Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-06 11:46

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Ik had laatst een programma op mijn pc staan waarmee ik een character kon inladen en alle items vergelijken en theoretische dps berekenen.

Maar daar ben ik dus de naam van kwijtgeraakt :P Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rawr?

En kreeg zojuist mailtje dat de authenticators nog niet op voorraad waren, op het moment dat ik ze binnen heb (5x) stuur ik de mensen die mij een DM hadden gestuurd een antwoord.

[ Voor 94% gewijzigd door SinergyX op 06-02-2010 14:03 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06 18:25

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
rawr is de beste op dat gebied, en het meest gebruikt.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06 19:50

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Kees schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 14:01:
rawr is de beste op dat gebied, en het meest gebruikt.
Leugens SimulationCraft is ;) Alleen sja das wel een stukkie moeilijker configgen dan rawr :P

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 13:19
Rawr ja.. Ik ben zelf niet zo heel erg blij met rawr. Mijn shadow priest zit redelijk in de gear, en ik had ergens op een theoriecrafting site gelezen dat haste > crit/sp vanaf patch 3.3. Dus ik heb in al mijn gemslots +20 haste gems gedaan. Ik vond dat ik hiermee vrij lage DPS haalde (tegen de 4.5K aan).

Heb dus mn char door rawr heengehaald, met als resultaat dat ik toch maar +23 sp gems en enkele +10haste/+10sp gems moest gaan plaatsen. Ik dat dus gedaan. Verschil? Niets! Het speelt iets anders, mijn rotatie was qua timing van knoppen indrukken op m'n haste gebaseerd, maar qua output is er in ieder geval in Hc's niets significants gebeurd (heb nog niets anders kunnen testen).

edit:
Met simcraft voel ik me helemaal een debiel die z'n class niet onder controle heeft. Zonet gedownload, character ingeladen en op simulate! geklikt. Zegt ie doodleuk dat ik 7.2k dps zou kunnen doen.

[ Voor 13% gewijzigd door garagaholic op 06-02-2010 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-06 20:46
Waarom zou je een authenticator bestellen? Het is veel goedkoper en sneller als je de authenticator voor je mobiele telefoon/Ipod touch download
De laatste keer dat ik hiernaar keek bij blizzard ondersteunde die mobile authenticator niet bijster veel.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-04 16:43
Na aanleiding van de tips die ik hier heb gekregen voor iedereen een _/-\o_
DPS in ICC is ongeveer 1K omhoog gegaan.. Erg blij mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

[b][message=33421214,noline]
edit:
Met simcraft voel ik me helemaal een debiel die z'n class niet onder controle heeft. Zonet gedownload, character ingeladen en op simulate! geklikt. Zegt ie doodleuk dat ik 7.2k dps zou kunnen doen.
Als je had opgelet ipv op next te blijven drukken zie je dat de output van SimulationCraft je de exacte rotatie geeft voor jouw class and gear , je gebruikt rawr om je character op te bouwen zoals je wilt, die save je in rawr format en die importeer je weer in Simulationcraft.

Bovendien heb jij waarschijnlijk ook niet de boss abilities/stats ingevult en alles default gelaten dan krijg je de output van een standstill fight ala patchwork in Naxx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-06 12:10

Trouble

Everything is awesome

blouweKip schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 14:34:
[...]

De laatste keer dat ik hiernaar keek bij blizzard ondersteunde die mobile authenticator niet bijster veel.
In elk geval geen HTC :P Krijg je trouwens nog steeds zo'n minionding bij de aanschaf van een Authenticator?

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 11:17
Ja, zodra je een authenticator aan je account koppelt krijg je een Core Hound Pup gemailed.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 13:19
ShadowBumble schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 14:54:
[...]

Als je had opgelet ipv op next te blijven drukken zie je dat de output van SimulationCraft je de exacte rotatie geeft voor jouw class and gear , je gebruikt rawr om je character op te bouwen zoals je wilt, die save je in rawr format en die importeer je weer in Simulationcraft.

Bovendien heb jij waarschijnlijk ook niet de boss abilities/stats ingevult en alles default gelaten dan krijg je de output van een standstill fight ala patchwork in Naxx ;)
Dat weet ik wel, heb de opties ook heus wel gezien (dus ja, ik heb wel opgelet). Na iets meer pielen kom ik op 5.8 uit. Moet nog wel buffs en debuffs nog even goed doornemen ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:29

Osxy

Holy crap on a cracker

Topicstarter
Net even mijn DK door simulationcraft gehaald.

Ben nu blood voor DPS, uit de simulatie kwam dat ik tussen de 6200 en 6600dps raid buffed zou moeten doen. Dit klopt, deze getallen haal ik eigenlijk altijd.
Maar toen ging ik een simulatie doen met unholy en toen schrok ik wel, in unholy zou ik zo'n 7400-7700dps moeten kunnen doen! Dus ik ga deze week maar eens wisselen van spec.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hydra schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 19:52:
[...]

Klopt wel meer niet. Hij heeft bijvoorbeeld de 50 quest achievement niet en ik kan me niet voorstellen dat 'ie zich naar 60 gegrind heeft.

[...]

Doh, goed punt.
Zoiets als deze : http://eu.wowarmory.com/c...l?r=Bladefist&cn=Altanial

Mijn paladin :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291809

Inmiddels is valentijn al begonnen in WoW. Het hele festival is compleet op de schop gegaan; niet langer hoef je om het uur kusjes geven aan NPCs en dergelijke, ipv hebben we nu dailies die tokens opleveren waarmee je de benodigde items nu kunt kopen.

Ook is er een nieuwe boss (vergelijkbaar met Direbrew) in SFK die conquest emblem necks, een hilarische mount en nog wat spul dropt, Apothecary Hummel en zijn vriendjes. Ben gisteren vlak na middernacht gelijk even wezen kijken en zonder tactics was ie best nog wel pittig, party wipe de eerste keer maar daarna hadden we het door en legden we hem de overige vier keer gewoon om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

M'n vriend wilde vannacht even naar Stormwind, was een hel om door te lopen: framerate van 2 ms :') Ik hoop dat het vandaag rustiger is. En ik ga vandaag naar de Outlands :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101336

Een framerate van 2ms = 500 FPS..
Ik verwacht daarom ook dat je 2 FPS bedoelt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

8)7 Al die termen ook. Makkelijk gezegd: het ging horten en stotend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Anoniem: 291809 schreef op zondag 07 februari 2010 @ 11:25:
Inmiddels is valentijn al begonnen in WoW. Het hele festival is compleet op de schop gegaan; niet langer hoef je om het uur kusjes geven aan NPCs en dergelijke, ipv hebben we nu dailies die tokens opleveren waarmee je de benodigde items nu kunt kopen.

Ook is er een nieuwe boss (vergelijkbaar met Direbrew) in SFK die conquest emblem necks, een hilarische mount en nog wat spul dropt, Apothecary Hummel en zijn vriendjes. Ben gisteren vlak na middernacht gelijk even wezen kijken en zonder tactics was ie best nog wel pittig, party wipe de eerste keer maar daarna hadden we het door en legden we hem de overige vier keer gewoon om.
Even in Ulduar in 10 minuten 500 charms farmen (50 tokens) is ook erg makkelijk en best leuk :)

Vandaag Sindragossa op 10 man neer gekregen. Hadden al wat (10) tries erin zitten woensdag, maar vandaag met een verbeterde p3 tactic terug gekomen en bijna geoneshot (we waren te rustig, en na 10 minuten enraged zij; weer wat geleerd, wipe op 4% zuigt). De try erna een klein foutje van een healer waardoor we wipten, de attempt daarna was een hele nette rustige kill. Op 25 man gaat ze ook neer vanavond, en dan alleen de LK nog :) Op 10 man twee tries gehad (daarna moest een tank weg). Erg leuk gevecht. En best wel pittig.

[ Voor 3% gewijzigd door Kees op 07-02-2010 17:32 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 344317

Hallo,

ik ben van plan om binnekort wotlk te kopen, want die lvl 70 begint nu toch wel te vervelen :D
weet iemand waar ie het goedkoopste is? Volgens de pricewatch bij de Wehkamp..
Heeft iemand enig idee wanneer ie toevallig in prijs verlaagd wordt? Zou wel fijn zijn, dan wacht ik nog even met de aanschaf..

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

Bij de Saturn is de WotLK vanaf 11 februari in de aanbieding voor 25 euro (zag vanavond toevallig het krantje :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 344317

Scheelt dus ook niet veel met de Wehkamp prijs (€28) :P
Maar evengoed bedankt, denk niet dat ie veel in prijs zal zakken binnen korte tijd.. zal wel gebeuren als cataclysm uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Kees schreef op zondag 07 februari 2010 @ 17:31:
[...]

Op 25 man gaat ze ook neer vanavond, en dan alleen de LK nog :) Op 10 man twee tries gehad (daarna moest een tank weg). Erg leuk gevecht. En best wel pittig.
Voila, en ze is dood op 25 mans :) (al weer een paar uur geleden ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Van het weekend niet veel gedaan behalve vrijdag. Waar we donderdag nog een poging gedaan hadden op Ony met een groep 80's die haar nog nooit gezien hadden. Ik had zelf drie hele pogingen als healer meegemaakt op een eerder moment en dat ging hopeloos fout. Nu mocht ik OT spelen op mijn DK. Het geheel ging niet eens zo gek voor de groep die we hadden, maar dood ging ze echt niet die avond.

Op de vrijdag gingen we de weekly proberen; Maly. Ik stond als reserve omdat ik me pas een uur van te voren had aangemeld en rekende nergens op. Gametime werd er gevraagd of ik wilde komen. Dus ik wilde al naar mijn healer gaan, maar werd gewoon op mijn DK uitgenodigd. Of ik MT wilde zijn. Uhm, ja natuurlijk. Waar ineens al dat vertrouwen vandaan kwam geen idee.

Maly is niet plat gegaan, maar met 10 pogingen zijn we 8 keer in fase 3 beland. En daar blijken niet veel kaas gegeten te hebben van draakjes. Het concept bij elkaar blijven, schieten en bewegen is erg moeilijk gebleken. Maar goed, we hebben ons best gedaan en men was tevreden met mijn tanken (37k raidbuffed). Ik was meestal een van de laatste die dood ging, toch best prettig.

Daarna gingen er wat mensen weg, er kwamen een paar "raiders" online en toen zijn we met hun als aanvulling nog even naar Ony gegaan. Toch even de avond goed afsluiten. Gek genoeg moest ik weer OT spelen terwijl we een beer MT hadden die Ony voor het laatst op lvl 60 had gezien. Maar goed, alles even snel met hem doorgenomen en dat ging in een 2shot. De eerste keer was puur onwennigheid van een aantal mensen die er nog nooit (of amper) waren geweest. Maar de tweede keer was foutloos, niemand dood. Kun je zien dat hoewel bij beide Ony groepen een groot deel er amper tot nooit was geweest en dat de ene groep het zoveel moeilijker heeft dan de andere. Duidelijk geval van skill.

