Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
pdebie schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 13:49:
ben nu prestige 1 lvl 43. Speelde tot voor kort vrijwel alleen met de M4A1 en de ACR. Maar sinds kort de TAR21 uitgeprobeert. Wat schiet dat ding heerlijk zeg.

Ik weet m'n exacte K/D ratio niet (hoe bereken je die???), maar weet wel dat die een aardig stuk omhoog is gegaan.
Ik gebruik ook steeds vaker de TAR, echt een super ding.

K/D = Kills/Deaths = Totaal aantal kills delen door totaal aantal deaths.
Op de console wordt dit al voor je gedaan, op de PC mis je de extra stats.
Joarie schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 13:56:
[...]

Ok, nu ben ik mijn vertrouwen in het huidige voortgezet onderwijssysteem helemaal verloren

Je neemt je totale aantal Kills (te vinden in Barracks tab) en deelt deze door het totale aantal Deaths.
Hoe groter het getal, des te meer kills je hebt gemaakt tov je deaths. Met andere woorden, je ben een goede TDM speler.
Is ook een lastige formule ;)

K/D zegt ook niet heel veel. Het hangt vanaf hoe je speelt.

[ Voor 31% gewijzigd door Redje op 21-01-2010 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218650

Redje schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 13:56:
[...]

Ik gebruik ook steeds vaker de TAR, echt een super ding.
Ik vind het geen prettig apparaat. Beschouw het een beetje als het kleine broertje van F2000 qua eigenschappen.TAR-21 is wel krachtig, maar op de lange afstanden niet accuraat.
Ow en het geluid vindt ik niet zo heel bijzonder. De ACR, de M4A1 en de SCAR hebben een lekker stoer geluid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-06 22:04

Soggney

Zeekomkommer

Mijn favoriet blijft toch wel de P90. Van de AR's heb ik eigenlijk geen favoriet, of ik moet eens wat langer 70 blijven en de ak eens goed uittesten.Maar zal wss pas zijn bij prestige 3. Want dan stop ik om nog verder te prestigen (7 classes is genoeg voor mij).

[ Voor 0% gewijzigd door Soggney op 21-01-2010 14:40 . Reden: typo ]

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxMadu
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-05 14:28
Sn0wblind schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 13:33:
[...]

Om te rushen juist een licht maar sterk wapen, ump45, secondary een shotgun

als perks sleight of hand pro, stopping power pro en commando pro. ideaal, je kant sleight of hand ook vervangen voor marathon, maar de snelheid die je kwijtraakt door een assault rifle doe je teniet door de ump45 te gebruiken dus beweeg je sowieso sneller en kan je langer rennen. daarnaastis de ump45 voor dichterbij de krachtigste van alle primary weapons en nog accuraat. je kan er op afstand ook genoeg kills me maken. ideaal.
Perks en wapens naar mijn hart! Mijn setup is de volgende:
M16A4- Attachments: Red Dot Sight (imo voor de M16 de meest precieze, snel aimende en minst ruimte innemende attachment. De M16A4 is ontzettend nauwkeurig, gebruikt weinig ammo en een 3-round burst icm Stopping Power is bijna altijd een one hit kill.)
Secondary: Stinger (heerlijk, met een schot harriers uit de lucht, 2 schoten voor een Pave Low en een aantal voor een AC130. Snap echt niet dat mensen niet de moeite nemen om Air Support uit de lucht te schieten en daardoor een keer of vijf, zes worden neergeschoten. Bovendien gemakkelijk punten binnenhalen.)
Equipment Slot: semtex (granaten rollen te veel, tactisch stucken ook fijn)
Special Grenade Slot: flash (met stungrenades kunnen tegenstanders je vaak nog steeds raken, met flash zijn ze tenminste echt blind.)

Perk 1: Sleight of Hand Pro (fast reloaden heerlijk, en sneller aimen helemaal een must)
Perk 2: Stopping Power Pro (extra damage erg prettig, damage tegen vehicles mooi meegenomen)
Perk 3: Commando Pro (geen falling damage, zou niet meer zonder kunnen, en af en toe iemand knifen van een afstandje is ook prettig)

Ben nu level 55.

Zo, gefixt

[ Voor 8% gewijzigd door MaxMadu op 21-01-2010 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueberry33
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-01-2023
komen jullie ook niet door de laad sessie bij pc versie. Krijg telkens meldingen van host migration of dat ik niet kan connecte met ze, weet iemand daar een oplossing voor of heeft iedereen er last van.

Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-06 11:03
MaxMadu schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 14:47:

Perk 1: Stopping Power Pro (extra damage erg prettig, damage tegen vehicles mooi meegenomen)
Perk 2: Sleight of Hand Pro (fast reloaden heerlijk, en sneller aimen helemaal een must)
Perk 3: Commando Pro (geen falling damage, zou niet meer zonder kunnen, en af en toe iemand knifen van een afstandje is ook prettig)
Jouw perk 1 en 2 zijn eigenlijk allebei perk 2 ;)

edit, Dóh, ze waren gewoon omgewisseld :+

[ Voor 4% gewijzigd door Jarrean op 21-01-2010 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:14
Blueberry33 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 14:53:
komen jullie ook niet door de laad sessie bij pc versie. Krijg telkens meldingen van host migration of dat ik niet kan connecte met ze, weet iemand daar een oplossing voor of heeft iedereen er last van.
Daaaag:
Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:04
Ik had gister een bug gevonden. Ik was perstige mode in gegaan. Allemaal leuk en aardig. Ik ging voor mijn cold-blooded pro. Liep in de rond, vijand kwam met chopper gunner aan. Ik was toch onzichtbaar dus prima! Teamgenoten haalde de chopper neer. Terwijl de chopper aan het neerstorten was begon ik voor de lol erop te schieten. Tot mijn groote verbazing(!) werd het aan mijn cold-blooded opgeteld (per kogel die ik raakte). Dus na 1 level was ik cold-blooded pro. Misschien bekende bug. Maar ik wist het nog niet en vond het erg leuk :D

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321222

Hamersma schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 15:14:
Ik had gister een bug gevonden. Ik was perstige mode in gegaan. Allemaal leuk en aardig. Ik ging voor mijn cold-blooded pro. Liep in de rond, vijand kwam met chopper gunner aan. Ik was toch onzichtbaar dus prima! Teamgenoten haalde de chopper neer. Terwijl de chopper aan het neerstorten was begon ik voor de lol erop te schieten. Tot mijn groote verbazing(!) werd het aan mijn cold-blooded opgeteld (per kogel die ik raakte). Dus na 1 level was ik cold-blooded pro. Misschien bekende bug. Maar ik wist het nog niet en vond het erg leuk :D
Klopt dit is indd een bekende bug :) Kan ook heel goed met de pavelow die heeft een wat groter raakvlak :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Geniaal stukje van www.modernwarfail2.com
What this all is about
With Modern Warfail 2, Insanity Ward has completely back stabbed and abandoned the PC community.

It has removed the ability to join or host dedicated servers and has been replaced by a new system called IWNet which uses a so called, state of the art, Peer to Peer technology, also known as P2P.

That’s right P2P. Most people will remember P2P from Kazaa, the filesharing program which was popular around the year 2002. However, P2P is, apparently according to Infinity Ward, not only SuperB for sharing music and videos, no it’s also a technology which guarantees lag free multi player gaming with no 0 ping advantage for the host. Sadly, the downsides of this great and modern technology are that you can’t host your own server anymore to hangout with friends, play custom maps on and kick/ban cheaters. Instead the game will be hosted on some one’s pc with 10 open Internet Explorer windows, Windows Live Messenger running in the background and is downloading torrents via it’s high speed residential DSL line. But don’t worry, it won’t affect your online multiplayer experience at all, P2P will be able to handle your game without any lag _at_all !

And if you’re worried about cheaters, don’t fear Valve’s Anti Cheat (VAC) system is here ! As we all know PunkBuster is crap so they removed it.
VAC will detect and ban ALL cheaters for you. Of course banning will not be instantly because, like it already does perfectly at CounterStrike, ‘cheaters aren’t instantly kicked from the server. Their account is just flagged for a ban at a later date.’

Oh and if you’re looking to play a good 12VS12 clan match, shame on you because every gamer knows that ‘games cap out at 9VS9′, duh !!

So say goodbye to the long and difficult process of searching a dedicated server using the ingame server browser which exactly would find the right server for your needs, based on your filter settings; IWNet does it all for you !
Just make sure to open the right ports on your network router, so that your NAT type will get the status open, which assures that other people can connect to you and vica versa. Altough this may sound hard, it actually is very easy, even a beginner can login to it’s router using your web browser and default gateway ip, login and forward the TCP/UDP ports to the correct internal IP. And if that’s even to hard for you, you should be ashamed, just setup an DMZ to your computer’s IP. Oh and in contrary to what most network experts and engineers will tell you, this is not like ‘placing large arrows and banner ads pointing to your network asking for attention and trouble from hackers. No no, it actually is very safe !

And if you were one of the many gamers which always had been confused by those fluctuating numbers defined as ping, than don’t worry either ! Infinity Ward has replaced it with a for dummies fool proof system; signal reception bars, just like on your cell phone ! So no more guessing if the lag you are having is caused by your internet connection, graphics card/cpu or by the server its self; Just look at the reception bars and you know that nothing is wrong and that the game is meant to be played this way.
Lets end this paragraph with a quote from Mackey McCandlish at IW which says ‘I’ve been playing mainly with around 100ms ping and it was great’. I mean can it get any better than this !?

Not only does IWnet take the benefits of dedicated servers, it also removes the ability to use console commands, mod tools and record cheaters. Why ? Simple because it was not balanced for it..or something like that. But do not worry ! To make it up, you’ll now get (the ability to buy) Downloadable Content, DLC, for just $10 per map !

Talking about balanced, I’m sorry to tell you but it wasn’t balanced for lean either so no lean.

Anyway, don’t let these words get you down. I suggest you just get this $60 Xbox 360 port for PC designed game, because it has custom stuff like mouse control, text chat in game, and graphics settings.. I mean WOW, what else could you wish for ! Oh and don’t bother searching for a demo/beta, just buy the game. ‘Just trust us, this game is going to be awesome !’

Thanks, but no thanks Infinity Ward.
May the lag be with you,

The PC Community
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

Nou, ontzettend geniaal... Hetzelfde gezever wat al 1000 keer langsgekomen is -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

TecTo schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 19:58:
dit draadje een tijdje niet gevolgt en de game al helemaal niet meer gespeeld. Voor mij de flop van 2009 en pure geldklopperij. Ouwe grijze uitgeklede meuk met een nieuwe lik verf. Zelden was ik zo snel uitgekeken op een game.

Ben zo nieuwsgierig wat de gameplayer dan wel zo goed en vernieuwend vind aan deze game.
In je laatste 8 posts verdeeld over 14 dagen geef je alleen maar zware kritiek op deze game. Toch heb je drie keer prestige gespeeld, dat is behoorlijk veel uren speeltijd voor een game die sucked volgens jou, wat zal het zijn, 100 uur?

IMHO bent je niet goed snik als je minimaal 100 uur aan een game besteed die je kut vind.
stevens20 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 23:27:
Waarom in god vredesnaam nog spelen als je zo veel frustraties hebt?

Gewoon deïnstalleren en dan lekker wat anders gaan doen wat je niet irriteerd ;)
OFFF... zijn jullie in zekere zin verslaafd aan:
1: Het spel
2: De frustraties
3: het deel wat het stiekem leuk maakt

Vertel het maar...

Als ik het zo lees vind niemand het leuk en is het spel een en al irritaties.. DEINSTALLEREN DIE HAP!!!
of het spel niet zo afkraken en lekker verder spelen!
Misschien komt het dwangmatige spelen voort uit het feit dat ze een kaar tientjes hebben neergelegd dus MOETEN ze spelen? Ik weet het ook niet... ;)
Ik vind het eerder geopperde idee van een apart PC topic niet eens zo slecht..
+1
Ik ben zelf met de dag meer verzot op Claymores. Zolang je ze een beetje tactisch neerzet kun je er zo veel fun mee beleven.
Gister op Rundown had ik in m'n eentje het langgerekte gebouw (bovenverdieping) in het midden bezet, 2 claymores bij 2 trappen, de laatste trap af en toe in de gaten houdend. Nu en dan iemand vanaf het balkon neerraggen, en elke keer als er iemand door m'n claymores loopt gewoon een nieuwe planten ^^ (lang leve scavenger)
Dit is zo fijn!

Maar is het ook een beetje lame?

Ik speel tegenwoordig ook vaak met Scavander+Claymores, ook in ruimtes met 1/2 ingangen, je word bijna nooit meer zomaar in je rug geknived, zo fijn!
Anoniem: 330953 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 12:57:
[...]

mij raak je niet, ik heb scrambler pro :D

dus met delayed claymore, dus knife ik al die noobs die zittten te campen met claymore ervoor :D :D :D
En terecht, zo blijft deze game in balans! Maar voorlopig zijn er weinigen die dat ook doen.

[ Voor 59% gewijzigd door sanderander op 21-01-2010 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:44
[...]

Ok, nu ben ik mijn vertrouwen in het huidige voortgezet onderwijssysteem helemaal verloren

Je neemt je totale aantal Kills (te vinden in Barracks tab) en deelt deze door het totale aantal Deaths.
Ik wist niet dat het enkel deze twee waarden betrof. Misschien dat er wel meerdere zaken je K/D ratio bepaalden, maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Is eerder een gebrek aan game experience dan aan rekenkundige kennis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330953

sanderander schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 15:33:
[...]

En terecht, zo blijft deze game in balans! Maar voorlopig zijn er weinigen die dat ook doen.
Idd, maar soms zijn die campers ook wel handig, ze zitten toch altijd op dezelfde spots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169507

Heb vooral een hekel aan mensen die alleen maar grenadelaunchers gebruiken......'' attachments halen ''
Yea right 8)7

[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 169507 op 21-01-2010 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Hoe groter het getal, des te meer kills je hebt gemaakt tov je deaths. Met andere woorden, je ben een goede TDM speler.

Voor spelvormen als Domination en CTF zou ik niet teveel waarde hechten aan je K/D ratio
Je ratio staat er gewoon achter hoor, in de Barracks. Hoef je niets voor te berekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:57
Anoniem: 330953 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 15:55:
[...]

Idd, maar soms zijn die campers ook wel handig, ze zitten toch altijd op dezelfde spots
Maar ik merk ook dat niet heel veel mensen de moeite nemen om de killcam te bekijken. Met name bij een potje domination valt het me op. Het lijkt alsof mensen gewoon accepteren dat ze gekilled worden bij het cappen van een point, om vervolgens doodleuk er weer naartoe te rennen (en niet eerst de aangrenzende gebouwen te clearen). Ik vind het niet erg, aangezien het me makkelijke headshots en killstreaks oplevert. Had daardoor ook de challenge "alle killstreaks in 20 sec" te pakken (pred->harrier->ED)
bram1984 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 15:58:
[...]
Je ratio staat er gewoon achter hoor, in de Barracks. Hoef je niets voor te berekenen.
Die feature is alleen weggelegd voor de Godenzonen van de console :+

[ Voor 16% gewijzigd door Joarie op 21-01-2010 16:01 ]

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Laatst online: 29-05-2024
bram1984 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 15:58:
[...]

niet op de PC

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Anoniem: 330953 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 15:55:
[...]

Ho ho, het is geen campen, het is tactical ja! :p

En het is bij mij ook bedoeld om een gebied of een groot gebouw, van laten we zeggen 20 bij 50 meter te bewaken/af te struinen. Niet om in een kamertje naar een deurpost te gaan liggen kijken of door een raampje te gaan staren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Joarie schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 15:59:
[...]

Maar ik merk ook dat niet heel veel mensen de moeite nemen om de killcam te bekijken. Met name bij een potje domination valt het me op. Het lijkt alsof mensen gewoon accepteren dat ze gekilled worden bij het cappen van een point, om vervolgens doodleuk er weer naartoe te rennen (en niet eerst de aangrenzende gebouwen te clearen). Ik vind het niet erg, aangezien het me makkelijke headshots en killstreaks oplevert. Had daardoor ook de challenge "alle killstreaks in 20 sec" te pakken (pred->harrier->ED)

[...]

Die feature is alleen weggelegd voor de Godenzonen van de console :+
die tijd dat je soms bezig ben met clearen van een gebouw kunnen er al weer 7 andere in de buurt gespawned zijn. dus daarom kiezen de meeste voor zo snel mogelijk cappen. allen zou ik wel even de killcam kijken idd :P

ik heb ook best vaak die allocade van "most time watching killcam"

[ Voor 3% gewijzigd door Proxx op 21-01-2010 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sanderander schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 15:33:
Dit is zo fijn!

Maar is het ook een beetje lame?

Ik speel tegenwoordig ook vaak met Scavander+Claymores, ook in ruimtes met 1/2 ingangen, je word bijna nooit meer zomaar in je rug geknived, zo fijn!
Mwah, ik had geen kant om op te gaan verder - vijandelijke team zat helemaal om me heen. Waarom zou ik dan als een idioot proberen uit het huis te rennen als ik weet dat ze achter elkaar die trappetjes op zouden komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Proxx schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 16:26:
[...]

die tijd dat je soms bezig ben met clearen van een gebouw kunnen er al weer 7 andere in de buurt gespawned zijn. dus daarom kiezen de meeste voor zo snel mogelijk cappen. allen zou ik wel even de killcam kijken idd :P

ik heb ook best vaak die allocade van "most time watching killcam"
Cleanen van een gebouw is bijna nutteloos idd.

Domination Terminal:
Ik clear punt A en kijk om me heen... niemand te zien.
Ik cap het punt en bam in me rug... spawned die gast in het winkeltje naast punt A. 8)7
Zelf heb ik dat ook wel eens gehad kan je de cappers gelijk neerschieten.

Het is sneller om te kijken waar je teammaten zijn op de radar.
Zolang die nog leven is er niemand in de buurt :)
Klopt niet altijd maar het scheelt veel tijd zodat je niet elk hoekje hoeft uit te kammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Redje schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 16:40:
[...]

Domination Terminal:
Ik cap het punt en bam in me rug... spawned die gast in het winkeltje naast punt A. 8)7

Klopt niet altijd maar het scheelt veel tijd zodat je niet elk hoekje hoeft uit te kammen.
idd loop je op de quarry c te cappen clean je klein gebouw loop je naar het grote gebouw spawnt er een in het kleine gebouw :? het heeft soms gewoon geen zin.

ik het begin dacht ik nog van gewoon niet goed gekeken of door die deur naar binnen gegaan. maar op de killcam zie je hem dood gaan en opnieuw spawnen :S

[ Voor 9% gewijzigd door Proxx op 21-01-2010 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Laatst online: 19:57
Redje schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 16:40:
[...]

Domination Terminal:

Bij domination hebben we met m'n groep de ongeschreven regel om de 3e point niet te cappen en alleen maar pressie erop uit te oefenen. Je hebt dan hooguit 1 a 2 man nodig die achterblijft bij de overige 2 punten. Op die manier win je, bijna altijd, het potje domination. Maar het valt of staat met goede communicatie

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-10-2024
Ik speel de laatste tijd geen TDM meer, maar met 6 man speel ik dan Domination/Demolition maar het liefste van al speel ik HQ Pro.
TDM is zo kort, en gewoon wat rond schieten zonder objectif interesseert met niet zo hard meer.

Nu ben ik met de 2e prestige bezig (lvl 30) dus nog twee levels en ik kan terug naar mijn AUG, wat een heerlijk wapen is dat!
Ik vind dat het level juist wat te snel gaat, op een paar dagen (ingame speel tijd), zit je al op 70.

Met goede communicatie win je bijna altijd, ik zit altijd op Ventrillo met een paar man en dan zijn we het andere team meestal te goed af.
Alleen komen we af en toe een pro clan tegen, en die verslagen ons dan wel helemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:59
aarondk1 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 17:02:

Ik vind dat het level juist wat te snel gaat, op een paar dagen (ingame speel tijd), zit je al op 70.
Misschien als je iedere avond de tijd hebt om te spelen. Ik vind een paar dagen besteden aan een spel echt veel. Scheelt ook dat ik nu doordeweeks in het buitenland werk dus eigenlijk alleen in het weekend kan spelen en dan vaak ook al belangrijkere dingen te doen heb. Zit nog niet eens op 2 dagen en het spel sinds de release en heb in de kerstvakantie meer dan normaal gespeeld.

Ben nu level 47 en tegen de tijd dat ik level 70 ben moet ik waarschijnlijk alweer aan Bad company 2 beginnen dus voor mij gaat het zeker niet te snel, vorige COD's ook nooit het hoogste level gehaald in MP trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:20
Ligt er idd maar aan hoeveel je speelt, maar ik vind het wel prima zo.
Bij mij duurt het alleen wel wat langer eer ik 70 ben omdat ik shooters nooit zo lang kan spelen. Na een paar potjes heb ik er wel weer even genoeg van.
In tegenstelling tot bv een RPG, dat kan ik wel weer uren spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Joarie schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 16:49:
[...]

