Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-07 08:38

Wootlock

Evilution

Arcane mages zijn lol :D
Bij ons staan er locks/rogues/hunters in de top 5 dps in 25m. 10m varieert het ivm de samenstelling.
Al doe ik het op mijn rogue altijd wel goed :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wootlock schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 15:56:
Bij ons staan er locks/rogues/hunters in de top 5 dps in 25m. 10m varieert het ivm de samenstelling.
indeed, wij zijn goed voor food water portals fm en uhm ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Mektheb schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 16:01:
[...]

amplify magic :*) (op de dreamwalker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-07 10:28
Mektheb schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 16:01:
[...]

intellect buffs!

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Zodra jij je overtollige hit kwijt raakt zal je dps hoger uit vallen, je gear heeft 429 hit, je geeft aan dat je meer dps doet als je priest, priest geeft 3% hit dus hou hier rekening mee ;)

286 hit is je cap voor arcane, met priest is dit 210 hit met draenei is dit 186.
Als jij je Trinket en offhand vervangt (offhand uit HoR heroic > de jouwe) heb je 269 hit. Genoeg voor 17% met draenei en geen priest/boomkin.

Daarnaast zie ik je SP+Spirit gemmen in gem slots met +5sp bonus.
Deze bonus is het niet waard, Bonus met +7sp daar zou ik pas SP+Spirit in doen anders gaat er gewoon een +23SP in anders een 12SP+Haste. Ook ben je tailor maar je heb geen tailor enchant :'(

Die Lightweave embroidery is beste wat je kan krijgen, staat voor 71sp (proc van 286 sp en komt zeer vaak), asap gebruiken.

Zodra je een echt wapen krijg, voor jou zou Putricide Rigamortis of zo iets een uitstekende wapen zijn (haste) heeft dan wel wat hit maar is beter als de staff die de andere mage heeft. Die staff is niet echt super voor arcane mages voor fire weer wel alleen mis je een hope haste/crit die wapens geven. Die mage heeft zelf al een lage haste rating vind ik zelf. Beste combi buiten LK wapen om is Putricide wapen en offhand van blood princes.

Snelle upgrades die je kan halen is Trinket van Triumph badges en HoR Heroic offhand en Cloak enchant.
Blauwe gem's met 5sp bonus vervangen voor 23sp, gele gem slots altijd SP+Haste.

--

Incanters absorbsion voor nu nog zeer goed, en gebruik nooit mana shield voor dit zelfs nu in 3.3.2 niet.
Priest shield en Pally shields zijn jouw vrienden, dit zorgt voor een enorme dps increase wat dus in 3.3.3 niet meer zal zijn. Mana shield zuigt en alleen sindragosa fight zal goed voor deze talent zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Derr_Hans op 19-03-2010 16:07 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-06 20:25
Wootlock schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 15:56:
raar, ik als ret sta vaak 1e op fights. waar niet veel gelopen moet worden that is. tijdens tries van icc10 op LK is het helemaal erg qua dmg done...ret paladins ftw! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Anoniem: 342341 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 15:51:
dislodged foreign object > trinkets :)

Ik heb deze en Muradin's spyglass.

De trinket van Sindragosa 25(Phylactery of the Nameless Lich) is voor lock en spriest wel nog beterdan de spyglass, hoop deze in de komende weken nog te kunnen looten :)
Vergeet fire mage's niet, je zal meer fire mages gaan zien in 3.3.3.
Ignite en Living Bomb Triggen deze proc ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kijk is aan !

Ik ga aan de slag vanavond :), ben benieuwd dat sommige gems off waren dat wist ik wel.
En daar zat ik al eerder over in dubio.

die ofhand in Hor moet lukken, en die trinket ga ik vanavond al halen.
Verder kan ik inderdaad die cloack enchant ook halen, maar dacht altijd dat die het absoluut niet waard was en moet ook zeggen heb er niet meer opgelet omdat ik toen vrijwel geen haste had en nu best aardig wat kan der inderdaad weer wat af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127642

patrickos85 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 16:08:
[...]

raar, ik als ret sta vaak 1e op fights. waar niet veel gelopen moet worden that is. tijdens tries van icc10 op LK is het helemaal erg qua dmg done...ret paladins ftw! :*)
Hmm. Ret paladins zijn wel wat beter maar #1e? Bij ons afgelopen 25 man moest ik wel even 2 keer kijken...ret pala #3 op saurfang heroic met 12.400 dps , achter de 2 rogues natuurlijk ;)

Misschien op lk10 man dat ret's en warriors wel eerst wat hoger staan door AOE op de ghouls maar verder in de fight zouden andere classes toch moeten uitlopen, vooral ranged AOE classes doen het erg goed in p3.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 127642 op 19-03-2010 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-07 16:29
Is het raar als ik zeg dat ik een nerf aan voel komen voor rogues?
Ze staan altijd bovenaan met dps in elke guildraid/pugraid of de gear van de andere dpsers moet veel beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ossi schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 16:32:
Is het raar als ik zeg dat ik een nerf aan voel komen voor rogues?
Ze staan altijd bovenaan met dps in elke guildraid/pugraid of de gear van de andere dpsers moet veel beter zijn.
Nee het is niet raar, maar ik zie het niet aankomen in iedergeval, bedoel er zullen best wat dingen veranderen en het zou best recht getrokken worden op bepaalde fights en manieren.

Maar de boss mechanic's maken het gewoon op sommige fights zo da het voor hun geweldig is, vanish bij putricide als iedereen still staat bij phase changes ?, kan een rogue hem gewoon volgen en dpse.
Bedoel zoals bij lady deathwishper hoeft een rogue het niet te proberen te winnen van een ranged hoor ( teminste bij ons )

En verder we zitten nu op de 5% buff, over paar weken krijgen we de +10 buff en dan de +15 buff netzolang totdat iedereen op de +max buff zit en door icc normals heen walsed en alleen maar heroic doet. en dan zullen de nummers toch ook weer hoger zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-06 20:25
Anoniem: 127642 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 16:26:
[...]

Hmm. Ret paladins zijn wel wat beter maar #1e? Bij ons afgelopen 25 man moest ik wel even 2 keer kijken...ret pala #3 op saurfang heroic met 12.400 dps , achter de 2 rogues natuurlijk ;)

Misschien op lk10 man dat ret's en warriors wel eerst wat hoger staan door AOE op de ghouls maar verder in de fight zouden andere classes toch moeten uitlopen, vooral ranged AOE classes doen het erg goed in p3.
als ik het zo hoor dan zijn de mensen in mijn guild niet optimaal bezig. rogues\mages tikken soms net de 10k aan.

de 12k dps haal ik helaas (nog) niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Anoniem: 127642 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 16:26:
[...]

Unholy DK's en Ret pallys top damage done in phase1 alleen LK damage > Ghoul damage als je dan Recount nader bekijk dan zie je een andere beeld in deze phase. Die Ghouls gaan vanzelf wel dood door de disease van LK.

Phase3 is het domein van SPriests hier geld namelijk wel Vile Spirits > LK de meer Vile spirits je kill voordat ze neer beneden komen des te meer kans je heb op een kill (die spirits doen au)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127642

Derr_Hans schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 16:36:
[...]

Unholy DK's en Ret pallys top damage done in phase1 alleen LK damage > Ghoul damage als je dan Recount nader bekijk dan zie je een andere beeld in deze phase. Die Ghouls gaan vanzelf wel dood door de disease van LK.

Phase3 is het domein van SPriests hier geld namelijk wel Vile Spirits > LK de meer Vile spirits je kill voordat ze neer beneden komen des te meer kans je heb op een kill (die spirits doen au)
:) Wij cleaven die ghouls gewoon, we houden die disease alleen maar op die shambling horrors

En of ze rogues gaan nerfen? Denk het niet. We hebben al een aantal vrij zware nerfs gehad, de nummers die nu gehaald worden door rogues worden binnenkort toch wel overtroffen door bijvoorbeeld warriors of paladins met shadowmourne etc.

Rogues zouden top damage moeten zijn in mijn ogen want we brengen alleen maar 2 buffs die al door andere classes gebracht worden + tricks of the trade dan ;x
Bedoel zoals bij lady deathwishper hoeft een rogue het niet te proberen te winnen van een ranged hoor ( teminste bij ons )
http://worldoflogs.com/re...damageDone/?s=1860&e=2283

Deathwhisper heroic van vorige week, ik haat interupts |:(

En hier die van saurfang, ok Ret deed 12.2k dps dan :(

http://worldoflogs.com/reports/cx3uan5f096gjng9/sum/damageDone/?s=3284&e=3559

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 127642 op 19-03-2010 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Anoniem: 127642 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 16:41:
[...]

:) Wij cleaven die ghouls gewoon, we houden die disease alleen maar op die shambling
[...]
Onze pally tanked Horror's + Ghouls ook in overgangs phase als er nog wat ghouls zijn en de horror's nog levend is (gaan dood tijdens deze phase aan de disease). Onze bear tanked LK + wat ghouls als ze spawnen en de Pally taunt wat ghouls van hem af zodra hij laag in de ghouls zit voor die disease.

DPS raakt geen Ghoul aan behalve onze DK met pestilence dan ;) (hebben geen cleave in de raid)
Maar in phase1 zit ik op 1.3mil damage en de dk op 900k damage op LK zelf alleen total damage done geeft vertekend beeld aangezien die ghouls niet vervelend zijn en niet nodig zijn om te targetten.

(toegegeven onze raids zijn altijd wel meer ranged + ranged buffs dus de DK kan meer damage doen met de juiste buffs)

Dit is dan wel 10 man en 25man heeft meer ghouls ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:08

Valkyre

Kitesurf FTW!

Mektheb schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 15:52:
[...]

Moet je wel er voor gespecced hebben, de 1 heeft dat als je dmg absorbd dat je dus meer spellpower krijgt, maar ondertussen kost dat je wel een shit load aan mana.

De ander heeft dat je bepaalde dingen kan absorbe en dat je er juist mana voor terug krijgt.
Als je manashield gebruikt ja, maar je kunt ook die 2 talent points in de 2de tier nemen waardoor je ook een shitload aan resistance hebt, gecombineerd met Frost/Fire ward (en gespecced in the frost tree Tier imp wards ofzo) krijg je een shitload aan mana terug, en kan je nog steeds van Incaneters absorptions genieten. ik gebruik manashield eigenlijk nooit voor absorption maar zou ik eens mee kunnen gaan testen, met 2min evocation erg knap als je dan oom raakt (alhoewel Missile barrage niet proccen :P)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 127642 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 16:41:
[...]

:) Wij cleaven die ghouls gewoon, we houden die disease alleen maar op die shambling horrors

En of ze rogues gaan nerfen? Denk het niet. We hebben al een aantal vrij zware nerfs gehad, de nummers die nu gehaald worden door rogues worden binnenkort toch wel overtroffen door bijvoorbeeld warriors of paladins met shadowmourne etc.

