Lange tijd geleden dat ik gepost heb. Drukke tijd irl gehad.
Maar wel nog kunnen spelen tussendoor. Zo is m'n Mage ICC10 in geweest, en gaan we vanavond (als ik geselecteerd word) opnieuw de te-healen-draak proberen. Ik heb voorgesteld om met m'n Druid te komen, aangezien die ook wel de 9k hps kan halen, schat ik. Op Festergut zat ik al op 5,5k hps singletarget. We'll see.
Op m'n Mage verder doorgegaan om te gemmen met epic gems. M'n Druid en m'n Warrior hebben dat al, maar m'n 3e 'main' char mistte die nog. Dailies op m'n Warrior voor de JC tokens, en ik heb nu alle belangrijke gems voor casters nu. Pure spellpower, sp plus haste, sp plus spirit, sp plus intellect.
Maar het grotere nieuws is m'n volgende level 80! Paladin, genaamd
Ciely (naam van m'n boskat

), heeft zich bij m'n level 80 verzameling kunnen voegen. Ze had een Retri spec met een dualspec die van tank naar PvP ging en weer terug, maar nu is het Holy geworden. Voornamelijk voor praktische redenen, aangezien je dan makkelijker in random heroics terecht komt. Als tank is dat nog sneller, maar daar had ik helemaal matige gear voor, en zou ik alleen maar gezeur over me heen krijgen.
Door quests had ik al grotendeels blauwe (ilvl 174 en hoger) healing plate gear.
De AH gaf me een Cloak en Boots en 1e Ring.
M'n JC gaf me een Neck en 2e Ring.
De guildbank gaf me Ulduar Healing Bracers.
Een sloot Stonekeeper Shards gaf me honor en daarvan weer een Libram en 150sp Trinket.
Ik had gisterenavond een macro gemaakt, waarin ik aangeef dat ik net 80 ben, maar heroics door ervaring etc. al makkelijk kan healen. Dat wordt tot nu toe wel goed ontvangen. Als healer heb ik maar 3-5minuten queues (i.p.v. 15min als Retri) en kan ik wat gear verzamelen. De meeste tanks zijn al goed gegeared, dus dan kan ik zonder breaks (met soms een Divine Plea) gewoon doorhealen.
Ik besloot om T9 Shoulders te kopen voor 30 Emblems. Ik had ook de 45 Emblem Shoulders kunnen kopen, maar het lijkt me belangrijker dat ik snel prima gear krijg voor de ICC heroics en ToC heroic, dan dat ik meteen voor het maximale van die Emblems ga.
Nu m'n vriendin nog naar 80, dat lukt hopelijk in het weekend. Dan kunnen we misschien afwisselend healer/dps heroics aflopen, als ze daar zin in heeft. Ze neemt mn tips etc. in ieder geval aan, dus dat zie ik wel goedkomen