Acties:
  • 0 Henk 'm!
Auspex schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 15:18:
[...]

Ok, bedankt voor de verduidelijking.

Maar begrijp wel niet goed waarom +12 sta bonus genegeerd wordt en +9 sta bonus wel voor gegemmed wordt. Heeft dit mss te maken met andere kleur v sockets ofzo? :?
Je moet het omrekenen naar statpoints. +12 bonus is altijd legs of chest, iets met 3 sockets. Die hebben vaak disco sockets m.a.w. elke socket een andere kleur, en dat is zonde TENZIJ je iets met geel kunt (hit bijv), daarom kiezen veel tanks ervoor om vol stam te gaan. Ze verliezen 18 stam (2x15-12) tov. 3x 30 stam gems en gainen wat hit/def/dodge/expertise - niet iedereen wil dat of heeft dat nodig en acht 18 stam dan hoger.

@Websnake armor is mitigation geen avoidance he ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024

Jeffroiscool

Proud DD Member! :D

Leuk, een WoW topic.

Misschien dat iemand me ergens een leuk lijstje kan bieden voor me paladin.

Ik ben zelf een Tankadin die regelmatig ICC doet maar ik wil graag offspec gear gaan verzamelen (Ret DPS) maar ik weet niet welke items ik als eerste zou moeten halen. Iemand enig idee?

Voor mijn tank gebruikte ik voornamelijk deze 2 links in het begin.
http://maintankadin.fails...=3&t=27315&rb_v=viewtopic
http://maintankadin.fails...=3&t=23475&rb_v=viewtopic

Hierbij m'n Tankadin:
http://eu.wowarmory.com/c...l?r=Anachronos&cn=Zeffuro

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeffroiscool schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 16:50:
Leuk, een WoW topic.

Ik ben zelf een Tankadin die regelmatig ICC doet maar ik wil graag offspec gear gaan verzamelen (Ret DPS) maar ik weet niet welke items ik als eerste zou moeten halen. Iemand enig idee?

Hierbij m'n Tankadin:
Indeed, alleen is die er al een tijd hoor het topic haha !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024

Jeffroiscool

Proud DD Member! :D

hahaha tja ik verveel me beetje op me werk dusja -,-

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeffroiscool schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 16:59:
hahaha tja ik verveel me beetje op me werk dusja -,-
Waarschijnlijk zitten er veel daarom hier, en moet zeggen tis vrijdag nog best rustig !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-09 21:25

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Jeffroiscool schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 16:50:
Leuk, een WoW topic.

Hierbij m'n Tankadin:
http://elitistjerks.com/f...ribution_bis_lists_3_3_a/

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 14:26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
*dagboek*
Vandaag was mijn geluksdag

Eerst een run in Old Stratholm waar 4 mensen de archievement "zombiefest" wouden doen.
Geen kill voor de mount maar wel een archievement rijker op mijn warrior.

Daarna als afsluiting in rondje AB. Ik joinde een running game waar het 2 vs 2 stond met 1200 vs 800
Verdedigen ging eigenlijk best wel slecht en horde kreeg 4 bases. Check op de teller, horde zou winnen met 1590 vs 1600. Niet helemaal de bedoeling maar we kregen het niet voor elkaar om nog een base te krijgen. Wat schets onze verbazing, we zijn net 10ms sneller op 1600 dus ik heb een van de moeilijkste archievements binnen "we have it all along" met een pug.
Nu nog 4 wins en 19 keer de reddende engel spelen en mijn master of AB is ook in het zakje.

Een goed begin van het weekend.

*einde dagboek*

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Owjeih
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2022
Gelukzak! Echt moeilijke achievement :D

Na lang slacken wou ik eindelijk eens ICC raiden. Tacts opgezocht enzo maar ongelofelijk moeilijk om binnen te geraken in een pug zonder achievement. Geen QQ, want ik begrijp wel dat ik dan een risico ben.

Door te liegen dat dit een alt is en achievement heb op mijn main, ben ik toch in een ICC25 pug geraakt. Ik heb liefst een 25man groep want als je beetje faalt dan valt het minder op dan in een 10man groep.

Marrowgar was al een whipe, gelukkig geen leavers. Tweede keer lag hij neer, maar het was echt messy ;)
Daarna was het easy en allemaal one-shots. Zelfs miniboss neergelegd voor de 5 extra frost badges.

Na 4/12 was het direct raid-disband, de volgende bazen werden niet eens geprobeerd en misschien best want deze pug was matig.

Om eerlijk te zijn had ik het toch moeilijker verwacht! Nu dat ik eindelijk mijn ICC25 achievement heb, ga ik ook eens beginnen progress te boeken in ICC10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 14:35

chromeeh

the Gnome

Owjeih schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 07:36:
Om eerlijk te zijn had ik het toch moeilijker verwacht! Nu dat ik eindelijk mijn ICC25 achievement heb, ga ik ook eens beginnen progress te boeken in ICC10.
Ik vind bepaalde encounters op 10 man moeilijker dan op 25 :+

Gister nog weer een mooie quest chain aangeboord in EPL.
Zit nu op 677 / 700 :)
Alleen de quests vinden wordt nu wel pittig, nog maar eens een rondje instance quests halen in SW / IF.

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Liefdagboek

5uur fishing voor mr pinchy deze week en geen mrpinchy, grrrrr /rant off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:16

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Zo, m'n experience en reputation panels voor TukUI zijn klaar:

Experience (als ik niet rested ben, dan is de tekst gewoon wit en zie je het R:[percentage] stukje niet):
Experience

Voor mijn gebruik ruim voldoende informatie :). Deze panels zijn net als de standaard panels te configureren in de config file van TukUI. Ik heb het daarin nu zo ingesteld dat het reputation panel getoond wordt als het character op het maximale level zit. Zo niet, dan wordt het experience panel getoond.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice hoor :), echt goed zoveel mensen er mee aant spelen zijn :)

Ik zelf ben er nog niet helemaal uit hoe ik hem wil gaan tweaken, hij is opzich goed voor me mage maar zodra ik op me priest zit mis ik nog wat dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tuk UI staat nu ook in de startpost :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iemand tips om heel snel een hunter pet te lvlen naar lvl 80?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Meenemen door random Hc's?

Geen idee hoe het bij jou is op je BG, maar bij ons zouden ze daar niet zo'n probleem van maken.

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 14:26
Als er een hunter de groep joined houdt iedereen er sowieso al rekening mee dat het een verstandelijk gehandicapte is, want jezus wat is het soms erg. Veel noobs zijn al overgestapt naar Death Knight (gelukkig wordt dat steeds minder heb ik het gevoel), maar bij de hunters lopen er ook genoeg rond. Hun rotatie? Serpent Sting -> Viper Sting -> Scorpid Sting, en tooltips lezen ("Only one Sting per hunter can be active on any one target") doen ze ook niet :+ Natuurlijk heb je noobs in elke class, maar de meeste keren dat er een hunter in de random hc groep zat, kwam hij niet boven de 1000 dps uit.

[ Voor 13% gewijzigd door Divak op 14-03-2010 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 01:03

Dreanor

Joene

Hunters hebben nog de nasmaak van de release van WoW. Toen Legolas en Lord of the Rings zo populair was wou iedereen een (night elf) hunter. Ik was er ook zo een, mijn eerste char was ook een night elf hunter, met als kanttekening dat ik in Morrowind, Oblivion en NeverWinter Nights ook altijd ranged hunter classes speel. :P

Daarbij komt dat mensen die vragen naar een goede start class/solo class vaak hunter als antwoord krijgen dus ja ...

Maar elke class kent zijn noobs hoor, zo heb ik feral druids met resto gear gezien, frost mages die Scorch casten omdat het maar 1.5 cast time heeft, hunters die maar wat graag met hun pet tanken of dps die vergeet dat de healer wel eens een mana break heeft. :P

Edit: En ik ben twee keer een lvl 50+ tegen gekomen die geen talents gebruikte. 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Dreanor op 14-03-2010 01:08 ]

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:50
Dreanor schreef op zondag 14 maart 2010 @ 01:08:
Edit: En ik ben twee keer een lvl 50+ tegen gekomen die geen talents gebruikte. 8)7
Lol, dan rest natuurlijk wel de vraag of ze het echt niet weten of mensen met te veel tijd op handen zijn welk naar level cap willen zien te komen zonder ooit talents gebruikt te hebben voor fun / opscheppen :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 10:38

junglebeast

hier staat iets

Ach ik heb me hunter dan ook Stupid genoemd.. Kan ik me altijd achter de naam verschuilen als het fout gaat.. :)

Gisteren met de guild waar me rogue in zit nog ToC10 in gedoken. Beetje rommelige kills tot en met Champs..
Jammer genoeg wilde het niet lukken op Twins. Wel leuke ring aan overgehouden, en op Jaraxxus zat ik op zo'n 4.2k DPS.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RichardvdD schreef op zondag 14 maart 2010 @ 00:17:
Hun rotatie? Serpent Sting -> Viper Sting -> Scorpid Sting, en tooltips lezen ("Only one Sting per hunter can be active on any one target") doen ze ook niet
Gelukkig heb ik dat wel door.
Mijn rotatie is op dit moment:
Kill Shot (indien mogelijk) > Explosive shot > Scorpid Sting (indien niet actief op mob) > Black Arrow > Aimed Shot > Steady Shot. Als Lock and Load actief wordt, doe ik alleen Steady Shot spammen.
Geen idee of dit goed is, maar volgens wat ik gelezen heb op internet moet dit wel aardig zijn voor survival hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Als load en load proct doe ik altijd 3 x explosive shot? lijkt me beter toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 20:21

Osxy

Holy crap on a cracker

Topicstarter
SanderAlterNET schreef op zondag 14 maart 2010 @ 13:32:
Als load en load proct doe ik altijd 3 x explosive shot? lijkt me beter toch?
Beste is: Explosive -> steady -> explosive etc
De afwisseling met steadyshot is om de dot die explosive shot achterlaat niet de verspillen.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Ben sinds dit weekend ook overgestapt naar de TukUI en ben er erg tevreden mee :)
Alleen de unit frames zie ik graag iets anders...
Ik zou graag mijn HP in zowel procenten als cijfers willen zien in mijn HP bar.
Zelfde geld voor mijn mana.
Naam en level in dat grijze vlak aan de onder kant heb ik nu voor elkaar gekregen :)

Ik zou dit ook graag willen voor mij target maar de code van het player frame kan ik wel kopieëren naar het target frame.

