Zertaxka schreef op maandag 15 maart 2010 @ 16:45:
Ook gelijk wat BG's gedaan in mijn PvE zooi. En dat is zelfs nog meer fun. Beacon op mezelf en healen maar.
Toevallig IoC aan het doen. Zie ik bij de workshop in 1 keer een Flag of Ownership voorbij vliegen.
En van niemand anders dan Vivaladen! Effe een whisper gestuurd natuurlijk.
In diezelfde battle met 3 andere holy pala's lekker bezig geweest voor de horde keep. Allemaal beacon op zichzelf en je bent niet te verslaan. Uiteraard gewonnen en zelfs nog 4 killing blows kunnen scoren. Judgements en holy shock komen nog best hard aan als holy, en zelfs melee gaat nog aardig.

haha ja wat is het toch een kleine wereld he?

en tja blijft toch een leuk speeltje van me hehe

en het was een eer om naast je te hebben mogen vechten Broeder Paladin! goed om te zien dat je ook eens kwam kijken bij het front

altijd leuk om een Mede GOTer tegen te komen
sorry voor mn afwezigheid was er ff lekker een lang weekendje tussenuit..ga zo ff verder teruglezen haha
gisteren niet zoveel uitgespookt,wat BGtjes gedaan en 10 potjes arena (5vs5) met een nieuwe setup..we gingen eerst eigelijk voor de LoL en punten maar al gauw zaten we op een bijna 700 rating dus dat gaan we ff volhouden met wederom een belachelijke setup maar het werkt wel haha (2x ret pally,1x prot pally,2x arms warrior) we hadden eigelijk alleen moeite met de zogenaamde Turltle Teams..voor de rest is het nog ff wennen vooral voor de pallies (wie doet wat en wanneer) vooral leuk als je een healer stunt en die gelijk door 2 warriors dood ge-Bladestormed..mmm moet alleen nog ff een postje maken op ons guild forum over Line of Sight in arena's denk ik

(goed gevochten btw Coast

)
vandaag ga ik lekker optijd naar huis toe en gaan mn 1k resilience warrior maatje en ik eens experimenteren hoever je met een echt LoLteam kan komen,we gaan natuurlijk voor de 1800+ rating

maar zien wel hoever we komen haha oow je merkt trouwens wel het verschil met 1k resilience -->mensen hebben 10% minder kans om op me te critten,crit dmg wordt gereduceert met 25% en alle dmg toegebracht door een vijandelijke speler wordt gereduceert met 21%!!! mmmmmmmm
trouwens weer wat op de PTR gebeurd : honor die je zou krijgen voor iedere BG mark of honor wordt generfed van 2000 naar 185 honor per stuk! gelukkig maar anders zou het afgelopen zijn met de epic gem markt haha en tja dan wordt iedereen die een beetje marks of honor heeft verzameld stinked rijk (kwa honor dan

)
tevens hebben ze de reward die je krijgt voor je eerste "Random Battleground" en je 1ste "Call to Arms" zo getweakt dat ie niet meer stacked en je dus of van je eerste Random BG(vervangt de Daily BG quest kwa bonus) of je eerste Call to Arms(vervangt de holliday/weekend BG bonus) die 30 HK aan honor + 25 arena points krijgt en niet van allebij,doe je dus eerst de Call to Arms en daarna een Radom bg dan wordt de beloning in de laatste uitgekeerd alsof je voor een 2e keer op een dag een Random BG wint (15hk aan honor) rewards zijn dus nu als volgt :
Random BattleGround/Call to Arms (1e overwinning van 1 vd 2 per dag) :
-30HK aan honor
-25 Arena points
Random Battleground/Call to Arms (2e overwinning of meer) :
-15HK aan honor
Random Battleground/Call to Arms (verlies) :
-5HK aan honor
de overige dingen die in de notes stonden blijven onveranderd en gewoon van kracht:
-Marks of Honor Verdwijnen (worden waarschijnlijk 185 honor per stuk waard)
- 100% meer honor van Honor Kills
- 50% minder Xp in battlegrounds
- 50% minder Honor van WG weekly quests!
-Conversie van honor uitgekeerd in HK's ipv een vast aantal honor voor het behalen van objectives in BG's
denk persoonlijk
niet dat 3.3.3 morgen live gaat,heb er nog geen berichten over gezien en het is weer gewoon schedualed maintenance van 05.00 - 11.00 dus ga mn geld op volgende week of die week erop zetten
p.s. --> VivaLaDen vind het een Slecht idee om Bladestorm van Warriors te buffen met een Disarm effect!