Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja maar ik wil veel trainen in de eerste weken. op dit moment is het zo wisselvallig met de huidige GoT4 leden.
NoFear(geenangst) heeft al aangegeven dat we nu de knoop gaan doorhakken en vaste tijden gaan afspreken voor trainingen. Als nieuwe team moet je even goed op elkaar inspelen de eerste weken/maanden.

nou ik zie elke dag wel 3 a 4 got² members. als je naar GoT4 keek was het alleen Skeej ( die nu tijdelijk/altijd bij jullie zit) en ik. Soms kwam illegal er nog bij maar Jsnova en noFear waren zelden aanwezig.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel ongeveer vier keer per week een PCW en ik ben nog steeds een prutsscout!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:02
LUH-3417 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 18:14:
Ik speel ongeveer vier keer per week een PCW en ik ben nog steeds een prutsscout!
Gelukkig schieten je sentries wel raak.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shabbaman schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 18:19:
[...]

Gelukkig schieten je sentries wel raak.
Komt door mijn aimbot, die vaak de vorm aanneemt van een hoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand er last van dat met de nieuwe Steam UI, je friends scherm zo donkerder gekleurd is en je geen vrienden aan kan klikken enzo. Als of je het friends scherm niet hebt geselecteerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik gebruik gewoon de oude GUI ;) 10x beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 19:11:
heeft iemand er last van dat met de nieuwe Steam UI, je friends scherm zo donkerder gekleurd is en je geen vrienden aan kan klikken enzo. Als of je het friends scherm niet hebt geselecteerd...
Ja, heb ik ook last van. Net als dat heel je steam soms geminimaliseerd is en met geen mogelijkheid meer omhoog komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehh, zit er toevallig een max aan het aantal niet-claimed backpack items :X

de teller staat al sinds 910 uur op 22 O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2010 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:23
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 21:05:
ehh, zit er toevallig een max aan het aantal niet-claimed backpack items :X

de teller staat al sinds 910 uur op 22 O-)
Max is 50 items(wat wel een leuke reactie kan geven op een server), hier ook in 24 uur maar 2 drops.

[ Voor 8% gewijzigd door mhoogendam op 14-04-2010 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de teller staat nu op 27... ik ga nog even sparen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024

Jeffroiscool

Proud DD Member! :D

angienl schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 17:05:
ok tot vanavond. ik zit momenteel nog op me stage. rond 7 uur ben ik vanavond weer beschikbaar ;)
Ik heb altijd hetzelfde :P

Het enige probleem met Mumble heb ik dat ze in plaats van alleen praten ook het typen opmerken dus voice activation werkt niet fijn daarzo :(

Werkt TF2 trouwens met dat Positional audio?

Ik kan proberen om een keer mee te trainen als dat kan. Ik vond het zoiezo altijd al moeilijk om een goede clan te vinden voor TF2, ik ben wel verslaafd aan meerdere games :P

Ik speel overigens meer als alleen Soldier maar Soldier speelt gewoon lekker :P Scout kan ik ook redelijk ligt maar net aan de server. Heb wel weinig ervaring in scrims :P

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-08 16:08
Jeffroiscool schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:56:
[...]

Het enige probleem met Mumble heb ik dat ze in plaats van alleen praten ook het typen opmerken dus voice activation werkt niet fijn daarzo :(

Ik kan proberen om een keer mee te trainen als dat kan. Ik vond het zoiezo altijd al moeilijk om een goede clan te vinden voor TF2, ik ben wel verslaafd aan meerdere games :P

Ik speel overigens meer als alleen Soldier maar Soldier speelt gewoon lekker :P Scout kan ik ook redelijk ligt maar net aan de server. Heb wel weinig ervaring in scrims :P
Ik zou zeggen, meld je aan op www.teamfortress.be (check vooral de forum want de site zelf is dood). voeg pykow (angienl) toe op steam en spreek wat af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18:13

g0tanks

Moderator CSA
[...]

Positional audio werkt wel met TF2, maar als iemand ver van je af staat hoor je degene heel erg zacht. Voice activation moet je ook niet gebruiken, bind een push-to-talk key en zet deze eventueel op een van je muisknoppen.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Ah joh, dat maakt helemaal niet uit. Gewoon je mic altijd open hebben staan en de gain op max., zodat iedereen je kan horen rochelen.
g0tanks schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:09:
Voice activation moet je ook niet gebruiken, bind een push-to-talk key en zet deze eventueel op een van je muisknoppen.
Onzin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool

Jeffroiscool

Ik ben het alleen mee eens dat pushtotalk op je muis klote is :P Kan ik niet mee spelen. Op ventrilo heb ik hem op Capslock staan maar Teamspeak 3 werkt wel goed bij mij D:

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
Jeffroiscool schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:19:
Ik ben het alleen mee eens dat pushtotalk op je muis klote is :P Kan ik niet mee spelen. Op ventrilo heb ik hem op Capslock staan maar Teamspeak 3 werkt wel goed bij mij D:
Push to talk op muis is wat bij mij het beste werkt. Ik heb namelijk maar 2 vingers nodig voor de muis, dus heb er nog 3 om een extra knopje in te drukken. Maar goed, zelfs DIT vergeet ik altijd. Als je voice activation gewend bent, dan is push-to-talk en hel! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
In de hitte van de strijd wil het nog wel eens voorkomen dat ik mijn PTT hotkey vergeet los te laten. :P

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shabbaman schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:03:
[...]

Ah joh, dat maakt helemaal niet uit. Gewoon je mic altijd open hebben staan en de gain op max., zodat iedereen je kan horen rochelen.

[...]

Onzin!
Ja, we vinden het allemaal geweldig om naar jouw vooroorlogse Remington te luisteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steam is down op het moment, ik gok dat er een update zit aan te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Laatst online: 09-09 09:20
Ze zijn master servers aan het verhuizen. Was min of meer aangekondigd. Wel zuur, had net succesvol Sourecetools op m'n server weten te installeren...merk er zo weinig van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ha! Mijn source tools gaat toch weer automagisch reconnecten om de zoveel tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het gaat me meer om mn online backpack die down is, gisteren zaten er 34 items in. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
ik snap dat idelen nou echt niet. waarom is het zo populair hier op got? alleen maar voor de items die je krijg?
het is toch veel leuker om deze spelend tehalen? dan heb je pas echt een beloning van je goede werk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Items hebben de meeste mensen al. Het gaat om hoedjes.

Shabba vertelde gisteren dat hij 'bijna' een hoed kon craften... hij heeft 3 refined metal en moet nog een class token en een 4e refined metal. Om dit te bereiken heeft hij al zijn items die hij sinds augustus heeft gekregen gecraft en het is niet dat hij weinig speelt. Sommige mensen kunnen het geduld daarvoor niet opbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Nou ja, ik had wel al twee class tokens hoor :+ En een deel van die items heb ik nog gekregen door achievements voor de demo en de soldier te halen. Maar voor die laatste reclaimed metal zal ik nog wel een paar maanden moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoedjes ja..

gemiddeld krijg je eens de 125 uur een hoedje, ik heb nu in totaal 6 reclaimed metal "gevonden" in 1.66(tijd per item)*27(aantal items voor 1 reclaimed)*6 = 270 uur

gemiddeld zou je dan 2 hoedjes moeten hebben, hoeveel heb ik er? nul 8)7 en ik ben niet de enige..
(goed, ik heb wel 1 hat, maar niet van random drop, bovendien was die hat een camera beard...)

het zou beter zijn als je gewoon na 125 uur gegarandeerd een hoedje krijgt, ipv ze te laten uitkeren door dat random crap system..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
125 uur spelen is best veel anders. Dus als Valve had ingevoerd dat je na 125 uur spelen een random hoedje krijgt dan had het nog best lang geduurd voordat de eerste hoedjes gespot zouden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Backbiter + panama = Engineers cap
Spybeard + spybeard = Engineers cap

Engineers cap + engineers cap = heavy football helmet

ik wacht nu wel op 4 refined + classtoken zodat ik er een voor de demo kan craften, wordt er een beetje moedeloos van :(

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
ach die hoedjes geef je eigenlijk niks extra, alleen qua uiterlijk :$
daarvoor ga je toch niet je computer 24/7 aan laten?
zonde van je stroom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
Twee hoedjes craften tenzij het dupes zijn is ook gewoon zonde, laatste keer dat ik het deed was een rage-craft :P

Enne, ik heb een servertje draaien, dus daar kan tf2 in textmode ook nog wel op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Weiman schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:32:
Twee hoedjes craften tenzij het dupes zijn is ook gewoon zonde, laatste keer dat ik het deed was een rage-craft :P

Enne, ik heb een servertje draaien, dus daar kan tf2 in textmode ook nog wel op :)
linux servertje? zoja gief manual!

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vannacht een Heavy footbal helmet gekregen Random.

Net gecraft: Scout helmet + HEavy tought... = Sniper professional panama
ik heb 2 RF en 1x Scrap metal ;)

Daarnaast heb ik heel veel hats weggegooid voor de viking hat van de soldier.
Medic Mask,Camara beard,Engineer hatless 2x,engineer cap, pryo beanie 2x, pyro ruber glove1x
Medic mirror.. hat 3x.Demoman stove pipe 2x.

ik craft al mijn hats weg voor alleen de hats die ik op dit moment heb :D Als je nog thuis woont hoef je niks te betalen. dus laat ik me pc gewoon aanstaan. Wanneer ik aan het werk ben zet ik gewoon idle aan.
Je hebt ook tf2 gamers die denken pro te zijn als ze een hat hebben. Sorry maar het is alleen leuk voor je eigen niemand anders boeit et denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-04 17:49
Ik heb de engineers cap! Mijn eerste hoedje gekregen na 1000 uur spelen ofzo. Binnenkort nog een refined metal en ik kan misschien nog een soldier hoedje ofzo craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
* Kroketje is nog steeds zuur hij zijn drops gedelete heeft voor de crafting update.

Desalniettemin hoef ik nog maar 1 Refined metal en ik kan een Scout hoedje craften!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinds ik een engineer-hoed heb, wordt ik wel meer gezien als high skilled engineer. Daarvoor was het hooguit mid+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Maar jij hebt die Village People hoed voor je engineer, Waster en ik moeten het doen met die stomme engineer's cap (die overigens wel Village People roze is als je in het rode team zit). Da's wel een verschil, want met die cap ben je echt hooguit een mid- engi. Niet pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

_O- Maf volk en hun hoedjes en de prachtige frustratie verhalen die erbij horen _O_

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag een stainless port gecraft, jammer dat solly mn op 1 na minst gespeelde class is...
boven sniper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Laatst online: 19-08 17:38
Verwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:26:
vandaag een stainless port gecraft, jammer dat solly mn op 1 na minst gespeelde class is...
boven sniper.
Ruilen voor mijn heavy hoedje? :D

Als trading ooit uitkomt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asskicker schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:20:
Ruilen voor mijn heavy hoedje? :D

Als trading ooit uitkomt :(
deal d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Shabbaman schreef op donderdag 15 april 2010 @ 14:14:
Maar jij hebt die Village People hoed voor je engineer, Waster en ik moeten het doen met die stomme engineer's cap (die overigens wel Village People roze is als je in het rode team zit). Da's wel een verschil, want met die cap ben je echt hooguit een mid- engi. Niet pro.
Inderdaad, alleen met de Hotrod ben je high+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
en met elvis kapsel ben je High+ heavy :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
De hoedjes worden steeds lelijker. Je zou toch maar de Triboniophorus tyrannus krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Epic brain slug is epic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of dat craften met 2 hoedjes een random hoedje oplevert of dat het "recept" een vaste uitkomst heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij is dat random, anders zouden mensen met 10 camera beard nu 5x hetzelfde hoedje hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• futari
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-08-2021
Het is random, maar het is dan niet 1 van de hats die je gebruikt hebt voor het craften~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
kKaltUu schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:38:
[...]

linux servertje? zoja gief manual!
Gewoon windows 2008 R2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Added Sam & Max items
Fixed the Demoman's Fro not cloaking properly when being used by a disguised Spy
Reduced the damage bonus the Equalizer receives as the player loses health
- The speed boost was not changed
Community Request
- Added a flag to info_particle_system to mark particle systems as "weather" effects

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zie ook het blog: It is a good day to be giant man

Samengevat: Koop Sam and Max: The Devils Playhouse en krijg TF2 items -O-

[ Voor 118% gewijzigd door frickY op 15-04-2010 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Pyro met Max's severed head is win. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je nu Sam & Max seizoen 3 koopt, krijg je in TF2 items: een all-class hoedje met het halve hoofd van Sam en de pistolen van Sam en Max voor de scout en spy. Het zijn gewoon nieuwe models, voor de rest wijken ze niet af van de standaard pistolen.

Ik wilde dat derde seizoen toch al hebben, dus ik heb hem gelijk maar gekocht.

Afbeeldingslocatie: http://img691.imageshack.us/img691/9370/cpbadlands0024.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img80.imageshack.us/img80/4893/cpbadlands0025.jpg

Sam en Max seizoen 3 is hier te vinden. Actie geldt tot 23 april.

Zie de deze blogpost voor meer informatie.

Edit: te laat, maar met meer info. :)

[ Voor 3% gewijzigd door LUH-3417 op 15-04-2010 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Just tried this out a little. With 1 hp, the equalizer did 113 damage, compared to ~160 as it was before.
beter, nog steeds >>>>>> shovel, maar goed...

nu hopen dat ik die belachelijke hat een beetje snel vind...

trouwens, ik heb vandaag nog even wat gespeeld met engy, en eigelijk is pistol veel beter dan de shotty.
shotty is eigenlijk alleen beter als reactie als iemand het hoekje om rent om hem in 1 klap af te maken, anders is de pistol (met mijn aim, anyway) veel beter.

edit: alleen als je sam&max koopt? sad...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2010 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
LUH-3417 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 22:29:
Als je nu Sam & Max seizoen 3 koopt, krijg je in TF2 items: een all-class hoedje met het halve hoofd van Sam en de pistolen van Sam en Max voor de scout en spy. Het zijn gewoon nieuwe models, voor de rest wijken ze niet af van de standaard pistolen.

Ik wilde dat derde seizoen toch al hebben, dus ik heb hem gelijk maar gekocht.

[afbeelding]

[afbeelding]

Sam en Max seizoen 3 is hier te vinden. Actie geldt tot 23 april.

Zie de deze blogpost voor meer informatie.

Edit: te laat, maar met meer info. :)
€32,99 is voor mij te duur, voor een tientje had ik het nog wel gedaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, gelijk besteld. heb series 1 en 2 ook al hier. :)

Dat je TF2 items krijgt bij bij games is niet nieuw...L4D2 anyone?

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Ik vind het wat minder dat zulke acties maar tijdelijk zijn, zo heb ik wel L4D2 maar niet Bill's Hat omdat ik het pas later heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
g0tanks schreef op donderdag 15 april 2010 @ 22:39:
[...]

€32,99 is voor mij te duur, voor een tientje had ik het nog wel gedaan. :P
Meh, de eerste twee seizoenen van S&M waren hun geld goed waard. Je krijgt vijf episoded die allemaal ongeveer 3 uur speeltijd opleveren. Goede humor, goede puzzels en briljante dialogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
30 euro is te duur voor een game die ik toch niet ga spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
Die mensen die Valve laten stinken in hun geld omdat ze een hoedje willen. En het ergste is nog dat ik daar tegenaan moet kijken :/ Wacht een paar weken en er is vast ergens een dubieuze winkel die de spellen voor de helft van de prijs verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb alleen de bills hat omdat ik al van plan was om Left 4 dead 2 te kopen ;) en toen zag ik die pre order voor de zelfde prijs als in de winkel ;) dus ja dan bestel ik hem gewoon.
Zal van de zotte zijn als je een game gaat kopen allen voor skins en een hat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Waster schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:50:
Die mensen die Valve laten stinken in hun geld omdat ze een hoedje willen. En het ergste is nog dat ik daar tegenaan moet kijken :/ Wacht een paar weken en er is vast ergens een dubieuze winkel die de spellen voor de helft van de prijs verkoopt.
Er zijn ook mensen die Sam&Max gewoon heel erg leuk vinden en zo snel mogelijk willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Je hoeft het niet te kopen hoor.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20
Zijn er mensen die zóó hoedjes-geil zijn dat ze games gaan kopen die ze niet leuk vinden alleen voor het virtuele hoedje? OMG!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, ik kan me niet voorstellen dat iemand drie tientjes neerlegt voor een hoedje. Wat Shabba zegt: Sam & Max is voor sommige mensen gewoon al 30 euro waard en dit is een leuke actie. Wat betreft goedkoper in de winkel; geen idee. Seizoen 1 en 2 zijn nu wel in de winkel, maar het grootste deel van de verkoop van Telltale Games loopt via online stores. S&M3 zal vast een keer in de aanbieding komen voor 20 euro, maar dan speel je het over driekwart jaar pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
Die mensen die Valve laten stinken in hun geld omdat ze een hoedje willen.
Pecunia non olet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Ik ging door de actie bijna twijfelen om hem nu al te kopen, maar ik heb toch geen tijd dus ik wacht wel lekker tot hij een keer in de weekend deal is. Als het nou Monkey Island was had ik hem sowieso in de pre order gekocht :)

[ Voor 20% gewijzigd door GonzoNL op 16-04-2010 15:22 ]

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
Dat hoedje is zo afschuwelijk. Ik moet er niet aan denken om door een scout met dat hoedje gedominate te worden. Dat zou echt de ultieme vernedering zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. hebbe, hebbe, hebbe!
2. kost ie $$$? :|
3. wat een belachelijk ding eigenlijk...

overigens, waarneer komt die engy update nu eens... dan kan ik eingelijk engy hoedjes craften

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijn eerste random hat gevonden, en het is een, een, ....

shooters sola topi :F voor de class die ik het minste speel...
craftvoer dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
'tis wel de mooiste sniper hoed IMO :P

Gisteren een Pyro hat gecraft, Rubber glove :D En vannochtend de magistrate's mullet gevonden..what are the odds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20
Einde discussie..

Pyro is WEL nuttig. Kijk maar:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FiXXvCY5pv1c6wnVk0UTGsrN/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
DeX schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 14:36:
Einde discussie..

Pyro is WEL nuttig. Kijk maar:

[afbeelding]
wow kom ik maar zon pyro tegen, dan sta ik ook in vuur en vlam :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm had net een quad air @ turris :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Heb nu al sinds de laatste hat-update hooguit 4 drops per dag, maar dat lijkt sinds vanmiddag voorbij te zijn:

Heb tussen half 4 vanmiddag en mijn laatste drop (rond half 10 's avonds) 11 items gevonden, waaronder de nieuwe Spy 'hat', die witte pruik :D

Loop nu dus met een oerlelijke combinatie rond: Camera Beard + Magistrate's Mullet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jongens we weten allemaal. De beste hats zijn Tryan helm,foootbal helm, ruber glove en bonk drink helm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:16

D4NG3R

kiwi

:)

angienl schreef op zondag 18 april 2010 @ 21:50:
jongens we weten allemaal. De beste hats zijn Tryan helm,foootbal helm, ruber glove en bonk drink helm :P
Niet te vergeten: Towering Pillar of HATS!

>:)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Verwijderd schreef op zondag 18 april 2010 @ 01:16:
Hmm had net een quad air @ turris :)
Wat, vloog er een heavy over je heen?

offtopic:
een geuberde solly kan ook, maar een rocketjumpende heavy is natuurlijk leuker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wie zegt dat hij iets geraakt heeft dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

angienl schreef op maandag 19 april 2010 @ 10:26:
wie zegt dat hij iets geraakt heeft dan ?
Meestal betekent een x air dat je een airshot hebt gemaakt, en koeitje kennende post hij niet dat hij 4 rockets gemist heeft. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
turris is volgens mij de oefen map die op de BoX? server draait. Daarin speel je 1v1 tegen een andere solly en heb je ieder 5 HP. De truc is dat je alleen damage kan doen d.m.v. een airshot. Dat doet 1 hp damage :P Dus je kunt zeker wel een quad air maken op die manier. Het zijn ook speciale kleine maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja het is een map met 1 grote trigger. Waar je ook staat. je krijgt altijd een resupply ;) dus als jij heel laag zit en je tegenstander heel erg hoog .Dan kan je hem 2x airshotten en daarna krijgt hij weer full heath als je te lang wacht en dan schiet je weer 2x :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool

Jeffroiscool

Iemand het server ip daarvan, wil het best proberen :D (Mits mijn TF2 het weer gaat doen >_>)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijder heel je game van steam,verwijder de gamefolder.
verijder daarna heel steam.
Installeer Steam opnieuw
Installeer daarna tf2 helemaal opnieuw (downloaden dus)
Defragmenteer de gamefiles. en als launch optie doe je ook even -autoconfig.
Start de game op.

Of een dure oplossing: Koop een nieuwe pc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool

Jeffroiscool

angienl schreef op maandag 19 april 2010 @ 11:02:
Verwijder heel je game van steam,verwijder de gamefolder.
verijder daarna heel steam.
Installeer Steam opnieuw
Installeer daarna tf2 helemaal opnieuw (downloaden dus)
Defragmenteer de gamefiles. en als launch optie doe je ook even -autoconfig.
Start de game op.

Of een dure oplossing: Koop een nieuwe pc :P
Waarbij deze pc me al 1302 euro gekost heeft?

Hele dure oplossing ja XD

Ik heb zelfs al ALLE games verwijderd W_W kut steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool

Jeffroiscool

Nou, hij download weer vanaf 0% en het gaat 220kb/s ongeveer (rampzalig traag dus, ik wil weer eigen internet :( ) TF2 is met Source files erbij ongeveer 6 GB x 1024 x 1024 = 6291456 / 220 = 28597,527272727272727272727272727 / 60 = 476,62545454545454545454545454545 / 60 = 7,9437575757575757575757575757576 uur.

Dus dit gaat zo'n beetje de hele dag duren :( dan zou hij rond 1900 klaar moeten zijn met GELUK. Meh ik ben toch op me stage en ben om 18:45 thuis ongeveer. Dus moet ik maar geduld hebben he XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
je moet er maar wat voor overhebben ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sam's hoed schijnt ook in de telltale-update te zitten maar hij is niet geimplementeerd omdat hij niet goed zou passen. Nu is de community bezig er iets van te maken.

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/14dkoit.jpg

http://www.fpsbanana.com/skins/89195

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
Ja..ik snap wel dat ze die geschrapt hebben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weiman schreef op maandag 19 april 2010 @ 10:42:
turris is volgens mij de oefen map die op de BoX? server draait. Daarin speel je 1v1 tegen een andere solly en heb je ieder 5 HP. De truc is dat je alleen damage kan doen d.m.v. een airshot. Dat doet 1 hp damage :P Dus je kunt zeker wel een quad air maken op die manier. Het zijn ook speciale kleine maps.
Jup die mod, en niet de klassieke turris met de instant resupply & cap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
haha ok ik ken alleen de klassieke turris :P maar nog nooit opgespeelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Kwam van de week in zon achievement server, maar wat is daar de nut van. Mensen zeggen dat je dan snell hoedjes krijgt... Het eionigste wat gebeurd is dat je op een kamer zit waar je niet uit kan er dan wordt er elke keer -10 health af ofzo :/ Heel vaag

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Dat is om te idlen. Je gaat in die map zitten en vervolgens wat anders doen. In de tijd dat je weg bent kan je allerlei items vinden, maar niet sneller dan als je normaal zou spelen.

Dat je health er af gaat heeft ook een reden. Als je geen damage zou krijgen en een dag aan het idlen zou zijn, zou je dus 24 uur geleefd hebben volgens de stats. Het is dus om te voorkomen dat je stats worden verkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
Cornelisjuh schreef op maandag 19 april 2010 @ 17:45:
Kwam van de week in zon achievement server, maar wat is daar de nut van. Mensen zeggen dat je dan snell hoedjes krijgt... Het eionigste wat gebeurd is dat je op een kamer zit waar je niet uit kan er dan wordt er elke keer -10 health af ofzo :/ Heel vaag
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.youtube.com/watch?v=fQ3Qorxf2QQ

Of iemand is heel erg creatief en hard bezig geweest met de fake engineer update of....!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Best leuk gedaan, maar ik vind het design totaal niet passen bij TF2. I call fake.

Pagina: 1 ... 12 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.