Waar bij de eerste groep de MT nog extreem veel moeite had om aggro te houden, bleef onze beer makkelijk overeind. Iedereen wachtte bij de tweede groep netjes met aanvallen totdat ik als OT begon mee te doen. Allemaal van dat soort dingen waardoor je merkt dat het toch automatischer gaat.

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-06 14:29

chromeeh

the Gnome

Zo gisteren weer de bekende World Event lag....
Gelukkig ging het raiden wel lekker :)

Als opwarmer ToC25, daarna guild first Saurfang 25 gedaan.
We waren later gestart ivm de lag, maar goed een fijne one shot op Saurfang maakt veel goed :D

Verder uiteraard bezig geweest met de Love is in the Air achievements.
Voor degenen die niet weten hoe ze snel aan Lovely Charms kunnen komen: Battle Before the Citadel
Gewoon die footmen plat rijden en zorgen dat je je uit de voeten maakt op het moment dat een Commander of een Lieutenant zich er mee begint te bemoeien.
Ik had de 4 Bracelets voor de daily binnen 5 min. bij elkaar :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
chromeeh schreef op maandag 08 februari 2010 @ 08:31:
[..]
Verder uiteraard bezig geweest met de Love is in the Air achievements.
Voor degenen die niet weten hoe ze snel aan Lovely Charms kunnen komen: Battle Before the Citadel
Gewoon die footmen plat rijden en zorgen dat je je uit de voeten maakt op het moment dat een Commander of een Lieutenant zich er mee begint te bemoeien.
Ik had de 4 Bracelets voor de daily binnen 5 min. bij elkaar :D
Zoals Kees ook al zei, gewoon met 2 man ulduar 10 ingaan, 2 demolishers pakken en alles platschieten, zoveel mogelijk dwarves die uit die torens komen voordat je die torens sloopt, en zorgen dat je genoeg bagspace hebt :P

binnen 30 minuten genoeg tokens om alles te halen voor het hele event (mits je bagspace hebt :P )

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Even background info, Ik ben ooit een (Fire) Mage gestart toen ik begon met WoW, die heb ik toen tot level 60 geleveld en toen kwam precies TBC uit. Daar ben ik overgestapt op een hunter die nog steeds mijn main is.

Sinds kort heb ik mijn mage weer opgepakt en ben ik full frost gegaan om makkelijker te levelen.
Gisteren was ik level 67 met nog 3 bars te gaan dus ik denk, laat ik eens een run proberen. Wat is mij opgevallen:

- Als ik Blizzard cast, kost me dat heel erg veel mana, 2x casten en ik ben oom.
Misschien is dit normaal, maar ik ben een hunter gewend met Volley, wat een verschil in mana verbruik...

- Decurse is belangrijk :P Sta ik daar als noob, vergeet te decursen, boze tank.
(die uiteraard leaved nadat hij gekilled wordt bij de 1st boss, terwijl de boss wel neer gaat)
Wat is jullie methode om zo makkelijk mogelijk te decursen? Addons? Marco's?

De reden waarom ik weer de mage level is omdat ik mixed feelings heb van het switchen van mana naar energy voor de hunters. Dan maar een backup-plan :)

(Edit: in mijn signature (Dammage) staat een link naar mijn mage.)

[ Voor 3% gewijzigd door bitpixl op 08-02-2010 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Bokkie schreef op maandag 08 februari 2010 @ 08:51:
[...]

Zoals Kees ook al zei, gewoon met 2 man ulduar 10 ingaan, 2 demolishers pakken en alles platschieten, zoveel mogelijk dwarves die uit die torens komen voordat je die torens sloopt, en zorgen dat je genoeg bagspace hebt :P

binnen 30 minuten genoeg tokens om alles te halen voor het hele event (mits je bagspace hebt :P )
Op US was dit al gehot-fixed....
Skillz schreef op maandag 08 februari 2010 @ 09:06:
Even background info, Ik ben ooit een (Fire) Mage gestart toen ik begon met WoW, die heb ik toen tot level 60 geleveld en toen kwam precies TBC uit. Daar ben ik overgestapt op een hunter die nog steeds mijn main is.

Sinds kort heb ik mijn mage weer opgepakt en ben ik full frost gegaan om makkelijker te levelen.
Gisteren was ik level 67 met nog 3 bars te gaan dus ik denk, laat ik eens een run proberen. Wat is mij opgevallen:

- Als ik Blizzard cast, kost me dat heel erg veel mana, 2x casten en ik ben oom.
Misschien is dit normaal, maar ik ben een hunter gewend met Volley, wat een verschil in mana verbruik...

- Decurse is belangrijk :P Sta ik daar als noob, vergeet te decursen, boze tank.
(die uiteraard leaved nadat hij gekilled wordt bij de 1st boss, terwijl de boss wel neer gaat)

De reden waarom ik weer de mage level is omdat ik mixed feelings heb van het switchen van mana naar energy voor de hunters. Dan maar een backup-plan :)

@ mana verhaal: Replenishment effect, evocate
@ decurse: in Grid zie ik bijv. dispellable curses. Er zijn veel addons voor die dat kunnen.

En gebruik mana gems :D

[ Voor 59% gewijzigd door chromeeh op 08-02-2010 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-12-2020
chromeeh schreef op maandag 08 februari 2010 @ 09:13:
[...]

Gister avond nog niet op de EU servers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:10

vhal

ಠ_ಠ

chromeeh schreef op maandag 08 februari 2010 @ 09:13:
[...]

op de EU servers niet....geen idee of het vandaag gehotfixed is.

Leuk hoor, omdat ik die worldevent zooi al had gedaan kon ik 25G voor 1 bracer verkopen in /trade. Heb een aardig zakcentje verdient met die zooi >:)
Gewoon ff met een chopper + lege backpacks in Ulduar rondcrossen en looten maar. Mensen zijn simpelweg te lui of hebben teveel goud. Op een gegeven moment kreeg ik pre-orders van mensen die AFK stonden in IF/SW. 50 bracers is toch weer 1250G voor 15-20 minuten werk. :9

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Op Draenor gister geen last gehad hiervan. Heb pak 'm beet een stuk of 60 bracelets kunnen maken en nu op 'I pitied the fool' alle achievements binnen voor de meta. Vanavond hopelijk even afmaken en dan heb ik ook die in de pocket.

Het was wel verschikkelijk laggy, zowel in Ogri als in Dalaran. Instance cannot be launched melding ook tig keer gezien voordat we ICC25 in konden.

ICC25 ging lekker. Duurde even voor we een groep hadden, maar daarna konden we toch echt aan de slag. Zonder al teveel problemen de 1e wing door (helaas moest ik wel de 1e 2 bosses healen, want een holy pala werd gekicked, na Lady gelukkig weer kunnen dpsen). Eindelijk een Festergut kill op 25m. Verdiende geen schoonheidsprijs (kill op enrage), maar we hebben 'm wel. Op Rotface hebben we een paar tries gehad, maar dit strandde vanwege tijd. Beste try was meteen de eerste, 5m hp over van de 36. Ligt het aan mij of is 25m Rotface vele malen makkelijker dan 10m?

Oh en ik ben exalted met ashen verdict <3

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

FF een vraagje over de epic mount quest voor Pala's.
Ik hoorde hier ergens dat je een zogenaamde "feat of strength" krijgt en een tabbard (de mooiste in-game" volgens sommigen).
Nu heb ik gisterenhet laatste stuk voltooid waarin in Scholo inmoest en heb nu uiteindelijk de questline completed (kreeg ook de achie bij het completen.
Maar hoe kom ik nou precies aan die feat of strength en tabbard? Ben uiteindelijk weer naar SW gegaan omdat wellicht de initiële questgiver wellicht nog wat voor me had, maar helaas.
Kan nu wel dagelijks (daily) die quest in Scholo herhalen. :?

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-06 16:17

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Lief dagboek,

In het weekend bij elkaar maar een paar uurtjes geWoW'd en daarin mijn verse Belf paladin Compactflash van level 10 naar 20 gebracht. Inderdaad beginnen nu de gevechten wat minder saai te worden (8 seconden cd op judgements ipv 10, consecration erbij, etc) en het reizen gaat dankzij m'n mountje ook veel sneller nu. Belf startgebied heb ik leeggequest op een aantal group quests na (moet je elites voor killen van lvl21 en hoger) omdat daar niemand voor te vinden is; Belf startgebieden zijn droevig leeg tegenwoordig. In heel Ghostlands ben ik maar een keer of 5 een andere speler tegengekomen, hoezo MMO. Dus, dan maar mijn aandacht verleggen naar Tirisfal en Hillsbrad denk ik.
Voor een zakcentje heb ik trouwens mining en skinning genomen als professions... en dat werkt beter dan ik dacht. Meer dan 100G verdiend voordat ik level 10 was, lijkt me iets meer dan een zakcentje. Stacks copper ore verkopen op AH voor 10-15G, gaat echt nergens over. Volgens mij is skinning lang zo'n melkkoetje niet dus misschien wissel ik die nog in voor een andere profession. Engineering zou leuk zijn maar dan ben ik mijn inkomen voor wat betreft ores voorlopig wel kwijt.

Voor wat betreft mijn leveling spec zit ik nog maar wat te klieren in de retribution tree; heeft er iemand een link naar goed leesvoer voor een beginnende paladin? Mijn wens is dat ik redelijk snel in mijn eentje kan levelen dus zoveel mogelijk quests solo'en want ik ken niemand aan horde side en mijn main en belangrijkste alts zijn alliance dus ik ga geen horde guild joinen.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:01

Rannasha

Does not compute.

Mik! schreef op maandag 08 februari 2010 @ 09:23:
Ligt het aan mij of is 25m Rotface vele malen makkelijker dan 10m?
Klopt. De snelheid waarmee infecties komen is hetzelfde in beide gevallen. Op 10man betekent dat dat je tegen het eind 20~30% van je raid aan het rondlopen hebt om de slimes op de goede plek te droppen, terwijl dat op 25man slechts ~10% is. Oorspronkelijk was het de bedoeling dat de infectie-snelheid op 10man lager zou zijn, maar dat was niet gelukt en daarom heeft Blizzard in een hotfix maar 25% van de HP afgehaald. Maar het blijft een pittig gevecht op 10man.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Weekendboekje:

Vrijdag avond werd ik toen ik online kwam uitgenodigd om ICC 10 man in te gaan met m'n warlock, dus maar even gelogged, consumables opgehaald en naar icc gegaan. de groep die we hadden (aantal alts van guids en 2 man gepugged) was redelijk maar niet al te sterk. Eerste vier bazen gingen soepel neer, waarna het op festergut al moeilijker werd, en rotface ging helaas niet neer :-( Nog maar even de mini baas neergehaald in de nieuwe wing, en de raid beeindigd, toch geen slecht resultaat voor de groep.

