Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalant
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-12-2024
Species5618 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 12:38:
[...]

De code is een drama. Ik heb zojuist de meest recente versie gedownload en bekeken. Bepaalde stats hebben inderdaad een "gewicht" afhankelijk van spec. Zo heeft STR wel waarde voor feral druids, maar niet voor resto. Aan de andere kant, block value telt in de addon mee voor caster shamans 8)7 . Daarnaast heeft iedere stat hetzelfde gewicht, dus een puntje spellpower is net zoveel waard voor een caster als een puntje spirit volgens de addon. Er lijkt ook code in te zitten die punten aftrekt voor ontbrekende gems en enchants.

Daarnaast zitten er programmeer-technische pareltjes in zoals deze:
Lua:
1
2
if ( PVPScale == 0.75 ) then PVPScore = 1; GearScore = GearScore * 1; 
else PVPScore = GearScore * 0; end
Ik heb de website http://wtfismygearscore.com/ gebruikt
Gear score 884
Highest iLvl 108
Lowest iLvl 47
Average iLvl 74

:) prachtige scores

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

Mooi die nieuwe BG changes, eindelijk alleen nog maar de bg's doen waar ik op dat moment zin in heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
GoTCoast schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 09:32:
[...]

Bijvoorbeeld dat je gewoon PvP heel erg tof vindt?
Ikzelf ben net een beginner in PvP, maar ik weet nu al dat ik enorm veel zou gaan spelen, dus dat ik snel op de Honor Cap zou uitkomen
Tof ??

Dat is waarschijnlijk afhankelijk aan welke zijde je speeld en/of premades.
PvP is vaak frustratie, echter soms kom je in een PUG die samenwerkt en dan is het geweldig.
Echter, alliance + spelen eerder dan 22:00 + niet luisteren --> 90% win horde

Om de mentaliteit van de alliance om te keren moeten we weer gewoon terug naar win 3 marks en loss 0 marks. Dan is het niet meer lose fast --> more honour maar gaan ze misschien eens leren luisteren. Iedereen is tegenwoordig zo verwend dat ze alles moeten/kunnen krijgen zonder er ook maar enige moeite voor te hoeven doen.

Kan niet wachten totdat rated BG's er zijn, dan weet ik voor 99% zeker om een PvP-guild te gaan joinen. :9~

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-05 15:55

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik heb een hekel aan PvP en Battlegrounds, de meeste winnen we toch nooit op onze battlegroup als alliance. Ik kijk dus wel uit naar die changes want mounts sparen met honour vind ik nog wel te doen.

Gisteren Elder titel binnengesleept, hoefde nog maar 1 elder uit een instance te halen (Gundrak). Verder niet veel gedaan, laat thuis.

Woensdag hadden we in ICC25 ook immense lag op gunship, echt niet normaal... 10 seconden lag bij springen met de jetpacks... Kanon eindelijk in, 5 seconden knallen, volgende battle mage gooit je er weer uit. Enige wat redelijk lag-free werkte was het schieten van de kanonnen, als je er eenmaal in zat. Normaal springen onze kanonschutters ook om te helpen de mage zsm neer te krijgen maar dit keer was dat geen goed idee. Echt een deksels mirakel dat we Gunship wel in 1x neerkregen.

Vorige week hadden we nog onze eerste kill op Saurfang25, deze week ging ook hij in 1x neer. Ziet er dus naar uit dat wel die fight nu onder controle hebben.

Paar tries gedaan op Uncle Fester maar niemand van onze dps komt op de benodigde 7.6K (?) dps dus dat wordt hem voorlopig niet. Op ICC10 heeft ons guild zowel hem als Rotface wel neer maar daar ben ik helaas nog niet bij geweest.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

sabriel schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 10:10:
[...]

Tof ??

PvP is vaak frustratie, echter soms kom je in een PUG die samenwerkt en dan is het geweldig.

Om de mentaliteit van de alliance om te keren moeten we weer gewoon terug naar win 3 marks en loss 0 marks. Dan is het niet meer lose fast --> more honour maar gaan ze misschien eens leren luisteren. Iedereen is tegenwoordig zo verwend dat ze alles moeten/kunnen krijgen zonder er ook maar enige moeite voor te hoeven doen.

