Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kon je het toestel dan niet reserveren voor die prijs? Dat is namelijk wel een leuk deal lijkt mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
dan moest ik al de helft aanbetalen en heb voorheen wel eens problemen gehad met aanbetalen. Als het goed is krijg ik het toestel als die binnen is gewoon voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zegel
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 11:55
Eerste test van de NX7 serie met foto's: op areadvd .klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasNation
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 16:25
Alleen vandaag is de 52EX700 te krijgen voor €1549

http://www.dagelijksekoop...l-52ex700-led-lcd-tv.html

niet onaardig lijkt me, maar met mijn budget van €900 max... wellicht wat overkill :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Brm-G schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 21:10:
Net bij media markt en BCC geweest (Heerlen). Bij de MM stond de 32ex500 voor €629,- terwijl die voor €699 bij BCC stond. Ik gevraagd voor laagste prijsgarantie en die konden ze me idd geven, dus 629 - (25% van het verschil --> 17.5) = € 611.5, kijken ze daarna of ze hem op voorraad hebben, niet dus. Ik weer terug naar de MM en vertel hen, bij BCC krijg ik 'm goedkoper (ook al hadden ze hem niet op voorraad) en ook op diverse 'bekende' internet sites is het er verschil. Verkoper van MM zegt; geen probleem ook wij hebben prijsgarantie voor welk bedrag had u de tv gezien, ik antwoord 572 bij bol.com (bekende site). Hij bood de tv mij toen aan voor 579 wat ik een mooie prijs vond, maar jullie raden het al... niet op voorraad.

Al met al niet zo vrolijk geworden vandaag, had me verheugd op een nieuwe tv-_- Komend weekend nog maar een keer langsgaan.
Toch typisch, toen ik maandag bij de MM in Eindhoven wilde onderhandelen met als argumenten de interprijs van een TV en het feit dat ik direct de TV mee zou nemen kon er nog steeds niks af :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het probleem eigenlijk??? Ze geven fikse kortingen, en alleen zijn ze niet op voorraad. Ik vind het juist goede service van beide winkels. Vaak hebben ze de betreffende tv binnen enkele dagen na reservering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Precies: gewoon bestellen en blij zijn dat je tegen een internetprijs bij de lokale elektronicazaak kunt kopen. Meestal kunnen ze je wel vertellen wanneer ze hem binnen verwachten.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Nu online
Door de korting was ik ook zeer aangenaam verrast en had hem dus ook direct mee willen nemen, beide winkels hadden het toestel in bestelling staan maar konden niet precies vertellen wanneer ze een nieuwe levering krijgen (kan vandaag zijn maar ook pas over 2 weken, hangt af van sony). Ik wacht gewoon nog even af tot ze hem binnen hebben Zoals ik al eerder zei; ik heb niet echt goede ervaringen met reserveren en aanbetalen, dus straks en/of morgen ff een belletje naar de MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-08 01:54
Wat is jullie prognose over het 3D-verhaal?

Ik wil een 40" TV kopen en ben erg geïnteresseerd in de 40HX700, vanwege de prijs en de specificaties. Ik kom er nu echter achter dat de 40HX700 níet 3D-Ready is (beetje onduidelijk in openingspost). Boven de 40" is voor mij echt te groot (zit ~1,5 meter van de TV vandaan). Ik ben bang dat de 40LX900 erg duur gaat worden (is daar al een prijs voor bekend?)

Avatar, Alice in Wonderland, Clash of the Titans, etc. is allemaal leuk natuurlijk, maar de 3D techniek staat nog in de kinderschoenen. Verwachten jullie dat dit binnen 3 jaar een enorme toeloop zal gaan nemen? En hoe zit het met 3D games?

Ik wil namelijk geen spijt krijgen over 1 of 2 jaar dat ik toch níet een 3D / 3D-ready tv heb gekocht. Of zal dit wel meevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 20:40
Na lang dubben toch maar de knoop doorgehakt. vandaag bij Komplett de KDL-40V5500 besteld. :)

Zat eerst te denken aan een 40EX500, maar toch een beetje huiverig door de inputlag verhalen, aangezien ik nu net de spellen speel die hier eerder werden vermeld die schijnbaar last hebben van input-lag.
Dan maar geen 100Hz. dus leek de 40EX402 een prima keus, zeker omdat deze scherp geprijsd is.
Maar ja, die heeft weer geen BE3 engine en als ik de manual lees ook geen corrigeerbare witbalans, uitgebreide kleur instellingen en ook geen Full RGB range, iets wat ik nu ook mis met m'n huidige 40S3000

Dus uiteindelijk voor de 40V5500 met BE3 gegaan. Dinsdag ophalen in Delft. zal m'n bevindingen posten als ik hem geinstalleerd heb :)

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-09 15:27
kthxbye schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 13:09:

Ik wil een 40" TV kopen en ben erg geïnteresseerd in de 40HX700, vanwege de prijs en de specificaties. Ik kom er nu echter achter dat de 40HX700 níet 3D-Ready is (beetje onduidelijk in openingspost). Boven de 40" is voor mij echt te groot (zit ~1,5 meter van de TV vandaan). Ik ben bang dat de 40LX900 erg duur gaat worden (is daar al een prijs voor bekend?)

Avatar, Alice in Wonderland, Clash of the Titans, etc. is allemaal leuk natuurlijk, maar de 3D techniek staat nog in de kinderschoenen. Verwachten jullie dat dit binnen 3 jaar een enorme toeloop zal gaan nemen? En hoe zit het met 3D games?

Ik wil namelijk geen spijt krijgen over 1 of 2 jaar dat ik toch níet een 3D / 3D-ready tv heb gekocht. Of zal dit wel meevallen?
Bij mij precies hetzelfde verhaal. Ik wacht nog even af, aangezien Samsung met bijvoorbeelde de LE40C750 komt, een CCFL en 3D ready TV voor een "schappelijke" prijs (rond de 1300 Euro).

Heb ook lang voor de 40HX700 gekeken, maar heb nog weinig reviews gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
zojuist de 40ex402 binnen gekregen en de eerste indruk is erg goed! setup was easy en de weergaven zijn erg mooi. Zowel Digitale TV, Xbox360 HDMI en mijn mediaspeler HDMI zien er zeer goed uit. het aantal instellingen (beeld) lijkt wat gering, al ben ik ook niet direct iemand die hier goed verschil in ziet/kan maken.
Het design met de zilveren rand onder vind ik erg mooi

Enige puntje van kritiek is de firmware update, deze is volgens Sony website beschikbaar echter herkent mijn TV de 'nieuwe' firmware als de bestaande firmware terwijl dit de 02 is en ik de 03 gedownload heb.
Daarnaast is de afstandbediening toch wel van het niveau 1995; lelijk, grote knoppen en ligt niet fijn in de hand. De vraag is echter in hoeverre je de afstandbediening gebruikt behalve voor het switchen van input, tenzij je de CI module wilt gebruiken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 15:32
Aghanim schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 15:11:
zojuist de 40ex402 binnen gekregen en de eerste indruk is erg goed! setup was easy en de weergaven zijn erg mooi. Zowel Digitale TV, Xbox360 HDMI en mijn mediaspeler HDMI zien er zeer goed uit. het aantal instellingen (beeld) lijkt wat gering, al ben ik ook niet direct iemand die hier goed verschil in ziet/kan maken.
Het design met de zilveren rand onder vind ik erg mooi

Enige puntje van kritiek is de firmware update, deze is volgens Sony website beschikbaar echter herkent mijn TV de 'nieuwe' firmware als de bestaande firmware terwijl dit de 02 is en ik de 03 gedownload heb.
Daarnaast is de afstandbediening toch wel van het niveau 1995; lelijk, grote knoppen en ligt niet fijn in de hand. De vraag is echter in hoeverre je de afstandbediening gebruikt behalve voor het switchen van input, tenzij je de CI module wilt gebruiken natuurlijk.
Ah je hebt dezelfde als de mijne dus, maar dan 3 inch groter. Ik gebruik de afstandbediening niet omdat ik een Logitech Harmony(555) gebruik, werkt super! Ik ben inmiddels ook wat aan het wennen aan het LCD beeld. Ik moet zeggen dat ik de Panasonic plasma toch iets beter vindt. Maja het stroomverbruik is nu van 190w naar 90w gegaan en heb een ingebouwde DVB-C HD tuner(gebruik hem nog niet).

Kwam er trouwens achter dat de tv zichzelf uitschakeld als je hem vergeet uit te zetten en je een tijdje niet in dezelfde kamer bent.

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de 37ex402, en ben zeer tevreden. Ik kan nú zeggen dat de inputlag op deze tv verdraaid lager is dan de 37ex500. Heb nu sinds dinsdag zitten gamen, en het is een verademing.

Ik zag trouwens een update op sony.nl voor deze scherm, maar hij pakt m maar niet. Hopelijk snel een andere update die het wel doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Nu online
kan het niet zijn dat de input lag groter is in het 37'' model dan in het 32'' model (of andere modellen) vanwege het type paneel wat gebruikt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brm-G schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 19:38:
kan het niet zijn dat de input lag groter is in het 37'' model dan in het 32'' model (of andere modellen) vanwege het type paneel wat gebruikt is?
Kan, maar t zal niet zo groot zijn dat het echt te merken is. Volgens mij werd op youtube de 40inch versie Ex500 getest, en daar kwam minimaal 40 ms vertraging op. Maar hoe dan ook, de ex402 heeft iig veel minder lag dan de ex500 (37inch). Is ook logischer, aangezien de ex402 helemaal uitgekleed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 14:44
Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 19:09:
Ik heb ook de 37ex402, en ben zeer tevreden. Ik kan nú zeggen dat de inputlag op deze tv verdraaid lager is dan de 37ex500. Heb nu sinds dinsdag zitten gamen, en het is een verademing.

Ik zag trouwens een update op sony.nl voor deze scherm, maar hij pakt m maar niet. Hopelijk snel een andere update die het wel doet.
Weet jij of de ex402 ook dolby digital en dts pass through kan doen over de optische uitgang zonder downsampling naar stereo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren de 40hx700 binnen gekregen. Top tv voor een top prijs!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 19:09:
Dan ligt het dus niet aan mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
lexi schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 20:16:
[...]

Weet jij of de ex402 ook dolby digital en dts pass through kan doen over de optische uitgang zonder downsampling naar stereo?
Volgens mij wel dolby. Mijn xbox 360 zit HDMI op de Sony en via een optische kabel Sony - Receiver krijg ik mijn surround wanneer ik aan het gamen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Qua films zal er de komende tijd mondjesmaat wat gereleased worden, Ice Age Dawn of the Dinosaur, Avatar, Alice in Wonderland... Er zijn voor de komende jaren al tientallen films aangekondigd. Aan de ene kant is dat weinig vergeleken met wat er in 2D gereleased wordt, aan de andere kant zijn het natuurlijk wel de betere films ("kaskrakers") waarvoor de moeite genomen zal worden om ze in 3D om te zetten.

Eigenlijk verwacht ik meer van Sony en hun PS3. Die console zou een 3D-upgrade krijgen, waarna er 3D BD's in kunnen worden afgespeeld en games in 3D gespeeld kunnen worden. Dat laatste lijkt me heel gaaf. Ook nVidia en ATi zijn bezig met die technieken, dus wellicht kun je straks ook PC-games in 3D spelen op je 3D-televisie? Maar dat blijft koffiedik kijken. Breedbeeld en HD duurden/duren ook een eeuwigheid voor ze gemeengoed worden :/

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustavson
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-09 18:21
Vandaag bij de mediamarkt de 37ex500 besteld met de 4 halen 3 betalen actie (bij 4 verschillende producten de goedkoopste gratis Kwam goed uit ivm verhuizing waarbij nieuwe koelkast, wasmachine, droger en dus TV). Hierbij kwam de prijs van de TV op 605 euro. Leek me een goede deal, zelfs vergeleken met de webwinkels.
Was aanvankelijk geinteresseerd in de 40hx700, maar de HX en NX modellen waren uitgesloten voor deze actie. Daarnaast is mijn vriendin ook iets gelukkiger met formaat 37 inch dan 40 inch. Moet zeggen dat ik (ze hingen naast elkaar) ook nauwelijks verschil zag in beeldkwaliteit, maar dat is dan met de mediamarkt demofilmpjes...
Hij wordt over 3wk geleverd, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Grrrrrene schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 15:58:
[...]

Qua films zal er de komende tijd mondjesmaat wat gereleased worden, Ice Age Dawn of the Dinosaur, Avatar, Alice in Wonderland... Er zijn voor de komende jaren al tientallen films aangekondigd. Aan de ene kant is dat weinig vergeleken met wat er in 2D gereleased wordt, aan de andere kant zijn het natuurlijk wel de betere films ("kaskrakers") waarvoor de moeite genomen zal worden om ze in 3D om te zetten.

Eigenlijk verwacht ik meer van Sony en hun PS3. Die console zou een 3D-upgrade krijgen, waarna er 3D BD's in kunnen worden afgespeeld en games in 3D gespeeld kunnen worden. Dat laatste lijkt me heel gaaf. Ook nVidia en ATi zijn bezig met die technieken, dus wellicht kun je straks ook PC-games in 3D spelen op je 3D-televisie? Maar dat blijft koffiedik kijken. Breedbeeld en HD duurden/duren ook een eeuwigheid voor ze gemeengoed worden :/
Thx voor je reactie, het duurt bijv. met BluRay ook enorm lang voor dat dat een beetje gemeengoed wordt. Uit mijn omgeving ken ik welgeteld één persoon die BluRays koopt. Ikzelf heb er 4 (heb in mijn laptop een BluRay speler). Ze zijn eigenlijk nog gewoon te duur, en het aanbod is veel te klein (hier in Nederland dan). Wel koop ik eigenlijk geen DVD's meer als de film ook uit is (komt) op BluRay.

Ik denk dat ik sowieso even wacht totdat de prijzen bekend zijn van de luxere modellen. Wanneer worden die ongeveer bekend gemaakt, weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe ik nou iets fout? Ik probeer mijn tv te updaten (37ex402), maar hij zegt dat ie de update niet kan vinden. Hoe moet je m plaatsen op je usb stick? Aparte mapje aanmaken of gewoon de update erop gooien? Maybe kunnen mensen die eerder een sony tv hebben gehad en geupdate hebben de vraag beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:29
Verwijderd schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 23:14:
Doe ik nou iets fout? Ik probeer mijn tv te updaten (37ex402), maar hij zegt dat ie de update niet kan vinden. Hoe moet je m plaatsen op je usb stick? Aparte mapje aanmaken of gewoon de update erop gooien? Maybe kunnen mensen die eerder een sony tv hebben gehad en geupdate hebben de vraag beantwoorden.
Ik had het eerst ook, maar na een paar keer opnieuw opstarten vroeg ie ineens of ik wou updaten (een andere stick deed het wel direct). Je hoeft niet eerst de tv uit te zetten, maar kan usb er gewoon indoen als ie aanstaat. Maar volgens mij kan je ook nog niet updaten (kreeg de melding dat nieuwste versie er al op staat). Vervelend, want bij digitale televisie van ziggo via Ci+ doet teletekst het niet :/ Iemand een oplossing?

edit: Er staat dat updategegevens van nieuwere versie niet gevonden kan worden, terwijl ik die gewoon in de hoofdmap van usb heb staan, wat doe ik verkeerd?

[ Voor 16% gewijzigd door IronFist op 21-03-2010 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 06:15
Sinds een week ben ik bezitter van de Sony 40EX500.

Leuke televisie, ziet er mooi uit ook in het HD, alleen ik erger me wel aan één ding: tijdens het televisie kijken wordt het scherm compleet zwart! Het duurt weliswaar 1 à 2 seconden, maar het is wel storend. Het

Het gebeurt zowel tijdens televisie kijken (analoog van Ziggo) als bij HD-filmpjes via de xbox360 (uiteraard HDMI-kabel).

Ik heb al bij instellingen zitten rommelen, o.a. de optie auto format uitgeschakeld en de beeld standaard op 'Wide' gezet. Maar helaas geen veranderingen, nog steeds om de zoveel minuten wordt het beeld een paar seconden zwart.

Wat kan de oorzaak hiervan zijn? Hebben anderen ook hier last van?

[ Voor 3% gewijzigd door baba420 op 21-03-2010 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-09 15:46
baba420 schreef op zondag 21 maart 2010 @ 00:53:

Leuke televisie, ziet er mooi uit ook in het HD, alleen ik erger me wel aan één ding: tijdens het televisie kijken wordt het scherm compleet zwart! Het duurt weliswaar 1 à 2 seconden, maar het is wel storend. Het

Het gebeurt zowel tijdens televisie kijken (analoog van Ziggo) als bij HD-filmpjes via de xbox360 (uiteraard HDMI-kabel).
Als het gebeurt terwijl je gewoon tv zit te kijken of te spelen, zonder de afstandbediening aan te raken ofzo, dan lijkt mij ZEKER niet normaal en een goede reden om eens de klantenservice van sony te mailen/bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Mijn 40EX402 krijg ik ook niet geupdate; de beschikbare firmware schijnt niet nieuwer te zijn dan de versie die ik al op de TV heb staan al lijkt .03 me toch echt nieuwer dan .02 .

Valt me overigens op dat de Sony best lang opstart; heb toch wel zo'n 10 seconden nodig voordat ik naar HDMI kan switchen of digitaal TV kan kijken. Ook de zwarte balk die de input en de kwaliteit (1080P/720P etc.) weergeeft vind ik irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
Ted038 schreef op zondag 21 maart 2010 @ 03:16:
[...]

Als het gebeurt terwijl je gewoon tv zit te kijken of te spelen, zonder de afstandbediening aan te raken ofzo, dan lijkt mij ZEKER niet normaal en een goede reden om eens de klantenservice van sony te mailen/bellen
Jeetje ik word er spontaan depressief van.

Ik ga een weekje verder, maar als het aanhoudt zal ik inderdaad contact opnemen met Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben best benieuwd naar de veranderingen die de systeem beter zouden moeten maken. Ik heb wel sony gemaild over de update die niet werkt. Hopelijk snel antwoord terug. Ik heb geen last van beeld dat opeens zwart wordt. De tv start snel genoeg op vind ik. Zwarte balk erg ik me ook niet aan. Het zapt wel snel.

Leuke tv voor gamers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Nu online
Gisteren weer even bij de MM in heerlen geweest. 32 EX 500 (629 euro) nog steeds niet op voorraad. Ik nog eens gevraagd of ze het toestel nog steeds voor 579 euro konden leveren zoals ze vorige week gezegd hadden en dat was geen probleem. Toch maar eens gevraagd of ze 'm niet ergens anders op voorraad hadden en het bleek dat er in Maastricht nog 8 stuks stonden. Ik daarheen gereden en er stonden er idd nog 8. Ik dacht inpakken en wegwezen. Een verkoopmedewerker wees me er echter op dat ik beter even kon wachten tot er meer mensen kwamen die een TV/anders product aan zouden schaffen voor ongeveer dezelfde prijs (3 voor 4 actie). Ik gewacht en uiteindelijk 22.5% korting kunnen krijgen en heb het toestel dus voor 487 aan kunnen schaffen. Mooie deal lijkt me:)

zal het toestel vandaag installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2007
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06:36
baba420 schreef op zondag 21 maart 2010 @ 00:53:

Ik heb al bij instellingen zitten rommelen, o.a. de optie auto format uitgeschakeld en de beeld standaard op 'Wide' gezet. Maar helaas geen veranderingen, nog steeds om de zoveel minuten wordt het beeld een paar seconden zwart.

Wat kan de oorzaak hiervan zijn? Hebben anderen ook hier last van?
Heb kort geleden onderstaand bericht al gepost. Is dit wat er bij jou ook gebeurt? Het gebeurt bij mij trouwens tijdens het digitaal kijken, ik kijk nooit analoog. Ging er daarom van uit dat het aan de CAM lag. Heb destijds geen reacties of tips gehade, hopelijk nu wel.

Tijdens het TV kijken op mijn Sony 37EX500 gebeurt dagelijks regelmatig het volgende: het beeld bevriest, er zijn blokjes te zien en het beeld gaat op zwart. Er verschijnt de mededeling “signaal is gecodeerd” (of iets dergelijks). Na een aantal seconden wachten of zappen naar een ander kanaal en terug, is er weer beeld. Ligt dit aan de TV of aan een defecte CAM module?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ruud2007 schreef op zondag 21 maart 2010 @ 11:51:
[...]

Heb kort geleden onderstaand bericht al gepost. Is dit wat er bij jou ook gebeurt? Het gebeurt bij mij trouwens tijdens het digitaal kijken, ik kijk nooit analoog. Ging er daarom van uit dat het aan de CAM lag. Heb destijds geen reacties of tips gehade, hopelijk nu wel.

Tijdens het TV kijken op mijn Sony 37EX500 gebeurt dagelijks regelmatig het volgende: het beeld bevriest, er zijn blokjes te zien en het beeld gaat op zwart. Er verschijnt de mededeling “signaal is gecodeerd” (of iets dergelijks). Na een aantal seconden wachten of zappen naar een ander kanaal en terug, is er weer beeld. Ligt dit aan de TV of aan een defecte CAM module?
Ik had net zo iets op mijn Z5500. Uiteindelijk heb ik mijn hdd/dvd recorder er tussen uit gehaald (coax zat via dit apparaat doorgelust) en sindsdien is het mij in ieder geval niet meer opgevallen!. Blijkbaar is de CAM rg gevoelig voor andere signalen. Mijn hdd recorder heeft Guide plus en volgens mij was dit de reden dat mijn tv een momentje op zwart ging.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
Ik dacht ook dat het wellicht aan mijn Philips DVD recorder kan liggen. Het zit namelijk zo: ik heb de coax kabel van Ziggo aangesloten op mijn DVD-speler, ook de scart aansluiting van de schotel receiver. Via de DVD heb ik dan weer een ander snoer dat ik verbonden heb met de TV.

Ik ga de DVD stekker eruit trekken, kijken of het beter wordt.
[...]

Bij mij zijn geen blokjes te zien en er verschijnen ook geen mededelingen. Gewoon 2 à 3 seconden zwart beeld en daarna herstelt het zich.

Ik ben bang dat het gewoon een fabrieks fout is. Velen andere gebruikers hebben geen last hiervan.

[ Voor 48% gewijzigd door baba420 op 21-03-2010 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
-

[ Voor 100% gewijzigd door baba420 op 21-03-2010 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert_Snake
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 22:32
Ik heb een vraag, waar ik hoop dat jullie me mee kunnen helpen.

Ik ben van plan om mijn (zeer) oude Philips sd eindelijk te gaan vervangen door mijn (eerste) hdtv. Ik ga de tv veel gebruiken voor gaming. Met name mw2 op de ps3. Ik zit nu te twijfelen tussen de sony 46w5500 en de 46ex500. Door verschillende verhalen en ervaringen op fora over inputlag ben ik echter aan het twijfelen geslagen. Voor welke tv kan ik het best kiezen? Of is er een betere tv voor gaming in mijn budget (€1000,-+)? Bij voorbaat dank voor jullie hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Yellow]
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Xymox schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 09:59:
[...]

Als je streaming media belangrijk vind en je wilt eigenlijk een Sony vanwege de punten die je noemt is een ander alternatief een prima optie.
Koop een mediastreamer zoals bijvoorbeeld deze:
ACRyan PlayOnHD

Voordelen zijn legio. Je kan de speler gebruiken om je films in op te slaan, foto's en MP3's te spelen, meenemen naar je oma om de fotos te tonen.
En de prijzen van zulke spelers zijn laag.
Ja, een los mediacenter kan meer, dat klopt. Maar die heb ik al (XBMC beneden, en HDX-1000 boven).
Ik wil alleen graag deze slaapkamer TV tegen een vrijwel lege wand monteren. Waar je ook nog eens langs loopt. En dan is het wel prettig dat ik zonder extra apparaten de meeste van mijn films af kan spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2007
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06:36
baba420 schreef op zondag 21 maart 2010 @ 13:02:
Ik dacht ook dat het wellicht aan mijn Philips DVD recorder kan liggen. Het zit namelijk zo: ik heb de coax kabel van Ziggo aangesloten op mijn DVD-speler, ook de scart aansluiting van de schotel receiver. Via de DVD heb ik dan weer een ander snoer dat ik verbonden heb met de TV.

Ik ga de DVD stekker eruit trekken, kijken of het beter wordt.

[...]

Bij mij zijn geen blokjes te zien en er verschijnen ook geen mededelingen. Gewoon 2 à 3 seconden zwart beeld en daarna herstelt het zich.

