil maken in WG ondanks dat we niet al te openbaar opereren,wij verzamelen ons meestal met een man of 10-15 in het zuiden vd map en gaan dan achter de torens aan(def en vernietigen) en op workshop jacht wat een belangerijke taak is aangezien de meeste mensen op anachronos zich in en rondom de keep ophouden,bij een defensive match ga ik ook altijd nog de keep in in en gebruik ik /yell om de mensen daar aan te sporen om die Rpgg's op te pakken en massaal te gebruiken omdat veel mensen gewoon niet weten of het niet boeit dat die dingen zo 40k kunnen critten op een siege engine

enfin daarna ff gegeten en wat quality time met de vriendin doorgebracht (tja onder de plak)
toen ik weer thuis was een guildie UBRS doorgeloodst en zn reacties waren echt gaaf..was helemaal onder de indruk van oe de bosses eruitzagen daar en toen we rend blackhand af gingen maken zag ie Nefarian in human form staan op het balkon met lvl ?? en dacht ie in eerste instantie dat die ons kwam afmaken haha toen ik hem vertelde dat dat de zoon van Deathwing en broer van onyxia was was ie helemaal onder de indruk

bij The beast wederom een elite met lvl ?? terwijl ie best wel zuigt als ??,iemand een idee wat voor lvl the beast is? 90 ofzo?
niet al te lang daarna mn bedje maar ingedoken omdat de wekker weer om 4 uur afging

was leuk om ubrs weer eens terug gezien te hebben

heb daar in vanilla echt veel tijd doorgebracht omdat die lightforge shoulders maar niet wilden droppen haha
[
Voor 17% gewijzigd door
Vivaladen op 19-03-2010 07:07
]