![]() |
![]() |
Modern Warfare 2 is een first-person shooter die ontwikkeld is door Infinity Ward en die verschenen is op 10 november 2009. Modern Warfare 2 is een direct vervolg op Call of Duty 4: Modern Warfare, dat zich in tegenstelling tot alle andere spellen uit de Call of Duty reeks in het heden afspeelt in plaats van tijdens de Tweede Wereldoorlog. De boventitel 'Call of Duty' was eerst geannuleerd, en het spel zou dus Modern Warfare 2 heten. Achteraf bleek de titel Call of Duty toch te blijven staan op de covers. Dit is slechts op het spel beter te doen verkopen. De officiële naam is Modern Warfare 2 Ontwikkelaar: Infinity Ward Uitgever: Activision Platformen: Xbox 360, Playstation 3 en PC Releasedate: 10 november 2009 Spelmodi: Singleplayer, Spec-Ops, Multiplayer Muziek: Hans Zimmer ![]() Voorgaande deeltjes op GoT: Deel 1 - Deel 2 - Deel 3 - Deel 4 - Deel 5 - Deel 6 - Deel 7 - Deel 8 - Deel 9 - Deel 10 - Deel 11 - Deel 12 - Deel 13 - Deel 14 |
![]() |
Gedurende het ontwikkelproces heeft IW ervoor gekozen om voor de storymode geen co-op mode te implementeren. Dit zou ten kosten gaan van de epische en filmische actie en zou de snelheid uit de campaign halen. Om het ontbreken van de co-op mode in de campaign te compenseren zal dit de eerste Call of Duty zijn met een zogenaamde Special-Ops modus. Deze geheel nieuwe spelmodus is helemaal gericht om samen met elkaar spelen (splitscreen of via het internet). Infinity Ward heeft naar eigen zeggen de meest vette en geschikte elementen uit de campaign gepakt en hier diverse spec-ops missies om heen gebouw. De diversiteit tussen de in totaal 23 levels is zeer groot. Van het racen op sneeuwscooters tot het verdedigen van een mansion, het zit er allemaal in! In elke missie zijn 3 sterren te verdienen (totaal dus 69 sterren) die verkregen te worden door de missie op verschillende moeilijkheidsgraden uit te spelen. Speel je de missie op Regular uit dan wordt je beloond met 1 ster, op Hardened krijg je 2 sterren en ben je een echte pro dan krijg je 3 sterren door de missie op Veteran uit te spelen. Hoogstwaarschijnlijk is het heel moeilijk om alle 69 de sterren te bemachtigen! ALPHA
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Gelukkig heeft Infinity Ward naar de gebruikers geluisterd en zijn er geen multiplayer achievements. De volledige lijst van achievements / trophies staat hier onder.
![]() |
![]() |
![]() |
De game zal verschijnen met 16 multiplayer maps welke allemaal hieronder staan. Voor de Xbox 360 zijn al 2 (exclusieve) mappacks aangekondigd. Hierover is op dit moment nog niets bekend. Voor gedetailleerde plattegronden van de multiplayer maps verwijs ik je naar deze pagina. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Behalve de enorme hoeveelheid wapens die hierboven staat zijn er ook nog andere dingen je kan meedragen in je Equipment slot:
![]() |
![]() |
Hieronder een aantal super gave Weapon Attachments. Met de perk "Bling" is het mogelijk om 2 attachments op je primaire wapen te zetten. Wanneer je de perk "Bling Pro" unlocked kan je bovendien ook nog eens 2 attachments op je secondairy weapon zetten. Primairy Weapon Attachments
![]() ![]() |
![]() |
De perks, die de multiplayer van Modern Warfare 1 zo populair maakte keren natuurlijk ook weer terug in deel 2. Infinity Ward heeft er voor gekozen wat minder "basis perks" in het spel te stoppen maar hier staat tegenover dat voor elke perk ook een Pro variant unlocked kan worden door verschillende opdrachten uit te voeren. De lijst van basis perks staat hieronder. Perk Slot 1
Voor een uitgebreide beschrijving van perks, wat ze doen en wat de Pro mode inhoud verwijs ik je naar deze pagina: Modernwarfare247.com - Perks |
![]() |
Voor het eerst in de CoD reeks is het mogelijk om je eigen set van killstreaks en deathstreaks samen te stellen. Uit de onderstaande lijst van killstreaks kunnen er 3 geselecteerd worden. Hoeveel deathstreaks (1?) er gekozen mogen worden is niet duidelijk. Behaalde killstreaks stapelen zich op. Wanneer je bijvoorbeeld 3 kills maakt en daarna direct een 4de kill kan je daarna beide killstreaks gebruiken (als je ten minste streaks bij 3 en 4 kills ingesteld hebt Killstreaks
![]() |
![]() |
|
![]() |
V: Wat houdt prestige mode in? A: Wanneer je tot level 70 geleveld bent kan je kiezen om weer helemaal opnieuw te beginnen: de prestige mode. Je krijgt een nieuwe rank icoon en je bent alle dingen die je geunlocked hebt kwijt (met uitzondering van je titles en icons). De voordelen van prestige zijn dat je een extra custrom weapon class tot je beschikking hebt en dat je wat nieuwe titles en icons erbij krijgt. Ook zijn er een aantal nieuwe weapon challenges. V: Wat is het verschil tussen de UK en NL versie van MW2? A: Behalve de prijs en het boekje zijn er geen verschillen. V: Huh, een gast had last stand en hij kan gewoon zijn primary gun/grenades/shotgun etc. gebruiken? A: Dit is de death streak Final Stand, waarbij je al je wapens kan gebruiken en ook nog wat rond kan kruipen. Als je lang genoeg blijft leven, revive je weer volledig. V: Zijn Scavenger Pro en Extended Mags hetzelfde? A: Nee, met Scavenger Pro krijg je meer bullets, maar je mag size blijft gelijk. Met extended mags wordt je mag size groter, maar het totaal aantal bullets blijft gelijk V: En hoe zit het dan met Stopping Power en Full Metal Jacket (FMJ)? A: Stopping Power geeft meer damage per kogel, Full Metal Jacket laat je kogels dieper in muren doordringen, of je kogels meer rest-damage hebben nadat ze zich door een muur hebben geboord. V: Wat is het verschil tussen Red Dot Sight en Holographic Sight? A: Het is een verschil in techniek en in de echte wereld zal je met HS sneller een beter resultaat halen. Omdat je in het spel voor een platte beeldbuis zit, en je oog zich dus niet hoeft aan te passen aan diepteverschillen zal het in het spel hetzelfde lijken. Het is dus een kwestie van voorkeur, ook omdat de verschillende attachments er wat anders uitzien op verschillende wapens. Veel spelers vinden de HS op de TAR-21 fijner, maar kiezen voor de RDS op de RPD. V: Ik zie soms mensen met een gave gekleurde naam! Hoe krijg ik dat ook? A: Ga naar Steam-> Settings -> en verander je nick bijvoorbeeld met de volgende combinatie: ^1K^3l^7a^8a^9s. Met deze combinatie heb je dus gekleurde Klaas i.p.v. het standaard wit V: Is er ergens een overzicht van de prestige rank icons? A: Ja zeker! Kijk eens hier: Griffin in "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 -..." V: Ik zie regelmatig van die vette titles en emblems langskomen in de multiplayer, hoe verdien ik deze? A: Op deze Wiki vindt je alle titles en emblems en de opdrachten die je moet uitvoeren om ze te verdienen. Bovendien kan je met de callsign generator van Modern Warfare 24/7 kijken hoe jouw favoriete combinaties er uit zien! V: Help! Ik heb last van slechte performance op een aantal maps met mijn ATi videokaart. A: De gebruikr erA geeft aan een mogelijke oplossing gevonden te hebben. Zie: ErA in "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 -..." Dank aan iedereen die een veelgestelde vraag + antwoord heeft ingestuurd! Stuur me gerust een DM als jij nog een goede toevoeging aan deze lijst hebt |
![]() |
Poll: Op welk platform speel je MW2? • Xbox 360 • Playstation 3 • PC Tussenstand: Poll: Wordt de Tactical Nuke een killstreak van jou? • Ja • Nee Tussenstand: Poll: Welke deathstreak gebruik jij? • Copycat • Painkiller • Martydom • Last Stand Tussenstand: Poll: Wat is je favoriete killstreak? • UAV • Care Package • Counter UAV • Sentry Gun • Predator Missle • Precision Airstrike • Harrier Strike • Attack Helicopter • Emergency Airdrop • Pave Low • Stealth Bomber • Chopper Gunner • AC-130 • EMP • Tactical Nuke Tussenstand: Poll: Wat is je favoriete (primary) weapon attachment? • Grenade Launcher • Red Dot Sight • Silencer • EOTech Sight • Thermal Sight • Heartbeat Sensor • Full Metal Jacket • Rapid Fire • Extended Magazines Tussenstand: Poll: Welke vind je fijner: Frag grenades of Semtex? • Frag • Semtex Tussenstand: Poll: Wat is je favoriete multiplayer map? • Afghan • Derail • Estate • Favela • Highrise • Invasion • Quarry • Rundown • Rust • Scrapyard • Skidrow • Sub Base • Substation • Terminal • Underpass • Wasteland Tussenstand: Poll: Wat is je favoriete wapen? • ACR Bushmaster • AK-47 • Scar-H • TAR21 • M16A4 • Famas • UMP .45 • P90 • MP5k • Intervention • Barret .50cal • AUG HBAR Tussenstand: |
![]() |
Meld je aan voor de GoT Steam Group! | |
Naam op GoT | Steam ID |
D_Star | Dennissimo |
Minispilie88 | Minispilie |
Trekdude101 | wilcovos86 |
Griffin | FGriffin1006 |
carlhendrix | n3w_w4rri0r |
jeroen210 | jeroen210 |
boblelie | boblelie |
SoaDmaggot | SoaDmaggot |
Mnstrspeed | Mnstrspeed |
The_Worst | The_Worst_NL |
SymenGT | [NDA] SymenGT |
Joarie | GoT_Arie |
Fuzzynl | FuzzyNL |
KillaZ | KillaZ |
xp7amrkr | n0xs3s |
Dorest0rm | Dorest0rm |
Messiano | MessinaGX |
Arethusa | Arethusa_ |
Peter 1981 | pschepens |
Hoite | hoite89 |
dimby | dimby |
YOGI | YOGILICIOUS |
X-t-r-e-m-e | xtreme_nl |
GerardHenninger | GerardHenninger |
Sargan | Sargan_NL |
Thapous | Thyx |
Tweaker1987 | ToxicTrojan1987 |
SpoTs | Dakreal |
Rynji | Timon_nl |
Woytek | caffran |
t.coenraad | tcoenraad |
ronaldhofstee | R0n4ld |
rhermans | Elfrix |
CycloneNL | CycloneNL |
eBait | eBait90 |
ionicdog | Ionicdog |
Hann1BaL | [NL]Hann1BaL |
TomvdBurg | BootVluchteling |
Tekn0z | Tekn0z |
Spongerobie | Spongerob |
Fury87 | rutger87 |
Tennisbal | Muiterz |
Goldenflame | Goldenflame |
Eijkb | Eijkb |
Snappie88 | [GoT] Snappie |
shades | shades-nl |
Duckies | Arjen001 |
KooolaNL | 1337kooola |
Olliepower | Sand0rf |
Murphsy | Murphsy |
YoupS | kartfreaky |
Julian018 | Vortex |
DrFlash | Flash^GL |
BaRF | dg_barf |
Roodey | [GoT]RSN[NL] |
psychodude | slevidotnet |
modernization | modernization |
Relis | RelisVA |
DennusB | dennusb |
Ipazza | Ipazza |
Donnie | dinodoncorleone |
Superkuhrtje | Superkuhrtje |
pjzzz | [GoT] aphex |
Donnas-A | ghostfire550 |
Wish | [GoT] Wish |
PromWarMachine | promwarm |
Rabor | Kepi |
Beertje87 | Beertje87 |
Soggney | Soggney@pandora.be |
Dacuuu | Dacuu |
DaChosen1 | DaChosen1 [NL] |
Yor | [GoT]Yor |
Michaelslijpkop | warmaster66 |
MarElo | Markbnl |
DM.Aram | ReAram |
Frentik | FrUn>OreH |
Gnermo | Menkiller |
BAS80 | Alt Scarface NL |
ShoockNoock | ShoockNoock |
jjwa | jjwa |
barzi | barzi1991 |
Delblanco | Delblanco |
RayNbow | raynbow AT scientia.demon.nl |
Masch | Masch1980 |
Larrs | larrs81 |
GJtje | [NL]CptChaos |
Izealia | Glum44f |
gram. | smilinggram |
MuddyMagical | MuddyMagical |
JamesB009 | jamms |
Beukerz | Beukerz |
roodbwoy | ejvandewal |
Xenomorphh | Xenomorphh1 |
reemprive | reemprive |
Styxxy | Styxxy |
Proxx | qlimax_@hotmail.com |
![]() |
Naam op GoT | Gamertag |
Monnick | Monnick |
dooierocker | dooierocker |
Shoombak | Timmai23 |
Retonator | Retonator |
ijskonijn | ijskonijn81 |
Royz | RoYZz |
fulgore | QuarterCask |
Mars18 | Mars NL |
rob1n | Dubfunked |
SD5k | SD5k NL |
hmr | Stins8 |
Martinspire | Martinspire |
GerardHenninger | GerardHenninger |
o0oPhreako0o | o0oPhreako0o |
o0oPhreako0o | Paralinx |
rhermans | tfmaffia |
SlideR NL | SlideRnl1989 |
pacinoallstars | DelindaDelinde |
NeSs | NeSs88 |
Jan Laros | Aerschtuner |
TroonStaal | TroonStaal |
Timocos | Ikkuh2000 |
Switch | robocopswitch |
Dark Ghost | DarkNL08 |
MeesterLuther | MeesterLuther |
Skoezie | Skoezie |
sk1nny666 | sk1nny666 |
xPhantom | xPhantomNL |
Benignus | Benignus |
InZane | InZane NL |
Fanning | Billy2139 |
Hfdvero | Hfdvero |
ScrooLoose | ScrooLooze |
Madje | iMadski |
Bunta | GodShieldRevs |
![]() |
Naam op GoT | PSN ID |
Brammel | Brammel1234 |
bram1984 | Sausbert |
-Mach!- | Machoman44 |
Njay | NjayNL |
AutCha | M_bias |
Naiko | nicovc |
Wii4all | Ro_Bu |
Crim | Criminal-NL |
MrLeeeet | MrLeeeet |
Jackal131 | Jackal131 |
botech | Botech |
Jordy van e | Dj_unkie |
Muta | mutaahh |
Izealia | res1ght |
Only | TomRockanje |
Lizardz | Redlizardz |
_Graphix | Awesome1986 |
klaasvd79 | klaasvd79 |
Mighty_mike33 | MightyMike82 |
Mthijz | Mthijz |
QSYS | JunkYarD DoG |
Vince22 | Vince_NL |
ReFresh F5 | ReFreshF5 |
RATBORG | RATBORG |
![]() |
Deze topicstart is gemaakt door Monnick en een groot woord van dank gaat uit naar Neejoh die de beheerder is van www.modernwarfare247.com. Bijna alle afbeeldingen en informatie uit deze topicstart zijn afkomstig van zijn site (met toestemming uiteraard). Voor uitgebreidere en up-to-date informatie verwijs ik je dan ook naar zijn site! Heb je foutjes ondekt in deze topicstart, of heb je opmerkingen, suggesties of tips, stuur me een DM of laat een berichtje achter in het topic! |
![]() |
Om maar met een groot nieuwtje te beginnen (hopelijk is dit geen spuit11):
De downloadable content (DLC) is alleen de eerste 30 dagen exclusief voor de Xbox 360. Daarna komt de DLC in ieder geval naar de PS3. Over de PC is niks bekend, maar daar komt het ook ongetwijfeld naar toe.
Wel een beetje een domper voor Microsoft, die hoog van de toren bliezen met "DLC voor MW2 is (timed) exclusive voor de 360!".
De downloadable content (DLC) is alleen de eerste 30 dagen exclusief voor de Xbox 360. Daarna komt de DLC in ieder geval naar de PS3. Over de PC is niks bekend, maar daar komt het ook ongetwijfeld naar toe.
Wel een beetje een domper voor Microsoft, die hoog van de toren bliezen met "DLC voor MW2 is (timed) exclusive voor de 360!".
Speel nu al een paar dagen MW2, maar vind het nog wel ff wennen. Word van alle kanten steeds afgeknalt.
Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.
Nou ja, ze hebben toch gelijk met "timed", wel 30 hele dagen ^_^monnick schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 19:14:
En zijn dit dan alleen maps of nog meer dingen of weet je dat niet?monnick schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 19:14:
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Ok sinds de nieuwe patch is de game onspeelbaar geworden.
Als ik host ben dan kan ik dat niet 2 potjes achter elkaar zijn. ben ik dat wel dan bij het laden van het 2de potje knalt de game eruit en is iedereen in de game ook uit de game (zelf crash to desktop). Dit verklaart ook het ontiegelijk vele server disconnect na 15s awaiting connection die er zijn sinds de nieuwe patch. die hosts is namelijk hetzelfde overkomen.
Ziet er naar uit dat IW geen goede programmeurs op deze game heeft staan.
Heb dit btw ook al gepost in het problemen topic
Als ik host ben dan kan ik dat niet 2 potjes achter elkaar zijn. ben ik dat wel dan bij het laden van het 2de potje knalt de game eruit en is iedereen in de game ook uit de game (zelf crash to desktop). Dit verklaart ook het ontiegelijk vele server disconnect na 15s awaiting connection die er zijn sinds de nieuwe patch. die hosts is namelijk hetzelfde overkomen.
Waar heb je dat nieuws vandaan
[ Voor 19% gewijzigd door Omnyakom1 op 20-01-2010 19:40 ]
http://www.ps3-sense.nl/2...e-2-maand-later-naar-ps3/Omnyakom1 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 19:39:
[...]
Waar heb je dat nieuws vandaan? Btw, zullen de PC gamerts moeten betalen? Dat is de grote vraag voor mij.
http://www.eurogamer.net/...rifies-mod-war-2-dlc-deal
Wat ik bij MW1 niet heb gehad, heb ik met MW2 wel. En das is dat het spel mij soms gigantisch kan ergeren, vooral die lag, en dat word nog is verergerd door die killcam.
Blijf het wel spelen, maar soms heb ik de neiging om de controller door de tv te gooien, en dat ik met MW1 bijna nooit, zelfs met Cod Waw niet.
(sorry, had natuurlijk de edit knop moeten gebruiken
)
Blijf het wel spelen, maar soms heb ik de neiging om de controller door de tv te gooien, en dat ik met MW1 bijna nooit, zelfs met Cod Waw niet.
(sorry, had natuurlijk de edit knop moeten gebruiken

[ Voor 9% gewijzigd door DeBaroN op 20-01-2010 19:47 ]
Anoniem: 321222
hier exact hetzelfde probleem heb nu net even 3 kwartier zitten "spelen" waarvan merendeel wachten en indd sinds de nieuwe patch 15s awaiting connection en dan server connection timed out....Hogader schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 19:25:
het kan zon goede game wezen he... want de gameplay is gewoon fijn, maar alles erom heen
dit draadje een tijdje niet gevolgt en de game al helemaal niet meer gespeeld. Voor mij de flop van 2009 en pure geldklopperij. Ouwe grijze uitgeklede meuk met een nieuwe lik verf. Zelden was ik zo snel uitgekeken op een game.
Ben zo nieuwsgierig wat de gameplayer dan wel zo goed en vernieuwend vind aan deze game.
Ben zo nieuwsgierig wat de gameplayer dan wel zo goed en vernieuwend vind aan deze game.
Dat IW eerst eens aan het spel zelf denkt ipv nog meer crap uit te gaan geven waar we voor moeten betalen. DLC is leuk, maar dan wel met een goed werkende om de game langer speelbaar te houden, niet omdat het van de marketing afdeling moet.monnick schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 19:14:
Hm.. ik dacht dat het tijd was voor een SSD in mijn pc. alleen wordt gamen daar een stukje moeilijker door.
na het laden van het spel krijg je 15sec waiting for connection en dan klap ie er uit met connection timed out.
waarschijnlijk omdat de Host nog niet klaar is met laden
maakt mij al een stuk vrolijker 
ja sorry SoaDmaggot heb niet meer gespeeld na de patch. en heb vandaag mij ssd geinstalleerd
na het laden van het spel krijg je 15sec waiting for connection en dan klap ie er uit met connection timed out.
waarschijnlijk omdat de Host nog niet klaar is met laden
aha gelukkig dus niet door mijn ssdHogader schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 19:25:
ja sorry SoaDmaggot heb niet meer gespeeld na de patch. en heb vandaag mij ssd geinstalleerd
[ Voor 60% gewijzigd door Proxx op 20-01-2010 20:30 ]
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Proxx: onzin, dat gezever heeft iedereen last van. Is sinds de nieuwe patch
Ik dacht ook al dat er iets met mijn pc was, maar aangezien dat er dus meer mensen last hebben van het plotseling uit de game knallen zal het wel aan iw liggen.... wat een meuk is het ook eigenlijk héHogader schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 19:25:

Dit is toch wat timed inhoudt? Bij MW1 was het eenzelfde periode. Dit is wat ze hebben afgesproken.monnick schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 19:14:
Ben wel benieuwd naar de nieuwe maps. Van mij mogen er trouwens wel gewoon 6 per pack in.
Misschien dat hij daarom eerst naar de 360 komtGJtje schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 20:02:
[...]
. DLC is leuk, maar dan wel met een goed werkende om de game langer speelbaar te houden
[ Voor 23% gewijzigd door PWM op 20-01-2010 20:40 ]
Leuk die nieuwe patch 1.0.177
Iedereen bij ons vliegt er uit na 1 map host tezijn,
zodra hij gaat laden: iw3mp.exe has stopped working.
Mogen wel snel weer een update doen want dit is onspeelbaar,
evenals match making wat een drama met 6 mensen.
[ Voor 5% gewijzigd door dejavu023 op 20-01-2010 21:29 ]
Anoniem: 325725
iemand een idee of de DLC voor de PC geld gaat kosten? Zie dat namelijk niet in de linkjes staan.
waarschijnlijk wel. maar als goedmakertje mochten ze het wel kostenloos makenAnoniem: 325725 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 21:33:
iemand een idee of de DLC voor de PC geld gaat kosten? Zie dat namelijk niet in de linkjes staan.
