Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02:07

g0tanks

Moderator CSA
Maar om nou zo ver te gaan om het cheaten te noemen is ook weer wat.
Verwijderd schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 10:45:
ik zat vanavond te idelen, en, en...

[afbeelding]

;(

die saigins server is idd vrij triest, ik zag eens iemand die met de flare gun sneller kon vuren dan de shotty + unlimited ammo.
als je dat kan, waarom neem je dan in hemelsnaam de flare gun |:(

offtopic:

en voor de idelers onder ons, ik gebruik dit scriptje:
code:
1
2
3
alias idle "wait 50000; idle; retry"
connect <server ip>
idle

team fortress starten met:
code:
1
"C:\Program Files (x86)\Steam\Steam.exe" -applaunch 440 -textmode -nosound -nopreload -noshaderapi +exec idle.cfg

hij verbreeekt iedere 10 minuten (ongeveer) de verbidning, en dan gaat hij weer op nieuw connecten, alleen jammer als de server vol, is, maar dat heb ik nog geen een keer gehad.
er waren nog een aantal mensen die wat wouden weten dacht ik :)
[/offtopic]
Gebruik Source Tools, die reconnect alleen als het nodig is (dus als de verbinding verbroken is) en herstart ook automatisch TF2 mocht deze crashen. Dat lijkt mij veel handiger en efficiënter dan jouw scriptje. :P

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus daar kan je source tools vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

angienl schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 01:21:
[...]

jij bent dus zo vervelende gast die cheat als een klein kind. Ga AUB een ander game spelen en laat TF2 in zijn waarde met je achterlijke premium server !!

sorry mensen die op deze servers spelen en dan nog geld betalen om te kunnen cheaten. moeten een VAC ban krijgen
Ik zie het probleem niet, als ik op een premium server wil spelen om dat ik wat fun wil hebben met een 'run and gun' game is dat toch jouw probleem niet 8)7 Blijf er gewoon weg dan!
Ik zie ook niet waarom het cheaten zou zijn als die server je wat extra's wil geven :? get a real life freak!
D4NG3R NL schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 01:47:
[...]

Gast, het is gewoon een fun server... buiten die server kunnen ze niks bijzonders, dus is er niks aan de hand... Dat hij bij wil betalen moet hij toch zelf weten? Tis jouw geld niet :z
Ik betaal idd omdat veel servers op piekuren vol zitten en 3€ betaal ik graag voor een maand op alle saign.de server te kunnen gamen. De extra's zijn meegenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Voordat deze thread uitbreekt in een shitstorm, bobb vindt het blijkbaar leuk om dat te doen, anders betaalt hij daar geen 3 euro voor.
Dit is zijn gaming experience voor TF2, hoef je hem niet voor aan te vallen.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reclaimed metal + reclaimed metal + reclaimed metal =

camera beard :X :X :X :X
dus nog steeds geen "hat.." maar ik had er al een dus gecraft en een nodest pile of hat gekregen d:)b
mijn eerste hat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Gisteren mijn allereerste item gecraft met 3 x reclaimed metal: towering pillar of hats :*)
Het is de enige hat die ik echt wou eigenlijk. No more idling :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Die wil ik ook nog, gewoon omdat het imo de beste hat is die voor alle classes kan worden gebruikt.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die hat is te hoog ;) ik ging voor de soldier tryan hat :P

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:33
Ik ben al paar keer een 'dessert' versie tegen gekomen van de 2fort ctf map op sommige servers.
Visueel wel leuk, maar totaal niet te verdedigen dankzij die extra gang waardoor je gewoon van flagroom naar flagroom kan lopen |:( Verder kan je ook te gemakkelijk spawncampen door bovenop de base van de tegenstander te kruipen 8)7

Als ex-TFC speler kan ik de Valve versie van 2fort wel smaken, daarin is de balans goed bewaard gebleven, maar deze custom versie laat toch wat te wensen over jammer genoeg.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Balans? 2fort? lolwut? Ja, als beide teams gaan turtlen is er een zekere vorm van balans, want het eindigt in failmate.

