marigo schreef op zondag 04 april 2010 @ 12:04:
Het NIET binnen kunnen halen van email met bijlage's is een bekend probleem met sommige Genexis modems. Maak een afspraak met de helpdesk om het modem te laten vervangen.
Bedankt Marigo, dat moet het wezen. Ik vond ook jouw andere draadje:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1384122
Precies dezelfde klachten en alle andere oorzaken heb ik hier ook uitgesloten. Deze week maar eventjes bellen dan voor vervanging...
Nogmaals bedankt,
Dirk
Dankzij Pieter-bas heb ik vanavond contact gehad met iemand van Reggefiber.JeroenWal schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 19:52:
Ik heb dus precies de zelfde problemen en wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
Ik heb al diverse e-mails naar support@xmsnet.nl gestuurd en kreeg elke keer pas na een week of drie / vier antwoord.
Daarin stond onder andere mijn firewall en antivirus uitschakelen.
Dit heeft mijn probleem niet opgelost.
Ook heb ik de virus en spamblokkering via mijn xms uitgeschakeld en ook dat heeft niet geholpen.
Vandaag naar het xms huis hier in Veenendaal geweest en die konden mij ook niet helpen. ( Moest maar bellen met de helpdesk).
De helpdesk dus gebeld en krijg ik zo'n muts aan de telefoon die gewoon niet naar mijn verhaal luistert.
Ze zegt gewoon telkens hetzelfde ( ligt aan de instellingen van mijn e-mail client)
Er viel gewoon niet met haar te praten.
Hier op tweakers staan zat berichten dat in een aantal modems bugs zitten die de problemen veroorzaken maar daar wilde de helpdeskvrouw niet naar luisteren.
Yogoi of Denan kunnen jullie misschien iets voor mij betekenen?
Maandag 17 mei word er een nieuwe modem geplaatst.
Probleem dan (hopelijk) opgelost.
Bedankt Pieter-bas