Wederom bedankt voor je snelle reactie!
Greetzz
Greetzz
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
even een kick:readytoflow schreef op donderdag 09 december 2010 @ 23:35:
Ik probeer nu trouwens divX te registreren, maar dat lukt ook voor geen meter. (niet via USB en niet via de NAS).
Hoe kan ik het DivX bestand afspelen?
Game mode geeft de minste input lag, maar ook daar is het nog steeds aanwezig. Niet iedereen merkt het of vindt het hinderlijk.aramdin schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 15:09:
Die kan je toch allemaal uitschakelen (beeldverbeteraars) door voor de Game modus te kiezen? Kan zo prima shooters spelen op mn 40EX711 / PS3 combo.
Bravia Engine 3 is volgens mij ook een stuk zuiniger dan BE2
[ Voor 0% gewijzigd door Microkid op 26-05-2020 14:47 ]
Ik heb hetzelfde probleem. Nou ja niet echt probleem maar zou het wel graag werkend hebbenreadytoflow schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 22:22:
[...]
even een kick:
het is me nog niet gelukt...
Ik heb mijn gegeven ook bijna 3 weken geleden opgestuurd, na 2 weken had ik gebeld naar primapost, en na ongeveer een half uur kreeg ik pas iemand aan de lijn. Daar zeiden ze dat ze mijn gegevens nog niet hadden verwerkt en dat het later zou gebeuren omdat de actie een groot succes is...wl1975 schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 15:55:
Iemand onlangs nog gegevens gestuurd naar " Sony" Mijdrecht (Primapost) om in aanmerking te komen voor een gratis PS3 (bij aankoop van een 3D TV)?
[ Voor 10% gewijzigd door Joenes op 26-07-2011 21:31 ]
Mijn game PC: http://tweakers.net/gallery/125384?inv_id=19781#tab:inventaris
Hi Ha Hopjesvla
Ga er maar van uit dat het toestel niet meer wordt gerepareerd, maar dat ze 'm alleen komen ophalen.Groentenman schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 20:09:
Mijn 40W4500 tv is stuk, hij geeft rare artefacts bovenin beeld. Nu komt er dinsdag iemand kijken/repareren. Mocht dit niet gerepareerd worden word er dan een nieuwe tv aangeboden of een gereviseerd model? De reparatie wordt gedaan door Electronics Service Rijnmond. Iemand ideeën hoe dit werkt bij Sony?
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Ik heb vorige week eindelijk (na ruim 3 weken) mijn PS3 en GT5 binnengekregen. Ik kreeg eerst ook de standaard mail terug, heb daarna meteen een mail terug gestuurd met alle kopieen van de bon, streepjescodes e.d. en een dag later stond de postbode met mijn pakketje voor de deur. Heb echter nog steeds mijn code voor de spellen nog niet gekregen...jaricool schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 22:29:
[...]
Ik heb mijn gegeven ook bijna 3 weken geleden opgestuurd, na 2 weken had ik gebeld naar primapost, en na ongeveer een half uur kreeg ik pas iemand aan de lijn. Daar zeiden ze dat ze mijn gegevens nog niet hadden verwerkt en dat het later zou gebeuren omdat de actie een groot succes is...
Na een paar dagen een mail gestuurd waarop ik hetzelfde antwoordt kreeg.
Nu heb ik een paar dagen geleden weer een mail gestuurd waarop ik nu helemaal geen antwoord meer krijg. daarna nog een mail verstuurd waarop ik ook geen antwoord krijg.
ik blijf nog even wachten want ik weet ook niks anders om te doen.
Idem hier, hx800 gekocht begin november, ook mail gestuurd, identieke replay gekregen! Ik heb wel nog niet gebeld.wl1975 schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 15:55:
Iemand onlangs nog gegevens gestuurd naar " Sony" Mijdrecht (Primapost) om in aanmerking te komen voor een gratis PS3 (bij aankoop van een 3D TV)?
Ik heb nu drie weken geleden de gegevens toegestuurd en nadat ik vorige week nog niets had ontvangen (volgens de voorwaarden binnen twee weken) maar eens geprobeerd telefonisch contact op te nemen.
Het service nummer *** diverse keren op verschillende momenten van de dag geprobeerd te bellen, maar zonder succes. Na telkens 5 minuten te hebben gewacht...bleef ik maar steeds een bandje horen dat aangeeft dat het ook mogelijk is om een mail te sturen. Dat heb ik die dag dan ook maar gedaan. Met de vraag waar de PS3 blijft. Met daarop de volgende reactie...wat op een standaard reactie lijkt.....
"Tot op heden hebben wij geen gegevens in ons systeem, uiteraard doen wij ons best dat spoedig te realiseren.Wij vragen u kontakt met ons op te nemen als u binnen 14 dagen niets van ons heeft mogen vernomen."
Aangezien het weer een onduidelijk mail is, maar de volgende dag geprobeerd weer te bellen. Weer zonder succes! Ik heb Sony uiteindelijk zelf maar gebeld. Die hebben geprobeerd via een andere manier contact te krijgen met PrimaPost. Het bleek dat de telefoon onbemand was, maar na 12u zou ik echt iemand aan de lijn krijgen. Na 12u weer geprobeerd....en het was eigenlijk voor mij al duidelijk.....ik kreeg weer het bandje.
Opnieuw een mail gestuurd, wat er nu exact met deze mail bedoeld werd en wanneer ik hem nu kan verwachten. Nu ook geen reactie meer op de mail.
Tot op heden, drie weken later, heb ik nog steeds niets binnen.....![]()
Ik heb de rest van het forum ook al doorgelezen....en de problemen lijken niet iets van de laatste tijd te zijn.
Eerst waren ze nog bereikbaar via de telefoon, maar daar schijnt PrimaPostn ook geen zin meer in te hebben.
Ze adverteren groot als A-merk....maar ze leveren het servicelevel dat je van een C merk mag verwachten!
[ Voor 0% gewijzigd door Microkid op 26-05-2020 14:47 ]
Ik heb dezelfde ervaring. Ik heb uiteindelijk een 40EX719 gekregen. Maar moest wel € 200,- bijbetalen. Overigens werkte mij Alphacrypt CAM ook niet meer. Ik moest dus ook nog eens een Ziggo CAM aanschaffen,Maikel64 schreef op maandag 13 december 2010 @ 11:27:
[...]
Ga er maar van uit dat het toestel niet meer wordt gerepareerd, maar dat ze 'm alleen komen ophalen.
Je toestel zal door de service partner naar Sony worden opgestuurd, waar deze nogmaals wordt bekeken door hun interne service afdeling.
Uiteindelijk zal er een 40EX500 worden gecrediteerd aan de winkel waar je het toestel hebt gekocht. (Dus geen geld maar echt een toestel).
Ik spreek uit eigen ervaring na een defecte 40W4500.
Die code kun je zelf aanvragen via de website. Die worden niet toegestuurd (ja, per email)._TiNo_21 schreef op maandag 13 december 2010 @ 12:26:
[...]
Ik heb vorige week eindelijk (na ruim 3 weken) mijn PS3 en GT5 binnengekregen. Ik kreeg eerst ook de standaard mail terug, heb daarna meteen een mail terug gestuurd met alle kopieen van de bon, streepjescodes e.d. en een dag later stond de postbode met mijn pakketje voor de deur. Heb echter nog steeds mijn code voor de spellen nog niet gekregen...
Verwijderd
Verwijderd
Dat had ik natuurlijk al gedaan, anders had ik de PS3 natuurlijk niet thuis ontvangen. Ik heb echter nooit de email met de code ontvangen, dus ik hoop dat ik die binnenkort alsnog zal krijgen.jobr schreef op maandag 13 december 2010 @ 18:27:
[...]
Die code kun je zelf aanvragen via de website. Die worden niet toegestuurd (ja, per email).
Het toestel kun je niet helemaal uitschakelen, noch met de remote, noch met de knop op de TV zelf. Hij blijft altijd in standby, maar het stroomverbruik is te verwaarlozen.Verwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 23:56:
@reAaa:
Bedankt voor je snelle reply, voor randapparatuur moet dat dan lukken en dat zal toch maar incidenteel zijn. Weet je toevallig ook hoe het zit met het volledig uitschakelen van de TV via de remote?
Niet op hopen, want dat gaat niet gebeuren. Deze code verkrijg je nl. door je TV zelf te registreren op de daarvoor speciaal bestemde webpagina van sony 3d games. Indien je je TV al via de normale sony site hebt geregsitreerd ging dit enkele maanden geleden trouwens nog fout ("TV reeds geregistreerd") dus kreeg je toen geen code. Ik weet niet of sony dat inmiddels heeft verholpen. Zie mijn post daarover een tijdje terug in deze topic. Succes._TiNo_21 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 07:52:
[...]
Dat had ik natuurlijk al gedaan, anders had ik de PS3 natuurlijk niet thuis ontvangen. Ik heb echter nooit de email met de code ontvangen, dus ik hoop dat ik die binnenkort alsnog zal krijgen.
En, hoe bevalt dit type? Ik heb ook belangstelling in dit slaapkamer-toestel.fender89 schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 20:10:
Afgelopen vrijdag de Sony bravia kdl-26ex302 ( pricewatch: Sony Bravia KDL-26EX302 ) besteld voor op de slaapkamer, wordt maandag afgeleverd
ben benieuwd naar de kwaliteit ervan. Wellicht iemand die al ervaring heeft met dit type? en eventuele tips voor de beste instellingen? ( heb dit topic nog niet helemaal doorgelezen, ga ik wel nog doen ;-) )
Ik heb mijn TV alleen geregistreerd op de speciale actiesite, maar de pagina gaf alleen een error door. Toen ik het daarna nogmaals probeerde kreeg ik ook te zien dat de TV al was geregistreerd. Ik heb toen Sony (Primapost) gebeld en zij vertelden mij dat er inderdaad problemen met de site waren, maar dat ze me de code pas konden geven als ik de PS3 had ontvangen. Nu wordt er helaas niet meer op mijn email gereageerd, dus ga morgen maar weer eens bellen.... Gelukkig heb ik GT5 wel meegestuurd gekregen met de PS3!Spb schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 11:03:
[...]
Niet op hopen, want dat gaat niet gebeuren. Deze code verkrijg je nl. door je TV zelf te registreren op de daarvoor speciaal bestemde webpagina van sony 3d games. Indien je je TV al via de normale sony site hebt geregsitreerd ging dit enkele maanden geleden trouwens nog fout ("TV reeds geregistreerd") dus kreeg je toen geen code. Ik weet niet of sony dat inmiddels heeft verholpen. Zie mijn post daarover een tijdje terug in deze topic. Succes.
Dat is inderdaad vreemd. Ik heb ook onlangs ook de code aangevraagd en dat is wel gelukt. Ondanks de foutmelding kan er niet toevallig een mail in de Spam zitten?_TiNo_21 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 15:53:
[...]
Ik heb mijn TV alleen geregistreerd op de speciale actiesite, maar de pagina gaf alleen een error door. Toen ik het daarna nogmaals probeerde kreeg ik ook te zien dat de TV al was geregistreerd. Ik heb toen Sony (Primapost) gebeld en zij vertelden mij dat er inderdaad problemen met de site waren, maar dat ze me de code pas konden geven als ik de PS3 had ontvangen. Nu wordt er helaas niet meer op mijn email gereageerd, dus ga morgen maar weer eens bellen.... Gelukkig heb ik GT5 wel meegestuurd gekregen met de PS3!
Da's nou net de tv die ik ook op het oog heb. Bevalt hij goed verder, afgezien van de zwartwaarde? Geen backlight bleeding bijvoorbeeld? Heb gehoord dat dit type daar last van kan hebben.PnD schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:41:
Ik heb een 40 inch EX711 en ik vind (vooral bij HDMI vanaf mijn PC) het detail in zwart niet super. Welke instellingen kan ik het best wijzigen?
Verwijderd
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.ComaKip schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 11:04:
[...]
En, hoe bevalt dit type? Ik heb ook belangstelling in dit slaapkamer-toestel.
thanks. Ik lees net op DigitalVersus dat de EX711 ook met NTFS-harde schijven overweg kan. Kun je dat bevestigen?PnD schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:48:
Hij bevalt erg goed, prachtig design en beeld.
Heb zo'n ziggo CI module en het TV beeld is echt mooi, zowel bij HD als niet HD.
Op het forum staat in eerdere posts dat het om de 160 GB Slim versie gaat.Aarge schreef op woensdag 15 december 2010 @ 23:09:
Besten,
Afgelopen weekend heb ik de NX710 met de speakersvoet besteld en volgende week kan ik deze ophalen.
Krijg je de 120gb of 320gb PS3 uitvoering bij de Sony 3D actie?
Bij de voorgaand Sony 3D actie ( …. tot 16 november) waarbij je naast de 3D TV ook de 3D sets moet aanschaffen, las ik dat je een PS3 160 GB uitvoering krijgt.Traice schreef op donderdag 16 december 2010 @ 03:24:
[...]
Op het forum staat in eerdere posts dat het om de 160 GB Slim versie gaat.
