Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-05 23:33
@ppaddo
De Samsung C serie is volgens de verkoper van BCC Ziggo gecertificeerd en geschikt voor Ci+.
Prima toch dat het nu werkt. Ik had een "oude" serie die met een software update niet werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• javami
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-09-2021
Philflow schreef op maandag 31 mei 2010 @ 18:30:
[...]

Je kunt het ook zo uitleggen: als je een 32" neemt zul je niet eens de voordelen van 720p zien op 3 meter afstand. Je moet eigenlijk minstens 37" hebben bij die kijkafstand. Overigens zou zelf ik bij 3 meter liever voor 40" gaan.

Ik gebruik deze grafiek (wellicht hetzelfde)
http://hd.engadget.com/20...-distance-to-screen-size/
De tv wordt alleen niet alleen maar voor HD gebruikt, SD signaal ziet er op een groter scherm weer minder goed uit toch? Of klopt dat niet?
Denk dat het toch de 37" wordt dan, hoewel dit volgens de grafieken veel te klein is, bestel er maar een verrekijker bij dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philflow schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 08:37:
[...]Ik beantwoord liever geen vragen die de vraagsteller met minimale inspanning zelf kan beantwoorden :)
Wil je nou slim overkomen ofzo, wat n arrogantie? en toch de moeite te nemen om dat berichtje achter te laten :F Zoals ik al zei ik weet van die manier af, maar wat dat betekend voor mijn ex402 dat weet ik niet. En ik heb al via avforums(zowel uk en us ) gezocht. Daarnaast is het wel erg belangrijk dat je erbij verteld dat het niet zonder risico is dat service menu, want als je daar iets veranderd, en je weet niet wat, dan ben je t pineut. Daarom ben ik voorzichtig ermee.

Jammer dat je niet echt wilt helpen, want ik zelf probeer wel vragen te beantwoorden van mensen, destijds toen ik de ex500 had en nu de 402 :|

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2010 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 09:07:
[...]
Wil je nou slim overkomen ofzo, wat n arrogantie?
Precies zoals ik zeg, als jij door het intoetsen van drie knopjes achter het antwoord kan komen, ga ik hier niet die hele lijst intypen. Gek he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

javami schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 09:03:
[...]
De tv wordt alleen niet alleen maar voor HD gebruikt, SD signaal ziet er op een groter scherm weer minder goed uit toch? Of klopt dat niet?
Denk dat het toch de 37" wordt dan, hoewel dit volgens de grafieken veel te klein is, bestel er maar een verrekijker bij dan ;)
Of je schuift de bank wat dichter bij bij een HD filmpje. Ik schuif zelf de TV dichterbij, da's makkelijker hier.

SD Digitenne ziet er hier prima uit op een 40" Full HD, mits je meer dan 2.5 meter zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philflow schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 09:22:
[...]

Precies zoals ik zeg, als jij door het intoetsen van drie knopjes achter het antwoord kan komen, ga ik hier niet die hele lijst intypen. Gek he.
je begrijpt t niet, ik kan komen in de service menu, maar wat kan je veranderen dat het mooier of juist beter is? Want het is niet raadzaam om alles te veranderen. Destijds met de v5500 werd er op een forum ook gepost wat er veranderd werd om t beeld mooier en natuurlijk te maken, dan heb ik tenminste wat aan de service menu. Tevens heb ik al eerder gepost hoe je in t service menu kan komen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-08 01:54
Philflow schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 09:22:
[...]

Beetje flauw zeg, een aantal pagina's terug stel jij ook een aantal vragen die niet al te moeilijk te beantwoorden waren. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 09:37:
[...]
je begrijpt t niet, ik kan komen in de service menu, maar wat kan je veranderen dat het mooier of juist beter is?
Volgens mij vroeg je "wat kan je veranderen?" Nou heel veel zie service menu :>

Ik gebruik het overigens niet want ik ben inmiddels tevreden met de beeldkwaliteit. Ook heb ik de 1:1 pixelmapping gevonden, de reden waarom ik het service menu zocht.
kthxbye schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 09:43:
[...]
Beetje flauw zeg, een aantal pagina's terug stel jij ook een aantal vragen die niet al te moeilijk te beantwoorden waren. :')
Doe ik inderdaad zelf ook weleens, maar dit was de overteffende trap.

Maar goed, het schijnt dat hij wat anders bedoelde...

[ Voor 102% gewijzigd door Philflow op 01-06-2010 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Philflow schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 09:45:
[...]

Volgens mij vroeg je "wat kan je veranderen?" Nou heel veel zie service menu :>

Ik gebruik het overigens niet want ik ben inmiddels tevreden met de beeldkwaliteit. Ook heb ik de 1:1 pixelmapping gevonden, de reden waarom ik het service menu zocht.
Dus de 1:1 pixelmapping is te vinden in het servicemenu? Lost dit de problemen op met overscan/underscan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

kthxbye schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 09:54:
[...]
Dus de 1:1 pixelmapping is te vinden in het servicemenu? Lost dit de problemen op met overscan/underscan?
Nee voor 1:1 pixel mapping had ik het service menu niet nodig, achteraf gezien.

Oplossing: Je computer op 1920*1080 zetten, en dan op je ab: home, beeld regeling, beeld bereik > van normaal naar hoge resolutie zetten.
Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2010 @ 23:53:
[...]
Dat wist ik al een tijdje [...]
Tevens heb ik al eerder gepost hoe je in t service menu kan komen
En mij uitmaken voor arrogant :P
Maar ok, waar had je het dan gepost? want ik had toch redelijk goed gezocht in dit topic.

Edit: voor zover ik het kan zien heb je het hier niet gepost.

[ Voor 3% gewijzigd door Philflow op 01-06-2010 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-08 08:42
hjoels schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 08:41:
@golfgti5
De HT-CT-350 zou vanaf 11 juni te koop zijn. Je kunt hem nu al bestellen voor € 399,-- bij eXpansis, echter ik vermoed dat elders deze prijs lager zal gaan uitvallen, gezien de prijs in de US van $ 400,-- Wellicht al eerder verkrijgbaar bij de grotere ketens.
Maar meestal als je 1 van de eersten bent betaal je penning zestien.
Thanks!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eoghlear
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-06 11:04
Ben net een beetje naar het verbuik van de 37ex500 aan het kijken en zie dat shop modus 149 W verbruikt en home modus maar 92 W. Wat moet ik hier van verwachten? Heb ik thuis dan minder verbruik omdat er een hoop anders ingesteld is? of waar kan dit aan liggen?
Of zijn deze waardes niet realistisch?

Groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Eoghlear schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 14:46:
Ben net een beetje naar het verbuik van de 37ex500 aan het kijken en zie dat shop modus 149 W verbruikt en home modus maar 92 W. Wat moet ik hier van verwachten? Heb ik thuis dan minder verbruik omdat er een hoop anders ingesteld is? of waar kan dit aan liggen?
Of zijn deze waardes niet realistisch?

Groet,
Shop modus wil je thuis echt niet gebruiken, dan heb je een zonnebril nodig. Ik heb de backlight vrij laag staan altijd, zeker 's avonds. Geen idee hoeveel stroomverbruik dat scheelt overigens hoor, maar het zal toch wel behoorlijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eoghlear
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-06 11:04
Dan zouden de verschillen misschien wel kunnen kloppen. Verbruikt ie ook nog minder dan die 37" led LG die ik ook op het oog had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Ik heb de 40EX402 gemeten op zo'n 75-80 watt met gedimde backlight.
Eoghlear schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 14:56:
Dan zouden de verschillen misschien wel kunnen kloppen. Verbruikt ie ook nog minder dan die 37" led LG die ik ook op het oog had.
Maar die LG verbruikt ook minder dan opgegeven als je de backlight dimt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Heeft iemand ook daadwerkelijk een NX800f (52") thuisstaan of ervaringen mee? Ik Google me een ongeluk, maar vind alleen maar tegenstrijdige berichten qua ervaringen, of helemaal niets over de 800f (de 'f' versie dus want er schijnt ook een NX800 te zijn). Word er een beetje gierend gek van. :P

Heb dit topic door proberen te spitten, maar heb misschien relevante info over het hoofd gezien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sanction schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:28:
Heeft iemand ook daadwerkelijk een NX800f (52") thuisstaan of ervaringen mee? Ik Google me een ongeluk, maar vind alleen maar tegenstrijdige berichten qua ervaringen, of helemaal niets over de 800f (de 'f' versie dus want er schijnt ook een NX800 te zijn). Word er een beetje gierend gek van. :P

Heb dit topic door proberen te spitten, maar heb misschien relevante info over het hoofd gezien. :)
Ik heb de 40NX800 en de 40HX700 gisteren naast elkaar gezien in carrefour en ik moet zeggen dat de HX700 in mijn ogen echt een klasse beter is dan de NX800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, ik ben echt een leek op dit gebied.
Ik woon in Nijmegen, heb net een nieuwe sony ex-402. NU kan ik aan het begin kiezen voor aards of kabel. Wat moet ik doen?
Ik heb in principe analoge verbinding, maar na de optie 'aards' te kiezen ging ie automatisch zoeken en kreeg ik wel ned1,2,3 digitaal.
Dat is toch ook vreemd?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2010 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Aards staat voor DVB-T, daarmee kun je nederland 1,2 en 3 vrij uit de lucht plukken. Deze optie is ook voor Digitenne. Als je TV wil kijken via de kabel kies je voor kabel.

Op zich maakt het niet veel uit wat je kiest, je kunt het altijd nog instellen.

[ Voor 7% gewijzigd door Philflow op 01-06-2010 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lonegunner
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-08-2023
heb sinds vandaag de kdl40ex700 ik vind mijn etwerk mappen, en ook de mappen daarin, maar als ik dan in de map kijk zegt hij "er zijn geen items voor weer gave" weet iemand hoe ik dit doe, fotos en muzoek werkt wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamiballen
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-05-2024
Baaaah, ik word gek! Vandaag een Bravia BX4 40 aangeschaft, werkt helemaal perfect behalve de HDMI ingang.

Probleem: Als ik mijn laptop aan de TV verbind detecteert mijn laptop de TV wel, maar andersom niet. Als ik via instellingen zoek naar HDMI apparatuur wordt er niks gevonden. (Geen apparatuur gevonden. Controleer de verbinding of de instellingen van de apparatuur.)

Dingen die ik heb geprobeerd:
- Juiste HDMI-kanaal selecteren
- Meerdere HDMI poorten geprobeerd
- Laptop uitgezet, TV uitgezet, kabels ontkoppeld e.d.
- Andere HDMI kabel
- Terug naar fabrieksinstellingen
- In het HDMI menu op de TV alle opties geprobeerd 8)7
- Alle opties in mijn ATI Catalyst Control Center zo'n beetje geprobeerd.
- Me doodgezocht op google.

HDMI kabel werkt ook gewoon op de Panasonic Viera hier beneden.
Ben al 4 uur bezig, maar ik kom er maar niet uit, kan toch niet aan mij liggen? Begin bijna te denken dat mijn hdmi poorten kapot zijn ofzo :p hoop dat hier iemand mij kan helpen.
Laptop herkent de TV wel gewoon:

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/fa7jib.jpg

Any help appreciated :)
;w

[ Voor 13% gewijzigd door Bamiballen op 01-06-2010 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Bamiballen schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 22:21:
Probleem: Als ik mijn laptop aan de TV verbind detecteert mijn laptop de TV wel, maar andersom niet. Als ik via instellingen zoek naar HDMI apparatuur wordt er niks gevonden. (Geen apparatuur gevonden. Controleer de verbinding of de instellingen van de apparatuur.)
Dat is normaal. Als ik scan word er ook geen HDMI apparatuur gevonden. Beeld wordt wel gewoon weergegeven.
Wordt er bij jou geen beeld weergegeven?

PS.
Verversing zou ik overigens op 60hz zetten.

[ Voor 8% gewijzigd door Philflow op 01-06-2010 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamiballen
  • Laatst online: 05-05-2024
Philflow schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 23:01:
[...]

Dat is normaal. Als ik scan word er ook geen HDMI apparatuur gevonden. Beeld wordt wel gewoon weergegeven.

Wordt er bij jou geen beeld weergegeven?
Bedankt voor je reactie, er wordt helemaal geen beeld weergegeven, niet op HDMI1, HDMI2, HDMI3 of HDMI4.

Heb de verversing idd alweer terug gezet op 60Hz, had hem even veranderd om te proberen of dat wat zou uitmaken.

Ik ga overigens morgen nog even proberen met een andere laptop, kan me niet voorstellen dat het daar aan ligt, maar valt te proberen natuurlijk. Ben nu een systeemupdate aan het draaien, zal ook niks uithalen denk ik.

Systeemupdate haalde ook niks uit

[ Voor 33% gewijzigd door Bamiballen op 01-06-2010 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2007
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06:19
Bamiballen schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 23:03:
[...]

Bedankt voor je reactie, er wordt helemaal geen beeld weergegeven, niet op HDMI1, HDMI2, HDMI3 of HDMI4.

Heb de verversing idd alweer terug gezet op 60Hz, had hem even veranderd om te proberen of dat wat zou uitmaken.

Ik ga overigens morgen nog even proberen met een andere laptop, kan me niet voorstellen dat het daar aan ligt, maar valt te proberen natuurlijk. Ben nu een systeemupdate aan het draaien, zal ook niks uithalen denk ik.

Systeemupdate haalde ook niks uit
Ik weet niet of het iets met jouw probleem te maken heeft, maar als ik een Blu Ray wil bekijken vanaf mijn Vaio moet ik het beeld van de laptop uitschakelen (Fn + F7) om beeld op de TV te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:17

OMD

Sanction schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:28:

Ik heb de NX8 52'' in de winkel staan. Fraai toestel, wat wil je weten?

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Weet iemand de code voor het servicemenu van de HX700? Die eerder in het topic genoemd is (was ook voor een ander type) werkt niet.

Heeft er verder iemand al goede calibratiesettings voor zijn HX700? Ik heb gisteren gecalibreerd met de Digital Video Essentials, maar die was erg onduidelijk en er waren nou niet bijzonder veel testpatterns. Ik ga het vanavond opnieuw even proberen, maar dan met Avia II. Daarna zal ik mijn settings wel even posten.

[ Voor 63% gewijzigd door honmashinsei op 02-06-2010 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMD schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 15:18:
[...]

Ik heb de NX8 52'' in de winkel staan. Fraai toestel, wat wil je weten?
Ik wil eigenlijk de 40NX8 gaan kopen van de week. Maar ik heb toch een vraag ondanks dat ik hem heb gezien. Is deze nu echt beter dan de 40NX7 en de 40HX700 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op het moment kijk ik rond voor een nieuwe TV. Nu wil ik graag een Bravia omdat ik erg goede ervaringen heb met de KDL-52W4500.

Nu moet het echter een 46" worden. Inmiddels is de KDL-46W5500 een exit-model en wordt tegen aantrekkelijke prijzen aangeboden. Is dit nog interessant, of is het aan te raden om voor een nieuwere serie te kiezen?

En welk type is dan eventueel vergelijkbaar? X500, X700? ...want ik zie door de bomen het bos niet meer. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:19
De EX500 is weer de opvolgen van de W5500. Maar waarom voor een nieuwe tv. Die W4500 is nog geen 2 jaar oud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duimp
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-04 21:00
Weet iemand trouwens wat AEP betekent, gaat namelijk om de 37ex500aep die bij de mm te koop is.
neem toch aan dat dit niet zo heel veel betekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermlt
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
duimp schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 20:11:
Weet iemand trouwens wat AEP betekent, gaat namelijk om de 37ex500aep die bij de mm te koop is.
neem toch aan dat dit niet zo heel veel betekent.
AEP staat voor Asia/Europe/Pacific model lijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Neefdave schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 20:03:
Maar waarom voor een nieuwe tv.
Omdat LCDs in principe ieder jaar verbeterd worden. Over het algemeen wordt het contrast hoger, terwijl het verbuik naar beneden gaat.

edit: ik begreep je post verkeerd. als ie een tv van 2 jaar oud heeft staan is het idd vroeg om een nieuwe te kopen.

[ Voor 17% gewijzigd door Philflow op 02-06-2010 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennium
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10 11:13

Millennium

Bug free !!!

kthxbye schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 16:01:
Weet iemand de code voor het servicemenu van de HX700? Die eerder in het topic genoemd is (was ook voor een ander type) werkt niet.
(i+) - 5 - vol+ - power werkt hier prima op de 46HX700

Rampen bak 2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neefdave schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 20:03:
De EX500 is weer de opvolgen van de W5500. Maar waarom voor een nieuwe tv. Die W4500 is nog geen 2 jaar oud?
Thnx. :-)

Die 4500 is helaas niet van mij, mag nu een eigen TV gaan kopen. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Millennium schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 21:04:
[...]

(i+) - 5 - vol+ - power werkt hier prima op de 46HX700
huh? vreemd. moet je ze tegelijk indrukken, snel achter elkaar, moet je tv op een bepaalde stand staan?
bij mij volgt ie alle handelingen en zet ie de tv uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjRavix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-02 23:25
kthxbye schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 22:14:
[...]

huh? vreemd. moet je ze tegelijk indrukken, snel achter elkaar, moet je tv op een bepaalde stand staan?
bij mij volgt ie alle handelingen en zet ie de tv uit :P
TV eerst in stand by zetten dan werkt het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philflow schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 21:58:
Aards staat voor DVB-T, daarmee kun je nederland 1,2 en 3 vrij uit de lucht plukken. Deze optie is ook voor Digitenne. Als je TV wil kijken via de kabel kies je voor kabel.

Op zich maakt het niet veel uit wat je kiest, je kunt het altijd nog instellen.
Bedankt voor je reactie!
En als ik van die andere zenders de codering er af wil halen, kan ik dan simpel weg een smartcard in die sleug van de ex402 stoppen? Dus een abo bij welk bedrijf? En dit kan sowieso, ook al heeft de rest van de flat geen digitaal abo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 23:16:
[...]

Bedankt voor je reactie!
En als ik van die andere zenders de codering er af wil halen, kan ik dan simpel weg een smartcard in die sleug van de ex402 stoppen? Dus een abo bij welk bedrijf? En dit kan sowieso, ook al heeft de rest van de flat geen digitaal abo?
dan moet je dit bestellen:
http://www.modern.nl/Tv-e...NE-STARTERSKIT/30/091189/
ik heb hem net binnen, 2 dagen geleden besteld. beeld is prima.

[ Voor 5% gewijzigd door Philflow op 02-06-2010 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Zojuist mijn 40HX700 gecalibreerd aan de hand van de DVE en Avia II. Die laatste is echt een aanrader, veel beter te doen dan de DVE en een stuk beter te volgen.

Mijn settings:

Scene: General
Picture Mode: Custom
Backlight: 5
Contrast: 90
Brightness: 48
Colour: 56
Hue: G3
Color Temperature: Warm 1 (vind ik zelf iets mooier/frisser) / Warm 2 (kwam het meest accuraat uit de calibratie, maar is naar mijn mening iets te "geel")
Sharpness: Min
Voor de rest alle beeldverbeteraars, Motionflow, Film Mode, etc. op "Off".

Wie heeft er nog meer calibratieresultaten en wat is jullie ervaring met het verschil tussen Warm 1 en Warm 2? Hoort dat beeld bij Warm 2 zo "geel" te zijn, komt dat het dichtst in de buurt van de juist kleurtemperatuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
  • Laatst online: 13:44
DjRavix schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 22:53:
[...]

TV eerst in stand by zetten dan werkt het ;)
Klopt, je krijgt dan een mooi ouderwets DOS scherm te zien; ik heb nog niet kunnen achterhalen wat je dan verder kunt, we iets gelezen dat er dan een Service menu bijkomt in het HOME scherm??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-10 13:08
Even ter info: De Mediamarkt heeft vandaag een actie gestart die 15 euro korting geeft op elke honderd euro die je uitgeeft aan een televisie. Dus een tv van 400 tot 499 euro geeft je 4x15=60 euro korting, een tv van €750 geeft 7x15=€105, enzovoort. De prijzen verschillen per filiaal, maar dit kan heel interessant zijn.

In de Mediamarkt Groningen is de Sony 40EX500 bijvoorbeeld €799, en met korting €694. Niet op voorraad helaas, maar wel te bestellen voor de kortingsprijs. Meer in het aanbiedingstopic.

[ Voor 10% gewijzigd door geert1 op 03-06-2010 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philflow schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 23:21:
[...]

Oke thanx.
En als ik het goed begrijp, betaal je eenmalig die box, en dan verder geen abonnementskosten per maand oid?

Edit: ah ik heb het al gevonden: 3 maanden gratis en dan €8,50 per maand

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2010 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duimp
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-04 21:00
waar ik trouwens wel van baal is dat zo'n beetje overal de 37ex500 uitverkocht is, waarschijnlijke levertijd bij mm is 7-10 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

duimp schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:29:
waar ik trouwens wel van baal is dat zo'n beetje overal de 37ex500 uitverkocht is, waarschijnlijke levertijd bij mm is 7-10 werkdagen.
:) :(.. Tsjah.. dit geldt jammerlijk genoeg voor alle EX500's. Ikzelf heb de 40 ex500 al twee weken in bestelling maar dit gaat ook niet echt hard. ZIjn er onderhand al mensen die deze wel hebben weten te bemachtigen.. Via de 'gewone' winkels bedoel ik dan ;-)

Grz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2007
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06:19
Weet iemand wat het verschil is tussen de opties 'standaard' en 'hoge resolutie' in het menu Beeldregeling/beeldbereik? Af fabriek is de instelling 'standaard'. Ik zie een heel klein verschil qua beelduitsnede, maar vraag we af waar deze mogelijk voor dient. (EX500)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Laatst online: 17:19
In de handleiding:

Beeldbereik:
Past het beeldgebied aan van 1080i/p en 720p bronnen als "Schermmodus" is ingesteld op "Beeldregeling".

Auto:
Tijdens digitale uitzendingen worden beelden weergegeven in overeenstemming met de instellingen die worden aanbevolen voor het uitzendstation.

Hoge resolutie:
Geeft beelden in hun oorspronkelijke grootte weer.

Normaal:
Geeft beelden in de aanbevolen grootte weer.

------------------------------------------------------

Deze optie werkt alleen in combinatie met dvb-t , dvb-c en hdmi apparatuur zoals ps3.

edit: Net even zelf getest met mijn ps3 en split second velocity. Als ik mijn tv instel op hoge resolutie krijg ik aan alle zijden 2cm meer beeld data :/ Ik zie veel meer... :+ 8)7 |:(

[ Voor 20% gewijzigd door Deef_K op 03-06-2010 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwam
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-06 15:18
Iemand enig idee waar ik de 40NX700FW (die witte) in levende lijve kan zien?
Alle zaken die ik gevonden heb die 'm kan leveren (en dat zijn er maar 'n paar), willen 'm niet uit de doos halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Ruud2007 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 14:41:
Weet iemand wat het verschil is tussen de opties 'standaard' en 'hoge resolutie' in het menu Beeldregeling/beeldbereik? Af fabriek is de instelling 'standaard'. Ik zie een heel klein verschil qua beelduitsnede, maar vraag we af waar deze mogelijk voor dient. (EX500)
Dit is o.a. voor als je je computer aansluit met 1080p, en gedeelten vallen van het scherm af. Door vervolgens hoge resolutie te kiezen krijg je 1:1 pixel mapping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brik
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-10 16:44
Zit er een verschil tussen de 40nx700 en de 40nx700F :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Ain't she a beauty O-) Net gehaald bij de MM, de Sony 40EX402

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/xckrax.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Motabeatz op 03-06-2010 22:08 ]

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azz-Kikr
  • Laatst online: 07-09 09:20
Bwam. Die witte staat bij MM in leeuwarden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bwam schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:36:
Iemand enig idee waar ik de 40NX700FW (die witte) in levende lijve kan zien?
Alle zaken die ik gevonden heb die 'm kan leveren (en dat zijn er maar 'n paar), willen 'm niet uit de doos halen...
MediaMarkt Deventer heb ik hem zien staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Zappen met de interne DVB-T tuner gaat nogal traag. Is er een manier om het sneller te maken?

In het service menu kon ik niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
Ik heb trouwens een klein probleempje met de EX402.

Ik heb hem namelijk gekoppeld met mijn PC via HDMI, maar als ik hem op het goede HDMI kan heb, dan staat er op de TV 'Out of Range' en krijg ik geen signaal. Beide schermen staan op 60hz, als ik ik die lager zet veranderd er niks

Nog meer mensen met dit probleem met een ATI kaart?

edit: Had net even de PC een reboot gegeven en hij laat wel het POST scherm zien en 'Windows loading' maar dan zie je het haast niet aangezien het beeld dan heel vaag rood is. :?

[ Voor 32% gewijzigd door Motabeatz op 04-06-2010 00:26 ]

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermlt
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Brik schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 22:05:
Zit er een verschil tussen de 40nx700 en de 40nx700F :?
Volgens mij is de 40nx700 zonder speakerbar en de F met.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-09 16:37
De 46EX700 lijkt weer aardig leverbaar in de verschillende webwinkels. Vind het alleen nog irritant dat niemand meer de 46HX700 lijkt te hebben :(

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorX4
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:54

RazorX4

Kona Limited Sky 2020

dapluiz schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 10:50:
De 46EX700 lijkt weer aardig leverbaar in de verschillende webwinkels. Vind het alleen nog irritant dat niemand meer de 46HX700 lijkt te hebben :(
Maandagochtend wordt mijn Sony KDL-46EX700 bezorgt :*)
Als die er is kan ik wel vertellen wat ik er van vindt :)

EDIT: Verkeerd gelezen :X
(Ik dacht dat er werd gevraagd hoe de EX700 is 8)7 )

[ Voor 10% gewijzigd door RazorX4 op 04-06-2010 11:04 ]

Xbox Series X | Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
NickySantoro schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 23:17:
Ik heb trouwens een klein probleempje met de EX402.

Ik heb hem namelijk gekoppeld met mijn PC via HDMI, maar als ik hem op het goede HDMI kan heb, dan staat er op de TV 'Out of Range' en krijg ik geen signaal. Beide schermen staan op 60hz, als ik ik die lager zet veranderd er niks

Nog meer mensen met dit probleem met een ATI kaart?

edit: Had net even de PC een reboot gegeven en hij laat wel het POST scherm zien en 'Windows loading' maar dan zie je het haast niet aangezien het beeld dan heel vaag rood is. :?
Heb je de firmware al geupdate van je TV?
Of heb je de nieuwste al, dat kan ook natuurlijk :)

Heb zelf een Nvidia kaart en bij mij werkte alles in 1x, moest alleen de TV op hoge resolutie zetten om het scherm beeldvullend te krijgen maar dat was het.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
Radiance schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 11:04:
[...]

Heb je de firmware al geupdate van je TV?
Of heb je de nieuwste al, dat kan ook natuurlijk :)

Heb zelf een Nvidia kaart en bij mij werkte alles in 1x, moest alleen de TV op hoge resolutie zetten om het scherm beeldvullend te krijgen maar dat was het.
Heb hem nog niet geupdate. Zal vanavond even kijken welke versie er op staat. Wat ik me trouwens net bedacht is dat ik misschien de PC en de TV uit moet zetten en alles weer aanzetten voordat alles gaat werken, of klopt dit niet?

Ik heb namelijk toen mijn PC aanstond de HDMI kabel in de TV gedaan, dan hoor je een geluidje op de PC dat de TV is aangesloten.

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwam
  • Laatst online: 08-06 15:18
Azz-Kikr schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 22:31:
Bwam. Die witte staat bij MM in leeuwarden..
Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 22:45:
[...]
MediaMarkt Deventer heb ik hem zien staan
Thx! Maar ik kom uit het zuiden (Geleen)... Aanstaande zondag rij ik wel naar Scheveningen en kan onderweg nog wel ergens naar toe; maar Deventer & Leeuwarden liggen wel erg ver van de route.. :'( Nu heb ik zojuist met MM Rotterdam gebeld en zij hebben 'm hangen, maar niet op voorraad... En MM Rijwijk heeft 'm hangen & op voorraad, maar zijn a.s. zondag gesloten.. 8)7

Issie nog ergens anders gespot??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Rapdef schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 11:03:
[...]

Maandagochtend wordt mijn Sony KDL-46EX700 bezorgt :*)
Als die er is kan ik wel vertellen wat ik er van vindt :)

EDIT: Verkeerd gelezen :X
(Ik dacht dat er werd gevraagd hoe de EX700 is 8)7 )
Dan ben ik nog wel benieuwd wat jij er van gaat vinden ja :) Ik ben in de markt voor een 46 HX of EX700 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorX4

RazorX4

Kona Limited Sky 2020

dapluiz schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 11:56:
[...]

Dan ben ik nog wel benieuwd wat jij er van gaat vinden ja :) Ik ben in de markt voor een 46 HX of EX700 :)
Maandag laat ik wel weten wat ik van de 46EX700 vindt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze week zag ik bij Expert Amersfoort Centrum de NX700 in wit en zwart naast elkaar staan. Ook stond er een NX 800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almanbrother
  • Laatst online: 24-08 22:31
Weet iemand hoe je in het servicemenu komt van de nx700?
Sorry als het al ergens vermeld staat, maar ik kan het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ro-Maniak2
  • Laatst online: 14-10 14:36
Philflow schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 23:21:
[...]

maar zie ook mijn reactie een paar pagina's terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Ro-Maniak2 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 17:07:
[...]
maar zie ook mijn reactie een paar pagina's terug
Wat bedoel je precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Net via de MM webshop de 46HX700 besteld voor 1269 :D
Scheelt toch weer 200 euro met de goedkoopste winkel in de pricewatch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Laatst online: 12:22
Ik heb het hele topic zitten doorbladeren, maar ik kan geen prijzen vinden van de 52NX800.
Met NX bedoel ik de designlijn, met zo een grijze balk waarop de TV staat.

In pricewatch staat er ook niets over.
Toch lees ik her en der dat men hem gezien heeft. Alleen niemand rept iets over de 52 inch.

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Sparrow
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:57
Bij de MM webshop, zit de korting daar al in de prijs verwerkt of gaat ie er dan nog vanaf? Weet iemand dit? Anders ga ik een 32NX500 bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wittekat
  • Laatst online: 07-10 14:41

wittekat

tja denk je dan

Briljant! zojuist ook de 46hx700 bij de MM webshop gekocht :)

zeer nette aanbieding, Voor zo`n prijs zal je hem zeker de eerste maanden niet tegenkomen!

korting in de webshop is al in de prijs verwerkt

[ Voor 14% gewijzigd door wittekat op 04-06-2010 19:43 ]

tja denk je dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PIETUH
  • Laatst online: 11-07-2023
Rapdef schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 12:53:
[...]

Maandag laat ik wel weten wat ik van de 46EX700 vindt :*)
Ben benieuwd, ben namelijk ook in voor de 46 ex 700.
Waar heb je hem besteld als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

40NX8 is dat dezelfde als de 40NX800?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2010 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorX4

RazorX4

Kona Limited Sky 2020

PIETUH schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 20:22:
[...]

Ben benieuwd, ben namelijk ook in voor de 46 ex 700.
Waar heb je hem besteld als ik vragen mag?
Ik heb de 46EX700 bij wehkamp besteld :)
(Ik weet dat het niet de goedkoopste winkel is ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:55
Ik raak toch een beetje in de war, misschien kunnen jullie me helpen: In dit topic lees ik dat de EX402 niet ziggo gecertificeerd is (en bij sommigen zelfs problemen geeft), bij anderen werkt'ie juist probleemloos en nu kom ik bij de MM vandaan, waar ook iemand van Sony liep en die vertelde mij heel duidelijk (met een spiekbriefje met korte specs in de hand) dat de 402 probleemloos met ziggo zou moeten werken.

Ik wil nl. graag dit weekend nog een tv halen (MM prijzen zitten nu echt ver onder internetprijzen) en zit nu te twijfelen tussen een 37EX402 en een 32EX500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist bij de Mediamarkt een Bravia besteld. De TV was helaas zelf niet op voorraad, maar toch mooi kunnen profiteren van hun 15% kortingsactie dit weekend. En daarmee is de prijs de allerlaagste in Nederland op het moment. Zeker de moeite waard.

Reken jezelf alleen niet rijk. Bij een TV van bijvoorbeeld 1099 euro, krijg je maar 10x 15 euro korting, en niet 11. Het scheelt 1 euro namelijk. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Laatst online: 12:22
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 22:03:
Zojuist bij de Mediamarkt een Bravia besteld. De TV was helaas zelf niet op voorraad, maar toch mooi kunnen profiteren van hun 15% kortingsactie dit weekend. En daarmee is de prijs de allerlaagste in Nederland op het moment. Zeker de moeite waard.

Reken jezelf alleen niet rijk. Bij een TV van bijvoorbeeld 1099 euro, krijg je maar 10x 15 euro korting, en niet 11. Het scheelt 1 euro namelijk. :')
Dus in dat geval heb je maar 14% korting gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kx22 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 18:02:
Ik heb het hele topic zitten doorbladeren, maar ik kan geen prijzen vinden van de 52NX800.
Met NX bedoel ik de designlijn, met zo een grijze balk waarop de TV staat.

In pricewatch staat er ook niets over.
Toch lees ik her en der dat men hem gezien heeft. Alleen niemand rept iets over de 52 inch.

Iemand?
De KDL52NX800 is € 2799. NX serie, dus overal deze prijs. Het slechte nieuws... hij zal op korte termijn niet leverbaar zijn. De leveringen die in mei zouden plaatsvinden hebben niet plaatsgevonden.. het is te hopen dat er voor het WK nog toestellen worden uitgeleverd in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 20:56:
40NX8 is dat dezelfde als de 40NX800?
Jup. Op de doos staat gewoon NX8 en het type nummer op de bon is NX800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Sparrow
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:57
Zijn er trouwens mensen die echt verschil zien tussen de normale 50Hz van de NX serie en de 100 of 200Hz van de EX of andere series?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Laatst online: 17:47
Black Sparrow schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 09:51:
Zijn er trouwens mensen die echt verschil zien tussen de normale 50Hz van de NX serie en de 100 of 200Hz van de EX of andere series?
Zeker, ga maar eens kijken in de Mediamarkt. NX500 is echt geen goede tv... even het monolithic design op een zeer simpele tv geplakt met BE2 en 50hz. Panning shots en ander bewegende meuk gaat haperend.

NX7 heeft overigens 100hz. En NX8 200hz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanThijs
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-08 15:54
Weet er iemand de actuele prijs van de 40HX700 in de mediamarkt, incl. de wk korting?
Ik kan hem niet terugvinden op de website (webshop) en om 200km naar Nederland te rijden om de prijs te weten vind ik wat overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NACBreda
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-07 09:56
vanThijs schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 11:41:
Weet er iemand de actuele prijs van de 40HX700 in de mediamarkt, incl. de wk korting?
Ik kan hem niet terugvinden op de website (webshop) en om 200km naar Nederland te rijden om de prijs te weten vind ik wat overdreven.
Bel ze op. Ik moet trouwens wel zeggen dat de klantenservice erg slecht is bij de MM via de telefoon, in ieder geval in Breda. Ik luisterde twee keer 8 minuten naar een wachtmuziekje, welke werd geëindigt door een gecanceld gesprek van hun kant. Dat kán toch niet. Desondanks heb ik vandaag de 32inch Ex700 bij de MM gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanThijs
NACBreda schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 11:48:
[...]
Bel ze op. Ik moet trouwens wel zeggen dat de klantenservice erg slecht is bij de MM via de telefoon, in ieder geval in Breda. Ik luisterde twee keer 8 minuten naar een wachtmuziekje, welke werd geëindigt door een gecanceld gesprek van hun kant. Dat kán toch niet. Desondanks heb ik vandaag de 32inch Ex700 bij de MM gekocht.
Geven ze prijzen mee over de telefoon? Ik heb MM Maastricht al eens gebeld, maar ze mochten geen prijzen mededelen aan telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Even goed zoeken in de webshop, de HX700 staat er echt bij voor 974, volgens mij beter dan de beste pricewatch prijs!

Ik was gisteren met een vriendin in MM Arena, na veel wikken en wegen deze TV daar gekocht, waar hij echter 1199,- was, min de korting werd dat 1034. De webshop is dus nog eens 60 euro goedkoper. Echter was hij niet op voorraad en durfde de verkoper geen enkele voorspelling te doen wanneer hij ze weer binnen kreeg.

Het was in ieder geval erg opvallend hoeveel beter het beeld van de HX700 was t.o.v. van de EX500/700. Dat spiegelende scherm zorgt voor veel meer diepte in de kleuren en zwartwaardes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

NACBreda schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 11:48:
[...]
Ik begrijp je ergernis maar ik begrijp ook dat de verkopers eerst klanten helpen die voor hun neus staan in plaats van de telefoon te beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09 08:35

Xymox

Determinism rulez !

Philflow schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 13:26:
[...]

Ik begrijp je ergernis maar ik begrijp ook dat de verkopers eerst klanten helpen die voor hun neus staan in plaats van de telefoon te beantwoorden.
Wat ik niet begrijp is dat wanneer zo'n grote winkel een landelijke actie doet er geen dedicated telefonisten zijn die alleen info via telefoon afgeven.

Ik probeer nu al 2 dagen MM Rotterdam Alexandrium te bellen om de prijs van de 40EX500 te vragen. Na menukeuze blijft de telefoon over gaan en wordt na 5 minuten verbroken.

Bij MM Den Haag kreeg ik wel een keurige meneer te pakken die me wist te vertellen dat daar de 40EX500 te koop is (de actieprijs) van 664 euro. Mooie prijs waarvoor ik 'm wel wil hebben.
(er waren echter nog maar twee aanwezig, dus wanneer op dan bestellen).

/EDIT
PS
Als iemand de prijs in MM R'dam Alexandrium weet ?

[ Voor 3% gewijzigd door Xymox op 05-06-2010 13:45 ]

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NACBreda
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-07 09:56
Ik heb nu de Ex700 binnen! Ik heb alleen maar nog maar een stukje film via HDMI kunnen kijken via mijn laptop. Ziet er uiteraard heel mooi uit. Alleen doet het geluid het niet, ik krijg gewoon een monotone piep. Weet iemand hoe ik kan instellen dat ik goed geluid krijg via mijn tv, als ik mijn laptop erop aansluit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

@ NACbreda, Ik moest in de settings van mijn geluid (IDT) specifiek aangeven dat ik het geluid op de TV wilde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:14

aapelite

Do the kirby!

NACBreda schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 13:54:
Ik heb nu de Ex700 binnen! Ik heb alleen maar nog maar een stukje film via HDMI kunnen kijken via mijn laptop. Ziet er uiteraard heel mooi uit. Alleen doet het geluid het niet, ik krijg gewoon een monotone piep. Weet iemand hoe ik kan instellen dat ik goed geluid krijg via mijn tv, als ik mijn laptop erop aansluit?
Ligt dat niet eerder aan de output die je laptop geeft? Of heb je het op dezelfde manier al eens op een andere tv gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Laatst online: 01-10 11:21
Een vriend van me is bezig om de Sony KDL-40EX700 LED TV te kopen. Hij stond vandaag bij MM Rotterdam Centrum volgens verkoper waren er nog 2. Eenmaal bij de afhaal balie konden ze die 2 niet meer traceren. Prijs was overigens 840 euro ruim onder de internet prijs van minimaal 950 euro. Iemand die de voorraad/prijs weet van deze tv bij MM Alexandrium of Saturn Rotterdam?

Overigens begreep ik dat de nieuwe lichting vanaf mei 2010 geen verdere problemen zou moeten hebben. Kan iemand dat ook bevestigen? De april serie zou problemen vertonen die overigens in overleg met Sony netjes worden opgelost.

[ Voor 23% gewijzigd door funrider op 05-06-2010 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanThijs
Volgens MM Maastricht heeft de 40HX700 een wachttijd van ruim 2maand. De prijs daar is op dit ogenblik: €984.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb in MM R'dam Alex de 46HX700 besteld. Levertijd volgens de verkoper 2 tot 3 weken dus wk kijken we nog op de oude. Ik hou maar rekening met een levertijd van een maand...

Ging overigens weg met het idee de 46EX500 aan te schaffen maar ik vind het design niet erg mooi. Met name het grijs van de onderkant van de lijst doet gedateerd aan.

Snap trouwens niks van het verkoop argument rond LED (bijv vergelijking EX500 vs EX700). De LED is 3 cm dunner en zou 60 watt minder verbruiken. Die 3 cm zie ik niet op een afstand van 4 m en voor een meerprijs van 300 euro moet je ongeveer 3 jr volcontinu de tv aan hebben staan wil je die 300 euro eruit halen (300/0,2/0,06/8700 :? ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De standaard(monolith design) die met de 40NX700 is meegeleverd is toch ook een speaker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Verwijderd schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 19:10:
De standaard(monolith design) die met de 40NX700 is meegeleverd is toch ook een speaker?
Het is een metalen voet, die het geluid zou moeten versterken dat uit de speakers van de tv komt. Er komt dus geen geluid uit de metalen voet zelf. Vooral esthetisch belangrijk dus.

Ik vraag me wel af of je op een of andere manier zo'n voet zou kunnen maken voor de HX700....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffelkneer
  • Laatst online: 13-10 11:01
Kom je zo trots als een pauw met zeven staarten thuis omdat je met 10% korting de NX 700 heb gekocht vanmiddag, lees je hier en op avforum de horror over dit model.
Les voor nu en altijd: Koop nooit op uiterlijk en koop nooit zonder eerst hier op het forum te hebben gekeken.

Nu maar hopen dat er maandagochtend nog iets geregeld kan worden aangezien de tv dinsdag wordt geleverd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Buffelkneer schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 20:17:
Kom je zo trots als een pauw met zeven staarten thuis omdat je met 10% korting de NX 700 heb gekocht vanmiddag, lees je hier en op avforum de horror over dit model.
Les voor nu en altijd: Koop nooit op uiterlijk en koop nooit zonder eerst hier op het forum te hebben gekeken.

Nu maar hopen dat er maandagochtend nog iets geregeld kan worden aangezien de tv dinsdag wordt geleverd...
Niet te snel in paniek raken hoor ;). Het is echt geen waardeloze tv, sterker nog, prima zwartwaardes/BE3/opticontrast panel etc etc. Alleen sommige modellen hebben wat last van backlight bleeding. De ene NX7 meer dan de ander... ik zou het eerst eens kijken hoeveel 'last' je ervan hebt.

Design is echt wel om van te smullen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
Nou mijn EX402 aansluiten met de PC over HDMI ging niet bepaald goed. Heb er nu een DVI > HDMI kabel in zitten en dat werkt gewoon perfect raar genoeg.

[ Voor 4% gewijzigd door Motabeatz op 06-06-2010 15:16 ]

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vandaag de 40ex700 gekocht maar ik krijg ziggo via de module niet aan de praat,hij vind helemaal niks
weet iemand wat het probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjRavix
  • Laatst online: 16-02 23:25
Verwijderd schreef op zondag 06 juni 2010 @ 18:18:
ik heb vandaag de 40ex700 gekocht maar ik krijg ziggo via de module niet aan de praat,hij vind helemaal niks
weet iemand wat het probleem is?
eerst je digitale tuner instellen (Frequenties en Netnummer)
als deze goed ingesteld staat zou je gewoon NL1 (Of NL1 HD) moeten kunnen zien
daarna pas de CI+ Module er in doen
let op dat bij sony de net nummers uit 5 cijfers moeten bestaan
dit wil nog wel eens voor problemen zorgen
de truc is om als 1ste cijfer een 0 te gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helena
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-07 18:35
Heb vandaag eindelijk de knoop doorgehakt en de HX700 besteld bij MM Utrecht. Na in dit forum gelezen te hebben hoe aantrekkelijk de webshop is, was ik blij verrast om in de winkel nog minder te betalen 8) Dat wil zeggen ik heb hem daar besteld en de levering kan nog wel 4 weken duren... :'( Maar ja voor 899 (excl. verwijderingsbijdrage) is het wel een koopje!

PS moest wel 100 euro aanbetalen...

[ Voor 5% gewijzigd door Helena op 06-06-2010 20:00 . Reden: PS toegevoegd ]

Pagina: 1 ... 18 ... 42 Laatste