webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Verwijderd
Het forum is niet doodJazzper schreef op zondag 28 maart 2010 @ 21:54:
zeg mannen, welke publics spelen jullie met name? Ik ben lid van de tweakers steam groep sinds jaar en dag maar de TF2 groep is besloten. Moet ik dan aanmelden via die aparte site? die ziet er vrij dood uit met nieuws uit 2008.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
GoT4 is het nieuwe team die alleen nog maar een demoman nodig heeft en dan zijn we compleet
Angelo NL / Global Cargo VTC
Het gaat hier over het oude-oude-GoT4angienl schreef op maandag 29 maart 2010 @ 00:14:
GoT4 niet serieus ? heb ik iets gemist ?
GoT4 is het nieuwe team die alleen nog maar een demoman nodig heeft en dan zijn we compleet
* VyperX wijst nog even naar zijn Avatar, wat het vorige GoT4 logo was...
En daarvoor hadden ze een nog briljanter logo
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
Die groene?VyperX schreef op maandag 29 maart 2010 @ 07:31:
Ach ja, dat krijg je met die namen... die worden hergebruikt
Dual Pedobear ftw!VyperX schreef op maandag 29 maart 2010 @ 07:31:
Ach ja, dat krijg je met die namen... die worden hergebruikt
GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising
zucht, those were the days met als battlesong: Bearforce One
Ik heb een topic aangemaakt op het forum van DeS (de lui die onze public server leveren):CapTVK schreef op zondag 28 maart 2010 @ 21:17:
Ik zou er graag wel aan willen meedoen, lijkt me gewoon leuk voor de fun. Maar we hebben wel waarschijnlijk zo'n 12 man nodig die willen meedoen omdat het waarschijnlijk niet bij een match blijft en afhankelijk van de omstandigheden niet iedereen elke keer kan meedoen.
http://www.dutch-esports..../viewtopic.php?f=25&t=615
Sorry, GoT4 heeft al een medic die 24/7 beschikbaar is. Dus we hebben ook niet echt een back-up nodigDeX schreef op maandag 29 maart 2010 @ 09:44:
Ik zou het ook wel eens willen proberen als Medic bij GoT 4
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Kroketje schreef op maandag 29 maart 2010 @ 10:06:
[...]
Sorry, GoT4 heeft al een medic die 24/7 beschikbaar is. Dus we hebben ook niet echt een back-up nodig
Goeie truuk om mensen naar het DeS forum te halen, Gonzo
Ze leveren ons immers een server, dan is dit een mooie gelegenheid om daar ook een actieve community proberen te krijgenskndd schreef op maandag 29 maart 2010 @ 12:56:
[...]
![]()
Goeie truuk om mensen naar het DeS forum te halen, Gonzo. Ik heb er inmiddels ook wat achter gelaten.
Winners never cheat, Cheaters never win
Spel bestaat al best lang en die kerel is fucking hinderlijk, geen idee waarom hij zo hoog in YouTube staat.
Heeeyyy it's FreeeeddWeiman schreef op maandag 29 maart 2010 @ 15:22:
Op de een of andere manier werkt youtube zo.. Zo heb je Fred, degene met de meeste subscribers op youtube. Na 5 seconden van het kijken van een van zijn filmpjes krijg je al (zelf)moordneigingen
Ja dit ik dit nog kan typen is inderdaad heel wonderlijkWeiman schreef op maandag 29 maart 2010 @ 15:22:
Op de een of andere manier werkt youtube zo.. Zo heb je Fred, degene met de meeste subscribers op youtube. Na 5 seconden van het kijken van een van zijn filmpjes krijg je al (zelf)moordneigingen
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Ah, gelukkig ben ik niet de enige die daar zo over denkt.Weiman schreef op maandag 29 maart 2010 @ 15:22:
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
GoT² speelt vanavond om 21:00 tegen CleverIdiot Blue Edition. We zijn te volgen op SourceTV adres 82.138.243.151:27028.
Verder speelt GoT³ tegen Team BACON. SourceTV details weet ik niet, mogen ze zelf maar posten straks.
Ik zal proberen vanavond of morgen ook eens proberen om een uitgebreide match report te schrijven, wellicht met screens om te ondersteunen.
Ik hoop dat we vanavond Bacon kunnen verslaan. We doen het vooralsnog niet zo heel goed.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Nofi, geintje, maar het is naar waarheid.
Ik verwacht inderdaad wel dat het een makkelijke match gaat worden, GoT² staat vierde in de poule, terwijl CI stone dead last staat. Toch zullen er best leuke stukken in zitten, verschillende pushes naar CP5 etc.
[ Voor 3% gewijzigd door Fl4pp13 op 29-03-2010 18:48 ]
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
Ik heb je profile gevonden op dutch esports: klik.Verwijderd schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 21:56:
[...]
Tja, of je gebruikt het als excuus dat je niet kan winnen?. De ene keer dat ik op de GoT server speelde schoot ik ook direct door naar de nummer 1 plaats, maar gebruikte wel de weinige unlockables die ik toen had
Het schijnt zelfs dat ik toen op de server speelde en om de een of andere reden was ik niet zo onder de indruk van jou. Nu kijk ik naar je stats en wat zie ik. Je speelde pyro en spy en hebt een kpd van 0.5. Is dat iets om trots op te zijn? Hier krijg je wat gegevens uit jouw eventlog:
1
2
3
4
5
6
| 2010-03-18 19:53:48 Death Nijntje <3 killed me with sniperrifle. 2010-03-18 19:53:18 Death [GoT¹]Waster killed me with scattergun. 2010-03-18 19:52:48 Death [GoT¹]Waster killed me with scattergun. 2010-03-18 19:52:08 Death [GoT¹]Waster killed me with scattergun. 2010-03-18 19:51:33 Death [GoT²] Raising Spirits killed me with obj_sentrygun3. 2010-03-18 19:50:52 Death [GoT²] Raising Spirits killed me with obj_sentrygun3. |
Hier is de mijne:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| 2010-03-18 19:53:31 Action I received a points bonus of 9 for triggering "Monster Kill (10 kills)". 2010-03-18 19:53:28 Kill I killed [GoT³]LUH-3417 with scattergun. 2010-03-18 19:53:18 Kill I killed Boeboe with scattergun. 2010-03-18 19:53:07 Kill I killed Pykow with scattergun. 2010-03-18 19:53:04 Kill I killed Misantrophe with scattergun. 2010-03-18 19:52:59 Kill I killed Give it to L1nk! with scattergun. 2010-03-18 19:52:48 Kill I killed Boeboe with scattergun. 2010-03-18 19:52:38 Kill I killed Pykow with scattergun. 2010-03-18 19:52:23 Kill I killed Give it to L1nk! with scattergun. 2010-03-18 19:52:18 Kill I killed [GoT³]LUH-3417 with scattergun. 2010-03-18 19:52:08 Kill I killed Boeboe with scattergun. 2010-03-18 19:51:26 Role I changed role to scout |
Ik begrijp niet waar je eigendunk vandaan komt, want je was gewoon keihard aan het falen. Ik kan me de game zelfs nog herinneren. Badwater. Het was vier tegen zes en ik in het team met de minderheid. Ik was een war/mix aan het regelen en een lange tijd afk. Een vriend van mij die voor het eerst tf2 aanraakte speelde ook. Die kan je dus niet als tegenstand rekenen, want hij wist niet eens wat de objectives waren. Het was dus twee tegen zes en jij had nog steeds maar een kpd van 0.5. Ik zou zeggen, fantastisch als je je daarom de beste van de server voelt. En je daardoor te goed voelt voor de public servers waarop wij spelen. Je was zeker die pyro die 30 cappuntjes had gekregen door de car van de spawn naar het laatste punt te duwen. Het maakt me niet uit dat je een noob bent. Maar doe niet alsof je de beste van de game bent als pyro met instant respawn server ervaring en een kpd van 0.5.
Welke unlocks gebruik je trouwens? In je stats zie ik dat je als pyro alleen de flamethrower hebt gebruikt. Als unlocks zo goed zijn verwacht ik ook kills met backburner, flaregun en/of extinguisher.
*popcorn en cola pakt*
Da's niet zo moeilijk om achter te komenWaster schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 10:19:
Welke unlocks gebruik je trouwens? In je stats zie ik dat je als pyro alleen de flamethrower hebt gebruikt. Als unlocks zo goed zijn verwacht ik ook kills met backburner, flaregun en/of extinguisher.
http://www.tf2items.com/profiles/76561197960542938
Volgens mij was deze "woordenwisseling" toen nog niet eens gaande.
@Dex: Als je serieus wilt proberen als Demo, moet je even contact opnemen met Pykow, Jsnova of Skeej.
Dat is een leugen! Ik suicide op je scattergun, om mijn team de mogelijk te geven zes anderen dood te maken!Waster schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 10:19:
[...]2010-03-18 19:52:18 Kill I killed [GoT³]LUH-3417 with scattergun.
Volgens mij ben jij van niemand onder de indrukWaster schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 10:19:
[...]
Het schijnt zelfs dat ik toen op de server speelde en om de een of andere reden was ik niet zo onder de indruk van jou. Nu kijk ik naar je stats en wat zie ik. Je speelde pyro en spy en hebt een kpd van 0.5. Is dat iets om trots op te zijn? Hier krijg je wat gegevens uit jouw eventlog:
Maar goed gezien jouw plek in de ranking is enige "arrogantie" wel toe gestaan
Ha zelfs ik sta hoger dan boeboe
Maar goed het gaat om de fun en niet om "wie is de beste" toch jongens? toch?
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Echt... wow... Die gast is zo geniaal! De ideeen zijn ook heel zo slecht niet!CapTVK schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 05:21:
Van de maker van "the guard dog"
http://manno.com.br/Engineer/index.html
Briljant!
Verwijderd
Oh nee! hij heeft stats van de ene keer dat ik eens gespeeld heb (voor 40 minuten! weken terug! EN je herinnert je me nog, hulde
Ik ga niet beweren dat ik zo goed ben (hier zitten genoeg arrogante mensen die dat wel doen), ik beweer gewoon dat mijn indruk van jullie tijdens die match allesbehalve goed was.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2010 11:39 ]
Dat je er een slechte indruk aan over heb gehouden kan ik me voorstellen. Op een public is minder 12 man nooit leuk. Maar dat beteknd niet dat je super mega pro was zoals jij doet voorstellen. Wat betekend beter scoren als dit cappuntjes zijn die van het duwen van de car komen? In mijn ogen heeft dat weinig met skill te maken. Ik kan me genoeg highlander matches op badwater herinneren waar marx twee keer zoveel punten heeft als ik, maar ik toch meer dan drie keer zoveel kills had. Ik zeg niet dat marx toen waardeloos was, maar deze cappuntjes geven altijd een vertekend beeld wie er nou dominant was in de match. En ja die stats zijn van anderhalve week terug, maar boeboe heeft dit zelf als argument aangedragen. En nee ik doe dit niet om mijzelf te prijzen, maar meer om de onterechte arrogantie van boeboe aan te tonen.Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 11:37:
[...]
Oh nee! hij heeft stats van de ene keer dat ik eens gespeeld heb (voor 40 minuten! weken terug! EN je herinnert je me nog, hulde) op jullie e-sports server! Al mijn argumenten gaan nu de vuilbak in! Vooral omdat ik ondanks jouw onzin TOCH beter scoorde dan de rest.
Ik ga niet beweren dat ik zo goed ben (hier zitten genoeg arrogante mensen die dat wel doen), ik beweer gewoon dat mijn indruk van jullie tijdens die match allesbehalve goed was.
Verwijderd
Juist jongen. Zoals ze bij ons hebben "stop maar al, ge hebt honderd".En nee ik doe dit niet om mijzelf te prijzen, maar meer om de onterechte arrogantie van boeboe aan te tonen.
frappante leugen trouwens, maar dat verbaast me al lang niet meer in dit topic. Een beetje zoals mensen die klagen over hun haperende muis wanneer ze slecht bezigzijn.Badwater. Het was vier tegen zes en ik in het team met de minderheid. Ik was een war/mix aan het regelen en een lange tijd afk. Een vriend van mij die voor het eerst tf2 aanraakte speelde ook. Die kan je dus niet als tegenstand rekenen, want hij wist niet eens wat de objectives waren. Het was dus twee tegen zes
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2010 12:05 ]
Ik probeer de discussie niet onderuit te halen. Ik ga in op je punten. Dat jij je probeert te verdedigen met dooddoeners zegt meer dat nu jij aan de verliezende hand bent de discussie probeert af te kappen. De discussie die jezelf overigens in het leven hebt geroepen omdat jij die match aanhaalde. Met name om je punt te maken dat de public server zoog. En tsja, dat voorbeeld van marx als heavy achter de car was meer om te laten zien dat cappuntjes niets zeggen.Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 12:00:
Pardon? Wie is hier arrogant? Mij is het altijd om de meerwaarde van items te doen geweest en kreeg enkel hele verhalen terug over hoe fabelachtig het GoT team is. Nu poog jij de discussie onderuit te halen door mijn match aan te halen...en weeral over een andere match te beginnen waarin je vertelt hoe fantastisch je wel niet bent, hoewel het NIETS met deze discussie te maken heeft. Doe zo voort
[...]
Juist jongen. Zoals ze bij ons hebben "stop maar al, ge hebt honderd".
En waarom zeg je dan niet gewoon welke items je gebruikte en hoe die jou zo goed maken. Ik zie in de stats geen kill met die geweldige unlocks van jou.
Er is geen GoT team. Er zijn een aantal kleine teams die samen uitkomen in wars enzo, maar op de GoT server spelen al deze teams gemixed en samen met elkaar. De mensen die met enkel een [GoT] tag rondlopen horen niet tot een van deze teams en spelen enkel op deze server (en met die tag) om te laten zien dat ze van GoT komen en fun beleven in het spel. Daarbij zegt niemand dat de teams fabelachtig zijn (en als dat gebeurt is dat tegen elkaar om elkaar op te fokken). Er zitten goede spelers tussen, maar die zie ik meer als gelegenheid om mijn eigen skills te verbeteren (en de kick natuurlijk als je een van de goden op een epic manier weet neer te leggen).Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 12:00:
Pardon? Wie is hier arrogant? Mij is het altijd om de meerwaarde van items te doen geweest en kreeg enkel hele verhalen terug over hoe fabelachtig het GoT team is. Nu poog jij de discussie onderuit te halen door mijn match aan te halen...en weeral over een andere match te beginnen waarin je vertelt hoe fantastisch je wel niet bent, hoewel het NIETS met deze discussie te maken heeft. Doe zo voort
Er is inderdaad wat arrogantie bij sommige mensen, maar daar moet je doorheen prikken. Als je naar de stats van sommige mensen kijkt zie je dat ze al lang niet meer alleen voor de fun bezig zijn maar het bijna als beroep uitvoeren. Laat ze dat lekker doen. Ik ben ook al door diverse mensen (o.a. Waster[...]
Juist jongen. Zoals ze bij ons hebben "stop maar al, ge hebt honderd".
[...]
frappante leugen trouwens, maar dat verbaast me al lang niet meer in dit topic. Een beetje zoals mensen die klagen over hun haperende muis wanneer ze slecht bezigzijn.
Ik heb ook wel eens een dag dat het niet lekker gaat (gisteren was ik ook even zwaar aan het falen), maar dat staat de fun niet in de weg (tenminste niet bij mij).
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Verwijderd
Dat is al eerder verteld ja, en dat lijkt me ook steek te houden. Waster kwam dan plots echter met een heel andere uitleg.Er is geen GoT team. Er zijn een aantal kleine teams die samen uitkomen in wars enzo, maar op de GoT server spelen al deze teams gemixed en samen met elkaar. De mensen die met enkel een [GoT] tag rondlopen horen niet tot een van deze teams en spelen enkel op deze server (en met die tag) om te laten zien dat ze van GoT komen en fun beleven in het spel.
Doe je het er nu om? Ik heb welgeteld 40 minuten op jullie server gespeeld en dat was met de pyro. Ik gebruik daarmee af en toe de flaregun die veel nuttiger is omdat de pyro anders long distance niet kan aanvallen (maar nu krijg ik weer de woede van iedereen over me heen omdat ik een unlockable een beter wapen durf vinden dan het origineel), maar dus niet in die match. Ik verwachtte dan ook niet dat jij ALLES op die ene kleine speelduur zet om mijn punt te proberen ontkrachtenEn waarom zeg je dan niet gewoon welke items je gebruikte en hoe die jou zo goed maken. Ik zie in de stats geen kill met die geweldige unlocks van jou.
Verwijderd
http://www.youtube.com/watch?v=znuAx2S5Jz8&hd=1LUH-3417 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 11:11:
[...]
Dat is een leugen! Ik suicide op je scattergun, om mijn team de mogelijk te geven zes anderen dood te maken!
Dat zou jij zo kunnen zijn
@Boeboe & de rest: zullen we er maar gewoon over ophouden. Dit gaat toch nergens over en is alleen maar welles/nietus.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2010 13:21 ]
Die engi visual is imo erg mooi uitgewerkt, zo te zien gaat hij er (altans, dat denk ik als ik het zo zie) nog wat andere concepten aan toevoegen. Ben benieuwd hoeveel inspiratie Valve haalt uit dit soort dingen
't is leuk op publics, maar als TFC veteraan is het toch wennen.
Ik wil geen discussie opstarten over TFC vs TF2, ik vergelijk ze gewoon zoals pakweg badminton en tennis
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Och zo'n discussie brengt wat leven in de brouwerij. Boeboe, kom maar eens een keer langs als het druk is op de server, is gewoon lachen...en nu weer verder.Killzone schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 13:42:
Koeitje, zie asjeblieft wel in dat jij vaak de aanstichter bent van dit soort dingen.
Die engi visual is imo erg mooi uitgewerkt, zo te zien gaat hij er (altans, dat denk ik als ik het zo zie) nog wat andere concepten aan toevoegen. Ben benieuwd hoeveel inspiratie Valve haalt uit dit soort dingen.
Maar die engi update is werkelijk fenomenaal gedaan...je moet die animaties voor de flying turret eens bekijken. Zo'n "buddy" zou ik wel willen hebben als engy.
Ik weet dat het heel irritant is van mij
Dex stuur even een PM via Teamfortress.be
We maken allemaal nog fouten maar er komt wel steeds meer vorm in. Zo gaan de rollouts van Jsnova stukken beter dan de eerste week. Skeej verliest minder zijn uber. en onze beide scouts kunnen goed cappen. noFear zit momenteel in england. Ik zelf moet meer opletten op me aggressie spel. Ik wil altijd punten halen. Ook toen ik vroeger nog voetbalde. Wou ik altijd score
Ik heb echt geen idee hoe ETF2L nu zit, is season 7 bijna afgelopen?
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
We worden constant geraped door aimbottende scouts.
Ik vind dit ook wel een leuk idee, maar de Guard Dog zie ik toch liever niet...Killzone schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 13:42:
Die engi visual is imo erg mooi uitgewerkt, zo te zien gaat hij er (altans, dat denk ik als ik het zo zie) nog wat andere concepten aan toevoegen. Ben benieuwd hoeveel inspiratie Valve haalt uit dit soort dingen.
Ik vind het idee van een soort sentrygun die met de Engineer meevliegt leuk, maar deze zou alleen boven hem moeten hangen... als je het water in gaat zou deze aan het opervlak moeten blijven vliegen ofzo, niet ineens een duikboot worden. Aangezien je meestal maar een paar secs in het water bent.
Verder vind ik die doomsday device en die no shot (of hoe hete het nou?) wel grappig. maar het past niet bij TF2.
Wat ik liever zie voor de engineer:
Nieuw soort PDA: Je bouwt bijv een sentry, en voor elke kill dat deze maakt upgrade deze automatisch. Als er een dispenser naast de sentry staat upgrade deze ook automatisch mee.
Of iets dat ervoor zorgt dat een engineer kan spawnen bij zijn spullen (een soort balletje wat je op de grond gooit ofzo?)
Deployable Turrets? (Ik bedoel niet sentries, ik bedoel meer machineguns die je kan mounten) (Level 1 = machinegeweer wat traag schiet, Level 2 = Machinegeweer dat snel schiet, Level 3 = Soort kannonnetje? Wat net zo snel schiet als de Level 1, maar dan ontploffen de kogels op contact.)
Welke heel het team kan gebruiken
[ Voor 3% gewijzigd door D4NG3R op 30-03-2010 19:53 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
YES YES YES YES YESJimmie schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 19:21:
http://store.steampowered.com/macbeta/
Voor de Mac gebruikers
Een vliegende sentry zie ik eigenlijk alleen maar komen als je deze zelf kunt besturen. Je zou dan wel controle over je engie verliezen, maar een sentry die je bestuurt kan handig zijn om bijv. te scouten of, als je het sneaky wilt doen, om de mensen heenvliegen en snipers in de rug knallen.D4NG3R NL schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 19:51:
[...]
Ik vind dit ook wel een leuk idee, maar de Guard Dog zie ik toch liever niet...
Ik vind het idee van een soort sentrygun die met de Engineer meevliegt leuk, maar deze zou alleen boven hem moeten hangen... als je het water in gaat zou deze aan het opervlak moeten blijven vliegen ofzo, niet ineens een duikboot worden. Aangezien je meestal maar een paar secs in het water bent.
Signature
En dat was ie daarvoor niet?angienl schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 09:31:
Zolang ze maar geen grofe fout maken zoals hun laatste update. Demoman is gwn OP
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Hout is helemaal niet zo brandbaar als iedereen denkt!angienl schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 10:37:
nee toen had die nog geen schild die tevens van hout is en niet in de fik kan
http://www.brandveilig.com/artikelen/artikel85.htm
begrijp ik hier uit goed dat er bekend is wanneer de update komt?CapTVK schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:21:
[...]
Maar die engi update is werkelijk fenomenaal gedaan...je moet die animaties voor de flying turret eens bekijken. Zo'n "buddy" zou ik wel willen hebben als engy.
En eindelijk heb ik alle items
[ Voor 17% gewijzigd door Pykow op 31-03-2010 12:08 ]
Epische Win
[ Voor 69% gewijzigd door RaCio op 01-04-2010 12:35 ]
Alleen die gun op die begraafplaats had een sentry moeten zijn, voor de rest fucking epic.
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
[ Voor 8% gewijzigd door The Zep Man op 01-04-2010 13:45 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Net was ook wel lollig, 4v4 op de xbox-360... Met zijn allen kloten in 1 party chat
Op een gegeven moment was iedereen engineer en stonden we allemaal taunt-dance's te doen zeg maar. Komt er ineens iemand aanzetten die "Cotton eye joe" opzet
Beetje dit effect
http://www.youtube.com/wa...elIMSmQJA&feature=related
Soms kan dat echt heel erg fun zijn
Waar is de GoT server heen D: Ik wil er lekker spelen
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Verwijderd
93.190.139.115:27015Jeffroiscool schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 13:10:
Server in starting post werkt niet?![]()
Waar is de GoT server heen D: Ik wil er lekker spelen
er spelen dagelijks nog 300.000 mensen TF2 wat ik gelezen had.
[ Voor 12% gewijzigd door g0tanks op 02-04-2010 17:08 ]
Greetz [GoT4]Pykow
Verwijderd
Ik speel altijd op de Saign.de servers, voor 3 € krijg je een preserved slot en nog wat leuks (zoals vier sentry's, dispencers en teleporter entrances)g0tanks schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 17:06:
Kent er iemand nog leuke idle maps?Mijn favoriete op dit moment is achievement_idle_funbox_b3 en dan op deze server: 195.3.136.92:27018 Je kan namelijk meerdere sentries te gelijk hebben, dan krijg je dingen zoals dit:
[afbeelding]
Op de Got server werd ik compleet geowned
Voor die reden is verstandig om op gewone vanilla servers te spelen (helaas zeldzaam). Je moet als je dood gaat weliswaar 10-20 seconden wachten maar het is meestal wel een leermoment "wat ging er fout en hoe moet ik het volgende keer aanpakken". Bij instaspawn is het gewoon hersenloos knallen. Fun, maar je wordt er niet automatisch een betere speler van.Verwijderd schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 20:31:
[...]
Ik speel altijd op de Saign.de servers, voor 3 € krijg je een preserved slot en nog wat leuks (zoals vier sentry's, dispencers en teleporter entrances)![]()
Op de Got server werd ik compleet geownedliep terug veel trager en maps die ik niet ken, zal eerst nog wat moeten oefenen
Verwijderd
of areaCapTVK schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 23:04:
[...]
Voor die reden is verstandig om op gewone vanilla servers te spelen (helaas zeldzaam). Je moet als je dood gaat weliswaar 10-20 seconden wachten maar het is meestal wel een leermoment "wat ging er fout en hoe moet ik het volgende keer aanpakken". Bij instaspawn is het gewoon hersenloos knallen. Fun, maar je wordt er niet automatisch een betere speler van.
ik had vandaag een reflected stickey kill, nog nooit eerder gezien.
jij bent dus zo vervelende gast die cheat als een klein kind. Ga AUB een ander game spelen en laat TF2 in zijn waarde met je achterlijke premium server !!Verwijderd schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 20:31:
[...]
Ik speel altijd op de Saign.de servers, voor 3 € krijg je een preserved slot en nog wat leuks (zoals vier sentry's, dispencers en teleporter entrances)![]()
Op de Got server werd ik compleet geownedliep terug veel trager en maps die ik niet ken, zal eerst nog wat moeten oefenen
sorry mensen die op deze servers spelen en dan nog geld betalen om te kunnen cheaten. moeten een VAC ban krijgen
Gast, het is gewoon een fun server... buiten die server kunnen ze niks bijzonders, dus is er niks aan de hand... Dat hij bij wil betalen moet hij toch zelf weten? Tis jouw geld nietangienl schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 01:21:
[...]
jij bent dus zo vervelende gast die cheat als een klein kind. Ga AUB een ander game spelen en laat TF2 in zijn waarde met je achterlijke premium server !!
sorry mensen die op deze servers spelen en dan nog geld betalen om te kunnen cheaten. moeten een VAC ban krijgen
Maar het feit dat je betaalt om te idlen...
Verwijderd
Ik denk dat hij de "normale" saigns servers bedoeldg0tanks schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 06:40:
Inderdaad, het is gewoon een idle server. Ik zie niet in hoe dat cheaten is.![]()
Maar het feit dat je betaalt om te idlen...
En ik zie eindelijk een antwoord op een TF2 vraag waarvan ik me altijd al af vroeg of het kon: "Als je engy bij z'n SG die door een buer pyro wordt aangevallen een uber geeft, blijft die SG dan in leven?". Kijk maar eens naar nr. 6 op deze top10 van kills.
Veel kills zijn...meh... op de GoT server heb ik betere gezien. Maar goed, nr.6 is wel aardig.
http://www.youtube.com/watch?v=xCyASiHqtsQ
Engy uber FTW!
[ Voor 8% gewijzigd door CapTVK op 03-04-2010 08:38 ]
want ik denk dat 50% of meer idled in tf2.
Het gaat er mij om, dat er van die rot gastjes zijn die premium servers spelen.
natuurlijk is het mijn geld niet, maar ik laat wel ff duidelijk merken hoe ik over deze gastjes denk
Mijn game bleef hangen en toen moest ik opnieuw opstarten en tijdens het opstarten kreeg ik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=zYXXma0KUec
Drivers zijn up-to-date
[ Voor 41% gewijzigd door Pykow op 03-04-2010 10:49 ]
Verwijderd

die saigins server is idd vrij triest, ik zag eens iemand die met de flare gun sneller kon vuren dan de shotty + unlimited ammo.
als je dat kan, waarom neem je dan in hemelsnaam de flare gun
en voor de idelers onder ons, ik gebruik dit scriptje:
1
2
3
| alias idle "wait 50000; idle; retry" connect <server ip> idle |
team fortress starten met:
1
| "C:\Program Files (x86)\Steam\Steam.exe" -applaunch 440 -textmode -nosound -nopreload -noshaderapi +exec idle.cfg |
hij verbreeekt iedere 10 minuten (ongeveer) de verbidning, en dan gaat hij weer op nieuw connecten, alleen jammer als de server vol, is, maar dat heb ik nog geen een keer gehad.
er waren nog een aantal mensen die wat wouden weten dacht ik
[/offtopic]
Dit topic is gesloten.
![]()