ja het netwerk ligt er al. modem hangt al in de meterkast ik hoef alleen nog maar geactiveerd te worden. maar welke stappen moet ik nu ondergaan? eerst proberen om onder de maandelijkse opzegtermijn uit te komen om dubbel betalen te verkomen --> dan aangeven dat ik geactiveerd wil worden. eenmaal geactiveerd de huidige provider opzeggen en alles via de XMS modem aansluiten? zo goed of vergeet ik iets?Alexander82 schreef op maandag 19 april 2010 @ 20:46:
Ligt het netwerk er al? belangrijkste is dat je nog niets opzegt tot je nog geen bevestiging hebt gehad van XMS, want anders loop je inderdaad het risico dat je je nummer kwijt raakt.
EDIT: en is het slim om echt op de 1e van de maand te beginnen met XMS of kan ik dat ook gewoon over 5 weken doen? weet niet wat slimste is qua facturering van zowel XMS als de huidige providers. moet ik voor de huidige providers dan toch de hele maand betalen of alleen die 3 weken? en hetzelfde voor XMS. rekenen ze je dan voor de volle maand ookal heb je maar 1 week gebruik gemaakt van XMS.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2010 23:51 ]