Rogues zouden top damage moeten zijn in mijn ogen want we brengen alleen maar 2 buffs die al door andere classes gebracht worden + tricks of the trade dan ;x

[...]

http://worldoflogs.com/re...damageDone/?s=1860&e=2283

Deathwhisper heroic van vorige week, ik haat interupts |:(

En hier die van saurfang, ok Ret deed 12.2k dps dan :(

http://worldoflogs.com/reports/cx3uan5f096gjng9/sum/damageDone/?s=3284&e=3559
En dan rennen de melee ook constant heen en weer ?, of laten jullie hun lekker pew pewe ?,
En wij doen normal he :P, dat is ook al aardig anders..ik zit daar dus echt constant op de 11k / 12k puur omdat ik gewoon niks anders hoef te doen.
Hunters en melee zorgen wel voor de adds ze laten bij ons altijd de spriests en mages en locks gewoon hele fight op lady.

Schild is ook echt zo weg.
Gohan-san schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 17:17:
[...]

Als je manashield gebruikt ja, maar je kunt ook die 2 talent points in de 2de tier nemen waardoor je ook een shitload aan resistance hebt, gecombineerd met Frost/Fire ward (en gespecced in the frost tree Tier imp wards ofzo) krijg je een shitload aan mana terug, en kan je nog steeds van Incaneters absorptions genieten. ik gebruik manashield eigenlijk nooit voor absorption maar zou ik eens mee kunnen gaan testen, met 2min evocation erg knap als je dan oom raakt (alhoewel Missile barrage niet proccen :P)
Ik gebruik ook fire / frost ward talent, maar niet die absorbtion, en moet zeggen ik instaat ben bijna oom te gaan hoor zelfs met al die mana gems etc, gebeurd vaak ik net tegen het randje aanzit maar 15k / 18 ab's zijn dan ook vrij normaal met me andere stuff gebuffed en getriggered.
Missles van 9k per tik dus x4

[ Voor 24% gewijzigd door Mektheb op 19-03-2010 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Laatst online: 20:08

Valkyre

Kitesurf FTW!

Mektheb schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 17:18:
[...]

Ik gebruik ook fire / frost ward talent, maar niet die absorbtion
Welke punten heb je dan in je talent build ipv van 2/3 IA (geloof dat het anders niet met punten uitkwam)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

boeiend.

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 104748 op 21-03-2010 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-07 15:23

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Fuck, ik heb al ruim anderhalf jaar niet meer geWoW'd en zocht net op youtube weer eens naar soundtracks. Toen ik de soundtrack van Elwynn's Forest hoorde kreeg ik ineens zo'n enorme nostalgie kick. Mijn maag kneep gewoon samen :D
Al die herinneringen aan Het Begin eind 2004 kwamen weer terug... die eerste keer inloggen, die eerste wolf afslachten, rondlopen, de map openen en ineens inzien hoe extreem groot de wereld eigenlijk is. _O_

Ik wil weer spelen ;(
maar ik hou me sterk tot Cataclysm uitkomt en ik echt opnieuw kan beginnen

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-07 18:23

Magic666

No one's neighbour!

Even terugkomend op het Skype en push to talk verhaal.

Skype werkt perfect, wat een prima geluidskwaliteit zeg! En die push to talk "extensie" werkt ook prima. :)

Voorlopig ga ik dat gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-07 07:45

Draven

It wasn't me

Na wat twijfelen heb ik vorige week toch besloten m'n hunter aan de kant te zetten. Ik vind het spelen in dungeons als DPS toch wel fijn, maar de pet begon me een beetje tegen te staan.. Af en toe ben je net lekker bezig en dan gaat ie er weer vandoor, rennend achter een vluchtend beast aan.

Dus heb besloten om voor de rogue te gaan, ben niet van het healen en tanken.. En voor mij gevoel de goede keuze gemaakt. Doe (voor mijn gevoel) prima DPS, moet alleen wat werken aan de energy.
Volgens mij gaat het redelijk de goede kant op, maar mijn vraag is eigenlijk;
Waar kan ik voor dit level een beetje redelijke chest armor krijgen? Volgens is mijn setup voor solo nu wel redelijk, maar kan nergens een goed stukje chestpiece vinden. ;(
char: http://eu.wowarmory.com/c...k%27nilash&cn=Sheffardius

[ Voor 7% gewijzigd door Draven op 20-03-2010 00:48 ]

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
de heirloom chest is erg goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-07 12:55

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

@^ Moet je wel al een level 80 main hebben, anders kun je die niet kopen he.

---------------

Sow, gisteren voor ons doen echt een goeie raid gehad. We zouden eigenlijk verder gaan met ICC25, was gecleared t/m Saurfang en behalve Blood Princes waren we gewoon ook nog nooit verder gekomen dan dat; dus alles behalve Princes zou progress zijn (en daar kunnen we ook nog wel wat oefening gebruiken; ik heb Princes25 zelf ook nog niet neer zien gaan). Maar helaas peanut butter, we gingen de raid niet helemaal rond krijgen dus besloten de officers dat het 2x 10mans raids zouden worden. Onze groep ging heerlijk, eerste wing alles 1shot, daarna festergut en rotface ook beiden 1shot, daarna voor het eerst serieuze pogingen op Dreamwalker. Dat werd geen 1shot maar wel een 2shot! Guild's first dus aardig in een juichstemming. Toen hadden we nog tijd voor 1 poging op de Princes en hoewel er een aantal mee waren die die hele fight nog nooit gezien hadden konden we die ook 1shotten. Zelf kende ik de fight al van een paar eerdere pogingen (op voornamelijk 25mans) maar ik had ze nog niet dood gezien. Progress in 1 avond: 1 guild first, voor mij persoonlijk 2 firsts. Sloot frosties erbij (maar daar kan ik volgens mij al geen upgrades meer van kopen).

Nu zijn geloof ik de echt lastige bosses aan de beurt: Putricide, Blood Queen en Sindragosa...

[ Voor 3% gewijzigd door SnoeiKoei op 20-03-2010 11:49 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:36

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Mijn record op Saurfang is nog niet bijzonder hoog omdat ik er meestal op heal. Donderdag ICC10 gedaan, we pullen marrowgar en iemand roept 'waarom is het niet heroic?' oops, naja, dan maar normaal gekilled. Uiteindelijk 11.3k dps op hem gedaan, en daaroodr sta ik nr1 op WoL voor normal 10 man marrowgar 8)7

Even later Queen heroic. Ik kreeg eindelijk eens een keer de eerste bite weer, maar doordat ik 2x darkfallen kreeg + 1 keer de shadows viel mijn dps wat tegen. Uiteindelijk uitgekomen op 20.4k dps waardoor ik op WoL nu 3de sta voor heroic queen. Ik blijf het leuk vinden die rankings van WoL :P

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizkid_niels
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-07 14:11
Wij zijn een 10-M strict guild en dus is het voor mij niet mogelijk 25-M gear te krijgen. Nu ben ik zelf bezig geweest met Rawr en ik heb op EJ gekeken, waar ik in eerste instantie zie dat de Herkuml War Token een goede trinket is.

Echter hoor ik van een guildy dat je als Paladin zijnde te langzaam slaat op de meeste gevechten om de stacks te behouden, waardoor deze trinket dus heel wat waarde verliest.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

wizkid_niels schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 12:13:
Wij zijn een 10-M strict guild en dus is het voor mij niet mogelijk 25-M gear te krijgen. Nu ben ik zelf bezig geweest met Rawr en ik heb op EJ gekeken, waar ik in eerste instantie zie dat de Herkuml War Token een goede trinket is.

Echter hoor ik van een guildy dat je als Paladin zijnde te langzaam slaat op de meeste gevechten om de stacks te behouden, waardoor deze trinket dus heel wat waarde verliest.

Heeft iemand hier ervaring mee?
Zal aan t gevecht liggen denk ik, kan me voorstellen dat n pala n langere buildup time heeft ivm langzame wapens dus als je veel target switches hebt is t niet ideaal. Simpele nukefights zonder targetswitches is er maar 1 buildup nodig als t goed is, rest van het gevecht is de buff up. Saurfang/Festergut zouden goede gevechten zijn, Council/Dreamwalker minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-07 19:54
Kees schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 12:12:
[...]

Mijn record op Saurfang is nog niet bijzonder hoog omdat ik er meestal op heal. Donderdag ICC10 gedaan, we pullen marrowgar en iemand roept 'waarom is het niet heroic?' oops, naja, dan maar normaal gekilled. Uiteindelijk 11.3k dps op hem gedaan, en daaroodr sta ik nr1 op WoL voor normal 10 man marrowgar 8)7

Even later Queen heroic. Ik kreeg eindelijk eens een keer de eerste bite weer, maar doordat ik 2x darkfallen kreeg + 1 keer de shadows viel mijn dps wat tegen. Uiteindelijk uitgekomen op 20.4k dps waardoor ik op WoL nu 3de sta voor heroic queen. Ik blijf het leuk vinden die rankings van WoL :P
Hoe werkt dat nu eigenlijk? Moet je per boss aangeven of je heroic of normal doet? En je bent dus voor allebei gesaved? Of werkt het net zoals in ToC zodat je gewoon de hele instance op heroic of normal zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-07 08:37
RichardvdD schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 15:16:
[...]
Hoe werkt dat nu eigenlijk? Moet je per boss aangeven of je heroic of normal doet? En je bent dus voor allebei gesaved? Of werkt het net zoals in ToC zodat je gewoon de hele instance op heroic of normal zet?
Per boss aangeven. Heroic bosses droppen ook normal tokens zodat je niet gedwongen bent om ook af en toe normal te farmen om naar 277 te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-07 20:29

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Weer productief dagje, zit nu op lvl 66,5 en totaal 5 quests gedaan in outland :)
Ook even een aantal van die honor dingen ingewisseld en hele pvp set gehaald + belt/boots/bracers/idol morgen maar es kijken naar de rest: ring/neck/trinket.

Vraag me alleen af of er nou ook wapens zijn die je kunt halen van honor?

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295814

welke faq moet ik lezen als ik weer wil beginnen met spelen, maar ik nu mijn account moet overzetten naar een battle.net account?

Ik heb al snel even wat pogingen gedaan om zo'n account aan te maken, maar het lijkt er steeds op dat ie mijn huidige account niet echt gaat overzetten (ik heb nog niets gezien in de trend van 'kopie van account <naam>') dus ben ik er maar mee gestopt.

kwestie van doorklikken of is voor dat kopiëren meer nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-05 17:44
Anoniem: 295814 schreef op zondag 21 maart 2010 @ 22:42:
welke faq moet ik lezen als ik weer wil beginnen met spelen, maar ik nu mijn account moet overzetten naar een battle.net account?

Ik heb al snel even wat pogingen gedaan om zo'n account aan te maken, maar het lijkt er steeds op dat ie mijn huidige account niet echt gaat overzetten (ik heb nog niets gezien in de trend van 'kopie van account <naam>') dus ben ik er maar mee gestopt.

kwestie van doorklikken of is voor dat kopiëren meer nodig?
Eerst op battle.net een account aanmaken.
Daarna kun je in je battle.net account je wow-accounts koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-07 03:44
prutser001 schreef op zondag 21 maart 2010 @ 00:42:
Vraag me alleen af of er nou ook wapens zijn die je kunt halen van honor?
lv80 pvp wapens kun je volgens mij alleen met arena points kopen en niet met honor

nu Boulderfist al een weekje is designated is voor [New Players](PvP) realm en tegelijkertijd een ally-only free migration destination is stromen de mensen al binnen. het was wel heel erg dood daarvoor .. ;(
maar grotendeels zijn het gewoon nieuwe ppl. heb een leveling guild die verdubbelde van 200~ naar 400+ characters :)

[ Voor 6% gewijzigd door Ketho op 22-03-2010 05:13 . Reden: linkje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Ketho schreef op maandag 22 maart 2010 @ 05:12:
[...]

lv80 pvp wapens kun je volgens mij alleen met arena points kopen en niet met honor

nu Boulderfist al een weekje is designated is voor [New Players](PvP) realm en tegelijkertijd een ally-only free migration destination is stromen de mensen al binnen. het was wel heel erg dood daarvoor .. ;(
maar grotendeels zijn het gewoon nieuwe ppl. heb een leveling guild die verdubbelde van 200~ naar 400+ characters :)
Dat dacht ik al, best jammer :P

Gisteravond bijna lvl71 gehaald maar had geen zin meer en ben maar gaan maffen.

Druid is wel erg leuk moet ik zeggen, balance knalt wel lekker staat me bij dat moonkin erg afhankelijk was van goede gear? Het lijkt mee te vallen het enige probleem dat ik heb is aggro, ik snap niet echt waarom dit is.
Ja ik krijg leuke 6k+crits met starfire als ik dan 'eclipse' krijg op b.v wrath dan geeft dat weer 4k+crits en zo haal ik 1500-1800dps op bosses/grotere trashmobs en eindig meestal op de vloer.

Heb nu in ieder geval bijna m'n hele set compleet voor lvl 80 moet alleen nog een staff hebben :)

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 15:54

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Weekendverslagje,

Dit weekend heb ik niet heel veel gedaan wegens RL drukte. Voor de verandering heb ik afgelopen vrijdag in plaats van mijn Shaman mijn Paladin er maar weer eens bij gepakt. Ik had al langer het plan om het aspect PvP van WoW eens wat te gaan verkennen. Ik moet zeggen dat dit mede komt door de enthausiaste verhalen van Vivaladen op dit forum. Op mij werkt dat iig best aanstekelijk :). Eerst heb ik me maar eens ingelezen op PvP specs/gear en vervolgens mijn Retri spec vervangen door een Holy PvP spec. Verspreid over meerdere characters had ik een flinke sloot Stone Keeper's Shards. Deze heb ik ingewisseld voor Wintergrasp Commendations om zodoende wat initiële honor te hebben om de eerste paar PvP items te kunnen kopen.

Toen heb ik de quests voor de BG's opgepakt en ben ik de BG's ingedoken. Wat voel je je dan ineens weer een noob zeg :P. Ik had me wel ingelezen op wowwiki zodat ik weet wat de bedoeling is op welke BG, maar toch... Maargoed, ik heb lekker gehealed en kreeg her en der zowaar ook wat complimentjes omdat ik een paar keer het verschil maakte met het verdedigen van bases en het verdedigen van de vlagdrager, dus al met al is deze eerste PvP ervaring me prima bevallen. De BG's die ik tot nu toe het leukst vond waren EotS en AB. AV was rushen naar de eindbaas en hopen dat je hem als eerste killt, niet echt boeiend dus, wel een snelle manier om je marks bij elkaar te farmen. SotA vond ik grappig, maar die moet ik nog even doorkrijgen.

Al met al had ik niet verwacht dat ik PvP zo leuk zou gaan vinden. Omdat ik nu nog grotendeels in PvE gear rond loop lig ik soms wel snel tegen de vlakte, maar met abilities als Bubble, Every Man for Himself, Hand of Freedom en Lay on Hands heb je toch wel een paar goede lifesavers als Human Paladin. De komende tijd gaat m'n aandacht verdeeld worden tussen mijn Shaman die ik naar 80 wil levelen en mijn Paladin die ik met PvP gear wil behangen. Ik vermaak me wel :).

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Laatst online: 06:01
Dricus schreef op maandag 22 maart 2010 @ 08:22:

[...]. Ik moet zeggen dat dit mede komt door de enthausiaste verhalen van Vivaladen op dit forum. Op mij werkt dat iig best aanstekelijk :). [...]
Weer iets van Viva's schuld. Door hem ben ik ook weer verslaafd aan mijn Paladin (level 80 Human, nu ook in zijn guild). En niet alleen PvP, maar ook PvE want ik heb enorm veel gear nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-07 13:39

chromeeh

the Gnome

Woei! Loremaster komt nu wel steeds dichter bij :)
2966/3000 voor 3000 Quests completed (en Seeker title)
505/700 voor Loremaster of Kalimdor :)

Verder vanaaf maar eens wat stoeien met Fire spec.
Eens een keer wat anders dan alleen Arcane :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik ben dit weekend verder gegaan met mijn Rogue, toch meer uitdaging vergeleken met het levelen
van een (BM) hunter, maar dat kan snel :P

Ik heb als profession Engineering + Mining genomen, alleen zit ik nu op het punt dat ik Gnomish of Goblin moet gaan kiezen. Wat is nou aan te raden voor een Rogue? Of maakt het niets uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Laatst online: 07-07 22:11
GoTCoast schreef op maandag 22 maart 2010 @ 08:35:
[...]
Weer iets van Viva's schuld. Door hem ben ik ook weer verslaafd aan mijn Paladin (level 80 Human, nu ook in zijn guild). En niet alleen PvP, maar ook PvE want ik heb enorm veel gear nodig.
Ha weer een Anachronos pallie. Wat is je ingame account name? Misschien dat we elkaar nog een keer ingame tegenkomen. :)

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 06:42
Draven schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 00:47:
Dus heb besloten om voor de rogue te gaan, ben niet van het healen en tanken.. En voor mij gevoel de goede keuze gemaakt. Doe (voor mijn gevoel) prima DPS, moet alleen wat werken aan de energy.
Volgens mij gaat het redelijk de goede kant op, maar mijn vraag is eigenlijk;
Waar kan ik voor dit level een beetje redelijke chest armor krijgen? Volgens is mijn setup voor solo nu wel redelijk, maar kan nergens een goed stukje chestpiece vinden. ;(
Ik kan je profiel niet bekijken (iets met werken ;) ), maar t.e.m. level 25 (misschien iets meer) kan je als rogue redelijk veel loot halen uit de deadmines instance. Zeker als je een alliance char hebt dan krijg je een quest die een mooie blauwe leather chest oplevert. Horde chars moeten mikken op de laatste boss, die dropped ook een leather chest.

Over low level instances gesproken, wailing caverns is een groep killer als je 't mij vraagt. Afgelopen weekend een paar keer in terecht gekomen met mijn lowbie priest. Oftewel droppen een aantal spelers direct uit de instance (meestal de tank natuurlijk), oftewel duurt de hele run ontzettend lang ('t is een doolhof als je niet weet waar naar toe). Geen enkele keer heb ik de instance kunnen afmaken jammer genoeg. Geef mij dan liever maar shadowfang keep of deadmines (zelfs als horde), dat zijn heel aangename instances wat mij betreft. Wailing Caverns heb ik nochtans vaak genoeg gecleared in vanilla wow, maar nu lukt het niet meer jammer genoeg.

Wat mij ook opvalt is dat veel mensen geen moeite meer doen om instance quests op te pikken, ze verwachten altijd dat iemand ze wel zal sharen.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Laatst online: 15-03 14:06
Sow, Ik heb deze week misschien 3x gezien dat Horde op Azjol-Nerub onder controle waren van WG. Zelf ben ik niet zo van de PvP maar doe graag een VoA. Op Vrijdag hebben we met de guild eens meegedaan met WG in de hoop dat we het zouden winnen en snel even tussen de bedrijven door VoA konden doen. Ik heb toen voor het eerst meegedaan met WG en I kid you not we stonden te vechten met een 1:10 horde:alliance ratio. Je loopt een hoek om en komt vervolgens een vloedgolf aan alliance tegen. Het is echt geen wonder dat Horde op onze server haast geen enkele WG kan winnen met zulke nummers en de lag die erbij komt.

Gelukkig was één van die drie keer dat Horde onder controle was van WG een moment dat er nog genoeg mensen online waren in de guild en heb hierdoor meteen 2x 25m en 1x 10m kunnen doen op mijn 2 characters. Ik heb zodoende alleen nog maar een 10m voor mijn mage over. Wel herinner ik mij dat ik met mijn mage ben uitgelogd net buiten VoA. Dat wordt interresant als ik vanavond inlog en we hebben er geen controle meer over.

Verder heeft de guild gister eindelijk na veel wipen BQL op 25m neer gekregen. Ik was jammergenoeg gebenched, maar dat is ook niet gek aangezien ik de slechtste dps'er ben die ze hebben (loop ook immers een flink stuk achter op de rest qua gear/ervaring).

Ik ben ook een stukje verder gegaan met m'n boompje en deze is nu 71, onze groep loopt nu dus weer een beetje samen (70-71) waardoor we weer lekker kunnen gaan dungeonen.. Ik bedoel lekker UK kunnen runnen want dat is het enigste wat we krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Draven schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 00:47:
Je hebt leatherworking, dus lekker leather farmen op beesten in je omgeving (strangletorn vale voor jouw level?) en je leatherworking omhoog levelen zodat je je eigen gear kan maken.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
DrFlash schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:17:
[...]

Je hebt leatherworking, dus lekker leather farmen op beesten in je omgeving (strangletorn vale voor jouw level?) en je leatherworking omhoog levelen zodat je je eigen gear kan maken.
Het klinkt misschien raar, maar crafting voor Outland (dus lager dan 300) is geen bal waard. Zeker voor levellende chars kan je niets nuttig maken aangezien de kosten/mats veel te hoog zijn en je de gemaakte items zeer snel zal vervangen door quest rewards of drops uit instances. Alleen alchemy en enchanting leveren voordelen voor verse chars.

[ Voor 5% gewijzigd door Kapoen op 22-03-2010 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-07 03:01
Anoniem: 342341 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 15:51:
dislodged foreign object > trinkets :)

Ik heb deze en Muradin's spyglass.

De trinket van Sindragosa 25(Phylactery of the Nameless Lich) is voor lock en spriest wel nog beterdan de spyglass, hoop deze in de komende weken nog te kunnen looten :)
Same :)

DFO proct ook gewoon als ik mijn totems neer zet , ook altijd leuk ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
LichKing update:

Zondag slechts één afmelding waar een backup voor was en met slechts één uur vertraging gestart door beschikbaarheid, dus voor het eerst in een twee? weken weer 3 uur op de LK kunnen oefenen. Het eerste uur was er weer wat progressie te zien, tweede fase change goed doorstaan en één maal een korte tijd in P3 doorgebracht. Tweede fase change werd er wel DPS tijd verloren omdat hij wat onverwacht startte, zodat er behoorlijk wat movement nodig was, en we gingen P3 in met 2,8 spirits up of iets in die trand in plaats van 1,nogwat.

Daarna ging het snel slechter met de concentratie en waren er diverse defiles en valks waar het niet goed ging, plus de RNG in P1 werkte lang niet altijd mee. Voor aanstaande woensdag staat er een raid in de agenda waar zowaar ook onze rogue het weer denkt de redden met zijn verbinding, en dat belooft in mijn inschatting veel goeds omdat een extra slow/stun op de valkyre's ook weer wat RNG risico wegneemt en hij een bak extra DPS meeneemt t.o.v. onze backups.

Zwak punt is onze holy pally (zowel positief als wat minder sterk), als hij getarget wordt door een Valk verleizen we nogal eens een tank, en als hij door een defile getarget wordt reageert hij vaak te laat door het bekende healer tunnelvisie. Iets waar ik uit eigen ervaring van weet dat het bij progressie gevechten er nogal eens in wil sluipen :)

Verder ben ik in de verloren uren een tweede paladin gestart om het tanken eens van voren af aan te leren, maar dat is tevens gewoon een leuk projectje :) (vermaak me altijd in de oude dungeons, zaterdag zelfs nog een complete Gnomeregan gedaan) Gezien de 'ongevaarlijkheid' van de vroege dungeons heb ik eerst seal of command maar opgepikt, passive AOE saves the day als je zonder mana zit voor een concecration. En dat gebeurd nogal eens op de lage levels :P

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
Kapoen schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:23:
[...]

Het klinkt misschien raar, maar crafting voor Outland (dus lager dan 300) is geen bal waard. Zeker voor levellende chars kan je niets nuttig maken aangezien de kosten/mats veel te hoog zijn en je de gemaakte items zeer snel zal vervangen door quest rewards of drops uit instances. Alleen alchemy en enchanting leveren voordelen voor verse chars.
voetnoot: er zijn wel flink wat zaken aangepast aan de vroege crafts, wat ik bijvoorbeeld bij blacksmithing merk: Level 20 mail shoulders die vroeger alleen iets van armor en 6 spirit boden of iets in die trand, bieden nu armor, 4 stamina en 3 strength. Dat maakt ze een stuk interessanter om op te pikken als eigen craft of op de AH. Tevens kan het 'rerollen' van professions later frustrerend zijn, zeker enchanting leveld het best als je dat met je toon meeleveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Laatst online: 06:01
HawVer schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:10:
[...]

Ha weer een Anachronos pallie. Wat is je ingame account name? Misschien dat we elkaar nog een keer ingame tegenkomen. :)
Zie mijn naam: Coast (dat is mijn main & Paladin dus).
En dan heb ik een alt in jullie guild (Dutch Twilight toch?) en dat is Ixian, nu level 7/8 mage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

deTwisj schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:16:
Sow, Ik heb deze week misschien 3x gezien dat Horde op Azjol-Nerub onder controle waren van WG. Zelf ben ik niet zo van de PvP maar doe graag een VoA. Op Vrijdag hebben we met de guild eens meegedaan met WG in de hoop dat we het zouden winnen en snel even tussen de bedrijven door VoA konden doen. Ik heb toen voor het eerst meegedaan met WG en I kid you not we stonden te vechten met een 1:10 horde:alliance ratio. Je loopt een hoek om en komt vervolgens een vloedgolf aan alliance tegen. Het is echt geen wonder dat Horde op onze server haast geen enkele WG kan winnen met zulke nummers en de lag die erbij komt.
Je weet wel dat je een dikke buff krijgt als je outnumbered bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MantaMania schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:55:
Inderdaad een whooping buff,
Per stack:
health (HP) increased by 18%
health regen increased by 18%
amount of healing received increased by 18%
amount of damage dealt increased by 14%

Tot een max van 20 stacks, 360% healh boost :P Zover ik weet, kom je al op 20 stacks bij dacht 6:1 outnumbered, als deze cijfers nog hoger liggen (zoals die 15:1), dan kan je alsnog niet winnen.

Of het ironie is, of gewoon toeval, hoorde gister dat naast Paragon dus nu ook Ensidia op Lightning's Blade zit :P Zal weer eeeerg leuk zijn in de /2 chat, naast alle fanbois die nu ook naar LB verhuizen. Enige voordeel is dat buiten de europese speeltijden (erg vroeg in de ochtend) het enorm rustig is en ze dus zonder lag kunnen raiden. Peak hours worden 1 groot probleem :P

[ Voor 25% gewijzigd door SinergyX op 22-03-2010 10:06 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
Kapoen schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:23:
[...]

ben ik het niet mee eens, het kost je wel ietswat extra farmen om voldoende mats te krijgen, maar zolang je je leatherworking op niveau houd tot je level kan je wel degelijk leuke items maken, zeker vanaf level 30+ zitten er gewoon goede upgrades bij voor als je niet instance leveled of pech hebt qua drops.

(ja ik heb leatherworking op m'n druid die ik nu aan het level ben)

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Dutchman! schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:40:
[...]

voetnoot: er zijn wel flink wat zaken aangepast aan de vroege crafts, wat ik bijvoorbeeld bij blacksmithing merk: Level 20 mail shoulders die vroeger alleen iets van armor en 6 spirit boden of iets in die trand, bieden nu armor, 4 stamina en 3 strength. Dat maakt ze een stuk interessanter om op te pikken als eigen craft of op de AH. Tevens kan het 'rerollen' van professions later frustrerend zijn, zeker enchanting leveld het best als je dat met je toon meeleveld.
Het klopt dat er verbeteringen zijn aangebracht, maar ik vind de crafting professions (op alchemy en enchanting na) onder level 60 nog steeds niet echt relevant voor het levellen van een char. Ook zonder heirlooms level je een stuk sneller dan vroeger (dus items zijn sneller verouderd), daarnaast krijg je voor elke afgewerkte instance een blauw item kado met stats die een pak beter zijn dan wat je kan craften op dat level.

@DrFlash: ervaar je het levellen van LW dan niet als tijdverlies? Op mijn eigen alts level ik zo snel (ook dankzij heirlooms) dat ik vaak niet lang genoeg in een gebied zit om fatsoenlijk mining, herbalism, skinning te doen. Hierdoor heb ik te weinig mats om al die nutteloze (in mijn ogen dan toch) level prullen te maken.

[ Voor 13% gewijzigd door Kapoen op 22-03-2010 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:54
[...]

Je doet meer damage + je hebt meer hp. Helaas zit er tussen die 10 allies die je aan het bevechten altijd wel iemand die jou kan stunnen / CC / silencen etc. en dan ga je snel neer :(

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
Kapoen schreef op maandag 22 maart 2010 @ 10:03:
[...]
@DrFlash: ervaar je het levellen van LW dan niet als tijdverlies? Op mijn eigen alts level ik zo snel (ook dankzij heirlooms) dat ik vaak niet lang genoeg in een gebied zit om fatsoenlijk mining, herbalism, skinning te doen. Hierdoor heb ik te weinig mats om al die nutteloze (in mijn ogen dan toch) level prullen te maken.
Dat ligt er een beetje aan wat je doel is, als je zoals jij doet "powerleveled" van alts dan is het een beetje onzin om op dat level al professions op te pikken aangezien je gauw zal achterlopen, iets wat je niet kan goedmaken zonder te grinden.

Ik hoef niet zo snel te levelen, heb zat chars op 80 en wil gewoon wat van de wereld zien op m'n andere chars, daarbij gewoon op het gemak de char echt leren spelen.

Dan heb je nog spelers zoals Draven, welke aan hun eerste of 2de char bezig zijn, maar nog niks op 80 hebben. Als je daar al denkt aan powerlevelen ben je verkeerd bezig, en krijg je van die level 80 spelers waar we hier allemaal zo over klagen. neem in dat geval lekker de tijd om te levelen en level ook je professions al is het maar voor de buff die je krijgt.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-07 16:04

Neelon

FOR PONY!!!

[...]

Helpt niet als er minimaal 10 alliance per 1 horde de area aan het dood laggen zijn. Je bent al lang dood voordat de server het aan jouw pc doorgegeven heeft.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goede morgen allemaal!

Afgelopen zaterdag heb ik met mijn brakke hoofd mijn paladin in een icc10 pug gestort als tank. De raid was niet heel erg goed, maar er was in ieder geval genoeg controle voor de eerste 4 bazen. Helaas dropte er geen tankloot. Wel heb ik 2 offspec rolls voor retri gewonnen. Een 2hander die ik won met een 91 roll tov van een 88 en 90 roll :) Daarna een chestpiece die ik won met een 4 tov een 1 en een 3 roll… Hoe bedoel je mazzel?

Op mijn priest ging ik VoA 10 in om wat maatjes te helpen en daar dropte zowaar de 251 legs, die zijn nu van mij en staan me goed!

Gister stond de 2de 25mans van de week op de agenda en het doel was Blood Queen. Eerst moest de council plat, en dat is zo ontzettend makkelijk dat je het waarschijnlijk nog wel met 10man kan doen… Na de princes stoomden we door naar de Blood Queen waar we na 11 wipes genoeg hadden voor die avond. Er zit progressie in, alleen is de dps net een tikke te laag. Ook kwam het soms voor dat de bites niet goed werkten… Heel frustrerend! Ik was zelf 1 keer gebugged. De Deathknight die ik moest biten stond echt ½ foot naast me en na 10 keer op ‘1’ te drukken en zelf een aantal keer met mijn muis op het knopje te klikken gebeurde er helemaal niks. MC > wipe… gah! De laatste drie kwartier gingen we nog even voor de healshot op dat lieve draakje, en dat ging de 4de try goed. Toch best netjes omdat het pas de 2de kill/heal was voor mijn guild. Dinsdag nog een hele avond voor de Queen, ik verwacht zelf geen goed resultaat… Maar goede progressie komt er zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Laatste keer dat ik ICC10 deed op mn main was Saurfang de laatste boss. (op wat tries op LK na, waar ik bij kwam nadat de rest al gedaan was) Gisteren was dus mijn tweede echte ICC10 ooit en alleen Sindragosa en LK leven nog, daar was geen tijd meer voor. Best lekker met 4 nieuwe mensen die de meeste bosses nog nooit gezien hadden.

Volgende week maar iets eerder doen dan kunnen we er een avondje LK aan plakken (of minder als het goed gaat :P )
ShadowBumble schreef op maandag 22 maart 2010 @ 10:20:
Waren in BT tot Gorefiend gekomen op lv70 en helaas nooit verder , ivm aankodiging release wotlk enzo en dus zakte alles in als een baksteen.
Ik ken dat inderdaad nog, wij waren tot Illidari council gekomen en toen wilde niemand meer BT doen.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 22-03-2010 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:42

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Eigenlijk niet veel bijzonders gedaan dit weekend of althans eindelijk iets op mijn lijstje gedaan waar ik al sinds eind TBC op zat te wachten, BT finishen op me Warrior.

Waren in BT tot Gorefiend gekomen op lv70 en helaas nooit verder , ivm aankodiging release wotlk enzo en dus zakte alles in als een baksteen.

Maar gister avondje eindelijk een BT afgemaakt ( met 10 Man :( ) ik kan mij BT nog herinneren als OMFG de trash that nukes your raid if they fart, en alles was echt rete moeilijk daar om te doen. Gister blaasden we er met 10Man in ongeveer 30 minuten doorhee, diepe teleurstelling dat maar ja wel gefinished geen glaives van af nu gaan we ze iedere week runnen voor de rep en voor funs.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
DrFlash schreef op maandag 22 maart 2010 @ 10:15:
[...]

Dat ligt er een beetje aan wat je doel is, als je zoals jij doet "powerleveled" van alts dan is het een beetje onzin om op dat level al professions op te pikken aangezien je gauw zal achterlopen, iets wat je niet kan goedmaken zonder te grinden.

Ik hoef niet zo snel te levelen, heb zat chars op 80 en wil gewoon wat van de wereld zien op m'n andere chars, daarbij gewoon op het gemak de char echt leren spelen.

Dan heb je nog spelers zoals Draven, welke aan hun eerste of 2de char bezig zijn, maar nog niks op 80 hebben. Als je daar al denkt aan powerlevelen ben je verkeerd bezig, en krijg je van die level 80 spelers waar we hier allemaal zo over klagen. neem in dat geval lekker de tijd om te levelen en level ook je professions al is het maar voor de buff die je krijgt.
Uiteraard is het beter om een (eerste) char grondig te leren spelen, no arguments there :) Ik beschouw mezelf niet als powerlevel speler, Blizzard heeft alleen zoveel aanpassingen gedaan aan het spel dat een geroutineerde speler als mezelf er onvermijdelijk door vliegt. Daarbij heb ik de neiging om tank en healer klasses te spelen met veel instance werk. Gisteren twee keer deadmines gedaan en een shadowfang keep, daardoor was ik ineens twee levels rijker.

Toch blijf ik het nut van crafting onder level 60 twijfelachtig vinden, ook voor nieuwe spelers. Gathering professions (skining, mining, herbalism) zijn dan wel weer handig. Ook first aid is een must voor een nieuw char vind ik. Misschien komt dat omdat ik in vanilla wow ook al weinig nut zag in crafting (op alchemy en enchanting na). In vanilla wow had je per guild een blacksmith, leatherworker en tailor nodig voor de resistance sets en dat was het dan een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233450

Ze zouden er inderdaad goed aan doen om de gecrafte gear flink te buffen in <60 content, dan heeft het veel meer nut om het te levelen tijdens het levelen van je character.

Verder is er bij ons veel veranderd, waar we voorheen een 25 mans raiding guild waren (Denial @ Trollbane) zijn we verder gegaan in een 10 mans guild (Augment) waarbij we tot nu toe de 3x10 mans groepen hebben draaien die in Denial ook al actief waren als 10 mans groepen, maar nu dus daar ook de focus op gegooid.

Blijft een beetje vreemd om geen 25 mans raids meer in je calendar te hebben staan, maar wel fijn dat je nu wat kan focussen op de wat moeilijkere heroic modes op 10 man. Met onze groep hebben we tot nu toe 6/12 down op heroic en laatste avond een 4% wipe op Blood Princes, wat dus ook een kill kan worden.
Ook wat tries op Putri gedaan, maar zonder echt de tactics daar voor bestudeerd te hebben leek het onmogelijk :P

Nu maar eens op zoek naar een goede 25 mans PuG naar ICC, want ik kan best nog een Black Bruise of Keleseth's Seducer gebruiken op me shaman :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Craften vindt ik zonde van de tijd, ik heb Dragonscale LW/Shadow Tailor/Weaponsmith BS/Scribe/Jewelcrafting op 445/450(ook Alchemy maar ben daar nog mee bezig) en daarbij gathering profs : Mining x 2/Herbalism x 2/Skinning. (Ook Fishing op 1/FA op allemaal/Cooking op 3 maxed)

Ik level gewoon mijn char naar 80, kijk welke prof handig is voor die class en maak daaruit mijn keuze, meestal komt het toch neer op JC/Enchanting voor bijna alle classes. Op 80 is het gewoon een stuk makkelijker om je profs omhoog te krijgen snellere kills/minder last van mobs en zeker in Outland is het een fluitje.

Maar ik vindt het nogsteeds niet boeiend om je profs tijdens het levelen te onderhouden, kijk skinning/herbalism/mining zijn redelijk makkelijk te doen maar profijt heb je er niet echt van.

BS is veruit de rotste om te levelen, een guide is handig maar maakt het nogsteeds lastig omdat als je geen (zin) tijd hebt om mats te verzamelen ze op de AH staan voor astronomische prijzen, en een hoop van de mats toch 'random' drops zijn en een guide kan best werken maar niet op elke server.

Enchanting vondt ik erg makkelijk omdat je gewoon instances kan soloen, greens pakken (addon die alleen greens/blues loot) en zo een overvloed aan mats hebt en met ?enchantrix/gatherer? gelijk popup krijgt om te dissen als je dit aanzet, met de huidige lfg tool is het handig je zet gewoon een alt, of vraagt aan iemand om een alt te loggen ff party joinen en hij logged weer uit dan krijg je gewoon die party popup voor het dissen.

Mijn advies is knal je toon naar 80, en kijk dan nog eens naar je profs, in classic waren de stats waardeloos op de gear en nu ze beter zijn gaat het levelen zo snel dat ze zo snel waardeloos/outgeared door greens/quest rewards of random dungeon zakjes.

Pas in Northrend wordt craften intressant als je geen heirlooms hebt, daar kun je met LW/Tailoring/BS een leuk setje maken wat alles dat je had uit Outland waardeloos maakt en nu met de random dungeon kom je makkelijker in een groep terecht en heb je een leuke kans op drops.

Ben zelf een Druid aan het levelen ik ben nog geen 2 uur level 70 en had op lvl 69 bijna alles vervangen dat ik had uit Outland, zelfde gaat ook voor de overgang van Classic->TBC als je op 58 naarbinnen gaat gegarandeerd dat je op 59 het gros vervangen hebt (ervanuitgaande dat je geen hulp hebt gehad van lvl 80's die je ff door een raid heenhelpen ZG b.v.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
prutser001 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 10:39:
Mijn advies is knal je toon naar 80, en kijk dan nog eens naar je profs, in classic waren de stats waardeloos op de gear en nu ze beter zijn gaat het levelen zo snel dat ze zo snel waardeloos/outgeared door greens/quest rewards of random dungeon zakjes.
Ga ik volledig mee akkoord, en het is dit wat ik eigenlijk wilde zeggen (maar dan kort en bondig) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
ShadowBumble schreef op maandag 22 maart 2010 @ 10:20:
Eigenlijk niet veel bijzonders gedaan dit weekend of althans eindelijk iets op mijn lijstje gedaan waar ik al sinds eind TBC op zat te wachten, BT finishen op me Warrior.

Maar gister avondje eindelijk een BT afgemaakt ( met 10 Man :( ) ik kan mij BT nog herinneren als OMFG de trash that nukes your raid if they fart, en alles was echt rete moeilijk daar om te doen. Gister blaasden we er met 10Man in ongeveer 30 minuten doorhee, diepe teleurstelling dat maar ja wel gefinished geen glaives van af nu gaan we ze iedere week runnen voor de rep en voor funs.
Sunwell last boss is down voor hij die eerste groote AOE attack doet..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Laatst online: 23:05
Heb even wat gear advies van jullie nodig. Dit is mijn prot warrior: http://eu.wowarmory.com/c...r=Blade%27s+Edge&cn=Augus

Hoe upgrade nu het makkelijkst mijn gear? Ik doe nu heroics voor badges en de laatste drie heroics voor 232 epics. Moet ik dit blijven doen tot ik 5k gearscore heb en dan gaan raiden?
Overigens word mijn volgende badge item een breastplate en daarna range item of ring.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

pingkiller schreef op maandag 22 maart 2010 @ 11:24:
Heb even wat gear advies van jullie nodig. Dit is mijn prot warrior: http://eu.wowarmory.com/c...r=Blade%27s+Edge&cn=Augus

Hoe upgrade nu het makkelijkst mijn gear? Ik doe nu heroics voor badges en de laatste drie heroics voor 232 epics. Moet ik dit blijven doen tot ik 5k gearscore heb en dan gaan raiden?
Overigens word mijn volgende badge item een breastplate en daarna range item of ring.
Ja ik zou zeer zeker badges farmen voor je T9 spullen en misschien ( even wachten op de patch woensdag ) wat crusader craftables laten maken , al je zo rond T9 zit met die craftables kom je al een heel eind zeker de eerste wing van ICC is makelijk te doen, althans mocht je guild het willen want pugs tegenwoordig zijn echt bizar :P

Zag laatst een OS25:3D moest je een GS hebben van 5800 of hoger. Zucht zo jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
pingkiller schreef op maandag 22 maart 2010 @ 11:24:

Het eerste wat je moet doen is al je blauw gear vervangen door epics. dat moet makkelijk lukken met frost/triumph badges.

je kan beide trinkets van vendor krijgen, 1 ring de andere kan je krijgen van icc rep nadat je de eerste wing een stuk heb gecleared. anders andere ring ook van vendor.

Je hebt al legs van badges,. gloves en shoulders zijn altijd een makkelijke upgrade.

Waar je ook voor moet zorgen is dat je gear enchanted is, en wees niet zo cheapass met je gems. zeker in je epic gear gewoon epic gems.

Voor de rest ziet alles er netjes uit, je bent def capped etc. Als je sneller wilt gearen dan via heroics, probeer een naxx pug te krijgen, of met guild. de gear die daar dropped is niet geweldig (maar wel upgrades in veel gevallen) maar je krijgt een ton aan triumph emblems waarmee je snel gear kan halen.

Zoek jezelf hier eens op http://www.wow-heroes.com/ kan je meteen kijken wat je mist aan enchants etc. en welke raid instances interresant zijn voor jouw gear niveau, alles tot aan ICC dropped triumph emblems dus kies iets uit :-)

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Laatst online: 07-07 22:11
prutser001 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 10:39:
BS is veruit de rotste om te levelen, een guide is handig maar maakt het nogsteeds lastig omdat als je geen (zin) tijd hebt om mats te verzamelen ze op de AH staan voor astronomische prijzen, en een hoop van de mats toch 'random' drops zijn en een guide kan best werken maar niet op elke server.
Is niet voor niets, mining kost ook veel tijd. Ik ben juist aan het minen om daar geld mee te verdienen. Ik level BS tijdens het questen. Als je het een beetje bijhoudt en find minerals aan hebt staan dan gaat het minen aardig op met BS.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Laatst online: 16-07 15:54

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Vraagje: Kan iemand een overzicht geven van stat prioriteiten voor Holy Paladins in PvP?

Ik heb nu wat PvP gear waar ook sockets in zitten, dus nu moet ik gems gaan kiezen. Ook voor wat betreft mijn enchants moet ik nu keuzes gaan maken. Ik heb al wat rond zitten googlen, maar het enige wat ik vind zijn wat losse posts her en der op de WoW forums. De bottom-line die ik daar uithaal is dat je een gezonde mix van Spellpower, Intellect, Haste, Stamina en uiteraard Resilience moet hebben. Ook las ik in een paar posts dat gemmen voor Resilience niet nodig is met de huidige PvP gear. Hoe kijken de PvP specialisten op dit forum hier tegenaan?

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Laatst online: 23-06 14:53
ShadowBumble schreef op maandag 22 maart 2010 @ 11:34:
[...]

Ja ik zou zeer zeker badges farmen voor je T9 spullen en misschien ( even wachten op de patch woensdag ) wat crusader craftables laten maken , al je zo rond T9 zit met die craftables kom je al een heel eind zeker de eerste wing van ICC is makelijk te doen, althans mocht je guild het willen want pugs tegenwoordig zijn echt bizar :P

Zag laatst een OS25:3D moest je een GS hebben van 5800 of hoger. Zucht zo jammer.
Haha, hoe hoger de gemiddelde GS wordt op een server, hoe meer men gaat vragen.. Ergens wel logisch, want de mensen in die gear zijn vaak ook de mensen die veel raiden en ervaring hebben. Anderzijds is het doen van 10K dps p/p niet echt nodig op OS3D :P.

Ben zelf overigens niet altijd even gecharmeerd van het meenemen van mensen met 'mindere' gear. Zul je net zien dat 'jouw' drop, die laatste upgrade die je kan halen, wordt meegenomen door wéér een ander :D. Daarom is het vaak gewoon beter om met een vaste groep te gaan he :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01:16
Zoiets had ik met Solace of the Fallen (de healer trinket van Lord J in TOC 25 horde)
Vanaf het moment dat we deze baas konden doen achter de trinket aan gezeten maar nooit genoeg DKP of hij dropte gewoon niet.
Nu had ik vlak voor ICC de heroic versie gelukkig nog op de kop weten te tikken maar wilde ook de normale nog hebben omdat dit gewoon een upgrade was/is totdat ik de trinket van Gunship krijg.

Dus ik iedere week TOC 25 puggen in de hoop ooit die trinket nog te winnen, dropt ie afgelopen vrijdag ineens!
Ik roll 50, 2 andere healers rollen ergens in de 40, going once going twice...pala rolled 80 noeeeeeeeessssss!

Maar blijkt nou dat die pala een alt was :P
Die gozer was de week ervoor met z'n main mee geweest in een ICC 10 heroic pug van mij en had het blijkbaar zo naar z'n zin gehad dat ik een /w kreeg met "you sure the normal and heroic one stack? if you it's yours man"
Nu beweerde hij dus dat ze niet stacken maar wist vrijwel zeker dat ze dit wel doen dus ik heel blij ja ze stacken :P
Trade ie me de trinket, dus ik nog even testen ter bevestiging en ja hoor ze stacken nog.
Gozer wilde er perse niks voor terug hebben, hij hoopte alleen dat ik vaker de ICC guild run zou missen en hem weer eens mee vroeg :P

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Slimme zet van die kerel :) Op de lange termijn heeft hij waarschijnlijk meer aan de /trade dan dat ene itempje. In ieder geval als jij hem hebt toegevoegd op je favoriete pug lijstje.

Ik zit er zelf aan te denken mijn hunter toch maar eens te gearen, gewoon puur omdat het best leuk is characters te gearen. Daarnaast doe ik in mn belabberde gear met MM spec toch ongeveer 3,3k dps in 10mans. Als je soms ziet wat mensen voor een dps laten zien in pugs met volledige 232 gear is dat nog helemaal niet zo slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

HawVer schreef op maandag 22 maart 2010 @ 12:22:
[...]

Is niet voor niets, mining kost ook veel tijd. Ik ben juist aan het minen om daar geld mee te verdienen. Ik level BS tijdens het questen. Als je het een beetje bijhoudt en find minerals aan hebt staan dan gaat het minen aardig op met BS.
Mining valt wel mee imo, toen ik besloot JC op mijn lvl80 rogue te nemen ben ik gewoon ff gaan internetten en kijken naar mining routes/zones, als je gewoon een beetje oplet zie je elke keer hetzelfde patroon kwa veins, geloof dat ik 6 avondjes (uurtje of 8 totaal) aan het minen ben geweest en zo mijn JC gelijk naar 450 knalde, zeker het smelten geeft een leuke rits puntjes. Heb trouwens Gatherer+HUD addon gebruikt om zo een ideale route uit te zetten.

Denk dat ik in totaal 8 uurtjes nodig gehad heb om mijn Mining+JC van 0 naar 450 te knallen.
BS op mijn warrior daarentegen was lastiger (classic vooral) ook een reden waarom ik mijn warrior pas eind TBC weer opgepikt heb, er komt zoveel bij kijken, als je kijkt naar de mats die je nodig hebt voor classic spul en vergelijk dat met b.v. TBC en vooral WotLK scheelt dat ENORM. Helft van de gear die je kan maken in WotLK kun je af met b.v. alleen maar cobalt/saronite bars. Zit nu op 445 (week of 2 over gedaan) omdat ik geen reden zie om 5 titansteel destroyers te maken oid en in ICC kom ik toch haast niet op mijn warrior dus voor patterns hoef ik het niet te doen, cobalt/saronite setjes gooi ik op AH en verkopen leuk voor een 30-50gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Woot! Nr. 7 level 80!

Fenikz - Undead Warlock level 80 is een feit. Afgelopen vrijdag een aantal instance runs gedaan met wat guildies, die ook alts hadden in de regio 74-79. Hierna moest ik nog zo'n 60% op zaterdag, die hard ging met quests in Zul'Drak en een dagelijkse instance. Rested xp en Heirlooms helpt natuurlijk ook :+

Ik heb echter niet alleen maar heroics zitten hierna op deze char. Ik wil 'm rustig gaan gearen, en niet weer al m'n tijd voor hem gebruiken, zoals ik tot nu toe altijd met m'n verse 80's heb gedaan. Ik heb andere chars die ik ook leuk vind en soms raakte ik het gevoel voor tijd kwijt, als ik heroic in heroic uit ging.
Nu gaat het anders. Natuurlijk wel een aantal heroics gedaan voor wat emblems, waar ik als Demo de beste resultaten haal, maar ook op m'n Paladin gespeeld.
Weer geen 2H Mace uit PoS normal voor m'n vriendin. Alle drops gezien ondertussen, maar nog geen Mace. Ach, het komt wel!

Daarnaast was ik begonnen om Skinning te levelen op m'n Paladin. Ik had deze prof nog niet op een char, en m'n Pala had nog niks. Extra crit komt altijd goed uit (ja, Ench. + JC is beter... boeit me niet) en ik wilde ook Leatherworking gaan levelen, zodra ik wat mats heb. In de loop van zondag was ik klaar met Skinning en had ik een bulk leer e.d. liggen in bags en bank.
Gisterenavond aan LW begonnen en tot nu toe zit ik op 150. Ik was echter nodig in een raid...

M'n guild slokt binnenkort een ander guild op. Dat guild is bekend bij sommigen van mijn guild, in reallife zelfs. Zij spelen alleen maar 10mans, en willen wel 25mans gaan doen. Wij hebben de laatste tijd weinig signs voor 25mans en met het zicht op het betere weer de komende maanden, wordt dat alleen maar erger. Beide guilds hebben dezelfde instelling. Relaxt, social, maar kan serieus raiden als het nodig is. En ondertussen de meeste vreemde, rare, sexistische en leuke dingen die in de guildchat voorbij komen.
Gisterenavond waren er dus weer te weinig signs voor een officiële 25mans raid naar ICC. Dus we gingen een onofficiële doen met die andere guild, naar ToC25. Ze kwamen nog 1 speler tekort, en ik wilde wel komen, op m'n Paladin.
Ik mistte nog wel een belangrijke Glyph (10 expertise met SoC aan), maar kon toch redelijk meekomen met m'n 219-232 gear. 3 Offspec items geloot in heel ToC25, omdat er 1 ICC gegearde Paladin mee was, en ik dus alle Healing Plate kreeg. Helaas geen DPS items, maar ik gaf voorrang aan de mains die DPS spec hadden. Dit is namelijk maar char nr. 6 ;)

Leuke cijfers: Op Twins, Righteous Vengeance crits (2xT9) voor 20k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

garagaholic schreef op maandag 22 maart 2010 @ 12:48:
[...]

Haha, hoe hoger de gemiddelde GS wordt op een server, hoe meer men gaat vragen.. Ergens wel logisch, want de mensen in die gear zijn vaak ook de mensen die veel raiden en ervaring hebben. Anderzijds is het doen van 10K dps p/p niet echt nodig op OS3D :P.

Ben zelf overigens niet altijd even gecharmeerd van het meenemen van mensen met 'mindere' gear. Zul je net zien dat 'jouw' drop, die laatste upgrade die je kan halen, wordt meegenomen door wéér een ander :D. Daarom is het vaak gewoon beter om met een vaste groep te gaan he :).
Het nadeel van een vaste groep is dan wel weer dat mocht iemand van die vaste groep een tijd niet beschikbaar zijn, je niemand hebt die die persoon à la minute kan vervangen door de gear achterstand. Quod erat demonstrandum in mijn guild. hemel en aarde bewegen voor de tijdelijke vervanging kan best frustrerend zijn. Doe mij dan maar af en toe een raid waarin je iemand opleidt voor het grote werk, zeg maar :)

Dagboek... zie Dutchman's post van vanochtend :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Twins is leip, ToC10 met mijn lockje (gespecced naar Demon) 50k shadowbolt crits en 65k soulfire crits :D
Vanavond weer ICC25 met me rogue, hopelijk eindelijk eens DBW scoren :D
Gief Tauren Rogue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Nog wat PvP gedaan trouwens. Niet op een 80, maar op m'n Rogue.
Die was level 39, en had na aanraden gerespecced naar Sublety, met 2 punten in Assassination. Deze spec draait vooral om Ambushes, en het liefst na een killing blow, voor de extra crit chance.
Dit werkte uitstekend op 39 :D Vele Alliance spelers moesten het bekopen met 800-900 crits vanuit het niets, waardoor ze óf direct dood waren, óf op zo'n 20% hp zaten. Ook heb je 'the element of surprise', waardoor je die laatste hp er ook altijd meteen eraf kan halen met Ghostly Strike en/of Hemorrage.
Na 2 BG's was ik echter level 40 en onderaan de PvP bracket doet een Rogue niet zoveel... iedereen ziet je aankomen, en zodra je uit stealth bent, kun je niet zoveel meer. Vooral met 7 Hunters in 1 WSG, die pets hebben die mij al aanvallen, voordat ik Ambush kan doen.

Beetje frustrerend dus. Ik zal moeten questen en/of instances moeten doen om minimaal 44-45 te worden en dan weer BG's in te duiken.
Ook kan m'n eigen LW-er binnenkort wat betere gear maken voor d'r. Dan wat enchanten, en lekker alliance spelers pwnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Dricus schreef op maandag 22 maart 2010 @ 12:36:
Vraagje: Kan iemand een overzicht geven van stat prioriteiten voor Holy Paladins in PvP?

Ik heb nu wat PvP gear waar ook sockets in zitten, dus nu moet ik gems gaan kiezen. Ook voor wat betreft mijn enchants moet ik nu keuzes gaan maken. Ik heb al wat rond zitten googlen, maar het enige wat ik vind zijn wat losse posts her en der op de WoW forums. De bottom-line die ik daar uithaal is dat je een gezonde mix van Spellpower, Intellect, Haste, Stamina en uiteraard Resilience moet hebben. Ook las ik in een paar posts dat gemmen voor Resilience niet nodig is met de huidige PvP gear. Hoe kijken de PvP specialisten op dit forum hier tegenaan?
ligt eraan waar jij je op gaat richten er zijn aardig wat top paladins die toch alleen intellect gems gebruiken zelf stack ik alleen maar spellpower. Resilience moet je in principe nooit voor gemmen met een beetje gear kom je al aardig hoog uit en veel stoppen al rond de 800-900 res ik zelf vervang ik al wat pvp items door pve als ik te hoog uit kom.
Ik gebruik wel die nightmares tear gem meestal en bv als boots enchant increased movement met stamina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:10
Zo na een break van een jaar vorige week weer begonnen. Ben voorlopig even op een nieuwe server gestart om niet meteen weer in oude patronen te vervallen (= teveel spelen op m'n warrior tank)... Heb gekozen voor een DK omdat ik die questline nog nooit voltooid had en omdat ik dan niet het hele stuk van 1 - 55 hoef te doen. Moet zeggen dat de DK toch wel een grappige klasse is, ondanks dat ik ze op m'n warrior wel kon schieten :D

Alles gaat echt super makkelijk en vooral erg snel; ik heb nu net iets meer dan 1 dag /played en ben bijna level 69. Flying mount op 60 maakt levelen door TBC een piece of cake en ook de dungeon tool helpt een hoop; iedere 15 mins doe ik een dungeon tussen het questen door voor een bergje XP, wat goud en soms een leuk item.

Moet zeggen dat ik gemengde gevoelens heb bij de LFD tool. Enerzijds prettig dat je snel een groepje hebt gevonden, maar het niveau is soms echt om te huilen. Niet alleen qua skills, maar vooral op sociaal vlak; vaak wordt er niks meer tegen elkaar gezegd en mensen droppen op de meest willekeurige momenten... Dat haalt voor mij de lol van 'samen spelen' er echt enorm af moet ik zeggen. Ook het teleporteren vanuit en naar de dungeon vind ik qua tijd wel erg prettig, maar verlaagt wel het gevoel dat je in een virtuele 'wereld' aan het spelen bent :-S

Gisteren hadden we trouwens een bot die dungeons deed (zo geavanceerd zijn ze al geworden kennelijk), maar dat is zelfs al lastig te spotten omdat de gemiddelde speler ongeveer net zo spraakzaam is als de bot (dus niks zegt)...

Conclusie; op zich wel weer vermaakt met WOW, maar vrees wel dat ik er deze keer nog sneller op uitgekeken ga raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Laatst online: 23-06 14:53
Een bot die dungeons doet? Jeumig, das wel een knap staaltje botten lijkt me :). Vraag me wel af hoe dat precis in zn werk gaat.. Was t een dps? En hoe hoog was dan zn DPS in vergelijking met de rest?

Makkelijkste oplossing in dezen zou mij het botten van een healer lijken; gewoon spam op target met laagste hp-percentage, met een lichte voorkeur voor de tank en jezelf. Bij 20% mana of minder en out of combat een medeling al la /oom en drinken. Verder gewoon /follow van een mage, of /follow op 10 yards afstand van melee oid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Morrar schreef op maandag 22 maart 2010 @ 14:05:

Gisteren hadden we trouwens een bot die dungeons deed (zo geavanceerd zijn ze al geworden kennelijk), maar dat is zelfs al lastig te spotten omdat de gemiddelde speler ongeveer net zo spraakzaam is als de bot (dus niks zegt)...
Hoe kan je een bot spotten in een dungeon? Dat werkt toch alleen als hij de dungeon solo doet? Want in een lvl80 hc wordt hij in elkaar gehakt als hij zonder hulp verder gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Morrar schreef op maandag 22 maart 2010 @ 14:05:
Zo na een break van een jaar vorige week weer begonnen. Ben voorlopig even op een nieuwe server gestart om niet meteen weer in oude patronen te vervallen (= teveel spelen op m'n warrior tank)... Heb gekozen voor een DK omdat ik die questline nog nooit voltooid had en omdat ik dan niet het hele stuk van 1 - 55 hoef te doen. Moet zeggen dat de DK toch wel een grappige klasse is, ondanks dat ik ze op m'n warrior wel kon schieten :D

Alles gaat echt super makkelijk en vooral erg snel; ik heb nu net iets meer dan 1 dag /played en ben bijna level 69. Flying mount op 60 maakt levelen door TBC een piece of cake en ook de dungeon tool helpt een hoop; iedere 15 mins doe ik een dungeon tussen het questen door voor een bergje XP, wat goud en soms een leuk item.

Moet zeggen dat ik gemengde gevoelens heb bij de LFD tool. Enerzijds prettig dat je snel een groepje hebt gevonden, maar het niveau is soms echt om te huilen. Niet alleen qua skills, maar vooral op sociaal vlak; vaak wordt er niks meer tegen elkaar gezegd en mensen droppen op de meest willekeurige momenten... Dat haalt voor mij de lol van 'samen spelen' er echt enorm af moet ik zeggen. Ook het teleporteren vanuit en naar de dungeon vind ik qua tijd wel erg prettig, maar verlaagt wel het gevoel dat je in een virtuele 'wereld' aan het spelen bent :-S

Conclusie; op zich wel weer vermaakt met WOW, maar vrees wel dat ik er deze keer nog sneller op uitgekeken ga raken.
Daar komt nog wel verandering in als de cooldown van 15 minuten naar 30 minuten gaat, meeste instances doe je in 10-15 minuten indien je een goede groep hebt. En ja van sociaal gedrag hebben sommige echt niets opgestoken (wonen denk ik ergens in een hutje).

En ik betwijfel dat je een bot gehad in een dungeon, dat een andere speler niets zegt betekent niets, bij de meeste kan er gewoon geen boe of ba vanaf. Soms chat ikzelf ook helemaal niet want dan zit ik op Vent/Mumble/TS en vergeet je eigenlijk dat je in een pug zit die helemaal niets te maken hebben met wat er op vent gebeurt (zoals gaan zitten schreeuwen tegen een tank die niet eens op je eigen server zit -was ik niet- :P)

En over het reizen van dungeon naar dungeon, als ik me classic nog kan herinneren, was je in UC->DM instance , was je in Org->Stratholme/Scholo. Ik vindt het wel lekker hoor, je kan gewoon doorgaan met je dingetje en is de groep klaar hoppa instant dungeon. Het reizen had wel wat maar doe het liever zo, na 200x heen vliegen (HS/portal uit) heb je het wel weer gezien hoor.

Mijn grootste irritatie punt kwa pugs zijn de rush sluts, en niet tanks die pullen. En vooral mensen die commentaar leveren op anderen op een slechte manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had trouwens een pug naar Strat op mn tankadin, daarin kwam ik een stel mensen tegen met quest blue’s en green’s zonder enchants, 1 a 2 232 setitems zonder gems of enchants en een schandalige gameplay. Ik stond aan het einde van de rit als tank op 2700 dps. De nummer 2 deed nog wel zijn best met 1700 dps. De nummer 3 en 4 stonden op 700 en 450 dps. Ik deed gewoon meer dan 45% van de damage, en ze waren nog teleurgesteld ook dat ik geen zin had om de draak voor ze te scoren…

Het mooiste was nog het commentaar toen ik vroeg of ze in ieder geval wilde proberen er nog iets van te maken:
- dps 1: ‘I’m tired and you do enough dps yourself to pull us through’
- dps 2: ‘How can I suck less? Do I need to push more buttons? I bought this account last week and I don’t understand how it works yet’

!@!@$!@$!!!!@1 Sta je dan met je overgeared tank en goede instelling. Ik had de party gewoon moeten leaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

garagaholic schreef op maandag 22 maart 2010 @ 14:50:
Een bot die dungeons doet? Jeumig, das wel een knap staaltje botten lijkt me :). Vraag me wel af hoe dat precis in zn werk gaat.. Was t een dps? En hoe hoog was dan zn DPS in vergelijking met de rest?

Makkelijkste oplossing in dezen zou mij het botten van een healer lijken; gewoon spam op target met laagste hp-percentage, met een lichte voorkeur voor de tank en jezelf. Bij 20% mana of minder en out of combat een medeling al la /oom en drinken. Verder gewoon /follow van een mage, of /follow op 10 yards afstand van melee oid..
ik geloofde het eerst ook niet maar heb het ook mee gemaakt inderdaad weet niet precies hoe het werkt maar handig is het wel. Dit geval was een mage en grappig was als ie iets zei reageerde hij erop. Je begrijpt al zijn reacties waren wat vaag maar goed in een pug denk je laat maar. Tot iemand erop ging reageren en hij deed uiteraard bijzonder lage dps. Zat volgens mij gelinkt aan een andere char want toen we hem kickte was die andere ook erg snel weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is geen bot, maar gewoon een multi-boxer.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

SinergyX schreef op maandag 22 maart 2010 @ 15:24:
Dat is geen bot, maar gewoon een multi-boxer.
Waarschijnlijk inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01:16
hulkie schreef op maandag 22 maart 2010 @ 15:18:
Ik had trouwens een pug naar Strat op mn tankadin, daarin kwam ik een stel mensen tegen met quest blue’s en green’s zonder enchants, 1 a 2 232 setitems zonder gems of enchants en een schandalige gameplay. Ik stond aan het einde van de rit als tank op 2700 dps. De nummer 2 deed nog wel zijn best met 1700 dps. De nummer 3 en 4 stonden op 700 en 450 dps. Ik deed gewoon meer dan 45% van de damage, en ze waren nog teleurgesteld ook dat ik geen zin had om de draak voor ze te scoren…

Het mooiste was nog het commentaar toen ik vroeg of ze in ieder geval wilde proberen er nog iets van te maken:
- dps 1: ‘I’m tired and you do enough dps yourself to pull us through’
- dps 2: ‘How can I suck less? Do I need to push more buttons? I bought this account last week and I don’t understand how it works yet’

!@!@$!@$!!!!@1 Sta je dan met je overgeared tank en goede instelling. Ik had de party gewoon moeten leaven.
Heb ook het tegenover gestelde wel een mee gemaakt.
Vriend van me met z'n mage was nog niet zo lang 80 en er werd geklaagd over z'n gearscore in Voa 10.
Waren een hunter en een rogue die moord en brand schreeuwde dat die mage bagger was etc etc met als gevolg dat ie zonder pardon gekicked werd.

Dus ik nam ze op de bluf en vertel ze dat ze dan ook een nieuwe healer mogen zoeken als m'n maatje niet mee mag, het is tenslotte Voa 10 en zo slecht was z'n gear nou ook weer niet.
Ik daar in tegen mag best zeggen dat ik de boel zwaar outgear en de andere healer was wat minder gegeared dus ze wilden mij er toch graag bijhouden dus werd die mage weer terug geinvite.

Alle bazen waren een simpele 1 shot en de mage stond ruim boven zowel de hunter als de rogue.
Grappige is ook dat mijn vriend de orbs op de tier 10 baas killde en zowel de rogue als de hunter hadden hier 0% done op de Frozen Orbs.

Na ze hier op gewezen te hebben kreeg ik alleen nog maar commentaar als fuck you retard blabla bullshit.
Welcome to my ignore :D

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Hoe we erachter kwamen dat hij een bot was?

Iemand had em (een hunter trouwens) eerder die dag gezien en toen was hij ook al opgevallen door redelijk standaard gedrag (volgde de tank, zei niets, altijd assist op tank target, meteen viper als OOM ook in combat etc). Daarnaast gebruikte hij gedownrankte spells, dus het leek er sterk op alsof hij tussen het levellen door niet naar de trainer was geweest.