Ik ben bang dat het gewoon een fabrieks fout is. Velen andere gebruikers hebben geen last hiervan.
Mijn coax is niet doorgelusd vanaf de DVD recorder, heb de splitter al voor de aftakking naar de DVD recorder. Heb een RMA voor de CAM aangevraagd en hoop dus deze week een nieuwe te krijgen. Zal wel laten weten of het probleem daarmee opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
Ruud2007 schreef op zondag 21 maart 2010 @ 16:50:
[...]

Mijn coax is niet doorgelusd vanaf de DVD recorder, heb de splitter al voor de aftakking naar de DVD recorder. Heb een RMA voor de CAM aangevraagd en hoop dus deze week een nieuwe te krijgen. Zal wel laten weten of het probleem daarmee opgelost is.
Zoals gezegd heb ik een paar uur geleden alles direct aangesloten op de tv en de DVD-recorder weggehaald. Sindsdien geen problemen! :D

Ik hoop dat jou probleem ook opgelost wordt want het is een fijne tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij tests is er uitgekomen dat je bij de samsung 3D en ook de sony 3D de bril horizontaal moet houden als je niet recht kijkt wordt het beeld donker en als je bv liggend zou kijken ( bril dus vertikaal ) dan is het beeld helemaal zwart. De VT20 plasma van panasonic heeft dit niet.

edit.

dus echt nog in de kinderschoenen en ik ga deze keer nog niet voor zo'n 3D tv maar voor de 52ex700.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2010 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stond in bijna hetzelfde dilemma als jij en enkele medereageerders staan, Qua design ben ik helemaal weg van de nx700/800. Maar ook de lx900, met zn 3D sprak me "op papier" erg aan. Een paar weken geleden heb ik de hx700 zien spelen en schrok toen enigszins van de brede zwarte rand die zichtbaar wordt als de tv aan is. Ik wil niet groter gaan dan 40 inch.

Dit weekend heb ik in Milaan zowel de 3D tv (52lx900) als de 40nx700 "live" gezien. En de keuze voor mij is nu erg makkelijk. 100% nx800. Mooi design met een prachtig beeld (bij normale tv, dus geen sony promo bluray), en de rand is een stuk smaller dan bij de hx serie!

Over de lx900, wat een tegenvaller, ik had er meer van verwacht. 3d is een leuk speeltje om aan vrienden en buren te showen maar voor de rest een product wat nog echt in de kinderschoenen staat. Na een paar minuten is de lol er wel af. In de lijn van SD-kwaliteit naar HD-kwaliteit naar HD-3D, is de laatste stap echt een hele grote stap terug. 3D is leuk, maar de vloeiende superscherpe 2d hd beelden die je inlevert voor 3d beelden compenseert absoluut niet het het verlies in kwaliteit.

Ik ben na vrijdag de eerste keer gekeken te hebben,gisteren nogmaals terug geweest. Deze tweede kennismaking versterkte mijn mening alleen maar. 3D is mischien over 10/15 jaar als er geen bril meer nodig is en de kwaliteit sterk verbeterd wordt een must have. Maar binnen nu en enkele jaren een hele avond met een bril op zitten verwacht ik niet (meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste allemaal,
ben al een tijdje aan het meelezen, heb vorig maand mijn net aangeschafte 46V5500 teruggebracht vanwege de komst van de nieuwe serie. Motivatie: 100Hz, verbeterde DLNA (meer formaten) en met name Edge Led. De 5500 was op zich wel prima en Ci+ blijft mijn motivatie om voor Sony te kiezen.

Heb mijn zinnen gezet op de 46 of 52EX700. Ik heb met de 46"ondervonden dat bij films het formaat eigenlijk niet te groot kan zijn, zitafstand 3-5meter. Ik twijfel nog over SD content in combinatie met een 52"

AVforums heeft een topic over de EX700 lopen : http://www.avforums.com/f...700-edge-led-100hz-7.html

inmiddels is er ook een wat teleurstellende review op Cnet:
http://reviews.cnet.com/f...3949890.html?tag=txt;page
Het lijkt erop dat de Edge-Led voordelen niet echt uit de verf komen: verbeterde zwartwaarden, beter contrast.
Zijn er al tweakers die de EX700 hebben gezien en een oordeel hebben. ben erg benieuwd naar praktijkervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-06 08:53

Arie

One Man Army

In de TS staat onterecht dat de KDL-32NX500 geen DLNA ondersteund. Zie de Sony website hier.

Not trying to pretend the enemy that I am.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 11:34
Review gevonden van de NX700:

http://www.televisioninfo...-LCD-HDYV-Review-1640.htm

Nu nog afwachten wanneer die uitkomt. De teller op www.sony.dk geeft nog 3 dagen aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-08 08:42
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:57:
[...]

Ik stond in bijna hetzelfde dilemma als jij en enkele medereageerders staan, Qua design ben ik helemaal weg van de nx700/800. Maar ook de lx900, met zn 3D sprak me "op papier" erg aan. Een paar weken geleden heb ik de hx700 zien spelen en schrok toen enigszins van de brede zwarte rand die zichtbaar wordt als de tv aan is. Ik wil niet groter gaan dan 40 inch.

Dit weekend heb ik in Milaan zowel de 3D tv (52lx900) als de 40nx700 "live" gezien. En de keuze voor mij is nu erg makkelijk. 100% nx800. Mooi design met een prachtig beeld (bij normale tv, dus geen sony promo bluray), en de rand is een stuk smaller dan bij de hx serie!

Over de lx900, wat een tegenvaller, ik had er meer van verwacht. 3d is een leuk speeltje om aan vrienden en buren te showen maar voor de rest een product wat nog echt in de kinderschoenen staat. Na een paar minuten is de lol er wel af. In de lijn van SD-kwaliteit naar HD-kwaliteit naar HD-3D, is de laatste stap echt een hele grote stap terug. 3D is leuk, maar de vloeiende superscherpe 2d hd beelden die je inlevert voor 3d beelden compenseert absoluut niet het het verlies in kwaliteit.

Ik ben na vrijdag de eerste keer gekeken te hebben,gisteren nogmaals terug geweest. Deze tweede kennismaking versterkte mijn mening alleen maar. 3D is mischien over 10/15 jaar als er geen bril meer nodig is en de kwaliteit sterk verbeterd wordt een must have. Maar binnen nu en enkele jaren een hele avond met een bril op zitten verwacht ik niet (meer).
Hoi,

je zegt dat je in Milaan de 52lx900 als de 40nx700 hebt gezien, maar je keuze valt op de NX800, mijn vraag; heb je de NX800 ook spelend gezien??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pingu007 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 14:17:
Review gevonden van de NX700:

http://www.televisioninfo...-LCD-HDYV-Review-1640.htm

Nu nog afwachten wanneer die uitkomt. De teller op www.sony.dk geeft nog 3 dagen aan..
Leuke review, maar wat een ONTZETTEND lelijke afstandsbediening :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:57:
[...]

Dankjewel voor je reactie! Ik denk, zo te lezen, dat ik het 3D verhaal ook maar oversla. Nu nog even de prijzen afwachten voor de 40"'s uit de verschillende lijnen. Wat is nu precies het verschil tussen de NX700/NX800 ?
En waarom vond je de zwarte balken bij de HX700 serie zo vervelend? Als ik zo hier kijk dan vind ik deze randen anders ook flink breed? (40NX700)
De prijs van de HX700(~€1000) ligt wel een stuk lager dan de vermoedelijke prijzen van de nieuwe series?

Laat even weten wat jij gaat aanschaffen over een tijdje, ik ben benieuwd :)

[ Voor 4% gewijzigd door honmashinsei op 22-03-2010 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beretta1979
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 00:04
Hallo ik vroeg mij af of er al iets geweten ivm de input lag (gaming performance) van deze televisies. Ik zit te twijfelen om een HX700 40inch aan te schaffen maar zou deze ook veel voor gaming gebruiken. er is hier al eens gepost dat deze niet zo goed zou zijn maar ik kan nergens uitsluitsel vinden.

PSN: Beretta1979

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Nu online
als je een tv wilt die je veel voor gaming gebruikt moet je er geen kopen met BE3 deze vergroot de input lag behoorlijk. Ook heeft de HX700 de 200hz techniek wat de input lag zal vergroten. Kortom niet doen dus als je de tv echt wilt gebruiken voor intensief gamen en je gevoelig bent voor input lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
De input lag blijft altijd een moeilijk verhaal. Ten eerste ligt het er aan welke spellen je speelt, spellen waar een snelle reactie nodig is zoals vecht spellen of first person shooters kan het vervelend zijn.

Aan de andere kant is het ook een persoonlijk verhaal, de ene persoon heeft er meer last van als de andere. Hoe dat komt? Ik denk dat het met name te maken heeft met het niveau van de speler zelf. Ik zal als casual gamer er niet snel last van hebben, maar een professionele gamer zoals "Fatal1ty" zal er juist extreem veel last van hebben.

Daarbij heb je ook nog de "game mode" die het een en ander aan beeld verbeteringen uit zet, waardoor het wel iets zal verbeteren, maar zeker niet compleet zal verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Dit weekend even de 40EX700 in het echt bekeken bij de MM. Het lijkt erop dat de EX'en afvallen als optie voor onze volgende tv hier thuis: Het frame/rand is door de rest van het huishouden te breed/lelijk/glanzend bevonden. Nog maar eens ergens in het echt de 40HX700 bekijken kijken of die wel door de 'frametest' heenkomt. Als ik het zo bekijk die is die ook aardig breed. Anders gaat het toch een Philips worden. Pff op papier leek het em helemaal te gaan worden, straks begint het onderzoek weer van voor af aan. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees in dit forum dat ex500 ci+-module + smartcard van Ziggo werkt, hoewel Ziggo de tv (nog) niet heeft gecertificeerd volgens hun eigen website. Van Ziggo kreeg ik niet de toezegging dat ze nog gaan certificeren (ook niet dat ze het niet gaan doen), daarom ben ik wat huiverig. Maar lijkt me dat hoe nieuwer de tv, hoe zekerder het werkt?

Ik vroeg me nog wel al of ik de smartcard nodig heb voor digitaal ontvangen van zenders uit het basispakket. Ik dacht dat misschien alleen nodig is voor de extra zenders. Weet iemand of het alleen met een ci+-module kan? Of heb ik te allen tijde de smartcard nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count_Galious
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-01-2022
WouterHelm schreef op maandag 22 maart 2010 @ 15:10:
De input lag blijft altijd een moeilijk verhaal. Ten eerste ligt het er aan welke spellen je speelt, spellen waar een snelle reactie nodig is zoals vecht spellen of first person shooters kan het vervelend zijn.

Aan de andere kant is het ook een persoonlijk verhaal, de ene persoon heeft er meer last van als de andere. Hoe dat komt? Ik denk dat het met name te maken heeft met het niveau van de speler zelf. Ik zal als casual gamer er niet snel last van hebben, maar een professionele gamer zoals "Fatal1ty" zal er juist extreem veel last van hebben.

Daarbij heb je ook nog de "game mode" die het een en ander aan beeld verbeteringen uit zet, waardoor het wel iets zal verbeteren, maar zeker niet compleet zal verdwijnen.
Ben ik slechts deels met je eens. Dat het per spel verschilt hoeveel invloed het heeft klopt natuurlijk en is ook logisch. Maar dat het per persoon verschilt of je er last van hebt is niet altijd het geval. Wellicht geldt dat voor FPS-games. Maar sommige quicktime events, of bijvoorbeeld Guitar Hero (ongecalibreerd welliswaar) zijn gewoon letterlijk onspeelbaar bij hoge lag. Ongeacht of je er gevoelig voor bent. Je bent dan gewoon simpelweg te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 11:34
Correct heeft de 40NX700 op de site staan voor € 1.499,-
Heb ze even gebeld en ze hebben van de importeur doorgekregen dat hij half april leverbaar is.

http://www.correct.nl/art...&SOORT=10307&ARTNR=410408

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beretta1979
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 00:04
Ok bedankt voor de informatie ! Ik speel voornamelijk voetbal spelletjes maar ook een shooter kan erbij zitten. Je zou ergen swel verwachten dat de maker van de PS3 ook een tv zou maken die daar goed bij past maar blijkbaar is dat zo niet.
Maar echte cijfers van de lag zijn dus nog niet bekend ?

PSN: Beretta1979

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maranello schreef op maandag 22 maart 2010 @ 15:18:
Dit weekend even de 40EX700 in het echt bekeken bij de MM. Het lijkt erop dat de EX'en afvallen als optie voor onze volgende tv hier thuis: Het frame/rand is door de rest van het huishouden te breed/lelijk/glanzend bevonden. Nog maar eens ergens in het echt de 40HX700 bekijken kijken of die wel door de 'frametest' heenkomt. Als ik het zo bekijk die is die ook aardig breed. Anders gaat het toch een Philips worden. Pff op papier leek het em helemaal te gaan worden, straks begint het onderzoek weer van voor af aan. ;(
Maar mij interesseert eigenlijk het belangrijkste meer en dat is het beeld wat deze EX produceert, hoe was die kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 15:21:

Ik vroeg me nog wel al of ik de smartcard nodig heb voor digitaal ontvangen van zenders uit het basispakket. Ik dacht dat misschien alleen nodig is voor de extra zenders. Weet iemand of het alleen met een ci+-module kan? Of heb ik te allen tijde de smartcard nodig?
Je hebt hem wel nodig, alle zenders (met uitzondering van NL 1/2/3 volgens mij) zijn gecodeerd door Ziggo, dus je hebt een smartcard nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
Count_Galious schreef op maandag 22 maart 2010 @ 15:24:
[...]

Maar sommige quicktime events, of bijvoorbeeld Guitar Hero (ongecalibreerd welliswaar) zijn gewoon letterlijk onspeelbaar bij hoge lag. Ongeacht of je er gevoelig voor bent. Je bent dan gewoon simpelweg te laat.
Klopt, bij Guitar Hero had ik er ook last van, maarja, dat spel is de calibreren, dus daar zal de input lag van een TV dus geen nadeel moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 15:33:
[...]
Maar mij interesseert eigenlijk het belangrijkste meer en dat is het beeld wat deze EX produceert, hoe was die kwaliteit?
In de Mediamarkt vind ik de beeldkwaliteit niet echt representatief omdat de afstelling niet altijd optimaal is. Hij was wel lekker dun door de EDGE-LED. Maar ik had het idee dat het beeld warmer, haast geliger, was ten opzichte van tv's die ernaast stonden. Verder niet heel uitgebreid gekeken. We kwamen eigenlijk voor de vergelijking EX met de HX, maar de HX hadden ze nog niet in MM Rotterdam Centrum. Dus ik ga nog wel een keer uitgebreid kijken evt bij de electronicazaak hier in dorp als ze em inmiddels hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Zou de inputlag van de 40NX700 dus een stuk minder zijn omdat deze TV 100Hz heeft, en als je alle beeld"verbeteraars" uitzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 15:21:
Ik lees in dit forum dat ex500 ci+-module + smartcard van Ziggo werkt, hoewel Ziggo de tv (nog) niet heeft gecertificeerd volgens hun eigen website. Van Ziggo kreeg ik niet de toezegging dat ze nog gaan certificeren (ook niet dat ze het niet gaan doen), daarom ben ik wat huiverig. Maar lijkt me dat hoe nieuwer de tv, hoe zekerder het werkt?

ik heb afgelopen zaterdag de ex500 gekocht en gisteren geïnstalleerd. Gebruik het toestel incl. CI+ moduel van ziggo en werkt perfect. Je hebt wel een smartcard nodig. In de meeste winkels en webshops krijg je de CI+ module met smartcard voor 80 euro.
kthxbye schreef op maandag 22 maart 2010 @ 15:54:
Zou de inputlag van de 40NX700 dus een stuk minder zijn omdat deze TV 100Hz heeft, en als je alle beeld"verbeteraars" uitzet?
In game mode schakelt hij naar 50hz zowel bij de nx700 als de hx700 dus denk niet dat het verschil maakt.

[ Voor 15% gewijzigd door SquareOne op 22-03-2010 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maranello schreef op maandag 22 maart 2010 @ 15:44:
[...]

In de Mediamarkt vind ik de beeldkwaliteit niet echt representatief omdat de afstelling niet altijd optimaal is. Hij was wel lekker dun door de EDGE-LED. Maar ik had het idee dat het beeld warmer, haast geliger, was ten opzichte van tv's die ernaast stonden. Verder niet heel uitgebreid gekeken. We kwamen eigenlijk voor de vergelijking EX met de HX, maar de HX hadden ze nog niet in MM Rotterdam Centrum. Dus ik ga nog wel een keer uitgebreid kijken evt bij de electronicazaak hier in dorp als ze em inmiddels hebben staan.
Bedankt, ik heb de EX700 hier ( in spanje ) nog niet gezien, maar moet vanmiddag nog even bij MM langs, misschien hebben ze er eentje binnen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Brm-G schreef op maandag 22 maart 2010 @ 15:54:
[...]
In game mode schakelt hij naar 50hz zowel bij de nx700 als de hx700 dus denk niet dat het verschil maakt.
Ok, dus dat zou niet uit hoeven maken. En wat vinden jullie, is het prijsverschil (ong. €400,-) tussen de HX700 en NX700 het CCFL vs. Edge-LED verschil waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
kthxbye schreef op maandag 22 maart 2010 @ 16:30:
[...]

Ok, dus dat zou niet uit hoeven maken. En wat vinden jullie, is het prijsverschil (ong. €400,-) tussen de HX700 en NX700 het CCFL vs. Edge-LED verschil waard?
Waar heb je al online prijzen van de NX700 gezien? Qua beeld kwaliteit denk ik dat een CCFL zelfs iets beter zal zijn als de Edge-LED, maar dat moeten de reviews uitwijzen.. Laat je daarin niet verleiden door het feit dat het LED verlichting heeft.

Voordelen van Edge-LED tov CCFL is het lagere energie verbruik en het dunnere design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
WouterHelm schreef op maandag 22 maart 2010 @ 16:40:
[...]

Waar heb je al online prijzen van de NX700 gezien? Qua beeld kwaliteit denk ik dat een CCFL zelfs iets beter zal zijn als de Edge-LED, maar dat moeten de reviews uitwijzen.. Laat je daarin niet verleiden door het feit dat het LED verlichting heeft.

Voordelen van Edge-LED tov CCFL is het lagere energie verbruik en het dunnere design.
Kijk eens hierboven? of klik anders hier :)

Energieverbruik maakt mij niets uit (huurhuis, incl. G/W/L :D), en het dunnere design eigenlijk ook niet. Waarom zou een CCFL zelfs iets beter zijn? Zullen de zwartwaarden niet beter zijn met de Edge-LED?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de ex402 eigenaars:

Sony Klantenservice
"Het probleem dat het niet aangegeven word dat de firmware is ge-upgrade naar een hogere versie komt vaker voor.
U kunt er dus van uit gaan dat de firmware gewoon geupdate is.

Wij verwachten in de toekomst dan ook andere update voor deze serie, houd u dan daarom ook de website in de gaten voor niewue firmware updates."

Ging over de updatefile die het niet deed.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2010 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wittekat
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-08 21:30

wittekat

tja denk je dan

de NX700 heeft nu ook een prijsje bij de bcc:
http://www.bcc.nl/product/sony-bravia-kdl-46nx700-zwart
2100 euro voor een tv.... dat is een hoop geld ;)

tja denk je dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:29
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 17:30:
Voor de ex402 eigenaars:

Sony Klantenservice
"Het probleem dat het niet aangegeven word dat de firmware is ge-upgrade naar een hogere versie komt vaker voor.

Wij verwachten in de toekomst dan ook andere update voor deze serie, houd u dan daarom ook de website in de gaten voor niewue firmware updates."

Vreemde is dat in de handleiding gesproken wordt over versie M.053 (oid), maar het bestand op de website versie M.052 is. Daarnaast werkt bij mij teletekst niet bij de zenders anders dan ned1 (ziggo via ci+). Ben ik hierin de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoop1985
  • Laatst online: 12:19
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 14:42:
[...]

Leuke review, maar wat een ONTZETTEND lelijke afstandsbediening :N
Dit is volgens mij wel een review van het Amerikaanse model, Als ik naar de Nederlandse site van Sony kijk, lijkt de vormgeving van de NX700 anders, zelfs als je de "bar" stand wegdenkt. Een beetje turen naar die afstandbediening doet me ook vermoeden dat dit niet de afstandbediening is die er hier bij geleverd wordt (voor zover ik kan lezen, is het typenummer niet RM-ED031 zoals Sony.nl in de specs weergeeft, maar RM YD630, of iets dergelijks). Technisch gezien zal het toestel waarschijnlijk niet enorm verschillen, dus wat dat aangaat zal de review wel betrouwbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat het toestel technisch verschilt van het Amerikaanse model lijkt me sterk. Hoop wel dat je gelijk hebt over die afstandsbediening, anders zie ik mij meteen genoodzaakt een Harmony te kopen ALS ik voor deze tv ga...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Nu online
Deze afstandsbediening zit ook bij mijn ex500.... dus de kans is groot dat hij ook bij de andere modellen geleverd zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoop1985
Brm-G schreef op maandag 22 maart 2010 @ 20:59:
Deze afstandsbediening zit ook bij mijn ex500.... dus de kans is groot dat hij ook bij de andere modellen geleverd zal worden.
Hier is te zien dat bij de Amerikaanse variant de RM-YD037 geleverd wordt, terwijl op de Nederlandse site de RM-ED031 genoemd wordt.
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 20:47:
Dat het toestel technisch verschilt van het Amerikaanse model lijkt me sterk. Hoop wel dat je gelijk hebt over die afstandsbediening, anders zie ik mij meteen genoodzaakt een Harmony te kopen ALS ik voor deze tv ga...
Het Amerikaanse model zal in ieder geval 120 Hz Motionflow hebben ipv 100 Hz, ivm met de andere wisselstroomfrequentie aldaar. Verder heb ik de specificaties niet uitgebreid vergeleken, maar als om die reden al hardwarematig andere toestellen voor die markt geproduceerd worden, zijn andere verschillen niet uitgesloten.

Wat me meer zorgen baart is dat ik de NX700 en NX800 series op veel internationale (Sony)sites zie afgebeeld met een normale voet. Op een Australische site las ik al de teleurgestelde mededeling dat de "bar" stand optioneel is en nog 250-350 AU$ (ong. €170 - €240) extra kost. Op de Nederlandse Sonysite worden de NX700 en 800 uitsluitend met de bar stand afgebeeld, de NX500 met een normale. Volgens mijn dealer is de adviesprijs voor de 40NX700 €1500, als dat exclusief bar-stand is, is dat niet alleen behoorlijk duur, maar ook behoorlijk misleidend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kthxbye schreef op maandag 22 maart 2010 @ 14:45:
[...]

Dankjewel voor je reactie! Ik denk, zo te lezen, dat ik het 3D verhaal ook maar oversla. Nu nog even de prijzen afwachten voor de 40"'s uit de verschillende lijnen. Wat is nu precies het verschil tussen de NX700/NX800 ?
En waarom vond je de zwarte balken bij de HX700 serie zo vervelend? Als ik zo hier kijk dan vind ik deze randen anders ook flink breed? (40NX700)
De prijs van de HX700(~€1000) ligt wel een stuk lager dan de vermoedelijke prijzen van de nieuwe series?

Laat even weten wat jij gaat aanschaffen over een tijdje, ik ben benieuwd :)
De rand van de nx serie is smaller dan bij de hx serie. Het is natuurlijk erg persoonlijk wat storend is of niet. Maar het strakke design word in mijn ogen deels geniet gedaan door de rand. (Er stond nog geen prijs bij de nx serie)

De nx800 heeft bij mijn weten alleen 200Hz ipv 100Hz voor de nx700 meer verschillen heb ik nog niet ontdekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[
Wat me meer zorgen baart is dat ik de NX700 en NX800 series op veel internationale (Sony)sites zie afgebeeld met een normale voet. Op een Australische site las ik al de teleurgestelde mededeling dat de "bar" stand optioneel is en nog 250-350 AU$ (ong. €170 - €240) extra kost. Op de Nederlandse Sonysite worden de NX700 en 800 uitsluitend met de bar stand afgebeeld, de NX500 met een normale. Volgens mijn dealer is de adviesprijs voor de 40NX700 €1500, als dat exclusief bar-stand is, is dat niet alleen behoorlijk duur, maar ook behoorlijk misleidend.
[/quote]

In Milaan waar ik de nx700 heb gezien, stond er zowel één op een normale voet als op de design standaard. Ik denk dus dat de "bar" optioneel is ook voor de nederlandse markt. (De tv is wel veel mooier met de "bar", maar dat is persoonlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoop1985
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 22:40:
In Milaan waar ik de nx700 heb gezien, stond er zowel één op een normale voet als op de design standaard. Ik denk dus dat de "bar" optioneel is ook voor de nederlandse markt. (De tv is wel veel mooier met de "bar", maar dat is persoonlijk)
Erg jammer. Dat uiterlijk is namelijk de enige reden dat ik (en velen met mij, vermoed ik) de NX zou kopen. Ik vind het erg misleidend dat Sony overal adverteert met de NX700 en NX800 in die mooiere stand. In de Nederlandse specificaties staat ook nog eens aangegeven dat de TV standaard de "SU-40NX1" is, dat is de bar, maar daar staat niet bij dat 'ie optioneel is, zoals dat bij de muurbeugel en de luidsprekerbalk wel staat. Uiteraard zul je zien dat dat aangepast wordt zodra hij daadwerkelijk op de Nederlandse markt verschijnt. :X

Ik hoop dat ik mijn ouders nog kan overhalen dan :P Na de aankoop van mijn W5500 vorig jaar ben ik Sony-fan, maar met dit soort acties staat er straks zo'n spuuglelijke Philips met zo'n belachelijke lichtshow erachter hier in de woonkamer :(

[ Voor 12% gewijzigd door Sjoop1985 op 22-03-2010 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je in de service menu komt van de ex402?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobo_d
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 22:36
Lees hier toch wel meerderen die - net als ik - van plan zijn de 52ex700 aan te gaan schaffen.

Daarom 2 vraagjes: zullen we de 'krachten niet bundelen' om korting te bedingen?

Twijfelen jullie nog een beetje - net als ik - tussen voornoemde Sony en de nieuwe Samsung UE55C6000 (die vlak na introductie ook voor 1800/1850 her en der aangeboden zal gaan worden, gok ik zo).

En als je helemaal niet twijfelt en sowieso voor de Sony gaat, wat is dan voor jou doorslaggevend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
weet niet of deze al eens gepost is
Afbeeldingslocatie: http://images.gfx.no/667/667764/sony_modeller_2010.png

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kthxbye schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 09:34:
weet niet of deze al eens gepost is
[afbeelding]

:)
haha dat plaatje klopt helemaal! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 17:30:
Voor de ex402 eigenaars:

Sony Klantenservice

Wat een kneuzen bij Sony, jammer van dit standaard antwoord. Het probleem is namelijk dat er geen nieuwe firmware geïnstalleerd kan worden omdat de TV aangeeft dat deze al up to date is. Dit, terwijl er op de website van Sony een nieuwere versie gepubliceerd staat dan de versie in mijn Sony menu. Hoezo kan ik er dan van uit gaan dat deze 'gewoon' geupdate is |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het ook maar raar, want er zijn wel verbeteringen in die update, dus ik vind het maar raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een ex500 die alleen aangesloten is op een satteliet ontvanger via scart. Als is mijn tv aanzet krijg ik eerst eventjes ruis (sneeuwbeeld) te zien en horen. Daarna zwart beeld en dan schakelt hij over naar scart. Ik weet wel dat als ik snel starten aanzet dat hij sneller beeld zal geven. Maar ik vind eventjes wachten geen probleem, alleen ik irriteer me wel rot aan dat ruis geluid bij het starten. Weet iemand hoe ik dit kan voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homey D. Clown
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-07 18:45
Aghanim schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 14:47:
[...]

Wat een kneuzen bij Sony, jammer van dit standaard antwoord. Het probleem is namelijk dat er geen nieuwe firmware geïnstalleerd kan worden omdat de TV aangeeft dat deze al up to date is. Dit, terwijl er op de website van Sony een nieuwere versie gepubliceerd staat dan de versie in mijn Sony menu. Hoezo kan ik er dan van uit gaan dat deze 'gewoon' geupdate is |:(
Eeh, dit is toch precies wat Sony ook zegt: je tv is waarschijnlijk wel geüpdate, alleen staat dat in het menu niet aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb laatst een multi-mediablad gelezen in de leesmap. Geen idee meer hoe blad dat heet.
Maar daar stond een test in van de NX700 of NX800.

Daar stond heel duidelijk in dat Sony NL de NX700 en NX800 standaard met de design bar-stand levert.
Vandaar de ook wat hogere prijs, neem ik aan.

EDIT: net gezocht én gevonden: het is de MediaTotaal. http://www.mediatotaal.nl/
In de editie van maart staat een test van de 40NX800F.
En daar staat het dus echt in.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2010 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
Brm-G schreef op maandag 22 maart 2010 @ 15:04:
als je een tv wilt die je veel voor gaming gebruikt moet je er geen kopen met BE3 deze vergroot de input lag behoorlijk. Ook heeft de HX700 de 200hz techniek wat de input lag zal vergroten. Kortom niet doen dus als je de tv echt wilt gebruiken voor intensief gamen en je gevoelig bent voor input lag.
Of je haalt een een 50Hz model met BE3 engine. Da's bij mij de reden geweest waarom ik een V5500 (50Hz/BE30 nu in huis heb staan ipv een EX500 (100Hz/BE3)
Ik wilde geen inputlag, en deze wordt voornamelijk veroorzaakt door de 100MHz techniek, en niet door de BE3 Engine in z'n algemeen.
Persoonlijk vind ik de EX402 vind ik te mager uitgevoerd , ook de gebruikte BE2 engine vind ik jammer.
Ik moet zeggen dat de V5500 met BE3 engine de kleuren een beter weergeeft dan een EX402 met BE2. Vergeleken m.b.v. een PS3 (mkv's, dvd's en games) en de TV's aangesloten op een PC.
Ik zie wezenlijk verschil in kleurdiversiteit, witbalans en betere zwartweergave met een BE3 tov een BE2

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count_Galious
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-01-2022
Demon_Eyez schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 15:55:
[...]

Of je haalt een een 50Hz model met BE3 engine. Da's bij mij de reden geweest waarom ik een V5500 (50Hz/BE30 nu in huis heb staan ipv een EX500 (100Hz/BE3)
Ik wilde geen inputlag, en deze wordt voornamelijk veroorzaakt door de 100MHz techniek, en niet door de BE3 Engine in z'n algemeen.
Persoonlijk vind ik de EX402 vind ik te mager uitgevoerd , ook de gebruikte BE2 engine vind ik jammer.
Ik moet zeggen dat de V5500 met BE3 engine de kleuren een beter weergeeft dan een EX402 met BE2. Vergeleken m.b.v. een PS3 (mkv's, dvd's en games) en de TV's aangesloten op een PC.
Ik zie wezenlijk verschil in kleurdiversiteit, witbalans en betere zwartweergave met een BE3 tov een BE2
Als dat klopt wat je zegt zou bijvoorbeeld een EX500 met de 'game mode' aan prima moeten werken, want deze modus zet namelijk o.a. de 100hz uit. Maar nog schijnt de EX500 merkbare lag te hebben. En ik heb dat zelf gemerkt bij de W5500 in game mode. 100hz uitzetten scheelt welliswaar en dat is logisch, maar het lijkt er toch echt sterk op dat de BE3 een nog grotere invloed heeft. En je zegt het zelf al een beetje, die BE3 is gewoon beter dan de BE2 (dat heb ik ook gezien). En dan met name bij het 'oppoetsen' van SD signaal. Ik denk dat daar heel wat pittige processen aan te pas komen die eveneens (zoniet meer) input lag veroorzaken.

De cijfers liegen er ook niet om. De millisecondes schoten de lucht in bij Sony na de 4500 serie. Die 4500 serie maakte gebruik van de BE2 t.o.v. de BE3 en had een 10bit paneel ipv een 8bit paneel. Op de W4500 van een vriend van me speel ik Guitar Hero vloeiend zonder de game mode aan te zetten (dus met 100hz) !!! Dat is pas echt lekker !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 23:23

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Slecht nieuws...

De 2010-TV's worden niet meer aangeleverd bij alle bedrijven, oorzaak: een chip in de niewue LX,HX en NX zit zorgt voor een catastrofe. SONY heeft dit probleem nog niet publiekelijk gemaakt.

De retailers vroegen zich al af waarom de voorraden zo gering waren bij SONY, maar dit is dus het probleem. Hierdoor (eventuele recall+aanpassing huidige TV's) zit SONY voorlopig uit de race. Dit probleem zal tussen de 3 of 6 maanden nodig hebben om te worden opgelost, de vooralsnog onuitgebrachte Bravia-3D-TV's lopen ook een vertraging op door dit probleem.

http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1237217

[ Voor 5% gewijzigd door SalimRMAF op 23-03-2010 19:14 ]

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Homey D. Clown schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 15:27:
[...]

Eeh, dit is toch precies wat Sony ook zegt: je tv is waarschijnlijk wel geüpdate, alleen staat dat in het menu niet aangegeven.
Ja en dat klopt dus niet want er wordt niks geupdate omdat vooraf al bij de versie controle blijkt dat de nieuw e update geen update is. Oftewel de TV is reeds up to date, maar niet geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
salimrmaf schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 19:10:
Slecht nieuws...

De 2010-TV's worden niet meer aangeleverd bij alle bedrijven, oorzaak: een chip in de niewue LX,HX en NX zit zorgt voor een catastrofe. SONY heeft dit probleem nog niet publiekelijk gemaakt.

De retailers vroegen zich al af waarom de voorraden zo gering waren bij SONY, maar dit is dus het probleem. Hierdoor (eventuele recall+aanpassing huidige TV's) zit SONY voorlopig uit de race. Dit probleem zal tussen de 3 of 6 maanden nodig hebben om te worden opgelost, de vooralsnog onuitgebrachte Bravia-3D-TV's lopen ook een vertraging op door dit probleem.

Het gaat hier om een post op een forum, dus het is maar de vraag hoe betrouwbaar het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoop1985
salimrmaf schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 19:10:
Slecht nieuws...

Hear-say van een Amerikaans forum, zegt nog niks over échte gevolgen voor de Europese markt. Ik zie wel als het hier, of op een andere gerenommeerde Nederlandse/Europese site op de frontpage staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piems
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 20:14

piems

:KEIN:NIELS:SIEM

Nou,
deze maand stond de nx ook in de Mediazine van de Mediamarkt. Met een tekst dat deze tv deze maand zou komen.
Ik wilde graag meer info over deze tv en dat konden ze me niet geven maar de verkopers gingen die week naar Sony voor een training.
Van de week weer gevraagd hoe het zat met de levertijden en prijs.
Sony deed volgens de verkopers erg moeilijk over de levering en maart april werd zeker niet gehaald.
Zou eerder juni juli worden.
Wie weet zit er toch een kern van waarheid in.

24-11-2007 birth of a king! 12-04-2011 birth of a legend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
Count_Galious schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 17:33:
[...]

Als dat klopt wat je zegt zou bijvoorbeeld een EX500 met de 'game mode' aan prima moeten werken, want deze modus zet namelijk o.a. de 100hz uit. Maar nog schijnt de EX500 merkbare lag te hebben. En ik heb dat zelf gemerkt bij de W5500 in game mode. 100hz uitzetten scheelt welliswaar en dat is logisch, maar het lijkt er toch echt sterk op dat de BE3 een nog grotere invloed heeft. En je zegt het zelf al een beetje, die BE3 is gewoon beter dan de BE2 (dat heb ik ook gezien). En dan met name bij het 'oppoetsen' van SD signaal. Ik denk dat daar heel wat pittige processen aan te pas komen die eveneens (zoniet meer) input lag veroorzaken.

De cijfers liegen er ook niet om. De millisecondes schoten de lucht in bij Sony na de 4500 serie. Die 4500 serie maakte gebruik van de BE2 t.o.v. de BE3 en had een 10bit paneel ipv een 8bit paneel. Op de W4500 van een vriend van me speel ik Guitar Hero vloeiend zonder de game mode aan te zetten (dus met 100hz) !!! Dat is pas echt lekker !
Naar mijn mening heb je met een 50Hz model en BE3 het beste van twee werelden. Minimale inputlag door het feit dat er geen 100Hz elektronisch circuit wordt gebruikt (wat niet hetzelfde is als een 100Hz model dmv Game modus op 50Hz draait heb ik het idee) maar toch de betere kleur weergave en optimalisatie van de BE3 Engine. Ik ben het zeker met je eens dat Sony z'n 50/100Hz implementatie van hun nieuwe EX en oudere W5500 serie niet op orde heeft.

Nog even zitten zoeken voor je, maar deze quote komt uit een test van de V5500 tegenover de W5500:
"LCD TVs without a 100hz system typically react quicker to input commands, because they don't have to generate motion vector information and new inbetween frames before sending video to the LCD panel. (Even in 100hz TVs which let you turn this process off, a delay is still often involved, but this depends on the TV design)."

Maar tot er een uitgebreide test verschijnt van een V5500, EX500 en een EX402 te samen blijft het gissen hou groot het verschil tussen de modellen werkelijk is, en komt het neer op je persoonlijke ervaring en de ervaringen van anderen, wat allemaal subjectief is. Als ik de middelen had zou ik de inputlag zo willen testen en posten van m'n V5500 .
Ben erg benieuwd hoe groot die verschillen in lag zijn en welk model met welke techniek nu het best werkt.

[ Voor 11% gewijzigd door Demon_Eyez op 24-03-2010 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

piems schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 22:49:
Nou,
deze maand stond de nx ook in de Mediazine van de Mediamarkt. Met een tekst dat deze tv deze maand zou komen.
Ik wilde graag meer info over deze tv en dat konden ze me niet geven maar de verkopers gingen die week naar Sony voor een training.
Van de week weer gevraagd hoe het zat met de levertijden en prijs.
Sony deed volgens de verkopers erg moeilijk over de levering en maart april werd zeker niet gehaald.
Zou eerder juni juli worden.
Wie weet zit er toch een kern van waarheid in.
Ik dacht dat ik net op bobshop 29 juni zag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bobo_d schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 02:42:
Lees hier toch wel meerderen die - net als ik - van plan zijn de 52ex700 aan te gaan schaffen.

Daarom 2 vraagjes: zullen we de 'krachten niet bundelen' om korting te bedingen?

Twijfelen jullie nog een beetje - net als ik - tussen voornoemde Sony en de nieuwe Samsung UE55C6000 (die vlak na introductie ook voor 1800/1850 her en der aangeboden zal gaan worden, gok ik zo).

En als je helemaal niet twijfelt en sowieso voor de Sony gaat, wat is dan voor jou doorslaggevend?
Ik twijfel ook tussen deze twee, ik hoop een review te vinden waar deze twee tegen elkaar afgewogen worden.

De sony 52EX700 is mij voor 1580 euro aangeboden en op de samsung heb ik nog geen prijs gezien hier in spanje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
WouterHelm schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 20:20:
[...]

Het gaat hier om een post op een forum, dus het is maar de vraag hoe betrouwbaar het is.
bovendien komt 1 april er weer aan hè :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik had exact hetzelfde (37ex500 met ziggo CI+), dit gebeurde ongeveer 1 a 2 keer per uur. Ik heb de 2 coax kabels (2 x 1 meter, geleverd bij video apparaten) vervangen door een nieuwe kabel van 1,5 meter en sindsdien geen problemen meer. Het is een coaxkabel van hema met filters op de uiteinden, natuurlijk wel met gouden contacten en dat voor 10 euro! De cam/ci+ module werkt trouwens prima op deze tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BradKing
  • Laatst online: 12-09 21:32
Het doorlezen van dit topic is zeker interessant. Ik ga met de meeste mensen die daar reageren mee, dus ik zie wel of Sony iets naar buiten brengt. De verlate leveringen zijn ieg makkelijk op van alles af te schuiven, sub part tekorten komt vaker voor.

Ik laat me hierdoor (na lezen en wat googlen) niet tegenhouden in mijn plan dit weekend een 40hx700 te scoren. Ik laat me eerder tegenhouden door de aanschaf manier en de lever manier. Eigenlijk wil ik zo'n grote tv niet via normale post laten bezorgen, helaas geen eigen vervoer om hem bv op te halen van Komplett. Maar eens zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij hebben ook de KDL 40EX500 gekocht maar het lukt niet om de digitale kanalen te ontvangen. Hij geeft melding dat signalen niet worden gevonden en dat de Tuning settings nagelopen moeten worden. Geen idee waar ik dat moet doen. Kunnen jullie mij hiermee helpen aangezien jullie wel op de EX500 digitale tv met CI+ van Ziggo ontvangst hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Nu online
misschien is het digitale signaal niet goed genoeg?
Pagina: 1 ... 8 ... 42 Laatste