Hmm ik heb dat probleem niet. Als ik host ben crashed de game niet en ik heb ook nog niet zo vaak meegemaakt dat hij eruit knalt. Misschien glasvezel er iets mee te maken?dejavu023 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 21:28:
Leuk die nieuwe patch 1.0.177
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Het is echt al de hele tijd dat hosts eruit klappen tijdens het laden van een game, elke paar games is het weer raak (awaiting connection 16..)Xenomorphh schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 22:01:
[...]
Hmm ik heb dat probleem niet. Als ik host ben crashed de game niet en ik heb ook nog niet zo vaak meegemaakt dat hij eruit knalt. Misschien glasvezel er iets mee te maken?
Heeft niks te maken met glasvezel, ligt aan die brakke patch
Dat lijkt mij sterk. Hier adsl, en niks aan de handXenomorphh schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 22:01:
[...]
Hmm ik heb dat probleem niet. Als ik host ben crashed de game niet en ik heb ook nog niet zo vaak meegemaakt dat hij eruit knalt. Misschien glasvezel er iets mee te maken?
Hmm oke apart dat ik er absoluut geen last van heb dan.
Zojuist kennis gemaakt met een Wallhack. Blijkbaar zijn die in omloop.
Speelde quarry Sabotage.
Op de killcam was duidelijk te zien hoe hij vanaf zijn spawnpoint, mij volgde terwijl ik ver in verte vanachter een muur tevoorschijn kwam.
Even later zat ik weggedoken in een hoek, en hij strafed, de hoek om met mij in het vizier de hele tijd.
Toppunt was waar ik met ninja pro en cold blooded out of the blue bijna gedood werd dwars door de muren van zon pandje heen...
Ben maar geleaved, je kan er toch niets aan doen:
namen: [M.N.U]DEMONI & ""TORRENTE
Speelde quarry Sabotage.
Op de killcam was duidelijk te zien hoe hij vanaf zijn spawnpoint, mij volgde terwijl ik ver in verte vanachter een muur tevoorschijn kwam.
Even later zat ik weggedoken in een hoek, en hij strafed, de hoek om met mij in het vizier de hele tijd.
Toppunt was waar ik met ninja pro en cold blooded out of the blue bijna gedood werd dwars door de muren van zon pandje heen...
Ik had zojuist voor het eerst dat mijn game gewoon freezde en ik voor de rest niks kon doen dit heb ik voor de patch nog nooit gehad dit is al de 2e keer meer mensen die hier last van hebben sinds de patch?
Anoniem: 320874
leaven is gewoon de beste optie als er cheaters zitten,niet te veel tralala van maken.Jammer van je teammates en de game,maar die moeten ook maar leaven.
Zojuist een paar potjes HQ gedaan en ineens is Favela mijn absolute favoriet geworden.
Goed, je wordt van alle kanten in een handomdraai afgeschoten maar dat deed ik zelf ook.
Ineens komt het aan op andere tactieken, niet meer als een halve zool al schietend door een map rennen, nu is het meer sluipen en schuilen en voorzichtig door de map wandelen. Wapen opgetuigd met Holo en FMJ en knallen maar.
Ik snap nu ook waarom een choppergunner geen zin heeft. Ik schoot deze erg makkelijk uit de lucht (Stoppingpower pro). Eerder vanavond had ik wel stoppingpower maar nog niet pro en een harrier knalde ik uit de lucht met de AT4-H5 en een hadje vol kogels. Met pro is één schot met de AT4 voldoende.
Het spawnen vind ik wel een beetje raar, je kan zomaar naast een tegenstander spawnen wat een instant death kan opleveren. Of een leuke snelle kill maar ik moet er nog wel aan wennen.
[edit]
Nog even een reactie op een post uit het vorige topic:
Goed, je wordt van alle kanten in een handomdraai afgeschoten maar dat deed ik zelf ook.
Ineens komt het aan op andere tactieken, niet meer als een halve zool al schietend door een map rennen, nu is het meer sluipen en schuilen en voorzichtig door de map wandelen. Wapen opgetuigd met Holo en FMJ en knallen maar.
Ik snap nu ook waarom een choppergunner geen zin heeft. Ik schoot deze erg makkelijk uit de lucht (Stoppingpower pro). Eerder vanavond had ik wel stoppingpower maar nog niet pro en een harrier knalde ik uit de lucht met de AT4-H5 en een hadje vol kogels. Met pro is één schot met de AT4 voldoende.
Het spawnen vind ik wel een beetje raar, je kan zomaar naast een tegenstander spawnen wat een instant death kan opleveren. Of een leuke snelle kill maar ik moet er nog wel aan wennen.
[edit]
Nog even een reactie op een post uit het vorige topic:
Ik heb dit vanavond meegemaakt in HQ met de AT4, ik mik vol in het midden van de hind en hij gaat er gewoon naast? Later heb ik dit nog eens meegemaakt bij een harrier. Snap er geen bal van, nog nooit gehad. Is dit iets wat bij HQ hoort of een bug?Gizzy schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 14:43:
Heeft hier trouwens nog iemand anders het idee dat de stinger generfed is oid? Ik heb de laatste tijd heel vaak dat de stinger mis gaat? Ik mik op de harrier, hind, apache what ever, dingen nog midden in de crosshair van de stinger en gaat gewoon mis???
[ Voor 27% gewijzigd door bazs2000 op 20-01-2010 23:11 ]
Niet normaal vanavond.. ene crash na de andere. Of je nu met 6 man een party probeert te maken, of met z'n 2en... het blijft een ramp.
Enige conclusie is dat na de laatste patch de boel nog slechter is geworden. Speel het regelmatig, ben nu 3e keer richting rang 70, maar connecten richting server is een grote bak ellende.. bah..
Enige conclusie is dat na de laatste patch de boel nog slechter is geworden. Speel het regelmatig, ben nu 3e keer richting rang 70, maar connecten richting server is een grote bak ellende.. bah..
Ik ben ook al 3x de sjaak geweest met een ctd 
4x host migration errors. 4x server timed out.
En ik heb geloof 5 hele potjes gespeeld.
ECHT WTF.
Dat je een eeuw wacht met een patch, oke... maar test dat ding dan ook!
De patch geeft wel weer aan dat het alleen maar rush werk is net als heel MW2.
4x host migration errors. 4x server timed out.
En ik heb geloof 5 hele potjes gespeeld.
ECHT WTF.
Ik heb zelfs al een paar keer meegemaakt dat ik bovenop een granaat spawn.bazs2000 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 23:00:

Net 10 minuten geprobeerd een potje te starten voordat we één potje (met vervolgens veel lag) konden spelen.
Zo jammer dat het allemaal afgeraffeld is. Het spel zelf is heel tof als je eenmaal speelt, maar met iets meer afwerking zou er een stuk meer plezier inzitten, zonder al het gevloek en getier dat je al uit voordat je ook maar een seconde gespeeld hebt.
Zo jammer dat het allemaal afgeraffeld is. Het spel zelf is heel tof als je eenmaal speelt, maar met iets meer afwerking zou er een stuk meer plezier inzitten, zonder al het gevloek en getier dat je al uit voordat je ook maar een seconde gespeeld hebt.
Ik had vandaag ook een leuke.
Ik join een game, spawn, draai 90 graden naar links, kill iemand en had gelijk de game winning kill te pakken.
Ik join een game, spawn, draai 90 graden naar links, kill iemand en had gelijk de game winning kill te pakken.
Als we dan toch gaan patchen.......
Dan zou het wel fijn zijn als niet een hele meute uit een potje kan gaan als er een AC130 (o.i.d.) in de lucht is.
Want dan word ik ook niet gejoind in zo'n potje met een kneiterregen van kogels op de plek waar ik binnen kom.
En nog een keer, en nog een keer, je hebt niet eens de tijd om te switchen naar de Stinger.
Dat is zo'n beetje de enige frustratie die ik heb opgelopen vanavond.
Over de muziekjes gesproken. Iemand enig idee welke naam de tune heeft waar elk potje mee begint?
Ik zoek me rot, maar het zijn er nogal veel, en om nou 'het wiel uit te gaan vinden'.
Dus.......... wie maakt me blij met een nieuwe ringtone?
Dan zou het wel fijn zijn als niet een hele meute uit een potje kan gaan als er een AC130 (o.i.d.) in de lucht is.
Want dan word ik ook niet gejoind in zo'n potje met een kneiterregen van kogels op de plek waar ik binnen kom.
En nog een keer, en nog een keer, je hebt niet eens de tijd om te switchen naar de Stinger.
Over de muziekjes gesproken. Iemand enig idee welke naam de tune heeft waar elk potje mee begint?
Ik zoek me rot, maar het zijn er nogal veel, en om nou 'het wiel uit te gaan vinden'.
Wat verwacht je nu van ons dan, wij kunnen er net als jij niets aan doen. Namen onthouden doe ik niet aan, dan moet ik op een gegeven moment teveel op de namen letten en ben je op den duur daar meer mee bezig dan de game te spelen.ErA schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 22:24:
Zojuist kennis gemaakt met een Wallhack. Blijkbaar zijn die in omloop.
Speelde quarry Sabotage.
Soms komen dingen pas boven water als patches of producten nu eenmaal 'live' zijn.Redje schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 23:09:
ECHT WTF.
MW2 is daar zeker niet de eerste in en al helemaal niet de laatste.
In het vorige topic, was een filmpje van iemand met een übersetje. Daarin had hij een chopper gunner zitten en deed toen eigenlijk precies hetzelfde. Het is dus niet zozeer een probleem van / met de AC130, maar een algemeen probleem als je gunner kunt zijn.DikkeDijk schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 23:14:
Als we dan toch gaan patchen.......
Zoek anders even in het vorige topic, daar heb ik het ook al eens voorbij zien komen. Ik denk dat je datzelfde melodietje bedoeld.Over de muziekjes gesproken. Iemand enig idee welke naam de tune heeft waar elk potje mee begint?
[ Voor 36% gewijzigd door CH4OS op 20-01-2010 23:31 ]
Waarom in god vredesnaam nog spelen als je zo veel frustraties hebt?
Gewoon deïnstalleren en dan lekker wat anders gaan doen wat je niet irriteerd
OFFF... zijn jullie in zekere zin verslaafd aan:
1: Het spel
2: De frustraties
3: het deel wat het stiekem leuk maakt
Vertel het maar...
Als ik het zo lees vind niemand het leuk en is het spel een en al irritaties.. DEINSTALLEREN DIE HAP!!!
of het spel niet zo afkraken en lekker verder spelen!
1: Het spel
2: De frustraties
3: het deel wat het stiekem leuk maakt
Vertel het maar...
Als ik het zo lees vind niemand het leuk en is het spel een en al irritaties.. DEINSTALLEREN DIE HAP!!!
of het spel niet zo afkraken en lekker verder spelen!
https://www.flickr.com/people/137281057@N05/
Wat mij heel erg opvalt is dat sinds de patch ik op airport eigenlijk constant spawn naast een tegenstander. Dat is dan ongeveer een 50/50 kans dat je elkaar hebt. Raar want het verstoort toch wel je K/D ratio voor dat potje aangezien die spawn kill niet echt met skill te maken heeft.
Dat snap ik maar deze bug is wel weer niveautje uberdom.GJtje schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 23:27:
[...]
Soms komen dingen pas boven water als patches of producten nu eenmaal 'live' zijn.
MW2 is daar zeker niet de eerste in en al helemaal niet de laatste.
[...]
Tweede potje die ik speelde vandaag gelijk een CTD.
Dat moet toch vrij snel naar boven komen als er echt wordt getest.
Een patch voor de patch zal vast wel weer spoedig verschijnen.
Thanks, ik ben een trouwe lezer, maar misschien dat ik hem inderdaad gemist heb.GJtje schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 23:27:
Zoek anders even in het vorige topic, daar heb ik het ook al eens voorbij zien komen. Ik denk dat je datzelfde melodietje bedoeld.
Ik zoek nog even terug.
Als je hem gevonden hebt post hem dan even hierDikkeDijk schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 23:58:
[...]
Thanks, ik ben een trouwe lezer, maar misschien dat ik hem inderdaad gemist heb.
Ik zoek nog even terug.

Ik ben dus een 'iemand' en niet een 'niemand' want los van een kleine wanklank geniet ik volop.stevens20 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 23:27:
Als ik het zo lees vind niemand het leuk en is het spel een en al irritaties..
Nog steeds, en elke dag.
De enige echte frustratie die ik (echt) heb is dat ik maar niet snap waarom het op dag 1 SUPER gaat, en dag 2 ik alle hoeken in word geschoten.
En toch, ooit vermeld in deeltje (?), net begonnen, en met een K/D van 0,41 ben ik groeiende.
Inmiddels net boven de 1,00 en de FMJ heb ik ook onder de knie, ook daar stelde ik wel eens een vraag over.
Kortom, ik ben er nog steeds blij mee. En dat op de 360.

Als jij dat ook doet, als DikkeDijk hem nog niet gepost heeft. We zijn je mannetjes die je voor je karretje spant / helpdesk niet!stevens20 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 00:01:
Als je hem gevonden hebt post hem dan even hier![]()
[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 21-01-2010 00:17 ]
Anoniem: 104511
Hm ik heb net weer gewoon wat leuke potjes kunnen doen. Eerst de M16 waar ik zo naar uitkeek geprobeerd (m'n favo van CoD4), dat ging dus voor geen meter. Ik teleurgesteld en maar een andere gepakt die ik nauwelijks gebruikt had: de TAR. Ik had in m'n hoofd dat die een stuk minder was dan de SCAR maar dat was niet in de scores te zien. Ding was heerlijk (meteen ook eindelijk de Flawless challenge een keer binnen).
Alleen wat ziet de Red Dot van dat ding er verschrikkelijk uit zeg, hopelijk is de Holo wat beter. (Ik vind z'n ironsight niet zo)
Alleen wat ziet de Red Dot van dat ding er verschrikkelijk uit zeg, hopelijk is de Holo wat beter. (Ik vind z'n ironsight niet zo)
Tuurlijk, als ik hem vind post ik hem ookGJtje schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 00:06:
[...]
Als jij dat ook doet, als DikkeDijk hem nog niet gepost heeft. We zijn je mannetjes die je voor je karretje spant / helpdesk niet!
Anoniem: 324441
Heb ook ineens erg veel last van cannot connect to host.
Ook als ik host ben knikkert het spel mij eruit met iw4mp.exe.
Hufters bij IW, ga wel weer WAW spelen!!!!
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1116856Anoniem: 324441 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 00:50:
Heb ook ineens erg veel last van cannot connect to host.
Zelfs bij private matches knalt ie eruit, ontzettend irritant.
Ik zou ff "googlen" op MW2_soundtrack, bevat 21 nummers gebruikt in het spel....DikkeDijk schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 23:14:
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Jammer van het vele wachten, maar als je dan eens kan spelen, kan het ook weleens leuk zijn!

Geen monsterscore nee, maar ben er blij mee.
Sowieso wel leuke map, Afghan.

Anoniem: 325725
LOL, Da's altijd een leuke binnekomert. Krijg je ook nog eens leuke matchbonusLzpAppel schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 23:13:
Ik had vandaag ook een leuke.
Nou, helaas heeft het mij vanavond ook getroffen. Zeer slechte matchmaking, veel time-outs en migrate's... en mijn tweede videokaart doet ook nog eens raar sinds ik Xfire gebruik... Feest... (maar dat ene potje waarbij ik al mijn streaks in under 4 seconds haalde :P:P:P was het dan toch wel weer waard.stevens20 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 23:27:
Waarom in god vredesnaam nog spelen als je zo veel frustraties hebt?
1: Het spel [het is arcade, dus ja]
2: De frustraties [Is dat niet zoiets als BDSM dan(NIET GOOGLEN
)]
3: het deel wat het stiekem leuk maakt [Uhm, over welke eastereggs heb jij het die ik nog niet heb gevonden???]
EDIT: @ hierboven: Geen monsterscore

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 325725 op 21-01-2010 02:04 ]
Anoniem: 169507
+4superbassie schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 01:49:
Jammer van het vele wachten, maar als je dan eens kan spelen, kan het ook weleens leuk zijn!
[afbeelding]

Ja als het lekker gaat dan is het wel leuk !

Knappe scores maar aan de K:D ratio's van de tegenpartij te zien zal het geen grote uitdaging zijn geweest.
Nou het ging gisteren weer lekker hier, constant lag, overal 1887 bling(ik denk dat ze doorhebben dat het gepatched gaat worden)..
Ik spawn in Wasteland, loop wat rond(lees: teleport wat rond) en ineens killcam, blijkbaar de host met Rangers..
Ik spawn in Wasteland, loop wat rond(lees: teleport wat rond) en ineens killcam, blijkbaar de host met Rangers..
De kwaliteit van het screenshot maakt het er niet duidelijker op, maar er staat toch echt 22 - 4Anoniem: 325725 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 02:02:
[...]
EDIT: @ hierboven: Geen monsterscore![]()
lol. er zijn weinig potjes dat ik 77 - 4 draai hoor
Dat zegt natuurlijk ook vrij weinig, wanneer je goed speeld kan je de KD ratio van de tegenpartij aardig omgooienbazs2000 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 07:21:
Knappe scores maar aan de K:D ratio's van de tegenpartij te zien zal het geen grote uitdaging zijn geweest.
[ Voor 32% gewijzigd door PeterSelie op 21-01-2010 08:37 ]
Ik heb hem gevonden.DikkeDijk schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 23:14:
http://www.megaupload.com/?d=LXCQPVPY
Ik begin nu in de richting van level 70 te komen, denk dat ik toch maar prestige ga dan kan ik wat meer callsigns enzo krijgen.. 
Hopelijk van het weekend dus prestige..
Hopelijk van het weekend dus prestige..
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Anoniem: 399
Omdat het spel (voor de nieuwe patch) eigenlijk een stuk minder hard tegenviel dan ik verwachtte heb ik m'n gamende vrienden overtuigd MW2 te kopen.
Met COD4 spelen we uitsluitend op een private server, alwaar we FFA spelen en een beetje levelen en wapens volspelen.
Nu heeft gisteren de eerste van het groepje MW2 binnen gekregen en hebben we een uurtje zitten prutsen. Wat ik wil is een private match met FFA (dat kan) en dan gewoon levelen (en dat kan niet). Al behoorlijk ongelukkig dat we ons in de cheatende meute moeten begeven om te kunnen levelen hebben we een party gemaakt om dan met de hele groep een public FFA spel te bevolken en elkaar en eventuele voorbijgangers vol gaten te sproeien. Helaas kun je met vrienden niet in een public FFA spel joinen - max party size = 1. Een FFA spel joinen en dan je maten inviten werkt ook niet want de server is permanent vol.
Is het überhaupt mogelijk om met je maten FFA te spelen zonder private match (of met private match maar dan met XP verdienen) ? Ik kan me haast niet voorstellen dat IW er in geslaagd is een spel te bouwen waar de basisvorm van multiplayer - op je vrienden schieten tot ze stuk zijn - niet mogelijk is.
En nee, teamplay vinden we hoerig, objective based teamplay vinden we ultrahoerig en met onbekenden spelen vinden we m-m-m-m-monsterhoerig dus dat willen we allemaal niet. Gewoon met z'n vijven in één spel elkaar aan flarden knallen en XP verdienen - that's it.
Met COD4 spelen we uitsluitend op een private server, alwaar we FFA spelen en een beetje levelen en wapens volspelen.
Nu heeft gisteren de eerste van het groepje MW2 binnen gekregen en hebben we een uurtje zitten prutsen. Wat ik wil is een private match met FFA (dat kan) en dan gewoon levelen (en dat kan niet). Al behoorlijk ongelukkig dat we ons in de cheatende meute moeten begeven om te kunnen levelen hebben we een party gemaakt om dan met de hele groep een public FFA spel te bevolken en elkaar en eventuele voorbijgangers vol gaten te sproeien. Helaas kun je met vrienden niet in een public FFA spel joinen - max party size = 1. Een FFA spel joinen en dan je maten inviten werkt ook niet want de server is permanent vol.
Is het überhaupt mogelijk om met je maten FFA te spelen zonder private match (of met private match maar dan met XP verdienen) ? Ik kan me haast niet voorstellen dat IW er in geslaagd is een spel te bouwen waar de basisvorm van multiplayer - op je vrienden schieten tot ze stuk zijn - niet mogelijk is.
En nee, teamplay vinden we hoerig, objective based teamplay vinden we ultrahoerig en met onbekenden spelen vinden we m-m-m-m-monsterhoerig dus dat willen we allemaal niet. Gewoon met z'n vijven in één spel elkaar aan flarden knallen en XP verdienen - that's it.
En dat is niet mogelijk..
Pas als er dedicated servers komen. (als)
Pas als er dedicated servers komen. (als)
Anoniem: 218650
Zo Knetter, eindelijk van Counterstrike afgestaptAnoniem: 399 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 09:50:
Omdat het spel (voor de nieuwe patch) eigenlijk een stuk minder hard tegenviel dan ik verwachtte heb ik m'n gamende vrienden overtuigd MW2 te kopen.
Voor zover ik heb begrepen kun je gewoon met je party FFA spelen en dan ook public. Eerst inviten die hap en dan hosten (of zoiets dergelijks in die volgorde).
Voor de XP zou ik niet FFA gaan spelen. Hardcore Headquarters Pro is hier veel beter voor geschikt (en ja dan moet je maar m-m-m-m-m-m-m-monsterhoeren).
Helaasch. Gaat niet lukken met MW2. Maar dat hoeft ook niet, want IW heeft wel voor je bepaald dat je dat helemaal niet hoeft te kunnenAnoniem: 399 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 09:50:

Ik denk dat IW bang is voor eventuele oneerlijke potjes, waarbij parties toch in dat soort teammodes samenspannen. Imho is IW hier een beetje in doorgeslagen, juist het sociale aspect maakt dit zulke leuke spellen.
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
In mijn ogen is het logisch dat je met een private match geen xp kan verdienen en dat je niet zomaar met een party van 6 man ofzo een free for all kan binnengaan. Dit zou ertoe leiden dat ieder partijtje ffa gaat uitlopen op nuke boosters en allerlei andere boosters. Geen prettig gezicht lijkt meAnoniem: 399 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 09:50:
Daarom zit er dus niks anders voor jullie op om je wapens en xp te verdienen in normale public of in je eentje en dan daarna lekker private matches te gaan spelen
ik heb vaak zat maten geinvite op FFA. niet voor te boosten of samen te spelen maar gewoon eerlijk. may the best men winAnoniem: 399 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 09:50:
het is zelf heel makkelijk om ffa met meer mensen te spelen.
als je vent of ts gebruikt. druk jij op FFA en laat de rest (terwijl jij een server aan het zoeken bent) op meespelen drukken. zo vul jij de server met mensen die jou willen meespelen.
dus jij met je muis alvast boven ffa gaan hangen.
hun bij steam alvast bij jou naam rechtermuisknop en boven meespelen hangen. zodra jij klikt hun ook laten drukken
[ Voor 7% gewijzigd door Proxx op 21-01-2010 10:17 ]
Anoniem: 399
Damn, herkend...Anoniem: 218650 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 09:55:
[...]
Zo Knetter, eindelijk van Counterstrike afgestapt(ex-Demon hier).
Na de sluiting van de Demon dozen heb ik nog precies vier potjes gespeeld op een LAN-party en dat was dan dat. Dus eh... al wat langer van CS afgestapt.
Het gaat niet om de XP, het gaat erom dat ik m'n maten vol gaten knal en in de loop van het spel steeds leukere dingetjes krijg om dat mee te doen. Ik wil niet public moeten spelen maar ik wil ook niet op level 1 blijven hangen en geen toffe perks hebben. In COD4 ging dit prima maar helaas.Voor de XP zou ik niet FFA gaan spelen. Hardcore Headquarters Pro is hier veel beter voor geschikt (en ja dan moet je maar m-m-m-m-m-m-m-monsterhoeren).
Zoals het er nu uitziet is de beste manier om dit te hebben dus een torrent met steam hack, een XP crack en dan op VPN spelen...

Anoniem: 266471
Dat is het mooie ervan, dan koop je hem niet! lekker mw1 blijven spelen..
Hou je mooi paar tientjes in de zak kan je lekker biertje halen.
Hou je mooi paar tientjes in de zak kan je lekker biertje halen.
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 266471 op 21-01-2010 10:25 ]
Anoniem: 218650
Dan maar bidden en een developers-regendans doen in de hoop dat er ooit eens dedicated servers beschikbaar komen (wat gewoon debiel is voor een game van deze magnitude wat gereleased is voor de pc)Anoniem: 399 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 10:15:
[...]
Damn, herkend...![]()
Na de sluiting van de Demon dozen heb ik nog precies vier potjes gespeeld op een LAN-party en dat was dan dat. Dus eh... al wat langer van CS afgestapt.
[...]
Het gaat niet om de XP, het gaat erom dat ik m'n maten vol gaten knal en in de loop van het spel steeds leukere dingetjes krijg om dat mee te doen. Ik wil niet public moeten spelen maar ik wil ook niet op level 1 blijven hangen en geen toffe perks hebben. In COD4 ging dit prima maar helaas.
Zoals het er nu uitziet is de beste manier om dit te hebben dus een torrent met steam hack, een XP crack en dan op VPN spelen...Goed zo IW, je overtuigt me echt om je spel te kopen.
Is hz_mp_spawn_05 niet veel gaver...?DikkeDijk schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 09:10:
[...]
Ik heb hem gevonden.![]()
http://www.megaupload.com/?d=LXCQPVPY
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
God, wat een herkenbare situatieAnoniem: 321222 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 11:26:
[afbeelding]
Een van mijn maten die probeert te connecten![]()
PC btw
Sorry, maar het staat toch echt onderaan:Anoniem: 321222 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 11:26:
[afbeelding]
Een van mijn maten die probeert te connecten![]()
PC btw
Waarschuwing:
Probeer het ontopic te houden.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.
Moet zeggen ben begonnen aan prestige maar is wel wennen zonder je oude settings.. Kan niet kiezen tussen m4 en scar, levelen gaat wel aardig rap maar volgens mij ging het begin altijd zo snel toch?
Ik maak wel veel kills maar moet zeggen ga ook veel meer dood dan normaal..
Ik maak wel veel kills maar moet zeggen ga ook veel meer dood dan normaal..
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 266471 op 21-01-2010 12:10 ]
Anoniem: 321222
Sorry hoor maar "iedereen" (de meesten) heeft er last van.... ik bevestig alleen maar door middel van dit filmpjebaronruud schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 12:01:
[...]
Sorry, maar het staat toch echt onderaan:
Waarschuwing:
heb gisteravond mijn 20000ste kill gemaakt hoera xD op naar de 25000 ik vind die nieuwe patch maar niks een paar van mijn favoriete spot daar kan ik niet meer op dat is wel jammer.
Leestekens? Of een woord vergeten? Ik snap die laatste zin niet? Spots geblokkeerd met de nieuwe patch?goosche schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 12:30:
heb gisteravond mijn 20000ste kill gemaakt hoera xD op naar de 25000 ik vind die nieuwe patch maar niks een paar van mijn favoriete spot daar kan ik niet meer op dat is wel jammer.
Ik ben van origine een PC-player counterstrike etc. Heb nu een PS3 aangeschaft vind het spelen op de tv ideaal! controller is ongelooflijk wennen, maar goed. Ben inmiddels lvl 47 met modern warfare, hoelang doet iedereen hier gemiddeld over? ik vrij lang, ongeveer 1 dgn 7uur....
Ben een rusher en gebruik de onderstaande specs:
TAR-21 - Attachments - Holographic Sight
Secondary - Stinger
Equipment slot - Semtex
Special Grenade slot - Stun Grenade
Perk Slot 1 - Marathon
Perk Slot 2 - Ligthweigth
Perk Slot 2 - Ninja
Killstreaks
Predator Missle (5 kills)
Harrier Strike (7 kills)
Pave Low (9 kills)
Deathstreaks - Marty Dom (4 deaths)
Nog meer mensen die een ideaal profiel hebben om te rushen?
Secondary - Stinger
Equipment slot - Semtex
Perk Slot 1 - Marathon
Perk Slot 2 - Ninja
Killstreaks
Harrier Strike (7 kills)
Pave Low (9 kills)
Je hoeft toch geen prestige te doen om alle callsigns te krijgen?JamesB009 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 09:25:
Ik begin nu in de richting van level 70 te komen, denk dat ik toch maar prestige ga dan kan ik wat meer callsigns enzo krijgen..
Post nuttig of post gewoon niet, zeuren over MW2 problemen levert jou niks op en de anderen in dit topic ook niet.
[ Voor 80% gewijzigd door psychoclown op 21-01-2010 13:04 ]
Behalve alle console spelers wat toch een behoorlijk flinke groep is.Anoniem: 321222 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 12:18:
[...]
Sorry hoor maar "iedereen" (de meesten) heeft er last van.... ik bevestig alleen maar door middel van dit filmpje
Ik vind het eerder geopperde idee van een apart PC topic niet eens zo slecht..
Even ontopic weer: Aangezien de poll in de startpost een beetje gelimiteerd is vroeg ik me af; wat is het favoriete Equipment van de Tweakers?
Ik ben zelf met de dag meer verzot op Claymores. Zolang je ze een beetje tactisch neerzet kun je er zo veel fun mee beleven.
Gister op Rundown had ik in m'n eentje het langgerekte gebouw (bovenverdieping) in het midden bezet, 2 claymores bij 2 trappen, de laatste trap af en toe in de gaten houdend. Nu en dan iemand vanaf het balkon neerraggen, en elke keer als er iemand door m'n claymores loopt gewoon een nieuwe planten ^^ (lang leve scavenger)
Ook dol op clays, sitrep gebruiken en semtex naar elke clay gooien en gratis kills krijgen. Voor de rest zijn het stomme dingen imo, gratis kills zonder een flauw idee te hebben waar je tegenstander zit.
Ik gebruik standaard gewoon semtex, vind dat granaten beetje teveel rollen soms.
Ik gebruik standaard gewoon semtex, vind dat granaten beetje teveel rollen soms.
Daar zit in mijn ogen het verschil tussen klakkeloos neerplempen en tactisch als bescherming plaatsenfurby-killer schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 12:53:
Ook dol op clays, sitrep gebruiken en semtex naar elke clay gooien en gratis kills krijgen. Voor de rest zijn het stomme dingen imo, gratis kills zonder een flauw idee te hebben waar je tegenstander zit.
Anoniem: 330953
mij raak je niet, ik heb scrambler proAnoniem: 266471 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 12:47:
Claymores zijn top zoveel kills mee...
dus met delayed claymore, dus knife ik al die noobs die zittten te campen met claymore ervoor
Ik gebruik Claymores ook alleen om mijn rug te dekken, en dat doen ze meer dan prima 
Dan moeten het ook wel echte noobs zijn. Wat mij betreft gebruikt iedereen Scrambler Pro, een betere waarschuwing dat er iemand in de buurt komt is er nietAnoniem: 330953 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 12:57:
mij raak je niet, ik heb scrambler pro
dus met delayed claymore, dus knife ik al die noobs die zittten te campen met claymore ervoor![]()
![]()
[ Voor 71% gewijzigd door PWM op 21-01-2010 12:59 ]
Idd een lastige manier van schrijven. Maar ik denk dat hij doelt op het feit dat er een aantal verbeteringen zijn gedaan mbt collision en geo.monnick schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 12:41:
[...]
Leestekens? Of een woord vergeten? Ik snap die laatste zin niet? Spots geblokkeerd met de nieuwe patch?
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
met de nieuwe patch kan ik niet meer op mijn favoriete spots komen.monnick schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 12:41:
[...]
Leestekens? Of een woord vergeten? Ik snap die laatste zin niet? Spots geblokkeerd met de nieuwe patch?
dat bedoel ik ermee tezeggen.
Nu ze toch gepatcht zijn, welke spots zijn dat? Kan ik me eigenlijk niets bedenken. =P
zoveel bijv invasion bij de parkeerplaats tankstation daar kan je het dak niet meer op. vooral op daken kan ik niet meer op dat zijn toch de plekken waar relax kan zitten lekker snipen.Sagaris schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 13:07:
Nu ze toch gepatcht zijn, welke spots zijn dat? Kan ik me eigenlijk niets bedenken. =P
en bij mij heb ik gemerkt dat de reactie van het schieten een vertraging heeft dat is wel minder.
net een potje nog gespeeld 10 kills 10 deats only snipe and DE.
Ik vind COD 4 nog steeds soepeler lopen bewegen dan de nieuwe cod.
En ik hoop dat er normale servers komen want som MEESTAL is het het zo irri dan krijg je weer time out of ander gezeik en dat verpest toch wel de mood om tegamen vind ik zelf.
ik speel de laatste tijd veel CTF. Dat kan ik ook doen terwijl ik ziek ben (lekker defenden dus) en hoevaak ik wel niet mensen 4-5x te pakken heb met een clay. Ze leren het gewoon niet. Als jij 2x dood gaat door een clay op dezelfde plek, dan zou je je toch wel eens moeten afvragen of je daar niet wat aan moet gaan doen. Maar ze blijven komen en blijven door m'n clay's rennen.furby-killer schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 12:53:
Ik zet ze ook absoluut niet willekeurig neer, maar zo tactisch mogelijk. Soms is dat naast de vlag, maar soms ook in de aanlooproute. Het is een kunst om iedereen ermee op te blazen, zelfs marathon,light weight figuren.
blup
ik heb gistere op terminal wasteland en karaci toch eigenlijk op bijna alle "hidden spots" gezeten. maar die zijn volgens mij allemaal bewust in het spel gebracht en zouden dus ook nooit door IW eruit gehaald worden.Sagaris schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 13:07:
die figuren vind ik ook liefAnoniem: 330953 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 12:57:
[...]
dus met delayed claymore, dus knife ik al die noobs die zittten te campen met claymore ervoor![]()
![]()
KLIK (geen boem)
en dan weet ik al precies waar je bent en ga je er gewoon aan, het is zo makkelijk
blup
Dat is nog is een n00b-opmerking....Anoniem: 330953 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 12:57:
[...]
![]()
Hoeft maar iets te gaan sneeuwen, en je hebt mijn shotgun op je neus staan....BAM
[ Voor 12% gewijzigd door DeBaroN op 21-01-2010 13:26 ]
scrambler heb ik nog nooit gebruikt en zie het ook niet heel veel moet ik zeggen. Mijn inziens verraad je jezelf er alleen maar mee.
Anoniem: 330953
ach ja, moet je alleen nog weten waar ie vandaan komt;)PWM schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 12:58:
Ik gebruik Claymores ook alleen om mijn rug te dekken, en dat doen ze meer dan prima
[...]
Dan moeten het ook wel echte noobs zijn. Wat mij betreft gebruikt iedereen Scrambler Pro, een betere waarschuwing dat er iemand in de buurt komt is er niet
Om te rushen juist een licht maar sterk wapen, ump45, secondary een shotgunMystiqes schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 12:42:
Ik ben van origine een PC-player counterstrike etc. Heb nu een PS3 aangeschaft vind het spelen op de tv ideaal! controller is ongelooflijk wennen, maar goed. Ben inmiddels lvl 47 met modern warfare, hoelang doet iedereen hier gemiddeld over? ik vrij lang, ongeveer 1 dgn 7uur....
Secondary - Stinger
Equipment slot - Semtex
Perk Slot 1 - Marathon
Perk Slot 2 - Ninja
Killstreaks
Harrier Strike (7 kills)
Pave Low (9 kills)
als perks sleight of hand pro, stopping power pro en commando pro. ideaal, je kant sleight of hand ook vervangen voor marathon, maar de snelheid die je kwijtraakt door een assault rifle doe je teniet door de ump45 te gebruiken dus beweeg je sowieso sneller en kan je langer rennen. daarnaastis de ump45 voor dichterbij de krachtigste van alle primary weapons en nog accuraat. je kan er op afstand ook genoeg kills me maken. ideaal.
ben nu prestige 1 lvl 43. Speelde tot voor kort vrijwel alleen met de M4A1 en de ACR. Maar sinds kort de TAR21 uitgeprobeert. Wat schiet dat ding heerlijk zeg.
Ik weet m'n exacte K/D ratio niet (hoe bereken je die???), maar weet wel dat die een aardig stuk omhoog is gegaan.
Ik weet m'n exacte K/D ratio niet (hoe bereken je die???), maar weet wel dat die een aardig stuk omhoog is gegaan.
Ok, nu ben ik mijn vertrouwen in het huidige voortgezet onderwijssysteem helemaal verlorenpdebie schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 13:49:
Je neemt je totale aantal Kills (te vinden in Barracks tab) en deelt deze door het totale aantal Deaths.
Hoe groter het getal, des te meer kills je hebt gemaakt tov je deaths. Met andere woorden, je ben een goede TDM speler.
Voor spelvormen als Domination en CTF zou ik niet teveel waarde hechten aan je K/D ratio
[ Voor 8% gewijzigd door Joarie op 21-01-2010 13:58 ]
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Dit topic is gesloten.
Let op: