Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste,

Ik ben aan het twijfelen tussen de:

Sony kdl40nx800 & kdl40nx700

Enige verschil is de 200hz voor de nx800 en 100hz voor de nx700.

Is dit verschil groot?

Alvast dank!

David

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:25
Verwijderd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 16:15:
Beste,

Is dit verschil groot?

Alvast dank!

David
Vrij simpel gezegd: nee. Wellicht als je enkel zeer snel bewegende beelden kijkt (tennis, voetbal etc) dat je een klein verschil kan waarnemen. Meeste reviews noemen het verschil ook minimaal. Ga voor die nx700 dus! Kijk alleen wel in de winkel of het aanwezige backlightbleeden/coning problem je niet stoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste,

Is dit verschil groot?

Alvast dank!

David
En als je de NX800 toch wil kopen moet je letten op de produktie maand deze moet na mei 2010 zijn, anders heb je een kans dat het toestel het 1ste uur kraakt/ knettert en ook als je hem uitzet blijft hij nog een tijdje kraken. Dit zou inmiddels zijn verholpen bij de nieuwste modellen zeggen ze bij Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Tijd voor de domme vraag... Kan het niet in de documenten op de website van Sony vinden :(

Wat voor bekabeling komt er mee met een (37)ex402?
(met name op hdmi gebied?)

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Geen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:19
Stroomsnoertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super, bedankt voor de reacties!

Wat houdt het backlightbleeden/coning probleem precies in?

Vriendelijke groet,

David

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Tis pauperheid troef dus :D

Gelukkig kreeg ik van de Dell nog wel een HDMI kabel bij de 2709w monitor ;)

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilbren
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:56
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 18:38:
Het valt mij op dat nu veel Sony tv's slecht leverbaar zijn (bijv. KDL 40 EX500), veel winkels hun prijzen verhogen. Zo was de 40" EX500 eerst nog bij veel winkels 749,- euro, maar nu inmiddels gestegen naar 799,- euro.

Misschien toch maar even afwachten tot er weer genoeg voorraad is en de prijs weer daalt? Dit is wel hét schoolvoorbeeld van markteconomie :7
Dit heb ik ook gezien, de grafieken in de pricewatch laten duidelijk een stijging in prijs zien.
Wellicht dat dit alles te maken heeft met het WK?
Dit zou ook de beperkte beschikbaarheid kunnen verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste,

Is dit verschil groot?

Alvast dank!

David
Ik vond het verschil echt niet te zien, ook al wilde ik het zien, heb echt paar keer goed vergeleken; overigens zie je het ook alleen bij bepaalde beelden/toepassingen. Bij 1 MM zeiden ze me zelf dat het niet echt duidelijk te zien was, maar wel met meetapparatuur te meten was.. nou ja, toen wist ik genoeg. Het verschil is in ieder geval niet groot, eerder zeer miniem.

Overigens zijn er nog 2 andere kleine verschillen, die de meesten niet weten. De NX800 is iets netter afgewerkt aan de achterkant, is ook glanzend zwart, de NX700 is mat en grover. Persoonlijk vond ik de 700 mooier, maar goed, de achterkand zie je meestal toch niet. Verder heeft de NX800 een 'touch' menu bediening aan de rechter kant, met leds/lampjes, de NX700 heeft 'gewone' knoppen. Voor mij ook geen meerwaarde omdat ik (en de meesten) altijde de afst. bediening gebruik.

Ik zou het prijverschil (700,- geloof ik) er nooit aan uitgeven. Kun je beter een mooi audio setje van kopen.

Ben super tevreden met mijn NX700.

grt,
Bert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand tips voor beste settings in game mode van de 37ex402? Op zich ziet het er goed uit , maar als iemand tips heeft om t beter te laten uitzien is t altijd welkom. Ik heb m hangen aan mijn PS3.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2010 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ldhhz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-08-2022
Hoi, ik was vanavond bij de MM arena en daar hadden ze de KDL60LX900 staan. Daarop werd een voetbal wedstrijd van Nederland van de WK vertoont in 3D (heb niet opgelet welke het van de twee was). Ik heb maar kort gekeken met de bril op. Volgende keer zal ik wel langer gaan kijken. Als ze later nog de HX900 hebben staan kan ik het vergelijken. Ben er nog niet overuit of ik de lx900 en hx900 wil nemen als die uitkomt.

Volgende keer maar vragen of ze een bluray film kunnen spelen om te kijken hoe dat eruit ziet.

Groet,
Frits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
ldhhz schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 23:04:
Volgende keer maar vragen of ze een bluray film kunnen spelen om te kijken hoe dat eruit ziet.
Volgens mij kun je het beste zelf wat blu-ray's en DVD's meenemen ter vergelijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-10 22:15
Volgende week wordt er een nieuw paneel in mijn 40nx700 gezet voor de schaduwvlekken. Het kraken ligt ook aan het paneel hoorde ik net via de techn. dienst. Mooi zo, hopelijk vanaf volgende week geen issues meer!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-09 16:37
* dapluiz wacht al 3 weken op zijn 46HX700 ;(

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrylamb
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-04-2012
dapluiz schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 15:30:
harrylamb wacht ook al 4 weken op zijn 40EX500 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10 09:13
Pingu007 schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 15:10:
Volgende week wordt er een nieuw paneel in mijn 40nx700 gezet voor de schaduwvlekken. Het kraken ligt ook aan het paneel hoorde ik net via de techn. dienst. Mooi zo, hopelijk vanaf volgende week geen issues meer!!!
welke heb jij?
ik heb de 46" en productiemaand 05.

nergens last van, heb hem nu een week.