Ik ben ook nog aan het wachten op mijn PS3 en krijg maandag mijn 2e NX710.
Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K
PSN: TDBtje
Als je hem eventueel zonder PS3 wil dan kun je hem vanaf Sony zelf bestellen. Daar zijn er nog enkele op voorraad.DaKuup schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:21:
Iemand enig idee waar nog een 46HX900 bemachtigd kan worden?
Heb verschillende winkels geprobeerd, maar overal is de levertijd onbekend. Las volgens mij op AVSFORUM ergens dat de HX900 alweer EOL is. Lijkt mij wel erg snel.
Als iemand info heeft hoor ik het graag!
Omdat ik bij mijn huidige versie backlight bleeding heb. Ik heb Sony gebeld en ze wilden hem meteen gaan omruilen zonder enige problemen.Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 09:53:
waarom je 2e?
[ Voor 8% gewijzigd door Traice op 16-12-2010 19:06 ]
Ik vind de voet absoluut zijn geld waard. Geeft een aanzienlijke verbetering van het geluid, dat zonder de voet werkelijk verschrikkelijk slecht is. Heb je echter ALTIJD je home cinema set aanstaan als je TV kijkt, dan zou ik juist adviseren de voet NIET te nemen. De opstelling van je center speaker wordt nl. bemoeilijkt, aangezien de TV niet wordt opgehangen als je de voet erbij neemt (en de ruimte tussen voet en TV qua hoogte is minimaal. Je zult de center speaker dan aan de muur moeten hangen, boven de TV (ook niet ideaal). Bovendien bezet de voet je ARC hdmi kanaal. Home cinema moet dan optisch aan je TV worden gekoppeld. Voor de PS3 actie maakt het niet uit of je wel of geen voet bijbesteld.TDB schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:27:
Zit er over te denken om de NX710F aan te schaffen (gratis PS3 kunnen wij niet laten liggen). Het toestel zelf is 1600 euro maar ik zie (bij bcc bijvoorbeeld) hem voor 1800 staan inclusief de 2.1 surround speakervoet (los 300 euro). Vraag is nu of iemand ervaring met de voet heeft en of het de extra investering echt waard is (ik heb overigens de mede8er en daar schijnt de voet niet goed mee te werken, dus moet sowieso kijken of dat probleem inmiddels is opgelost middels firmware).
Dan heb je een zerre nette prijs gekregen. Ik en mijn vriendin konden niet lager dan 1850 krijgen. En dan geen smartcard en module erbij.Aarge schreef op donderdag 16 december 2010 @ 09:59:
[...]
Bij de voorgaand Sony 3D actie ( …. tot 16 november) waarbij je naast de 3D TV ook de 3D sets moet aanschaffen, las ik dat je een PS3 160 GB uitvoering krijgt.
Ik doe nu mee met de 3D actie van 16 november t//m 16 januari 2011 waarbij je alleen de 3D TV moet aanschaffen. Ben dan benieuwd of je nog steeds die 160GB krijgt of misschien de 320GB. Aangezien de 320GB + GT5 combi nu overal voor +/- 350 wordt aangeboden.
Ben trouwens blij om te horen dat je een 2e NX710 neemt. Wat zijn jouw bevindingen op deze tv tot dusver? Ik heb een 46inch en kon afdingen naar 1840 (incl. module en smartcard)
[ Voor 3% gewijzigd door thaan op 16-12-2010 21:06 ]
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Nee, MacMini kan geen geluid over HDMI. Dat kan pas sinds het unibody model. Konden MacBooks eerst ook niet. (Geen geluid over miniDisplayport, en vanaf displayport ga je pas naar HDMI)LB06 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 21:25:
Het lijkt me eerder dat je je Mac Mini niet goed hebt geconfigureerd. Voor jouw constructie is er een line-in nodig, en ik denk niet dat die erop zit.
gebruik de hx900 icm strda5400es ook mijn AMP knopje werkt niet.johoo schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:16:
Heeft iemand een HX800 of HX900 i.c.m. een STR-DA2400ES in gebruik?
Op de afstandbediening zit namelijk een AMP knopje, om je receiver mee te kunnen bedienen, alleen bij mij werkt dat niet op de 2400ES Receiver.
aanpassing ...VERADEMING.doubleyouk schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 12:38:
[...]
een verandeming! 1 afstandsbediening op tafel/in je hand.
Voor soepel 3D raden ze wel 200 mhz aan maar bij gewone tv zal je het verschil bijna niet merken. Een heel kritische kijker zal het wel opvallen.TDB schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 14:16:
Net even bij de mediamarkt geweest, stond een 710F waar ik interesse in heb. Krijgen ze de tv niet in 3D, lekkere demo (dat schept vertrouwen). Toen op een HX800 3D gekeken en ben erg verrast door de kwaliteit. Spel op de PS3 gespeeld, zag er ook mooi uit. De 800 heeft echter 200mhz en de 710F 100mhz, zit daar heel veel kwaliteitsverschil in? De medewerker ter plaatse zei van niet.
Wat bedoel je precies met "gewone tv" ?Traice schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 14:57:
[...]
Voor soepel 3D raden ze wel 200 mhz aan maar bij gewone tv zal je het verschil bijna niet merken. Een heel kritische kijker zal het wel opvallen.
Dit snap ik niet zo goed.doubleyouk schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 12:38:
[...]
gebruik de hx900 icm strda5400es ook mijn AMP knopje werkt niet.
maar...denk dat dit te maken heeft met de XMB menu/ hdmi schakeling?
dus ...alles werkt wel menu gestuurd. maar advanced instellingen zul je toch met de orginele remote moeten doen.
een verandeming! 1 afstandsbediening op tafel/in je hand.
Hi Ha Hopjesvla
Maar als je in het donker de knoppen van de afstandsbediening niet kan zien omdat ze niet verlicht zijn maak je een mens weer niet blijHopjesvla79 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 16:02:
over AB's gesproken, hoe heerlijk is het dat je met de Sony AB ook de PS3 kan bedienen,,,Dit soort kleine dingen maakt een mens blij
Ik heb de voet en ben er zeer blij mee. Popcorn Hour direct aangesloten en DD, PL II en DTS worden mooi weergegeven. Stukken beter dan de TV speakers. Alleen omschakelen van TV naar PCH gaat nog een beetje moeizaam qua geluid.TDB schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:27:
Zit er over te denken om de NX710F aan te schaffen (gratis PS3 kunnen wij niet laten liggen). Het toestel zelf is 1600 euro maar ik zie (bij bcc bijvoorbeeld) hem voor 1800 staan inclusief de 2.1 surround speakervoet (los 300 euro). Vraag is nu of iemand ervaring met de voet heeft en of het de extra investering echt waard is (ik heb overigens de mede8er en daar schijnt de voet niet goed mee te werken, dus moet sowieso kijken of dat probleem inmiddels is opgelost middels firmware).
gelukkig zijn die van de PS3 controller wel verlicht... (daar doelde ik dan ook op: film kijken mbv de TV AB, en niet de controller)Traice schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 16:05:
[...]
Maar als je in het donker de knoppen van de afstandsbediening niet kan zien omdat ze niet verlicht zijn maak je een mens weer niet blij
Hi Ha Hopjesvla
Verwijderd
Verwijderd
Lees het topic eens door zou ik zeggen.Verwijderd schreef op zondag 19 december 2010 @ 19:04:
Zijn jullie hier kenners, of gewoon zoals ik niet kenners die raad willen??
Verwijderd
HX900 serie heeft beter beeld.Verwijderd schreef op zondag 19 december 2010 @ 19:33:
ok ik vuur mijn vraag af.
Ik ben al weken aan het kijken voor een nieuw televisietoestel.
Eerst wou ik de Samsung C8700 kopen.
Dan viel mijn oog op de Sony bravia tv's.
Omdat ik een loepzuiver beeld wil, zei de verkoper dat de lx 900 Sony wel iets voor mij zou zijn.
Iemand die hem al heeft en ervaringen kan uitwisselen?
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Traice op 20-12-2010 08:02 ]
Als je Ziggo als provider hebt koop je idd een CI+ Cam module van Ziggo.Traice schreef op maandag 20 december 2010 @ 07:58:
Ik weet niet of ik hem hier goed gepost heb.
Maar ik heb een Sony Bravia NX710 en wil graag weten welke CI+CAM Module moet aanschaffen?
Een met AlphaCrypt of gewoon een voor 49 euro zonder?
En moet ik dan weer een nieuwe smartcard aanschaffen?
De PS3 is mijn eerste console. Hoort dit ding zo luidruchtig te zijn? Als ik een blu-ray kijk dan hoor ik hem op een kleine 3 meter afstand nog als het volume in de film heel laag is. Bij spellen hoor ik hem heel goed zoemen.
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
Of de het de meerprijs waard is, dat moet je natuurlijk zelf bepalen.DaV3rb schreef op zondag 19 december 2010 @ 14:41:
Met veel interesse volg ik dit topic al een tijdje.
Had mijn oog op een 40ex500 laten vallen, hele goede prijs/ kwaliteit verhouding, maar....mijn vriendin vind hem niet mooi en hij komt er niet in.
Ik ben nu naar de 40ex711 en de 40hx800 aan het kijken en nu is mijn vraag aan de gebruikers van deze tv's hoe bevallen ze qua beeld en input lag.
Is de HX800 de meerprijs echt waard?
[ Voor 3% gewijzigd door Hopjesvla79 op 20-12-2010 09:54 ]
Hi Ha Hopjesvla
Met LCD is dat geen probleem. Bij 3D kijken is dichtbij zelfs nog fijner....dan heb je niet het gevoel dat je in een "kijkdoos" zit te kijken maar zit je meer in de actie.Verwijderd schreef op zondag 19 december 2010 @ 21:38:
Ik heb inderdaad ook gekeken voor de hx 900 maar de kleinste maat is een 46 inch.
Ik zit maar op 2,70 m afstand van het toestel, dus die 46 inch zal véél te groot zijn?
Vandaar dat mijn oog viel op de lx 900, die is beschikbaar in 40 inch.
Als je het over update PKG4.085EUL-0108 hebt: mijn EX500 is niet sneller geworden. Was het maar waarsupermm958 schreef op maandag 20 december 2010 @ 12:11:
Is het iemand opgevallen dat na de laatste software update (in mijn geval voor de HX700) de tv bij inschakelen binnen enkele tellen beeld geeft en zappen (digitaal) veel sneller gaat. Voorheen duurde het enige tijd alvorens er beeld was en zappen ging ook echt snel.
De LX900 is ook een LED tv, alleen heeft die geen local dimming zoals de HX900 serie.johoo schreef op zondag 19 december 2010 @ 21:13:
[...]
HX900 serie heeft beter beeld.![]()
De LX900 is een complete 3D TV, dus met imgebouwde 3d zender, bij de HX moet je dit apart kopen maar heb je wel een LED TV.
Soms is het beter iets moois te verliezen dan het nooit gehad te hebben.
Mmm... De exclusieve lijnen van grote fabrikanten doen over het algemeen niet mee aan die kortingsacties van MM en consorten ... wat idd. niet wil zeggen dat er geen goede kortingen mogelijk zijn. Het formele argument gaat echter meestal niet op bij de sony nx, hx en lx serie. Maar 10-15 % moet je hoe dan ook met enige flair best kunnen krijgen lijkt me.Hopjesvla79 schreef op maandag 20 december 2010 @ 09:51:
[...]
(ik had de mazzel dat MM de grote kortingsactie had, en dat mijn audio/tv zaak daar in mee wilde gaan en er ook nog onder wilde zitten qua prijs...ik zou zeggen wacht anders daar op (of natuurlijk via internet bestellen)..)
Ik heb de HX900 nooit in het echt gezien, maar dacht dat de LX900 FULL LED backlit was omdat de zwartwaarde supergoed waren!audi-80 schreef op maandag 20 december 2010 @ 14:35:
[...]
De LX900 is ook een LED tv, alleen heeft die geen local dimming zoals de HX900 serie.
Ik vind mijn 40LX900 in ieder geval uitstekend beeld geven.
Gulfstream G650
Verwijderd
Ik had zo goed als gekozen voor de 40lx900. Heb deze eigenlijk besteld, maar nog geen bestelbon ingevuld bij een plaatselijk, te vertrouwen winkel (ik zou dus in principe nog kunnen veranderen van model).audi-80 schreef op maandag 20 december 2010 @ 14:35:
[...]
De LX900 is ook een LED tv, alleen heeft die geen local dimming zoals de HX900 serie.
Stond deze toevallig op 3D? Dan gaat hij idd op vol vermogen om het effect van de donkere glazen van de 3D bril te reduceren.(en kan je idd bleeding zien zonder bril, doch is dit absoluut niet de stand waarop je normaal kijkt)SalimRMAF schreef op maandag 20 december 2010 @ 15:10:
[...]
Ik heb de HX900 nooit in het echt gezien, maar dacht dat de LX900 FULL LED backlit was omdat de zwartwaarde supergoed waren!
De HX800 heb ik gezien in een normale omgeving, en please..wat een lelijke backlightbleeding! Niet normaal... Heb liever de LX!
klopt, officieel mochten ze idd niet meedoen met de actie, maar als je er naar vroeg deden ze het wel.Spb schreef op maandag 20 december 2010 @ 14:39:
[...]
Mmm... De exclusieve lijnen van grote fabrikanten doen over het algemeen niet mee aan die kortingsacties van MM en consorten ... wat idd. niet wil zeggen dat er geen goede kortingen mogelijk zijn. Het formele argument gaat echter meestal niet op bij de sony nx, hx en lx serie. Maar 10-15 % moet je hoe dan ook met enige flair best kunnen krijgen lijkt me.
Hi Ha Hopjesvla
De LX900 past de helderheid van de backlight aan aan de hoeveelheid licht in de kamer.Verwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 15:11:
De lx 900 heb ik zien spelen en ik vond het beeld héél erg goed.
Klopt, de LX900 is ook LED, echter Edge Led. De LX900 geeft inderdaad ook uitstekend beeld...maar als je op zoek bent naar nog beter beeld, zoals de vraag was...dan moet je zonder meer de HX900 nemen.audi-80 schreef op maandag 20 december 2010 @ 14:35:
[...]
Verwijderd
Ik heb inderdaad het beeld van de hx 900 niet gezien en dat is wel jammer. (wel van de lx 900)johoo schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:54:
[...]
Klopt, de LX900 is ook LED, echter Edge Led. De LX900 geeft inderdaad ook uitstekend beeld...maar als je op zoek bent naar nog beter beeld, zoals de vraag was...dan moet je zonder meer de HX900 nemen.
Als je dit soort bedragen uit gaat geven rij dan even naar MM Arena. Daar staan bedie toestellen en kun je zelf beoordelen wat je het beste beeld vind. Ik heb voor dezelfde keuze gestaan en heb diverse zaken bekeken waar ze stonden. Eenmaal de HX gezien en de keus was duidelijk.
Enige minpunt t.o.v. de LX is dat de 3D sensor een los "ding" is.
Verwijderd
Ik vreesde er al voor.johoo schreef op maandag 20 december 2010 @ 21:48:
MM Arena is inderdaad in Amsterdam. 2.7 m is geen probleem. Als je dan toch bij MM Arena bent, daar staat/stond een 46HX900 opstelling met een bank ervoor. Die stond op minder dan 2m van het scherm af. Ik vond het heerlijk tv kijken.
Offtopic:Verwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 22:04:
[...]
Trouwens hoe kan ik hier afmelden ? Ik bedoel er uit gaan en dan nadien weer inloggen als ik een bericht wil plaatsen?
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Bel eens naar de Sony shop in Wijnegem. Grote kans dat hij daar ook staat. Die hebben vaak de mooiste spullen wel staan.Verwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 22:04:
[...]
Ik vreesde er al voor.
Ik woon in België dus dat zal niet gaan.
Toch bedankt voor de tip.
Trouwens hoe kan ik hier afmelden ? Ik bedoel er uit gaan en dan nadien weer inloggen als ik een bericht wil plaatsen?
Verwijderd
Hier precies het zelfde...!!wl1975 schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 15:55:
Ik heb nu drie weken geleden de gegevens toegestuurd en nadat ik vorige week nog niets had ontvangen (volgens de voorwaarden binnen twee weken) maar eens geprobeerd telefonisch contact op te nemen.
Het service nummer *** diverse keren op verschillende momenten van de dag geprobeerd te bellen, maar zonder succes. Na telkens 5 minuten te hebben gewacht...bleef ik maar steeds een bandje horen dat aangeeft dat het ook mogelijk is om een mail te sturen. Dat heb ik die dag dan ook maar gedaan. Met de vraag waar de PS3 blijft. Met daarop de volgende reactie...wat op een standaard reactie lijkt.....
"Tot op heden hebben wij geen gegevens in ons systeem, uiteraard doen wij ons best dat spoedig te realiseren.Wij vragen u kontakt met ons op te nemen als u binnen 14 dagen niets van ons heeft mogen vernomen."
Aangezien het weer een onduidelijk mail is, maar de volgende dag geprobeerd weer te bellen. Weer zonder succes! Ik heb Sony uiteindelijk zelf maar gebeld. Die hebben geprobeerd via een andere manier contact te krijgen met PrimaPost. Het bleek dat de telefoon onbemand was, maar na 12u zou ik echt iemand aan de lijn krijgen. Na 12u weer geprobeerd....en het was eigenlijk voor mij al duidelijk.....ik kreeg weer het bandje.
Opnieuw een mail gestuurd, wat er nu exact met deze mail bedoeld werd en wanneer ik hem nu kan verwachten. Nu ook geen reactie meer op de mail.
Tot op heden, drie weken later, heb ik nog steeds niets binnen.....![]()
Ik heb de rest van het forum ook al doorgelezen....en de problemen lijken niet iets van de laatste tijd te zijn.
Eerst waren ze nog bereikbaar via de telefoon, maar daar schijnt PrimaPostn ook geen zin meer in te hebben.
Ze adverteren groot als A-merk....maar ze leveren het servicelevel dat je van een C merk mag verwachten!
[ Voor 7% gewijzigd door Microkid op 26-05-2020 14:48 ]
//- freesurr //-
Ik heb vandaag dan eindelijk mijn code voor de downloadbare games op de PS3 ontvangen. Vanavond maar eens proberen of de code of werkt... Heb er ook geen instructies bijgekregen dus eerst maar eens zoeken hoe dit werkt... Uiteindelijk dan toch nog alles ontvangen, ook al heeft het erg veel moeite gekost!freesurr schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 13:11:
[...]
Hier precies het zelfde...!!
Ik hang al 30 minuten aan de lijn op dit moment, maar ga zo ophangen.
In dit geval wint de aanhouder niet
Ik had mee gedaan aan de actie voor 6 blu-ray films bij een Home Cinema Set, maar nooit iets ontvangen.
Na een e-mail gestuurd te hebben krijg ik deze onduidelijk e-mail terug:
Uit ons bestand blijkt dat we geen serienummer en origineel streepjescode hebben mogen ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Sony Actie Afdeling
Telefoon Nederland ***
Telefoon België en Luxemburg +32 (0)70 27 26 37
Hierop gereageerd, maar nog geen antwoord ontvangen.
Volgens mij is het allemaal nep die Sony acties...
[ Voor 0% gewijzigd door Microkid op 26-05-2020 14:49 ]
Verwijderd
Op hoeveel afstand zit je van je toestel als ik vragen mag?audi-80 schreef op maandag 20 december 2010 @ 14:35:
[...]
Ik wacht nogsteeds op een blu ray die ik na de aanschaf van mijn Vaio laptop zou krijgen. Die laptop heb ik nu bijna 3 jaar geleden gekochtfreesurr schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 13:11:
[...]
Volgens mij is het allemaal nep die Sony acties...
1) Is wel appels met peren vergelijken. De duurste LG's en Samsung's kosten ook een bom duiten. En m.i. zijn de sony TV's -zeker met de design voet- zeer fraai c.q. hoge WAF.PCan schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 19:20:
Vandaag op Tweakers : Verkopen Sony (3D-) TV's valt tegen.
Vind ik niet gek
1) Ze zijn +/- €1000,-- duurder dan b.v. LG en winkels blijven maar de adviesprijs aanhouden.
2) De beste, 46HX900 is praktisch niet aan te komen, te weinig voorraad dus.
3) Er komen betere 3D systemen aan, zonder bril of met passieve bril, dus als je nu €2800,-- uitgeeft heb je volgend jaar een verouderd toestel.
4) De service is bedroevend als het gaat om het krijgen van de gratis PS3 enz. (zie commentaren hier)
[ Voor 2% gewijzigd door Spb op 21-12-2010 20:25 . Reden: foute tekst ]
[ Voor 14% gewijzigd door johoo op 21-12-2010 20:52 ]
1. Een meter 2 a 2,5.Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 17:46:
[...]
Op hoeveel afstand zit je van je toestel als ik vragen mag?
Was er toen een actie, ik bedoel playstation gratis of zo? Hoe verliep dat?
Heb je al 3D gekeken? Wat vind je er van?
Hier ook zeer benieuwd naar, de 32 variant heb je al voor 450 euro, en de 40 blijft hangen op 650....Ro-Maniak2 schreef op maandag 20 december 2010 @ 16:50:
Iemand enig idee wanneer de Sony 2011 modellen komen en/of (daar gaat het me om...) de 40EX500 eindelijk een keer serieus in prijs gaat dalen, zoals de 32 en 37EX500 al wel hebben gedaan... ik wilt er eentje ter vervanging van mijn 32EX500...
Creating my own hero.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq