Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 14:52:
over Cataclysm gesproken, ik heb van horen zeggen dat wij (DK tank's) mischien shields krijgen o_O
iemand hier iets meer over gehoord? :D
het zou imo wel iets te warrior achtig worden, maar ik vind het wel vet :P
het is nu toch wel zo dat ik shieldblock gewoon mis in het algemeen, dan ben ik wel een avoidance addict dus heb kwa avoidance niet zoveel problemen, alleen mijn hp; 37k unbuffed is nog wat laag

dnbrainwash // ahn'qiraj
Nah, lijkt mij nou net niet leuk. DW en 2H tanking is nu juist de niche van de Deathknight tank. Als we shields krijgen dan worden we een soort warriors met een extra magic shield. Parry's worden straks 50% damage block ipv, 100%. Dus we krijgen waarschijnlijk wel een extra mechaniek of buff om dat op te vangen.

Blistig, DK tank Bloodscalp ,Hollands bier team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Afgelopen woensdag mijn ret offspec ingeruild voor holy op mijn protadin alt. Hebben een 2e holy pala nodig, dus ik dacht laat ik het eens proberen. Nog nooit geheald als pala, maar wel de nodige gear in de bank. Snel een random om te oefenen. En het ging niet eens zo slecht, en niet geheel onbelangrijk, het bevalt me erg goed tot nu toe. S'avonds dan ook de raid op mijn pala geheald ipv op mijn shaman. Moet nog wel hier en daar wat meer dingen uitzoeken, maar ik denk dat ik dus een nieuwe main heb.

Ook gelijk wat BG's gedaan in mijn PvE zooi. En dat is zelfs nog meer fun. Beacon op mezelf en healen maar.

Toevallig IoC aan het doen. Zie ik bij de workshop in 1 keer een Flag of Ownership voorbij vliegen.
En van niemand anders dan Vivaladen! Effe een whisper gestuurd natuurlijk.
In diezelfde battle met 3 andere holy pala's lekker bezig geweest voor de horde keep. Allemaal beacon op zichzelf en je bent niet te verslaan. Uiteraard gewonnen en zelfs nog 4 killing blows kunnen scoren. Judgements en holy shock komen nog best hard aan als holy, en zelfs melee gaat nog aardig.

Ook nog ICC 10 gedaan. Deathwhisper, gunship, Rotface en Bloodqueen op heroic. Deze zijn niet veel moeilijker dan de normale. Hadden op Marrowgar een trial dps mee anders was die ook wel te doen op HC.

Kortom, had veel eerder een keer holy moeten proberen.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 12:42
Warriors en dan vooral tanks worden steeds minder nuttig. Gewoon omdat blizzard elke plate (en druid) class als tank wil hebben zelfs als ze de gear niet hebben.

Geen crits meer, geen defense meer etc etc. Iedereen doet super dps dit terwijl dat gewoon niet hoort. Nou een warrior tank eigenlijk nog het minst. Warrior en druid tanks zijn de meest achtergestelde class in pve. En dit vooral omdat ze het niet kunnen balancen voor PvP.

Ze moeten terug naar de roots, dus gewoon weer crits en defense. (wat er dus af gaat). Daarnaast gewoon weer spelldmg en healing power.

Het gearen is al zo makkelijk dat wordt door al die veranderingen alleen maar beter. Straks krijgen warriors nog voordeel van mana/5 zodat ze ook pala gear kunnen gebruiken.

Back to basic zou ik zeggen, maar helaas vind blizard dat niet.

Ik ben nu bezig op m'n mage, en ik moet zeggen dps is echt te makkelijk, gewoon een beetje lui achter de tank aan hobbelen en spells schieten. Frustrerend is wel dat ik regelmatig 5k gs (pala) tanks tegen kom niet niet kunnen tanken. Ik heb geen super gear (4.5k gs) en ik moet bij vele oppassen dat ik niet overagro (zelfs op bosses). Pas een goede warrior tank tegen gekomen, en daar kon ik lekker vol aoe door gaan, zonder me zorgen te maken. (nou ja over mijn mana pool wel).

Hopelijk kan ik binnekort een keertje mee op een alt icc run, want de gear die ik kan krijgen van badges en craftebles raakt snel op nu.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 19:48

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Kevinp schreef op maandag 15 maart 2010 @ 16:53:
Pas een goede warrior tank tegen gekomen, en daar kon ik lekker vol aoe door gaan, zonder me zorgen te maken. (nou ja over mijn mana pool wel).
Welke server ik kwam toevallig laatst een Mage tegen in een PUG die exact hetzelfde zei

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Ok ik heb nu die Cobalt set op aanraden van jullie aangeschaft en vraag me nu af of dit zo'n verbetering gaat brengen.. ik heb screenshots gemaakt voor en na die set ge-equiped te hebben en zie dat er niet superveel verschil in zitten..

Voor:
Strength = 359
Agility = 134
Stamina = 793
Armor = 11475
Defense = 350
Dodge = 12.01%
Parry = 10%
Block = 7%
Na:
Strength = 473
Agility = 134
Stamina = 732
Armor = 11891
Defense = 471
Dodge = 16.68%
Parry = 14.57%
Block = 11.84%
Ik zie dus wel dat mijn block bijna verdubbeld is maar verder zijn het (in mijn ogen) maar marginale verschillen.. stamina zelfs achteruit waar ik juist zo op zoek naar was..

En ik ben inderdaad lvl 70, geen 80.. was dus geen typefout ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sianto
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-03 00:34
zo... dat is de eerste keer dat ik iemand anders van karazhan op tweakers zie...

die defense is anders wel flink verbeterd ten opzichte van wat je eerst aan had, als ik hetme goed herinner moest je op lv 70 voor TBC heroics 490 defense hebben, dus het tanken zou nu absoluut makkelijker moeten zijn

daarbij is de kans dat je geraakt word nu ook een stuk lager, je hebt een totaal van zo'n 12% extra dodge/parry/block

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 07:53
Tja check je defense, die is omhoog geschoten. Dat is belangrijk om ervoor te zorgen dat je geen crits meer zult ontvangen (crit = dubbele damage dus dat scheelt nogal).

Verder zijn (o.a. door je hogere defense) je dodge en parry enorm omhoog gegaan; beiden met ongeveer 4.6%. Dat betekent dus dat je ongeveer 9.2% minder schade zult ontvangen; dat is dus behoorlijk substantieel.

Block bedoel je neem ik aan kans om te blocken mee; check ook even je block value. Dit is de hoeveelheid schade die je met iedere block tegenhoudt. Aangezien je strength flink omhoog is gegaan, zal je block value ook zijn gestegen. Ook op dat front krijg je dus flink minder schade, zeker op trash waar je vaak veel (kleine) klappen krijgt.

Jammer dat je stamina inderdaad iets teruggelopen is, maar ik denk dat daar ruim voldoende avoidance en mitigation tegenover staat. Maar het is inderdaad wel jammer dat PUGs vaak alleen naar je stamina / HP kijken en niet naar de rest van je stats :(

Edit@hierboven: 490 defense is tegen een raidboss van level 73, terwijl bosses in heroics slechs level 72 zijn. Dan heb je dus 485 defense nodig om niet gecrit te kunnen worden.

Edit2: OK, je wilt WotLK normals tanken, maar dat komt dus ongeveer op hetzelfde neer als de mobs level 72 zijn... Nu dus nog alleen nieuwe ringen, trinkets en cloak. Die spellpower items kunnen echt niet meer :)

[ Voor 16% gewijzigd door Morrar op 15-03-2010 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

(jarig!)
Even een TukUI vraagje.
Ik heb de IF nogmaals installed, maar is er wellicht een manier om de config.lua een beetje gebruikersvriendelijk in mijn kladblok te krijgen?
Alles staat nu in pakweg 6 regels opeengepakt.

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 07:53
Notepad++ al geprobeerd? Sowieso een heel prettige editor imho :)

Ligt waarschijnlijk aan het verschil tussen EOL characters (end of line) tussen Linux en Windows; Linux gebruikt \n en Windows \r\n (als ik het goed heb). Je kan ook Wordpad gebruiken, die kan het geloof ik wel aan.

[ Voor 62% gewijzigd door Morrar op 15-03-2010 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

(jarig!)
Thnx! Wordpad does the trick! :)

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 10:12
Deze week weer Lich King 25 heroic geprobeerd. Eindelijk paar keer voorbij p1 gekomen. Die fight is echt hardcore moeilijk, maar we hebben nu goede progress gemaakt voor volgende week. Beetje lame dat hij min of meer unbeatable is tot die buff sterker wordt. -_-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zertaxka schreef op maandag 15 maart 2010 @ 16:45:

Ook gelijk wat BG's gedaan in mijn PvE zooi. En dat is zelfs nog meer fun. Beacon op mezelf en healen maar.

Toevallig IoC aan het doen. Zie ik bij de workshop in 1 keer een Flag of Ownership voorbij vliegen.
En van niemand anders dan Vivaladen! Effe een whisper gestuurd natuurlijk.
In diezelfde battle met 3 andere holy pala's lekker bezig geweest voor de horde keep. Allemaal beacon op zichzelf en je bent niet te verslaan. Uiteraard gewonnen en zelfs nog 4 killing blows kunnen scoren. Judgements en holy shock komen nog best hard aan als holy, en zelfs melee gaat nog aardig.
:w haha ja wat is het toch een kleine wereld he? :P
en tja blijft toch een leuk speeltje van me hehe :P en het was een eer om naast je te hebben mogen vechten Broeder Paladin! goed om te zien dat je ook eens kwam kijken bij het front ;) altijd leuk om een Mede GOTer tegen te komen :D

sorry voor mn afwezigheid was er ff lekker een lang weekendje tussenuit..ga zo ff verder teruglezen haha

gisteren niet zoveel uitgespookt,wat BGtjes gedaan en 10 potjes arena (5vs5) met een nieuwe setup..we gingen eerst eigelijk voor de LoL en punten maar al gauw zaten we op een bijna 700 rating dus dat gaan we ff volhouden met wederom een belachelijke setup maar het werkt wel haha (2x ret pally,1x prot pally,2x arms warrior) we hadden eigelijk alleen moeite met de zogenaamde Turltle Teams..voor de rest is het nog ff wennen vooral voor de pallies (wie doet wat en wanneer) vooral leuk als je een healer stunt en die gelijk door 2 warriors dood ge-Bladestormed..mmm moet alleen nog ff een postje maken op ons guild forum over Line of Sight in arena's denk ik :P (goed gevochten btw Coast :w )

vandaag ga ik lekker optijd naar huis toe en gaan mn 1k resilience warrior maatje en ik eens experimenteren hoever je met een echt LoLteam kan komen,we gaan natuurlijk voor de 1800+ rating 7(8)7 maar zien wel hoever we komen haha oow je merkt trouwens wel het verschil met 1k resilience -->mensen hebben 10% minder kans om op me te critten,crit dmg wordt gereduceert met 25% en alle dmg toegebracht door een vijandelijke speler wordt gereduceert met 21%!!! mmmmmmmm :D

trouwens weer wat op de PTR gebeurd : honor die je zou krijgen voor iedere BG mark of honor wordt generfed van 2000 naar 185 honor per stuk! gelukkig maar anders zou het afgelopen zijn met de epic gem markt haha en tja dan wordt iedereen die een beetje marks of honor heeft verzameld stinked rijk (kwa honor dan :P )

tevens hebben ze de reward die je krijgt voor je eerste "Random Battleground" en je 1ste "Call to Arms" zo getweakt dat ie niet meer stacked en je dus of van je eerste Random BG(vervangt de Daily BG quest kwa bonus) of je eerste Call to Arms(vervangt de holliday/weekend BG bonus) die 30 HK aan honor + 25 arena points krijgt en niet van allebij,doe je dus eerst de Call to Arms en daarna een Radom bg dan wordt de beloning in de laatste uitgekeerd alsof je voor een 2e keer op een dag een Random BG wint (15hk aan honor) rewards zijn dus nu als volgt :

Random BattleGround/Call to Arms (1e overwinning van 1 vd 2 per dag) :
-30HK aan honor
-25 Arena points

Random Battleground/Call to Arms (2e overwinning of meer) :
-15HK aan honor

Random Battleground/Call to Arms (verlies) :
-5HK aan honor

de overige dingen die in de notes stonden blijven onveranderd en gewoon van kracht:

-Marks of Honor Verdwijnen (worden waarschijnlijk 185 honor per stuk waard)
- 100% meer honor van Honor Kills
- 50% minder Xp in battlegrounds
- 50% minder Honor van WG weekly quests!
-Conversie van honor uitgekeerd in HK's ipv een vast aantal honor voor het behalen van objectives in BG's

denk persoonlijk niet dat 3.3.3 morgen live gaat,heb er nog geen berichten over gezien en het is weer gewoon schedualed maintenance van 05.00 - 11.00 dus ga mn geld op volgende week of die week erop zetten ;)

p.s. --> VivaLaDen vind het een Slecht idee om Bladestorm van Warriors te buffen met een Disarm effect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Gisteravond voor het eerst sinds een paar weken weer gespeeld. Domweg geen tijd gehad, maar ik had er wel zin in om weer eens te spelen. Puur instinctief de eerste in mijn charlist gepakt, mijn lvl 73 mage. Had niet echt zin om alleen dom te gaan questen, daarom ook mezelf in de LFG-tool gezet. Mijn vrouw wilde op zich ook wel en pakte haar lvl 71 hunter erbij. Die speelt ze normaal nooit meer, ze vind het verschikkelijk om met een hunter te levellen als ze het alleen moet doen :+

Als eerste konden we in een al lopende UK mee. Alleen de laatste twee bazen waren nog in leven, dus we moesten even een end lopen. Had verder niet op de groep gelet, maar zag ineens xp voorbij komen. Ze waren met zijn 3en trash aan het slopen. Toen zag ik dat de tank een 80 warrior was. Mezelf niet teveel illusies gemaakt, dat houd je nooit bij. Die gaat gewoon hard aan één stuk door. Toch nog tot 1k dps gekomen, totdat we bij de laatste baas kwamen. Die stunde me twee keer zo hard dat ik en bijna dood was, en ik met die fight maar 400dps haalde :+

De tweede duurde ongeveer twintig minuten en toen kwamen we in Nexus. Debiele boom als healer, die vond dat mana drinken voor mietjes was en de hunter moest al helemaal niet gaan drinken want die hebben Viper. Totdat hij zelf ging drinken halverwege, toen moest iedereen wachten. Feit dat druids innervate hebben dat boeide ineens niet. Kneus :/ We hadden overigens weer een warrior tank en die bleef ook gaan. Snap het wel met rage, maar het had iets minder gekund. Op een gegeven moment kon de healer het bijna niet meer aan en kwam hij net weg met 0,3% HP

Al met al toch een half level bij elkaar en 78g & 2 emblems rijker :) Zeker voor herhaling vatbaar.

Btw wat ik best bizar vond was dat ik op trash met 3/4 tegelijk toch op 3200-4000dps kwam met Blizzard. Dat terwijl ik Arcane specced ben. Als ik daar nog een instant Firenova onder gooide dan ging hij helemaal door het dak (voor dat level dan). Moet wel zeggen dat ik nog geen echte dps class op hogere levels gespeeld heb, ben het niet gewend die cijfers.

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Ik zie bij veel UI's zo'n zwart vlak onderaan het scherm waarin alle zaken gesorteerd zijn inclusief map enzo.
Nu ben ik (echt waar hoor!) al een tijdje via curse addons e.d. aan het kijken maar ik ken het gewoon niet vinden.

Iemand een idee hoe het heet of waar ik naar moet zoeken?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-09 12:26

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Damien2004 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 07:56:
Ik zie bij veel UI's zo'n zwart vlak onderaan het scherm waarin alle zaken gesorteerd zijn inclusief map enzo.
Nu ben ik (echt waar hoor!) al een tijdje via curse addons e.d. aan het kijken maar ik ken het gewoon niet vinden.

Iemand een idee hoe het heet of waar ik naar moet zoeken?
Hiervoor kun je onder andere de addon kgPanels gebruiken.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Dricus schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 08:11:
[...]

Hiervoor kun je onder andere de addon kgPanels gebruiken.
TNX!! :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goede morgen allemaal!

Ik ben gister voor het eerst sinds tijdens weer eens een BG in gegaan op mijn rogue. Strand of the Ancients (?) geloof ik. Met 0 resilience maar wel dikke pvE gear kwam ik toch een heel eind. Ik had een flinke berg killing blows en 1op1 won ik eigenlijk altijd… Een beetje handig omgaan met stunlocks in combinatie met blind en vanish en je komt toch een heel eind. We verloren de BG trouwens wel vrij stevig. Daarna heb ik nog een tijd op trilo gezeten om een druid, shadowpriest, en rogue uit mn guild wat tips te geven in arena, en ook vooral om een beetje mee te luisteren met hoe het ze verging. De 9de pot die ze speelden resulteerde in een overwinning.

Voor dit kleine pvp verhaal ben ik met mijn paladin een pugje naar icc10 gejoined. Daar pakten we redelijk makkelijk de eerste 4 bazen, van het gunship mocht ik nog het shield looten ook! Die staat mn dwerg best goed overigens!

Ome Saurfang dropte een mooie staff voor de casters, de boom won de roll, maar de masterlooter gaf het item toch aan zichzelf. Toen daar enige discussie over begon was hij ineens d/c… wat een pech dat je net op het moment dat je de loot aan iemand anders kan geven je verbinding er mee stopt! ;)

Anyway, best een domper op een prima run. Die kerel heeft zijn naam en zijn trial bij zijn nieuwe guild verneukt door een 251 item te pakken… stumpert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:42
Gisteren eigenlijk niet veel gedaan. Heb eerst even beide runs gedaan via de LFG voor easy emblems. Kwam ToC voorbij op normal, had ik nog nooit gedaan dus dat kwam mooi uit of normal. Even aftasten zeg maar^^

Daarna doelloos door Icecrown aan het vliegen, was er iemand die vroeg naar hulp voor de group q's, arena en nog wat dingen. Ik had toch niets te doen, en aangezien mijn offspecc tanking met naxx25 en ulduar gear heeft vond ik dat we het met zijn tweetjes wel zouden redden. Dat was het geval, en door mijn tanking skills meteen een trial voor zijn guild in de pocket. Zou mooi zijn, want dan kom je tenminste zonder achievements in de instances :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

defiler1974 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 16:41:
[...]

Nah, lijkt mij nou net niet leuk. DW en 2H tanking is nu juist de niche van de Deathknight tank. Als we shields krijgen dan worden we een soort warriors met een extra magic shield. Parry's worden straks 50% damage block ipv, 100%. Dus we krijgen waarschijnlijk wel een extra mechaniek of buff om dat op te vangen.

Blistig, DK tank Bloodscalp ,Hollands bier team
zeker mee eens, maar stiekem lijkt het me toch wel leuk voor een keertje O-)

ikzelf dualwield op het moment omdat ik de frost spec een keer goed uit wou proberen en dat bevalt me wel, hit als een trein, hoge avoidance ( 32% dodge 26% parry)
als ik die axe van saurfang of marrowgar25 man krijg ben ik weer terug naar blood, aangezien ze nu ineens wel de tier bonus voor blood hebben gemaakt ^^
ik had alleen een beetje het probleem met agro houden in blood op grote groepen. daar heb ik met frost 0 last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
En bedankt allemaal, na al dat geneuzel over rogues ga ik er toch maar weer 1tje starten.
Gelukkig heb ik mijn Heirloom set nog. Alleen twijfel ik een beetje over de professions.
Denk dat ik maar eens bloemetjes ga plukken en me eigen 'toverdrank' ga brouwen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Laatst online: 13-09 16:51
-BB- schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 07:29:
We hadden overigens weer een warrior tank en die bleef ook gaan. Snap het wel met rage, maar het had iets minder gekund. Op een gegeven moment kon de healer het bijna niet meer aan en kwam hij net weg met 0,3% HP
Ik knal op mijn warrior ook keihard door. De enige waar ik goed op let is mijn healer. Imho als je je healer laat creperen ben je een slechte tank. Manabreak is heilig.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hulkie schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 08:30:
Met 0 resilience maar wel dikke pvE gear kwam ik toch een heel eind. Ik had een flinke berg killing blows en 1op1 won ik eigenlijk altijd
dan heb je geluk gehad,voor iemand met 1k resilience ben je gewoon een gratis kill ;) ik laat de wat nieuwere/minder ervaren guildies altijd de pvp armor sets uit hun hoofd leren zodat ze iemand in pve gear makkelijker leren herkennen ;) met de recente resilience buff heb je dat ook echt nodig in pvp het geeft je gewoon een 10-25% minder dmg buff! wat het verschil tussen leven en dood betekend in pvp en dan nog niet te spreken over de crit reductie buffs die het je geeft..

hiermee is gelijk de heerschappij in de arena van pve gegearde dpsers ten einde (die ff gauw een healer nuken) aangezien de healer meer durability door zijn pvp gear heeft en de dpsers gewoon langer meegaan in een gevecht door hun pvp gear ten opzichte van pve gegearde dpsers..

beetje zelfde verhaal als mensen met pvp gear in heroics ;) heroics = pve gear en pvp = PVP gear 8)

I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

HawVer schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 08:49:
[...]

Ik knal op mijn warrior ook keihard door. De enige waar ik goed op let is mijn healer. Imho als je je healer laat creperen ben je een slechte tank. Manabreak is heilig.
Same here eerste mob pack even kijken hoe alles er voor staat 2de iets sneller 3de weer sneller en vanaf pack 4 zijn we aan het chain pullen ;) tenzij healer MB aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 08:52:
[...]

dan heb je geluk gehad,voor iemand met 1k resilience ben je gewoon een gratis kill ;) ik laat de wat nieuwere/minder ervaren guildies altijd de pvp armor sets uit hun hoofd leren zodat ze iemand in pve gear makkelijker leren herkennen ;) met de recente resilience buff heb je dat ook echt nodig in pvp het geeft je gewoon een 10-25% minder dmg buff! wat het verschil tussen leven en dood betekend in pvp en dan nog niet te spreken over de crit reductie buffs die het je geeft..

hiermee is gelijk de heerschappij in de arena van pve gegearde dpsers ten einde (die ff gauw een healer nuken) aangezien de healer meer durability door zijn pvp gear heeft en de dpsers gewoon langer meegaan in een gevecht door hun pvp gear ten opzichte van pve gegearde dpsers..

beetje zelfde verhaal als mensen met pvp gear in heroics ;) heroics = pve gear en pvp = PVP gear 8)

I
Hehe ik weet het. Heb zelf tot en met s3 zeer fanatiek arena gespeeld op mijn priest (1850+) en rogue (2100+). Vorig seizoen heb ik nog een klein beetje arena gedaan op mijn priest met 250 resilience, maar wel met mijn broer die volbloed pvper is en een zeer dik gegearde warrior speelde. We konden ons aardig handhaven op 2k rating, vooral door ZEER aggressief te spelen.

Ik weet dat resilience de sleutel is tot succes in arena’s, maar in battlegrounds kom je nog redelijk goed weg als je vrijwel volledig in de 264 gear zit met mutilate spec. Heel misschien ga ik toch maar weer een beetje arena spelen, dan moet ik wel even een partner vinden die goed is, maar even weinig als ik speelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Laatst online: 13-09 16:51
Even mijn verhaaltje. Ik ben afgelopen zondag door een guildie door BRD heen geboost. Ik was samen met een LFG team een heel eind gekomen. Op een gegeven moment ging ik dood en verlieten een aantal spelers de dungeon. Ik bleef in mijn eentje dood achter in de dungeon. Dus even op de guild chat geklaagd over die kutstreek en toen boodt een guildie aan om door Blackrock depths heen te boosten. Dus eindelijk eindelijk ben ik door die hele dungeon heen gekomen! Wat is die dungeon lang als je alle bosses van voren naar achter sloopt. :D Ongeveer 10x blauwe items geloot. Op een gegeven moment laat je maar dingen liggen omdat je tassies te vol zitten. Natuurlijk moet ik ff op de troon zitten vlak nadat de emperor gesloopt is. Het is toch wel een vette dungeon als je hem van voren naar achteren doorloopt. Ook geinig dat de prinses ineens een friendly wordt als je de koning neer hebt.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Zo mijn huntertje is eindelijk lvl60 :)
Die explosive shot is echt heerlijk, zelfs op dit lage lvl zie ik crits van 800 voorbij komen ! :D

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Wat zijn trouwens de 'must have' addons voor een rogue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:26

Nibbz

Postmaster General

Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 08:35:
[...]
ik had alleen een beetje het probleem met agro houden in blood op grote groepen. daar heb ik met frost 0 last van
Daar is Frost toch ook voor bedoeld? aoe threat.. evenals Unholy.. en Blood meer single target toch als ik het goed heb?

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

porn* schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 10:10:
[...]

Blood is ook het zwakst qua aoe aggro. Wat helpt is 2T10, 3/3 Morbidity en evt. Glyph of DnD :)
Zelf speel ik ook DK Unholy DPS en Blood tank, met blood kan ik beter tanken dan met unholy/frost, ik zit altijd zonder runes/runepower als frost, met blood heb ik geen enkel probleem aggro te houden b.v. whelps bij Ony25 fluitje, gebruik dan wel Glyph of D&D en Pestilence geloof ik. Voor burst threat gebruik ik Hysteria+racial en op elke knop zit Runestrike met een macro. Heb echt geprobeerd om als frost te tanken 'want het was beter' ik kan er gewoon niet mee omgaan.

Gisteravond m'n Druid naar 60 gewerkt via LFG, echt geweldig, vanavond even testen hoe het is met lvl60 spells want nu zat ik al op ~750dps op bosses want die SF/W procs zijn echt super, 2k wrath en 3k starfire waren geen uitzondering.
Ik vermaak me in ieder geval wel met m'n druid, zeker met flightform is het lekker questen landen, knallen looten en opstijgen.
Jammer dat ik moet wachten op mijn 'RaF partner' anders had ik nu al richting lvl70 gezeten, zo kunnen we wel samen aan Hellfire beginnen maar ik heb zo'n gevoel dat ik bij de tijd dat hij lvl 58 is ik al 62-63 ben puur door LFG tis gewoon moeilijk inhouden ik weet niet waarom op mijn (2de) warlock heb ik dat niet echt ik kijk daar wel naar als ik op 60 ben aangekomen dmv 'grant a level'.

[ Voor 63% gewijzigd door prutser001 op 16-03-2010 11:05 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nibbz schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 09:50:
[...]

Daar is Frost toch ook voor bedoeld? aoe threat.. evenals Unholy.. en Blood meer single target toch als ik het goed heb?
Blood is ook het zwakst qua aoe aggro. Wat helpt is 2T10, 3/3 Morbidity en evt. Glyph of DnD :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren Heroic:Sindragosa eindelijk down...wat een verschrikking is die fight voor rogues zeg, tenminste als mutilate. In phase 3 kan je echt misschien 1, 2 mutilates doen voordat je alweer 3-4 stacks van dat chilled to the bone hebt.

Nou ja, gelukkig nog maar 2 bazen over, tijd om weer te slacken met 1 dag raiden per week _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 10:10:
[...]

die gebruik ik, en nu heb ik ook de 2T10 bonus, dus het zou in principe al wat beter moeten gaan
eerst die axe maar is scoren van marrowgar25 of saurfang voordat ik weer blood ga :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

HawVer schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 08:49:
Heel eerlijk? De healer was best zwak te noemen. Hij liet regelmatig mensen creperen, waaronder de tank. Totdat het net goed ging iedere keer. Dan zorg je er alleen maar voor dat je tank andere dingen gaat doen.

Hij had ook een drop die hij wilde, maar het was cloth dus hij kon het niet needen. Toen vroeg hij of hij het mocht hebben, ik won en voordat ik kon antwoorden had hij al een trade window open. Niet eens vragen of ik het niet kon gebruiken, gewoon direct traden. Eerst gevraagd wat het magische woord was. Toen iedereen gelachen had en hij 'please' had gezegd heb ik het netjes getrade. Hij was wel meteen minder gogogo/this is mine/etc dan daarvoor ;)

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Skillz schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 09:33:
Wat zijn trouwens de 'must have' addons voor een rogue?
MSBT meer eigenlijk niet.
Misschien poweraura's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Wootlock schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 11:05:
[...]
MSBT meer eigenlijk niet.
Misschien poweraura's :)
Ik ben al fanatiek MSBT aanhanger (voor mijn Hunter).

Verder heb ik "ErrorFilter" en "MojoPoisons" geinstalleerd om eens uit te proberen.
Ik weet nog dat ik in het verleden best gestoord werd van de "not ready" messages en ik vergat nog
wel eens eens poisons te re-applyen.

Of kan je met MSBT een melding voor die poisons maken? Dat zou helemaal mooi zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 14:35

chromeeh

the Gnome

Gister lekker aan het questen geweest voor Loremaster of Kalimdor.
Wat is squidland (Azure & Blood isle) een feest :D
Echt mega veel quests daar vergeleken met bijv. de human start area...

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 12:59

Shunt

Boe

nah deze week gaat het dan toch echt gebeuren. LK moet down op 10 man.
we doen een extended lockout en gaan wo do zon en ma aan hem werken. Beste try gister nacht was de eerste om 22:30 hadden we hem op 60% de eerste phase hebben we nu onder de knie. Het gaat nu gewoon werken worden aan de rest van de phases.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:43

Valkyre

Kitesurf FTW!

Op mijn Paladin toch maar eens lopen stoeien met de talent calculator en dit gaat mijn retri spec worden, wil nu toch eigenlijk weleens een goede Raidwide bubble proberen, verlies een klein beetje dmg omdat ik toch wat dmg ga missen van "seals of the pure" maar anders red ik het gewoon niet qua punten.
Heb ook genoeg badges voor eventueel een 2de stuk T10 qua retri gear, en daarme valt conescration volgens mij ook een beetje uit de rotatie waardoor ik maar eens experimenteer met de exorcism glyph.

http://talent.mmo-champio...xHygx87-Q-01,adr3qe,11623

en eigenlijk voor mijn prot build geldt hetzelde:
als tps echt een probleem word door het gemis aan "seals of the pure" kan ik altijd mijn punten uit HOJ,Reckoning, Seal of command dumpen.

wou eigenlijk seal of command eens proberen in een prot build, beetje seal twisten kan geen kwaad.
Imp HOJ heb ik al zo lang en vind het echt wel een fijne talent op bepaalde gevechten.
http://talent.mmo-champio...a41qXkYGDRYb,Hwr3qe,11623

owjah mijn main spec is prot en mijn offspec is retri :)

over msbt kun je die eigenlijk ook transparant maken die letters?

[ Voor 9% gewijzigd door Valkyre op 16-03-2010 12:20 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Wat zijn nu dé stats voor een Holy Paladin om voor te gaan? Zit nu op een GS van 4000 en doe voornamelijk heroics. Meestal gaat dit zonder problemen en genoeg mana, maar op bazen zoals de laatste in Pit of Saron of in ToTC heb ik best wel mana problemen en moeite mensen op te houden.

Sowieso ben ik nog niet helemaal zeker of mijn spec wel optimaal is. Overal waar ik keek waren meerdere keuzes qua spec. Iemand hier een oordeel over? Armory: http://armory.wow-europe....xml?r=Bladefist&cn=Goyial

Ben sowieso nog wel wat gear aan het verzamelen dus hier valt nog wel winst te halen, maar misschien iemand met verbeterpunten?

[ Voor 39% gewijzigd door Ebayzo op 16-03-2010 12:25 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Ebayzo schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 12:21:
Wat zijn nu dé stats voor een Holy Paladin om voor te gaan? Zit nu op een GS van 4000 en doe voornamelijk heroics. Meestal gaat dit zonder problemen en genoeg mana, maar op bazen zoals de laatste in Pit of Saron of in ToTC heb ik best wel mana problemen en moeite mensen op te houden.
Intellect
Intellect
Intellect
En had ik al gezegt: Intellect ?
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Wootlock schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 12:22:
[...]

Intellect
Intellect
Intellect
En had ik al gezegt: Intellect ?
:P
Hehe, dat had ik al gelezen. Maar om alles nou vol te gooien met INT gems, enchants etc? Hoe zit het met MP5, haste etc etc? Of is dat van latere zorg?

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ebayzo schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 12:26:
[...]
Hehe, dat had ik al gelezen. Maar om alles nou vol te gooien met INT gems, enchants etc? Hoe zit het met MP5, haste etc etc? Of is dat van latere zorg?
Haste krijg je van je gear wel, alles met intellect spammen :D

30k+ mana pool ftw

edit: voeg me btw toe hyldandi op bladefist horde

[ Voor 8% gewijzigd door Mektheb op 16-03-2010 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Zijn hier trouwens nog mensen die als Alliance of Frostmane spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:48
Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 15:05:
[...]

ik denk dat je zoiezo wel een paar leveltjes kan doen met je 80 icc gear, anders zou het voor mensen die net 80 dingen echt niet meer leuk zijn om verder te spelen naar 85

en inderdaad, ik denk dat de cata dungeons relatief makkelijk worden, maar vergeet niet dat tanks in cata bijv tot 80k hp kunnen gaan (yessir unbuffed) as far as I know.
Het is moeilijk als er zoveel gear/dps verschil is om het balanced te laten blijven met zon uitbreiding
Blizzard heeft wel al aangegeven dat er meer stamina op gear zal verschijnen. Dus mogelijk krijg je weer zo'n scenarion zoals van vanilla -> burning crusade waarbij veel groene en blauwe items uit hellfire peninsula al direct een upgrade waren voor mensen met molten core/BWL gear of lager.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren maar beetje wezen rommelen.

Allemaal op m'n Paladin. Als healer FoS en PoS heroic wezen healen in een guildgroep. Deze was echter door 2 slechte spelers niet al te goed. Dus het duurde veel langer dan de bedoeling was. Geen geluk weer met de 2H Axe die van de laatste baas in PoS kan droppen. Ik blijf het proberen!

Ik ben aan het sparen voor PvP gear. M'n vriendin heeft altijd al meer PvP gespeeld dan ik. Ik vind het op zich wel leuk, maar met m'n slechte skills en PvE gear kom je gewoon niet ver. M'n Priest wordt ingemaakt na de 1e heal; iedereen ziet een heal gecast worden... ZERG!!!
Op m'n Paladin heb ik tenminste wat meer kans. Als Retri dan wel, want healen heb ik geen zin in. Ik wil anderen de grond in meppen! Dus ik ben wat Emblems aan het farmen waar mogelijk, zodat ik voor Triumph Emblems PvP gear kan kopen. Ik had genoeg voor de broek, dus die heb ik aangeschaft. Daarnaast had ik 540 Stonekeeper Shards, dus die ingewisseld voor Honour tokens. Samen met de 22k honour die ik al had, heb ik Furious Gloves kunnen kopen en de 245 PvP Bracers. Met deze 3 items heb ik nu "al" 341 resilience en verder PvE gear. Ik word natuurlijk door echte PvP'ers flink in elkaar geslagen, maar ik kom er uiteindelijk wel. Ook zal ik meer WG gaan doen, op de momenten dat ik eraan denk :P

Wat me wel opvalt, is de elitist houding in BG's. Schrikbarend veel spelers vinden dat anderen niet spelen naar hun standaarden en laten dat weten op een vreselijk asociale manier. Ik noem er een paar:
"GO FFS" als je 1sec stilstaat
"WTF R U DOING" tegen anderen, geen idee wat fout zou gaan
"I cant believe im in this group of retards. No wonder were losing. l2p or quit this game fuckers." waarna hij weggaat uit de BG. Stand was 400 tegen 500 o.i.d.

Bijna altijd kan ik hier wel tegen... gewoon negeren of wat terugzeggen in de zin van: "dont act like kids and play your game". Dat werkt meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:26

Nibbz

Postmaster General

[...]
Vriend van me heeft een Holy Paladin (een van de hardere op onze server)... en hij socket + enchant alles op intelect.. wat ik ook hoor van hem, is dat een pala zo goed als alles van intelect krijgt (mana (duh :p), spellpower en crit).

check zijn armoury page, misschien word je er nog wat wijs uit :)

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan er soms iemand de rewards van emblem of triumph posten? Zit momenteel op mijn werk en ik geraak niet op de sites ivm games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het viel mij inderdaad ook op dat pvpers vaak minder welbespraakt zijn om het zo maar even te noemen. Veel gescheld, veel getier, veel 1337-talk. Mijn verklaring is dat veel kids pvpen. Op zich ook wel logisch, die hebben meer tijd, betere reflexen, en mogen misschien niet altijd tot laat op blijven als de meeste raids bezig zijn… Misschien een beetje generaliserend, maargoed, daar ontkom je soms niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Nibbz schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 12:52:
[...]

Vriend van me heeft een Holy Paladin (een van de hardere op onze server)... en hij socket + enchant alles op intelect.. wat ik ook hoor van hem, is dat een pala zo goed als alles van intelect krijgt (mana (duh :p), spellpower en crit).

check zijn armoury page, misschien word je er nog wat wijs uit :)
Dank je. Ga ik eens bekijken. Mektheb en de rest ook bedankt. Vanavond weer eens omgemmen en enchanten dan. Blij dat ik zelf mijn enchanting maxed heb gister :)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Gohan-san schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 12:17:
Op mijn Paladin toch maar eens lopen stoeien met de talent calculator en dit gaat mijn retri spec worden, wil nu toch eigenlijk weleens een goede Raidwide bubble proberen, verlies een klein beetje dmg omdat ik toch wat dmg ga missen van "seals of the pure" maar anders red ik het gewoon niet qua punten.
Heb ook genoeg badges voor eventueel een 2de stuk T10 qua retri gear, en daarme valt conescration volgens mij ook een beetje uit de rotatie waardoor ik maar eens experimenteer met de exorcism glyph.

en eigenlijk voor mijn prot build geldt hetzelde:
als tps echt een probleem word door het gemis aan "seals of the pure" kan ik altijd mijn punten uit HOJ,Reckoning, Seal of command dumpen.

wou eigenlijk seal of command eens proberen in een prot build, beetje seal twisten kan geen kwaad.
Imp HOJ heb ik al zo lang en vind het echt wel een fijne talent op bepaalde gevechten.
http://talent.mmo-champio...a41qXkYGDRYb,Hwr3qe,11623

owjah mijn main spec is prot en mijn offspec is retri :)

over msbt kun je die eigenlijk ook transparant maken die letters?
Ik heb in mijn prot spec ook geen seals of the pure en heb geen enkel probleem met threat. Dat ene punt in reckoning heeft niet zoveel zin, reckoning wordt zowiezo steeds slechter als je gear beter wordt.

In mijn ret offspec heb ik ook de raid bubble. Ik ben voor utility boven dps gegaan. Wat ik wel merk is dat ik ver achter de andere dps sta. Dit zal voor een deel aan mijn gear en skill liggen aangezien ik toch 99% van de tijd tank. Maar het zal ook een beetje aan de spec liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hulkie schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 12:56:
Het viel mij inderdaad ook op dat pvpers vaak minder welbespraakt zijn om het zo maar even te noemen. Veel gescheld, veel getier, veel 1337-talk. Mijn verklaring is dat veel kids pvpen. Op zich ook wel logisch, die hebben meer tijd, betere reflexen, en mogen misschien niet altijd tot laat op blijven als de meeste raids bezig zijn… Misschien een beetje generaliserend, maargoed, daar ontkom je soms niet aan.
Ja, dat idee heb ik ook. Natuurlijk kan het zijn dat het maar 3 van de 15 spelers waren, maar ze springen er natuurlijk meteen uit.
Gisterenavond speelde ik wel tussen 10 en 11, dan zouden de kleinsten wel in bed moeten liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Ebayzo schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:03:
[...]
Dank je. Ga ik eens bekijken. Mektheb en de rest ook bedankt. Vanavond weer eens omgemmen en enchanten dan. Blij dat ik zelf mijn enchanting maxed heb gister :)
met het gear level waar jij op zit moet je ook nog een beetje een balans van SP/INT hebben, merkte op mijn priest ook dat mijn heals gewoon niet krachtig genoeg waren destijds toen ik net 80 was,en nog niet echt uber gear had, het hangt ook een beetje van de tank/dps af natuurlijk, maar in het begin wil het nog weleens helpen om je SP wat op te krikken, maar zit je eenmaal goed in de purpleze is het inderdaaad Intellect all the way.

Over je build kun je ook nog overwegen om een build met Divine Sacrifice te nemen in de prot tree, omdat Crit niet maar zo imba was als het vroeger was.

edit zat net je glyphes te bekijken maar ga die eens gauw veranderen:
Holy light
Beacon of light
en een Seal Glyph Light voor meer SP of een Wisdom glyph voor minder mana kosten+

Ook voor je retri spec heb je bijvoorbeeld niet de minor glyph sense of undead (en die heb je in holy wel)
RyackWerk schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:05:
[...]

Ik heb in mijn prot spec ook geen seals of the pure en heb geen enkel probleem met threat. Dat ene punt in reckoning heeft niet zoveel zin, reckoning wordt zowiezo steeds slechter als je gear beter wordt.

In mijn ret offspec heb ik ook de raid bubble. Ik ben voor utility boven dps gegaan. Wat ik wel merk is dat ik ver achter de andere dps sta. Dit zal voor een deel aan mijn gear en skill liggen aangezien ik toch 99% van de tijd tank. Maar het zal ook een beetje aan de spec liggen.
Maar Reckoning is gewoon vet! vandaar dat ene punt, maak mij inderdaad ook niet echt zorgen qua TPS, over het algemeen out tps ik nog andere tanks wanneer ik niet hoor te tanken dus its all good :)

[ Voor 38% gewijzigd door Valkyre op 16-03-2010 13:33 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 12:54:
Kan er soms iemand de rewards van emblem of triumph posten? Zit momenteel op mijn werk en ik geraak niet op de sites ivm games.
Euhm, welke class? Alles of Set-items?

Eigenlijk sowieso niet te doen trouwens, daar spam je een hele pagina mee vol.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2010 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eindelijk ! 13x Primordial Saronite

Nu nog 16x spellweave en 16x ebonweave en dan nieuwe boots en nieuwe pants rijker :D

Leggings of Woven Death
Deathfrost Boots

Wel een leuk grapje van 16k gold aan 2 items, maar goed je moet het over hebben voor je char ! ( ex gems en enchants maar heb nog 156 triuhmps dus )
nu hopen ik vanavond nog Dislodged Foreign Object kan loote, maar dat zal wel niet aangezien ik me dkp erg geburned heb op me 1e token.

[ Voor 6% gewijzigd door Mektheb op 16-03-2010 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Vanaf de volgende patch verdwijnt de 7-day cd op spellweave en ebonweave. Dat zou de zaak moeten versnellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lolgast schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:35:
Vanaf de volgende patch verdwijnt de 7-day cd op spellweave en ebonweave. Dat zou de zaak moeten versnellen ;)
ja probleem is dan moet ik 3 weekn wachten haha, :P, of ik koop ze nu op ah en heb ze morgen beide gecraft

[ Voor 9% gewijzigd door Mektheb op 16-03-2010 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:30:
[...]

Euhm, welke class? Alles of Set-items?

Eigenlijk sowieso niet te doen trouwens, daar spam je een hele pagina mee vol.
enkel van Death Knight. Als je me het aantal emblems kan doorsturen voor een paar items is het ook al goed hoor. Het is om maar een idee te hebben wat ik er mee kan kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-09 21:52
hulkie schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 12:56:
Het is niet enkel een probleem binnen pvp, maar eigenlijk veel random dingen. Zeker nu dat toch allemaal cross-server is is de vrijheid er groot in. Het valt misschien meer op binnen pvp omdat je daar weinig andere keus hebt, terwijl je dungeons misschien vaker met guild mates of friends van je server zal doen.

Sowiezo vind ik het onterecht om er gelijk de stempel "kids" op te plakken, aangezien vaak genoeg zijn het.... jammerlijk genoeg voor onze moderne samenleving.... helemaal geen kinderen meer, maar gasten welk al jarenlang volgens onze standaard als volwassen bestempeld worden. De digitale sjonnies... :p. Je ziet het ook al gauw terug in post your pic threads en whatever, van die figuren van een jaar of 20 - 35 welk met een capuchon opzitten achter hun cam, eventueel een sikje en zonnebril op om natuurlijk echt cool te zijn :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, want dat is cool en daarmee bereik je............................. niks eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
....zet snel zijn zonnebril en muts af. Misschien morgenochtend als ik om 14.00 wakker wordt ook maar mijn sikje eens afscheren...

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:28
Ebayzo schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 12:21:

Sowieso ben ik nog niet helemaal zeker of mijn spec wel optimaal is. Overal waar ik keek waren meerdere keuzes qua spec. Iemand hier een oordeel over? Armory: http://armory.wow-europe....xml?r=Bladefist&cn=Goyial

Ben sowieso nog wel wat gear aan het verzamelen dus hier valt nog wel winst te halen, maar misschien iemand met verbeterpunten?
Waar je momenteel een grote steek laat vallen zijn je glyphs en je trinkets (mogelijk dat je wel healing trinkets hebt, maar in de armory staat retri trinkets). Je glyphs zijn voor protection spec en dat helpt niet met healing :)
Neem de glyph van Seal of wisdom zodat je spells goedkoper zijn, neem de glyph van holy light zodat je ook iets meer AoE healing kan doen en Glyph of flash of light zodat je 5% meer crit hebt met je flash of light.
Daarnmee zou je al een stuk makkelijker moeten kunnen healen. Verder de raad wat eerder gegeven is over intellect en je komt er wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hulkie schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:51:
....zet snel zijn zonnebril en muts af. Misschien morgenochtend als ik om 14.00 wakker wordt ook maar mijn sikje eens afscheren...

8)
Hahaha. Ga je snel eens schamen ;)
Ach, iedereen mag eruit zien zoals ze willen, als ze maar eens ingame wat respect tonen voor de mensen die WoW nog voor hun plezier (proberen te) spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:02:
[...]

Hahaha. Ga je snel eens schamen ;)
Ach, iedereen mag eruit zien zoals ze willen, als ze maar eens ingame wat respect tonen voor de mensen die WoW nog voor hun plezier (proberen te) spelen.
indeed, zo had ik gistere nog iets leuks :)

Random potje PoS, heroic ik en een guildie ( op ze alt healer )
Nou aangekomen na ICK bij de ramp en natuurlijk niet geskipped en het ging een x fout, gelijk kwam de vote kick omhoog tegen de healer ( me guildie dus ) ik no gedrukt maar helaas iedereen al op JA..

Dus de guildie gekicked hij meteen FFS !, uit eindelijk stond de tank lekker in de fire aoe van die dude's en kon die het niet bij healen en niemand interrupte het of kilde ze eerst behalve ik.
Vervolgens had de tank geen zin te wachten dus die ging ook weg.
Dus me guildie die net gekicked was omgelogd en op ze main ( MT van de guild ) geinvite en toen kregen we weer een healer.. en die andere 2 uit eindelijk van he nice tank good gear bla bla bla..

Guilde : Yeah thanks guys, and yet you do kick my alt :S
hun : Whut ?
Guildie : that priest you vote kicked = me
Hun : OMFG SOZ
Guildie : Nvm ty for the run

Ach ja !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 15:01
Gohan-san schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 12:17:
Ik ben een beetje laat met reageren maar onderschat het DPS verlies van het niet nemen van 5/5 seals of the pure niet, het is een must-have voor een retribution paladin! Seal en judgement damage is zo 45% van je totale damage done op een bossfight

Ik ben zelf voor een aura mastery build gegaan om meteen een miniscule hoeveelheid mana mee te nemen (en tegenwoordig een anti-fear/disorient talent voor die 1 of 2 fights waarbij dat handig is), een alternatieve build met Divine Sacrifice zal je nooit diep genoeg in de prot tree brengen om de twee punten Divine Gaurdian mee te nemen zonder die punten ergens weg te halen waar ze harder nodig zijn. Core retribution build heeft maar 6 punten over (zoiets) om mee te spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door Dutchman! op 16-03-2010 14:44 ]

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben af en toe bezig met mijn prot Paladin, lvl 20 nu. Het enige wat ik er mee doe is wat dungeons met een vriend.

Maar wat is het leuk zeg _O_ En threat houden is ook echt geen probleem als Pala.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

[...]
er is ook nog een kleine selecte groep die zich meer richt op flash heals en die speccen juist spell power spell power en spellpower. Zelf ben ik ook een flash pala en denk ik persoonlijk dat ik er meer uithaal. Het grote voordeel voor mij is dat het ook ideaal is voor pvp.
Daarbij ben je niet continue aan het overhealen en heb je ook weinig mana problemen omdat je flash zo goedkoop is. Maar goed veel staren zich blind op de holy spam + int stack. Ik krijg ook nog wel eens gezeur als ik een icc pug join en ik geen 30k mana heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Dutchman! schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:32:
[...]

Ik ben een beetje laat met reageren maar onderschat het DPS verlies van het niet nemen van 5/5 seals of the pure niet, het is een must-have voor een retribution paladin! Seal en judgement damage is zo 45% van je totale damage done op een bossfight

Ik ben zelf voor een aura mastery build gegaan om meteen een miniscule hoeveelheid mana mee te nemen (en tegenwoordig een anti-fear/disorient talent voor die 1 of 2 fights waarbij dat handig is), een alternatieve build met Divine Sacrifice zal je nooit diep genoeg in de prot tree brengen om de twee punten Divine Gaurdian mee te nemen zonder die punten ergens weg te halen waar ze harder nodig zijn. Core retribution build heeft maar 6 punten over (zoiets) om mee te spelen.
Ja daar was ik al bang voor qua dps voor mijn retri spec (tevens Off spec), in principe is de dps die ik doe extra en word ik meestal mee genomen als Tank, vandaar de utility. maar nou ja wil het eens ervaren, als ik het echt crap is dan moet ik het helaas maar verstek laten gaan. :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een plaatje dat ik niet kon laten, Bladestorm + Retaliation = 11229.5 dps (record is 16.000 oid, maar dat was in een dungeon):
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2339802/Bladestorm%20FTW_.jpg
(Klikbaar voor hele UI)

Klopt mijn gedachte trouwens dat Slam prioriteit krijgt over Execute zodra weapon damage (gemiddeld) hoger ligt dan de waarde van Execute? Volgens mij wel en een test gaf mij ook 200-300 dps extra, maar misschien was dat toeval...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2010 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lolgast schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:35:
Als je de mats nog niet hebt gaat het nog steeds een bak kosten want die gaan de eerste week skyhigh voor alles waar de cd vanaf is :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

porn* schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:21:
[...]

Als je de mats nog niet hebt gaat het nog steeds een bak kosten want die gaan de eerste week skyhigh voor alles waar de cd vanaf is :)
Waarom denk je dat ik inmiddels 700 Frozen Orbs heb :P Zag het nieuws gepost worden en toen ben ik trade gaan spammen buying all Frozen orb for 10g a piece. Nu gaan op onze server frozen orbs gemiddelt voor 75g p/s op AH als warme broodjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Radiance schreef op zondag 14 maart 2010 @ 19:21:
Ben sinds dit weekend ook overgestapt naar de TukUI en ben er erg tevreden mee :)
Alleen de unit frames zie ik graag iets anders...
Ik zou graag mijn HP in zowel procenten als cijfers willen zien in mijn HP bar.
Zelfde geld voor mijn mana.
Naam en level in dat grijze vlak aan de onder kant heb ik nu voor elkaar gekregen :)

Ik zou dit ook graag willen voor mij target maar de code van het player frame kan ik wel kopieëren naar het target frame.

Iemand eenig idee hoe ik dit kan oplossen?
Heb zelf totaal geen ervaring met LUA dus ik kom er niet helemaal uit.
Nu zie ik weer iemand met HP in nummers en procenten maar ben er zelf nog steeds niet achter hoe ik dit kan krijgen dus ik quote mezelf even, iemand eenig idee hoe ik dit werkend kan krijgen?

Heb de vraag ook op het Tuk forum gepost maar ook hier geen reactie :(

edit:
Voorbeeldje van mijn oude UI hoe ik het graag zou willen.
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/1z6xgjm.jpg

Naam mag best onderaan en mana mag best afkort worden zoals m'n HP :)

[ Voor 11% gewijzigd door Radiance op 16-03-2010 15:32 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Gohan-san schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:07:
[...]
Ja daar was ik al bang voor qua dps voor mijn retri spec (tevens Off spec), in principe is de dps die ik doe extra en word ik meestal mee genomen als Tank, vandaar de utility. maar nou ja wil het eens ervaren, als ik het echt crap is dan moet ik het helaas maar verstek laten gaan. :(
Het is een keuze. Zoals ik al eerder aangaf heb ik ook een utulity ret spec ipv dps. Sommige momenten komt de raid wall goed van pas. Maar het nadeel is wel dat ik veel minder dps doe dan de echte dps en dan heb ik dan het gevoel dat ze misschien beter een extra echte dps mee hadden kunnen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ShadowBumble schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:23:
[...]

Waarom denk je dat ik inmiddels 700 Frozen Orbs heb :P Zag het nieuws gepost worden en toen ben ik trade gaan spammen buying all Frozen orb for 10g a piece. Nu gaan op onze server frozen orbs gemiddelt voor 75g p/s op AH als warme broodjes :D
Lol wie betaalt dat er nou nog voor... da's 2-3x een frost lotus en die kun je per x orbs halen? Wtf :D

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

porn* schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:33:
[...]

Lol wie betaalt dat er nou nog voor... da's 2-3x een frost lotus en die kun je per x orbs halen? Wtf :D
voorkennis is macht bij het ah playen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Gohan-san schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:15:
[...]

met het gear level waar jij op zit moet je ook nog een beetje een balans van SP/INT hebben, merkte op mijn priest ook dat mijn heals gewoon niet krachtig genoeg waren destijds toen ik net 80 was,en nog niet echt uber gear had, het hangt ook een beetje van de tank/dps af natuurlijk, maar in het begin wil het nog weleens helpen om je SP wat op te krikken, maar zit je eenmaal goed in de purpleze is het inderdaaad Intellect all the way.

Over je build kun je ook nog overwegen om een build met Divine Sacrifice te nemen in de prot tree, omdat Crit niet maar zo imba was als het vroeger was.

edit zat net je glyphes te bekijken maar ga die eens gauw veranderen:
Holy light
Beacon of light
en een Seal Glyph Light voor meer SP of een Wisdom glyph voor minder mana kosten+

Ook voor je retri spec heb je bijvoorbeeld niet de minor glyph sense of undead (en die heb je in holy wel)

[...]

Maar Reckoning is gewoon vet! vandaar dat ene punt, maak mij inderdaad ook niet echt zorgen qua TPS, over het algemeen out tps ik nog andere tanks wanneer ik niet hoor te tanken dus its all good :)
Holy crap! Was toch echt in de veronderstelling dat ik mijn glyphs had aangepast nadat ik mijn prot spec had gedropped. Ik hoop dat dit een bugje in Armory is anders...... 8)7 |:( }:O O-)

Bedankt voor de diepe diagnose in iedergeval ;) Vanavond gelijk even kijken. Je opmerking van de Divine Sacrifice mis ik een beetje. Dit zal toch resulteren in meer damage op mijzelf? Probleem is niet zozeer het ophouden van de tank, maar meer het spammen over meerdere targets > meer casten > meer mana gebruik > oom. Als ik dan Divine Sacrifice zal opgooien heb ik zelf ook nog healing nodig naast de rest. Of denk ik verkeerd?
Ossi schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:53:
[...]

Waar je momenteel een grote steek laat vallen zijn je glyphs en je trinkets (mogelijk dat je wel healing trinkets hebt, maar in de armory staat retri trinkets). Je glyphs zijn voor protection spec en dat helpt niet met healing :)
Neem de glyph van Seal of wisdom zodat je spells goedkoper zijn, neem de glyph van holy light zodat je ook iets meer AoE healing kan doen en Glyph of flash of light zodat je 5% meer crit hebt met je flash of light.
Daarnmee zou je al een stuk makkelijker moeten kunnen healen. Verder de raad wat eerder gegeven is over intellect en je komt er wel :)
Ook trinkets heb je gelijk in. Dit komt inderdaad uit mijn retri spec. Ik twijfel nog of ik mijn broek nu vervang of toch een badge trinket haal. Maargoed, komt toch neer op gear verbeteren en gelijk mijn glyphs omwisselen. Dat is echt wel heel stom.... :D Fail!

[ Voor 20% gewijzigd door Ebayzo op 16-03-2010 15:40 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Radiance schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:23:
[...]

Nu zie ik weer iemand met HP in nummers en procenten maar ben er zelf nog steeds niet achter hoe ik dit kan krijgen dus ik quote mezelf even, iemand eenig idee hoe ik dit werkend kan krijgen?

Heb de vraag ook op het Tuk forum gepost maar ook hier geen reactie :(

edit:
Voorbeeldje van mijn oude UI hoe ik het graag zou willen.
[afbeelding]

Naam mag best onderaan en mana mag best afkort worden zoals m'n HP :)
Wat je hier ziet is Pitbull. Heb geen ervaring met TukUI maar in Pitbull kun je echt alles aanpassen. Heb dus ook geen idee of TukUI gebruik maakt van Pitbull, maar wat ik er van hoor niet ivm het lage geheugen gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ebayzo schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:36:
[...]
Holy crap! Was toch echt in de veronderstelling dat ik mijn glyphs had aangepast nadat ik mijn prot spec had gedropped. Ik hoop dat dit een bugje in Armory is anders...... 8)7 |:( }:O O-)

Bedankt voor de diepe diagnose in iedergeval ;) Vanavond gelijk even kijken. Je opmerking van de Divine Sacrifice mis ik een beetje. Dit zal toch resulteren in meer damage op mijzelf? Probleem is niet zozeer het ophouden van de tank, maar meer het spammen over meerdere targets > meer casten > meer mana gebruik > oom. Als ik dan Divine Sacrifice zal opgooien heb ik zelf ook nog healing nodig naast de rest. Of denk ik verkeerd?
Bubblezzzzzz! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

My precious...... maargoed, dat is inderdaad wel leuk als het echt volledig mis gaat. Het gebeurt ook niet regelmatig dat ik het niet in de klauwen heb dus misschien niet eens een verkeerde optie.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Laatst online: 08-09 18:18
lolgast schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:39:
[...]

Wat je hier ziet is Pitbull. Heb geen ervaring met TukUI maar in Pitbull kun je echt alles aanpassen. Heb dus ook geen idee of TukUI gebruik maakt van Pitbull, maar wat ik er van hoor niet ivm het lage geheugen gebruik
Klopt, dit is/was een voorbeeldje van mijn eigen UI :P
Maar ik wil de gegevens (HP, mana etc) zoals in de screenshot alleen dan in de Tuk frames alleen kan de LUA code hiervoor niet vinden en heb zelf geen programmeer ervaring met LUA. (alleen een klein beetje met PHP)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Laatst online: 16-09 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

Gisteren maar weer eens heroics aan het spammen geweest met mn boompje. Reden hiervoor is dat ik snel een fatsoenlijke feral gear set wil hebben voor off-spec. Als het goed is kan ik mn Druid vanavond (als social, maar toch) kan verhuizen naar een van de grotere Horde guilds op de server.

Ook eindelijk een fatsoenlijk 2e heal trinket kunnen looten, Ephemeral Snowflake. Jemig dat ding is bizar goed voor een heal druid. Ik moet nu wel even MSBT gaan installeren want nu wordt de spam me een beetje teveel. :p

Nu nog een fatsoenlijke offhand (geef verschrompeld hart), boots (cloth boots van 2e boss hc PoS) leather bracers van ICC5HC trash en cape (ga ik denk ik van frosties halen).

Ook mn bubbletank weer van 2 nieuwe triumph emblems voorzien, ze is nu bijna 71. Zit je met 68-71 level dps in UK, beginnen ze te roepen van gogo en go faster. Ik bedoel, pleur op, dat kan niet want we overgearen de tent niet, plus ik moet om de zoveel pulls drinken omdat mn mana op is. Een dk dood laten gaan omdat ie aan het pullen ging (you pull it you tank it) en de healer ook dood laten gaan omdat ie tussen de geists ging staan terwijl ik vermeld had dat ik telefoon had. Die healer deed na een wtf ook instant leave. Good riddance wat mij betreft.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Ebayzo schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:42:
[...]
My precious...... maargoed, dat is inderdaad wel leuk als het echt volledig mis gaat. Het gebeurt ook niet regelmatig dat ik het niet in de klauwen heb dus misschien niet eens een verkeerde optie.
Je kunt die skil dan op voorhand gebruiken om het voor de healers (en jouwzelf) makkelijker maken. op momenten waar je veel AOE dmg verwacht :) of gewoon de shit de fan hit. en inderdaad met bubble combineren.

Glyph keuzes er is ook nog een flash of light glyph, beetje de keuze die je zelf moet maken. vond zelf de BOL glyph wel relaxt omdat je dat ding anders zo vaak aan het swappen bent :)

[ Voor 15% gewijzigd door Valkyre op 16-03-2010 15:59 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 14:26
Ik kan niet wachten op de nieuwe patch, ik heb mats klaarliggen voor een stuk of 30-40 titansteel bars. En hopelijk op de eerste patchdag nog voor de volle mep verkopen voordat de prijs daarna begint te dalen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mn vriendin moet deze week erg vroeg de deur uit voor werk. Ik ga dus ook heel vroeg naar werk…Het enige voordeel daarvan is dat ik ’s middags een stuk eerder thuis kan zijn. Ik begrijp dat de weekly deze week Noth is, dus die kan ik mooi even doen nu het nog makkelijk is groepen te vinden (begin van de week)… Morgen moet ik weer ver weg werken, dus dan even geen wow. Vanavond wel even 25-mans raiden, allicht dat ik morgen eindelijk met een Professor kill kan ‘opscheppen’.

Door jullie verhalen lijkt het me trouwens ook best leuk om mijn tankadin een holy offspec te geven. Ik heb in de loop van de tijd zat toch flink wat holy gear bij elkaar gesprokkeld…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Gohan-san schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:59:
[...]

Je kunt die skil dan op voorhand gebruiken om het voor de healers (en jouwzelf) makkelijker maken. op momenten waar je veel AOE dmg verwacht :) of gewoon de shit de fan hit. en inderdaad met bubble combineren.

Glyph keuzes er is ook nog een flash of light glyph, beetje de keuze die je zelf moet maken. vond zelf de BOL glyph wel relaxt omdat je dat ding anders zo vaak aan het swappen bent :)
Blij dat ik de vraag gesteld heb in iedergeval hier :) Zo leer je weer wat en wordt je gewezen op je domme fouten :D Het ging over het algemeen wel aardig, maar om inderdaad wat meer controle te hebben bij AOE damage zou wel prettig zijn. Blijf een 5 man healen altijd wat lastig vinden op sommige momenten met een paladin. Op zo'n moment mis ik HoT's van mijn healing altjes (dr00d en Priest) wel.

Even terugkomend op de trinkets. Wat zijn nu de, voor mij te obtainen, beste trinkets voor mijn paladin? Zie weinig trinket drops langskomen in de instances die langskomen op het moment.

[ Voor 9% gewijzigd door Ebayzo op 16-03-2010 16:09 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 10:38

junglebeast

hier staat iets

Guildie tijdens een slechte ICC pull.. :) _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.madjuh.nl/maddps.jpg

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:28
Ebayzo schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 16:07:
[...]
Blij dat ik de vraag gesteld heb in iedergeval hier :) Zo leer je weer wat en wordt je gewezen op je domme fouten :D Het ging over het algemeen wel aardig, maar om inderdaad wat meer controle te hebben bij AOE damage zou wel prettig zijn. Blijf een 5 man healen altijd wat lastig vinden op sommige momenten met een paladin. Op zo'n moment mis ik HoT's van mijn healing altjes (dr00d en Priest) wel.

Even terugkomend op de trinkets. Wat zijn nu de, voor mij te obtainen, beste trinkets voor mijn paladin? Zie weinig trinket drops langskomen in de instances die langskomen op het moment.
In toc5 normal dropt geloof ik een intellect trinket met soms mana on proc.
Ook zou je de metagem in je head beter kunnen vervangen door de gem met 21 intellect met kans op mana on proc, de meeste holy pala's gebruiken die. Van emblem of triumph kun je geloof ik ook een intellect trinket kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Ossi schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 16:16:
[...]

In toc5 normal dropt geloof ik een intellect trinket met soms mana on proc.
Ook zou je de metagem in je head beter kunnen vervangen door de gem met 21 intellect met kans op mana on proc, de meeste holy pala's gebruiken die. Van emblem of triumph kun je geloof ik ook een intellect trinket kopen.
Ja die Triumph trinket had ik al op het oog. Wist alleen niet of ik eerst voor mijn broek of voor trinkets moest gaan. Maar nu ik er zo over nadenk zijn mijn trinkets ook echt wel bagger. Zal deze dus ook maar z.s.m. gaan vervangen. Badges ervoor liggen iedergeval al klaar.

Edit: [Tears of the Vanquished] (ToC 5 normal)

Dat wordt dus ToC spammen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Ebayzo op 16-03-2010 16:47 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Weet even niet of je JC bent, maar dan kun je ook een super trinket voorjezelf maken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Gohan-san schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 16:54:
Weet even niet of je JC bent, maar dan kun je ook een super trinket voorjezelf maken.
Helaas, niet op deze char. Maar die waren inderdaad prettig geweest. Ach, ring enchants van Enchanting is óók leuk... ;D

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ebayzo schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 16:55:
[...]
Helaas, niet op deze char. Maar die waren inderdaad prettig geweest. Ach, ring enchants van Enchanting is óók leuk... ;D
Lekker heroic's farmen en dan gewoon je T9 set halen ! :D ben je al aardig op weg
net 80 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Mektheb schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 17:25:
[...]

Lekker heroic's farmen en dan gewoon je T9 set halen ! :D ben je al aardig op weg
net 80 ?
Pas een maand na uitkomen LK ;) Maar pauzes, niet spelen op deze char en ander specs etc etc

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ebayzo schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 16:07:
De 2 stamina trinkets, zelf heb ik The Black Heart uit ToC en Corroded Skeleton Key via emblem of frost (elke dag een heroic, weekly meepikken, VoA natuurlijk etc). De JC crafted trinket (met slot) heb ik tot de skeleton key gehad, zeker met een dragon 50 stamina was er geen enkel versie die beter was.

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 16-03-2010 18:19 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is Holy Pally toch? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt waar? :X Hmm, ik loop denk ik wat pagina's achter :$

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Ik probeer een holy paladin te zijn inderdaad :)

Zojuist mijn Glyphs vervangen ( |:( ), kleine trinket gekocht op AH met wat SP en een aantal SP gems vervangen door INT. Ook nog de meta gem vervangen door een INT variant en had nog geen enchant op mijn gloves dus daar ook maar gelijk wat op geknalt. Zometeen nog even mijn spec nalopen en dan eens kijken of het nu wat soepeler gaat :)

Bedankt voor de tips allemaal!

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ebayzo schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 18:47:

Zojuist mijn Glyphs vervangen ( |:( ), kleine trinket gekocht op AH met wat SP en een aantal SP gems vervangen door INT. Ook nog de meta gem vervangen door een INT variant en had nog geen enchant op mijn gloves dus daar ook maar gelijk wat op geknalt. Zometeen nog even mijn spec nalopen en dan eens kijken of het nu wat soepeler gaat :)

Gooi die prismatic gem in je helm en n 16int gem in je belt buckle (kleurloos) en je wint weer 8int. ;) Eerste upgrade zou ik iig de EoT int trinket pakken, geeft je de grootste increase imo. Daarna zou ik zo snel mogelijjk je libram vervangen door de EoJ libram voor goedkopere HL's, enige libram die je nodig hebt imo op Dreamwalker in ICC na. HL is op zich al n grote heal dus extra SP voor HL geeft veel overhealing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 14:26
Ebayzo schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 18:47:

Voor trinkets kan je de +84 int trinket gebruiken uit ToC normal, en de +128 int trinket die je met emblems of triumph kan kopen. Toch wel beste trinkets die gemakkelijk te krijgen zijn. Zelfs mensen die ICC raiden gebruiken ze beide nog erg veel, totdat ze een trinket uit ICC zelf krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nouja, ik zat in de buurt :P Trinket uit ToC en trinket met emblems :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:04:
[...]

Gooi die prismatic gem in je helm en n 16int gem in je belt buckle (kleurloos) en je wint weer 8int. ;) Eerste upgrade zou ik iig de EoT int trinket pakken, geeft je de grootste increase imo. Daarna zou ik zo snel mogelijjk je libram vervangen door de EoJ libram voor goedkopere HL's, enige libram die je nodig hebt imo op Dreamwalker in ICC na. HL is op zich al n grote heal dus extra SP voor HL geeft veel overhealing.
Blij dat ik EoT had ingewisseld voor andere, shite. Maar heb iig de libram al gekocht nu.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Laatst online: 18-09 19:18
junglebeast schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 16:07:
Guildie tijdens een slechte ICC pull.. :) _/-\o_

[afbeelding]
Niet zo bijzonder voor een DK die z'n class begrijpt. Afgelopen vrijdag had ik dat ook in ICC25. Mijn guild is redelijk casual, maar toen we vrijdag voor het eerst in ICC25 stonden, stond ik tot Lord Marrowgar bovenaan damage done met middelmatige gear vergeleken met de rest van de raid. Ruim 12K DPS. Ik wist ook niet wat ik zag. Na Lord Marrowgar was het gezakt naar 6K, maar nog. Diseases op target zetten, pestilence, DnD, DC en dan een Blood Boil. Instant ownage. :+
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.