Could be worse.. Ik crafte de Scouts Hatless Head. FFFFFFFFFFUUUUUULUH-3417 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 14:51:
Eindelijk genoeg items bij elkaar gekregen om een hoed te craften en wat krijg ik? De Professional's Panama. Je weet wel, die hoed die de sniper altijd al draagt, alleen dan een iets lichtere kleur. Yay.
Nog steeds geen enkele drop gehad sinds ik de chocola/sledgehammer heb gevonden 
Kreeg ik voor de update nog 15 a 20 drops per dag, nu nog (behalve 2 bovenstaande items) helemaal 0 mogen ontvangen
Kreeg ik voor de update nog 15 a 20 drops per dag, nu nog (behalve 2 bovenstaande items) helemaal 0 mogen ontvangen
[ Voor 19% gewijzigd door Statiegeld op 21-03-2010 15:09 ]
Ja, SNDRT speel natuurlijk helemaal nooit, hij idelt alleen maar
Duh *op nichterige wijze met hand zwaait*
Nee, hetgeen ik onder spelen versta vergt eigenlijk weinig skill: als pyro op de vijand afrennen en iedereen in lichterlaaie zetten, of als sniper ergens blijven zitten en headshots blijven maken
En daarnaast pro-idle
Dus ik speel wel degelijk
Zojuist nog MVP in een non-modded server met 32 kills (of is dat weinig vergeleken met jullie?
)
Nee, hetgeen ik onder spelen versta vergt eigenlijk weinig skill: als pyro op de vijand afrennen en iedereen in lichterlaaie zetten, of als sniper ergens blijven zitten en headshots blijven maken
En daarnaast pro-idle
Dus ik speel wel degelijk
Zojuist nog MVP in een non-modded server met 32 kills (of is dat weinig vergeleken met jullie?
[ Voor 19% gewijzigd door Statiegeld op 21-03-2010 19:57 ]
Verwijderd
pas maar ik, ik zat gisteren met een dispenser "longest live time" van idlers te verkl*ten 
mijn healing record ging wel naar de haaien...
mijn healing record ging wel naar de haaien...
Verwijderd
Hetzelfde: TF2 is de eerste shooter in jaren tijd die ik online speel, dus mijn aim is afschuwelijk. Met de pyro kon ik me meteen vanaf het begin enorm nuttig maken: Maniakaal alles in brand zetten, mogelijke spy hiding spots systematisch afgaan, samen met de medic turrets gaan vernielen, I love it. Ben nu pas de andere klasses uitgebreid aan het verkennen.SNDRT schreef op zondag 21 maart 2010 @ 19:56:
Duh *op nichterige wijze met hand zwaait*
Ik heb het gevoel dat ik ook van die tijden heb, ik vraag me af of dat gewoon ligt aan de random tijd die er tussen zit. Soms gewoon heel veel tijd ertussen. Zat ik ook uren te spelen zonder iets te krijgen.SNDRT schreef op zondag 21 maart 2010 @ 15:08:
Nog steeds geen enkele drop gehad sinds ik de chocola/sledgehammer heb gevonden
Ik heb ook één item niet gekregen voor een milestone
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
gwn rustig afwachten je krijgt van zelf items.
sndr op pub servers kunnen wij ook deze scores halen haha
Probeer nu maar comp matches dan leer je de game echt goed kennen en ga je overal over na denken
sndr op pub servers kunnen wij ook deze scores halen haha
Angelo NL / Global Cargo VTC
zal ik een keer doenangienl schreef op maandag 22 maart 2010 @ 01:08:
gwn rustig afwachten je krijgt van zelf items.
sndr op pub servers kunnen wij ook deze scores halen hahaProbeer nu maar comp matches dan leer je de game echt goed kennen en ga je overal over na denken
het is alleen zo dat ik bijna 12 uur per dag van huis ben en in het weekend zo veel mogelijk probeer te socializen met vrienden
heb me 1 keer op de GoT server gewaagd 2 weken geleden, toen probeerde ik mijn manier van 'pyro-playing' uit, met weinig succes
Denk dat als ik straks TF2 ga spelen ik maar even weg blijf van de GoT servers (A)
Verwijderd
Heb me zelf ook 1 keer op de GoT server gewaagd vorige week. Stond direct bovenaan de lijst en de engi (met GoT voor zen nick) van het aanvallende team was een sentry aan zijn spawnpoint aan het bouwen, tjaheb me 1 keer op de GoT server gewaagd 2 weken geleden, toen probeerde ik mijn manier van 'pyro-playing' uit, met weinig succes
Dat was vast G0Tanks. Die doet OF alles en iedereen rapen als demo, of stompzinnige sentry's bouwen.
mensen die het forum joinen gebruiken al [GoT] in hun naam. Dit zijn members van het forum, die hoeven nog niet zozeer in een team te zitten. Alleen [GoT1] , [GoT²], [GoT³} en [GoT4] zijn members.
GoT4 bestaat nog maar net
en is nog opzoek naar 2 gamers, een demoman en scout. Ons team heeft nu 4 vaste spelers en steeds 2 random players die dan alleen maar een kijkje nemen of opeens geen tijd meer hebben
GoT4 bestaat nog maar net
Als er wat regulars op de GoT server zitten moet je gewoon aangeven dat je zelf ook van GoT komt... We proberen eigenlijk altijd leuke (evenwichtige) potjes te houden, en tips te geven aan mensen die ze willen/kunnen gebruiken. 
Het niveau zou niet de reden moeten zijn dat je weg blijft (hoewel een potje lekker chaotisch pubben ook heerlijk kan zijn
)
Het niveau zou niet de reden moeten zijn dat je weg blijft (hoewel een potje lekker chaotisch pubben ook heerlijk kan zijn
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
Haha eens met LUH, g0tanks heerst als demo, maar is werkelijk onnavolgbaar als engineer 
En mensen met GoT tag die sentries bouwen voor de spawn zijn waarschijnlijk lid van team 4
Als je echt leuke pub potten wilt hebben moet je echt op mumble komen. Dat is tegenwoordig de verzamelplaats voor een ouderwetse pot hard knallen. Plus dat de bijbehorende gezelligheid daar ook te vinden is. Denk daarbij aan:
- ragende team 1 leden
- juichende team 2 leden
- ragende team 3 leden
- Mace (een niet te onderschatten factor qua gezelligheid met Belgisch/Duits/Nedergermaans accent)
En mensen met GoT tag die sentries bouwen voor de spawn zijn waarschijnlijk lid van team 4
Als je echt leuke pub potten wilt hebben moet je echt op mumble komen. Dat is tegenwoordig de verzamelplaats voor een ouderwetse pot hard knallen. Plus dat de bijbehorende gezelligheid daar ook te vinden is. Denk daarbij aan:
- ragende team 1 leden
- juichende team 2 leden
- ragende team 3 leden
- Mace (een niet te onderschatten factor qua gezelligheid met Belgisch/Duits/Nedergermaans accent)
Team 3 leden ragen nooooooooooit.
GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising
Behalve als er dingen met hun huis mis gaan
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
nee want team 4 gebruikt de tag [GoT4] en we hebben zeker geen engineer . laatste match op de pub wat [GoT]Jack een engineer
maar die zit niet bij ons
Agree, wij ragen eigenlijk nooit... Behalve Neus, die raged altijdGonzoNL schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:42:
Team 3 leden ragen nooooooooooit.
Ieder team heeft een pro engie nodig.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
^^ Neus? Neus is rust in elk team. Neus zit volgens mij 24/7 aan de dope zo relaxed is hij altijd!
Ben me nu aan het focussen om met de solly om te gaan, lukt al aardig, weet me toch staande te houden in KOTH dankzij de Equalizer (blijft een pracht wapenVerwijderd schreef op zondag 21 maart 2010 @ 21:32:
[...]
Hetzelfde: TF2 is de eerste shooter in jaren tijd die ik online speel, dus mijn aim is afschuwelijk. Met de pyro kon ik me meteen vanaf het begin enorm nuttig maken: Maniakaal alles in brand zetten, mogelijke spy hiding spots systematisch afgaan, samen met de medic turrets gaan vernielen, I love it. Ben nu pas de andere klasses uitgebreid aan het verkennen.
Ik blijf rondjes rennen en RJ'en waardoor ik zo af en toe achter de vijand terecht kom en m neerhaal met de Equalizer. Heb daarnet nog 4 mooie kills in-a-row gemaakt
Ondanks mijn 'bagger' skills met de soldier is het meer comp manier van spelen, voelt goed
The pain killer zorgt ervoor dat een public map snel afgelopen is 
No class limit en allemaal soldiers/demomans met TPK op de controll point vliegen. Damn 1 foutje en ze cappen alles binnen 20 seconde weg
No class limit en allemaal soldiers/demomans met TPK op de controll point vliegen. Damn 1 foutje en ze cappen alles binnen 20 seconde weg
Scouts laten flanken en niet callen terwijl ik als demo steeds vanachter gepakt door de scouts, is het recept om mij te laten ragen
Ondertussen wel wat spulletjes gevonden, binnenkort maar weer eens een mapje spelen.
http://www.tf2items.com/id/Delerium369?time=1269257014
Ben benieuwd hoeveel "WTF" reacties er zullen komen als ik dood ga
en deze 27 items schieten voorbij.
Ben benieuwd hoeveel "WTF" reacties er zullen komen als ik dood ga
[ Voor 33% gewijzigd door mhoogendam op 22-03-2010 12:39 ]
"WTF" , "Hax" en al dat soort reacties, hoor je regelmatig op een public server
Daarnet plotseling een (flink) aantal drops gehad: http://www.tf2items.com/profiles/76561197995226318
Hopelijk is de no-drop-period nu voorbij
Hopelijk is de no-drop-period nu voorbij
Ik snap niet hoe mensen items krijgen bij idlen =(. Kheb echt nog nooit een item gekregen zo
Je bedoelt The Pain Train.angienl schreef op maandag 22 maart 2010 @ 10:59:
The pain killer zorgt ervoor dat een public map snel afgelopen is
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
rare trein dan ¬¬
haha
Ja foutje moest the pain train zijn en niet the pain killer.
Als je gaat idle moet je langer dan 2 uur wachten voordat je iets krijgt
ik zet hem altijd aan wanneer ik me nest in ga, dan als ik wakker ben check ik ff de items en die zet ik in me backpack en daarna weer idle tot dat ik klaar ben met werken 7 uur. Dus iedere dag idle ik sowieso 10 uur ongeveer.
Ik heb op dit moment 5 items gevonden
Ja foutje moest the pain train zijn en niet the pain killer.
Als je gaat idle moet je langer dan 2 uur wachten voordat je iets krijgt
Ik heb op dit moment 5 items gevonden
Verwijderd
2 uur, dat is precies wat alle comp spelers spelenSNDRT schreef op maandag 22 maart 2010 @ 08:22:
[...]
zal ik een keer doen
het is alleen zo dat ik bijna 12 uur per dag van huis ben en in het weekend zo veel mogelijk probeer te socializen met vriendenheb gewoon bijna geen tijd om de game écht competitive te kunnen spelen, het is meestal gewoon anderhalf/2 uur voor de lol in een server fun hebben en kills maken en daarna quitten (en 's nachts idlen natuurlijk
)
heb me 1 keer op de GoT server gewaagd 2 weken geleden, toen probeerde ik mijn manier van 'pyro-playing' uit, met weinig succes
bij ons is het weekend public servers omdat niet iedereen aanwezig is.
en doordeweeks gamen we maximaal 3 uur op 1 dag. Eerst voorbereiden en daarna tf2lobby,mix of pcw
en doordeweeks gamen we maximaal 3 uur op 1 dag. Eerst voorbereiden en daarna tf2lobby,mix of pcw
Heb nu ik met de solly speel écht weer zin om fanatiek TF2 te spelen zoals ik eind 2007/begin 2008 ook deed, voelt goed 
Zodra mijn skills flink verbeterd zijn zal ik proberen kont te schoppen in de GoT servert
Zodra mijn skills flink verbeterd zijn zal ik proberen kont te schoppen in de GoT servert
[ Voor 28% gewijzigd door Statiegeld op 22-03-2010 16:06 ]
die goude tijd eind 2007 tot eind 2008 haha 
toen moesten we nog moeite doen voor wapens
tegenwoordig alles random
toen moesten we nog moeite doen voor wapens
[ Voor 45% gewijzigd door Pykow op 22-03-2010 17:16 ]
Random, dat kan je wel zeggen, het is vooral lastig met wapens die je alleen random kan vinden. Ik heb inmiddels 3 chocorepen, 2 pyrohamers maar nog geen paintrain.
Oh ja, nog een dozijn gunboats in m´n verzameling maar dat is meer als hobby. Of zal ik een choco en gunboats museum openen?
Oh ja, nog een dozijn gunboats in m´n verzameling maar dat is meer als hobby. Of zal ik een choco en gunboats museum openen?
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Ik heb de laatste tijd redelijk veel vastlopers. Vooral net op moment dat de match is afgelopen.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
je internetverbinding die hapert? 
N.B.: voor de idlers onder ons; deze server is toch wel grappig te noemen: 193.47.83.217:27024
(moet je wel BLU joinen)
Edit: heb net een eigen server gemaakt die met Steam servers verbonden is, hij komt ook voor in de server list dus er kan gespeeld worden
Zit nu vol met bots en het aantal spelers is 1/1. heb eigenlijk geen idee hoe ik dit aantal kan verhogen naar een max van 32 spelers
Maar iig. werkt deze persoonlijke idle server nu, zit een beetje te kijken naar hoe bots elkaar te lijf gaan in een 16 vs 16 match op koth_viaduct
N.B.: voor de idlers onder ons; deze server is toch wel grappig te noemen: 193.47.83.217:27024
Edit: heb net een eigen server gemaakt die met Steam servers verbonden is, hij komt ook voor in de server list dus er kan gespeeld worden
Zit nu vol met bots en het aantal spelers is 1/1. heb eigenlijk geen idee hoe ik dit aantal kan verhogen naar een max van 32 spelers
Maar iig. werkt deze persoonlijke idle server nu, zit een beetje te kijken naar hoe bots elkaar te lijf gaan in een 16 vs 16 match op koth_viaduct
[ Voor 57% gewijzigd door Statiegeld op 22-03-2010 19:31 ]
Nee, het is zeker weten niet mijn internet verbinding. Wanr het gebeurt vaak precies op het einde van een match. Iemand nog ideeën waaraan het kan liggen?
Verwijderd
Of je laadt gewoon de achievement_idle_ultimate mapSNDRT schreef op maandag 22 maart 2010 @ 18:47:
Het gaat mij er eigenlijk om dat ik eens een keertje geen verbinding met een server verlies als ik 's nachts/overdag aan het idlen ben (hetgeen sinds de WAR update achterlijk vaak gebeurd).Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 21:04:
[...]
Of je laadt gewoon de achievement_idle_ultimate map
Ben nu bezig om Source Tools te configureren zodat ik bij een connection loss/engine error/crash automatisch weer in een idle server terecht kom
er was toch een tijd geleden nog een waarschuwing door valve dat ze wat gingen doen aan idlers? Toen kwam er als waarschuwing een cheaters lamentent ofzo. Maar nu idled iedereen weer omdat? Het deze keer niet te detecteren is?
Ik heb het niet zo op idlen, maar ik moet en zal gewoon die hammer voor de pyro scoren, dus ik moet nu wel.Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 21:04:
Of je laadt gewoon de achievement_idle_ultimate map
Er is een server met achievement_idle_watervall incl jetpack en nog wat meuk, erg vermakelijk, vooral als je niet idle bent
Sinds mijn G5 muis continue en volledig random uitvalt is het plezier in TF2 me momenteel even volledig ontnomen. Zie net dat SetPoint 6 nu ook beschikbaar is voor die serie, dus dat maar eens proberen, maar vrees dat het een hardware probleem is...
[ Voor 23% gewijzigd door frickY op 22-03-2010 21:55 ]
Goeie ouwe tijd, toen velen nog de Steam Idler gebruiktenPainkillA schreef op maandag 22 maart 2010 @ 21:39:
er was toch een tijd geleden nog een waarschuwing door valve dat ze wat gingen doen aan idlers? Toen kwam er als waarschuwing een cheaters lamentent ofzo. Maar nu idled iedereen weer omdat? Het deze keer niet te detecteren is?
Het zat zo: velen (waaronder ik) hadden geen tijd in hun drukke bestaan om fanatiek TF2 te spelen en zo veel drops te ontvangen, de maker van de website tf2items.com maakte dus een simpel progje gebaseerd op Source codes (volkomen legaal dus) geloof ik, waarmee je deed alsof je in een server zat, maar eigenlijk gewoon een .bat file draaide.
Er kwam zoveel aandacht voor, ook op het Steam TF2 forum (hoe dom was dat
De 'heilige' spelers die niet met dat .bat scriptje waren gaan idlen maar óf normaal speelden óf in een echte idle server zaten, kregen een Cheaters Lament, met hele boycot usergroups etc. etc. etc. tot gevolg
Idlen is onderdeel van TF2 geworden, 90% van de spelers heeft wel eens in een idle server gezeten kan ik met enige zekerheid wel zeggen
Ik begin nu alleen te twijfelen aan het Source Tools script dat ik nu gebruik: je connect automatisch met een server als je verbinding of game het begeeft, ik kan kiezen voor een ingame scherm of dat ik een .bat file laat draaien.... en ik heb nou net voor dat laatste gekozen, moest dus al weer gelijk aan die Idler tijd denken
Ben ik nu evil bezig of wat? lijkt namelijk ontiegelijk veel op het progje dat er eerst was, en het komt ook van Sourceop.com af
-textmode zeker
dat mag je gebruiken
Verwijderd
Ik heb absoluut geen enkel moreel bezwaar tegen idlen. Ik heb eerder nog mijn beklag gedaan over hoe oneerlijk het is dat je medespelers een groter arsenaal ter beschikking hebben dan jezelf (in een spel waar je toch op zijn minst een POGING tot balans zou verwachten). Idlen is de oplossing voor het probleem dat valve niet wil oplossen: De manier om op hetzelfde niveau te komen als de rest van de spelers zonder 10 uur per dag te moeten spelen.
Verwijderd
De meeste unlocks zijn echter totaal zinloos, en degene die er wel toe doen kan je gewoon via achievements halen.......Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 00:11:
Ik heb absoluut geen enkel moreel bezwaar tegen idlen. Ik heb eerder nog mijn beklag gedaan over hoe oneerlijk het is dat je medespelers een groter arsenaal ter beschikking hebben dan jezelf (in een spel waar je toch op zijn minst een POGING tot balans zou verwachten). Idlen is de oplossing voor het probleem dat valve niet wil oplossen: De manier om op hetzelfde niveau te komen als de rest van de spelers zonder 10 uur per dag te moeten spelen.
Zo, eerste nachtje ge-idled met Source Tools in text-mode, heb 4 drops gekregen, da's veel als ik kijk naar de droprate sinds de update van vrijdag 
het is iig. niet zoals de oude Idler dat je doet alsof je in een server zit, hier zie je ook echt berichten e.d. van andere spelers en je ziet wie wie gekilled heeft. Belangrijker nog is dat je een waslijst aan idle servers in een .txt file kunt zetten, zodra je gekicked wordt of je verliest verbinding wordt je automatisch in een andere server van die lijst gezet
het is iig. niet zoals de oude Idler dat je doet alsof je in een server zit, hier zie je ook echt berichten e.d. van andere spelers en je ziet wie wie gekilled heeft. Belangrijker nog is dat je een waslijst aan idle servers in een .txt file kunt zetten, zodra je gekicked wordt of je verliest verbinding wordt je automatisch in een andere server van die lijst gezet
iemand?japie06 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 18:27:
Ik heb de laatste tijd redelijk veel vastlopers. Vooral net op moment dat de match is afgelopen.
Uiteindelijk waren het 29 items welke ik gevonden had, Dus TF2 starten en naar mijn favoriete server toe.mhoogendam schreef op maandag 22 maart 2010 @ 11:20:
Ondertussen wel wat spulletjes gevonden, binnenkort maar weer eens een mapje spelen.
Ben benieuwd hoeveel "WTF" reacties er zullen komen als ik dood gaen deze 27 items schieten voorbij.
All Talk staat daar aan en toen ik dood ging was het een oorverdovend lawaai en daarna natuurlijk de vragen hoe doe je dat.
Heb zelf de Source Tools alweer de kast ingeschoven, antivirus (Microsoft Security Essentials) pakt ineens 30% wanneer ST bezig is om het wait commando te spammen naar de server. Bij een maatje van me liep zijn RAID controller warm en klapte eruit
Verwijderd
sandvich, the pain train, jarate, the homewrecker, cloak & dagger, the equalizer zijn er een paar die ik uit het hoofd weet die ENORM nuttig kunnen zijn. En zo zijn er nog wel een paar. Zeggen dat ze "totaal zinloos" zijn is pure onwetendheid.Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 02:40:
[...]
De meeste unlocks zijn echter totaal zinloos, en degene die er wel toe doen kan je gewoon via achievements halen.......
Please, do not feed the trollsVerwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 08:07:
[...]
sandvich, the pain train, jarate, the homewrecker, cloak & dagger, the equalizer zijn er een paar die ik uit het hoofd weet die ENORM nuttig kunnen zijn. En zo zijn er nog wel een paar. Zeggen dat ze "totaal zinloos" zijn is pure onwetendheid.
ik had gisteren 8 items. The pain train kan handig zijn,maar is verboden in matches
Verwijderd
hoe dan?SNDRT schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 07:11:
Waarom staat GoT hier niet tussen? http://tf2wiki.net/wiki/Clans
Omdat wij te goed zijn voor ze (A)
Dignitas staat er ook niet tussen, ik zou me er niet zo druk om maken. Maar het is toch een wiki, dus er is niks wat je tegenhoudt om alle 6 de GoT-teams er tussen te zetten.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Kom maar terug als je een reflect crit pipe airshot maakt.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Ik kilde gister een sniper met een reflected rocket, en de soldier die die rocket schoot met de reflected huntsman van die sniper
Dat is het hele punt nu net. Je hebt het niet direct tot je beschikking, terwijl andere het al wel hebben.Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 02:40:
[...]
De meeste unlocks zijn echter totaal zinloos, en degene die er wel toe doen kan je gewoon via achievements halen.......
Je moet eerst achievements halen eer je die wapens tot je beschikking hebt, en tot die tijd ben je in het nadeel.
Dus ik snap je niet helemaal. A heeft alle wapens maar B heeft alleen de standaard wapens.
B is benadeeld omdat hij net begonnen is en A superieur is qua wapen arsenaal.
B moet eerst achievements gaan halen eer hij op gelijke voet met A staat.
een shooter moet het hebben van balance. in Unreal Tournament liggen alle wapens gewoon opd e grond, en misschien heb jij een enforcer terwijl de ander een rocket launcher heeft. MAAR alle wapens zijn elke game beschikbaar voor iedereen, wat in TF2 niet zo is.
Ligt maar net aan wie vs wie en wat de regels zijn..angienl schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 09:20:
ik had gisteren 8 items. The pain train kan handig zijn,maar is verboden in matches
[ Voor 11% gewijzigd door kaluro2 op 23-03-2010 13:29 ]
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
In de etf2l zijn de random drop wapens gebanned, dat zijn de regels die over het algemeen in 6v6 gehanteert worden.
Ook ben je niet in het nadeel als je geen unlocks hebt, de nieuwe wapens zijn sidegrades (en een paar downgrades en een hele enkele upgrade) die in geheel andere situaties gebruikt moeten worden. Daardoor heb je toch eerst gamesense nodig om die situaties te herkennen en wanneer je welk wapen nodig hebt.
De achievements heb je vrij snel gehaald en bij het halen van de achievements leer je ook nog eens het spel spelen.
Ook ben je niet in het nadeel als je geen unlocks hebt, de nieuwe wapens zijn sidegrades (en een paar downgrades en een hele enkele upgrade) die in geheel andere situaties gebruikt moeten worden. Daardoor heb je toch eerst gamesense nodig om die situaties te herkennen en wanneer je welk wapen nodig hebt.
De achievements heb je vrij snel gehaald en bij het halen van de achievements leer je ook nog eens het spel spelen.
GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising
Maar het is nog steeds zo dat de meeste unlocks sidegrades zijn, in sommige gevallen upgrades of downgrades. Het heeft dus weinig te doen met de balance maar meer dat mensen de moeite niet willen nemen om de achievements te halen.
Verwijderd
Alleen de medic unlocks zijn handig (Kritz
). De rest maakt allemaal niet zoveel uit. C&D kan handig zijn, maar wie speelt er dan ook fulltime spy
De Kritzkrieg is natuurlijk wel zo ongeveer het beste voorbeeld van een sidegrade, tegenwoordig vind ik alleen de Ubersaw een echte medic upgrade. Die Blutsauger wijziging heeft de 2 verschillende needleguns ook ongeveer gelijk gezet.
hehe die was mazzelLUH-3417 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 11:05:
Ik maakte gisteren een reflect crit rocket airshot.
Verwijderd
"sidegrade", echt zo'n woord dat speciaal voor TF2 uitgevonden is om het hele itemgedoe te proberen goedpraten 
"jamaar, jij kan cloak&dagger/dead ringer gebruiken en ik niet!"
"tututut, het zijn SIDEgrades, niets aan de hand"
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2010 14:24 ]
Wat is er beter aan een C&D en DR t.a.v. de normale cloak?Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 14:22:
"sidegrade", echt zo'n woord dat speciaal voor TF2 uitgevonden is om het hele itemgedoe te proberen goedpraten
Is er een TF2 woord voor "visserslatijn"frickY schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 13:08:
Ik kilde gister een sniper met een reflected rocket, en de soldier die die rocket schoot met de reflected huntsman van die sniper
Dan gebruiken we niet meer de term sidegrade, jij je zin.Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 14:22:
Signature
Of het sidegrades zijn hangt een beetje af van het niveau van de speler, de C&D kan voor een de meeste casual spelers inderdaad een leuke upgrade lijken (permanent cloak = lekker stil zitten = toekijken maar weinig kills maken). Hij is anders dan je standaard wapen dus het "moet" beter zijn (net zoals je W+M1 pyro's herkent aan de backburner). De regulars weten meestal het beste uit een wapen te halen, sidegrade of niet. Het normale standaard watch van een spy is in die zin beter. Door onzichtbaar langs te glippen door ammoboxes of metal/gedropte wapens op te pikken ben je meestal een stuk sneller waar je moet wezen en door de beperkte cloaktijd wordt je bij voorbaat gedwongen om actiever te spelen (= kills maken).
Dus iemand die map kent bij UT, heeft voordeel. Die kan de wapens namelijk eerder vinden. Zie het spelen zonder unlocks als een trial om de basis van het spel door te hebben. Daarna kun je variëren met unlocks. TF2 is een veelzijdig spel. Als je nieuwe mensen direct alle unlocks geeft, snappen ze er misschien geen kont meer van?kaluro2 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 13:28:
[...]een shooter moet het hebben van balance. in Unreal Tournament liggen alle wapens gewoon opd e grond, en misschien heb jij een enforcer terwijl de ander een rocket launcher heeft. MAAR alle wapens zijn elke game beschikbaar voor iedereen, wat in TF2 niet zo is.
Cloak & Dagger heeft een kortere cloaktijd, maar als je stilstaat, vult hij langzaam weer bij. Ook als je gecloaked bent. Daarmee kun je dus ver achter de linies komen. Dead Ringer geeft je een 'extra leven'. Als je dat horloge vast hebt en je krijgt schade, ziet je tegenstander je lijk vallen en komt er een kill message, maar jij overleeft het. Je loopt gecloaked rond en als die cloak op is, of als je decloaked, maak je een geluid, zodat mensen weten dat je er nog bent. Je kunt met Dead Ringer niet meer normaal cloaken.Kroketje schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 14:36:
[...]
Wat is er beter aan een C&D en DR t.a.v. de normale cloak?
Tegenwoordig gebruik ik de normale needlegun, die +2 HP extra regen tov de Blutsauger tikt aardig (3HP /sec vs. 1 HP/sec) aan als het even rustig is (6 HP/sec vs 4 HP/sec).ZanielGa schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 14:06:
De Kritzkrieg is natuurlijk wel zo ongeveer het beste voorbeeld van een sidegrade, tegenwoordig vind ik alleen de Ubersaw een echte medic upgrade. Die Blutsauger wijziging heeft de 2 verschillende needleguns ook ongeveer gelijk gezet.
Je moet niet vergeten dat een aantal achievements erg vervelend zijn om te halen (zoals de taunt kills). Of duren best lang om te halen (bv Frags of our father en Pyromancer). Sommige achievements zetten zelfs aan tot "non-team" gedrag. Dat is jammer vind ik.LUH-3417 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 15:00:
[...]
Dus iemand die map kent bij UT, heeft voordeel. Die kan de wapens namelijk eerder vinden. Zie het spelen zonder unlocks als een trial om de basis van het spel door te hebben. Daarna kun je variëren met unlocks. TF2 is een veelzijdig spel. Als je nieuwe mensen direct alle unlocks geeft, snappen ze er misschien geen kont meer van?
Wel is het zo dat om je achievements te halen je toch een keer met die class gaat spelen. En ik moet zeggen dat dat best wel helpt. In het begin was ik een zwaar waardeloze scout en soldier, maar nu ik een beetje er mee heb zitten oefenen (voor de achievements op een instant-spawn server) denk ik dat ik wat minder waardeloos ben geworden en dat ik deze classes ben gaan waarderen
Enige classes waar ik nog steeds ontiegelijk in zuig zijn de demo en de spy. Voor een spy ben ik niet onopvallend genoeg (obvious spy = obvious
Gisteren overigens als medic een mooie kill-serie gemaakt op Goldrush @ GoT server
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
In veel gevallen heb je uberhaupt niets aan die wapens als je die class niet beheerst. Je kunt als noob-soldier wel met de Direct Hit rondrennen, maar dat is alleen maar nadelig want je killed geen zak.kaluro2 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 13:28:
Dat is het hele punt nu net. Je hebt het niet direct tot je beschikking, terwijl andere het al wel hebben.
Je moet eerst achievements halen eer je die wapens tot je beschikking hebt, en tot die tijd ben je in het nadeel.
De meeste unlocks bieden pas voordeel als je ook daadwerkelijk de class beheerst.
En dan nog zijn de wapens nog steeds aardig gebalanced, en kun je met wapen 1 net zo goed winnen als met wapen 2. Ieder wapen heeft zijn voordelen, maar ook zijn nadelen.
De meeste achievements haal je automatisch of per ongeluk als je een class voldoende speelt. Het is niet de bedoeling alles binnen een week te halen, maar in de loop ter tijd naarmate je de class beter leert kennen. Dan resteren er inderdaad nog een paar achiev's die niets toevoegen en slechts fun zijn, maar je hoeft ze ook niet allemaal te halen voor alle 3 de milestones..Gertjan. schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 15:12:
[...]
Je moet niet vergeten dat een aantal achievements erg vervelend zijn om te halen (zoals de taunt kills). Of duren best lang om te halen (bv Frags of our father en Pyromancer). Sommige achievements zetten zelfs aan tot "non-team" gedrag. Dat is jammer vind ik.
Ik heb zelden zo goed nagedacht zien worden over een game als door Valve.
Maggots!
//edit
Probleem met mijn G5 gevonden, een draadbreuk. En als ik zo een beetje Google schijnt het nog een bekend probleem te zijn ook. Geprobeerd te fixen maar zonder succes.. dus nu kijken of een G500 een beetje gamed. Eindelijk weer fatsoenlijk melee-fights in zonder muis die uitvalt... hoop ik.
[ Voor 45% gewijzigd door frickY op 23-03-2010 21:09 ]
In een van de .txt files die Source Tools leest tijdens het draaien kun je een aantal IP adressen van idle server sneerplempen, (ik heb er nu zelf een stuk of 20 in staan), ik start TF2 in textmode en Source Tools gaat automatisch het hele lijstje van de door mij opgegeven servers af, kan ie niet connecten? dan test ie het volgende IP adres net zolang totdat je joined.
Crasht je game, server of zelfs als je PC opnieuw opstart zonder dat je daar zelf voor gekozen hebt, dan zorgt Source Tools ervoor dat je vanzelf weer in een server zuruch komt.
Voor mij ideaal om 's nachts in textmode te draaien aangezien ik de laatste tijd elke ochtend tot mijn ergernis zie dat ik weer eens een connection loss heb ondervonden, en met ST gebeurd dat niet meer
Configureren is in 2 minuten gebeurd, dus het is zeker wel het proberen waard
Ik probeer het op mijn server te draaien. ST is echter een draak van een programma om te deinstalleren of herinstalleren.. dus nog niet helemaal. Voorlopig draait 0.94 in textmode op m'n netbookje.
Verwijderd
kan je niet gewoon een .cfg maken die een hetzelfde doet:SNDRT schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 17:13:
[...]
In een van de .txt files die Source Tools leest tijdens het draaien kun je een aantal IP adressen van idle server sneerplempen, (ik heb er nu zelf een stuk of 20 in staan), ik start TF2 in textmode en Source Tools gaat automatisch het hele lijstje van de door mij opgegeven servers af, kan ie niet connecten? dan test ie het volgende IP adres net zolang totdat je joined.
moet je alleen weten hoe je detecteert of je in een server zit of niet
Kan ja..Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 19:13:
[...]
kan je niet gewoon een .cfg maken die een hetzelfde doet:
moet je alleen weten hoe je detecteert of je in een server zit of niet
Wat ik iig. wél weet is dat ik die hele Source Tools zooi niet meer op mn pc hoef
Startte zojuist m'n PC op en blijkbaar launched die nu automatisch TF2 in textmode, waarna ik telkens de melding krijg dat ik verbinding met steam moet hebben om in een server te komen. Dus ik ga in fullscreen en zie tot mn verbazing dat ik geen server lists kan opvragen, en da's nou net wat ik niet wil
Heb dus die hele ST meuk weggegooid en eureka: TF2 doet weer normaal
Zometeen maar even een eigen servert opzetten, wat bots er in gooien en zelf in spectator zitten, weet ik tenminste zeker dat het goed gaat (tenzij mijn internet uitvalt, en die kans is klein
Verwijderd
heb nu een scriptke dat in textmode opstart en een server aanmaakt in achievement_idle, als ik morgen drops hebt zal ik wel even posten
Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 21:48:
heb nu een scriptke dat in textmode opstart en een server aanmaakt in achievement_idle, als ik morgen drops hebt zal ik wel even posten
Verwijderd
in deed denet area (dustbow, 10 vs 10 op dat momentl), na de 2e match verkondigde iemand luid "six kills, faggot", ik (full time engy, vreselijk moeilijk om kills te scoren als je team veel te goed is) had er 2
annyway, het was 10 vs 10, op een gegeven moment stond het 1 vs 6.
je raad het al
aan het einde van het potje had ik er 8 kills (ja, van de 10 dus) bij, en toen werd hij stil
aan het einde van de ronde had ik ook nog de meeste punten, wat verrekke moeilijk is als engy in area, al lukt dat me meestal wel bijna op dust en necleus, en soms lumberyard
/me wil zijn nieuwe wapens, nu!
Nadeel van -textmode is dat je niet kan zien of de server waar je op speelt nog verbinding heeft met Steam en of je spectator bent of een bepaalde class. Iemand suggesties?
Heb dit ook gehad met mijn G5, ook draadbreuk. Is door Logitech vervangen door een G500 onder garantie.frickY schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 17:01:
[...]
//edit
Probleem met mijn G5 gevonden, een draadbreuk. En als ik zo een beetje Google schijnt het nog een bekend probleem te zijn ook. Geprobeerd te fixen maar zonder succes.. dus nu kijken of een G500 een beetje gamed. Eindelijk weer fatsoenlijk melee-fights in zonder muis die uitvalt... hoop ik.
De G5 heeft 2 jaar garantie, ik zou even op de support pagina kijken van Logitech.
Sowieso producten die ouder zijn dan 2 jaar willen ze soms ook nog weleens vervangen, zo heb ik vandaag een mail gekregen met het bericht dat mijn nieuwe toetsenbord opgestuurd is. (had een G15 die kuren begon te vertonen, was al > 2 jaar oud).mhoogendam schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 08:48:
[...]
Heb dit ook gehad met mijn G5, ook draadbreuk. Is door Logitech vervangen door een G500 onder garantie.
De G5 heeft 2 jaar garantie, ik zou even op de support pagina kijken van Logitech.
Wat betreft met GoT team 2 / 0, ik heb behoorlijk weinig van mij laten weten en volgens mij loopt etf2l seizoen 7 op z'n einde. Als flap / marx / etc.. me nog nodig heeft, in het weekend zou ik eventueel nog wel matches kunnen spelen, of doordeweeks later dan 23 uur.
Lang leve de arbeid en studie
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Geld dat ook als je hem zelf hebt open geschroefd, de breuk uit de kabel hebt geknipt, en die al hebt gepoogd te herstellen?mhoogendam schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 08:48:
Heb dit ook gehad met mijn G5, ook draadbreuk. Is door Logitech vervangen door een G500 onder garantie.
Toen werkte hij weer prima maar bij het in elkaar schroeven viel hji uit en is niet meer aan geweest.. vrees een chip kapot gedrukt doordat de kabel verkeerd lag...
Vast nietfrickY schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 11:07:
[...]
Geld dat ook als je hem zelf hebt open geschroefd, de breuk uit de kabel hebt geknipt, en die al hebt gepoogd te herstellen?
Toen werkte hij weer prima maar bij het in elkaar schroeven viel hji uit en is niet meer aan geweest.. vrees een chip kapot gedrukt doordat de kabel verkeerd lag...
Wel had de klantenservice nog een tip:
Dank u voor uw e-mail, waarin u aangeeft dat u muis regelmatig verbinding verliest.
Zou u voor mij de muis willen resetten. Dit kunt u als volgt doen.
- Houd uw linker muisknop ingedrukt
- Klik vijfmaal met de rechter muisknop (met de linkermuisknop nog steeds ingedrukt)
- Laat de linker muisknop los.
- Test of de muis werkt.
Vaak hoef je bij Logitech alleen de USB stekker af te knippen en op te sturen geloof ik. Althans, vroeger was dat zo.frickY schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 11:07:
[...]
Geld dat ook als je hem zelf hebt open geschroefd, de breuk uit de kabel hebt geknipt, en die al hebt gepoogd te herstellen?
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
En? Gelukt?Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 21:48:
Ik kwam er vanochtend achter dat mijn internet was uitgevallen, timing!
Dus ik kan zo'n scriptje wel gebruiken
Verwijderd
echt? ik kwam er vanochtend achter dan mn pc in sleep stond... heb dus maar 4 uur ge-idletSNDRT schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 15:26:
[...]
En? Gelukt?
Ik kwam er vanochtend achter dat mijn internet was uitgevallen, timing!
Dus ik kan zo'n scriptje wel gebruiken
zal nu (lees: nu) wel ff tf2 opstarten, als ik niets heb ga ik vanavond nog een keer testen.
edit: noppes
Tss, als jullie nou eens onze ladder challenges zouden accepten had je misschien een punt
ik zal dan wel geduldig afwachten hoe het gaat met dat scriptje vanavond.Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 15:28:
[...]
echt? ik kwam er vanochtend achter dan mn pc in sleep stond... heb dus maar 4 uur ge-idlet
zal nu (lees: nu) wel ff tf2 opstarten, als ik niets heb ga ik vanavond nog een keer testen.
edit: noppes
probleem was bij mij dat ik doodleuk een KOTH server had aangemaakt met bots, zelf zat ik in spectator.
heb nog een drop gehad voordat ik mn nest in ging, maar vanochtend bleek dat ik dus van een persoon diverse msn berichten met van die viruslinkjes had ontvangen tussen 12 en half 1, waardoor ik blijkbaar op mn bureaublad stond, en niet TF2 in-game.
Toen ik terug in-game wilde gaan kreeg ik direct een engine error message, dus waarschijnlijk was TF2 rond half 1 ook al gecrashed zou ik toen terug in-game gaan... snappen jullie het nog?
Vanavond dus maar even msn en allerlei andere overbodige progjes uitschakelen, just to be sure
Sorry, we verstaan je niet. We staan te hard derde. Van aaaaaalle TF2 teams in Europa!RaCio schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 17:07:
[...]
Tss, als jullie nou eens onze ladder challenges zouden accepten had je misschien een punt
En daarvoor heeft men dus -noborder uitgevonden.SNDRT schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 17:25:
waardoor ik blijkbaar op mn bureaublad stond, en niet TF2 in-game.
Dit topic is gesloten.
![]()