Iemand eenig idee hoe ik dit kan oplossen?
Heb zelf totaal geen ervaring met LUA dus ik kom er niet helemaal uit.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Osxy schreef op zondag 14 maart 2010 @ 13:36:
[...]

De afwisseling met steadyshot is om de dot die explosive shot achterlaat niet de verspillen.
Ik had ergens gelezen dat de overall dps van Steady Shot in Lock and Load groter is dan met Explosive Shot. Heb nog even zitten zoeken, maar de website waar dit op stond kan ik helaas niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Laatst online: 24-08-2024
Ik krijg sinds het afgelopen uur (heb heel de dag gespeeld) ineens LUA errors die te maken schijnen te hebben met de questhelper van WoW zelf.. Als ik namelijk het vinkje "show quest objectives on map" uitzet in de map, krijg ik de error niet meer.. alleen wel wanneer hij aan staat. Als ik dan het map-venster afsluit verschijnt de error en is mijn hele quest-objective-volg systeem bugged :P gebieden waar ik naartoe moet zie ik niet meer, aantallen van afgemaakte mobs worden niet meer bijgehouden etc.. erg irritant!

Ik heb al gezocht en er zijn heel veel mensen die dit probleem ook hebben. Ze zeggen allemaal dat het aan de questhelper van WoW zelf ligt, maar niemand schijnt er een oplossing voor te hebben.. iemand hier die het probleem kent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 17:55
Osxy schreef op zondag 14 maart 2010 @ 13:36:
[...]

Als ik het me goed herinner is het gewoon Explosive shot gebruiken en dan een halve seconden wachten zodat je de DoT niet clipped maar ik kan het fout hebben! Steady shot gebruiken is dan dacht ik een waste of time en dus dps.

Van Elitist Jerks:

When you get a lock and load proc there are two ways to handle it:

1. Don't intersperse other shots between each explosive shot, wait .5 sec after the GCD expires (or just watch till the debuff is close to wearing off), then use the next one until all your bonus explosive shots have been used up.
2. Intersperse an instant shot between each explosive shot (i.e. aimed shot, black arrow or serpent sting if it's close to expiring). If an instant is not up then wait appropriately for the next explosive shot as described above.

The dps difference between these two methods is not significant and which one will provide optimal dps may be gear dependent. You should do whatever you're most comfortable with. It is not recommended that you use a steady shot to intersperse as the damage per cast time is lower so you get less value from pushing back your explosive shot.

[ Voor 48% gewijzigd door GrandDestroyer op 14-03-2010 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Laatst online: 24-08-2024
Ok even een crisis hierzo op mijn tank.. ik ben nu lvl 70 en wil dolgraag WoTLK dungeons gaan tanken maar ik wordt continue afgezeken.. mn gear zou niet goed zijn, ik heb geen tank gear etc.. ik ben het kotsbeu want ik denk juist dat ik steeds de goede gear kies bij quests.. dungeon-gear heb ik niet want ik voltooi ze bijna nooit (ivm abandonende groups..)

hier de armory van mn tank: http://eu.wowarmory.com/c...t.xml?r=Karazhan&cn=Nyxus

drastische hulp gevraagd!! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YBH
  • Registratie: December 2008
  • Niet online

YBH

^ vervang je cloak en zoek vooral gear met stamina/defence rating en block rating ipv +ap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Laatst online: 18-09 19:18
Thrilled schreef op zondag 14 maart 2010 @ 23:08:
Ok even een crisis hierzo op mijn tank.. ik ben nu lvl 70 en wil dolgraag WoTLK dungeons gaan tanken maar ik wordt continue afgezeken.. mn gear zou niet goed zijn, ik heb geen tank gear etc.. ik ben het kotsbeu want ik denk juist dat ik steeds de goede gear kies bij quests.. dungeon-gear heb ik niet want ik voltooi ze bijna nooit (ivm abandonende groups..)

hier de armory van mn tank: http://eu.wowarmory.com/c...t.xml?r=Karazhan&cn=Nyxus

Zoals de persoon hierboven al zegt is je cloak absoluut geen tank gear. Wat moet je met spellpower en intellect?

Zorg er voor dat je defense rating hebt op je gear. Vaak kun je in de AH een hele cobalt set kopen die beschikbaar is vanaf level 70 en een lekkere defense rating. Je hebt op het moment 350 defense rating wat gewoon veel te weinig is om te tanken in een WOTLK dungeon. Als je kijkt naar mijn tank, dan zie je nogal wat agility, strength en stamina maar geen Crit Strike rating of iets dergelijks. (In ieder geval nauwelijks) Omdat er met de questrewards nog nauwelijk gear wordt aangeleverd met defense rating richt ik me nu nog even op solo questen. Ik heb nog een setje cobalt gear liggen die ik als ik level 70 ben ga gebruiken om m'n defense wat omhoog te werken en dan moet het tanken wat makkelijker gaan. Nu ligt het een beetje aan de healer. Een level 70 of 71 healer kan me in leven houden, maar een net level 68 gedingde healer absoluut niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Laatst online: 18-10-2021
Thrilled schreef op zondag 14 maart 2010 @ 23:08:

In de gear die je nu aan hebt op de armory heb je alleen maar dps gear en paladin gear aan. Je hebt niet een item met defense. Zoals hierboven al aangegeven. Koop zo snel mogelijk de blacksmithing tank gear. Mocht je toch nog badges hebben kunnen verzamelen, koop daar dan tank gear voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goede morgen allemaal,

Dit weekend is er weinig van wow terecht gekomen… Wel heb ik nog even een VoA25 gedaan op mijn rogue, helaas weer geen geluk met de drops. Ook heb ik eventjes wat vrienden geholpen in Ulduar10 op mijn tankadin met de weekly quest Ignis the Furnace masters… Toch lekker dat je mensen kunt helpen door een raid te joinen, voor de baas gesummoned te worden, en dan binnen 5 minuten je quest af te ronden.

Ik kwam een rogue tegen in de VoA25 die een addon had waarbij ik een whisper kreeg hoeveel extra damage zijn TotT nou had veroorzaakt. Best geinig om te zien. Scheelt toch zo rond de 10.000 damage per keer gemiddeld als ik het zo zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Weekendboekje,

Afgelopen vrijdag heeft m'n Shaman level 70 bereikt. Uiteraard meteen epic flying skill gekocht, heerlijk om lekker snel te kunnen vliegen. Het plan was eigenlijk om XP gain uit te zetten en eens lekker nostalgisch van de TBC content te gaan genieten. Het idee was om net als vroegâh via normals -> heroics -> raids rustig aan te gaan gearen. Vol goede moed ging ik lekker normals doen.

Dit ging prima, op een gegeven moment was ik zover dat ik alle normal TBC dungeons gedaan had, behalve de 3 in Netherstorm (Arcatraz, Botanica en Mechanar). Hier begon de ellende. Vooral bij Mechanar is het één en al fail, vooral bij de tanks. Die zijn blijkbaar niet meer gewend om hun hersens te gebruiken als ze pullen. Ik heb Mech zo'n 5 a 6 keer geprobeerd, maar de tanks failen stuk voor stuk bij de eerste groep mobs bij de ingang. Je moet daar als tank gewoon een beetje uitkijken met pullen (niet 3 van die mechanicals in één keer bijvoorbeeld) en de mobs een flink stuk naar achteren trekken. Elke keer wordt er veel te veel gepulled, waardoor het voor mij als healer niet te healen was. Na dit een avondje aangezien te hebben (dat was zaterdag) zonk de moed me in de schoenen en ben ik maar weer gewoon verder gegaan met levelen in Northrend dungeons. Als dit in normals al zo gaat, dan ga ik niet eens aan TBC heroics beginnen, dat wordt dan al helemaal één grote frustratie en ik speel het spel nog steeds voor m'n plezier :P.

