Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]williz schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 09:00:
[...]

Ik ben geen leverancier :) Voor zover ik weet kunnen alleen verkopers daar terecht zodat ze weten welk product ze gaan verkopen.

Kijk maar eens op http://www.sony-3d.nl/.. je kunt je inschrijven voor een demo op het hoofdkantoor van Sony. Het is weliswaar een demo voor de nieuwe 3d modellen maar ben ervan overtuigd dat de hele nieuwe 2010 line-up aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadMetal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:44
Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 09:46:
EX500 versus EX700

Als ik het goed heb, verschilt de EX700 serie enkel van de EX500 door de aanwezigheid van Edge LED?
Ik heb beide series nog niet naast elkaar kunnen bekijken, maar levert dit bij de EX700 ook een mooier beeld op, of heeft Edge LED enkel als voordeel dat de TV's dunner zijn en minder stroom verbruiken?

Groeten,
Matthias
Zie http://gathering.tweakers...message/33731136#33731136

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:41
Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 09:46:
EX500 versus EX700

Als ik het goed heb, verschilt de EX700 serie enkel van de EX500 door de aanwezigheid van Edge LED?
Ik heb beide series nog niet naast elkaar kunnen bekijken, maar levert dit bij de EX700 ook een mooier beeld op, of heeft Edge LED enkel als voordeel dat de TV's dunner zijn en minder stroom verbruiken?

Groeten,
Matthias
moeilijk over te oordelen, je kunt beter even bij een mediamarkt in de buurt gaan kijken waar de toestellen naast elkaar staan, het formaat doet er in dat geval niet zo toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williz
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-12-2020
Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:34:
[quote]williz schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 09:00:
[...]

Ik ben geen leverancier :) Voor zover ik weet kunnen alleen verkopers daar terecht zodat ze weten welk product ze gaan verkopen.

Kijk maar eens op http://www.sony-3d.nl/.. je kunt je inschrijven voor een demo op het hoofdkantoor van Sony. Het is weliswaar een demo voor de nieuwe 3d modellen maar ben ervan overtuigd dat de hele nieuwe 2010 line-up aanwezig is.
Cewl.. Thanks voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jla
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-09 14:08

jla

wil eigenlijk deze middag een lcd gaan kopen van het 32 inch formaat.. twijfel tussen de sony kdl 32ex500 en de samsung le32b650 deze schillen in prijs niet veel van elkaar.. maar kan iemand mij nog over de streep halen waarom ik nu net voor de sony moet gaan of voor de samsung?

Ik bekijk regelmatig een hd film / blue ray via mijn eminent 7080 mediaspeler en speel soms games op mijn ps3.

Alvast Bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Laatst online: 08-06 18:52
jla schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:20:
wil eigenlijk deze middag een lcd gaan kopen van het 32 inch formaat.. twijfel tussen de sony kdl 32ex500 en de samsung le32b650 deze schillen in prijs niet veel van elkaar..
ik was maanden van plan om de LE32B650 voor mn slaapkamer te kopen, todat ik een week geleden tegen de 32EX500 aanliep :) volgens mij ontlopen ze elkaar qua functionaliteit niet erg behalve dat de Sony qua internet-video wat meer te bieden heeft (DailyMotion etc). verder vind ik t design n stuk mooier/strakker.. en het menu is hetzelfde als de PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jla

jla

habermas schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:03:
[...]

ik was maanden van plan om de LE32B650 voor mn slaapkamer te kopen, todat ik een week geleden tegen de 32EX500 aanliep :) volgens mij ontlopen ze elkaar qua functionaliteit niet erg behalve dat de Sony qua internet-video wat meer te bieden heeft (DailyMotion etc). verder vind ik t design n stuk mooier/strakker.. en het menu is hetzelfde als de PS3
Nou... ik ben bijna om hoor haha! ik ga zo eens kijken in de winkel en dan zal ik er 1 meenemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een nieuwe update voor de ex402, volgens mij ook voor 500 etc. De vorige deed het niet, en nu maar hopen dat deze het wel doet :)

LINK

edit: lukt weer niet.....

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2010 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TianB
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-07 08:55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jla

jla

Ik heb vanmiddag de KDL 32EX500 gekocht.. en ik ben zeer tevreden! Super mooi beeld en het geluid is ook heel goed om aan te horen. Top toestel ik zal binnen kort een kleine review plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joker
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Joker

Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:38:
Er is een nieuwe update voor de ex402, volgens mij ook voor 500 etc. De vorige deed het niet, en nu maar hopen dat deze het wel doet :)

LINK

edit: lukt weer niet.....
Server too busy...? Al die TV's zijn zeker updates aan het downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joker
  • Niet online

Joker

Brm-G schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:03:
[...]
moeilijk over te oordelen, je kunt beter even bij een mediamarkt in de buurt gaan kijken waar de toestellen naast elkaar staan, het formaat doet er in dat geval niet zo toe.
Pas op: Verschillende formaten hebben verschillende panelen. Je doet er goed aan om de TV's in hetzelfde formaat te vergelijken en bij voorkeur in een winkel waar je de TV's in user-mode kunt zetten en settings eventueel wat kan aanpassen. In shop-mode is vergelijken erg moeilijk.

Deels door schade en schande wijzer geworden. En dan nog kun je het slecht treffen... Zie ook mijn impressies op AVForums. Ik kan het hele bericht wel quoten hier, maarreh een linkje is misschien wat handiger:

http://www.avforums.com/f...00hz-13.html#post11936818

[ Voor 23% gewijzigd door Joker op 10-04-2010 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 11:34
Tsja lijkt me dus niet echt de 300euro extra waard.. iemand al ervaring met het spiegelende scherm?
Zou ik overstappend van een Philips 100hz CRT wel veel verbetering hebben van beeldkwaliteit met deze tv of niet? Volgens mij spiegeld deze CRT ook vrij veel als ik er zo naar kijk..

[ Voor 23% gewijzigd door Pingu007 op 10-04-2010 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-11-2022
Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 12:31:
[...]

he .. daar ga ik nog eens even goed naar kijken dan :?
Ook ik kan wel wat hulp gebruiken.

Wie weet hoe ik filmbestanden kan afspelen via de USB poort op mijn nieuwe NX700? Ik heb verschillende bestanden geprobeerd maar alles wat ik zie is een leeg mapje met de naam. AVI's herkent hij niet. SRT's ook niet.

Ik weet dat de bestandsformaten gelimiteerd zijn maar AVI zou toch gewoon moeten kunnen? Misschien moet ik ergens anders zoeken en niet in de XMB onder video?

Borroz? Weet je iets meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbo
Pingu007 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 12:08:
[...]

Tsja lijkt me dus niet echt de 300euro extra waard.. iemand al ervaring met het spiegelende scherm?
Zou ik overstappend van een Philips 100hz CRT wel veel verbetering hebben van beeldkwaliteit met deze tv of niet? Volgens mij spiegeld deze CRT ook vrij veel als ik er zo naar kijk..
Het spiegelen valt mij enorm mee. Ik denk zelfs dat de glasplaat voor meer diepte in het beeld zorgt. Het ontwerp vind ik de extra investering zeker waard. Mijn NX700 staat in een zeer lichte huiskamer en ik zie bijna geen reflecties. s'Avonds en in het donker is er ook geen probleem. Wel moet je uitkijken dat je geen felle lampen aanzet op de achtergrond. het spreekt voor zich dat je die terugziet in de reflectie. Ik denk dat backlight strips een hele goede oplossing zijn als je toch verlichting wilt.

Er is wel een ander probleempje. Ik vind het paneel onacceptabel oneven verlicht. Ik begrijp dat dit van apparaat tot apparaat kan verschillen. Ik zie niet alleen in de hoeken maar ook bovenin beeld duidelijk minder heldere gedeeltes, vooral als het beeld volledig wit is.

Is er iemand met hetzelfde probleem, en is er een oplossing in de settings mogelijk? Misschien moet ik de TV maar op winkelmodus inschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbo
Joker schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 11:57:
[...]

Pas op: Verschillende formaten hebben verschillende panelen. Je doet er goed aan om de TV's in hetzelfde formaat te vergelijken en bij voorkeur in een winkel waar je de TV's in user-mode kunt zetten en settings eventueel wat kan aanpassen. In shop-mode is vergelijken erg moeilijk.