Zaterdag is mijn DK 80 geworden, groot feest, dus maar even wapen, belt, belt buckle, epic gems, neck, ring gecraft op mijn JC/BS. vervolgens nog even de shoulders opgehaald Tier 9 aangezien ik van de normal dungeons genoeg triumph emblems had verzameld. tank spec (frost) goed in elkaar gezet en ik was klaar om te gaan. Maar eens even kijken hoe een heroic gaat, en tot mijn verbazing kon ik goed aggro houden zelfs tegen veel beter gegearde spelers, zondag nog maar even herhaalt en de weekly waar ik als DPS meeging leverde me toch alweer 9 frost emblems op en een handvol triumph.

Zaterdag middernacht begon Love is in the air festival, aangezien dat nog 1 vd 2 meta achievements is die ik nodig heb ben ik daar maar direct met 2 guildies aan begonnen, al m'n dailys gedaan en emblems grind (genoeg voor 12 stuks charm bracelets) om vervolgens bij de reset om 3 uur het nog een keer te doen, charm bracelets ook naar m'n alts gestuurd voor extra 'prijzen'. Zondag na de guild raid had ik m'n meta achievement klaar. Op naar de volgende.

De guild raid op zondag avond was een vrij lange, we hadden nog een paar bazen staan in ICC en dat mocht natuurlijk niet, eerst maar even putricide neergehaald waar ik ook nog eens m'n protector token kreeg voor m'n 2de T10 piece upgrade, vervolgens door naar blood prince council, blood queen maar heel even overgeslagen, eerst valithria gedaan wat een leuke uitdaging is, hierna nog even terug naar de blood queen die helaas niet meer neergegaan is, maar wel bijna (4% wipe).

goed wow weekend gehad al met al.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn ervaring is juist dat Rotface op 10mans een stuk makkelijker is. Ik zou bijna zeggen een walk-over in vergelijking met de 25mans versie. Maar dat komt waarschijnlijk doordat mensen in mijn guild beter presteren in 10mans dan in 25mans… Waarom? Geen flauw idee.

Dit weekend heb ik niet zo bijster veel gedaan op wow. Even VoA10 en VoA25 op mijn rogue, helaas geen mazzel met de loot. Er was een VoA25 groep op zoek naar ranged dps en wat healing, dus ik whisper die gast met, what about a rogue that does 7,5k+ dps? Vraagt ie, ‘are you sure about the 7,5k?’ Krijg ik na de kill een whisper ‘8.8k dps, will add you to friends for future pugs’.

Ik was gister bezig met de daily heroic op mn rogue ‘HoR’ toen een maatje vroeg of ik icc10 wilde healen op mn priest. Terwijl ik de instance af maakte ging de raid alvast aan de slag met de trash, toen ik een invite kreeg stonden ze voor de eerste boss. De eerste wing was een eitje tot we bij Saurfang kwamen, daar werden de adds zo ontzettend slecht gekite door de ranged dat we in no-time op 4 marks zaten, toen ging het fout. De tweede try werkte ze samen en was de baas met één mark dood. Festergut ging m niet worden, te weinig dps en tanks die iets te veel damage pakten… Toch weer wat emblems en rep erbij op mijn lieve priestje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De grote guilds hebben ook weer een geld-put gevonden, reputation farm in ICC. Kwam gister in een semi-guild run van Ulduar (tja je moet wat), toen hadden ze het erover. Inkoop van minimaal 1000, exalted run voor 12k gold. Geld heb ik toch niet, maar klonk erg interessant, buiten een guild kom ik never nooit aan de bak in ICC.

Wel omgegaan van MM naar SV, en ik dacht dat MM 'easy' was, SV is helemaal doodsimpel. LNL proc is het enige waar je op moet letten en serpent/blackarrow in de gaten houden. Ach ja, bijna 1k DPS winst gehaald, mede omdat ik erg lage ArP op mijn hunter heb (zag dat de losse triumph en veel frost emblem gear veel meer ArP heeft)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-06 12:17

Wootlock

Evilution

Gisteren ook weer ff ICC25 ingegaan en Saurfang ge1shot (afgelopen woensdag was hij bugged) daarna door naar Festergut maar dat wil nog niet echt lukken. Spore verdeling gaat niet goed en we lacken wat DPS. Hopelijk vandaag meer progress try's als gister :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03 14:06
Zo, mijn mage alt is nu een heel eind op weg qua gear dankzij triumphs. Ik heb nu de belangrijkste triumph upgrades gekocht. Nu wordt het tijd voor het finetunen en daarna zal ik ook daar raids mee kunnen doen. Ik heb momenteel de hit/haste staff uit PoS hc waardoor ik makkelijker hitcapped raak en ik beter 245 head + t9 shoulders kan gebruiken. Daarnaast kan ik ook Seethe/Shriveled Heart gebruiken en dan ben ik beter af met t9 head + 245 shoulders. Dit soort finetuning moet ik nog realiseren, momenteel gebruik ik t9 head + t9 shoulders met hit/haste staff uit PoS hc. Nu moet ik ook nog wat icc5 hc runnen voor een 232 belt+feet (en shriveled heart) en dan ben ik een heel eind klaar met heroics op m'n mage, ik kan niet wachten :P

Zondag ook maar besloten om icc10 te puggen op mijn paladin omdat het met de guild de laatste niet wil lukken (wel 13 signups maar uiteindelijk maar 6 online??). Zit ik eindelijk in een pug blijkt het dat horde op azjol-nerub eindelijk eens een WG heeft gewonnen en spontaan er 10 man in de guild van hun achterste komen om VoA10 te runnen. Lekker, daar zit ik dan in een pug die een goede 20 minuten lang al "cannot load additional instances" blaat krijgt en de guild gaat onder m'n neus in één keer VoA in. Poetic Justice dan maar hé, ik ben tenslotte de "slechterik" die icc10 gaat puggen omdat de guild op afgesproken tijden niet eens komt opdagen.

Toen we met de pug eindelijk in icc10 zaten ging het redelijk voorspoedig, de pug leider schopte nog even snel een hunter eruit die volgens hem niet goed genoeg in de gear zat. Marrowgar en Deathwhisper gingen gemakkelijk en er dropte daadwerkelijk tank gear (iets waar we met de guild niet zo veel geluk hadden). Jammergenoeg verloor ik de lot op het tank wapen van marrowgar en had ik de tank chest van deathwhisper al. Daarna kregen we de weekly quest waarbij we een frost giant af moesten maken die een whoppin 6.1m hp heeft. Eerste try hadden we hem zelfs bijna neer ondanks dat niemand eigenlijk wist wat we konden verwachten. De daaropvolgende try ging het minder goed en daarna hebben we maar besloten om verder te gaan met gunship/lootship. Ook deze ging in één keer neer en op naar saurfang. Saurfang ging bijna in één keer neer, de eerste try kwamen we tot 8%ish en de tweede try ging ook saurfang neer. Niet slecht voor een pug zou ik denken. Ook bij saurfang dropte er wat tank gear (bracers) en ik had het geluk dat de andere tank hem al had dus geen competitie. Daarna maar besloten om er een punt aan te breiden aangezien het al wat aan de late kant was.

Nu zal je zien dat er maandag (vandaag) mensen in de guild staan te springen om icc10 te doen... en ik als 1 van de main tanks nu locked ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-12-2020
SinergyX schreef op maandag 08 februari 2010 @ 10:04:
De grote guilds hebben ook weer een geld-put gevonden, reputation farm in ICC. Kwam gister in een semi-guild run van Ulduar (tja je moet wat), toen hadden ze het erover. Inkoop van minimaal 1000, exalted run voor 12k gold. Geld heb ik toch niet, maar klonk erg interessant, buiten een guild kom ik never nooit aan de bak in ICC.
Gold betalen voor repp runs? hmm, das tja laat maar :X

Maar als ik het goed begrijp mag je dan de hele avond heen en weer rennen in ICC 10 en daar ook nog voor betalen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:46
garagaholic schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 14:15:
Rawr ja.. Ik ben zelf niet zo heel erg blij met rawr. Mijn shadow priest zit redelijk in de gear, en ik had ergens op een theoriecrafting site gelezen dat haste > crit/sp vanaf patch 3.3. Dus ik heb in al mijn gemslots +20 haste gems gedaan. Ik vond dat ik hiermee vrij lage DPS haalde (tegen de 4.5K aan).

Heb dus mn char door rawr heengehaald, met als resultaat dat ik toch maar +23 sp gems en enkele +10haste/+10sp gems moest gaan plaatsen. Ik dat dus gedaan. Verschil? Niets! Het speelt iets anders, mijn rotatie was qua timing van knoppen indrukken op m'n haste gebaseerd, maar qua output is er in ieder geval in Hc's niets significants gebeurd (heb nog niets anders kunnen testen).

edit:
Beetja late reactie, maar wil het toch kwijt.
Voor shadow priest wordt alles vergeleken met SP, oftwel elke stat krijgt een Pseudo Power rating. Zo is 1 haste 0.98 PP, Crit 0.76 en spirit 0.59. Aangezien SP gems 23 SP hebben, kan 20 haste nooit meer zijn.
Wat je voor gele sockets "moet" gebruiken is Reckless Ametrine (12 SP en 10 haste), als de socket bonus meer dan 2 PP. Deze heeft namelijk 21.8 PP. Voor blauwe sockets kan je Purified Dreadstones gebruiken (12 SP, 10 Spi) deze geven 17.9 PP, maar dan moet je socket bonus minimaal 5 PP zijn om even goed te zijn als een 23 SP gem. Voor meer info kan je op shadowpiest.com kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheNiker schreef op maandag 08 februari 2010 @ 10:21:

Maar als ik het goed begrijp mag je dan de hele avond heen en weer rennen in ICC 10 en daar ook nog voor betalen ook.
Tja, ik zit pas op 855/3000 neutral (1 run ooit meegedaan in ICC) en buiten die 245 triumph ring zal ik nooit hoger komen. pugs kan ik wel vergeten (heb 'maar' 4.8k GS - trinket probleem), guild zit ik met te weinig gametijd en te veel alts :P. En als ik voor 1000g naar friendly kan gaan heb ik toch een leuke 251 ring, ipv m'n huidige 219 ring. Per saldo is mn hunter de enige die voor alle pug-raids wel de achievements heeft (ToC, Uld, VoA, EoE).

Groot probleem is dat ik nooit raids heb gehealed op mijn shaman, zit daar best netjes qua gear dus grote kansen om zonder achievement ergens binnen te komen. Naast mijn hunter blijft dat mijn favo class (al snapte ik holy paladin wat beter, dan was dat mijn ideale class geweest naast prot paladin)

Van het weekend mijn priest naar 68 geschopt, Holy spec werkt voor geen meter solo dus meteen dual spec aangemeten, shadow is even wennen (eerste keer dat ik shadow spec speel). DK staat met 1/4bar tot 68 ook klaar, rogue naar 31 getrapt en nu nog druid/lock voorbij de 75 krijgen (72/73 resp).

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 08-02-2010 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-06 15:29
Kees schreef op zondag 07 februari 2010 @ 17:31:
[...]
Vandaag Sindragossa op 10 man neer gekregen. Hadden al wat (10) tries erin zitten woensdag, maar vandaag met een verbeterde p3 tactic terug gekomen en bijna geoneshot (we waren te rustig, en na 10 minuten enraged zij; weer wat geleerd, wipe op 4% zuigt). De try erna een klein foutje van een healer waardoor we wipten, de attempt daarna was een hele nette rustige kill. Op 25 man gaat ze ook neer vanavond, en dan alleen de LK nog :) Op 10 man twee tries gehad (daarna moest een tank weg). Erg leuk gevecht. En best wel pittig.
Ik ga vnv ook Sindragossa doen op 10 man. Wij hadden nog wat problemen in P3 met de Mystic buff en de ice tombs. Wat is jullie strategie? Ice Tombs zo snel mogelijk neer? Achter de Tomb gaan staan met alle ranged en dan de buff iedere keer kwijtraken?
Skillz schreef op maandag 08 februari 2010 @ 09:06:

Blizzard is inderdaad een dure spel, maar gebruik genoeg gems en evocation als je veel blizzard gebruikt. Sowieso moet je blizzard niet gebruiken als je niet meer dan 3 mobs achter je aan hebt. tot aan die 3 kan je beter gewoon single target DPS doen met een cone of cold om de adds te slowen.

Decursive is een hele makkelijke decurse addon die ik ook gebruik met mijn mage. Aanrader.

Dan mijn weekend:

Vrijdag ICC10 run gedaan en uiteindelijk tot aan Sindragossa gekomen. Volgens mij met nog 10 tries left, die gaan we vnv weer opmaken en hopelijk die draak neer krijgen.

Zaterdag niet zo heel veel gedaan. Gewoon wat daily's gedaan en m'n alt rogue geleveled.

Zondag een Raid naar ICC25 waar de professor nog leefde. Uiteindelijk die neergekregen en toen exalted geworden met de Ashen Verdict. even de nieuwe ring opgehaald. heerlijk :) Daarna nog wat tries op de dreamwalker dragon. Best een leuk gevecht en een stuk moeilijker dan op 10 man. Die blazing skeletons moeten echt heel snel neer anders ben je binnen no time dood. Healers focussen teveel op de boss waardoor de raid dood ging. Vanavond weer eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

SinergyX schreef op maandag 08 februari 2010 @ 10:37:
[...]

Tja, ik zit pas op 855/3000 neutral (1 run ooit meegedaan in ICC) en buiten die 245 triumph ring zal ik nooit hoger komen. pugs kan ik wel vergeten (heb 'maar' 4.8k GS - trinket probleem), guild zit ik met te weinig gametijd en te veel alts :P. En als ik voor 1000g naar friendly kan gaan heb ik toch een leuke 251 ring, ipv m'n huidige 219 ring. Per saldo is mn hunter de enige die voor alle pug-raids wel de achievements heeft (ToC, Uld, VoA, EoE).

Groot probleem is dat ik nooit raids heb gehealed op mijn shaman, zit daar best netjes qua gear dus grote kansen om zonder achievement ergens binnen te komen. Naast mijn hunter blijft dat mijn favo class (al snapte ik holy paladin wat beter, dan was dat mijn ideale class geweest naast prot paladin)

Van het weekend mijn priest naar 68 geschopt, Holy spec werkt voor geen meter solo dus meteen dual spec aangemeten, shadow is even wennen (eerste keer dat ik shadow spec speel). DK staat met 1/4bar tot 68 ook klaar, rogue naar 31 getrapt en nu nog druid/lock voorbij de 75 krijgen (72/73 resp).
Het trash voor Marrowgar levert je bijna 1k rep op. Ik weet niet of dat bij jou ook zo is maar op Shadowsong wordt regelmatig geadverteerd met: "LFM ICC rep run". Meestal is men daar niet te kritisch qua benodigde gear, achievements etc. dus kom je daar niet al te lastig in. 3 of 4 van die runs (max 20 minuten per stuk) en je bent friendly. Daarna 6 runs naar honored. Het is maar hoeveel tijd je ervoor over hebt maar je hoeft echt geen 5.8K GS te hebben voor rep runs ofzo.

Zit je eenmaal in zo'n pug voor ICC rep, dan kun je vaak nog meerdere runs achter elkaar meemaken ook. Alle trash voor Marrowgar plat --> naar buiten --> instance reset en nogmaals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die rep runs vind ik sowieso echt de grootste onzin ooit. Alsof die ene ring je beter laat spelen.
Zelfs als je alleen pugs gebruikt heb je binnen no time al de ringen, op mijn server komen de meeste pugs toch zeker wel tot (en met) Saurfang. Dat is een bak meer rep, en nog kans op leuke loot ook!

Ik zit zelf met mijn rogue op 113 emblems of frost, heb besloten nog even te wachten met spenderen van de emblems tot aanstaande donderdag. Ik hoop stiekem een token te kunnen pakken. Ook VoA is natuurlijk belangrijk om in de gaten te houden, daarom koop ik voorlopig nog geen pants of gloves voor mijn characters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
hulkie schreef op maandag 08 februari 2010 @ 10:50:
Die rep runs vind ik sowieso echt de grootste onzin ooit. Alsof die ene ring je beter laat spelen.
Zelfs als je alleen pugs gebruikt heb je binnen no time al de ringen, op mijn server komen de meeste pugs toch zeker wel tot (en met) Saurfang. Dat is een bak meer rep, en nog kans op leuke loot ook!

Ik zit zelf met mijn rogue op 113 emblems of frost, heb besloten nog even te wachten met spenderen van de emblems tot aanstaande donderdag. Ik hoop stiekem een token te kunnen pakken. Ook VoA is natuurlijk belangrijk om in de gaten te houden, daarom koop ik voorlopig nog geen pants of gloves voor mijn characters.
Die Rep runs zijn er zodat mensen niet saved raken. Je kan op die manier laten op de week met je guild een keer alle bazen neerleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:01

Rannasha

Does not compute.

Het vervelendste aan de rep-runs is dat ze de instance servers opvullen en daarmee bijdragen aan het "Additional instances cannot be launched" probleem, dat op Draenor vrij fors is. In mijn guild, gaat er inmiddels iedere raid-avond al iemand een uur voor de raid begint alvast de instance binnen om deze "open te houden" voor de rest van de raidgroep. Als we meerdere instances op de planning hebben staan (ICC en ToGC bijvoorbeeld), dan hebben we meerdere alts op 2e accounts die de boel openhouden.

Van 30-60 minuten "portal humpen" om een raid in te komen wordt niemand vrolijk en is de pest voor de raid-moraal. Zeker als je weet dat er waarschijnlijk tig rep-farm raids al wel binnen zitten.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zal mijn server wel de afwijking zijn (wel met de world first guild :P), achievment is key, GS is een plus, brains zijn standaard. En je blijft DPS, voor jou 10 anderen. Wel met VoA nieuwe boss meteen geluk, als enige hunter had ik meteen 251 legs te pakken en had al eerder de 245 gloves.

Weekly is nu weer onze grote vriend Malygos (EoE), zelfs als pug blijft dat gewoon een ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado

Leuk en aardig, maar ICC pugs in komen met 4800 GS en eventueel zonder achievements wordt erg moeilijk. Maar als je genoeg frost emblems farmed (random hc) voor 1 a 2 emblem items en veel Triumph emblem gear haalt, moet een GS van 5200 mogelijk zijn, dat is mij iig in 2 weken na 80 dingen gelukt op mijn druid.

[ Voor 3% gewijzigd door Nivado op 08-02-2010 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Species5618 schreef op maandag 08 februari 2010 @ 11:06:
Het vervelendste aan de rep-runs is dat ze de instance servers opvullen en daarmee bijdragen aan het "Additional instances cannot be launched" probleem, dat op Draenor vrij fors is. In mijn guild, gaat er inmiddels iedere raid-avond al iemand een uur voor de raid begint alvast de instance binnen om deze "open te houden" voor de rest van de raidgroep. Als we meerdere instances op de planning hebben staan (ICC en ToGC bijvoorbeeld), dan hebben we meerdere alts op 2e accounts die de boel openhouden.

Van 30-60 minuten "portal humpen" om een raid in te komen wordt niemand vrolijk en is de pest voor de raid-moraal. Zeker als je weet dat er waarschijnlijk tig rep-farm raids al wel binnen zitten.
Die paar rep runs die er per avond zijn zijn echt niet wat die instance servers vol maken. Het een uur van tevoren een raid instance ID claimen daarentegen is dan weer wel asociaal, er speelt niemand en er wordt wel een ID bezet gehouden.

Staat geheel los van het feit dat de instance servers momenteel te weinig capaciteit hebben; dat dat een probleem is erkent iedereen. Maar met raids reserveren maak je het probleem niet kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Species5618 schreef op maandag 08 februari 2010 @ 11:06:
Het vervelendste aan de rep-runs is dat ze de instance servers opvullen en daarmee bijdragen aan het "Additional instances cannot be launched" probleem, dat op Draenor vrij fors is.
Ik vind het op Draenor vooralsnog meevallen. Gister voor het eerst sinds heeele lange tijd weer 'geportal humped'. Omdat we onze raid nog moesten vullen met pugs hebben we meer dan genoeg tijd gehad om er voor te zorgen dat we het voor elkaar krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-06 15:40
Zo, ff flink die ulduar dwarfs zitten farmen voor die tokens. Zou me niks verbazen als ze dat binnenkort gaan fixen, gaat echt enorm snel.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Sja dat vond ik ook al van die High End Guild Runs waar je alle meta's haalt inclusief algalol key drake en noem maar op :P het gebeurt en zolang er gekken zijn die ervoor betalen zullen ze het blijven doen kan ze niet eens ongelijk geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nivado schreef op maandag 08 februari 2010 @ 11:07:
[...]

Leuk en aardig, maar ICC pugs in komen met 4800 GS en eventueel zonder achievements wordt erg moeilijk. Maar als je genoeg frost emblems farmed (random hc) voor 1 a 2 emblem items en veel Triumph emblem gear haalt, moet een GS van 5200 mogelijk zijn, dat is mij iig in 2 weken na 80 dingen gelukt op mijn druid.
Je hebt wel flink geluk gehad zie ik. Token uit TotC25 heb ik nog nooit gewonnen in een pug, en ik neem aan dat je de gloves uit VoA hebt mee kunnen pakken... das lekker :)

Op mijn server is t gearscore verhaal nog niet zo erg als op andere realms, en voor mij persoonlijk is t sowieso geen probleem om pugs in te komen. Ken genoeg mensen en mijn characters waarmee ik wil raiden hebben toch genoeg gear en de achievements.

Tegenwoordig zijn de mensen met 4/5 t9 232 vaak de nubs met te veel tijd en te weinig skills. Ik ga in gear vaak op zoek naar loot uit raids als icc10/25 of totc10/25 om te kijken wat voor een vlees ik in de kuip heb. Voor pugs ga ik vooral af op taalgebruik en een normale zinsopbouw.

Te veel mongolen in trade met "LFM totc10 2 tanks, 5 haelez, and dps, coem dala, GS 2600+ and achieevmant neet [trinket reserved, noe rouges!]"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

TheNiker schreef op maandag 08 februari 2010 @ 10:21:
[...]

