Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Kan iemand mij vertellen of er ergens een overzicht is van hoeveel XP je kan gainen met PVP?
Zag ergens dat WSG 800xp geeft en AV gaf bij een overwinning 150k xp ...?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-10 13:59

junglebeast

hier staat iets

Hydra schreef op maandag 08 februari 2010 @ 16:23:
Die bracelets gaan op AD nu al over de toonbank voor 20g. Had er 9 over van 't grinden in Ulduar. Dit is ERG efficient gold-grinden! Vooral nu kennelijk nog haast niemand weet dat je ze in Ulduar zo bij elkaar hebt.
Verkoop je ze gewoon via trade ofzo.. want je kunt ze niet op de AH zetten..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 10:05
Die bracelets gaan op AD nu al over de toonbank voor 20g. Had er 9 over van 't grinden in Ulduar. Dit is ERG efficient gold-grinden! Vooral nu kennelijk nog haast niemand weet dat je ze in Ulduar zo bij elkaar hebt.
bracelets via AD? dan moet ik toch even in de OU kijken hier, dan kan ik ze zo gratis meepaken hehe :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BornFlippy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-09-2023
prutser001 schreef op maandag 08 februari 2010 @ 16:08:
Ik moet zeggen dat RaF nog best tegenvalt kwa 'snel levellen' ik had eerlijk gezegt verwacht dat het sneller ging. Het questen gaat wel ok, alleen druid speelt erg ruk als je niet lvl 20+ bent (feral lijkt me het beste)
Ik ben nu lvl 16 en hij is lvl 15,5 (waarom weet ik ook niet beide dezelfde quests gedaan).

We klooien een beetje aan atm, hij heeft nog nooit wow gespeeld, ik doe het al 5 jaar maar nog nooit een druid gemaakt. Moet zeggen dat het moeilijk is om alle geduld op te brengen om alles uit te leggen, hij speelde meestal RTS/FPS games dus een (MMO)RPG is totaal nieuw voor hem.

Hij lijkt het wel leuk te vinden maar is niet zeker of hij over gaat naar een volledige account, heb namelijk al gezegt dat het spel pas begint op lvl 80(Of eindigt), en dat maakt hem een beetje depri :P

Moet zeggen dat druid wel leuk is maar killen gaat niet echt snel, vaak OOM zelfs met heirlooms+trinkets, Baal alleen een beetje dat ik hem niets kan geven ik heb tijdens het questen al 3 x 6 slots gekregen en hij nog niet terwijl hij juist degene is die ze nodig heeft, ik kan nu ook wel 4 x 20slot maken... maarja :P

Iemand nog tips voor 2 levelende druids :)
Allebei Feral gaan, kitty power to the max :-)
Handige aan kitty specced zijn (met ook de nodige items) is dat je redelijk eenvoudig op de beer kunt overschakelen om groepen & elite's aan te kunnen.
Zeker als je met 2 bent, ben je echt een party met jullie 2 (ene tankt + DPS, andere DPS + heal)

Ik zou wel voor beiden eventjes minstens die 16-slot of 20-slot bags kopen zodat je allebei veel crap kan verkopen en dus redelijk wat geld kan verzamelen. De skills voor druids zijn namelijk duurder dan gemiddeld als ik me niet vergis.

Voor de rest gewoon goed doorlevelen, altijd pullen met fairy fire en gaan met de banaan :-)

WoW: Rashtafah-Warrior / Kaisaa-Druid / Wizzord-Mage / Vivalamuerte-DK @ EU-Nagrand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

SpoTs schreef op maandag 08 februari 2010 @ 15:39:
[...]

Beetje foute berekening :P

Je moet het zo tellen, je speelt sowieso dus die 12,99 ben je al minder kwijt.

Hij/Zij moet zelf het spel kopen om uberhaupt hoger dan lvl 20 te worden,

Alleen transfers kosten geld, echter heb je met RAF 1 char op jouw account en 1 RAF op friends account. dus snap niet waarom je zou moeten transferren :P

Dus de snelle berekening is:

Jij spaart 12,99 uit en hij heeft voor 14,99 + 1 maand spelen (12,99 ) een paar lvl 60's.
Wat je al zegt hij moet het spel kopen maar die heeft er al 1 dus dat gaat je sowieso wat extras kosten weet niet wat de 3 delen nu samen kosten. Volgens mij heb je tenminste alle 3 nodig voor de keys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Laatst online: 09-10 22:04
Vaarwel RaseriaN :w

Hopelijk tot ziens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Owjeih
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2022
Jikes....ik zit nu aan page 25 van die WoW Detox site.....hard om te lezen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-10 13:05

Rexomnium

Vincam aut moriar

Argh. Wat ik ook doe, ik lijk maar niet goed mee te kunnen komen met rogues die ongeveer dezelfde gear hebben als ik gebruik. Soms doe ik rond de 6,5k DPS op een willekeurige raid boss, maar dat wordt net zo makkelijk afgewisseld door een schamele 3,5 k op een zelfde soort encounter. Ligt het aan mijn rotation? Aan mijn gems? Of ligt het zelfs aan mijn build? Zou iemand met een scherpe blik kunnen kijken naar mijn lieve Rogue? Ik

heb een combat 15/51/5 Ruptureless Hack & Slash build, zoals het op verschillende fora wordt genoemd. Mijn rotation is 4 points slice & dice, 5 points eviscarate, etc. Heel eenvoudig allemaal. Ik heb vooral gems met attack power gebruikt en waar het kon haste als tweede eigenschap. Alle enchants zijn maximaal en zijn volgens de vele guides die ik heb gevonden het beste.

Als ik de combat rogues bekijk van de Europese top guilds, zie ik dat ze vooral armorpenetration hebben gestacked. Is dat ook aan te raden voor mijn gear of moet ik simpelweg wachten totdat ik meer rode sockets ter beschikking heb. Kan mijn rotatie beter, of moet ik wat anders doen? Please advice :)

Rexomnium op Shattered Halls

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
DrFlash schreef op maandag 08 februari 2010 @ 13:53:
Wat betreft tactieken.. elke idioot kan die simpelweg lezen door even te browsen naar tankspot/mmo champ/wowhead/wowwiki
wacht jij elke keer 3min als iemand dat vraagt omdat hij taktieken op moet zoeken.
Niet iedereen doet mindless 10 instances op een dag, dus kan niet alle taktieken uit zijn hoofd weten.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:47
ik neem aan dat je dit niet kan solo-en of wel?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-10 07:26
Je moet 2 personen hebben om een raid groep te maken. Maar je kan het makkelijk solo'en. Er komen in een oneindige stroom dwarfs uit de toren rennen, die kan je zo kapot schieten. Als je een beetje slim gaat staan zijn er 5-6 toren waar dwarfs uit komen rennen, dan hoef je alleen maar een beetje om je heen te schieten met een demolisher :D

Ik had in 20 min de pet bij elkaar verzameld, en ik had nog genoeg tokens om een doos te kopen waar een jurk in zit (helaas een rode).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
RaseriaN schreef op maandag 08 februari 2010 @ 15:56:
Dus,

Heb vandaag besloten om mn Subscription uit te spelen (tot 13 Februari) en er daarna een eind aan te breien.
WoW heeft me altijd geboeid en heb altijd veel plezier eraan beleefd, maar ik spendeer er gewoon teveel tijd aan. Resultaat is dat ik nu een hoop voor school moet inhalen en dat, de tijd die ik heb, dan ook nog eens aan WoW spendeer om te raiden. Logischerwijs vind mijn vriendin dat niet goed en geeft dat ook zo zn problemen ;)

Wie weet.. als school weer op de rit is (en eindelijk klaar, nog 1 jaar) dat ik weer terugkom :)
Pijnlijk besluit en gaat zeker ook wat moeite kosten maarja, IRL > WoW tbh!

Het ga jullie goed lieve medeWoWers/Tweakers/Posters :>

Pijnlijkste is het erkennen van je verslaving.. en dat je, stiekem, alles ervoor opzij zet
Sterkte met afkicken :) Ik ben gisteravond begonnen. Nog even een laatste achievement gehaald (Perma-Peddle ding) en daarna WoW van mn pc gegooid. Vooraf nog even de guildleader van mn bank alt naar een bank alt van mn vriendin gegooid, alle mailboxen leeggehaald en alle nuttige dingen in de guildbank gezet zodat mn vriendin er eventueel nog gebruik van kan maken. 20K gold in de guildbank zal ze ook nog wel ff mee vooruit kunnen mocht ze willen al denk ik dat zij ook binnen niet al te lange tijd het bijltje er bij neer gooit.

Anyway ... ik wens iedereen die nog speelt veel plezier, iedereen die wil stoppen veel sterkte en misschien tot ziens in Cataclysm al zal ik mn "urges" proberen te onderdrukken :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:56

chromeeh

the Gnome

RichardvdD schreef op maandag 08 februari 2010 @ 22:57:
Je moet 2 personen hebben om een raid groep te maken. Maar je kan het makkelijk solo'en. Er komen in een oneindige stroom dwarfs uit de toren rennen, die kan je zo kapot schieten. Als je een beetje slim gaat staan zijn er 5-6 toren waar dwarfs uit komen rennen, dan hoef je alleen maar een beetje om je heen te schieten met een demolisher :D

Ik had in 20 min de pet bij elkaar verzameld, en ik had nog genoeg tokens om een doos te kopen waar een jurk in zit (helaas een rode).
Gister met 2 man op een Demo, gaat perfect, aangezien je als gunner naar achter kunt schieten :)
In no time 20 bracelets bij elkaar.

Vandaag nog maar eens doen, moet nog 2 achieves voor de title :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Kees schreef op maandag 08 februari 2010 @ 15:51:
De groene orbs respawnen terwijl je erin zit, dus wij hadden 5 healers die naar binnen gingen en 8 healers in totaal. De disc priests en rest shaman bleven buiten. Als ik zo'n portal binnenga pik ik er 5-8 orbs uit, waarbij ik redelijk aan dezelfde kant blijf (ik zwem geen rondje zoals anderen wel doen). Als ik er weinig krijg, pech, zolang ik op 1-2s er nog maar eentje oppik (waarbij ik rustig 5s wacht als ik er maar 1 zie).
Wij hebben het met 6 healers gedaan. Drie gingen naar binnen, de rest bleef buiten. Iedere poging om meer healers te gebruiken werd door de healers onmiddelijk naar de prullebak verwezen. Volgens hen kunnen er maximaal 3 mensen naar binnen anders zijn er te weinig orbs.

Uiteindelijk hebben we de dreamwalker wel helemaal tot 100% kunnen healen, maar het was iedere keer kantje boord. Ook de laatste keer werden we helemaal overlopen door de spawns. Meer dan de helft van de raid was dood en we waren een paar seconden van een wipe af toen we de 100% haalden.

Ik heb gisteren weer voorgesteld om de volgende keer met 8 healers te gaan, maar weer afgewezen. Het lijkt er op dat ze geen enkel zicht hebben op wat er gebeurd buiten het healen van de draak. Een opmerking was bijvoorbeeld dat de tanks de spawns maar beter moesten oppikken. Tegen het eind komen er 1-2 mobs (naast de supressors) per deur, beetje moeilijk voor een tank om er zo 4 op te pikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Wat stoppen er opeens veel mensen oO

Anyways, ik moet zeggen dat ik ook wel een dipje heb. Kom online om even wat dingen te doen zoals cooking en fishing daily, daily hc en dan vind ik het weer goed geweest en kom 's avonds weer online voor een eventuele raid. Raiden vind ik nog steeds erg tof, zeker gezien het feit dat we nog meer dan genoeg progression voor de boeg hebben. Maar goed, ik denk dat dat ook wel normaal is ;)
Daarnaast ben ik aangestoken door mijn vriend en die is momenteel druk bezig met Mass Effect 2. Oftewel, die is ook niet superveel online. En juist het samen gamen is zo tof ^^

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-10 15:48
Mik! schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 08:57:
Wat stoppen er opeens veel mensen oO
't is een verslavend en tijdrovend spelletje, ik heb ook het besluit genomen al mijn alts te parkeren inclusief de raidwaardige om de speeltijd met 75% terug te brengen. :>

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Laatst online: 12-09 19:12
NoTimeRemains schreef op maandag 08 februari 2010 @ 22:13:
[...]

Ja cker kan het solo, alleen je moet met een alt van iemand ofzow een raid maken zodat je naar binnen kan, gister heb ik het in ulduar 25 solo gedaan ging prima maar in 10 zal het nog wel harder gaan, ik was alleen al saved omdat onze weekly razorscale was vorige week.

Het gaat wel erg hard had al mn bags zo veel mogelijk leeg gemaakt en had binnen 30 min 610 bij elkaar.

[ Voor 10% gewijzigd door ErwienO op 09-02-2010 09:29 ]

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-10 11:36
Aangezien ik m'n hunter afgestoft heb en d'r middels (eerst wat normals om een kameraad te helpen levelen en daarna) heroics in de triumph gear aan het steken ben vind ik het toch een win-win situatie wat betreft die bracelets. Die zooi dropt regelmatig in de reguliere heroics. Vreemd genoeg dropte er in PoS geen enkele voor me.

Het gaat misschien niet zo snel als UD leegknallen, maar ik gear er iig mijn hunter nog mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Dutchman! schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 09:22:
[...]

't is een verslavend en tijdrovend spelletje, ik heb ook het besluit genomen al mijn alts te parkeren inclusief de raidwaardige om de speeltijd met 75% terug te brengen. :>
Verslavend en tijdrovend is het inderdaad. Heb niet zo zeer de bewuste keuze gemaakt om speeltijd terug te brengen, maar ik merk dat het onbewust wel gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wat het tijdrovend maakt zijn alts :P

Main char:
- 2/3x avondje raiden, (inc de weekly raid)
- af en toe een rondje dailies voor extra gold
- hier en daar een instance run voor achievements/events/daily
- om de 2 dagen een half uurtje AH spelen/glyphs maken voor de rest van het gold

netto is dat niet echt veel speeltijd hoor :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2010 @ 13:35:
Wellicht handig om underarchiever te gebruiken, zeker als je gear wel in orde is.
Dan kom je vanzelf in een leuke pug, mensen die goede pugs organiseren:
Larky, Shamantana, Estetra, zou kunnen dat de namen niet helemaal goed zijn.
Pugs welke je beter niet kan joinen, Postal nederlandse guild.
Shamantana komt me bekend voor, Postal zit mijn shaman in :P (niet actief ofzo).
Ben gister de prijs even flink wezen drukken op LB, samen met oude guild genoot Ulduar ingegaan en uurtje later met 32 bracelets naar buiten lopen. 10g stuk, ik weer happy.

Ook nog een EoE kunnen doen, ze hadden nog wat ranged nodig. Eerst run p1/p2 eitje, helaas p3 wipe, healers waren niet echt toegewezen en de helft ging niet weg uit die aoe lightning. 2de run ging probleemloos, weer 5 frost in de pocket :) Gelukkig precies op tijd, morgen weer nieuwe weekly dacht ik. Nu nog proberen om vanavond andere character in EoE te krijgen (toch even omspecen naar ele ipv enh).

Nog 10 frost en 40 triumph en ik zou in theorie de 5k GS aan moeten tikken. Snap nu hoe SV hunters aan bizare dps komen als ze dmg boost krijgen, in die 50% dmg buff aura met LNL begon ik 11k crits per expl.shot tick te schieten (dat dus 9x).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Owjeih
Euh ja, alts zijn meer een vloek als een zegen imo ;)
Als ik mensen hoor die 4x80's hebben in epic gear dan moet dat idd zeer tijdrovend geweest zijn.
Ik heb mijn main en focus daar volledig op...heb nog een bankchar but that's it ;)

Oja, gisteren was er zo extreem veel lag dat ik alleen mijn cooking quest heb gedaan en daarna ben gelogged. Ik lag al om 22.30u in mijn bed! :o

[ Voor 24% gewijzigd door Owjeih op 09-02-2010 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik merk inderdaad dat er een hoop mensen stoppen, zal wel de tijd van het jaar zijn.

En inderdaad het meest tijdrovende zijn de alts, ik heb 6 lvl 80's en om die een beetje te onderhouden kost een hoop tijd, elke dag daily heroics x 6, ene keer tref je het dat je als healer/tank gewoon bij laatste boss binnenkomt, andere keer heb je een failgroup en vraag je je af hoe bepaalde personen binnen zijn gekomen.

Ben zelf een beetje klaar met raiden, vindt het niet echt leuk meer maar dat komt denk ik door de algehele sfeer in de guild.

Gistermorgen was mijn account restored na een hack op 2 februari, toen ik gister thuis kwam ff gegeten had ben ik maar ff mijn mailbox gaan bekijken, blijkt dat blizz alles dubbel gestuurd heeft.. ik kwam daar pas later achter en had het niet door totdat ik ineens 2 axes vondt hoop items op mijn warrior waren namelijk nog intact kwa gear, dus er zaten 2 tyranical beheaders in mijn mailbox, maarja had ondertussen een groot deel van de meuk al verstuurd/verkocht want moest eigenlijk al veel eerder opruimen en op al mijn chars zaten de banken vol. Wel een beetje met Fury aant klooien nu, is wel anders dan arms zeg, en erg leuke nummertjes vergeleken met arms, fury wordt denk ik mijn nieuwe MS.

Er zal wel ergens wat fout gegaan zijn, misschien door het idiote aantal mails dat ik gekregen had, enige verschil tussen de mails was dat er op sommige mails een 89dagen expiry date opzat, en bij andere helemaal niets. Ook items die eerst soulbound waren zijn nu weer BoE.

Ik heb er al een ticket van gemaakt maar toen ik erover vroeg vertelde de GM me : Another GM will contact you, geen doei of dag en was ineens weg... laat het er wel bij zitten dan, apart dat als je voor zoiets een ticket aanmaakt je echt binnen 5 minuten een GM hebt, maar als je iets anders hebt je makkelijk een week kan wachten.

En over wowdetox.com je bent er zelf bij, ik speel gemiddeld 3 misschien 4 avondjes per week, van een uur of half 7-7 tot 11/half 12 en als er een raid is waar ik dan in zou zitten ben ik gewoon weg om een uur of 11.
Een vriend van mij staat niet zo sterk in zijn schoenen, hij kwam thuis om 5 uur, nam z'n eten mee naar de computer kamer, en bleef daar zitten tot een uur of 2 en dat bijna de hele week.
Nogmaals je bent er zelf bij, het moet leuk blijven, toen ik ziek thuis zat en niets mocht heb ik wel flink geraid aangezien je dan toch iets moet doen en tellsell is ook niet alles :P, nu is dat wel anders in het weekend speel ik alleen maar op zondag ik maak het niet laat.

Het is een verslavend spel, maar dat waren EQ1/2, Daoc, Ragnarok, SW:G en nog vele andere ook.
Naar mijn idee ligt het gewoon aan de persoon die het speelt, tuurlijk zat ik vroeger ook weleens later om toch ff dat laatste leveltje te halen in Digger of Xenon, nu vindt ik het wel best, morgen weer een dag.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
sabriel schreef op maandag 08 februari 2010 @ 21:48:
[...]
wacht jij elke keer 3min als iemand dat vraagt omdat hij taktieken op moet zoeken.
Niet iedereen doet mindless 10 instances op een dag, dus kan niet alle taktieken uit zijn hoofd weten.
Ik doelde hiermee op de raidleider, jij dus als je een raid opzet, je kan op z'n minst de abilities een keer doorlezen en open zetten in je browser in tabbladen. dan kan je voordat je het encounter begint nog even snel door de lijst heengaan en eventueel doorgeven aan je raid aangezien er altijd mensen in zitten die een boss nog nooit gedaan hebben.

Als jij of ik of iemand anders ooit een baas 1x gedaan hebt, of als je goed bent (ik niet) alleen al het filmpje hebt gezien kan je voor je halen hoe het encounter werkt. En ja, een raid leider hoort dat te weten eigenlijk de raid members ook maar ervaring leert dat de meeste de moeite niet nemen om tactieken door te lezen.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

SinergyX schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 09:42:
Ook nog een EoE kunnen doen, ze hadden nog wat ranged nodig. Eerst run p1/p2 eitje, helaas p3 wipe, healers waren niet echt toegewezen en de helft ging niet weg uit die aoe lightning. 2de run ging probleemloos, weer 5 frost in de pocket :) Gelukkig precies op tijd, morgen weer nieuwe weekly dacht ik. Nu nog proberen om vanavond andere character in EoE te krijgen (toch even omspecen naar ele ipv enh).

Nog 10 frost en 40 triumph en ik zou in theorie de 5k GS aan moeten tikken. Snap nu hoe SV hunters aan bizare dps komen als ze dmg boost krijgen, in die 50% dmg buff aura met LNL begon ik 11k crits per expl.shot tick te schieten (dat dus 9x).
Als je echt leuke numbers wilt zien roll je je serpent sting met 2 sparks en t10 2-set proc in MM ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:43
Gisteravond even flink wat rondjes door de dwarfs gereden in Ulduar. Heerlijk om al die bracelets binnen te zien spammen :D
Heb nu op mijn 2 mainchars de pet en alle andere dingen die je moet kopen.

Hoe zit het precies met die Pity the fool achievement?
Moet je nu 5 of 6x zo'n doos kopen voor 10 bracelets? Ik had er ff 1 gekocht en uitgetest maar toen was ik m ook alweer kwijt ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inferno schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 10:21:
[...]
Als je echt leuke numbers wilt zien roll je je serpent sting met 2 sparks en t10 2-set proc in MM ^^
T10, enkel iets om van te dromen :P (kosten 60/95 per item ofzo? Kosten me al weken om er 60 binnen te halen :P).

Of bedoel je de crit ability van serpent sting? Dat is T9 bonus (T10 is 5% autoattack kans op 15% dmg buff en 5% op serpent/wyvern sting voor 20% attackpower bonus op 4set).
DrFlash schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 10:14:
Ik doelde hiermee op de raidleider, jij dus als je een raid opzet, je kan op z'n minst de abilities een keer doorlezen en open zetten in je browser in tabbladen. dan kan je voordat je het encounter begint nog even snel door de lijst heengaan en eventueel doorgeven aan je raid aangezien er altijd mensen in zitten die een boss nog nooit gedaan hebben.
En jij denkt dat uberhaubt iemand mij joined als ik een ICC pug opstart?

Mn andere characters boeien mij niet al te veel, speel nu te weinig om zelfs nu elke dag de frost emblems binnen te slepen, of uberhaubt rested exp op te maken op de overige characters.

[ Voor 41% gewijzigd door SinergyX op 09-02-2010 10:35 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:09

Wootlock

Evilution

[...]
Werkt ook tof voor een lock, alleen als je soulshatter op CD is heb je een groot probleem ;(
Chaosbolt crits van 30k :9~

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Laatst online: 16:36

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Lief dagboek,

Ik vermaak me prima op mijn Belf pala Compactflash! Op level 20 kreeg ik een class quest voor een polearm die beter is dan de 2H sword die je van de eind-quest in Ghostlands kunt krijgen (Blood-Tempered Ranseur tegen Sin'dorei Warblade). Het scheelt dat je tegenwoordig niet meer de hele wereld over hoeft te rennen als je een instance in wilt, scheelt een boel tijd. Voor deze class quest zijn items nodig die je in SFK (kistje) en RFC (boss) moet halen en daarnaast een item dat van mobs vlak buiten BFD dropt en een item dat je van een lijk moet plukken in Ghostlands. BFD moest ik zelf heenreizen omdat ik dus net buiten de instance moest zijn; meteen een paar flightpads opgehaald en het item dropte al van de eerste kill. Meteen daarna popte de queue voor SFK, waar ik in een vreselijk onbeschofte (pug) groep terecht kwam: tank die chain pullde terwijl de healer dood of OOM was (kon wel bijspringen met healen maar ik was mee als dps en ik ben als retri toch al zomaar door mijn mana heen). Warlock die zijn imp op aggressive heeft staan. Rogue die need rollt op cloth, wint en daarna de instance verlaat :X ten koste van de healer die helemaal freakt. Op het moment dat de rogue 'm peert staan we vlak voor de eindbaas en de tank pullt daarna rustig; geen zin om te wachten op een nieuwe dps. De healer loopt nog te freaken over z'n cloth item en heeft niet door dat de tank heeft aangevallen; tank dood en ik dood en warlock dood, alleen healer staat nog maar durft niet dichtbij genoeg te komen voor een res. Wij 3 corpse runnen, ondertussen komt er een hunter bij de party. Met 4 lopen we richting eind, maar de tank neemt een verkeerde afslag (achter ons, we hebben het niet eens door) en komt vlak na de stallen terecht in een deel van het kasteel dat we niet hebben gecleard (daar zit zo;n gang met een boel van die worgen die je over kunt slaan). Tank dood, hunter begint te freaken: "FFS tard healer, heal the fucking tank, now he died" maar de healer stond dus bij de eindbaas :') en begon rustig terug te schelden en vloeken. Hunter probeert de healer te kicken en dat lukt niet. Ik res de tank en heal hem terwijl we alsnog die gang clearen en 5 minuten later hebben we ook de eindbaas neer. Healer alsnog blij met z'n robe of arugal of hoe dat ding heet.
Het is dat ik een hekel heb aan mensen die de party laten stikken zodra ze hebben wat ze nodig hebben maar achteraf had ik na de stallen al moeten leaven... Maar goed, ik heb zelf wel meegemaakt dat iemand die joint als tank in HoR de party verlaat na z'n QuelDelar quest item te hebben... Ik heb er weinig zin in om me zo te gedragen tbh.

Hoe dan ook; van de claim dat alliance = kiddies en horde = volwassen blijft echt niks over, zo bar als dit heb ik het alliance-side nog nooit meegemaakt :X

Terug in Ghostlands kwam ik een lvl16 priest tegen die nog een aantal group quests moest en die had ik ook nog in mijn log staan. In no-time die group quests ge2mand waarbij ik tankte en dps'te en hij dps'te en healde. Daarna zou hij RFC joinen als healer en die moest ik dus ook nog voor mijn polearm. Binnen 2 seconden hadden we een party! Tien minuten later stonden we alweer buiten. Voor de class quest moet je ergens een altaartje activeren, komt er een demon die je sloopt voor je q item. Grappig genoeg hadden geen van de anderen (die allemaal al meerdere horde toons hadden geleveld en vaak RFC in waren geweest) die demon ooit gezien dus in het begin was het allemaal van "There's no such thing here, I'm 100% sure. You're mistaken, must be someplace else" en aan het eind "That was cool, never knew about it!"

Anyways, uiteindelijk mijn polearm kunnen incasseren en omdat ik die de komende 10 levels misschien niet vervang heb ik mezelf getracteerd op een Fiery Weapon chant; staat mooi en meteen nog meer dps (pallies zijn trouwens toch al vrij overpowered op dit level merk ik, ik solo elites makkelijker dan ooit).

Uiteindelijk de laatste paar quests gedaan in Ghostlands (lvl22 gedingd) en nu is alles daar klaar. Thrall heeft inmiddels de Bloodelves verwelkomd als volwaardig deel van de Horde en ik denk dat ik zijn troepen maar eens ga helpen in Ashenvale.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
SinergyX schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 10:31:
En jij denkt dat uberhaubt iemand mij joined als ik een ICC pug opstart?

Mn andere characters boeien mij niet al te veel, speel nu te weinig om zelfs nu elke dag de frost emblems binnen te slepen, of uberhaubt rested exp op te maken op de overige characters.
Ik weet niet hoe dat bij jou zit, maar ter vergelijking, mijn 4 dagen geleden 80 gedingde DK in een alt/leveling guild had binnen 20 minuten een volle groep voor naxx, hij loopt in blauwtjes en een paar ilvl 200 items (nu ook wat hogere al) met een gemiddeld ilvl van 166 op dit moment. het ligt totaal aan jezelf hoe je erin gaat.

M'n lock met voornamelijk ToC gear komt in elke pug en daarmee kan ik ook ToC/ICC pugs starten die binnen enkele minuten vol zitten, en dan ben ik nog best streng ook (geen GS, maar wel check voor enchants/gems etc. je moet weten waar je mee bezig bent)

Je moet uiteraard wel zelf zorgen dat je je gear etc geregeld hebt en klaar bent voor ICC voordat je daarvoor een pug opstart, maar dan kan makkelijk door heroics/naxx/ulduar/toc

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Ras en redfoxert: gl met stoppen en veel plezier met de vrije tijd :)

Gisteren zelf niet veel gedaan, lekker relaxed gekookt en daarna een paar daily heroics. Iemand vroeg nog mensen voor de daily hc, had nog een alt unsaved dus zo gezegd zo gedaan, FL lag ook zo plat.

Daarna m'n paladin altje (lvl 66) prot gespecced om eens te kijken of dat beter gaat in de instance queue. En ja hoor, zoals op m'n main, 5 sec een groep! Eerst Crypts en dat ging eigenlijk heel goed (ondanks dat ik m'n weaponskill in de 10 mins ervoor pas naar de 250 had gekregen), spul op de vloer en holy en da's eigenlijk al genoeg :+
Toch nog snel eentje extra gedaan, het werd Mana tombs deze keer, en ook daar waren we in minder dan 20 minuutjes doorheen. Leuk zo'n prot pally :)
Owjeih schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 10:09:
Euh ja, alts zijn meer een vloek als een zegen imo ;)
Als ik mensen hoor die 4x80's hebben in epic gear dan moet dat idd zeer tijdrovend geweest zijn.
Ik heb mijn main en focus daar volledig op...heb nog een bankchar but that's it ;)

Oja, gisteren was er zo extreem veel lag dat ik alleen mijn cooking quest heb gedaan en daarna ben gelogged. Ik lag al om 22.30u in mijn bed! :o
Neuh valt best mee. Ik heb 3 van mijn 80s tegelijk geleveled, lekker rustig en relaxed toen TBC net uit was en m'n main net een week 80 was (ze waren allemaal vol rested). Als je dat afwisselt kun je 't op je gemak doen en toch elk uur dingen :)

Epics... pff da's helemaal piss easy tegenwoordig. De guild is ook redelijk actief denk dat we zo'n 6-8 ICC10 runs doen per week dus je kunt altijd wel ergens een keer met je alts mee als je wilt. Zonder actief guild is dat wel wat lastiger ja maar ook dan heb je in notime een 232 set bij elkaar.

[ Voor 40% gewijzigd door porn* op 09-02-2010 11:00 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Ossi schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 10:28:
Moet je nu 5 of 6x zo'n doos kopen voor 10 bracelets?
Ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Ossi schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 10:28:
Hoe zit het precies met die Pity the fool achievement?
Moet je nu 5 of 6x zo'n doos kopen voor 10 bracelets? Ik had er ff 1 gekocht en uitgetest maar toen was ik m ook alweer kwijt ><
Ligt er volledig aan. Je kunt gebruik maken van iemand anders z'n fool. Je kunt dus prima samenwerken met iemand anders. Ik heb nu locaties gehad en maar 1 fool gebruikt. Mazzeltje in bg ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:09

Wootlock

Evilution

DrFlash schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 10:40:

Je moet uiteraard wel zelf zorgen dat je je gear etc geregeld hebt en klaar bent voor ICC voordat je daarvoor een pug opstart, maar dan kan makkelijk door heroics/naxx/ulduar/toc
En dit beseffen de meeste PuG Raidleaders niet. ze hebben (over het algemeen) geen ervaring met die instance run die ze opzetten. Gear is vaak onder de maat (maar wel in /2 zeggen: GS 5200+ or no invite :')) kortom; ze willen gewoon een boost ;)
Daarom is er op de server waar ik speel, Aggramar een soort van "Elite" channel.
Hier zitten veelal mensen van topguilds in. Deze pugs doen dan ook ToTGC10/25 Ulduar mount runs en zijn over het algemeen altijd succesvol. Waarom ? Omdat de mensen die de pug starten hebben kennis van de class die ze spelen en kennis van de instance die ze in gaan :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 09:27
Wootlock schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 10:57:
[...]

En dit beseffen de meeste PuG Raidleaders niet. ze hebben (over het algemeen) geen ervaring met die instance run die ze opzetten. Gear is vaak onder de maat (maar wel in /2 zeggen: GS 5200+ or no invite :')) kortom; ze willen gewoon een boost ;)
Daarom is er op de server waar ik speel, Aggramar een soort van "Elite" channel.
Hier zitten veelal mensen van topguilds in. Deze pugs doen dan ook ToTGC10/25 Ulduar mount runs en zijn over het algemeen altijd succesvol. Waarom ? Omdat de mensen die de pug starten hebben kennis van de class die ze spelen en kennis van de instance die ze in gaan :)
Ik had het er nog over met mijn RL gisteren, dat hele GS en achievement gedoe komt van realms waar PuG raids normaal zijn, de kleine kindjes gaan daar weg, levelen op een andere realm en beginnen die stierenpoep daar. Oplossing: geen aandacht aan schenken... wat doen de meesten?: schenken aandacht eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
Wootlock schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 10:57:
[...]

Ik ben daarom nooit te beroerd om zelf een raid te leiden, daar ik wel lees over encounters en ook de meeste ondertussen we heb gezien kan ik vrij goed de tactieken uitleggen.
Ikzelf speel voornamelijk op Lightbringer, zit daar met m'n main in de nr1 (op het moment) alliance guild. Bij ons hebben we niet iets van een elite kanaal maar de meeste mensen in de grote raid guilds kennen elkaar wel, aan de andere kant hoef ik op m'n main eigenlijk nooit te puggen en m'n alts zitten in een andere guild.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:49

ShadowBumble

Professioneel Prutser

DrFlash schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 11:15:
Ikzelf speel voornamelijk op Lightbringer, zit daar met m'n main in de nr1 (op het moment) alliance guild. Bij ons hebben we niet iets van een elite kanaal maar de meeste mensen in de grote raid guilds kennen elkaar wel, aan de andere kant hoef ik op m'n main eigenlijk nooit te puggen en m'n alts zitten in een andere guild.
Bij ons ook geen apart kanaal maar gewoon wishpers tussen de guilds, werkt het beste.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:39

Snuffel

Vroem!

Hoe dan ook; van de claim dat alliance = kiddies en horde = volwassen blijft echt niks over, zo bar als dit heb ik het alliancehorde-side nog nooit meegemaakt
typo.. :)

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2lcv9mx.jpg

Pet van SFK event boss gewonnen :). Nu op de mount na alle items van die gast! En de 115 pets aangetikt, gaat best hard zo.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Helemaal geen typo. Het stereotiepe beeld is dat het er aan horde-side volwassener aan toe gaat dan aan alliance-side. Maar zo erg als ik gisteren meemaakte in een pug aan horde-side heb ik het aan alliance-side echt nooit meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-10 09:15
Gisteren de laatste achievements voor de love is in the air meta gehaald. Meteen toen ik deze gecomplete had kreeg ik "What a longe strange trip is has been"!

Violet Proto Drake!!! Eindelijk!!! 310% fly speed!

Verder nog met de guild onze laatste tries opgemaakt op blood queen en Dreamwalker 25 man. Blood queen ging soms best aardig, beste try was op 20%, maar toen hadden we maar 14 vampires :( 2 mind controlled bij de laatste bite)

De kill zit er aan te komen. Hoe doen jullie de bite order en planning? Wij stellen de eerste bite uit zo lang mogelijk om na de fear de volgende 2 mensen te moeten biten. Eerst zijn Shadow priests (verspreid in groepen) aan de beurt en daarna de hoogste DPS.

Daarna toen de tries op waren zijn we naar dreamwalker gegaan. Iedere keer rond 80% ging het mis. Teveel adds en daardoor een raid wipe. Heeft iemand tips voor deze fight?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Wat bedoel je met rollen? Achter elkaar blijven schieten?
En waarom zou je dat willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DrFlash schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 10:40:
Ik weet niet hoe dat bij jou zit, maar ter vergelijking, mijn 4 dagen geleden 80 gedingde DK in een alt/leveling guild had binnen 20 minuten een volle groep voor naxx, hij loopt in blauwtjes en een paar ilvl 200 items (nu ook wat hogere al) met een gemiddeld ilvl van 166 op dit moment. het ligt totaal aan jezelf hoe je erin gaat.
Bij mij is het simpel, ik besteed er geen tijd meer aan. Naxx is imho een iets ander caliber dan een ICC, zeker als je zelf de ballen verstand er van hebt (buiten dus hoe ranged z'n werk moet doen - dat is eigelijk in elke raid), mijn shaman was relatief snel gegeared via HC's (triumphs) en een puur mazzel party naar ICC HC's, waar ik met blue's en wat epic toch alles heb kunnen healen. Mijn tank heb ik gewoon berg gold tegen aangegooid en ik was 'HC waardig', daarna is het kwestie van instant parties van de randoms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
Carnagy schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 11:23:
Verder nog met de guild onze laatste tries opgemaakt op blood queen en Dreamwalker 25 man. Blood queen ging soms best aardig, beste try was op 20%, maar toen hadden we maar 14 vampires :( 2 mind controlled bij de laatste bite)

De kill zit er aan te komen. Hoe doen jullie de bite order en planning? Wij stellen de eerste bite uit zo lang mogelijk om na de fear de volgende 2 mensen te moeten biten. Eerst zijn Shadow priests (verspreid in groepen) aan de beurt en daarna de hoogste DPS.

Daarna toen de tries op waren zijn we naar dreamwalker gegaan. Iedere keer rond 80% ging het mis. Teveel adds en daardoor een raid wipe. Heeft iemand tips voor deze fight?
Wij hebben toevallig gisteren de queen neergehaald, ging ongeveer als volgt:

de RL had een macro gemaakt voor de laatste bite ronde (8->16), de rest noemde hij gewoon op on-the fly. Bij de eerste 8 zaten ook de mensen met de meeste burst damage dus altijd iemand van hun kreeg de eerste bite, daarna was het als range bite kreeg-> range naar melee, daarna melee->melee en range->range aan de andere kant van de ruimte. etc.
Als melee als eerste bite kreeg was het melee->melee en dan melee->range 1ne kant/melee->range andere kant etc.

Wat betreft dreamwalker, Wij doen het met 6 healers (5.5) waarvan er 4 de portal in gaan en 2 de raid blijven healen. 2 tanks en de rest DPS. de DPS wordt opgesplitst in 2 groepen met een gelijk aantal melee/ranged in elke groep, 2 interrupters in elke groep ook om de mage ice bolts te interrupten... Tanks pakken alleen de abominations/zombies op, DPS nuked de rest zo snel mogelijk in deze volgorde Skellie->evokers->mage->de rest.. Waarbij de interrupters altijd op de mages blijven zolang die in leven zijn. Zo wordt de raid nooit slowed door het ijs en is het vrij simpel de benodigde DPS te halen om niet overrun te worden voor een paar minuten, in die tussentijd is het aan de healers om genoeg stacks te krijgen en houden en de baas te healen.

[ Voor 22% gewijzigd door DrFlash op 09-02-2010 11:41 ]

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
We gaan weer een GS discussie starten? ;)

GS is nu eenmaal een feit net als achievements. Voor veel RL's een aanduiding of een persoon wel of niet aan bepaalde gear eisen voldoet, zoals achievements een aanduiding is of iemand kennis heeft van de instance. De addon is naar mijn mening niet volledig aangezien het al geen rekening houd met enchants en gems. Achievements zijn ook niet altijd een aanduiding of iemand oplettend is en kennis heeft van alle facetten van een bepaalde instance want ze kunnen altijd gecarried zijn naar hun achievement.

Armory en je eigen gezonde verstand zou ook een evaluatie kunnen maken van een persoon die solliciteerd naar een plek in de pug raid. Het kost alleen meer moeite en tijd en daarom is GS zo populiar. Er hangt nu een score aan jou persoon waar RL's gebruik van kunnen maken om je te evalueren, het is aan hun om te bepalen wat de minimum eis is die zij er aan stellen. Persoonlijk zou ik eerder de voorkeur geven aan een addon als Elitist Group. Dit doet hetzelfde als GearScore alleen daarbij neemt het ook enchants en gems mee en kan er gezien worden hoeveel keer iemand een bepaalde instance in is geweest. Ik heb het zelf nog niet gebruikt omdat ik nog niet de ervaring heb om een pug groep te leiden door de instances waar ik momenteel voor schiet (icc10).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:42
Dus,

Heb vandaag besloten om mn Subscription uit te spelen (tot 13 Februari) en er daarna een eind aan te breien.
WoW heeft me altijd geboeid en heb altijd veel plezier eraan beleefd, maar ik spendeer er gewoon teveel tijd aan. Resultaat is dat ik nu een hoop voor school moet inhalen en dat, de tijd die ik heb, dan ook nog eens aan WoW spendeer om te raiden. Logischerwijs vind mijn vriendin dat niet goed en geeft dat ook zo zn problemen ;)

Wie weet.. als school weer op de rit is (en eindelijk klaar, nog 1 jaar) dat ik weer terugkom :)
Pijnlijk besluit en gaat zeker ook wat moeite kosten maarja, IRL > WoW tbh!

Het ga jullie goed lieve medeWoWers/Tweakers/Posters :>

Pijnlijkste is het erkennen van je verslaving.. en dat je, stiekem, alles ervoor opzij zet
ALLIANCE MADE YOU WEAK !!!

succes iig en tot volgend jaar : D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gearscore was eerder, ondanks dat EG beter is, dus dat is inmiddels de standaard geworden.

En het is maar voor de time being, cataclysm gaat alles op de schop en kunnen ze weer wat nieuws bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
deTwisj schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 11:38:
We gaan weer een GS discussie starten? ;)
Die liep nog ;)
GS is nu eenmaal een feit net als achievements.
--Snip--
Dat is helemaal aan jezelf, daarom zei ik dus dat je best zelf een raid kan opstarten als je een beetje gezond verstand heb kan je heel makkelijk de encounters opzoeken en met EG / pugchecker.com bij de hand even controleren wie je in je raid groep haalt.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 06-10 13:59
/patpat

Zeker een goeie keuze! Ik herken dat ook erg sterk, en dat is de voornaamste reden dat ik niet raid: dan ga ik daar te veel dingen voor opzij zetten. En je vriendin 'opzij' zetten voor een computerspelletje is hoe dan ook fout.
junglebeast schreef op maandag 08 februari 2010 @ 16:32:
Verkoop je ze gewoon via trade ofzo.. want je kunt ze niet op de AH zetten..
Yup. Zit ziek thuis en heb gister in een paar uur alle love fool achievements gehaald, inclusief de pet. Had er nog 9 over en meld ff in /2 dat ik die wil verkopen voor 20g per stuk. Meteen 2 whispers. Kennelijk heeft niemand door hoe makkelijk die te farmen zijn.
NoTimeRemains schreef op maandag 08 februari 2010 @ 22:13:
Jawel. Je moet alleen ff iemand hebben om een raidgroup te starten maar die kun je daarna kicken. Gewoon een demolosher pakken en die dwarves killen. Die blijven komen en je hebt in 20m je bags vol.
Mik! schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 10:55:
Ligt er volledig aan. Je kunt gebruik maken van iemand anders z'n fool. Je kunt dus prima samenwerken met iemand anders. Ik heb nu locaties gehad en maar 1 fool gebruikt. Mazzeltje in bg ^^
Vertel je me nu! :(

Heb er ook nog eens een verspild omdat ik dacht dat je het ook buiten Naxx kon doen bij de summoning stone.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
Hydra schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 11:54:
Yup. Zit ziek thuis en heb gister in een paar uur alle love fool achievements gehaald, inclusief de pet. Had er nog 9 over en meld ff in /2 dat ik die wil verkopen voor 20g per stuk. Meteen 2 whispers. Kennelijk heeft niemand door hoe makkelijk die te farmen zijn.
Dus je bent ziek maar zit wel paar uur achter de computer spelletje te doen?

Als ik ziek ben heb ik echt geen zin om paar uur wow te doen.
Als ik daar wel zin in heb, of dat kan volhouden ben ik niet ziek genoeg en ben ik aan het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Gekheid schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 12:12:
Flinke keelontsteking, voel me echt niet lekker, maar moet toch wat doen he? D'r is ook niet bepaald wat op TV zo overdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Owjeih
[...]

Als ik daar wel zin in heb, of dat kan volhouden ben ik niet ziek genoeg en ben ik aan het werk.
Tuurlijk wel!
Zelfs met koorts kan je rustig wat wow'en. Niet raiden waar je scherp moet zijn, maar wat dailies of quests kan je toch afwerken of niet soms?

Trouwens...ik vind het schandalig als collega's ziek komen werken. Voor je het weet steek je er een paar aan en dan is de impact véél erger ;)

Bij ons wordt er soms zelfs aangeraden om thuis te blijven bij een flinke verkoudheid. En terecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
[...]

Toch blij dat moeder overste even haar bericht doet. Dat moet Hydra toch lekker zelf weten?

Hele dag in bed liggen word je ook lekker scherp van ;-)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
Owjeih schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 12:31:
[...]

Tuurlijk wel!
Zelfs met koorts kan je rustig wat wow'en. Niet raiden waar je scherp moet zijn, maar wat dailies of quests kan je toch afwerken of niet soms?

Trouwens...ik vind het schandalig als collega's ziek komen werken. Voor je het weet steek je er een paar aan en dan is de impact véél erger ;)

Bij ons wordt er soms zelfs aangeraden om thuis te blijven bij een flinke verkoudheid. En terecht!
Ik probeer het altijd eerst, liever verschijnen en dan alsnog gaan als het nodig is dan afbellen van te voren, maar goed zo zie ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
[...]

Tuurlijk wel!

Of! Een behoorlijke laptop met hoge koorts! Een flesje erbij met water en een positie waarmee je zo uit bed kan vallen als je niet kan opstaan, SUCCES! En als de koorts over is kan je thuis blijven met een gebroken rug :+ Ik heb levels gehaald vorige week toen ik koorts had, ging heel makkelijk!

En altijd goed om toch eventjes te proberen, gaat het echt niet, of stik je bijna met het hoesten, blijf je thuis.

[ Voor 6% gewijzigd door ItMeAedri op 09-02-2010 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Owjeih
Gekheid schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 12:37:
[...]

Ik probeer het altijd eerst, liever verschijnen en dan alsnog gaan als het nodig is dan afbellen van te voren, maar goed zo zie ik het.
Ja dat is natuurlijk vaak goed, om toch te laten zien dat je echt ziek bent + de moeite doet om te komen werken ;)

Zolang je dan maar vroeg weer doorgaat imo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Ik moet eerlijk zeggen dat alts erg leuk kunnen zijn, gearen is even lastig maar als je lekker op dreef bent kun je er een hoop plezier aan beleven, zeker als je de moeite neemt om een prof te levelen kost tijd/geld maar kun je ook je andere chars mee helpen.

Wat ook leuk is vindt ik, de afwisseling, caster/melee healer/tank geen zin om te tanken ga ik healen, geen zin in healen/tanken kan ik kiezen tussen melee/ranged dps. Ook leer je de andere classes kennen wat handig is voor b.v. raidleaders. In mijn geval laat het opties open voor andere guilds, ik kan terecht in meerdere guilds omdat ik kan kiezen waarmee ik apply of wat er nodig is.

En omdat het nu zo makkelijk is om gear te krijgen, als ik kijk naar mijn warrior zit ik met ~1 dag op lvl 800 spelen al in 5/5 T9 gear, 1,5 dag totaal en ik heb eigenlijk alles wat nuttig was. Het is inderdaad TE makkelijk, in classic duurde het levelen langer, goede gear was moeilijker te krijgen, en wow was overall moeilijker.

Ik heb bijna alle profs in eigen huis, wat betekent dat ik eigenlijk alles zelf kan maken behalve BS daar ben ik rustig aan mee bezig. Het is echt niet zo dat ik alle secundaire profs level, kheb wel op 3 chars cooking maar dat kwam puur door dat pilgrim world event. Fishing heb ik ook maar op 1 char puur omdat het nu zo makkelijk is van 50 ->400 in de fontijn in dalaran puur tussen de random HC's door.

Kortom alts kunnen leuk zijn zolang je er maar niet 'mains' van maakt dan ben je verkeerd bezig.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Dat ook. Komt nog eens bij dat ik een aantal dagen bij een klant zit en die het niet erg op prijs stellen als je daar een berg zit te snotteren en een beetje bleekjes voor je uit zit te staren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Gekheid schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 12:37:
[...]

Ach als je een paar keer met 40 graden koorts word weggestuurd onder het motto wat doe jij hier leer je het vanzelf, ik ga ook altijd naar me werk tenzij ik kotsend boven de pot hang anders ben ik gewoon opwerk, en dan is het hun keus of ze me weg sturen of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Hydra schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 11:54:
Vertel je me nu! :(

Heb er ook nog eens een verspild omdat ik dacht dat je het ook buiten Naxx kon doen bij de summoning stone.
Sorry :( Hopelijk wel een tip voor mensen die de achievement nog wel moeten ;) Oh, enne beterschap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
prutser001 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 12:42:

En omdat het nu zo makkelijk is om gear te krijgen, als ik kijk naar mijn warrior zit ik met ~1 dag op lvl 800 spelen al in 5/5 T9 gear, 1,5 dag totaal en ik heb eigenlijk alles wat nuttig was. Het is inderdaad TE makkelijk, in classic duurde het levelen langer, goede gear was moeilijker te krijgen, en wow was overall moeilijker.
in 1 dag.. en jij hebt verder helemaal niets te doen? Ik heb in 1 weekend een gearscore van 4200 weten te behalen. EN dat was al best veel gespeeld. Weet niet hoe jij speelt, maar zoals jij het afschilderd speel je 24 uur per dag wow. want 210 emblems farm je niet zo ff.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb dit weekend toch nog is leuk wat oude instances gedaan

SSC
TK
MH
BT

In een avondje met ze 9e haha, Priestje gegeared met T6 (5pieces) en wapen en ofhand en nice necklace en back en trinkets.
Nu nog 2 items van sunwell en ik heb me fishing set klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 12:50:
in 1 dag.. en jij hebt verder helemaal niets te doen? Ik heb in 1 weekend een gearscore van 4200 weten te behalen. EN dat was al best veel gespeeld. Weet niet hoe jij speelt, maar zoals jij het afschilderd speel je 24 uur per dag wow. want 210 emblems farm je niet zo ff.
Met gemiddeld 6 emblems per instance, als tank zijnde instant toegang, 20 mins gemiddeld per instance, komt dat neer op (210/6=)35*20=700minuten = 11.6 uur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Daar gaan dus een hoop mensen de fout in, speeltijd en tijd zijn 2 verschillende dingen, ik kan over 1 jaar 1 dag wow gespeeld hebben uitgesmeerd met afentoe een uurtje. ik kan ook 24 uur achter mijn pc hangen en hetzelfde doen.

Op mijn warrior begon ik al met 22 EoT omdat je die ook krijgt tijden random normal, patchwerk was weekly raid, dat is 5 extra, random heroics, bosses+2extra je bent er echt zo. Krijg je Occulus is het helemaal prijs.

Kortom 210 Emblems of Triumph klinkt als 'heel veel' maar je hebt het zo bijelkaar gefarmed denk dat ik er 4 avondjes over gedaan heb. Dus van ~half7 tot half 11/11 uur. Dus daarom zeg ik dat het veeeeeelste makkelijk is.

En inderdaad als tank duurt het ~5 tot 25 seconden tot je een groep hebt, als dps kan het langer duren ~10 minuten. Er is gewoon een ENORM tekort aan tanks, daarom heb ik ook 2 tank classes(Warrior/DK binnenkort een druid erbij). En ja soms zit er gewoon iemand in queue die afk is ofzo, of je gaat instance in en er is er gelijk 1 disconnected. Maarja ik heb niet echt haast in de tussentijd chat ik wel lekker hoor en een beetje ouwehoeren op mumble..

[ Voor 25% gewijzigd door prutser001 op 09-02-2010 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

SinergyX schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 13:06:
[...]

Met gemiddeld 6 emblems per instance, als tank zijnde instant toegang, 20 mins gemiddeld per instance, komt dat neer op (210/6=)35*20=700minuten = 11.6 uur :)
Langste inderdaad wat ik gewacht heb op mijn main ( Warrior Tank ) is denk ik 30 seconden geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
ShadowBumble schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 13:23:
[...]

Langste inderdaad wat ik gewacht heb op mijn main ( Warrior Tank ) is denk ik 30 seconden geweest.
:o dat is lang! Ik zou een server transfer doen :) Voor mijn pali tank is het instant group, alleen zit er altijd weer 1 dps tussen die niet reageert... slackers.
Ik heb 1x gehad dat ik mee mocht als healer toen ik als tank/healer had gesigned, wist niet wat me overkwam :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ossi schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 13:28:
:o dat is lang! Ik zou een server transfer doen :)
Je weet dat de random dungeon finder cross-server is? ;)
Of zit ik nu erg te happen? :P
prutser001 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 13:22:
Kortom 210 Emblems of Triumph klinkt als 'heel veel' maar je hebt het zo bijelkaar gefarmed denk dat ik er 4 avondjes over gedaan heb. Dus van ~half7 tot half 11/11 uur. Dus daarom zeg ik dat het veeeeeelste makkelijk is.
Maar wat is daar nu het probleem? Je vind het niet eerlijk dat andere zo 'makkelijk' aan hun gear komen? Het is een kiddy game geworden en dat is niet leuk? Het is onterecht dat mensen 'zeuren'? (situatie afhankelijk - sommige classes kunnen eenmaal geen tank spelen).

Voor mening speler is 1,5 /played alsnog bizar veel, je praat hier over 36 uur. Met 2 uur per dag is dat al bijna 3 weken, en dat noem ik al flink wat dedication als je dat elke dag doet. En dan ga ik niet eens frost-setjes aanhalen, want dan praat je maanden.

[ Voor 62% gewijzigd door SinergyX op 09-02-2010 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

[...]

:o dat is lang! Ik zou een server transfer doen :) Voor mijn pali tank is het instant group, alleen zit er altijd weer 1 dps tussen die niet reageert... slackers.
Ik heb 1x gehad dat ik mee mocht als healer toen ik als tank/healer had gesigned, wist niet wat me overkwam :D
Ik zei langste en das werkelijk 1x voor gekomen om half 4 's nachts >:) voor de rest altijd instant inderdaad, soms mis ik met dat soort dingen wel eens mijn oude Server/battlegroup ( EU-Turalyon ,BG3 ( Cyclone )) omdat er 's nachts gewoon geen raids zijn of wat dan ook, en dan haal ik nooi de top server guilds meer puur omdat mijn attendance niet hoger zal zijn dan 2x per week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-10 11:36
Voor mijn pali tank is het instant group, alleen zit er altijd weer 1 dps tussen die niet reageert... slackers.
Tja, mensen die queuen en gaan koken/schijten/hond uitlaten of wat dan ook, die krijg ik ook genoeg.

Moet zelf wel toegeven dat ik op mijn pally nog nooit een random heroic als DPS heb mogen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-10 19:38
[...]

Meestal ga ik als alleen tanks in LFG tool. Dan is het bijna altijd wachten op healer. Verschilt blijkbaar nogal per realm. Dpsers zijn er genoeg.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-10 09:15
detheavn schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 13:42:
[...]

Tja, mensen die queuen en gaan koken/schijten/hond uitlaten of wat dan ook, die krijg ik ook genoeg.

Moet zelf wel toegeven dat ik op mijn pally nog nooit een random heroic als DPS heb mogen doen.
Weet je wat het met DPS is (ik ben er zelf ook een) Ik moet soms wel eens 25 minuten wachten op een spot. Dan kan het wel eens zijn dat je even alt+tabbed omdat je even niks anders kan / wil doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
HawVer schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 13:50:
[...]

Meestal ga ik als alleen tanks in LFG tool. Dan is het bijna altijd wachten op healer. Verschilt blijkbaar nogal per realm. Dpsers zijn er genoeg.
ik moet juist altijd wachten op een tank :) verschilt toch nog best wel blijkbaar, zo irritant als iemand de dungeon invite niet accept, queue dan gewoon niet als je afk gaat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Carnagy schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 13:53:
[...]

Weet je wat het met DPS is (ik ben er zelf ook een) Ik moet soms wel eens 25 minuten wachten op een spot. Dan kan het wel eens zijn dat je even alt+tabbed omdat je even niks anders kan / wil doen.
Idd, ik houd mijn adem ook niet in als ik in een queue sta als dps. Wat me opvalt trouwens is dat er maar weinig verschil zit in de lengtes van een queue ; of je overdag of 's nachts queuet. Het is altijd 12-15 minuten bijna op mijn level 80 toons, alleen op mijn lvl22 paladin is het maar half zo lang (ook dps).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:19

Auredium

Informaticus Chaoticus

Zow, vanaf de 16e ben ik WoW vrij. Ik ben niet van plan nog langer mijn subscription te doen. Misschien dat ik weer aandacht eraan ga besteden als Cataclysm eraan komt. (Ik verwacht niet echt dat mijn stop lang zal zijn, hooguit een half jaar)

Waarom? Om eerlijk te zijn heb ik alles wel een beetje gedaan en gezien wat ik wilde. ik ben geen raider dus het downen van the Lich King boeit me niet echt. Ik ben geen alt-leveller of PvP-er. Ik heb zo ongeveer de beste gear die je via de normale HC's kunt krijgen en ik vind het farmen van emblems wat lam werk. Ik ben meer de Lore kind of guy en de casual fun speler. Voorlopig dus even niets meer. Eens kijken hoe ik het uit houd. :P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 14:04:
Idd, ik houd mijn adem ook niet in als ik in een queue sta als dps. Wat me opvalt trouwens is dat er maar weinig verschil zit in de lengtes van een queue ; of je overdag of 's nachts queuet. Het is altijd 12-15 minuten bijna op mijn level 80 toons, alleen op mijn lvl22 paladin is het maar half zo lang (ook dps).
Omdat het relatief is :) Al zijn er overdag 5000 man in que en s'avonds maar 1000, als verhoudingsgewijs de classe verdeling gelijk blijft, veranderd de wachttijd dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WoW lijkt me eigenlijk een best wel leuk spelletje, maar ik vind het toch heel vaag en ingewikkeld, bij de trial liep ik al zowat vast met wat je kon doen, en waar je heen moest,, het is net alsof je als 7 jarig kindje voor het eerst runescape doet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 14:23:
WoW lijkt me eigenlijk een best wel leuk spelletje, maar ik vind het toch heel vaag en ingewikkeld, bij de trial liep ik al zowat vast met wat je kon doen, en waar je heen moest,, het is net alsof je als 7 jarig kindje voor het eerst runescape doet..
Ja het is groot :)
Maar gewoon rustig beginnen, de quest givers helpen je wel op weg als je ergens heen moet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Tuurlijk wel!

En terecht, als je verkouden bent kun je gerust een paar uur gaan computeren, maar het moet niet te gek worden, zoals bij koorts gaan gamen/pcen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chromeeh schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 14:25:
[...]

Ja het is groot :)
Maar gewoon rustig beginnen, de quest givers helpen je wel op weg als je ergens heen moet :)
het is inmiddels ook al weer een tijd geleden dat ik de trial deed ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
SinergyX schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 13:36:
[...]
Je weet dat de random dungeon finder cross-server is? ;)
Of zit ik nu erg te happen? :P
[...]
Honger? ;)
HawVer schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 13:50:
[...]

Met wachten bedoel je accepten/enter dungeon?
Anders kun je niet weten waar je op moet wachten... zolang je nog in de queue staat weet je bij de meeste servers dat je op de tank wacht :D
Gekheid schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 14:01:
[...]
ik moet juist altijd wachten op een tank :) verschilt toch nog best wel blijkbaar, zo irritant als iemand de dungeon invite niet accept, queue dan gewoon niet als je afk gaat :(
Wat ik bedoel is dat de groep gemaakt is en dat je dan 'enter dungeon' moet klikken, 7 van de 10 keer moet je 2 of 3 keer wachten voor er eindelijk nog een dps is die accept. De vorigen waren afk.

Ik ga een nieuwe hobby beginnen :) Dpsertjes pesten door te queuen en dan niet te reageren, dan word je weer uit de queue gegooit. Weer opnieuw queuen rinse and repeat :P
Dpsers blij maken met een dooie mus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ossi schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 14:35:

Ik ga een nieuwe hobby beginnen :) Dpsertjes pesten door te queuen en dan niet te reageren, dan word je weer uit de queue gegooit. Weer opnieuw queuen rinse and repeat :P
Ik houd van dode dieren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

detheavn schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 13:42:
[...]
Ik heb altijd medelijden als ik een paladin (dk/druid/warrior) zie dps'en. Die hebben dan minstens 10 minuten en vaak langer gewacht om een random in te komen.

Ik heb naast mijn paladin main een priest (healer/dps) alt. Het is leerzaam om te zien hoe andere mensen tanken. Zo zie je toch weer nieuwe trucjes, die een run op mijn pally makkelijker/sneller maken:
- UK: 2 trash packs die geskipt kunnen worden
- HoS: in 1 keer pullen van Krystallus en alle trash door vanaf de "hoofdweg" Krystallus aan te vallen (10k+ dps als tank, SoC ftw); dit is net zo leuk als trash clearen voor Marrowgar
- AN: direct langs de muur lopen bij Hadronox, waardoor het mogelijk is om Hadronox aan te vallen zonder trash ervoor te clearen

Hoe lang zijn de wachtrijen op level 80 voor healers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 14:42:
[...]

Ik heb altijd medelijden als ik een paladin (dk/druid/warrior) zie dps'en. Die hebben dan minstens 10 minuten en vaak langer gewacht om een random in te komen.

Ik heb naast mijn paladin main een priest (healer/dps) alt. Het is leerzaam om te zien hoe andere mensen tanken. Zo zie je toch weer nieuwe trucjes, die een run op mijn pally makkelijker/sneller maken:
- UK: 2 trash packs die geskipt kunnen worden
- HoS: in 1 keer pullen van Krystallus en alle trash door vanaf de "hoofdweg" Krystallus aan te vallen (10k+ dps als tank, SoC ftw); dit is net zo leuk als trash clearen voor Marrowgar
- AN: direct langs de muur lopen bij Hadronox, waardoor het mogelijk is om Hadronox aan te vallen zonder trash ervoor te clearen

Wat mag een dps zijn?

En wat is de beste class? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

Dan kom je toch bovenaan in de queue te staan als iemand niet accept?

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beetje tussen tank en dps in :P Soms heb ik direct, andere keren minuut of 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 15:02
even een vraagje he, ik kom zo verschrikkelijk veel lui tegen die "need" clicken op dingen als "jade" "shadowgem" enz met als tekst erbij "need for jewelcrafting" blabla

en wordt ik raar aangekeken als ik zeg "profession based is always greed"

ben ik nou zo oud en is er iets verandert sinds mijn oude WoW tijd waar je als je 1 keer verkeerd need drukte je direct uit de party lag en professionbased need je ook nog een whisper scheld kannonade er achteraan kreeg ook

of heb ik het wel goed en zijn die andere lui allemaal tering eikels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Laatst online: 09-10 22:04
Met wachten bedoel je accepten/enter dungeon?
Anders kun je niet weten waar je op moet wachten... zolang je nog in de queue staat weet je bij de meeste servers dat je op de tank wacht :D
Dat kan je wel zien. Als je je muis op het LFG icon bij je minimap houdt, zie je de gemiddelde wacht tijd en wat er al bij elkaar is. Het duurt wel even voor dat je dat kan zien, dus als je als tank signed ben je vaak de laatste en zie je dat dus niet.
Wat ik bedoel is dat de groep gemaakt is en dat je dan 'enter dungeon' moet klikken, 7 van de 10 keer moet je 2 of 3 keer wachten voor er eindelijk nog een dps is die accept. De vorigen waren afk.
Zeer irritant dat de hele groep opniew samen gesteld moet worden, waarom wordt de gene die niet accepteerd gewoon vervangen door de eerst volgende..
Leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auspex
  • Laatst online: 10-12-2024
Dalyxia schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 14:49:
even een vraagje he, ik kom zo verschrikkelijk veel lui tegen die "need" clicken op dingen als "jade" "shadowgem" enz met als tekst erbij "need for jewelcrafting" blabla

ben ik nou zo oud en is er iets verandert sinds mijn oude WoW tijd waar je als je 1 keer verkeerd need drukte je direct uit de party lag en professionbased need je ook nog een whisper scheld kannonade er achteraan kreeg ook

Ik ben ook jewelcrafting aan het level'n en ik need in instances ook op gems. Vind ik niet meer dan normaal. Ter compensatie pas ik wel op andere green drops...

En ik ben ook nog van de oude garde dus... ;)

The notion that nature can be calculated inevitably leads to the conclusion that humans too can be reduced to basic mechanical parts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
ShadowBumble schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 13:23:
Echt nog nooit gehad, op m'n tank is het altijd instant geweest. Als druid heb ik het wel prima nu, kan zowel tanken als healen en heb beide sets redelijk op orde, dus heb over 't algemeen in no time een plekje in een raid e.d.
Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 14:25:
En terecht, als je verkouden bent kun je gerust een paar uur gaan computeren, maar het moet niet te gek worden, zoals bij koorts gaan gamen/pcen ofzo.
Als ik enorme koorts heb lig in in bed mezelf enorm zielig te voelen. Heb volgens mij een keelontsteking en dat belemmert me niet enorm, maar ik merk wel dat ik echt 0 focus heb. Als ik koorts heb wil ik uberhaupt niet rechtovereind zitten.
Absoluut geen medelijden hoor. Als je niet wil tanken of healen op een char die dat wel kan doe je het jezelf aan.
In onze BG zo tussen de 1 en 4 minuten. Niet genoeg tijd om d'r iets nuttigs tussendoor te doen. Tanks hebben altijd een instant queue en DPS zo tussen de 8 en 15 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

SinergyX schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 13:36:

[...]

Maar wat is daar nu het probleem? Je vind het niet eerlijk dat andere zo 'makkelijk' aan hun gear komen? Het is een kiddy game geworden en dat is niet leuk? Het is onterecht dat mensen 'zeuren'? (situatie afhankelijk - sommige classes kunnen eenmaal geen tank spelen).

Voor mening speler is 1,5 /played alsnog bizar veel, je praat hier over 36 uur. Met 2 uur per dag is dat al bijna 3 weken, en dat noem ik al flink wat dedication als je dat elke dag doet. En dan ga ik niet eens frost-setjes aanhalen, want dan praat je maanden.
Welk probleem? Wat is er niet eerlijk, wie heeft het daar over? ..... Ja het is makkelijker om aan goede gear te komen in WotLK als je het vergelijkt met Classic/TBC, scheelt mij iig weer een hoop tijd.

Kleine vergelijking :
Classic lvl 1 -> 60 1,5 maand over gedaan was nieuw voor me. (was toen ziek dus had genoeg tijd).

TBC schat 3+ weken 1 -> 70.(Is al even geleden weet niet de precieze nummers).

WotLK snelste dat ik het gedaan heb was 3 weken van 1 -> 80. In totaal dacht ik op nog geen week te zitten met /played (was in vakantie periode en rijs ging niet door.)

En wat bedoel je met 'Voor mening speler is 1,5 /played alsnog bizar veel' ? Anderhalve dag?
Er zijn spelers die ik ken die meer dan een jaar /played hebben en die zijn niet eens in classic begonnen. En /played vindt ik niet echt representief, sta zelf soms uren op dezelfde plek alleen maar te ouwehoeren, je bent wel online maar je had netzogoed op MSN kunnen zitten.

En van half7 tot half11 = ~4 uurtjes per dag misschien 3 uiterlijk 4 avondjes in de week en op zondag nog weleens, er zijn zat mensen die gemiddeld meer tv kijken per week, dan kun je me verslaafd noemen, als ik iets anders te doen heb zal wow me me reet roesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
[...]
Fail, je komt gewoon weer vooraan in de queue terecht en waarschijnlijk direct een nieuwe groep ook. Heb je dus helemaal niemand mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
krijg je zelf ook niet iets van een wachttijd als je een invite niet accept? of kun je meteen weer opnieuwe queuen? eigenlijk over nagedacht als healer want ik heb altijd heel snel een groep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Gekheid schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 14:59:
krijg je zelf ook niet iets van een wachttijd als je een invite niet accept? of kun je meteen weer opnieuwe queuen? eigenlijk over nagedacht als healer want ik heb altijd heel snel een groep
Je word uit de queue gegooid maar je krijgt geen debuff oid dus je kan het kunstje elke minuut of wat herhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als gnome warlock, welke profession zou voor mij goed zijn? want ik zou het echt niet weten welke ik moet kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 14:49:

iedereen need,waarom om de rede wat je zegt als je eruit gekickt wordt heb je dankzij het systeem zo weer een random vol met tards en kan je weer op need drukken zonder dat iemand het ook maar boeit.

Heb hele hoop mensen zien ninja'en en daarna racechange en name change of migrate etc.
Shit happands. niet het mij uit maakt ik wacht altijd tot iedereen gepressed heeft en dan pas doe ik het en ik heb nog wel het moraal om niet een 5g frozen orb te neede, maar verder als het op ML staat is dat niet mogelijk.
Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 15:00:
Als gnome warlock, welke profession zou voor mij goed zijn? want ik zou het echt niet weten welke ik moet kiezen
Alchemy & Herbalism kan je zelf plantjes plukken om je potions en flasks te maken later en goed geld mee te verdienen..

[ Voor 12% gewijzigd door Mektheb op 09-02-2010 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Gekheid schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 14:59:
Als je niet in de dungeon gaat heb je geen cooldown, zo wel en de groep valt al binnen 0.0001seconde uit elkaar, moet je 15 minuten wachten.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Zhalix schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 15:04:
[...]

Als je niet in de dungeon gaat heb je geen cooldown, zo wel en de groep valt al binnen 0.0001seconde uit elkaar, moet je 15 minuten wachten.... :(
Zorgen dat je als laatste overblijft dan krijg jij geen cooldown van 15 minuten + je dungeon queue time is dan ook weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:47
ligt er aan wat je gaat doen
ik heb op mijn lock alch en jc en ik raid veel.
evt ench jc is een leuke combi, herb alch, alch jc

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Tailoring en enchanting is een fijne / nuttige combinatie, net als:
herbalism en alchemy
mining en jewelcrafting
herbalism en inscription

Meer voor fun (en nuttige items, maar niet om rijk van te worden):
mining en engineering.

Het hangt er maar vanaf wat je leuk vindt en wat je ermee wilt: makkelijk je eigen benodigdheden maken of geld verdienen.
NoTimeRemains schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 15:11:
[...]

ligt er aan wat je gaat doen
ik heb op mijn lock alch en jc en ik raid veel.
evt ench jc is een leuke combi, herb alch, alch jc
De vetgedrukte combi's zijn eigenlijk alleen handig als je een alt hebt die voor materialen kan zorgen (herbalism voor de eerste combi en mining voor de tweede)

[ Voor 27% gewijzigd door SnoeiKoei op 09-02-2010 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
Zhalix schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 15:04:
[...]

ik heb daar dan ook eigenlijk geen last van omdat ik als healer er vaak als laaste bij kom en soms alleen nog tank dan, die dps'ers willen dan wel graag spelen na een tijdje wachten dat ik volgens mij in al die tijd maar 1 of 2 x had dat de group inees uit elkaar valt
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.