Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Tsunami schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 19:16:
[...]

En daarvoor heeft men dus -noborder uitgevonden.
En wat doet dat?
Als ik -noborder invoer bij launch settings dan ben ik nog steeds niet 'borderloos' :p

[ Voor 86% gewijzigd door Statiegeld op 24-03-2010 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:47

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

SNDRT schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 21:35:
[...]

En wat doet dat?
Als ik -noborder invoer bij launch settings dan ben ik nog steeds niet 'borderloos' :p
-windowed -noborder en dan nog eens kijken ;)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

SNDRT schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 21:35:
[...]

En wat doet dat?
Resolutie ingame nog op je desktopresolutie zetten.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

heb maar gelijk dit even in de launch options gegooid: -sw -noborder -novid

-sw zorgt ervoor dat het windowed mode is geloof ik (toch speel ik fullscreen)
-novid zorgt ervoor dat je niet eerst de Valve video laad maar gelijk in het main menu terecht komt, scheelt mij 10 seconden, maar bij de wat tragere systemen misschien toch al een minuut (of 2)

merk iig. nu dat zodra ik alt+tab ik zoals normaal direct op mn bureaublad ben, en als ik ingame ga ik daar dus ook direct ben, waar ik eerst nog een paar seconden moest wachten.

thnx 4 de tips 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krijg veel server disconnects or couldn't connect to steam servers. Weer een patch onderweg? (hopelijk voor de nieuwe wapens)

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-sw is volgens mij in software mode.. nogal zonde van de hardware acceleratie van je videokaart ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

iemand anders die geen verbinding kan krijgen met Steam (Friends)?

probeer nu te idlen in een eigen server, kan m alleen niet met steam laten verbinden omdat steam blijkbaar niet is opgestart :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:06

g0tanks

Moderator CSA
Steam Friends is inderdaad op dit moment down. :)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ik heel vaak, restart je computer eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

g0tanks schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 22:57:
Steam Friends is inderdaad op dit moment down. :)
Steam Friends is dus down, verklaart een hoop.
Kan ook geen connectie maken met Steam Cloud..

Dat wordt dus maar een nachtje PC uit laten staan :(

Misschien een update op komst?

@darkstone: uiteraard dat eerst geprobeerd, toen kwam ik hier ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Statiegeld op 24-03-2010 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb heel veel last van freezing met tf2

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20
angienl schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 23:15:
ik heb heel veel last van freezing met tf2
Dit had ik ook. Probeer je CFG folder leeg te halen en TF2 daarna weer op te starten. Deze vind je :

C:\Program Files\Steam\steamapps\<ACC NAAM>\team fortress 2\tf\cfg

TF2 maakt deze bestanden gewoon weer aan, maar het scheelde mijn een heel zooi gehaper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp?FotoAlbumID=193704&format=full&ext=.png

en nog steeds verlies ik connectie zodra ik de klep van mijn laptop sluit 8)7
blijkbaar vat Windows 7 "do noting" iets te streng op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
frickY schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 22:27:
-sw is volgens mij in software mode.. nogal zonde van de hardware acceleratie van je videokaart ;)
Nee, -sw is een korte versie van -windowed. Staat denk ik voor 'Start Windowed' ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik gebruik zelf ook -sw -noborder :D heerlijk als je tf2lobby wilt doen ;P super snel alt-tab en je merkt verder niks.

ja 3 fps minder :O

Ik heb dat al paar keer gedaan ;) Eerst alles uit CFG gehaald, Daarna -autoconfig. opgestart en m0res config weer ingeladen. geen nut

[ Voor 32% gewijzigd door Pykow op 25-03-2010 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:08
LUH-3417 schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 19:04:
[...]

Sorry, we verstaan je niet. We staan te hard derde. Van aaaaaalle TF2 teams in Europa!
Gisteren stonden we zelfs tweede, omdat Cardus een inactivity penalty had. Maar die hebben ze net weg weten te poetsen door ergens een default win vandaan te toveren.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hoeveel wedstrijden zijn er nog, voor de definitieve uitslag ?

even een update GoT4 heeft een nieuwe scout noFear/geenAngst.
We zijn nu alleen nog maar opzoek naar een demoman en dan is het team helemaal compleet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Ladders hebben geen definitieve uitslag.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ladders zijn alleen leuk voor de lagere teams, de betere teams hebben gewoon geen tijd en zin om 5 keer op een avond een div4/5/6 team te steamrollen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Die ladder is verre van ideaal, maar voor nieuwe teams die willen laten zien dat ze in divisie 5 starten werkt het best. En tussen de seizoenen door is het ook wel grappig. Het gaat alleen echt helemaal nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 14:02:
Ladders zijn alleen leuk voor de lagere teams, de betere teams hebben gewoon geen tijd en zin om 5 keer op een avond een div4/5/6 team te steamrollen :P.
Pff, je bent gewoon bang dat T3 je steamrolled !!111eleven

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jij hebt overal wel commentaar op :P als je iets niet kan ga je het afblaffen ( nee geen pyro discussie xD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

angienl schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 15:20:
jij hebt overal wel commentaar op :P als je iets niet kan ga je het afblaffen ( nee geen pyro discussie xD)
Wat bedoel je? Volgens mij snap je niet dat zoiets als dit: http://etf2l.org/matches/14921/ niet leuk is voor allebei de teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lol Rage voor team effort XD

[ Voor 78% gewijzigd door Pykow op 25-03-2010 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Verwijderd schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 15:37:
[...]

Wat bedoel je? Volgens mij snap je niet dat zoiets als dit: http://etf2l.org/matches/14921/ niet leuk is voor allebei de teams.
Hm, da's dan nog niet eens het beste voorbeeld, want Team Effort is gewoon een redelijk goed divisie 4 team. Je had ook tegen xX420xwEeDsMoKeRzZx1998Xx kunnen spelen, daar zouden jij en ik samen met een kritzkrieg nog wel van kunnen winnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet echt. Maar het is wel tijdverspilling voor beide zijdes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb wel eens een pcw gedaan met kritzkrieg en nog wonen we met 5 - 0 op cp_well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Want normaal verlies je altijd met kritz? :? Of doelde je op het feit dat het op cp_well was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 17:46
TF2 spelers die geboren zijn in 1998 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het feit dat het cp_well is. Want daar kan he echt makkelijk gepakt worden door een sniper of een soldier die op je invliegt. Je bent een makkelijke target dus is uber sterker om door te drukken lijkt mij.

1998 ? ze dachten zeker dat het een cartoon kinder game was :P

[ Voor 13% gewijzigd door Pykow op 25-03-2010 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

angienl schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 17:15:
Het feit dat het cp_well is. Want daar kan he echt makkelijk gepakt worden door een sniper of een soldier die op je invliegt. Je bent een makkelijke target dus is uber sterker om door te drukken lijkt mij.

Badlands en granary bomb je ook zo op een medic als soldier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Weiman schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 17:02:
[...]

TF2 spelers die geboren zijn in 1998 :X
Dan zijn ze 11/12 jaar oud, is nog redelijk, ik kom af en toe van die ADHD types tegen die 8 of 9 jaar zijn, en soms komen ze dan ook nog eens uit Rusland, dubbel zo erg :p

Edit: ben nu al 24 uur aan het idlen, heb 0 drops gekregen, droprate zuigt atm. |:(

[ Voor 12% gewijzigd door Statiegeld op 25-03-2010 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-04 17:49
SNDRT schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 19:25:
[...]

Dan zijn ze 11/12 jaar oud, is nog redelijk, ik kom af en toe van die ADHD types tegen die 8 of 9 jaar zijn, en soms komen ze dan ook nog eens uit Rusland, dubbel zo erg :p

Edit: ben nu al 24 uur aan het idlen, heb 0 drops gekregen, droprate zuigt atm. |:(
Cry some more, professional idler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op Drunken Fool's forum was er sprake van dat Valve iets aan het idlen ging doen. Kan te maken hebben dat die ghost-update iets bij de serverside heeft gedaan. How is anyone's guess.

http://www.sourceop.com/m...ums&file=viewtopic&t=2758

[ Voor 23% gewijzigd door CapTVK op 25-03-2010 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Waster schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 21:52:
[...]

