Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-10 20:46
Xymox schreef op maandag 14 juni 2010 @ 13:02:
2) Mijn AcRyan PLAYONHD heb ik aangesloten op HDMI1. Echter wanneer ik deze inschakel springt de TV niet automatisch naar die ingang. De DVD speler via AV1 springt wel over.
Ik heb gekeken in de externe ingangen settings, en alles staat daar op AUTO.
Is dit een PlayONHD probleem?
Nee daar heeft het niets mee te maken. Het is HDMi "eigen" i.t.t. scart doet vrijwel geen enkele tv reageren op HDMi als je een apparaat inschakelt.

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:56
Iemand de 46hx700 nog ergens een beetje betaalbaar gezien? In dit topic wordt de
MediaMarkt een paar keer genoemd maar de vestigingen die ik belde konden geen prijs noemen. Ik heb er niet echt heel veel haast mee, kan best een paar weken wachten. Dan heb ik hem net in mijn nieuwe huisje :)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09 08:35

Xymox

Determinism rulez !

Appie Heijn schreef op maandag 14 juni 2010 @ 14:29:
[...]

Nee daar heeft het niets mee te maken. Het is HDMi "eigen" i.t.t. scart doet vrijwel geen enkele tv reageren op HDMi als je een apparaat inschakelt.
Oh, dat wist ik niet. Ik dacht dat HDMI wel "zo slim" zou zijn.
Maar wat is die setting dan in de instellingen van de externe bronnen voor HDMI "Auto" en "Altijd aan" ?

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxin
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-12-2021
ik vraag me toch af waarom ze de BRAVIA ENGINE 3 niet in de NX500 hebben gestopt.. 8)7 leuke scherm,goed prijs..ik vroeg me ook af,of iemand ervaring heeft met de BE2 en BE3 als het gaat om SD kanalen gaat.
is er een duidelijke verschil? is de kwaliteit mooier op de BE3? zoals je hier op kunt lezen,en als je b.v een ziggo aansluiting hebt via de ci kaart of via scart , HDMI (decoder) iemand ervaring er mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 09:59:
[...]

Ben ook heel erg benieuwd. Ik lees nu berichten op deze pagina dat er mensen zijn die een voorlopige indicatie van september hebben gekregen zoals bijvoorbeeld BAVIB schrijft
Tja, dat sommige retailers dat doen moeten is voor hun rekening natuurlijk. Sony levert gewoon dagelijks toestellen uit, zij het niet voldoende tov de openstaande orders. De reden is (voor alle fabrikanten) dat ze hun voorraden tijdens de crisis hebben afgebouwd en nu dus compleet afhankelijk zijn van de panelleveranciers. Daarnaast gaat ook de retailer niet helemaal vrijuit, want zij doen precies hetzelfde. Geen enkele retailer durft voorraad neer te zetten op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen gigabit ethernet dus... beetje jammer wel vind ik.
kan je ook een usb harddisk op de usb poort aansluiten?
of is die alleen geschikt voor usb sticks?

anders denk ik dat ik gewoon met mijn portable harddiskje heen en weer ga lopen voor films hoger dan 720p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-02 21:16
Verwijderd schreef op zondag 13 juni 2010 @ 14:47:
Heb net 2 dagen de 32ex500 hangen, erg blij mee.
Maar heb nu zo-nu-en-dan audio dropouts, heb hd tv via de upc hd setopbox.
Iemand ervaring hiermee?
Is dit de UPC box met of zonder DVR?
Die zonder DVR had hier in ieder geval erg veel last van,en is niet op te lossen.
Had te maken met HDCP uit me hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 00:30:
geen gigabit ethernet dus... beetje jammer wel vind ik.
kan je ook een usb harddisk op de usb poort aansluiten?
of is die alleen geschikt voor usb sticks?

anders denk ik dat ik gewoon met mijn portable harddiskje heen en weer ga lopen voor films hoger dan 720p
100MBit is ruim voldoende om HD films te streamen. Daar heb je geen gigabit voor nodig.
Voor HD content heb je zo rond 20-30 Mbps nodig

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:26
We twijfelen om in plkaats van de EX500 de EX700 aan te schaffen. In de winkels hebben we eerst types vergeleken, omdat we twijfelden tussen Samsung en Sony en de keuze viel toch op Sony vanwege het beeld.
Alleen hebben we daar niet echt naar de 700 gekeken, maar vooral naar de 500.
Hoe groot is het verschil in beeldkwaliteit? En dan vraag ik me vooral af of de 700 meer/minder/gelijk spiegelt als de 500.

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theentitynl
  • Laatst online: 23-01-2021
Ik heb 2 weken geleden de 40EX600 aangeschaft. Op zich een mooie tv... totdat de problemen begonnen.
Een dag na aanschaf is er een dode pixel ingekomen, was die al 3 keer vast gelopen en had ik al 2 keer het probleem dat als de tv op standby stond ik de tv niet aan kon zetten maar ook niet van standby af kreeg.

Dus ik terug naar de winkel en heb ik meteen een nieuwe mee gekregen.
Geen dode pixel meer maar nog steeds dezelfde problemen als de vorige.
Dus ik opnieuw bellen en werd er gezecht dat het met caiway te maken kon hebben (verkeerde codering ofzoiets), maar dat de tv op standby staat en je kan niets meer doen dan de stekker eruit trekken dat ligt lijkt mij niet aan het signaal dat binnen komt.

Ze wouden bij de winkel niet geloven dat het aan de tv lag maar aan het signaal dat binnenkwam, maar heb na veel zeuren toch een ander type tv gehad.

Ik heb nu een klein weekje dus de 40EX700 staan en heb nog nergens last van gehad.

Zijn er toevallig mensen die het zelfde probleem hebben gehad of er weleens van gehoord hebben?
Zou namelijk graag willen weten waar het nou precies aan heeft gelegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

theentitynl schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:25:
Ze wouden bij de winkel niet geloven dat het aan de tv lag maar aan het signaal dat binnenkwam, maar heb na veel zeuren toch een ander type tv gehad.
Je had het zelf makkelijk kunnen testen door niets aan te sluiten. De TV moet aan/uit/standby kunnen zonder enig signaal. Zou in dat geval de TV niet uit de standby gehaald kunnen worden zit het een probleem in de TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theentitynl
  • Laatst online: 23-01-2021
Xymox schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:35:
[...]

Je had het zelf makkelijk kunnen testen door niets aan te sluiten. De TV moet aan/uit/standby kunnen zonder enig signaal. Zou in dat geval de TV niet uit de standby gehaald kunnen worden zit het een probleem in de TV
Dat klopt, bij de winkel deed die het overigens wel gewoon zonder kabel aansluiting. Maar het hoort natuurlijk niet he.
Ik heb er bij de EX700 geen last van en daarom wou ik weten waarom bij de 600 wel en bij de 700 niet, ligt het misschien aan verschillende soorten digitale tuners in beide tv's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje aan de mensen met een 40ex700 . Wat zijn jullie beeldinstellingen ?
Ik sukkel nog een beetje met mijn contrast en helderheid waarden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhpwolf
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-10 19:41
Ik zit zelf al een tijd lang te zoeken naar een nieuwe lcd tv, maar ik heb er moeite mee om een geschikte tv te vinden. Ik wil de tv het meeste gebruiken voor de PS3 en HD materiaal, en natuurlijk de inputlag bij games moet niet al te hoog zijn.

Nu ben ik de Sony KDL-46EX500 tegen gekomen voor een mooi prijsje, en de formaat is ook super. Heeft iemand ervaring met deze tv?

Als ik een nieuwe lcd tv koop dan neem ik er een hd mediabox erbij zoals een popcorn hour of een usb stickje waar ik dan de films opzet, is het mogelijk om dit te gebruiken bij deze tv? En speelt ie ook alle bestanden films af zoals mkv., h.264 enz.

Dan natuurlijk de PS3, ik wil dus het meeste gamen op deze tv (red dead redemption, mafia 2, gran turismo 5 :) ), ik hoop dat de inputlag niet al te hoog is wat ik toch nog best veel hoor dat mensen er last van hebben bij verschillende lcd tv's.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Pfff, niet te doen zeg: de 46hx700 is nergens te vinden. De MediaMarkt in Den Haag zou ze ooit wel weer binnen krijgen maar ze weten niet wanneer. En: hij zou dan € 1600 kosten...

Mocht iemand hem ergens zien, dan houd ik me aanbevolen ;)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhpwolf
posttoast schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 18:38:
Pfff, niet te doen zeg: de 46hx700 is nergens te vinden. De MediaMarkt in Den Haag zou ze ooit wel weer binnen krijgen maar ze weten niet wanneer. En: hij zou dan € 1600 kosten...

Mocht iemand hem ergens zien, dan houd ik me aanbevolen ;)
Bij plattetv.nl in Nijmegen voor 1499 op voorraad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffoz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-10 13:52
Ik heb nu dus de HX700, maar nou wil ik me PC aansluiten op die tv. Allemaal niet zo heel moeilijk lijkt het. DVI-HDMI adapter voor me videokaart. HDMI kabel in de HDMI 2 van de TV en het beeld is perfect.

Had een Mini jack - mini jack kabel gekocht voor het geluid. Dus vanaf mn Creative X-FI naar de TV. De naam van de ingang waar ik hem in stop staat hieronder, maar ik krijg het niet voor mekaar om er geluid uit te krijgen.

PC/HDMI 2 Audio In

Volgens iemand van De Block moet je hem met VGA aansluiten via de PC-Ingang en daar dan je audio instoppen anders zou het niet werken. Ik vraag me af waarom niet. Dit moet gewoon kunnen lijkt me. Of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wittekat
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 14:41

wittekat

tja denk je dan

46hx700 staat bij Redcoon voor 1296 op voorraad... (ex verzendkosten)

tja denk je dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haggman
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-08 11:40
bartsled schreef op zondag 13 juni 2010 @ 10:37:
[...]

Volgens de installatie stappen van Ziggo zou mijn TV een 'CI+ kaart geauthenticeerd' melding moeten geven. Of in ieder geval een melding in die trand.

Ik heb mijn TV in standbij gezet en de kaart er in gezet, ik krijg ook gewoon alle zenders te zien, inclusief NLD1 in HD, maar de authenticatie melding niet. Tevens heb ik het idee dat hij soms de kaart vergeet want dan komt er weer een dergelijke melding naar boven tijdens het wisselen van kanalen.

Gaf jouw TV wel de authenticatie melding?
Dus als ik je goed begrijp krijg je geen meldingen van de module maar hij doet het wel gewoon? Of vindt ie de zenders wel, maar doet alleen ned 1 het? Hij zou wel de authenticatie melding moeten geven elke keer als je de tv aanzet. Melding tijdens zappen hoort niet. Heb je de laatste firmware geinstalleerd? De laatste versie is M8.515. Misschien dat het daar aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ro-Maniak2
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-10 08:53
Rainesz schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 01:41:

quote:
Psyjurr schreef op zondag 13 juni 2010 @ 14:47:
Heb net 2 dagen de 32ex500 hangen, erg blij mee.
Maar heb nu zo-nu-en-dan audio dropouts, heb hd tv via de upc hd setopbox.
Iemand ervaring hiermee?Is dit de UPC box met of zonder DVR?

Die zonder DVR had hier in ieder geval erg veel last van,en is niet op te lossen.
Had te maken met HDCP uit me hoofd.
Ik heb dat ook met de 32ex500. Gewoon dat je digitenne kijkt en dat heel even het geluid wegvalt. Geen idee waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxin
ik gaat waarschijnlijk voor de Sony Bravia KDL-37EX500,goede formaat en goede eigenschappen.ziet er leuk uit.
ik zag ook de Sony Bravia KDL-37EX505,maar ik kon niets op de Sony site vinden.weet iemand wat er verschil in zou zitten? alleen dat het wat later is uitgerold is..maar qua technische verschillen misschien iemand een weet hoe en wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mhpwolf schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 18:36:
Ik zit zelf al een tijd lang te zoeken naar een nieuwe lcd tv, maar ik heb er moeite mee om een geschikte tv te vinden. Ik wil de tv het meeste gebruiken voor de PS3 en HD materiaal, en natuurlijk de inputlag bij games moet niet al te hoog zijn.

Nu ben ik de Sony KDL-46EX500 tegen gekomen voor een mooi prijsje, en de formaat is ook super. Heeft iemand ervaring met deze tv?

Als ik een nieuwe lcd tv koop dan neem ik er een hd mediabox erbij zoals een popcorn hour of een usb stickje waar ik dan de films opzet, is het mogelijk om dit te gebruiken bij deze tv? En speelt ie ook alle bestanden films af zoals mkv., h.264 enz.

Dan natuurlijk de PS3, ik wil dus het meeste gamen op deze tv (red dead redemption, mafia 2, gran turismo 5 :) ), ik hoop dat de inputlag niet al te hoog is wat ik toch nog best veel hoor dat mensen er last van hebben bij verschillende lcd tv's.

Alvast bedankt.
Heb zelf 10 dagen geleden de KDL-46EX500 aangeschaft bij MM Arena. Maakte me onwijs zorgen, omdat ik bij een vriend met Killzone, die een KDL46z4500 heeft, de inputlag wel merkte. Maar moet zeggen dat ik er zelf weinig tot niets van merk. In ieder geval met COD MW2. :*)

Het scherm zelf spiegelt wel een beetje, maar dat is erg afhankelijk van waar je hem zet. Ik stoor me er niet aan.

Ben een beetje een NOOB 8)7 denk ik als het gaat om filmbestanden, maar mkv. speelt ie prima af. Zeg er wel bij dat ik die stream via de PS3. Moet nog uitvinden hoe het direct kan streamen naar mn tv zonder ps3..(als dat überhaupt kan)

Maar tot nu toe ben ik ZEER tevreden met mijn aankoop. Ben alleen benieuwd waar je hem hebt gezien en voor welke prijs. Heb er zelf 900 voor moeten neerleggen...

Hoop dat ik je een beetje op weg heb geholpen..

Dacht dat ie groot was in de winkel, maar nu thuis..... Wat een BEEST 8)
GT5 nog 5 maanden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhpwolf
Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 01:05:
[...]

Heb zelf 10 dagen geleden de KDL-46EX500 aangeschaft bij MM Arena. Maakte me onwijs zorgen, omdat ik bij een vriend met Killzone, die een KDL46z4500 heeft, de inputlag wel merkte. Maar moet zeggen dat ik er zelf weinig tot niets van merk. In ieder geval met COD MW2. :*)

Het scherm zelf spiegelt wel een beetje, maar dat is erg afhankelijk van waar je hem zet. Ik stoor me er niet aan.

Ben een beetje een NOOB 8)7 denk ik als het gaat om filmbestanden, maar mkv. speelt ie prima af. Zeg er wel bij dat ik die stream via de PS3. Moet nog uitvinden hoe het direct kan streamen naar mn tv zonder ps3..(als dat überhaupt kan)

Maar tot nu toe ben ik ZEER tevreden met mijn aankoop. Ben alleen benieuwd waar je hem hebt gezien en voor welke prijs. Heb er zelf 900 voor moeten neerleggen...

Bij Wehkamp kost ie 999 euro en bij plattewinkel.nl 1099 excl. verzendkosten, je heb me zeker op weg geholpen en ik weet bijna 100 % zeker dat dit hem gaat worden :). Waar zit die MM waar jij hem heb gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Even een bump:

40EX500:
Als ik een radiostation kies, dan krijg ik een zwart scherm. Echter wanneer ik een ander station wil kiezen door te browsen (met de HOME knop) dan komt het menu niet op. Scherm blijft zwart.
De enige manier is om het i knopje te drukken (zodat het OSD zichtbaar wordt) en dan snel de HOME toets te drukken. Dan komt de lijst met kanalen wel op.

Ik heb de laatste firmware geïnstalleerd:

versie PKG4.034EUL-0106
http://support.sony-europ...a4034L&ch=7&m=KDL-40EX500

Kan iemand hier bevestigen of mijn bovenstaande probleem zich ook voordoet (of juist niet)?
De vraag is of het aan de firmware ligt of dat het een "known feature" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxin
Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 01:05:
[...]

Tversity is een zeer goede streaming progamma en gratis,voor windows.het ondersteunt ook DLNA dus zonder ps3 of xbox of dergelijke kun je streamen .maar je verliest wel een beetje kwaliteit schijnt omdat die ook meteen converteert maar je kan het wel beetje tweaken.

je ebt ook boxee dit is een mix tussen tversity en apple tv maar je moet je zelf wel registreren aangezien het op social platform is gebaseerd,voor de rest weet ik niks over dit boxee.

[ Voor 16% gewijzigd door oxin op 16-06-2010 10:44 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mhpwolf schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 06:41:
[...]

Bij Wehkamp kost ie 999 euro en bij plattewinkel.nl 1099 excl. verzendkosten, je heb me zeker op weg geholpen en ik weet bijna 100 % zeker dat dit hem gaat worden :). Waar zit die MM waar jij hem heb gekocht?
Ik heb hem gekocht bij de MM Amsterdam Arena, maar dat was in de week dat ze die aanbieding hadden van Elke 100€ die je uitgeeft krijg je 15€ korting. Hij was 1069€ (-150€) maar mocht hem meenemen voor 900€ (+8€verwijderingsbijdrag)

Had op Het Net een prijsvergelijk gedaan en daar zaten 2 LG's bij een sony & een Samsung. Ging naar de MM om ze te vergelijken en moet zeggen dat Sony gewoon altyd zo'n gelikt design heeft. De anderen zien er een beetje LOG & plastic uit. Zag toen de kdl40ex500 hangen(stond op mn lijstje) maar de 46 hing er precies onder. De rest is geschiedenis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kklijer schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 10:13:
[...]

Tversity is een zeer goede streaming progamma en gratis,voor windows.het ondersteunt ook DLNA dus zonder ps3 of xbox of dergelijke kun je streamen .maar je verliest wel een beetje kwaliteit schijnt omdat die ook meteen converteert maar je kan het wel beetje tweaken.

je ebt ook boxee dit is een mix tussen tversity en apple tv maar je moet je zelf wel registreren aangezien het op social platform is gebaseerd,voor de rest weet ik niks over dit boxee.
Thanx voor de Info _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-08 01:54
Wat is de beste manier om het monolithic scherm van de HX700 schoon te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wittekat

wittekat

tja denk je dan

Geachte heer / mevrouw,

Helaas moeten wij u informeren dat uw bestelling 46HX700 vertraging heeft opgelopen bij onze leverancier.
Wij begrijpen uw teleurstelling en willen u dan ook verschillende mogelijkheden voorleggen.

Wilt u zo vriendelijk zijn één van de onderstaande opties aan ons door te geven?

Optie 1: Ik wil graag wachten tot mijn bestelling bij mediamarkt binnen is zodat ik alsnog geleverd ga krijgen.

De verwachte leverdatum is: onbekend

Optie 2: Ik wil graag mijn order annuleren en ontvang mijn geld en verzendkosten retour. Indien ik voor deze optie kies ontvang ik tevens van Mediamarkt een cadeaukaart t.w.v 210,00 euro van het voordeel dat ik zou hebben ontvangen tijdens de aktieperiode.
Met deze cadeaubon kan ik naar mijn lokale Mediamarkt vestiging of naar www.mediamarkt.nl om alsnog een alternatief naar keuze uit te zoeken.

tja denk je dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
wittekat schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 17:16:
Geachte heer / mevrouw,

Helaas moeten wij u informeren dat uw bestelling 46HX700 vertraging heeft opgelopen bij onze leverancier.
Wij begrijpen uw teleurstelling en willen u dan ook verschillende mogelijkheden voorleggen.

Wilt u zo vriendelijk zijn één van de onderstaande opties aan ons door te geven?

Optie 1: Ik wil graag wachten tot mijn bestelling bij mediamarkt binnen is zodat ik alsnog geleverd ga krijgen.

De verwachte leverdatum is: onbekend

Optie 2: Ik wil graag mijn order annuleren en ontvang mijn geld en verzendkosten retour. Indien ik voor deze optie kies ontvang ik tevens van Mediamarkt een cadeaukaart t.w.v 210,00 euro van het voordeel dat ik zou hebben ontvangen tijdens de aktieperiode.
Met deze cadeaubon kan ik naar mijn lokale Mediamarkt vestiging of naar www.mediamarkt.nl om alsnog een alternatief naar keuze uit te zoeken.
Tja, dat is vervelend. Mag ik vragen wat je er in de eerste instantie voor betaald hebt?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wittekat

wittekat

tja denk je dan

dit was die webshop actie: voor iedere 100 euro 15 euro korting. Die 46hx700 kwam toen op 1269. Zeer goeie prijs.

Als ik nu afzie van de bestelling krijg ik 210 euro "cadeau". Verwacht de TV weer in augustus (bron Sony) en wellicht kan ik hem dan ergens anders voor rond de 1300 kopen!

tja denk je dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffoz
#

Hallo,

Ik heb er nu al heel veel over gelezen, maar het werkt nog steeds niet naar behoren. Ik heb een Sony HX700 TV en ik krijg het geluid maar niet voor elkaar.

Ik heb op mn geluidskaart 2x DVI zitten dus een DVI-> HDMI adapter daarop zitten en die gaat met een HDMI kabel naar mn TV op de HDMI 2 aansluiting. Daar vlak naast zit de volgende audio aansluiting PC/HDMI Audio-IN. Hier heb ik een Mini-Jack op zitten die ik dan weer in mn geluidskaart van mn computer heb, maar er komt maar geen geluid uit.

ftp://ftp.vaio-link.com/pub/manuals/.../41749852M.PDF

Hier staan de aansluiting. Iemand enig idee, want volgens mij zit het gewoon goed aangesloten.

---------------------------------------------

Ok ik heb er eindelijk wat geluid uit. Dit is echter alleen wanneer ik bij het kiezen tussen de schermen alleen kies voor het laten zien van het bureaublad van mn pc. Dan kan ik muziek afspelen via de tv. Zet ik hem echter op Beeldscherm dupliceren zodat ik ook mn bureaublad op mn tv krijg. Dan hoor ik weer geen geluid! Heel vaag..

Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
wittekat schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 18:23:
dit was die webshop actie: voor iedere 100 euro 15 euro korting. Die 46hx700 kwam toen op 1269. Zeer goeie prijs.

Als ik nu afzie van de bestelling krijg ik 210 euro "cadeau". Verwacht de TV weer in augustus (bron Sony) en wellicht kan ik hem dan ergens anders voor rond de 1300 kopen!
Op dit moment is ie toch gewoon leverbaar, bijvoorbeeld bij RedCoon? € 1269 is wel een mooie prijs, daar krijg je hem nu niet voor jammer genoeg.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoe ik mijn media-center aan de praat krijg met de component aansluiting? Het ziet er op de tv net ff iets anders uit als simpelweg rood-geel-wit... Ik mis de gele tulp... :-) Op de tv zit 2x rood, 1x wit, 1x blauw en 1x groen. Ik krijg er geen beeld mee. Wat doe ik fout? 1 scart is al 'bezet' anders had ik deze wel gebruikt icm de component-stekkers aan de media-center kant.
bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffoz
Component is groen, rood, blauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK die heb ik dus niet. Heb alleen rood-wit-geel. Hier gaat het niet mee lukken dus?? Gewoon component-kabel komen dan maar... bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Laatst online: 23-09 16:37
wittekat schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 18:23:

Augustus pas ??? :| Schiet lekker op zo ...
Heb dezelfde bestelling gedaan, maar om nou 2 maanden nog te wachten ...
En kreeg je die keuze tussen wachten en geld terug automatisch via de mail of pas nadat je er iets over gevraagd had ? Als redcoon hem op voorraad heeft bestel ik m liever daar en dan neem ik die kadobon wel ..

[ Voor 16% gewijzigd door dapluiz op 17-06-2010 09:53 ]

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4jo
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:58
Heb zelf nu de 46EX402, ben er echt blij mee. Gister ook de firmware geupdate, zonder problemen voltooid. Had problemen met de insteekkaart van KPN digitenne werkend te krijgen, hier op kantoor om WK te kijken werkte dat op een Samsung meteen. Op mijn Sony Bravia moest ik eerst naar instellingen en toen via digitale setup de aardse variant laten zoeken (werkt nu perfect!).

Wat ik wel een beetje storend vind, is dat ik in bepaalde levels van Forza op de weg behoorlijke HDR lightning zie die echt wit is, spelen met kleur/beeld instellingen werkt niet echt, iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesp_J
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:42
Hallo allemaal

Ik ben op dit moment ook van plan om de sony HX700 aan te schaffen. Nu heb ik nog een paar vraagjes en misschien kunnen jullie me helpen.

* Op verschillende buitenlandse forums zie ik vaak de HX703 voorbij komen. Ik neem aan dat de HX700 en HX703 identiek zijn? Niet dat deze bijvoorbeeld een ander paneel hebben ofzo.
* Hoe zien sportwedstrijden er op deze tv uit. Wellicht dat iemand al wat WK wedstrijden op deze tv heeft bekeken.
* Verder vraag ik me af of er hier iemand is die al spellen als FIFA, Street Fighter of race games op deze TV heeft gespeeld, en of ze dan last hebben van input lag? Ik heb de review van de HX703 op avforums gelezen en dar staat dat de tv 40 ms input lag heeft (ik neem aan dat dit ook zo is voor de HX700) en vraag me dan ook af of dit storend is.

Ik vind de tv er echt geweldig uit zien en de specs zijn ook super :9~. Ben dan ook benieuwd of iemand mijn laatste twijfels kan wegnemen.

Alvast bedankt!

Gr. Jesper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Laatst online: 27-05 15:16
Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 21:34:
OK die heb ik dus niet. Heb alleen rood-wit-geel. Hier gaat het niet mee lukken dus?? Gewoon component-kabel komen dan maar... bedankt.
Jahoor dat gaat wel lukken; kabel is hetzelfde (3 tulpstekkers) alleen de stekkerkleurtjes zijn anders. Zolang je het aan beide kanten maar hetzelfde aansluit. Rood blijft rood, maar doop geel om tot groen (beginnen beide met een G dus makkelijk onthouden) en gebruik de witte stekker als blauwe. Ik heb het zo ook op een van de tv's hier in huis werkend. Te dunne kabeltjes willen soms wat onrustig beeld geven, maar als je gewoon een goeie rood-wit-geel kabel hebt is dat het is het proberen waard.

Om nog even ontopic te komen. Is er al meer bekend over de Uitzending Gemist ondersteuning (betreft EX500/EX700)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feelthepower
  • Registratie: April 2003
Maranello schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 10:56:
[...]
Om nog even ontopic te komen. Is er al meer bekend over de Uitzending Gemist ondersteuning (betreft EX500/EX700)?
Nee, en daar baal ik eigenlijk best van.

Hier wel een trucje om het via ps3 media server voor elkaar te krijgen... Nog niet geprobeerd overigens!

http://paulwagener.nl/2009/06/uitzendinggemist-op-de-bravia/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertb
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

robbertb

winter

Ik heb 2 problemen met de (40)EX500:

Als je eenmaal in de radio-modus zit kan je niet zomaar meer terug gaan naar televisie (dmv 001 in te tikken). Je moet dan eerst via het HOME menu zelf terug klikken naar een tvzender

Updates lukken niet; ik heb firmware update zoals beschreven op de site uitgepakt en geplaatst op een usb stick. Als ik de stick plaats geeft hij iets aan in de trant van 'Geen update gegevens gevonden'. Die melding krijg ik meteen na de melding dat hij een USB-apparaat heeft gedetecteerd. Zelfs de allernieuwste firmware werkt niet (heb het dus bij de vorige update ook al geprobeerd). Iemand dit probleem ook of een idee waar het aan ligt? Ik heb trouwens het showroom model uit de winkel. Kan er ergens misschien een soort beveiliging zitten oid? Ik heb het in ieder geval niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

robbertb schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 11:17:
Updates lukken niet; ik heb firmware update zoals beschreven op de site uitgepakt en geplaatst op een usb stick...
Je moet op je USB stick een folder aanmaken met deze naam:

sony_dtv0FA00A00A0A0_00020100

en plaats daar het bin bestand uit de ZIP in.
Als je eenmaal in de radio-modus zit kan je niet zomaar meer terug gaan naar televisie (dmv 001 in te tikken). Je moet dan eerst via het HOME menu zelf terug klikken naar een tvzender
Dat probleem heb ik ook. Echter de nieuwste firmware heeft dit niet opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
net is bij ons de ex700 bezorgd, geen tijd om uit te pakken want moest weer naar m'n werk toe.
De internetfunctie, werkt die via wifi alleen met een externe wifi-ontvanger van sony, of kan ik daar ook een andere voor gebruiken? en anders alleen via bekabeld?
Tweede vraagje, welke "online" functies zitten er nu op? heb ook een playonHD namelijk staan... als het hetzelfde is, wacht ik eerst wel even met die stick kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-10 11:54
robbertb schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 11:17:
Ik heb 2 problemen met de (40)EX500:

Dit zelfde heeft de (32)EX700 ook.
Oplossing is geen radio luisteren via de tv en oppassen dat je er niet per ongeluk naar toe gaat. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2007
  • Laatst online: 16:50
Xymox schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 12:25:
[...]

[...]

Wat doet die firmware dan eigenlijk wel? Volgens Sony zou de werking van de CI+ CAM verbeterd worden, maar om welke functies het gaat wordt niet gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, heb een probleempje

Als ik de PAP functie gebruik dan wijst mijn 46EX500 het kleine scherm toe aan het digitale kanaal van de tv, maar hoe zorg ik ervoor dat hij 'm toewijst aan mijn AV uitgangen of m'n HDMI uitgangen? Waar kan ik dat in de menu's wijzigen als dat mogelijk is

Bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-10 20:21

JT

VETAK y0

Hier iemand die voor Sony werkt momenteel :P 46HX700 is HEEL slecht leverbaar. 52NX800 ook, evenals de 46EX700 en nog meerdere modellen. De modellen die slecht leverbaar zijn is nog niet van bekend wanneer dat beter wordt, ook bij Sony niet.

Verder wordt komende maandag en dinsdag de HX800 uitgeleverd, mét 3D brillen en transmitter dus kan je 3D van Sony in de winkel zien. Momenteel de enige met brillen die geen last hebben van flikkering, maar te verwachten valt dat de andere fabrikanten hier ook het nodige aan gaan doen in de volgende generatie. 40HX800 gaat rond de 2k kosten. Transmitter 50e brillen 100e. Rest van de 3D modellen (46HX800, HX900, LX900) komt volgende maand.

[ Voor 48% gewijzigd door JT op 18-06-2010 00:20 ]

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrylamb
  • Laatst online: 11-04-2012
JT schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 23:53:
Hier iemand die voor Sony werkt momenteel :P 46HX700 is HEEL slecht leverbaar. 52NX800 ook, evenals de 46EX700 en nog meerdere modellen. De modellen die slecht leverbaar zijn is nog niet van bekend wanneer dat beter wordt, ook bij Sony niet.

Verder wordt komende maandag en dinsdag de HX800 uitgeleverd, mét 3D brillen en transmitter dus kan je 3D van Sony in de winkel zien. Momenteel de enige met brillen die geen last hebben van flikkering, maar te verwachten valt dat de andere fabrikanten hier ook het nodige aan gaan doen in de volgende generatie. 40HX800 gaat rond de 2k kosten. Transmitter 50e brillen 100e. Rest van de 3D modellen (46HX800, HX900, LX900) komt volgende maand.
Hey JT,

Dus eindelijk een Sony insider op het forum!!! 8)

Dan kan ik het maar het beste aan jou vragen denk ik: geld de slechte levering ook voor de 40EX500?

Is er een reden dat deze modellen zo slecht te leveren zijn? Zijn er problemen met productie of zo???

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrylamb
Zit dus nog steeds te wachten op mn bestelde 40EX500 bij MM Breda :S

Zie wel dat de meeste internet shops hem inmiddels weer op voorraad hebben, maar ja, wat heb ik daaraan als ik niet gebeld wordt door de MM??? Heb hem daar ook besteld met die mooie "15 euro terug voor elke 100 euro dat ie kost" actie... Inmiddels ook alweer 2 weken geleden! Ik had dus een kapotte pixel (groen), die ik dus ingeleverd heb bij de MM. Toen ik vorige week langs ging om te vragen hoe het met de levering was, stelde een van de verkopers voor om mijn oude 'kapotte' tv weer mee te nemen, en dan Sony bellen voor de garantie. Die zouden dan waarschijnlijk het panel vervangen. Op die manier kan ik dan wel weer genieten van mn tv zolang ik zit te wachten op reparatie. Uiteindelijk heb ik dit toch niet gedaan, maar krijg er inmiddels toch wel een beetje spijt van! Als je dan weer (tijdelijk) terug moet naar een oude crt, dan is dat toch een behoorlijke stap terug. Dilemma!!! Wachten??? Toch de kapotte meenemen??? Pfff Ben nogal ongeduldig eigenlijk, dus het valt niet mee dit wachten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

harrylamb schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 09:48:
Zit dus nog steeds te wachten op mn bestelde 40EX500 bij MM Breda :S
Ik zou een vraag via de MM website stellen over de levering en hoeveel personen voor je staan op de lijst.
Tevens even bellen.

je moet wel porren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrylamb
Xymox schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 10:33:
[...]

Ik zou een vraag via de MM website stellen over de levering en hoeveel personen voor je staan op de lijst.
Tevens even bellen.

je moet wel porren.
Ja, daar heb je zeker gelijk in! Ik weet dat er 5 mensen voor mij op de wachtlijst staan/stonden, en ik heb geen idee hoeveel er besteld zijn eerlijk gezegd. Ik heb wel gehoord, dat ze ook niet altijd het aantal ontvangen wat ze besteld hebben :S

Daarnaast is het schijnbaar onmogelijk om deze mensen te bellen (de MM zelf). Heb ze nu inmiddels ongeveer 10x gebeld, en dan wordt je 10min in de wacht gezet, en vervolgens krijg je een in gesprek toon. Ik weet niet of dit een probleem is van de Breda vestiging, of dat dit een algemeen fenomeen is. Super irritant. Op deze manier moet ik elke keer als ik een vraag heb, langsgaan. BASTERDS!!!! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrylamb
harrylamb schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 10:46:
[...]

Ja, daar heb je zeker gelijk in! Ik weet dat er 5 mensen voor mij op de wachtlijst staan/stonden, en ik heb geen idee hoeveel er besteld zijn eerlijk gezegd. Ik heb wel gehoord, dat ze ook niet altijd het aantal ontvangen wat ze besteld hebben :S

Daarnaast is het schijnbaar onmogelijk om deze mensen te bellen (de MM zelf). Heb ze nu inmiddels ongeveer 10x gebeld, en dan wordt je 10min in de wacht gezet, en vervolgens krijg je een in gesprek toon. Ik weet niet of dit een probleem is van de Breda vestiging, of dat dit een algemeen fenomeen is. Super irritant. Op deze manier moet ik elke keer als ik een vraag heb, langsgaan. BASTERDS!!!! :?
HET IS EEN WONDER!!!! Ik heb iemand aan de lijn gekregen bij MM Breda!!!!! >:)

Niks binnen dus, en degenen die vóór mij gereserveerd hebben, hebben ook nog niks ontvangen..... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

harrylamb schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 09:38:
[...]

Hey JT,

Dus eindelijk een Sony insider op het forum!!! 8)

Dan kan ik het maar het beste aan jou vragen denk ik: geld de slechte levering ook voor de 40EX500?

Is er een reden dat deze modellen zo slecht te leveren zijn? Zijn er problemen met productie of zo???

Gr
Panelen worden slecht geleverd door de fabrieken. Van de 40EX500 weet ik het zo niet uit m'n hoofd. Maar hebben ze daar een onbekende levertijd voor? In principe als ze langer dan een week aangeven dan kan je ervan uit gaan dat ook dat model slecht leverbaar is. Behalve modellen die heel slecht leverbaar zijn, wordt er in het algemeen heel slecht uitgeleverd, sommige winkels hebben al 2 weken niks meer gekregen.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Ik probeer het volgende voor elkaar te krijgen, maar lukt tot nu toe niet.
(TV=Sony 40EX500, maar ik denk dat het voor elk type geldt).

Ik wil makkelijk kunnen switchen tussen geluid uit de TV en geluid uit mijn HIFI set zonder instellingen op de TV te veranderen. Het zou een kwestie moeten zijn: wil ik geluid uit de TV dan het geluid van de TV harder zetten en de HIFI set uit. En andersom, het geluid van de TV uitzetten en de HIFI set aan zetten en het volume daar regelen. Anders gezegd: zowel TV geluid als geluid via de HIFI tegelijkertijd.

(de HIFI set is met optical kabel aangesloten vanaf mijn TV naar de HIFI set).

Echter kan je in het settingsmenu voor geluid alleen kiezen voor geluid uit de TV OF geluid via optical kabel (audio out). Dan moet ik dus eerst naar de instellingen om de juiste setting te kiezen.

(dat is onhandig voor mijn vrouw en zoontje, die gaan dat niet snappen)

Is het überhaupt (eh germanisme) mogelijk wat ik graag zou willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:11
Ik kan morgen wel eens op mijn werk kijken. Hebben een lijst binnen gekregen wanneer de leveringen van de populaire modellen weer verwacht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Xymox schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:56:
Anders gezegd: zowel TV geluid als geluid via de HIFI tegelijkertijd.
Dat kan prima met de 40Z5500 van vorig jaar. Als ik thuis ben zal ik eens kijken welke instellingen ik heb. Ik heb namelijk exact dezelfde setup. Overigens is geluid uit tv en hifi vrijwel een garantie voor echo-effecten vanwege een beperkte vertraging.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

ppaddo schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 12:42:
[...]

..Overigens is geluid uit tv en hifi vrijwel een garantie voor echo-effecten vanwege een beperkte vertraging.
Uiteraard. Dit is dan ook niet de bedoeling.
Of je moet het badkamer effect leuk vinden.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
En die vertraging is irritant, merk ik nu van een 26" naar een 40" zijn gegaan...
Hoe kan je die eruit halen? gezien we nu zo'n beetje alles van Sony hebben...
we hebben een UPC mediabox, versterker (STR-KS1100) en dvd-recorder (rdr-hx750) aangesloten op een EX700.
Maar bijv. series op SBS zijn echt beroerd om te volgen, gezien de vertraging in het geluid... Op welke manier krijg je de minste vertraging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Lip sync instellen?

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
vanmiddag even naar UPC geweest, voor een HD abonnement, en toen was het probleem weg... nl meteen hdmi naar TV voor beeld, en tulpjes naar de receiver. Nu geen last meer. En voetbal in HD is móói!!!
Hoop snoeren weggehaald die we nu niet meer nodig zijn.
Enige minpuntje is dat we nu 3 hdmi kabels in gebruik hebben, waardoor er 1 aan de zijkant ingeplugd moet worden, en dan zie je het lusje net langs de tv naar beneden lopen...
verder helemaal happy! zelfs met standaard beeldinstellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2007
  • Laatst online: 16:50
frumper schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:55:
En die vertraging is irritant, merk ik nu van een 26" naar een 40" zijn gegaan...
Hoe kan je die eruit halen? gezien we nu zo'n beetje alles van Sony hebben...
we hebben een UPC mediabox, versterker (STR-KS1100) en dvd-recorder (rdr-hx750) aangesloten op een EX700.
Maar bijv. series op SBS zijn echt beroerd om te volgen, gezien de vertraging in het geluid... Op welke manier krijg je de minste vertraging?
De audio van je TV laten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-08 16:46
Heb afgelopen Woensdag na heel wat gezeik mijn Sony KDL-40EX700 binnen gekregen van BCC...Mijn 2 en half jaar oude LCD(Sony KDL-40V3000) was niet meer te repareren(te duur om te repareren als je het mij vraagt:P)dus hebben ze het kostteloos omgeruild...Maar wat een verschil in beeldkwaliteit,lekker helder en veel instelmogelijkheden.Heb hem nog niet op internet aangesloten maar dat komt nog wel,tot nu toe veel plezier met het toestel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fimi
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10-2017
...Volgens mij valst Lip Sync niet in te stellen op de TV en alleen op de versterker? (correct me if I'm wrong) en dan nog werken veel sony versterkers volgens mij met een vaste vertraging van 60ms. Niet echt bruikbaar dus.
Ik heb dat probleem nl. ook met mijn setup als is Blu Ray's speel:
Tv: 40HX700
HT: HTDDWG-800
Blu Ray: S360 Via Theatre modus zeer veel lip sync problemen, dus tv maar gezet op grafisch. Tot op heden geen oplossing gevonden. Beetje jammer van de dure setup...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhpwolf
:), Vandaag mijn KDL-46EX500 opgehaald bij plattetv.nl. Eerste indruk was natuurlijk wauw :), hiervoor gebruikte ik een crt sony wega 81 cm ofzo. Toen ik thuis was meteen inmekaar gezet, gebruik nu nog analoge zenders en de kwaliteit is heel goed vind ik.

Heb gelijk maar de PS3 slim aangesloten om de inputlag te testen, als eerste deed ik Pes10 erin en dat draaide als een zonnetje, wat een beeld zeg :). Toen was Midnight club La aan de beurt, bij deze spel zag ik allemaal van die kleine streepjes op het scherm bewegen,beetje regenachtig, ik dacht van nee he, toch niet een defecte toestel.

Meteen maar uit het spel gegaan en toen werd het normale Playstation menu beeld wel weer normaal, ik weet niet maar volgens mij lag het aan het spel, had verder nog geen tijd om het uit te zoeken. Toen had ik F1 2010 demo maar gestart om de inputlag te testen, en ik merkte dat als ik stuurde het wel langer leek te duren voordat er daadwerkijk ingame werd gestuurd, ik had het gevoel dat het spel er toch wat langer over deed en het voelde niet echt prettig aan, maja volgens mij staat de tv niet eens om gamemode, weet niet eens hoe ik hem op gamemode moet zetten lol :). Ik heb namelijk nog niks uit of aan gezet, heb hem nog maar een paar uur dus het echte testen moet nog gebeuren.

Heb ook nog wat blurays afgespeeld en dat was echt heel mooi om te zien, tot nu toe een prima apparaat voor een mooi prijsje alleen hoop ik niet dat ik last krijg van inputlag, misschien word het allemaal beter als ik het op gamemode zet, verdere ervaringen komen nog.

Nog wat pics, deze opstelling is tijdelijk, er komt nog een nieuwe tv meubel en de tv word op de muur gehangen:

Afbeeldingslocatie: http://pichost.nl/uploads/sp_a0104.jpg

Afbeeldingslocatie: http://pichost.nl/uploads/sp_a0103.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leo34
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-03-2024
Jesp_J schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 10:36:
Hallo allemaal

Ik ben op dit moment ook van plan om de sony HX700 aan te schaffen. Nu heb ik nog een paar vraagjes en misschien kunnen jullie me helpen.

* Op verschillende buitenlandse forums zie ik vaak de HX703 voorbij komen. Ik neem aan dat de HX700 en HX703 identiek zijn? Niet dat deze bijvoorbeeld een ander paneel hebben ofzo.
* Hoe zien sportwedstrijden er op deze tv uit. Wellicht dat iemand al wat WK wedstrijden op deze tv heeft bekeken.
* Verder vraag ik me af of er hier iemand is die al spellen als FIFA, Street Fighter of race games op deze TV heeft gespeeld, en of ze dan last hebben van input lag? Ik heb de review van de HX703 op avforums gelezen en dar staat dat de tv 40 ms input lag heeft (ik neem aan dat dit ook zo is voor de HX700) en vraag me dan ook af of dit storend is.

Ik vind de tv er echt geweldig uit zien en de specs zijn ook super :9~. Ben dan ook benieuwd of iemand mijn laatste twijfels kan wegnemen.

Alvast bedankt!

Gr. Jesper
Heb de HX700 reeds enkele weken en de WK wedstrijden zien er zeer goed uit. Al valt de kwaliteit van de wedstrijden tegen maar hier kan de TV niets aan doen :O. Gebruik de TV met een Ziggo CAM Module CI+ Neotion (werkt perfect). Beeld zeer scherp ook bij snelle bewegingen. Ook de spiegeling als ik overdag kijk valt mij zeker niet tegen. De spiegeling is bij zeer donkere beelden wel zichtbaar maar dit komt ook omdat zwart ook echt zwart is bij deze TV. Wat betreft de 703 zou ik effe google, maar als ik mij goed herinner is het verschil alleen dat de tv ook een DVB-S ontvanger (satelliet) heeft! De input lag heb ik eigenlijk niet op gelet of valt mij niet op. Ben geen gamer en van de kids heb ik nog niets gehoord bij het spelen met de wii!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Ik wil makkelijk kunnen switchen tussen geluid uit de TV en geluid uit mijn HIFI set zonder instellingen op de TV te veranderen. Het zou een kwestie moeten zijn: wil ik geluid uit de TV dan het geluid van de TV harder zetten en de HIFI set uit. En andersom, het geluid van de TV uitzetten en de HIFI set aan zetten en het volume daar regelen. Anders gezegd: zowel TV geluid als geluid via de HIFI tegelijkertijd.

(de HIFI set is met optical kabel aangesloten vanaf mijn TV naar de HIFI set).

Echter kan je in het settingsmenu voor geluid alleen kiezen voor geluid uit de TV OF geluid via optical kabel (audio out). Dan moet ik dus eerst naar de instellingen om de juiste setting te kiezen.
Ha, ik moet mijzelf even corrigeren, ik krijg wel tegelijkertijd geluid uit mijn TV en HIFI set als de setting voor geluid op TV stand staat. Mijn excuses.

Echter: de HIFI set staat op automatisch multichannel en in bovenstaande setting gaat mijn receiver op Dolby Pro Logic.
Wanneer ik in de Sony TV settings voor geluid deze op audioinstallatie zet, springt de receiver naar multichannel Dolby Digital, maar komt er geen geluid uit de TV.

Lijkt erop dat geluid uit TV en Dolby Digital niet tegelijkertijd kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertb
  • Niet online

robbertb

winter

Xymox schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 12:25:
[...]

[...]

Dat is dezelfde mapnaam zoals die in de zip zit. Dus ik gebruik precies die naam, maar het werkt helaas niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

robbertb schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 12:30:
[...]

Dat is dezelfde mapnaam zoals die in de zip zit. Dus ik gebruik precies die naam, maar het werkt helaas niet
Is je usb stick fat of ntfs geformateerd? Misschien dat het daar mee te maken kan hebben (wilde gok hoor)

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertb
  • Niet online

robbertb

winter

ppaddo schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 12:52:
[...]

Is je usb stick fat of ntfs geformateerd? Misschien dat het daar mee te maken kan hebben (wilde gok hoor)
FAT32, maar ook ntfs geprobeerd (zonder resultaat uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan zijn dat de USB niet ondersteund wordt; Heb je met een simpele JPG foto geprobeerd? als dat werkt, werkt de update ook.

Bij mij ging het goed, maar ik heb toevallig een Sony USB stick. Probeer gewoon eens een andere stick.

grt,
Bert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertb
  • Niet online

robbertb

winter

Verwijderd schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 23:01:
Kan zijn dat de USB niet ondersteund wordt; Heb je met een simpele JPG foto geprobeerd? als dat werkt, werkt de update ook.

