Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

diffx schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 08:03:
[...]

Dit zou je toch wel verwachten in een nieuw model. Misschien dat ze dit met firmware kunnen oplossen?
Ja echt slecht he, dat hopen we dan maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2-D2
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ik ben verplan om de KDL-40EX711 te bestellen, maar die is niet Ziggo gecertificeerd. Daarintegen is de 40EX700 dat wel..

Zou CI+ werken met de 40EX711? het enigste verschil tussen die twee is het paneel, LG en Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ga straks deze kopen: http://www.bcc.nl/product...x81f-met-3d-accessoirekit met als extraatje deze: http://www.sony.nl/produc...-blu-ray-disc/bdv-iz1000w

Zal wat foto's plaatsen als het mijn huis in wordt gehesen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:34
Ronneuh schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 12:45:
Ik ben verplan om de KDL-40EX711 te bestellen, maar die is niet Ziggo gecertificeerd. Daarintegen is de 40EX700 dat wel..

Zou CI+ werken met de 40EX711? het enigste verschil tussen die twee is het paneel, LG en Samsung.
40EX711 werkt zonder problemen bij mij met CI+ en Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:44
Ter info: Volgens mij is bij de "actieve" designvoet voor de NX serie (SU-B400S/SU-B460S/SU-B550S) de hoek niet meer in te stellen. Bij de vorige (passive) voet voor de NX700 serie kon dat met een stelschroef. Ik kan die schroef op mijn voet niet vinden. In de manuals van de vorige voet staat ook een uitgebreide instructie hiervoor, in mijn manual staat niets.

Wel iets om rekening mee te houden als je een NX710 serie wilt en je de TV niet laag hebt staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artuzzo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-09 10:54
Sanction schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 14:23:
Ga straks deze kopen: http://www.bcc.nl/product...x81f-met-3d-accessoirekit met als extraatje deze: http://www.sony.nl/produc...-blu-ray-disc/bdv-iz1000w

Zal wat foto's plaatsen als het mijn huis in wordt gehesen. :P
en dan nooit meer naar bios :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Denk het ook niet. :P

Heb ze net gekocht, zaterdagochtend wordt het spul afgeleverd en geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-07 11:41

Spb

Sanction schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 18:28:
Denk het ook niet. :P

Heb ze net gekocht, zaterdagochtend wordt het spul afgeleverd en geinstalleerd.
Leuke prijs weten te maken ? Dat is wel wat je noemt uitpakken !

Ik heb hem ook staan, de 55nx810, gekocht bij bcc.
Je gaat er plezier mee hebben !

Inderdaad is de TV op de designvoet niet verstelbaar, staat dus vast in een kleine hoek van 6 graden.
Wel direct kantelbaar op de meegeleverde voet, maar dat is minder mooi, en geluidstechnisch een drama.
Maar ja, jij hebt die home cinema er ook bij, dus voro jou minder belangrijk wellicht.

Bij mij staat-ie op een kast van zo'n 45 cm hoog, dat kan nog net. Hoger zou ik niet aanbevelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
Ik vind het raar dat er geen goede gebruiksaanwijzing bij de TV's zit. Wel een dik boekwerk in meerdere talen (2x), maar daar staan alleen wat dingen voor installatie in. Ik heb zoveel vragen waar ik geen antwoord op kan vinden!

Bv
- De TV herkent mijn Lacie Internet Space (netwerk diskje). Via dlna kan ik de foto's en muziek erop afspelen, maar bij video's staat niets terwijl die er wel op staan. Wat is daar mis?
- Waarvoor is de 'Theatre' knop op de afstandbediening? Ik neem aan dat het niet een scene selectie is zoals Sport, Algemeen, etc want die zitten bij elkaar onder de ''Scene" knop.
- Waar kan ik de firmware updaten? Heb het idee dat er nogal wat bugs in zitten.
- BBC iPlayer widget zit er niet op. Stond wel op de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Spb schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 19:38:
[...]

Leuke prijs weten te maken ? Dat is wel wat je noemt uitpakken !

Ik heb hem ook staan, de 55nx810, gekocht bij bcc.
Je gaat er plezier mee hebben !

Inderdaad is de TV op de designvoet niet verstelbaar, staat dus vast in een kleine hoek van 6 graden.
Wel direct kantelbaar op de meegeleverde voet, maar dat is minder mooi, en geluidstechnisch een drama.
Maar ja, jij hebt die home cinema er ook bij, dus voro jou minder belangrijk wellicht.

Bij mij staat-ie op een kast van zo'n 45 cm hoog, dat kan nog net. Hoger zou ik niet aanbevelen.
200 euro op de televisie, gratis 3D set met twee brilletjes én nog eens 5% van de laptop die ik erbij genomen heb: Sanction in "[Ervaringen] Het Sony Vaio VGN-F11 Serie..." en een kleine korting op de thuisbioscoop set. Heb nog wat meer kleiner spul erbij genomen, dus de korting was mooi. :)

Dit is het dressoir waar hij op komt te staan, die is redelijk laag dus denk dat ik hem wat ga tilten.

Afbeeldingslocatie: http://i557.photobucket.com/albums/ss17/staticverystatic/P1000926.jpg?t=1286823612
Afbeeldingslocatie: http://i557.photobucket.com/albums/ss17/staticverystatic/P1000921.jpg?t=1286823612

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spb

Spb

Stiggy schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 20:59:
Ik vind het raar dat er geen goede gebruiksaanwijzing bij de TV's zit. Wel een dik boekwerk in meerdere talen (2x), maar daar staan alleen wat dingen voor installatie in. Ik heb zoveel vragen waar ik geen antwoord op kan vinden!

Bv
- De TV herkent mijn Lacie Internet Space (netwerk diskje). Via dlna kan ik de foto's en muziek erop afspelen, maar bij video's staat niets terwijl die er wel op staan. Wat is daar mis?
- Waarvoor is de 'Theatre' knop op de afstandbediening? Ik neem aan dat het niet een scene selectie is zoals Sport, Algemeen, etc want die zitten bij elkaar onder de ''Scene" knop.
- Waar kan ik de firmware updaten? Heb het idee dat er nogal wat bugs in zitten.
- BBC iPlayer widget zit er niet op. Stond wel op de doos.
- Lacie heb ik ook. Punt is dat de sony's slechts een zeer beperkt aantal codecs aankunnen. Waarschijnlijk staan er bij jou vnl. avi's op, en die doet-ie dus niet. Qua muziek worden m4a / aac ook niet afgespeeld.
- Gebruik iManual.
- Updaten gaat (bij internet connectie) vanzelf. Werkt goed. Anders downloaden en via usb stick doen.
- Beschikbare widgets zijn afhankelijk van het land waar je de TV gebruikt

Hoop dat dit helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-10 16:58
@ Sanction: Hehe even ca. € 6000,- (schatting mijnerzijds) uitgegeven! Toe maar, ik schud het niet zo maar uit mijn mouw iig..

[ Voor 16% gewijzigd door Joster op 11-10-2010 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roadman
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:33
Edit, antwoord al gegeven in dit topic.

[ Voor 74% gewijzigd door Roadman op 11-10-2010 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
Spb schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 22:02:
[...]
- Lacie heb ik ook. Punt is dat de sony's slechts een zeer beperkt aantal codecs aankunnen. Waarschijnlijk staan er bij jou vnl. avi's op, en die doet-ie dus niet. Qua muziek worden m4a / aac ook niet afgespeeld.
- Gebruik iManual.
- Updaten gaat (bij internet connectie) vanzelf. Werkt goed. Anders downloaden en via usb stick doen.
- Beschikbare widgets zijn afhankelijk van het land waar je de TV gebruikt

Hoop dat dit helpt.
Thanks. Punt is bij mij niet de codecs, hij ziet de helemaal geen films wat voor codec ze ook hebben. Uitgetest door ze op USB te zetten, dan worden ze wel gezien. Afspelen is natuurlijk nog een ander verhaal. Gebruik aan codecs zuigt nogal. :(

iManual ken ik. Staat ook niet echt vele nuttigs in. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stiggy schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 22:35:
[...]

iManual ken ik. Staat ook niet echt vele nuttigs in. |:(
Snap niet dat Sony niet gewoon een downloadable PDF maakt met alle informatie ipv die iManual. Veel handiger. Wie toch een manual op papier wil kan eventueel printen. Voor de blu-rayspelers hebben ze wel een gewone manual op papier en PDF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
Als ik 3D kijk op mijn 40NX710 (2D omgerekend naar 3D, heb nog geen echte 3D content) dan lijkt het scherm behoorlijk te flikkeren. Het meeste merk je dit als je het brilletje net opzet, daarna wen je er wel een beetje aan.

Is dit omdat de TV 100Hz Motionflow heeft (blijft bij 3D maar 50Hz van over?). Of heeft deze 100Hz niets met 100/50Hz refresh rates te maken zoals je bij CRT's had? (ik dacht het eigenlijk niet maar het is wel frappant dat je bij 3D flikkering ziet alsof je naar een 50Hz CRT zit te kijken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in mei een NX800 gekocht (productiemaand is maart). Toch viel mij het kraken niet direct op maar hoe langer ik de tv aan had staan hoe meer het gekraak "aanwezig" was. Op zich ben ik niet zo'n zeikerd maar ik vind wel dat een tv een 1800 euro nou niet heel veel gekraak zou mogen maken.

Na het lezen van dit topic toch maar eens met Sony contact opgenomen. Dit was ergens eind juli. Mij werd toen verteld dat het probleem bekend is en dat er contact opgenomen zou worden. Men (T.V.A. Service Center) had het over het vervangen van het panel, daar het probleem mee over zou zijn. Omdat ik midden in een verhuizing zat heb ik niet veel tv gekeken en ook is dus (ja logisch:)) het kraken me niet meer opgevallen. Helaas heb ik geen contact meer gehad tot 17 september. Blijkbaar moest ik het opnieuw melden want men kon mijn aanvraag niet meer terugvinden. Dit gedaan en dezelfde dat werd er weer contact opgenomen.

Nog altijd waren de panels niet op voorraad en zou er weer contact worden opgenomen met me. Vorige week gebeld: helaas. Nog altijd geen panel. Misschien dat Sony nu gaat kijken of het toestel helemaal vervangen gaat worden.

Nu vind ik dat niet erg maar ik wilde dit toch even delen met jullie. Ik had enigszins gehoopt dat Sony/T.V.A. Service Center me even had laten weten wat de stand van zaken is (wel of geen panel, wanneer vervangen/of niet natuurlijk en wat de afhandeling is) want inmiddels staat de tv vrolijk (en krakend:)) zijn werk te doen in de woonkamer maar ben ik niet 100% tevreden. Zijn er overigens meer mensen die dit ervaren (niet het kraken) maar de verhalen over panels wel/niet op voorraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-10 14:26
Weet iemand welke type batterijen in de 3d brillen van sony moeten?
Op de site van sony kan ik het niet vinden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spb

Spb

Erik-1980 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 10:22:
Weet iemand welke type batterijen in de 3d brillen van sony moeten?
Op de site van sony kan ik het niet vinden.....
1x CR2032, gaat ca. 100 uur mee. Met het huidige aanbod aan content kan je dan wel even vooruit :-)
Stiggy schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 09:33:
Als ik 3D kijk op mijn 40NX710 (2D omgerekend naar 3D, heb nog geen echte 3D content) dan lijkt het scherm behoorlijk te flikkeren. Het meeste merk je dit als je het brilletje net opzet, daarna wen je er wel een beetje aan.
Enig geflikker is normaal en heb ik ook, ik moet wel zeggen dat de sony's hierin juist beter zijn dan de andere merken (panasonic plasma uitgezonderd). Philips (het meeste) en Samsung vond ik tijdens mijn vergelijkend warenonderzoek duidelijk meer flikkeren. Wellicht heeft dit idd. ook wat te maken met je refreshrate van 100Hz, ik heb het type 710 nooit in de praktijk gezien (ik heb zelf de nx810).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe Sony tv's met Google tv in aantocht. nieuws: Sony brengt tv's en blu-rayspelers op basis van Google TV uit

Dit worden dan voor Europa 2011 modellen dus wellicht tijd voor een nieuw topic? Edit: nieuw topic: Verwijderd in "Sony Google TV 2011"

Bijzonder design.

Technisch zou je volgens mij ook de huidige Sony tv's met internet kunnen updaten maar commercieel gezien zal dat vermoedelijk niet gebeuren om zo de verkoop van de nieuwe tv's wat te stimuleren.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2010 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:24
Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 10:17:
Ik heb in mei een NX800 gekocht (productiemaand is maart). Toch viel mij het kraken niet direct op maar hoe langer ik de tv aan had staan hoe meer het gekraak "aanwezig" was. Op zich ben ik niet zo'n zeikerd maar ik vind wel dat een tv een 1800 euro nou niet heel veel gekraak zou mogen maken.

Na het lezen van dit topic toch maar eens met Sony contact opgenomen. Dit was ergens eind juli. Mij werd toen verteld dat het probleem bekend is en dat er contact opgenomen zou worden. Men (T.V.A. Service Center) had het over het vervangen van het panel, daar het probleem mee over zou zijn. Omdat ik midden in een verhuizing zat heb ik niet veel tv gekeken en ook is dus (ja logisch:)) het kraken me niet meer opgevallen. Helaas heb ik geen contact meer gehad tot 17 september. Blijkbaar moest ik het opnieuw melden want men kon mijn aanvraag niet meer terugvinden. Dit gedaan en dezelfde dat werd er weer contact opgenomen.

Nog altijd waren de panels niet op voorraad en zou er weer contact worden opgenomen met me. Vorige week gebeld: helaas. Nog altijd geen panel. Misschien dat Sony nu gaat kijken of het toestel helemaal vervangen gaat worden.

Nu vind ik dat niet erg maar ik wilde dit toch even delen met jullie. Ik had enigszins gehoopt dat Sony/T.V.A. Service Center me even had laten weten wat de stand van zaken is (wel of geen panel, wanneer vervangen/of niet natuurlijk en wat de afhandeling is) want inmiddels staat de tv vrolijk (en krakend:)) zijn werk te doen in de woonkamer maar ben ik niet 100% tevreden. Zijn er overigens meer mensen die dit ervaren (niet het kraken) maar de verhalen over panels wel/niet op voorraad?
Komt dat gekraak van het panel door krimping/uitzetting of door resoneren van de speakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Artwido schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 13:19:
[...]

Komt dat gekraak van het panel door krimping/uitzetting of door resoneren van de speakers?
Door krimping/uitzetting. Het eerste half uur/drie kwartier het heftigst, dan een poos niet totdat het toestel uitgeschakeld wordt. Dan kraakt het nog een half uur na. Vrij irritant.

Overigens: ik ben vanmiddag gebeld door de reparatiedienst, straks even terugbellen:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-09 18:45
[b]

Overigens: ik ben vanmiddag gebeld door de reparatiedienst, straks even terugbellen:-)
Ben benieuwd wat ze gaan doen, ik wacht ook nog op telefoontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

DDX

Ik heb nadat ik afgelopen weekend garantieform heb ingevuld nog niets gehoord.

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
Spb schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 11:25:
Enig geflikker is normaal en heb ik ook, ... (ik heb zelf de nx810).
Ah, dat is interessant! Ik was al bang dat dit typisch door de 100Hz van de nx710 kwam, maar als jij het op je 200Hz nx810 ook hebt dan lijkt het me meer aan de synchronisatie van de brillen of iets dergelijks te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NX800:
Zie mijn vorige berichten over gekraak en wat Sony mij heeft voorgesteld: vervanging door NX710 met ( grote ) opleg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Nu online

DDX

En als je dat niet wilt heb je gewoon pech :?
Je zou eerder geld terug moeten krijgen omdat je van 200hz naar 100hz gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 19:05:
NX800:
Zie mijn vorige berichten over gekraak en wat Sony mij heeft voorgesteld: vervanging door NX710 met ( grote ) opleg!
Sinds ik dit topic weer volg is mij opgevallen dat mijn inmiddels 'licht gerijpte' 40Z5500 hier ook last van heeft. Het lijkt inderdaad of het kunststof van de behuizing door warmte gaat werken. Bij mij is het af en toe ene beetje gekraak, maar ik ga het wel in de gaten houden. Zou het iets met 200Hz panelen te maken hebben??

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoonBoy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2024
Morgen wordt mijn 52NX800 omgeruild voor 55NX810 ivm de beruchte schaduw vlekken... Hoop toch echt dat in dit model die problemen echt opgelost zijn! Ik moet wel behoorlijk bij betalen, maar zit dan ook behoorlijk prijsverschil tussen beiden. Gelijk maar 3D acc. Kit mee besteld.

De punten om om de meerprijs te verantwoorden:

1. Groter beeldformaat;
2. Betere Beeld (specificaties);
3. Beter geluid (echte speakervoet)
4. 3D TV
5. Playstation met games er "gratis" bij.

Zal er zeer kritisch naar kijken, en mijn bevindingen hier achterlaten.

fingers crossed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
HoonBoy schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 21:29:
Morgen wordt mijn 52NX800 omgeruild voor 55NX810 ivm de beruchte schaduw vlekken... Hoop toch echt dat in dit model die problemen echt opgelost zijn! Ik moet wel behoorlijk bij betalen, maar zit dan ook behoorlijk prijsverschil tussen beiden. Gelijk maar 3D acc. Kit mee besteld.

1. Groter beeldformaat;
4. 3D TV

fingers crossed
Ben wel benieuwd hoe dit gegaan is. Heeft de rep. dienst je deze omruil voorgesteld of Sony? En wat waren je opties? Meerprijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spb

Spb

HoonBoy schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 21:29:

1. Groter beeldformaat;
4. 3D TV

fingers crossed
In ieder geval heb ik op mijn nx810 geen schaduwplekken in het beeld. Alleen bij de omschakeling van ingang wordt het beeld even donker, en dan zie je wel soms wat lichtere en donkere nuances, als je heel erg goed kijkt. Ik denk dat dit een effect is van de dynamic edge led (met local dimming gebieden).

Bottom line: Het beeld van de nx810 is gewoon erg goed. En het geluid is met de speakervoet erbij ook een pak beter. Ook geen gekraak gemerkt. Het is ook een ander leverancier paneel dan de nx700 en nx800 natuurlijk. Maar see / hear for yourself.

Ik ben er erg tevreden mee, behoudens een ietwat onbetrouwbaar ci+ ziggo verhaal (moet 1 a 2 x per week de kaart er in standby stand even uithalen, omdat de zenders niet worden gevonden na inschakeling van de TV). Bedenk dat deze TV nog niet is gecertificeerd, hoewel ik ook heb begrepen dat dit probleem bij meer (ook gecertificeerde) TV's voorkomt.

Ook benieuwd: Heeft inmiddels iemand al een PS3 van de sony 3d actie ontvangen, en zo ja, welk type heb je gekregen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu de UPC HD box aangesloten op mijn sony KDL-40EX711, alleen bij het aanzetten gaat hij altijd eerst naar de analoge zenders, wat een helse ruis met zich meebrengt... dan is het een kwestie van snel omzetten naar het hdmi kanaal..

Heb de instellingen gechecked... maar is het niet mogelijk om de tv standaard op het hdmi kanaal aan te laten gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:19
Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 02:35:
Heb nu de UPC HD box aangesloten op mijn sony KDL-40EX711, alleen bij het aanzetten gaat hij altijd eerst naar de analoge zenders, wat een helse ruis met zich meebrengt... dan is het een kwestie van snel omzetten naar het hdmi kanaal..

Heb de instellingen gechecked... maar is het niet mogelijk om de tv standaard op het hdmi kanaal aan te laten gaan?
Hoe zit het met backlight bleeding op de 711? Was echt een drama op de 700, zelfs in een lichte winkel duidelijk zichtbare lichte vlekken en strepen bij een zwart beeld, vooral van de zijkant gekeken.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee helaas niet, een logitech harmony hier dat helpt wel maar weet niet of je dat wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa3eia
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

pa3eia

6370Wp ~ Elga 3.0 ~ Sony

Helaas kan je geen ingang seldteren bij het opstarten van het toestel.

programmeer de analoge kanalen.
Of nog even wachten totdat de CI+ module beschikbaar komt (eerdaags).

73's Ton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-02 21:16
Heb hier sinds maandag de 32EX710.
Ook aangesloten op een UPC HD Mediabox,maar telkens start hij toch gewoon op met het HDMI kanaal.
Heb hiervoor ook niks ingsteld. Dus lijkt me dat het moet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rainesz schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:24:
Heb hier sinds maandag de 32EX710.
Ook aangesloten op een UPC HD Mediabox,maar telkens start hij toch gewoon op met het HDMI kanaal.
Heb hiervoor ook niks ingsteld. Dus lijkt me dat het moet kunnen.
Hmm, misschien stomme vraag maar op welke knop druk je om de tv aan te zetten? misschien dat als je op de powerknop drukt hij de laatst bekeken zender opent.. (ben nu niet thuis om het te kunnen checken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 07:02:
[...]

Hoe zit het met backlight bleeding op de 711? Was echt een drama op de 700, zelfs in een lichte winkel duidelijk zichtbare lichte vlekken en strepen bij een zwart beeld, vooral van de zijkant gekeken.
Moet zeggen dat het heel minimaal is, wel een beetje bij volledig zwart beeld.. maar ja dat blijf je houden met edge led... In ieder geval geen strepen of vage vlekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2-D2
  • Niet online
Ik heb net m'n KDL-40EX711 aangesloten maar ik wou graag de software versie updaten maar volgens de Sony Esupport bestaat de EX711 niet eens..

Iemand een link naar de nieuwste firmware?

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Wat vreemd, mijn 55NX81 wordt zaterdag geleverd dus wil me vast inlezen, maar op de Sony site staat alleen en Russische handleiding? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ronneuh schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 21:10:
Ik heb net m'n KDL-40EX711 aangesloten maar ik wou graag de software versie updaten maar volgens de Sony Esupport bestaat de EX711 niet eens..

Iemand een link naar de nieuwste firmware?

Thx
http://support.sony-europ...a4077L&ch=7&m=KDL-40EX711

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al een tijdje een studie aan het maken, wil een nieuwe Sony aanschaffen, maar zie door de bomen het bos niet meer , helaas is het overzicht op pagina 1 niet meer up 2 date.
Verder schrik van de gelezen kwaliteitsproblemen.......

Ik zoek :

- en 40 of 46 inch toestel met de hoogste beeldkwaliteit en wifi, 3d niet perse nodig

wat zijn op dit moment toestellen die in aanmerking komen die geen last hebben van krakende behuizing en vlekken in het beeld, komen er op kort termijn nog nieuwe toestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doubleyouk
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 13:11
heb sinds een week de 52hx900, en ben goed te spreken. wegens mijn werkzaamheden heb ik erg veel verschillende modellen gezien,ingesteld. maar deze hx900 heeft echt geen problemen.
ook ik wacht op de gratis ps3+spellen.
verder gebruik ik ook een hdtv settopbox, en deze gaat dor mijn receiver de strda5400es.
hierdoor wordt het 1080i videobeeld ge-upscaled naar 1080P. een plaatje !!!
zelfs beter dan de interne ci+ beeldkwaliteit.
verder moet ik nog wat instellingen proberen. zie dat contrast op max staatm maar of dat moet bij dynamic LED????

wordt vervolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-02 21:16
Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 13:55:
[...]

Hmm, misschien stomme vraag maar op welke knop druk je om de tv aan te zetten? misschien dat als je op de powerknop drukt hij de laatst bekeken zender opent.. (ben nu niet thuis om het te kunnen checken)
Zet hem dus gewoon met de power/aan/uit knop op de afstandsbediening aan.
Zou dus goed kunnen dat hij dan zoals je zegt bij laatst beken zender opent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rainesz schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 23:55:
[...]

Zet hem dus gewoon met de power/aan/uit knop op de afstandsbediening aan.
Zou dus goed kunnen dat hij dan zoals je zegt bij laatst beken zender opent.
inderdaad Bingo! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2-D2
  • Niet online
Bedankt, ik kon eerst die hele pagina niet vinden van de 40EX711, ik dacht miss werkt de 710 firmware ook wel. Zelfde specs alleen ander kleurtje.. maar nooit niet dat de TV zichzelf update..

iig bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn nx800 is zo'n 2 weken vervangen door een nieuwe nx800 en ik heb totaal geen last meer van gekraak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:00:
Mijn nx800 is zo'n 2 weken vervangen door een nieuwe nx800 en ik heb totaal geen last meer van gekraak
Hmm netjes. Bij mij wordt er maandag naar "gekeken" en mogelijk gerepareerd (duurt een uurtje). Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:50:
[...]

Hmm netjes. Bij mij wordt er maandag naar "gekeken" en mogelijk gerepareerd (duurt een uurtje). Ben benieuwd.
Het lijkt er bijna op alsof de helft van de Sony 2010 LED toestellen iets mee is. Moet enorm duur zijn voor Sony. Of zouden de meeste mensen gewoon niet klagen en het normaal vinden dat de tv kraakt of het scherm niet goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:53:
[...]

Het lijkt er bijna op alsof de helft van de Sony 2010 LED toestellen iets mee is. Moet enorm duur zijn voor Sony. Of zouden de meeste mensen gewoon niet klagen en het normaal vinden dat de tv kraakt of het scherm niet goed is.
Ik heb in het begin het een soort van genegeerd. Toen het toch vervelend begon te worden maar eens gebeld met BCC die het afdeed als "nieuwigheid" (na 3 maandjes oid). Tja, toen nog verhuis, etc. maar nu ik de tv toch intensief gebruik vind ik het niet meer dan normaal dat het geluid dat de tv produceert door de speakers komt en niet als vreemd gekraak.

Zijn er mensen bij wie de tv gerepareerd is en nog altijd problemen had daarna? En zo ja, wat is daarmee gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
[/quote] Wordt heel toevallig net gebeld door de reparatieservice. Ze wilden de gegevens hebben van de winkel waar ik hem gekocht heb om te kijken of een creditering of een omruil mogelijk is, de produktie duurt te lang blijkbaar Daar moet het een NL model voor zijn begreep ik. Ben benieuwd of dat zo is bij plattetvdiscounter...
[/quote]

Weer even met de reparatieservice gebeld en blijkt dat er binnen 15 dagen toch weer nieuwe panelen voor de NX700 binnenkomen. Gaan dus toch paneel vervangen. Ik ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Nu online

DDX

DDX schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 14:48:
Ik heb nadat ik afgelopen weekend garantieform heb ingevuld nog niets gehoord.
Vanmorgen hebben ze me geprobeerd te bellen, dus net zelf maar even gebeld met ze.
Maandagmiddag komt er een monteur langs.

edit: en ze bellen net, wat onverwachts ze moeten een nieuwe panel bestellen.
ze bellen dus nog wanneer die binnenkomt om nieuwe afspraak te maken

[ Voor 19% gewijzigd door DDX op 15-10-2010 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik lees al even mee in het topic om mij te orienteren op een andere tv. Ik vind de HX en de NX serie het mooist. Nu hoeft 3D niet zo voor mij en deze gaan ook al snel boven mijn budget. Nu is mijn keuze gevallen op de 40NX700. Na wat zoeken op internet en vooral in dit topic blijken er veel problemen met dit toestel te zijn. Is dit alleen bij de modellen die na de release verkocht zijn of ook nog bij de modellen die nu over de toonbank gaan? En dan doel ik vooral op vlekken en gekraak? Daarnaast ben ik benieuwd of het scherm niet teveel spiegelt. Wil sowieso nog even een winkel zoeken die een demo heeft staan (tot nu toe nog nergens gezien) maar in een winkel in kunstlicht ben ik bang dat zoiets niet zo opvalt. Dus ben benieuwd naar de gebruikerservaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
Bianca schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 22:52:
Ik lees al even mee in het topic om mij te orienteren op een andere tv. Ik vind de HX en de NX serie het mooist. Nu hoeft 3D niet zo voor mij en deze gaan ook al snel boven mijn budget. Nu is mijn keuze gevallen op de 40NX700. Na wat zoeken op internet en vooral in dit topic blijken er veel problemen met dit toestel te zijn. Is dit alleen bij de modellen die na de release verkocht zijn of ook nog bij de modellen die nu over de toonbank gaan? En dan doel ik vooral op vlekken en gekraak? Daarnaast ben ik benieuwd of het scherm niet teveel spiegelt. Wil sowieso nog even een winkel zoeken die een demo heeft staan (tot nu toe nog nergens gezien) maar in een winkel in kunstlicht ben ik bang dat zoiets niet zo opvalt. Dus ben benieuwd naar de gebruikerservaringen.
De 40NX700 is opgevolgd door de 40NX710. Ik heb die laatste gekocht en kan hem wel aanraden. Helemaal geen problemen met kraken of vlekken (alhoewel het scherm niet 100% egaal is bij wit). 40NX710 altijd met actieve voet kopen; dan heb je prima geluid (zonder die voet is het geluid niet geweldig).

Voor het spiegellen was ik ook bang, hij staat bij mij recht tegenover een raam. Het is een grote glasplaat dus hij spiegelt inderdaad flink. Toch heb ik er als hij aanstaat weinig last van. Iets minder dan de Loewe beeldbuis die ik hiervoor had in ieder geval en dat had ik niet verwacht!

De media markt heeft wel demo's staan van de 40NX710 en waarschijnlijk ook nog wel een NX700. Als je een die nog op de kop wilt tikken (zijn nu een stuk goedkoper dan de NX710) dan let erop dat je er een hebt van na mei 2010. Dan is de kans op kraken en vlekken minimaal heb ik begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalb
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 23:45
Waarom is de 46-NX710 maar in 1 winkel in de pricewatch te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:18
diffx schreef op donderdag 23 september 2010 @ 17:51:
Ik heb echter wel 1 probleem: er komt een duidelijk hoorbare zoemtoon/brom uit de bovenkant van de tv (boven/achterkant). Zelfs als het geluid (niet te hard) aanstaat is de toon op 2 meter afstand nog hoorbaar. Heb zojuist via de sony website reparatie aangevraagd, en neem aan dat ze dit wel kunnen oplossen. Ik zal nog wel even een reactie plaatsen zodra het opgelost is
Heb je al wat gehoord van Sony? Ik heb namelijk ook al vanaf het begin (maart) eigenlijk een zoemtoon die volgens mij harder wordt. Vraag me af of dit te repareren is en of dit onder garantie valt.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
De voorpret kan beginnen. :P

Afbeeldingslocatie: http://i557.photobucket.com/albums/ss17/staticverystatic/P1010018.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i557.photobucket.com/albums/ss17/staticverystatic/P1010019.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i557.photobucket.com/albums/ss17/staticverystatic/P1010020.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Ben ik nou blind? Kan op de afstandsbediening nergens de knop voor het terugschakelen naar het vorig kanaal vinden. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Nu online

DDX

Zit er volgens mij idd niet op (niet bij mijn nx7 iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Klopt het dat de afstandbediening maar een beperkt aantal andere apparaten/merken kan bedienen?
Mijn audio apparatuur van JVC staat er volgens mij niet bij terwijl iedere universele AB die ik tot nu toe heb gehad deze wel ondersteund. Ik zit nu dus weer met twee afstandsbedieningen om tv te kunnen kijken.
Eigenlijk wil ik de mediaspeler ook met de sony ab kunnen bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
Heb de bon voor de 3d actie (gratis playstation) afgelopen weekend opgestuurd. Die zullen ze maandag ontvangen hebben en zaterdag had ik hem al! _/-\o_

Wel een bummer: er zit geen HDMI kabel bij (werkt je PS3 in SD, daar koop je natuurlijk geen HD tv voor) en ook maar 1 controller. Schijnt normaal te zijn voor de PS3 maar je gaat natuurlijk wel meteen naar de winkel rennen om die dingen erbij te kopen.

Heeft iemand anders hem ook al? Bij mij doen niet alle spellen het in 3D. Het opstarten was sowieso een crime. Eerst downloaden (traag....), dan installeren, dan gaan ze weer updates installeren (nog trager). Bij startdust en wipeout heb ik het downloaden van de updates afgebroken (duurde ong 2x half uur, daar kon ik niet meer op wachten) en dat zijn ook precies de spellen waar ik geen 3D modus heb. Maar ik zie nu geen download mogelijkheid meer. :?

En begrijp ik dat ze GT5 op gaan sturen als hij uitkomt en dat het geen download is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
best wel raar. Dat ze er voor zo een dure TV geen hdmi kabel (kosten slechts 4 euro) bij kunnen doen.

[ Voor 9% gewijzigd door Artwido op 17-10-2010 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:17
Ik had een vraag,
Ik heb sinds vandaag de KDL-46EX710 en wou even proberen of ik muziek via mij tv van me ipod kon afspelen. Omdat er een usb aansluiting op zit. Als ik mijn ipod aansluit herkent die hem wel. Als ik dan naar muziek ga in het Home-Menu kan ik hem ook selecteren. Dan kies ik de map Ipod-Control en dan kan ik Music selecteren. Maar als ik dat doe krijg ik allemaal rare mappen met F00 en F01 enz. . Als ik er dan 1 selecteer dan speeld die wel een nummer af van de ipod. Maar daar houd die het ook bij.

Dus mij vraag is of ik gewoon via albums enz. muziek kan luisteren via mij ipod die aangesloten is op me tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-10 15:53

aapelite

Do the kirby!

Ik heb soms last bij mijn NX500 dat er een hoge frequentie piep in zit bij veel wit beeld, en dan met name op NL1 HD. Eigenlijk weinig tot niet op de andere zenders, maar kan ook toevallig komen dat NL1 regelmatig volledig witte beelden heeft bij bepaalde achtergronden en andere zenders minder. Via HDMI vanuit de pc had ik er echter geen last van, dus het lijkt toch ergens in de decoder van de CI+ module of tv of wat dan ook te zitten. Meer mensen die dit hebben gehad met andere TV`s? EX301, EX302, EX401 en EX402 zouden bv ongeveer hetzelfde moeten zijn als ik de firmware pagina bekijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenes
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-01-2024
Stiggy schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 10:50:
Heb de bon voor de 3d actie (gratis playstation) afgelopen weekend opgestuurd. Die zullen ze maandag ontvangen hebben en zaterdag had ik hem al! _/-\o_

Wel een bummer: er zit geen HDMI kabel bij (werkt je PS3 in SD, daar koop je natuurlijk geen HD tv voor) en ook maar 1 controller. Schijnt normaal te zijn voor de PS3 maar je gaat natuurlijk wel meteen naar de winkel rennen om die dingen erbij te kopen.

Heeft iemand anders hem ook al? Bij mij doen niet alle spellen het in 3D. Het opstarten was sowieso een crime. Eerst downloaden (traag....), dan installeren, dan gaan ze weer updates installeren (nog trager). Bij startdust en wipeout heb ik het downloaden van de updates afgebroken (duurde ong 2x half uur, daar kon ik niet meer op wachten) en dat zijn ook precies de spellen waar ik geen 3D modus heb. Maar ik zie nu geen download mogelijkheid meer. :?

En begrijp ik dat ze GT5 op gaan sturen als hij uitkomt en dat het geen download is?
dat heb je snel voor elkaar. Ik heb hem morgen 2 weken geleden op de post gedaan. Op de coupon staat dat ze het pakket na 2 weken verzenden, dus ik wacht nog even braaf af.

Welke ps3 heb je gekregen, de 120gig slim?

GT5 krijg je inderdaad wanner hij uit komt als ik het goed begrijp. Maar aangezien dit spel al zo vaak uitgesteld is kan het wel wat langer duren dan verwacht.

impreson.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jweetogh
  • Laatst online: 09-10 15:39
ik zie dat de Sony KDL-32EX500 even duur is als de Samsung 32c650 en ook precies dezelfde specs heeft. wat is het verschil eigenlijk tussen deze twee?

of misschien iets algemener: wat is het verschil tussen Samsung lcd tv's en Sony lcd tv's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Stiggy schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 00:10:
[...]

De 40NX700 is opgevolgd door de 40NX710. Ik heb die laatste gekocht en kan hem wel aanraden. Helemaal geen problemen met kraken of vlekken (alhoewel het scherm niet 100% egaal is bij wit). 40NX710 altijd met actieve voet kopen; dan heb je prima geluid (zonder die voet is het geluid niet geweldig).

Voor het spiegellen was ik ook bang, hij staat bij mij recht tegenover een raam. Het is een grote glasplaat dus hij spiegelt inderdaad flink. Toch heb ik er als hij aanstaat weinig last van. Iets minder dan de Loewe beeldbuis die ik hiervoor had in ieder geval en dat had ik niet verwacht!

De media markt heeft wel demo's staan van de 40NX710 en waarschijnlijk ook nog wel een NX700. Als je een die nog op de kop wilt tikken (zijn nu een stuk goedkoper dan de NX710) dan let erop dat je er een hebt van na mei 2010. Dan is de kans op kraken en vlekken minimaal heb ik begrepen.
Bedankt voor de reactie. De nx710 gaat helaas boven mijn budget. Over die voet twijfel ik nog. Voor het geluid hoef ik het niet te doen, want dat gaat over de home cinema set. Is er ook een voet zonder dat geluid. Lees soms wel over een passieve voet. Twijfel nog of ik de tv aan de muur zal hangen of in zo'n voet zet. Zal eens langs de media markt gaan om te kijken. Ben al iets gerustgesteld voor wat betreft het spiegelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
Joenes schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 19:05:
[...]
Nee, de 160GB slim. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
Bianca schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 22:22:
[...]
Is er ook een voet zonder dat geluid. Lees soms wel over een passieve voet.
Voor de NX700 was er alleen een passieve voet. Het geluid wordt dan door de speakertjes van de tv geproduceerd maar schijnt door de voet heen geleid te worden zodat het iets beter klinkt. Voor de NX710 is er ook een actieve voet gekomen (met speakers). Ik weet niet of ze uitwisselbaar zijn (of je dus een actieve voet met de NX700 kan gebruiken of de passieve met de NX710).

Maaruh... ophangen? een NX serie hoort toch in die voet? Anders kun je net zo goed een andere serie kopen (EX of zo, veel goedkoper?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

jweetogh schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 20:23:
ik zie dat de Sony KDL-32EX500 even duur is als de Samsung 32c650 en ook precies dezelfde specs heeft. wat is het verschil eigenlijk tussen deze twee?

of misschien iets algemener: wat is het verschil tussen Samsung lcd tv's en Sony lcd tv's?
Ik denk dat Sony zijn panelen zelfs bij Samsung betrekt, al weet ik niet of dat voor hun volledige modellijn geldt :).

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
DDX schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 22:57:
Zit er volgens mij idd niet op (niet bij mijn nx7 iig)
Wat raar. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jweetogh schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 20:23:

....de 40 inch varianten gaan bij de MM in ieder geval niet gelijk op... Daar is de Sony 40EX500 €100.- duurder dan de 40C630...
Verschil is dat je bij de Sony verzekerd bent van een SQ1/SQ2 paneel, en bij de Samsung niet. Voor de kleinere varianten is deze zekerheid er echter weer niet (...is hier al eerder genoteerd ergens...).

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2010 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Laatst online: 13-10 07:47
Bij de HX serie moet je een transmitter bij kopen. Gaat dit apparaatje ergens achter in de tv gestoken worden of is het een "ding" wat ergens los komt te staan?

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Stiggy schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 22:30:
[...]

Voor de NX700 was er alleen een passieve voet. Het geluid wordt dan door de speakertjes van de tv geproduceerd maar schijnt door de voet heen geleid te worden zodat het iets beter klinkt. Voor de NX710 is er ook een actieve voet gekomen (met speakers). Ik weet niet of ze uitwisselbaar zijn (of je dus een actieve voet met de NX700 kan gebruiken of de passieve met de NX710).

Maaruh... ophangen? een NX serie hoort toch in die voet? Anders kun je net zo goed een andere serie kopen (EX of zo, veel goedkoper?)
In die voet vind ik ook wel wat, het is mij alleen niet geheel duidelijk of die passieve voet nu wel of niet standaard meegeleverd wordt. Als hij meegeleverd wordt dan is die voet wel een mooie optie. Als ik die er nog los bij moet kopen dan is een muurbeugel goedkoper denk ik. Iemand die dit toevallig weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 10:05:
[...]

....de 40 inch varianten gaan bij de MM in ieder geval niet gelijk op... Daar is de Sony 40EX500 €100.- duurder dan de 40C630...
Verschil is dat je bij de Sony verzekerd bent van een SQ1/SQ2 paneel, en bij de Samsung niet. Voor de kleinere varianten is deze zekerheid er echter weer niet (...is hier al eerder genoteerd ergens...).
Alleen is de sony duurder, maar heeft ook nog eens slechtere ondersteuning voor bijvoorbeeld mkv formaten, en mist ook de finetuning mogelijkheden van de Samsung, waardoor de kleuren en het beeld niet echt goed af te regelen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joenes schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 19:05:
[...]

dat heb je snel voor elkaar. Ik heb hem morgen 2 weken geleden op de post gedaan. Op de coupon staat dat ze het pakket na 2 weken verzenden, dus ik wacht nog even braaf af.

GT5 krijg je inderdaad wanner hij uit komt als ik het goed begrijp. Maar aangezien dit spel al zo vaak uitgesteld is kan het wel wat langer duren dan verwacht.
Voor mij geld hetzelfde. Ik heb de bon ook al 2 weken geleden opgestuurd maar nog steeds niets gehoord of gezien.

Zijn er al andere mensen die de ps3 hebben ontvangen? Zoja welke versie en welke versie software staat er op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
johoo schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 10:38:
Bij de HX serie moet je een transmitter bij kopen. Gaat dit apparaatje ergens achter in de tv gestoken worden of is het een "ding" wat ergens los komt te staan?
Ik heb zelf de hx900 aangeschaft. De zender kan je bovenop de tv plaatsen of onderaan de tv. Ik heb de tv aan de muur hangen en de zender onderaan geplaatst (rechts van het midden). Je kan de zender bevestigen met een dubbelzijdig tapeje die je erbij krijgt.
Achter de tv zit de aansluiting voor de zender waar het kabeltje in kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Laatst online: 13-10 07:47
Erik-1980 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 11:15:
[...]

Ik heb zelf de hx900 aangeschaft. De zender kan je bovenop de tv plaatsen of onderaan de tv. Ik heb de tv aan de muur hangen en de zender onderaan geplaatst (rechts van het midden). Je kan de zender bevestigen met een dubbelzijdig tapeje die je erbij krijgt.
Achter de tv zit de aansluiting voor de zender waar het kabeltje in kan.
Maar moet de zender in het zicht blijven of kan ik het ook tegen de achterkant van de tv plakken?

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
johoo schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 11:42:
[...]

Maar moet de zender in het zicht blijven of kan ik het ook tegen de achterkant van de tv plakken?
De zender moet in het zicht geplaatst worden omdat deze zender het 3d signaal uitzendt naar de brillen. Het is dus een minder fraaie oplossing dan een ingebouwde zender........

Moet zeggen dat als je m aan de onderkant plaatst dat het wel meevalt hoe 'lelijk' het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gebeld waar mn playstation blijft.

Ja we hebben m niet ontvangen, wil je alles nog een keer sturen?

Godsamme, nog 2 weken wachten.

Oh, en als je wil weten waar jou PS3 blijft:

[ Voor 21% gewijzigd door Microkid op 26-05-2020 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:57:

Robby, hoe ervaar jij de kijkhoek van je 52hx900? Als ik van de zijkant kijk naar mijn 46hx900 dan valt me op dat de kleuren iets fletser worden. Heb jij dit ook?

[ Voor 1% gewijzigd door Microkid op 26-05-2020 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erik-1980 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 14:36:
[...]

Robby, hoe ervaar jij de kijkhoek van je 52hx900? Als ik van de zijkant kijk naar mijn 46hx900 dan valt me op dat de kleuren iets fletser worden. Heb jij dit ook?
Geen idee, ik zit er altijd recht voor, heb geen banken oid in andere hoeken van de kamer.
Anyway, nu ik t gechecked heb, ik zie t probleem niet echt, de tv is echt prachtig in alles wat ik er ooit op heb laten zien, maarr ik ben dan ook niet echt een heel erge videofiel zoals sommige hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 14:41:
[...]

Geen idee, ik zit er altijd recht voor, heb geen banken oid in andere hoeken van de kamer.
Anyway, nu ik t gechecked heb, ik zie t probleem niet echt, de tv is echt prachtig in alles wat ik er ooit op heb laten zien, maarr ik ben dan ook niet echt een heel erge videofiel zoals sommige hier.
Ik ben ook geen videofiel maar ikheb een hoekbank en als ik aan de ene kant van de bank zit en schuin voor de tv zit dan valt t me op dat de kleuren fletser zijn. Was benieuwd of jij dit ook hebt gezien.

Verder een top tv natuurlijk en vooral dat 3d is echt super!

Ps. Waar heb jij die 3d zender geplaatst? Onder of bovenaan de tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Erik-1980 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 14:55:
[...]

Ik ben ook geen videofiel maar ikheb een hoekbank en als ik aan de ene kant van de bank zit en schuin voor de tv zit dan valt t me op dat de kleuren fletser zijn. Was benieuwd of jij dit ook hebt gezien.

Dat de kleuren fletser worden is bij alle LCD tv's, dit is nou eenmaal inherent aan de techniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-09 13:46
Phusebox schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 10:43:
[...]

Alleen is de sony duurder, maar heeft ook nog eens slechtere ondersteuning voor bijvoorbeeld mkv formaten, en mist ook de finetuning mogelijkheden van de Samsung, waardoor de kleuren en het beeld niet echt goed af te regelen zijn.
In wat voor context ondersteunt Sony MKV formaat slecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
Phusebox schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 14:57:
[...]

Dat de kleuren fletser worden is bij alle LCD tv's, dit is nou eenmaal inherent aan de techniek.
Dit is misschien wel zo alleen mijn vorige tv (philips 42pfl9664) had hier minder last van. Ach het is geen mega probleem, ik was alleen benieuwd of andere hx900 gebruikers dit ook hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
reAaa schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:05:
[...]

In wat voor context ondersteunt Sony MKV formaat slecht?
Nou ja slecht slecht, helemaal niet dus. De ingebouwde mediaplayer kan geen MKV afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ok, kan het hier niet echt ontdekken, vind de kijkhoek juist echt heel goed.

Onder de tv, vastgeplakt naast de poot waar hij op staat op de tafel, zie je niks van (half onder de tv dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
[...]

Fletser worden van kleuren viel me bij mijn NX710 ook wat tegen. Natuurlijk inherent aan LCD maar omdat ze een angle van 178 specificeren had ik verwacht dat het wel een tikkie beter zou zijn dan het is.

Wat vind jij zo geweldig aan 3D? In spellen / demo's ziet het er geweldig uit maar voor de rest kan ik geen content vinden! Er zijn niet of nauwelijks 3D films te vinden. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
Stiggy schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 16:04:
[...]

Fletser worden van kleuren viel me bij mijn NX710 ook wat tegen. Natuurlijk inherent aan LCD maar omdat ze een angle van 178 specificeren had ik verwacht dat het wel een tikkie beter zou zijn dan het is.

Wat vind jij zo geweldig aan 3D? In spellen / demo's ziet het er geweldig uit maar voor de rest kan ik geen content vinden! Er zijn niet of nauwelijks 3D films te vinden. ;(
3d games Wipeout en super stardust. Films: monster house 3d en cloudy with a change of meatballs.

Ja het is nog summier maar ik vind het toch wel erg gaaf.... Hopelijk volgt snel meer content. I.i.g. GT5! Dat wordt smullen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenes
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-01-2024
Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:57:

heb ook even gebeld, maar "degene die er over gaat is er morgen weer" dus ze hebben m'n gegevens genoteerd en bellen me morgen even terug...Ben benieuwd. Als er nu meerdere mensen het verhaal krijgen te horen dat de brief niet is aangekomen lijkt me dit een rare zaak.. maar goed eerst maar even afwachten ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Microkid op 26-05-2020 14:18 ]

impreson.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ldhhz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-08-2022
Ik had vorige week dinsdag voor de tweede keer gebeld maar nog niets binnen. Ze hadden alvast mijn gegevens in de computer gezet. Morgen is het 3 weken geleden dat ik het had opgestuurd.

Gaat morgen weer bellen als ze het weer niet hebben zal ik wel vragen of ik het kan faxen.

Hoe moeilijk kan het zijn van Amstelveen naar mijdrecht met de post. Als faxen niet mogelijk is vraag ik wel of ik de copieen kan langs brengen.

Keep you posted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
Phusebox schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:09:
[...]

Nou ja slecht slecht, helemaal niet dus. De ingebouwde mediaplayer kan geen MKV afspelen.
O, dat moet verder geen probleem zijn, aangezien mijn laptop zal gaan streamen naar de sony, welke als tweede scherm zal functioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
reAaa schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 19:58:
[...]

O, dat moet verder geen probleem zijn, aangezien mijn laptop zal gaan streamen naar de sony, welke als tweede scherm zal functioneren.
Streamen? Je bedoelt dat je gewoon een hdmi kabel ertussen hangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
Ja, op die manier idd ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben benieuwd te horen wat jullie gebruiken als muurbeugel voor de HX900 ?
Ik dacht de Sony SU-WL500 aan te schaffen, maar blijkbaar is dit product 'discontinued'
(terwijl dit wel in alle brochures en handleidingen wordt aangewezen als de te gebruiken muurbeugel ! )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 20:36:
ben benieuwd te horen wat jullie gebruiken als muurbeugel voor de HX900 ?
Ik dacht de Sony SU-WL500 aan te schaffen, maar blijkbaar is dit product 'discontinued'
(terwijl dit wel in alle brochures en handleidingen wordt aangewezen als de te gebruiken muurbeugel ! )
Ik gebruik een vogels 8405 voor de 46hx900. Moet zeggen dat hij echt net zo breed is als de tv dus van de zijkant zie je een deel van de beugel. Wellicht is de 8305 ook een optie, die is iets minder breed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doubleyouk
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 13:11
vandaag gebeld wat de status was van verzenden van de ps3. kreeg het antwoord dat mijn streepjes code niet uit nederland kwam?? de vriendelijke meneer aan de telefoon zou eens zoeken naar mijn inzending en terugbellen, eens afwachten tot morgen. ben benieuwd. ( heb de 3D kit netjes bij HOBO gekocht..)

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Hoe hebben jullie die unieke code gekregen om te downloaden via de PS Store?
Om uw code op te halen zodat u de spelen bij de PlayStation®Store kunt downloaden, moet u uw tv bij My Sony registreren met het modelnummer en het serienummer dat u op een sticker aan de zijkant van de tv kunt vinden, vlak naast het bedieningspaneel.
Heb ik allemaal gedaan, maar heb niets ontvangen op welke manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sanction schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 00:04:
Hoe hebben jullie die unieke code gekregen om te downloaden via de PS Store?

[...]

Heb ik allemaal gedaan, maar heb niets ontvangen op welke manier.
Je bent nu al lid dus, dat scheelt weer, alleen nog even inloggen hier en klaar:

http://sony.nl/3dgames
Pagina: 1 ... 30 ... 42 Laatste