Cry some more, professional idler.
u mad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

dat zegt niets, ik heb vandaag 10-en-een-half-uur doorgebracht op area server van mellonheads
ZERO drops, heb maar een stuk of 8 items zien droppen, en die server zit altijd vol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Ik heb vandaag een paar uurtjes zitten TF2'en en ik heb ook geen drops voorbij zien komen. Mocht het waar zijn dat Valve idlen probeert aan te pakken, dan vraag ik me af hoe ze dat gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb heel de dag geidled tot 7 uur :P en ik had 6 items hmmz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

g0tanks schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 23:00:
Ik heb vandaag een paar uurtjes zitten TF2'en en ik heb ook geen drops voorbij zien komen. Mocht het waar zijn dat Valve idlen probeert aan te pakken, dan vraag ik me af hoe ze dat gaan doen.
ik zat niet te idelen :P

nu ja, een uurtje dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg altijd massaal veel drops met idlen (op de achievement_idle map uiteraard, anders sterf je nooit). 24 uur idlen betekent toch zo'n 8 items gemiddeld voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Zojuist 1 drop gehad, afgelopen nacht zijn er slechts 9 drops gevallen in een volle server.

Denk dat Valve met de droprate aan het klooien is :9

Edit: BAM, en ineens 5 nieuwe drops :+

Edit: en nog 2 8)7

Beter blijft het gewoon zo... Hebben jullie ook al wat drops gevonden?

[ Voor 31% gewijzigd door Statiegeld op 26-03-2010 07:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:03
Sinds gisteravond 22:00 zelf 5 drops gehad, geen idee hoeveel drops er waren op de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
angienl schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 17:15:

Well is een geweldige map voor kritz. Iedere 5cp map heeft wel z'n mogelijkheden om kritz goed te benutten, want kritz laadt sneller. Je kan je kritz gebruiken om een verdedigende uber te triggeren, terugtrekken en opnieuw kritz laden en dan keihard rapen. Wat Well zo mooi maakt voor kritz is dat cp5 erg makkelijk te verdedigen is, waardoor het makkelijker is om voordeel te halen met je tweede kritzuber. Je kan op Well ook best makkelijk ergens achter wegkruipen, daardoor is het ook lastig om kills te maken als je zelf een gewone uber gebruikt.

Alleen mid is lastig, maar mid op Well is hoe dan ook nogal random. Maar je kan met kritz wel van grote afstand hun uber triggeren (zeker als de tegenstander een trage heavy gaat uberen die eerst helemaal omhoog moet lopen voordat hij wat nuttigs kan... en ja, dan is je uber ondertussen wel uit) en dan defensief opstellen, alleen ben je door het hoogteverschil wel behoorlijk in het nadeel.

Je argument van inspringende soldiers slaat eigenlijk nergens op trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Mijn oplossing op idlen is gewoon ergens bij 5 uur per dag een grens trekken en als je daar overheen gaat word je droprate flink lager totdat hij op een gegeven moment op 0 zit, dan moet je evenveel uur offline tijd hebben als idle tijd (alle uren die 5+ zijn in die sessie) om weer drops te krijgen. Iemand die dus 24 uur geidled heeft, moet minstens 19 uur offline zijn voordat hij weer een dropchance krijgt.

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Laatst online: 21-09 17:46
Maar das dus niet eerlijk voor mensen die keihard aan het nolifen zijn :P LAN, bootcamp etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen probleem voor mij hoor. Heb maar een paar dagen geidled, dan had ik alle items om gelijk te zijn met de andere spelers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:02

Jazzper

BB4E^Guerilla

zo, heb het sinds een hele tijd weer opgepakt. Momenteel helemaal verslaafd aan goldrush. Gelukkig hebben ze daar 24/7 servers voor. Qua items sparen: i couldn't care less ;)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Jasper, je moet toch eens naar de homewrecker kijken, erg handig voor het slopen van muurtjes op pl_atlantikwall :+

Afbeeldingslocatie: http://www.ubercharged.net/wp-content/uploads/2010/03/Homewrecker-600x375.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
moeilijk tegen te gaan dat idlen. Ze kunnen kijken hoelang iemand geen kills maakt op een server en dan zeggen idle rate vertragen. Maar dat is niet leuk voor noobs en daarnaast kun je weer een script bouwen waardoor je wel kills maakt en items krijgt.

Punten per kill gaat ook niet werken, want dat kan je ook scripten.
Wat ze kunnen doen is het Random systeem eruit slopen en als je alle achievements haalt van een classe dat je dan automatisch alle wapens krijgt van die classe. Per millestone een hat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Laatst online: 27-10 08:32
Even wat vragen over idle servers, aangezien ik daar nog nooit een item heb gehad...

1. Moet je een team gekozen hebben, of kan je ook spectaten? (aangezien ik altijd veel spectators zie)
2. Is het nadelig als je steeds gekild wordt door een spy die zichzelf naar jou spawn heeft kunnen werken?
3. Maakt het uit welke class je neemt?
4. Maakt het uit als je alt+tabbed bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-10 21:02
Kroketje schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 12:06:
Even wat vragen over idle servers, aangezien ik daar nog nooit een item heb gehad...

1. Moet je een team gekozen hebben, of kan je ook spectaten? (aangezien ik altijd veel spectators zie)
2. Is het nadelig als je steeds gekild wordt door een spy die zichzelf naar jou spawn heeft kunnen werken?
3. Maakt het uit welke class je neemt?
4. Maakt het uit als je alt+tabbed bent?
1. Nee, ja mag ook spectaten
2. Nee
3. Nee
4. Nee

Kijk wel even of de server een connectie heeft met steam, anders kan je geen drops krijgen op die server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

na 13 uur in mijn eigen idle server heb ik, aldus mijn online backpack, een drop gekregen:
mijn 5e KGoB, geweldig :|
is dat een record? 23¾ uur en 1 drop? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TF2 start niet meer op bij mij omdat "this game is currently unavalible"
meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Ik mag hopen dat dat bij mij niet het geval is, ben nu namelijk aan't idlen.

Kan zijn dat Valve aan het kloten is, maar dat zal me straks wel duidelijk worden als ik thuis kom van m'n werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
tweakers op je werk?

het probleem is opgelost: hl2.exe draaide nog op de achtergrond 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-10 19:52

PromoX

Flying solo

Ik denk dat er wel weer genoeg geidled is. Tijd om weer actief te gamen en het daarover te hebben :).

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lk0ew.jpg

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vooral datzelfde blur+bloom effect, geniaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skndd
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-10 09:26

skndd

aka skeej

JASON IS CREDIT TO TEAM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Niemand op de GoT servert?
Of heb ik verbinding gemaakt met het verkeerde IP? (93.190.139.115:27015)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
IP klopt, er is gewoon niemand op de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

pffff ben ik in the lead (quake sounds) op een overvolle lekkere server, word ik in de laatste minuut ineens naar het verliezende team geswitched... hoe kan dat? admin die irritant doet? autobalance lijkt me sterk want ik zat er al zeer lang in en qua score bij de top.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Autobalance gaat meestal gewoon op basis van wie er op dat moment dood is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

ah dat kan kloppen want het was met een spawn dat ik er achter kwam. Maar na 20 minuten knokken vrij zuur. Het was echt om en om in de lead.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, vooral op payload maps kan dat heel zuur zijn. Heb je vijftien minuten lang bijna eigenhandig die cart naar voren geduwd, word je in de laatste 30 seconden geswitched en duwen ze die car de laatste drie centimeter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:39
Ik heb mijn Orange Box nog eens van onder het stof gehaald :)

Het is blijkbaar al lang geleden dat ik nog eens TF2 gespeeld heb, de laatste keer dat ik gespeeld heb was er nog geen sprake van al die extra wapens en die zogenaamde backpack feature.

Ik veronderstel dat ik zwaar achter loop door mijn gebrek aan achievements?

[ Voor 33% gewijzigd door Kapoen op 27-03-2010 09:49 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20
Kapoen schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 09:46:
Ik heb mijn Orange Box nog eens van onder het stof gehaald :)

Het is blijkbaar al lang geleden dat ik nog eens TF2 gespeeld heb, de laatste keer dat ik gespeeld heb was er nog geen sprake van al die extra wapens en die zogenaamde backpack feature.

Ik veronderstel dat ik zwaar achter loop door mijn gebrek aan achievements?
Ja. Dus waar wacht je nog op?

Achievements maken het wel leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:39
DeX schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 09:50:
[...]
Ja. Dus waar wacht je nog op?
Tot al de updates binnen zijn ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
ik heb een jaar geen TF2 gespeelt, kom terug en ik zie rare rocketlaunchers met scopes en word constant geowned door hele snelle demomen met zwaarden (?) of soldiers met een pikhouweel .

oh, en iedereen heeft een maf hoofddeksel.. wat heb ik gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:15
Horizons schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 10:49:
ik heb een jaar geen TF2 gespeelt, kom terug en ik zie rare rocketlaunchers met scopes en word constant geowned door hele snelle demomen met zwaarden (?) of soldiers met een pikhouweel .

Niets wat google niet weet ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Horizons schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 10:49:

Ze hebben het spel zo lastig mogelijk gemaakt voor mensen die nu naar TF2 terugkeren. Idling is the magic word ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09 13:58
Als je nu na een jaar weer gaat spelen, gewoon beginnen. Lekker volle server zoeken met bij voorkeur een payload map (karretje duwen). En dan heerlijk achievements halen, altijd leuk :). Als je er een stuk of 6 hebt van een class, dan krijg je al je eerste nieuwe gun. Ook heb je de random pick-ups, ook leuk en natuurlijk de hoedjes!

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon lekker spelen en achievements halen ;)

speel lekker op 2fort map,payload maps en dustbowl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Of je laat gewoon het hele achievements-gebeuren achterwege en gaat gewoon gamen. Boeit verder weinig.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 11:14:
[...]

Ze hebben het spel zo lastig mogelijk gemaakt voor mensen die nu naar TF2 terugkeren. Idling is the magic word ;)
Items hebben geen fluit te maken met hoe lastig het is ;). Ik ken spelers die slechts een paar maanden spelen en compleet de vloer aanvezen met 95% van de mensen op de GoT server. En die gebruiken ook gewoon geen unlocks. Wie gebruikt er in godsnaam unlocks? Ik niet in ieder geval bij al m'n favo classes :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2010 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 21:05:
[...]

Items hebben geen fluit te maken met hoe lastig het is ;). Ik ken spelers die slechts een paar maanden spelen en compleet de vloer aanvezen met 95% van de mensen op de GoT server. En die gebruiken ook gewoon geen unlocks. Wie gebruikt er in godsnaam unlocks? Ik niet in ieder geval bij al m'n favo classes :)
Over het algemeen heb je de unlockable wapens ook wel binnen een maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 21:05:
[...]

Tja, of je gebruikt het als excuus dat je niet kan winnen? :p. De ene keer dat ik op de GoT server speelde schoot ik ook direct door naar de nummer 1 plaats, maar gebruikte wel de weinige unlockables die ik toen had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 21:56:
[...]

Tja, of je gebruikt het als excuus dat je niet kan winnen? :p. De ene keer dat ik op de GoT server speelde schoot ik ook direct door naar de nummer 1 plaats, maar gebruikte wel de weinige unlockables die ik toen had ;)
Pubs zeggen alleen zo weinig over een "goede" speler zijn :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2010 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 22:38:
[...]

Pubs zeggen alleen zo weinig over een "goede" speler zijn :)
No offense, maar Iets doet me vermoeden dat het gewoon een "all talk and no action" kwestie is ;). Als ik als noob "jullie" [GoT] spelers zo kan inmaken dan spreekt dat boekdelen.

Jij blijft maar beweren dat de weapon upgrades geen verschil uitmaken, terwijl ik heel hard het tegendeel ervaar online. Ik zou haast vermoeden dat jij amper TF2 ervaring hebt :p

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2010 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iedereen kan en mag 'GoT' voor zijn naam zetten. Het is niet dat we barakken vol hebben met afgetrainde TF2-vetaren en dat jij, nu je een keer bovenaan stond op de pub, opeens een gouden medaille verdiend. Daarnaast; het is een pub. Dat heeft iets te maken met individuele skill, maar vooral met welk team er de minste retards heeft.

Unlocks, op die van de medic na, worden trouwens nauwelijks gebruikt in officiële matches. Dat zegt misschien ook wel iets over het wel of niet beter zijn van die dingen. Maar goed, jij stond een keer bovenaan op onze pub, dus jij weet het het beste. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet nu uit ervaring welke items het beste resultaat geven ja. Als er hier bepaalde elitisten (waarvan ik benieuwd ben of zij zich wel staande kunnen houden in een niet-private match) te koppig zijn om deze items te gebruiken moeten ze ook niet komen beweren dat ze toch geen verschil maken.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2010 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 22:53:
[...]

No offense, maar Iets doet me vermoeden dat het gewoon een "all talk and no action" kwestie is ;). Als ik als noob "jullie" [GoT] spelers zo kan inmaken dan spreekt dat boekdelen.

Jij blijft maar beweren dat de weapon upgrades geen verschil uitmaken, terwijl ik heel hard het tegendeel ervaar online. Ik zou haast vermoeden dat jij amper TF2 ervaring hebt :p
Volgens mij spelen de beste "GoT" spelers nog zelden op de public? En als ze daar spelen is het zeker niet serieus. Wie de beste spelers zijn? ViQun, Arie, Waster en ikzelf denk ik (en LUH, ik heb gehoord dat hij echt een beest is als Shabba niet constant doodgaat :+). Alleen Waster speelt nog voor de GoT clan (speelde eerste met mij samen, maar wilde minder spelen. Nu carried tie GoT1 :+). Ik zou niet te hoog van te toren blazen mbt je eigen skills. Arie speelt Div1, ViQun kan dat ook, ik en Waster div2.
offtopic:
Overigens gaat het niet kunnen winnen argument niet bepaald op, heb anderhalf jaar ofzo op #1 gestaan op de server tot de stats reset. Meeste punten, hoogste kills/deaths ratio, meeste kills per minuut.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2010 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pubs zeggen alleen zo weinig over een "goede" speler zijn
heb anderhalf jaar ofzo op #1 gestaan op de server tot de stats reset
Private servers zeggen alleen zo weinig over een "goede" speler zijn. Ik zou niet te hoog van te toren blazen mbt je eigen skills :)

Iemand heeft hier eens een lijstje gepost met de meest gebruikte items, en vele van unlockables wonnen daar met een ZEER ruime marge. Die worden volgens jou dan voor de lol gebruikt? Je weet toch zelf wel wat die items doen hoop ik? :+

(indien niet, verwijs ik je graag door naar de TF2 Wiki)

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2010 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 23:19:
[...]

[...]

Private servers zeggen alleen zo weinig over een "goede" speler zijn. Ik zou niet te hoog van te toren blazen mbt je eigen skills :)

Iemand heeft hier eens een lijstje gepost met de meest gebruikte items, en vele van unlockables wonnen daar met een ZEER ruime marge. Die worden volgens jou dan voor de lol gebruikt? Je weet toch zelf wel wat ze doen hoop ik :+
Sorry, maar ik kan je toch echt niet serieus nemen met dat soort opmerkingen. Ik post het niet voor niets onder de offtopic tag :). Even voor de duidelijkheid: een public speler wordt compleet afgemaakt in een 6v6 match puur en alleen al omdat deze weinig snapt van de flow van de game. Hun aim laat ik buiten beschouwing. Een goede comp spelers heeft natuurlijk ook al eens op publics gespeeld maar heeft daarnaast een goed begrip van de flow van de game. En dan maakt het niet uit of het badlands of goldrush is, met of zonder crits. Als ik even als voorbeeld de eerste 6v9 game pak, daarin had Shintaz op granary 8 dominations tegelijkertijd als scout tegen een random 9 man highlander pub team. Groot aantal van de betere spelers komen uit andere games waarbij ze ook tot de top behoorde. Zo speelt Carnage ook QL op hoog niveau (http://www.youtube.com/watch?v=5VBSXYuOkms). Dat is iig de US scout met de beste aim (oorsprong van de term MEATSHOT 8 )).

Ow, en ik heb natuurlijk de unlockables al lang getest (Cook & Fragga ook, Fragga speelt normaal solly en is hier medic. Cook speelt med/soldier. http://www.youtube.com/watch?v=mTpxrL_S0u0). De TDH is wel aardig(klik), maar splash is toch ook erg handig om te hebben. En daarnaast is het een soort gentlemens agreement om geen lamer te zijn met een instagib wapen of een wapen waarmee je alleen maar mensen irriteert en dat slechte scouts beter maakt. (meest gebruikt is trouwens niet gelijk aan beste ;).)

Indien je toch de neiging voelt je te bewijzen: vorm een 9v9 team met mensen van je favoriete public server en speel mee om een leuk ingame item (dankzij Valve). http://etf2l.org/2010/03/...nder-community-challenge/

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2010 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trollen doen we maar ergens anders.
Indien je toch de neiging voelt je te bewijzen: vorm een 9v9 team met mensen van je favoriete public server en speel mee om een leuk ingame item (dankzij Valve). http://etf2l.org/2010/03/...nder-community-challenge/
Ja, snel eventjes 9 man optrommelen, zo gepiept 8)7

[ Voor 68% gewijzigd door psychoclown op 28-03-2010 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 maart 2010 @ 00:11:
8 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 maart 2010 @ 00:11:
..knip..

[...]

Mwah, ik ben een redelijke speler (mid+) en niet erg bijzonder. Daarnaast is gewoon besloten dat het extreem lame is om een wapen te hebben waarmee airshots maken makkelijker is dan een muur raken en daarnaast ook nog eens minicrits heeft wat voor instagibs zorgt 90% van de tijd. Het wapen werkt prima op publics omdat 99% van de spelers al moeite heeft een muur te raken.

En praatjes vullen geen gaatjes ;)

[ Voor 11% gewijzigd door psychoclown op 28-03-2010 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ETF2L Community challenge , klinkt interessant! 8)

Als de situatie er naar is wil ik het best proberen. Ik draag de GoT-tag niet voor niks al sinds de beta. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Het is toch altijd leuk hoer er iemand in eens op dit forum komt langswandelen, wat termen gooit dat hij o zo goed is, dat Koei hierop gaat reageren en we weer met onze e-pen0rs aan het zwaaien zijn.

Laat die koeien toch eens weg rotten in de die sloot, sjeez.

Overigens ben ik het wel deels met Koei eens. En BoeBoe, geloof me, in een 1 op 1 tegen Waster/Koei/Arie/Viqun leg je het echt wel af hoor. Of je moet een talentje zijn die eigenlijk zo in een Div 1 clan kan....

Fuck, ik denk zelfs dat je het van 80% verliest van de GoT 1/2/3 clans :P (Excluding me, ik ben een enorme prutsor :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En het gaat helemaal niet om 1 vs 1 maar om team work.

Je kunt nog zo goed zijn, Maar alleen met teamwork win je matches.
Weet je posities,je taken,Calls maken etc.

kom maar op de pub server een keer ;) op bad water basin stage 3 . Flappie Pyro en ik medic uber xD RAPE

Ik denk als jij tegen waster gaat spelen. dat je zo hard gaat rage, dat je snel overstapt naar een andere game ;)
Ik dacht vroeger ook dat ik goed was. ik domineerde veel. Stond altijd in de top.
Maar dan ga je 6 vs 6 met clans spelen. Oeps ik ben een prutser en moet ff flink oefenen.
Dat gaat jou ook gebeuren ;) pub gamertje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notna schreef op zondag 28 maart 2010 @ 08:09:
Het is toch altijd leuk hoer er iemand in eens op dit forum komt langswandelen, wat termen gooit dat hij o zo goed is, dat Koei hierop gaat reageren en we weer met onze e-pen0rs aan het zwaaien zijn.
Mwah, ik weet precies waar ik sta qua aim en "gamesense" i.t.t. veel anderen. Noem mij een realist :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 23:10:
Ik weet nu uit ervaring welke items het beste resultaat geven ja. Als er hier bepaalde elitisten (waarvan ik benieuwd ben of zij zich wel staande kunnen houden in een niet-private match) te koppig zijn om deze items te gebruiken moeten ze ook niet komen beweren dat ze toch geen verschil maken.
Er is geen item beter of slechter dan een ander. Elk item wordt pas nuttig met de juiste speelstijl.
Als jij als demo exact dezelfde strategie aanhoudt met je sticky launcher als met de targe, dan is één van de twee voor jouw gevoel een kut item.
Als je als sniper met de huntsman nog steeds sterk defensief speelt, vind je hem geen meerwaarde hebben. Was je als sniper altijd erg offensief en voorin te vinden, dan gaat er met de huntsman een wereld voor je open.

Een item geeft dus geen beter resultaat dan een ander item (blutsauger uitgezonderd), maar biedt gewoon een nieuwe manier van spelen voor een class.

Complimenten @ Koei voor de onderbouwende Youtube linkjes. Erg sterk filmpje van sniper+medic _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door frickY op 28-03-2010 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik snap Boeboe zijn punt niet echt meer. Gaat het er nou om dat volgens hem de unlocks beter zijn dan de normale items, of dat hij beter is dan andere spelers (omdat hij begrijpt hoe je unlocks ECHT moet gebruiken)?

Beetje loze discussie zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nmxje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 27-10 19:34
Wie wilt mij aanraken? Ik speelde vanochtend om half 6 tegen Carnage.

Ik wist niet waar die stond en werd al geheadshot, oh de fucking WIN! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-10 16:41
Zo nu is het klaar! Discussies juich ik alleen maar toe maar blijkbaar kan dat hier niet normaal gevoerd worden en dus heb ik een aantal berichten getrashed. Als je niet inhoudelijk op de discussie in kan/wilt gaan post dan gewoon niet in plaats van dit topic te vervuilen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er trouwens hier iemand die TF2 heeft en handig is met Vegas. Wil een fragmovie hebben van dit seizoen :P. Zelf kom ik niet verder dan recorden en achter elkaar plakken (mijn prehistorische movie http://www.wegame.com/watch/A_short_fragmovie/).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Die ken ik nog wel, toen speelde ik pas een of twee maanden TF2. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

g0tanks schreef op zondag 28 maart 2010 @ 19:28:
Die ken ik nog wel, toen speelde ik pas een of twee maanden TF2. :P
Mja, ik zat toen net 2 weken in mijn eerste serieuze clan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Oh, GoT4 was niet serieus? Met onze pro spray!

Die highlander cup is een goed initiatief. Ik hoop dat er van de GoT pub ook een team mee gaat doen, hebben we iemand om voor te juichen :)

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou er graag wel aan willen meedoen, lijkt me gewoon leuk voor de fun. Maar we hebben wel waarschijnlijk zo'n 12 man nodig die willen meedoen omdat het waarschijnlijk niet bij een match blijft en afhankelijk van de omstandigheden niet iedereen elke keer kan meedoen.

Pagina: 1 ... 9 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.