Kan niet wachten totdat rated BG's er zijn, dan weet ik voor 99% zeker om een PvP-guild te gaan joinen. :9~
helemaal met je eens :) ik zat eerst in een casual raid guild waarbij ik veel organiseerde en de site enzo bijhield en in mn game tijd ging ik toen lekker pvpen en liep ik tegen dezelfde frustraties op met een aantal guildies,na 3 jaar hebben we besloten om ons alleen nog maar op het pvpen te gaan focussen als guild en nu zijn we een pvp guild en het spelplezier is er alleen nog maar op vooruit gegaan,zelfs als je met bijv 5 man als groep bijv wsg joined kan je al een groot verschil maken ,als je maar de juiste tactieken gebruikt en deze natuurlijk wijzigt als het gecountert wordt door een horde tactiek..

maar houd je van pvp dan moet je beslist een pvp guild joinen scheelt echt een hoop tanden geknars haha en niet alleen in de Bg's maar in bijv WG ook,maakt het spelen ook een stuk leuker,wij gaan als guild 9 vd 10 keer achter de torens en workshops aan en je hebt na een overwinning ook echt het gevoel dat je een verschil hebt gemaakt en dat geeft mij enorm veel voldoening

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:29

Rannasha

Does not compute.

metalant schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 10:02:
[...]

Ik heb de website http://wtfismygearscore.com/ gebruikt
Gear score 884
Highest iLvl 108
Lowest iLvl 47
Average iLvl 74

:) prachtige scores
Gare website. Als ik mezelf invul, krijg ik:
Highest iLvl 277
Lowest iLvl 245
Average iLvl 242

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-05 15:55

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ey, komt waarschijnlijk toch nog een nieuwe boss in Wyrmrest Temple: zie MMO-Champion.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yay, 5760 gearscore volgens die site, average ilevel 256…

Waardeloze site, ik sta namelijk met 5 gemslots zonder gems, 1 item zonder enchant, en over de expertise cap op armory op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-04 18:27
sabriel schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 10:10:
[...]

Tof ??

Gelukkig hebben we strax niks meer aan de marks :), bron

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:34
Species5618 schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 10:36:
[...]
Highest iLvl 277
Lowest iLvl 245
Average iLvl 242
5626
Highest iLvl 268
Lowest iLvl 245
Average iLvl 235
Zelfs als ze de offhand als 0 meetellen zou je niet 10 punten lager uit moeten komen (gezien ik een 2 hander gebruik) Misschien tellen ze shirt/tabbart ook mee?
Pugchecker geeft Average Item Level for 16 Pieces: 251.75

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Flats, 80 Warrior Gathering
5780
Highest iLvl Lowest iLvl Average iLvl
277 200 256

*cry* ik denk dat ik m'n 264 tank trinket maar equip om m'n loweest ilvl omhoog te krijgen.

of ik kan gewoon blijven schieten op die GS noobs :-)

[ Voor 46% gewijzigd door DrFlash op 19-02-2010 10:53 ]

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMaert
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-08-2023
Tank Gemming..

Wel of geen full stamina gemming is een hele leuke discussie. Op internet kun je genoeg forums vinden hierover en uiteindelijk komt niemand er uit en is de volgende conclusie de enige:

Er is geen beste/straight forward tank manier om te gemmen!

Per situatie/baas is dit namelijk verschillend sowieso alleen al het verschil physical/magical. Wel zijn er een soort richtlijnen waarmee je het eea kan bepalen bijv.:

Ga je vaak dood met 1 of 2k hp overkill, get some more stamina
heb je threat tekort gem dan agi of agi/sta (of exp/hit als je niet capped ben) (en bekijk je rotation)
heb je 42+k hp unbuffed dan is, bij de meeste bosses, het juist veel fijner voor de healers om voor mitigation te gaan.

oftewel zorg ervoor dat je bij elke baas niet binnen 2seconden gegibbed kan worden. Het vervelende van sta only is dat als je een hele fijght boven de 10k hp blijft je eigenlijk ~680 stamina weg hebt gegooit waar je ook threat/mitigation had kunnen hebben.

Wat ik zelf doe is ervoor zorgen dat ik elke fight kan tanken (casual guild dus que gems een beetje gulden middeweg)
Blue = +30Sta Red = 10agi/15 sta Yellow +nice socketbonus (+agi of sta) = nightmare tear of evt +hit/sta if not capped en uitzonderlijk +10def/sta mits erg goede bonus.

Daarbij heb ik een 5 tal trinkets die ik kan swappen voor +mitigation/avoidance of + 400sta wat uiteindelijk een veel groter verschil maakt dan +/- 50 sta/agi van je gems (dus waarom zou je dan niet zoveel mogelijk socketbonussen meepakken? agi/sta). Verder ben ik voorstander van rings+neck die +armor geven ipv bv. een extra 20 sta.

Er is geen goed of fout.. bekijk je eigen situatie en zorg ervoor dat bazen neergaan :) Zelf ben ik duidelijk niet zo fan van domweg +sta gemmen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door TweakerMaert op 19-02-2010 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

ErwienO schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 10:52:
[...]

Gelukkig hebben we strax niks meer aan de marks :), bron
Sabriel doelde meer op het verschil aan metaliteit en bijdrage van personen in de huidige battlegrounds op sommige battlegroups die de "Rated Battlegrounds" gaan opleveren..de komende veranderingen zijn daar slechts een opstapje voor,de komende veranderingen had ik al in een eerdere post uitgetypt..

als je straks voornamelijk beloond wordt door het voltooien van objectives zullen de slackers die maar wat rondhangen in een battleground ook niet meer beloond worden dmv honor/en Bg-marks en hierdoor gaan verdwijnen wat de battleground ervaring enorm gaat opbeuren..

de veranderingen die nu gaan komen zijn voornamelijk bedoelt als opstapje voor de rated bg's in cataclysm en het gelijktrekken van gear awards (dmv honor) in battlegrounds met de gear rewards van heroics..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03 14:06
Alsof je met zo'n GS problemen heb om een groep binnen te komen...

5012
Highest iLvl Lowest iLvl Average iLvl
251 200 220

Mijn gear zit nu op 2.5k SP, 21.95% Crit, 856 Haste en 284 Hit (5 van cap). En vaak genoeg krijg ik de opmerking dat mijn gear niet goed genoeg is voor toc25/icc10.. pfff, in de toc25s en icc10s die ik wel heb mogen joinen zat ik vaker dan niet in top5 op 25man en top3 van 10man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Script fail :P
Error: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 's Blade-EU') ON DUPLICATE KEY UPDATE CharacterName = 'Dorion', Realm = ' at line 2

(waarschijnlijk door de ' van lightning's blade).

Gister mijn eerste tank sessie met mijn DK, dacht ik op 68 nog een outland dungeon te komen, sta ik aan de voet van UK :/ Aangegeven dat ik denk ik hier niet gegeared voor ben, maar healer vond het goed en we ginnen. Buiten 1 wipe op eerste boss (stomme icecube nonstop op healer) ging het verder erg netjes.

Agro pakken gaat goed, het houden is probleem 2. Howling blast werkt nietjes icm bloodboil. Nadeel dat ik al snel een keuze moet maken, DnD ben ik 1 set runes al kwijt dat ik geen vervolg ga maken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-05 15:38

Draven

It wasn't me

Zo, gister weer even een beetje geleveld.. Wat mooi armor gevonden, en een lekker pijl en boogje.
http://eu.wowarmory.com/c...=Vek%27nilash&cn=Sheffard

Binnenkort maar even de professions uitzoeken.

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TweakerMaert schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 11:01:
Tank Gemming..

Wel of geen full stamina gemming is een hele leuke discussie. Op internet kun je genoeg forums vinden hierover en uiteindelijk komt niemand er uit en is de volgende conclusie de enige:

Er is geen beste/straight forward tank manier om te gemmen!

Per situatie/baas is dit namelijk verschillend sowieso alleen al het verschil physical/magical. Wel zijn er een soort richtlijnen waarmee je het eea kan bepalen bijv.:

Ga je vaak dood met 1 of 2k hp overkill, get some more stamina
heb je threat tekort gem dan agi of agi/sta (of exp/hit als je niet capped ben) (en bekijk je rotation)
heb je 42+k hp unbuffed dan is, bij de meeste bosses, het juist veel fijner voor de healers om voor mitigation te gaan.

oftewel zorg ervoor dat je bij elke baas niet binnen 2seconden gegibbed kan worden. Het vervelende van sta only is dat als je een hele fijght boven de 10k hp blijft je eigenlijk ~680 stamina weg hebt gegooit waar je ook threat/mitigation had kunnen hebben.

Wat ik zelf doe is ervoor zorgen dat ik elke fight kan tanken (casual guild dus que gems een beetje gulden middeweg)
Blue = +30Sta Red = 10agi/15 sta Yellow +nice socketbonus (+agi of sta) = nightmare tear of evt +hit/sta if not capped en uitzonderlijk +10def/sta mits erg goede bonus.

Daarbij heb ik een 5 tal trinkets die ik kan swappen voor +mitigation/avoidance of + 400sta wat uiteindelijk een veel groter verschil maakt dan +/- 50 sta/agi van je gems (dus waarom zou je dan niet zoveel mogelijk socketbonussen meepakken? agi/sta). Verder ben ik voorstander van rings+neck die +armor geven ipv bv. een extra 20 sta.

Er is geen goed of fout.. bekijk je eigen situatie en zorg ervoor dat bazen neergaan :) Zelf ben ik duidelijk niet zo fan van domweg +sta gemmen ;)
toon volledige bericht
Ik neem even aan dat je druid bent aangezien je agi gemt, andere tanks gooien dodge/sta of exp/sta in rood :)

De reden dat mensen full sta gemmen is omdat het dodge percentage in ICC omlaag is, ipv 50-60% avoidance heb je nog maar 30-40%. Dat maakt de kans op een 2 of 3-tal hits achter elkaar groter, vooral omdat ze sneller swingen. Veel mensen hanteren de theorie dat je dan dus beter 3 hits kunt overleven (3x ~15-20k = zo'n 45-60k buffed hebben), naast het feit dat stam voordeel geeft bij magic dmg en avoidance niet. Op zich was ik altijd redelijk fan van avoidance, tot we in ToGC25 die eerste baas gingen doen, die ons regelmatig oneshotte. Eerst de hits overleven, daarna aan je avoidance gaan werken is mijn insteek toen geworden :)

Tegenwoordig gem ik mixed omdat ik veel hit/expertise nodig heb, maar stelregel zou anders zijn: 9 stam socket bonussen zijn het waard, 12 (vaak) niet, avoidance ook niet. Als we straks weer aan de hardmodes beginnen en ik m'n hp weer elke seconde naar 5% zie gaan ga ik vrij zeker weer voor meer stam; magoed het verschil is in de meeste gevallen zo'n 1% avoidance vs 1k hp ofzo.... nooit heel groot :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-05 16:42

TiMMieJ

PSN: Orixez

Onze tanks gaan voor stamina op het moment tot ronde de 40k UB. Daarboven is het gemmen voor agi/exp/dodge afhankelijk van de class.

offtopic niemand die geinteresseerd is in een resto druid met ICC 25 (11/12) experience? ;). Faction change en Xrealm is geen probleem. Lijkt me juist wel eens leuk om horde te spelen! m00h

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalant
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-12-2024
Dutchman! schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 10:52:
[...]

5626
Highest iLvl 268
Lowest iLvl 245
Average iLvl 235
Zelfs als ze de offhand als 0 meetellen zou je niet 10 punten lager uit moeten komen (gezien ik een 2 hander gebruik) Misschien tellen ze shirt/tabbart ook mee?
Pugchecker geeft Average Item Level for 16 Pieces: 251.75
Die PUGChecker zier er wel goed uit.
Average Item Level for 15 Pieces: 81.93
Ik ben maar level 65, dus er valt nog wel wat te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-05 16:25

Goku33

Ownage!

Was er niet het verzoek geweest om de nieuwe topicstart door een ander te laten doen? Rakkerzero was weg geloof ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Rakkerzero schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 10:03:
Ik ben een week op vakantie in Egypte. Kan een mede-auteur of een liefhebber de ts overnemen als dit deel vol is? Thanks!
ja idd zal erom spannen of ie al terug is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Laatst online: 10:20

chromeeh

the Gnome

Species5618 schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 10:36:
[...]

Highest iLvl 277
Lowest iLvl 245
Average iLvl 242
Ik zie het probleem niet:
Gear Score 5760
Highest iLvl 277
Lowest iLvl 245
Average iLvl 256

Dit klopt precies met m'n ingame info....

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-05 15:21

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Fijn, die site. :P
Gear score: 5908
Highest iLvl: 277
Lowest iLvl: 245
Average iLvl: 243
8)7 Waarschijnlijk omdat ik geen tabard en shirt aan heb ofzo? 8)7

edit:
Oh, dat had iemand al gespot. :P

[ Voor 11% gewijzigd door NMe op 19-02-2010 12:47 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

NMe schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 12:47:

[...]

edit:
hahaha moet je even die wow trading card regelen en je "Epic Purple shirt" scoren is het enigste epic shirtje in de game en heeft ook nog een soort van bling bling emote haha:P ikzelf heb alleen de Flag of ownership en Big battle bear waarvan ik de laaste met geluk gescoord heb aangezien mijn kleine neefje die geen wow speelt maar wel aalemaal kaartjes van van alles en nog wat spaard de Red Bearon kaart had haha heeft ie een heel dek voor terug gehad van mij en natuurlijk ook de gebruikte kaart :P die flag of ownership heb ik voor 12 euro op ebay gekocht en was mn beste aankoop ooit :D

[ Voor 3% gewijzigd door Vivaladen op 19-02-2010 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291809

Goku33 schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 12:19:
Was er niet het verzoek geweest om de nieuwe topicstart door een ander te laten doen? Rakkerzero was weg geloof ik...
Kan een van de andere topicauteurs het overnemen. Of anders wie gewoon het snelste is >:)

Het is gisteren me zowaar gelukt om een mage naar level 20 te levelen. Die teleports zijn werkelijk waar heerlijk, nu heb ik toch echt wel zin om door te levelen naar 40 voor de portals. En voor een nieuwe mount, die mechanostriders (ja, tis een gnoom) vind ik echt spuuglelijk maar voor ik bij de epic mounts ben is er geloof ik geen manier om een andere mount te krijgen.

Of ik moet zo krankzinnig zijn om te proberen mijn reputaties op exalted te krijgen...

Zie ik misschien iets over het hoofd? Dat is nogal makkelijk als je als gnoom speelt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AV rep grind voor de PVP mount mischien?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:34
chromeeh schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 12:45:
[...]

Dit klopt precies met m'n ingame info....
het probleem bij 'ons' is wiskundig: als het hoogste getal in een reeks 15 is en het laagste getal in dezelfde reeks 10, dan kan het gemiddelde van de reeks nooit onder de 10 liggen :)

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

SinergyX schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 12:52:
AV rep grind voor de PVP mount mischien?
kan je nog niet in op lvl 20 en op lvl 40 ook nog niet haha

enige andere manier is denk ik een faction rep grind..je kan natuurlijk ook gaan verder lvlen in een ander alliance gebied ;)

andere pvp mounts heb je gelook ik ook av marks voor nodig dus ook een NO go..sorry

en verder zijn er geen mount drops/farms die je op jouw lvl kan doen tenzij je een Chopper koopt waarvan de vendor mats alleen al 12,500 g zijn maar daar heb je de lvl 40 riding skill voor nodig

[ Voor 21% gewijzigd door Vivaladen op 19-02-2010 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vivaladen schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 13:01:
[...]

kan je nog niet in op lvl 20 en op lvl 40 ook nog niet haha

enige andere manier is denk ik een faction rep grind..je kan natuurlijk ook gaan verder lvlen in een ander alliance gebied ;)

andere pvp mounts heb je gelook ik ook av marks voor nodig dus ook een NO go..sorry

en verder zijn er geen mount drops/farms die je op jouw lvl kan doen tenzij je een Chopper koopt waarvan de vendor mats alleen al 12,500 g zijn maar daar heb je de lvl 40 riding skill voor nodig
Is er trouwens ook iets gezegt over het "rep krijgen" van factions ?

Wil nog steeds erg graag Justicar hebben, alleen zuigt mijn battlegroup in WSG dat je er misschien 1 wint op de 10.

En over die score op die website, ik heb een i200 trinket die het verziekt :D niet verder me gear top is maar goed !
Gief Festers boots / rotface trinket en wand en dan ben ik al happy

[ Voor 10% gewijzigd door Mektheb op 19-02-2010 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STING
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-05 15:33
Wat zijn die servers sinds een paar weken toch bagger zeg :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Laatst online: 10:20

chromeeh

the Gnome

NMe schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 12:47:

[...]

edit:
Ik heb een Red Ribon als shirt en een epic tabard...
Het is wel heel beroerd als die sites shirts / tabards meetellen....

Incoming guild drama verhaal:
1 officer ging zondag spontaan uit de guild.
En maandag avond was er nog een guild, dinsdag ochtend was de guild ge-disband.
Iedereen had zoiets van WTF :X
Geen van de officers wou zeggen wat er nu aan de hand, de gm gaf te kennen te gaan stoppen.
Lekker wazig allemaal....

We zijn met de groep (behalve de officers) naar een andere guild gegaan.
Die heeft er ineens een raid team bij :D

[ Voor 36% gewijzigd door chromeeh op 19-02-2010 13:35 ]

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291809

Vivaladen schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 13:01:

Straks op level 40 kan ik me ook even naar Dalaran laten porten en daar een bruine beer kopen. Doorlevelen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-05 15:21

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mektheb schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 13:06:
[...]

Wil nog steeds erg graag Justicar hebben, alleen zuigt mijn battlegroup in WSG dat je er misschien 1 wint op de 10.
Eén woord: premades. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Dan nog moet je er ongeveer 400 of zoiets winnen voor Exalted :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sja, zal wel aan me guild liggen

Maar we kunnen al eeuwen bv algalon doen, en nobody can be arsed..
Ook het helpen van andere hun rusted etc te halen boeit ze niet.

En het pvp wat ik kan zien ze doen of willen doen is arena, een bg krijg ik ze helaas niet in :P
Maar ik kan altijd trade nog spammen zou het is proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:15

hmr

Ok heb weer even het advies nodig van iemand die nog meer verstand heeft van rogue's dan ik ;) ik ben gister weer geswitched van muti naar combat omdat ik erg lucky was met icc10 drops.. alleen nu vraag ik me af moet ik nu Arp gaan gemmen of volstaat deze setup ook? Ik weet dat ik ongeveer 10 exp boven de cap zit dus ga morgen mijn victor's call vervangen met de harkumi war token van frost badges!

iemand nog tips of pointers?

http://eu.wowarmory.com/c...=Neptulon&cn=Kimjongskill

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben weer terug uit Egypte. Nog geen nieuwe Ts zo te zien, dus ga ik zo het nieuwe deel openen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Lange tijd geleden dat ik gepost heb. Drukke tijd irl gehad.

Maar wel nog kunnen spelen tussendoor. Zo is m'n Mage ICC10 in geweest, en gaan we vanavond (als ik geselecteerd word) opnieuw de te-healen-draak proberen. Ik heb voorgesteld om met m'n Druid te komen, aangezien die ook wel de 9k hps kan halen, schat ik. Op Festergut zat ik al op 5,5k hps singletarget. We'll see.

Op m'n Mage verder doorgegaan om te gemmen met epic gems. M'n Druid en m'n Warrior hebben dat al, maar m'n 3e 'main' char mistte die nog. Dailies op m'n Warrior voor de JC tokens, en ik heb nu alle belangrijke gems voor casters nu. Pure spellpower, sp plus haste, sp plus spirit, sp plus intellect.

Maar het grotere nieuws is m'n volgende level 80! Paladin, genaamd Ciely (naam van m'n boskat :P), heeft zich bij m'n level 80 verzameling kunnen voegen. Ze had een Retri spec met een dualspec die van tank naar PvP ging en weer terug, maar nu is het Holy geworden. Voornamelijk voor praktische redenen, aangezien je dan makkelijker in random heroics terecht komt. Als tank is dat nog sneller, maar daar had ik helemaal matige gear voor, en zou ik alleen maar gezeur over me heen krijgen.
Door quests had ik al grotendeels blauwe (ilvl 174 en hoger) healing plate gear.
De AH gaf me een Cloak en Boots en 1e Ring.
M'n JC gaf me een Neck en 2e Ring.
De guildbank gaf me Ulduar Healing Bracers.
Een sloot Stonekeeper Shards gaf me honor en daarvan weer een Libram en 150sp Trinket.

Ik had gisterenavond een macro gemaakt, waarin ik aangeef dat ik net 80 ben, maar heroics door ervaring etc. al makkelijk kan healen. Dat wordt tot nu toe wel goed ontvangen. Als healer heb ik maar 3-5minuten queues (i.p.v. 15min als Retri) en kan ik wat gear verzamelen. De meeste tanks zijn al goed gegeared, dus dan kan ik zonder breaks (met soms een Divine Plea) gewoon doorhealen.
Ik besloot om T9 Shoulders te kopen voor 30 Emblems. Ik had ook de 45 Emblem Shoulders kunnen kopen, maar het lijkt me belangrijker dat ik snel prima gear krijg voor de ICC heroics en ToC heroic, dan dat ik meteen voor het maximale van die Emblems ga.

Nu m'n vriendin nog naar 80, dat lukt hopelijk in het weekend. Dan kunnen we misschien afwisselend healer/dps heroics aflopen, als ze daar zin in heeft. Ze neemt mn tips etc. in ieder geval aan, dus dat zie ik wel goedkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:50

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.