Voorlopig moet ik nog een flink stuk tot level 71, dus misschien ga ik het daarvoor nog een keer een kans geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RyackWerk schreef op maandag 15 maart 2010 @ 08:34:
[...]
In de gear die je nu aan hebt op de armory heb je alleen maar dps gear en paladin gear aan. Je hebt niet een item met defense. Zoals hierboven al aangegeven. Koop zo snel mogelijk de blacksmithing tank gear. Mocht je toch nog badges hebben kunnen verzamelen, koop daar dan tank gear voor.
Hij zegt dat hij level 70 is, als dat geen typefout is, dan moet het ook zonder defensegear te doen zijn. Mits je niet boven je level gaat tanken. Ik heb zelf op mijn dps warrior een paar keet getankt tijdens het levelen naar 80. Gewoon respeccen, onehander en schild pakken en tanken. Het zijn geen heroics! Pas bij de level 80 dungeons werd dat een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Afgelopen weekend weer eens wat langere tijd gespeeld. Zaterdag een net gedingde guildie op z'n mage geboost samen mijn vriend en nog 2 guildies door ToC normal en daarna een rondje hc's. Erg gezellig gehad ^^ Daar waar mogelijk meteen ook maar wat achievements gepakt. Gister weer mijn priest opgepakt. Die is nu lvl 32. Verschillende dungeons gedaan en overall dps was pak 'm beet 100 nu. Nog 8 levels en ik ga kijken of ik ga omspeccen naar shadow of nog even wacht. En of ik ook meteen dualspecc erbij pak voor disc.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Afgelopen vrijdag was een geweldige avond!

Nadat afgelopen maand 2 van de 3 raids moesten worden afgezegd in verband met attendance problemen hadden we afgelopen vrijdag weer een volle groep (10 man). Onze guild was niet verder gekomen dat Festergut (1x gekilled). Festergut hadden we afgelopen woensdag voor de 2x neer. Clean kill. Vrijdag na 3 tries Rotface voor de 1e keer down! Het managen van de oozes gingen super goed en we konden naar Putricide.

Aangezien wij niet hadden verwacht dat dit uberhaupt ging gebeuren, zelfs de RL niet, gingen we allemaal video's kijken plus tactics lezen. Uiteindelijk hebben we hem tot 16% gekregen. Enorme progressie geboekt en volgende keer gaat ook hij down!

Leuke is dat door dit soort positieve berichten de runs voor deze week alweer helemaal vol zitten. Wat dit allemaal niet kan betekenen voor het moraal. Echt leuk om te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:50
Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 09:13:
[...]

Hij zegt dat hij level 70 is, als dat geen typefout is, dan moet het ook zonder defensegear te doen zijn. Mits je niet boven je level gaat tanken. Ik heb zelf op mijn dps warrior een paar keet getankt tijdens het levelen naar 80. Gewoon respeccen, onehander en schild pakken en tanken. Het zijn geen heroics! Pas bij de level 80 dungeons werd dat een probleem.
Dat werkt vaak alleen als je je teammates kent, in pug's / randoms zijn veel mensen nogal panisch en wordt er van je verwacht dat je gear ver boven het niveau van de dungeon draagt. Iets wat je zelfs al in noob dungeons als the deadmines tegenkomt; gezeik dat een tank geen tanking gear en enchants zou hebben 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Laatst online: 18-09 19:18
[...]

Het kan wel, maar er is dan ook wel een healer met brains nodig. Toen ik net level 68 was heb ik het ook wel eens geprobeerd maar zonder een goede healer is het niet echt een succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Met een Warrior kan dat misschien wel ja. Eergisteren heb ik echter UK normal gedaan met een level 70 DK als tank. Hij had bijna de hele Cobalt set, maar geen tank spec. Resultaat was dat ik het op de bossfights niet voor elkaar kreeg hem in leven te houden. Ook op de trashpacks pakte hij erg veel damage, waardoor ik flink moest healen. Kortom: zonder def gear of tank spec is het op zich te doen, maar alleen als je een goede healer mee hebt. Ook moet je er dan genoegen mee nemen dat het allemaal wat minder snel gaat, omdat je healer vaak moet drinken.

Als je gewoon lekker wilt tanken tijdens het levelen zonder al te veel gezeik, zorg dan voor een tank spec en wat tank gear. De Cobalt set is inderdaad een hele goede (en niet al te dure) om vanaf level 70 Northrend dungeons mee te tanken. Mijn level 74 Prot Warrior draagt er nog steeds een aantal pieces van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey iemand nog een goeie pve dps rotation voor mijn rogue?

Ik gebruik nu meestal (cloacked - gauge - hunger for blood? - sinister - sinister - mutile - mutile tot 5 punten - even naam kwijt 40% sneller melee - dan weer sinister - sinister - en dan mutile tot 5 punten en dan poison. En dan blijf ik 2 keer sinisteren en de rest mutilen en andere 5 punten moves erop gooien tot ik weer voor die 40% sneller melee moet gaan.

Ik steek hiermee meestal rond de 3k met uitschieters naar 4k.. Maar volgens mij gebruik ik een ontzettende gare rotation haha.. Ik moet zeggen ben een Ebay-er op dit account.

Ik gebruik de standaard pve dps talentree en speel met 2 daggers omdat ik mutile zo fijn vind :)

Iemand wat tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Dit weekeinde wederom mijn dr00d erbij gepakt en dit keer samen met een paar vrienden zijn we gaan dungeonen. We zaten allemaal zo rond dezelfde level (~63) behalve de tank die was een paar levels hoger (~65) en was nog vol rested van een paar maanden in de koelkast te hebben gezeten. Ik was de boom van het stel die een beetje mocht healen. Af en toe gewisseld met de shaman die het meeste van het werk deed als elemental maar ook resto als dual spec had. Wanneer hij dan als resto een rondje deed ging ik als katje aan de gang. Pre-swipe is feral wel super zwak in groep damage, mijn resto deed nog meer schade met Hurricane.

Het leukste moment was wel de paar runs die we hebben gedaan waar ik als resto druid meer dps deed dan de willekeurige 5de persoon die we via de dungeon tool kregen (vaak een DK). Bijna iedereen zat rond de 1k dps, ik zat meestal rond de 700-800 dps en de willekeurige 5de zat meestal niet boven de 400. Die zal wel dol zijn geworden hoe snel we door de instances heen stormden.

Uiteindelijk werd de tank 69 en konden we geen random dungeons meer doen (hij mag alleen WoTLK doen) dus word het nu tijd om te proberen 68 te halen, dan kunnen we weer verder dungeonen :) fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 09:33:
Hey iemand nog een goeie pve dps rotation voor mijn rogue?

Ik gebruik nu meestal (cloacked - gauge - hunger for blood? - sinister - sinister - mutile - mutile tot 5 punten - even naam kwijt 40% sneller melee - dan weer sinister - sinister - en dan mutile tot 5 punten en dan poison. En dan blijf ik 2 keer sinisteren en de rest mutilen en andere 5 punten moves erop gooien tot ik weer voor die 40% sneller melee moet gaan.

Ik steek hiermee meestal rond de 3k met uitschieters naar 4k.. Maar volgens mij gebruik ik een ontzettende gare rotation haha.. Ik moet zeggen ben een Ebay-er op dit account.

Ik gebruik de standaard pve dps talentree en speel met 2 daggers omdat ik mutile zo fijn vind :)

Iemand wat tips?
Je rotatie ziet er inderdaad uit als iemand die een account heeft gekocht op e-bay :)
Als je assasination spec bent en dagger draagt doe je het volgende:

Mainhand: instant poison
Offhand: deadly poison

Hoe je een gevecht begint moet je zelf weten, maar vanuit stealth is garrotte – HfB – Slice n dice een geode start. Vervolgens doe je NIKS met sinister strike, maar gebruik je alleen mutilate. Mutilate tot je 4+ combopoints hebt en dan envenom. Dan weer mutilate tot je 4+ combopoints hebt en envenom…. Zorg ervoor dat je slice and dice en HfB op tijd ververst wordt en je hebt een onwijs goede dps die erg makkelijk is om te spelen. Ik doe zelf meer dan 11k dps in icc25 op dit moment. Jij zou makkelijk 6-7 moeten halen als je nu al 3-4 doet met sinister strikes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker WoW weekend gehad.

Vrijdagavond een guildgroep naar ICC10 geholpen met m'n Dr00d healer. Samen met een Holy Pala was ik het healingteam, met een offspec Druid die hielp waar nodig. De eerste paar bazen waren natuurlijk one-shots, en de Frost Giant op de Ramparts was de weekly extra quest voor ons, die ook in 1x neer ging. Lang leve meer emblems!
Daarna gingen we naar Fester en Rotface, waar we wel voor beide 2 of 3 tries nodig hadden. Op Fester deed ik zo'n 5,5k HPS waar de Pala op 4,5k zat en de offspec Dr00d op 3k (was z'n 1e keer als healer op deze char, normaal gesproken is hij een hele goede Pala healer). Rotface hetzelfde verhaal.
Na deze bazen renden we door naar de Blood Council. De Holy Pala was flink aan het bier, dus die moest elke 20min naar de WC lol... was dan ook een vrouw ;) Bij de trash naar Blood Council pullden ze zonder dat de Pala terug was. Stond ik in m'n eentje. Op TS was te horen dat we het niet gingen redden... of toch wel, toen het me lukte om iedereen behalve een DK (die 2-shot werd) levend te houden... waarna te horen was "Seems like we can make it with Saleen doing 6k HPS here" :P
Ik heb namelijk m'n WG Glyph vervangen door een Rejuv Glyph, die nu met Haste meescaled. Ik heb zo'n 500haste (ik gem er bijna niet voor) en nu staat Rejuv vaak als beste spell in m'n Recount. Ik gooi het bij AoE damage dan ook op alle melee + WG en op iedereen die damage kan/gaat krijgen. Dat werkt prima :)
Blood Council ging niet geweldig goed. Het was dan ook een nieuw gevecht voor meerderen.
Met nog 10minuten raid te gaan, hebben we alleen die engel nog neer gehaald, op weg naar Dreamwalker voor de extra emblem.