Bij ons op het realm is er elke dag wel een rep run pug.
Zaterdag ook nog even weer aan meegedaan, ik moet nog een beetje rep (15731/21000) voor Exalted.

Maar om er voor te lappen? Nee dat echt niet.
Of mag je dan mee op een full run met kans op loot? Dan is het nog weer anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-06 12:23
hulkie schreef op maandag 08 februari 2010 @ 11:17:
[...]

Je hebt wel flink geluk gehad zie ik. Token uit TotC25 heb ik nog nooit gewonnen in een pug, en ik neem aan dat je de gloves uit VoA hebt mee kunnen pakken... das lekker :)

Op mijn server is t gearscore verhaal nog niet zo erg als op andere realms, en voor mij persoonlijk is t sowieso geen probleem om pugs in te komen. Ken genoeg mensen en mijn characters waarmee ik wil raiden hebben toch genoeg gear en de achievements.

Tegenwoordig zijn de mensen met 4/5 t9 232 vaak de nubs met te veel tijd en te weinig skills. Ik ga in gear vaak op zoek naar loot uit raids als icc10/25 of totc10/25 om te kijken wat voor een vlees ik in de kuip heb. Voor pugs ga ik vooral af op taalgebruik en een normale zinsopbouw.

Te veel mongolen in trade met "LFM totc10 2 tanks, 5 haelez, and dps, coem dala, GS 2600+ and achieevmant neet [trinket reserved, noe rouges!]"
Op ER begint het gezeur over gearscore ook al.. "Need tank, GS 6500+ ICC10, link achiev, no paladin, dk or druid"..... Dan denk ik echt bij mezelf, je hebt een tank nodig, deze zijn al zo schaars en jij wilt perse nog kieskeurig zijn?! Gelukkig ben ik healer :+ en ben bezig om een shammy te levelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Violet Proto Drake binnen \o/

Vorig jaar minstens 50 keer ge/kisst, en slechts 1 keer een Candy bag mogen ontvangen toen. Van de 8 verschillende Candy Hearts maakte ik er helaas slechts 4, waardoor ik op die ene achievement na de meta achievement niet haalde, en dus mn Violet Proto ook nog miste. En aan de aanpassing dat je maar 6 Candy hearts nodig had voor de achievement had ik dus ook niks... omdat ik er maar 4 had gemaakt.. RNG binnen RNG ftl :<

Omdat ik verder alle world events ook netjes afgelopen had (goed goud verdienen, die summer fires en elders bezoeken) had ik 'm dus met Brewfest al kunnen hebben, maargoed, so be it.

Gelukkig ben ik druid dus hoef ik dat lelijke ding niet op (oh, en had ik de Rusted ook al :P)

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Zhalix schreef op maandag 08 februari 2010 @ 11:30:
[...]

Op ER begint het gezeur over gearscore ook al.. "Need tank, GS 6500+ ICC10, link achiev, no paladin, dk or druid"..... Dan denk ik echt bij mezelf, je hebt een tank nodig, deze zijn al zo schaars en jij wilt perse nog kieskeurig zijn?! Gelukkig ben ik healer :+ en ben bezig om een shammy te levelen
GS6500+ ? Ik loop in nagenoeg full ICC25 gear en kom toch echt maar tot aan de 5900GS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

RaDKiLL schreef op maandag 08 februari 2010 @ 09:40:
FF een vraagje over de epic mount quest voor Pala's.
Ik hoorde hier ergens dat je een zogenaamde "feat of strength" krijgt en een tabbard (de mooiste in-game" volgens sommigen).
Nu heb ik gisterenhet laatste stuk voltooid waarin in Scholo inmoest en heb nu uiteindelijk de questline completed (kreeg ook de achie bij het completen.
Maar hoe kom ik nou precies aan die feat of strength en tabbard? Ben uiteindelijk weer naar SW gegaan omdat wellicht de initiële questgiver wellicht nog wat voor me had, maar helaas.
Kan nu wel dagelijks (daily) die quest in Scholo herhalen. :?
Weet niet zeker maar is die tabard niet horde only? Ik dacht dat alleen Bloodelf paladins die kunnen krijgen. Ik weet niet wat voor paladin jij speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38876

SinergyX schreef op maandag 08 februari 2010 @ 10:04:

Wel omgegaan van MM naar SV, en ik dacht dat MM 'easy' was, SV is helemaal doodsimpel. LNL proc is het enige waar je op moet letten en serpent/blackarrow in de gaten houden. Ach ja, bijna 1k DPS winst gehaald, mede omdat ik erg lage ArP op mijn hunter heb (zag dat de losse triumph en veel frost emblem gear veel meer ArP heeft)
Ik zit op dezelfde server als Sinergy en ik denk niet dat dit zal doorgaan. Pugs lopen allemaal redelijk goed en zo heel moeilijk is het niet om erin te komen. Dus rep verzamelen en betalen voor een verbeterde ring zal niet snel gebeuren. Het vervelende van icc pugs is dat ze vaak niet voorbij Saurfang komen, dus dan ben je weer gesaved t/m de 4e baas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
hulkie schreef op maandag 08 februari 2010 @ 11:17:
[...]
Ik heb inderdaad wat geluk gehad met 2 token. Kijk maar mijn achievements, nog nooit in VoA of Ony geweest. Maar ik heb ook wat items gekocht van mensen die de roll wonnen (zoals mijn neck) en wat gear laten craften (chest en bracers). Maar ipv T9 245 head kan je ook de emblem head kopen, heeft de zelfde GS. Maar wat ik wilde aangeven is dat je met het doen van HC's en weekly raid een heel eind kan komen in je GS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:00
Anoniem: 38876 schreef op maandag 08 februari 2010 @ 11:35:
[...]

Ik zit op dezelfde server als Sinergy en ik denk niet dat dit zal doorgaan. Pugs lopen allemaal redelijk goed en zo heel moeilijk is het niet om erin te komen. Dus rep verzamelen en betalen voor een verbeterde ring zal niet snel gebeuren. Het vervelende van icc pugs is dat ze vaak niet voorbij Saurfang komen, dus dan ben je weer gesaved t/m de 4e baas.
Wat ook goed werkt is de bloods van Festergut en Rotface verkopen. Zijn best wat mensen die niet in een raidingguild zitten maar wel graag Shadow's Edge willen hebben. Met een pug moet je maar net hopen beide om te leggen waarna je vervolgens tegen anderen moet rollen.

Wij hebben ook al een dergelijke vraag gehad maar vroegen ons af hoeveel ervoor te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Die ring is een mooie bonus, mij gaat het om dat engineering schematic die ik bij honored kan kopen. Op het huidige tempo kan ik 'm kopen tegen de tijd dat Cataclysm uitkomt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-06 12:17

Wootlock

Evilution

Oh afgelopen vrijdag ook ICC10 gedaan en daar een 0% wipe op de proffesor :'( hij had nog 20k HP over :'(
Dat gevecht vind ik overigens ook erg tof gemaakt :D

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandera
  • Laatst online: 12-06 15:47
[...]

Het hoogste is toch 5973 zo uit me hoofd?

Wat een idioten zijn er toch op WoW :'(

Gisteren ook weer super lagfest op Shattered Hand, begon rond 5 uur en daarna hele avond gebleven. Heb nog wel HoL kunnen doen was random hc, ging nog best goed, alleen ging de healer weg na de eerste baas met de reden: "lag". >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hydra schreef op maandag 08 februari 2010 @ 11:11:
Zo, ff flink die ulduar dwarfs zitten farmen voor die tokens. Zou me niks verbazen als ze dat binnenkort gaan fixen, gaat echt enorm snel.
Farmen voor wat?
Kaap schreef op maandag 08 februari 2010 @ 11:41:
[...]

Wat ook goed werkt is de bloods van Festergut en Rotface verkopen. Zijn best wat mensen die niet in een raidingguild zitten maar wel graag Shadow's Edge willen hebben. Met een pug moet je maar net hopen beide om te leggen waarna je vervolgens tegen anderen moet rollen.

Wij hebben ook al een dergelijke vraag gehad maar vroegen ons af hoeveel ervoor te vragen.
Denk zeker 5k, misschien dat er mensen zijn die wel 10-15 betalen (ligt ook aan je lokale economie). Als je 25 saro's op kan hoesten is een paar k gold peanuts ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 38876 schreef op maandag 08 februari 2010 @ 11:35:
Ik ken een aantal van de pug organisatoren, dus sommige pugs kom ik wel wat makkelijker in. Volledige runs zie ik enkel 4/12 achievement eisen, ik heb enkel ooit eerste boss gedaan (20 wipes ofzo?).

Mischien eens kijken hoe het op eary peaks is, daar heb ik ook nog wat characters zitten, LB heb ik nu wel gezien. (pvp server noemen ze het, ik zie niet meer als lowby ganking).
Lovely Charms. Als healer krijg je ze amper, omdat je nooit een killing blow maakt (lijkt dat het daarop gebaseerd is), dus ulduar is perfect om te farmen.

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 08-02-2010 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Charms. Je kunt gewoon solo in ulduar een demolosher pakken en die dwarfs killen. Heb je in een kwartiertje 500 charms (= 50 tokens) ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
[...]

Dat hele GearShit begint me dusdanig de keel uit te hangen dat ik mijn subscription gewoon niet meer verleng als het de 28e verloopt.

Daarnaast de gemiddelde incompetentie van de PuGs waar ik in beland en het feit dat alles zo ontiegelijk saai en langdradig begint te worden hebben mij doen besloten WoW voorlopig aan de wilgen te hangen. Ben 2-3 weken geleden van Outland naar Bladefist gemigreerd en de community op Bladefist is me heel erg tegengevallen (Horde). Erg onpersoonlijk, onbehouwen en soms gewoon heel erg asociaal. Zo ook de battlegroup community. De keren dat er in een hele random heroic geen woord word gesproken zijn inmiddels al ontelbaar. Een simpel "Hi" als reply op mijn "Hello" kan er al niet eens meer vanaf.

Heb inmiddels 6 level 80 characters, zelfs classes waarvan ik nooit het idee had dat ik die ooit naar het maximale level zou krijgen. Raiden is geen optie, de meeste guilds beginnen te vroeg of zijn te hardcore. Ik kan/wil me ook niet vastpinnen op een dag/tijd aangezien mijn werk en mijn social life dat verhinderen. Voor PuG raids kom je er zonder GearShit score van "over 9000" niet in en Achievements heb ik meestal niet.

Ergo >> WoW = Exit. Ik ga mn tijd weer nuttig besteden :)
SinergyX schreef op maandag 08 februari 2010 @ 12:04:
[...]
Lovely Charms. Als healer krijg je ze amper, omdat je nooit een killing blow maakt (lijkt dat het daarop gebaseerd is), dus ulduar is perfect om te farmen.
Als tank ook nauwelijks.

[ Voor 8% gewijzigd door redfoxert op 08-02-2010 12:11 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mandera schreef op maandag 08 februari 2010 @ 11:56:

Het hoogste is toch 5973 zo uit me hoofd?
Dacht dat het hoger kon, heb een screenshot van iemand met 5917, maar die had nog ruimte om beter gear te krijgen (hij had nog wat 245 zut).

Daarnaast werkt GS amper met de logica van items. Neem nu de Greatness trinket, krijgt een flutscore van GS, maar blijft nog veelal BiS voor veel mensen. Ook enchants en gems worden niet meegeteld (heb ik getest met groene gems tov epic gems), en het totaal van gems en enchants hebben toch flinke impact op je hele gear. In theorie kan mijn hunter binnenkort 5k aantikken, maar loopt nog steeds met 2 blue ilvl200 trinkets rond (aangezien 4set bonus van T9 flut is, beter is dan de losse triumph gear te pakken met wat aanvulling op frost gear).

Maargoed, GS lijkt nu een standaard, naast de achievement crap. Gelukkig zie ik nog 1/2 guilds adverteren met plain 'need 245 gear or equal'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
redfoxert schreef op maandag 08 februari 2010 @ 12:10:
[...]

Dat hele GearShit begint me dusdanig de keel uit te hangen dat ik mijn subscription gewoon niet meer verleng als het de 28e verloopt.

Daarnaast de gemiddelde incompetentie van de PuGs waar ik in beland en het feit dat alles zo ontiegelijk saai en langdradig begint te worden hebben mij doen besloten WoW voorlopig aan de wilgen te hangen. Ben 2-3 weken geleden van Outland naar Bladefist gemigreerd en de community op Bladefist is me heel erg tegengevallen (Horde). Erg onpersoonlijk, onbehouwen en soms gewoon heel erg asociaal. Zo ook de battlegroup community. De keren dat er in een hele random heroic geen woord word gesproken zijn inmiddels al ontelbaar. Een simpel "Hi" als reply op mijn "Hello" kan er al niet eens meer vanaf.

Heb inmiddels 6 level 80 characters, zelfs classes waarvan ik nooit het idee had dat ik die ooit naar het maximale level zou krijgen. Raiden is geen optie, de meeste guilds beginnen te vroeg of zijn te hardcore. Ik kan/wil me ook niet vastpinnen op een dag/tijd aangezien mijn werk en mijn social life dat verhinderen. Voor PuG raids kom je er zonder GearShit score van "over 9000" niet in en Achievements heb ik meestal niet.

Ergo >> WoW = Exit. Ik ga mn tijd weer nuttig besteden :)

[...]

Als tank ook nauwelijks.
Ik zie het probleem niet, als ik ergens tacts van weet, maar niet achievement dan start ik gewoon zelf die raid als casual op mijn tijden dat ik kan. En als je dan vervolgens complete heb je ook meteen je achiev.

Gearscore en mensen die zulke hoge eisen hebben geven gewoon aan dat ze zelf kut zijn en geen vertrouwen hebben in hun kunnen, hiervoor moet de rest dan compenseren :)

Afgelopen vrijdag ben ik lvl 80 geworden op m'n warrior en dit weekend lekker hc's gerunt met maten. Zit nu op 4270 gearscore, en hp's schieten ook al lekker op!

Prot war = win :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op maandag 08 februari 2010 @ 12:19:
Ik zie het probleem niet, als ik ergens tacts van weet, maar niet achievement dan start ik gewoon zelf die raid als casual op mijn tijden dat ik kan. En als je dan vervolgens complete heb je ook meteen je achiev.
Je hoeft het probleem ook niet te zien :P Maar het is niet onlogisch dat er meer mensen zijn die de huidige 'gameplay' niets meer vinden, ik geef ze geen ongelijk. Ze hebben imho te snel te veel zut in de game gegooid, ipv in de breedte is het enkel nog in de hoogte, complete 'onderdelen' van het spel zijn waarschijnlijk dagen/maanden in gestoken om te bouwen, waar nu gewoon 0,0 nog mee wordt gedaan (argent tournement bijvoorbeeld - buiten easymode gold binnentrekken).

Ze kunnen net zo goed 90% van alle heroic drops eruit slopen, niemand die eigelijk nog wat nodig heeft buiten hier en daar een epic drop die paar dagen later weer wordt vervangen. Maw, groot deel van het spel is overbodig geworden, voor sommige geen probleem, voor andere mogelijk een reden om toch te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
redfoxert schreef op maandag 08 februari 2010 @ 12:10:
[...]
Voorheen was het niet veel beter.. Ach of geen invite.. Nu kan je met een hoge GS nog steeds zonder ach ergens binnen wandelen.. Probeer gewoon ongunstige tijdstippen.. 's middags of laat 's avonds.. Heb op die manier de meeste achievements behaald.. En hoge GS is best makkelijk te halen.. HC's farmen tot je knetter gek wordt.. met triumph kan je makkelijk boven de 4700 gs komen..

Maar wat ik begrijp is dat je geen casual guild wilt maar wel de content wilt zien zonder teveel effort? Of is ICC10/25 niet je doel? Ik zit zelf op Outland(A).. en kan redelijk simpel met wat moeite (/poke) meewandelen en nu overal binnenkomen.. Moet ook zeggen dat er veel Pug groepen zijn bij ons op de server.. Dus snap niet helemaal het probleem.. Je moet alleen ff door de zure appel.. Wat wel een probleem is dat ze 5k+ gs vragen voor ToC10 want dat is compleet debiel.. Maar zelfs diegene nemen op ongunstige tijdstippen toch lagere gs mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Owjeih
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2022
Een tank gearen is idd super easy, direct als je queue voor HC...pop invite ;)
Ik ben met mijn DK dps geworden omdat ik meer casual wou spelen...dus dan is die queue soms echt 15-20mins wachten :(

Ik ben sinds een maand dus terug Alliance en het is echt niet leuk jammer genoeg...Horde ppl vond ik 'volwassener'.

Anyway, ik ben soon Loremaster (670 / 700 in Eastern Kingdoms en 540 / 700 in Kalimdor) en dan nog paar AV'kes farmen om dan terug te moven naar Horde.

Ik ben net exalted geworden bij Netherwing, en ik vond die rode Orc DK zooo cool...dat ik ook Orc zal pakken als ik Horde switch. Spijtig dat em niet in het rood verkrijgbaar is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

SnoeiKoei schreef op maandag 08 februari 2010 @ 11:34:
[...]

Weet niet zeker maar is die tabard niet horde only? Ik dacht dat alleen Bloodelf paladins die kunnen krijgen. Ik weet niet wat voor paladin jij speelt?
Human. :) Maar dan nog. Neem aan dat er ook wel een equivalent zal zijn voor Alliance? Of gewoon bad luck?
Maar dan nog. Feat of Strength had ik ook wel leuk gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je bedoelt die Blood Knight tabbard? Zwart met een rood logo? Die is inderdaad Horde only.
Het is dus de oude quest om de mount te krijgen, deze heb ik ooit tot halverwege gedaan maar het werd mij iets te prijzig.

Afaik heeft Ally wel ook een pala-only tabbard, maar daar krijg je geen Feat of Strength voor.

Even opgezocht, leuke opmerking
So essentially we paid 150 more gold for a tabard and a slightly better looking unicorn.

[ Voor 74% gewijzigd door SinergyX op 08-02-2010 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hydra schreef op maandag 08 februari 2010 @ 12:08:
[...]

Charms. Je kunt gewoon solo in ulduar een demolosher pakken en die dwarfs killen. Heb je in een kwartiertje 500 charms (= 50 tokens) ofzo.
Ah zo tsja had afgelopen 2 weken niet al te veel tijd dus... die seasonals heb ik helemaal gemist ;)

@GS discussie ach bij ons is het ook doorgebroken en een 4.5-5k halen is vrij gemakkelijk tegenwoordig, als dat dan niet genoeg is voor een ToCje ofzo dan WIL je toch niet eens met zo'n groep/RL mee? Als ik wat extra pugs zoek en mensen uit bekende guilds whisperen in 213/219/232 gear neem ik die echt wel liever mee.

[ Voor 30% gewijzigd door porn* op 08-02-2010 13:22 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

RaDKiLL schreef op maandag 08 februari 2010 @ 12:37:
[...]

Human. :) Maar dan nog. Neem aan dat er ook wel een equivalent zal zijn voor Alliance? Of gewoon bad luck?
Maar dan nog. Feat of Strength had ik ook wel leuk gevonden.
Bloodknight tabard is dus reward van de quest chain waarmee je je Bloodknight mount krijgt. Zo te zien dus geen alliance equivalent (wel mount, geen tabard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

SinergyX schreef op maandag 08 februari 2010 @ 12:41:
Je bedoelt die Blood Knight tabbard? Zwart met een rood logo? Die is inderdaad Horde only.
Het is dus de oude quest om de mount te krijgen, deze heb ik ooit tot halverwege gedaan maar het werd mij iets te prijzig.

Afaik heeft Ally wel ook een pala-only tabbard, maar daar krijg je geen Feat of Strength voor.

Even opgezocht, leuke opmerking
So essentially we paid 150 more gold for a tabard and a slightly better looking unicorn.
Shoot! Dus ik heb die hele questline praktisch voor niets gedaan? :o Wel grappig om te doen overigens, maar had alleen de mount al op lvl40.
Ow well.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
porn* schreef op maandag 08 februari 2010 @ 13:15:
Ah zo tsja had afgelopen 2 weken niet al te veel tijd dus... die seasonals heb ik helemaal gemist ;)
Scheelt dat ze gister zijn begonnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38876

[quote]SinergyX schreef op maandag 08 februari 2010 @ 12:04:
[...]
Ik ken een aantal van de pug organisatoren, dus sommige pugs kom ik wel wat makkelijker in. Volledige runs zie ik enkel 4/12 achievement eisen, ik heb enkel ooit eerste boss gedaan (20 wipes ofzo?).

Mischien eens kijken hoe het op eary peaks is, daar heb ik ook nog wat characters zitten, LB heb ik nu wel gezien. (pvp server noemen ze het, ik zie niet meer als lowby ganking).
[...]

Wellicht handig om underarchiever te gebruiken, zeker als je gear wel in orde is.
Dan kom je vanzelf in een leuke pug, mensen die goede pugs organiseren:
Larky, Shamantana, Estetra, zou kunnen dat de namen niet helemaal goed zijn.
Pugs welke je beter niet kan joinen, Postal nederlandse guild.

Zelf ben ik er een paar maandjes uit geweest en best snel weer gear kunnen verzamelen.
Shadowpriest; priestonjo LB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Laatst online: 05-03 12:59
Ik moet zeggen dat ik hier veel gezeur hoor over mensen die niet in pugs komen, maar ik zie hier niemand van die mensen zelf eens proberen een pug te starten. Ik zeker op m'n lagere alts start regelmatig (al dan niet samen met iemand) pugs naar verschillende instances (ICC/ToC/weekly) en dan bepaal ik wie er mee gaat in plaats van dat mensen mij niet mee zouden nemen vanwege gearscore.

