Ben de laatste dagen vooral bezig op mijn alt mage. Ondertussen is hij lvl 74 op 34%. Eergisteren nog twee leuke randoms gedaan. Dat was gisteren wel anders. Zit je in een groep met mensen allemaal level 73-75 en dan vragen ze aan elkaar
waar blijven mijn emblems als ik ze win?, of een invallende druid die net aankomt bij de groep:
Mage! Buff me! ... 5 seconden later ...
Mage! Buff me!. Terwijl ik aan het typen ben om Novos in DTK uit te leggen want die kenden ze niet. Toen ik vervolgens zei dat hij even rustig aan moest doen en dat hij zelf ook kon buffen, kreeg iedereen een losse MotW

Diezelfde druid vroeg vervolgens ook waar we waren, dus ik zeg
press m. Paladin healer;
en dan?
Hoe kom je tot 70+ zonder te weten dat al je currencies onder je character screen (c) zit en je kaart onder (m)?
-edit- vergeet het vervolg
Vervolgens ben ik maar een beetje rond gaan neuzen in Dalaran, spullen opruimen. Ineens liep ik langs de BG's. Ben normaal niet van het PvP gebeuren, maar ik dacht waarom niet? Daar kun je ook xp vergaren tegenwoordig en het is weer wat anders. Enige was dat er helemaal niets stond wat al liep (en daardoor populair was voor dat tijdstip), anders dan Warsong Gulch. Ach die kende ik wel van de twee keer dat ik het ooit eerder gedaan had. Voor WoW kwam ik van de FPS games af, capture the flag was me wel bekend

Eerste potje liep al en we stonden achter, ze begonnen ook met een 4vs9 en dat was toen ik erbij kwam aardig evenwichtig in aantallen geworden.
Tegen mijn verbazing in ging ik heel lang niet dood. En dat voor een mage met hun adams costuumpjes

Maar toen het erom ging spannen heb ik mijn lieve gnome voor de aanstormende hordes gegooid om ze af te remmen met slows en frost abilities, terwijl onze flagrunner naar binnen kon rennen met de laatste vlag. En dat werkte zowaar
Tweede potje direct vanaf het begin mee doen en lange tijd ging het best gelijk op. Vlag werd gepakt, runner werd besprongen door een volledige groep. En dat aan beide kanten, zo kom je ergens

Alsnog gewonnen toen we ons verdeelden en horde flagrunners direct afknalden, terwijl de andere helft in een compacte groep met hun vlag naar onze basis liep.
Was wel grappig, wij hadden aardig wat priests aan onze kant en de horde hadden een berg hunters. Wat nog grappiger was, was de warlock aan de horde kant. Die was Demo en dacht in zijn demonform ons iedere keer te kunnen bestormen. En dan kom je een arcane gnomen mage tegen

Slow, Instant Arcane Blast (presence of mind), Arcane Barrage, Fireblast, dood
[
Voor 50% gewijzigd door
-BB- op 18-03-2010 07:40
. Reden: pvp ]