Dan krijg ik dit: 'RegisterProduct_Service failed: InternalServerError : This model is already registered'.
Kijk ik nou ergens overheen ofzo?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Je doet wel inloggen? En niet registreren dus?Sanction schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 01:58:
Dan krijg ik dit: 'RegisterProduct_Service failed: InternalServerError : This model is already registered'.
Heb toch besloten om de 8305 te gebruiken om de tv op te hangen zodat ik geen deel van de beugel zie.Erik-1980 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 21:59:
[...]
Ik gebruik een vogels 8405 voor de 46hx900. Moet zeggen dat hij echt net zo breed is als de tv dus van de zijkant zie je een deel van de beugel. Wellicht is de 8305 ook een optie, die is iets minder breed.
Dit probleem heb ik ook gehad. Sony gebeld, call staat al 4 weken uit, maar is nog niet opgelost.Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 07:49:
[...]
Je doet wel inloggen? En niet registreren dus?
al nieuws? Ik heb net gebeld (want ik was 's morgens niet terug gebeld) en ik zou óf een playstation thuis krijgen.. óf een brief waarin zou staan dat de barcode niet klopt.. hahahadoubleyouk schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 22:59:
vandaag gebeld wat de status was van verzenden van de ps3. kreeg het antwoord dat mijn streepjes code niet uit nederland kwam?? de vriendelijke meneer aan de telefoon zou eens zoeken naar mijn inzending en terugbellen, eens afwachten tot morgen. ben benieuwd. ( heb de 3D kit netjes bij HOBO gekocht..)
Bedankt het heeft gewerkt!BorisG schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:47:
een 0 ervoor zetten helpt geloof ik :-)
heb dus dezelfde problemen als jou. foutieve barcode.. ook als antwoord gekregen...een brief, copy mogelijk weer opsturen..gaat lekker.Joenes schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:00:
[...]
al nieuws? Ik heb net gebeld (want ik was 's morgens niet terug gebeld) en ik zou óf een playstation thuis krijgen.. óf een brief waarin zou staan dat de barcode niet klopt.. hahahadit was de enige informatie die ze me op dit moment kon geven..
nog maar eens gebeld.. ze hebben gisteren een brief op de post gedaan, er is dus idd iets fout met m'n inzending (barcode of iets ontbreekt). Vervelend dit allemaal.. had hem graag voor de herfstvakantie ontvangen.doubleyouk schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 00:08:
[...]
heb dus dezelfde problemen als jou. foutieve barcode.. ook als antwoord gekregen...een brief, copy mogelijk weer opsturen..gaat lekker.
volgende week maar eens weer bellen als er niets is, en ze wijzen op dit forum??
doubleyouk
Verwijderd
Niet tevreden of wil je een grotere tv?smallville schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 05:29:
Ik heb mijn niewe 40lx900 te koop. Voor wie geinteresseerd is, bekijk mijn advertentie.
Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K
Inderdaad ben ik niet helemaal tevreden over het gebruik als monitor, en ik moest erg gehaast een keuze maken. Maar goed, dit is niet mijn verkoop topic, mocht je meer willen weten kijk er dan even naar mijn advertentie of stuur mij een DM.
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
Dat zou zeker wel kunnen ja, ik heb hetzelfde gehad met mijn E72 waar ik maar geen internetverbinding mee kon krijgen. Misschien is het iets in dezelfde trend.Sanction schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:19:
Het lukt me maar niet om een internetverbinding te maken, volgens Sony komt dat door een firmware van de Experia box. Is dat waar of kul?
Dit is het antwoord van Sony:
"U heeft voor een internet connectie nodig een internet aansluiting/modem en een router
hier kunt u de set op aansluiten en deze heeft dan toegang tot internet.
Er zijn bekende problemen met de zogenaamde ADSL experiabox van KPN
en het ADSL modem van tele2, deze hebben een eigen firmware die het in veel gevallen onmogelijk maakt uw apparaat te verbinden met internet."
[ Voor 9% gewijzigd door Joster op 22-10-2010 22:03 ]
Verwijderd
Verwijderd
Jadoubleyouk schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 17:04:
hallo robby, moest je hier ook voor tekenen?
verder nog een brief/administartie erbij?
double y
Verwijderd
Verwijderd
voor mij werkt het knopje rechts naast de "0" op de afstandsbediening om de ondertitel aan en uit te zetten..Ronneuh schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:26:
Weet iemand zo hoe je de subtitels terug krijgt, sinds ik de CI+ kaartje heb geïnstalleerd krijg ik op History & de HD variant geen subtitels meer. Alle andere zenders zoals RTL of SBS6 wel wanneer er een film draait..
Iemand enig idee want ik kan nergens in het menu iets vinden van de TV.
Ik krijg dit te horen via mail van Sony Belgie:Joster schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:35:
[...]
Dat zou zeker wel kunnen ja, ik heb hetzelfde gehad met mijn E72 waar ik maar geen internetverbinding mee kon krijgen. Misschien is het iets in dezelfde trend.
Ik heb dit dus nog steeds niet voor elkaarRo-Maniak2 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 11:08:
Hmmzt... nog even over 1:1 pixel matching... door de opmerkingen hierboven ben ik ook maar eens gaan kutten:
- ATI HD 3200 onboard video;
- 32EX500
- laatste Radeon drivers
- TV staat op Full Pixel
- verbonden via HDMI-kabel
Als ik in de driver niets verander (defaults), staat het op
- 1920 x 1080 @ 60hz
- overscan slider staat in het midden tussen Underscan en Overscan, waarbij links bij underscan '15%' staat en helemaal rechts bij overscan '0%'. Lekker duidelijk.
Dan heb ik zwarte balken om het beeld. Pas als ik overscan helemaal naar rechts schuif, is het beeld precies passend. Misschien is dit dus wel prima, als ik de driver zo moet begrijpen dat dit 0% is oftewel geen overscan, maar dat zou raar zijn, want er staat wel overscan aan die kant van de slider en anders zou je dus alleen underscan kunnen instellen. Ik ga er dus vanuit dat ik overscan toepas met deze instelling. Dat is dus, als ik het allemaal goed begrijp, ongewenst, want geen exacte 1:1 pixel matching??
Andere resoluties pakken helpt niet. Levert alleen maar rare resultaten op. Ik weet dat de specs van de TV 100hz zijn, maar is dat ook de input refresh of alleen een soort van interne?
Als ik de driver op 100hz force, dan werkt dat op zich, maar heb ik wel de zwarte balken en doet de overscan slider het niet mee zodat ik dat niet eens meer kan corrigeren.![]()
Als ik 50hz pak (met het idee: dat is de helft van de 100hz van de TV, misschien daarom een goed idee), dan kan ik het beeld vullend maken met de slider (steeds door hem helemaal naar overscan te zetten), dan krijg ik rare dingen in full screens. XBMC is dan ineens niet meer beeldvullend, zwarte balken rondom. Terwijl de res in de settings daarvan gewoon goed staat.
Tenslotte kan ik nog in de driver alles op standaard laten en de TV op zoom zetten in plaats van Full pixel. Dan is het beeld BIJNA vullend, nog net zwarte balken. Daarom alleen al niet wenselijk, daarnaast lijkt me dat je de TV sowieso op full pixel wilt hebben en ervoor wilt zorgen dat hij een vullend beeld krijgt aangeleverd. Anders doet de TV aan upscaling/zooming, kan nooit bevorderlijk zijn.
Eigenlijk is dus 60hz refresh en slider in ATI driver op overscan mijn enige optie voor beeldvullend beeld.
Vragen:
- heb ik een probleem met pixelmatching, het ziet er op zich niet slecht uit, behalve dat mij ook al opviel dat letters en kleinere details van windows niet superscherp zijn, maar ik leid uit de discussie hierover hierboven af dat dat waarschijnlijk normaal is;
- zo ja, wat kan ik hier nog aan doen
[ Voor 74% gewijzigd door HarmoniousVibe op 26-10-2010 00:01 ]
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Je kan hier eens kijken:Sanction schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 21:14:
[...]
Ik krijg dit te horen via mail van Sony Belgie:
Het door u aangegeven probleem is door sony niet op te lossen.
Het probleem zit in de router die u heeft van uw provider
Dit is iets wat Sony niet op kan lossen maar de provider van uw internet verbinding wel.
In uw internet modem/router zijn dusdanige veranderingen aangebracht door uw provider waardoor
het niet mogelijk is voor de tv een goede verbinding te krijgen.
Dit zit voornamelijk in het routing protocol wat uw provider hanteert
Met de KPN gebeld, en uiteraard weten zij nergens van. Toch lullig voor een televisie-combo van bijna 3500 euro.
Gaat wel met name om telefoons maar het lijken dezelfde problemen.If you have one of the recent Nokia phones (N85, E71, N79, 5800, ...) and a recent Thomson / SpeedTouch / BT Home Hub router you may face the "No gateway reply" problem when using the WLAN. By trial and error, I found that this can be resolved by disabling WMM on the router via CLI. So it seems all of the phone's traffic is being QOSd away. Whose side the problem is on I don't know; they are both WiFi certified for WMM of course. An N95 (which doesn't have WMM support) is unaffected either way. Just thought I'd save someone who may come across this via Google the hours of pain I went through..
Update
Someone actually did find this apparently judging by the comments. To access the CLI you normally use Telnet. Open a command prompt and type "Telnet 192.168.1.254" (if you changed the default IP... you probably don't need these instructions.) (Note: On Windows Vista you have to install Telnet client first, under Programs and Features in Control Panel). Enter your username and password. (For unbranded routers the default username is Administrator, case sensitive, with a blank password. Things may be different if your router is ISP branded.) Finally run these commands:
:wireless qos config mode=disabled
:saveall
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
Met de KPN InternetPlusBellen Experiabox van Siemens werkt deze correct.Joster schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 07:23:
[...]
Je kan hier eens kijken:
http://www.ipbforum.nl/ex...viewtopic.php?f=32&t=3224
Met onder andere dit artikel:
[...]
Gaat wel met name om telefoons maar het lijken dezelfde problemen.
Voor mijn E72 ben ik gewoon blijven zaniken bij KPN en heb uiteindelijk mijn abo eerder mogen opzeggen omdat ze geen oplossing hadden (Thomson 787 werkte niet met mijn E72, Thomson 780 werkte niet met W7, Vista én XP. Kreeg constant het verhaal dat het aan mij en de E72 / pc's lag maar ik kan echt wel een netwerk aansluiten. Bovendien hadden de 3 pc's en de E72 samen al eerder op een andere router gewerkt dusja..).
Ik heb mijn 46hx900 daar ook besteld. Ik meen dat ik de tv op maandag had besteld en op vrijdag had ik m binnen. Geloof wel dat er redelijk wat vraag naar is waardoor de tv's die binnenkomen ook daadwerkelijk meteen verkocht worden.johoo schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:29:
Helaas, daar hebben ze het apparaat niet op voorraad, terwijl wel aangegeven word op hun site.
Thanks. ga ik even doorspitten.Joster schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 07:23:
[...]
Je kan hier eens kijken:
[...]
Voor mijn E72 ben ik gewoon blijven zaniken bij KPN en heb uiteindelijk mijn abo eerder mogen opzeggen omdat ze geen oplossing hadden (Thomson 787 werkte niet met mijn E72, Thomson 780 werkte niet met W7, Vista én XP. Kreeg constant het verhaal dat het aan mij en de E72 / pc's lag maar ik kan echt wel een netwerk aansluiten. Bovendien hadden de 3 pc's en de E72 samen al eerder op een andere router gewerkt dusja..).
Wanneer heb je je formulier opgestuurd ?Verwijderd schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:17:
PS3 van actie ontvangen.
Goed: 160gb!!
Slecht, heel slecht: sony stuurt gewoon letterlijk de PS3 doos op, geen karton niks er omheen, de kans dat ze gejat worden is dus heel groot, verder heeft de postpode heeeel groot op de doos geschreven dat hij niet bezorgd kon worden enz, best zonde als je de doos wil bewaren.
Verwijderd
Ging nog steeds niet goed, heb net ook met Sony gebeld en die meldden dat er een fout in de website zit; ze zijn bezig om het op te lossen. Kan tussen 1 dag of een maand opgelost zijn.Spb schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:50:
[...]
Dit probleem heb ik ook gehad. Sony gebeld, call staat al 4 weken uit, maar is nog niet opgelost.
Site is vrij brak geprogrammeerd. Als je de TV via sony.nl al eerder hebt geregistreerd krijg je op de 3dgames site een foutmelding dat je tv al is geregistreerd, als je met je bestaande account aanmeldt.
Oplossing: maak met een ander email adres een extra account aan op www.sony.nl/3dgames, en registreer tegelijkertijd je TV opnieuw. Dan gaat het ineens wel goed :-). Eventueel kan je daarna op de reguliere sony site die extra account met TV weer verwijderen (want de TV is natuurlijk op deze manier door 2 accounts geregistreerd) ... Het is m.i. wel de moeite, het 3d effect is bij de games toch wel het indrukwekkendst: Motorstorm 3D is een feestje !
De discussie is misschien wat ingewikkeld, of het kan zo overkomen, maar het antwoord is heel simpel: uitschakelen.Ruud2007 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:31:
Ik kan niet achter de voor- of nadelen komen van de Motionflow functie (op mijn EX500, maar het principe zal voor andere types hetzelfde zijn) bij het bekijken van BluRay. Zie geen verschil, maar heb de indruk dat er wel wat (soms ingewikkelde) discussies over gevoerd worden. Iemand een duidelijke mening over het in- of uitschakelen van Motionflow bij BD?
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
ik had vorige week donderdag of vrijdag een brief hebben moeten ontvangen, nog steeds niets gehad. Bel morgen nog een keer. Hoe moeilijk kan het zijn.. Ik baal d'r ook van omdat ik gewoon alles betaald heb en in huis heb, snap niet dat ze zo moeilijk doen.Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:40:
Heb ook gebeld naar sony voor mijn 3D actie en kreeg te horen dat er nog gegevens misten en ik een brief thuis ontving. Heel vaag! Iemand al een brief in de bus gekregen.. of dit zelfde probleem gehad en al iets verder in dit rare gedoe? Graag meer hierover alvast bedankt. Grt
Verwijderd
Films zien er met Motionflow uit als soap-opera's. Dus net of alles binnen in een goedkope studio is opgenomen. Uitzetten dus. Alleen bij sportuitzendingen en films met vrijwel alleen actie kan het wellicht nut hebben. Voor praatprogramma's e.d. maakt het niet zoveel uit.Ruud2007 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:31:
Ik kan niet achter de voor- of nadelen komen van de Motionflow functie (op mijn EX500, maar het principe zal voor andere types hetzelfde zijn) bij het bekijken van BluRay. Zie geen verschil, maar heb de indruk dat er wel wat (soms ingewikkelde) discussies over gevoerd worden. Iemand een duidelijke mening over het in- of uitschakelen van Motionflow bij BD?
Ik krijg niet eens de downloadcodes voor de 3G games, heb al een PS3 en er staat duidelijk op die 3D site dat je met die codes de 3D games kunt downloaden.Joenes schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 18:12:
[...]
ik had vorige week donderdag of vrijdag een brief hebben moeten ontvangen, nog steeds niets gehad. Bel morgen nog een keer. Hoe moeilijk kan het zijn.. Ik baal d'r ook van omdat ik gewoon alles betaald heb en in huis heb, snap niet dat ze zo moeilijk doen.
Verwijderd
Mediamarkt, en sowieso amsterdam ArenAjohoo schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:08:
Toch maar weer even vragen...
weet iemand waar er een 46HX900 op voorraad ligt?
Ik heb sterk de indruk dat Sony niet erg warmloopt om de schijnbaar talrijke problemen met de site en de inzendingen in het kader van de PS3 actie op te lossen. Wat nou niet compleet ... als je het formulier, je aankoopbon en de 2 codes hebt opgestuurd dan hebben ze toch alles ? Je wordt aan het lijntje gehouden, en een escalatie modus kennen ze niet. Magere klantenservice, zeker als je bedenkt dat je net 2 of 3 duizend euro hebt uitgegeven ? Een "Youp van het Hekje" ??? Ik wacht ook nog op de ps3, moet er wel bij zeggen dat ik pas 10 dagen geleden heb ingestuurd, dus dat valt nog binnen de 2 weken.Sanction schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 18:57:
[...]
Ik krijg niet eens de downloadcodes voor de 3G games, heb al een PS3 en er staat duidelijk op die 3D site dat je met die codes de 3D games kunt downloaden.
Nee helaas, ben ik gisteren ook al geweest. Zowel de 46 als de 52 niet op voorraad en onbekend wanneer er weer een levering komt.
Heb ik geprobeerd, mee gekloot, accounts verwisseld, andere mail adressen gebruikt, etc. Niet gelukt, heb toen Sony gebeld die me vertelde - zoals hierboven - dat er een probleem met de site is.Spb schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 20:30:
[...]
Nogmaals: het is mij uiteindelijk WEL gelukt codes te ontvangen via de website, door een nieuwe account aan te maken en je TV via de 3dgames site op dat nieuwe account te registreren. Misschien moet je je TV eerst de-registreren op je andere account of zo... even wat vogelen in deze context en dan zou het moeten lukken. tenzij de site inmiddels op dit front WEL al is aangepast natuurlijk
Bij het aanzetten kreeg ik rechtsboven in het toestel een soort schaduweffect te zien. Verder werd het beeld opgedeel in vier banen. Na ca. 10 à 15 minuten verdween dit effect vanzelf weer. Wel duurd ehet steeds langer voordat het beeld weer normaal werd. E.e.a. deed zich ook voor in het menu het had dus niets te maken met het signaal.Neefdave schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:32:
Mijn oude lui hebben de 711 gekocht en heeft geen last van kraken. Ben wel benieuwd wat de klacht bij je W4500 was aangezien ik dat toestel zelf ook heb.
Blijkbaar was dit dan toch een probleem van de W4500. Ik had precies dezelfde problemen.XtratT schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:39:
[...]
Bij het aanzetten kreeg ik rechtsboven in het toestel een soort schaduweffect te zien. Verder werd het beeld opgedeel in vier banen. Na ca. 10 à 15 minuten verdween dit effect vanzelf weer. Wel duurd ehet steeds langer voordat het beeld weer normaal werd. E.e.a. deed zich ook voor in het menu het had dus niets te maken met het signaal.
Het toestel was anderhalf jaar oud en viel nog onder de garantie (2 jaar). Het toestel is alleen wel 5 à 6 weken weggeweest bij de reparatieafdeling voordat besloten werd het te vervangen.
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
[ Voor 39% gewijzigd door Deef_K op 27-10-2010 12:15 ]
Verwijderd
geen kraakgeluiden hier met de 711...XtratT schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:27:
Wie weet of de 40EX710/711 ook last heeft van kraken?
Ik heb sinds een paar weken een 40EX706 in huis. Deze is (tegen bijbetaling omdat het een LED scherm is) geleverd ter vervanging van een defecte 40W4500. Het gaat om een scherm dat nieuw uit de doos kwam. Probleem is dat het toestel gedurende zeker anderhalf uur na het aanzetten verschrikkelijk kraakt. Dit is niet eenmaal, maar gebeurt voortdurend. Na het uitzetten van het toestel blijft hij ook nog eens kraken.
Ik heb in dit topic gelezen dat dit een bekende klacht was van de 700 serie, maar dat deze zou zijn verholpen.
Ik heb de dealer gevraagd om het toestel te vervangen. Ik vraag me alleen af ik met een nieuwe 40EX706 niet het risico loop dat deze ook kraakt. Iemand een idee hoe het staat met het kraken bij de nieuwere uitvoeringen?
Bedankt, maar het heeft niet geholpen. Dit is de reactie van Sony van vanmorgen:Joster schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 07:23:
[...]
Je kan hier eens kijken:
[...]
Wat zou er gebeuren als je er een routertje tussen zet met NAT1 of 2?Sanction schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 13:35:
[...]
Bedankt, maar het heeft niet geholpen. Dit is de reactie van Sony van vanmorgen:
De xperia box van KPN maakt gebruik van het zogenaamde NAT 3 of 4 protocol
Om een foutloze verbinding te hebben moet het NAT 1 of 2 zijn
de problemen komen vaak voor bij modem Routers van Tele 2 of KPN
Het heeft te maken met de firmware die KPN in de modems flasht, deze wijkt af van de standaard firmware
Heb echt geen idee meer wat ik moet doen.
Volgens mij staat er op de folder duidelijk aangegeven wat je moet opsturen:smallville schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 14:02:
Ik heb ook net de Playstation binnen. Voor degene die hem nog moeten opsturen, Bel eerst even met het nummer op de folder en vraag wat je allemaal nodig hebt zodat je zeker weet dat je de juiste spullen stuurt. Afgelopen woensdag alles ingevuld en verstuurd, ik heb hem nu dus binnen.
Het gaat om de 160gb met 1 controller.
Blijkbaar gaat het toch niet bij iedereen goed, neem aan dat iedereen gewoon netjes kan lezen wat ze wel en niet moeten invullen en opsturen.Erik-1980 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 14:40:
[...]
Volgens mij staat er op de folder duidelijk aangegeven wat je moet opsturen:
- originele streepjescodes
- kopie factuur
- ingevulde coupon
Lijkt mij dat hier geen discussie over mogelijk is dus als het goed is stuurt sony alles op binnen 2 weken.
Ja ik wacht ook nog op mijn ps3.... (maandag 18-10 spullen verstuurd)
Sony stuurt vandaag een reclame email over hun 3d tv's. Hierin is de PS3 3d actie een beetje aangepast; je krijgt er sinds vandaag ook nog een 3d film bij (aan de advertentie in mijn email te zien is het Alice in Wonderland). Op de link klikkend kom ik nog op de "oude" actiebanner uit ... Ben benieuwd of die 3D bluray ook wordt verstuurd aan mensen die eerder hebben ingezonden, maar nog niets hebben ontvangen (like me). Elk beetje extra content is nl. meegenomen toch ?smallville schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 01:27:
[...]
Blijkbaar gaat het toch niet bij iedereen goed, neem aan dat iedereen gewoon netjes kan lezen wat ze wel en niet moeten invullen en opsturen.
Nee, dit is niet mogelijk. Sony zal eerst een afspraak/contract moet RTL moeten maken, willen deze zenders erin komen.Bianca schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 23:05:
Ik heb sinds kort de NX700. Nu vind ik het handig dat je gemiste programma's terug kan kijken. Ik zie nu echter alleen sbs, net5 en veronica. Is er ook een mogelijkheid om hier zenders aan toe te voegen? RTL gemist lijkt me super namelijk.
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Verwijderd
Heb online als provider en een thomson modem.Sanction schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 00:26:
Welke internet provider en modem/router heb jij?
Ik hoop dat die afspraak er nog gaat komen. Als er ook RTL gemist bij zou zitten zou het wat mij betreft compleet zijn.Maikel64 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:53:
[...]
Nee, dit is niet mogelijk. Sony zal eerst een afspraak/contract moet RTL moeten maken, willen deze zenders erin komen.
Ik vind het ook een gemis.
[ Voor 5% gewijzigd door reAaa op 30-10-2010 18:35 ]
Antwoord op de 1e vraag is ja. Je kan dit doen tot maximaal 5 PS3's via hetzelfde account. Heb het zelf ook zo gedaan op mijn huidige PS3, wacht trouwens wel nog (steeds) op de gratis PS3.johoo schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 10:01:
Paar vraagjes....
Kan ik de 3D spel codes alvast op mijn huidige PS3 downloaden en later ook op de nieuwe PS3 die ik nog binnen krijg? Op beide apparaten worden dezelfde accounts aangemaakt.
HX900 USB vraagje. Volgens de handleiding kan je ook videobeelden bekijken vanaf de USB aansluiting. Ik krijg het (nog) niet werkend. Moeten deze in een bepaalde mappenstructuur staan? Ik kan namelijk ook helemaal geen afspeelfunctie vinden. Wel een mogelijkheid om foto's te bekijken.
Ik zelf kijk met name naar de 40 inch.reAaa schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 18:34:
Over welke schermgrootte van de EX711 hebben jullie het nu?
[ Voor 9% gewijzigd door mngm op 31-10-2010 17:07 ]
Heb je dan toevallig een werkende controller over die je wil verkopen? Ben namelijk op zoek naar een 2de maar wil echt geen 60 euro betalen.Spb schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 10:54:
[...]
Antwoord op de 1e vraag is ja. Je kan dit doen tot maximaal 5 PS3's via hetzelfde account. Heb het zelf ook zo gedaan op mijn huidige PS3, wacht trouwens wel nog (steeds) op de gratis PS3.
[ Voor 31% gewijzigd door smallville op 31-10-2010 17:41 ]
Lijkt mij niet oké, zal het gewoon bij Sony melden. Onder garantie melden kan geen kwaad. Mocht het niet onder garantie vallen kun je altijd nog besluiten om het te laten repareren.mngm schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 15:51:
Ik heb nu al een tijdje een 40HX700 en ben er tevreden over! De laatste tijd heb ik een probleem. Nu dat de zon lager staat zit de zon soms in mijn scherm en krijg ik witte vlekken op het beeld. Dit is vooral zichtbaar als hij uit staat, als hij aan staat valt het niet heel hard op, maar toch is het duidelijk merkbaar.
Foto's:
(die horizontale streep komt door de camera, dat is niet zichtbaar op de televisie)
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe meer zon erop zit, hoe erger het wordt. Het is nu al zo erg geworden dat het ook al zichtbaar is zonder rechtstreekse zon, gewoon als het warm is bij de tv.
Het lijkt een lijm-laag te zijn ofzo onder het glas, voor het beeld.
Iemand dit al gezien? Valt dit onder garantie?
Verwijderd
heb paar weken terug de sony bravia KDL-37EX505 gekocht, is gelijk aan de KDL-37EX500, met het enige verschil dat die van ons ook dvb-s heeft.kklijer schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 00:27:
ik gaat waarschijnlijk voor de Sony Bravia KDL-37EX500,goede formaat en goede eigenschappen.ziet er leuk uit.
ik zag ook de Sony Bravia KDL-37EX505,maar ik kon niets op de Sony site vinden.weet iemand wat er verschil in zou zitten? alleen dat het wat later is uitgerold is..maar qua technische verschillen misschien iemand een weet hoe en wat?
Net maar zelf even gebeld, toevallig net 2 panelen binnen. Gaan hem volgende week vervangen, maar hij geeft aan dat het kraakprobleem tot 95% is opgelost maar dat je het nog een beetje hoort.....Pingu007 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:47:
[/quote] Wordt heel toevallig net gebeld door de reparatieservice. Ze wilden de gegevens hebben van de winkel waar ik hem gekocht heb om te kijken of een creditering of een omruil mogelijk is, de produktie duurt te lang blijkbaar Daar moet het een NL model voor zijn begreep ik. Ben benieuwd of dat zo is bij plattetvdiscounter...
[/quote]
Weer even met de reparatieservice gebeld en blijkt dat er binnen 15 dagen toch weer nieuwe panelen voor de NX700 binnenkomen. Gaan dus toch paneel vervangen. Ik ben benieuwd..
Verwijderd
Klopt. Mijn paneel is twee weken geleden vervangen. Iets minder dan een uurtje werk. Ik dacht het niet meer te horen totdat de tv wat langer aanstond en er wat gezapt werd tussen kanalen. Als het scherm van beeld naar zwart naar beeld gaat hoor je op het moment dat het beeld terugkomt een kraak/tik. Niet altijd maar ongeveer vier van de tien keer. Irritan? Mjah. Je kunt er je vinger niet opleggen wanneer het komt. Het kraken tijdens het bekijken van een programma is wel weg. En wat ook verholpen is zijn de zwarte vlekken bovenin het scherm. Al met al redelijk tevreden.Pingu007 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 10:21:
[...]
Net maar zelf even gebeld, toevallig net 2 panelen binnen. Gaan hem volgende week vervangen, maar hij geeft aan dat het kraakprobleem tot 95% is opgelost maar dat je het nog een beetje hoort.....
Ben benieuwd....
Ja.rubberduck1978 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 18:17:
dat zou ik moeten vragen...........maar kan je dit uit zetten?
Ik heb een 52NX800, batch van augustus 2010, en geen gekraak. Backlight ziet er ook redelijk consistent uit, maar ik ben geen expertBianca schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 22:52:
Ik lees al even mee in het topic om mij te orienteren op een andere tv. Ik vind de HX en de NX serie het mooist. Nu hoeft 3D niet zo voor mij en deze gaan ook al snel boven mijn budget. Nu is mijn keuze gevallen op de 40NX700. Na wat zoeken op internet en vooral in dit topic blijken er veel problemen met dit toestel te zijn. Is dit alleen bij de modellen die na de release verkocht zijn of ook nog bij de modellen die nu over de toonbank gaan? En dan doel ik vooral op vlekken en gekraak?
Ik heb geen last van de glasplaat, maar ik kijk dan ook niet of nauwelijks overdag (en heb dat tot nu toe - heb de tv een dikke week - ook nog niet gedaan).Daarnaast ben ik benieuwd of het scherm niet teveel spiegelt. Wil sowieso nog even een winkel zoeken die een demo heeft staan (tot nu toe nog nergens gezien) maar in een winkel in kunstlicht ben ik bang dat zoiets niet zo opvalt. Dus ben benieuwd naar de gebruikerservaringen.
Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje
iemand nog ervaringen met de ex711?Frank_79 schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 17:35:
Kan iemand iets vertellen hoe actiefilms (iig iets met snelle beelden) overkomen op de ex711? Volgens een Saturn medewerker is dat niet vloeiend en zou ik beter voor plasma kunnen gaan. Echter, het scherm (van Panasonic) dat hij toen liet zien, staat voor een 400 euro meer te prijs..
[ Voor 6% gewijzigd door Ro-Maniak2 op 04-11-2010 15:54 ]
Ik heb de NX700 inmiddels al in bezit. Heb nog niet lang kunnen kijken en ook nog niet overdag gekeken, maar heb nog geen gekraak gehoord. Ben er tevreden mee, heb alleen geen geluid over de home cinema set als ik via de widgets kijk. De home cinema set is ook van Sony en bravia sync werkt ook, maar zodra ik bijvoorbeeld net5 of sbs gemist kijk, dan gaat het geluid over de speaker van de televisie. Hoort dit of is dit een instelling?Borromini schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 20:18:
[...]
Ik heb een 52NX800, batch van augustus 2010, en geen gekraak. Backlight ziet er ook redelijk consistent uit, maar ik ben geen expert.
[...]
Ik heb geen last van de glasplaat, maar ik kijk dan ook niet of nauwelijks overdag (en heb dat tot nu toe - heb de tv een dikke week - ook nog niet gedaan).
Verwijderd
Heb zelf een 46ex500 en heb helaas meerdere malen een monteur over de vloer gehad om meerdere redenen. Duidelijk zichtbare vage witte vlekken in beeld, paarse streep in beeld,etc etc. Binnenkort gaan ze hem omruilen voor een nieuwe. Ondanks alles ben ik zeer tevreden over die thuisservice van Sony (>37 inch).,Ro-Maniak2 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 22:16:
Ik heb een 32EX500 maar ben ondertussen overtuigd van de stelregel die sommigen hier al aanhingen... als je denkt dat maat x te groot is en daarom maat y overweegt, neem dan toch maar x want voor je het weet bent je aan x gewend, terwijl y toch te klein gaat voelen...
![]()
maw nu wil ik een 40ex500.
Wat zijn de ervaringen mbt Sony: wanneer komt de 2011 lijn en wanneer zakken daardoor de prijzen van de 2010 lijn significant??
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door RothaNL op 03-11-2010 21:23 ]
Verwijderd
De krakende 40EX706 is inmiddels vervangen door een 40EX719. Deze heeft aan de onderkant een titaniumkleurige rand, het zal dus wel een variant op de 40EX710 zijn.XtratT schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:27:
Ik heb sinds een paar weken een 40EX706 in huis. Deze is (tegen bijbetaling omdat het een LED scherm is) geleverd ter vervanging van een defecte 40W4500. Het gaat om een scherm dat nieuw uit de doos kwam. Probleem is dat het toestel gedurende zeker anderhalf uur na het aanzetten verschrikkelijk kraakt. Dit is niet eenmaal, maar gebeurt voortdurend. Na het uitzetten van het toestel blijft hij ook nog eens kraken.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq