![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 100% gewijzigd door Zeror op 19-02-2010 14:50 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 100% gewijzigd door Zeror op 19-02-2010 14:50 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
![]() | ||
| ||
![]() |
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Anoniem: 325407
er komt volgens de geruchten een volgende expansion waarin queen ashara zal zitten, gezien heel de zooi rond haar, de burning legion en sargeras, lijkt me dat niet ondenkbaar dat iig Kil'jaeden daarin pas terugkoimtAuredium schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 07:29:toon volledige bericht
Gisteren Razorscale voor het eerst gedaan voor de weekly raid. Het was een one-shot. Maar ik moet zeggen dat het merendeel van mijn gear zwaarder is dan wat Ulduar dropt. Toch vreemde dat de HC's van ToC en ICC zwaardere zaken droppen dan de Ulduar raid. Ik snap dat deze instances later dan Ulduar zijn gekomen maar gelijktidjig heb ik zoiets van 'Ulduar is een raid en die andere zijn slechts instances'. Ach, ik heb mun badges iig, alleen Ignus nog voordat ik de achieve heb voor het downen van de eerste vier bazen.
Lorespeak; Je moet zien dat Blizzard de ranglijsten opklimt in de expension. Zowel Illidan, Arthas en ook Deathwing zijn feitelijk uitstapjes naar mini-bosses als je naar de verhaallijn kijkt. Uiteindelijk is zelfs Sargeras tegen zijn Titan tegenhanger slechts een uitstapje van de hoofdlijn in het verhaal. (zij het wel een groot uitstapje)
Uiteindelijk zal het altijd draaien om een episch gevecht tussen de Titans en de Old Gods en met Deathwing kunnen we de opkomst verwachten van een nieuwe Old God raid.
Het verhaal van Deathwing zegt duidelijk dat de 'Dragon Soul' ee schijf was die Deathwing door Goblins liet maken in opdracht van drie oude goden. Vervolgens werd er in de disc de ziel van een demon opgesloten en gaven alle dragonaspecten (op Deathwing na) een deel van hun energie eraan. De ironie van het verhaal is dat eerst de Burning Legion ermee wordt verslagen en vervolgens de Old Gods Sargeras zelf naar Azeroth willen halen met de disc voor de Old Gods te bevrijden.
We kunnen dus sowieso een nieuwe Old God verwachten. Zelfs als we aannemen dat van de drie Old Gods die via de disc spreken twee Yogg-Saron en C'Thun zijn laat het ruimte voor nog een Old God. We mogen ook verwachten dat voor de hele nieuwe oorlog tussen de Old Gods en Titans de Old Gods Sargeras naar Azeroth weten te brengen en zo zichzelf rij weten te zetten. Het zou ook verklaren waarom we momenteel alleen maar tegen een klein stukje van de Old Gods hun lichamen vechten in raids en niet hun gehele vorm.
Alleen ICC Hc's droppen betere gear dan Ulduar. Sowieso is het niet eens heel vreemd dat ze betere gear droppen. Ulduar wordt niet tot nauwelijks meer gedaan, behalve door guilds die nog graag de hardmodes willen doen.Auredium schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 07:29:
Gisteren Razorscale voor het eerst gedaan voor de weekly raid. Het was een one-shot. Maar ik moet zeggen dat het merendeel van mijn gear zwaarder is dan wat Ulduar dropt. Toch vreemde dat de HC's van ToC en ICC zwaardere zaken droppen dan de Ulduar raid. Ik snap dat deze instances later dan Ulduar zijn gekomen maar gelijktidjig heb ik zoiets van 'Ulduar is een raid en die andere zijn slechts instances'. Ach, ik heb mun badges iig, alleen Ignus nog voordat ik de achieve heb voor het downen van de eerste vier bazen.
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Ik snap je punt. Uiteindelijk zijn echter veel van de huidige eindbazen het gevolg van... We weten niet hoe sterk de Old Gods nu echt zijn aangezien Yogg-Saron en C'Thun eigenlijk net wakker zijn en verzwakt van hun gevecht met de Titans. Ook weten we niet of er zoiets als rangen zijn bij de Old Gods, er kunnen best vele sterkere zijn. Ik denk dat de Old Gods nooit als eindbaas zijn neergezet in expensions omdat ze ten eerste weinig persoonlijkheid hebben (ze zijn meer een onzichtbare macht) en ten tweede het expensions voorspelbaar zou maken. (altijd maar weer een Old God op het einde)Anoniem: 325407 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 07:44:toon volledige bericht
[...]
er komt volgens de geruchten een volgende expansion waarin queen ashara zal zitten, gezien heel de zooi rond haar, de burning legion en sargeras, lijkt me dat niet ondenkbaar dat iig Kil'jaeden daarin pas terugkoimt
meer zaken doelen op de old gods en titans in cataclysm... met name een nieuwe reeks ulduar achtige instances, raggy en zijn water tegenhanger die terugkomen, idd deathwing...
wat je aant denken zet of er uberhaupt wel een hoofdverhaallijn is want uit eindelijk zijn de segementen uit een dergelijke lijn ook weer aparte zaken...
De old gods zijn niet echt een hoofdverhaal te noemen.. de gene die we tegenkwamen zijn of 2e of 3e rangs in de lijn... waar bijvoorbeeld een Kel'thuzad(eindbaas vanilla), Illidan/Kiljaeden(de laatste vind ik maar wat apart om in tbc te zien, maar blizzard had daar zijn redenen voor), the lichking de hoofdbazen zijn voor een expansion en een c'thun/Yoggy eigenlijk als "farm" bazen neer zijn gezet... inhoudende dat een Kelthuzad dus gelijk in kracht ligt met een old god... en de lichking dus yoggy zou kunnen solo' en...
laat staan dadelijk Deathwing...
maar goed, we shall see what tomorrow brings
ben alsnog benieuwd naar het lot van Nozdormu... wat de infinite dragonflight nou is... en wie mijn laatste koffie heeft meegenomen...
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)
Blood draining lijkt mij erg slecht omdat het pas werkt als jij op 35% hp zit en maar een klein beetje healing geeft. Normaal gesproken zal dit bijna nooit actief zijn. Mongoose is volgens mij nog steeds goed. Over blade ward heb ik goede dingen gehoord, het zou en threat en avoidance geven. Als ik jou was zou ik mongoose of blade ward nemen. Je zou ook kunnen kiezen voor +hit als je heel erg lage hit hebt.Strikeman225 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 08:28:toon volledige bericht
Hoi allemaal,
Tijdje geleden dat ik in het topic (als geheel) heb gepost (deeltje 160 voor 't laatst).
Ondertussen is er niet veel veranderd... paar patches uitgekomen en bende ge-qq. Uiteindelijk nu in een 'casual' raiding guild die niet voorbij rotface komt... meh.
Anyway, ik heb gister van marrowgar de 251 mace gekregen. alleen ik weet niet wat handig is nu qua enchant. Ik heb 3 opties:Mongoose (en blade ward) zijn redelijk AV terwijl Blood draining EH gericht is. Ik ben al over 102.4% block capped. Heeft iemand tips/eigen insteek/suggesties?
Btw tips/opmerkingen voor m'n pala in general qua stats/gear e.d. zijn ook erg welkom
http://eu.wowarmory.com/c...r=Al'Akir&cn=Bloodystrike
http://hawvie.deviantart.com/
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Anoniem: 197066
Anoniem: 228929
Is inderdaad één van de voorwaarden voor het spelen van dit spel, het vereist vrij veel geduld en doorzettingsvermogen in vergelijking met bijna alle andere game-genres. Let wel dat het in het originele WoW (voor de uitbreidingen) nog vele malen erger was. Het verdienen van goud en het verkrijgen van epic loot kostte toen pas echt lang.Anoniem: 228929 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 09:35:
Pfft, ik hou het echt niet meer bij dit. Ik heb een ooit een Hunter tot lvl 80 geschopt maar de tijd dat je kwijt bent met dit spel is echt niet normaal. Ik vind het persoonlijk toch jammer dat alles zolang duurt. Het gearen, dailies doen en taktieken leren gaat echt vele avonden kosten wil je de moeilijkste (en vaak de leukste) dungeons doen.
Maar goed, ik neem dan ook niet genoegen met het een bijvorbeeld een gun van 300 dps terwijl ik ergens een gun kan krijgen 302. Dus ja, om het beste te krijgen ben je gewoon veel tijd kwijt, tijd die ik helaas niet meer heb of daaraan wil besteden.
De dag dat ik ooit een 300dps gun ga krijgen, de dag dat ik LK encounter solo doeAnoniem: 228929 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 09:35:
Maar goed, ik neem dan ook niet genoegen met het een bijvorbeeld een gun van 300 dps terwijl ik ergens een gun kan krijgen 302. Dus ja, om het beste te krijgen ben je gewoon veel tijd kwijt, tijd die ik helaas niet meer heb of daaraan wil besteden.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Tsja dat had je kunnen verwachten na de andere 3 VoA bosses he. Zowel de loot als de moeilijkheidsgraad mogen je niet verrassen lijkt me.SinergyX schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 09:43:
[...]
De dag dat ik ooit een 300dps gun ga krijgen, de dag dat ik LK encounter solo doe
Gister meteen VoA25 gedaan, die Ice gast is ook een aanfluitingEnkel 1 persoon wist hoe het ging, ranged DPS op de adds (ASAP) en alles 1 shot. En dan bizar genoeg 264 gear laten droppen?
Ah, ff doorzetten tot lvl20 dusAnoniem: 197066 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 09:31:
een pally blijft tot sowieso lvl 20 vrij saai qua rotatie. Autoattack, een keer een judgement, enz. maar na lvl 20 krijg je steeds meer abilities, en word het steeds leuker om te levelen (zeker ook omdat je na lvl 30 echt lekkere damage gaat doen, en elites kunt solo'en). ben nu een lvl 74 pally, en moet zeggen dat het nu gewoon tof is om veel schade te doen, en bijna nooit dood te gaan (ook niet tegen elites. Art of war proc, flash of light is gewoon erg imba tegen elites. je healt sneller dan dat ze je schade doen)
Naja, laatste keer dat ik in VoA ben geweest is ergens vorig jaar, shaman en pala komen nooit aan de bak zonder achievement dus doe ik die zut altijd op mijn hunter. Met de nieuwe arrows wel respectable 6k aangetikt, denk niet dat er nog veel ruimte is voor verbetering (buiten de trinkets).SnoeiKoei schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 09:48:
Tsja dat had je kunnen verwachten na de andere 3 VoA bosses he. Zowel de loot als de moeilijkheidsgraad mogen je niet verrassen lijkt me.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Meen je dat nou, wordt er bij jullie een achievement vereist om VoA raids te kunnen joinen?SinergyX schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 09:51:
[...]
Naja, laatste keer dat ik in VoA ben geweest is ergens vorig jaar, shaman en pala komen nooit aan de bak zonder achievement dus doe ik die zut altijd op mijn hunter. Met de nieuwe arrows wel respectable 6k aangetikt, denk niet dat er nog veel ruimte is voor verbetering (buiten de trinkets).
Kwam wel gister 1 persoon tegen nog in semi blue/200epic gear tegen, grappig genoeg wel met een ashen verdict reputation ring. Hoe bedoel je, ik ben er doorheen gedragen?
Het ligt er aan waar je zelf prio aan wilt geven. Je zou naast de 3 die je noemt ook nog kunnen denken aan Accuracy (+25 hit & crit), exceptional agility (+26 agi) of zelfs de BC enchant Potency (+20 strength).Strikeman225 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 08:28:toon volledige bericht
Hoi allemaal,
Tijdje geleden dat ik in het topic (als geheel) heb gepost (deeltje 160 voor 't laatst).
Ondertussen is er niet veel veranderd... paar patches uitgekomen en bende ge-qq. Uiteindelijk nu in een 'casual' raiding guild die niet voorbij rotface komt... meh.
