Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-03 16:21
Daarom zeg ik ook een beetje :)
Feit blijft dat door dat idlen meer mensen dan dat ze origineel op gerekend hadden (of konden hebben) alle items of de items die ze wilden al hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22:24

g0tanks

Moderator CSA
angienl schreef op donderdag 22 april 2010 @ 13:39:
ik blijf het random systeem het domste wat er ooit is gemaakt ;)
Mw2,Battlefield Killzone 2. maken allemaal gebruik van XP points en challanges halen ;) Dan heb je nog iets om voor te spelen en dat maakt het juist leuk.
En dat is juist wat niet gaat werken in TF2. Achievements en kills halen zijn zo makkelijk op idle servers.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja helaas is dat moeilijk te programmeren / achter halen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shabbaman schreef op donderdag 22 april 2010 @ 09:43:
[...]

Iemand die twee uur per dag speelt is een n00b?
Damn, ik ben een noob :(

Je kan trouwens nooit een skillbased system maken dat werkt, daarvoor zijn er teveel variabelen. Het is niet een 1v1 FPS game of RTS game waarbij een ELO ranking werkt.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2010 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik speel gemiddeld 2 uur op een dag, soms helemaal niet en soms 3 uur ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Pykow op 22-04-2010 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:33
Nou dan, dan heb je toch alleen maar voordeel met dit nieuwe systeem?

Daarbij denk ik dat hooguit 3% van alle TF2 spelers over de 'limit' gaat. Mensen zeggen dan wel: 'Ja maar dit is slecht voor mij, ik speel echt zoveel!' Die houden zichzelf voor de gek, misschien nu toch maar stoppen met idlen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik ben ook gestopt :P vandaag ik wacht n op de left 4 dead 2 update :S die vandaag zou moeten komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Reken er maar op dat die ongeveer om 2 uur 's nachts komt ;) . Valve time :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb hem gezien op youtube. Jammer maar een fail update . left 4 dead 2 meets left 4 dead 1 spelers. Helaas zie je 1tje tegen op et begin en op het laatst staan ze beetje op een balkon te schieten. Dus niks bijzonders. jammer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-07 17:39
VyperX schreef op woensdag 21 april 2010 @ 09:09:
Als je een fanatieke TF2 speler bent die elke dag 5 uur speelt, dan vind je met het nieuwe systeem even veel drops als een TF2 speler die elke dag 1 uur speelt. En als je een speler bent die alleen in het weekend fanatiek TF2 speelt (7 uur in een weekend), dan vind je ook even veel drops.

Oftewel, winst voor iedereen :)

Idlers hoeven niet meer te idlen, met een beetje regelmatig spelen vind iedereen even veel.

I are appoint!
Ik ben er ook erg blij mee, maar misschien had ik wel hiervoor op Weiman levels moeten idlen, want nu kan het niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarnet nog even idle programma aangezwengeld en ik vond twee hoedjes. Die soldier bolhoed en een tweede Noble Amassment of Hats. Die heb ik samen met mijn tweede Camera Beard gecraft voor de geweldige, once-in-a-lifetime... kale kutengineer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vandaag geen drops, iets zegt me dat ik de wekelijkse quota heb overschreden is 2 dagen...

zou zuur zijn als je maar 2x 7 uur rechts hebt op drops, per week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:48

D4NG3R

kiwi

:)

Morgen/overmogen koop ik TF2 + Gmod op steam :D . ben al meer als 2 jaar bekend met TF2 op de xbox (the orange box) maar ik wil nu toch wel graag de class updates en mods ect ;)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-07 21:42
D4NG3R NL schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 12:41:
Morgen/overmogen koop ik TF2 + Gmod op steam :D . ben al meer als 2 jaar bekend met TF2 op de xbox (the orange box) maar ik wil nu toch wel graag de class updates en mods ect ;)
't Zou tijd worden, ruim 2 weken geleden kondigde je het ook al aan! ;) Respect dat je het zo lang volhoud op de x360...

if it ain't broke, break it and learn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

XcEll schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 12:50:
[...]

't Zou tijd worden, ruim 2 weken geleden kondigde je het ook al aan! ;) Respect dat je het zo lang volhoud op de x360...
Ja haha :P. (Het zou zelfs kunnen dat ik het morgen ook niet koop.. aangezien ik maandag de stad in ga & mischien ergens the orange box voor de PC tegen kom voor een euro of 30.. :))

Ik overleef het wel op de x360.. maar het is gewoon jammerlijk dat de class update er (nog) niet is..

[ Voor 11% gewijzigd door D4NG3R op 24-04-2010 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Je kan ook gewoon The Orange Box online kopen, bijvoorbeeld van g2play, daar kost hij maar €10,99: http://www.g2play.net/sto...Orange-Box-Steam-Key.html

Zelf ook gedaan, werkt prima. :)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 13:04
With g0tanks. G2Play werkt goed. :)

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

g0tanks schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 15:57:
Je kan ook gewoon The Orange Box online kopen, bijvoorbeeld van g2play, daar kost hij maar €10,99: http://www.g2play.net/sto...Orange-Box-Steam-Key.html

Nee ik koop hem liever op DVD als dit mogenlijk is.. want downloaden @ 175~ KBS gaat niet echt geweldig.. -T word tijd voor sneller internet ;( -

Koste me bijna 4 uur om HL2:DM binnen te halen (gratis download voor ATI & Nvidia users :) )

[ Voor 9% gewijzigd door D4NG3R op 24-04-2010 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

^ Amazone vertrouw ik niet.

Dan heb ik hem toch goedkoper @ FRC voor 25 euro.. want 16 pond = ~23 euro + verzendkosten + ik moet langere tijd wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:25

Acid_Burn

uhuh

Amazon vertrouw je niet? Het is 1 van de grootste webwinkels ter wereld. Ik heb er zelf ook al veel spul vandaan gehaald.

Waarom vertrouw je amazon niet dan?

14 pond is ongeveer 16 euro hoor ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Acid_Burn op 24-04-2010 16:42 ]

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Dus je zou het bij G2Play kopen moest je sneller kunnen downloaden, maar niet bij Amazon?
Van die 2 is g2play toch echt de site dat je niet moet vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Ik ben er ook benieuwd naar waarom je Amazon niet vertrouwt, zelf heb ik al meerdere keren er iets van besteld zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Ik heb het niet zo op buitenlandse sites..

Ik heb 1x een bestelling gedaan op amazone, welke na 4 maanden nog niet binnen was (ging om een CAT5 kabel & een splitter) met om de 2 weken het zelfde excuusmailtje dat de splitter niet leverbaar was.. Maar mijn geld terug krijgen? Ho maar... ik kreeg na 4 maanden pas de optie om geld terug te krijgen.

Er stond CONSTANT (in die 4 maanden tijd) dat het "in stock" was.. wat een BS zeg.

Ik vernak het echt om bij Amazone nog iets te kopen :P al zou ik 10 euro meer moeten betalen om het in de winkel te kopen...

(edit: dit gebeurde een jaar geleden, maar verbrak mijn vertrouwen meteen.. 1e bestelling zo verneukt.)

[ Voor 16% gewijzigd door D4NG3R op 24-04-2010 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

download hem gewoon, is maar 5 gig

5000/.175/3600= 8 uur, in 1 nacht gepiept

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rocketjump maken met de xbox versie is zo k....

Pc versie is de beste :D altijd gratis updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Goed, tijd voor een gevalletje: SSDD (Same Shit, Different Day)

Oftewel, een eerder gestelde vraag opnieuw stellen:

Waar speelt men nu zoal? 93.190.139.115:27015 a.k.a. [NL] www.dutch-eSports.nl | TF2 Populair maps | Home of GoT! is een dooie boel momenteel.

[flauw]
Zal toch niet leeg zijn vanwege de spelfout in de naam, of niet? "populair" -> "popular" in het engels.
[/flauw]

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:25

Hu9o

Schokkend

Of de maps zijn toch niet zo populair.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Men speelt liever op servers die bijna altijd vol zitten (Lethal Zone, Hampshire Heavies, etc) dan te wachten op de pub om zo mensen te trekken. Soms zie ik meerdere mensen op verschillende pubs spelen, terwijl als ze gewoon met z'n allen op de GoT pub zouden gaan spelen, die dan bijna voor de helft vol zou zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

^
Vandaag dat veel servers vaak bot's hebben, welke automatisch kicked worden zodra er een X aantal mensen in zit. (met HL2:DM dan.. maar ik schat met TF2 ook wel :P)

(Heb TF2 nog niet.. maar ik haal hem maandag zoals ik zij :) of het nouw op DVD'tje is, of als DL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
TF2 doet dat niet, je wordt dan uit de master serverlist gegooid ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kKaltUu schreef op donderdag 22 april 2010 @ 08:41:
Sure, wil best wat engy hats, heb genoeg gunboats dacht ik :)
Ik wil andersom :) Altijd kut te verwoorden, die trades.
Jeffroiscool schreef op donderdag 22 april 2010 @ 08:49:
Geef mij maar een Eyelander :P Die krijg ik nog steeds niet. (achieves voor Demo zijn damn moeilijk XD)
Heb ik ook er ook ~5 van liggen...
CapTVK schreef op donderdag 22 april 2010 @ 09:48:
Ik heb een complete schoenenwinkel voor je Cipher, "one size fits all!" :Y
http://www.tf2items.com/profiles/76561197987196253
Woah! En dat zou dan een exclusief item moeten zijn 8)7

Gebeurd er overigens al iets met de levels van items? Voorheen vond je nog wel eens dingen met extreem hoge levels, maar tegenwoordig is alles <10 bij mij. Maakt het al wat uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-04 17:49
Hoe komen al die mensen aan tientallen hoedjes. Ik heb net een engineers cap gevonden en eindelijk genoeg items om de bonnet te craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 00:21
Door veel uren te spenderen op idle servers de afgelopen maanden en met de gevonden items hoedjes te craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
frickY schreef op zondag 25 april 2010 @ 22:49:

[...]
Woah! En dat zou dan een exclusief item moeten zijn 8)7

Gebeurd er overigens al iets met de levels van items? Voorheen vond je nog wel eens dingen met extreem hoge levels, maar tegenwoordig is alles <10 bij mij. Maakt het al wat uit?
Exclusief? Ik moet erbij zeggen dat ik al gunboats aan het verzamelen ben sinds de soldier/demonan update. Eigenlijk met de bedoeling om ze nog eens voor het trade systeem te gebruiken. Die verzameling "opbouwen" kostte zelf in het oude idle systeem maanden. Ik denk dat het vanaf nu een stuk lastiger wordt om zoiets bij elkaar te verzamelen.

Level items voor normale wapens zijn al een poosje uit het spel en ze maken absoluut niks uit. Ik heb er nog een paar over voor het geval trading ooit wordt ingevoerd. Alleen hats hebben nog level items

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinds de nieuwe update, heb ik geen zin meer om te idle ;)
Systeem is toch verslechterd. Want ik heb al 3 dagen geen items meer gekregen :D
ben ik even blij dat ik mijn belangrijkste wapens nog heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Feit dat je niet meer idled en niet meer items krijgt dan anderen, laat zien dat het systeem wel werkt. Het doet wat Valve wilde bereiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-08 16:08
Ik krijg nu juist meer items tijdens het spelen dan voorheen. Idlen heeft mij nooit geholpen, dus deze update is heel fijn! Ik ga ,als ik thuiskom, mijn eerste scouthoedje craften :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik was allang van plan om te stoppen met idle nadat ik me viking hat had gevonden :P ( blijft mijn favo hat) Alleen omdat meer dan de helft van mijn friendlist zat te idle. Deed ik het ook maar verder. Toch blijf ik het limiet slecht vinden, maar ook wel begrijpbaar. want nu pas merk je, hoe erg het idle is als je er zelf niet meer aan mee doet xD

Mijn excuses van me oude discussie. Ok het blijft dom dat er een limit op zit, maar blijkbaar kan het niet anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wil net nog even een potje spelen, krijg ik dit voor mijn snufferd

Afbeeldingslocatie: http://cipher.webhop.net/misc/win32-gamehack-c.jpg
Win32/GameHack.C in hl2.exe

Iedereen zonder AV dus even voorzichtig, wellicht dat er momenteel een exploit in omloop is. Vermoed dat er niets aan de hand is, signature komt uit een update van vandaag.

//edit
Op jotti.org is nod32 de enige die deze melding geeft. Zal dus wel een false positive zijn.

[ Voor 61% gewijzigd door frickY op 26-04-2010 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
<3 Spy

Echt zo een leuke class, het werd mij afgeraden om met deze class te beginnen omdat hij 1 van de moeilijkste was, maar ik heb het gewoon volgehouden en uiteindelijk begin ik er aardig goed mee te worden, en het is echt SUPER stoer!!!

Het gevoel dat je sneaky bezig bent en ze dan ff backstabbed doet mij zo veel goed, het idee dat zij daar pissig achter hun pctje zitten omdat ze niet doorhadden dat iemand zich even 'anders' gedroeg in het team ^^

Nog meer Tweakers die deze ervaring delen?

[ Voor 35% gewijzigd door rethxoth op 26-04-2010 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

frickY schreef op maandag 26 april 2010 @ 19:35:

[afbeelding]

Iedereen zonder AV dus even voorzichtig, wellicht dat er momenteel een exploit in omloop is. Vermoed dat er niets aan de hand is, signature komt uit een update van vandaag.

//edit
Op jotti.org is nod32 de enige die deze melding geeft. Zal dus wel een false positive zijn.
That HL2.exe is a SPY!

And steam is your engineer, that will be there to fix your problem 8) .

[ Voor 5% gewijzigd door D4NG3R op 26-04-2010 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
rethxoth schreef op maandag 26 april 2010 @ 21:12:
<3 Spy

Echt zo een leuke class, het werd mij afgeraden om met deze class te beginnen omdat hij 1 van de moeilijkste was, maar ik heb het gewoon volgehouden en uiteindelijk begin ik er aardig goed mee te worden, en het is echt SUPER stoer!!!

Het gevoel dat je sneaky bezig bent en ze dan ff backstabbed doet mij zo veel goed, het idee dat zij daar pissig achter hun pctje zitten omdat ze niet doorhadden dat iemand zich even 'anders' gedroeg in het team ^^

Nog meer Tweakers die deze ervaring delen?
Ik speel alleen maar de medic maar het is inderdaad irritant, vooral als je bijna op een ubercharge zit.
Waarom zit er geen hond op de GoT server?
Ik zou wel een potje met GoT'rs knallen, ipv een team met alleen maar snipers zoals de random servers.. :r

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je een beetje goed oplet is elke spy obivous, ik heb nog maar een stuk of 2 spies gezien waarvan ik niet meteen dacht: spy!

dat zal ook wel komen doordat vrijwel elke spy die ik tegenkom een pyro of scout is, maar toch ;)

een tip, als mensen doorhebben dat er een spy is, disquise als heavy
niemand verwacht dat de heavy een spy is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 21:57:
[...]

als je een beetje goed oplet is elke spy obivous, ik heb nog maar een stuk of 2 spies gezien waarvan ik niet meteen dacht: spy!

dat zal ook wel komen doordat vrijwel elke spy die ik tegenkom een pyro of scout is, maar toch ;)

Vanaf nu check ik dus ook de heavy :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:21
Zal dus wel een false positive zijn.
't is false positive week, jeweettog...

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De nieuwe Steam interface is officieel gelanceerd en zit niet meer in de beta fase.
Tot nu toe lijken alle fouten opgelost te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster

[afbeelding]

//edit
Als je leest wat er staat is het een potentially unsafe application. Waarom? Omdat het gewijzigd is door steam.exe. Als ik twee seconden nadenk lijkt het me niks om zorgen over te maken. Steam heeft hl2.exe kennelijk geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die melding moet in een iets andere context gelezen worden.
Steam.exe probeerde hem te openen, omdat ik TF2 launchde vanuit Steam.
Wanneer ik de eigenschappen van het bestand in explorer bekeek werd "explorer.exe" genoemd als 'dader'.

Steam is inderdaad wel geupdate, maar die staat los van de hl2 engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 21:57:
[...]

vind het dom als spy als pyro tegaan, pyro heb toch altijd een beweging dat hij met vuur speelt. als spy zijnde heb je dat niet. ik ben altijd demoman als ik vermom. een mooie classe. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Ik vind het dom als je altijd als dezelfde class disguised.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
Bij voorkeur die class die ik net heb gebackstabt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op public server is het soms erg lastig om geen backstab te krijgen als ze goed spelen.

Bij clanmatches heb je met goede communicatie, bijna nooit last van spies ;) omdat je meestal wel weet waar iedereen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

angienl schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 15:10:
Op public server is het soms erg lastig om geen backstab te krijgen als ze goed spelen.

Bij clanmatches heb je met goede communicatie, bijna nooit last van spies ;) omdat je meestal wel weet waar iedereen is.
wacht maar, last point defence en je medic valt in een keer neer. Als de tegenstander geen goede sniper heeft moet je gewoon goed achterom kijken

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
kKaltUu schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 15:17:
[...]

wacht maar, last point defence en je medic valt in een keer neer. Als de tegenstander geen goede sniper heeft moet je gewoon goed achterom kijken
Ach, de meeste teams hebben ook geen last van scouts die 4 spelers neerknuppelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik zeg toch ook bijna nooit last van spy, tuurlijk kom je ze wel eens tegen of zo maar toch.

Weet je hoe pro het is om door 1 scout 4 man neergehaald zien worden.
ben je jaloers dat jij er niet tussen stond :D

Everyone can have a bad day ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Pykow op 27-04-2010 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yup, maar het overkomt de prutsers als eerste. :)

Nee, een scout die vier man neerknuppelt is epic. Ik heb er natte dromen van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
LUH-3417 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 16:43:
Yup, maar het overkomt de prutsers als eerste. :)

Nee, een scout die vier man neerknuppelt is epic. Ik heb er natte dromen van.
Is toch niet zo heel moeilijk?
Op de meeste public servers is het chaos.
Ik zie dat iedereen kampeert op 1 centraal punt, als je daartussen kan komen maak je altijd wel een kill of 2, en als de knakkers weinig health hebben omdat niemand een medic wil zijn zit je vlot op 4.
Op welke servers spelen jullie zo'n beetje, al die mod servers is zo lam ;(

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:18
Ik zie ingame geen sprays (ook mijn eigen niet) sinds een aantal updates geleden, dit is op alle servers.
Ondertussen al een aantal dingen geprobeerd om het op te lossen:
  • Config verwijderen
  • Eigen spray veranderd
  • game starten met -autoconfig in de launchoptions
  • game opnieuw installeren
  • vinkje "disable sprays" staat uit
  • Allow download content aangezet
Heeft iemand een idee wat ervoor kan zorgen dat de sprays weer gaan werken?

[ Voor 13% gewijzigd door mhoogendam op 27-04-2010 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
We hebben het in dit geval over 6v6. ;)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=YzQsCC35NH4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat houdt die zijn pistol gangstah vast :?

* frickY vind de nieuwe Steam UI maar niets

[ Voor 67% gewijzigd door frickY op 27-04-2010 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:15
g0tanks schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 15:57:

Ik vind tot op heden de orange box de beste aankoop die ik al ooit gedaan heb qua prijs/spelplezier :)
Als ik mij niet vergis heb ik mijn exemplaar vlak na de lancering gekocht, en toen was ie ook al niet te duur.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

angienl schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 15:46:
ik zeg toch ook bijna nooit last van spy, tuurlijk kom je ze wel eens tegen of zo maar toch.

Weet je hoe pro het is om door 1 scout 4 man neergehaald zien worden.
ben je jaloers dat jij er niet tussen stond :D

Everyone can have a bad day ;)
nee, een engy die 1 vs 6 wint in area, dat is pas epic 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:23
Zo, net weer even op de GoT server zitten spelen. Ik zag dat er een paar mensen op de server waren dus ik denk ik ga eens even kijken. Het begon daarna redelijk snel te vullen.

Moet zeggen, ik vond het wel leuke potjes. Voornamelijk maar weer lopen mediccen al moet ik nog steeds beter worden in uit de problemen blijven. Mensen lijken toch wel liever payload te hebben als CP. Persoonlijk vind ik CP toch een veel leuker speltype.

en ja, die nieuwe steam layout is het toch niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZanielGa schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 22:17:
en ja, die nieuwe steam layout is het toch niet echt.
inderdaad, de oude layout was lekker clean, nu heeft alles lelijke blurry edges 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niks mis met medicen en je teammates helpen, wie punten wil pakken moet medic gaan. Maar het waren inderdaad een paar mooie potjes vanavond. Was ook blij dat ingame voice gebruikt werd ipv van mumble...daarmee laat je andere non-regulars ook een beetje zien dat gecoordineerd gespeeld kan worden. Verder een geslaagde TF2 avond op de server een beetje rustig maar fun op gravelpit, goldrush en op het eind toen het leeg begon te lopen met badlands toch nog wat mooie kills gemaakt. Misschien moet ik maar eens een fimpje gaan maken. :)

Btw, we kunnen nog steeds mensen gebruiken voor de ETF2L highlander cup, als je een beetje aan teamplay kan doen ben je van harte welkom.

[ Voor 11% gewijzigd door CapTVK op 27-04-2010 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
P.S De nieuwe interface is inderdaad wennen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik was de nieuwe interface algewend en ik heb nergens last van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Gelukkig draaide ik al een tijdje de beta, dus voor mij is het ook niets nieuws. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
CapTVK schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 23:21:
Was ook blij dat ingame voice gebruikt werd ipv van mumble...daarmee laat je andere non-regulars ook een beetje zien dat gecoordineerd gespeeld kan worden.
Tja, eigenlijk moet ik de voice ook eens gebruiken. Maar vind het niks om te praten
Btw, we kunnen nog steeds mensen gebruiken voor de ETF2L highlander cup, als je een beetje aan teamplay kan doen ben je van harte welkom.
Lijkt me wel grappig maar denk dat ik te weinig tijd ervoor heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rabbits are Total Win!

Afbeeldingslocatie: http://img709.imageshack.us/img709/1173/cpgravelpit0016.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vindt ze echt lelijk :P sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hello,

Onlangs geregistreerd op de etf2l site.
Heb mezelf in de recruitment ingeschreven, met de nick "FuriousFred".

Als je ooit iemand nodig hebt als sub ofzo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
je recruitment post heb ik nog niet gevonden ;)

Cap hebben we al een highlander team aangemeld bij etf2l ?
want anders join ik die alvast ;)

[ Voor 51% gewijzigd door Pykow op 28-04-2010 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

angienl schreef op woensdag 28 april 2010 @ 13:02:

Cap hebben we al een highlander team aangemeld bij etf2l ?
want anders join ik die alvast ;)
Volgens mij is er een Highlander of Tweakers team op etf2l, kan het zo niet 1,2,3 vinden.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, maar we zijn nu toch bezig met een DeSGoT Highlander team ?
waar capTVK mee bezig was ? Er is alleen een steamgroep aanwezig maar geen etf2l team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Dat is het highlander team voor de higlander competitie. Voor de community challenge zou ik maar een nieuw team aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

angienl schreef op woensdag 28 april 2010 @ 13:02:
Jah mijn fout. De naam is Manuuz, maar de nick is FuriousFred..mijn fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:02
nieuwe update met best veel changes.
Team Fortress 2
  • Added new community map cp_freight
  • Added missing physics models for several items
  • Added jiggle bones to the Sam & Max items, and The Buff Banner
  • Added Crit-a-Cola
Dedicated Server
  • Linux optimizations.
  • Fixed Linux servers not relisting correctly after a master server restart
  • Fixed a case where servers could have "ghost" players consuming player slots
Engine
  • Marked the "snd_show" convar as a cheat
Gameplay Changes
Pyro changes
  • Flamethrower direct damage reduced 20%.
  • Burn duration reduced (10 -> 6 seconds).
  • Airblast re-fire delay reduced by 25%.
  • Airblast ammo usage reduced by 20%.
  • All reflected rockets/grenades/arrows now mini-crit.
  • Airblasting enemies into environmental deaths now awards the death credit to the Pyro.
Heavy changes
  • Minigun spin-up/down time reduced by 25%
  • Minigun firing movement speed increased to just under half-normal (from 80 to 110).
  • Throwing a sandvich to a teammate now earns a full bonus point (was half a point).
  • Bonk! changes
  • Post-use movement penalty removed.
  • Now has a re-use cooldown time, like The Sandman.
The Chargin' Target changes
  • Direct charge hit now does 50 damage + 10 per head (up to 5 heads).
  • Capped the turn rate from +left and +right while charging.
The Huntsman changes
  • Removed restriction that arrows need to be aimed before they can be lit by a Pyro.
  • Bow can now be lowered without losing the lit arrow.
  • Changed bow so you can start charging it while you're jumping, but you can't fire until you're on the ground.
  • Fixed bug where flame effect would get stuck on if you change weapons with a lit arrow.
Backpack changes
  • Moved Crafting button out to the root class/backpack selection panel.
  • Dragging and dropping items in your backpack now makes appropriate sounds.
Bot changes
  • Bots don't retreat to gather health as readily if they are in combat.
  • Bots no longer retreat when moving to block a point capture.
  • Bots should now equip an appropriate combat weapon and fight while moving to collect health.
  • Bots who are roaming the map and hunting now chase down their victims, following them around corners.
  • Bots That fire projectiles (ie: rockets/grenades/etc) don't hold down their fire button for a minimum time. This was causing Soldier bots to fire rockets into nearby walls as they strafed, killing themselves.
  • Soldiers bots now switch to their shotgun after firing all four rockets when engaging an enemy.
  • Added a few more bot names from community suggestions.
  • Fixed a behavior loop with Engineer metal gathering.
The Sandman change
  • Added a slight speed reduction to stunned players.
Community requests
  • Added ConVars log_verbose_enable and log_verbose_interval to report player positions in the server log at regular intervals
  • log_verbose_enable default: 0
  • log_verbose_interval default: 3 secs
  • "Last-weapon" initialization on respawn now sets itself to be the melee weapon if you don’t have a selectable secondary weapon (like The Razorback).
Bug Fixes
  • Fixed an case where The Gunboats didn’t apply their damage reduction properly.
  • The amount count in the HUD now flashes red when you’re low on ammo.
  • Extinguishing a burning teammate now earns a full bonus point (was half a point).
  • Fixed a permanent overheal exploit involving dispensers.
  • Fixed a bug in spectator mode where the user aborted out of freezecam, setup a spec mode (like IN_EYE), and would then have the setting stomped after the freezecam timer expired.
  • Fixed bug with disguised spy sometimes seeing his own name in the disguise status HUD.
  • Fixed a client crash that could result from players with arrows embedded in them.
  • Fixed items that can be worn by any class having the wrong model when worn by a disguised Spy.
  • Added missing map prefixes to server browser game types.
  • Killing yourself with your own sentry no longer increments the sentry's kill counter.
  • Fixed dropped hats sometimes having the wrong team color.
  • Fixed crit-boosted players not getting critical hits if their weapon has custom no-crit behavior.
  • Fixed the achievement dialog taking a long time to pop up, and completed achievements now sort to the bottom of the list.
  • Fixed Spies disguised as Medics hearing the autocaller sound.[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind de changes aan pyro en heavy wel goed, denk ik. Zo stimuleer je meer geblast en minder w+m1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:02
Flamethrower direct damage reduced 20%.

Ik vraag me af dit nu betekend dat de backburner nu 20% meer damage doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Laatst online: 09-09 09:20
In vergelijking met de flamethrower wel ja :P Vind het eigenlijk wel een goede upgrade..om effectief te W+M1'en moet je nu de backburner gebruiken, en daarmee kun je niet airblasten.
Minicrits op een airblast = WIN. Daar ga ik heel veel lol mee hebben :D

Wat betreft de heavy, vind het eigenlijk wel terecht dat ie eindelijk een beetje een buff krijgt, hij heeft zó veel counters gekregen met alle updates dat dat beetje extra snelheid wel goed helpt denk ik.

Huntsman buff is hartstikke onverdiend. Je hoefde alleen maar om een hoekje in de 'general direction' van de tegenstander te spammen om crits te krijgen, dat is nu alleen maar makkelijker.

Hier zie je trouwens de crit-a-cola: http://www.youtube.com/watch?v=HZc2I-i5hc8

Denk dat het wel een redelijke sidegrade is voor de pistol. Aan de andere kant kun je hier i.c.m. een FaN ontzettend goed mee oneshotten..

edit: wacht ff, je ontvangt ook mini-crits met crit-a-cola, dat balancet de boel wel uit imo :)

[ Voor 5% gewijzigd door Weiman op 29-04-2010 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoop changes, heavy krijgt eindelijk een een buff (hehe..)maar ik zie niet waarom je huntsman "generfed" zou noemen. Lijkt me met die lit arrows nog meer gebuffed en spam friendly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
Ik zat even op de TF2 wiki te kijken of de Crit-a-Cola er al op stond en zag toen wel wat verassends
During the 6-second effects, all attacks fired are Mini-crits, and all damage taken is Mini-crit damage.
Blijkbaar zijn het dan ook mini-crits en geen volledige crits, dan klinkt het inderdaad als een leuke sidegrade.

(kon het een beetje moeilijk lezen in het filmpje)

[ Voor 7% gewijzigd door ZanielGa op 29-04-2010 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
Hmm, blijkbaar heeft de backburner ook last van de damage reduction. Dat wapen is nu dus officieel zo waardeloos als maar kan..

edit: lol..wat zijn de Steam forums toch altijd een puinzooi rond elke update :D
code:
1
2
3
4
Originally Posted by dabhanddave  View Post
On the contrary, only noobs stand around doing gimmicky things like reflecting rockets when they could be flanking and flaming.

Backburner has always been the thinking pyro's weapon wheras the flamethrower is for less sophisticated types who think more buttons = more skill.

"Un-freakin'-believable!"

Flamethrower
"Rockets heading our way! I'll air-blast them away from us!"

"That Demoman's shooting Grenades at our Sentry Gun, I'll air-blast them so they won't harm it!"

"My team mate's on fire, I'll air-blast him out so he doesn't burn to death!"

BackBurner
"LOLOL FIRE"

[ Voor 74% gewijzigd door Weiman op 29-04-2010 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
japie06 schreef op donderdag 29 april 2010 @ 07:02:
Airblast re-fire delay reduced by 25%.
Airblast ammo usage reduced by 20%.
Nu zou hij net snel genoeg moeten zijn om op medium distance het 2de schot van een solly ook te reflecten _/-\o_
En zie nog veel meer happy-changes, zoals voor HWG. Nice update!!

Hopelijk hebben zer0 en throbbin nu weer iets meer zin in het spel ;)

[ Voor 10% gewijzigd door frickY op 29-04-2010 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iedereen gaat over naar airblast :P mini-crit is echt geweldig
mooie update

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Belangrijk om te weten, met de reduced fired damage heeft het als uber pyro geen zin om 2 lv3 SG's aan te vallen. Tenzij je na de eerste kan circlestrafen duurt het gewoon te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
Daar heb je nu dus de homewrecker voor :P

What broke in this patch, al 5 pagina's: http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1245591

[ Voor 56% gewijzigd door Weiman op 29-04-2010 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ieder update heeft problemen gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:30

The Zep Man

🏴‍☠️

Damn, de pyro heeft het zwaar.

Jammer dat ze dit idee niet geïmplementeerd hebben. ;(

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:15
Zijn die bots trouwens nog steeds beperkt tot king of the hill maps of werken ze ook op de andere soorten mappen?

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
crit a cola hoe kom je der op briljant :P

uhmmm mijn toetsenbord begeef het, vooral de R doet het niet meer...
ik reload te vaak :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
rinusnl schreef op donderdag 29 april 2010 @ 12:12:
crit a cola hoe kom je der op briljant :P

uhmmm mijn toetsenbord begeef het, vooral de R doet het niet meer...
ik reload te vaak :+
Zet jij eens snel autoreload aan :P

(multiplayer options -> advanced)

[ Voor 5% gewijzigd door RaCio op 29-04-2010 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R is bij mij me viewmodel aan of uitzetten :P
Autoreaload is zo handig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
ik heb wel eens gespeeld met autoreaload maar dan kan je niet 3x achter elkaar schieten, je snelheid gaat weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rinusnl schreef op donderdag 29 april 2010 @ 16:00:
ik heb wel eens gespeeld met autoreaload maar dan kan je niet 3x achter elkaar schieten, je snelheid gaat weg :(
Wat bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024

Jeffroiscool

Proud DD Member! :D

Autoreload? Ik reload gewon elke keer ik een gelegenheid krijg? of dat autoreload dat ook? xD

En wat voor viewmodel?

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Pagina: 1 ... 14 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.