Maar goed, als we de bot klappen lieten vangen vroeg ie nooit om een heal en als we in party chat (met naam en al) aan het discussieren waren over em zei hij ook niks. Toen heeft een party member hem gespammed met whispers in een macro (stuk of 1000 whispers), weer geen reactie. Zelfs een farmer zou dan toch iets doen, al is het maar omdat hij bang is om een report te krijgen lijkt me.

Uiteindelijk hebben we em neer laten gaan voor de laatste boss... Elke player zou dan toch of om een res vragen of gaan CRen, maar onze bot bleef gewoon lekker liggen.

Kortom; ik vermoed dus dat het echt een bot was. Een hunter valt wel te scripten dat hij gewoon de tank volgt en bepaalde aanvallen doet. Eventueel kun je nog een script maken voor specifieke dungeon en bosses. Oh en nog even over z'n DPS; natuurlijk niet echt top, maar ik heb retards gezien die lager scoorden haha :+ :D

[ Voor 4% gewijzigd door Morrar op 22-03-2010 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik klappen krijg ga ik ook niet gillen om heals, dat ziet de healer toch zelf ook wel.

Maar bot geloof ik niet in, zelf heb ik 5 characters via multi-box gedaan (tot 3 characters) en dit is precies het gedrag van multi-boxers. 1x focus op tank zetten en je hele macro selectie werkt probleemloos, inclusief het auto wisselen naar andere stances. Zelfs auto rez accept en quest accept zijn gewoon features hiervan.

Op de bekende multi-box addons zie je namelijk ook 0,0 van de whispers die je krijgt op je box-client. Reageren hoef je nooit, een report bij Blizzard heeft geen nut, daar multi-boxers gewoon toegestaan zijn mits je enkel gebruik maar van de ingame beschikbare tools (addons, macros).

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 22-03-2010 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Eh OK, maar we besproken ook of het wel of geen bot was in party chat; als multi-boxer zou ik daar dan toch even op reageren niet?

Daarnaast waren de andere party members wel gewoon spraakzaam (dus de andere 3 en ikzelf), dus dat lijkt me vreemd. En iedereen stemde uiteindelijk ook in met de votekick.

Tot slot boden we juist geen rez aan, dus het was niet een auto rez accept; we lieten hem gewoon liggen en toen kwam er na 5-10 mins nog geen enkele reactie.

Edit:
Er zijn meer mensen die dungeon bots vermoeden:
http://forums.worldofwarc...topicId=22048467857&sid=1
http://forums.worldofwarc...topicId=21971497549&sid=1
http://www.google.co.uk/s...OW+bots+in+dungeons&meta=

[ Voor 23% gewijzigd door Morrar op 22-03-2010 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
SinergyX schreef op maandag 22 maart 2010 @ 15:53:
Als ik klappen krijg ga ik ook niet gillen om heals, dat ziet de healer toch zelf ook wel.

Maar bot geloof ik niet in, zelf heb ik 5 characters via multi-box gedaan (tot 3 characters) en dit is precies het gedrag van multi-boxers. 1x focus op tank zetten en je hele macro selectie werkt probleemloos, inclusief het auto wisselen naar andere stances. Zelfs auto rez accept en quest accept zijn gewoon features hiervan.

Op de bekende multi-box addons zie je namelijk ook 0,0 van de whispers die je krijgt op je box-client. Reageren hoef je nooit, een report bij Blizzard heeft geen nut, daar multi-boxers gewoon toegestaan zijn mits je enkel gebruik maar van de ingame beschikbare tools (addons, macros).
Klinkt een beetje als een gevalletje gekochte speed-levelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

SinergyX schreef op maandag 22 maart 2010 @ 15:53:

Ben toch wel benieuwd hoe dat in z'n werk gaat dat multi-boxen, aangezien ik een raf account van een maatje van me zou kunnen gebruiken om zo sneller te kunnen levelen, omdat hij weinig (slecht) speelt en de focus echt op lvl80 komt te liggen. Komt ook bij dat ik geen zin heb om alles uit te leggen en liever gewoon doorknal naar 80 aan mijn kant. Zou het waarderen als je misschien een linkie zou hebben met wat meer info (zonder spam/acc hack crap) :P

Gaat om een Druid(RAF) - Warlock combo, aangezien de druid ook maar 4(3) spells nodig heeft om een beetje te knallen moet het wel mogelijk zijn lijkt me.

Weleens in AV een alliance speler gezien die met 5 Shamans, zag er leuk uit, allemaal tegelijk totems neer, allemaal tegelijk CL en meeste waren dan wel dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morrar schreef op maandag 22 maart 2010 @ 16:08:
Eh OK, maar we besproken ook of het wel of geen bot was in party chat; als multi-boxer zou ik daar dan toch even op reageren niet?
Hier ontgaat mij de logica. Dus als je niet in chat praat, je doet gewoon de logische dingen (viper stance, tank support target, beetje pew pew), ben je maar een bot?

Als je iets (voor jou) onverklaarbaars ziet gebeuren, is het maar meteen een bot?
defiler1974 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 16:10:
Klinkt een beetje als een gevalletje gekochte speed-levelling.
Open discussiepunt, zou best kunnen dat powerlevelaars overstappen op easy-mode multi-box'ing heroics, zeker als ranged DPS is dat zeker te doen, denk dat je dan best 4 schermen gelijktijdig kan bedienen.
prutser001 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 16:16:
Gaat om een Druid(RAF) - Warlock combo, aangezien de druid ook maar 4(3) spells nodig heeft om een beetje te knallen moet het wel mogelijk zijn lijkt me.

Weleens in AV een alliance speler gezien die met 5 Shamans, zag er leuk uit, allemaal tegelijk totems neer, allemaal tegelijk CL en meeste waren dan wel dood.
1 van de bekenste multi-boxers was ook een 5-man shaman, en verdomd goed in Arena.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen, we springen weer naar een nieuw deeltje :)

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 214 Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/topicrange_last_games.png

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-07 13:34

Dreanor

Joene

Toch blijf ik multiboxen puur cheaten vinden! 1 persoon de kracht van 5, dat wil ik ook wel geef mijn main ook 5x health/dps en als ik 20% health verlies gaat er 20% dmg weg (net als je een multibox char killed zeg maar).

Maarja, blizzard gedoogd het omdat het extra cash is en spelers beweren dat ze "echt" 5 chars zelf besturen (lol). Ze besturen nog altijd maar 1 char en de commands worden gewoon gecopierd. Op die manier kan ik bots enzo ook wel goed praten, ja ik heb 1 char naar 80 en alle commands worden gewoon gecopierd naar andere chars dus ik bestuur ze echt hoor. :P

Maargoed, dat is mijn nederige mening maar hoor.

Ben toch overgestapt naar mijn hunter ipv ele shaman. Hij is nu 65 dus het duurt nog wel ff voordat ik met mijn hunter de endgame kan spelen (PvP/Solo, etc). Wat ik wel een plus vind is flying mount op lvl 60, scheelt echt veel tijd zeg!

[ Voor 4% gewijzigd door Dreanor op 22-03-2010 16:36 ]

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
SinergyX schreef op maandag 22 maart 2010 @ 16:26:
[...]

Hier ontgaat mij de logica. Dus als je niet in chat praat, je doet gewoon de logische dingen (viper stance, tank support target, beetje pew pew), ben je maar een bot?

Als je iets (voor jou) onverklaarbaars ziet gebeuren, is het maar meteen een bot?
Lees anders ook even de rest van mijn posts; die gast reageerde nergens op... Als je multiboxed en je tweede char dreigt eruit gekicked te worden, dan trek je toch je mond open lijkt me? Sowieso praatte de rest van de chars wel in chat, dus dat zou betekenen dat de multiboxer dan voor de rest wel gewoon meepraat (en zijn eigen tweede char af zit te zeiken dus). Lijkt mij nogal dom dan.

Verder heb ik 2 jaar hunter als main gespeeld, dus ik zie wel of een hunter vage dingen doet of niet. De manier waarop hij sommige spells gebruikte is niet logisch (multi met 1 mob etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Laatst online: 13-07 16:29
Morrar schreef op maandag 22 maart 2010 @ 16:08:

Daarnaast waren de andere party members wel gewoon spraakzaam (dus de andere 3 en ikzelf), dus dat lijkt me vreemd. En iedereen stemde uiteindelijk ook in met de votekick.

Tot slot boden we juist geen rez aan, dus het was niet een auto rez accept; we lieten hem gewoon liggen en toen kwam er na 5-10 mins nog geen enkele reactie.

Edit:
Er zijn meer mensen die dungeon bots vermoeden:
http://forums.worldofwarc...topicId=22048467857&sid=1
http://forums.worldofwarc...topicId=21971497549&sid=1
http://www.google.co.uk/s...OW+bots+in+dungeons&meta=
Je hebt aan 3 stemmen genoeg om iemand te kicken. Dus het zou zo maar kunnen dat hij zichzelf niet wilde weg voten, maar dat zijn stem al geen invloed meer had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 16-07 16:23
Zondag op mijn warrior TOTC gedaan. Eigenlijk omdat guildies vroegen of ik mee ging. Ik kreeg meteen allerlei wispers dat mijn HP niet hoog genoeg waren, en inderdaad is 32k ub niet super, maar ruim voldoende.

Dus toch mee gegaan, en de laatste twee bosses als OT gefungeerd. Dat ging eigenlijk goed, één wipe op anub, maar goed het was mijn eerste keer wat foutjes van mijn kant. En dan hitten ze wel hard.

Tweede keer was het een clean kill. Als reward nog zo'n token mogen looten dus weer wat nieuwe gear. Ikke happy en de rest ook.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pssst, nieuwe deeltje 214 is al open ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Morrar schreef op maandag 22 maart 2010 @ 16:39:
[...]

Lees anders ook even de rest van mijn posts; die gast reageerde nergens op... Als je multiboxed en je tweede char dreigt eruit gekicked te worden, dan trek je toch je mond open lijkt me? Sowieso praatte de rest van de chars wel in chat, dus dat zou betekenen dat de multiboxer dan voor de rest wel gewoon meepraat (en zijn eigen tweede char af zit te zeiken dus). Lijkt mij nogal dom dan.

Verder heb ik 2 jaar hunter als main gespeeld, dus ik zie wel of een hunter vage dingen doet of niet. De manier waarop hij sommige spells gebruikte is niet logisch (multi met 1 mob etc).
Lijkt me toch een beetje kwetsbaar zo'n bot. Ik weet zelf wel het een en ander van scripting (tis mn werk). Er zijn teveel variabelen om rekening mee te houden.
Als de tank dood gaat of wipe, hoe vind de bot dan weer de tank?
Tank gebruikt speed boost en raakt follow kwijt, zelfde met liften.

Als het trouwens een bot was, hadden ze ook wel iets simpels ingebouwd als een random chat reply op whispers. Denk inderdaad eerder aan een multiboxer met macro's die even een tijde niet oplette.
Iemand die niet actief speelt (lees macro/bot) mogen ze van mij trouwens bannen/kicken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:36

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.