Anyway, ik heb gister van marrowgar de 251 mace gekregen. alleen ik weet niet wat handig is nu qua enchant. Ik heb 3 opties:Mongoose (en blade ward) zijn redelijk AV terwijl Blood draining EH gericht is. Ik ben al over 102.4% block capped. Heeft iemand tips/eigen insteek/suggesties?
Btw tips/opmerkingen voor m'n pala in general qua stats/gear e.d. zijn ook erg welkom
Jups, met uitzondering als je over de 5k GS zit en je hebt achievement van 1 van de eerder bosses.SnoeiKoei schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 09:56:
Meen je dat nou, wordt er bij jullie een achievement vereist om VoA raids te kunnen joinen?
We started with our alt raid first to scout the tactics, as he proved to be fairly challenging for a normal mode encounter. After we had the tactics pinned down, we logged our main characters, and went on to one-shot the boss in that raid.
[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 05-02-2010 10:01 ]
Als het de world first was geweest had je wel een boel spam gekregen denk ikSinergyX schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 09:59:
[...]
Jups, met uitzondering als je over de 5k GS zit en je hebt achievement van 1 van de eerder bosses.
Maar op de server werd het gister erg rumoering door een mogelijke LK kill van Paragon, daarna barste het ensidia/blizzard verhaal weer los. (is de top guild op Lightning's Blade, aardige gasten).
edit:
http://www.paragon-wow.com/
Inderdaad is LK down, dus waarschijnlijk world first?
[...]
Zou wel een mooi statement zijn geweest als ze hem met hun alt raid eerst hadden neergehoektSinergyX schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 09:59:
[...]
Jups, met uitzondering als je over de 5k GS zit en je hebt achievement van 1 van de eerder bosses.
Maar op de server werd het gister erg rumoering door een mogelijke LK kill van Paragon, daarna barste het ensidia/blizzard verhaal weer los. (is de top guild op Lightning's Blade, aardige gasten).
edit:
http://www.paragon-wow.com/
Inderdaad is LK down, dus waarschijnlijk world first?
[...]
Bedoelde meer als van het is een BEEST woesteling, gevaarlijk iets ding het je weet welRakkerzero schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 23:07:
[...]
Archimonde was een Eredar (pre-draenei) ras.
Ze hebben de encounter op alts nooit afgemaakt, gewoon whipen op 2-3% (dat is nog ruim een miljoen HP ofzo) en terug naar je mail.SnoeiKoei schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 10:05:
Zou wel een mooi statement zijn geweest als ze hem met hun alt raid eerst hadden neergehoektLevert hun mains natuurlijk niet de gewenste achievement op maar je maakt Blizz wel eea duidelijk dan.
Oh geen achievement dan, ik ging er van uit dat je die Kingslayer titel alleen kreeg als realm 1st.Mektheb schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 10:15:
Je krijgt geen realmsfirst achievment voor de lichking te killen als ik het goed heb, maar gz paragon
Zover ik weet over Nozdormu, is er eigenlijk niet 1 maar zijn er een heleboel uit verschillende tijdslijnen, en zorgen ze er allemaal voor dat de tijdslijn niet verstoord word, daarbij hebben de titans (die naar zeggen de dragonflights geschapen hebben.) al aan Nozdormu laten zien waar/wanneer hij zal sterven. zodat hij niet teveel macht zou hebben.Anoniem: 325407 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 07:44:
ben alsnog benieuwd naar het lot van Nozdormu... wat de infinite dragonflight nou is... en wie mijn laatste koffie heeft meegenomen...
Gisteren op mijn pala dezelfde gekregen denk dat ik er maar Bladeward op ga zetten, heb ook het ony10 zwaardje waar ik blood draining op heb zitten, maar ik heb echt geen idee hoeveel profijt ik er van gehad heb.Strikeman225 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 08:28:toon volledige bericht
Hoi allemaal,
[ Voor 60% gewijzigd door Valkyre op 05-02-2010 10:57 ]
Voa25 Toravon is een aanfluiting. Koralon was interessant omdat mensen dood konden gaan vanwege de hoge income of damage (voor die tijdSinergyX schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 09:51:
[...]
Naja, laatste keer dat ik in VoA ben geweest is ergens vorig jaar, shaman en pala komen nooit aan de bak zonder achievement dus doe ik die zut altijd op mijn hunter. Met de nieuwe arrows wel respectable 6k aangetikt, denk niet dat er nog veel ruimte is voor verbetering (buiten de trinkets).
Kwam wel gister 1 persoon tegen nog in semi blue/200epic gear tegen, grappig genoeg wel met een ashen verdict reputation ring. Hoe bedoel je, ik ben er doorheen gedragen?
[ Voor 9% gewijzigd door Strikeman225 op 05-02-2010 10:57 ]
"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)
[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 05-02-2010 11:01 ]
Anoniem: 127642
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 127642 op 05-02-2010 11:08 ]
Blood draining healt je voor ca. 2k health bij de maximale aantal stacks. ICC is zo ontworpen dat je meerdere kleine hits krijgt ipv af en to een grote hit. (De kans de je "ge-3 shot" wordt door 3 unlucky rake hits achter elkaar is hier mee ook veel kleiner) Hierdoor krijg je effectief 2k hp meer. Lees anders de omschijving maar eens goed.RyackWerk schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 09:12:
[...]
Blood draining lijkt mij erg slecht omdat het pas werkt als jij op 35% hp zit en maar een klein beetje healing geeft. Normaal gesproken zal dit bijna nooit actief zijn. Mongoose is volgens mij nog steeds goed. Over blade ward heb ik goede dingen gehoord, het zou en threat en avoidance geven. Als ik jou was zou ik mongoose of blade ward nemen. Je zou ook kunnen kiezen voor +hit als je heel erg lage hit hebt.
Anoniem: 343244
Anoniem: 236827
Anoniem: 272620
Ik speel in Fallen Soldiers. Progress gaat niet heel hard. De eerste 4 van ICC25 en de eerste 6 van ICC10.Wootlock schreef:
[...]
Lag viel reuze mee voor een patchdag, alleen op het lootship was het wat laggy. Welke guild speel je op aggy ?
Hoeveel orbs spawnt die frost gast op VoA10?Anoniem: 343244 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 11:11:
Ik heb gisteren ook de nieuwe baas geprobeerd, wel op 10 man niveau. We hadden maar twee ranged mee: ik als warlock, en een mage die per whiteout al in de problemen kwam met health. We hebben 4 pogingen nodig gehad. Eén wipe was wel mijn fout, ik gaf de tank 5 secs voor ik begon gaan te dpsen maar toen kwam bloodlust en dan is de aggro niet meer te houden, zeker niet wanneer soulshatter op cd staat. Hij dropte twee keer de rogue hands en natuurlijk hadden we geen rogues met ons mee. De rest werd gewoon ge-one-shot en ik kwam uit op een nette 5.2k dps overall.
1 maar.SinergyX schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 11:19:
[...]
Hoeveel orbs spawnt die frost gast op VoA10?
[ Voor 39% gewijzigd door SinergyX op 05-02-2010 11:27 ]
you naughty boys...Ensidia suspended for 72 Hours
A few hours ago, all the players involved in the Lich King 25 world first kill of Ensidia had their account suspended for 72 hours, Gamemasters also removed the achievements and loot acquired during yesterday's raid.
Date of Violation: 03/02/2010
Type of violation: Exploitation – Abuse of in-game mechanics or glitches with intent to exploit or cheat in World of Warcraft.
Details: Use of Saronite Bombs to bypass The Lich King fight mechanics Consequences for Account: Account suspended for 72 hours, all items and achievements gained removed
Anoniem: 343244
idd, hij spawnt er maar 1, als dit er meerdere waren geweest ben ik er 100% zeker van dat we hem nooit zouden gedowned hebbenSinergyX schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 11:19:
[...]
Dacht dat wij op 25 man maar 5 melee hadden (buiten de 2 tanks), de rest was allemaal ranged.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 343244 op 05-02-2010 11:28 ]
1 maarSinergyX schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 11:19:
[...]
Dacht dat wij op 25 man maar 5 melee hadden (buiten de 2 tanks), de rest was allemaal ranged.
Dit is de beschrijving waarvan ik uit ben gegaan.Nivado schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 11:10:
[...]
Blood draining healt je voor ca. 2k health bij de maximale aantal stacks. ICC is zo ontworpen dat je meerdere kleine hits krijgt ipv af en to een grote hit. (De kans de je "ge-3 shot" wordt door 3 unlucky rake hits achter elkaar is hier mee ook veel kleiner) Hierdoor krijg je effectief 2k hp meer. Lees anders de omschijving maar eens goed.
Ik heb iig, na ruim 8 maanden blade ward op mijn ulduar wapen gehad te hebben, blood draining op mijn marrowgar wapen gezet.
Er is geen realm-first achievement for LK-normal, dus ik denk niet dat ze bewust hebben gewiped als ze met alts tot 2-3% waren gekomen. Da's nogal zinloos, aangezien je dan je kill uitstelt en mogelijk een world-first verliest. Als je met alts de kill kunt halen, dan kun je dat zonder problemen later op de avond met mains ook wel.SinergyX schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 10:18:
[...]
Ze hebben de encounter op alts nooit afgemaakt, gewoon whipen op 2-3% (dat is nog ruim een miljoen HP ofzo) en terug naar je mail.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
[ Voor 7% gewijzigd door UdiBenLudi op 05-02-2010 11:53 ]
Bij het raken van de mob kan je een "Blood reserve" krijgen, deze stapelen, tot maximaal 5.RyackWerk schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 11:41:
[...]
Dit is de beschrijving waarvan ik uit ben gegaan.
Permanently enchants your weapon to sometimes grant Blood Reserve when striking an enemy or inflicting damage with bleed attacks. When you fall below 35% health, Blood Reserve restores 360 to 440 health. Lasts 20 sec and stacks up to 5 times.
Hier staat toch duidelijk dat het healing gedeelte pas actief wordt als je onder de 35% health zit. Het is niet helemaal duidelijk of je dan iedere hit een heal krijgt of alleen op het moment dat je onder de 35% gaat. Probleem hierbij is dat als de healers hun werk goed doen je niet vaak onder de 35% komt. Daardoor zal deze enchant bij de meeste gevechten helemaal niets doen. Dit kan ik dan ook niet zien als 2k EH die je er bij krijgt.
Heb ik de omschrijving zo goed gelezen?
[ Voor 3% gewijzigd door Nivado op 05-02-2010 12:07 ]
Op het opbouwen van de stacks zit een 10 seconden internal cooldown. Dus voordat je blood reserve weer de maximale waarde heeft ben je 50 seconden verder. Dus helaas staat de stack niet continue op 5. Verder heb ik hier ook voor gekozen met het idee, je hebt altijd wat aan deze stack!Nivado schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 12:04:
[...]
Bij het raken van de mob kan je een "Blood reserve" krijgen, deze stapelen, tot maximaal 5.
Als je onder de 35% komt, worden de "Blood reserves" omgezet in een heal, van 360-440 per "Blood reserve"
Ik ga er van uit deze stack vrijwel continue op 5 staat. Dat is een heal van 1800-2200 (=5*360-5*440).
Het gaat mij er niet zozeer om hoe vaak je er door geheald wordt, maar dat je er door geheald wordt als je de heal echt nodig hebt. Het is een life saver die het verschil KAN maken. En je wilt niet weten hoevaak ik gekilled ben met < 2k overkill voor ik blade ward had.
Wat betreft EH, als je 55k HP hebt buffed en je komt nooit onder de 35% HP, is je laatste 19k dan ook geen EH?
Bij blade ward heb je af en toe minder healing nodig, oftewel krijg je meer over healing...
Het is hoe dan ook persoonlijke voorkeur.