Bij mij ging het goed, maar ik heb toevallig een Sony USB stick. Probeer gewoon eens een andere stick.

grt,
Bert
Ik heb 2 sticks geprobeerd. Jpgs en filmpjes werken prima op beide sticks.
Foutmelding blijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
kthxbye schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 17:15:
Wat is de beste manier om het monolithic scherm van de HX700 schoon te maken?
Weet iemand hier nog een antwoord op?
En kan het kloppen dat de HX700 geen .mkv kan afspelen via een USB stick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:13
Hoi!

Ik overweeg de KDL-37EX402 ... of mischien toch de 32". Redenen: Full HD (mijn oogjes doen het prima), relatief heel zuinig, relatief lage prijs.
Groter dan 37" is geen optie, Ik wil de mogelijkheid hebben hem op de slaapkamer te hangen, en daar is 37 fysiek het maximale... mede daarom ook de twijfel voor mischien de goedkopere 32"... Heel erg veel TV kijk ik niet, dus geld speelt een rol ;)

Waar ik eigenlijk nieuwsgierig naar ben is waarom mensen die deze hebben juist voor deze gekozen hebben...
En de mensen die hem overwogen hebben... waarom niet en wat heb je anders gekocht ;)

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RothaNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-01 22:10
Ronald schreef op zondag 20 juni 2010 @ 10:07:
Hoi!

Ik overweeg de KDL-37EX402 ... of mischien toch de 32". Redenen: Full HD (mijn oogjes doen het prima), relatief heel zuinig, relatief lage prijs.
Groter dan 37" is geen optie, Ik wil de mogelijkheid hebben hem op de slaapkamer te hangen, en daar is 37 fysiek het maximale... mede daarom ook de twijfel voor mischien de goedkopere 32"... Heel erg veel TV kijk ik niet, dus geld speelt een rol ;)

Waar ik eigenlijk nieuwsgierig naar ben is waarom mensen die deze hebben juist voor deze gekozen hebben...
En de mensen die hem overwogen hebben... waarom niet en wat heb je anders gekocht ;)
Sinds kort heb ik de 40ex402 en ben er heel blij mee. Geluid vind ik goed, zeker voor een lcd. Zo'n verschrikkelijke 'zeikerd' ben ik overigens niet qua geluid hoor, maar ik vind t zeer mooi klinken.

Beeld vind ik ook schitterend, zeker met de dvb-c HD, voetbal ziet er echt fantastisch uit. Niet echt heel veel instellingen om aan te passen en van de zogenoemde toevoegende functies (live colour, mpeg ruisonderdrukking) zie ik het verschil niet, wanneer ik ze uit zet.

Xbox ziet er ook goed uit, geen input lag (een van de redenen voor mij om te kopen).

Ik zat te twijfelen tussen ex402 en samsung c550, maar ben uiteindelijk toch gegaan voor deze. Dit kwam o.a. door de naam Sony (lcd van mn ouders doet het al 4 jaar uitstekend) en de mooie look: aan de onderkant zit een mooie zilver/grijze balk.

Maar niet teveel van mij afhangen hoor, ik kom van een 26" CRT ;).

Succes verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

kthxbye schreef op zondag 20 juni 2010 @ 09:07:
[...]

Sony ondersteunt geen MKV, en zal dat in de nabije toekomst niet doen :). Ook de PS3 ondersteunt het niet.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige maand heb ik een 40NX700 gekocht. Een prachtig design, alleen had de TV last van het eerder besproken 'cone' probleem (schaduwvlekken bovenaan het scherm). Ik heb deze TV teruggebracht, omdat ik van een TV van 1500 euro verwacht dat de beeldkwaliteit goed is.

Waar ik benieuwd naar ben is of er ook mensen zijn die een 40NX700 hebben zonder de bekende beeldproblemen. Ik wil de TV namelijk nog steeds graag kopen, alleen dan zonder de beeldproblemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Voor de liefhebbers trouwens, voor de HX900 komt er een voet zoals die er voor de Presence serie is. Gaat ongeveer rond de 250 euro kosten. Of er nog een extra subwoofer oid in zit is nog niet zeker.
kthxbye schreef op zondag 20 juni 2010 @ 09:07:
[...]

Kan niet. Ga er maar vanuit dat als het bij specs van tv's niet staat vermeld dat het niet kan; MKV wordt niet eens ondersteund door alle stand alone media players, laat staan door grote merken die er belang bij hebben als jij gewoon het origineel in de winkel koopt. MKV is namelijk een container formaat dat wordt gebruikt voor gedownloade films :)

[ Voor 14% gewijzigd door JT op 20-06-2010 18:09 ]

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 juni 2010 @ 15:19:
Vorige maand heb ik een 40NX700 gekocht. Een prachtig design, alleen had de TV last van het eerder besproken 'cone' probleem (schaduwvlekken bovenaan het scherm). Ik heb deze TV teruggebracht, omdat ik van een TV van 1500 euro verwacht dat de beeldkwaliteit goed is.

Waar ik benieuwd naar ben is of er ook mensen zijn die een 40NX700 hebben zonder de bekende beeldproblemen. Ik wil de TV namelijk nog steeds graag kopen, alleen dan zonder de beeldproblemen.
ik heb dat probleem niet. Althans, nu niet dan, maar ik weet niet of het nog later kan optreden? Het beeld is over de hele linie gewoon perfect. Heb ook geen probleem met 'kraken'. (2 weken geleden gekocht)

ben zeer tevreden met mijn 40NX700, echt een geweldige TV design (met design voet) met super mooi en strak beeld. Contrast is echt super goed met de Edge LED. Ik zou geen andere willen :-) hopelijk blijft het zo....

grt,
Bert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Is het nou wel zo handig om hem zo dicht bij de radiatoren te zetten? Of maakt dat niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ro-Maniak2
  • Laatst online: 16-10 08:53
robbertb schreef op zondag 20 juni 2010 @ 00:13:
[...]

Ik heb 2 sticks geprobeerd. Jpgs en filmpjes werken prima op beide sticks.
Foutmelding blijft
ik heb hier ook mee moeten kloten, volgens mij moet de stick om een rare reden FAT(16) zijn geformatteerd. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald
RothaNL schreef op zondag 20 juni 2010 @ 14:15:

Ik zat te twijfelen tussen ex402 en samsung c550, maar ben uiteindelijk toch gegaan voor deze. Dit kwam o.a. door de naam Sony (lcd van mn ouders doet het al 4 jaar uitstekend) en de mooie look: aan de onderkant zit een mooie zilver/grijze balk.

Maar niet teveel van mij afhangen hoor, ik kom van een 26" CRT ;).

Succes verder!
Goed te horen dat je blij bent met de iets grotere :)
(Zijn er uberhaubt kwaliteitsverschillen tussen de maten?)

Nog meer ervaringen, of mensen die domweg een andere gekocht hebben ;)?

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Hier ook een 40EX402. Zeer tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen. Ik wil heeel graag een 52" bravia tv kopen, en ik twijfel nog tussen de NX800 en de HX900. Het is voor mij belangrijk dat ik niet al te lang hoef te wachten. Enig idee wanneer deze (52" versies dus) uitkomen? En de HX900, is die echt veel duurder waarschijnlijk?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit weekend naar de MM geweest in Roeselare, daar de HX800 al kunnen bewonderen en het moet gezegd, prachtig beeld. Ook met de bril mogen kijken naar 3Dbeeld en de flikkering viel heel goed mee. De verkoper wist weliswaar niet dat als je je hoofd kantelt, het beeld lichter wordt en het 3D effect weg was. Ik zie in ieder geval al uit naar de lancering van de HX900.

Ook de prijs gevraagd van de 52 inchversie van de HX900 en die kwam neer op 3199 euro. Bij aankoop van een 3Dtv is er trouwens een actie (in België toch) dat je 4 PS3games (te downloaden) en 2 films kunt krijgen. Heb de folder gezien ivm deze actie en moet er wel meteen aan toevoegen dat ik wat teleurgesteld ben. Van 2 van de 4 games is er van de ene maar 3 levels downloadbaar en van de andere een demo. De 2 films zijn niet meteen de meest interessante denk ik: Imax nog iets en iets met Meatballs in de titel :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrylamb
Borromini schreef op zondag 20 juni 2010 @ 14:29:
[...]

Sony ondersteunt geen MKV, en zal dat in de nabije toekomst niet doen :). Ook de PS3 ondersteunt het niet.
Sony ondersteund zeker wel mkv's, maar misschien niet als je direct op de tv afspeelt :) Ik heb een Sony bluray S370 gekocht (super apparaat trouwens!!), en hier kun je gewoon een externe HD op aansluiten en mkv's afspelen!! Soms kunnen er problemen ontstaan met profile 5.1 mkv's. Die schijnen het meestal niet te doen. Zo ver ik het goed heb begrepen geldt dit ook voor de PS3, maar dat kan ik niet bevestigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesp_J
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:42
leo34 schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 00:53:
[...]

Heb de HX700 reeds enkele weken en de WK wedstrijden zien er zeer goed uit. Al valt de kwaliteit van de wedstrijden tegen maar hier kan de TV niets aan doen :O. Gebruik de TV met een Ziggo CAM Module CI+ Neotion (werkt perfect). Beeld zeer scherp ook bij snelle bewegingen. Ook de spiegeling als ik overdag kijk valt mij zeker niet tegen. De spiegeling is bij zeer donkere beelden wel zichtbaar maar dit komt ook omdat zwart ook echt zwart is bij deze TV. Wat betreft de 703 zou ik effe google, maar als ik mij goed herinner is het verschil alleen dat de tv ook een DVB-S ontvanger (satelliet) heeft! De input lag heb ik eigenlijk niet op gelet of valt mij niet op. Ben geen gamer en van de kids heb ik nog niets gehoord bij het spelen met de wii!
Bedankt voor je antwoord! Altijd fijn als iemand zijn ervaring over het toestel hier post (dit helpt potentieele kopers wel om een beslissing te maken).

Is er toevallig iemand anders die iets kan zeggen over de input lag op de HX700?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-10 19:21
Saturn Tilburg heeft sinds vandaag ook de KDL-40HX800! Erg tof toestel, wel jammer dat er nog losse brillen en een 3D transmitter bij horen (standaard niet bij de tv geleverd) Maarja dat is de keuze van Sony. Die kiezen net zoals Philips voor 3D ready toestellen waarbij je dus nog accessoires moet kopen!

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor hoeveel staat die daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 00:34:
[...]

ik heb dat probleem niet. Althans, nu niet dan, maar ik weet niet of het nog later kan optreden? Het beeld is over de hele linie gewoon perfect. Heb ook geen probleem met 'kraken'. (2 weken geleden gekocht)

ben zeer tevreden met mijn 40NX700, echt een geweldige TV design (met design voet) met super mooi en strak beeld. Contrast is echt super goed met de Edge LED. Ik zou geen andere willen :-) hopelijk blijft het zo....

grt,
Bert
Als je het nu niet hebt, dan verwacht ik niet dat het alsnog zal verschijnen. Bij mij was het meteen duidelijk zichtbaar. Het is wel hoopvol dat niet alle TV's last hebben van donkere vlekken. Ik ben nog wel benieuwd of er nog meer mensen zijn. Mag ik trouwens vragen waar je de TV gekocht hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:07
iemand hier een 5006 fout bij het ophalen van de internet content?
op een 40hx700 met usb stick van sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-10 13:43
Afgelopen weekend de 46nx700f gekocht.
super tv tot nu toe. Nog niet veel mee gespeeld, gewoon ff tv kijken. Spelen komt later.
Voor alsnog geen problemen en top beeld. I'll keep you posted!

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Jesp_J schreef op maandag 21 juni 2010 @ 12:53:
[...]
Is er toevallig iemand anders die iets kan zeggen over de input lag op de HX700?
Ik heb zelf niet veel ervaring met HDTV's (de HX700 is mijn eerste), maar ik speel Alan Wake en GTA IV op de Xbox 360 op de HX700 met Game Modus aan, en heb er geen merkbare last van. Ik maakte me eerst ook erg druk om de inputlag, maar je wordt voornamelijk erg bang gemaakt door veel reacties die je leest. In een review zag ik een tijdje terug staan dat de lag 40 ms was, en dat zou wel kunnen. Gamen gaat prima, als ik op de normale modus mijn PC heb aangesloten via HDMI en op beide schermen computer, zie ik wel dat de TV íets langzamer is dan mijn laptopscherm (als ik bijv. een scherm maximaliseer). Dat heeft verder geen invloed op films, series, etc.

Ik zou me er niet te druk om maken en dat ding gewoon kopen, het is echt een geweldige TV! :) (het enige waar ik af en toe nog wat last van heb is de weerspiegeling in het scherm, die is redelijk flink. Zeker bij donkere scenes. Mijn kamer heeft echter 3 hoge ramen met flinke lichtinval, dus dat is ook een grote oorzaak. Als het echter donker is is het genieten geblazen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Ronald schreef op maandag 21 juni 2010 @ 09:49:
[...]

Goed te horen dat je blij bent met de iets grotere :)
(Zijn er uberhaubt kwaliteitsverschillen tussen de maten?)

Nog meer ervaringen, of mensen die domweg een andere gekocht hebben ;)?
Ik heb ook de EX402 40" versie en ben er helemaal verliefd op :P Echt een prachtdingetje gewoon. Werkt prima met de PC en heeft een makkelijke interface voor de instellingen. De zwartwaardes bij deze TV vind ik goed te doen.

Ik heb er absoluut geen spijt van dat ik deze heb gehaald en mn broer is nu ook van plan om de 46" versie te gaan halen

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt mij op dat nu veel Sony tv's slecht leverbaar zijn (bijv. KDL 40 EX500), veel winkels hun prijzen verhogen. Zo was de 40" EX500 eerst nog bij veel winkels 749,- euro, maar nu inmiddels gestegen naar 799,- euro.

Misschien toch maar even afwachten tot er weer genoeg voorraad is en de prijs weer daalt? Dit is wel hét schoolvoorbeeld van markteconomie :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-10 19:21
Staat voor 1998 geprijsd! Bril kost 99 euro en de 3D sync transmitter is 49 euro!

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald
NickySantoro schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 15:56:
[...]

Ik heb ook de EX402 40" versie en ben er helemaal verliefd op :P Echt een prachtdingetje gewoon. Werkt prima met de PC en heeft een makkelijke interface voor de instellingen. De zwartwaardes bij deze TV vind ik goed te doen.

Ik heb er absoluut geen spijt van dat ik deze heb gehaald en mn broer is nu ook van plan om de 46" versie te gaan halen
Inmiddels de 37" besteld bij broeder redcoon met een vogels superflat ophangding (32-50", beetje zware uitvoering, maar dan hoef ik het ding niet van de muur te trekken bij upgradeplannen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Dat het contrast van de 40EX402 zeer goed is wordt hier nog eens bevestigd:
http://www.hardware.info/...hmarks/bGNkZJiSmJPKaciVlw

Ook de andere testen scoort ie heel goed, vooral als je rekening houdt met de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
Ik heb sindskort een Sony KDL46-EX402 en heb hiervoor een Ziggo CI+ kaart gekocht.
De digitale installatie ging vlekkeloos, alleen is de TV af en toe bij het aanzetten de zenders 'kwijt'.

Er staat dan in beeld: 'gecodeerde service' en is alleen NL1 zichtbaar.
Ik heb Ziggo gebeld en zij geven aan dat dit model niet ondersteund wordt.

Ik heb de TV voorzien van de laatste firmware, maar dit heeft nog niet tot een oplossing gezorgd.

Weet iemand hier een trucje voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhpwolf
Nu bijna een week verder met de kdl-46ex500 en ik moet zeggen dat ik er nog steeds tevrden over ben. Zonder gamemode aan merk ik toch bij spellen als need for speed shift en f1 2010 (allebei demo) wat inputlag, als ik het dan op gamemode zet gaat het stukken beter en merk ik er niks van.

Alleen word in game mode het beeld wat kouder en minder mooie kleuren, al met al ziet het er toch nog wel heel mooi uit, hier moet ik gewoon even aan wennen maar zijn er andere instellingen die ik kan veranderen om het beeld toch nog iets mooier te krijgen?
Pagina: 1 ... 20 ... 42 Laatste