Rest van het weekend verschillende dingen gedaan, zoals m'n Warlock geleveled, die nu bijna level 79 is. Beetje afwisselen met Affliction en Demonology spec. Zo kwam er een Alliance Hunter achter me aan die me zat te irriteren... we vlogen allebei. Ik vloog weg, en uiteindelijk kapte hij. Na 2 minuten zocht ik 'm even op toen ik terug moest naar m'n questhub... zag ik 'm. Even voldotten, sacrifice van m'n voidwalker, hij gaat dood en ik heb nog 100% hp.

M'n vriendin heeft nog d'r Heirloom axe, maar verder zit ze al lekker in de gear. Van de eerste baas in PoS normal kan er een 2H axe droppen. Die kunnen we nu met z'n 2-en aan :D Zij als ret DPS, ik holy met beacon op mezelf en spammen maar. Dat gaat prima. Het duurt zo'n 15-20min per try, en tot nu toe hebben we het 4x gedaan, maar nog geen geluk met de drop.

Met m'n Rogue alt (was lvl 38) wat instances gedaan met guildies. Na 4 runs in totaal is ze nu bijna level 40.

Met m'n Pala nog wat heroics gedaan, om emblems te verzamelen voor PvP gear. Hadden we een party van 3 Shamans (2 Enh en 1 Ele), ik als Retri en een PuG tank. We vroegen aan de tank of het goed was als we in DPS specs zouden healen, was prima zei ie :) Nou, afgezien van een enkele dode DPS hier en daar, ging het uitstekend :D Instant FoL's van mij, offheals van de Ele Shaman en instant heals van de Enh Shamans zorgden voor enorm snelle runs. 18sec voor bazen was meer regel dan uitzondering. 4 DPS op 3,5-4,5k DPS (meer op bazen) en dan een tank op 2k. De tank vond het geweldig en we hebben 2 instances (OK en UK) zo gedaan. Moeten we vaker doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok wow dat is wel een erg makkelijke rotation dan :P gewoon zorgen dat ik slice en dice up hou en de poisons en dan alles constant mutilen tot ik 5 punten heb en dan de volgende finishing move op de boss gooien.

Ik ga het gelijk even testen! thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Heerlijk zo'n rustig weekend, eindelijk mijn Druid op lvl59(.5), erg lekker als je weet waar je gratis XP kan halen.
(Voor diegene die het willen weten: Friendly met Argent Dawn, neem je 'Bone Fragments/Elemental Cores/Savage Fronds/Cryptfiend parts, 30stuks elk naar Lights Hope Chapel en vang gratis en voor niets ~80k xp wat op lvl59 ongeveer ~50% van je level is)

Nu alleen me maatje nog naar 58-59 helpen.. want die zit nog op 51 ofzo, jammer dat hij erg weinig speelt ik moet nu elke keer inhouden wat best wel frustrerend is, als ik 2 uurtjes speel dan zit ik 1,5 level hoger, als hij 2 uurtjes speelt misschien een half level moet eerlijk zeggen dat RaF alleen goed werkt als beide spelers gewoon vaak kunnen spelen, duurde naar mijn gevoel langer via RaF dan als ik normaal level.

Balance werkt erg lekker moet ik zeggen, zeker kwa survivability flinke dmg/heals, Force of Nature komt vaak van pas, en Innervate is werkelijk heerlijk denk dat ik de Glyph er maar bij pak.

Had al een beetje zitten kijken naar gear in Outland, maar het lijkt erop dat er maar weinig leather te krijgen is, een ~28 items voor balance/resto tussen lvl 60 en 65 en de crafted leather gear laat ook te wensen over misschien maar eens kijken bij tailoring..

(Zo meer zal maar eens wat gaan doen op me werk :P)

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:44
prutser001 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 10:08:
Heerlijk zo'n rustig weekend, eindelijk mijn Druid op lvl59(.5), erg lekker als je weet waar je gratis XP kan halen.
(Voor diegene die het willen weten: Friendly met Argent Dawn, neem je 'Bone Fragments/Elemental Cores/Savage Fronds/Cryptfiend parts, 30stuks elk naar Lights Hope Chapel en vang gratis en voor niets ~80k xp wat op lvl59 ongeveer ~50% van je level is)
Die truuk gebruik ik ook bij al mijn verse alts :) Misschien ken je deze ook wel: de cloth quests bij elke faction. Als je 5x de wool, silk, mageweave en runecloth quest doet krijg je ook een lap XP voor niks.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super even gechecked. En ik zit nu op een steady 4k dps. (gs is rond 5.1)
Is er mischien een betere openings aanval dan gauge in stealth?

iedergeval wel blij met deze makkelijke rotation :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Kapoen schreef op maandag 15 maart 2010 @ 10:10:
[...]

Die truuk gebruik ik ook bij al mijn verse alts :) Misschien ken je deze ook wel: de cloth quests bij elke faction. Als je 5x de wool, silk, mageweave en runecloth quest doet krijg je ook een lap XP voor niks.
Die valt helaas een beetje tegen vindt ik, voor Mageweave is dat maar 5700XP(met heirlooms), wool/silk is minder, Runecloth heb ik nog niet naar gekeken want m'n wool was op.

En zoiezo, ga je WPL/EPL doen krijg je idioot veel XP voor quests, 17k-22k xp? kan me niet herinneren dat je zoveel kreeg in Classic voor watvoor quest dan ook, doe je die Cauldron chain zit je zowat al een level hoger als je ook nog de quests in Ruins of Andorhal erbij pakt dan schiet je XP bar in stappen vooruit.

Vanavond krijg ik zoiezo een Ramparts/BF boost omdat ik gister FoS/PoS/HoR gehealed heb voor een guildy, niet om gevraagd hij bood het aan en das altijd leuk :) .

Wat ik meestal doe als ik aan de 'max' zit in b.v. Outland/Northrend, alles exploren, en al die 'ga naar blabla gast toe...' quests, dat geeft je makkelijk een heel level aan XP vooral als je alle plekjes weet (was ook een addon voor geloof ik). En dan pak ik als laatste die Icecrown chain/Sons of Hodir om dat te unlocken, kheb ~1500 'Relic of Ulduar' dus das in 1 keer exalted :P Ook heb ik nog ~900 van die Scryer/Aldor dingen dus zodra ik kan is het exalted geblazen.

Kan eerlijk gezegt niet wachten tot ik lvl 80 ben, nu al langzaam aan mijn Stone Keeper Shards aan het inleveren om zo gelijk de hele PVP set+Relentless/Furious? meuk te halen, geen idee hoeveel honor ik nodig ga hebben maar ik denk dat ik met een ~9000 Stonekeeper shards wel in de buurt kom.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien moet je eens kijken naar mijn build, dit is op het moment de beste build voor mutilate, wie weet heb je er wat aan. Ik open trouwens vaak gevechten niet vanuit stealth als er iemand is die snel bleeds kan aanbrengen op mijn target. In stealth naar een baas toe lopen duurt me soms net even te lang ;)

Als je 2 pieces T10 hebt moet je trouwens ook elke 30 seconden een TotT in je rotatie bouwen. Scheelt een hoop dps.

http://eu.wowarmory.com/c...Dragonblight&n=greenanger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
[...]

Dat gaat alleen werken als je healer overgeared is. Als je een net gelevelde healer hebt dan ga je het heel moeilijk krijgen, ook in normale instances.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Gisteren met mijn Resto shaman alt naar ICC10 gegaan. We hadden iemand bij ons van onze guild die de lich king had gekilled. Besloten om gunship hardmode te doen. Appeltje eitje zeg!

Daar het zwaard kunnen looten voor mijn Shaman (superwapen!!!) Ook nog een leuke neck en boots gekregen. Voor een Alt/main + puggers echt een goede run gehad.

eerste 4 bosses en gunship hardmode waren snel neer. Daarna naar rotface en festergut gegaan en de professor ook nog ge-one-shot. Toen nog naar Valitheria dreamwalker. Ik mocht de portals in en had een 9.6k HPS en een andere druid ook zoiets. Helaas kregen we 't net niet voor elkaar (96% wipe). Ik had hero te laat gecast en ik verloor m'n stack toen ik er 15 had. Kwam uiteindelijk uit op 35 dus nog niet slecht.

2e try bleek ik buiten de portals en gingen er 2 druids in. Kill! Leuke run voor een alt/main run :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 10:17:

Of je bent aan het trollen of je moet eigenlijk eens Elitestjerks lezen.