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
Ik ben gister ook bezig geweest met mijn UI. Ik heb een tijdje gebruik gemaakt van SpartanUI, maar ik hou niet zo erg van donkere vlakken. Zo clean mogelijk, alles wat doorzichtig kan, doorzichting maken etc. Nu kijk ik altijd de vids op tankspot en de UI van Aliena (1 van de mensen die de vids inspreekt) sprak mij wel aan. Mazzeltje dat zij haar UI als interface pakket aanbiedt dus die gelijk maar gedownload en geïnstalleerd. Een uurtje rommelen verder en ik ben er nu wel erg tevreden mee. Paar opties gevonden in add-ons die ik al gebruikte om ze nog verder aan te passen naar wens. Vanavond nog een paar laatste puntjes op de I en ik ben helemaal happy er mee. Toffe is met name dat het een heel cleane feel heeft omdat het niet allemaal vlakken zijn, maar toch krijg je alle informatie die je nodig.Anoniem: 236827 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 11:16:
Daarna vooral met m'n UI wezen klooien. In m'n oude UI waren vooral debuffs en buffs onoverzichtelijk, en zweefden m'n Recount en Omen een beetje aan de rechterkant van m'n scherm. Na een uurtje had ik alles aan de onderkant van m'n scherm, met wat kgPanels als achtergrond en een SexyMap rechtsboven. Buffs en debuffs staan nu allemaal in een rijtje aan de linkerkant van m'n scherm, en is de rest van m'n scherm leeg.
Meeste tijd ging nog zitten in het configureren van VuhDo, mijn vervanger voor Grid. Enorm veel instellingen, maar ik ben wel een heel eind gekomen. Het moet nog even getest worden in een groep / raid, maar dat komt vanzelf wel. Allemaal ingebouwde mouseover acties, met 1 t/m 6 en linker+rechtermuisknop. Ik ben geen fan van ctrl of alt combinaties, dus dat heb ik dan ook niet gebruikt.
HoTs en andere heals zijn goed terug te vinden in de healthbars, maar het zal wel even wat oefenen worden. Ik was er uiteindelijk wel redelijk tevreden over, maar ik ben nog niet helemaal klaar. Screenshot komt wel als het klaar is
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Zoals hierboven al is aangegeven mag je er dus niet vanuit gaan dat je continue een stack van 5 hebt. Je kunt al snel naar 35% worden gebracht voor dat je stacks hebt opgebouwd. Maar waar ik me meer zorgen over maak is als je rond de 35% schommelt. Je krijgt dan geen kans om meerdere stacks op te bouwen, maar hebt dan wel steeds een 400 hp heal.Nivado schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 12:04:
[...]
Bij het raken van de mob kan je een "Blood reserve" krijgen, deze stapelen, tot maximaal 5.
Als je onder de 35% komt, worden de "Blood reserves" omgezet in een heal, van 360-440 per "Blood reserve"
Ik ga er van uit deze stack vrijwel continue op 5 staat. Dat is een heal van 1800-2200 (=5*360-5*440).
Met deze enchant is het inderdaad makkelijker om te zien wanneer het wat doet. Mongoose en blade ward mitigaten damage, maar als je vaak volle health hebt zie je daar niet meteen het effect van.Het gaat mij er niet zozeer om hoe vaak je er door geheald wordt, maar dat je er door geheald wordt als je de heal echt nodig hebt. Het is een life saver die het verschil KAN maken. En je wilt niet weten hoevaak ik gekilled ben met < 2k overkill voor ik blade ward had.
Moet je stacks opbouwen voor de laatste 19k?Wat betreft EH, als je 55k HP hebt buffed en je komt nooit onder de 35% HP, is je laatste 19k dan ook geen EH?
Persoonlijk ga ik liever voor een enchant die meerdere keren tijdens een gevecht kan proccen zonder in een dood-of-leven situatie te komen.Bij blade ward heb je af en toe minder healing nodig, oftewel krijg je meer over healing...
Het is hoe dan ook persoonlijke voorkeur.
Dat doe ik wel omdat ik niet vaak in de buurt kom van de 35%, een meeste gevechten zijn zo opgebouwd dat de inkomen dmg toeneemt naar verloop van het gevecht, en je dus tijd hebt om op te bouwen.RyackWerk schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 13:20:
Zoals hierboven al is aangegeven mag je er dus niet vanuit gaan dat je continue een stack van 5 hebt. Je kunt al snel naar 35% worden gebracht voor dat je stacks hebt opgebouwd. Maar waar ik me meer zorgen over maak is als je rond de 35% schommelt. Je krijgt dan geen kans om meerdere stacks op te bouwen, maar hebt dan wel steeds een 400 hp heal.
Nogmaals, het gaat er niet om wat je kan zien of niet kan zien, maar om wat nut heeft. In de situatie waar je druids hebt die op 65% overhealing zitten, is blade ward zo goed als overbodig. Echter kan ik me voorstellen dat als je op het randje van 2 of 3 healers nodig hebben in 10 man, of 5/6 in 25 man zit, de toegevoegde waarde van blade ward groter is.Met deze enchant is het inderdaad makkelijker om te zien wanneer het wat doet. Mongoose en blade ward mitigaten damage, maar als je vaak volle health hebt zie je daar niet meteen het effect van.
Nee je kan het niet garandeeren, maar in de meeste situaties zal dat wel zo zijn.Moet je stacks opbouwen voor de laatste 19k?
Die 2k zijn naar mijn mening geen EH omdat je niet kunt garanderen dat je altijd 5 stacks hebt op het moment dat je onder de 35% gaat. Verder gaat het je ook niet helpen als de laatste hit die je krijgt groter is dan de health die je op dat moment nog hebt als je boven de 35% zit.
Om even een tegen argument to quoten (beet uit het verband, maar komt op het zelfde neer)Persoonlijk ga ik liever voor een enchant die meerdere keren tijdens een gevecht kan proccen zonder in een dood-of-leven situatie te komen.
Blade ward garandeerd niet dat je niet in een life or death situatie komt. Dus daarom ook niet nuttig?..omdat je niet kunt garanderen..
Grappig discussie hier zit ik zelf ook al ff mee, jullie hebben beiden goede punten. Heb nu ook Blade Ward op mijn warrior maar vind eigenlijk de procrate te laag, en we hebben teveel parry om de buff lang genoeg up te houden (zelfs m'n warrior in z'n crappy 232 gear!!).RyackWerk schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 13:20:toon volledige bericht
[...]
Zoals hierboven al is aangegeven mag je er dus niet vanuit gaan dat je continue een stack van 5 hebt. Je kunt al snel naar 35% worden gebracht voor dat je stacks hebt opgebouwd. Maar waar ik me meer zorgen over maak is als je rond de 35% schommelt. Je krijgt dan geen kans om meerdere stacks op te bouwen, maar hebt dan wel steeds een 400 hp heal.
[...]
Met deze enchant is het inderdaad makkelijker om te zien wanneer het wat doet. Mongoose en blade ward mitigaten damage, maar als je vaak volle health hebt zie je daar niet meteen het effect van.
[...]
Moet je stacks opbouwen voor de laatste 19k?
Die 2k zijn naar mijn mening geen EH omdat je niet kunt garanderen dat je altijd 5 stacks hebt op het moment dat je onder de 35% gaat. Verder gaat het je ook niet helpen als de laatste hit die je krijgt groter is dan de health die je op dat moment nog hebt als je boven de 35% zit.
[...]
Persoonlijk ga ik liever voor een enchant die meerdere keren tijdens een gevecht kan proccen zonder in een dood-of-leven situatie te komen.
[ Voor 3% gewijzigd door porn* op 05-02-2010 14:01 ]
Bnet pindle#2913
Anoniem: 299406
Via recruit a friend kun je elkaar helpen.Anoniem: 299406 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 14:03:
Hey een vraagje he, ik heb dus een level 38 warlock, als een vriend van mij bijv een nieuw char maakt, kan ik deze dan op een goede manier helpen te levelen ? bijvoorbeeld door te partyen? of is er een andere manier
https://niels.nu
Als je allebei op dezelfde realm speelt en OF beiden horde, OF beiden alliance characters hebt kan dat ja. Horde en alliance kunnen elkaar niet helpen en spelers van verschillende realms kunnen elkaar niet zien, laat staan helpen.Anoniem: 299406 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 14:03:
Hey een vraagje he, ik heb dus een level 38 warlock, als een vriend van mij bijv een nieuw char maakt, kan ik deze dan op een goede manier helpen te levelen ? bijvoorbeeld door te partyen? of is er een andere manier
Als ik naar de high-end raiding paladin protection spelers kijk, zie ik (heel) veel blade ward. Ik lees er alleen wel verhalen over (http://www.wowhead.com/?spell=64441#comments) die niet echt super rooskleurig zijn... De threat daar is leuk... maar mongoose geeft 120 agilty, wat neerkomt op "+1,92% Critical chance & +3,05% Dodge chance & +240 Armor for 15 seconds per each 60 seconds" plus natuurlijk 120 attack power. De PPM is ongeveer 2 per minuut. Die van Blade Ward 1, voor zover ik heb gelezen.Nivado schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 13:53:toon volledige bericht
[...]
Dat doe ik wel omdat ik niet vaak in de buurt kom van de 35%, een meeste gevechten zijn zo opgebouwd dat de inkomen dmg toeneemt naar verloop van het gevecht, en je dus tijd hebt om op te bouwen.
[...]
Nogmaals, het gaat er niet om wat je kan zien of niet kan zien, maar om wat nut heeft. In de situatie waar je druids hebt die op 65% overhealing zitten, is blade ward zo goed als overbodig. Echter kan ik me voorstellen dat als je op het randje van 2 of 3 healers nodig hebben in 10 man, of 5/6 in 25 man zit, de toegevoegde waarde van blade ward groter is.
Echter als je nooit onder de 35% komt heb je Blood drain ook niet nodig.
[...]
Nee je kan het niet garandeeren, maar in de meeste situaties zal dat wel zo zijn.
Wat je met die laatste zin bedoelt begrijp ik niet helemaal. Zoals al eerder aangegeven krijg je in ICC meerdere kleine hits inplaats van minder vaak grote hits, dus hits van meer dan 35% zullen niet (vaak) voorkomen. Het is EH als je die heal krijgt op het moment dat je het nodig hebt, net als dat je niets doet met die 19k tot je het nodig hebt. Als je healers goed hun werk doen, en jouw gear goed genoeg is voor de content, zullen de 5 stacks altijd beschikbaar zijn als je het nodig hebt.
[...]
Om even een tegen argument to quoten (beet uit het verband, maar komt op het zelfde neer)
[...]
Blade ward garandeerd niet dat je niet in een life or death situatie komt. Dus daarom ook niet nuttig?
In mijn ervaring proct blade ward vaak op een moment dat ik het niet nodig heb, krijg vervolgens een tijdlang geen inkomende dmg (avoidance streak), ik krijg wel heals (zijn overbodig) met als naar bij effect dat ik minder rage binnen krijg.
Op papier kan het wel zijn dat BW meer inkomende dmg voorkomt, dan BD healt, maar in de praktijk maakt dat BW voor mij niet bruikbaarder.
Ik denk dat je het beste gewoon mee kan lopen en hem helpen zijn quests zo snel mogelijk af te maken en in te leveren. Naar mijn weten is het doen van quests nog steeds de snelste manier van levelen, maar erg leuk voor jouw vriend zal het niet zijn, dat 'rushen' door het verhaal.Anoniem: 299406 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 14:03:
Hou alleen wel rekening met het level verschil. Als je een hoger level bent en je 'boost' de low-level char dan mist die laatste een hoop xp dan wanneer hij alleen quest.rvlieshout schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 14:13:
[...]
Ik denk dat je het beste gewoon mee kan lopen en hem helpen zijn quests zo snel mogelijk af te maken en in te leveren. Naar mijn weten is het doen van quests nog steeds de snelste manier van levelen, maar erg leuk voor jouw vriend zal het niet zijn, dat 'rushen' door het verhaal.
Anoniem: 325407
omg!!!!!!
Jij bent niet de enige. Ondanks de focus op blade ward in de posts tot nu toe, neig ik zelf meer tot mongoose voor mijn volgende wapen. Dat komt doordat ik heb gelezen dat het een betere up-tijd heeft voor prot pallies door judgement of the just en SoV procs.porn* schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 13:59:
[...]
Grappig discussie hier zit ik zelf ook al ff mee, jullie hebben beiden goede punten. Heb nu ook Blade Ward op mijn warrior maar vind eigenlijk de procrate te laag, en we hebben teveel parry om de buff lang genoeg up te houden (zelfs m'n warrior in z'n crappy 232 gear!!).
Als hij echt met zijn maat samen wil spelen kunnen ze het beste beide een nieuwe char starten en pas vanaf het moment dat hij lvl 35+ is switch je terug naar je warlock.rvlieshout schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 14:13:
[...]
Ik denk dat je het beste gewoon mee kan lopen en hem helpen zijn quests zo snel mogelijk af te maken en in te leveren. Naar mijn weten is het doen van quests nog steeds de snelste manier van levelen, maar erg leuk voor jouw vriend zal het niet zijn, dat 'rushen' door het verhaal.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Werkt natuurlijk enkel als die vriend een compleet nieuw account neemt, niet als hij een nieuwe char wil beginnenHydra schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 14:10:
Via recruit a friend kun je elkaar helpen.
http://www.wowwiki.com/Recruit-A-Friend
[ Voor 34% gewijzigd door SinergyX op 05-02-2010 14:36 ]
Ik ben blij dat je de voordelen van BD ziet, maar aangezien je een Paly bent begrijp ik ook dat het voor jouw veel minder nuttig is als voor mij (Warrior, WTB AD!).RyackWerk schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 14:30:
[...]
Jij bent niet de enige. Ondanks de focus op blade ward in de posts tot nu toe, neig ik zelf meer tot mongoose voor mijn volgende wapen. Dat komt doordat ik heb gelezen dat het een betere up-tijd heeft voor prot pallies door judgement of the just en SoV procs.
Ik zie het voordeel van blood draining, het werkt op het moment dat je het nodig hebt. Maar het nadeel zie ik ook, het dus niets doet op de andere momenten. Daar komt bij dat ik als prot pally al een ingebouwde AD proc en 35% shield wall heb. Ik kan mij voorstellen dat daardoor blood drain beter werkt voor andere klassen dan prot pallies.
Het blijft een lastige keuze. Als er een makkelijk antwoord zou zijn dan zouden de discussies op de websites niet nogsteeds aan de gang zijn.
Per kill krijgt hij inderdaad minder XP, maar daarom had ik het ook over inleveren van de quests. Daar krijg je nogsteeds de meeste XP van en die schaalt niet.Mik! schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 14:23:
[...]
Hou alleen wel rekening met het level verschil. Als je een hoger level bent en je 'boost' de low-level char dan mist die laatste een hoop xp dan wanneer hij alleen quest.
Dat klopt ^^rvlieshout schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 14:38:
[...]
Per kill krijgt hij inderdaad minder XP, maar daarom had ik het ook over inleveren van de quests. Daar krijg je nogsteeds de meeste XP van en die schaalt niet.
Als furral bestaat er nog steeds geen goeie vervanger voor Mongoose. Ik let niet altijd even goed op mijn buffs als ik tank (voornamelijk heroics, in ICC heal ik), maar hij proct nog altijd best goed.Nivado schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 14:38:
[...]
Ik ben blij dat je de voordelen van BD ziet, maar aangezien je een Paly bent begrijp ik ook dat het voor jouw veel minder nuttig is als voor mij (Warrior, WTB AD!).
Ik had juist begrepen dat de procrate van mongoose zwaar generfed was bij/voor 3.1 In TBC heb ik ook altijd met mongoose rondgelopen.
Maar het antwoord is makkelijker dan je denkt, neem wat jouw het beste lijkt/het beste voelt, aangezien de verschillen blijkbaar klein zijn, maakt het niet veel uit, anders was er niet zoveel discussie
Dat is hetzelfde als zeggen dat Titanguard de beste tank enchant is... als het geïmplementeerd zou zijn op de live servers voor spelers om te halen...Ossi schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 15:15:
Ik heb ook bladeward op mijn wapen laten zetten in de veronderstelling dat dat de beste enchant zou zijn, maar nu lees ik dus ook wat andere verhalen... misschien toch eens overwegen om mongoose te gaan enchanten... Als ze de proc van blade ward nou verdubbelen 2x per minuut dan is de keuze niet zo moeilijk meer natuurlijk
Mongoose en Blade Ward zien er allebei redelijk identiek uit, dus daar zul je het niet voor hoeven latenStrikeman225 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 15:24:
[...]
Dat is hetzelfde als zeggen dat Titanguard de beste tank enchant is... als het geïmplementeerd zou zijn op de live servers voor spelers om te halen...
Ik denk dat ik ga voor mongoose na alles gevolgd te hebben. Het voelt alsof je daarbij het meest mee krijgt dat je een enchant koopt dat wat doet (zoals bijvoorbeeld berserking je helemaal rood maakt).
Als het achteraf toch beter blijkt (dat je uitgelachen wordt door de andere tanks voor je BC-enchant bijvoorbeeld), dan zie ik dan wel weer.
Anoniem: 77583
Lees alles hier al een paar jaar, maar schrijf nooit zoveel. Dacht al wel, Quel is misschien wel QT Quel, maar je hebt je sig met charname pas sinds kort?
Anoniem: 209587
[ Voor 9% gewijzigd door Nivado op 05-02-2010 16:04 ]
DK's gebruiken geen weapon enchants maar Rune's. Dus die kun je uit het lijstje laten.Nivado schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 15:56:
Volgense mij is de Mongoose nerf voor ferals veel minder dan voor andere classes omdat ze een atack speed hebben van 1 (minus de haste op feral gear) waar die voor warriors and pala's op 1.6 ligt en voor Dk's vaak zelfs boven de 3 (tenzij 1h spec ofc). Pala's (en Dk's?) hebben dan ook nog eens het probleem dat veel abilities te proc niet eens kunnen triggeren.
Daarom zie je ook veel kitties met mongoose.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Anoniem: 236827
Precies. Mooi vb: http://www.mmo-champion.c...chant-poll-3-3icc-useage/RyackWerk schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 14:30:
[...]
Jij bent niet de enige. Ondanks de focus op blade ward in de posts tot nu toe, neig ik zelf meer tot mongoose voor mijn volgende wapen. Dat komt doordat ik heb gelezen dat het een betere up-tijd heeft voor prot pallies door judgement of the just en SoV procs.
Ik zie het voordeel van blood draining, het werkt op het moment dat je het nodig hebt. Maar het nadeel zie ik ook, het dus niets doet op de andere momenten. Daar komt bij dat ik als prot pally al een ingebouwde AD proc en 35% shield wall heb. Ik kan mij voorstellen dat daardoor blood drain beter werkt voor andere klassen dan prot pallies.
Het blijft een lastige keuze. Als er een makkelijk antwoord zou zijn dan zouden de discussies op de websites niet nogsteeds aan de gang zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door porn* op 05-02-2010 16:24 ]
Bnet pindle#2913
Kitty DPS is toch beter af met die ArP enchant ?Anoniem: 236827 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 16:12:
Ik heb Mongoose op mn Warrior, door redenen die ondertussen wel genoemd zijn. Daarnaast kon ik die zelf maken met m'n Priest.
M'n Druid (was tank, nu kitty) heeft ook Mongoose, voor overduidelijke redenen.
[ Voor 5% gewijzigd door Wootlock op 05-02-2010 16:23 ]
"Don't let your dreams be memes"
Jep, hoe meer arp, hoe beter!Wootlock schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 16:22:
[...]
Kitty DPS is toch beter af met die ArP enchant ?
Executioner is dat als ik me niet vergis.
Als het goed is dan procced mongoose ook van judgement of the just en van SoV ticks naast natuurlijk de gewone hits. Dit zou erg goed moeten werken bij het tanken van groepen mobs.Nivado schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 15:56:
Volgense mij is de Mongoose nerf voor ferals veel minder dan voor andere classes omdat ze een atack speed hebben van 1 (minus de haste op feral gear) waar die voor warriors and pala's op 1.6 ligt en voor Dk's vaak zelfs boven de 3 (tenzij 1h spec ofc). Pala's (en Dk's?) hebben dan ook nog eens het probleem dat veel abilities te proc niet eens kunnen triggeren.
Daarom zie je ook veel kitties met mongoose.
@ Spots: zomg i fail. Net als DK's die 50 AP op hun 2H enchanten!
Wat ik me nog wel afvraag is of dat nog steeds zo is. Zo is voor Bryntoll generfed dat hij van die ticks proct, misschien proct Mungo d'r ook niet meer van?RyackWerk schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 16:33:
[...]
Als het goed is dan procced mongoose ook van judgement of the just en van SoV ticks naast natuurlijk de gewone hits. Dit zou erg goed moeten werken bij het tanken van groepen mobs.
Bnet pindle#2913
Klopt, als je genoeg arp op je gear hebt tenminste.Wootlock schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 16:22:
[...]
Kitty DPS is toch beter af met die ArP enchant ?
Executioner is dat als ik me niet vergis.
Dat maakt het een stuk anntrekkelijker idd.RyackWerk schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 16:33:
[...]
Als het goed is dan procced mongoose ook van judgement of the just en van SoV ticks naast natuurlijk de gewone hits. Dit zou erg goed moeten werken bij het tanken van groepen mobs.
[ Voor 69% gewijzigd door Nivado op 05-02-2010 17:25 ]
Anoniem: 214426
Hoe heb je je char op level 60 gekregen en maar 12 achievments gehaald? Of klopt die armory niet? Volgens de armory heeft je char ook geen broekie aan..Anoniem: 214426 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 18:58:
Zijn deze builds een beetje goed?
http://eu.wowarmory.com/c....xml?r=Saurfang&cn=Einzel
Ret als ik solo en prot voor instancing
http://hawvie.deviantart.com/
Gok een RAF characterHawVer schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 19:41:
Hoe heb je je char op level 60 gekregen en maar 12 achievments gehaald? Of klopt die armory niet? Volgens de armory heeft je char ook geen broekie aan..
[ Voor 48% gewijzigd door SinergyX op 05-02-2010 19:50 ]
Levels cadeau krijgen via RAF.HawVer schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 19:41:
[...]
Hoe heb je je char op level 60 gekregen en maar 12 achievments gehaald? Of klopt die armory niet? Volgens de armory heeft je char ook geen broekie aan..
Klopt wel meer niet. Hij heeft bijvoorbeeld de 50 quest achievement niet en ik kan me niet voorstellen dat 'ie zich naar 60 gegrind heeft.HawVer schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 19:41:
[...]
Doh, goed punt.RichardvdD schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 19:50:
Levels cadeau krijgen via RAF.
[ Voor 16% gewijzigd door Hydra op 05-02-2010 19:52 ]
Vrij simpele doch duidelijke uitleg werd zojuist gepost op één van de betere Hunter websites TKA Something:SinergyX schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 17:19:
Ik had mijn hunter door de calculator van femaledwarf gegooid, daarna alle gems omgezet naar ArP, per saldo ging is dus goeie 6% crit en bijna 150 dps omlaag. Mischien dat die calculator niet goed werkt met ArP, maar vooralsnog zie ik er weinig in. (daarnaast hadden we een SV hunter in VoA met 7.2k, maar z'n armory liet geen enkel teken van ArP zien).
(vanuit enkel gear heb ik 22,22% ArP, via trinket trap ik dat richting de 40%).
http://forums.tkasomething.com/showthread.php?t=16097Armor Pen is useful for all hunter specs, but is most useful to MM hunters who get a bit more of their damage from physical shots, and have talents that boost the damage of those physical shots and combo with armor pen. The armor pen build takes advantage of increased steady shot damage combined with the side effect of piercing shots and the improved steady shot talent.
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Anoniem: 214426
Misschien heeft 'ie geen telefoon die dat kan?Anoniem: 214426 schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 12:35:
Waarom zou je een authenticator bestellen? Het is veel goedkoper en sneller als je de authenticator voor je mobiele telefoon/Ipod touch download
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq