Zo te zien kun jij beter TDM gaan spelen.Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 15:52:
Geweldig wat me net overkwam, we waren aan het campen in HQ pro (duh, hoe wil je daar anders winnen) en het hele enemy team ragequitte gewoon.
[afbeelding]
1000+ kills hier met de m4a1, zo moeilijk vind ik hem ook weer niet... in m'n 2e prestige wilde ik hem compleet vrijspelen... (fmj kills blijven rot) nu bezig met de SCAR weer vrij spelen daarbij zit ik al over de 1000 heen
Ik schoot op iemand midden in een veld... en opeens had ik 2 kills, blijkbaar schoot ik per ongeluk door een muur iets kapot... what are the oddsVerwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 16:35:
[...]
ja hiero, al moet ik zeggen dat ie voor mij vrij makkelijk was. Zat in invasion bij dat huisje met die trap buiten (per sitrep) en iemand plaatst binnen zijn C4 1+1 heamaar sindsdien gebruik ik hem wel als title, omdat ie gewoon leuk is.
[ Voor 53% gewijzigd door Vandread op 26-01-2010 17:06 ]
Argh,
Al een week lang spelen ik en mijn clan ongelooflijk prut.
Vandaag op Karachi ging het dus weer een keertje goed, helaas niet alleen voor mij.
Ik was ongeveer 2 kills van een nuke af terwijl ik in mijn chopper zat, helaas speelde mijn teammaten van ook ontzettend goed, waardoor we dus teveel kills hadden en ik de gamewinning kill met m'n chopper had
Die nuke had ik gewoon voor de lol in een private match ingesteld, dus foccusde ik me er helemaal niet op.
Al een week lang spelen ik en mijn clan ongelooflijk prut.
Vandaag op Karachi ging het dus weer een keertje goed, helaas niet alleen voor mij.
Ik was ongeveer 2 kills van een nuke af terwijl ik in mijn chopper zat, helaas speelde mijn teammaten van ook ontzettend goed, waardoor we dus teveel kills hadden en ik de gamewinning kill met m'n chopper had
Die nuke had ik gewoon voor de lol in een private match ingesteld, dus foccusde ik me er helemaal niet op.
Hoe weet je wie de host is?
com·pu·ter (de ~ (m.), ~s) 1 elektronische informatieverwerkende machine die door een reeks gecodeerde instructies wordt bestuurd
Ik snap echt niet hoe die mensen met prestige 8 en dergelijke het volhouden. Ik zit nu op lvl 56 (nog geen prestige dus) met 1d21h40m played en ik ben het eigenlijk al beu. Ik speel het zomaar wat als ik niets beters te doen heb. Ik heb alle game modes al gezien en ik ben nu geregeld goed in een potje. Artificiële verlengers zoals challenges (noem het toch gewoon achievements) kunnen mij niet bepaald boeien. Imo is het halen van de meeste achievements hetzelfde als grinden in WoW maar dan zonder een echte reward die je tenminste kan gebruiken. Ik zit nu echt gewoon te wachten op Mass Effect 2. Nuja, het ligt voornamelijk aan mij: multiplayer kan mij nooit echt lang boeien; het is meer opvulsel tussen goeie single player games in voor mij.
http://forums.modernwarfa...ow-pings-more-accurately/
en dan is diegene met alle bars groen de host
Doe dit:mind_ schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 17:41:
http://forums.modernwarfa...ow-pings-more-accurately/
en dan is diegene met alle bars groen de host
[ Voor 16% gewijzigd door Neverwinterx op 26-01-2010 18:02 ]
Ik heb alles vrijgespeeld op de M4A1 (behalve nog een paar camos). Vind het een fijn wapen, ben nu bezig met de SCAR en ben daar nog een paar kills verwijderd van de ACOG scope.
Ik probeer zo veel mogelijk met een paar wapens te spelen, momenteel de SCAR en de P90.
Ik probeer zo veel mogelijk met een paar wapens te spelen, momenteel de SCAR en de P90.
Verwijderd
Nee, duurt me te kortbram1984 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 17:03:
[...]
Zo te zien kun jij beter TDM gaan spelen.
Ik kreeg 12/3 door te campen bij de HQ toen we die hadden trouwens, hoe wil je hem anders gaan verdedidgen.
nja het lijkt er namelijk op dat jij met 12-3 veel minder punten hebt als iemand met 4-3 en die persoon heeft dus zijn uiterste best gedaan om zoveel mogelijk te cappen en te ontmantelen.Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 18:24:
[...]
Nee, duurt me te kort
Ik kreeg 12/3 door te campen bij de HQ toen we die hadden trouwens, hoe wil je hem anders gaan verdedidgen.
TDM duurt idd kort, maar als iedereen daardoor andere modus gaan spelen en dan doen alsof het tdm is, dan begint daar ook niks meer aan te zijn. Het leuke aan een andere modus dan (T)DM is dat je tenminste nog iets van strategie kan gebruiken en als dan de helft van het team denkt gewoon tdm te spelen dan is die strategie er ook al niet meer.
Verwijderd
Dus omdat ik niet meteen de HQ captured, maar de vijanden eromheen kill zodat mijn team het kan capturen is fout? Juist.
deze discussie is al heel vaak gevallen hier in deze topic reeks. Als je echt alleen maar rond de HQ mensen staat af te knallen dan is het nog acceptabel, maar tegenwoordig wordt dat slechts als smoesje gebruikt door mensen die lekker op 1 plek blijven zitten en hun team het werk maar laten doen. aangezien jij campen zei nam ik aan dat jij het 2de soort persoon was.Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 18:40:
Dus omdat ik niet meteen de HQ captured, maar de vijanden eromheen kill zodat mijn team het kan capturen is fout? Juist.
Verwijderd
Moet je eens de context lezen waarin ik het woord campen gebruikte, ik was aan het campen BIJ ONZE HQ zodat de vijand hem niet offline kon halen, man het niveau daalt hier in een vlot tempo.
Sommige mensen interpreteren dingen hier anders dan je zelf ooit doet. dan hoef je nog niet met niveau te beginnen.Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 18:51:
Moet je eens de context lezen waarin ik het woord campen gebruikte, ik was aan het campen BIJ ONZE HQ zodat de vijand hem niet offline kon halen, man het niveau daalt hier in een vlot tempo.
Houdt het ontopic heren.
[ Voor 71% gewijzigd door psychoclown op 26-01-2010 20:23 ]
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Hulde aan UPC voor 't trachten tegen te houden van P2P na zessen zeg. Ik krijg na 6en altijd gele of rode bars, ik kan 4x met intervention op een zitten doelwit schieten voordat de game gaat denken "oh, hij schoot iets" en dan krijg ik vervolgens een hitmarker door de belachelijke hit detectie.
Geestig ook in deze context dat de ontwikkelaars van beide titels niet meer bestaanSeraphin schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 16:38:
Overigens: kijk daar zitten nog eens een paar zwijmelmomenten tussen... Wing Commander, Master of Orion, damn ik ben oud
Fist schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:30:
Ik schoot net letterlijk 4 stingers, op een stilhangende harrier. Niet te geloven. Na de 1e dacht ik, nja kan gebeuren. Maar toen de andere 3 misgingen...
Heb het ook net gemerkt; maar enkel in volgende situatie. Als je recht onder het object (harrier, chopper,...) staat en je Stinger afvuurt, dan vliegt die er grandioos naast. Het moment dat je een kleine hoek maakt, dan vliegt de Stinger er wel mooi op af. Beetje vreemd vind ik, maar nu let ik er op.Pannekoek81 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:36:
Heb ik ook steeds vaker dat mn raketjes mis gaanondanks een lock, voorheen ging het altijd goed, maar laatste tijd gaan de racketjes ondanks gelocked alle kanten op behalve de goeie. Dat effect wat tijdje terug in zo'n youtube filmpje zichtbaar was heb ik dus geregeld. Best irritant
Als je een predator missile hebt en je raakt hiermee een harrier of chopper, telt deze dan ook mee voor je killstreak? Volgens mij niet maar weet het niet zeker.
Nope.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Wat heeft dat met UPC te maken dan? Ik zit ook bij UPC en heb daar geen problemen mee. Weet je zeker dat het niet op jouw lijn/met jouw apparatuur te maken heeft?Frerk schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 19:19:
Hulde aan UPC voor 't trachten tegen te houden van P2P na zessen zeg. Ik krijg na 6en altijd gele of rode bars, ik kan 4x met intervention op een zitten doelwit schieten voordat de game gaat denken "oh, hij schoot iets" en dan krijg ik vervolgens een hitmarker door de belachelijke hit detectie.
Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.
Heb weer een nieuwe laffe taktiek, ik doe nade laucher in combinatie met danger close en one man army. Maar ik heb dezelfde set met hardline, ik switch als ik nog één kill er vanaf ben ( predator - harriers ) naar de hardline class
Daarna switch ik gewoon weer terug, je mist dan wel even je danger close maar kan ook wel zonder dat iemand killen. Zo kun je doorgaan, ik eindig meestal met choppergunner of ac-130
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Ziek.....Ze moeten wel een oplossing voor dat One Man Army gaan verzinnen want dit kan zo niet langer. Ik gebruik het zelf ook momenteel, simpelweg omdat het in het spel zit. Maar als er (te) veel mensen OMA gaan gebruiken wordt het spel verpest.NeoMe schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 20:47:
Heb weer een nieuwe laffe taktiek, ik doe nade laucher in combinatie met danger close en one man army. Maar ik heb dezelfde set met hardline, ik switch als ik nog één kill er vanaf ben ( predator - harriers ) naar de hardline classDaarna switch ik gewoon weer terug, je mist dan wel even je danger close maar kan ook wel zonder dat iemand killen. Zo kun je doorgaan, ik eindig meestal met choppergunner of ac-130
Verwijderd
Ik zie bijna nooit mensen met C4 en zeker niet met throwing knife spelen. C4 is echt heerlijk, en throwing knife begin ik ook steeds beter in te worden. Het geeft echt voldoening als iemand je helemaal verrot probeert te knallen van een afstandje en jij gooit je mes en beng; bullseye!
Ik had vandaag een heel potje met Throwing Knife gespeeld; ik eindigde op 5-12 ;o Maar het waren wel 5 prachtige kills.
Ik had vandaag een heel potje met Throwing Knife gespeeld; ik eindigde op 5-12 ;o Maar het waren wel 5 prachtige kills.
Jij doet je achternaam ook niet echt eer aan...Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 20:53:
Ik zie bijna nooit mensen met C4 en zeker niet met throwing knife spelen. C4 is echt heerlijk, en throwing knife begin ik ook steeds beter in te worden. Het geeft echt voldoening als iemand je helemaal verrot probeert te knallen van een afstandje en jij gooit je mes en beng; bullseye!
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Verwijderd
Hahaha 
Ik denk dat van der Knife niet echt een veel voorkomende naam is. Maar wie gooit er nou nog meer met een mes? Niet het hele potje, maar gewoon soms? Ik ben serieus nog geen een keer gekilled door een throwing knife
edit; oke, het is eigenlijk niet echt handig, maar wel heel leuk.
Ik denk dat van der Knife niet echt een veel voorkomende naam is. Maar wie gooit er nou nog meer met een mes? Niet het hele potje, maar gewoon soms? Ik ben serieus nog geen een keer gekilled door een throwing knife
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2010 21:05 ]
Men knife class had een throwing knife. Heb ik ook nog wel wat mooie kills mee gemaakt. Maar ik gebruik nu geen knife meer, dus ook geen throwing knife.Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 21:04:
Hahaha
C4 heb ik wel juist op men UMP45 class gezet. Nog geen kills mee gehaald.
Ik speel wel eens met throwing knife, gewoon omdat het kan...Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 21:04:
Ik denk dat van der Knife niet echt een veel voorkomende naam is. Maar wie gooit er nou nog meer met een mes? Niet het hele potje, maar gewoon soms?
Ik al een aantal keer, op de cams voel ik me dan altijd wel genaaid.Ik ben serieus nog geen een keer gekilled door een throwing knife
ik zie eerlijk gezecht gewoon het nut totaal niet in van die trowing knife. je kan veel beter een samtex gooien. als je die op iemand plakt is die ook gelijk dood en als je perongeluk een stukje ernaast gooit is de kans veel groter dat je hem alsog dood dan met een trowing knife. het is mooi als je iemand ermee killed maarja hoe vaak raak je nou iemand met een trowing knife? dat is het echt de moeite niet waard vind ik.
Het voordeel tov semtex is dat die persoon direct uitgeschakeld is en dat het stil is natuurlijk.
Dat gezegd hebbende, is semtex wellicht alsnog voor de meesten beter.
{signature}
Ik heb dus een silent class -> cb, ninja pro en silencer. daar hoort voor mij dan ook een throwing knife bij. toch fijn als je achter 3 enemys komt en er snel een 4de aan komt lopen als jij de eerste 3 hebt gekilld. gewoon throwing knife erop.Voutloos schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 23:09:
Het voordeel tov semtex is dat die persoon direct uitgeschakeld is en dat het stil is natuurlijk.
Pff, boosters zijn niet leuk. Met 5 AC130s in één game (in Estate nog wel) gaat de lol er wel een beetje vanaf
Ik ken het gevoel heb nu 25551 kills heb nu ook wel een beetje gezien. Wat nog leuk is dat zijn de titels halen. Wapen titels vind ik een beetje onzin 5000 kills 2500 heads onmogelijk om ze allemaal tehalen. Ik wacht op battlefield kijken hoe dat is is me eerste battlefield die ik ga spelen.masq schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 01:06:
Pff, boosters zijn niet leuk. Met 5 AC130s in één game (in Estate nog wel) gaat de lol er wel een beetje vanaf
Voor het eerst (heb ik) meegemaakt op de PS3! Iemand kreeg constant Emergency Airdrop's. Was domnation op skidrow en het regende kistjes! Wist dat het kon op de xdoos, maar ps3 nog niet.
Gisteren tijdens het spelen zag ik iemand lopen met de Tar-21 + heartbeat sensor.Roodey schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 16:16:
Ben ik de enige die "last" heeft van het volgende. Door meerdere malen per dag dit topic te lezen kom je dingen tegen waarvan je denkt, goh dat kan ik thuis ook wel eens proberen.
Doordat al mijn 5 classes dus geregeld veranderen heb ik nog met geen enkel wapen de 150 headshots gehaald. Joost mag weten hoeveel ik er moet voor de Fall Camo.....
M4, Scar, Tar, ACR, P90, Vector, Intervention
Van deze wapens heb ik zo'n beetje alle challenges gehaald, maar voor nog geen enkel wapen de Fall Camo!
Daarnaast zag ik iemand lopen met de RPD + silencer (ik gebruik hierbij bling voor grip + silencer).
2 heerlijke classes! Hier ga ik lange tijd meespelen. Een extra class Tar-21 + holo sight werkt ook heerlijk!
hoezo ligt het aan P2P block van UPC. ik heb er anders nooit geen last van. op de gebruikelijk IW problemen naFrerk schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 19:19:
(omgeving Eindhoven)
C4 is heerlijk. heb ik vrijwel altijd bij. als iemand op afgan in een bunker zit of favela in het raam gewoon naar binnen gooien en meteen op je knop drukken BOOM!eviltyphoon schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 21:41:
[...]
Men knife class had een throwing knife. Heb ik ook nog wel wat mooie kills mee gemaakt. Maar ik gebruik nu geen knife meer, dus ook geen throwing knife.
C4 heb ik wel juist op men UMP45 class gezet. Nog geen kills mee gehaald.
ergens neer leggen bij een objective werkt maar zelden omdat daar ook meestal flashes komen.
als je weg rend c4 op de grond of plafon plakken. door rennen en boom
[ Voor 41% gewijzigd door Proxx op 27-01-2010 08:58 ]
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Uh? Ik heb gisteravond nog gewoon zitten spelen hoor met groene balkjes (UPC Fiber Power 60, Apeldoorn)Frerk schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 19:19:
Just to set things straight: per wapen is het 2500 kills en 1000 headshots.goosche schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 02:43:
[...]
Wapen titels vind ik een beetje onzin 5000 kills 2500 heads onmogelijk om ze allemaal tehalen.
ja en wie haalt in hemelsnaam 1 headshot per 2;5 kills? (met elk wapen!!)Excelb-boy schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 09:04:
[...]
Just to set things straight: per wapen is het 2500 kills en 1000 headshots.
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Idd, dat eerste is nog haalbaar voor mij maar die headshots 
Excelb-boy schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 09:04:
[...]
je kun toch ook gewoon 4000 mensen doden met je wapen en 1000 hs maken ?Soggney schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 09:33:
[...]
ja en wie haalt in hemelsnaam 1 headshot per 2;5 kills? (met elk wapen!!)
er staat toch nergen dat je na die 2500 mensen niet meer verder mag gaan voor je HS'jes
Ik denk dat ik binnenkort nog een beetje met c4 ga spelen om de payback challenges met c4 te voltooien.Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 20:53:
Het nadeel van C4 vind ik dat je in de buurt moet blijven rond hangen om te spotten wanneer iemand in de buurt van je C4 komt.
In domination is C4 best handig en leuk.
Als je gewoon tot lvl 70 doet zoals ik en dan stopt het bij 1000 kills toch?Excelb-boy schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 09:04:
[...]
je moet c4 als een granaat gebruiken. gooien en meteen aflaten gaan.belgian1 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 10:07:
[...]
Ik denk dat ik binnenkort nog een beetje met c4 ga spelen om de payback challenges met c4 te voltooien.
Het nadeel van C4 vind ik dat je in de buurt moet blijven rond hangen om te spotten wanneer iemand in de buurt van je C4 komt.
In domination is C4 best handig en leuk.
in ramen of bunkers, over muurtjes of door deuren. werkt altijd
je krijgt gewoon een effectievere granaat (soort van Dangeclose granaat)
[ Voor 6% gewijzigd door Proxx op 27-01-2010 10:30 ]
ik gebruik C4 in mijn Domination class.
naar eigen vlagje rennen en C4 droppen.
Als ik zie dat een plek gecaptured wordt door de tegenstander -click- BOOM!
Meestal wel 1 of 2 kills te pakken en de vlag is weer eventjes veilig
(hierna meteen naar die vlag toe natuurlijk, want ze gaan het nog een keer proberen om hem te capturen)
naar eigen vlagje rennen en C4 droppen.
Als ik zie dat een plek gecaptured wordt door de tegenstander -click- BOOM!
Meestal wel 1 of 2 kills te pakken en de vlag is weer eventjes veilig
(hierna meteen naar die vlag toe natuurlijk, want ze gaan het nog een keer proberen om hem te capturen)
[ Voor 25% gewijzigd door PdeBie op 27-01-2010 10:47 ]
Heerlijk! C4-medestanders 
Idd, de techniek die pdebie beschrijft is eentje die ik ook bijna standaard hanteer met mijn dangerclose-class. Altijd wel garant voor wat extra (dubbel)kills bij Domination.
Wat me gisteren wel opviel is dat claymores, die open en zichtbaar op cappoints staan (zoals bij Quarry), nog steeds garant staan voor 3-4 kills per potje....ik vraag me nog steeds af hoe je die over het hoofd kunt zien
Idd, de techniek die pdebie beschrijft is eentje die ik ook bijna standaard hanteer met mijn dangerclose-class. Altijd wel garant voor wat extra (dubbel)kills bij Domination.
Wat me gisteren wel opviel is dat claymores, die open en zichtbaar op cappoints staan (zoals bij Quarry), nog steeds garant staan voor 3-4 kills per potje....ik vraag me nog steeds af hoe je die over het hoofd kunt zien

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Ja bij 1000 HS krijg je een nieuwe titel/embleem en dan is het klaar...Roodey schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 10:20:
[...]
Als je gewoon tot lvl 70 doet zoals ik en dan stopt het bij 1000 kills toch?
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Alleen bij een sniper lijkt het me nog wel mogelijk (is het ook prima mogelijk). Maar bij een shotgun?!Soggney schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 09:33:
[...]
juist bij een shotgun haal je veel headshots hoor =] spas ftwBartske schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:03:
[...]
Alleen bij een sniper lijkt het me nog wel mogelijk (is het ook prima mogelijk). Maar bij een shotgun?!
Nou dan doe ik denk ik toch wat fout met mn spasProxx schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:08:
[...]
juist bij een shotgun haal je veel headshots hoor =] spas ftw
Verwijderd
denk het, 1 van de 2 kills met spas is bij mij headshot (ps3 ftw)Bartske schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:12:
[...]
Nou dan doe ik denk ik toch wat fout met mn spas
lang leve de rushersJoarie schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 10:55:
Heerlijk! C4-medestanders
Dat werkt echt geweldig, ik had pas een andere class genomen dan normaal en daar zat een claymore in, ik dat ding in scrapyard gewoon neerzetten bij zon point (moest er toch wat mee) en sommige gasten liepen er gewoon telkens in (ik zette elke keer als ik spawnde me claymore weer neer). Heb dat potje denk wel stuk of zes claymore kills gehaald.Joarie schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 10:55:
[...]
"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."
Ik heb laatst overigens een potje HQ in Skidrow gedaan met de AA-12, en ik moet zeggen dat deze in het geval van 1 op 1 situaties toch wel oppermachtig is. Die blijft erin. Nadeel is dat ik een Stinger class moet aanmaken.Bartske schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:12:
[...]
Nou dan doe ik denk ik toch wat fout met mn spas
Ja dat klopt inderdaad, maar als je prestiged krijg je 2 nieuwe challenges.Roodey schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 10:20:
[...]
Als je gewoon tot lvl 70 doet zoals ik en dan stopt het bij 1000 kills toch?
Staat er dan dat iedere 2,5 (3) kills een headshot moet zijn? Je mag er zolang over doen als je wilt hoor. Maakt verder niet uit hoeveel normale kills je met dat wapen maakt.Soggney schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 09:33:
[...]
Die Titles en Emblems krijg je niet als je niet ge-prestiged bent....Frentik schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 10:58:
[...]
Ja bij 1000 HS krijg je een nieuwe titel/embleem en dan is het klaar...
326 kills 29 headshots hier (PC)Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:19:
[...]
denk het, 1 van de 2 kills met spas is bij mij headshot (ps3 ftw)
Idd, speel tegenwoordig ook met claymores en het geeft ook een stukje rust omdat ik niet steeds achterom hoef te kijken.Dutch Lion schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:41:
[...]
Dat werkt echt geweldig, ik had pas een andere class genomen dan normaal en daar zat een claymore in, ik dat ding in scrapyard gewoon neerzetten bij zon point (moest er toch wat mee) en sommige gasten liepen er gewoon telkens in (ik zette elke keer als ik spawnde me claymore weer neer). Heb dat potje denk wel stuk of zes claymore kills gehaald.
En ze lopen er toch wel in.
Misschien een domme vraag, maar wat is nou echt de reden van IW om geen dedicated servers te hebben?
Ze zien toch ook wel dat er heel veel vraag naar is?
Om maar even iets positiefs over dit spel te zeggen ;):
Ik vind het echt chill dat er niet 1 écht goed wapen is. Ik merk dat ik nu met totaal andere wapens en perks speel dan de eerste keer prestige, terwijl het niet beter of slechter gaat dan voorheen. Waar ik eerst zweerde bij de ACR, ben ik nu veel meer fan van de Scar vanwege de hoeveelheid damage die bij de ACR tegenviel. En zo valt er voor alles wel wat te zeggen. Shotgun? Ja, lekker veel damage. G18 akimbo? Ja, lekkere fire rate. Er valt eigenlijk geen één wapen buiten de boot (op de TMP na
).
Het enige wat ik nog niet begrijp is dat mensen zo goed met snipers overweg kan. Ik doe nu een poging met de Barret, maar ik schiet ontzettend vaak mis. Na vele pogingen had ik die ACOG attachment erop gezet, maar dat is nog veeeeel moeilijker! En zonder Stopping power pro wordt het 1 shot 1 kill ook erg lastig. Dus dan kom je weer bij de Intervention uit (ik heb de wa2000 en M21 nog niet geunlocked), maar als je dan mis schiet is je enemy alweer ver in de bosjes, of in ieder geval afgeschrikt van je schot..
Van hackers en cheaters heb ik verder bijna geen last. Misschien dat in 1 op de 50 games zo'n pannenkoek rond loopt, maar dan join je gewoon een andere game. Ik merk alleen dat na zoveel spelen de maps wel "saai" beginnen te worden. Waar ik in het begin alleen Rust een "vote to skip" gaf, worden dat langzamerhand steeds meer maps!
Overall blijft het een erg vette game. Heb je er even genoeg van dan laat je t een weekje liggen en heb je toch wel weer zin in een potje, om nou eindelijk een poging te doen om een nuke te krijgen
(is me nog nooit gelukt, ondanks een K/D ratio van 1.51)
Ik vind het echt chill dat er niet 1 écht goed wapen is. Ik merk dat ik nu met totaal andere wapens en perks speel dan de eerste keer prestige, terwijl het niet beter of slechter gaat dan voorheen. Waar ik eerst zweerde bij de ACR, ben ik nu veel meer fan van de Scar vanwege de hoeveelheid damage die bij de ACR tegenviel. En zo valt er voor alles wel wat te zeggen. Shotgun? Ja, lekker veel damage. G18 akimbo? Ja, lekkere fire rate. Er valt eigenlijk geen één wapen buiten de boot (op de TMP na
Het enige wat ik nog niet begrijp is dat mensen zo goed met snipers overweg kan. Ik doe nu een poging met de Barret, maar ik schiet ontzettend vaak mis. Na vele pogingen had ik die ACOG attachment erop gezet, maar dat is nog veeeeel moeilijker! En zonder Stopping power pro wordt het 1 shot 1 kill ook erg lastig. Dus dan kom je weer bij de Intervention uit (ik heb de wa2000 en M21 nog niet geunlocked), maar als je dan mis schiet is je enemy alweer ver in de bosjes, of in ieder geval afgeschrikt van je schot..
Van hackers en cheaters heb ik verder bijna geen last. Misschien dat in 1 op de 50 games zo'n pannenkoek rond loopt, maar dan join je gewoon een andere game. Ik merk alleen dat na zoveel spelen de maps wel "saai" beginnen te worden. Waar ik in het begin alleen Rust een "vote to skip" gaf, worden dat langzamerhand steeds meer maps!
Overall blijft het een erg vette game. Heb je er even genoeg van dan laat je t een weekje liggen en heb je toch wel weer zin in een potje, om nou eindelijk een poging te doen om een nuke te krijgen
We worden niet persoonlijk he?Van hackers en cheaters heb ik verder bijna geen last. Misschien dat in 1 op de 50 games zo'n pannenkoek rond loopt, maar dan join je gewoon een andere game.
Waar vui zit, zit geen glans!
Hey dan ben ik je weleens een keer tegen gekomen (ook bij COD4 volgens mij!).Dibbuz schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 13:05:
[...]
We worden niet persoonlijk he?Mijn naam in de game is Pannenkoek![NL]
Mijn naam is RFFN-Mystikal-NL
Basement Bios ---- Exo-S
ik heb jou ook al voorbij zien komen. en volgensmij richteren nog op favelaDibbuz schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 13:05:
[...]
Ik ben je dan ook al een aantal keer tegen gekomen. Ik heb iedere dag een andere naam, maar Poffertje![NL]Dibbuz schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 13:05:
[...]
lijkt me wel wat!
Toch wel geinig dat je als je veel speelt bepaalde mensen vaker tegenkomt. Al leent MW2 zich niet bepaald voor gezellig chatten en als die mogelijkheid er wel is blijft het bij gezeur.
Ik ben nu lvl 50, en sinds ik de ACR unlocked heb op lvl 48 gaat het echt stukken beter. Voorheen speelde ik met de SCAR. Damage is inderdaad wel hoger, maar met de ACR maak ik veel meer long distance kills. Voor close combat gewoon een shotgun als secondary nemen.Odysseus253 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 12:42:
Om maar even iets positiefs over dit spel te zeggen ;):
Ik vind het echt chill dat er niet 1 écht goed wapen is. Ik merk dat ik nu met totaal andere wapens en perks speel dan de eerste keer prestige, terwijl het niet beter of slechter gaat dan voorheen. Waar ik eerst zweerde bij de ACR, ben ik nu veel meer fan van de Scar vanwege de hoeveelheid damage die bij de ACR tegenviel. En zo valt er voor alles wel wat te zeggen. Shotgun? Ja, lekker veel damage. G18 akimbo? Ja, lekkere fire rate. Er valt eigenlijk geen één wapen buiten de boot (op de TMP na).
Dat is eigenlijk mijn punt, je zal als je geen headshot schiet per 2,5 ppl heel wat meer kills moeten maken met hetzelfde wapen eer je die masterd.Proxx schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 09:42:
[...]
je kun toch ook gewoon 4000 mensen doden met je wapen en 1000 hs maken ?
er staat toch nergen dat je na die 2500 mensen niet meer verder mag gaan voor je HS'jes
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Ik hoor iedereen spreken over z'n Kill ratio van bijv. 1.35.
Is dit alleen op de PS3 en xbox?
Op m'n pc kan ik het nergens vinden
PSN: Von_Smallhausn
klopt, daar staat het idd niet bij! is paar posts terug ook al genoemd!Mon0lith schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 14:19:
Ik hoor iedereen spreken over z'n Kill ratio van bijv. 1.35.
Kills delen door je deaths.... ik sta op 1.61 nu
en dan ren ik aardig rond ^^
Gisteren kan niet. Toen was ik niet online. Maar 1 van mijn vrienden wel. En onze namen beginnen allemaal het zelfde...Proxx schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 13:32:
[...]
ik heb jou ook al voorbij zien komen. en volgensmij richteren nog op favela

RFFN-Nickless
RFFN-Oesi
RFFN-SqUeD
RFFN-Pfour
RFFN-Tykoen
RFFN-Ghost
RFFN-Zilver
Voor diegene die willen weten wat het betekend: Respect Few Fear None. Nee, we zijn geen clan, maar een stel 30+ die het leuk vinden om te gamen met elkaar en even de dagelijkse dingen van zich al willen schieten..
Basement Bios ---- Exo-S
Voor de wat langere afstanden gebruik ik m'n Scar met Thermal of Acog view. Icm FMJ en Stopping power pro is het 2 tikjes op je muis en hij ligt neer!bram1984 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 14:01:
[...]
Ik ben nu lvl 50, en sinds ik de ACR unlocked heb op lvl 48 gaat het echt stukken beter. Voorheen speelde ik met de SCAR. Damage is inderdaad wel hoger, maar met de ACR maak ik veel meer long distance kills. Voor close combat gewoon een shotgun als secondary nemen.
zoeken jullie nog mensenMystikal schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 14:32:
[...]
Gisteren kan niet. Toen was ik niet online. Maar 1 van mijn vrienden wel. En onze namen beginnen allemaal het zelfde.... En dat in de combi Rood en Blauw :-).
RFFN-Nickless
RFFN-Oesi
RFFN-SqUeD
RFFN-Pfour
RFFN-Tykoen
RFFN-Ghost
RFFN-Zilver
Voor diegene die willen weten wat het betekend: Respect Few Fear None. Nee, we zijn geen clan, maar een stel 30+ die het leuk vinden om te gamen met elkaar en even de dagelijkse dingen van zich al willen schieten..
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Ja, maar jij bent die texture hacker toch?Odysseus253 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 14:48:
[...]
Voor de wat langere afstanden gebruik ik m'n Scar met Thermal of Acog view. Icm FMJ en Stopping power pro is het 2 tikjes op je muis en hij ligt neer!
Dibbuz schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 13:05:
[...]
Net in de map Rundown erg leuk gehad. Deed TDM en ons team begon aan de kant bij die uhm... zendmast/benzinepomp... Als je vanuit start naar de meest linkerbrug loopt zit er aan de overkant zo'n huisje waarbij de tegenstanders door de opening steeds zaten te schieten. Eerst 5 daar afgemaakt. Kreeg ik een missle die weer daarop losgelaten (3 kills), had bij 4 kills (dus voor de missle) een care package gekregen, deze leverde een harrier airstrike op, die ook op het huisje losgelaten, weer 3 kills. Goed vermaakt
Verwijderd
Hoi iedereen!
Ben via steam trouwens lid geworden van de GoT-community! Ik ben nu prestige 1 lvl 68! Maar ik had nu wel een vraagje voor ik aan men 2e keer prestige wil beginnen. Als ik nu weer prestige ga, worden dan ook de "Prestige-challanges" gereset?
Alvast bedankt voor het antwoord
Ben via steam trouwens lid geworden van de GoT-community! Ik ben nu prestige 1 lvl 68! Maar ik had nu wel een vraagje voor ik aan men 2e keer prestige wil beginnen. Als ik nu weer prestige ga, worden dan ook de "Prestige-challanges" gereset?
Noobtube met danger close op Karachi als je bij C spawnt ftw. Meteen naar A rennen, heel eventjes wachten en BAM First Blood Tripple Kill(ohja ik houd echt van de noob tube al is het alleen maar om mijn tegenstanders gruwelijk te irriterenPannekoek81 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 16:51:
[...]
mijn naam hier op GOT is zelfde als op de xbox / MW2
Net in de map Rundown erg leuk gehad. Deed TDM en ons team begon aan de kant bij die uhm... zendmast/benzinepomp... Als je vanuit start naar de meest linkerbrug loopt zit er aan de overkant zo'n huisje waarbij de tegenstanders door de opening steeds zaten te schieten. Eerst 5 daar afgemaakt. Kreeg ik een missle die weer daarop losgelaten (3 kills), had bij 4 kills (dus voor de missle) een care package gekregen, deze leverde een harrier airstrike op, die ook op het huisje losgelaten, weer 3 kills. Goed vermaakt.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
nee die blijven bestaan.Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 16:53:
Hoi iedereen!
blup
Ja die ook.Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 17:02:
[...]
Ok dankje:)
En de prestige-challanges bij de wapens dus ook neem ik aan?
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Niet alle prestige challenges blijven staan. De knife en stun challenges enzo, die worden gewoon gereset.Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 17:02:
[...]
Ok dankje:)
En de prestige-challanges bij de wapens dus ook neem ik aan?
ACR zie je niemand mee op normale modus, enkel in Hardcore of je moet beetje gek zijn want zelfs met stopping power is die nog slapjes. In hardcore is het in combinatie met ACOG gewoon en automatische sniper, heeeerlijk. Zo zijn er nog wel meer dingen die op Hardcore beter gaan dan op normaal, zoals Cold Bloded...doe je UAV zie je op GroundWar met 18 man geen één rode stip hehehehe....
Verwijderd
Bestaat er dan ergens een lijst met welke juist wel worden gereset en welke niet? Dan weet ik waar ik nog veel moeite voor moet doenFist schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 17:04:
[...]
Niet alle prestige challenges blijven staan. De knife en stun challenges enzo, die worden gewoon gereset.
Mijn K/D is 1,43 terwijl ik toch vaak 50-10 o.i.d. sta. Maar ik loop ook nog wel eens te klootviolen, bijv no scope met intervention op scrapyard waar ik dan eindig met 9-25 ofzo....
Dat dacht ik dus ook, maar je kan wel degelijk flink ownen met de ACR. Had hem al een hele tijd afgezworen, maar nu toch wel weer een paar lekkere rondes mee gespeeld. Overigens op het idee gekomen door anderen die goed op dreef waren met de ACR.NeoMe schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 17:07:
ACR zie je niemand mee op normale modus, enkel in Hardcore of je moet beetje gek zijn want zelfs met stopping power is die nog slapjes. In hardcore is het in combinatie met ACOG gewoon en automatische sniper, heeeerlijk. Zo zijn er nog wel meer dingen die op Hardcore beter gaan dan op normaal, zoals Cold Bloded...doe je UAV zie je op GroundWar met 18 man geen één rode stip hehehehe....
Geen idee. Maar uit ervaring weet ik dat de weapon challenges niet resetten. Alle killstreaks challenges resetten ook niet. De rest wel.Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 17:11:
[...]
Bestaat er dan ergens een lijst met welke juist wel worden gereset en welke niet? Dan weet ik waar ik nog veel moeite voor moet doen
zijn er dan HC groundwar servers?NeoMe schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 17:07:
mijn HC setup is een scar met bling pro (silencer, heartbeat sensor), stopping power en ninja pro. Zowel long- als close range pak ik hiermee erg veel kills. Sprayen in HC (icm met stopping power) vanaf een afstandje is heerlijk!
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
ik speel enkel TDM express. geen hardcore dus. En assault gebruik ik enkel ACR, met stopping power en scavenger. Eindig haast altijd top 5 als niet top 3 . ACR ligt me gewoon heel goed.NeoMe schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 17:07:
Stopping power bij een scar heeft niet veel zin bij HC. Een speler heeft maar 30 health en de minimale damage van een scar is 30. Dus het is altijd one shot one kill in HC met een scar.
Ow dat is nieuw allemaal.NeoMe schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 17:07:
In de grotere maps gebruik ik altijd de ACR. En ik zie hem ook echt heel vaak gebruikt worden.
Je kan er makkelijk een nuke mee halen.
Coldblooded is in normal ook zeer handig voor het neerschieten van een chopper/harrier.
Killstreaks heb je in HC sowieso minder.
En doordat je stopping power niet nodig hebt in HC is coldblooded een no-brainer.
Wat een bullshit. Speel wel is (normale modus, tdm) in Afghan, Derail of Wasteland met de ACR. Super wapen icm reddot voor lange afstanden, geen recoil, minder kogels gaan mis, dus eerder tegenstander dood... En op die mappen kom ik er genoeg tegen die hem ook gebruikt.NeoMe schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 17:07:
Je moet er gewoon mee om kunnen gaan. Jij dus niet, en een hoop anderen kunnen dat wel, te lezen aan het aantal reacties op de post die ik ook quote.
Verwijderd
idd, de ACR is gewoon net iets beter dan de SCAR, het grootste voordel is dat het magazijn groter is, het is gewoon een goed assault rifle zowel voor close combat zeer precies als voor lange afstanden waar het idd als volautomatische sniper gebruikt kan worden, kortom geweldige ARbaronruud schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 18:50:
[...]
Wat een bullshit. Speel wel is (normale modus, tdm) in Afghan, Derail of Wasteland met de ACR. Super wapen icm reddot voor lange afstanden, geen recoil, minder kogels gaan mis, dus eerder tegenstander dood... En op die mappen kom ik er genoeg tegen die hem ook gebruikt.
Je moet er gewoon mee om kunnen gaan. Jij dus niet, en een hoop anderen kunnen dat wel, te lezen aan het aantal reacties op de post die ik ook quote.
De AR die ik gebruik zijn de ACR, TAR en M16. Ze zijn namelijk alle drie goed voor andere doeleinden. Voor de TAR heb ik ook een silenced class met marathon pro, hardline pro en ninja pro. Geweldige combo vind ik zelf, zeker met als secondary een silenced PP2000. De tactical knife gebruik ik nooit meer, in mijn andere sprintclass gebruik ik de spas en ump. De SCAR vind ik toch minder dan de TAR, hoewel de SCAR iets accurater is heeft de TAR een hogere firerate en net zoveel damage. M16 moet je mee leren spelen, als dat lekker gaat is het echt een waanzinnig wapen.
Trouwens als er nog meer tweakers zijn die een keer zin hebben in een party voeg me maar toe op steam: reemprive
Trouwens als er nog meer tweakers zijn die een keer zin hebben in een party voeg me maar toe op steam: reemprive
[ Voor 9% gewijzigd door codex op 27-01-2010 19:47 ]
Inderdaad: helemaal met de grip erbijVerwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:32:
Ben groot fan van de AA-12 mijn inziens de beste shotgun die ertussen zit
Zodra ik in me in bochtige delen van een map bevind (zoals indoor), dan switch ik naar dit wapen
I'm just taking care of business
En tegenwoordig kan je dus ookal voor Flashnoob en Shotgunnoob worden uitgemaakt...
In Submarine bij die ventilators buiten gooide aan de enne kant een flash en toen snel met me Spas naar de andere kant gerent om hem neer te knallen en toen begon die hele clan ( de [Bear] clan) dat tegen me te roepen
In Submarine bij die ventilators buiten gooide aan de enne kant een flash en toen snel met me Spas naar de andere kant gerent om hem neer te knallen en toen begon die hele clan ( de [Bear] clan) dat tegen me te roepen
Je wordt voor alles uitgemaakt, ik had zelfs een keertje FAMASNOOB! CHEATOR CHEATOR! Aimhack! U culdn't see me threw wall
Maar wel horen
en dat vergeten ze! (Noob spammer noobs.. *cough*
)
Maar wel horen
Als je op de PC speelt: "Hold SHIFT to steady"...Odysseus253 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 12:42:
Het enige wat ik nog niet begrijp is dat mensen zo goed met snipers overweg kan. Ik doe nu een poging met de Barret, maar ik schiet ontzettend vaak mis. Na vele pogingen had ik die ACOG attachment erop gezet, maar dat is nog veeeeel moeilijker!
Kan je zien aan de pingbars. Als je MW2 op de PC speelt, dan kan je een cfg bestand aanpassen, zodat je 10 pingbars ziet, dan is het heel snel duidelijk wie de host is.mind_ schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 17:41:
[ Voor 38% gewijzigd door CH4OS op 28-01-2010 00:07 ]
Ik zie genoeg ACR spelers en vind 'm zelf ook geniaal, overigens zijn de wapens allemaal ongeveer even sterk met variaties in damage per kogel maar dat gaat dan vaak ten kostte van de fire rate. de ACR fire rate is hoger als die van de scar maar de damage iets lager. Het is meer wat je gewoon goed ligt. De ACR heeft wel een geniale stabiliteit qua recoil De F2000 vind ik opzich ook wel lekker maar je wilt nog welleens door de recoil enzo je veijand kwijt raken.NeoMe schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 17:07:
Eindig ook de meestte matches wel met een Killdeath ratio van rond de 40~50 tot 10~15 maar kom ook nog welleens matches tegen waar de rest van eht team zodanig zuigt dat je alles op alles moet zetten om uberhaupt het hele andere team van je af te slaan.
Zie je tegenwoordig minder goed.GJtje schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 00:05:
Kan je zien aan de pingbars. Als je MW2 op de PC speelt, dan kan je een cfg bestand aanpassen, zodat je 10 pingbars ziet, dan is het heel snel duidelijk wie de host is.
Meer en meer spelers krijgen 10 groene balkjes.
Ik heb zelf ook veel minder last van lag, eigenlijk enkel nog door teamspeak 3.
Als ik praat wordt soms mijn hele upload bandbreedte erdoor gejaagd (die is maar 50kb/s).
Als de andere praten schiet TS ook naar 50 kb/s, maar voor de download bandbreedte is dat geeen probleem.
Een kd ratio van 40 bij de meeste maps?? Of bedoel je 40-10 score?Sn0wblind schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 02:02:
[...]
Ik zie genoeg ACR spelers en vind 'm zelf ook geniaal, overigens zijn de wapens allemaal ongeveer even sterk met variaties in damage per kogel maar dat gaat dan vaak ten kostte van de fire rate. de ACR fire rate is hoger als die van de scar maar de damage iets lager. Het is meer wat je gewoon goed ligt. De ACR heeft wel een geniale stabiliteit qua recoil De F2000 vind ik opzich ook wel lekker maar je wilt nog welleens door de recoil enzo je veijand kwijt raken.
Eindig ook de meestte matches wel met een Killdeath ratio van rond de 40~50 tot 10~15 maar kom ook nog welleens matches tegen waar de rest van eht team zodanig zuigt dat je alles op alles moet zetten om uberhaupt het hele andere team van je af te slaan.
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Met 4 man van clan in S&D, ik met riot shield.. Geniaal.
Om de een of andere reden moeten mensen ALTIJD op dat shield gaan schieten.. En als ze echt slecht zijn dan haal je nog kills ook. Had op Invasion 7 kills, 9 assists( xD ) en 1 death met shield en throwing knife.
Je krijgt 400 xp en een assist als iemand gekilled wordt zolang hij op je shield schiet, en nog 500 xp oid per zoveel damage..
Om de een of andere reden moeten mensen ALTIJD op dat shield gaan schieten.. En als ze echt slecht zijn dan haal je nog kills ook. Had op Invasion 7 kills, 9 assists( xD ) en 1 death met shield en throwing knife.
Je krijgt 400 xp en een assist als iemand gekilled wordt zolang hij op je shield schiet, en nog 500 xp oid per zoveel damage..
Verwijderd
HC GroundWar, sinds wanneer hebben we daar toegang tot?NeoMe schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 17:07:
eerst de rest lezen
Dit topic is gesloten.
Let op:
Probeer het ontopic te houden.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.
Probeer het ontopic te houden.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.