Lekker WoW weekend gehad.
Vrijdagavond een guildgroep naar ICC10 geholpen met m'n Dr00d healer. Samen met een Holy Pala was ik het healingteam, met een offspec Druid die hielp waar nodig. De eerste paar bazen waren natuurlijk one-shots, en de Frost Giant op de Ramparts was de weekly extra quest voor ons, die ook in 1x neer ging. Lang leve meer emblems!
Daarna gingen we naar Fester en Rotface, waar we wel voor beide 2 of 3 tries nodig hadden. Op Fester deed ik zo'n 5,5k HPS waar de Pala op 4,5k zat en de offspec Dr00d op 3k (was z'n 1e keer als healer op deze char, normaal gesproken is hij een hele goede Pala healer). Rotface hetzelfde verhaal.
Na deze bazen renden we door naar de Blood Council. De Holy Pala was flink aan het bier, dus die moest elke 20min naar de WC lol... was dan ook een vrouw

Bij de trash naar Blood Council pullden ze zonder dat de Pala terug was. Stond ik in m'n eentje. Op TS was te horen dat we het niet gingen redden... of toch wel, toen het me lukte om iedereen behalve een DK (die 2-shot werd) levend te houden... waarna te horen was "Seems like we can make it with Saleen doing 6k HPS here"

Ik heb namelijk m'n WG Glyph vervangen door een Rejuv Glyph, die nu met Haste meescaled. Ik heb zo'n 500haste (ik gem er bijna niet voor) en nu staat Rejuv vaak als beste spell in m'n Recount. Ik gooi het bij AoE damage dan ook op alle melee + WG en op iedereen die damage kan/gaat krijgen. Dat werkt prima

Blood Council ging niet geweldig goed. Het was dan ook een nieuw gevecht voor meerderen.
Met nog 10minuten raid te gaan, hebben we alleen die engel nog neer gehaald, op weg naar Dreamwalker voor de extra emblem.
Rest van het weekend verschillende dingen gedaan, zoals m'n Warlock geleveled, die nu bijna level 79 is. Beetje afwisselen met Affliction en Demonology spec. Zo kwam er een Alliance Hunter achter me aan die me zat te irriteren... we vlogen allebei. Ik vloog weg, en uiteindelijk kapte hij. Na 2 minuten zocht ik 'm even op toen ik terug moest naar m'n questhub... zag ik 'm. Even voldotten, sacrifice van m'n voidwalker, hij gaat dood en ik heb nog 100% hp.
M'n vriendin heeft nog d'r Heirloom axe, maar verder zit ze al lekker in de gear. Van de eerste baas in PoS normal kan er een 2H axe droppen. Die kunnen we nu met z'n 2-en aan

Zij als ret DPS, ik holy met beacon op mezelf en spammen maar. Dat gaat prima. Het duurt zo'n 15-20min per try, en tot nu toe hebben we het 4x gedaan, maar nog geen geluk met de drop.
Met m'n Rogue alt (was lvl 38) wat instances gedaan met guildies. Na 4 runs in totaal is ze nu bijna level 40.
Met m'n Pala nog wat heroics gedaan, om emblems te verzamelen voor PvP gear. Hadden we een party van 3 Shamans (2 Enh en 1 Ele), ik als Retri en een PuG tank. We vroegen aan de tank of het goed was als we in DPS specs zouden healen, was prima zei ie

Nou, afgezien van een enkele dode DPS hier en daar, ging het uitstekend

Instant FoL's van mij, offheals van de Ele Shaman en instant heals van de Enh Shamans zorgden voor enorm snelle runs. 18sec voor bazen was meer regel dan uitzondering. 4 DPS op 3,5-4,5k DPS (meer op bazen) en dan een tank op 2k. De tank vond het geweldig en we hebben 2 instances (OK en UK) zo gedaan. Moeten we vaker doen