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!
2fort heeft wel meer balans dan Payload of attack/defense map.
Bij 2fort is het zo, Wanneer je team niet helpt. Kan je nog altijd voor je zelf spelen en bij payload en attack en defense is het gewoon. 1 fout en ze zijn al bijna bij de laatste cap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20
2Fort is alleen leuk om als Demoman te stickyjumpen van je eigen balcony naar die van de tegenstander en de hele stapel snipers (meestal 3 ofzo) neer te bottlen. Voor de rest is het TurtleFort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is alleen zo als de teams een beetje gelijkwaardig zijn en of ze uberhaupt raakt kunnen schieten. Ik heb het op2fort 12 v.s 12 instaspwan meegemaakt dat ik continu in m'n eigen base bezig was tegenstanders uit te schakelen. Het viel me op dat alleen de tegenstander kills leek te maken. Toen ik eens op de scorelist ging kijken stond ik nr.1 samen met iemand anders rond 40-50 punten terwijl de rest niet hoger scoorde dan 5! 8)7

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dat heb je ook bij instal respawn dustbowl :P Blauw wint altijd.
Behalve stage 3 want met instan respawn kom je daar echt niet doorheen

[ Voor 36% gewijzigd door Pykow op 06-04-2010 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Daarom faalt insta respawn, die respawn timers zijn onderdeel van de balance. Bij A/D maps is het eigenlijk de bedoeling dat attack meestal wint, of in ieder geval een eerlijke kans krijgt om te winnen. Bij dustbowl worden in de laatste 2 minuten de respawn tijden zelfs, in het voordeel van blauw, aangepast. Als je in die 2 minuten niet kan winnen, dan bestaat je team voornamelijk uit faal hazen.

Payload op public werkt redelijk goed, er is een duidelijk doel voor je team en het vervalt minder snel in deathmatchen. Spam hoort nu eenmaal bij public gameplay, daar doe je weinig aan. Het is zaak om maps te hebben met zo min mogelijk chokepoints waar spam koning is (oude versie van Hoodoo, toen je nog niet via de zijkant bij de choke kon komen, daar had je dus 1 chokepoint waar je met 4 demo's die nades spammen en 1 engi die de ene die toevallig overleeft neermaait gewoon heel de map dood gooide).

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spam is gewoon dodelijk irritant ;)
Daarom speel ik ook nooit op maps met 32 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idem, veel maps, turbine bijvoorbeeld, zijn het leukst met 12.
met 32 man instarespawn haal je nevernooit captures, of je team moet echt hard falen... (helaas is dat meestal het geval)

tegenwoordig speel ik bijna alleen maar arena, daar draait het tenminste nog om skill. en niet wie de meeste demo's en engies heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 13:42:
idem, veel maps, turbine bijvoorbeeld, zijn het leukst met 12.
met 32 man instarespawn haal je nevernooit captures, of je team moet echt hard falen... (helaas is dat meestal het geval)
Wel leuk om je achievements te halen :+ Dankzij dat soort servers ging mijn Frags of our fathers achievement wel erg hard :) En ook mijn sniper achievements...

2fort 32man instantrespawn ftw d:)b
Ook heerlijk om gewoon eens af te reageren :P

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-08 16:08
Ik zit altijd op 32 man servers. Voorheen zat ik altijd op een saigns.de arena server (who cares about the premiums, ze zijn heus niet onsterfelijk daardoor. Als je goed bent heb je ze nog steeds dood). Maar de laatste tijd word ik na 5 minuten gekickt, omdat het blijkbaar een idleserver is geworden (en je moet premium hebben om te kunnen idlen).

Nu speel ik gezellig PL met 32 man en ga ik gewoon op een rustig plekje zitten en wacht tot er iemand voorbij komt :P. 9/10 keer heb ik die persoon dood. Niet echt hulpzaam maarja, net alsof door massive spam lopen wel hulpzaam is. Ik heb wel altijd 6-8 dominations door die spam te ontwijken met me scout!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het ironische is dat je dat truukje van in een hoekje gaan staan, is dat je het keer-op-keer kan herhalen. Ik had hetzelde met een paar backburner pyros die steeds weer koppig exact dezelfde route bleven lopen. Niet een of twee keer maar tien keer achter elkaar. Terwijl een beetje speler op een gegeven moment doorheeft heeft dat die tactiek niet werkt bleven ze koppig doorgaan. Veel spelers op dat soort servers doen gewoon echt "dood"-leuk hetzelfde.

Gewoon door op dezelfde plek te blijven en een beetje op je health letten sleep je inderdaad snel dominations binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een keer met 2 maten van mij CP_Badlands gedaan op een public server ;) Hij scout ik soldier.
Zo leuk als je tegenstander hebt die geen rollouts kunnen en dan gaan schreeuwen dat je Speedhack gebruikt xD

EDIT: Leuke tweak als je problemen hebt met een Source game. Echt handige tips zitten erin
http://whisper.ausgamers.com/wiki/index.php/Fps_problems

[ Voor 26% gewijzigd door Pykow op 07-04-2010 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Korte mededeling over de ETF2L Highlander competitie, we zoeken nog GoT spelers en regulars op onze pub server.
(Gonzo had deze post al op het Dutch eSports forum geplaatst maar ik zet hem ook hier voor de geïnteresseerden)

Laat even weten als je interesse en geef even je steamid door. Dan kan ik een invite voor de GoT-TF2H Steam group versturen.

P.S
Het nieuwe GoT4 team mag hier ook aan meedoen, skeej doet alvast mee.

De ETF2L heeft binnenkort een community competitie.

Om de pub-regulars een beetje te stimuleren om hier heen te komen, maak ik hier even een topic om interesse te pijlen onder de GoT/DeS TF2 mensen.

Het team kan uiteraard gebruik maken van onze Mumble

FAQ
Wat is highlander?
9v9 met een classlimit van 1.

ETF2L Buddy: F(l)appie

Lijstje:
CapTVK: soldier, medic, engy, heavy en pyro
Eviltyphoon: Soldier, demo, medic
skeej: Medic (minimale 6v6 ervaring)

http://www.dutch-esports..../viewtopic.php?f=25&t=615

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ey ik doe ook al mee hoor :P was dit voor oude post :P
GoT4 Pykow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
GonzoNL schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 09:10:
Balans? 2fort? lolwut? Ja, als beide teams gaan turtlen is er een zekere vorm van balans, want het eindigt in failmate.
2fort is sinds de allereerste versie (in quakeworld gok ik?) een ijzersterke competitie map geweest.
Ook de versie van Valve is best goed en past perfect in de spelregels van TF2 (met respawn delay).

De desert versie kan ik echt niet waarderen vanwege die tweede tunnel rechtstreeks naar de flagroom, daarmee is de rest van de map quasi nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 21:10

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

(jarig!)
Kapoen schreef op donderdag 08 april 2010 @ 08:13:
[...]

2fort is sinds de allereerste versie (in quakeworld gok ik?) een ijzersterke competitie map geweest.
Ook de versie van Valve is best goed en past perfect in de spelregels van TF2 (met respawn delay).

De desert versie kan ik echt niet waarderen vanwege die tweede tunnel rechtstreeks naar de flagroom, daarmee is de rest van de map quasi nutteloos.
Vandaar ook dat hij zo vaak gespeeld wordt in de leagues :')

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eeen goede rust en je kan heel simpel de spawn campen met een demoman.
Scouts pakken de intel en jij plaatst stickys bij de main spawndoor.
en andere soldier gaat bij de andere spawndoor staan en medic combo op de main.
Goed balanced. ze komen nooit meer weg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

angienl schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:18:
Goed balanced. ze komen nooit meer weg :D
übercharge :)

kost wel 20 seconden, maar dan kom je echt wel weg.

en dead ringer spies natuurlijk...

edit: also, de laatste keer dat in in 2fort was zag ik 2 spawn points waarvan er eentje 2 uitgangen heeft.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2010 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daarom zeg ik ook medic combo op de main laten staan :P die campt dan heel de 2e spawn door xD
6vs6 met respawn tijd kan je heel snel 5x cappen en dan is het voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 10:26
Verwijderd schreef op zondag 04 april 2010 @ 16:32:
reclaimed metal + reclaimed metal + reclaimed metal =

camera beard :X :X :X :X
dus nog steeds geen "hat.." maar ik had er al een dus gecraft en een nodest pile of hat gekregen d:)b
mijn eerste hat
Is de camerabeard weer een hoed dan? Eerst was het 3 camera beards is 1 scrap metal. Maar lees dat jij 2 camera beards craft voor een hoed?

[ Voor 6% gewijzigd door RSD1982 op 08-04-2010 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
het is nog steeds een misc. maar heeft de zelfde drop rate als een hat.
2 misc is 1 nieuwe random hat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

angienl schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:42:
het is nog steeds een misc. maar heeft de zelfde drop rate als een hat.
2 misc is 1 nieuwe random hat
idem, als je nu dus een cam. beard vind :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:52

D4NG3R

kiwi

:)

Vandaag komt het geheugen binnen voor mijn nieuwe PC, met een paar dagen download ik denk ik de Valve complete package :D kan ik mooi ook de GoT server binnen. Ben een behoorlijk goede speler op de x360 versie.. maar daar begint het gewoonweg leeg te lopen :/

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
het is ook gewoon een faal game op de xbox :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-07 21:42
D4NG3R NL schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:08:
Vandaag komt het geheugen binnen voor mijn nieuwe PC, met een paar dagen download ik denk ik de Valve complete package :D kan ik mooi ook de GoT server binnen. Ben een behoorlijk goede speler op de x360 versie.. maar daar begint het gewoonweg leeg te lopen :/
Gezellig, ik heb de overstap vorig jaar rond deze tijd gemaakt. Het verschil tussen de 360 en PC versie is ondertussen enorm. Alle classupdates, grafisch en de userbase. Ik heb ook niet het idee dat de lang beloofde update voor de 360 nog gaat komen. Dat was iets met een gebrek aan geheugen op de 360. Maar je zal zien, er gaat een wereld voor je open. Ik voelde me destijds redelijk pro met m'n controller maar moest toch weer relatief onderaan de tf2-foodchain beginnen met m'n toetsenbord en muis.

if it ain't broke, break it and learn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tijdens de release was het grafisch bijna net zo mooi op de xbox op de pc ;) Ik kan met me oude systeem alles nog op high spelen. Jaar later in 2008, moest ik al terug zakken naar mid/high. en rustig daalde ik af naar mid/low met graphics.

Nieuwe pc dus nu ziet alles weer op high settings ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 09:26
grafisch maakt het mij niet zo uit als het maar geen pixel game is
en de gameplay goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

angienl schreef op donderdag 08 april 2010 @ 19:25:
Tijdens de release was het grafisch bijna net zo mooi op de xbox op de pc ;) Ik kan met me oude systeem alles nog op high spelen. Jaar later in 2008, moest ik al terug zakken naar mid/high. en rustig daalde ik af naar mid/low met graphics.

Nieuwe pc dus nu ziet alles weer op high settings ;)
TF2 heeft gewoon veel CPU power nodig. Wat betreft GPU heb je niet meer dan een good old 1900XTX nodig of een 4670/5670 vandaag de dag :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:18:
[...]

TF2 heeft gewoon veel CPU power nodig. Wat betreft GPU heb je niet meer dan een good old 1900XTX nodig of een 4670/5670 vandaag de dag :)
mobility 4570 *O*
draait bij mij met een OC alles op high @ 1080p, zonder AA en AF

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CPU is belangrijk voor TF2. Dat weet ik ook wel.
met een bagger ATI videokaart haal ik nog minimaal 35 fps ( alles op low ) processor Duo2Core T8400 2.4GhZ
Dat ding loopt nooit vast ;)

op me pc heb ik minimaal 65 fps ;) en avg van 80fps. Maar ja heb een bagger videokaart GT320 1GB :( maar wel i7-860 processor :D

vooral leuk om te zien dat de benchmark van GTA IV aangeeft. 30.5 FPS en 30% CPU use :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
badboyqxy schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:53:
grafisch maakt het mij niet zo uit als het maar geen pixel game is
en de gameplay goed is
De meeste mensen (vooral competitieve spelers) hier spelen toch met een high fps config. Voor super low graphics zie ook:

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

allemachtig... 8*8 textures _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ja WTF lijkt wel een MS-DOS mode ofzoiets :D Nooo way dat ik ooit zo TF2 ga spelen !!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met full graphics is het gewoon een stuk moeilijker om goed te kunnen spelen, de game draait gewoon minder soepel (ook met 60+ fps constant).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus zelfs als je pc makkelijk op high kan spelen, spelen jullie nog met een fps config ?
Mag ik vragen waarom ;). Ik speel sinds mijn nieuwe pc gewoon alles op Highsettings ;)
kan ook weer m0res config gaan installeren maar FPS van 200 is niet nodig lijkt mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Laatst online: 15-09 00:35
Heb eigenlijk het tegenovergestelde idee, ik ga gelijk op zoek naar de configs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
De populairste is denk ik wel m0re's fps config, ik zelf gebruik Quantum's Little Config.

En als je toch bezig bent, installeer dan meteen m0re's hud, minder rotzooi op je scherm. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
angienl schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:21:
Dus zelfs als je pc makkelijk op high kan spelen, spelen jullie nog met een fps config ?
Mag ik vragen waarom ;). Ik speel sinds mijn nieuwe pc gewoon alles op Highsettings ;)
kan ook weer m0res config gaan installeren maar FPS van 200 is niet nodig lijkt mij ;)
Ik veronderstel dat dit komt omdat men al sinds good old quake 1 op deze manier competitief speelt.
Hoe minder grafische franjes hoe sneller je tegenstanders kan onderscheiden en dus reageren.
En hoe meer fps = hogere reactiesnelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Zoals Koeitje al zei, met een hogere fps loopt gewoon alles veel soepeler. Ik heb zeker verschil gemerkt in matches toen ik overging op een high fps config.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb bij te lage settings dat ik vanuit de verte verschillende vijanden niet meer kan onderscheiden... bovendien vind ik TF2 te mooi en grappig om zo lelijk te maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
LUH-3417 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 14:51:
Eindelijk genoeg items bij elkaar gekregen om een hoed te craften en wat krijg ik? De Professional's Panama. Je weet wel, die hoed die de sniper altijd al draagt, alleen dan een iets lichtere kleur. Yay.
Om even hierop terug te komen, dit gebeurde er net bij mij:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mYXYt6fSTynYkLynb3OXQrhr/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Ik zou ook nooit m`n graphics verlagen om goed te kunnen spelen.
maar dat komt dan weer omdat ik van dikke graphics houd.En vind tf2 gewoon een erg mooi spel
Toen ik nog in een clan speelden deed ik wel de shadows uit. en de particle effects runnen bij mij op de 2e processor.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

g0tanks schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:52:
[...]

[afbeelding]
wees blij, ik kreeg een camera beard, de dag nadat je die als hoedje kon craften 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil wel graag weten wat de commands zijn om die ragdolls uit te zetten. Als ik iemand neer schiet, wil ik hem niet meer dood zien liggen op de grond maar gelijk verwijderd hebben van me scherm :S
Als je cp_well speelt, schiet ik in het water. blijkt het een dooie speler te zijn die nog ff door drijft ;)

Dus als iemand die commands heeft ben ik heel erg blij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
In Quantum's config staat het volgende:
// Ragdoll (Corpses)
//----------------------------------------------------------------------
cl_ragdoll_collide "0" // def. "0" # Collision between corpses on(1)/off(0)
cl_ragdoll_forcefade "1" // def. "0" # If set to "1" then cl_ragdoll_forcefade is used
cl_ragdoll_fade_time "3" // def. "15" # Fadingtime in seconds of corpses 0 => No Corpse
cl_ragdoll_physics_enable "1" // def. "1" # Ragdollsystem for the corpses on(1)/off(0) | off meens corpses standing around with no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Laatst online: 09-09 09:20
Waarom zou je shadows uit zetten? Die glitchen zo vaak zo heerlijk door de muur heen zodat je weet waar mensen zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oja dat waren de commands :D die ga ik gelijk vanavond even uitzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:01
Weiman schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 15:37:
Waarom zou je shadows uit zetten? Die glitchen zo vaak zo heerlijk door de muur heen zodat je weet waar mensen zitten :P
Healbeams ook, ook fijn.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weiman schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 15:37:
Waarom zou je shadows uit zetten? Die glitchen zo vaak zo heerlijk door de muur heen zodat je weet waar mensen sentries zitten :P
fixed :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ragdolls zijn het beste van TF2. Niets zo mooi als iemand die na een gefaalde rocketjump op de grond ploft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20
g0tanks schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:52:
[...]

[afbeelding]
Toevallig vorige week precies hezelfde gecraft. FFFFFFFFFUUU!!!
Nou ja.. Dan maar deze nieuwe " hat" met een niet vaak gebruikte hat (medic) om een nieuwe hat te maken: Trophy belt. FFFFFFFUUUUUUU!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Vlak nadat ik hem had gecraft vond ik een Mining Light, dus dat maakt het weer een beetje goed, alhoewel ik al een Hotrod heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag daarnet dat er een team speelt in Div6.
Hebben jullie nog een plaatsje vrij voor een medic? ik speel al veel pick up games.
Ben op zoek naar een team, ik wil anders als er geen plaats is ook wel vervangende medic zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Je hebt het zeker of GoT². We hebben op dit moment al twee medics, dus helaas. :( En we zijn eigenlijk van plan om volgend seizoen div5 te gaan spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mensen kunnen zich nog aanmelden voor ETF2L highlander mode.
Ik ben er zelf uitgestapt omdat ik een hekel heb aan SPAMbowl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morti
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-03 14:36
Wow.. die is briljant.. Zo zou een TF2 real life action movie eruit kunnen zien hehe.. Vind het gewoon jammer dat dat het niet zo is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Die was al eerder gepost in het topic. Als ze op het einde die turret hadden vervangen door een sentry was het nog beter geweest. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
:? Bedoel je misschien TF3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, je had het erover dat er een team van tweakers speelt in div6 dat GoT2 heet. Maar die zat al vol dus ik ben benieuwd of er nog een GoT 3 komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Laatst online: 09-09 09:20
Dat is er al heel lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 21:10

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

(jarig!)
Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 14:40:
nee, je had het erover dat er een team van tweakers speelt in div6 dat GoT2 heet. Maar die zat al vol dus ik ben benieuwd of er nog een GoT 3 komt?
GoT 1/2/3/4 bestaan al :+ Die laatste is voornamelijk nog opzoek naar spelers (net gevormd) De andere teams bestaan al wat langer :) (waarvan 3 toch wel het meest stabiele is :P )

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe ik in contact kom met de teamleider van GoT4? en of ze nog een medic nodig hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Coltragon

We zijn nog bezig een tijdelijk GoT-team samen te stellen voor de highlander match. Heb je daar geen zin in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Laatst online: 14-08 13:04
En anders kan je angienl aanspreken, die zit in GoT4 :)
(Onder de naam Pykow, maar goed)

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-09 19:34

User

S3

Notna schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 15:04:
[...]

GoT 1/2/3/4 bestaan al :+ Die laatste is voornamelijk nog opzoek naar spelers (net gevormd) De andere teams bestaan al wat langer :) (waarvan 3 toch wel het meest stabiele is :P )
Vind je het gek als ze 9000+ leden hebben? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CapTVK schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 16:16:
@ Coltragon

We zijn nog bezig een tijdelijk GoT-team samen te stellen voor de highlander match. Heb je daar geen zin in?
lijkt me prachtig, ik wil wel medic zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Laatst online: 14-04 17:49
Hey coltragon. Nu heeft got heel veel spelers en vooral heel veel medics die vast ook wel mee willen doen aan de highlander challenge. Wat is je ingame naam en heb je al op de got server gespeeld? Registreer anders eens op teamfortress.be. Op die website wordt het recruiten gedaan en kun je contact maken met de andere tf2 spelende gotters. In het begin heb je alleen toegang tot het publieke gedeelte, maar je moet even vragen of je toegang kunt krijgen tot de rest van het forum. Heel omslachtig allemaal, maar ik denk dat je daar meer bij bent geholpen dan deze thread vol te spammen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb slecht nieuws voor je ;)
Skeej is de vaste medic van Got4 en speelt tevens ook mee met de highlander match en ook daar is hij de vaste medic op dit moment.
Skeej is nou eenmaal een goede medic,vaak online en ziet soms dingen die wij niet zien, waardoor hij ons tips kan geven ;)

Got4 is alleen nog op zoek naar een demoman. Helaas is dit heel lastig te vinden.
Ik train nu Soldier en Demoman in de hoop als we een beslissing moeten maken voor onze laatste speler, dat ik nog een goede demoman backup kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
Er zijn genoeg plaatsen in eventuele highlander teams hoor. Maar wacht nu gewoon eerst lekker af tot de data bekend worden voor je als specifieke spots gaat vergeven. Bovendien heb je een redelijk dik roster nodig aangezien het anders te lastig word om de volle 9 man online te krijgen :)

[ Voor 39% gewijzigd door RaCio op 10-04-2010 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
angienl schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 18:30:
Ik heb slecht nieuws voor je ;)
Skeej is de vaste medic van Got4 en speelt tevens ook mee met de highlander match en ook daar is hij de vaste medic op dit moment.
Skeej is nou eenmaal een goede medic,vaak online en ziet soms dingen die wij niet zien, waardoor hij ons tips kan geven ;)

Got4 is alleen nog op zoek naar een demoman. Helaas is dit heel lastig te vinden.
Ik train nu Soldier en Demoman in de hoop als we een beslissing moeten maken voor onze laatste speler, dat ik nog een goede demoman backup kan spelen.
Een backup medic is altijd handig. Je weet maar nooit of skeej een keertje niet kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

never mind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
http://www.youtube.com/wa...E&feature=player_embedded

Meet the can can

[ Voor 29% gewijzigd door Asskicker op 11-04-2010 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:01
User.tmp schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 16:43:
[...]

Vind je het gek als ze 9000+ leden hebben? :+
* Shabbaman telt aantal geregistreerde leden van GoT2 op etf2l.org, komt tot 14

* Shabbaman telt aantal geregistreerde leden van GoT3 op etf2l.org, komt tot 10

* Shabbaman trekt conclusies

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Laatst online: 14-08 13:04
Volgens mij had User het over jullie powerlevel ;)

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
VyperX schreef op zondag 11 april 2010 @ 15:04:
Its over 9000? :+

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
VyperX schreef op zondag 11 april 2010 @ 15:04:
Nee nee, Skill Level ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Add me op steam Coltragon :D angienl
We hebben plaats voor je in got4.
Meld je ook ff aan op teamfortress.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A Heavy's 2fort Adventure DO IT LIVE

http://www.youtube.com/watch?v=c3zJcMlqWZA

Probeer ook de live-versie _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zeker leuk gemaakt xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Lachen, maar ik zie geen verschil tussen de live en de 'old receipe' versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je moet wel geluid hebben natuurlijk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
CapTVK schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 08:52:
A Heavy's 2fort Adventure DO IT LIVE

http://www.youtube.com/watch?v=c3zJcMlqWZA

Probeer ook de live-versie _O-
The heavy got hit by a falling train... NOOOOO

Live versie is wel leuker :)

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 09:08

Frits Flits

SOUND! Designer

angienl schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 18:30:
Hoe goed moet de demoman zijn?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Frits Flits schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 15:37:
[...]

Hoe goed moet de demoman zijn?
[inside joke]
Zo goed dat hij ViQun minstens 3x kan airshotten
[/inside joke]

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024

Jeffroiscool

Proud DD Member! :D

Jammer dat ik zuig met demoman D:

Soldier ftw :D

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jullie kunnen mij altijd toevoegen als je interesse hebt ;) angienl
qua niveau kan ik niks zeggen. We willen eerst zien wat je te bieden hebt. Meld je rustig aan op teamfortress.be en join de mumble van GoT TF2. ik ben sowieso iedere avond beschikbaar.

We hebben maar 1 eis. Zorg dat je tijd hebt op te trainen. Minimaal 3x in een week als het kan.
@jeffroiscool: Wij hebben op dit moment 2 soldiers. Jsnova en ik. Er is momenteel nog een discussie of we doorgaan met Jsnova, omdat zijn skill niveau heel laag zit. Wij geven iedereen de kans om ons te joinen.

Als jullie vanavond even online zijn kunnen we even kijken wat we kunnen regelen ;).
Daarnaast kan ik altijd tips geven voor beginnende soldiers/demoman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb je toegevoegd en ben me aan het aanmelden op teamfortress.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ok tot vanavond. ik zit momenteel nog op me stage. rond 7 uur ben ik vanavond weer beschikbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
angienl schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 16:58:
Jullie kunnen mij altijd toevoegen als je interesse hebt ;) angienl
qua niveau kan ik niks zeggen. We willen eerst zien wat je te bieden hebt. Meld je rustig aan op teamfortress.be en join de mumble van GoT TF2. ik ben sowieso iedere avond beschikbaar.

We hebben maar 1 eis. Zorg dat je tijd hebt op te trainen. Minimaal 3x in een week als het kan.
@jeffroiscool: Wij hebben op dit moment 2 soldiers. Jsnova en ik. Er is momenteel nog een discussie of we doorgaan met Jsnova, omdat zijn skill niveau heel laag zit. Wij geven iedereen de kans om ons te joinen.

Als jullie vanavond even online zijn kunnen we even kijken wat we kunnen regelen ;).
Daarnaast kan ik altijd tips geven voor beginnende soldiers/demoman
Minimaal 3x?

Zelfs GoT² doet dat niet en kijk eens hoe pro wij zijn. 8)

Pagina: 1 ... 11 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.