TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Ga dus altijd spectate mode
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik ga nooit in spectate, werkt prima.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
YEAHGHE GHE GEH, GOOD TIEMS
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
[ Voor 3% gewijzigd door TheJVH op 20-04-2010 09:36 ]
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
of bij pl_goldrush voor de spawndeur staan
hahaha zal het van de week proberenangienl schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 10:29:
Snipers zijn meestal eenvoudig om te taunte of een heavy die zijn wapen spint en dan om het hoekje komt gelopen ;P BAM.
of bij pl_goldrush voor de spawndeur staanik had er 1x 5 tegelijk xD
btw als je me nog wilt zien falen met een paar classes aanhet eind van een map. Heb een filmpie van 10 minuten online staan
Hierzo
Maar ik zal er wat meer maken binnenkort
[ Voor 31% gewijzigd door Jeffroiscool op 20-04-2010 10:32 ]
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Kan zowat overal.g0tanks schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 10:11:
Waar idle jij dat je in je spawn gebackstabbed kan worden?
Pr0guide to backstab in idlemaps!:
1. Zoek een vriend die engineer wilt zijn.
2. Engineer joined blue, jij joined red als spy
3. Engineer maakt teleporter exit bij blue base.
4. Engineer maakt sentry/dispenser in het middelste gedeelte bij de red entrance waar je dan op kan springen en zo hun base in kan. (dit heb je dus niet bij alle idle maps).
5. Engineer maakt teleporter entrance bij red base.
6. Spy teleport naar blue base
7. Spy pakt zijn knife en gaat achter een vijand staan en steekt hem dan neer.
easym0de guide to backstab in idlemaps!:
1. Soldier juggled je de blue base in.
[ Voor 5% gewijzigd door Kroketje op 20-04-2010 10:40 ]
Jij kijkt veel te lang door je scope. Iedereen zou blij zijn als jij nooit door een scope zou kijkeng0tanks schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 10:32:
Snipers zijn meestal wel makkelijk te taunten ja, ik betrap me er zelf nog wel eens op dat ik net te lang door mijn scope blijf kijken.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Op de achievement_idle map die ik soms gebruik kan je perfect bij elkaar komen hoor. Blauw team = idlen. Rood team = achievements halen met blauw als vrijwillige slachtoffers.g0tanks schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 10:11:
Waar idle jij dat je in je spawn gebackstabbed kan worden?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Inzoomen tot dat het balkje vol is. en dan MAX 5 secs ingezoomd blijven..
In totaal ben ik dan ~10 secs ingezoomed. Daarna ff snel achter je kijken naar verdachte mensen
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Zoals de spy in zijn hoofd zingt als hij bij je in de buurt staat: "I'm standing right here but hey, you can't see me...".D4NG3R NL schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 12:34:
Hoe ik meestal snipe:
Inzoomen tot dat het balkje vol is. en dan MAX 5 secs ingezoomd blijven..
In totaal ben ik dan ~10 secs ingezoomed. Daarna ff snel achter je kijken naar verdachte mensen
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Gelukkig headshotte ik hem daarna een keer terwijl hij gecloaked was. Toch handig zo'n aimbot, raderhack en wallhack.

Vraag me eignelijk af of mensen dat soort killcams bewaren
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Hoe doe je dat? XDWeiman schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 15:29:
Ik maak er altijd een sport van om wanneer ik mensen backstab in spycrab/modus te duiken, zodat ze een spycrab in hun killcam zien. Dat ziet er ongeveer zo uit:
[afbeelding]
[ Voor 0% gewijzigd door Jeffroiscool op 20-04-2010 16:28 . Reden: Typfout ]
of als demoman met je bottle naar boven slaan zo vaag
BTW jeff al die glitches moet je wel gehurkt uitvoeren
http://www.teamfortress.com/post.php?id=3727&p=1
[quote]
Today we're shipping some significant changes to the item drop system.
• Previously, we rolled randomly at intervals to see if you got an item drop. Now we roll to determine when your next item drop will occur. So you're guaranteed to find items at fairly regular intervals. The bulk of drop complaints we've received in the past have been from players having unlucky streaks, where they didn't find any items for weeks. That won't be possible now.
• We've significantly increased the rate at which item drops occur, compared to the previous average interval.
[b] • There's now a maximum amount of playtime per week in which you get item drops. Playing beyond that amount won't find any more items. The amount varies, but if you play an hour or so a day you're good. Some of your unused time will rollover to the following week, so if you're an intermittent player you'll also be fine.
What are the net effects of these changes? Here's the quick summary:
[b] • If you're an idler, you're going to find fewer items than you were prior to this change. Sorry. On the bright side, there's less reason to idle, because it won't earn more than players who are playing regularly.
• Everyone else will find items more frequently, and with greater regularity.
We're still thinking about how to allow you to influence your drops. When we see discussions on the forums, people often ask why we don't tie it to some in-game performance (like your scoreboard position, or number of kills, etc). Many players understand that if we did this, idle servers would simply change into servers running plugins that generate those in-game events frequently (as we saw in the Soldier & Demoman WAR!).
There's another side of it that we care about just as much, which is the message it would send to all the players who don't want to idle. Any in-game performance metric we chose would result in there being specific maps, classes, tactics, and so on that resulted in more drops. We really don't want that to happen. When it's simply playtime, you're free to play the game however you like. If you love Payload, you can play Payload maps without worrying about whether you're earning less drops than the guys playing Arena maps. Community mapmakers don't have to worry about whether their maps earn item drops fast enough. Similarly, server operators can configure their servers however they like, without worrying about reducing the rate at which their players are earning drops. In short, while it's far from perfect, not tying to in-game performance is a lot less poisonous to your minute-to-minute game experience.
Vooral de dikgedrukte woorden zijn echt te vaag voor woorden lol. Maarja, textmode kan dus ook weer de kast in. Als je dus 1 uur per dag gamed, 'kom het goed'
[ Voor 3% gewijzigd door Notna op 21-04-2010 08:49 ]
Ik vind het een vaag systeem ja. In theorie betekend het volgens mij dat als je een fanatieke TF 2 spelert bent die elke dag rond de 5 uur speelt, je op een gegeven moment de sjaak bent ofzo.ZanielGa schreef op woensdag 21 april 2010 @ 08:56:
Zo vaag is het toch niet? Er is gewoon een maximum aantal uur per week waarvoor je drops kan krijgen en elke week is het maximum weer anders.
Ik snap het gewoon niet helemaal, maar wellicht moet ik het in de praktijk zien
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Oftewel, winst voor iedereen
Idlers hoeven niet meer te idlen, met een beetje regelmatig spelen vind iedereen even veel.
I are appoint!
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
Maar er staat niets in over het aantal uren dat er items gevonden kan worden in een week. Dus misschien is het wel 35 uur in de week, ze zeggen alleen dat 1 uur per dag in ieder geval geen probleem is tevens geven ze ook aan dat het een variabel aantal uren is.
Ik denk dat dit wel een stuk beter systeem is dan zoals het momenteel was.
Ik zal van de week thuis wel even mijn weiman spycrabs opzoekenWeiman schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 15:29:
Ik maak er altijd een sport van om wanneer ik mensen backstab in spycrab/modus te duiken, zodat ze een spycrab in hun killcam zien. Dat ziet er ongeveer zo uit:
[afbeelding]
GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising
Even kijken hoeveel items ik krijg per dag
als het er veel zijn, dan hoef ik niet meer zo gou te idle. Gaat het nog steeds zo langzaam als voorheen, dan blijf ik gewoon idle
BTW ik had op tf2.be al gezegt dat er een update zat aan te komen.
Iets met achievements en met de nieuwe drop systeem
1 onderdeel is dus al geupdate
dus met andere worden, als dit waar is. Kunnen we in deze 2 weken dus een achievement update om ze te kunnen resetten en dus een verbeterde drop systeem.
En in deze 4 weken. waarschijnlijk de engineer update
[ Voor 43% gewijzigd door Pykow op 21-04-2010 09:51 ]
Vannacht zelfs 2 hats achter elkaar.angienl schreef op woensdag 21 april 2010 @ 09:47:
ik had vanacht een hat gevonden en nu ook wel weer 4 items.
als het er veel zijn, dan hoef ik niet meer zo gou te idle. Gaat het nog steeds zo langzaam als voorheen, dan blijf ik gewoon idle
En inderdaad, we zien wel om hoeveel items het zal gaan en of het dan nog de moeite is om idle te gebruiken.
Achievements kunnen al gereset worden, alleen niet individueel. Bovendien zullen achievements niet gekoppeld worden aan hats. Het lijkt me dat zoveel duidelijk is uit de blogpost van vandaag. Als hats via achievements behaald zouden kunnen worden, loopt dan iedereen in no-time met alle hoedjes, wat de lol er wel vanaf haalt. Het kinderachtige 'ik heb die hoed wel en jij lekker niet!' is juist wat heel dat hat-gebeuren zo mooi maakt.angienl schreef op woensdag 21 april 2010 @ 09:47:
dus met andere worden, als dit waar is. Kunnen we in deze 2 weken dus een achievement update om ze te kunnen resetten en dus een verbeterde drop systeem.
Dat de engineer update er aan komt is ook niet echt een enorme voorspelling. Zo voorspel ik dat de zon vanavond ondergaat en morgen opkomt.
[ Voor 35% gewijzigd door LUH-3417 op 21-04-2010 10:07 ]
Iedereen kan wel bedenken dat drops door middel van achievements halen een slecht systeem is.angienl schreef op woensdag 21 april 2010 @ 09:47:
ik had vanacht een hat gevonden en nu ook wel weer 4 items.
Verwijderd
dat vind ik juist niet, je krijgt de items als je gewoon speelt, binnen 5 uur heb je voor class X alle minlestones (goed, behalve medic)g0tanks schreef op woensdag 21 april 2010 @ 11:14:
[...]
Iedereen kan wel bedenken dat drops door middel van achievements halen een slecht systeem is.
het probleem ligt meer bij de hoedjes, je krijgt er at random 1 per 125 uur, dat slaat toch nergens op?
ze hadden beter de hoedjes aan milestone 4, 5, en 6 kunnen binden. Dat duurt misschien langer, maar je krijgt wel het hoedje voor de class die je het meeste speelt, ipv eentje die je nooit speelt (kuch sniper hats..)
edit: @ de patch, laat ik even mijn eigen logje erbij pakken
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| 0:16-> Connected to 87.118.86.141:26015 4:16-> Found - [ Jarate ] 5:15-> Found - [ Sandvich ] 5:57-> Found - [ Huntsman ] 6:58-> Found - [ Killing Gloves of Boxing ] 7:36-> Found - [ Jarate ] 8:16-> Found - [ Ambassador ] 8:39-> Disconnected [1]-87.118.86.141:26015 - Server timed out 8:39-> Connecting to [2]-85.236.100.246:27015 8:39-> Disconnected [2]-85.236.100.246:27015 - Server is full 8:39-> Connecting to [1]-87.118.86.141:26015 8:39-> Connected to 87.118.86.141:26015 9:22-> Found - [ Killing Gloves of Boxing ] |
gemiddelde tijd tussen 2 items is pusminus een uur. maar sinds die k.g.o.b heb ik geen drops meer gehad, ik laat hem nog de hele dag draaien en dan zien we wel verder
wat mij betreft een goede update
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2010 11:48 ]
Mwoah vind ik onnodig, het item drop systeem is onderdeel van de gameplay en het houdt veel spelers bezig. Waarom zouden we het dan niet mogen bespreken?Shabbaman schreef op woensdag 21 april 2010 @ 10:30:
En ik voorspel een modbreak als jullie zo kansloos blijven praten over aantal drops en droprate.
Nog altijd liever dit dan weer de zoveelste pyro discussie..
Maar goed, ik vind het príma. Als ik met 3 pcw'tjes op een avond even veel drops krijg als door 24 uur te idlen ben ik alleen maar blij
edit: hier ook sinds de ochtend geen drops meer, terwijl ik er vannacht juist best veel had (9). Ik laat hem dus lekker vandaag draaien om te kijken hoe en wat.
Wat ik me ook afvraag is: het gaat hier om het item drop system, maar zal de droprate voor hoedjes nu ook anders zijn?
[ Voor 19% gewijzigd door Weiman op 21-04-2010 11:56 ]
En dan na 2-3 weken heeft iedereen alle hoedjes en is er geen lol meer aan die hoedjes. Die lage random drop zorgt er tenminste nog voor dat ze een beetje zeldzaam blijven.Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 11:41:
[...]
dat vind ik juist niet, je krijgt de items als je gewoon speelt, binnen 5 uur heb je voor class X alle minlestones (goed, behalve medic)
het probleem ligt meer bij de hoedjes, je krijgt er at random 1 per 125 uur, dat slaat toch nergens op?
ze hadden beter de hoedjes aan milestone 4, 5, en 6 kunnen binden. Dat duurt misschien langer, maar je krijgt wel het hoedje voor de class die je het meeste speelt, ipv eentje die je nooit speelt (kuch sniper hats..)
[...]
Wat weer opgelost wordt doordat mensen gaan idlen, en de cirkel is rond!chrisO schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:04:
[...]
En dan na 2-3 weken heeft iedereen alle hoedjes en is er geen lol meer aan die hoedjes. Die lage random drop zorgt er tenminste nog voor dat ze een beetje zeldzaam blijven.
Verwijderd
hoeveel mensen hebbben nu ALL archivements van 1 class? ik niet hoorchrisO schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:04:
[...]
En dan na 2-3 weken heeft iedereen alle hoedjes en is er geen lol meer aan die hoedjes. Die lage random drop zorgt er tenminste nog voor dat ze een beetje zeldzaam blijven.

met pyro ben ik het dichste bij, ik moet er nog 1: 1000000 fire damage, ik zit nog niet eens op de helft.
Voor de rest heb ik er behoorlijk veel al gehaald. Moet er nog enkele met meer als 3 man en die van meer als 5 steamfrends.
"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"
En dat zou dus nutteloos moeten zijn met het nieuwe systeem, omdat je niet meer drops krijgt dan een niet-idler.Napo schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:26:
[...]
Wat weer opgelost wordt doordat mensen gaan idlen, en de cirkel is rond!
Ze kijken dus naar je acties denk ik en als je dan lange tijd niks gedaan hebt, dan stopt hij met de connectie
Slim gedaan. zo kan je nog steeds idle voor 5 uurtjes en ondertussen ook sneller wapens krijgen in gewone wedstrijden
Verwijderd
fout, je acties hebben niets te maken met je drops, enkel de tijd die je online bentangienl schreef op woensdag 21 april 2010 @ 16:11:
jongens na paar uur geeft de server aan dat je geen connectie meer hebt met je backpack
Ze kijken dus naar je acties denk ik en als je dan lange tijd niks gedaan hebt, dan stopt hij met de connectie
edit: * Weiman heeft om te experimenteren een gescheduled scriptje in elkaar gedraaid dat m'n Sourcetools killt. Zal mij benieuwen hoeveel uur per dag "optimaal" is.
[ Voor 38% gewijzigd door Weiman op 21-04-2010 16:20 ]
Dat zegt hij ook niet, hij zegt alleen dat hij denkt dat de verbinding met de Steam servers wordt verbroken als je een bepaalde tijd niets doet.Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 16:18:
[...]
fout, je acties hebben niets te maken met je drops, enkel de tijd die je online bent
Verwijderd
dat zeg ik net, ze kijken niet naar de acties, maar naar de tijd die je online bentLUH-3417 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 17:46:
Dus we zijn weer terug bij het idlen met +forward;+attack. Good job, there...
nu alleen nog kijken of het X uur per week of per dag is, ik hoor vaak 7 uur.
Zijn er zat (relatief) die alle medic achievments hebben. Dat was vroeger de enige manier om de ubersaw te krijgen.Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:45:
[...]
hoeveel mensen hebbben nu ALL archivements van 1 class? ik niet hoor![]()
met pyro ben ik het dichste bij, ik moet er nog 1: 1000000 fire damage, ik zit nog niet eens op de helft.

Verwijderd
en natuurlijk 1000000 fire damage, ik heb nu denk ik 200 000...
Van spy heb ik ook alleen nog maar de "sap 1k buildings" nodig.
De rest moet ik er nog een hele hoop, soldier heb ik 3de milestone nog niet eens. Om nog maar te zwijgen over scout & sniper. Maar die interesseren me ook niet.
Mocht het trade-systeem ooit komen.. iemand dan geïnteresseerd om Gunboats te traden tegen engy-hats? Heb nu 3 paar staan. Heb ook nog 5 targe's, maar denk dat iedereen er al wel 1 heeft vanuit de milestone.
[ Voor 7% gewijzigd door frickY op 21-04-2010 23:45 ]
bied ik jullie een bonkhelm of drinkhelm voor een demoman hat
Verwijderd
idem, blijkbaar krijg je elke week 7 uur voor drops, als die voorbij zijn krijg je niets meerSNDRT schreef op donderdag 22 april 2010 @ 07:13:
Nieuwe droprate update, vast wel, maar ik heb de afgelopen 10 uur 0,0 drops gezien
ik herzie mijn mening: wat een prutsysteem
Blogpost en bovenstaande posts wel gelezen? Want dit was namelijk zo'n beetje de bedoeling.SNDRT schreef op donderdag 22 april 2010 @ 07:13:
Nieuwe droprate update, vast wel, maar ik heb de afgelopen 10 uur 0,0 drops gezien
Sure, wil best wat engy hats, heb genoeg gunboats dacht ikfrickY schreef op woensdag 21 april 2010 @ 22:45:
Ik had pyro al volledig moeten hebben, maar heb toen eens mijn stats reset waardoor ik die 1mln firedamage nu nog steeds niet heb. Dat is de laatste.
De rest moet ik er nog een hele hoop, soldier heb ik 3de milestone nog niet eens. Om nog maar te zwijgen over scout & sniper. Maar die interesseren me ook niet.
Mocht het trade-systeem ooit komen.. iemand dan geïnteresseerd om Gunboats te traden tegen engy-hats? Heb nu 3 paar staan. Heb ook nog 5 targe's, maar denk dat iedereen er al wel 1 heeft vanuit de milestone.
Geef mij maar een EyelanderfrickY schreef op woensdag 21 april 2010 @ 22:45:
Ik had pyro al volledig moeten hebben, maar heb toen eens mijn stats reset waardoor ik die 1mln firedamage nu nog steeds niet heb. Dat is de laatste.
In plaatsen van meer kans maken op hats is het nu alleen nog maar slechter gemaakt.
voor de mensen die graag hats verzamelen is dit alweer een negatief punt van valve
Eerst gooie ze alle items weg door dat 3th program ( VALVE EIGEN SCHULD MOET JE HET MAAR BETER PROGRAMMEREN) en nu wordt je niet meer beloond als je gaat gamen
een fanatieke tf2 speler krijgt netzoveel items als een n00b die maar 2 uur speelt
Nog even en ze vragen nog geld voor hun items. voor 4euro krijg je een nieuwe sentry voor de engineer voor 1 week.
Valve blijft amerikaans en dat merk je dan ook gelijk. Dom,achterlijk en niet luisteren.
Inplaats van het verzieke van de drop system, konden ze ook gewoon aan trading system maken !!.
Eerlijk gezegd snap ik niet waarom iemand die de hele dag niets anders doet dan tf2 wel alle wapens mag hebben, en iemand die misschien niet de hele dag de tijd heeft niet. Een 'noob' is niet iemand die een leven heeft en geen tijd heeft om de hele dag te gamen. Ik heb nog steeds niet alle wapens, om over hoeden nog maar te zwijgen. Maar eerlijk gezegd zou ik wel wat meer wapens willen hebben. Dit is zeker geen slechte move van Valve.angienl schreef op donderdag 22 april 2010 @ 09:07:
Eerst gooie ze alle items weg door dat 3th program en nu wordt je niet meer beloond als je gaat gamen
een fanatieke tf2 speler krijgt netzoveel items als een n00b die maar 2 uur speeltwaar slaat dit op.
Overigens is 2 uur per dag nog veel... maar dat kan aan mij liggen.
Verwijderd
overigens, na ongeveer 24 uur idelen kreeg ik nog een drop: een backburner
Iemand die twee uur per dag speelt is een n00b?angienl schreef op donderdag 22 april 2010 @ 09:07:
een fanatieke tf2 speler krijgt netzoveel items als een n00b die maar 2 uur speeltwaar slaat dit op.
Ik heb een complete schoenenwinkel voor je Cipher, "one size fits all!"frickY schreef op woensdag 21 april 2010 @ 22:45:

http://www.tf2items.com/profiles/76561197987196253
Wat betreft die 7 uur, ik denk dat we dat al niet te letterlijk moeten nemen. Dat betekent dat je maximaal 7 items per week kan krijgen. Dat zou betekenen dat een hat toch zo´n 3x3x3x3=81/7=11 tot 12 weken nodig hebt om een hoed te craften. Zal waarschijnlijker tussen de 7 a 21 uur gaan liggen.
Ik denk dat angienl zich niet zo moet aanstellen. Nofi, maar komop, volgens mij doet Valve z'n uiterste best om alles te verbeteren, en in mijn ogen slagen ze daar goed in. Dat jij toevallig niet veel beter word van deze update, wil niet zeggen dat dat voor iedereen zo is. Heel veel mensen spelen deze game 'casual', en halen nooit de 5 uur per dag. Voor hun is dit dus een stuk beter. Ik denk dat je het eens moet bekijken uit een ander oogpunt dan jezelf, want wat je zegt slaat imo echt nergens op
Gisteravond tijdens PCW kreeg ik 2 items, stuk meer dan daarvoor. Niets bijzonders verder, maar je ziet het verschil wel
https://dl.dropbox.com/u/1961029/dropsystem_pilk.png of http://i243.photobucket.c...couth/dropsystem_pilk.png
bron: http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1233885
[ Voor 23% gewijzigd door ZanielGa op 22-04-2010 11:01 ]
Heb je dan een beloning nodig om TF2 te spelen? Ik speel TF2 omdat het spel op zichzelf geniaal is, niet omdat ik een of andere arbitraire externe reward voor het spelen krijg. Als je daar van houdt, kun je beter WoW gaan spelen.angienl schreef op donderdag 22 april 2010 @ 09:07:
en nu wordt je niet meer beloond als je gaat gamen
Dat het trading systeem wel erg lang op zich laat wachten, daar ben ik het dan wel mee eens. Misschien had Valve het simpelweg niet zo vroeg moeten aankondigen, dan zaten we er nu ook niet op te wachten
En waar lezen jullie 2 uur op een dag ? Ik zeg gewoon 2 uur gamen. Dat kan dus ook in 1 week betekenen.
Nu gaan ze er opeens voor zorgen. Dat je opeens geen items meer krijgt omdat je over een timelimiet zit
En dat bedoel ik dus te zeggen. Wanneer een gamer ( die bijna nooit TF2 speelt) net zo veel kans maakt, dan een tf2 speler die veel meer uren erin besteed, Dan benadeel je de actieve gamers door hun drop rate of te nemen.
Ik idle omdat het de enigste manier is om aan hats te komen, Want hun random system geef maar 1 hat in 5 maanden en al die grafieken kloppen van geen meter. Want als ik iedere 20 minuten kans maak op een item? waarom als ik idle krijg ik maar 3 items ? klopt toch ook niet.
Ze hadden die random drop nooit moeten maken. Hats per achievement was veel beter geweest.
en ik merk nog geen verschil met de nieuwe drop rating. Alleen dat de connectie meer uitvalt met je backpack. Ik vindt nog steeds als ik normaal game. maar maximaal 1 item op heel de avond. Wat een verbetering. Als ik nou meer kans maakte. Dus als ik er zeker van weet dat ik iedere uur 1 item kan krijgen als ik gewoon speel. Dan is idle overbodig, Maar omdat het RANDOM is ga ik dus idle.
En dit is de zoveelste keer dat valve faalt met updates.
eerst Random system( dus je hoeft geen achievements meer te halen voor items) slaat nergens op
2. War update die de gameplay zo heeft veranderd op public servers.
3.Valve maakt een fout waardoor mensen met een 3th program items kunnen krijgen. laten ze eerst alles toe. Gaan ze daarna alle items verwijderen.
4. Nu deze update weer,waarbij de kans op items voor mensen die bijna nooit spelen, even hoog ligt als fanatieke gamers.
[ Voor 16% gewijzigd door Pykow op 22-04-2010 12:12 ]
omdat je per 20 (of 25) minuten 20% kans hebt op een drop en je hebt een hele slechte RNG op dat moment krijg je geen of weinig items. Je hebt ook kans dat je iedere 20 minuten wel een drop krijgt. Nu ga je naar een 100% kans dus als er iets zou gaan droppen dropt het ook.angienl schreef op donderdag 22 april 2010 @ 12:09:
Ik idle omdat het de enigste manier is om aan hats te komen, Want hun random system geef maar 1 hat in 5 maanden en al die grafieken kloppen van geen meter. Want als ik iedere 20 minuten kans maak op een item? waarom als ik idle krijg ik maar 3 items ? klopt toch ook niet.
Maar ik geloof dat ik meer kans om het een muur uit te leggen, dus ik hou er na deze post mee op.
Overdrijven kan ook. Je hebt zelf al zeven hats (exclusief Halloween hats) en dat vind je blijkbaar nog steeds niet genoeg? In plaats van dat TF2 leuker wordt voor iedereen wil je mensen als het ware dwingen om veel te spelen (lees: idlen) voordat ze iets leuks vinden.angienl schreef op donderdag 22 april 2010 @ 12:09:
Ik heb het niet alleen over idle. Maar als goed naar dit systeem kijkt. Krijg je dus minder items hoe langer je speelt. Dat slaat toch nergens op ? Valve moet juist blij zijn dat er gamers zijn die veel spelen.
Ik idle omdat ik gewoon items krijg, Zonder dat ik iets hoef te doen en dat is mooi meegenomen. Van mij mogen ze heel die idle servers blokkeren hoor
Meer spelen is meer items. Zo zie ik het
Verwijderd
je kijgt elke 25 minuten een "roll" met 25% kans op een item, en elke 4 uur en 17 minuten een "roll" met 1/28e kans op een itemsZanielGa schreef op donderdag 22 april 2010 @ 12:16:
[...]
omdat je per 20 (of 25) minuten 20% kans hebt op een drop en je hebt een hele slechte RNG op dat moment krijg je geen of weinig items. Je hebt ook kans dat je iedere 20 minuten wel een drop krijgt. Nu ga je naar een 100% kans dus als er iets zou gaan droppen dropt het ook.
Maar ik geloof dat ik meer kans om het een muur uit te leggen, dus ik hou er na deze post mee op.
that is, voor de update
zoals het er nu uitziet (mijn ervaringen de afgelopen 1½ dag) krijg je elke dag (random aantal uur, gemiddeld 24) X items, met een droprate van 1 item per uur
edit: WUT, 1 minuut geleden een lvl 99 texas ten gallon gevonden
eindelijk een engy hat

Akkoord, maar voor Valve is dat onderscheid niet/nauwelijks te maken... Daarom krijg je ook drops als je in spectator zit.
Mensen die weinig (echt) spelen, maar wel idlen, krijgen nu even veel drops als mensen die regelmatig of vaak spelen. Tsja, als die mensen de moeite nemen om te idlen, dan is dat maar zo...
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
Waarom? Wat was er beter aan het vorige systeem? Je had toen juist een enorm verschil tussen de wat casualere spelers en idlers die voor elke class een hoedje hadden.. dat probeert Valve juist nu wat meer recht te trekken. Ik heb ook een goeie vriend die misschien drie uur per week TF2 speelt en nu éindelijk een blutsuager heeft waar ie heel happy mee is. Jij craft em alleen maar.. Valve doet dit voor de massa, niet de hoedjes-geile idlers.angienl schreef op donderdag 22 april 2010 @ 12:09:
Nee ze moeten mensen de keus geven of ze gaan idlen zoals het was.
Deze redering klopt gewoon niet. Ten eerste is het zo dat je netto per week als idler alsnog meer items krijgt dan een casual speler. Het schaalt alleen niet linear meer mee. Het is gelijkgetrokken. Als iedereen een vergelijkbare hoeveelheid drops per week kan krijgen is er toch niemand benadeeld?[b][message=33875011,noline]
Nu gaan ze er opeens voor zorgen. Dat je opeens geen items meer krijgt omdat je over een timelimiet zit
En dat bedoel ik dus te zeggen. Wanneer een gamer ( die bijna nooit TF2 speelt) net zo veel kans maakt, dan een tf2 speler die veel meer uren erin besteed, Dan benadeel je de actieve gamers door hun drop rate of te nemen.
Je impliceert dat iemand die meer het spel speelt meer items verdient. Alleen al door de aanwezigheid van idlers, de halocaust en het grote aantal spelers dat bijna hun hele speeltijd in een idle server zit kun je naar mijn idee afleiden dat dat systeem gewoon niet (meer) werkt. Afschaffen dus.
[quote][b][message=33875011,noline]Ik idle omdat het de enigste manier is om aan hats te komen, Want hun random system geef maar 1 hat in 5 maanden en al die grafieken kloppen van geen meter. Want als ik iedere 20 minuten kans maak op een item? waarom als ik idle krijg ik maar 3 items ? klopt toch ook niet.[quote]
Klopt wel. Je had elke 20 minuten de kans om een item te vinden, en elke 4 uur nogwat de kans om een hoedje te vinden. Of je er eentje vind is gewoon puur geluk.. soms had ik in 8 uur 9 items, en soms in 8 uur 3 items. Random is random.
Volgens mij heb ik zo de belangrijkste punten goed geadressed.. anders wordt het weer wall of text vs. wall of text.
Ik vindt het juist logischer dat mensen die veel spelen, meer items krijgen dan mensen die het minder spelen.
Door zo tijd limiet wordt dit redelijk tegen gehouden.
ik blijf het random systeem het domste wat er ooit is gemaakt
Mw2,Battlefield Killzone 2. maken allemaal gebruik van XP points en challanges halen
Een game moet een doel hebben voor een speler.
er zijn namelijk veel mensen die gamers kopen zoals MW2 en als ze level 60 zijn ofzo iets. Stappen ze over op het volgende spel.
Met fifa spelen mensen voor een ranking.
Met tf2 gaat het voor sommige om de achievements en dat ze daarvoor beloond worden.
En daarom heeft Valve ook goed geluisterd naar de mod community, is een groot deel van de sourcecode (DMV SDK's) open & is modden zeer makkelijk op het source platform...angienl schreef op donderdag 22 april 2010 @ 09:07:
Valve blijft amerikaans en dat merk je dan ook gelijk. Dom,achterlijk en niet luisteren.
Inplaats van het verzieke van de drop system, konden ze ook gewoon aan trading system maken !!.
Valve heeft ZEKER wel naar zijn klanten geluisterd & ze schijnen IDD aan een trading manier te werken.
Daarnaast.. als ze dit "Verziekte drop syteem" niet eerst gemaakt hadden.. hadden we nu niks (of nouwja, mogenlijk binnenkort) om te ruilen
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Ik denk dat je het verkeerdom bekijkt. Het is niet zo dat Fanatiek gamen benadeeld wordt. Fanatiek gamen wordt niet extra beloond boven casual gamen.angienl schreef op donderdag 22 april 2010 @ 12:47:
Nee mijn punt is gewoon, Dat valve iets heeft gemaakt waardoor de fanatieke gamers benadeeld worden.
Nu weet ik dat de hoedjes alleen maar een leuke toevoeging zijn, maar het zou natuurlijk raar zijn als fanatieke gamers altijd alles hebben waardoor casual gamers geen kans meer maken, omdat ze simpelweg de tijd er niet voor hebben. Het voordeel dat fanatieke gamers nu hebben is dat ze elke week het maximum aantal drops krijgen en de casual gamers dat niet allemaal elke week krijgen.
Valve had alleen wat meer aandacht moeten besteden aan de trading system omdat ze die al maanden hebben aangekondigd maar in plaats daarvan hebben ze de drop rating aangepast
Echt. Je durft jezelf een fanatieke speler te noemen en de rest hier een stelletje n00bs en dan kom je aan met dit argument? Competitieve spelers spelen TF2 voor de teamplay (en misschien ook nog wel voor het plezier), maar zeker niet voor de hoedjes. Nou weet ik niet wat jouw definitie is van fanatiek, maar voor mij komt competitief wel in de buurt van fanatiek. Fanatiek is niet als een of andere retard op een fast respawn server campen.angienl schreef op donderdag 22 april 2010 @ 13:39:
Een game moet een doel hebben voor een speler.
...
Met tf2 gaat het voor sommige om de achievements en dat ze daarvoor beloond worden.
Trade is leuk als je bijvoorbeeld in clans/groepen werkt of zo. Als je zo goed als niemand kent en op willekeurige servers speelt is de kans klein dat je succesvol in trading wordt. Zelfs met een algemene "marktplaats" is het nog lastig om met succes te traden. Daarom heb ik liever een goed drop systeem, verzamel mijn eigen rommel wel.angienl schreef op donderdag 22 april 2010 @ 13:48:
ach einde discussiemijn standpunt ligt anders dan die van jullie. dat kan natuurlijk we zijn allemaal mensen hè
Valve had alleen wat meer aandacht moeten besteden aan de trading system omdat ze die al maanden hebben aangekondigd maar in plaats daarvan hebben ze de drop rating aangepast
Ook ben ik bang dat bij een trade systeem de hele chatbox geflood zal worden met trading requests en offers. Dat mensen gaan lopen zeuren over puur en alleen het traden.
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Maar fanatiek betekend volgense mij, Iemand die graag een spel speelt en ook regelmatig speelt.
En waar lees jij dat ik hier iedereen een n00b vindt ?
Volgens mij is hier een mis communicatie, voor de duidelijkheid
mijn standpunt is :
Hoe langer je speelt, Hoe vaker je een item kan krijgen. Dus geen limiet op 7 uur gamen en daarna niks meer kunnen krijgen. Iemand die dus 7 uur speelt krijgt random items binnen die items. Speelt iemand meer dan 7 uur in een week. Dan moet hij voor de overige uren ook items kunnen krijgen.
en meer zeg ik niet
Hopelijk is het nu duidelijk wat ik bedoel te zeggen.
Dit topic is gesloten.