Als je als raidleider een beetje nadenkt weet je wel wat je mee moet nemen voor instances en kan je groepen maken die er doorheen komen, als je whiners hebt die vertrekken na 1 poging. mooi blacklist en volgende keer kom je er niet in.

Wat betreft tactieken.. elke idioot kan die simpelweg lezen door even te browsen naar tankspot/mmo champ/wowhead/wowwiki

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06 10:21

RaseriaN

So much choices..

DrFlash schreef op maandag 08 februari 2010 @ 13:53:
Ik moet zeggen dat ik hier veel gezeur hoor over mensen die niet in pugs komen, maar ik zie hier niemand van die mensen zelf eens proberen een pug te starten. Ik zeker op m'n lagere alts start regelmatig (al dan niet samen met iemand) pugs naar verschillende instances (ICC/ToC/weekly) en dan bepaal ik wie er mee gaat in plaats van dat mensen mij niet mee zouden nemen vanwege gearscore.

Als je als raidleider een beetje nadenkt weet je wel wat je mee moet nemen voor instances en kan je groepen maken die er doorheen komen, als je whiners hebt die vertrekken na 1 poging. mooi blacklist en volgende keer kom je er niet in.

Wat betreft tactieken.. elke idioot kan die simpelweg lezen door even te browsen naar tankspot/mmo champ/wowhead/wowwiki
Ja maar.. Epics horen toch zomaar uit de lucht te vallen?
Sarcasm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-06 11:40
RaseriaN schreef op maandag 08 februari 2010 @ 13:55:
[...]

Ja maar.. Epics horen toch zomaar uit de lucht te vallen?
Sarcasm!
Even naar de plaatselijke Epic Store, even een Epicje uit de muur trekken! en dan gelijk ff een kroketje erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Carnagy schreef op maandag 08 februari 2010 @ 10:42:
[...]

Ik ga vnv ook Sindragossa doen op 10 man. Wij hadden nog wat problemen in P3 met de Mystic buff en de ice tombs. Wat is jullie strategie? Ice Tombs zo snel mogelijk neer? Achter de Tomb gaan staan met alle ranged en dan de buff iedere keer kwijtraken?

[...]

Zondag een Raid naar ICC25 waar de professor nog leefde. Uiteindelijk die neergekregen en toen exalted geworden met de Ashen Verdict. even de nieuwe ring opgehaald. heerlijk :) Daarna nog wat tries op de dreamwalker dragon. Best een leuk gevecht en een stuk moeilijker dan op 10 man. Die blazing skeletons moeten echt heel snel neer anders ben je binnen no time dood. Healers focussen teveel op de boss waardoor de raid dood ging. Vanavond weer eens proberen.
Blocks in p3 droppen we links of rechts van de raid, en dan een beetje naar achteren zodat de melee spot altijd vrij is. Zodra een block spawned gaat iedereen erachter behalve de huidige tank, en een healer (eentje zonder cast debuff obv). Melee beginnen de block te nuken, ranged wachten gewoon af. Zodra er een 'arcane explosion' is geweest gaan de ranged er weer achter weg en dpssen de boss (je hoeft maar 1 te missen om je stack te laten vallen). De melee nuken de block neer en rennen naar de volgende block, of dpssen de boss voor een paar seconden. En zo ga je rustig door. Meestal gebruiken wij hero nadat ze een keer in de air is geweest zodat we maar 2 air phases nodig hebben. P3 is niet een dps race, het is een kwestie van rustig blijven en je taak doen.

Overigens hadden wij wel een probleem voor onze kill. De trash was gerespawned, dus moesten we die clearen. Snel beide handler packs gepulled, afgemaakt, eerste drake gepulled en dan denken: 'verrek, waar is de tweede drake? owh shit, hier komt sindragossa'. Naja, wipe op sindragossa, teruggerend, en de tweede drake was gespawned.. maar kwam niet naar beneden (want zijn handler was al dood). Onze opties besproken, en waarschijnlijk zou een soft reset de boel wel oplossen. Toch maar even wat hunters naar de rand van het platform gestuurd om te zien of ze een MD konden doen (de trash-drake was wel aan te vallen, sindragossa niet). Kwamen we erachter dat we met onze 30y spells hem net konden bereiken voor ~4-5 seconden en dan 30s niet. Dus uiteindelijk iedereen op de rand en dingen als exorcism etc gebruiken. Na 10 minuten was hij eindelijk dood en viel hij uit de lucht (waren nog even bang dat hij op 1 hp zou rond vliegen...) en sindragossa werd gepulled. En dat was de kill :D

Uiteindelijk sindragossa wel met 3 airphases gehad (3de op ~38%), en dan blijkt wel dat dps in p3 laag is (en hoort te zijn); we doen normaliter iets van 4 minuten over de eerste 65%, en dan 5 minuten over de laatste 35%.

Dreamwalker koste ons twee tries op 25 man, we hadden allemaal al haar op 10 man neer gekregen, en de eerste wipe was omdat die skeletons nu toch echt damage deden. De raid werd getopt door een paar healers die niet naar binnen gingen, de andere 6 ofzo gingen wel naar binnen en pakten daar de stacks. Als je ervoor zorgt dat je op ~1-2s nog een stack pakt, dan kun je blijven stacken. En met 30 stacks heb je weinig mana problemen, en al helemaal leuke healing. Zo zat ik tussen portals in op bijna 30.000 hps voordat ik mijn stack verloor. Gemiddeld toch 15k hps gedaan op haar in mijn offspec gear. 75k+ holy lights zijn erg leuk ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Kees op 08-02-2010 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-06 11:10

Maduth

Probeersel

Even een rekensommetje voor de mensen hier, stel ik wil een RAF opzetten op de server waar ik speel met iemand anders op dezelfde server;

1. Dan doe je eerst een invite
2. Die andere maakt een nieuw account aan maar met dezelfde gegevens van zijn bestaande account
3. Hij/Zij betaald eenmalig 14,99 euro voor de game zelf
4. Dit levert mij dan een gratis maand op van 13 euro
5. Na de maand spelen, gaan we er dan vanuit dat we de lvl 60's die we willen hebben.
6. Mijn medespeler moet dan zijn character overhevelen op zijn account 20 euro
7. Totale kosten: 14,99 + 20 - 13 = 21,99 / 2 = 11 euro de man en bij 2 lvl 60's 21 euro

Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Kees schreef op maandag 08 februari 2010 @ 14:49:
[...]
Dreamwalker koste ons twee tries op 25 man, we hadden allemaal al haar op 10 man neer gekregen, en de eerste wipe was omdat die skeletons nu toch echt damage deden. De raid werd getopt door een paar healers die niet naar binnen gingen, de andere 6 ofzo gingen wel naar binnen en pakten daar de stacks. Als je ervoor zorgt dat je op ~1-2s nog een stack pakt, dan kun je blijven stacken. En met 30 stacks heb je weinig mana problemen, en al helemaal leuke healing. Zo zat ik tussen portals in op bijna 30.000 hps voordat ik mijn stack verloor. Gemiddeld toch 15k hps gedaan op haar in mijn offspec gear. 75k+ holy lights zijn erg leuk ;)
Hoeveel healers hebben jullie gebruikt? Wij hadden 6 healers waarvan er maar 3 de portals in gingen. Ze klaagden dat er zo weinig groene orbs waren en dat er daarom niet meer dan 3 naar binnen konden. Dat is voor mij als tank een beetje moeilijk te controleren. Maar ik had het gevoel dat het hele gevecht veel te lang duurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Kees schreef op maandag 08 februari 2010 @ 14:49:
[...]

Blocks in p3 droppen we links of rechts van de raid, en dan een beetje naar achteren zodat de melee spot altijd vrij is. Zodra een block spawned gaat iedereen erachter behalve de huidige tank, en een healer (eentje zonder cast debuff obv). Melee beginnen de block te nuken, ranged wachten gewoon af. Zodra er een 'arcane explosion' is geweest gaan de ranged er weer achter weg en dpssen de boss (je hoeft maar 1 te missen om je stack te laten vallen). De melee nuken de block neer en rennen naar de volgende block, of dpssen de boss voor een paar seconden. En zo ga je rustig door. Meestal gebruiken wij hero nadat ze een keer in de air is geweest zodat we maar 2 air phases nodig hebben. P3 is niet een dps race, het is een kwestie van rustig blijven en je taak doen.
Phase 1 en 2 gaan vrij makkelijk bij ons. Dat zit er wel in.. Heroism bewaren we voor Phase 3. In Phase 3 is het nog wat chaotisch bij ons.

Hoe staat jullie ranged en healers bijv.? Allemaal op 1 grote hoop of spreid je iedereen. Wat doe je met mensen die Ice tombed worden? Ga je met de hele raid er achter staan of voer je een rotatie in, zodat niet iedereen op een hoop staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

RyackWerk schreef op maandag 08 februari 2010 @ 15:14:
[...]

Hoeveel healers hebben jullie gebruikt? Wij hadden 6 healers waarvan er maar 3 de portals in gingen. Ze klaagden dat er zo weinig groene orbs waren en dat er daarom niet meer dan 3 naar binnen konden. Dat is voor mij als tank een beetje moeilijk te controleren. Maar ik had het gevoel dat het hele gevecht veel te lang duurde.
De explosies van de orb zorgen ervoor dat iedereen binnen 10yd van zo'n orb een buff krijgen. Als je al zwemmend met zn allen dicht bij elkaar blijft is de kans dat je zo'n orb popt zo goed als 100% (althans, met twee man in de 10m versie popten wij ze allemaal). Als je in je eentje vliegt komt het geregeld voor dat door server-client lag de orb niet popt en je dus drie keer over dat kreng heen moet zwemmen voor een buff.

Technisch gezien moet het mogelijk zijn om te groeperen, en met z'n allen tegelijk hetzelfde rondje zwemmen, waarbij je allemaal alle buffs moet krijgen. In praktijk zal dit nooit lukken door lag, maar je hoeft dus zeker niet in je eentje je eigen orbs poppen, dan blijven er inderdaad wel erg weinig over, ondanks dat ze na 5 seconden respawnen.

--Afgelopen vrijdag hebben wij Valithria ook voor het eerst down gekregen. Woensdag, 3 healers, 1 permanent buiten (disc priest) en een holy pally en ik (resto druid) iedere portal in. Deze taktiek leverde geen kill op. Waarschijnlijk omdat het vrijwel onmogelijk is de buffs niet te verliezen. Als je te vroeg je laatste buff krijgt, en net ff te laat een portal in jumpt ben je gewoon te laat om je buffs up te houden. Als het wel lukt levert dat met 40 stacks ook wel absurde healing op, maar omdat je zo weinig 'buiten' blijft pomp je er gewoon niet genoeg healing uit.

Vrijdag dus een alternatieve strategie geprobeerd: disc bleef weer constant buiten, en de pally en ik alterneerden portals. Dus als het jouw beurt was: naar binnen, zoveel mogelijk buffs zien te vergaren, en dan als je eenmaal weer buiten was als een idioot spammen. Op die manier zijn er altijd twee healers buiten, om emergency healing te verrichten, en kom je gewoon tot meer healing, omdat je langer buiten bent. Je stacks droppen weliswaar, maar nadat je weer een rondje binnen bent geweest heb je al je mana weer terug.

Na een stuk of 15 wipes woensdag vrijdag ge-oneshot :>

Daarna Sindragosa (en de kamer ervoor, THEY'RE COMING OUT OF THE ROOF!!!!1!!11). Na wat oefenen de eerste fase volledig onder controle gekregen (op af en toe iemand die een bomb kopt na). Fase 3 pakten we alleen veel te chaotisch aan, zo blijkt. Wij probeerden de blocks zsm kapot te krijgen, maar kwamen steeds in de knoei met debuffs (en het feit dat 9 van de 10 keer ik als eerste geblockt werd, en ik sta uiteraard op raidspamrejuv-mode). De taktiek waarbij je steeds ongeveer twee mensen geblockt hebt lijkt veel stabieler, dus dat gaan we woensdag weer proberen.

[ Voor 41% gewijzigd door Blistimo op 08-02-2010 15:39 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Maduth schreef op maandag 08 februari 2010 @ 14:57:
Even een rekensommetje voor de mensen hier, stel ik wil een RAF opzetten op de server waar ik speel met iemand anders op dezelfde server;

1. Dan doe je eerst een invite
2. Die andere maakt een nieuw account aan maar met dezelfde gegevens van zijn bestaande account
3. Hij/Zij betaald eenmalig 14,99 euro voor de game zelf
4. Dit levert mij dan een gratis maand op van 13 euro
5. Na de maand spelen, gaan we er dan vanuit dat we de lvl 60's die we willen hebben.
6. Mijn medespeler moet dan zijn character overhevelen op zijn account 20 euro
7. Totale kosten: 14,99 + 20 - 13 = 21,99 / 2 = 11 euro de man en bij 2 lvl 60's 21 euro

Klopt dit?
Beetje foute berekening :P

Je moet het zo tellen, je speelt sowieso dus die 12,99 ben je al minder kwijt.

Hij/Zij moet zelf het spel kopen om uberhaupt hoger dan lvl 20 te worden,

Alleen transfers kosten geld, echter heb je met RAF 1 char op jouw account en 1 RAF op friends account. dus snap niet waarom je zou moeten transferren :P

Dus de snelle berekening is:

Jij spaart 12,99 uit en hij heeft voor 14,99 + 1 maand spelen (12,99 ) een paar lvl 60's.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Maar... (leuk he zo maar)..

Die andere heeft al een account dus hij/zij zou een tweede moeten aanmaken (14,99). Als deze niet wil transfers is het natuurlijk een koekje maar dan heb je twee accounts. Persoonlijk heb ik liever alles op 1 account.

Ga wel eens wat verder vissen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
De groene orbs respawnen terwijl je erin zit, dus wij hadden 5 healers die naar binnen gingen en 8 healers in totaal. De disc priests en rest shaman bleven buiten. Als ik zo'n portal binnenga pik ik er 5-8 orbs uit, waarbij ik redelijk aan dezelfde kant blijf (ik zwem geen rondje zoals anderen wel doen). Als ik er weinig krijg, pech, zolang ik op 1-2s er nog maar eentje oppik (waarbij ik rustig 5s wacht als ik er maar 1 zie).

Over sindragossa; Zoals ik al zei hebben we twee block plekken, links en rechts, en iets naar achteren. Iedereen staat ongeveer in melee range van de boss zodat die plekken (die we markeren met 2 warlock portals) vrij zijn. Als iemand anders ook geblocked wordt, en de beacon is op de juiste plek, dan is het de schuld van die persoon, niet de beacon.

Verder, wat bedoel je met rotatie? Iederen pakt altijd elke block en gebruikt elke block om zijn stacks te droppen. Gebruik geen heroism in die phase, worden mensen alleen maar zenuwachtig van, poppen ze cd's en concentreren ze op de boss. Het is beter om heroism eerder te gebruiken zodat je een airphase over kan slaan. Die minuut die je daarmee wint zul je nooit in p3 winnen door hero te gebruiken.

Mensen die een beacon krijgen rennen zo snel mogelijk naar links of rechts (afhankelijk waar de andere block is, want die positie is leeg, want iedereen staat achter het andere block) en tegen de tijd dat ze geblocked worden moet het eerste block al neer zijn (taak van de melee, die krijgen geen stacks als ze blocks aanvallen, maar wel op de boss, en dat doet pijn in p3, dus ik zit als melee in phase 3 mischien 2-3 seconden per iceblock op de boss, de rest gaat op de iceblocks.

Tanks swappen gewoon zodra ze hun stacks kwijt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Maduth schreef op maandag 08 februari 2010 @ 15:48:
Maar... (leuk he zo maar)..

Die andere heeft al een account dus hij/zij zou een tweede moeten aanmaken (14,99). Als deze niet wil transfers is het natuurlijk een koekje maar dan heb je twee accounts. Persoonlijk heb ik liever alles op 1 account.

Ga wel eens wat verder vissen :)
:P Je kunt alleen chars transferren als het account op dezelfde naam staat. dus dat is sowieso lastig. Ik kan je wel aangeven dat tegenwoordig met Heirlooms en pvp je vrijwel net zo snel lvlt als je het gewoon op je eigen account doet ( ik heb in 4 weken een char van lvl 1 naar 80 gebeukt ) met 6 dagen played. (ja.. :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Dus,

Heb vandaag besloten om mn Subscription uit te spelen (tot 13 Februari) en er daarna een eind aan te breien.
WoW heeft me altijd geboeid en heb altijd veel plezier eraan beleefd, maar ik spendeer er gewoon teveel tijd aan. Resultaat is dat ik nu een hoop voor school moet inhalen en dat, de tijd die ik heb, dan ook nog eens aan WoW spendeer om te raiden. Logischerwijs vind mijn vriendin dat niet goed en geeft dat ook zo zn problemen ;)

Wie weet.. als school weer op de rit is (en eindelijk klaar, nog 1 jaar) dat ik weer terugkom :)
Pijnlijk besluit en gaat zeker ook wat moeite kosten maarja, IRL > WoW tbh!

Het ga jullie goed lieve medeWoWers/Tweakers/Posters :>

Pijnlijkste is het erkennen van je verslaving.. en dat je, stiekem, alles ervoor opzij zet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-06 13:33

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik moet zeggen dat RaF nog best tegenvalt kwa 'snel levellen' ik had eerlijk gezegt verwacht dat het sneller ging. Het questen gaat wel ok, alleen druid speelt erg ruk als je niet lvl 20+ bent (feral lijkt me het beste)
Ik ben nu lvl 16 en hij is lvl 15,5 (waarom weet ik ook niet beide dezelfde quests gedaan).

We klooien een beetje aan atm, hij heeft nog nooit wow gespeeld, ik doe het al 5 jaar maar nog nooit een druid gemaakt. Moet zeggen dat het moeilijk is om alle geduld op te brengen om alles uit te leggen, hij speelde meestal RTS/FPS games dus een (MMO)RPG is totaal nieuw voor hem.

Hij lijkt het wel leuk te vinden maar is niet zeker of hij over gaat naar een volledige account, heb namelijk al gezegt dat het spel pas begint op lvl 80(Of eindigt), en dat maakt hem een beetje depri :P

Moet zeggen dat druid wel leuk is maar killen gaat niet echt snel, vaak OOM zelfs met heirlooms+trinkets, Baal alleen een beetje dat ik hem niets kan geven ik heb tijdens het questen al 3 x 6 slots gekregen en hij nog niet terwijl hij juist degene is die ze nodig heeft, ik kan nu ook wel 4 x 20slot maken... maarja :P

Iemand nog tips voor 2 levelende druids :)

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-06 22:30
RaseriaN schreef op maandag 08 februari 2010 @ 15:56:
Heb vandaag besloten om mn Subscription uit te spelen (tot 13 Februari) en er daarna een eind aan te breien.
Maar dan zo drastisch.. kun je je vriendin niet vragen om de parental control in te schakelen? :P

[ Voor 53% gewijzigd door HawVer op 08-02-2010 16:09 ]

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

HawVer schreef op maandag 08 februari 2010 @ 16:09:
[...]

Maar dan zo drastisch.. kun je je vriendin niet vragen om de parental control in te schakelen? :P
Ach is alleen de subscription, mijn account blijft gewoon bestaan. Parentel Control is leuk en aardig, maar het is gewoon beter om gewoon helemaal te stoppen. Is de verleiding ook gewoon helemaal weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Owjeih
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2022
HawVer schreef op maandag 08 februari 2010 @ 16:09:
[...]

Das zo kiddy, dan moet uw vriendin de 'mama' spelen...

Maar ik ken de situatie volledig...

Op mijn vorige job was het echt erg:
- Constant aan wow aan denken
- Constant op klok kijken wanneer ik naar huis kon gaan
- Elke avond véél te laat gaan slapen dus elke dag doodmoe zijn
- Absoluut geen interesse in alles behalve wow :p
- ...

Heb maanden niet meer gespeeld maar speel terug sinds een maand. Ik heb het maanden niet gemist maar ineens begon het weer hard te kriebelen.

Ik besef dat ik wel weer vrij hard onderweg ben (ja zit op het werk en ben weer over wow bezig).

Verschillen met vroeger is:
- dps ipv tank...waardoor ik vervangbaar word als ik geen zin heb om te raiden en dus niet _bijna_ verplicht wordt omdat er niet genoeg tanks zijn anders.
- gewoon member ipv recruiting officer.

Lullige is dat mijn vriendin mij wow-verslaafd gemaakt heeft. Zij had vroeger een Holy priest en nu resto Druid. Enige verschil is dat zij makkelijk wow kan afzetten en ik niet want ik vind nog altijd iets dat ik kan doen: dailies, cooking, quest, etc ;)

Maar ik besef het probleem...en probeer het in te beperken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-06 22:30
RaseriaN schreef op maandag 08 februari 2010 @ 16:12:
[...]

Ach is alleen de subscription, mijn account blijft gewoon bestaan. Parentel Control is leuk en aardig, maar het is gewoon beter om gewoon helemaal te stoppen. Is de verleiding ook gewoon helemaal weg :)
Als je merkt dat alles in het teken gaat staan van wow dan is het inderdaad wel beter om helemaal gold turkey te stoppen. Maar wel goed dat je dat zelf ziet en zelf die stap neemt om er een punt achter te zetten! Uiteindelijk zul je daar zelf verantwoordelijkheid in moeten nemen. Parental control iets voor mensen die dat nog niet aankunnen. Het probleem met het spel is dat het nooit afgelopen is. De drang naar beter en meer blijft altijd bestaan omdat er geen einddoel is.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Die bracelets gaan op AD nu al over de toonbank voor 20g. Had er 9 over van 't grinden in Ulduar. Dit is ERG efficient gold-grinden! Vooral nu kennelijk nog haast niemand weet dat je ze in Ulduar zo bij elkaar hebt.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.