Weekendboekje.
Niet erg veel gedaan maar wel één merkwaardig ding waar veel pugs een puntje aan kunnen zuigen: Niks geen gearscore whatsoevah, geenwoon skill. In een Pug TOGC10 gehaald met Tribute to Insanity. Wat een machtig gevoel was dat zeg. Anub op 100k hp 2 tanks die dood gingen ik als rogue snel evasion poppen en tanken, kortom een super gevoel _/-\o_
Gisteren ook voor het eerst Festergut25 down gekregen, na een 1% wipe (140k left :'() ging hij de try erna vlot neer.
Nu nog even Rotface downen :D

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

(jarig!)
Vraagje over Prot Pallies. Ben net 80 gedinged en wil nu voorzichtig HCs gaan farmen voor betere gear.
Nu hanteer ik een guide (zie quote hieronder) en vraag ik me af hoe ik verder moet na de defcap voor HCs (ik heb 537 atm).
Ze hebben het hier over meerdere sets :
Q: What's my overall gearing priority?
First: • Get Uncrittable (540 defence). Then build special use sets:
Block set: • Get Block Capped AKA 102.4%, AKA Uncrushable. Then stack as much Block Value as possible.
EH set: • Stack stamina. Stamina is EH, with a little TPS. Strength is TPS, with a little EH.
Last: Build a Threat set: • Stack strength/BV, then Hit rating, then Expertise. Block Value has diminishing returns, worry about it when you hit 3k.
Waar moet ik me nu precies op richten kwa gear, maar belangrijker, gems? Ben nu maar voor STA gaan gemmen maar weet bij god niet of dit wel juist is?

Character : Kkthnxbb

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 10:38

junglebeast

hier staat iets

Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 10:17:

Garrote, Cheap Shot op trash ofzo.. Bosses zijn meestal immune voor garrote en de cheap shot stuns e.d.
Backstab kan ook dus..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

junglebeast schreef op maandag 15 maart 2010 @ 11:10:
[...]

Garrote, Cheap Shot op trash ofzo.. Bosses zijn meestal immune voor garrote en de cheap shot stuns e.d.
Backstab kan ook dus..
aub, ga nu geen gekke dingen de wereld in helpen :)

Bosses zijn niet Immune voor Garrote (alleen het silence effect) Backstab op een boss is een no go (iig als Mutilitate specced rogue)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-12-2020
Carnagy schreef op maandag 15 maart 2010 @ 10:58:
Gisteren met mijn Resto shaman alt naar ICC10 gegaan. We hadden iemand bij ons van onze guild die de lich king had gekilled. Besloten om gunship hardmode te doen. Appeltje eitje zeg!

Daar het zwaard kunnen looten voor mijn Shaman (superwapen!!!) Ook nog een leuke neck en boots gekregen. Voor een Alt/main + puggers echt een goede run gehad.
Zwaard? Zo uit het hoofd is dat een dagger van de gunship :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 22:19
RaDKiLL schreef op maandag 15 maart 2010 @ 11:10:
Vraagje over Prot Pallies. Ben net 80 gedinged en wil nu voorzichtig HCs gaan farmen voor betere gear.
Nu hanteer ik een guide (zie quote hieronder) en vraag ik me af hoe ik verder moet na de defcap voor HCs (ik heb 537 atm).

[...]

Waar moet ik me nu precies op richten kwa gear, maar belangrijker, gems? Ben nu maar voor STA gaan gemmen maar weet bij god niet of dit wel juist is?

1. 540 defense rating
2. Uncrushable is weggehaald
3. Stamina is handig, maar verkijk je er niet op, dodge, parry en block zijn allemaal handig
4. Ikke niet weten, ik speel een priest :+ met een pala tank alt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
junglebeast schreef op maandag 15 maart 2010 @ 11:10:
[...]

Backstab kan ook dus..
Garrote heeft 2 componenten, namelijk:
1 - een dot
2 - een silence

De dot is waar het om gaat in pvE, de immune waarschuwing gaat over de silence, en die is als opener toch niet belangrijk :) Cheap shot is inderdaad waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
TheNiker schreef op maandag 15 maart 2010 @ 11:16:
[...]
Zwaard? Zo uit het hoofd is dat een dagger van de gunship :)
Zat ik ook al te denken. Sowieso kunnen shamans volgens mij geen swords dragen.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor heroics imho heb je geen sets nodig, mogelijk voor raids erna dat het interessant is maar de bulk van heroics kan je met een vaste set gewoon doorlopen. Defense werkt 2 kanten, niet alleen uncritable, maar geeft per punt ook meer migitation dan losse stats. Voorbij de defcap is dan ook geen probleem, daar je enkel meer 'off the table' stats krijgt.

Mensen lachen je snel uit met bijvoorbeeld die chest met frostresistance, ondanks dat die gem-slots geeft een vracht aan stamina (tov andere gelijkwaardige gear), zodat je een leuke opstap maakt voor een bergje HP. De gemslots kan je gebruiken voor XX/defense gems, defense enchant erop, heb je een leuke chest als start. Daarnaast is frostrestistance in heroics gewoon makkelijk, diverse dungeons hebben frost damage dus is enkel mooi mee genomen.

Staar je alleen niet blind op 537 of 540 defense, je gaat eerder plat omdat je non-migitated klappen krijgt dan dat je ooit een critical klap krijgt van een boss (en mocht die dodelijk zijn, argent defender talent :P).

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 15-03-2010 11:23 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:56
Ben sinds gisteren weer gaan betalen voor WoW na een weekje aankijken. Begin het toch weer leuk te vinden, hoewel ik het jammer vind dat je een mega hoge GS en de achievement nodig hebt voordat je naar TotC mag, zeker omdat deze simpeler dan simpel is.

Ben iig druk bezig met gearen, en ben nu op 2/5 T9 sets via emblems. Niet dat ze veel beter zijn dan de Ulduar10/25 gear, maar goed, alles voor een hoge GS blijkbaar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mpar
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-08 22:49
Charlog,

Ik ben sinds 2 weken terug eindelijk begonnen met raiden met mijn DK. Hiervoor was ik namelijk nogal verslaafd aan PvP. Ik had een arena team met 1600 rating, met een RL vriend van me. Achteraf nu ik aan het raiden ben heb ik eindelijk door wat ik miste toen ik nog aan het PvPen was, dus het bevalt mij echt zeer
In deze 2 weken ben ik flink vooruit gegaan qua dps. Ik heb dual spec gekocht en naast mijn PvP build een PvE build gemaakt. Daarnaast heb ik op verschillende forums gezocht naar een goede rotatie. Door deze veranderingen was ik ten eerste 500 DPS omhoog gegaan.

Sinds ik wat nieuwe gear heb uit raids zit ik nu slordig op de 4K dps met een GS van +/- 5k Ook heb ik in mijn guild enige vooruitgang geboekt. Ik ben van een social member eindelijk een raiding member gemaakt, en ik ben al met verscheidene raids mee geweest zoals; ToC 10, 25 en OS 10, 25. Komende week staan er iets van 5 verschillende raids op mijn kalender, zoals ICC 10 en 25, en nog ToC 10 en 25.

hier een link naar mijn character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm heb net me talentree ge respecced.

Ik gebruik nu deze rotation : stealth - gauge - hfb - mutile tot 5 punten - slice and dice - dan weer mutile tot 5 punten - dan envenom - dan weer slice and dice 5x - evinscerate - en dan mutile en dan andere finishing move en dan weer van weer beginnen met mutile etc..

maar kom op hc trainings boss niet verder dan 3.5 en voor respecc had ik 4.1k dps.

Iemand een tip?

http://eu.wowarmory.com/c....xml?r=Stormrage&cn=Ringu

Let niet op de goedkope enchants en ik heb 1 a 2 vekeerde glyps :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2010 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Laatst online: 05-03 12:59
Weekje afwezig geweest hier, maar daar ben ik weer. ondertussen weer wat leuke dingen gedaan.

op m'n warrior deathbringer's will mogen looten van gunship, erg goede upgrade, en de 2de keer dat deze valt in de guild. ook nog een tank cloak gekregen zodat ik eindelijk m'n oude ulduar cloak kon vervangen. afgelopen woensdag in 1x doorgeschoten naar sindragosa, waarna we gestopt zijn. donderdag stond in het teken van sindragosa aangezien die toch nog wel lastig was, echter bij de derde pull lag die ook dood te wezen, en dat was nog voornamelijk doordat we 2 nieuwe gezichten in de raid hadden waardoor het mis ging bij de andere pulls. Daarna door naar voor het eerst 10 man HC, met 2 groepen gegaan en beide groepen de eerste 3 bazen neergehaald op HC.

Heb ook nog wat upgrades mogen halen op m'n DK, voornamelijk van ToC 5 man heroic en van triumph emblems. daarnaast m'n priest en shaman nog even een paar levels gegeven en shaman in outland (lvl 59) en priest in northrend (lvl 68) gezet. meteen ook maar even flying gehaald voor de priest, dus die staat nu blij in dalaran.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 11:40:

Ik gebruik nu deze rotation : stealth - gauge - hfb - mutile tot 5 punten - slice and dice - dan weer mutile tot 5 punten - dan envenom - dan weer slice and dice 5x - evinscerate - en dan mutile en dan andere finishing move en dan weer van weer beginnen met mutile etc..

maar kom op hc trainings boss niet verder dan 3.5 en voor respecc had ik 4.1k dps.

Iemand een tip?

Stealth -> Garrote -> HfB -> SnD -> Muti (tot 4 punten) -> Envenom -> Muti (tot 4 punten) -> Envenom
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen Gouge/Gauge/hoe je het ook noemt.
Gebruik Garrote evt. als opener.
HfB, SnD en dan met Mutilate CP's bouwen. Envenom als finisher, maar altijd SnD verversen.
Zo moeilijk is het niet :P

Lees eens wat Rogue topics op elitistjerks.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Overigens wordt SnD ververst bij een Envenom doormiddel van Talents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack

[...]

540 is nodig voor raiden. 535 is de cap voor heriocs. Met 537 zit je al over de cap. Defense over de cap is niet slecht. Het geeft nog steeds extra avoidance. Maar als je de cap hebt gehaald dan is de druk van de ketel.

Daarna is het zorgen dat je voldoende stamina, dodge, parry, block, block value en hit krijgt.

Dingen die je snel kunt upgraden zijn enchants op wapen ed., een nieuw libram van badges en als je heel veel cash hebt enkele crafted items. Een aantal Toc 5 man runs zou je al van goede upgrades moeten voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:12
Ossi schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 16:16:

Iemand die hier nog wat advies voor kan geven?
Ik zit nu op 29 expertise volgens armory, maar door de glyph voor seal of vengeance zit ik in combat hoger.
Als ik dan de emblem chest koop, dan ga ik er weer een enorme bak expertise op vooruit, die niet 100% nuttig is omdat ik de softcap al heb gehaald.

Opties zijn:
1) Helm downgraden naar T9 en dan emblem chest kopen
2) Gewoon de emblem chest kopen en enorm veel expertise en stamina hebben
3) T10 (10 man) chest kopen. (de kans op 25 mans tokens is zo goed als nul aangezien ik ICC niet raid op 25 man en al helemaal niet tot de tier bosses.)

Het gaat om deze char :)
http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Doomhammer&n=Gerbon
Mijn vraag nogmaals in de groep gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

(jarig!)
SinergyX schreef op maandag 15 maart 2010 @ 11:20:
[...]

Voor heroics imho heb je geen sets nodig, mogelijk voor raids erna dat het interessant is maar de bulk van heroics kan je met een vaste set gewoon doorlopen. Defense werkt 2 kanten, niet alleen uncritable, maar geeft per punt ook meer migitation dan losse stats. Voorbij de defcap is dan ook geen probleem, daar je enkel meer 'off the table' stats krijgt.

Mensen lachen je snel uit met bijvoorbeeld die chest met frostresistance, ondanks dat die gem-slots geeft een vracht aan stamina (tov andere gelijkwaardige gear), zodat je een leuke opstap maakt voor een bergje HP. De gemslots kan je gebruiken voor XX/defense gems, defense enchant erop, heb je een leuke chest als start. Daarnaast is frostrestistance in heroics gewoon makkelijk, diverse dungeons hebben frost damage dus is enkel mooi mee genomen.

Staar je alleen niet blind op 537 of 540 defense, je gaat eerder plat omdat je non-migitated klappen krijgt dan dat je ooit een critical klap krijgt van een boss (en mocht die dodelijk zijn, argent defender talent :P).
Met andere woorden doorgaan met DEF gemmen icm STA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RaDKiLL schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:09:
Met andere woorden doorgaan met DEF gemmen icm STA?
Mijn keuze inderdaad, zorg wel dat je hit/expertise op respectabel niveau zit. Zeker als je uiteindelijk de stamina trinkets krijgt zal je gear iets meer richting defense moeten trekken, maar dat is gaandeweg gewoon goed combineren van je gear, enchants en gems.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 11:40:

Iemand een tip?

Ik doe meestal gewoon: Garotte(1 of 2 CP's) ->HFB-> S&D -> Muti tot 4 of 5CP-> Env en Muti 4 of 5 -> Envenom (want Muti geeft 2 punten dus altijd doorgaan voor 5 is niet voordelig) Envenom refreshed de S&D naar 20secs dus das wel ok, je hoeft niet perse 5CP's te hebben om S&D te gebruiken ik doe het meestal met 2CP's(1xMuti) dit geeft genoeg tijd om 4/5CP's op te bouwen en met Env je S&D te refreshen. Als je een Warrior in de groep hebt hoef je niet eens te openen met Garotte want dan zorgt de Warrior/Druid wel voor een bleed effect.

Zit zelf op +/- 5k dps op bosses zeker als derest van de dps minder is kan je lekker je cycle afwerken, b.v. bosses in FoS/PoS/HoR ken je lekker knallen en loopt mijn dps meestal op naar 5.5k en als de RNG meewerkt 6k

(ff Eviscerate naar Envenom verandert, shit happens als je Muti/Combat speelt).

[ Voor 3% gewijzigd door prutser001 op 15-03-2010 12:26 . Reden: stom..... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

(jarig!)
Thnx. In dat geval moet ik maar eens lief met mijn ogen knipperen om een avondje ToC te runnen.
Gisteren trouwens wel een errug flexxe HC Nexus run gehad.
Waren mensen van Draenor. Twee DKs, een priest healer en een rogue.
Ze moesten wel lachen omdat de 2 DPS DKs meer HP hadden als ik (de tank).
Had vantevoren wel gemeld dat het mijn eerste HC was die ik tankte. Had uiteraard wel meer dan voldoende ervaring in Nexus want dit is mijn 2e char op 80 (main is een resto shammie).
Uiteindelijk wilden ze nog een achievement halen door bij Anomalus (toch?!) geen rifts te killen. Natuurlijk een dikke phail want eerst ging ik down en vervolgens de healer. De DKs hebben het uiteindelijk toch nog voor elkaar gekregen (met een hoop lols tot gevolg). Blijkt dat die gasten dik in de 264 gear zaten en een altje aan het boosten waren. Maar totaal geen commentaar op mijn HP of skillz, ze hebben zich keurig ingehouden om geen agro te trekken. Helaas geen drops (op een blauwe helm na dan). Het kán dus wel in Pugs dat je ook nog flexxe gasten tegen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wootlock schreef op maandag 15 maart 2010 @ 11:55:
Overigens wordt SnD ververst bij een Envenom doormiddel van Talents.
Ah, daarom wordt het een 2-button-spec genoemd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 13:00:
[...]

Ah, daarom wordt het een 2-button-spec genoemd :D
:D
Jep, alleen opletten dat HfB er niet afvalt, heeft iemand hier misschien een PoWA voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In de comments van de addons stond die dacht ik, ik had altijd ruzie met powa voor de shaman shields (lightning en water).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

quote:

Ik doe meestal gewoon: Garotte(1 of 2 CP's) ->HFB-> S&D -> Muti tot 4 of 5CP-> Env en Muti 4 of 5 -> Envenom (want Muti geeft 2 punten dus altijd doorgaan voor 5 is niet voordelig) Envenom refreshed de S&D naar 20secs dus das wel ok, je hoeft niet perse 5CP's te hebben om S&D te gebruiken ik doe het meestal met 2CP's(1xMuti) dit geeft genoeg tijd om 4/5CP's op te bouwen en met Env je S&D te refreshen. Als je een Warrior in de groep hebt hoef je niet eens te openen met Garotte want dan zorgt de Warrior/Druid wel voor een bleed effect.
Zit zelf op +/- 5k dps op bosses zeker als derest van de dps minder is kan je lekker je cycle afwerken, b.v. bosses in FoS/PoS/HoR ken je lekker knallen en loopt mijn dps meestal op naar 5.5k en als de RNG meewerkt 6k
(ff Eviscerate naar Envenom verandert, shit happens als je Muti/Combat speelt).

unquote.

Ik heb m'n rogue uit de motenballen gehaald en respecced naar muti, en doe ook Garotte (geeft 1 cp), HfB, SnD, Muti x 2 (4cp), Envenom. Bij de volgende cyclus loopt HfB en SnD natuurlijk door, dus doe ik alleen muti x 2 en Envenom.
Op de heroic dummy (???-teken) kom ik daarmee met mijn niet zulke goede gear unbuffed op 3.5k dps.
Waar ik mee 'zit' is dat muti 60 energy kost - en dus enige tijd kost om te regenereren -, waardoor ik op korte gevechten die cycle niet kan afmaken. (Mobs al dood voordat ik in beweging kom :'( ). En dus minder dps doe.
Wat doen jullie in die gevallen?

Ik las trouwens op elitist dat in mijn geval (1.4 en 1.8 speed dagger), de 1.4 in MH met deadly poison en 1.8 OH met instant poison betere resultaten zou geven.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha precies het zelfde net wat randoms gedaan. Op trash loop ik meestal achter op dps maar op bosses sta ik nu elke keer op nr 1 omdat ik die cycles dan wel gewoon kan afmaken (+4k dps met buffs) (3.5 op hc trainings boss)

Het uphouden van die dps is dan wel makkelijk btw. Maar ondanks ik volgens mij precies doe wat hier gezegd word krijg ik er niet meer dps uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
Mijn nieuwste vermaak is als tank in heroics de hoogste dps te doen op mn protpaladin. Na een ilvl 251 2.6speed zwaardje te hebben mogen looten van de blood council en mn overvloed aan frost emblems heb ik een leuk tanksetje bij elkaar. 574 def zit ik nu op dus dat zit wel goed. 37K unbuffed health is misschien niet echt super maar dat komt omdat ik avoidence trinkets heb. Ik haal nu gemiddeld 3.7 tot 4.2K dps in heroics overal. Uiteraard met seal of command :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ben nog niet zo heel lang bezig met WoW maar, het bevalt me prima :) . Na heel wat classes uitgeprobeerd te hebben heb ik toch gekozen voor de shammy lvl 21 op dit moment. Het schiet nog niet echt op jammer genoeg vooral niet nu tijdens mijn stage. Heb bij mijn talent build gekozen voor enhacement talants.

Heb alleen even een vraag wat is nu eigenlijk beter als wapen een 1h of een 2h?
En waar kan ik het beste op gaan letten op strenght, stamina enzo en in welke volgorde?
Daarbij is enhacement in end game ook nog goed te gebruiken of kan ik dan beter voor een resto gaan?
En welke totems zijn in endgame het handigste om te gebruiken zowel voor PvE en raids enzo?

Alvast bedankt in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het emblems sparen is bij mij weer begonnen, ik wil namelijk:
Faceplate of Thunderous Rampage
Might of the Ocean Serpent
De cloak geeft mij samen met The Lady's Promise (waar ik naar op jacht ben) waarschijnlijk wel genoeg expertise om over te gaan naar fury :)

Verder moet ik nog 4 mounts halen om op 50 te komen en dan is Albino Drake voor mij, dat gaat me of goud of honor kosten.
100 ga ik niet proberen, dat vreet te veel tijd.

Ook nog één weekje Valiant's Seals halen en dan kan ik eindelijk iets nuttigs met mijn Champion's Seals, Heirloom items kopen voor mijn altjes.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2010 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chefbierrr schreef op maandag 15 maart 2010 @ 13:40:
Mijn nieuwste vermaak is als tank in heroics de hoogste dps te doen op mn protpaladin. Na een ilvl 251 2.6speed zwaardje te hebben mogen looten van de blood council en mn overvloed aan frost emblems heb ik een leuk tanksetje bij elkaar. 574 def zit ik nu op dus dat zit wel goed. 37K unbuffed health is misschien niet echt super maar dat komt omdat ik avoidence trinkets heb. Ik haal nu gemiddeld 3.7 tot 4.2K dps in heroics overal. Uiteraard met seal of command :)
Representatief is dat ook niet meer, als ik met T8 equal gear als DPS aan kom zakken, kans relatief groot dat een 'richting de T10' geared tank mij er best uit kan dps'en. Verschil is inmiddels bizar groot geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 13:44:
Hey,

Ben nog niet zo heel lang bezig met WoW maar, het bevalt me prima :) . Na heel wat classes uitgeprobeerd te hebben heb ik toch gekozen voor de shammy lvl 21 op dit moment. Het schiet nog niet echt op jammer genoeg vooral niet nu tijdens mijn stage. Heb bij mijn talent build gekozen voor enhacement talants.

En waar kan ik het beste op gaan letten op strenght, stamina enzo en in welke volgorde?
Daarbij is enhacement in end game ook nog goed te gebruiken of kan ik dan beter voor een resto gaan?
En welke totems zijn in endgame het handigste om te gebruiken zowel voor PvE en raids enzo?

Welkom in de World (of Warcraft).
Shammy is een leuke class om te spelen. Enhancement is een goede keuze om mee te starten. Daarmee neem je tot level 40 een trage 2H. Daarna, als het even kan, 2.6speed 1H's.
Stats zijn agility (rogue+druid gear), AP en crit. Strength kan ook, maar Agility is beter. De gear tot level 60 is gewoon niet optimaal, maar je zult het er wel mee redden.

Enhancement is prima in endgame, je melee teamgenoten zullen je ook met open armen ontvangen! (voor de buffs die je ze geeft). Totems in endgame zie je dan wel weer. Ligt aan je raidsamenstelling etc., maar als Enhancement zal je vooral melee buffing totems gebruiken. (windfury, strength of earth, etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 13:44:
Hey,

Ik vond enhancement heerlijk om te levelen.
In het begin gebruikte ik een 2h weapon totdat je op level 40 dual wield krijgt via je talents. Dan meteen over stappen op 2x 1h weapons.
Je kan ook een 1h weapon en een schild dragen voor level 40 maar dit is niet optimaal voor je DPS, misschien wel handig als je vaak dood gaat.

Ik zou zelf op dat punt nog 2x Wind Furry gebruiken omdat je nog geen Lava Lash hebt geloof ik, weet niet meer precies op welk level je dit krijgt maar het is ook een talent.

Stats die je graag wilt zijn agility en attack power.
Strength is wel oke omdat je tijdens het levelen niet echt veel keuze hebt maar je zult zien dat op hogere levels er geen strength meer te vinden is op mail armor.
De exacte volgorde van stats zou ik niet meer weten, ben al in geen eeuwen meer enhancement geweest maar zou me hier tijdens het levelen niet al te druk over maken.

Totems die je gebruikt zijn altijd Wind Furry en Strength of Earth totem aangezien je deze improved zal hebben via je je talents.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 13:51:
[...]

Welkom in de World (of Warcraft).
Shammy is een leuke class om te spelen. Enhancement is een goede keuze om mee te starten. Daarmee neem je tot level 40 een trage 2H. Daarna, als het even kan, 2.6speed 1H's.
Stats zijn agility (rogue+druid gear), AP en crit. Strength kan ook, maar Agility is beter. De gear tot level 60 is gewoon niet optimaal, maar je zult het er wel mee redden.

Enhancement is prima in endgame, je melee teamgenoten zullen je ook met open armen ontvangen! (voor de buffs die je ze geeft). Totems in endgame zie je dan wel weer. Ligt aan je raidsamenstelling etc., maar als Enhancement zal je vooral melee buffing totems gebruiken. (windfury, strength of earth, etc.)
en
Radiance schreef op maandag 15 maart 2010 @ 13:54:
[...]

Ik vond enhancement heerlijk om te levelen.
In het begin gebruikte ik een 2h weapon totdat je op level 40 dual wield krijgt via je talents. Dan meteen over stappen op 2x 1h weapons.
Je kan ook een 1h weapon en een schild dragen voor level 40 maar dit is niet optimaal voor je DPS, misschien wel handig als je vaak dood gaat.

Ik zou zelf op dat punt nog 2x Wind Furry gebruiken omdat je nog geen Lava Lash hebt geloof ik, weet niet meer precies op welk level je dit krijgt maar het is ook een talent.

Stats die je graag wilt zijn agility en attack power.
Strength is wel oke omdat je tijdens het levelen niet echt veel keuze hebt maar je zult zien dat op hogere levels er geen strength meer te vinden is op mail armor.
De exacte volgorde van stats zou ik niet meer weten, ben al in geen eeuwen meer enhancement geweest maar zou me hier tijdens het levelen niet al te druk over maken.

Totems die je gebruikt zijn altijd Wind Furry en Strength of Earth totem aangezien je deze improved zal hebben via je je talents.
Bedankt voor jullie antwoord dan kan ik in ieder geval tot lvl 40 vooruit :P. En hopelijk lukt het daarna ook wel. Kan helaas nu even niet kijken op welke realm ik zit maar, dat zal ik deze week even laten weten misschien dat er meer van dit forum op deze realm zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 13:21:
haha precies het zelfde net wat randoms gedaan. Op trash loop ik meestal achter op dps maar op bosses sta ik nu elke keer op nr 1 omdat ik die cycles dan wel gewoon kan afmaken (+4k dps met buffs) (3.5 op hc trainings boss)

Het uphouden van die dps is dan wel makkelijk btw. Maar ondanks ik volgens mij precies doe wat hier gezegd word krijg ik er niet meer dps uit.
Hangt beetje van de situatie af, bij 3-4 mobs open ik gewoon met Garotte (op een caster b.v.) HFB-> S&D up en hopen dat je Energy terugkrijgt uit autoattacks en FoK spammen wat ook weer energy geeft bij crits :P.

Ik gebruik gewoon 2 x 'Bloodweeper' uit FoS HC laatste boss geloof ik, ben nog niet weze raiden met mijn rogue, alleen maar een beetje heroics, weekly of een VoA run zou er geen rogue in de groep zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shammy is echt leuk om te levelen!
Heerlijke dps, en met Instant Ghostwolf en Earthbind totem genoeg escape mogelijkheden bij foute pulls ofzo.
Van mijn 4 chars (shaman/priest/paladin/rogue) vond ik Shaman veruit de leukste om mee te questen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

(jarig!)
Lol, dacht dat een Enh shammy altijd uit moest gaan van de stats van hunter gear (althans zo heb ik geleveled op de mijne :o ). :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tao schreef op maandag 15 maart 2010 @ 13:14:
Ik heb m'n rogue uit de motenballen gehaald en respecced naar muti, en doe ook Garotte (geeft 1 cp), HfB, SnD, Muti x 2 (4cp), Envenom. Bij de volgende cyclus loopt HfB en SnD natuurlijk door, dus doe ik alleen muti x 2 en Envenom.
Op de heroic dummy (???-teken) kom ik daarmee met mijn niet zulke goede gear unbuffed op 3.5k dps.
Waar ik mee 'zit' is dat muti 60 energy kost - en dus enige tijd kost om te regenereren -, waardoor ik op korte gevechten die cycle niet kan afmaken. (Mobs al dood voordat ik in beweging kom :'( ). En dus minder dps doe.
Wat doen jullie in die gevallen?

Ik las trouwens op elitist dat in mijn geval (1.4 en 1.8 speed dagger), de 1.4 in MH met deadly poison en 1.8 OH met instant poison betere resultaten zou geven.
Wat het beste is voor jouw dps kun je alleen maar achterhalen door al je gear in een sheet te gooien en te kijken welke combinatie de meeste theoretische dps zal doen. Over het algemeen geldt nog steeds dat slome mainhand en snelle offhand het wint, al schijnt het inderdaad andersom ook wel eens te werken. De verschillen zijn in ieder geval minimaal.

