Weekendboekje:
Vrijdag avond werd ik toen ik online kwam uitgenodigd om ICC 10 man in te gaan met m'n warlock, dus maar even gelogged, consumables opgehaald en naar icc gegaan. de groep die we hadden (aantal alts van guids en 2 man gepugged) was redelijk maar niet al te sterk. Eerste vier bazen gingen soepel neer, waarna het op festergut al moeilijker werd, en rotface ging helaas niet neer

Nog maar even de mini baas neergehaald in de nieuwe wing, en de raid beeindigd, toch geen slecht resultaat voor de groep.
Zaterdag is mijn DK 80 geworden, groot feest, dus maar even wapen, belt, belt buckle, epic gems, neck, ring gecraft op mijn JC/BS. vervolgens nog even de shoulders opgehaald Tier 9 aangezien ik van de normal dungeons genoeg triumph emblems had verzameld. tank spec (frost) goed in elkaar gezet en ik was klaar om te gaan. Maar eens even kijken hoe een heroic gaat, en tot mijn verbazing kon ik goed aggro houden zelfs tegen veel beter gegearde spelers, zondag nog maar even herhaalt en de weekly waar ik als DPS meeging leverde me toch alweer 9 frost emblems op en een handvol triumph.
Zaterdag middernacht begon Love is in the air festival, aangezien dat nog 1 vd 2 meta achievements is die ik nodig heb ben ik daar maar direct met 2 guildies aan begonnen, al m'n dailys gedaan en emblems grind (genoeg voor 12 stuks charm bracelets) om vervolgens bij de reset om 3 uur het nog een keer te doen, charm bracelets ook naar m'n alts gestuurd voor extra 'prijzen'. Zondag na de guild raid had ik m'n meta achievement klaar. Op naar de volgende.
De guild raid op zondag avond was een vrij lange, we hadden nog een paar bazen staan in ICC en dat mocht natuurlijk niet, eerst maar even putricide neergehaald waar ik ook nog eens m'n protector token kreeg voor m'n 2de T10 piece upgrade, vervolgens door naar blood prince council, blood queen maar heel even overgeslagen, eerst valithria gedaan wat een leuke uitdaging is, hierna nog even terug naar de blood queen die helaas niet meer neergegaan is, maar wel bijna (4% wipe).
goed wow weekend gehad al met al.