Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 15:30:
Hallo mensen,

Ik heb sinds kort op mijn 40 ex700 het volgende geconstateerd:
- Als ik naar home ga om gemiste uitzendingen van net5 sb6 etc te kijken zijn de afleveringen in de war. dat wil zegge, de labels die aangeven welke uitzendingen het betreft komen niet overeen met de aflevering die opstart daarna.. Als voorbeeld: je start iets van de datum 31 oktober en hij speelt 24 oktober af. Ook als je een titel x selecteert speelt een heel ander programma af.. Andere mensen die probleem ervaren hebben?

Alvast bedankt!!
Grt MB
Same here op de 55NX510F. Erg irritant als je Top Gear wilt terugkijken. :P

Heb al een 'internet content refresh' geprobeerd, maar dat werkt bij mij niet. Wellicht dat jij dat eens kunt gebruiken? Overigens waren er volgens Sony gisteren problemen met die diensten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-07 11:41

Spb

Even gekeken: Gaat bij mij ook niet goed, bij een aantal programma's iig. Heb ook de nx810.
Paar weken geleden had ik hiermee geen probleem, dus het zit denk ik in de dienst zelf.
Tja, ik gebruik dit vrijwel nooit, dus of het ooit goed was en/of wanneer het fout is gegaan, weet ik niet.
Komt wel weer goed. Ooit toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Môgge mense,

Bedankt voor de reacties.. Het zal inderdaad wel een probleem met de service zijn maar ja, wel irritant.. Zal vandaag de internetinhoud eens proberen te vernieuwen en dan kijken hoe het gaat. wie weet is het straks wel weer goed.. afwachten dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:30
Jeuj, kwam er gisteren achter dat Ziggo ook de 50Hz TVs van Sony heeft gecertificeerd. Niet dat zo'n certificaat er veel toe doet (hij deed het toch al wel), maar toch leuk om te weten voor toekomstige kopers.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 15:36

BiLo

PSN: toiletcleaner

Kan iemand mij vertellen wat de verschillen zijn tussen de Sony KDL-46EX710, de Sony KDL-46EX711 en de Sony KDL-46EX715

http://www.kieskeurig.nl/...5BF5A4F72AE0D2EF41EBA2FCF

Het enige wat ik kan vinden is dat de 710 en de 715 een zilveren rand hebben? Er zit nogal wat prijsverschil tussen deze toestellen

Zijn er hier mensen aanwezig die ervaring hebben met 1 van deze toestellen?

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DylanE schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 12:38:
Kan iemand mij vertellen wat de verschillen zijn tussen de Sony KDL-46EX710, de Sony KDL-46EX711 en de Sony KDL-46EX715

http://www.kieskeurig.nl/...5BF5A4F72AE0D2EF41EBA2FCF

Het enige wat ik kan vinden is dat de 710 en de 715 een zilveren rand hebben? Er zit nogal wat prijsverschil tussen deze toestellen

Zijn er hier mensen aanwezig die ervaring hebben met 1 van deze toestellen?
Bij de EX715 lijkt het om een Duits model te gaan, gezien de webshops die het model aanbieden hun producten uit Duitsland halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo

BiLo

Bij de EX715 lijkt het om een Duits model te gaan, gezien de webshops die het model aanbieden hun producten uit Duitsland halen.
Zouden ze alleen daarvoor een model nummer aanmaken? Dat lijkt me sterk, daarentegen heb ik geen info kunnen vinden die jou opmerking ontkracht :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieke
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-09 21:14
De EX715 heeft tevens een DVB-S2 tuner...

Panasonic K-series split 9 kW, gasloos sinds dec 23 | EV | PV 9,6 kWp | Zendure SF 2400 AC, 12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doubleyouk
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 13:11
Eindelijk na 6 weken is mijn ps3 ook afgeleverd. het probleem was de 3D-kit barcodes.
na telefonisch contact met de sonypromoty afdeling, mocht ik de serial nummers fotograveren van de brillen,
hierna gingen ze akkoord. en ..vandaag 05 november, vanaf 19 september de playstation ontvangen.
voor ieder die nog in afwachting is: "sterkte".
alles komt goed, .....

double.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo

BiLo

dus eigenlijk alleen extra aansluitmogelijkheden voor een satelliet, okey thanks voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XtratT
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-05-2017
De ondertitels bij mijn 40EX719 zijn tijdens het afspelen van DIVX met bijbehorende SRT via de USB poort heel erg klein en op een grijze achtergrond. Via de subtitlekeuze worden weliswaar 4 fonttypes getoond, maar deze hebben alle 4 hetzelfde kleine lettertype. Iemand een idee hoe ik het lettertype groter kan maken?

De laatste firmware was al af fabriek geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Ik vind overigens maar een heel klein deel van de (beeld)instelmogelijkheden vinden; zitten die een beetje ergens verborgen? Heb een blu-ray calibratie schijfje gekocht, maar kan er weinig mee.

Of kijk ik er gewoon overheen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

Ik heb nu sinds een maand of wat een 40HX800 staan... wat een tv zeg! het is werkelijk een heel mooi apparaat. de kwaliteit druipt er vanaf, ook als hij niet aanstaat.

Ik heb mijn Ps3 er op aangesloten en dat beeld is erg goed te noemen, blu ray kijken is een feest! had hiervoor een Philips 37PLF9632 full hd tv maar deze Sony pakt mijn oude tv op alle vlakken in. Wel mis ik de ambilight enorm maar het begint te wennen.

In de slaapkamer een 32ex400 staan waar ik qua prijs 1/4e van de prijs van de HX400 heb betaald maar het beeld is (vanzelfsprekend) niet 4x zo goed. De zwartwaardes van de tv is erg goed, beter dan alles wat ik eerde hebt gezien bij plasma. de kleurenweergave en scherpte zijn verbluffend!

Toch twee nadelen welke ik eigenlijk niet vind kunnen voor een tv van deze prijsklasse:

- de kijkhoek is gewoon niet goed, de kleuren worden bleker en vooral de zwartwaardes hebben keihard te lijden onder het kijken onder een hoek. onacceptabel!
- bij wat donkerdere games, waarbij je je oog toch op één plek op het scherm hebt (schooters) zie ik een tweetal vlekken van de local backlight in het scherm. Ik denk dat niemand het zal zien maar ik zie het wel en ga me er steeds meer aan ergeren!

Voor de mensen die vragen hebben over de inputlag... bijna non existant... geen probleem om te gamen op deze mooie tv.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland_EM25
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-09 19:28

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Voor m'n ouders zit ik te twijfelen tussen de volgende twee BRAVIA's:

- KDL-32EX711
- KDL-32EX700

Voor zover ik kan zien is dit de top van 32inch bravia schermen, maar ik kan geen duidelijke verschillen tussen beide vinden. :?

Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XtratT
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-05-2017
Roland_EM25 schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 00:26:

- KDL-32EX711
- KDL-32EX700

Voor zover ik kan zien is dit de top van 32inch bravia schermen, maar ik kan geen duidelijke verschillen tussen beide vinden. :?
Keuze lijkt mij eenvoudig. De 711 is het nieuwere model, deze heeft een smallere rand en een betere beeldkwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenes
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-01-2024
doubleyouk schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 16:07:
Eindelijk na 6 weken is mijn ps3 ook afgeleverd. het probleem was de 3D-kit barcodes.
na telefonisch contact met de sonypromoty afdeling, mocht ik de serial nummers fotograveren van de brillen,
hierna gingen ze akkoord. en ..vandaag 05 november, vanaf 19 september de playstation ontvangen.
alles komt goed, .....

double.

_/-\o_
lol held, ik zit nog steeds te wachten. Ze hebben bij mij alle barcodes teruggestuurd omdat er een probleem mee zou zijn. Na een telefoontje bleek dat zij een fout hadden gemaakt bij het invoeren van het type nummer van de tv, dus kon het hele handeltje weer terug :S. Nu belde ik vorige week donderdag en kreeg ik de melding dat het nog 2 weken kon duren voordat ik de ps3 binnenkreeg.. Maar goed, aangezien jij hem nu toch hebt gehad stemt dat weer hoop. Veel plezier ermee iig!

impreson.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-09 20:13
Misschien dat degene die de problemen hadden met de barcodes even op kunnen geven welke barcodes nu precies gevraagd worden.

Op mijn 3D doos zat een barcode stikker over de barcode van de doos heen geplakt.

Op de TV lijkt mij maar 1 barcode meegegeven te kunnen worden, dat is degene die op de doos zit. Is volgens mij maar 1 mogelijkheid.

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallville
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-03-2024
johoo schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 12:59:
Misschien dat degene die de problemen hadden met de barcodes even op kunnen geven welke barcodes nu precies gevraagd worden.

Op mijn 3D doos zat een barcode stikker over de barcode van de doos heen geplakt.

Op de TV lijkt mij maar 1 barcode meegegeven te kunnen worden, dat is degene die op de doos zit. Is volgens mij maar 1 mogelijkheid.
Ik heb het al een keer eerder aangegeven, bel met sony, vraag wat er exact opgestuurd moet worden, volgens vragen ze dan al zelfs je gegevens (weet ik niet meer zeker). Binnen een week had ik mijn ps 3 al binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 22:32

racoon

mooowwww

ik ben opzoek naar een muurbeugel voor de sony kdl 40 ex 711 welke is hiervoor geschikt?

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RothaNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-01 22:10
doubleyouk schreef op donderdag 04 november 2010 @ 11:04:
zitten er geen knoppen vast op je afstandsbediening? vuil,scheef? klepje los ?
mischien eens je afstandbediening wegleggen onder een kussen voor 1 uurtje?

suc6
Bedankt voor je reactie en voorstel!

Helaas had ik als proef de batterijen uit de AB gehaald, maar schoot nog steeds ineens op andere zender. Ik zal binnenkort maar weer even kijken waar het aan kan liggen. Anders wellicht ff sony contacteren.

Nogmaals bedankt iig! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-09 13:46
Roland_EM25 schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 00:26:

- KDL-32EX711
- KDL-32EX700

hier een quote van bert-nl, die mij had geholpen met mijn keuze.
Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 20:30:
[...]

De 600/700/710/711 heeft Edge LED backlight. Is daardoor duurder. Gebruikt wel minder energie maar scoort in de reviews niet beter dan de EX500 die CCFL backlight heeft. Sterker nog, de EX500 scoort beter. Met name de kijkhoek van de EX500 is beter. De EX500 is wel dikker dan de EX600/700/710/711 vanwege het backlight-type.
Hou er rekening mee dat Sony standaard niet alle videoformaten (containers en codecs) ondersteunt itt bijvoorbeeld Samsung. Dit is op te lossen door niet te streamen van je MBP maar die er gewoon naast te zetten en aan te sluiten via HDMI converter.

De EX711 is helemaal zwart (onderkant bezel is zwart metaal) en de 500/700/710/711 hebben een metaalkleurige strip. De 710/711 hebben een hele kleine strip aan de onderkant of liever gezegd: alle randen van de bezel zijn smaller. De EX600 tot slot is gelijk aan de EX700 maar heeft geen 100Hz, abolsuut geen gemis als je veel films wilt kijken want daarvoor moet 100Hz (Motionflow) uit indien je de originele filmlook wilt behouden.

Slotadvies: ga voor de EX500 als je beeldkwaliteit het belangrijkste vindt of als je liever een volledig zwarte bezel wilt de EX711 die natuurlijk ook gewoon een goede beeldkwaliteit heeft maar wel ietsje minder dan de 500 zij het dat het de vraag is of je dat gaat merken in de praktijk of dat het verschil alleen merkbaar is met meetapparatuur (die gebruikt wordt voor prof. reviews). Wil je toch een platter model met LED maar vind je de bezelkleur e.d. niet belangrijk dan is de EX600 een goede keus.

Test EX500: http://www.hdtvtest.co.uk...l40ex503u-20100603700.htm (heet in UK EX503) en de EX400 (vergelijkbaar met EX500 qua panel en beelkwaliteit maar dan geen 100Hz) http://www.avforums.com/r...-703-LCD-HDTV-Review.html

Test EX700: http://www.avforums.com/r...-LCD-LED-HDTV-Review.html en http://www.televisioninfo...-LCD-HDTV-Review-1665.htm
succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Kan je met de EX710(/1) ook gewoon internetten? Tweakers bezoeken bijvoorbeeld? Welke codecs worden er dan ondersteund voor online diensten. rtlgemist, internettv enz.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
doubleyouk schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 16:07:
alles komt goed, .....

double.

_/-\o_
Weet je toevallig het telnr nog van die promotie afdeling ?
Wil graag even vragen of de TV en de 3D brillen bij 2 verschillende winkels mag worden gekocht of dat dit bij 1 winkel moet zijn. Die kit is namelijk niet overal direct verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doubleyouk
het standaard nummer op de brief/ flyer?
*** of email: sony@primapost.nl

suc6.

[ Voor 8% gewijzigd door Microkid op 26-05-2020 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff geheimpje .. vanaf 15 november is de sony actie ook geldig bij de aankoop van een 3D TV zonder 3D kit ( dus bvb enkel een NX710 ). Dus factuur door jullie winkel laten maken met aankoop na 15 november en nog een paar dagen wachten met verzenden . (verhaal van mijn belgische Sony vertegenwoordiger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 10:46
jobr schreef op zondag 07 november 2010 @ 21:56:
[...]

Weet je toevallig het telnr nog van die promotie afdeling ?
Wil graag even vragen of de TV en de 3D brillen bij 2 verschillende winkels mag worden gekocht of dat dit bij 1 winkel moet zijn. Die kit is namelijk niet overal direct verkrijgbaar.
Heb ik weken geleden voor je gedaan :)

Je mag twee bonnen van verschillende winkels opsturen als je daarnaast ook maar de 2 streepjescodes opstuurt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 19:02
Nieuwe Firmware voor de (37)EX402:

Dit bestand werkt de firmware van uw televisietoestel bij naar versie M8.721 en biedt de volgende voordelen:

* Deze firmware-update optimaliseert de prestaties van het systeem en verbetert de ontvangst van bepaalde regionale diensten.
* Digitale kabeltelevisie- en radiodiensten worden afzonderlijk weergegeven.
* Certified by Ziggo and UPC.

Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
Ja ja... de UPC kaart komt nu echt dichterbij :)

EDIT: ik lees net dat UPC de introductie naar achter heeft geschoven. :(

[ Voor 44% gewijzigd door johoo op 08-11-2010 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin1604
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-04 22:27
Hallo allemaal,

Misschien hoort dit niet helemaal in de topic thuis maar wil het toch even vragen.
Begin volgend jaar wil ik een nieuwe 3d led tv aanschaffen en dan in de hogere prijsclasse.
Ik ben wat weze google-en op ´´3d led tv 2011´´ en kwam daar een website tegen die al een 1 en ander speculeert over de 3d led tv toestellen van 2011. Er staan een aantal typenummers op met de verwachte specificaties.

Mijn vraag aan is of jullie deze site ook kennen en wat jullie zouden doen. Wachten of nu een 3d led tv kopen?
Ik heb nu zitten kijken naar de sony kdl46lx900.
Weet iemand ook trouwens wanneer de nieuwe modellen in 2011 komen.
Op de site die ik via google heb gevonden stond ieder geval op dat de CES op 6 januari is in Las Vegas.
Ik weet niet of ik de URl mag geven van die site maar dit is hem: http://www.3d-led-tv-2011.nl
Als het niet mag excuses.

Al vast bedankt voor jullie antwoorden.

Robin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
Geef eens aan waarom je een LX900 wil? de HX900 geeft een veel beter beeldkwaliteit. Er zitten echter geen 3D bril en zender bij. Bij de LX is de zender ingebouwd.

Nieuwe modellen...tja...Kijk eens wanneer Sony de HX900 had geintroduceerd en wanneer hij daadwerkelijk goed leverbaar is. Nog steeds niet. Ik heb Sony 1,5 week geleden nog aan de lijn gehad en die hadden me aangegeven dat er voorlopig geen HX900's uitgeleverd gaan worden. Heeft dus einig zin om nu al in het hogere segment naar 2011 modellen te gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan wel huilen!
Was net een beetje aan het verbouwen, liep met was usb kabels en 1 kabel kwam tegen het scherm aan van mijn 52HX900, en ja hoor, stukje glas er uit. Ziet er net uit als een dooie pixel, echt onzettend klote aangezien ik heb nog niet eens 2 maanden heb :(

Weet iemand of dit op een of andere manier te maken is?
En kom nou niet met: glasplaat vervangen :')

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2010 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doubleyouk
met een zwartemerkstift een puntje zetten?? goedkopere oplossing weet ik ook niet.
balen man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doubleyouk schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:35:
met een zwartemerkstift een puntje zetten?? goedkopere oplossing weet ik ook niet.
balen man!
Hahahaha geniale oplossing, echtwaar.
Het puntje laat nog wel licht door, en is vooral zichtbaar op een wit scherm (dan is t puntje grijs) en als het scherm uit staat is het duidelijk te zien, zwarte stift zou natuurlijk er voor zorgen dat bij normaal tv kijken er altijd een zwart puntje staat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RothaNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-01 22:10
M0otje schreef op maandag 08 november 2010 @ 09:44:
Nieuwe Firmware voor de (37)EX402:

Dit bestand werkt de firmware van uw televisietoestel bij naar versie M8.721 en biedt de volgende voordelen:

* Deze firmware-update optimaliseert de prestaties van het systeem en verbetert de ontvangst van bepaalde regionale diensten.
* Digitale kabeltelevisie- en radiodiensten worden afzonderlijk weergegeven.
* Certified by Ziggo and UPC.

Link
Bedankt! Ben benieuwd of mijn probleem nu is opgelost O-) ;Probleem

Edit: Ja hoor, zo te zien slaat ie niet meer over! Top!

[ Voor 8% gewijzigd door RothaNL op 08-11-2010 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doubleyouk
ook ik had reeds mijn 52HX900 registreerd bij mijn andere sony producten (bdp5000es+strda5400es+XA5400es) en kreeg de foutmelding dat de tv "al geactiveerd"was...

dus een nieuw email adres ingevoerd, daarna wel een download code gekregen.
hoppa! nu op dit moment download ik alles wat er bij de actie wordt bijgeleverd.
(GT5) staat nog niet in de lijst, maar zal vast nog komen...

eens zien of die brillen het waar kunnen maken.

wordt vervolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:47:
Ik kan wel huilen!
Was net een beetje aan het verbouwen, liep met was usb kabels en 1 kabel kwam tegen het scherm aan van mijn 52HX900, en ja hoor, stukje glas er uit. Ziet er net uit als een dooie pixel, echt onzettend klote aangezien ik heb nog niet eens 2 maanden heb :(

Weet iemand of dit op een of andere manier te maken is?
En kom nou niet met: glasplaat vervangen :')
Met creditcard aangeschaft? Doe een beroep op je aankoopverzekering.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
doubleyouk schreef op maandag 08 november 2010 @ 23:41:
ook ik had reeds mijn 52HX900 registreerd bij mijn andere sony producten (bdp5000es+strda5400es+XA5400es) en kreeg de foutmelding dat de tv "al geactiveerd"was...

dus een nieuw email adres ingevoerd, daarna wel een download code gekregen.
hoppa! nu op dit moment download ik alles wat er bij de actie wordt bijgeleverd.
(GT5) staat nog niet in de lijst, maar zal vast nog komen...

eens zien of die brillen het waar kunnen maken.

wordt vervolgd.
Het is mij nog steeds niet gelukt en heb de hoop opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LB06 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 00:13:
[...]

Met creditcard aangeschaft? Doe een beroep op je aankoopverzekering.
Nee helaas, gewoon pin, en heb geen speciale verzekering behalve inboedel..

Zou ik niet kunnen zeggen dat familie het heeft gedaan perongelijk en dan wa ofzo :P

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2010 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-03-2024

CrushOne

Error Ω

Ik twijfel op dit moment tussen de KDL-46NX710 en de KDL-46HX700

zover ik nu kan zien is het ongeveer 500euro verschil
Maar ik vraag me af of de upgrade van CCFL naar LED met local dimming, 500 euro waard is.

maakt Edge LED de inputlag groter? Ik wil er namelijk ook een PS3 op gaan aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vistajevski
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-09 21:47
CrushOne schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 04:25:

Maar ik vraag me af of de upgrade van CCFL naar LED met local dimming, 500 euro waard
Volgens mij is het antwoord daarop nee, tenzij je een fan bent van dynamisch contrast (led backlights doen dat beter dan ccfl) en per sé een zo dun mogelijke tv wil. De kans op backlight bleeding en clouding is bij led in elk geval groter. Dat was voor mij de belangrijkste reden om uiteindelijk voor ccfl te kiezen.

[ Voor 7% gewijzigd door Vistajevski op 09-11-2010 06:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin1604
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-04 22:27
johoo schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:05:
Geef eens aan waarom je een LX900 wil? de HX900 geeft een veel beter beeldkwaliteit. Er zitten echter geen 3D bril en zender bij. Bij de LX is de zender ingebouwd.

Nieuwe modellen...tja...Kijk eens wanneer Sony de HX900 had geintroduceerd en wanneer hij daadwerkelijk goed leverbaar is. Nog steeds niet. Ik heb Sony 1,5 week geleden nog aan de lijn gehad en die hadden me aangegeven dat er voorlopig geen HX900's uitgeleverd gaan worden. Heeft dus einig zin om nu al in het hogere segment naar 2011 modellen te gaan kijken.
Ik heb idd ook naar de sony gekeken en vond / vind het een mooi scherm. Ik ben niet echt een Sony fan maar wil toch het beste scherm kopen. In de meeste electronica winkels adviseren ze de Samsung UE55C9000. Erg mooi model met vele opties.

Had je nog gekeken op de site die ik had genoemd?
Of 3D LED TV 2011 bij Google ingevoerd...

Nog bedankt voor je antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
En hebben die winkels die die Samsung adviseren ook al een HX900 gehad?

MM Eindhoven heeft die Samsung als demo staan. Bijzonder prijzig.

Ik had op die site gekeken die jij aangeeft, maar je kan weinig zeggen over de 2011 modellen.

Met wachten heb je natuurlijk weer een beter scherm...maar ja...hoe lang wil je wachten. want als je na de 2011 modellen een half jaartje wacht heb je weer betere schermen.

[ Voor 9% gewijzigd door johoo op 09-11-2010 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-03-2024

CrushOne

Error Ω

Vistajevski schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 06:54:
[...]
De kans op backlight bleeding en clouding is bij led in elk geval groter.
En heb je enig idee hoe het zit met de input lag?
platter is idd ook een pre. Maar dan zullen de ingebouwde speakers ook wel weer een stuk minder zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
Ik ben in het bezit van een HX800. Heb nog niet een blu ray speler of een ps3.
Wil echter wel graag even de 3D testen.

Heeft iemand een tip hoe ik dat zou kunnen doen ?
Kan dat bijv vanaf USB stick oid of via PC ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
jobr schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:42:

Je kunt het sowieso even bekijken door op het 3D knopje van de afstandsbediening te drukken, dat simuleert 3D. Niet echt geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xplod0099
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-01-2011
Verwijderd schreef op zondag 07 november 2010 @ 23:37:
ff geheimpje .. vanaf 15 november is de sony actie ook geldig bij de aankoop van een 3D TV zonder 3D kit ( dus bvb enkel een NX710 ). Dus factuur door jullie winkel laten maken met aankoop na 15 november en nog een paar dagen wachten met verzenden . (verhaal van mijn belgische Sony vertegenwoordiger)
Kan er nog iemand bevestigen of dit zo is? Ik wil nl. de actie niet missen maar anderzijds momenteel nog geen 3D start set aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-09 18:20
xplod0099 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 20:07:
[...]

Kan er nog iemand bevestigen of dit zo is? Ik wil nl. de actie niet missen maar anderzijds momenteel nog geen 3D start set aanschaffen.
Is niets over bekend.. En acties kunnen in België anders zijn dan in Nederland! Dus pas op met je aankopen

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
Sanction schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 19:41:
[...]

Je kunt het sowieso even bekijken door op het 3D knopje van de afstandsbediening te drukken, dat simuleert 3D. Niet echt geweldig.
Dat weet ik maar dat is niet zo geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

DDX

Ik heb hier een Dreambox (500HD) aan m'n sony NX700 hangen via hdmi.
De sony hangt via optical aan m'n versterker.

AC3 audio gaat zonder problemen via de tv naar de versterker.
Alleen DTS audio hoor ik niets.
Wel als ik de optical gebruik op dreambox direct naar de versterker, nadeel is dan alleen dat de audio niet sync loopt met beeld.

Iemand idee of dit een issue is van de tv of dat ik het ergens anders moet zoeken ?

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
Ik ben zeer tevreden over mijn TV (32EX500), maar is er iets te doen aan de input lag. Bij films kan ik het geluid vertragen, dus dat is zeker geen probleem, maar als ik een videofragment (uitzendinggemist bijvoorbeeld) kijk, dan is audiovertraging niet in te stellen. Ik las wel iets over het instellen van de tv op 'game modus', welke wat lag zou moeten vertragen, er blijft echter audio lag, omdat ik het geluid via een externe bron laat komen. Het is verder niet echt storend, omdat ik voornamelijk films zal kijken (welke ik kan afstellen, maar ik wil toch graag weten of er tips/tricks zijn om het wat te verminderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:34
jobr schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:42:

Als je goed zoekt zijn er wel wat demo 3D filmpjes te vinden in het formaat dat de TV afspeelt (trailers van Cloudy with a chance of meatballs, Alice in Wonderland en Monsterhouse). Die kun je op een USB stikje zetten en dan afspelen. Ik moest wel de 3D mode handmatig op mijn TV goed instellen, hij herkende het 3D formaat (side by side) niet automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had het idee om de output van de Sony TV (1) via een scart door te sturen naar een oude beeldbuis TV (2). Het gaat om beelden van een aangesloten mediacenter die naar TV 2 moeten. De Sony TV is aangesloten op een mediacenter via HDMI dus mijn eerste idee was een HDMI -> draadloze scart converter te plaatsen (de draadloze scart dan op TV 2 om daar het beeld ook te krijgen). Die zijn echter niet makkelijk te vinden dus ik was van plan de output van de TV door te sturen naar een andere via scart maar is mijn idee met scart-out wel mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ro-Maniak2
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:18
reAaa schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 22:18:
Ik ben zeer tevreden over mijn TV (32EX500), maar is er iets te doen aan de input lag. Bij films kan ik het geluid vertragen, dus dat is zeker geen probleem, maar als ik een videofragment (uitzendinggemist bijvoorbeeld) kijk, dan is audiovertraging niet in te stellen. Ik las wel iets over het instellen van de tv op 'game modus', welke wat lag zou moeten vertragen, er blijft echter audio lag, omdat ik het geluid via een externe bron laat komen. Het is verder niet echt storend, omdat ik voornamelijk films zal kijken (welke ik kan afstellen, maar ik wil toch graag weten of er tips/tricks zijn om het wat te verminderen.
Kun je je situatie iets meer toelichten? Ik ben nl benieuwd: ik heb nu mijn tv op mijn PC aangesloten voor het geluid omdat ik alleen dat geluid met afstandsbediening kan regelen -> dwz analoog tulpjes vanaf TV in PC en dan weer analoog naar versterker.

Ik merk nu niets van lag, maar misschien heb ik niet goed opgelet... of komt het omdat dit allemaal analoog is, en komt de lag juist als je digitaal gaat dwz. optical naar de PC of straks naar een nieuwe versterker?

Dat laatste ben ik namelijk van plan, er komt een nieuw audiosysteem. Of haal ik me dan deze ellende op de hals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
reAaa schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 22:18:
Game mode kan wel degelijk helpen, omdat de audio lag in dit geval de input lag is. Immers, over welke input lag denk je het te hebben behalve de input lag van het beeld? Meestal is input lag de lag van het beeld & geluid tov/plus de lag van de invoerapparaten als muis en tobo of gamepad. Nu gaat het over de input lag van het beeld tov dat van het geluid. Dus als je lag van het beeld kunt verlagen zal daarmee het verschil tussen de audio en de video afnemen. M.a.w., zowel de input lag als de audio lag neem af, omdat deze één en hetzelfde zijn in dit geval.

Heb je overigens echt zoveel last van input lag? Heb je niet toevallig nog een schakel in de keten van de PC naar de weergave van het beeld? Een receiver ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Ben al een tijdje aan het kijken naar een nieuwe tv en heb de 37EX500 op mijn lijstje staan. Momenteel heb ik tijdelijk mijn 32EX302 die normaal in mijn slaapkamer hangt even in de huiskamer staan. Mijn situatie in de huiskamer geeft ruimte voor max 37" dus vandaar. Nu vind ik 37" een mooi formaat dus opzich geen probleem ware het niet dat bijna alle 37" tv's MVA panelen zijn zo dus ook de 37EX500.

Aangezien mijn ervaring is dat PVA panelen een mooier beeld geven als MVA panelen vroeg ik mij af wat de beeldkwaliteit van de 37EX500 met zijn MVA paneel en Bravia 3 Engine gaat zijn tov van de 32EX302 met zijn PVA paneel maar Bravia 2 engine. Hoeveel impact heeft een engine op de beeldkwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
Ro-Maniak2 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:55:
[...]

Kun je je situatie iets meer toelichten? Ik ben nl benieuwd: ik heb nu mijn tv op mijn PC aangesloten voor het geluid omdat ik alleen dat geluid met afstandsbediening kan regelen -> dwz analoog tulpjes vanaf TV in PC en dan weer analoog naar versterker.

Ik merk nu niets van lag, maar misschien heb ik niet goed opgelet... of komt het omdat dit allemaal analoog is, en komt de lag juist als je digitaal gaat dwz. optical naar de PC of straks naar een nieuwe versterker?

Dat laatste ben ik namelijk van plan, er komt een nieuw audiosysteem. Of haal ik me dan deze ellende op de hals?
Het is als volgt.

mijn Macbookpro zit aangesloten via een minidisplayport-HDMI kabel naar mijn TV. Hoewel de kabel ook geluidsonderstening heeft, laat ik het geluid alsnog via de macbook komen. Nu is het wel zo dat ik het geluid via externe speakers laat komen, het kabeltje zit dan ook gewoon in de headphone input.

Omdat mijn TV 60-80MS vertraagt, synced het geluid niet goed tijdens films. Dit is in VLC gewoon aan te passen, door wat audiovertraging in te stellen. Maar als ik bijvoorbeeld fragmentjes kijk op youtube/uitzendinggemist, en deze via de TV wil weergeven, dan heb ik ook wat beeldvertraging, en het dus out of sync lopen van beeld+geluid.

Nu komt het in de praktijk weinig voor dat ik naast films, andere dingen ook vanaf de macbook stream naar de TV, maar het zou wel fijn zijn als dit gesynced kon ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

DDX

Hoe komen julie eigenlijk aan die vertragings tijden, verschilt toch ook met de instellingen ed ?

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Probeer VGA eens. Die heeft veel minder last van input lag. Waarom overigens niet het geluid via de TV laten lopen? Je kunt die speakers toch ook gewoon aan de TV hangen?

[ Voor 97% gewijzigd door HarmoniousVibe op 10-11-2010 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
LB06 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 19:32:
Probeer VGA eens. Die heeft veel minder last van input lag. Waarom overigens niet het geluid via de TV laten lopen? Je kunt die speakers toch ook gewoon aan de TV hangen?
Klopt, is dan inderdaad even een andere optie. Ik heb alleen geen kabeltje atm. Ik neem aan dat de audio via de audio Out loopt, of via de rood/witte Tulpjes, er zijn er namelijk meerdere op mijn EX500. Even testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Zelf gebruik ik de optical out (5.1), dus zeker weten doe ik het niet, maar volgens mij zijn die RCA-aansluitingen ingangen ipv uitgangen. Gewoon in de 3,5mm audio jack out stoppen dus en het geluid via hdmi versturen.

[ Voor 8% gewijzigd door HarmoniousVibe op 10-11-2010 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
Oke, ja ik heb de kabel. Het is namelijk zo dat ik deze speakers heb:
Afbeeldingslocatie: http://cachepe.zzounds.com/media/quality,85/brand,zzounds/RP8_flat-8e6d40fee278ab80776bc67dcbcffa43.jpg

in combinatie met deze regelaar:

Afbeeldingslocatie: http://www.mydukkan.com/media/Nano_Patch_hires_3.jpg

Het was dus eventjes kijken of ik wel de geschikte kabels had. Ik heb nu permanent de HDMI kabel + audio kabel in de TV zitten. Als ik TV ga gucken, wissel ik de kabels wel even om. Zit ik verder ook niet met audiovertraging instellen enz. Enige verschil is dat ik nu 2 kabels moet inpluggen, in plaats van 1. Hoeveel gemakzucht kun je tegenwoordig hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Je bent me kwijt. Kabels omwisselen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
Afbeeldingslocatie: http://www.smproaudio.com/uploads/pics/300Nano_Patch_2_01.jpg

Geluid gaat vanuit de macbook pro (via 3,5mm jack) naar de Input op de nano patch. Via de Out gaat ie naar mijn speakers. die KRK's zijn actieve speakers. Aangezien ik verder geen mixer/versterker heb, is die nano patch mijn volumeregelaar, met dus in feite maar 1 ingang.

Als ik dus een film ga kijken, dan haal ik de kabel eruit die de nano patch met de macbook verbind.
vervolgens pak ik de audio kabel die in de TV zit, en stop deze in de nano patch, ofwel ik versterk het geluid van mijn TV direct (geen input lag met audio), in plaats van via de macbook pro, waardoor ik dus wel last heb van de input lag, omdat de TV het beeldsignaal pas later ontvangt.

Zo, nu moet ie duidelijk zijn ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:01
Hoi hoi hoi, daddy has got a new toy!: 40HX800, met brilletjes :)
Moet bekennen dat hij out of the box er al prachtig uit ziet,wellicht de helderheid nog aanpassen (beetje fel in het donker), maar w t een tv,über!

Toch ben ik benieuwd wat mede eigenaren voor ideale instellingen hebben?
En verder:ik heb nooit de ps3 gehad,en ook nooit echt de behoefte gehad maar nu ik hem gratis kan krijgen begint het wel een beetje te kriebelen..
Verkiezen jullie de ps3 boven de standalone speler?

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
Hopjesvla79 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 22:19:
Hoi hoi hoi, daddy has got a new toy!: 40HX800, met brilletjes :)
Moet bekennen dat hij out of the box er al prachtig uit ziet,wellicht de helderheid nog aanpassen (beetje fel in het donker), maar w t een tv,über!

Toch ben ik benieuwd wat mede eigenaren voor ideale instellingen hebben?
En verder:ik heb nooit de ps3 gehad,en ook nooit echt de behoefte gehad maar nu ik hem gratis kan krijgen begint het wel een beetje te kriebelen..
Verkiezen jullie de ps3 boven de standalone speler?
Ja, want met de PS3 kan je ook blu-ray afspelen. En nog meer natuurlijk :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
Stiggy schreef op woensdag 10 november 2010 @ 09:38:
[...]

Als je goed zoekt zijn er wel wat demo 3D filmpjes te vinden in het formaat dat de TV afspeelt (trailers van Cloudy with a chance of meatballs, Alice in Wonderland en Monsterhouse). Die kun je op een USB stikje zetten en dan afspelen. Ik moest wel de 3D mode handmatig op mijn TV goed instellen, hij herkende het 3D formaat (side by side) niet automatisch.
Welke type TV heb jij ?
Ik heb een HX800 en als ik een trailer afspeel (mp4) vanaf USB dan kan ik niet voor Side-by-side kiezen. Bij inschakelen van 3D gaat deze automatisch op gesimuleerde 3d. Aanpassen naar side-by-side gaat niet.
Hoe doe jij dat ?

• Onnoz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-12-2024
Ik krijg mijn Sony Bravia 37LA EX402 binnen vandaag en had afgelopen week ergens de "ideal settings" gevonden op het internet, nu ben ik zo stom om nergens het linkje op te slaan 8)7 .

Heeft iemand die misschien eerder gezien en weet nog waar die stonden of zou je misschien je eigen settings posten? O-)

_/-\o_

• almanbrother
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-08 22:31
Ik heb een prangende vraag.
Toen ik mijn NX700 kocht dacht ik natuurlijk, daar hoort een blu-ray setje bij.
Dus na wat (naar later bleek onvoldoende) speurwerk, heb ik de bdv-e370 van sony aangeschaft.
Maar wat een spijt heb ik hiervan zeg. Het geluid wat daar uit komt is bar slecht.
Mijn idee is dat dat aan de speler ligt, waar totaal geen instelmogelijkheden zijn qua lage, midden en hoge tonen etc.

Mijn vraag is: is dit op te lossen door er een ander component tussen te plaatsen (equalizer) of iets dergelijks of is dat juist af te raden? Kan ik beter sparen voor wat anders? Zo ja, wat?
Hebben anderen die dit setje ook hebben gekocht daar een (andere) oplossing voor gevonden?

• Stiggy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:34
jobr schreef op woensdag 10 november 2010 @ 23:20:
[...]
Welke type TV heb jij ?
Ik heb een HX800 en als ik een trailer afspeel (mp4) vanaf USB dan kan ik niet voor Side-by-side kiezen. Bij inschakelen van 3D gaat deze automatisch op gesimuleerde 3d. Aanpassen naar side-by-side gaat niet.
Hoe doe jij dat ?
Ik heb een NX710. Ik herinner me dat ik hier wel mee heb zitten pielen, weet niet precies meer hoe ik het gedaan heb. Tijdens het spelen via het options menu?

• Hopjesvla79
Welke versie PS3 krijg je trouwens bij de 3D actie? Ik heb het ieg niet kunnen vinden op de Sony site.

[ Voor 33% gewijzigd door Hopjesvla79 op 11-11-2010 11:05 ]

Hi Ha Hopjesvla

Verwijderd

160gb

Verwijderd

Hopjesvla79 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:04:
Welke versie PS3 krijg je trouwens bij de 3D actie? Ik heb het ieg niet kunnen vinden op de Sony site.
160gb slim
edit:
Lol precies tegelijk.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2010 12:52 ]

• Sanction
  • Niet online
almanbrother schreef op donderdag 11 november 2010 @ 08:20:
Dus na wat (naar later bleek onvoldoende) speurwerk, heb ik de bdv-e370 van sony aangeschaft.
Maar wat een spijt heb ik hiervan zeg. Het geluid wat daar uit komt is bar slecht.
Mijn idee is dat dat aan de speler ligt, waar totaal geen instelmogelijkheden zijn qua lage, midden en hoge tonen etc.

Mijn vraag is: is dit op te lossen door er een ander component tussen te plaatsen (equalizer) of iets dergelijks of is dat juist af te raden? Kan ik beter sparen voor wat anders? Zo ja, wat?
Hebben anderen die dit setje ook hebben gekocht daar een (andere) oplossing voor gevonden?
Ik heb precies hetzelfde met deze: http://www.sony.nl/produc...-blu-ray-disc/bdv-iz1000w

Bijna geen bas.

• Hopjesvla79
iemand het streamen via een thuisnetwerk aan de praat? Kan iemand me op weg helpem hoe ik dat klaaar krijg?
De Hx800 is met een kabel verbonden aan het netwerk. oe krijg ik het nu klaar dat foto's / films vanaf mijn pc op de bravia kan zien?
TNX!

Hi Ha Hopjesvla

• HarmoniousVibe
Lijkt me niet dat dat aan de BR ligt. Alles wat die doet is een beetje passthroughen volgens mij. Ligt er natuurlijk wel een beetje aan hoe je hem hebt aangesloten. Hdmi?

[ Voor 9% gewijzigd door HarmoniousVibe op 11-11-2010 17:44 ]

• jobr
Hopjesvla79 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 16:23:
iemand het streamen via een thuisnetwerk aan de praat? Kan iemand me op weg helpem hoe ik dat klaaar krijg?
De Hx800 is met een kabel verbonden aan het netwerk. oe krijg ik het nu klaar dat foto's / films vanaf mijn pc op de bravia kan zien?
TNX!
Dan heb je een DLNA server nodig op je netwerk. Daarmee kan de tv communiceren.

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 19:41:
Beste Tweakers,

Bijna een half jaar geleden een 40EX700 aangeschaft, zeer tevreden mee. Maar helaas sinds een maandje af en toe zwart beeld, vooral 's avonds als de tv al een tijdje aan staat. Het is echt nog geen seconde, als of je aan het zappen bent en dan boven in het beeld het programma/zender/titel ziet.

Update:
De CAM module is inmiddels omgeruild voor een nieuwe zonder enige problemen. Tot nu toe werkt hij prima.

Het volgende:
Begin oktober toch maar een afspraak gemaakt via sony voor evt vervanging van het paneel ivm schaduwvlekken (wat ze bij sony noemen "clouding" en wat ze bij het service center noemen "curtain mura")rondom het beeld.

De monteurs van het service center konden mij vertellen dat het "apparaat voldoet aan de specificaties" en dat ze niets aan de vlekken kunnen doen. Ook een nieuw paneel kon niet geplaatst worden.

Van de week liep ik in de it's en daar stond een 40ex711 zonder vlekken. Dus heb ik sony weer gebeld over de klacht, ik moest van hun opnieuw een reparatie aanvraag doen omdat het weleens gebeurt dat sommige monteurs al gelijk zeggen dat iets niet te repareren is... Heel vreemd allemaal, maar toch even een aanvraag ingediend. En wat gebeurt er uiteindelijk, na het ontvangst van een bevestigingmail stond er gelijk onderin het mailtje met de naam van dezelfde service center!!! Hopelijk komt er wel een andere monteur...

Op de sony site ben ik de 40ex700 ook niet meer tegengekomen, maar de 40ex711 wel.

Is er iemand die hetzelfde heeft meegemaakt?

• almanbrother
Ik zit met m'n handen in het haar!!!!
Sinds vanavond om onduidelijke redenen springt mijn nx700 niet meer automatisch op de hdmi-input wanneer ik een blu-ray start. Ook in het sync-menu worden geen apparaten gevonden onder hdmi-1 (daar zit de speler op).
Ook geen auto return channel meer.....

Wanneer ik handmatig naar hdmi-1 ga dan krijg ik wel gewoon beeld te zien.

In systeemsettings:
Controle voor hdmi staat aan
audio return channel staat op automatisch

Iemand suggesties?????

• Hopjesvla79
jobr schreef op donderdag 11 november 2010 @ 17:51:
[...]

Dan heb je een DLNA server nodig op je netwerk. Daarmee kan de tv communiceren.
TNX, en done via de WMP11. Ik merk helaas wel dat hij geen van mijn xvid's wil afspelen :( Laat nu alle films die ik heb in dit formaat zijn... Hij ziet de mappen wel op de comp staan, maar als ik de map open zijn ze leeg...
Morgen anders maar eens verder kijken, of heeft iemand nog een idee?

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
Ik heb het geprobeerd met PS3 Server maar daar krijg ik het niet mee aan de gang terwijl dat ook DLNA is.

Wat heb je bij WMP11 ingesteld?

@almanbrother: probeer de hdmi eens een keer los te halen en weer erin.

[ Voor 21% gewijzigd door johoo op 12-11-2010 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In verband met PS3 actie ( belgië )

vanaf 15 november tot en met 15 januari
_ geen aankoop van 3d-starterkit nodig
_ PS3-pakket of € 200 cashback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiKeZZa
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:04
Ik heb ook een vraagje over deze tv-serie. Heb hem hier sinds enige tijd ook staan en ben er prima tevreden mee.

Nu wilde ik echter via DNLA mijn NAS (synology) aansluiten. Dit heb ik gedaan en de tv ziet hem dan ook prima verschijnen. Als ik echter bijvoorbeeld voor fotos kies en ik open de fotomap dan zegt hij 'Er zijn geen items voor weergave'.

Dit terwijl de NAS aangeeft dat er bestanden in de photo map zitten (http://yfrog.com/f7synologyp).

DNLA staat aan, ik heb zelfs photostation aangezet, maar ze blijven onzichtbaar op de tv. Iemand een idee wat ik fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glauring
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-08 09:01
Heb sinds kort de kdl-46 hx800 samen met de bdp S570, deze zijn verbonden met een hdmi kabel van de hama. Op de verpakking staat hdmi high speed with ethernet en 3D.

Nu krijg ik bravia sync niet aan de praat. :?
De s570 is ingesteld op aan om het signaal te ontvangen
De Tv staat ook "aan" voor volgende: Controle voor hdmi / autoapparatuur uit / auto TV
Bij hdmi apparatuurlijst geeft deze aan: geen appartuur gevonden.
Wanneer je op "toelaten" drukt vind de tv niks
Heb al een nieuwe hdmi kabel high speed aangesloten met hetzelfde resultaat.
De s570 en de tv is upgedated, de tv heeft softwareversie PKG4.077EUT-0108
Weet er iemand raad om sync in te schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Glauring :

_De HDMI die je gebruikt is een 1.4 ( 3d en ethernet ) , probeer het eens met een model 1.3 , kan mss conflicten geven.
_Zou kunnen dat enkel HDMI1-poort die 1.4 zou nemen met braviasync , staan dan meestal ARC ( audio return channel) bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
johoo schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 08:16:
Ik heb het geprobeerd met PS3 Server maar daar krijg ik het niet mee aan de gang terwijl dat ook DLNA is.

Wat heb je bij WMP11 ingesteld?
Had het hier gevonden:
http://www.agoraquest.com....php?topic=35037&forum=70

Erg simpel, maar even niet bij nagedacht dat het op deze manier zou (kunnen) werken....

*XVID wordt bij mij wel afgespeeld wanneer ik het op een USB stick zet, maar dus niet via het netwerk :? *

[ Voor 11% gewijzigd door Hopjesvla79 op 12-11-2010 12:19 ]

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glauring
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-08 09:01
@Booster22

Bravia sync werkt inderdaad wel met een gewone hdmi kabel, zonder problemen direct okéé :*) !!!..... maar als ik U goed begrijp wil dat dan zeggen dat ik 3D met deze hdmi kabel niet zal kunnen afspelen en dat ik dus zal moeten kiezen tussen 3D en sync? Ik kan het niet testen want ik heb nog geen 3d film.
Dit kan toch niet de bedoeling zijn hoop ik!!! 8)7
Ingang hdmi 1 (trouwens alle hdmi ingangen) met high speed kabel verbonden werkt bravia sync niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _TiNo_21
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-09 19:57
Ik heb van de week een Sony 46NX710F gekocht met de 3D starter set en heb zojuist mijn televisie geregistreerd op de 3D games site, maar nog geen codes voor de games ontvangen. Wie kan mij vertellen hoe en wanneer ik de unieke code ontvang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
_TiNo_21 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:59:
Ik heb van de week een Sony 46NX710F gekocht met de 3D starter set en heb zojuist mijn televisie geregistreerd op de 3D games site, maar nog geen codes voor de games ontvangen. Wie kan mij vertellen hoe en wanneer ik de unieke code ontvang?
Als je even terugleest zie je dat dit een probleem is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _TiNo_21
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-09 19:57
Sanction schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 15:32:
[...]
Als je even terugleest zie je dat dit een probleem is. :)
Ik heb gelezen dat het registreren een probleem is ja, maar niet het ontvangen van de unieke code. Ik heb mijn TV kunnen registreren op www.sony.nl/3dgames en ik zie hem nu ook bij mijn producten staan op My Sony, alleen ontvang ik geen codes via de website of via email. Iemand anders daar ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ glauring :

Bij ons in de winkel zowel samsung , sony en philips perfect aan het werk gekregen met 3D aangesloten via HDMI 1.3 kabels ( bandridge BVL 1002 ).
Ik merk alvast geen verschil in kwaliteit ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
_TiNo_21 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 15:48:
[...]

Ik heb gelezen dat het registreren een probleem is ja, maar niet het ontvangen van de unieke code. Ik heb mijn TV kunnen registreren op www.sony.nl/3dgames en ik zie hem nu ook bij mijn producten staan op My Sony, alleen ontvang ik geen codes via de website of via email. Iemand anders daar ervaringen mee?
Nee hoor, ik had precies hetzelfde. Ben er een paar weken mee aan de gang geweest, diverse malen contact met Sonu, maar noppes. Nu heb ik vandaag toevallig per mail een code van Sony gekregen maar die werkt niet, }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
MMMM net ingevoerd en meteen een code gekregen. Nu maar afwachten of deze werkt....gisteren pas de bonnetjes opgestuurd voor de PS3...

Iets anders:

ik heb een STB van XMS (fiber aanbieder) welke via HDMI op de HDMI1 is aangesloten. Alleen schakelt de tv niet over wanneer ik de STB inschakel. Nu is dat geen probleem aangezien ik toch alles via de STB bekijk (en heb hem nu op altijd aan staan), maar toch. Als hij op AUTO staat moet ik alsnog de poort kiezen, lijkt dus eenzelfde probleem als Almanbrother... Zou hij niet gewooon moeten overschakelen, of kan het aan mijn STB liggen? (Amino 130M)

[ Voor 63% gewijzigd door Hopjesvla79 op 12-11-2010 18:43 ]

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:25
Ik had ergens gelezen dat het automatisch overschakelen pas in HDMI 1.4 specs zijn opgenomen. Mijn tv schakelt bijvoorbeeld ook niet om naar de PS3 als ik die aanzet :P Stom, want bij SCART kon het ook altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
Aha, idd, ik heb er ook nog een dvd speler aanhangen via scart, en die schakelt idd wel om. Nou ja, valt nog mee te leven :)

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almanbrother
almanbrother schreef op donderdag 11 november 2010 @ 21:01:
Ik zit met m'n handen in het haar!!!!
Sinds vanavond om onduidelijke redenen springt mijn nx700 niet meer automatisch op de hdmi-input wanneer ik een blu-ray start. Ook in het sync-menu worden geen apparaten gevonden onder hdmi-1 (daar zit de speler op).
Ook geen auto return channel meer.....

Wanneer ik handmatig naar hdmi-1 ga dan krijg ik wel gewoon beeld te zien.

In systeemsettings:
Controle voor hdmi staat aan
audio return channel staat op automatisch

Iemand suggesties?????
Probleem gevonden. Had de dag ervoor een eminent mediaplayer gekocht. Zodra deze via hdmi op m'n tv aangesloten zit gaan alle sync-instellingen tussen m'n tv en blu-rayspeler plat (CEC-conflict). Schijnt een vaker voorkomend probleem te zijn met mediaspelers. Heb nu maar een gemodificeerde hdmi-kabel voor m'n eminent besteld.
almanbrother schreef op donderdag 11 november 2010 @ 08:20:

Nog iemand die mij van advies kan voorzien?? Zou geweldig zijn! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Netjes. Heb de formulieren ca. anderhalve week geleden opgestuurd, staat net TNT voor de deur met een PS3. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
Ik heb mijn PC aangesloten op een HX800 via HDMI. Daarop Totalmedia theatre met 3D plugin.
Het lukt mij echter niet om een 3D bluray af te spelen waarbij automatisch 3D wordt herkend (zoals bij een externe 3D bluray speler) waardoor er geen 3D wordt getoond.
Ook Powerdvd 10 geprobeerd maar volgens mij kan deze niet met een Sony 3D TV overweg aangezien deze het checkerboard formaat gebruikt.

Is dit iemand anders wel gelukt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
En als je het knopje '3D' intoetst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
Sanction schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 23:20:
En als je het knopje '3D' intoetst?
Dan springt de tv op gesimuleerde 3d (net zoals bij een 2d input of zender).
TV ziet het dus niet al een 3D signaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelsmit
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-09-2024
Ik heb voor mijn ouders een Sony Bravia KDL32EX500 gekocht en er zit op de zijkant een aan/uit knop,echter als we die gebruiken gaat de tv gewoon in standby stand en we willen hem helemaal uit hebben als we er niet zijn.

Bij mijn eigen Sony Bravia KDL40W5500 werkt dat knopje aan de zijkant wel gewoon naar behoren,en gaat de tv ook echt uit als ik hem indruk.

Iemand enig idee? misschien een instelling ofzo?(ik heb niets kunnen vinden).
Pagina: 1 ... 32 ... 42 Laatste