/played was het misverstand wat vanuit jou eerdere post kwam, 'in 1,5 dag T9 geared zijn'. Referentie dus naar daadwerkelijke speeltijd, niet naar werkelijke dagen. Noem het speeltijd, totale speeltijd, whatever, ik noem het /played. (maw de tijd dat je ingame daadwerkelijk bezig bent - ouwehoeren etc noem ik /afkprutser001 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 14:54:
En wat bedoel je met 'Voor mening speler is 1,5 /played alsnog bizar veel' ? Anderhalve dag?
Er zijn spelers die ik ken die meer dan een jaar /played hebben en die zijn niet eens in classic begonnen. En /played vindt ik niet echt representief, sta zelf soms uren op dezelfde plek alleen maar te ouwehoeren, je bent wel online maar je had netzogoed op MSN kunnen zitten.
Ik noem nooit iemand verslaafd, dat voorop gesteld. Ik bedoelde enkel, wat jij 'eventjes' doet kan voor een ander alsnog weken duren, afhankelijk van zijn /played uren per week. Ik vergelijk ook nooit situaties met vroeger, omdat het simpelweg vroeger anders was. En zelfs toen was WoW nog relatief niets vergeleken bij de 'echte' grind games.En van half7 tot half11 = ~4 uurtjes per dag misschien 3 uiterlijk 4 avondjes in de week en op zondag nog weleens, er zijn zat mensen die gemiddeld meer tv kijken per week, dan kun je me verslaafd noemen, als ik iets anders te doen heb zal wow me me reet roesten.
Mij maakt het ook allemaal niet uit, ik blijf zelf van mening dat Blizz niet altijd je juiste keuzes heeft gemaakt de afgelopen maanden, maar vooralsnog is er een aardige balans gekomen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.