Deels door schade en schande wijzer geworden. En dan nog kun je het slecht treffen... Zie ook mijn impressies op AVForums. Ik kan het hele bericht wel quoten hier, maarreh een linkje is misschien wat handiger:

http://www.avforums.com/f...00hz-13.html#post11936818
Joker wrote:

The ugly
Screen uniformity. This is in fact my second set. I exchanged the first one, because an area of about 15cm on the left side was clearly darker than the rest and the middle was brighter. The set I have now is a lot better, but it is still slightly darker on the left (about 1/3rd of the screen), which is noticable in certain situations if you look for it. Also, some lighter areas appear in the upper corners if the TV is on for a few hours.

Dat bedoel ik dus. Zal ik hem ruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbo
Hahah.

New here, I spam the forums!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teleflubbie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 20:23
Pingu007 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 12:08:
[...].. iemand al ervaring met het spiegelende scherm?
Volgens mij spiegeld deze CRT ook vrij veel als ik er zo naar kijk..
Als het scherm uit staat spiegelt hij behoorlijk. Maar zodra hij aanstaat is dit niet meer merkbaar.
Tijdens TV kijken is het spiegelen mij eerlijk gezegd nooit opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debeer
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 18:53
Bobbo schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 15:58:
Hahah.

New here, I spam the forums!
Not for long....

debeerzietzevliegen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bobbo schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 15:45:
[...]

Ook ik kan wel wat hulp gebruiken.

Wie weet hoe ik filmbestanden kan afspelen via de USB poort op mijn nieuwe NX700? Ik heb verschillende bestanden geprobeerd maar alles wat ik zie is een leeg mapje met de naam. AVI's herkent hij niet. SRT's ook niet.

Ik weet dat de bestandsformaten gelimiteerd zijn maar AVI zou toch gewoon moeten kunnen? Misschien moet ik ergens anders zoeken en niet in de XMB onder video?

Borroz? Weet je iets meer?
ok heb de volgende file op een usb sticky gezet :

Format : AVI
Format/Info : Audio Video Interleave
File size : 350 MiB
Duration : 53mn 2s
Overall bit rate : 923 Kbps
Writing application : VirtualDubMod 1.5.10.2 (build 2542/release)
Writing library : VirtualDubMod build 2542/release

Video
ID : 0
Format : MPEG-4 Visual
Format profile : Advanced Simple@L5
Format settings, BVOP : Yes
Format settings, QPel : No
Format settings, GMC : No warppoints
Format settings, Matrix : Default (H.263)
Muxing mode : Packed bitstream
Codec ID : XVID
Codec ID/Hint : XviD
Bit rate : 758 Kbps
Width : 640 pixels
Height : 352 pixels
Display aspect ratio : 16:9
Frame rate : 23.976 fps
Resolution : 8 bits
Colorimetry : 4:2:0
Scan type : Progressive
Bits/(Pixel*Frame) : 0.140
Stream size : 287 MiB (82%)
Writing library : XviD 1.2.1 (UTC 2008-12-04)

Audio
ID : 1
Format : MPEG Audio
Format version : Version 1
Format profile : Layer 3
Mode : Joint stereo
Format_Settings_ModeExtension : MS Stereo
Codec ID : 55
Codec ID/Hint : MP3
Bit rate mode : Variable
Bit rate : 152 Kbps
Channel(s) : 2 channels
Sampling rate : 48.0 KHz
Stream size : 57.7 MiB (16%)
Alignment : Aligned on interleaves
Interleave, duration : 24 ms (0.58 video frame)
Interleave, preload duration : 444 ms
Writing library : LAME3.93
Encoding settings : -m j -V 1 -q 2 -lowpass 19.5 --vbr-new

een dexter xvidje en die werkt prima. 8)
zodra die stick in de tv zit krijg ik een melding, ga ik via menu naar video naar usb extern en zie hem zitten.

verder maak ik weinig gebruik van die usb poort optie.. via dnla of mediaplayer is makkelijker en kan meer.
ik weet ook niet of er verschil is wat dit betreft tussen de EX en de NX series.

en voor 100,- heb je een prima hd mediaplayertje .. kan er na die NX aanschaf toch ook nog wel bij 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbo
Dank borroz, dat was snel.

Ik zie de stick wel, en ook mapjes, maar geen inhoud. MediaInfo geeft voor mijn files geen uitzonderlijke read-outs.

Wel raar dat jouw file Level 5 Simple Profile is. Mijn PS3 (ook Sony :)) kan die niet spelen. Is mooi dat de TV's die wel aankunnen.

Ik ga even verder rommelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joker
  • Niet online

Joker

Bobbo schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 15:57:
[...]
Tsja, die beslissing kan ik niet voor je nemen. Ik weet niet hoe erg het is. Maar als het storend is bij normaal TV kijken, zou ik toch eens met de leverancier gaan praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbo
Dat ga ik doen. Dank voor je snelle reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kontroll
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-09 09:51
Bobbo schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 18:09:
Ik zie de stick wel, en ook mapjes, maar geen inhoud.
Belangrijk is dat je niet moet zoeken onder de folder van je externe ingang / USB,
maar wel via de folder "video", en daarbinnen naar je USB op zoek gaan.

(waarschijnlijk wist je dit al, maar even voor de zekerheid... 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kontroll
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-09 09:51
habermas schreef op woensdag 07 april 2010 @ 12:10:
[...]

ahh dat is hoopgevend :)

Ik ben al een paar keer in het menu van mn EX500 "subtitel uit" tegengekomen, maar zou niet weten waar ik ze zou moeten activeren, laat staan lettertypes selecteren..
Dat doe je gewoon via de afstandsbediening, knopje rechts van de "0" en onder de "9"
Als de srt mee op je stickje staat, begint ie mooi af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbo
Wow!

Dat is goed nieuws! Nu nog de feitelijke inhoud zien. :) Bedankt voor de tips. Dus wel gewoon onder video in de XMB. Easy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bobbo schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 15:57:
[...]

Joker wrote:

The ugly
Screen uniformity. This is in fact my second set. I exchanged the first one, because an area of about 15cm on the left side was clearly darker than the rest and the middle was brighter. The set I have now is a lot better, but it is still slightly darker on the left (about 1/3rd of the screen), which is noticable in certain situations if you look for it. Also, some lighter areas appear in the upper corners if the TV is on for a few hours.

En dit heeft mij doen besluiten om niet voor de edge leds te gaan, niet van sony, niet van samsung of ander merk. Deze flashlights en onevenheden in het beeld is voor mij niet acceptabel.

Ik kijk nu alleen naar full led backlight sets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joker
  • Niet online

Joker

Verwijderd schreef op zondag 11 april 2010 @ 08:51:
[...]
En dit heeft mij doen besluiten om niet voor de edge leds te gaan, niet van sony, niet van samsung of ander merk. Deze flashlights en onevenheden in het beeld is voor mij niet acceptabel.

Ik kijk nu alleen naar full led backlight sets.
Maar dat geeft ook geen garantie. Er kan variatie in de LEDs zitten, die onevenheden veroorzaken. En een deel van de problemen komt van de panelen zelf. Een paneel bestaat uiteindelijk uit een soort vloeistof tussen meerdere platen. Als er ergens iets knelt (bijvoorbeeld in de hoeken), dan wordt de vloeistof weggedrukt en laat het paneel meer licht door. Ook kleine variaties in productie of montage van de diverse lagen van een paneel kunnen dat veroorzaken. En hoe groter het paneel, hoe lastiger het is om dat helemaal goed te krijgen.

Een full LED backlight met local dimming zal het probleem bij donker beeld wel sterk verminderen, omdat er dan geen licht schijnt wat lichtere vlekken kan veroorzaken. Maar bij een helder beeld gaat dat niet op. En bij full LED zonder local dimming blijft het probleem ook bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbo
Kleine update voor wie het wil weten:

USB video playback op de NX700, vergeet het maar. Alleen TS, .MP4 of eventueel MPEG1. Subtitles al helemaal niet. Volgens de iManual moeten deze in een speciale map op de stick staan, maar dit is niet nodig.

Typisch want ik hoor hier ook andere berichten (over andere modellen). Ik hoop op een update, dus.

Ach. Een externe mediaplayer, streamer of gewoon een VGA kabeltje is ook leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
Bobbo schreef op zondag 11 april 2010 @ 19:55:
Kleine update voor wie het wil weten:

USB video playback op de NX700, vergeet het maar. Alleen TS, .MP4 of eventueel MPEG1. Subtitles al helemaal niet. Volgens de iManual moeten deze in een speciale map op de stick staan, maar dit is niet nodig.

Typisch want ik hoor hier ook andere berichten (over andere modellen). Ik hoop op een update, dus.

Ach. Een externe mediaplayer, streamer of gewoon een VGA kabeltje is ook leuk.
Verder wel tevreden over de NX700?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbo
Het is een fantastisch apparaat, maar ik kom dan ook van een 28" CRT. :)

Die hele internet widgets enzo, dat verveeld snel. Toch ga ik ook nog even naar de winkel om ruilen te bespreken. Voor die prijs wil ik wel een set die optimaal beeld geeft. De oneven belichting bovenin beeld vind ik onacceptabel.

Het sorteren van de digitale kanalen via een favorietenlijst is ook niet helemaal wat ik zoek. Je kan deze niet verplaatsen en bent dus gebonden aan de volgorde van je provider. Echt belangrijk is dat niet voor mij, ik kijk vooral films en wil nog wel eens games spelen.

Over lag kan ik nog niets melden want vandaag heeft de PS3 het opgegeven, blijkt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit weekend de 32EX500 en 32EX700 naast elkaar gezien in de Fnac.
Ik vond dat de EX500 een mooier beeld had, de kleuren van de EX700 waren precies te wit en hadden ook een witblauwe schijn. Misschien was dit toestel verkeerd afgesteld?
Wat me ook opviel is dat het hier om een EX500 AEP ging, enig idee wat die AEP betekent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AEP is gewoon een typeaanduiding. Veel winkels voeren de officiële benaming niet, omdat het voor verwarring zorgt zoals nu het geval is. Feitelijk moet achter elk typenummer dus nog AEP staan. AEP is enkel een bevestiging naar de consument toe dat het een Europees model betreft en er zal verder geen verschil zijn tussen een Europees model of Benelux model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de 46HX700 nog een analoge RCA audio output heeft?
Dus 2 tulpstekker die analoog met een stereoversterker verbonden kunnen worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
kontroll schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 20:47:
[...]
Dat doe je gewoon via de afstandsbediening, knopje rechts van de "0" en onder de "9"
Als de srt mee op je stickje staat, begint ie mooi af te spelen.
Dat had ik nog niet gezien, zal daar es naar kijken. Via het Options menu kan je wel subtitle opties kiezen zag ik, en dat werkte ook.
Belangrijk is dat je niet moet zoeken onder de folder van je externe ingang / USB,
maar wel via de folder "video", en daarbinnen naar je USB op zoek gaan.
Dit is belangrijk idd, heb zelf ook al een paar keer een 'lege' map gezien via USB. Gister nog even een 700Mb avi en een 1500Mb mp4 met subs succesvol afgespeeld op mn EX500, dus de mogelijkheden zijn er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar je in welke winkel (niet internetshop) op dit moment de 40EX700 kan kopen? Woon in Rotterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds het weekend ook eigenaar van de 32EX500, wat ik raar vind is dat de tv niet beschikt over een hardwarematige aan/uitknop, de tv blijft altijd standby... In de handleiding staat zelfs dat wanneer de tv langduring uit moet/blijft, je het beste de stekker van de stroom kan halen. Beetje vreemd, niet? :S Want nu brandt er dus constant een LED, wat irritant kan zijn.

Voor de rest niets aan te merken op de tv. In combinatie met de PS3 heb ik nog niet zo heel veel gemerkt van input lag, als Motionflow uit staat merk ik er iig niets van. Met Motionflow aan is het wel merkbaar. Ik speel op dit moment aardig wat Uncharted 2 online en als het dus uit staat ervaar ik geen verschil met hoe ik voorheen speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:13
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:21:
Weet iemand waar je in welke winkel (niet internetshop) op dit moment de 40EX700 kan kopen? Woon in Rotterdam.
Harense Smid (in Breda) :Y

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelg1970
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-03-2023
oeps

[ Voor 97% gewijzigd door michelg1970 op 12-04-2010 17:59 . Reden: Verkeerde quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelg1970
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:21:
Bij Correct!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
Bobbo schreef op zondag 11 april 2010 @ 20:22:
Het sorteren van de digitale kanalen via een favorietenlijst is ook niet helemaal wat ik zoek. Je kan deze niet verplaatsen en bent dus gebonden aan de volgorde van je provider. Echt belangrijk is dat niet voor mij, ik kijk vooral films en wil nog wel eens games spelen.
Dit was dacht ik bij de vorige modellen ook al zo, best irritant. Of heeft dit meer met de CI+ module te maken ?

Maar kun je wel de kanalen die je niet wilt hebben er tussenuit halen ?
Dus stel volgorde provider: ned1, ned2, ned3, brt1, brt2, rtl4, sbs6
Kun je daar van maken: ned1, ned2, ned3, rtl4, sbs6

Zodat brt1, brt2 o.a. dus bij zappen worden overgeslagen.
En worden de kanaalnummers dan wel opvolgend (in dit geval 1,2,3,4,5) of krijg je dezelfde kanaalnummers zoals Ziggo deze heeft toegekend?

Staat er ergens in de handleiding hoe dat werkt zodat ik dat eens op kan zoeken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbo
Ik heb het Ziggo basispakket Z1 (als dat nog zo heet:

Je kan de digitale lijst sorteren en favorieten aanmaken. Je favorietenlijst kun je helaas niet sorteren. Er zijn vier favorieten lijsten.

Het sorteren van de digitale programmalijst duurt erg lang en is een onhandig proces maar zorgt er wel voor dat de programma's in je favorietenlijsten daarna in dezelfde volgorde komen te staan.

Verder geeft de televisie de optie om programmaplaatsen die niet zijn gevuld te verwijderen, maar dit werkte niet bij mij. Ik denk dat ziggo dit dus niet ondersteunt. Dit heeft wellicht te maken met wijzigingen die ze wel eens willen doorvoeren en de CI+ opties voor extra betaalde content.

Wat je krijgt na de netwerkscan zijn dus een aantal honderd posities waarvan de zenders vreemd zijn ingedeeld en nogal zijn verspreid. Zo staat het zenderoverzicht en het fraaie ziggokanaal midden tussen de nederlandse zenders. Voor zappen is deze indeling niet erg okee, volgens mij.

Wat wel okee is, is dat je digitale gids standaard gebruik maakt van je favorietenlijst. Deze gebruik ik dus om te zappen.

Was dit duidelijk genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
Krijg volgende week 40NX700W binnen!
Zal een verademing zijn na mijn 7 jaar oude Philips CRT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2007
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-09 06:21
Bobbo schreef op zondag 11 april 2010 @ 20:22:
Het is een fantastisch apparaat, maar ik kom dan ook van een 28" CRT. :)

Die hele internet widgets enzo, dat verveeld snel. Toch ga ik ook nog even naar de winkel om ruilen te bespreken. Voor die prijs wil ik wel een set die optimaal beeld geeft. De oneven belichting bovenin beeld vind ik onacceptabel.

Over lag kan ik nog niets melden want vandaag heeft de PS3 het opgegeven, blijkt :(
Op mijn EX500 kan ik de zenders wel in de door mij gewenste volgorde zetten. Zou me niets vrebazen als dat bij jou op dezelfde manier gaat:
Menu>instellingen>digitaal setup (analoge instellingen)>digitale programmasortering (programma’s sorteren)>te verplaatsen zender aanklikken (+)>met pijltjesknop naar rechts brengen>met pijltjesknop naar boven/beneden verplaatsen naar gewenste positie>op bevestigen (+) klikken en voila!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Iemand al ervaring met CI+ module icm Caiway provider?
Ik neem aan dat het geen probleem is.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Ik ben mij pa beetje aan het helpen met de keuze voor de tv bij ons thuis. Had zo mijn twijfels tussen de 40HX700, 40Z5500 en 40EX700. De HX700 is zo goed als afgevallen; in onze lichte woonkamer spiegelt het waarschijnlijk teveel en het design bevalt verder ook niet zo. De Z5500 heeft wel voorkeur qua design (smalle bezel), plus dat die 200Hz heeft. Echter is dit model er bijna uit en dus slecht verkrijgbaar, bovendien redelijk prijzig t.o.v. de HX700 die hetzelfde bied. En ik lees er ook wat backlightbleeding verhalen over. Als die nou in de uitverkoop gaat dan zou het misschien nog de moeite waard zijn.

Blijft eigenlijk alleen de 40EX700 nog over. Ik heb toch het idee dat de 100Hz tov 200Hz niet zoveel uit haalt, of heeft iemand andere ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbo
Ruud2007 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:52:
[...]

Op mijn EX500 kan ik de zenders wel in de door mij gewenste volgorde zetten. Zou me niets vrebazen als dat bij jou op dezelfde manier gaat:
Klopt. Dus niet via de favorietenlijst. Onhandig hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
ik heb inderdaad ook een tijdje moeten zoeken voor ik deze optie gevonden had. Maar als je het eenmaal weet werkt het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het tegenwoordig met de afhandeling van de garantie bij Sony? Ik kom zelf uit de elektronica en destijds (10 jaar geleden) had Sony een slechte naam met het afhandelen er van, dure onderdelen, onnodige reparaties, lange wachttijden. Ik overweeg de KDL-32EX500 te kopen maar afgaande op de jubel verhalen over de service van Samsung twijfel ik nog een klein beetje. Samsung is betreft vormgeving mij veel te 'aziatisch', beeld vind ik ook minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
Brm-G schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 18:26:
ik heb inderdaad ook een tijdje moeten zoeken voor ik deze optie gevonden had. Maar als je het eenmaal weet werkt het prima.
Nog even voor de zekerheid:
Kan ik dus ongeacht de volgorde van Ziggo bijv de volgende zendervolgorde aan maken voor de digitale (CI+) zenders ?
Bijv: 1= ned1, 2=sbs6, 3=ned2, 4=bbc1 etc.
En dus kanaal omhoog en omlaag (zappen) loopt dan door bovenstaande lijst heen ?

Ik heb dus ook basispakket en wil niet al die vergrendelde zenders zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
ik heb zelf alleen RTL 8 gewisseld met veronica de rest staat nog hetzelfde bij mij. Ik zou zeggen probeer het gewoon uit, je kunt altijd terug zetten toch? maar volgens mij moet het zo werken zoals je zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iasix
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-09 09:39
40NX700 nu 1299 bij Redcoon (: Ga hem daar bestellen.
http://www.redcoon.nl/ind...d/15028/refId/kieskeurig/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2007
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-09 06:21
jobr schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 19:12:
[...]

Nog even voor de zekerheid:
Kan ik dus ongeacht de volgorde van Ziggo bijv de volgende zendervolgorde aan maken voor de digitale (CI+) zenders ?
Bijv: 1= ned1, 2=sbs6, 3=ned2, 4=bbc1 etc.
En dus kanaal omhoog en omlaag (zappen) loopt dan door bovenstaande lijst heen ?

Ik heb dus ook basispakket en wil niet al die vergrendelde zenders zien.
Ja, als je de instructies volgt die ik paar posts hierboven geplaatst heb kun je alles in de door jou gewenste volgorde zetten en zo de eerste plmin 60 zenders uit het basispakket op de eerste posities plaatsen. Wel een uurtje werk, dus het is niet te hopen dat Ziggo wijzigingen in het pakket aanbrengt, want dan moet er misschien weer een scan volgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeahbaby
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:34
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 18:59:
Hoe zit het tegenwoordig met de afhandeling van de garantie bij Sony? Ik kom zelf uit de elektronica en destijds (10 jaar geleden) had Sony een slechte naam met het afhandelen er van, dure onderdelen, onnodige reparaties, lange wachttijden. Ik overweeg de KDL-32EX500 te kopen maar afgaande op de jubel verhalen over de service van Samsung twijfel ik nog een klein beetje. Samsung is betreft vormgeving mij veel te 'aziatisch', beeld vind ik ook minder.
yeahbaby schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 15:29:
Helaas heeft mijn 40EX500 gisteravond de geest gegeven. Hij reageert nog wel op de AB (lampje gaat van rood naar groen en vice versa), maar het beeld blijft zwart. Geen Sony logo, wel knippert om de ca. 5 min. het standby lampje even. En na 10-20 minuten merk ik dat de backlight aan is. Stekker eruit/erin, niks helpt.

Heb de TV nu 2,5 week en plasma-discounter.nl wil hem niet meer omruilen. Wacht nu op reactie van reparatiebedrijf van Sony voor een afspraak.
Even even update: Sony werkt met een aantal reparatiebedrijven en op basis van woonplaats krijg je een bedrijf toegewezen. De mijne is FRS Benelux. Op 8 april is er een monteur langsgeweest. Vermoedelijk heeft de Ziggo CI+ module een update gedaan, maar is dat niet goed gegaan, waardoor de firmware van TV vernaggeld is. :( Volgens de monteur een probleem dat ook voorkwam in de vorige serie. In die serie werd dat meestal met een software-update weer rechtgezet, echter dat lukte bij mij (nog) niet. TV is meegenomen voor een nieuwe plaat. De TV is inmiddels gerepareerd en donderdag 15-4 krijg ik hem weer terug. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadMetal
Sinds zaterdag heb ik de 32EX500. Ik twijfelde eerst tussen 37 en 32 inch, maar het is toch 32 inch geworden in verband met het minder goede paneel in de 37 inch. Hij bevalt uitstekend en omdat ik van 66cm af kwam is 82cm een mooie verbetering en heb ik op dit moment geen behoefte aan een groter scherm. Hierbij wat ervaringen in detail:

Beeld:
Het beeld is erg mooi. Ik kwam af van een ouderwetse tv met beeldbuis, volledig vlak scherm van Sony, destijds een van de betere, maar dit is toch weer een duidelijke vooruitgang (uiteraard vooral bij HD-materiaal). Verder vind ik het erg prettig dat het scherm zelf mat is, ik heb veel minder last van reflecties en zie mezelf niet meer 'in beeld zitten'.

Ik heb de beeldinstellingen nog op de standaardinstellingen staan. In vergelijking met mijn oude tv zijn de donkere scenes donkerder, maar zijn de lichte delen in die scene's nog wel goed zichtbaar. Ik twijfel hierdoor een beetje of er nu dus sprake is van een realistischer beeld in donkere scene's of dat de tv juist te donker staat afgesteld. Met andere woorden: de delen die je nu niet meer kan zien in donkere scene's: heeft de regisseur dat zo bedoeld, of staat de tv te donker afgesteld? Hoe kom je daar achter?

Geluid:
Het geluid is redelijk: prima voor normaal televisiekijken (met voornamelijk spraak), maar voor films gebruik ik een 2.1 set.

CI+ en zapsnelheid:
Het is al meerdere keren gezegd: zappen is behoorlijk traag (ik gebruik CI+). Ik vind dat niet enorm erg want ik zap weinig, maar het is wel onhandig.

Aan de andere kant vind ik CI+ heerlijk werken. Eindelijk niet meer die beroerde afstandsbediening van mijn decoder nodig.

Ik heb het ingesteld volgens deze tips van Schizo007nl:
Stappen:
1. Digitale automatische afstemming
2. Kabel
3. Netwerk frequentie invullen
4. Netwerk ID invullen
5. Services zoeken
6. Klaar met zoeken --> TV uit
7. Na 1 minuut TV aan
8. CI+ CAM met smartcard erin
9. Authenticatie start
10. Klaar
Een extra opmerking hierover: bij stap 9 startte inderdaad de authenticatie, maar daarbij wilde de televisie nógmaals alle zenders gaan zoeken, terwijl hij dat vlak daarvoor al gedaan had. Er is dan echter ook de mogelijkheid om dat over te slaan en dat heb ik gedaan, wat geen problemen heeft opgeleverd. Alles werkt uitstekend (Neotion cam).

Overig:
- In de winkel was mij verteld dat er ook een fysieke aan/uit-schakelaar op zit maar dat blijkt niet het geval te zijn. Je ziet dus permanent een rood stand-by lampje branden als de tv uit staat, maar dat stoort mij niet. Volgens de specs is het stand-by verbruik slechts 0,2 watt, wat zeer meevalt.

- De glimmende rand en voet zijn gevoelig voor stof, bah. Persoonlijk zou ik die matte rand onderaan wel helemaal rondom de televisie willen hebben.

- De tijd om op te starten en de algehele snelheid van menu's en dergelijke valt tegen.

- De afstandsbediening is vrij groot en bevat m.i. teveel knoppen.

- De menu's zijn goed te begrijpen en er zijn handige functionaliteiten om bijvoorbeeld op bepaalde zenders een pincode te zetten en om externe ingangen een duidelijke naam (bijv: Mediacenter) te geven in plaats van 'HDMI1'.

- Ik zoek nog naar een makkelijkere methode om de digitale radiozenders te bereiken, ik vrees dat die er niet is. Je kan niet makkelijk switchen tussen tv en radio, maar je moet eerst alle tv-zenders voorbij scrollen om bij de radiozenders uit te komen. Mocht iemand een tip hebben, graag.

Tenslotte: al met al ben ik zeer blij met deze aankoop, voornamelijk omdat ik nu mijn mediacenter kan aansluiten (XBMC). Zoals beschreven zijn er absoluut wel wat minpunten, maar het beeld maakt veel goed. Gamen doe ik overigens niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
vraagje over de DLNA functie:

als ik een NAS (DS110j) met onderstaande specs via de EX500 benader, betekent dit dat ik dan wél de .mkv's kan afspelen, of ben ik alsnog afhankelijk van de (redelijk beperkte) DLNA-functionaliteiten van de EX500?

Ondersteuning LNA/UPnP-mediaserver DS110j:

* DLNA Certified
* Videoformaat: 3GP, 3G2, ASF, AVI, DAT, DivX, DVR-MS, ISO, M2T, M2TS, M4V, MKV, MP4, MPEG1, MPEG2, MPEG4, MTS, MOV, QT, SWF, TP, TRP, TS, VOB, WMV, XviD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbo
- Ik zoek nog naar een makkelijkere methode om de digitale radiozenders te bereiken, ik vrees dat die er niet is. Je kan niet makkelijk switchen tussen tv en radio, maar je moet eerst alle tv-zenders voorbij scrollen om bij de radiozenders uit te komen. Mocht iemand een tip hebben, graag.
Dat kan eenvoudig door alle zenders in een favorietenlijst te plaatsen, bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeadMetal schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:00:
Het geluid is redelijk: prima voor normaal televisiekijken (met voornamelijk spraak), maar voor films gebruik ik een 2.1 set.
Hey,
Heb je een 2.1 set van Sony? Ik denk er zelf ook aan om de 32EX500 te kopen maar dan meteen met een 2.1 set (eventueel met ingebouwde Blu-ray speler). Maar Sony heeft precies niet zoveel 2.1 sets, ik heb de indruk dat ze ook duurder zijn dan andere merken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
habermas schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:10:
vraagje over de DLNA functie:

als ik een NAS (DS110j) met onderstaande specs via de EX500 benader, betekent dit dat ik dan wél de .mkv's kan afspelen, of ben ik alsnog afhankelijk van de (redelijk beperkte) DLNA-functionaliteiten van de EX500?

Ondersteuning LNA/UPnP-mediaserver DS110j:

* DLNA Certified
* Videoformaat: 3GP, 3G2, ASF, AVI, DAT, DivX, DVR-MS, ISO, M2T, M2TS, M4V, MKV, MP4, MPEG1, MPEG2, MPEG4, MTS, MOV, QT, SWF, TP, TRP, TS, VOB, WMV, XviD
Dat lijkt me wel, al hoor ik ook verhalen over bestanden die (ondanks het goede formaat) niet afgespeeld kunnen worden. Het blijft wellicht dus een gok, aan de andere kant heb je voor 80 euro een mediaspeler die het zeker wel kan en ook een stuk meer functies biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadMetal
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:15:
[...]
Heb je een 2.1 set van Sony? Ik denk er zelf ook aan om de 32EX500 te kopen maar dan meteen met een 2.1 set (eventueel met ingebouwde Blu-ray speler). Maar Sony heeft precies niet zoveel 2.1 sets, ik heb de indruk dat ze ook duurder zijn dan andere merken?
Nee, een Logitech Z-2300 direct aangesloten op m'n mediacenter-pc (die ik gebruik om films af te spelen). Voor het normale tv-kijken blijf ik met deze setup dus aangewezen op de speakers van de tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik koop daar ook bijna alles.. prima geregeld daar 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sind 2 weken een Sony BRAVIA KDL40HX700 in huis, een prachtige tv maar ik vind de uitwisselings mogelijkheden met mijn pc wat tegen vallen.
Ik ben al 2 weken aan het proberen om mijn pc aan de tv te koppelen, ik heb van alles geprobeerd:

Om films te kijken via DLNA: ik heb hiervoor ook een UWA-BR100 (draadloze USB LAN-adapter)
Met PS3 Media Server en Monkey media en wmp , alles wordt wel herkend en ik kan een paar films (vts mappen van dvd's) bekijken maar avi en divx werken niet op deze manier, hij laar de mappen wel zien maar geen inhoud.
Ik kan trouwens wel via WMP wel de avi en divx bestanden zien en die kan ik ook afspelen maar dan is de kwaliteit heel slecht, en dan bedoel ik dus niet om aan te zien.

Het liefste wil ik mijn tv weer rechtstreeks op mijn computer aansluiten op mijn vorige sony bravia 66 cm tv zat een svideo aansluiting en op mijn pc een svideo tv out maar die zit op deze nieuwe tv niet.
Heeft iemand al ervaring met een aansluiting via een dvi-hdmi kabel (ik heb dan wel kabel van ± 15 meter nodig)
Of met de vga aansluiting op de HX700, ik moet dan wel van dvi naar vga over dezelfde afstand.
Iemand een andere oplossing ?

gr erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charleybaak
  • Laatst online: 17-08-2022
Heb vorige week een 40EX500 gekocht.
Heb mijn Cisco PVR van Ziggo aangesloten via HDMI.
Ben behoorlijk wat met de instellingen van zowel de TV als de PVR aan het stoeien geweest om geluid op mijn tv te krijgen.
Ik kreeg namelijk in eerste instantie een melding op het scherm: "Audio signaal wordt niet ondersteund, Controleer output" of iets dergelijks.
Na veel dingen uitproberen (output van PVR naar stereo gezet bijvoorbeeld) is de melding nu weg.
Lukt me nu alleen om bij de HD-kanalen audio te krijgen, maar alleen door een tweede audiokanaal te kiezen op de PVR. De standaardkanalen hebben helaas geen tweede audiokanaal en hier blijft het dus gewoon stil.
Het is dat ik alles heb aangeloten aan mijn receiver, anders zou ik nu geen geluid hebben op de tv....

Iemand van jullie die hier ook mee te maken heeft en wellicht een oplossing hiervoor heeft gevonden?

Op internet heel veel meldingen tegengekomen van mensen die dezelfde audio error-melding hebben gekregen op hun tv. Helaas weinig/geen oplossingen. In ieder geval geen oplossing die bij mij werkt. Vind overigens dat de handleiding die bij de TV zat maar erg summier informatie biedt, net als de iManual op de tv zelf.

Verder heel tevreden met de tv hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BradKing
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 21:32
Heb em zelf ook, gebruik een ps3 en psm om alles te kijken, dus:

pc -- psm --wifi --> ps3 -- hdmi --> versterker -- hdmi --> hx700

Gaat lekker, maar sommige dingen vind ie wat zwaar om via wifi te doen, waarschijnlijk wil je gewoon gaan voor een dvi --> hdmi kabel. Ik zou zeker niet gaan voor de vga, waarschijnlijk kan de tv dan niet echt fijne resoluties weergeven (maar het ligt ook aan je pc natuurlijk, als die 1080p afspelen zowieso niet fijn vind is het weer een optie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakwortel
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:29
Een media speler,(ook een Xbox360 of PS3) over een gigabit netwerk is waarschijnlijk het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
Staat nu op 1399,- dus hoop voor je dat je hem al hebt besteld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iasix
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-09 09:39
Heb met ze gemaild:

Ik:

Beste heer/mevrouw,

Graag zou ik van u vernemen of de Sony 40NX700 (http://www.redcoon.nl/ind...d/15028/Sony_KDL_40NX700/ ) wordt geleverd met zowel de bijbehorende metalen voet als de standaard voet. Is het een Nederlands model? Ook wilde ik u vragen hoe dat moet als ik problemen zou ondervinden met deze televisie. Moet ik hem opsturen voor garantiekwesties? Dan als laatste vraag wilde ik graag weten of het wel veilig is om zo een stuk electronica per post te laten overkomen. Zou de TV niet beschadigd kunnen raken?

Groet,
VerbalForce

Zij:
Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Dit artikel is een Europees model.
Deze modellen zijn bestemd voor de Europese markt en zijn dus ook
geschikt voor de Nederlandse markt. De producten zijn 100% identiek aan
de zogenaamde Nederlandse modellen met uitzondering van de handleiding.
De handleiding wordt geleverd in het Engels en/of Duits.
Vaak zijn deze modellen voordeliger dan de Nederlandse modellen.
Wij kunnen in deze dus ook geen Nederlandse handleiding leveren.
U kunt deze wellicht wel downloaden via internet.

Service aan huis
Als u hier klikt, kunt u online uw reparatie voor uw breedbeeld televisies (28, 32 en 36 inch), LCD televisies van 27 inch en groter, projectie- of plasma televisies registreren. Dit geldt voor reparaties die zowel binnen als buiten de garantietermijn vallen.

Consumenten Informatie Center van Sony:
Tel.: 020-6581888

Het gewenste artikel wordt tevens enkel en alleen met standaard voet geleverd.

Meer hierover vindt u via de volgende link:
http://www.redcoon.nl/ind...ecenter.reparatieservice/
Door op de beginletter van het merk van uw keuze te klikken, kunt u meer
informatie opvragen.

Als u nog verdere vragen heeft kunt u ons via de Service Hotline
bereiken.
Tevens kunt u gebruik maken van de Online Chat of reageren op deze
e-mail.
Hier staan onze medewerkers u graag te woord!

Geen NL model dus. En ook niet de mooie voet erbij. Misschien vandaar de prijs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aan de wand is toch veel mooier ;)

Ik zie nu hier in spanje de 52EX700 bij de online shops staan, maar ik vraag me af of deze 52'' ook die donkere vlekken ( ongelijke belichting ) heeft bij lichte beelden zoals de 40''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 09:25
Weet iemand van jullie of het mogelijk is om de default input van de Sony Bravia hx700 op bv. HDMI1 te zetten (dus als je je TV aanzet, hij standaard op HDMI1 staat)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 06:45:
aan de wand is toch veel mooier ;)

Ik zie nu hier in spanje de 52EX700 bij de online shops staan, maar ik vraag me af of deze 52'' ook die donkere vlekken ( ongelijke belichting ) heeft bij lichte beelden zoals de 40''
Merk jij ook dat alle TV's duurder zijn in Spanje?

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iron_mike010 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 09:36:
[...]

Merk jij ook dat alle TV's duurder zijn in Spanje?
Yep op sony officiële webpage zie je 100 euro verschil tussen sony nl en spanje maar koop meestal bij electroprecio want die hebben nog een beetje goede prijzen en die vertrouw ik 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 10:01:
[...]

Yep op sony officiële webpage zie je 100 euro verschil tussen sony nl en spanje maar koop meestal bij electroprecio want die hebben nog een beetje goede prijzen en die vertrouw ik 100%.
Ik zal daar ook eens kijken :) Ik koop nu af en toe weleens bij Vaikun, maar zij hebben niet een al te groot assortiment.

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:00
Heeft iemand al zijn tv kunnen update naar de nieuwste firmware?
http://support.sony-europ...-37EX402&f=FW_BraviaM8052

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Voor de EX402 werkt dat updaten in elk geval niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Aghanim schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:19:
Bij mijn EX402 dus ook niet, zal vanavond nog eens met een ander stickie proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
De melding dat de firmware niet nieuwer is dan de bestaande? Ondanks dat de Sony website dit wel impliceert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aghanim schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:19:
ik heb vandaag een update gedownload en geinstalleerd (eindelijk). Deze keer deed ie het wel dus. Voor mijn 37ex402.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Yellow]
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Whoohoo, ik heb een 32ex500 gekocht. Knoop doorgehakt eindelijk :).

Geweldig, prachtig toestel! Gebouwd om een eeuw mee te gaan. Heb hem met een Newstar FPMA-W110 beugel aan de muur gehangen. Ik heb de beugel wit gespoten en met de bijgeleverde afstandsbusjes kun je de TV onder een hoek van ±30 graden schuin tegen de wand hangen. Dat is niet de officiële manier maar werkt perfect en levert je een beugel op die ook vanaf de zijkant mooi oogt. En dat voor 24 euro! Omdat we vanuit bed kijken wilde ik mijn TV per se op een hoogte van 1m25 hangen (gemeten van vloer tot onderkant). Ik heb even getest en bij deze TV is het te doen om hem dan recht tegen de muur te hangen, maar het beeld oogt toch nét effe wat mooier nu hij schuin hangt.

Nu nog een mooie kabelgoot en het is klaar. Iemand sjieke gootjes gevonden die ook nog eens 1m20 lang zijn?

Na alle twijfel over de achteruitgang in beeldkwaliteit t.o.v. een ouderwetse beeldbuis kan ik alleen maar zeggen dat het me meevalt in positieve zin. En dat de winkels zich ongelooflijk moeten schamen dat ze dát durven te laten zien. Ik had hierdoor bijna willen wachten op LaserTV...

Okee, beweging ziet er op een CRT net even wat mooier uit en de kleuren in sommige programma/films zien er soms te digitaal uit, vooral het groen, maar in doorsnee is het een mooi plaatje. Scherpte is uiteraard fantastisch.

Ik heb de TV aangesloten met goede coax kabel van in totaal zo'n 20m en met een Ziggo CI+ CAM. Dat werkte probleemloos. Eerst zenders zoeken, smartcard in de CAM, CAM erin, et voila, 60 digitale zenders.

Wat ik wel af en toe zie (±1 keer per avond) is dat er vreemd gekleurde blokken over heel het scherm komen die na een seconde of 5 weer weggaan. Vaak krijg ik dan ook nog eerst een melding te zien dat het station niet gedecodeerd kan worden voordat het beeld weer hersteld. Als ik in het status scherm kijk zie ik altijd 100% signaal kwaliteit. Iemand een oplossiing hiervoor?

Pluspunten:
  • Bouwkwaliteit
  • Mooi beeld. Vooral films in cinema mode zijn erg mooi.
  • Mooi geluid.
  • Nog geen artefacten kunnen bespeuren, zelfs niet met MotionFlow op High. (Philips: leer hier van! Koop het, leen het, jat het, whatevah maar doe het. Misschien dat je dan nog een huiskamer TV aan me kunt slijten)
  • Mooier beeld dan Samsung 32B7000. Meer kleurdiepte. Natuurlijkere kleuren. Over het verschil in geluidskwaliteit praten we niet eens.
  • SD van Digitale TV is zeer goed.
  • Digitale HD van Ned 1-2-3, Discovery en Film1 HD is bijzonder goed.
  • Automatische volumeregeling. Eigenlijk geen last meer van zender die te hard staan of tetterende reclames.
  • De mooiste van allemaal: Idle Timer. Hiermee schakelt de TV zichzelf uit als je een tijdje niet aan de knoppen zit. Instelbaar van 1 tot 4 uur geloof ik. Fan-tas-tisch. Nooit meer midden in de nacht wakker worden omdat je per ongeluk de TV niet op sleeptimer had gezet.
Minpunten:
  • Zappen is niet echt snel. 3 a 4 seconden.
  • Philips heeft een knop waarmee je heel makkelijk naar de vorige zender terugkunt. En dus met 1 knop tussen 2 zender heen en weer kunt blijven gaan. Ideaal om reclames te ontwijken. Op deze Sony heb ik alleen nog 'recently viewed' gevonden dat er een beetje op lijkt maar is veel te omslachtig en te traag.
  • Je kunt geen digitale zender verwijderen uit de lijst
  • Sorteren kan. Kost je een week dankzij de grandioze snelheid waarmee je dat kunt doen. Ernstiger is dat ik de volgende dag alleen nog Ned 1 kon kijken, de rest was ineens gecodeerd?!? Opnieuw de zenders installeren loste dit probleem wel weer op. Maar ja, nu zit ik dus vast aan die onhandige indeling van Ziggo.
  • Soms te 'digitale' kleuren afhankelijk van beeldmateriaal
  • Beweging komt toch minder goed uit de verf als ik het vergelijk met CRT. Je ziet soms toch een hele lichte waas. MotionFlow helpt iets maar is me te plastic.
  • Geen uit knop. Staat dus altijd in standby (met bijbehorend lampje). Maar goed, 0,2watt in 24/7 verbruikt ongeveer 2kWh oftewel €0,36 op jaarbasis. De echt groenen kunnen natuurlijk altijd nog een schakelaar in het snoer knutselen.
Ik heb deze TV ook gekocht omdat hij DivXjes af kan spelen. Helaas kan dat alleen via DLNA dus ben ik daar volop mee aan de slag gegaan. Waarom fabrikanten niet gewoon samba implementeren is me nog steeds een raadsel en irriteert me ook. Maar goed, DLNA dus.

Makkelijk kan ik DLNA niet echt noemen, het is wel mooi dat het kan transcoderen (als het werkt). Ik heb een hele rits aan servers geprobeerd op mijn Ubuntu 8.04 LTS server. Uiteindelijk maar de PMS 1.20 vanuit source gecompileerd om het goed werkend te krijgen.
  • minidlna. werkt meteen, wordt meteen herkend. Kon alleen MPEG2 filmpjes afspelen in een MPEG container. Je kunt voor/achteruit spoelen.
  • Twonky. Diverse versies geprobeerd maar werken geen van allen. Server wordt wel herkend maar alle mappen zijn en blijven leeg.
  • Mediatomb. Server wordt herkend en je kunt de file namen zien, maar ook hier geen enkel filmpje dat afgespeeld kan worden.
  • PS3 Media Server (PMS). Alle versies ouder dan 1.20 werken *niet*, nooit. Je moet namelijk een config file aanpassen en die config files bestaan pas sinds 1.20...Verder werkt het wel aardig. Soms kun je vooruit en achteruit spoelen, soms ook niet. Alle DivX (of Xvid natuurlijk) zijn af te spelen zolang ze MP3 geluid hebben. AC3 werkt niet terwijl dat wel zou moeten. Moet nog veel met de instellingen spelen wil ik alles transcoded af kunnen spelen denk ik zo. Ondertitels (.srt) werken, maar de naam moet echt exact hetzelfde als de film zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door [Yellow] op 16-04-2010 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Aghanim schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:11:
De melding dat de firmware niet nieuwer is dan de bestaande? Ondanks dat de Sony website dit wel impliceert?
Gisteren de nieuwste firmware geinstalleerd:
Over deze upgrade (14/04/2010)

Dit bestand werkt de firmware van uw televisietoestel bij naar versie M8.512 en biedt de volgende voordelen:

* Deze firmware-update optimaliseert de prestaties van het systeem en verbetert de ontvangst van bepaalde regionale diensten.
* Digitale kabeltelevisie- en radiodiensten worden afzonderlijk weergegeven.

Om de upgrade van de firmware te activeren, moeten klanten met een kabelverbinding de TV opnieuw installeren door Auto Start-up Start uit te voeren.
Televisie na upgraden naar fabrieksinstellingen terug gezet. Zenders opgespoord. Alles gevonden. TV uit. Na een minuutje de TV weer aangezet. Cam module erin.

Krijg na een korte andere melding weer steevast een " E106-9 dit programma is tijdelijk niet beschikbaar" Ik kan hem gelukkig met het cam erin/eruit truckje na 3-4 pogingen wel aan de praat krijgen maar het werkt nog niet zoals het moet.

Heeft iemand een EX402 model met ziggo aan de praat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
goeie review yellow..

heb zelf ook een tijdje zitten dubben hoe hoog ik mijn 32EX500 in de slaapkamer wilde hebben hangen, denk dat ik ook zo rond de 1.25m zit.

blokken of 'niet gecodeerd' meldingen ben ik nog niet tegengekomen, lijkt me een probleempje van Ziggo/digi tv. Ik kijk in mn slaapkamer analoog (UPC he) en daar is het beeld zelfs kraakhelder..

Automatische volumeregeling was me nog niet opgevallen. Divx afspelen kan behalve via DLNA ook via USB natuurlijk, voor mij toch nog de makkelijkste oplossing. Wat ik me dus wel afvraag is of de mate van decoderen/kwaliteit aan de verzendende DLNA server ligt, of aan de Bravia. Ik heb wat 720p mp4's gestreamd van Windows Media Player naar de Bravia, maar dat was een beroerde kwaliteit. (zelfde film via USB was kraakhelder). Ik hoop dat mijn toekomstige Synology dat beter doet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enrico670
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-09 19:08
Appie Heijn schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 08:35:
[...]

Gisteren de nieuwste firmware geinstalleerd:

[...]

Heeft iemand een EX402 model met ziggo aan de praat?
Yep.

Ik heb het volgende gedaan:
1. Selecteer digitale tv installatie
2. Codes invoeren adv je postcode
3. Zoeken -> veel kanalen vinden
4. Als het goed is kan je dan enkel NED 1 HD zien, de rest is gecodeerd.
5. TV uit zetten
6. Kaart in CAM -> CAM in tv
7. TV aan
8. De 6 Authenticatie stappen gaan automatisch lopen
9 Done.

Op deze manier ging het in 1x goed, geen problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- De menu's zijn goed te begrijpen en er zijn handige functionaliteiten om bijvoorbeeld op bepaalde zenders een pincode te zetten en om externe ingangen een duidelijke naam (bijv: Mediacenter) te geven in plaats van 'HDMI1'.
Waar heb je deze optie gevonden? Heb echt alle menu's doorzocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
enrico670 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 11:09:
[...]

Yep.

Ik heb het volgende gedaan:
1. Selecteer digitale tv installatie
2. Codes invoeren adv je postcode
3. Zoeken -> veel kanalen vinden
4. Als het goed is kan je dan enkel NED 1 HD zien, de rest is gecodeerd.
5. TV uit zetten
6. Kaart in CAM -> CAM in tv
7. TV aan
8. De 6 Authenticatie stappen gaan automatisch lopen
9 Done.

Op deze manier ging het in 1x goed, geen problemen mee gehad.
Thanks voor de uitleg. Ben nu even niet thuis om het te testen. Na stap 7 staat mijn tv doodleuk NED1 HD af te spelen, voorzover ik mij kan herinneren hoeft ie geen authenticatie uit te voeren voor deze zender(niet gecodeerd).

Maar als ik het goed begrijp doet ie het bij jou dus wel op die manier. Jou tv gaat na stap 7 dus ook op NED1 HD staan? In welk gebied zit je trouwens ik zit in het voormalige casema gebied en gebruik de 372.000 frequentie icm met de (0)5555 toegangscode. Misschien dat dat nog verschil maakt. Indien dit inderdaad verschilt dan kan ik Ziggo misschien toch nog tot actie bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teleflubbie
Zojuist mijn NX700 weer teruggebracht. Toestel bleef problemen houden met Ziggo / CI+ module.

Aanvankelijk wilde hij s'morgens moeilijk opstarten als de stroom eraf was geweest.
Bij opstarten schakelde het toestel zichzelf weer uit na 5 seconden om vervolgens vanzelf weer op te starten. Dit herhaalde zich enkele malen voordat hij aan bleef.
Zonder de Ziggo/CI+ module werkt alles normaal, maar zodra de module erin zit wil hij niet normaal starten.
In een poging om dit op te lossen, maar eens een "factory reset" gedaan, maar dat hielp niet.

Volgens de verkopen zou deze combinatie 100% moeten werken, ook al stond de NX700 nog niet op de compatibility lijst. Vandaag na uitgebreidt telefonisch contact met Ziggo en Sony besloten om het toestel terug te brengen.

Jammer, verder behoorlijk tevreden over dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:33
Had je niet beter eerst een andere CI+ module kunnen proberen in plaats van gelijk heel de tv terug te brengen?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teleflubbie
Mute schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 16:13:
Had je niet beter eerst een andere CI+ module kunnen proberen in plaats van gelijk heel de tv terug te brengen?
Uiteraard!! Heb ook een 2e (Smit) module geprobeerd, maar zonder succes.
Daarnaast ook een "Neomotion" module geprobeerd. Deze werkte een stuk beter, maar vertoonde ook gelijksoortig gedrag.

Het kan natuurlijk ook een exemplarisch probleem zijn geweest met mijn toestel, maar wilde voorlopig de gok nog even niet nemen.

[ Voor 35% gewijzigd door Teleflubbie op 16-04-2010 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadMetal
Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 12:20:

Waar heb je deze optie gevonden? Heb echt alle menu's doorzocht...
Pincode instellen voor een programma: zap naar de zender toe. Druk op Options en kies dan Vergrendelen/Ontgrendelen.

Externe ingangen hernoemen: druk op Home, ga naar de 'tab' Instellingen -> Externe ingangen -> AV voorkeuze -> Label AV-instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelg1970
Hmmm - waarschijnlijk ga ik dan een van de eersten worden met een beschrijving van de 52 EX 700. Ik zie hier weinig over in dit forum en schijn de eerste te zijn die hem van Correct gaat krijgen..... ooit - hopelijk nog dit jaar ;-)

46 EX 700 ook niemand?

Groet!
Michel

[ Voor 15% gewijzigd door michelg1970 op 17-04-2010 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikbestaatal
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-12-2019
hallo
Ik weet het niet meer een sony bravia KDL-46EX500 of een samsung LE46B650 te kopen.
We zijn omgepraat door een winkel want we wilden de samsung LE46B650 kopen ik heb er niet heel veel verstand van maar ik weet wel dat de sony nieuwer is maar verder hebben ze bijna de zelfde mogelijkheden toch?.
wie kan mij vertellen wat de beste keus is. En dan bedoel ik niet het merk maar de mogelijkheden.

mvgr erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

erikbestaatal schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 00:19:

wie kan mij vertellen wat de beste keus is.
Ik hecht veel waarde aan tests op onafhankelijke sites die meerdere typen en merken in een bepaald prijssegment de revue laten passeren. Advies van winkelpersoneel of reviews door consumenten zijn meestal gekleurd. Je kan het wel meenemen in je besluit.

Ik zoek dus nog steeds naar objectieve reviews van de EX500 afgezet tegen andere merken.
Nog niet gevonden. Dus als iemand reviews heeft, graag de links in dit forum posten.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeadMetal schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 17:24:
[...]

[...]

Pincode instellen voor een programma: zap naar de zender toe. Druk op Options en kies dan Vergrendelen/Ontgrendelen.

Externe ingangen hernoemen: druk op Home, ga naar de 'tab' Instellingen -> Externe ingangen -> AV voorkeuze -> Label AV-instellingen.
Thanks! Handige feature idd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dpakingdom
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-07-2022
erikbestaatal schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 00:19:
hallo
Ik weet het niet meer een sony bravia KDL-46EX500 of een samsung LE46B650 te kopen.
We zijn omgepraat door een winkel want we wilden de samsung LE46B650 kopen ik heb er niet heel veel verstand van maar ik weet wel dat de sony nieuwer is maar verder hebben ze bijna de zelfde mogelijkheden toch?.
wie kan mij vertellen wat de beste keus is. En dan bedoel ik niet het merk maar de mogelijkheden.

mvgr erik
hoi,

ik kan je niets zeggen over de LE46B650 maar heb sinds 3 weken de 46EX500 en ik moet zeggen dat deze
uitstekend bevalt.
Zeer mooi beeld (zowel HD als SD) en gewoon ook om te zien een zeer mooie TV :) .

Als je specifieke vragen hebt, zie ik dit wel op dit forum.

mvgr dpakingdom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelg1970
Ik durf het bijna niet te zeggen....

Ik ging/ga voor de 52EX700 die al sinds eind januari in bestelling is. Zie ik vandaag de S@ms#ng 46" C7700.... en nu twijfel ik dus....

De 55" C7700 vind ik te duur maar 46" met een aantal handige opties en 3D versus de 52" EX700 (met mindere opties en wellicht minder beeld gezien de reviews) - ach moeilijke keuze.

Iemand die mij een advies kan geven.... GRAAG!

Dank,
Michel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwseuren
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 20:55
Twee dagen geleden de 26ex302 aangeschaft voor 370 euro bij de its. Ze hadden er 1 binnen gekregen dus ik had hem meteen megenomen omdat ik er lang naar op zoek was. Ideeal voor op de slaapkamer CI+. Dus ook meteen ziggo digitale tv via ci+ geregeld. Installatie verliep makkelijk en CI+ werkt perfect, zappen gaat snel en geluid is voor een 26 inch tv zeer goed te noemen. Afstandsbediening en menu werken heel overzichtelijk en makkelijk.

Maar nu komt het, beeld kwaliteit is prima bij stilstaande beelden, maar als er ook maar iets van beweging in komt heeeeeel veel motion blur en ghosting. Erg irritant, en zeer storend. Natuurlijk kun je het bij een 50hz tv verwachten maar zo erg heb ik het nog nooit gezien. Scherm is dan ook van een zeer slechte kwaliteit. Ik denk dat ik hem maandag terugbreng,want ondanks dat het een genot is om digitaal te kunnen kijken zonder extra decoder vind ik beeldkwaliteit toch wel belangrijk.

Hebben meer mensen deze ervaring bij de ex302?

Overigens wekt usb prima, avi /divx speelt hij moeiteloos af, echter ook hier weer bij enige beweging blur en veel ghosting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

michelg1970 schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 18:34:
Ik durf het bijna niet te zeggen....

Ik ging/ga voor de 52EX700 die al sinds eind januari in bestelling is. Zie ik vandaag de S@ms#ng 46" C7700.... en nu twijfel ik dus....

De 55" C7700 vind ik te duur maar 46" met een aantal handige opties en 3D versus de 52" EX700 (met mindere opties en wellicht minder beeld gezien de reviews) - ach moeilijke keuze.

Iemand die mij een advies kan geven.... GRAAG!

Dank,
Michel
Yep ik dacht eerst ook dat de 52EX700 mij set zou worden totdat ik al deze berichten en reviews zag over de uniformiteits problemen van het beeld en ik wil echt geen donkere vlekken kijken op een set die 1500+ euro kost, dan sony nog eens vertelen dat dit normal is :? en niet onder garantie valt.
Sorry meneer sony daar trap ik niet in ;)

Backlight bleedings is een ding maar die komen pas tevoorschijn als je in een kompleet donkere ruimte en donkere beelden zit te kijken maar donkere vlekken die overdag bij normaal tv te zien zijn.

http://www.abload.de/image.php?img=0907hshh.jpg

midden boven in de foto.

De NX heeft hetzelfde probleem, de enige in de 700 serie die volgens volgen mij interesant is is de HX met gewoon de ccfl backlight :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 09:25
Niemand die weet of er een mogelijkheid is om de default input van de 46hx700 op HDMI1 of (2) te zetten?

Blijft toch lastig om iedere keer van Input te veranderen als je je UPC settop box aanzet.

Heb wel een Logitech Harmony, maar op de één of andere manier pakt ie de juiste Input ook niet altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadMetal
mawi schreef op maandag 19 april 2010 @ 08:28:
Niemand die weet of er een mogelijkheid is om de default input van de 46hx700 op HDMI1 of (2) te zetten?

Blijft toch lastig om iedere keer van Input te veranderen als je je UPC settop box aanzet.
Misschien kan dat ook wel bij: Home, ga naar de 'tab' Instellingen -> Externe ingangen -> AV voorkeuze. Als je ontdekt hebt hoe het precies moet (ik heb me daar nog niet in verdiept), hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ook apart is (op de 32EX500 dan) is dat HDMI 1 en 4 op de achterkant zitten, en HDMI 2 en 3 aan de zijkant. PS3 zit nu dus op HDMI 4 aan de achterkant (HDMI 1 is HD decoder), wat dus betekent dat je 5x op de afstandsbediening moet drukken om de input van de PS3 op je tv tevoorschijn te halen (dus 1x tv menu, 3x pijltje naar beneden en 1x op OK) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-09 19:39
Ben van het weekend bij de Sony 3D experience geweest. Daar hadden ze in ieder geval ook al adviesprijzen (je kon het voor die prijs pre-orderen bij hun). Zal deze vanavond nog even posten.

Algemeen mijn indruk over 3D. Leuke gadget maar ook niet meer dan dat.
Wit wordt met de bril op warm wit
Bril heeft horloge batterijen nodig die slechts 24uur meegaan (duur geintje)
Voor films is het in veel gevallen een gimick, gamen lijkt me interesanter (ze gaven demo's van LBP, motorstorm: pacific rift en wipeout). Vooral racen vond ik het wat extra's geven. Los van dat vind ik het toch niet echt rustig te noemen voor de ogen.

TV's zien er verder erg gelikt uit maar blijf het jammer vinden dat de monolith schermen zo erg reflecteren. Schermen van vorig jaar hadden nog een mat scherm.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 15:23

Blaz0r

:)

morpheus schreef op maandag 19 april 2010 @ 11:25:
Ben van het weekend bij de Sony 3D experience geweest. Daar hadden ze in ieder geval ook al adviesprijzen (je kon het voor die prijs pre-orderen bij hun). Zal deze vanavond nog even posten.
Ik snap dat je de prijzen niet uit je hoofd kent maar moeten we hier denken aan 3000e of 5000e? :)
Pagina: 1 ... 12 ... 42 Laatste