Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Napo schreef op maandag 03 mei 2010 @ 14:15:
[...]

Orangebox verdient de plek in een budgetbak niet, het hoort bij de topgames :+
Ja, als 'ie daartussen stond vond ik het geen probleem maar zelfs bij game-winkels is hij niet meer leverbaar :|

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nee en mijn cpu is 45 tot 55 graden en de max van de i7 is 90, dus daar zit ik nog ver onder.
Ik heb het ook wanneer ik door een teleporter ga, dat er zo vage gloed overheen zit. Dit had ik ook al met mijn oude pc en op me laptop ;) Geen idee wat het is xD

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Op 90 graden is een CPU morsdood, even dat je het weet ;) en een GPU kan dan weer tot 90 / 100 graden.

Maar goed, niemand weet of er ergens nog anologe TF2/orange box (anoloog = game in doosje :)) verkrijgbaar zijn?

[ Voor 4% gewijzigd door bwerg op 03-05-2010 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon at random eens een speelgoedwinkel binnenlopen en kijken of ie nog ergens in de schappen staat. Maar ik zou gewoon via steam kopen. Want je koopt echt alleen een dvd doosje met een frontje, de DVD is een bijkomstigheid, het gaat om de keys. Als je alles via DVD installeert en de keys opgeeft moet je vervolgens : A) steam updates installeren en B) allerlei updates voor je geïnstalleerde games downloaden. Dus de DVD op zich heb je niet zoveel aan.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Mja, at random in een speelgoedwinkel hebben ze hem niet meer. Maar de redenen waarom ik hem daar liever koop dan op steam:
- Doosje is gewoon wel leuk om te hebben (geen hele sterke reden)
- De laatste keer dat TF2 in de winkel lag was hij een stuk goedkoper dan nu op steam :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:17

g0tanks

Moderator CSA
bwerg schreef op maandag 03 mei 2010 @ 17:57:
Op 90 graden is een CPU morsdood, even dat je het weet ;) en een GPU kan dan weer tot 90 / 100 graden.

Maar goed, niemand weet of er ergens nog anologe TF2/orange box (anoloog = game in doosje :)) verkrijgbaar zijn?
90 graden is wel erg veel ja, ik ben benieuwd welke Core i7 angienl dan heeft, want de max temp van de meeste i7's ligt toch onder de 70 graden. 8)7

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij amazon.co.uk is ie zo'n 14-15 pond, met verzendkosten zit je op zo'n 20€ denk ik.

http://www.amazon.co.uk/H...mes&qid=1272903498&sr=8-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 09:13
D4NG3R NL schreef op maandag 03 mei 2010 @ 14:27:
[...]
Btw, gaaf die collectible's :O, hoe duur zijn ze?
D'oh... Prijs is net bekend gemaakt... $230... :o
Thanks, but no thanks

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die figuren zijn ook bijna 30 cm hoog, zijn geen kleintjes! Wat dacht je anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Laatst online: 24-04 09:13
Naja, iemand had aangegeven dat het prijspunt voor dat soort figuren tussen de $130 en $180 lag... Als het dan opeens ruim boven de 200 is, dan is dat toch een groot verschil.

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja, als een plush boomer doll normaal al voor 50$ weggaat in de Valve store was dit te verwachten.

P.S
Steam forum comment : At that price, that statue better come to life and mow down my enemies with a fully functional miniature mini-gun. _O-

[ Voor 28% gewijzigd door CapTVK op 03-05-2010 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530

bwerg schreef op maandag 03 mei 2010 @ 17:57:

hoger, die van mij haalt stock, zonder stof, de 95 graden..

met het stof van een half jaar erbij zit je op 105 :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb gelezen dat een i7 860 of i7 920 Maximaal 90 graden mogen worden. Maar Gotanks heeft ook gelijk ;)
want boven de 70 / 75 graden in Idle mode. dan gaan de prestaties langzaam achteruit ;) Dit betekend niet dat hij gelijk doorgebrand is :P dat doet die pas bij 100+ :P en daarom ligt de max ook op 90 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

CapTVK schreef op maandag 03 mei 2010 @ 18:24:
Die figuren zijn ook bijna 30 cm hoog, zijn geen kleintjes! Wat dacht je anders?
Eerlijk gezegt zou ik meer rond de 100 schatten :P. (Zou ik ze nog niet kopen though) maar wel gaaf :D

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-05 22:39
Gelukkig schakelt je computer automatisch uit of matigt de processor z'n snelheid als je tjmax (individuele coretemp) z'n grens bereikt. Al die bangmakerij met krachttermen (morsdood) etc ;) Btw heeft mijn Q6600 een tjmax van 90-95 graden, temperaturen verschillen per processor. Prestaties gaan pas achteruit (lees stabiliteit) boven (of onder) de door de fabrikant aangegeven temperaturen, mits je niet aan 't oc-en bent natuurlijk.

Wat anders. Ik heb de laatste weken last van een grafische glitch als ik soldier speel en de equalizer heb ge-equipt. Er komt een hoekig grijs vlak links onderin beeld (fov 100). Is dit een bekend verhaal? Zo ja, is er iets aan te doen?

if it ain't broke, break it and learn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530

XcEll schreef op maandag 03 mei 2010 @ 20:28:
Gelukkig schakelt je computer automatisch uit of matigt de processor z'n snelheid als je tjmax (individuele coretemp) z'n grens bereikt. Al die bangmakerij met krachttermen (morsdood) etc ;) Btw heeft mijn Q6600 een tjmax van 90-95 graden, temperaturen verschillen per processor. Prestaties gaan pas achteruit (lees stabiliteit) boven (of onder) de door de fabrikant aangegeven temperaturen, mits je niet aan 't oc-en bent natuurlijk.

Wat anders. Ik heb de laatste weken last van een grafische glitch als ik soldier speel en de equalizer heb ge-equipt. Er komt een hoekig grijs vlak links onderin beeld (fov 100). Is dit een bekend verhaal? Zo ja, is er iets aan te doen?
100? hij gaat toch tot max. 90?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
Anoniem: 303530 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 20:53:
[...]

100? hij gaat toch tot max. 90?
De slider gaat to 90, in de config kun je de view verder ophogen geloof ik. Goed dat je het zegt want na controle blijkt het idd dat m'n fov op 90 staat :) Maar goed, die glitch is er sowieso. Ik heb wel eerder problemen gehad met een handschoen van de engineer die zichtbaar bleef als spy maar dat is weer overgegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heb je misschien een screenshot ervan ?
FoV kan tot 180 graden volgens mij ;) maar dat speelt niet lekker :P

[ Voor 5% gewijzigd door Pykow op 04-05-2010 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
Na met de fov instellingen te hebben gekloot (van 90 naar 70 naar 100) is de glitch spontaan verdwenen.

Ik ben happy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-05 15:26
Waarom zou je Tf2 in de winkel kopen? Je moet wel heel veel waarde hechten aan het doosje, er zit niet eens een boekje bij, koop dan wat merchandise! :)

Naast op steam kun je hem ook hier krijgen: http://www.g2play.net/sto...-Box-UNCUT-Steam-Key.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Deze is zo'n €5 goedkoper: http://www.g2play.net/sto...Orange-Box-Steam-Key.html

Overigens heb ik geen idee wat het verschil is met de uncut versie. :P

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:00

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

is de NIET uncut versie niet duits dus zonder gore?

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In de duitse (cut) versie zitten er geen gibs en bloed in in maar krijg je ipv daarvan tandwieltjes te zien enzo...Maar g2play is niet echt helemaal kosher. Ik zou het mijn steamaccount met redelijk wat games erop niet riskeren. Bij thehut.com is de orange box (legaal boxed) trouwens nog wat goedkoper dan bij amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
This Steam Key enables you to activate and download the cut version (only less blood/violence in the game all other features are stil there) of the following games through yor Steam account:
Je hebt gelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
Heb meerdere games bij g2play gekocht, één CSS key ded het niet, binnen hele korte tijd had ik een nieuwe toen ik erover mailde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Ja, die site ken ik maar ik vertrouw het niet helemaal meer na wat gegoogle. Mediaoffer is hij ook maar 18,- ( *O* incl. doosje zelfs *O*) dus achteraf valt dat wel mee, maar een vriend van me had een tijd geleden TF2 gewoon voor 10,- gevonden dus ik had gehoopt ook zoiets te kunnen vinden :/

[ Voor 5% gewijzigd door bwerg op 04-05-2010 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Je kan beter voor TF2 rond de 30 € betalen of desnoods 59,95 € wat tegenwoordig veel spellen kosten dan al die kansloze gehypte meuk die de laatste tijd uitkomt en helemaal niks aan is 9 van de 10 keer ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
bwerg schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 17:11:
Ja, die site ken ik maar ik vertrouw het niet helemaal meer na wat gegoogle. Mediaoffer is hij ook maar 18,- ( *O* incl. doosje zelfs *O*) dus achteraf valt dat wel mee, maar een vriend van me had een tijd geleden TF2 gewoon voor 10,- gevonden dus ik had gehoopt ook zoiets te kunnen vinden :/
Was een aanbieding van de laatste grote update denk ik. Je kunt er op rekenen dat bij de volgende grote update er weer een free weekend + aanbieding komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-06 21:15
Bij de laatste update was hij een paar keer 1,50 (oid) :D . Schitterende actie van Valve :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-04 17:49
Killzone schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 18:14:
Bij de laatste update was hij een paar keer 1,50 (oid) :D . Schitterende actie van Valve :) .
Dat was één dag ofzo. De actie was al voorbij toen ik wakker werd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Weiman schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 17:31:
[...]

Was een aanbieding van de laatste grote update denk ik. Je kunt er op rekenen dat bij de volgende grote update er weer een free weekend + aanbieding komt :)
Ja, dat is waar, duurt niet zo lang meer geloof ik voordat de engi-update komt? Wacht ik dat wel af. Die 1,50 was wel awesome ja :D maar ja als je dat gemist hebt heb je er niet zoveel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Dat er eigenlijk nog mensen zijn die TF2 nog niet hebben... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

g0tanks schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 19:18:
Dat er eigenlijk nog mensen zijn die TF2 nog niet hebben... :P
Genoeg! Ken er sowieso wel zes mensen die het pas het laatste half jaar gekocht hebben, ik heb het ook nog niet eens zo lang :) Sterker nog, toen ik het kocht kende ik het spel niet eens.

[ Voor 9% gewijzigd door Phyxion op 04-05-2010 19:20 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik had paar vrienden die er niks aan vonden. Dat cartoon stijl sprak ze niet aan. En zelfs zonder te spelen vonden ze het al niet leuk.

Dit jaar speelde ik de game wel eens in de klas en het gevolg daarvan was. dat Jsnova die nou in GoT4 speelt en nog een andere maat de game gelijk kochte.
We hebben wel eens met 5 man in de klas een rocketjump map gespeelt en gekeken wie het verste kwam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
Gisteren kwam ik op enkele servers met CTF maps bots (weliswaar redelijke domme) tegen.
Zijn dat third party bots of de Valve versie (die alleen op KotH maps werken dacht ik)?

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn op dit moment drie soorten beschikbaar: de TF2 bots van valve. rcbot (engineers bouwen hier hier ook teleporters) en de bots op saigns (al zijn die laatste meer ordinaire aimbots die gewoon rondwandelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
CapTVK schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 10:25:
Er zijn op dit moment drie soorten beschikbaar: de TF2 bots van valve. rcbot (engineers bouwen hier hier ook teleporters) en de bots op saigns (al zijn die laatste meer ordinaire aimbots die gewoon rondwandelen).
Ik denk dat ik de laatste soort heb gezien, ze waren vrij suicidaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wie speelt er nou tegen bots als er genoeg mensen spelen ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
angienl schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 12:38:
wie speelt er nou tegen bots als er genoeg mensen spelen ;P
Tja die bots liepen gewoon tussen de mensen, kan ik niet aan doen he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 24-12-2024
En we gaan hier vrolijk verder:

[Multi] Team Fortress 2, deel 14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke