If it ain't broken, play with it till it breaks.
Tip om mensen te vernederen met riot shield. 1 hit met shield en dan kill flashbang/stun direct impact. Is nog een challenge ook.NickThissen schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 21:58:
Speelt er uberhaupt wel eens iemand met een riot shield? Ik heb het zojuist twee potjes geprobeerd maar ik vind het zwaar nutteloos... kan aan mij liggen natuurlijk.
Ik heb riot shield met een pistol (omdat ik die tactical knife wel eens wil halen; schiet nooit met pistols) + throwing knife. Idee is dat ik met shield gemakkelijk dichtbij kom en dan snel throwing knife voor een easy kill. In principe werkt dit goed, maar het schild werkt echt voor geen meter. Ik heb meerdere male gehad dat iemand die recht voor me neus stond me gewoon neerstak met z'n mes, alsof ik niet eens een schild had... Of ze schieten op je voeten (ja, terwijl ik buk) en ze raken gewoon 90%. Als zelfs dat niet werkt dan gooie ze wel even een semtex op je schild en kun je sowieso niets meer... Wat kan ik daar nou aan doen?
Anoniem: 330953
http://callofduty.wikia.c...dern_Warfare_2_challengesAnoniem: 330953 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 09:25:
er was ergens een wikipedia link voor alle challenges enzo, heeft iemand die link toevallig? ^^
Anoniem: 218650
Recoil op de M16? Die is zo minimaal vergeleken met bijvoorbeeld de AK of de TAR-21.Anoniem: 228929 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 08:08:
Ik had laatst voor de grap eens een M16 gepakt. Samen met bling Red Dot + Noob-tube. Daarnaast had ik Stopping Power Pro en Last Stand. Ik vind het toch een beetje jammer dat de M16 toch best wel veel recoil heeft. Maar anders is misschien ook wel een beetje OP. Ik ga ook eens de volgende uitrusting proberen
Verder zit ik nu na een maandje spelen nog maar 4000 kills.Lvl 60 Gaat niet echt snel. Ik speel vaak ook maar 1 a 2 uurtjes per dag.
Care package Predator Harrier is ook best leuk.NickThissen schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 23:09:
[...]
Ja, sorry, ik zag dat er een nieuwe post was dus nam aan dat die onder mijn laatste post was, maar blijkbaar was hij me net te snel af, dus ik had niet door dat ik er twee achter elkaar postte.
Ik ben maar weer terug naar harrier want emergency airstrike is niet zo interessant vind ik. Als er al een goeie tusse zit (dat is dan wel meestal, ok) dan zitten er gelijk 5 teammates boven op, en een enemy nade volgt dan niet lang daarna...
Ik vind de combinatie predator/harrier/choppergunner of ac130 een beetje standaard worden onderhand, weet iemand nog een leuke combinatie? Sentry gun vond ik altijd wel chill, maar jammer dat die kills niet mee tellen, dan is het wat lastig om hogere rewards te krijgen. Misschien dat ik eens wat lagere streaks pak, zodat het niet zoveel om het 'halen van de chopper gunner' gaat.
Predator gooien, harrier gooien, en als je dan nog leeft care package neergooien, soms zit er wat leuks in soms weer niet.
Preddator > Harrier > Stealth bomber is ook wel lachen.
Anoniem: 228929
Ja, nogal. Ik gebruik veel precisie bij de M16 en ik ben goed in headshots maken. Maar als met de M16 op het hoofd richt gaan de 1ste kogel erin, maar de andere 2 gaan er gewoon overheen.Anoniem: 218650 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 09:27:
[...]
Recoil op de M16? Die is zo minimaal vergeleken met bijvoorbeeld de AK of de TAR-21.
ik zie het probleem niet..Anoniem: 228929 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 09:35:
[...]
Ja, nogal. Ik gebruik veel precisie bij de M16 en ik ben goed in headshots maken. Maar als met de M16 op het hoofd richt gaan de 1ste kogel erin, maar de andere 2 gaan er gewoon overheen.
I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"
Probeer dan eerst op de torso te mikken. Dan gaan die drie kogels vanzelf omhoog richting hoofdAnoniem: 228929 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 09:35:
[...]
Ja, nogal. Ik gebruik veel precisie bij de M16 en ik ben goed in headshots maken. Maar als met de M16 op het hoofd richt gaan de 1ste kogel erin, maar de andere 2 gaan er gewoon overheen.
1 Headshot is niet genoeg helaas. En ik wil gewoon die gasten neerhalen in 1 burst. Het is mij gisteravond tevaak gebeurt dat door die recoil geen kill krijgt in 1 burst. Maar goed, vanavond weer meer oefenen. Ook eens de FAL uitproberen.Anoniem: 218650 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 09:53:
[...]
Probeer dan eerst op de torso te mikken. Dan gaan die drie kogels vanzelf omhoog richting hoofd
Het valt me trouwens op dat ook voor dichtbij die M16 best goed doet, zeker met Noob-tube erop.
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Wat een ongelooflijk vreemde opmerking is dit. Wat dacht je dan? Dat je hele team even op je gaat wachten tot je spawnt, het hele stuk terug rent, en dan op je gemak je em. airdrop even incasseert?NickThissen schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 22:35:
Bah, waarom kunnen teammates je care packages oprapen? Dat vind ik echt het belachelijkste ooit. Ik gooi net een emergency airstrike (normaal gebruik ik harrier), word net daarna gekilld, en ALLE 4 de packages gejat door teammates + enemies (ze lagen gewoon naast elkaar te capturen) . Woop-ti-doo weg killstreak reward.
Het brengt juist een strategisch element met zich mee, en daarnaast zou het nogal ongeloofwaardig zijn als jij de enige bent die je verdiende care packages op kan rapen, niet?
Ter info: Niet gegarandeerd. Als de persoon met de Riot Shield ook Blast Shield heeft, dan overleeft hij het wel.Engineer Stewie schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 10:01:
[...]
De beste remedie is semtex op schild plakken en gaan lopen.
Gegarandeerd een kill death voor de riot shield gebruiker.
Dit is tevens een tip om de Blast Shield challenges te halen.
Equip Riot shield en Blast shield en ga in HQ naast de capture point zitten. Iedereen noobtubed en spamt grenades als jij er naast zit. Kan je geljik ook je riotshield 'Survive x explosions' halen.
als de stickie op je shield zit, ga je dood. of je nu een blast shield hebt of niet.prutser387 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 10:36:
[...]
Ter info: Niet gegarandeerd. Als de persoon met de Riot Shield ook Blast Shield heeft, dan overleeft hij het wel.
Dit is tevens een tip om de Blast Shield challenges te halen.
Equip Riot shield en Blast shield en ga in HQ naast de capture point zitten. Iedereen noobtubed en spamt grenades als jij er naast zit. Kan je geljik ook je riotshield 'Survive x explosions' halen.
blup
Realisme is sowieso niet het sterkste punt v/d game eigenlijkbram1984 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 10:02:
[...]
Het brengt juist een strategisch element met zich mee, en daarnaast zou het nogal ongeloofwaardig zijn als jij de enige bent die je verdiende care packages op kan rapen, niet?
Niet als je een semtex op je hebt en je pakt een wapen op van de grond en hem ruilt voor de Riot Shieldeendje schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 10:39:
[...]
als de stickie op je shield zit, ga je dood. of je nu een blast shield hebt of niet.
Ja tot er iemand rondloopt die zn anti-air class pakt en hem in een paar seconde de lucht uit schiet... Dan krijg je dr geen 15 tot 20 met chopper hoor.reemprive schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 12:17:
Ik vind de AC130 ook verschrikkelijk, kan er totaal niet mee overweg. Maak met een AC130 gemiddeld 8 kills, tegenover 15 a 20 met chopper.
Met een tube kon je 5 shells per seconde afschieten zonder limiet, de score ging tot 25000, ac-130 idem, 1 regen van shells,...
Blijkbaar kon iemand daar bewust voor zorgen,want mensen mochten hem adden als ze nog zo wilden spelen.
Iemand dit al meegemaakt ?
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
tijd voor HC misschienAnoniem: 228929 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 09:56:
[...]
1 Headshot is niet genoeg helaas. En ik wil gewoon die gasten neerhalen in 1 burst. Het is mij gisteravond tevaak gebeurt dat door die recoil geen kill krijgt in 1 burst. Maar goed, vanavond weer meer oefenen. Ook eens de FAL uitproberen.
Het valt me trouwens op dat ook voor dichtbij die M16 best goed doet, zeker met Noob-tube erop.
I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"
Ik zit met smart te wachten op meer HC modes. Mijn inziens het grootste gemis van dit spel.
Als je een M16 icm Stopping Power gebruikt en op de middel mikt heb je meestal 1 limbshot, 1bodyshot en de laatste een headshot, waarmee je m afmaakt.Anoniem: 228929 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 09:56:
[...]
1 Headshot is niet genoeg helaas. En ik wil gewoon die gasten neerhalen in 1 burst. Het is mij gisteravond tevaak gebeurt dat door die recoil geen kill krijgt in 1 burst. Maar goed, vanavond weer meer oefenen. Ook eens de FAL uitproberen.
Vaak ook gewoon 2 bodyshots waarmee je afhankelijk van je afstand hem al mee heb gekilled.
M16 is echt een fantastische gun, de manier waarop hij omhoog loopt en altijd precies op het hoofd eindigt is echt heerlijk
ow ik ben dus niet de enige die er de laatste tijd niks meer van bakt. ow en teammates die naar anti air switcht ben ik ook nog niet echt tegen gekomen. sta altijd choppergunners en weet ik veel wat de lucht uit te halen in mijn eentje. terwijl de rest of dood blijft gaan of binnen blijft wachten.monnick schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 10:36:
Ik speelde gisteren weer een aantal uurtjes. Wat me opvalt is dat de mensen nu wat beter beginnen te worden en dat er echt _enorm_ veel Emergency Airdrops worden ingeroepen wat resulteerd in echt ziieeeeeek veel killstreak rewards gedurende een game. Echt allemaal Chopper Gunners, Harriers, noem maar op. Het werd me echt te veel. Met je favo class spelen is er dan niet meer bij, je moet alleen maar swappen naar je anti-air class
ik moet zeggen dat ik gistere mijn toetsenbord echt gebruikt heb als ramplank
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Misschien wel. Ik heb met de ACR wel eens op HC gespeeld en dat ging best lekker. En ik zeg ook wel eens voor de gein: "Who stole my map radar?" of zoiets. De reacties zijn wel eens grappig.
M16 zal wel leuk zijn op HC. Toch maar eens proberen.
Sorry hoor maare hier heb ik dus totaal geen last van, oowk niet op normal servers. (speel voornamelijk hc)Anoniem: 228929 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 08:08:
Ik had laatst voor de grap eens een M16 gepakt. Samen met bling Red Dot + Noob-tube. Daarnaast had ik Stopping Power Pro en Last Stand. Ik vind het toch een beetje jammer dat de M16 toch best wel veel recoil heeft. Maar anders is misschien ook wel een beetje OP. Ik ga ook eens de volgende uitrusting proberen
...
Bij mij is de m16 gewoon point to kill, want hij raakt gewoon waar je op mikt.
Maare anders een tip, gewoon op de nek mikken, gegarandeerd dat de rest in het hoofd gaat.
Valt me tot nu toe op zich dus wel mee als je kijkt naar het gescheld.
Heb het geprobeerd in een private match, door met je care package te klimmen en dan 2x rechter d-pad, maar ik krijg geen unlimited care package ofzo
Kan iemand me uitleggen hoe het wel moet?
Waarom zou iemand je helpen door in een spel te glitchen?? Wat jij wilt is gewoon hackenWagali schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 11:45:
Net had iemand het over de carepackage/emergency glitch, mij lukt het niet...
Heb het geprobeerd in een private match, door met je care package te klimmen en dan 2x rechter d-pad, maar ik krijg geen unlimited care package ofzo
Kan iemand me uitleggen hoe het wel moet?
Is gewoon lachen als ik in een private match zit met wat vrienden, er is op youtube genoeg over te vindenRockvee2 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 11:49:
[...]
Waarom zou iemand je helpen door in een spel te glitchen?? Wat jij wilt is gewoon hacken
Maar bij mij werkte het niet, dus ik vroeg me af of ik iets verkeerd deed of dat ik een andere glitch moet proberen...
Maar ik snap het als niemand me hiermee wil helpen
Anoniem: 330953
ik heb er nog nooit van gehoord?!Wagali schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 11:52:
[...]
Is gewoon lachen als ik in een private match zit met wat vrienden, er is op youtube genoeg over te vinden![]()
Maar bij mij werkte het niet, dus ik vroeg me af of ik iets verkeerd deed of dat ik een andere glitch moet proberen...
Maar ik snap het als niemand me hiermee wil helpen
- Zorg voor een 4/5/8 killstreak met carepackage/sentry/emerceny reward als killstreak.
- Zorg dat je een 4/5/8 killstreak krijgt ( voor sommige onmogelijk )
- Selecteer je marker ( flare of hoe je het ook wilt noemen door naar > te drukken op D-Pad )
- Ga ergens staan zodat je kunt klimmen met A, dus tegen een half hoog hekje of voorkant auto.
- Gooi je marker
- Druk meteen op A zodat ie de marker niet gooit maar gaat klimmen.
- Druk dan meteen weer op D-Pad > rechts zodat je je marker weer krijgt.
Als je het goed doet, krijg je niet je geweer te zien maar je marker. Deze kun je nu gooien, raap je care pakcage/ sentry op en je krijgt weer een nieuwe marker. Herhaal de bovenstaande stappen...lijkt een hoop werk maar eigenlijk is het gewoon een killstreak halen en dan op drie knopjes drukken in 2 seconden en je kunt door blijven gaan. Bijvoorbeeld in de achtertuin van Estate bij de boomgrens en het hekje. Lekker 20 doosjes uit de lucht laten vallen !
* Bij de emergency care package moet je één van de vier doosjes oprapen, en dan krijg je meteen een nieuwe...extra veel fun dus.
* Ga ergens aan de rand van de map een geschikte plek zoeken, en zorg misschien voor een buddy die je iets of wat kan beschermen.
Foei Foei...dit is alleen voor educatieve doeleinden en niet bedoeldtdtdt om misbruik van te maken terwijl je een game speeldtdt op xbox live !
[ Voor 18% gewijzigd door NeoMe op 29-01-2010 12:58 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Ik heb gisteravond na 2 weken niet spelen ook weer eens een aantal potjes lopen knallen. Eerste potje ging zwaar kut (was wennen aan de controlsProxx schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 11:05:
[...]
ow ik ben dus niet de enige die er de laatste tijd niks meer van bakt. ow en teammates die naar anti air switcht ben ik ook nog niet echt tegen gekomen. sta altijd choppergunners en weet ik veel wat de lucht uit te halen in mijn eentje. terwijl de rest of dood blijft gaan of binnen blijft wachten.
ik moet zeggen dat ik gistere mijn toetsenbord echt gebruikt heb als ramplankkon er niet meer tegen het ging zo slecht. mischien dat het scheelt dat ik normaal met een vriend in een party speel. en afgelopen dagen niet omdat zijn pc stuk is. maar het kan natuurlijk ook dat andere goed beginnen te worden
dat zou ik best jammer vinden. zat net rond ratio 1.50
Anoniem: 266471
Snap dan niet waarom je het wel post? Wat moet iemand ermee die er niks mee wil. Het is je nu wel gelukt dat meer mensen die dit lezen het gaan gebruiken.NeoMe schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:52:
*** Ik schrijf dit omdat ik wil dat iedereen dit gaat doen, en ze die kut glitches maar eens oplossen. Niet alleen deze, maar ook al die andere. De MW2-Scene haaaaaaaaat dit soort misbruik, net als One-Man-Army ! Hopelijk wordt het zo erg en wordt het spel helemaal afgekraaaaaaakt en daarna gefixt. Kut versie 1.3.3.6 ! Op naar 2.0 ! ***
Lees: ik speel op de reguliere manier en dit soort fouten mogen er zsm uit, maar de posts als NeoMe zie ik enkel als 'kijk mij eens tof doen met mijn glitches / Robin Hood glitchgebruik"-posts waar ik echt helemaal niets mee kan. Wat mij betreft mag het gezeik over glitches dan ook fors minder in deze topicserie.
{signature}
ik heb ook snel dat oppermachtig gevoel inderdaad. een potje goed spelen en ik denk dat ik unstoppable ben. hahaaaaido schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:02:
[...]
Ik heb gisteravond na 2 weken niet spelen ook weer eens een aantal potjes lopen knallen. Eerste potje ging zwaar kut (was wennen aan de controls). Daarna ging het weer snel zoals van ouds redelijk goed. Het helpt mij meestal wel als ik een tijdje een spel laat liggen en dan weer oppak. Op een begeven moment was ik redelijk goed in dit spel en dan ga ik teveel rushen. Dan voel ik me oppermachtig
. Gisteren begon ik gewoon weer rustig en waakzaam te spelen en dat helpt erg in de score
misschien moet ik even een paar dagjes rust nemen. =]
heb een beta key van settlers 7 gekregen net
[ Voor 4% gewijzigd door Proxx op 29-01-2010 13:37 ]
Iemand vroeg om een link naar de wiki van alle MW2 challenges.
Tuinstoel was zo aardig om die te posten.
Zelf doe ik geen prestige en heb ik als doel om zoveel mogelijk challenges te halen.
Daarom heb ik alle challenges in Excel geplakt en de opmaak gewijzigd. Ook heb ik alle wapens toegevoegd.
De printlayout moet je zelf even instellen. Op werk hebben we formaat A3 en thuis niet.
De prestige challenges kun je dichtklappen aangezien ik zelf geen prestige doe!
Wat kun je met de Excel sheet?
Per wapen invullen welke challenges je hebt gehaald.
Alle assault rifles staan op een rij, ditzelfde geldt voor de rest.
Hoe je e.e.a. invult als je een challenge hebt gehaald moet je helemaal zelf weten.
In de sheet die je hieronder kunt downloaden heb ik het aangegeven met 5 maal de X.
http://rapidshare.com/files/342885868/MW2_challenges.xls.html
[ Voor 4% gewijzigd door Roodey op 29-01-2010 13:43 . Reden: prestige dichtklappen vergeten te vermelden ]
- Tof doen...Voutloos schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:28:
Lees: ik speel op de reguliere manier en dit soort fouten mogen er zsm uit, maar de posts als NeoMe zie ik enkel als 'kijk mij eens tof doen met mijn glitches / Robin Hood glitchgebruik"-posts waar ik echt helemaal niets mee kan. Wat mij betreft mag het gezeik over glitches dan ook fors minder in deze topicserie.
Het moet gewoon zo snel mogelijk uit het spel, net als alle andere fouten. Maar dat gaat niet als er maar af en toe iemand misbruik van maakt. Iedereen moet het doen, en het spel eerst een maand verkloten voordat ze daar op de afdeling 'patch' eens wakker worden.
PS: Mythbusters is zeker vet...net alle drie gekeken
[ Voor 3% gewijzigd door NeoMe op 29-01-2010 13:37 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Als iemand die glitch gebruikt zoek ik een andere server.NeoMe schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:37:
[...]
- Tof doen...
Het moet gewoon zo snel mogelijk uit het spel, net als alle andere fouten. Maar dat gaat niet als er maar af en toe iemand misbruik van maakt. Iedereen moet het doen, en het spel eerst een maand verkloten voordat ze daar op de afdeling 'patch' eens wakker worden.
Zelf ben ik het nog niet tegengekomen en dat wil ik graag zo houden!
Denk je echt dat ze hier niet van op de hoogte zijn bij Infinity Ward?
Misschien moet je nogmaals de eerste dikgedrukte zin van z'n post lezen.Anoniem: 266471 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:22:
[...]
Snap dan niet waarom je het wel post? Wat moet iemand ermee die er niks mee wil. Het is je nu wel gelukt dat meer mensen die dit lezen het gaan gebruiken.
@ Neome: dramatisch dat je dit alsnog uit gaat leggen, ook al wil je het eruit hebben.
ze hebben de problemen echt wel in de gaten hoor. en denk je dat ze bij iw er iets om geven als iedereen het spel gebruikt voor thee kransjes te houden. de enige juiste manier om ze te boycotten was door het spel niet te kopen. dus vind het onnodig om zulke uitspraken te doen terwijl je misbruik van bepaalde functies doet omdat je eigenlijk gewoon niet tegen je verlies kunt. misschien heb ik wel ongelijk maar zo komen al die glitch omatube carepackage weet ik wat voor gebruikers over.NeoMe schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:37:
[...]
- Tof doen...
en ik hoop ook net als jou dat alles gepatched wordt. maar helaas is IW niet zo snel.
[ Voor 4% gewijzigd door Proxx op 29-01-2010 13:48 ]
Thnx.. ga ik zo ff me vrienden overspoelen met airstrikes e.d.
Ik was alleen vergeten om die "flare" te gooien voordat je begint met klimmen, denk dat het daarom niet werkte

En maar vermelden dat je je vrienden gaat overspoelen.Wagali schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:46:
@ NeoMe
Thnx.. ga ik zo ff me vrienden overspoelen met airstrikes e.d.
Ik was alleen vergeten om die "flare" te gooien voordat je begint met klimmen, denk dat het daarom niet werkte
Vervolgens bevalt het cheaten zo dat je het in een public match ook gaat gebruiken.
Topper NeoMe!!
Graag gedaan, en don't blame the messenger...op youtube staan 100 beschrijvingen van hoe het wel en niet moet. En trouwens...als iets in het spel zit, mag het gebruikt worden
Hoe kun je nu op de releasedatum weten dat er bugs als deze inzitten ?
Maargoed, denk dat mijn boodschap wel duidelijk is...hoop op een super snelle patch.
Volgens mij zijn er ook mensen gebanned omdat ze die Javelin glitch misbruikten voordat het gepatched werd anders.NeoMe schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:50:
[...]
Graag gedaan, en don't blame the messenger...op youtube staan 100 beschrijvingen van hoe het wel en niet moet. En trouwens...als iets in het spel zit, mag het gebruikt worden
# The Throwing Knife can be blocked by knifing the Throwing Knife right before it hits you.
Interestingly enough, an EMP will stop a Throwing Knife dead in its tracks, which doesn't make much sense since EMPs only affect electronic devices.
# Sometimes, the Throwing Knife will not destroy a window it is thrown at but instead get stuck in the now damaged window. If you destroy the window, the Knife will be floating in the spot where it landed.
SPAS-12
If the player aims down the sights to pump SPAS-12, the player pumps .28 seconds faster than if you pump from the hip.
ik ben die trivia's over MW2 wapens aan het lezen. zitten best wel wat leuken dingen bij
[ Voor 10% gewijzigd door Proxx op 29-01-2010 13:56 ]
De rpd heeft met grip bijna geen recoil imo.Anoniem: 228929 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:59:
Wat is nou eigenlijk het grote verschil tussen Assault Rifles en Light Machine Guns? Het lijkt wel alsof LMG minder schade doen + hogere recoil hebben dan Assault Rifles. Of zie ik dat verkeerd?
LMG is logger, dus lopen gaat langzamer.
Daarnaast hoef je bijna niet te reloaden.
Als het ervoor bedoeld is ja. Dit vind ik een hele andere strekking, en geef ik eerder de benaming "misbruiken".NeoMe schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:50:
[...]
Graag gedaan, en don't blame the messenger...op youtube staan 100 beschrijvingen van hoe het wel en niet moet. En trouwens...als iets in het spel zit, mag het gebruikt worden![]()
Hoe kun je nu op de releasedatum weten dat er bugs als deze inzitten ?
Maargoed, denk dat mijn boodschap wel duidelijk is...hoop op een super snelle patch.
Een tube veel gebruiken, tot ergernis van anderen, is iets compleet anders dan een fout in het spel exploiten welke onbedoeld in het spel zit.
Weet je niet.NeoMe schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:37:
Maar dat gaat niet als er maar af en toe iemand misbruik van maakt.
Ik moet niets, ik wil gewoon normaal spelen en dat lukt in >90% vd potjes ook.Iedereen moet het doen
Iets patchen is niet altijd even makkelijk he. En ook dan moet het door de teststraat/kwaliteitscontrole, moet het per platform gedistribueerd worden etc. etc. Dit niet om een zeer lange wachttijd goed te praten, maar bedenk aub dat niet alles binnen een paar dagen gepatched kan worden., en het spel eerst een maand verkloten voordat ze daar op de afdeling 'patch' eens wakker worden.
{signature}
predator(5)-airstrike(6)-harriers(7) ofNickThissen schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 23:09:
[...]
Ik vind de combinatie predator/harrier/choppergunner of ac130 een beetje standaard worden onderhand, weet iemand nog een leuke combinatie?
airstrike(6)-harriers(7)-pavelow(9)
Extra leuk om ze snel achter elkaar in te zetten en met hardline als perk nog redelijk makkelijk te halen
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Iemand uit mijn team had laatst een EMP uit Care Package, en op dat moment vuurde ik net een predator missile af, en toen werd mijn predator ook afgeblazenProxx schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:53:
Interestingly enough, an EMP will stop a Throwing Knife dead in its tracks, which doesn't make much sense since EMPs only affect electronic devices.
ik ben die trivia's over MW2 wapens aan het lezen. zitten best wel wat leuken dingen bij
[ Voor 1% gewijzigd door Tuinstoel op 29-01-2010 15:00 . Reden: teamaanduiding... ]
Hoe meer mense dit gebruiken, hoe sneller het bekend wordt bij IW. Hopelijk een snelle fix.Anoniem: 266471 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:22:
[...]
Snap dan niet waarom je het wel post? Wat moet iemand ermee die er niks mee wil. Het is je nu wel gelukt dat meer mensen die dit lezen het gaan gebruiken.
Tenminste ik neem aan dat dit de gedachte erachter is!!
Speelt echt super!
Werd de SCAR een beetje zat...en dit is een goed alternatief.
Tijdje gedaan. Speelt idd wel lekker in bepaalde mappen.superbassie schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:59:
Meer mensen die weleens met de M4A1 + Silencer spelen?![]()
Speelt echt super!
*jaja!
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
tja, om nou een 15 killstreak te gaan hale om een choppergunner uit de lucht te halensteveman schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 15:09:
M'n choppagunna werd anders wel mooi een keer gekortwiekt*
*jaja!

kan je bter een launcher pakken
Liefde voor de TAR-21 met de silencer. Vind standaard sight van de M4A1 niet zo heel fijn.superbassie schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:59:
Speelt echt super!
is everything cool?
SCAR met silencer is nog beter (vind ik)superbassie schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:59:
Speelt echt super!

Anoniem: 321154
ik ervaar het met silencer spelen als behoorlijk tactisch voordeelbram1984 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 15:23:
Voor mij niet. Ik speel juist niet met een silencer omdat ik het geratel van sommige wapens zo lekker vind klinken.

Hiervoor ook al 2 x 30-1
Anoniem: 321154
dus je was aan het killsteak boosten met 'canyoudothatdad'Langras schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 15:58:
Net mijn beste potje tot nu toe gespeeld
[afbeelding]
Hiervoor ook al 2 x 30-1
Anoniem: 104511
als ik bijvoorbeeld HC:SD of sabotage (die vind ik beide erg leuk) speel dan kom ik ineens vaak wel op positieve K/D ratio's uit.
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Mja, heb alle challenges voor de SCAR gehaald, maar vind hem niet meer zo relaxed, weet eigenlijk niet waarom.Anoniem: 218650 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 15:19:
[...]
SCAR met silencer is nog beter (vind ik)en ik moet zeggen dat M4 met silencer niet zo lekker klinkt. Al moet ik meteen zeggen dat het geluid van ondergeschikt belang is met een dempert
Die TAR wil ik ook wel gaan proberen, maar de recoil zal wel ff wennen worden...
Zal nog wel een tijdje duren voordat dit gepatched is, aangezien die nieuwste patch (rennen met care package etc) nog niet eens op de consoles uit is...
Ik vind het leuk dat mensen die dingen allemaal zitten door te vertellen in de hoop dat het sneller gepatched wordt maar het maakt het spel alleen kapot. Zodra er een glitch is weet IW daar echt wel van; daarvoor hoeft niet minimaal 80% de glitch te gebruiken of iets dergelijks
Bij de eerdere glitches kwam je het af en toe een keer tegen maar dit is gewoon niet leuk meer.
[ Voor 52% gewijzigd door NickThissen op 29-01-2010 17:48 ]
Hier moet ik op terugkomen, de recoil valt reuze mee.superbassie schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 16:55:
Die TAR wil ik ook wel gaan proberen, maar de recoil zal wel ff wennen worden...
Anoniem: 315662
dat is nu gefixt maar nu chrashed gewoon mijn playstation als ik eventjes in de game zit. ik wacht wel tot het gefixt is.
[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 315662 op 29-01-2010 19:10 ]
Lekker is dat
[ Voor 38% gewijzigd door chimera2 op 29-01-2010 19:12 ]
Is inderdaad erg triest.. Gisteravond bij de eerste 4 potjes TDM was het ieder keer raak.. Verziekt echt het spel.. Ben nu TDM HC aan het spelen en daar ben ik ze nog niet tegengekomen gelukkig.. Ook dat zal wel niet lang duren..NickThissen schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 17:45:
Jammer die nieuwe glitch... Kom normaal amper glitches tegen (uitgezonderd dingen als infinite noobtubes met OMA wat niet echt een glitch is), maar nu opeens 5 servers achter elkaar die half vol liggen met care packages. Ik leave gewoon gelijk maar serieus 5 achter elkaar?
Zal nog wel een tijdje duren voordat dit gepatched is, aangezien die nieuwste patch (rennen met care package etc) nog niet eens op de consoles uit is...
Ik vind het leuk dat mensen die dingen allemaal zitten door te vertellen in de hoop dat het sneller gepatched wordt maar het maakt het spel alleen kapot. Zodra er een glitch is weet IW daar echt wel van; daarvoor hoeft niet minimaal 80% de glitch te gebruiken of iets dergelijks![]()
Bij de eerdere glitches kwam je het af en toe een keer tegen maar dit is gewoon niet leuk meer.
Gaude et aude
Net 2e poging gedaan en nu meteen ingame gecrashed, had nog niet eens wapen gekozen.
Oftewel onspeelbaar tot er weer een patch is en dat zo lekker voor het weekend.
[ Voor 29% gewijzigd door Only op 29-01-2010 19:37 ]
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
De shotguns zijn nog steeds niet gepatched op de xbox (er is wel een poging gedaan bij de laatste patch maar die werkte niet helemaal goed). Op de PC zijn ze nu als het goed is wel helemaal gepatched, maar op de xbox hebben ze bij een bepaalde configuratie nog steeds dezelfde range.thefabiman88 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 19:30:
Ik hoorde ook iets, wanneer je je cache geheugen(xbox 360) verwijdert, en dus de update niet installeert dat je shotguns nog steeds die dikke range hebben, klopt dat?
lucky yourobertvansloten schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 19:42:
Ik heb nergens last van gehad met mijn ps3 update
I give up for now
[ Voor 5% gewijzigd door chimera2 op 29-01-2010 19:50 ]
Anoniem: 92286
Opzich wel leuk, kunnen ze bij Infinity ook weer van hun roze wolk afkomen...
PS3/MW2 up to date en crashed na een paar seconden.
Anoniem: 218213
testen ze die updates uberhaupt eigenlijk
Hier ook om de haverklap, kreeg bijna een hartverzakking.Anoniem: 218213 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 20:15:
ik dacht al dat mijn ps3 aan zijn laatste loodjes was, maar het lijkt aan de update te liggen?
testen ze die updates uberhaupt eigenlijk
Hopen maar als zo veel mensen hetzelfde hebben dat dit geen laatste levenstekenen zijn.
Anoniem: 218213
dus het een en ander gaat er mis met die update, het lijkt erop dat die zich zelf ophangt , harde schijf lampje en wirreles lampje blijven bij mij constant aan , als die vastloopt
Weet iemand dit?mind_ schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:01:
Dat trucje met die maxbars = 10 werkt volgens mij niet meer (om te zien wie de host is), ook veranderde mijn NAT type in strict.
En bij bijvoorbeeld S&D, de spelers die nog 'leven" kunnen de tekst (van de chat) van de "doden" niet zien, neem ik aan?
En ik zie soms ook mannetjes schieten op een vliegtuig/helikopter, die kan je toch alleen naar beneden halen met een raket?
com·pu·ter (de ~ (m.), ~s) 1 elektronische informatieverwerkende machine die door een reeks gecodeerde instructies wordt bestuurd
Stopping Power Pro geeft niet voor niks extra damage tegen voertuigenmind_ schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 20:55:
[...]
Weet iemand dit?
En ik zie soms ook mannetjes schieten op een vliegtuig/helikopter, die kan je toch alleen naar beneden halen met een raket?
Edit: Veel mensen weten ook niet dat als je een beetje snel bent met de Stinger je iemands care package heli uit de lucht kan schieten.
[ Voor 16% gewijzigd door Appel op 29-01-2010 21:04 ]
Dit heb ik me altijd afgevraagd; ik schiet wel vaker care package heli's neer (vooral om cold blooded pro te halen), maar de stinger raakt altijd pas ruim nadat de package al gedropt is. Als je de heli raakt voordat de care package gedropt is, valt hij dan gewoon daar omlaag waar je de heli neer schoot? Dat zal dan meestal nog wel binnen de map zijn (anders moet je wel extreem snel zijn) maar toch leuk als dat kan. Het is mij nog nooit gelukt in ieder geval, wel een paar keer dichtbij maar net niet.LzpAppel schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 20:56:
[...]
Edit: Veel mensen weten ook niet dat als je een beetje snel bent met de Stinger je iemands care package heli uit de lucht kan schieten.
Het pakketje wordt altijd gedropt ook al schiet je de heli uit de lucht.NickThissen schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 21:12:
[...]
Dit heb ik me altijd afgevraagd; ik schiet wel vaker care package heli's neer (vooral om cold blooded pro te halen), maar de stinger raakt altijd pas ruim nadat de package al gedropt is. Als je de heli raakt voordat de care package gedropt is, valt hij dan gewoon daar omlaag waar je de heli neer schoot? Dat zal dan meestal nog wel binnen de map zijn (anders moet je wel extreem snel zijn) maar toch leuk als dat kan. Het is mij nog nooit gelukt in ieder geval, wel een paar keer dichtbij maar net niet.
Deze kwam zelfs voor bij MW2 Mythbusters.
AC130 en chopper gunner in ieder geval. Die schieten flares af.superbassie schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 21:55:
Voor welke vliegtuigen/helikopters heb je nou meer dan 1 Stinger raket nodig?
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
AC130: 3 Stingers kort achter elkaar nodigsuperbassie schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 21:55:
Voor welke vliegtuigen/helikopters heb je nou meer dan 1 Stinger raket nodig?
Chopper Gunner & Pavelow: 2 Stingers nodig (hoeft niet kort achter elkaar)
Wat is kort?Styxxy schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 22:09:
[...]
AC130: 3 Stingers kort achter elkaar nodig
Chopper Gunner & Pavelow: 2 Stingers nodig (hoeft niet kort achter elkaar)
heeft dat iets te maken met andere personen die echt veel normale airdrops droppen?
Anoniem: 315662
is er al een tijdje hoor. kijk maar op youtube zoeken op care package glitch after patch oid.monnick schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 20:03:
Wat houdt die nieuwe care package glitch precies in? Worden nu wel verdacht veel care packages ingeroepen (niet Emergency Airdrops). Ik speel op de Xbox 360.
Dit topic is gesloten.
Probeer het ontopic te houden.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.