Bij domination hebben we met m'n groep de ongeschreven regel om de 3e point niet te cappen en alleen maar pressie erop uit te oefenen. Je hebt dan hooguit 1 a 2 man nodig die achterblijft bij de overige 2 punten. Op die manier win je, bijna altijd, het potje domination. Maar het valt of staat met goede communicatie
Ik cap meestal nooit.
Puur omdat iedereen dat al doet. Ik ga dan een punt defenden.

Als je 2 punten hebt die aan elkaar gesloten zijn, dus bv. A en B en je gaat deze defenden win je idd makkelijk. Dat zou ook mijn taktiek zijn, echter op publics wil toch iedereen punt C nog even cappen en vervolgens wordt B weer teruggepakt en ga zomaar door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:25
Waarom zijn er nog van die hackers die proberen het zo te doen dat het niet opvalt. Kwam net ook weer 2 nederlanders tegen in wasteland op tdm. Zat bij ze in het team. hoorde ze zo kletsen gaat het lekker etc en toen een keer."Ik denk dat ze die wel door hebben hield de knop iets te lang in, zorgde dus voor 3 headshots achter elkaar" Nja en dan ook nog stug tegen de tegenstander beweren dat ze geen hacks hebben.

Het leukste is nog wel dat het altijd van die kansloze types zijn, die gelijk beginnen te schelden als je er wat van zegt. Het maakt wss niks uit maar gewoon omdat het kan heb ik even report violation gedaan voor beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
  • Laatst online: 09-10-2024
Omdat iemand 3 headshots heeft is hij een cheater? Dat is wel kort door de bocht, dan kunnen ze mij ook Reporten hoor.
Ik heb soms ook kills, dat je denkt van die moest het geweten hebben, terwijl ik gewoon een goede gok maakte.

Misschien is het nog niet zo snel dat je level 70 bent, maar ik vind dat level 70 zijn iets is voor de pro gamers, ik vind het nu zo stom.
En die prestiges zijn leuk, maar daarmee maak je het jezelf (IW) wel heel makkelijk, tot nu boeit het spel me nog heel goed (6d en 13u)

Ik kan wel echt niet spelen met die UMP, verschillende mensen raden mij die aan, maar om die een of andere rede werkt die niet goed bij mij.
Ik vind het precies zo'n onzuiver wapen, misschien eens proberen zonder Rapid Fire? Op WIkia staat dat dit de recoil vermeerdert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuinstoel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-01 16:36
aarondk1 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 18:58:
Ik kan wel echt niet spelen met die UMP, verschillende mensen raden mij die aan, maar om die een of andere rede werkt die niet goed bij mij.
Ik vind het precies zo'n onzuiver wapen, misschien eens proberen zonder Rapid Fire? Op WIkia staat dat dit de recoil vermeerdert?
Rapid Fire is inderdaad beetje tricky want het wapen stuitert omhoog. Je bent het ook niet echt nodig. Kenmerkend aan de UMP is dat hij een verticale omhooggaande recoil heeft, dus gewoon onder/midden beginnen te schieten en dat eindigt zich vanzelf in het hoofd. UMP + FMJ & Stopping Power vind ik zelf wel een ijzersterke combinatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 20:19
Nouja als het nou nog "state of the art peer2peer technology was" dan zou je niet zo veel lag en host migrating hebben omdat er geen single point of faillure zou zijn en elke game met elke game zou praten om allemaal elkaar up te daten. Dan zou iemand met lag alleen zichzelf er mee hebben, en zou je geen "enkele" host hebben. (Misschien 1 computer die "host" is, maar alleen om even de communicatie op te zetten).

MW2 draait gewoon een "dedicated server", maar dan niet netjes in een data centre, maar gewoon op de computer van de persoon die op dat moment host is. Het enige p2p is de lobby. Verder is de host migration gewoon vreselijk.

Achja, ik heb nog nooit zo'n haat/liefde verhouding gehad met een game... Het is gewoon geweldig als iemand met een beetje normale verbinding host en je lekker speelt. Maar zodra er iets fout gaat werkt dit systeem gewoon niet.

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:50

The Zep Man

🏴‍☠️

roy-t schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 19:05:
[...]

MW2 draait gewoon een "dedicated server", maar dan niet netjes in een data centre, maar gewoon op de computer van de persoon die op dat moment host is. Het enige p2p is de lobby. Verder is de host migration gewoon vreselijk.
Dus het is geen 'dedicated server'. Kenmerk van een dedicated server is dat die alleen maar de server draait, niet het spel zelf.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
aarondk1 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 18:58:
Omdat iemand 3 headshots heeft is hij een cheater? Dat is wel kort door de bocht, dan kunnen ze mij ook Reporten hoor.
Ik heb soms ook kills, dat je denkt van die moest het geweten hebben, terwijl ik gewoon een goede gok maakte.

Misschien is het nog niet zo snel dat je level 70 bent, maar ik vind dat level 70 zijn iets is voor de pro gamers, ik vind het nu zo stom.
En die prestiges zijn leuk, maar daarmee maak je het jezelf (IW) wel heel makkelijk, tot nu boeit het spel me nog heel goed (6d en 13u)

met 3 headshots achter elkaar bedoel ik 3 headshots binnen 1 s met een m240 op 50m afstand en dan niet dat die personen achter elkaar stonden nee die stonden ongeveer 10m uit elkaar. en daarna toegeven dat die actie wel opzou vallen bij de enemy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is het iemand eigenlijk al gelukt om deze title te halen:

Afbeeldingslocatie: http://images3.wikia.nocookie.net/callofduty/images/2/28/Ambush.jpg

Te halen door 25 claymore multi-kills te maken.

Ik ben al enige tijd met succes met claymores bezig maar een multikill, no way. Laat staan 25! Ik vind het jammer genoeg wel een van de leukste Titles :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkiepleur
  • Laatst online: 25-08-2021

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

Anoniem: 104511 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 20:16:

[afbeelding]

Ik ben al enige tijd met succes met claymores bezig maar een multikill, no way. Laat staan 25! Ik vind het jammer genoeg wel een van de leukste Titles :(
Is er een website waar je kan zien hoe je bepaalde titles kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-06 22:35
hoe bereken je ratio ik heb 21223 kills met 13503 deats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163444

Gewoon kills gedeeld door deaths

1.57 voor jou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
ok tnx is het een beetje goed die 1.57?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche

[afbeelding]

somminge titels zijn niet haalbaar alleen met geluk of met heel lang spelen van dit spel. als ik mijn 25000 kill heb stop ik ermee ik vind het wel welletje zo dan komt hopelijk de nieuw battlefield uit. dit spel is onstabiel echt jammer.

verkoop ik me account wel :P wie wil hem?

[ Voor 3% gewijzigd door goosche op 21-01-2010 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerEngine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-01 20:33
bakkiepleur schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 20:22:
[...]

Is er een website waar je kan zien hoe je bepaalde titles kan halen?
staat zelfs in de topic start :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerEngine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-01 20:33
goosche schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 20:35:
ok tnx is het een beetje goed die 1.57?
ja dat is goed. zo lang het boven de 1.00 is, is het goed. daar onder zou ik zorgen dat je beter wordt ;) want uiteindelijk is 1.00 het gemiddelde dus dan zit je boven het gemiddelde ;)

EDIT: je kan je ratio ook bekijken bij barracks/ leaderbords/kills

daar zie je ook de ratio en kills etc. van je vrienden

[ Voor 15% gewijzigd door PowerEngine op 21-01-2010 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:41

Bezulba

Formerly known as Eendje

[afbeelding]

hmm ik denk dat ik daar wel dicht op zat, maar ik ben w2eer opnieuw gaan prestigen.. dom :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben vooral trots op mijn:

Scar-H variant van: Afbeeldingslocatie: http://images3.wikia.nocookie.net/callofduty/images/1/1d/Silver_RPD.jpg

En, deze met een gelukje: Afbeeldingslocatie: http://images3.wikia.nocookie.net/callofduty/images/3/31/HowThe.jpg

Ik heb ook 250 headshots met mijn Scar-H, helaas is de title die je daarvoor krijgt zo lelijk. Nu 500 headshots (!!) voor zon mooie gouden embleem. :X

[ Voor 23% gewijzigd door monnick op 21-01-2010 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 340973

Ik vind het vaak een fantastisch spel maar als er iets fout gaat is het toch echt bagger. Ik heb laatst gehad dat ik zo'n 20 games achter elkaar "unable to join game session" heb gehad 8)7 Dan ben je er echt helemaal klaar mee. Maar toch als je in een game zonder hackers of lag zit is het erg leuk.
Ik vind vooral de M21 met M1014 een super combi. M21 met ACOG voor snelle zoom en M1014 met grip. Steady aim en Stopping Power en Scavenger voor genoeg ammo en je maakt zo een lange killstreak :)
Qua killstreak is Chopper Gunner zo pro, harrier chopper gunner en nuke.
Het enige nadeel van Nuke is dat je de game verpest. Dat hoort gewoon niet, 25 kills, ach BOOM en de game is weg, is gewoon flauw :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Proxx schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 08:46:
sorry laat maar ik had niet in de gaten dat we al weer 2 paginas verder waren :P
2 pagina's verder is ook maar relatief aan je instellingen natuurlijk. ;) Ik heb 100 berichten per pagina, dus ik heb (op moment van schrijven) net pas pagina 2.
Anoniem: 324441 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 00:50:
Heb ook ineens erg veel last van cannot connect to host.
Ook als ik host ben knikkert het spel mij eruit met iw4mp.exe.
Hufters bij IW, ga wel weer WAW spelen!!!!
Tja, zo ineens is het inmiddels niet meer na alle berichten hier, op de FP en andere websites...
Herr Flicker schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 09:55:
En dat is niet mogelijk..
Pas als er dedicated servers komen. (als)
Waarom zou FFA met XP pas mogelijk kunnen zijn met dedicated servers? :? Beetje krom wat je nu zegt in ieder geval. Het zijn dan meer settings per potje, niet per server.
The Zep Man schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 20:02:
Dus het is geen 'dedicated server'. Kenmerk van een dedicated server is dat die alleen maar de server draait, niet het spel zelf.
Het spel draaien doet een dedicated server wel, maar niet actief als in: meedoen in de game en de game hosten. Zie voor een Engelstalige uitleg Wikipedia.org.
goosche schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 21:14:
Laten zien wie de baas is met je nuke :P ik heb misschien wel 40 50 nukes gehad :P :Y

:w
Nou joepie, geweldig hoor, dat je zoveel nukes hebt kunnen en mogen gooien...

Opscheppen doet het hem niet bij mij. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door CH4OS op 21-01-2010 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Anoniem: 340973 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 21:08:
Ik vind het vaak een fantastisch spel maar als er iets fout gaat is het toch echt bagger. Ik heb laatst gehad dat ik zo'n 20 games achter elkaar "unable to join game session" heb gehad 8)7 Dan ben je er echt helemaal klaar mee. Maar toch als je in een game zonder hackers of lag zit is het erg leuk.
Ik vind vooral de M21 met M1014 een super combi. M21 met ACOG voor snelle zoom en M1014 met grip. Steady aim en Stopping Power en Scavenger voor genoeg ammo en je maakt zo een lange killstreak :)
Qua killstreak is Chopper Gunner zo pro, harrier chopper gunner en nuke.
Het enige nadeel van Nuke is dat je de game verpest. Dat hoort gewoon niet, 25 kills, ach BOOM en de game is weg, is gewoon flauw :|
Laten zien wie de baas is met je nuke :P ik heb misschien wel 40 50 nukes gehad :P :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Laatst online: 20-06 10:25
Dan speel je dus met newbies, of je campt keihard of je hebt een vriend die je constant mag killen of een combinatie van deze.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

of hij is gewoon goed

ja ook die bestaan nog, dat lijken sommige te vergeten hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-06 23:41
Net voor het eerst een tijd Search and Destroy game mode gespeeld. Snipers bij de vleet, enkelen die nog steeds met care package marker rondliepen om te knifen (dat was toch gepatched?), veel kinderachtig gedoe in de chat en via micro en iemand die door verschillende muren heen met zijn crosshair naar mij gericht bleef toen ik liep en me tenslotte neerschoot toen ik de hoek omkwam. Daar speel ik dus niet meer: dat soort onzin zie ik zelden in tdm/dom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Neverwinterx schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 21:51:
Net voor het eerst een tijd Search and Destroy game mode gespeeld. Snipers bij de vleet, enkelen die nog steeds met care package marker rondliepen om te knifen (dat was toch gepatched?), veel kinderachtig gedoe in de chat en via micro en iemand die door verschillende muren heen met zijn crosshair naar mij gericht bleef toen ik liep en me tenslotte neerschoot toen ik de hoek omkwam. Daar speel ik dus niet meer: dat soort onzin zie ik zelden in tdm/dom.
Dit soort onzin zie ik eigenlijk 0% van de tijd in SnD vergeleken met de andere gamemodes

maar op de pc is de care package idd gefixt. dus die mensen weten het niet of zijn dom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-06 08:17
Na 3 dagen zuivere speeltijd mijn eerste prestige gehaald vanavond. Valt dat ff tegen zeg :9

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm ik heb vanmiddag ook 2 mensen met een care package marker in m'n hand geknifed (+marathon lightweight commando)- ik wilde zo snel mogelijk een veilig plekje zoeken :p (de game naderde z'n eind)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 104511 op 21-01-2010 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320874

Anoniem: 104511 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 22:05:
Hmm ik heb vanmiddag ook 2 mensen met een care package marker in m'n hand geknifed (+marathon lightweight commando)- ik wilde zo snel mogelijk een veilig plekje zoeken :p (de game naderde z'n eind)
die glitch is gepatched...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
Anoniem: 218213 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 21:47:
of hij is gewoon goed

ja ook die bestaan nog, dat lijken sommige te vergeten hier
Ehh ja. Als je je fatsoenlijk door een level begeeft, dan is een Nuke uit den boze, en om dan te gaan opscheppen over 40 Nukes die je hebt gehaald.
Als je tegen mij online speelt, zal je mij misschien 3 keer achter elkaar killen, maar meer ook niet. Als ik met wat vrienden speel, dan haal jij never nooit je Nuke.
Je speelt zeker pc, dat zou een hoop verklaren.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwe63
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05 07:40
Het connecten gaat met de laatste update wel weer ruk zeg, geef mij de 174 versie maar weer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
thefabiman88 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 22:19:
[...]

Ehh ja. Als je je fatsoenlijk door een level begeeft, dan is een Nuke uit den boze, en om dan te gaan opscheppen over 40 Nukes die je hebt gehaald.
Als je tegen mij online speelt, zal je mij misschien 3 keer achter elkaar killen, maar meer ook niet. Als ik met wat vrienden speel, dan haal jij never nooit je Nuke.
Je speelt zeker pc, dat zou een hoop verklaren.
Ben ik opzich wel met je eens.
Soms wodt een nuke gehaald terwijl ik die gast tijdens het potje nog geen enkele keer voor m'n vizier heb gehad.
Als je continu in de actie bent, haal je geen nuke en heb je geen super k/d.
Uit de actie blijven, defensief spelen en campen geven killstreaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Laatst online: 18-05 16:03
Connecten gaat idd echt ruk... Zonet een potje gehad, waar je echt constant lagg had, waar de game gewoon in slow motion ging en wou de game niet leaven, omdat ik al te vaak niet kon connecten. Beetje jammer weer. Maar je blijft de game maar spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Laatst online: 09-03-2022
Fourzerotwo
INFINITY WARD STAFF

Hey Everyone -

Just to let you know that we are aware of a problem users have reported since downloading the latest patch for PC which boots all players out of the game after a player is host for two games in a row.

We're currently looking into the issue and how to address it as quickly as possible. Thanks for all the feedback and I'll keep you posted on when you can expect an update.
http://www.infinityward.c...ewtopic.php?f=24&t=255036

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Grappig filmpje van MW2 singleplayer (misschien wat spoilers dus niet kijken als je nog niet hebt uitgespeeld). Komt er op neer: Ramirez, do everything!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwe63
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05 07:40
Jefrim schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 22:45:
Connecten gaat idd echt ruk... Zonet een potje gehad, waar je echt constant lagg had, waar de game gewoon in slow motion ging en wou de game niet leaven, omdat ik al te vaak niet kon connecten. Beetje jammer weer. Maar je blijft de game maar spelen.
Ik heb vanavond al 10 keer gehad dat ik met een leuke club mensen speelde, volgende level laden, waiting for other users en dan time-outen. Wat een rukzooi...

edit: a, 2 posts hierboven staat dat het al bekend is, sorry :)

[ Voor 6% gewijzigd door Douwe63 op 21-01-2010 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-06 21:57
Net ongeveer half uur geprobeerd game te joinen, steeds werkte het niet omdat of ik of iemand uit mij vriendengroep eruit werd gekickt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 11:36
Redje schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 22:41:
[...]

Soms wodt een nuke gehaald terwijl ik die gast tijdens het potje nog geen enkele keer voor m'n vizier heb gehad.
Zodra ik mn harrier heb, ga ik campen ja tot ik mn chopper gunner heb en die maakt het af. Maar die eerste 7 kills camp ik zeker niet, dat vind ik ook helemaal niet leuk (het is dat de killstreaks het je zo makkelijk maken, anders zat ik ook liever niet te wachten op mn harrier tot hij die 4 kills maakt.) En dan gewoon hopen dat het andere team zo stom is om geen stinger te gebruiken en je hebt je nuke zowat binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

rob1n schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 22:51:
Grappig filmpje van MW2 singleplayer (misschien wat spoilers dus niet kijken als je nog niet hebt uitgespeeld). Komt er op neer: Ramirez, do everything!
[video]
Mja op zich grappig, maar is wel veel knip en plak werk en dat is op sommige plaatsen wel heel overduidelijk. Met andere woorden: het is dus niet constant "Ramirez, do everything!". ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Damn ben nu weer lvl 70 en net de The Silent challenge gehaald met mijn F2000, maar wat ga ik dat ding missen als ik morgen weer ga prestigen. Hij houd me tenminste scherp voor een game als battlefield die er aan komt. Samen met Cold blooded pro en ninja pro en een silencer natuurlijk, gewoon perfect om langs de enemy te flanken en ze allemaal 1 voor 1 af te maken.

Vind de reacties van mensen soms nog steeds komisch als ik ze op een mooie wijze op lange afstand met een F2000 af sta te knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupS
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20-06 15:15
De F2000 vind ik superirritant met de red dot. Helaas moet het nu wel om de challenges te halen, maar ik zal blij zijn als ik weer naar de good ol' ironsight kan gaan, die is op dat wapen best relaxt :). Mijn favoriet is nog steeds de ACR, hoewel de M4A1 ook nog veel plezier geeft :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[b][message=33325240,noline]

Vind de reacties van mensen soms nog steeds komisch als ik ze op een mooie wijze op lange afstand met een F2000 af sta te knallen.
Dat idee ken ik wel een beetje ja (zij het met andere wapens)

Doet me overigens ook denken aan gisteren - op Derail met de AUG + Grip - Ik kijk in het grote gebouw helemaal boven even uit het raam, zie aan de andere kant van de map op het dak van de garage heel ver weg een sniper wat bewegen, 2 keer kort de trekker overhalen en flots - double kill. Stond ik zelf ook even van te kijken :) Praktisch de hele map over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-06 12:57
Hoop dat ze dat connection problem eens goed gaan fixen.
Het zal dit weekend veel ergernis opwekken.
Zelfs in je eentje connecten is soms rampzalig.

Het heeft alles om een topspel te zijn (voor mij dan toch), maar IWNET verziekt gewoon alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-06 13:17
Engineer Stewie schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 06:38:
Hoop dat ze dat connection problem eens goed gaan fixen.
Het zal dit weekend veel ergernis opwekken.
Zelfs in je eentje connecten is soms rampzalig.

Het heeft alles om een topspel te zijn (voor mij dan toch), maar IWNET verziekt gewoon alles.
Gisteren had ik veel last van connection problems. Maar 1 op de 4 startende potjes kon gespleed worden en de rest timede out.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:14
goosche schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 21:14:
[...]

Ja, dat kun je, nu nog leren rekenen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266471

Gister weer eens ouderwets doodge'ergerd.. Niet zo zeer aan mw2 maar aan mijn team.. Ik ben ook geen top team speler (ego) maar die gasten die durfde nog niet achter het muurtje weg te komen 1 en al angst..
Bijna elk potje kwam ik echt in een super slecht team dus was er snel klaar mee lekker filmpje kijken..
Ben nu met de Scar bezig wel grappig ding niet bijzonder.. Mis me ak..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:48

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Gister leuke glitch ontdekt op de XBOX :) Ik speelde in het level Highrise, en kwam net zo een trappie opgelopen om het kantoorgedeelte in te lopen, stond er zo een aap te wachten om het hoekie met zn shotguns. Meneer stond ineens voor me neus en knalde me dood :/ Het leuke is echter, de host is opeens foetsie, dus de migration tool doet z'n ding en zoekt een nieuwe host. Bij de score is duidelijk te zien dat mijn score 5-2 is. (Ik stond dus 5-1). Echter, zie je mij weer springlevend, en telt de migration tool af om verder te gaan met het spel.

Op het moment dat het spel verder gaat, houd ik vlug B ingedrukt, zodat ik op de trap kom te liggen. (Er vanuit gaande dat ik dus nog leef, ipv dat ik dus zojuist ben gekilled door die gast met z'n shotguns). Inderdaad leef ik nog, en op het moment dat ik op de trap lig, aim ik mijn mooie SCAR-H met silencer omhoog en schiet ik die gast door zijn kop. Tussenstand 6-1 :9

Ik roep hierna mijn predator, harrier en chopper in; eindstand 18-2 _/-\o_

Iemand anders dit al eens meegemaakt?

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-06 22:03

ErA

FREAKJAM schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 08:42:
Gister leuke glitch ontdekt op de XBOX :) Ik speelde in het level Highrise, en kwam net zo een trappie opgelopen om het kantoorgedeelte in te lopen, stond er zo een aap te wachten om het hoekie met zn shotguns. Meneer stond ineens voor me neus en knalde me dood :/ Het leuke is echter, de host is opeens foetsie, dus de migration tool doet z'n ding en zoekt een nieuwe host. Bij de score is duidelijk te zien dat mijn score 5-2 is. (Ik stond dus 5-1). Echter, zie je mij weer springlevend, en telt de migration tool af om verder te gaan met het spel.

Op het moment dat het spel verder gaat, houd ik vlug B ingedrukt, zodat ik op de trap kom te liggen. (Er vanuit gaande dat ik dus nog leef, ipv dat ik dus zojuist ben gekilled door die gast met z'n shotguns). Inderdaad leef ik nog, en op het moment dat ik op de trap lig, aim ik mijn mooie SCAR-H met silencer omhoog en schiet ik die gast door zijn kop. Tussenstand 6-1 :9

Ik roep hierna mijn predator, harrier en chopper in; eindstand 18-2 _/-\o_

Iemand anders dit al eens meegemaakt?
Op het moment van host migration wordt een nieuwe host bepaald. Bij deze nieuwe host is game data aanwezig die ongeveer 100 Ms ouder is dan van de oorspronkelijke host.

Wat jij hebt meegemaakt is a 1 in 10000 situatie. Maakt het niet minder grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zit ook een bug in het capturen van een headquarters. Wanneer je aan het cappen bent dan blijft het balkje wel eens hangen als hij echt al bijna helemaal vol is. Dan gaat het balkje stil staan en moet je een paar seconden wachten tot de HQ gecapped is. En nee, in die tijd dat het balkje stilstaat is er geen enemy in de buurt om het cappen tegen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321154

ik kan wel rekenen ;) , maar een nuke halen is me nog nooit gelukt :S . als ik namelijk mijn chopper gunner eenmaal heb bereikt haal ik daar max 5 kills mee... hoe kan het toch dat anderen blijkbaar 14 kills met dat ding kunnen maken? is er een bepaald speltype waarin dit wel goed te doen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
goosche schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 20:43:
[...]

somminge titels zijn niet haalbaar alleen met geluk of met heel lang spelen van dit spel. als ik mijn 25000 kill heb stop ik ermee ik vind het wel welletje zo dan komt hopelijk de nieuw battlefield uit. dit spel is onstabiel echt jammer.

verkoop ik me account wel :P wie wil hem?
Voor het verkopen en kopen van spul hebben we Vraag&Aanbod, stuur goosche een mail of DM als je wilt bieden

[ Voor 14% gewijzigd door psychoclown op 22-01-2010 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Laatst online: 17-06 15:15
Anoniem: 321154 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 09:09:
ik kan wel rekenen ;) , maar een nuke halen is me nog nooit gelukt :S . als ik namelijk mijn chopper gunner eenmaal heb bereikt haal ik daar max 5 kills mee... hoe kan het toch dat anderen blijkbaar 14 kills met dat ding kunnen maken? is er een bepaald speltype waarin dit wel goed te doen is?
Tegenstanders die geen air support uit de lucht schieten, mensen zonder een cold blooded stinger class.
Je hebt ook wel mensen met een stinger class, alleen zonder cold blooded. Dan moet je gewoon snel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Redje schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 22:41:
[...]

ben ik het niet altijd met je eens. op HQpro/sabotage aanvallen haal ik geregeld choppergunner killstreak en alles daar voor door alleen maar te doen wat de bedoeling is. niet campen of weet ik wat. gewoon tacties aanvallen en soms wel eens volle rush als enemy aan het planten / capturen is. gistere op hqpro 77 - 1 - 21 gespeel ;)

hoor ik een teamate nog zeggen: Nuke em!
ik: i cant
hij: ouch!

[ Voor 7% gewijzigd door Proxx op 22-01-2010 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Anoniem: 321154 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 09:09:
Dat ligt voornamelijk aan de map.
Op Wasteland een choppergunner = nuke.
Op levels met veel huizen is het lastiger omdat iedereen naar binnen rent.

Alleen painkiller is een drama, zo'n ventje heeft nog 20 kogels nodig oid en kost veel tijd.
Ik had een keer choppergunner en 4-5 keer een ventje met painkiller. Ik kwam gewoon tijd tekort om kills te maken.
Proxx schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 09:22:
[...]

ben ik het niet altijd met je eens. op HQpro/sabotage aanvallen haal ik geregeld choppergunner killstreak en alles daar voor door alleen maar te doen wat de bedoeling is. niet campen of weet ik wat. gewoon tacties aanvallen en soms wel eens volle rush als enemy aan het planten / capturen is. gistere op hqpro 77 - 1 - 21 gespeel ;)
Er zijn uitzonderingen ofcourse, had gister 48-8 met 1x choppergunner omdat ik toevallig een goede streak had.
Maar 2x achter elkaar een nuke halen lukt je niet als je gewoon mee speelt en objectives capt/defend.

[ Voor 30% gewijzigd door Redje op 22-01-2010 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
monnick schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 08:57:
Er zit ook een bug in het capturen van een headquarters. Wanneer je aan het cappen bent dan blijft het balkje wel eens hangen als hij echt al bijna helemaal vol is. Dan gaat het balkje stil staan en moet je een paar seconden wachten tot de HQ gecapped is. En nee, in die tijd dat het balkje stilstaat is er geen enemy in de buurt om het cappen tegen te gaan.
ik heb dit ook al gehad.echt vervelend. bij ons had het toch iets met de verbinding temaken. dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:20

beany

Meeheheheheh

monnick schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 08:57:
Volgens mij is dit probleem ook bij Domination...

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Chopper gunner is vooral goed op hardcore, op normaal heb je tijd om een stinger te schieten (en cold blooded helpt geen ruk tegen chopper gunners), op hardcore ben je dood voordat je een lock hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 20-06 16:01

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Gisteren trouwens wel een leuk potje op Prestige (vanwege een server hack maar begonnen :/ ik zat namelijk op lvl 47 en toen ineens dus in 70 ) en veel kills
Zeker een keer op 1 met de Attack Choppa :D Daanra de AC-130 _/-\o_

Alleen een beetje jammer dat mijn hele team bestond uit kippen die alleen maar een een gebouw lagen te snipen naar dezelfde tegenstander. Ik kreeg het gevoel alsof ik de enige was die liep. |:(

[ Voor 9% gewijzigd door Frostbite op 22-01-2010 09:58 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney

Soggney

Zeekomkommer

Tjah, het is om die reden dat er ook kiekens tussen de titles zitten

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Sc0rPi0N schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 09:57:
Gisteren trouwens wel een leuk potje op Prestige (vanwege een server hack maar begonnen :/ ik zat namelijk op lvl 47 en toen ineens dus in 70 ) en veel kills
Zeker een keer op 1 met de Attack Choppa :D Daanra de AC-130 _/-\o_

Alleen een beetje jammer dat mijn hele team bestond uit kippen die alleen maar een een gebouw lagen te snipen naar dezelfde tegenstander. Ik kreeg het gevoel alsof ik de enige was die liep. |:(
ik dacht dat die rank hack al opgelost was.

maar gisteren kwam ik op wasteland en voor we begonnen waren(ik heb denk ik 10meter gelopen) Changemap :o ik ben daarna maar geleaved zonder ook maar een schot te lossen. was bang dat ik dadelijk ook van lvl 59 naar 70 zou floppen zonder moeiten er voor te doen. wist niet of het wel echt zo zou zijn maar toch :P

wat ik trouwens jammer vind. eerst zat ik wel bij je meest hoge ranks van mw2 zonder prestigehack. na die rank hack niet meer. ben ik toch een beetje status kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:03

steveman

Comfortabel ten onder

Ik heb ook wel eens dat ik een potje join met 0 seconden op de klok... weer een AFK erbij _O-

Maar met hax0rs heeft dat niets te maken, niets van gemerkt iig.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
steveman schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 10:23:
Ik heb ook wel eens dat ik een potje join met 0 seconden op de klok... weer een AFK erbij _O-

Maar met hax0rs heeft dat niets te maken, niets van gemerkt iig.
niet dat het potje afgelopen was. er kwam gewoon letterlijk te staan. changemap to ... en begon meteen met laden. en iedereen begon met tegelijk met mij met spelen. dus niet een halfpotje ofzo

[ Voor 9% gewijzigd door Proxx op 22-01-2010 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:03

steveman

Comfortabel ten onder

Ooh!

Ja, dan snel wegwezen idd!

(hoewel het overslaan van de lobby ook wel weer relaxt klinkt...)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
steveman schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 10:37:
Ooh!

Ja, dan snel wegwezen idd!

(hoewel het overslaan van de lobby ook wel weer relaxt klinkt...)
toch een beetje het dedicaded server gevoel idd. haha

ik snap dat sommigen het juist fijn vinden om ranks te skippen. maar ik ben verslaafd aan het geluidje voor levelup en challange gehaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 20-06 16:01

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Proxx schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 10:12:
[...]

ik dacht dat die rank hack al opgelost was.

maar gisteren kwam ik op wasteland en voor we begonnen waren(ik heb denk ik 10meter gelopen) Changemap :o ik ben daarna maar geleaved zonder ook maar een schot te lossen. was bang dat ik dadelijk ook van lvl 59 naar 70 zou floppen zonder moeiten er voor te doen. wist niet of het wel echt zo zou zijn maar toch :P

wat ik trouwens jammer vind. eerst zat ik wel bij je meest hoge ranks van mw2 zonder prestigehack. na die rank hack niet meer. ben ik toch een beetje status kwijt :P
Klopt maar de hack was afgelopen maandag geloof ik met .175 Daarna ging hij pas updaten.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 20:19
The Zep Man schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 20:02:
[...]
Daarom staat dedicated server ook tussen aanhalings tekens.

Het hele punt van het betoog was dat het niet P2P was... maar dat ontging iedereen geloof ik :P.

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-06 21:28
Gisteren na 2 dagen en 18 uur speeltijd mijn eerste Nuke mogen meemaken. En nee, hij was niet van mij :9 Wist niet wat me overkwam toen die sirene in ene afging, en ik te horen kreeg 'It's Over!'

Frapant was overigens wel dat ik de dude die de Nuke inschakelde geen een keer ben tegengekomen, was op Wasteland. Denk dat ie kansloos in de bosrand lag te kampen ofzo... Ik ben meer van het betere binnenwerk in het ondergrondse gedeelte >:)

Ben ondertussen Prestige lvl 20, mis mn Cold Blooded en Ninja perks... Ben nu altijd de sjaak als er weer zo'n Killstreak aanval komt. Speel alleen maar hardcore TDM, dan heeft vrijwel iedereen Cold Blooded aanstaan dus dat maakt het des te vervelender voor mij. Ik wacht nogsteeds op hardcore FFA, wanneer gaan ze bij IW nou eens een keer dat hokje aanvinken waarin staat 'make FFA availabe in hardcore mode' oid want kan me niet voorstellen dat het meer werk is dan dat. Daar baal ik nogsteeds van, in MW1 had je alles hardcore & normal wat IMO ook niet meer dan normaal is. Al met al nog ontzettend veel plezier van deze game, na (bijna altijd) die eerste 5 minuten vol disconnects en het bijbehorende gevloek etc. etc. weet ik toch altijd wel wat potjes normaal te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney

Soggney

Zeekomkommer

roy-t schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 10:55:
[...]

Daarom staat dedicated server ook tussen aanhalings tekens.

Het hele punt van het betoog was dat het niet P2P was... maar dat ontging iedereen geloof ik :P.
Dan is het een server. Een dedicated server is een server/computer waar een service draait die toelaat om spelers te laten connecten met bep. instellingen zoals map, aantal spelers, ... Maar daar draait het game zelf niet op: men kan niet als men op de server zelf zit in de map gaan rondlopen. Het is toegewezen om enkel de service te draaien, niet om iemand te laten gamen. Hence de term Dedicated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystiqes
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-12-2022
Wat is eigelijk de gemiddelde tijd dat iemand erover doet om lvl 70 te halen?? Ik zelf heb lvl 48 nu gehaald in 1 dgn 10 uur......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-06 12:44
FREAKJAM schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 08:42:
[...]
Dat heb ik ook al eens gehad op de PC (toevallig ook in de map Highrise). Het coole was dat ik dus compleet naar beneden viel en plots stond ik terug recht :D. Ach ja, gebeurt maar in erg zeldzame gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-06 16:39
Dat is wel bizar snel hoor. Ik ben level 34 en heb er al 21uur op zitten (PS3). Schaar mezelf dan ook niet onder de pro's ofzo :P

>> Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
Bartske schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 23:22:
[...]

Zodra ik mn harrier heb, ga ik campen ja tot ik mn chopper gunner heb en die maakt het af. Maar die eerste 7 kills camp ik zeker niet, dat vind ik ook helemaal niet leuk (het is dat de killstreaks het je zo makkelijk maken, anders zat ik ook liever niet te wachten op mn harrier tot hij die 4 kills maakt.) En dan gewoon hopen dat het andere team zo stom is om geen stinger te gebruiken en je hebt je nuke zowat binnen.
Logisch, maar van het begin van het potje campen vind ik triest en ook geen vermelding waard.

Gaude et aude

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Probeer het ontopic te houden.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.