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag heb ik bij de Mediamarkt een Sony 40EX402 gehaald.
Ik wil deze net als mijn vorige tv, een Sony 40V4000, als computermonitor gebruiken (op 1 meter afstand) >:-)

Helaas krijg ik voor geen mogelijkheid het dynamisch contrast uit...
Alle opties als 'Adv Contrast Enhancer', 'Auto Light Limiter', 'Live Colour' en 'Light Sensor' staan al uit.
Is dynamisch contrast tegenwoordig zo mainstream bij Sony tv's dat het niet meer uit kan??? :(
Voor mij heel hinderlijk bij games en browsen.

Hebben anderen hier geen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

^ Bij mij niet. Heb je hem misschien nog in de shopmodus staan?

[ Voor 22% gewijzigd door Philflow op 25-06-2010 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dapluiz schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 15:30:
niet getreurd!

als je hem eenmaal hebt, ben je het snel vergeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee hij staat niet in shopmode.
Wel voor de zekerheid nog een keer gecheckt. ;)

In dit topic had TQMA iig eenzelfde probleem:
TQMA schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 23:11:
Hallo, net Sony Bravia EX600/40 gekocht vandaag en stel me enorm teleur omdat vol automatisch zitten:
bijvoorbeeld: wanneer de beeld donker (vb zwarte, donkere kleuren) wordt, gaat contrast vanzelf verlichter..?
Twerkt op mijn zenuw, al gezocht via instelling:
Opties > Beeld > Advanced > zie ik 3 soorten: Adv. contrastoptimalisatie, Automatische lichtdimmer en Live Colour. Alle drie heb ik hen uitgezet, toch blijft dezelfde te zien!?

En de rest heb ik overal gezocht, ooit last update gedaan (Firmware via USB stick - versie M8.512).
Geen oplossing gevonden en blijft dezelfde met automatisch contrast te weergeven..

Diepzucht en soms dacht ik of aan ie effect van serie/film enz lag maar ligt aan televisie (auto contrast).
HELP :( thxxx
TQMA schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 16:45:
:O Never mind en is probleem met automatische lichtdimmer.
Volg week ruilen, net contact met verkoper vandaag.. Bedankt
Misschien is bij mij ook de automatische lichtdimmer defect, hoewel ik zelf meer had gedacht aan een fout in de firmware is het dynamisch contrast ook bij de laatste firmware (M8.515) niet uit te schakelen.

Btw. de tv verbruikt 72 watt met power saving aan en backlight op 3, getest met energy monitor 3000.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2010 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Verwijderd schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 17:49:
Nee hij staat niet in shopmode.
Wel voor de zekerheid nog een keer gecheckt. ;)
Reset al geprobeerd? zit ergens in het setup menu.

Overigens heb ik die lichtdimmer nog nooit zien werken bij mij, misschien is ook kapot. Maar beeld is prima bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja doormiddel van optie factory settings.

Met een zwart vlak in bv paint is de aanwezigheid van dynamisch contrast snel te zien; window in een half scherm en dan minimaliseren.

Wat mij ook opvalt is de grote aanwezigheid van Edge Enhancement deze zou volgens hdtvtest.co.uk 'defeatable' zijn, echter de sharpness op 0 zetten helpt weinig hiertegen en maakt tekst onscherp (dat met 1:1 pixelmapping 8)7 ).

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2010 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-11-2022
Goed nieuws!

Alles onder garantievoorwaarden? Via Sony of via leverancier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bobbo schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 22:52:
[...]

Goed nieuws!

Dus over een paar weken kan ik een 40NX800 kopen, zonder dat hij kraakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
Bobbo schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 22:52:
[...]

Goed nieuws!

Via Sony onder de garantievoorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-11-2022
Dank.

Dat wilde ik graag horen. Nu ga ik ook maar eens terug naar de MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed om te horen dat Sony nu in de 40nx700 een paneel kan zetten die de schaduwvlekken niet meer heeft. Waar ik benieuwd naar ben is of er al 40nx700 zijn gekocht zonder problemen. Het gaat specifiek om de 40 inch versie. Die heeft het alleen het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien de Sony Bravia 32BX400 kopen bij Makro.

Alleen vraagje, Staat niet bij ziggo ondersteund, maar volgens (schaarse) reacties dat het wel gewoon werkt?

en ten 2e, ik heb een laptop met een HDMI Out... Als ik dan pc op de tv wil hebben (voor bijv. films te kijken), kan ik toch gewoon normale HDMI kabel? (HDMI > HDMI) .. Omdat ik veel lees over DVI > HDMI bij Pc > TV verbindingen....

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-10 09:17
Verwijderd schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 23:06:
Misschien de Sony Bravia 32BX400 kopen bij Makro.

Alleen vraagje, Staat niet bij ziggo ondersteund, maar volgens (schaarse) reacties dat het wel gewoon werkt?

en ten 2e, ik heb een laptop met een HDMI Out... Als ik dan pc op de tv wil hebben (voor bijv. films te kijken), kan ik toch gewoon normale HDMI kabel? (HDMI > HDMI) .. Omdat ik veel lees over DVI > HDMI bij Pc > TV verbindingen....

Thanks
Ik heb de 40BX400 en daar werkte de CI+ van Ziggo perfect in na een firmware upgrade. uiteraard kun je gewoon HDMI > HDMI doen, die DVI > HDMI gevallen zijn om een videokaart met DVI om te zetten naar HDMI. Dat hoeft bij jou niet omdat je al een HDMI poort hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje tevreden met de 40BX400? Neem aan dat die vergelijkbaar is met de 32BX400 behalve dus het formaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brik
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:55
Verwijderd schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 21:19:
[...]

Goed om te horen dat Sony nu in de 40nx700 een paneel kan zetten die de schaduwvlekken niet meer heeft. Waar ik benieuwd naar ben is of er al 40nx700 zijn gekocht zonder problemen. Het gaat specifiek om de 40 inch versie. Die heeft het alleen het probleem.
Volgens de MM en de correct ging het met die schaduwvlekken alleen om de eerste batch, diegene die nu geproduceerd worden schijnen er geen last meer van te hebben.

Ben in het begin rond mei idd een winkel tegen gekomen waar ik duidelijk schaduwvlekken en cones zag. Maar tegenwoordig zie ik die problemen bij de showmodellen in de winkel niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een maandje een 40EX700 en ben te vreden het het toestel... er is alleen 1 probleem, de bewegingsensor laat zich niet uit zetten (in het menu heb ik het uit gezet) en telkens als ik tv zit te kijken krijg ik na een tijdje de melding dat ik op een knop op de AB moet drukken anders gaat de tv uit..

weet iemand hoe ik dit op moet lossen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertb
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

robbertb

winter

Zijn er nog meer mensen die problemen hebben met het updaten van de firmware? Ik wel, zoals ik hier robbertb in "[LCD TV] Sony BRAVIA 2010 Series topic d..." al beschreef.
Inmiddels heb ik 4 verschillende usb-sticks geprobeerd, 2 verschillende firmwares en als bestandssysteem: NTFS, FAT32, FAT16
Verder televisie aan/uit gezet (stekker uit stopcontact), USB autoplay verschillende opties geprobeerd.

Alle usb-sticks worden verder wel gewoon herkend (dus ik kan gewoon afbeeldingen bekijken). Ik blijf de melding krijgen:
'Updategegevens voor nieuwere versie werden niet gedetecteerd. Verwijder het USB-apparaat en selecteer "OK" om af te sluiten'.

Hoe controleer ik of mijn tv nog in de 'shop mode' staat?

[ Voor 25% gewijzigd door robbertb op 27-06-2010 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robbertb schreef op zondag 27 juni 2010 @ 15:32:
Zijn er nog meer mensen die problemen hebben met het updaten van de firmware? Ik wel, zoals ik hier robbertb in "[LCD TV] Sony BRAVIA 2010 Series topic d..." al beschreef.
Inmiddels heb ik 4 verschillende usb-sticks geprobeerd, 2 verschillende firmwares en als bestandssysteem: NTFS, FAT32, FAT16
Verder televisie aan/uit gezet (stekker uit stopcontact), USB autoplay verschillende opties geprobeerd.

Alle usb-sticks worden verder wel gewoon herkend (dus ik kan gewoon afbeeldingen bekijken). Ik blijf de melding krijgen:
'Updategegevens voor nieuwere versie werden niet gedetecteerd. Verwijder het USB-apparaat en selecteer "OK" om af te sluiten'.

Hoe controleer ik of mijn tv nog in de 'shop mode' staat?
misschien handig om alle settings te restten en dan krijg je in t begin altijd optie om shopmode te kiezen of home mode.

btw je hoeft toch geen map aan te maken? als ik een fm download van sony voor mijn 37ex402 dan is t enkel een fwm file die op usb zet en dan doet ie t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertb
  • Niet online

robbertb

winter

Verwijderd schreef op zondag 27 juni 2010 @ 16:00:
[...]

misschien handig om alle settings te restten en dan krijg je in t begin altijd optie om shopmode te kiezen of home mode.

btw je hoeft toch geen map aan te maken? als ik een fm download van sony voor mijn 37ex402 dan is t enkel een fwm file die op usb zet en dan doet ie t.
Resetten is nu wat vervelend, ik heb net alle zenders goed ingedeeld.
Als ik de firmware niet in de juiste map zet, wordt er helemaal geen firmware gevonden, dan komt dus bovenstaande melding ook niet in beeld te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 juni 2010 @ 12:57:
Ik heb sinds een maandje een 40EX700 en ben te vreden het het toestel... er is alleen 1 probleem, de bewegingsensor laat zich niet uit zetten (in het menu heb ik het uit gezet) en telkens als ik tv zit te kijken krijg ik na een tijdje de melding dat ik op een knop op de AB moet drukken anders gaat de tv uit..

weet iemand hoe ik dit op moet lossen??
Ik heb hetzelfde. Ben je lekker aan het gamen met de PS3 krijg je in een keer die melding in beeld. Lastig als je midden in een race zit. Wil er ook wel vanaf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertb
  • Niet online

robbertb

winter

Verwijderd schreef op zondag 27 juni 2010 @ 23:33:
[...]

Ik heb hetzelfde. Ben je lekker aan het gamen met de PS3 krijg je in een keer die melding in beeld. Lastig als je midden in een race zit. Wil er ook wel vanaf...
Energiebesparingsoptie uitzetten? Althans ik had die melding ook, maar ik heb een EX500.

[ Voor 8% gewijzigd door robbertb op 27-06-2010 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 juni 2010 @ 23:33:
[...]

had ik ook, heel simpel op te lossen, doe als volgt:
Druk op de home knop> (scroll naar links) Instellingen> Dan naar Eco> Zet 'inactiviteit TV stand by' op uit (je kan ook lichtsensor en sleep timer uitzetten als je wilt).

EN als het goed is gebeurd het dan niet meer :)

37ex402 iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrylamb
Ik denk dat ik vanmiddag maar m'n bestelling bij de MM ga annuleren! Zit nu inmiddels 4 weken te wachten op m'n 40EX500 en nog steeds niks....

Terwijl ik ondertussen wel al 2x de internetshops bevoorraad heb zien worden (gechecked via kieskeurig.nl)!!!! HOE BELACHELIJK IS DAT!!! :? Die korting bij de MM is leuk hoor, maar wat heb je daar aan als ze er geen tv's bij leveren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Wel dan even een kadobon vragen voor de korting die je hebt gekregen, schijnt te kunnen :)
Ik ga zelf volgende week een 32 of 37 ex500 bestellen voor de slaapkamer, maar dan moet die maar in de woonkamer tot mediamarkt eindelijk mijn HX700 binnen heeft .. :/

[ Voor 48% gewijzigd door dapluiz op 28-06-2010 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:43
dapluiz schreef op maandag 28 juni 2010 @ 10:29:
Wel dan even een kadobon vragen voor de korting die je hebt gekregen, schijnt te kunnen :)
Ik ga zelf volgende week een 32 of 37 ex500 bestellen voor de slaapkamer, maar dan moet die maar in de woonkamer tot mediamarkt eindelijk mijn HX700 binnen heeft .. :/
Dat schijnt niet te kunnen, bij mijn filiaal iig niet. Wat betreft de 32/37/40EX500 die blijven slecht leverbaar tot eind augustus/oktober. Morgen komen er in totaal 3 binnen! De HX700 druppelt ook peer enkele stuks(3-4) binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Lekker vaag dan dat dat per filiaal verschilt schijnbaar. Er was eerder iemand hier die dat wel aangeboden kreeg. En ik zie bij meerdere webshop iig de 37EX500 gewoon op voorraad staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrylamb
dapluiz schreef op maandag 28 juni 2010 @ 10:29:
Ga dat zeker proberen! Ik heb ook ergens gelezen dat dat kan, maar ik dacht eigenlijk dat het hier om de webwinkel van de MM ging. Maar ik zal straks nog even posten hoe het is gegaan. Heb inmiddels de tv in een webshop besteld. Als het goed is, is ie morgen binnen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:56
Ik heb inmiddels de 46HX700 besteld bij de It's. Daar verzekerde men mij dat hij er écht 100% zeker op 5 juli zou zijn. Ik ben heel benieuwd :)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
posttoast schreef op maandag 28 juni 2010 @ 13:25:
Ik heb inmiddels de 46HX700 besteld bij de It's. Daar verzekerde men mij dat hij er écht 100% zeker op 5 juli zou zijn. Ik ben heel benieuwd :)
Zal mij ook benieuwen :) Hoop het wel, want dan is er ook een kleine kans dat de mijne misschien binnenkort binnen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrylamb
Nou, daarstraks even naar de MM Breda geweest om m'n bestelling te checken (40EX500). Ik kon wel een andere TV uitzoeken met dezelfde korting, en ik kon geen tegoedbon krijgen voor het verschil helaas (grote verrassing.... :-( ) De verkoper heeft afgelopen vrijdag met Sony gebeld, en er kwamen welgeteld 2 (!!!) 40EX500 TV's binnen. Aangezien ik nog steeds n'r 6 op de wachtlijst ben, zou het nog wel een paar weken duren denk ik zo..... Daar ga ik echt niet op zitten wachten. Jammer van de korting, maar helaas. Heb vanmorgen bij een webshop besteld, en die komt morgen al binnen. EINDELIJK weer fatsoenlijk tv kijken :P

Edit:heb dus stiekem niet de bestelling geannulleerd bij de MM

[ Voor 5% gewijzigd door harrylamb op 30-06-2010 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 juni 2010 @ 00:19:
[...]

Druk op de home knop> (scroll naar links) Instellingen> Dan naar Eco> Zet 'inactiviteit TV stand by' op uit (je kan ook lichtsensor en sleep timer uitzetten als je wilt).

37ex402 iig
Thx, alle eco meuk staat nu uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker goed nieuws, ga ik ook bij MM aangeven. Het is af en toe toch een beetje irritant aan het worden die vlekken. En als ze er iets aan kunnen doen, waarom niet...

Even een TIP!
Als iemand van plan is om zijn/haar tv op te hangen en de voet graag wil bewaren, doe dit dan in de orginele verpakking (die piepschuimen plastic zak) of in ieder geval iets wat niet krast! Dat heb ík namelijk gedaan en de voet zit nu vol met krassen... heel erg irritant!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 juni 2010 @ 00:19:
[...]

37ex402 iig
Bedankt... deze functie kende ik niet... d:)b het is opgelost nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almanbrother
  • Laatst online: 24-08 22:31
Dan zijn ze bij mij sneller dan bij jou.
Hier zit inmiddels een nieuw panel in. Schaduwvlekken een stuk minder en ook het kraken/tikken is over.
De monteur zei al dat dat ook aan het panel lag en niet aan de behuizing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bumba
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-01 20:28
Verwijderd schreef op maandag 28 juni 2010 @ 19:08:
[...]
Even een TIP!
Als iemand van plan is om zijn/haar tv op te hangen en de voet graag wil bewaren, doe dit dan in de orginele verpakking (die piepschuimen plastic zak) of in ieder geval iets wat niet krast! Dat heb ík namelijk gedaan en de voet zit nu vol met krassen... heel erg irritant!!!
Ik zit al 5 weken op mijn 40HX700 te wachten, maar als het zover is ga ik dit zeker doen. Bedankt voor de tip!

edit: krijg net bericht dat ik vanavond mijn TV krijg! :)

[ Voor 5% gewijzigd door bumba op 29-06-2010 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Waarschijnlijk wat voorbarig, maar is al bekend wat er medio 2011 op de markt komt? Het heeft voor mij weinig zin om nu een 52NX800f te kopen omdat ik maar een paar weken dit jaar in Nederland ben dus staat dat ding maar een beetje we te stoffen.:+

Als zie ik door de televisies het beeld nu al niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
bumba schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 10:30:
[...]

Ik zit al 5 weken op mijn 40HX700 te wachten, maar als het zover is ga ik dit zeker doen. Bedankt voor de tip!

edit: krijg net bericht dat ik vanavond mijn TV krijg! :)
Waar had je besteld ? Ik hoop dat die van mij dan ook tzt gaat komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermlt
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik ben eigenlijk op zoek naar de 'juiste' settings voor de 40HX700 m.b.t. beeld kwaliteit en dan ook benieuwd na wat anderen gezet hebben om voor hun tot een juiste setting te komen.

Kan me ergens herinneren dat er een site op het net was met allemaal settings, maar kan deze niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi guys,

Ik ben momenteel erg aan het twijfelen of ik de 46HX700 of de 46NX700 moet aanschaffen.
Nu is de prijs van de NX stukken hoger dan de prijs voor de HX700 terwijl deze toch op basis van de specs toch beter zou moeten zijn. Wat is dan de reden dat de NX prijziger is ? Komt dit doordat deze qua design mooier is met bv de balk ?
Alvast bedankt voor de terugkoppeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdamhof
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-02 18:11
Hey,

Ben op zoek naar een NX700 wit, 40 inch is wel genoeg.
Zie deze versie echter bijna niet in de webshops staan. Witte versie staat ook niet in de pricewatch.
Wat is de gangbare prijs voor dit model, en waar moet je hem halen?

Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrylamb
harrylamb schreef op maandag 28 juni 2010 @ 18:48:
Nou, daarstraks even naar de MM Breda geweest om m'n bestelling te annuleren (40EX500). Ik kon wel een andere TV uitzoeken met dezelfde korting, en ik kon geen tegoedbon krijgen voor het verschil helaas (grote verrassing.... :-( ) De verkoper heeft afgelopen vrijdag met Sony gebeld, en er kwamen welgeteld 2 (!!!) 40EX500 TV's binnen. Aangezien ik nog steeds n'r 6 op de wachtlijst ben, zou het nog wel een paar weken duren denk ik zo..... Daar ga ik echt niet op zitten wachten. Jammer van de korting, maar helaas. Heb vanmorgen bij een webshop besteld, en die komt morgen al binnen. EINDELIJK weer fatsoenlijk tv kijken :P
Nou nog gekker! Heb dus een andere besteld bij een webshop, is gisteren binnen gekomen. En wie denk je dat er gisteren gebeld heeft???? De MM dus, m'n TV was binnen gekomen HAHAHA. Zo heb je dus geen TV, en nu 2!!! Tssss. Nou dan stuur ik die andere maar terug naar de webshop (kan ik toch nog van de MM korting gebruik maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 21:29:
Hi guys,

Ik ben momenteel erg aan het twijfelen of ik de 46HX700 of de 46NX700 moet aanschaffen.
Nu is de prijs van de NX stukken hoger dan de prijs voor de HX700 terwijl deze toch op basis van de specs toch beter zou moeten zijn. Wat is dan de reden dat de NX prijziger is ? Komt dit doordat deze qua design mooier is met bv de balk ?
Alvast bedankt voor de terugkoppeling.
mooier design, en zeker niet slechter beeld hoor, ik weet niet waarom iedereen dat denkt.

de NX heeft verder LED verlichting (Edge LED) en Internet geintegreerd. (en nog wat kleine verschillen)
LED maakt het wel ook stuk duurder, maar dus ook mooier beeld (contrast)

Design is wel super, althans ik heb voor de NX gekozen, mooier design en mooier beeld. Maar dat is dan mijn mening

grt,
Bert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hdamhof schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 09:32:
Hey,

Zie deze versie echter bijna niet in de webshops staan. Witte versie staat ook niet in de pricewatch.

Dank.
http://www.kieskeurig.nl/zoeken/index.html?q=nx700

prijsindicatie; de FW versie is de witte.
volgens mij is hij nog nergens op voorraad en moet nog van Sony komen; maar dat weet ik niet 100%.

grt,
Bert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brik
Heb de 40nx700 in het wit al bij de MM in Capelle a/d ijssel zien staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benedictuz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-10 19:03
Heb een probleempje met een 37ex402

Heb de tv onlangs met de laatste firmware geupdate (volgens de logische instructie). Betreft firmware m8-515. Ging prima echter ik heb nu over de hdmi aansluitingen af en toe geen geluid. Getest met twee mediaspelers.

Het probleem treedt vrij random op, kan er geen patroon in ontdekken. Heb ik op het ene apparaat geen geluid dan heb ik het automatisch ook niet op het andere. Beide apparaten werkten voorheen voorbeeldig. Doen het dus beiden wel of beiden niet.

Oudere firmware is helaas niet te vinden (is er ook niet volgens de site, althans niet voor het publiek).

Reden van de update: Ik hoopte dat het zou helpen voor de, naar mijn smaak, nog altijd veel te luidruchtige backlight, die genereert nu een hoog frequente pieptoon namelijk. Vooral s´avonds laat veel te goed hoorbaar. Helaas heb ik nu dus 2 problemen met de tv.

Heb de tv gereset (ook de beide apparaten, om die in ieder geval uit te kunnen sluiten) en de tv van de stroom gehaald. Mocht helaas niet baten.

Herkent iemand de bovenstaande hdmi problematiek?

En hoe tolerant moet je als eenvoudige consument zijn als het gaat om way too noisy backlights?

Er is al een een keer een backlight vervangen (gewoon aan huis dus dat vond ik zeker wel goede service van Sony) De vorige had een lage zoem en de nieuwe dus een hoge piep.

Ik ben echt niet zo moeilijk maar als ik laat in de avond (in een erg gehorig oud huis) TV kijk zonder de buren te irriteren dan kan het toch niet de bedoeling zijn dat ik de backlight voortdurend op de achtergrond hoor?

edit: ik zit op grofweg drie meter afstand van de TV en ik heb de backlight eens beluisterd op een drietal andere sony tv´s maar daar hoor ik alleen iets als ik me over de tv heen buig...

[ Voor 6% gewijzigd door benedictuz op 30-06-2010 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harrylamb schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:48:
[...]

Nou nog gekker! Heb dus een andere besteld bij een webshop, is gisteren binnen gekomen. En wie denk je dat er gisteren gebeld heeft???? De MM dus, m'n TV was binnen gekomen HAHAHA. Zo heb je dus geen TV, en nu 2!!! Tssss. Nou dan stuur ik die andere maar terug naar de webshop (kan ik toch nog van de MM korting gebruik maken
Bij deze hoop ik dan dat andere MM filialen ook de 40EX500 geleverd hebben gekregen, ik ben nu ook al vier weken aan het wachten op mijn bestelling. Terwijl ik wel nummer 1 was op de lijst......MediaMarkt ArenA trouwens... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hdamhof schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 09:32:
Hey,

Dank.
Te bestellen bij BCC. Ze zijn in een zeer gering aantal op voorraad voor de vaste prijs van 1499.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2010 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bumba
dapluiz schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 15:12:
[...]

Waar had je besteld ? Ik hoop dat die van mij dan ook tzt gaat komen :)
Expert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Jammer, ik Mediamarkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
dapluiz schreef op maandag 28 juni 2010 @ 13:35:
[...]

Zal mij ook benieuwen :) Hoop het wel, want dan is er ook een kleine kans dat de mijne misschien binnenkort binnen is :)
Nou, werd net gebeld door de It's. Het wordt minimaal 7 augustus. Op zich niet erg dat ze zo'n lange levertijd hebben, maar wel een beetje zuur dat ze eerder bij hoog en bij laag volhielden dat hij op 5 juli geleverd kon worden. Nu eens bedenken of ik die 46HX700 toch niet ergens anders vandaan kan halen.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

almanbrother schreef op maandag 28 juni 2010 @ 21:31:
[...]

Dan zijn ze bij mij sneller dan bij jou.
Hier zit inmiddels een nieuw panel in. Schaduwvlekken een stuk minder en ook het kraken/tikken is over.
De monteur zei al dat dat ook aan het panel lag en niet aan de behuizing.
je geeft aan dat de schaduwvlekken een stuk minder zijn, maar zie je ze dan nog wel? Of zijn ze volledig verdwenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-08 08:42
Vandaag bij MM Rijswijk de 46HX800 gezien, erg fraai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Net een redelijke deal gemaakt bij It's. Ze konden de 46HX700 pas vanaf 7 augustus leveren terwijl ik 5 juli had afgesproken. Ik krijg nu tijdelijk een showroommodel mee (van de 46HX700) en zodra ze weer een nieuwe hebben krijg ik die (en betaal ik de rest, heb alleen aanbetaald). Daarbij hebben ze ook nog iets van de prijs afgehaald, waardoor ik nu € 1330,- betaal. Da's best schappelijk toch?

Mocht iemand hem trouwens nog willen hebben, bij Qplaza zou hij binnen een dag leverbaar moeten zijn, heb ik vanmiddag over gebeld. Hier is ie € 1450,- inclusief verzendkosten.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Iemand ervaring met de KDL-55EX500 en ghosting?
Heeft iemand daar last van met dit toestel?

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

posttoast schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 21:28:
Net een redelijke deal gemaakt bij It's. Ze konden de 46HX700 pas vanaf 7 augustus leveren terwijl ik 5 juli had afgesproken. Ik krijg nu tijdelijk een showroommodel mee (van de 46HX700) en zodra ze weer een nieuwe hebben krijg ik die (en betaal ik de rest, heb alleen aanbetaald). Daarbij hebben ze ook nog iets van de prijs afgehaald, waardoor ik nu € 1330,- betaal. Da's best schappelijk toch?

Mocht iemand hem trouwens nog willen hebben, bij Qplaza zou hij binnen een dag leverbaar moeten zijn, heb ik vanmiddag over gebeld. Hier is ie € 1450,- inclusief verzendkosten.
1330 is toch in mijn ogen teveel.
Ik heb voor een nieuwe 1298 betaald, 4 week terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
Monteur net geweest en nieuw paneel in mijn 40nx700 gezet. Kraakt niet meer en de schaduwvlekken lijken ook weg te zijn. Oude paneel zat heel los in elkaar zag ik. Produktiefout dus gewoon, gaat nu naar Spanje om gerecycled te worden.

Goed geregeld!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:25
Eerste HX900 review.

Niet al te positief!

http://reviews.cnet.com/f...l?tag=centerColumnArea1.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
ratsja schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 11:32:
[...]

Tja, punt is alleen dat ik hem voor dat geld echt nergens meer kan vinden. En ik wil hem graag volgende week al hebben (i.v.m. verhuizing).

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Laatst online: 23:19
[...]

Eeehm, er zit 32 euro tussen (da's niks) en hij mag in de tussentijd een showroommodel lenen. Lijkt mij een prima deal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

[...]

jottum zeg, 32 hele euro's verschil.... een minimaal verschil is dat.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Ja, ik vind het ook wel prima :) En hij staat inmiddels in mijn (nieuwe) huis. Nog niet uitgepakt, dat doe ik pas als ik verhuisd ben.

Vervoeren viel niet mee trouwens :P

46HX700 in een Ford Ka

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mhpwolf schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 13:08:
Nu bijna een week verder met de kdl-46ex500 en ik moet zeggen dat ik er nog steeds tevrden over ben. Zonder gamemode aan merk ik toch bij spellen als need for speed shift en f1 2010 (allebei demo) wat inputlag, als ik het dan op gamemode zet gaat het stukken beter en merk ik er niks van.

Alleen word in game mode het beeld wat kouder en minder mooie kleuren, al met al ziet het er toch nog wel heel mooi uit, hier moet ik gewoon even aan wennen maar zijn er andere instellingen die ik kan veranderen om het beeld toch nog iets mooier te krijgen?
Ik denk dat het erg afhankelijk is van waar je hem neerzet en wat je zelf lekker vind om naar te kijken.
Tijdens het kijken druk je op "options" & kan je de alles naar eigen wens instellen...Hoe stel ik hem in op gamemodus by the way?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

Raymond schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 12:43:
[...]

Eeehm, er zit 32 euro tussen (da's niks) en hij mag in de tussentijd een showroommodel lenen. Lijkt mij een prima deal :)
Daar had ik overheen gelezen, dan altijd doen.

Dacht dat ik las dat er 1330 euro betaald zou zijn voor een showroommodel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik lees al bij verschillende mensen dat van de 40NX700 het paneel is vervangen om de schaduwproblemen op te lossen. Ik heb echter nog van niemand gelezen dat zij een direct goede 40NX700 TV gekocht hebben. Zijn deze mensen er niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de HX800 staat dat hij 3D ready is, betekend dit dat hij wel 3D zou kunnen afspelen, maar dat je dan eerst zo'n chip erbij moet kopen,

of is hij wel helemaal 3d gereed, en kun je dus gewoon 3d mode aanzetten, 3d bril op en kijken maar (mits je 3d content hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bumba
Verwijderd schreef op zondag 04 juli 2010 @ 20:59:
ik lees al bij verschillende mensen dat van de 40NX700 het paneel is vervangen om de schaduwproblemen op te lossen. Ik heb echter nog van niemand gelezen dat zij een direct goede 40NX700 TV gekocht hebben. Zijn deze mensen er niet?
Ik heb een 40HX700 gekocht en ik heb er (zover ik kan zien) geen problemen mee. Nee, het is niet dezelfde TV maar ik wilde het toch even melden.

Zijn er ook mensen met die problemen die er foto's van gemaakt hebben? Die zou ik graag willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 juli 2010 @ 21:39:
Bij de HX800 staat dat hij 3D ready is, betekend dit dat hij wel 3D zou kunnen afspelen, maar dat je dan eerst zo'n chip erbij moet kopen,

of is hij wel helemaal 3d gereed, en kun je dus gewoon 3d mode aanzetten, 3d bril op en kijken maar (mits je 3d content hebt)
Nee, dit is niet het geval. Bij de HX800 en HX900 dien je een emitter aan te schaffen.
Het is naar mijn weten enkel de LX900 die meteen 3D content kan afspelen. Correct me if I'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
DjRavix schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 00:16:
[...]

ik heb nu zn kleine broertje en geloof me ... het is het wachten wel waard

het enige probleem wat ik nu heb is dat het er op lijkt dat hij geen DTS door streamed naar de optische uitgang
Maar ik heb sony hier al over gemaild
(of ik moet gaan zoeken naar een nieuwe Surround set met een stuk of 4 optische ingangen)

verders is deze TV een hele vooruitgang voor mij
(Maarja das wel te begrijpen als je daar heen gaat vanaf een 24" CRT TV)
Beetje late reactie maar: heb je al iets gehoord van Sony over dat probleem met het doorstreamen van DTS?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brik
Iemand enig idee waar TI voor staat bij de Sony KDL40NX700FTI ?? Heb tot nu toe alleen maar de F of de FW gezien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-10 11:21
Zijn meestal regio-aanduidingen, oftewel een lokale versie voor bepaalde werelddelen / landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermlt
  • Niet online
Hoe warm wordt een LCD scherm eigenlijk. Ik heb een 40HX700 en deze wordt redelijk warm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
"redelijk warm" is vrij subjectief natuurlijk. Maar met dit weer lijkt het me niet gek dat een scherm wat warmer wordt dan normaal, mijn tv en laptop worden ook warmer dan normaal.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermlt
  • Niet online
Redelijk warm is inderdaad nogal een breedt begrip. Niet dat deze zo warm wordt dat je hand er niet meer kunt leggen op de bovenkant. Voor test de temperatuurmeter er eens bij gehouden en deze gaf 40 plus aan.

Vroeg me dan ook af wat de normale bedrijfstemperatuur van LCD schermen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren heb ik de Sony Bravia KDL40HX800 gekocht bij de Mediamarkt. Gelijk 2 3d Brillen erbij gekocht en
de transmitter. Thuis aangekomen mijn Samsung LE4086B ontkoppeld en gelijk de Sony op zijn plek gezet.
Natuurlijk meteen de PS3 aangesloten en wat testjes uitgevoerd.
Eerste indrukken zijn echt waanzinnig! Ten eerste vind ik het design van de TV prachtig maar dat is natuurlijk niet het belangrijkste.
Vooral de kleuren van het scherm en de scherpte zijn een zeer grote verbetering in vergelijking met mijn Samsung, Vooral zwart is ook echt zwart dit was bij mijn samsung gewoon donker grijs.
wat ook erg leuk is dat er direct 4 3D games gratis via een registratie gedownload kunnen worden en 2 3D Blu Rays verstuurd worden via de post.
Wat betreft het omzetten van 2D naar 3D ben ik ook zeer positief, Dit werkt boven verwachting goed!
Ik heb hem helaas nog maar kort aan de tand kunnen voelen maar de eerste bevindingen zijn in ieder geval zeer positief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 00:30:
Gisteren heb ik de Sony Bravia KDL40HX800 gekocht bij de Mediamarkt. Gelijk 2 3d Brillen erbij gekocht en
de transmitter. Thuis aangekomen mijn Samsung LE4086B ontkoppeld en gelijk de Sony op zijn plek gezet.
Natuurlijk meteen de PS3 aangesloten en wat testjes uitgevoerd.
Eerste indrukken zijn echt waanzinnig! Ten eerste vind ik het design van de TV prachtig maar dat is natuurlijk niet het belangrijkste.
Vooral de kleuren van het scherm en de scherpte zijn een zeer grote verbetering in vergelijking met mijn Samsung, Vooral zwart is ook echt zwart dit was bij mijn samsung gewoon donker grijs.
wat ook erg leuk is dat er direct 4 3D games gratis via een registratie gedownload kunnen worden en 2 3D Blu Rays verstuurd worden via de post.
Wat betreft het omzetten van 2D naar 3D ben ik ook zeer positief, Dit werkt boven verwachting goed!
Ik heb hem helaas nog maar kort aan de tand kunnen voelen maar de eerste bevindingen zijn in ieder geval zeer positief!
hey zou ik mogen vragen wat je totaal hebt betaald voor de Sony + brillen + transmitter, ik vind persoonlijk de sony line up echt prachtig maar kan nergens echte prijzen vinden, ik dacht dus ook dat ze nog niet op de markt waren,

anyway, als je mij dat zou kunnen vertellen zou me dat erg helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de MediaMarkt in Eindhoven heb ik er 2005 € voor betaald inclusief 2 brillen, 3D transmittor, 2 Blu Ray real 3D Films en 4 3D spelletjes voor de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-10 19:21
Brik schreef op maandag 05 juli 2010 @ 12:11:
Iemand enig idee waar TI voor staat bij de Sony KDL40NX700FTI ?? Heb tot nu toe alleen maar de F of de FW gezien..
Als het goed is zit bij de FTI standaard die aluminium kleurige speakervoet bijgeleverd! :)

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 18:56:
Bij de MediaMarkt in Eindhoven heb ik er 2005 € voor betaald inclusief 2 brillen, 3D transmittor, 2 Blu Ray real 3D Films en 4 3D spelletjes voor de PS3.
oke, dat klinkt als een lekkere deal!, binnekort maar eens uitzoeke of hij hier ook voor die prijzen te leveren is :)

bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ MartijnMaas: Is het niet enkel een beperkt deel van de te downloaden spelletjes dat ze er insteken? Dat idee had ik toch nadat ik de folder van de promotie gelezen had. Ik dacht zelfs dat van Motorstorm er zelfs maar een demo ofzo te downloaden viel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-10 19:21
Heb onlangs uit betrouwbare bronnen gehoord dat Sony gaat stoppen met de HX700.. reden hiervoor zou zijn tekort aan panelen en problemen bij de productie..

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-08 01:54
Schizo007nl schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 10:06:
Heb onlangs uit betrouwbare bronnen gehoord dat Sony gaat stoppen met de HX700.. reden hiervoor zou zijn tekort aan panelen en problemen bij de productie..
Dan ben ik blij dat ik de mijne al een tijdje binnen heb! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Dan hoop ik dat ik de mijne nog krijg.... :/
Zit er gelukkig pas anderhalve maand op te wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermlt
  • Niet online
Wat voor problemen heeft Sony dan met de productie van deze schermen?
Pagina: 1 ... 21 ... 42 Laatste