, Vandaag mijn KDL-46EX500 opgehaald bij plattetv.nl. Eerste indruk was natuurlijk wauw

, hiervoor gebruikte ik een crt sony wega 81 cm ofzo. Toen ik thuis was meteen inmekaar gezet, gebruik nu nog analoge zenders en de kwaliteit is heel goed vind ik.
Heb gelijk maar de PS3 slim aangesloten om de inputlag te testen, als eerste deed ik Pes10 erin en dat draaide als een zonnetje, wat een beeld zeg

. Toen was Midnight club La aan de beurt, bij deze spel zag ik allemaal van die kleine streepjes op het scherm bewegen,beetje regenachtig, ik dacht van nee he, toch niet een defecte toestel.
Meteen maar uit het spel gegaan en toen werd het normale Playstation menu beeld wel weer normaal, ik weet niet maar volgens mij lag het aan het spel, had verder nog geen tijd om het uit te zoeken. Toen had ik F1 2010 demo maar gestart om de inputlag te testen, en ik merkte dat als ik stuurde het wel langer leek te duren voordat er daadwerkijk ingame werd gestuurd, ik had het gevoel dat het spel er toch wat langer over deed en het voelde niet echt prettig aan, maja volgens mij staat de tv niet eens om gamemode, weet niet eens hoe ik hem op gamemode moet zetten lol

. Ik heb namelijk nog niks uit of aan gezet, heb hem nog maar een paar uur dus het echte testen moet nog gebeuren.
Heb ook nog wat blurays afgespeeld en dat was echt heel mooi om te zien, tot nu toe een prima apparaat voor een mooi prijsje alleen hoop ik niet dat ik last krijg van inputlag, misschien word het allemaal beter als ik het op gamemode zet, verdere ervaringen komen nog.
Nog wat pics, deze opstelling is tijdelijk, er komt nog een nieuwe tv meubel en de tv word op de muur gehangen: