Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:38
Bij deze mijn eerder beloofde UI's
Mijn mage
Afbeeldingslocatie: http://www.lolgast.nl/rotzooi/WoW/Mage_thumb.PNG

Healing specc druid
Afbeeldingslocatie: http://lolgast.nl/rotzooi/WoW/Healing%20druid_thumb.PNG

Tanking specc druid
Afbeeldingslocatie: http://lolgast.nl/rotzooi/WoW/Tanking%20druid_thumb.PNG

Vooral met de healing druid UI ben ik erg blij :9~

Edit: Plaatjes zijn klikbaar

[ Voor 3% gewijzigd door lolgast op 16-03-2010 22:39 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
leggins of the wolven death in tha pocket :D 15k leggs lol

Nu op voor de boots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Gisteren in een semi alt/pug run een ICC10 gedaan. We waren begonnen rond een uur of 9 en stoomde door de content heen. Alles tot aan Putricide was een 1-shot, bij Putricide hadden we aan 2 tries genoeg om ook hem neer te krijgen. Vervolgens Blood Council gedaan die wel wat lang duurde omdat we maar 3 dps hadden op de boss en de beste daarvan ging neer (en ik zat te prutsen met mana) maar het was wel een 1-shot. Daarna kregen we BQL en die deed wat moeilijker, het was voor sommige ook de eerste keer dat ze hem deden en je zit niet op voicecomm oid. Ik had gelukkig de dag ervoor al een keer of 13 gewiped op BQL25m dus kende de mechanics zo onderhand wel. We hebben er 5 of 6 keer op gewiped voordat iedereen op dezelfde lijn zat en we een perfecte kill maakte. Als laatste hebben we nog Valathria gedaan waar we 2 keer voor nodig hadden.

Ik had geluk dat de meeste mensen al redelijk overgeared waren en maar voor een paar items kwamen (bijv Putri trinket, Gunship trinket, etc.). Daardoor kwamen de meeste cloth/caster items mijn kant op en ben ik weggelopen met een nieuwe belt, nieuwe wand, nieuwe staff en nieuwe bracers. De bracers zijn niet echt een upgrade aangezien ik dan van een haste/crit naar een spi/crit ga (meer een healing bracers lijkt me). De staff kwam van Valathria en zat hit/crit op, op zich handig om te gebruiken wanneer ik een lading hit nodig heb maar mijn frost needle / shriveled heart combo geeft een lading meer haste en iets meer spellpower. De wand kwam van BQL en heeft crit/spi wat op zich wel ok is tot ik een (goede) haste/crit wand ergens kan vinden. De belt was daarentegen een echte upgrade voor me aangezien ik voorheen de belt van Icehowl25m had (spi/haste) en nu de belt van ik geloof rotface met haste/crit.

Het was overigens wel 12 uur snachts voordat we klaar waren met ICC10... en toen moest ik nog m'n frosties doen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 13:33

Magic666

No one's neighbour!

nou ben ik vergeten de laatste weekly in te leveren, als ik dat vandaag doe kan ik dan gelijk de nieuwe weekly oppakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:26

Nibbz

Postmaster General

nee als je hem nu inlevert, moet je een week wachten voordat je een nieuwe kan accepten

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:01
RichardvdD schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:19:
[...]
Voor trinkets kan je de +84 int trinket gebruiken uit ToC normal, en de +128 int trinket die je met emblems of triumph kan kopen. Toch wel beste trinkets die gemakkelijk te krijgen zijn. Zelfs mensen die ICC raiden gebruiken ze beide nog erg veel, totdat ze een trinket uit ICC zelf krijgen :+
't is slecht gesteld met de holy-pally trinkets in ICC, denk dat een heleboel blijven leunen op dubbel Solace uit ToC 25 (HC). De regen van die trinkets is zo goed dat het feit dat het spellpower trinkets zijn er makkelijk tegenop weegt. Ik ga zelf proberen Solace + Meteorite Crystal te krijgen, Solace is reeds binnen uit een PuG, guild heb ik nog niet zo ver om zo nu en dan Algalon weer te doen :) (guild heeft momenteel moeite om uberhaupt raids te draaien, nog net niet geimplodeerd, mag ik ook nog eens een keertje guild-drama meemaken :P)

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:27

Valkyre

Kitesurf FTW!

lolgast schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 22:35:
Bij deze mijn eerder beloofde UI's

Vooral met de healing druid UI ben ik erg blij :9~

Edit: Plaatjes zijn klikbaar
Leuke UI hoor, maar de namen op die server: :X
navyseal
spuuglelijk
lolgast

Waarom in je tank spec van die massive massive health bars?
Magic666 schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 09:13:
nou ben ik vergeten de laatste weekly in te leveren, als ik dat vandaag doe kan ik dan gelijk de nieuwe weekly oppakken?
ai dat is zo ruk, maar bye bye 5 frostbadges deze week, ook weleens vergeten op mijn alt.

[ Voor 29% gewijzigd door Valkyre op 17-03-2010 09:38 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-12-2020
Dutchman! schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 09:34:
[...]

't is slecht gesteld met de holy-pally trinkets in ICC, denk dat een heleboel blijven leunen op dubbel Solace uit ToC 25 (HC). De regen van die trinkets is zo goed dat het feit dat het spellpower trinkets zijn er makkelijk tegenop weegt. Ik ga zelf proberen Solace + Meteorite Crystal te krijgen, Solace is reeds binnen uit een PuG, guild heb ik nog niet zo ver om zo nu en dan Algalon weer te doen :) (guild heeft momenteel moeite om uberhaupt raids te draaien, nog net niet geimplodeerd, mag ik ook nog eens een keertje guild-drama meemaken :P)
Algalon is leuk om te doen :D

Gisteren Mijn titel gekregen :D

Het blijft grappig hoe sommige mensen de fight chaotisch proberen te maken op ventrillo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hou op over trinkets, ik loop nog steeds met een gare 232 trinket en een 200 trinket, omdat ze op heroic togc niet willen droppen, en in icc die met haste aan me neus elke x voorbij gaat..

en die van emblems nou niet echt joepie zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Mektheb op 17-03-2010 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 19:18
Gisteravond mijn warrior naar level 70 gebracht. Daarna m'n cobalt setje aangedaan en m'n defense rating 100 punten omhoog gebracht. Ik had voorheen wat moeite in randoms, omdat m'n defense rating en m'n HP niet geweldig waren. Twee crits achter elkaar en ik was dood. En met net gedingde 68'ers is dat niet prettig.

Gisteravond even in LFG gaan staan. Instant group met alles boven de level 70 en een level 80 rogue. Vigilance op de rogue gezet en gaan met die banaan. Lekkere run, chainpullen tot aan een boss. Manabreak voor de healer. Boss neerhakken en verder gaan. 15 Minuten stond ik weer buiten en het tanken gaat nu een stuk beter met wat betere gear. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Na een aantal keer gevraagd te hebben hoe ik % en cijfers krijg heb ik het dan eindelijk voor elkaar :P
Het was gewoon die HP/mana optie uitzetten in de config file, ik had begrepen dat ik hierna alleen maar % zou zien maar dit was dus niet het geval.
Vond het al zo vreemd dat mijn unitframes.lua hetzelfde was als die van andere TukUI edits die wel toonde zoals ik het wil.

Nu wil ik alleen nog voor elkaar krijgen dat de mana en HP in de bij behorende bars komen te staan maar dit moet wel lukken denk ik zo (als iemand het nu al weer mag ie het ook best posten :P)

Dit is hem dan uiteindelijk geworden:
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/j5d0co.jpg
De afbeelding is door Tinypics geresized naar 1600x1000 wat eigelijk 1650x1050 had moeten zijn.
Totale memory gebruik zonder recount data is 11mb.

Voor de geïnteresseerde kan hier mijn UI gedownload worden. :)

Het eenige wat ik nog wil aanpassen zijn de debuffs op mijn target, die lopen nu door mijn raid frames wat niet zo handig is natuurlijk.
Ook wil ik nog iets van een dot timer ala ForteX... voor mijn Lock, DK en als ik nodig mocht zijn als Elemental.
Mijn plan is dan om een macrotje te maken die mijn raidframes ergens anders op m'n scherm neer gooit door middel van een profile. Als ik aan het DPS'en of tanken ben heb ik die niet in het midden van m'n scherm nodig natuurlijk :)

Ook oRa moet ik denk ik toch nog maar even toevoegen omdat onze officers geen gebruik maken van de Blizzard raid frames die standaard gebruikt worden door de TukUI.

[ Voor 25% gewijzigd door Radiance op 17-03-2010 10:20 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:47

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ziet er goed uit radiance persoonlijk irriteer ik me volledig aan de buffs rechtsboven ik ben altijd mini bars gewent ( huidige UI links) dus daar ben ik nog mee aan het rond pielen, binne kort maar eens 2x een full HD scherm aanschaffen want dit 1440x900 begint een beetje te irriteren.

EDIT :

Links en rechts is moeilijk tijdens snel even tussendoor iets tikken ;)

[ Voor 16% gewijzigd door ShadowBumble op 17-03-2010 10:40 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

Ben dus gisteren meegeweest met Detwisj in de 10mans ICC. Vanwege het niet meer raiden in mn huidige guild nooit verder gekomen dan de eerste wing was ik eigenlijk wel een beetje zenuwachtig. Ik had niet echt tijd om de video's op tankspot te bekijken, dus moest ik het doen met de korte uitleg over skype.

Uiteindelijk ging het best wel goed eigenlijk. Ik heb zelf 2 keer een fout gemaakt, waarvan 1tje resulteerde in een wipe. Beide waren op Bloodqueen. De eerste keer was ik meteen Vampire maar kon in de haast mn Bite target niet snel vinden. Uiteindelijk wel op tijd gevonden. In dezelfde try kwam ik na de fear helemaal bij de ingang uit, de rest zat voor het gemak helemaal aan de andere kant, en als bonus werd ik door de paarse prut heen gefeared, dus dood voordat ik er iets aan kon doen. De tweede keer was "stom", ik kreeg of swarm of die "ga bij elkaar staan" beam op me en ik dacht dat het de andere ability was. Was een beetje de zenuwen denk ik, maar is daarna ook niet meer gebeurd.

Wait ik heb meegenomen uit de instance, een bak frosties (denk dat ik een belt ga halen, is maar een alt Hunter in principe), de honored rep ring, mail helm van ik of Festergut of Rotface en de dps dagger van Blood Queen. Niemand wou de laatste hebben, maar ik heb nog geen fatsoenlijke 2e 1hander, liep tot hiervoor rond met die kapstok van 10m Anub'Arak. Maar eens gaan kijken daarvoor. En ik kan nu het recept voor iceblade arrows halen. \o/ En ik hoop dat ik een fatsoenlijke indruk heb achtergelaten bij de main raiders daar, vanavond als het goed is guild switch daar naar toe met mn Druid.

En uiteraard daarna snel even 3 randoms voor mn Priest, Death Knight en Druid. Begin nu Blood tanking redelijk onder de knie te krijgen. Was wel blij dat ik die spec switch gemaakt had, paar dagen daarvoor met de LFG tool in toc hc uitgekomen, en de healer die we hadden was erg slack. Ik had recount er eens op nagekeken, en de healer had 2.0 hps (paladin) en ik zou op dat gevecht 1.9k hps gedaan hebben. Met mn oude frost spec zou ik het nooit overleefd hebben.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Was je vroeg wakker of heb je een nacht doorgetrokken? :P
Obtained [Emblem of Heroism]. 3 hours, 45 minutes ago

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
@Neelon, wanneer ga je nou eens naar een goede guild? ^^

No wait, let me rephrase that, wanneer join je nou eens? :P
(Of verander die raiding tijden van jullie eens :))

[ Voor 61% gewijzigd door bitpixl op 17-03-2010 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

HawVer schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 10:44:
[...]

Was je vroeg wakker of heb je een nacht doorgetrokken? :P

[...]
:?

Ooit gehoord van Triumps inruilen voor heroism badges ? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wootlock schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 10:50:
[...]

:?

Ooit gehoord van Triumps inruilen voor heroism badges ? :p
haha, maar is dat nou ook echt je char ? ( omdat die op US zit ) of gewoon een link omdat de 1e is met shadow :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Mektheb schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 10:54:
[...]

haha, maar is dat nou ook echt je char ? ( omdat die op US zit ) of gewoon een link omdat de 1e is met shadow :P
Nee 1ste die shadowmourne heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wootlock schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 11:00:
[...]

Ah dacht ik al maar goed was al confused vanwege de latere vraag van "ben je de hele nacht doorgegaan"

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Update :)

Gister wat wijzigingen doorgevoerd (Glyphs, Trinkets, Gems) en dit werk inderdaad STUKKEN beter. Toevallig ook een guild gejoined (zat nog in een eigen casual guildje) waarmee ik gelijk mee kon naar TOC10 en kreeg gelijk weer een DPS en Holy piece aangeboden. Daarvoor ook al een heroic ToC5 gehealed en was echt merkbaar verschil! Thanks voor alle tips.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ebayzo schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 11:10:
Update :)

Gister wat wijzigingen doorgevoerd (Glyphs, Trinkets, Gems) en dit werk inderdaad STUKKEN beter. Toevallig ook een guild gejoined (zat nog in een eigen casual guildje) waarmee ik gelijk mee kon naar TOC10 en kreeg gelijk weer een DPS en Holy piece aangeboden. Daarvoor ook al een heroic ToC5 gehealed en was echt merkbaar verschil! Thanks voor alle tips.
:D Gz

Ik zou ook is inloggen op de priest om weer is wat erop te spelen, maar het raiden op het moment met me main belemmerd het.

Wil waarschijnlijk nog even royal moonshroud robe craften voor me priestje, en een nieuwe mace of iets looten ergens van en dan ben ik al redelijk tevreden ermee..
Kan genoeg puggen zit op 5010gs geloof ik. niet dat dat wat zegt maar toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Skillz schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 10:46:
@Neelon, wanneer ga je nou eens naar een goede guild? ^^

No wait, let me rephrase that, wanneer join je nou eens? :P
(Of verander die raiding tijden van jullie eens :))
Vanavond verhuist mn Druid als het goed is naar Dark Crusaders, in eerste instantie als social. Ik heb van het weekend met 1 van de officers en 2 anderen van DC een hele reeks randoms gedaan, samen met 2 vrienden die er nu ook in zitten. Had blijkbaar een goede indruk achtergelaten want schijnbaar vroegen ze naar mn druid. Ben nu iig druk bezig met het samenstellen van een kitty dps kit, want die hebben ze blijkbaar geen. Of ik daarna de overstap ga maken naar raider zien we later wel weer.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:44

TiMMieJ

PSN: Orixez

Nou ik ben onlangs een guild X-realm gejoined en nu lijkt het er al weer op dat ze gaan disbanden door ietwat vreemde officers. Deze doen liever pvp als we 10 man doen om LK neer te krijgen. Vreemde keuze's die de hele guild splitten. Nu is het plan om met de echte pve raiders te gaan moven naar stormrage en daar een nieuwe guild te gaan starten. Iemand hier die daar speelt en aan kan geven hoe de horde daar is? Denk dat we eind deze week gaan migraten met de hele club en zo eerst 10 man gaan focussen om daarna verder te gaan naar 25 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Wootlock schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 11:00:
[...]

Ok, ik dacht dat het één van je chars was. En gezien het tijdstip waarop ie dat item had gekregen dacht ik dat je erg vroeg al aan het gamen was. :P

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Even terugkomend op de ele shaman 'discussie'. Ik heb de tips van hier gebruikt en getest in VoA25. De LB spam zonder CL, Fire elemental gebruiken tijdens BL, wanneer een andere ele shaman mee was searing totem gebruiken etc. Ik heb even gecheat op Toravon en niet de orbs gedaan, alleen Toravon dus. Kwam voor mij neer op 9k dps aan het eind van het gevecht en ruim 2k boven de nr2 en 3. Not bad ;) Jammer dat ik dit niet een keer op Fester kan testen enzo :'(

Edit: en mijn screenshot van mijn UI
Afbeeldingslocatie: http://img41.imageshack.us/img41/8776/wowscrnshot031710121427.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Mik! op 17-03-2010 12:32 ]

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Alucard !

Oh no the legend en koning van /2 has returned ?! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Wootlock schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 12:23:
Alucard !

Oh no the legend en koning van /2 has returned ?! :D
Haha geen idee of het de desbetreffende is ;)

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Mik! schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 12:32:
[...]

Haha geen idee of het de desbetreffende is ;)
Nee zit een streepje onder C net zichtbaar boven de spellbar :D

[ Voor 4% gewijzigd door ShadowBumble op 17-03-2010 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Is ook een Undead Warlock. Guild zou dan weer wel kloppen m.i.; Fail Inc :+

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 08:28
Mektheb schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:13:
[...]

indeed, zo had ik gistere nog iets leuks :)

Random potje PoS, heroic ik en een guildie ( op ze alt healer )
Nou aangekomen na ICK bij de ramp en natuurlijk niet geskipped en het ging een x fout, gelijk kwam de vote kick omhoog tegen de healer ( me guildie dus ) ik no gedrukt maar helaas iedereen al op JA..

Dus de guildie gekicked hij meteen FFS !, uit eindelijk stond de tank lekker in de fire aoe van die dude's en kon die het niet bij healen en niemand interrupte het of kilde ze eerst behalve ik.
Vervolgens had de tank geen zin te wachten dus die ging ook weg.
Dus me guildie die net gekicked was omgelogd en op ze main ( MT van de guild ) geinvite en toen kregen we weer een healer.. en die andere 2 uit eindelijk van he nice tank good gear bla bla bla..

Guilde : Yeah thanks guys, and yet you do kick my alt :S
hun : Whut ?
Guildie : that priest you vote kicked = me
Hun : OMFG SOZ
Guildie : Nvm ty for the run

Ach ja !
wacht ff, een guildie wordt gekicked en jij blijft fijn in dat groepje zitten?

laat maar, het zal wel weer aan mijn instelling liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Sandor Scheffer schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 13:31:

Heb ik ook wel gedaan hoor, gewoon om te kijken wat ze zeggen en/of doen. En in deze situatie is de uitkomst nog goed ook. Prima opgelost van die guildy, rustig gebleven en sportieve wraak genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:06

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Mijn droprate zuigt.. 23/50 :(
Gisteren 6 bosses, waarvan 3 heroic, 0 drops :(

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Zijn er hier Retri Pala's die net zoals ik niet boven de 4,5 k DPS uitkomen in HC's? In raids doe ik lekkere damage, maar in HC's zijn alle mobs m.i. te snel dood. Ik gebruik in HC's Seal of Command. Ik vind het toch wel vreemd aangezien een of andere andere random pala, met slechtere gear, laatst in een HC zo'n 6 k deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sandor Scheffer schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 13:31:
[...]

Mja ik ben gebleven omdat gelijk erna de tank wegging, en ik de gene die gekickt was op ze main kon inviten, anders was ik em ook gepeerd.

Maar goed zoiezo heroic's i dont give a crap :D, maar toch hij zou het ook niet erg vinden haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 12:42
Menace_1981 schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 13:53:
Zijn er hier Retri Pala's die net zoals ik niet boven de 4,5 k DPS uitkomen in HC's? In raids doe ik lekkere damage, maar in HC's zijn alle mobs m.i. te snel dood. Ik gebruik in HC's Seal of Command. Ik vind het toch wel vreemd aangezien een of andere andere random pala, met slechtere gear, laatst in een HC zo'n 6 k deed.
6k heb ik nog niemand in HC's zien doen, ook niet met guild runs en CA 6k GS. een hunter kwam een keer dichtbij.

Als mage vind ik het trouwens erg frusterend. Goede dps van de rest zorgt dat mijn dps slecht is. Geen ignite die door tikt, living bomb die niet af gaat etc.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kevinp schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 14:03:
[...]

6k heb ik nog niemand in HC's zien doen, ook niet met guild runs en CA 6k GS. een hunter kwam een keer dichtbij.

Als mage vind ik het trouwens erg frusterend. Goede dps van de rest zorgt dat mijn dps slecht is. Geen ignite die door tikt, living bomb die niet af gaat etc.
Adds doe ik dan alleen scorch spammen en op trash ook.
alleen op bossfights kan je nuken als mage anders is er inderdaad weinig aan behalve aoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
[...]

Oh, ik heb laatst in een HC gezeten met een warrior die 8k deed en ook niet zo lang geleden met een kitty die rond de 7 k dps deed.

Edit @ hieronder, indeed :) Vriendje van mij speelt ook een mage en op bosses doet hij ook lekkere damage :)
Heroics zijn inderdaad erg makkelijk. Tegenwoordig ros ik er doorheen met mijn pala, let ik niet op omen, pak vaak threat, ga soms dood, maar je zult me in dat soort situaties niet horen klagen. Die repair bill betaal ik wel. Als ik die frost maar heb, gaap... Zal wel irritant zijn soms denk ik naar tanks, maar HC's voelen echt als een verplicht nummertje aan...

[ Voor 31% gewijzigd door Menace_1981 op 17-03-2010 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Menace_1981 schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 14:06:
[...]

Oh, ik heb laatst in een HC gezeten met een warrior die 8k deed en ook niet zo lang geleden met een kitty die rond de 7 k dps deed.
ja ik zie dat ook vaak genoeg, maar goed op een bossfight win ik dan weer :D ( hoi hoi hoi haha )
Heroic's zijn echt door heen walsen nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Gisteravond met onze GM mee geweest op een paar randoms. Op zijn rogue deed hij gemiddeld 6,5k en op de laatste baas deed hij 9+k, trash soms boven de 10k. Soms hield hij in zodat wij ook wat konden doen :P Gelukkig was ik de tank, dan hoef je niet zo hard, zolang je maar aggro houdt ;)

[ Voor 0% gewijzigd door -BB- op 17-03-2010 14:12 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

[...]

Zal aan de bossfights liggen. Hoogste wat ik gehaald heb als hunter in HC's is dacht ik 9k op Moo'rabi. M'n hoogste gemiddelde als dps DK in een HC is dacht ik 5k door heel de heroic heen. Hoogste wat ik gezien heb op een heroic boss is net aan of net over de 10k dacht ik, Arcane Mage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neelon schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 14:14:
[...]

Zal aan de bossfights liggen. Hoogste wat ik gehaald heb als hunter in HC's is dacht ik 9k op Moo'rabi. M'n hoogste gemiddelde als dps DK in een HC is dacht ik 5k door heel de heroic heen. Hoogste wat ik gezien heb op een heroic boss is net aan of net over de 10k dacht ik, Arcane Mage.
toevallig laatst op loken nog 14k gevecht duurde 11sec :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Mektheb schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 14:15:
[...]

toevallig laatst op loken nog 14k gevecht duurde 11sec :D
You sick .... lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha mja ik vondt het wel lol, less rabi duurde ook 13sec met een groepje goeie spelers... ( gewoon dik content geoutgeared.)

Maar goed ben meer jalours op spelers die in Icc 25 gewoon saurfang etc rond de 10k zitten ;)
Dan loop ik weer wat achter in vergelijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Tja, hangt ervanaf.. Laatst had ik 33k op een trashpack omdat het precies 4 mobs waren, en mijn DS zo'n 5 keer op rij refreshte. Dan heb ik dus autoattack op 1 mob (a ~4-5k) en elke 1.5s nog eens ~12k per mob (wings op). Dus in die 8s deed ik ~33k dps :o

Ik probeer ook nog steeds een keer in een HC 75% van alle damage te doen, mijn record so far staat op 70%, met een gemiddelde van 8k over de hele run (VH als DPS). Trash haal ik regelmatig 15k+ op, en op een single target ligt mijn dps rond de 8-11k (afhankelijk van de buffs). Dus tja, ik zie regelmatig iemand over de 6k in heroics ;)

Ret paladins zijn soms wel OP ;)
Mektheb schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 14:18:
[...]

Maar goed ben meer jalours op spelers die in Icc 25 gewoon saurfang etc rond de 10k zitten ;)
Dan loop ik weer wat achter in vergelijking.
Dat kan ik ook in 10 man ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Kees op 17-03-2010 14:26 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
Kees schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 14:23:
Tja, hangt ervanaf.. Laatst had ik 33k op een trashpack omdat het precies 4 mobs waren, en mijn DS zo'n 5 keer op rij refreshte. Dan heb ik dus autoattack op 1 mob (a ~4-5k) en elke 1.5s nog eens ~12k per mob (wings op). Dus in die 8s deed ik ~33k dps :o

Ik probeer ook nog steeds een keer in een HC 75% van alle damage te doen, mijn record so far staat op 70%, met een gemiddelde van 8k over de hele run (VH als DPS). Trash haal ik regelmatig 15k+ op, en op een single target ligt mijn dps rond de 8-11k (afhankelijk van de buffs). Dus tja, ik zie regelmatig iemand over de 6k in heroics ;)

Hahaha, klinkt goed :)

Houd je in HC's ook de prio rotatie aan van EJ rekening houdend met aantal pieces T10? Want dat doe ik wel en valt mijn dps tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IK ga proberen om Old Cliff Jumper te vangen met mijn hunter. Weet iemand of die respawn tijd van 21 uur na server restart nog klopt na al die jaren?
Indien onveranderd, dan ga ik morgenochtend rond kwart voor 7 maar even WoW'en. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Menace_1981 schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 14:27:
[...]

Hahaha, klinkt goed :)

Houd je in HC's ook de prio rotatie aan van EJ rekening houdend met aantal pieces T10? Want dat doe ik wel en valt mijn dps tegen.
Heroics is gewoon naar binnen stormen, DS doen tot hij echt op cd is, judgement, consecration en DS op elke cd refresh gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kees schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 14:23:

[...]

Dat kan ik ook in 10 man ;)
Maar jij bent een Pally ! :(
Ik kan niet als mage rollen !! ( inkoppertje dat weetje he :P )

en als ik mijn gear vergelijk met andere casters dan zuig ik hard, heb je me trinkets wel is gezien haha

[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 17-03-2010 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muskalade
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-06 11:19
Gister voor het eerst op mijn pally in een raid (ulduar 10, Ignis the Furnace Master ) getanked. Wel als offtank, maar je moet ergens beginnen :) .

Tanking wrist dropte van Flame Leviathan, wat voor mij dus een grote upgrade was in vergelijking met mijn blauwe wrist . :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
Kees schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 14:32:
[...]

Heroics is gewoon naar binnen stormen, DS doen tot hij echt op cd is, judgement, consecration en DS op elke cd refresh gebruiken.
Allright, dan doen we hetzelfde ;)

Zal dan wel aan gear liggen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
Kees schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 14:32:
[...]

met als gevolg dat ik in heroics tegenwoordig vaker zit te drinken dan de gemiddelde healer... :P

(maarja, kom tegenwoordig weinig healers tegen die uberhaupt nog drinken in een heroic)

Oh en trouwens, met mijn 10 mans gear is 6k overall in heroics DPS ook goed te doen, tot 10k op bepaalde heroic bazen, hangt er vooral vanaf hoe lang je cooldowns het volhouden t.o.v. de baas. (100% cooldown up gezien baas kort levend is imba DPS, net als bij bv arcane mages) Cleavebaas in UK is helemaal leuk. Meer dan 55% van de totale damage in een heroic heb ik echter nog nooit gehaald, maar blijf het proberen te verbeteren ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Dutchman! op 17-03-2010 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:14
Ossi schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 16:16:
[...]

Iemand die hier nog wat advies voor kan geven?
Ik zit nu op 29 expertise volgens armory, maar door de glyph voor seal of vengeance zit ik in combat hoger.
Als ik dan de emblem chest koop, dan ga ik er weer een enorme bak expertise op vooruit, die niet 100% nuttig is omdat ik de softcap al heb gehaald.

Opties zijn:
1) Helm downgraden naar T9 en dan emblem chest kopen
2) Gewoon de emblem chest kopen en lekker veel expertise en stamina hebben
3) T10 (10 man) chest kopen. (de kans op 25 mans tokens is zo goed als nul aangezien ik ICC niet raid op 25 man en al helemaal niet tot de tier bosses.)

Het gaat om deze char :)
http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Doomhammer&n=Gerbon
Toch nog weer even een schopje :)
Vanavond mogelijk weer ICC in als tank zijnde en het zou fijn zijn als ik eindelijk eens een upgrade heb voor mijn chest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
Tja, expertise is voor een paladin een erg belangrijke threat stat (en wat survivability gezien parry haste effecten), het zal niet heel erg zijn over de cap te gaan. Extra statmina is ook altijd welkom. Zit er op de T10 chest echter niet een flinke buts bonus armor? Dat is ook wel lief.... (tevens zie ik dat je van iLvl 226 afkomt, ik ga er maar even vanuit dat als je de setbonus van T8 wegdenkt een T8->T10 overstap een flinke plus aan stats opleverd)

[ Voor 22% gewijzigd door Dutchman! op 17-03-2010 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Dutchman! schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 15:48:
Tja, expertise is voor een paladin een erg belangrijke threat stat (en wat survivability gezien parry haste effecten), het zal niet heel erg zijn over de cap te gaan. Extra statmina is ook altijd welkom. Zit er op de T10 chest echter niet een flinke buts bonus armor? Dat is ook wel lief....
Waarom zou expertise voor een paladin een erg belangrijke stat zijn? Ben geneigd om dat meer richting DK's, warriors en druids te plaatsen... Een kleine uitleg graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
Threat stat. Hit tot cap, Expertise tot cap, Strength. Expertise is denk ik meer waard dan hit gezien het parry-haste effect van bazen. Als je met gear op je cap zit, zou je je glyph kunnen vervangen. Gezien we over een T8 chest nadenken, zal de T10 chest met bonus armor denk ik meer waard zijn dan de T9 chest met een bak expertise. (Maar ik heb geen prot pally, ga er misschien eentje levelen, tanken leer je niet als je met ICC off-offset drops in heroic UK springt) Je mag best een beetje over de expertise cap omdat de parry rate van een baas een stuk hoger is dan zijn dodge chance:
Prinsea: "The estimated dodge cap is at 6.5%, which would require 26 expertise or 214 expertise rating to achieve. Removing all parries would almost certainly require much more than this, as boss parry rates ranged from 11% - 15%, but the dodge cap could serve as a decent point of reference until we get more WWSes and such for confirmation of the parry cap."

[ Voor 34% gewijzigd door Dutchman! op 17-03-2010 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:38
Dutchman! schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 16:02:
Threat stat. Hit tot cap, Expertise tot cap, Strength. Expertise is denk ik meer waard dan hit gezien het parry-haste effect van bazen. Als je met gear op je cap zit, zou je je glyph kunnen vervangen. Gezien we over een T8 chest nadenken, zal de T10 chest met bonus armor denk ik meer waard zijn dan de T9 chest met een bak expertise. (Maar ik heb geen prot pally, ga er misschien eentje levelen, tanken leer je niet als je met ICC off-offset drops in heroic UK springt)
Zo moeilijk is tanken niet hoor ;) Heb zelf 2 jaar als druid tank rond gebanjerd en ben nu als main healer. Het heeft allebei zijn charmes. Ik ben van mening dat je bij zowel tanking, healing als dps even goed op moet letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag weer icc raid, vorige week 7/12 en hopelijk deze keer 8 of 9/12 :D
*ik hoop dat mijn 2e mace is een keer dropt :]*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 16:09:
vandaag weer icc raid, vorige week 7/12 en hopelijk deze keer 8 of 9/12 :D
*ik hoop dat mijn 2e mace is een keer dropt :]*
Ik hoop het ook ja, zit al weken te wachten op me Blood Queen kill en Sindragosa kill zodat we naar LK kunnen :<

Maar goed gistere zag ik ook al 17 online :<, en moest ik met me main en halve alt 10man run doen.
Ach ja wie weet krijg ik ze zo ver om Ulduar HM te doen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Je hebt als tank EN dps in raids zo'n 26 expertise (niet rating, maar wat in je character scherm staat) nodig om te zorgen dat je attacks niet gedodged worden. En ja, bosses kunnen attacks van achteren dodgen. Om als tank te zorgen dat je niet geparried kan worden (parry-haste is niet echt een issue meer, is bij veel bosses weg) heb je iets van 56 expertise nodig. Dit laatste is voor dps niet van toepassing normaal gesproken, omdat die niet aan de voorkant zouden moeten staan.

Ik weet niet wat voor heroics nodig is, maar als ik op mn DK bezig ben wals ik gewoon door als de dps en heals goed genoeg zijn. Dan is de helft van een pack nog maar half dood voor ik weer met de volgende bezig ben. Ik let er niet eens op parries en dergelijke, enige waar ik eigenlijk op let zijn speciale mechanics zoals de icc 5mans bosses en als ik doe opletten de pound bij Anub. Ik pop dan wel een cooldown ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 16:10:
[...]

Ik hoop het ook ja, zit al weken te wachten op me Blood Queen kill en Sindragosa kill zodat we naar LK kunnen :<

Maar goed gistere zag ik ook al 17 online :<, en moest ik met me main en halve alt 10man run doen.
Ach ja wie weet krijg ik ze zo ver om Ulduar HM te doen ofzo
wij hebben gistern voor het eerst sindragosa geprobeert, was wel lastig maar we hadden alles wel door op het laatst, maar iedereen was te moe om zich een beetje fatsoenlijk te kunnen concentreren :P die gaat vandaag wel down denk ik
blood queen hebben we niet eens geprobeert tot nu toe o_O

ben wel benieuwd naar putricide (aangezien ik offtank ben) lijkt me echt SUPER tof :D
wel lastig maar wel tof :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 16:20:
[...]

wij hebben gistern voor het eerst sindragosa geprobeert, was wel lastig maar we hadden alles wel door op het laatst, maar iedereen was te moe om zich een beetje fatsoenlijk te kunnen concentreren :P die gaat vandaag wel down denk ik
blood queen hebben we niet eens geprobeert tot nu toe o_O

ben wel benieuwd naar putricide (aangezien ik offtank ben) lijkt me echt SUPER tof :D
wel lastig maar wel tof :P
Mja wij kunnen waarschijnlijk alles killen behalve de lichking in een paar try's maar het probleem is niet iedereen is tegelijk online waardoor 25man lastig wordt, terwijl bijna iedereen het op 25 of 10 man wel gedaan heeft.
Ach komt wel goed er zit een hoop aan te komen kwa changes in de guild en wat recruiten en dan moet het goed komen want tot en met rotface / fester / elke woensdag en dan vervolgens heel 10man tot lichking begint boring te worden :D

moet zelf nog blood en sindragosa en putricide op 25man, en blood en sindragosa op 10man en de lichking natuurlijk.
Maar ach geduld denk ik maar ik wil liefste gelijk heroic induiken. het is zo irritant als je mensen op alts moet vragen omdat er weer maar 2 healers zijn of maar 1 tank etc. en je dus moet gaan raiden met een alt erbij.

Gief 25 mains tbh.

[ Voor 6% gewijzigd door Mektheb op 17-03-2010 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Dutchman! schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 16:02:
Threat stat. Hit tot cap, Expertise tot cap, Strength. Expertise is denk ik meer waard dan hit gezien het parry-haste effect van bazen. Als je met gear op je cap zit, zou je je glyph kunnen vervangen. Gezien we over een T8 chest nadenken, zal de T10 chest met bonus armor denk ik meer waard zijn dan de T9 chest met een bak expertise. (Maar ik heb geen prot pally, ga er misschien eentje levelen, tanken leer je niet als je met ICC off-offset drops in heroic UK springt) Je mag best een beetje over de expertise cap omdat de parry rate van een baas een stuk hoger is dan zijn dodge chance:
Je legt nog steeds niet uit waarom volgens jou expertise een goede stat voor prot pallies is.

Volgens mij is het zo dat voor prot pallies alleen HotR en gewone melee attacks kunnen worden geparried. Alle andere skills kunnen niet worden geparried en hebben dus geen expertise nodig. Maar ze hebben wel allemaal hit nodig.

Hit is dus een belangrijkre threat dan expertise voor prot pallies. Zo lang je de glyph gebruikt is het niet nodig om speciaal voor expertise te gearen of gemmen. Je krijgt genoeg expertise extra op gear om aan de soft cap te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

En hoe denk je dat een affliction lock zich voelt? :X

Tot de groepjes 5 mobs en groter worden, dan is het SoC spam en kan niemand de affliction lock meer bij houden })

Met een goede tank gewoon even vragen om twee of drie trashpacks te pullen :P

Ooh en nieuw plan: ilevel 226 gear verzamelen voor Herald of the Titans :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2010 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 16:30:
[...]

En hoe denk je dat een affliction lock zich voelt? :X

Tot de groepjes 5 mobs en groter worden, dan is het SoC spam en kan niemand de affliction lock meer bij houden })

Met een goede tank gewoon even vragen om twee of drie trashpacks te pullen :P

Ooh en nieuw plan: ilevel 226 gear verzamelen voor Herald of the Titans :)
Haha dat heeft vriend van me met ze guild ook gedaan :D, best cool tbh
Maar helaas heb ik nog niet eens starcaller :< dus laat staan herald haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
RyackWerk schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 16:29:
[...]
Je legt nog steeds niet uit waarom volgens jou expertise een goede stat voor prot pallies is.

Volgens mij is het zo dat voor prot pallies alleen HotR en gewone melee attacks kunnen worden geparried. Alle andere skills kunnen niet worden geparried en hebben dus geen expertise nodig. Maar ze hebben wel allemaal hit nodig.

Hit is dus een belangrijkre threat dan expertise voor prot pallies. Zo lang je de glyph gebruikt is het niet nodig om speciaal voor expertise te gearen of gemmen. Je krijgt genoeg expertise extra op gear om aan de soft cap te komen.
White attacks, Hammer of the Righteous, indirect seal damage. Idd maar een deel van de TPS die je doet, maar niet niks. We hebben het hier zeker niet over gemmen, of speciaal gearen, we hebben het hier over het vervangen van de T8 paladin chest voor de T10 of een andere badge chest (T9?), waarbij een motivatie de expertise op die chest is. Mijn verhaal daarover is dat expertise een prima tanking stat is. Mijn verhaal is tevens dat de armor bonus op de T10 chest een leuke bijkomstigheid is. Twee argumenten die mee genomen kunnen worden in de vraag of hij zijn chest moet vervangen. Ok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo vanavond maar eens proberen om mijn shaman flink te gaan lvlen ben nog maar net lvl 22 :$...
Als je hier leest dat iedereen al zo'n hoog lvl heeft schaam je je gewoon bijna... :)
Maar komt goed duurt alleen nog even. Naar mijn idee leveled een shama sowieso langzamer kan ook aan mij liggen.
Wat is eigenlijk een goede addon om te gebruiken voor lvlen? Niet voor de quests want daar heb ik al een addon voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Dutchman! schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 16:47:
[...]
White attacks, Hammer of the Righteous, indirect seal damage. Idd maar een deel van de TPS die je doet, maar niet niks.
De threat modifier van prot pallies zit op holy damage. Daar door dragen white attacks bijna niets bij aan threat. Samen met HotR is het maar een klein deel van de threat.
We hebben het hier zeker niet over gemmen, of speciaal gearen, we hebben het hier over het vervangen van de T8 paladin chest voor de T10 of een andere badge chest (T9?), waarbij een motivatie de expertise op die chest is. Mijn verhaal daarover is dat expertise een prima tanking stat is. Mijn verhaal is tevens dat de armor bonus op de T10 chest een leuke bijkomstigheid is. Twee argumenten die mee genomen kunnen worden in de vraag of hij zijn chest moet vervangen. Ok?
Je hebt het wel over het aanschaffen van een item met veel expertise. Daar ga je dan redenen omheen verzinnen waarom expertise toch goed is, om dan toch het item aan te schaffen. Bijvoorbeeld dat expertise een prima tanking stat is.
Mijn stelling is dat expertise voor prot pallies geen belangrijke threat stat is. Zeker niet zo belangrijk als hit. Neem de expertise op een item niet mee als je de beslissing neemt. Prot pallies zijn geen DK's of prot warrior die veel meer van expertise afhankelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
RyackWerk schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 17:03:
[...]

De threat modifier van prot pallies zit op holy damage. Daar door dragen white attacks bijna niets bij aan threat. Samen met HotR is het maar een klein deel van de threat.

[...]

Je hebt het wel over het aanschaffen van een item met veel expertise. Daar ga je dan redenen omheen verzinnen waarom expertise toch goed is, om dan toch het item aan te schaffen. Bijvoorbeeld dat expertise een prima tanking stat is.
Mijn stelling is dat expertise voor prot pallies geen belangrijke threat stat is. Zeker niet zo belangrijk als hit. Neem de expertise op een item niet mee als je de beslissing neemt. Prot pallies zijn geen DK's of prot warrior die veel meer van expertise afhankelijk zijn.
Ik ben dus ook nog niet van overtuigd dat Expertise zo'n grote boost is voor mijn tps, vooral omdat de meeste damage Spelldamage is (holy). De softcap heb ik al ruim overschreden, vooral met de glyph als die actief is.
De vraag is dus eigenlijk of ik voor de emblem chest moet gaan (ilvl264 met meer armor/stamina/strength en veeeel expertise) of voor de T10 10 man chest moet gaan (minder armor/stamina/strength maar veel meer avoidance). Ik blijf het een hele moeilijke keuze vinden :(

Hoe zit het precies met die T10 tokens? Als er nu een token dropt, kun je die dan voor ieder willekeurig t10 armor item gebruiken of is het wel item gebonden? Ivm eventuele Saurfang 25man pugs zou de T10 chest in dat geval wel een beetje de voorkeur krijgen, maar het is maar de vraag of ik ooit zo'n token kan bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:27

Valkyre

Kitesurf FTW!

Het vervelende aan die Tank chest none Tier10 set is dat die maar een heel klein beetje gebuffed is, maar de T10 chest flink gebuffed voor wat betreft armor. destijds heb ik de gloves of kraken/cataclysmic chest gekozen, omdat die gewoon veel beter waren dan de T10 varianten, maar nu de T10 gebuffed zijn samen met de setbonus was het wel een stuk interressanter geweest. goed eerst maar eens mijn Retri set afmaken, en daarna komen de Tank T10 sets ook wel weer, maar blijf het jammer vinden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Wat ik op maintankadin kan vinden, is dat expertise een major threat stat is (net als bij andere tank classes), tot je een bepaald punt bereikt in je hoeveelheid expertise.

http://maintankadin.fails...craft/matlab-tps-analysis
In patch 3.3, Shield of Righteousness became a melee attack and became dodge-able and parry-able. This has caused a paradigm shift in our stat weightings, as Expertise and Hit now solidly surpass STR for threat. At the same time, the increased chance of ShoR misses has dropped Block Value significantly.
However, Hit and Expertise drop significantly in effectiveness once you reach the 8% melee hit cap and 6.5% dodge soft-cap respectively. Similarly, Block Value declines rapidly in value once you reach the ShoR DR region, starting at 2400 BV.

TLDR Summary: General gearing strategy for threat: Stack Expertise to the soft-cap (26 expertise), then stack hit rating to 8% (263 rating), then stack STR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neelon schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 17:29:
Wat ik op maintankadin kan vinden, is dat expertise een major threat stat is (net als bij andere tank classes), tot je een bepaald punt bereikt in je hoeveelheid expertise.

http://maintankadin.fails...craft/matlab-tps-analysis
[...]
Dat van patch 3.3 wist ik nog niet. Maar wat ik lees is dat het advies nog steeds 26 expertise is. Voor mij veranderd er niet zo veel aangezien ik daar al voor ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 17:47:
[...]

Dat van patch 3.3 wist ik nog niet. Maar wat ik lees is dat het advies nog steeds 26 expertise is. Voor mij veranderd er niet zo veel aangezien ik daar al voor ging.
Doen de meeste zo niet alle tanks volgens mij, aangezien het verdomd lastig of zelfs onmogelijk is om de expertise hardcap te halen zonder andere dingen teveel op te offeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 14:26
Voor ICC hoef je echt geen moeite te stoppen in Expertise hoor, maar 2 bosses oid hebben parry haste en de rest niet. Het is ook wel het laatste waar ik voor zou gemmen, hit rating gem ik ook niks voor. De enige spell die echt belangrijk is om niet te missen is je taunt, en die kan je glyphen. Hardcap heb ik trouwens al makkelijk gehaald, met veel ToC10/ToC25 gear kwam ik aan iets van 39 expertise, en dan had ik er nog eens de glyph ook bij. (totaal 49 dus). Maar nu met betere ICC gear is mijn expertise en hitrating sterk omlaag gegaan, maar ik heb er totaal geen last van. Zeker nu ik mijn taunt geglyphed heb hoef ik mij nergens meer druk om te maken.

Daarbij is agility nu toch wel een betere stat om te gemmen dan strenght, aangezien agility ook armor geeft.

[ Voor 31% gewijzigd door Divak op 17-03-2010 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Jullie maken het er niet makkelijker op :D
Pff ik blijf wel ff t8 dragen tot ik er uit ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
RichardvdD schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 17:54:
Voor ICC hoef je echt geen moeite te stoppen in Expertise hoor, maar 2 bosses oid hebben parry haste en de rest niet. Het is ook wel het laatste waar ik voor zou gemmen, hit rating gem ik ook niks voor. De enige spell die echt belangrijk is om niet te missen is je taunt, en die kan je glyphen. Hardcap heb ik trouwens al makkelijk gehaald, met veel ToC10/ToC25 gear kwam ik aan iets van 39 expertise, en dan had ik er nog eens de glyph ook bij. (totaal 49 dus). Maar nu met betere ICC gear is mijn expertise en hitrating sterk omlaag gegaan, maar ik heb er totaal geen last van. Zeker nu ik mijn taunt geglyphed heb hoef ik mij nergens meer druk om te maken.

Daarbij is agility nu toch wel een betere stat om te gemmen dan strenght, aangezien agility ook armor geeft.
Niet als paladins. Een str gem geeft je veel meer tps dan een agility gem, en de armor van agility is vrijwel te verwaarlozen voor een pally. 20 Str geeft je naast 50 AP, ook nog eens 15 SP. Agi geeft je iets meer dodge, crit en armor, dus als je naar tps kijkt, dan is str >> alles. Overigens zou ik als tank gewoon stamina gemmen, en nooit agi of str.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 14:26
TPS wel, maar niet voor avoidance. En aangezien TPS nu ongeveer het laatste is waar je naar hoeft te kijken, is AGI wel beter dan STR. Armor/Dodge > Block. Agi + Sta gebruik ik zelf wel bij een leuke stam bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goede avond allemaal,

Het is gelukt! Na ongeveer 3 avonden wipen op 25mans is professor dan eindelijk neer! Net als voorgaande avonden hebben we weer een aantal wipes gehad rond de 1%. Hoe frustrerend kan zo een gevecht zijn?

Uiteindelijk hadden we 1 keer te lage dps, 1 keer echt veel pech met de slime patches, 1 keer een tankfout en daarna opeens de healers die ermee stopten. Toen was de kill daar met maar 3 casualties. Eindelijk nog een baas neer die Marks laat vallen! Die dingen gaan nu over de toonbank voor 200-250 dkp, we verdienen er 14 per raidavond. Na de kill gingen we voor een 2de council kill, en die was echt extreem makkelijk in de pocket. Helaas werden alle goede mêlee dps gesloopt door TPS issues toen de casterdame het target werd. De tank was nieuw op dit gevecht en had helemaal geen aggro gebouwd tijdens het verzamelen van de orbs/wolken/whatever. Toch een oneshot terwijl zeker 50% van de guild dit gevecht nog niet had gedaan op 25mans. Heb nog de punishment sack kunnen looten ook! Ik denk dat ik de T10 shoulders ga gebruiken voor de 2setbonus, ookal moet ik mijn huidige shoulders dan downgraden van 264 offset naar 251 t10.

Van de week is de bloodqueen voor het eerst gekilled door de guild op 10mans, en dat is dus ons volgende target op 25. We hebben helaas maar tijd gehad voor 2 pogingen, maar die gingen wonderbaarlijk goed. De tweede try lukte het al om 8 mensen met bites te krijgen en rond de 35% te komen voor we dood gingen. De airphase kan beter maar is zeker te doen, en de dps kan overall een stuk hoger. De tweede try kreeg ik als eerste de buff, voor de eerste airphase kwam zat ik op 21k dps, aan het einde van het gevecht bleef ik hangen op 17k. Toch leuk om zulke hoge nummertjes voorbij te zien komen! De leercurve lijkt niet erg stijl, al moet ik zeggen dat de enrage timer wel heel snel dichterbij kwam.

Wat betreft expertise als tankadin, voor zover ik weet is het voor TPS inderdaad niet een heel belangrijke stat. Als het goed is gem je trouwens gewoon stamina ( of eventueel avoidance, bijna nooit voor tps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Zo ook even met Tuk weer aan de slag gegaan en dit is nu even het resultaat, zijn nog een paar kleine dingen die ik wil doen
Afbeeldingslocatie: http://www.shadowbumble.nl/Tuk.jpg

Kleine edit om mee te beginnen namelijk de unit frames waarin in mijn eigen unit frame gewoon mijn naam staat en ipv bij je target onder de health bar ook netjes In het frame.

Teven Omen even correct geskinned zodat deze mooi in de UI valt zelfde met Recount, en natuurlijk de DBM bars.

[ Voor 13% gewijzigd door ShadowBumble op 17-03-2010 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-07 00:47
Veel PvE sletjes hier zeg. :P Doe ook elke week ICC25 maar mijn god, wat zijn die eerste vier encounters saai aan het worden. Zou graag verder komen, maar met een pug lukt dat eigenlijk niet.. Hier's m'n warrior trouwens.

http://eu.wowarmory.com/c...t.xml?r=Sylvanas&cn=Nusai

Deze week hopelijk 2.200 in 3v3 en dan maar puntjes sparen voor tier 2 Wrathful Axe. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Ben de laatste dagen vooral bezig op mijn alt mage. Ondertussen is hij lvl 74 op 34%. Eergisteren nog twee leuke randoms gedaan. Dat was gisteren wel anders. Zit je in een groep met mensen allemaal level 73-75 en dan vragen ze aan elkaar waar blijven mijn emblems als ik ze win?, of een invallende druid die net aankomt bij de groep: Mage! Buff me! ... 5 seconden later ... Mage! Buff me!. Terwijl ik aan het typen ben om Novos in DTK uit te leggen want die kenden ze niet. Toen ik vervolgens zei dat hij even rustig aan moest doen en dat hij zelf ook kon buffen, kreeg iedereen een losse MotW :+ Diezelfde druid vroeg vervolgens ook waar we waren, dus ik zeg press m. Paladin healer; en dan?

:z

Hoe kom je tot 70+ zonder te weten dat al je currencies onder je character screen (c) zit en je kaart onder (m)? |:(

-edit- vergeet het vervolg :P

Vervolgens ben ik maar een beetje rond gaan neuzen in Dalaran, spullen opruimen. Ineens liep ik langs de BG's. Ben normaal niet van het PvP gebeuren, maar ik dacht waarom niet? Daar kun je ook xp vergaren tegenwoordig en het is weer wat anders. Enige was dat er helemaal niets stond wat al liep (en daardoor populair was voor dat tijdstip), anders dan Warsong Gulch. Ach die kende ik wel van de twee keer dat ik het ooit eerder gedaan had. Voor WoW kwam ik van de FPS games af, capture the flag was me wel bekend ;) Eerste potje liep al en we stonden achter, ze begonnen ook met een 4vs9 en dat was toen ik erbij kwam aardig evenwichtig in aantallen geworden.

Tegen mijn verbazing in ging ik heel lang niet dood. En dat voor een mage met hun adams costuumpjes 8) Maar toen het erom ging spannen heb ik mijn lieve gnome voor de aanstormende hordes gegooid om ze af te remmen met slows en frost abilities, terwijl onze flagrunner naar binnen kon rennen met de laatste vlag. En dat werkte zowaar :P

Tweede potje direct vanaf het begin mee doen en lange tijd ging het best gelijk op. Vlag werd gepakt, runner werd besprongen door een volledige groep. En dat aan beide kanten, zo kom je ergens :+ Alsnog gewonnen toen we ons verdeelden en horde flagrunners direct afknalden, terwijl de andere helft in een compacte groep met hun vlag naar onze basis liep.

Was wel grappig, wij hadden aardig wat priests aan onze kant en de horde hadden een berg hunters. Wat nog grappiger was, was de warlock aan de horde kant. Die was Demo en dacht in zijn demonform ons iedere keer te kunnen bestormen. En dan kom je een arcane gnomen mage tegen :+ Slow, Instant Arcane Blast (presence of mind), Arcane Barrage, Fireblast, dood :*)

[ Voor 50% gewijzigd door -BB- op 18-03-2010 07:40 . Reden: pvp ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
-BB- schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 07:21:
Ben de laatste dagen vooral bezig op mijn alt mage. Ondertussen is hij lvl 74 op 34%. Eergisteren nog twee leuke randoms gedaan. Dat was gisteren wel anders. Zit je in een groep met mensen allemaal level 73-75 en dan vragen ze aan elkaar waar blijven mijn emblems als ik ze win?, of een invallende druid die net aankomt bij de groep: Mage! Buff me! ... 5 seconden later ... Mage! Buff me!. Terwijl ik aan het typen ben om Novos in DTK uit te leggen want die kenden ze niet. Toen ik vervolgens zei dat hij even rustig aan moest doen en dat hij zelf ook kon buffen, kreeg iedereen een losse MotW :+ Diezelfde druid vroeg vervolgens ook waar we waren, dus ik zeg press m. Paladin healer; en dan?

:z

Hoe kom je tot 70+ zonder te weten dat al je currencies onder je character screen (c) zit en je kaart onder (m)? |:(
Vrij simpel: karaktertje kopen op level 70 is niet zo duur nu 80 de nieuwe norm is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-09 21:52
- Ebay
- Powerleveling service
- Questing only
- Zwakzinnigheid

Er zijn wel een aantal redenen te bedenken :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ach toen ik mijn Shammy / Druid / Rogue(76) & Priest(73) die ik via RAF ge powerboost heb moest je eens weten waar ik allemaal naar gezocht heb ;) maar dat was meer kwa spells enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Ach ja, ik was het gelukkig nog nooit tegen gekomen. Eens moet de eerste keer zijn ;)

Tank wilde ook weg gaan na de raptor boss, terwijl de laatste die erna komt nog geen 5 minuten langer duurt. Maar ja, dat wist hij niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Neelon schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 11:19:
[...]
Vanavond verhuist mn Druid als het goed is naar Dark Crusaders, in eerste instantie als social. Ik heb van het weekend met 1 van de officers en 2 anderen van DC een hele reeks randoms gedaan, samen met 2 vrienden die er nu ook in zitten. Had blijkbaar een goede indruk achtergelaten want schijnbaar vroegen ze naar mn druid. Ben nu iig druk bezig met het samenstellen van een kitty dps kit, want die hebben ze blijkbaar geen. Of ik daarna de overstap ga maken naar raider zien we later wel weer.
Nice, DC is een goede guild. Doe de groeten aan Tormenting :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Kennen jullie dat, dat je guild eindelijk een beetje op stoom lijkt te komen... vorige week Blood Council neer op 25man, guild first, tries op die dromerige draak gaan ook niet slecht... en dan gisteren een totale faal-avond. Het hele trash verhaal tot Marrowgar: bij iedere pull bijna wel 1 of meerderen dood. Meerdere bad pulls, mensen die pets niet onder controle houden, etc. Zelfs twee wipes op trash (!) (ook door bad pulls; 2 tansk die ieder een andere group pullen of healers die agro pakken en ge1shot worden)... Niet best, net alsof we voor het eerst in ICC waren :(

Na Marrowgar ging het langzaam steeds beter hoewel er weer compleet geklootvioold werd op Saurfang (een wipe, voor het eerst sinds heel wat weken alweer) maar ook die ging neer gelukkig, al had het me niet verbaasd dat de raid daar ergens zou stranden. Uiteindelijk slechts tijd gehad voor 2 tries op Council (en 2 fails).

Tsjongejonge wat een puinhoop was dat. Enige goede was dat de stemming gelukkig positief bleef; wel mensen in het algemeen oproepen beter te focussen maar geen persoonlijke aanvallen en geen gevloek of gescheld.

Morgenavond weer een poging, hopelijk maken we dan weer progress.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 19:12
SnoeiKoei schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 08:43:
Kennen jullie dat, dat je guild eindelijk een beetje op stoom lijkt te komen... vorige week Blood Council neer op 25man, guild first, tries op die dromerige draak gaan ook niet slecht... en dan gisteren een totale faal-avond. Het hele trash verhaal tot Marrowgar: bij iedere pull bijna wel 1 of meerderen dood. Meerdere bad pulls, mensen die pets niet onder controle houden, etc. Zelfs twee wipes op trash (!) (ook door bad pulls; 2 tansk die ieder een andere group pullen of healers die agro pakken en ge1shot worden)... Niet best, net alsof we voor het eerst in ICC waren :(

Na Marrowgar ging het langzaam steeds beter hoewel er weer compleet geklootvioold werd op Saurfang (een wipe, voor het eerst sinds heel wat weken alweer) maar ook die ging neer gelukkig, al had het me niet verbaasd dat de raid daar ergens zou stranden. Uiteindelijk slechts tijd gehad voor 2 tries op Council (en 2 fails).

Tsjongejonge wat een puinhoop was dat. Enige goede was dat de stemming gelukkig positief bleef; wel mensen in het algemeen oproepen beter te focussen maar geen persoonlijke aanvallen en geen gevloek of gescheld.

Morgenavond weer een poging, hopelijk maken we dan weer progress.
Komt idd bij ons ook wel eens voor, ik denk dat het te maken heeft dat mensen te makkelijk er over gaan denken als je er normaal makkelijk door heen loopt, geen focus etc.

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zooo net ff ingelezen,was er ff tussenuit :) sorry for the wall of text maar moest ff wat inhalen dus bij deze mijn inhaalslag vd afgelopen dagen :)
Disfigured schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 04:28:
Veel PvE sletjes hier zeg. :P

Deze week hopelijk 2.200 in 3v3 en dan maar puntjes sparen voor tier 2 Wrathful Axe. :)
hallo collega! --> PvP sletje hier :w :P

mmmmm die axe is idd heel erg lekker,vooral de bak aan stats die je erbij krijgt ik moet het nog zien te rooien met mn Quel'delar zwaardje :P succ6!
Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 12:50:
Daarnaast had ik 540 Stonekeeper Shards, dus die ingewisseld voor Honour tokens. Samen met de 22k honour die ik al had, heb ik Furious Gloves kunnen kopen en de 245 PvP Bracers. Met deze 3 items heb ik nu "al" 341 resilience en verder PvE gear. Ik word natuurlijk door echte PvP'ers flink in elkaar geslagen, maar ik kom er uiteindelijk wel. Ook zal ik meer WG gaan doen, op de momenten dat ik eraan denk :P

Wat me wel opvalt, is de elitist houding in BG's.
ooow das jammer vd shards salena daar had je ilvl 251 shoulders van kunnen kopen [editje: sorry waren wg marks of honor niet de shards],zit ook nog wat hit op voor je pvp hitcap ;) maar je komt er vanzelf..je moet maar zo zien dat het bij iedere upgrade makkelijker word en je komt er vanzelf ;) keep up the good work!

en tegen die houding van sommige rotte appels is maar 1 remedie --> Premades! die gaan vooral straks in cataclysm een grote rol spelen door de introductie vd rated battlegrounds :)
hulkie schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 09:02:

..We konden ons aardig handhaven op 2k rating, vooral door ZEER aggressief te spelen.

Ik weet dat resilience de sleutel is tot succes in arena's, maar in battlegrounds kom je nog redelijk goed weg als je vrijwel volledig in de 264 gear zit met mutilate spec.
ja met Agressief spelen kan je het gevecht naar je hand zetten en behoud je de controle maarja dat werkt alleen tegen andere agressieve teams,tegenwordig is defensief spelen in de arena helemaal Hot en er komen steeds meer zogenaamde "Turtle" teams met 2 of meer healers,ben in 5vs5 al een keer een team met 4 healers tegengekomen wat eindigde in een match van bijna 20 mins :P

ennuh Resilience is ook hot in de BG's je kan je idd aardig redden omdat je stealth hebt en lekker kan stunlocken :P maar als ik iemand ongeacht de klasse te pakken krijg zonder Resillience is het gauw gedaan met hem ;) heb je de recente resilience buff ook nog meegekregen? doet nu ong. het volgende bij 1k res:

-10% minder crit chance
-20% minder dmg door crits & drain effects
-21% minder dmg overal

vooral die laatste is een echte lifesaver en geeft je echt een enorm voordeel tegenover iemand die geen Resilience,voor de buff was het in arena nog populair om met een pve gegeared team de arena in te gaan zodat je gauw de healer kon nuken maar je hebt in pvp in pve gear nu het nadeel dat je zo'n 20-30% minder dmg doet maar wel gewoon de volle mep dmg ervoor terug krijgt..ook in bg's!!
hulkie schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 12:56:
Het viel mij inderdaad ook op dat pvpers vaak minder welbespraakt zijn om het zo maar even te noemen. Veel gescheld, veel getier, veel 1337-talk. Mijn verklaring is dat veel kids pvpen. Op zich ook wel logisch, die hebben meer tijd, betere reflexen, en mogen misschien niet altijd tot laat op blijven als de meeste raids bezig zijn… Misschien een beetje generaliserend, maargoed, daar ontkom je soms niet aan.
nou dat slaat echt als een lul op een drumstel :S ik zit in een pvp guild en daar is zowiezo 75% 20 jaar of ouder en pvp is een dynamische teamsport,die coordinatie,teamplay en het uitvoeren van wisselde tactieken vereist want de tegenstander in pvp zijn ook menselijk en een vaste tactiek bestaat dus niet..lukt iets niet in 1x dan moet je als het tij zich tegen je begint te keren al van tactiek wisselen en die talk die jij hoort/leest heb je overal (random dungeon ftw?),is server/battlegroup afhankelijk en niet alleen in pvp,om nou gelijk de stempel "kids"ergens opgooien is wel heel makkelijk hoor en raid tijden zijn afhankelijk van de guild/pug,als je er zeer vroeg uit moet voor je werk is dat ook niet op te brengen en zou je in principe ook overdag kunnen raiden! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidita
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:36
ShadowBumble schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 22:50:
Zo ook even met Tuk weer aan de slag gegaan en dit is nu even het resultaat, zijn nog een paar kleine dingen die ik wil doen

Kleine edit om mee te beginnen namelijk de unit frames waarin in mijn eigen unit frame gewoon mijn naam staat en ipv bij je target onder de health bar ook netjes In het frame.

Teven Omen even correct geskinned zodat deze mooi in de UI valt zelfde met Recount, en natuurlijk de DBM bars.
Heel klein vraagje met betrekking tot je UI...

Ik ben nu ook bezig geweest met TUK maar ik krijg het maar niet voor elkaar. Ik wil net als jou naast mijn normale skillbar ook wat extra aparte slots plaatsen. Zeg maar die slots waar jij je mounts en potions in hebt gezet. Moet je dit in tukui.config.lua instellen of ergens anders?

Alvast bedankt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 16:07

Rexomnium

Vincam aut moriar

Ik snap nog maar weinig van dit spel. Mijn Rogue begint nu aardig in de gear te komen en uiteraard wil ik het maximale eruit halen. In een 10 mans raid doe ik rond de 6k DPS en met 25 man kruipt dat al gauw richting de 8, 9 soms zelfs 10k DPS. Toch heb ik het gevoel dat dit niet het maximale is, temeer omdat sommige rogues met minder of gelijkwaardige gear mij telkens verslaan.

Dit kan meerdere oorzaken hebben. Zij kunnen onder andere simpelweg hun rotatie beter onder controle houden (en dus een betere speler zijn), of ze hebben andere gems, builds, etc. die precies op hun gear is afgestemd. Dat laatste probeer ik nu ook te bereiken met het programma Rawr. Daar heb ik mijn rogue al meerdere keren in geprobeerd te fine tunen, maar hij komt telkens met een build waarin ik Envenemon finishers moet gebruiken met de sword en axe die ik heb! Omdat die build ver in de assassination tree is, worden er een hoop points verspild aan talents waar ik geen hol aan heb (Puncturing Wounds, Close Quarters Combat, etc). Toch weet ik op dummies daar betere resultaten mee te behalen (5k DPS unbuffed vs 4,2k DPS unbuffed), maar zodra ik dit in een raid ga gebruiken, sta ik ergens in het midden van de DPS charts.

Met de typische combat build (20/51/0) haal ik de beste resultaten. Alleen zijn deze lager dan andere rogues in mijn klasse. Misschien dat iemand nog een betere oplossing heeft?

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 09:18:
nou dat slaat echt als een lul op een drumstel :S ik zit in een pvp guild en daar is zowiezo 75% 20 jaar of ouder en pvp is een dynamische teamsport,die coordinatie,teamplay en het uitvoeren van wisselde tactieken vereist want de tegenstander in pvp zijn ook menselijk en een vaste tactiek bestaat dus niet..lukt iets niet in 1x dan moet je als het tij zich tegen je begint te keren al van tactiek wisselen en die talk die jij hoort/leest heb je overal (random dungeon ftw?),is server/battlegroup afhankelijk en niet alleen in pvp,om nou gelijk de stempel "kids"ergens opgooien is wel heel makkelijk hoor en raid tijden zijn afhankelijk van de guild/pug,als je er zeer vroeg uit moet voor je werk is dat ook niet op te brengen en zou je in principe ook overdag kunnen raiden! |:(
Ugh not this shit again ^^ Laten we niet PvP vs PvE discussie hier gaan starten :)

Overdag raiden is overigens nagenoeg onmogelijk als je tenminste met een guild wilt gaan die geen crap progress heeft (of top-world is en er 24/7 voor uit trekt). Puggen != raiden, dat is t zelfde als queuen voor een BG of non-rated arena's en zeggen dat je een PvP'er bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inferno schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 09:55:
[...]
Ugh not this shit again ^^ Laten we niet PvP vs PvE discussie hier gaan starten :)

Overdag raiden is overigens nagenoeg onmogelijk als je tenminste met een guild wilt gaan die geen crap progress heeft (of top-world is en er 24/7 voor uit trekt). Puggen != raiden, dat is t zelfde als queuen voor een BG of non-rated arena's en zeggen dat je een PvP'er bent...
ooow sorry ik wilde met mijn reactie geen PvP vs PvE war ontvlammen,reageerde alleen op een post waar ik het totaal niet mee eens was ;) het ging voornamelijk om "PvPers zijn Kiddo's" en daar was ik het niet mee eens ;) heb zelf ook lang geraid en dat heb ik achter me gelaten,mijn keus maar dat wil niet zeggen dat ik PvP beter vind dan Pve want ieder doet zijn ding in wow en dat laat ik ook in zn waarde ;) Hulkie maakte de link van Kids-->niet laat opblijven-->pvp en ik wou met die vergelijking aan tonen dat dat in pve net zo goed mogelijk was dus vandaar ;) sorry voor de verwarring

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ErwienO schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 08:59:
[...]

Komt idd bij ons ook wel eens voor, ik denk dat het te maken heeft dat mensen te makkelijk er over gaan denken als je er normaal makkelijk door heen loopt, geen focus etc.
Jup hadden we gisteren nog, even iets te makkelijk met 2 tanks (meestal doen we 3 voor die trash groepjes voor BQL cc doen we eigenlijk niet) alles gepulled en dat ging toch even fout toen ik blood sap =stun) op me kreeg en de andere tank blood mirror. Ach blijf je wakker :)

Gisteren lekker raidavondje, we hadden weer precies 25 man dus dat was vast fijn, alles plat tot Sindragosa en het was nog niet eens half 11. Dus die maar even voor de raid van vanavond bewaard zodat we nog wat anders hebben dan LK wipen vanavond :)

@Rex envenom is voor mutilate builds, maw daar heb je daggers voor nodig. Als je swords/maces/axes hebt ga je idd combat dacht dat 20/51 idd nog steeds king was. Mutilate is voor single target fights zeker beter dan combat maar het verschil zou niet HEEL groot moeten zijn (combat rogues komen vaak voor mijn gevoel lager uit omdat ze hun cds niet goed gebruiken).

[ Voor 18% gewijzigd door porn* op 18-03-2010 10:35 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:26

Nibbz

Postmaster General

Vroeger PvP'de wij ook erg veel.. maar sinds dat wotlk uit kwam, zijn we hier van afgestapt.. pvp was minder leuk, omdat het allemaal zo snel ging.. althans, niet te vergelijken met tbc pvp. (ik heb mensen wel eens horen zeggen dat de burst dmg er omhoog geschoten is bij de meeste classes).

Ik weet dan niet hoe het nu op dit moment gesteld is met het pvp'en. Moet mijn warrior eigenlijk weer eens respecen naar dps-pvp en kijken hoe het gaat (inmiddels 1K res dus dat moet wel te doen zijn).

maar het lijkt me, dat de 45 min arena potjes, tot verleden tijd behoren. (<3 love druid+warrior vs druid+warrior, duurde altijd tering lang ;))

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik heb niet meer gepvped sinds Classic, nog weleens gekeken in TBC maar vondt er niet veel meer aan, pvp in pve gear was imo toch leuker. Natuurlijk een rogue kon stunlocken en ging(gaat) ook voor clothies maar ik had er wel meer plezier in. Sinds dat resillience is toegevoegt eigenlijk niets meer met pvp gedaan, enige reden waarom ik 'pvp enabled' ben is omdat ik VoA wel weer grappig vindt.

Op mijn main toendertijd, undead priest heb ik altijd een hoop lol gehad met pvp, totdat de welbekende mindflay nerf kwam, toen ben ik maar disc gegaan. BG's vindt ik ook niet echt boeiend meer met die tijd limieten.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nibbz schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 10:29:
Vroeger PvP'de wij ook erg veel.. maar sinds dat wotlk uit kwam, zijn we hier van afgestapt.. pvp was minder leuk, omdat het allemaal zo snel ging.. althans, niet te vergelijken met tbc pvp. (ik heb mensen wel eens horen zeggen dat de burst dmg er omhoog geschoten is bij de meeste classes).

Ik weet dan niet hoe het nu op dit moment gesteld is met het pvp'en. Moet mijn warrior eigenlijk weer eens respecen naar dps-pvp en kijken hoe het gaat (inmiddels 1K res dus dat moet wel te doen zijn).

maar het lijkt me, dat de 45 min arena potjes, tot verleden tijd behoren. (<3 love druid+warrior vs druid+warrior, duurde altijd tering lang ;))
ja burst is idd flink omhoog gegaan net zoals de stats op de gear natuurlijk :) maar de resilience buff heeft wel een hoop goedgemaakt met als gevolg dat je nog steeds de snelle en dynamische gameplay hebt maar dat je toch ook meer durability hebt omdat je langer meegaat in een gevecht :)

met 1k resilience kom je een heel eind en begin je het effect van resi ook goed te merken tijdens het spelen,Arena potjes zijn mede door de healing nerf in pvp wat korter geworden maar potjes van 45 minuten zijn zeker nog wel mogelijk hoor,als je bijv. 2 turtle teams tegenover elkaar hebt kan dat zeer lang duren en bij resto druud+warrior is het gewoon afwachten welke healer er het eerst zonder mana komt te zitten en dat duurt meestal wel ff haha

hoop trouwens dat Alterac Valley ook weer een beetje richting de gameplay van vroeger gaat als de nerf van 40 spelers naar 25 spelers een keertje uitkomt :) wordt het weer torentje voor torentje veroveren en verdedigen :9~
prutser001 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:04:
BG's vindt ik ook niet echt boeiend meer met die tijd limieten.
nee ken het gevoel haha vond het ook jammer dat de tijdslimieten live gingen maar aan de andere kant begrijp ik het wel want gisteren bijv gingen we met een premade wsg in en pakte gelijk de vlag en toen besloten we voor de [Wrecking Ball] achievement te gaan en ging er gelijk de helft vd groep naar de GY vd horde om ze daar te campen waarna we gewoon tot 5 minuten voor het eind vd BG hordies hebben lopen farmen waarna zelfs de healer de achievement had,als dit niet timed was kon je dit volhouden tot in het oneindige en als je dan bij de andere partij zit wordt je daar niet blij van..leavde en joinde ook aardig wat hordies en sommige bleven gewoon afk op de gy staan dus snap het wel :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2010 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:06:

hoop trouwens dat Alterac Valley ook weer een beetje richting de gameplay van vroeger gaat als de nerf van 40 spelers naar 25 spelers een keertje uitkomt :) wordt het weer torentje voor torentje veroveren en verdedigen :9~
15 vs 15 AB, ga daar maar torentjes verdedigen :)
Dont toch my AV :Y) Lekker honor farmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wootlock schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:13:
[...]

15 vs 15 AB, ga daar maar torentjes verdedigen :)
Dont toch my AV :Y) Lekker honor farmen
Het geen wat ik herriner van AV, was spelen spelen uitloggen 3 uur later terug komen en weer in de zelfde BG komen die nogsteeds bezig was ! haha
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.