Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-05 16:56
Als ik de enige ben die de AC-130 met stingers uit de lucht aan het halen is, dan heb ik vaak niet genoeg tijd om hem helemaal down te halen. Ik schiet de eerste 2, en dan moet ik eigenlijk zsm dood maar tenzij ik suicide pleeg duurt dat toch minstens 10 seconden. Tegen de tijd dat je dan gerespawnt bent kan ik weer locken en schieten, maar volgens mij heeft ie dan alsnog een flares (3 totaal?) en daarna is ie al weer weg, voordat ik m uit de lucht kan halen.

Zo ervaar ik het iig meestal.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-05 04:07

Flappiewappie

Hier nog meer

Troep patch...., of meteen een vast loper of hij gaat gewoon door..., ik snap het niet...

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Flappiewappie schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 23:51:
Troep patch...., of meteen een vast loper of hij gaat gewoon door..., ik snap het niet...
iedereen heeft hier last van na de patch van vandaag.
is al bekend bij IW. zijn er mee bezig (twitter post)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
Redje schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 21:18:
[...]

Het pakketje wordt altijd gedropt ook al schiet je de heli uit de lucht.
Deze kwam zelfs voor bij MW2 Mythbusters.
Ja maar zelfs in de mythbusters video wordt de heli geraakt op het moment dat hij al stil hangt en dus het pakketje sowieso al zou laten vallen. Ik vraag me af of je de heli eerder kan raken, zodat het pakketje ergens anders neerkomt (mogelijk tussen mijn teammates (als ik hem uit de lucht schiet), of zelfs buiten de map).

Over de stingers en AC-130... Ik weet het niet zeker, maar ik geloof dat een AC-130 zijn flares kan reloaden. Hij heeft er in principe twee achter elkaar, en bij een derde schot kort daarna niet meer. Maar als je te lang wacht met je derde schot heeft hij volgens mij soms wel weer flares. Dit heb ik zelf een of twee keer gehad, maar het kan natuurlijk ook dat de stinger 'per ongeluk' mist (ik blijf niet als een idioot omhoog staren tot de raket aankomt...). Weet niet of dat met Ac-130 ook kan maar het gebeurt regelmatig bij harriers oid.

[ Voor 3% gewijzigd door NickThissen op 30-01-2010 00:14 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:51

jjwa

CZ3 tentmuis

superbassie schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 16:55:
[...]

Mja, heb alle challenges voor de SCAR gehaald, maar vind hem niet meer zo relaxed, weet eigenlijk niet waarom. :P Is gewoon tijd voor wat anders.

Die TAR wil ik ook wel gaan proberen, maar de recoil zal wel ff wennen worden...
superbassie schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:59:
Meer mensen die weleens met de M4A1 + Silencer spelen? :o
Speelt echt super!
Werd de SCAR een beetje zat...en dit is een goed alternatief.
Ik ben zelf groot fan van de ACR, die ik eigenlijk standaard gebruik in combinatie met een silencer en red dot sight. Vooral de recoil ervan is erg laag, wat hem ideaal maakt voor gebruik op langere afstand.
NickThissen schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 22:35:
Bah, waarom kunnen teammates je care packages oprapen? Dat vind ik echt het belachelijkste ooit. Ik gooi net een emergency airstrike (normaal gebruik ik harrier), word net daarna gekilld, en ALLE 4 de packages gejat door teammates + enemies (ze lagen gewoon naast elkaar te capturen :S ) . Woop-ti-doo weg killstreak reward.
Weg? Je team is er toch mee geholpen? Misschien heb je de fout gemaakt door een team-modus te kiezen terwijl je gewoon lekker er op los wilt solo'en? :) Als ik een reward kreeg waarbij ik maar liefst 4 dingen zou krijgen, zo ik het zelfs vreemd vinden om ze alle vier zelf op te rapen...

Wat killstreak rewards betreft gebruik ik zelf trouwens altijd UAV + Predator + Chopper. UAV omdat die makkelijk te halen is en het hele team kan helpen. De Predator is handig omdat je geen UAV nodig hebt op dat moment om te weten waar je wilt mikken, en je hoeft maar kort bezig te zijn met het gebruiken er van (in tegenstelling tot een AC-130 en chopper gunner enzo). De Chopper is een fire&forget, je drukt 1x op de 4 en vecht zelf weer verder door. Daar heb ik vooral mijn streak rewards op gekozen, dat het zo min mogelijk mijn eigen spel doorbreekt (suf 30 seconden in een hoekje moeten liggen... pfft) en dat het zo mogelijk het schietspel juist helpt, zoals een UAV.

[ Voor 9% gewijzigd door jjwa op 30-01-2010 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Ik heb precies hetzelfde als jou. Maar vind de oversteek naar chopper nog erg lastig. 5 kills predator. Als je in het beste geval 3 man daarmee pakt moet je nog 3 kills maken zonder dood te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:41
jjwa schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 00:20:

Ik ben zelf groot fan van de ACR, die ik eigenlijk standaard gebruik in combinatie met een silencer en red dot sight. Vooral de recoil ervan is erg laag, wat hem ideaal maakt voor gebruik op langere afstand.
Ik hoor idd goede verhalen over de ACR maar helaas heb ik die nog niet unlocked :P
Heb nu wel veel plezier met de TAR 21!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Omnyakom1 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 00:25:
Ik heb precies hetzelfde als jou. Maar vind de oversteek naar chopper nog erg lastig. 5 kills predator. Als je in het beste geval 3 man daarmee pakt moet je nog 3 kills maken zonder dood te gaan.
Hij bedoelt een attack helicopter, die heb je al bij 7/ kills.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
sorry my bad :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerEngine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-01 20:33
ik heb ook problemen met die update me playstation loopt soms vast :S wat is er eigelijk veranderd in die update??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 22:46

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Sinds vanavond kan ik claymores planten. Tussenstand? 6 geplaatst en 5 kills.
Gebruiken doe ik ze niet meer want het is wel erg simpel om kills te maken. Op een gegeven moment loop ik door een map en ineens, poef, ik mag een predatormissle afschieten. Mijn killstreak werd onverwachts uitgebreid. :)

Ik hou het wel bij normale handgranaten, veel sportiever. :)

Ik zag vanavond trouwens veel mensen belachelijk hard rennen, zelfde snelheid als voor de patch met de carepackage. Heb ik iets gemist of valt er een nieuwe bug te misbruiken?

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110871

Wat ik net had.....

Ik speelde team DM op de terminal map...

begon iedereen opeens te vliegen, had unlimited ammo en je wapen ging 25 keer zo snel als normaal.

Een of andere gast kon de parameters van het spel aanpassen leek het wel, sterker nog hij kon zelfs mijn naam aanpassen..

Weird shit !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mind_
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

mind_

evil smile

superbassie schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 00:26:
[...]

Ik hoor idd goede verhalen over de ACR maar helaas heb ik die nog niet unlocked :P
Heb nu wel veel plezier met de TAR 21!
Ook een goed wapen, alleen ik vind red dot sight (mars sight) bij dit wapen niet fijn, holographic view vind ik fijner spelen.
Eigenlijk zijn de meeste assault rifles wel geschikt. De fal vond ik persoonlijk de minst fijne, de F2000 heb ik nog niet uitgeprobeerd. En de AK47 is een erg goed wapen, alleen jammer dat de recoil irritant wordt als je er een attachment opzet.
Anoniem: 110871 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 07:25:
Wat ik net had.....

Ik speelde team DM op de terminal map...

begon iedereen opeens te vliegen, had unlimited ammo en je wapen ging 25 keer zo snel als normaal.

Een of andere gast kon de parameters van het spel aanpassen leek het wel, sterker nog hij kon zelfs mijn naam aanpassen..

Weird shit !
Iemand anders had het daar ook al over enkele pages terug.
Wel een beetje freaky dat iemand vanalles aan kan passen, hopelijk is je eigen systeem wel veilig.

[ Voor 31% gewijzigd door mind_ op 30-01-2010 08:40 ]

com·pu·ter (de ~ (m.), ~s) 1 elektronische informatieverwerkende machine die door een reeks gecodeerde instructies wordt bestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Laatst online: 25-05 11:39
jjwa schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 00:20:
[...]

Weg? Je team is er toch mee geholpen? Misschien heb je de fout gemaakt door een team-modus te kiezen terwijl je gewoon lekker er op los wilt solo'en? :) Als ik een reward kreeg waarbij ik maar liefst 4 dingen zou krijgen, zo ik het zelfs vreemd vinden om ze alle vier zelf op te rapen...
Wat maakt het nou uit of er 4 man 4 killstreak rewards gooien, of dat ze alle vier door 1 speler gebruikt worden? Uiteindelijk tellen alle kills voor het team dus vind ik, omdat ik de reward gekregen heb, dat ik ze best alle vier mag gebruiken.
Uitgezonderd als er 4 chopper gunners oid liggen, dan heb je geen tijd om ze alle vier te gebruike, maar goed meestal ligt er toch maar 1 'grote' killstreak, en ligt er toch wel een predator of attack chopper tussen, die nemen maar een aantal seconden in beslag.

Als er nou een of twee naar teammates gaan ok, maar ik vind het een beetje belachelijk dat je je eigen care packages als het ware tegen je teammates moet beschermen. Met friendly fire aan heb ik zelfs meerdere keren mee gemaakt dat mensen je gaan team killen omdat ze graag die Ac-130 willen jatte.. :S

Zelf jat ik alleen een care package van een teammate als er echt niemand in de buurt is. Een care package van vijanden jat ik bijna nooit aangezien er 9 van de 10 keer een camper bij ligt die je meteen neerschiet.
bazs2000 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 01:13:
Ik zag vanavond trouwens veel mensen belachelijk hard rennen, zelfde snelheid als voor de patch met de carepackage. Heb ik iets gemist of valt er een nieuwe bug te misbruiken?
Xbox of pc? Op de xbox is die glitch nog steeds niet gepatched afaik... Begint wel eens tijd te worden onderhand. Ze zeggen dat het zo lang duurt omdat ze alle patches zo goed moeten testen, maar als je dan hoort dat een patch voor de ps3 bij iedereen de game laat crashen dan heb ik daar zo m'n twijfels over lol.

Op www.callofduty.nl staat trouwens dat het verwijderen + opnieuw installeren van de patch op de PS3 de problemen zou moeten verhelpen, misschien eens proberen voor diegene die problemen hebben? Can't hurt.

[ Voor 29% gewijzigd door NickThissen op 30-01-2010 09:42 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

bazs2000 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 01:13:
Sinds vanavond kan ik claymores planten. Tussenstand? 6 geplaatst en 5 kills.
Gebruiken doe ik ze niet meer want het is wel erg simpel om kills te maken. Op een gegeven moment loop ik door een map en ineens, poef, ik mag een predatormissle afschieten. Mijn killstreak werd onverwachts uitgebreid. :)

Ik hou het wel bij normale handgranaten, veel sportiever. :)
[cynische modus on]

Oh-my-fucking-god! Ik wordt zóóó simpel van dit gejankt over sportief spelen en mag niet campen mag niet noobtuben mag niet claymores spelen.

HET-IS-EEN-WEDSTRIJD!

En je speelt een spel waarin regels bestaan. Alles wat BINNEN die regels valt = SPORTIEF!

Dus ook claymores, dus ook campen, dus ook alles wat geen cheat, glitch, etc is.

Stelletje softe geitenwollensokken hippies, het is een oorlogsspel om te winnen. Geen groepsknuffel.

Hup, claymores gebruiken, en zo snel mogelijk die pot winnen, TDM is 7500 punten en klaar! Echt genoeg tegen te doen! (opblazen, detecteren, met lightweight gewoon overheen rennen, ga-zo-maar-ddor)

Sissie!

Liever 4de op het EK met mooi voetbal zoals Nederland, dan lelijk winnen zoals Italie?

Ik niet hoor, boom!

Ga Habba Hotel spelen man...

[/cynische modus off]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Op www.callofduty.nl staat trouwens dat het verwijderen + opnieuw installeren van de patch op de PS3 de problemen zou moeten verhelpen, misschien eens proberen voor diegene die problemen hebben? Can't hurt.
Misschien stomme vraag, maar hoe kun je die patch dan verwijderen? Ben hier niet in staat om die site te openen (geblokkeerd) en mobiel internet heeft hier ook niet al te best bereik..

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01:23

steveman

Comfortabel ten onder

Only schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 10:32:
[...]

Misschien stomme vraag, maar hoe kun je die patch dan verwijderen? Ben hier niet in staat om die site te openen (geblokkeerd) en mobiel internet heeft hier ook niet al te best bereik..
Als dit probleem bij jou ook voorkomt zou het voldoende moeten zijn om de Patch even te verwijderen en opnieuw te downloaden.
Ze zijn er behoorlijk kort over op die site...

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Only schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 10:32:
[...]

naar je game data gaan, bovenste icoon bij game (NIET save data :P ) en het MW2 bestand wissen

[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 30-01-2010 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Ike. schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 11:04:
[...]

naar je game data gaan, bovenste icoon bij game (NIET save data :P ) en het MW2 bestand wissen
Goed dat je het erbij zegt voordat ik die per ongeluk wis, hoop stiekem dat ze alsnog voor 15.00 uur een nieuwe patch erop dumpen voor als ik thuiskom, en anders ga ik dit vanmiddag even proberen, wellicht dat er dan tegen die tijd op GoT ook al meer ervaringen mee zijn en anders dump ik het hier wel als het daarmee opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:40

DinX

Motormuis

Gisteren voor het eerst HC TD gespeeld. Wat een verschil als je altijd ground war speelt.
Geen gespam met tubes, geen kleuters in de chat,... *O*

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kzargid
  • Laatst online: 05-01 02:01
Gisteren HC: HQ gespeeld man man man zat de HQ in een deel van een vliegtuig je raadt het al iedereen maximaal (van afstand) dat vliegtuig doorzeven er was echt geen doorkomen aan.
Toen maar UMP 45+ .44 Magnum+Tac knife (First Recon) gepakt en gaan rennen die gasten zitten dan toch alleen maar op 1 punt te knallen in de hoop op makkelijke kills.
De een na de ander geknifed en blademaster prestige geunlocked ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04-2024
Ik word er zo langzamerhand een beetje zat van.
Je kan geen potje meer joinen op de Xbox of ze lopten te kl*ten met die carepackage glitch. 8)7
Ze zijn behoorlijk van de trage daar bij Microsoft m.b.t. het geven van de certification voor de fix.

De hoop/verwachting is volgende week (http://twitter.com/fourzerotwo), ik zal nog even geduld moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-05 21:43
Best na elkaar (met teammates gaat dit vlot). Als je bijvoorbeeld een minuut wacht, heeft hij een nieuw set flares (zo heb ik toch ervaren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Only schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 11:23:
[...]

Goed dat je het erbij zegt voordat ik die per ongeluk wis, hoop stiekem dat ze alsnog voor 15.00 uur een nieuwe patch erop dumpen voor als ik thuiskom, en anders ga ik dit vanmiddag even proberen, wellicht dat er dan tegen die tijd op GoT ook al meer ervaringen mee zijn en anders dump ik het hier wel als het daarmee opgelost is.
Ik heb net mijn updates gewist en speel nu zonder problemen met patch 1.08 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01:23

steveman

Comfortabel ten onder

Styxxy schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 12:06:
[...]

Best na elkaar (met teammates gaat dit vlot). Als je bijvoorbeeld een minuut wacht, heeft hij een nieuw set flares (zo heb ik toch ervaren).
Als je een minuut wacht is ie toch weer vertrokken... ;)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
  • Laatst online: 09-10-2024
Ben nu een paar dagen aan het knallen met de SCAR-H + extended mags, en wat is het heerlijk om terug een AR vast te hebben.
Ik schoot eerst altijd met een AUG, maar nu wil ik mijn SCAR niet meer loslaten.
(Zal ook wel iets mee te maken hebben dat ik een Belg ben en de SCAR ook, chauvinisme)

Ondertussen speel ik ook de BF:BC2 beta en die is toch ook leuk...ik houd alleen meer van de directere confrontaties van CoD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Na het verwijderen van de patch en weer opnieuw laten installeren werkt alles weer gewoon prima :)
En aangezien het nu bij meerdere mensen al zo is zal het voor iedereen wel gewoon via deze manier weer werken:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

het bovenstaande werkt, inderdaad patch verwijderen en opnieuw installeren

helaas liggen de servers er weer eens uit :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 314278

ff vraagje ik wil deze kopen.. maar ik heb niet een echte top pc wel met vista en ik heb een vid kaart van 1 gig er in dus zou hij het kunnen trekken en is het echt zo erg wat i kheb gelezen over laggs ect in multie dat je bijna geen game kan joinen ect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerEngine
  • Laatst online: 29-01 20:33
Anoniem: 314278 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 18:28:
ff vraagje ik wil deze kopen.. maar ik heb niet een echte top pc wel met vista en ik heb een vid kaart van 1 gig er in dus zou hij het kunnen trekken en is het echt zo erg wat i kheb gelezen over laggs ect in multie dat je bijna geen game kan joinen ect?
miischien handig als we wat meer specificaties weten. zoals processor en snelheden van de video kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Anoniem: 314278 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 18:28:
http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest/

Daar is je antwoord.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Probeer het ontopic te houden.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.