Mutilate is inderdaad niet een ideale spec in heroics. Alleen met bossfights en hele grote groepen kan je goed meekomen. Daarom spec ik ook vaak combat als ik heroics doe. Alleen de nieuwe icc5 heroics zijn nog wel ok als mutilate, die mobs liggen ten minste niet binnen 3 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
RaDKiLL schreef op maandag 15 maart 2010 @ 14:22:
Lol, dacht dat een Enh shammy altijd uit moest gaan van de stats van hunter gear (althans zo heb ik geleveled op de mijne :o ). :?
En wat is er anders aan hunter gear dan wat er net gezegt is dan? :P
Verschil tussen een shaman en een hunter zijn dat spellpower en strength niet volledig nutteloos zijn voor een enhancement shaman en voor een hunter wel :)
Endgame zijn er nog veel meer verschillen maar daar kan ik jullie niet mee helpen :)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

quote van Spunker

unquote.

Volgens Elitist moet je altijd je wapen met de hoogste damage in je MH houden. Ik zou eens proberen met jouw gear om je Stygian bladebreaker van je OH naar je MH te switchen. En dan dezelfde poisons houden (deadly op de Stygian en instant op die BK dagger). Kun je op die dummy ook uitproberen qua effect.
Ben benieuwd of dat wat uit maakt?

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 2 maanden rust te hebben gehad van wow ben ik toch weer begonnen.
Eerst mijn druid spec omgezet van tank naar moonkin en wat nieuwe gear verzameld.
Heb erg geluk gehad om in pos meteen een goede staf te looten. Eigenlijk erg veel geluk want mijn pc crashed bij het eindbaas gevecht en moest 3 min wachten voordat mijn pc en wow weer opgestart had.
Ook in VOA 25 viel er een mooie broek voor mij en na wat dungeons had ik ook weer genoeg om een T9 gear stuk te kopen. Recount geeft aan dat ik tussen de 2500-3300 dps zit ligt aan de baas en mede spelers.

Heb ook besloten om met mijn rogue verder te gaan maar weet niet of ik dat voor mekaar krijg.
Maak rond de 1000 dps dus erg laag en met mijn 15 hit rating zal ik eerst eens wat andere gear moeten scoren. Ik heb mijn meeste punten in combat zitten .

Enige tips voor een lvl 80 rogue om mijn dps snel te kunnen opkrikken?
Naam rogue:sprokkel
server: darkmoonfaire (Oops foutje dank je CyCloneNL)

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2010 15:34 . Reden: typo in server (Kan op mijn werk niet op de wow site zo het was even gokken of ik het goed had getypt) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
Wat ik mij eigenlijk een beetje afvroef, zo met Cataclysm in het vooruizicht... Worden de dungeons waarin we gaan levellen, afgestemd op de 1200dps '1 minute 80' chars? Of worden ze afgestemd op de 800dps van sommige anderen?

Ik kan me eigenlijk de overgang tussen TBC en WoTLK niet echt herinneren. In de eerste plaats omdat m'n pala net rustigjes aan het gearen was in heroics in TBC,.. Maar verder ook omdat ik er niet echt bij stilgestaan hebt. Vraag me verder ook af of blizzard iets heeft verzonnen waardoor je als Tank/healer niet hele dagen in de LFG tool in een city staat te levellen. Lijkt mij dat blizzard de spelers een en ander wil laten meemaken in hun 'nieuwe' wereld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Laatst online: 05-03 12:59
garagaholic schreef op maandag 15 maart 2010 @ 14:34:
Ik kan me eigenlijk de overgang tussen TBC en WoTLK niet echt herinneren. In de eerste plaats omdat m'n pala net rustigjes aan het gearen was in heroics in TBC,.. Maar verder ook omdat ik er niet echt bij stilgestaan hebt. Vraag me verder ook af of blizzard iets heeft verzonnen waardoor je als Tank/healer niet hele dagen in de LFG tool in een city staat te levellen. Lijkt mij dat blizzard de spelers een en ander wil laten meemaken in hun 'nieuwe' wereld..
TBC -> Wrath had geen LFG tool, men deed wel instances, maar dat was sporadisch met een groepje.

Met cataclysm wordt het inderdaad mogelijk via dungeons te levelen lijkt mij, maar misschien zal blizz net zoiets doen als met de 3 nieuwe heroics, via een questline openen.

We zien wel, ik ben in ieder geval wel van plan de questlines te gaan doen op in ieder geval 1 char. de rest zal ik waarschijnlijk weer via dungeons levelen.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over Cataclysm gesproken, ik heb van horen zeggen dat wij (DK tank's) mischien shields krijgen o_O
iemand hier iets meer over gehoord? :D
het zou imo wel iets te warrior achtig worden, maar ik vind het wel vet :P
het is nu toch wel zo dat ik shieldblock gewoon mis in het algemeen, dan ben ik wel een avoidance addict dus heb kwa avoidance niet zoveel problemen, alleen mijn hp; 37k unbuffed is nog wat laag

dnbrainwash // ahn'qiraj

Acties:
  • 0 Henk 'm!
garagaholic schreef op maandag 15 maart 2010 @ 14:34:
Ik heb net de TBC LK overgang meegemaakt, ik was net geen 68 op mijn hunter toen LK live ging. TBC liep leeg, naja, leger dan het al reeds was. Enige verschil met toen, nu is er LFG cross-server. Maar ik verwacht een enorme leegloop van de LK dungeons (heroic 80s). Hopelijk blijven de verhoudingen van tank, healer en DPS gelijk, wachttijden zullen mogelijk gelijk blijven (of DPS is echt de sjaak).

Vraag ik me wel af, kan je jezelf nog wel opbrengen om weer te gaan lvlen? te questen, gear te krijgen via quest-rewards? Of is je gear dusdanig imba dat je er tot 84 makkelijk mee rond kan (zoals TBC hoogste gear tot ver in de 70 goed genoeg was), je eigelijk voor ... die 4 lvls staat af te werken?

Hoe wordt de overstap van LK -> Cata dungeons? Als ze nu al 1200dps afstemmingen doen, hoe 'simpel' worden dan de cata dungeons?*

*eerlijk gezegt kunnen die quests mij gestolen worden, lore technisch veranderd er 0,0 aan jou character, buiten wat nieuwe talents en proffessions. En no freaking way dat ik ooit zo'n midget (goblin) ga rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb even snel gekeken naar mijn realm en ik zit op Scarshield Legion. Weet niet of er nog meer van dit forum op deze realm zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 15 maart 2010 @ 14:56:
[...]

Ik heb net de TBC LK overgang meegemaakt, ik was net geen 68 op mijn hunter toen LK live ging. TBC liep leeg, naja, leger dan het al reeds was. Enige verschil met toen, nu is er LFG cross-server. Maar ik verwacht een enorme leegloop van de LK dungeons (heroic 80s). Hopelijk blijven de verhoudingen van tank, healer en DPS gelijk, wachttijden zullen mogelijk gelijk blijven (of DPS is echt de sjaak).

Vraag ik me wel af, kan je jezelf nog wel opbrengen om weer te gaan lvlen? te questen, gear te krijgen via quest-rewards? Of is je gear dusdanig imba dat je er tot 84 makkelijk mee rond kan (zoals TBC hoogste gear tot ver in de 70 goed genoeg was), je eigelijk voor ... die 4 lvls staat af te werken?

Hoe wordt de overstap van LK -> Cata dungeons? Als ze nu al 1200dps afstemmingen doen, hoe 'simpel' worden dan de cata dungeons?*

*eerlijk gezegt kunnen die quests mij gestolen worden, lore technisch veranderd er 0,0 aan jou character, buiten wat nieuwe talents en proffessions. En no freaking way dat ik ooit zo'n midget (goblin) ga rollen.
ik denk dat je zoiezo wel een paar leveltjes kan doen met je 80 icc gear, anders zou het voor mensen die net 80 dingen echt niet meer leuk zijn om verder te spelen naar 85

en inderdaad, ik denk dat de cata dungeons relatief makkelijk worden, maar vergeet niet dat tanks in cata bijv tot 80k hp kunnen gaan (yessir unbuffed) as far as I know.
Het is moeilijk als er zoveel gear/dps verschil is om het balanced te laten blijven met zon uitbreiding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 14:25:
Enige tips voor een lvl 80 rogue om mijn dps snel te kunnen opkrikken?
Naam rogue:sprokkel
server: darkmoonfairy
_/-\o_
Ik denk dat je Darkmoon Faire bedoeld!

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 15:05:
[...]

ik denk dat je zoiezo wel een paar leveltjes kan doen met je 80 icc gear, anders zou het voor mensen die net 80 dingen echt niet meer leuk zijn om verder te spelen naar 85

en inderdaad, ik denk dat de cata dungeons relatief makkelijk worden, maar vergeet niet dat tanks in cata bijv tot 80k hp kunnen gaan (yessir unbuffed) as far as I know.
Het is moeilijk als er zoveel gear/dps verschil is om het balanced te laten blijven met zon uitbreiding
SWP gear was zeker goed tot aan 77, 78 en soms zelfs 80 dus ik gok dat je zuurverdiende 251++ epics ook nog wel tot ten minste 84 beter blijven dan quest rewards hoor :)

Bnet pindle#2913

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.