Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
De Famas (Red Dot + Heartbeat) is wat mij betreft toch één van de betere wapens. Deze gebruik ik eigenlijk altijd met stopping power (TDM) en dit is dan ook vaak een one shot kill. Zelfs op close range is er nog goed mee te schieten.

De M16 gebruik ik eigenlijk op dezelfde manier, maar met HeartBeat en NoobTube. Op dit wapen vind ik de reddot niet nodig.

Wat ik me eigenlijk nog afvroeg, nu er weer een paar updates zijn geweest, telt de PaveLow nu al wel mee voor de killstreak of nog steeds niet? Heb liever dat ik zelf nog wat kan bewegen dan in de choppergunner/ac130 te zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:27:
[...]

idd, de ACR is gewoon net iets beter dan de SCAR, het grootste voordel is dat het magazijn groter is, het is gewoon een goed assault rifle zowel voor close combat zeer precies als voor lange afstanden waar het idd als volautomatische sniper gebruikt kan worden, kortom geweldige AR 8)
Dat is natuurlijk een persoonlijk iets. SCAR pro: doet meer damage = minder kogels nodig, con: minder accuraat wanneer je full auto schiet en kleinere capacity v/h magazijn. ACR pro: accurater, ook bij full auto, con: minder damagea, dus meer kogels nodig.
Ook in HC modes is voor beide AR's iets te zeggen. SCAR is dodelijker, maar met de ACR kun je langer doorknallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik begrijp niet waarom mensen bij de SPAS Grip als attachment kiezen. Wordt de range hierdoor groter ofzo? Wat recoil betreft verandert er helemaal niets namelijk, ook zich logisch want het is ook maar 1 schot per keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe mij maar de SCAR gewoon niet missen 2 kogels dood.
ACR heb je soms half magazijn nodig maar voordeel idd wel geen recoil of iets.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2010 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
Frerk schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 08:22:
Met 4 man van clan in S&D, ik met riot shield.. Geniaal.
Om de een of andere reden moeten mensen ALTIJD op dat shield gaan schieten.. En als ze echt slecht zijn dan haal je nog kills ook. Had op Invasion 7 kills, 9 assists( xD ) en 1 death met shield en throwing knife.

Je krijgt 400 xp en een assist als iemand gekilled wordt zolang hij op je shield schiet, en nog 500 xp oid per zoveel damage..
ze schieten er op omdat je vaak zat tenen raakt of een bil er uit steekt. ik pak meestal mijn spas ren er op af en sping een keer BAM! mocht dat niet lukken dan heb ok meestal nog wel een semtex of c4 :o
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 09:16:
[...]

Dat is natuurlijk een persoonlijk iets. SCAR pro: doet meer damage = minder kogels nodig, con: minder accuraat wanneer je full auto schiet en kleinere capacity v/h magazijn. ACR pro: accurater, ook bij full auto, con: minder damagea, dus meer kogels nodig.
Ook in HC modes is voor beide AR's iets te zeggen. SCAR is dodelijker, maar met de ACR kun je langer doorknallen.
er is helemaal geen scar pro en ook geen ACR pro dus ik weet niet wat je precies bedoelt ?

[ Voor 29% gewijzigd door Proxx op 28-01-2010 10:01 ]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:09
Frerk schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 08:22:
Met 4 man van clan in S&D, ik met riot shield.. Geniaal.
Om de een of andere reden moeten mensen ALTIJD op dat shield gaan schieten.. En als ze echt slecht zijn dan haal je nog kills ook. Had op Invasion 7 kills, 9 assists( xD ) en 1 death met shield en throwing knife.

Je krijgt 400 xp en een assist als iemand gekilled wordt zolang hij op je shield schiet, en nog 500 xp oid per zoveel damage..
De beste remedie is semtex op schild plakken en gaan lopen.
Gegarandeerd een kill death voor de riot shield gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Proxx schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 09:59:
[...]
er is helemaal geen scar pro en ook geen ACR pro dus ik weet niet wat je precies bedoelt ?
:)
Wikipedia: Wikipedia:Pro and con lists

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

ze schieten er op omdat je vaak zat tenen raakt of een bil er uit steekt. ik pak meestal mijn spas ren er op af en sping een keer BAM! mocht dat niet lukken dan heb ok meestal nog wel een semtex of c4 :o

[...]

No hard feelings, maar dit is wel een hele domme opmerking. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
haha ik dacht dat je Pro van "marathon Pro" bedoelde :P

7(8)7 :$

* Proxx gaat zich diep schamen :X

[ Voor 7% gewijzigd door Proxx op 28-01-2010 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
[...]

[...]

Ik ren er meestal op af om op het laatste moment te sidesteppen en er een mes doorheen te halen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
LzpAppel schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 10:40:
[...]

Ik ren er meestal op af om op het laatste moment te sidesteppen en er een mes doorheen te halen >:)
ik probeer het ook wel eens maar ik heb gemerkt dat als je te dicht bij een persoon staat dat je mes gewoon door hem heen gaat je zie het bloed ook maar hij gaat niet dood :S dus vind shotgun voort fijner. btw wil het knife de laaste tijd toch vaker mis gaan. (met commando pro) je vliegt er naar toe bloed en alles maar niet dood :S eerst was zodra je op je tegenstander af vliegt ook een kill ook. dit kan natuurlijk ook door mij komen want de laatste 2 weeken schiet ik geen deuk in een pakje boter :S :o op het forum ben ik blijk baar net zo scherp als in het spel haha :P

[ Voor 4% gewijzigd door Proxx op 28-01-2010 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Laatst online: 21-08 16:07
Ik gebruik dan ook geen commando (Pro) ik heb Ninja Pro als 3e perk. Dus wellicht zou je het zonder kunnen proberen.

En ik schiet van lange afstand wel op sheilders, even checken hoe snel ze op crouch kunnen drukken.
Daarna ren ik er op af (verwachten ze niet) en spring ik naar hun linker kant (Meeste mensen zijn rechts) en probeer ik ze te knifen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Teamdeathmatch heb ik altijd 1 ding voorop staan ... Zover mogelijk bij je teammates vandaan blijven . lopen hun naar rechts ga ik naar links .( probeer het eens ) .. het levert mij zoveel meer kills op .. ik zoek ze alleen op bij mij emergency airdrop .. vaak zie je dat de tegenstander dan ineens niet meer hoeft te campen en jacht maken op jouw crates ( wat best leuk is ) . Wat vervelend is bv op de map wasteland .. ik helemaal naar de andere kant van de map rush en vervolgens te zien dat mijn teammates voor mijn neus spawnen .. ik weer naar de andere kant rush hopla daar spawnen ze weer grrrr . ik blijf altijd weg van die grot en loop erom heen om ze te flanken . moet alleen rekening houden met die thermal snipers die gasten zien alles volgens mij .
Hebben meer mensen trouwens hier last van ? dat de verbinding echt klote is ( xbox ) daar heb ik met COD4 nooit last van gehad maar het lijkt nu standaard dat het potje minstens 1 keer onderbroken wordt .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 11:09:
Bij Teamdeathmatch heb ik altijd 1 ding voorop staan ... Zover mogelijk bij je teammates vandaan blijven . lopen hun naar rechts ga ik naar links .( probeer het eens ) .. het levert mij zoveel meer kills op .. ik zoek ze alleen op bij mij emergency airdrop .. vaak zie je dat de tegenstander dan ineens niet meer hoeft te campen en jacht maken op jouw crates ( wat best leuk is ) . Wat vervelend is bv op de map wasteland .. ik helemaal naar de andere kant van de map rush en vervolgens te zien dat mijn teammates voor mijn neus spawnen .. ik weer naar de andere kant rush hopla daar spawnen ze weer grrrr . ik blijf altijd weg van die grot en loop erom heen om ze te flanken . moet alleen rekening houden met die thermal snipers die gasten zien alles volgens mij .
Hebben meer mensen trouwens hier last van ? dat de verbinding echt klote is ( xbox ) daar heb ik met COD4 nooit last van gehad maar het lijkt nu standaard dat het potje minstens 1 keer onderbroken wordt .
maar waarom speel je dan geen FFA :? . idd spawnen is wel een iet wat zwak puntje in MW2, is al wel eerder genoemd. klopt, wasteland is m'n minst favo map. ik heb eerlijk gezegd weinig verbindingsproblemen (ook op 360)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 11:09:
na lang niet meer met emer airdrop gespeeld te hebben heb ik het gistere gedaan voor die challenge 6fears7. ik had Harrier. Stealth bomber, en emergency airdrop. eigelijk was ik gewoon unbeatable :X

maakte killstreak tot 7 ging daarna dood. weer killstreak tot 7 mijn harrier gestuurd. daar na stealth bomber (multikill) nog een harrier gestuurd. weer een stealth bomber had ik nog 2 airdrops. kreeg ik chopper gunner en ac130 de rest heb ik voor die gulzige ratte van mijn team over gelaten (uav, counter uav, ammo enzo :P)
heb die choppergunner en ac130 niet meer mogen gebruiken want het potje was over. TDM ik was later er bij gekomen
stond 20 - 0 - 1 :X wist even de kracht van stealth bomber en emergencie airdrop niet meer :P

[ Voor 3% gewijzigd door Proxx op 28-01-2010 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tellen de kills die je uit emergency airdrop haalt, voor je killstreak, of is het net als met care package, dat ze niet tellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 11:48:
tellen de kills die je uit emergency airdrop haalt, voor je killstreak, of is het net als met care package, dat ze niet tellen?
nee tellen niet mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weten we dat ook weer:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
reemprive schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 09:46:
Ik begrijp niet waarom mensen bij de SPAS Grip als attachment kiezen. Wordt de range hierdoor groter ofzo? Wat recoil betreft verandert er helemaal niets namelijk, ook zich logisch want het is ook maar 1 schot per keer.
My thoughts exactly... FMJ erop en gooooaaaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik heb laatste tijd wel geprobeerd met riot shield, maar lag is gewoon te groot voor dat ding om erg effectief te zijn. Je moet veel te nauwkeurig je schild richting vijand hebben, en op korte afstand maken ze gewoon snelle beweging en schieten je bij voorkeur met shotgun neer.

Nu dat ik wat ervaring heb met wat andere tegen mensen met riot shields doen plak ik bijna nooit semtex meer op ze, gewoon op tenen schieten dan wel randen van riot shield en je hebt hem vaak al te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 11:07
Ik beleef momenteel veel plezier aan mijn Scavanger Pro icm claymores. Vooral bij bepaalde maps kan je hiermee twee ingangen continue beschermen. Die sneeuwlevels zijn mijn favoriet, kan je zo veel kills halen.

ACR met stoppingpower is ook fijn, schiet super accuraat. Ik kan alleen voor geen meter overweg met de AC130, ik raak helemaal niets.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind de AC130 ook verschrikkelijk, kan er totaal niet mee overweg. Maak met een AC130 gemiddeld 8 kills, tegenover 15 a 20 met chopper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanschr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-02-2021
Ik speel op dit moment veel met mijn TAR-21 equiped met FMJ en een silencer. Ben nu level 67 en kan niet wachten tot ik level 70 behaal! :D Ik zie het niet zitten om prestige te doen, aangezien ik graag voor de lol speel met mijn vader en mijn broertje, en dan wil ik wel een beetje fun hebben met alle wapens en dergelijke.. Of zijn er echt voordelen van prestige? buiten de extra class slot en titles en emblems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
johanschr schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 12:17:
Ik speel op dit moment veel met mijn TAR-21 equiped met FMJ en een silencer. Ben nu level 67 en kan niet wachten tot ik level 70 behaal! :D Ik zie het niet zitten om prestige te doen, aangezien ik graag voor de lol speel met mijn vader en mijn broertje, en dan wil ik wel een beetje fun hebben met alle wapens en dergelijke.. Of zijn er echt voordelen van prestige? buiten de extra class slot en titles en emblems.
nope. je krijgt alleen meer custom classes. en paar nieuwe challanges/ callsigns ik ben juist niet voor die challanges aan het spelen. vind het juist leuk om die level up en challange geluidjes te horen als ik aan het spelen ben. dat geeft me gewoon een goed gevoel. haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ik zou het ook alleen maar doen voor de extra classes, zit nu vaak voordat het potje begint nog even snel te tweaken aangezien ik verschillende modus speel.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanschr
Proxx schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 12:21:
[...]

vind het juist leuk om die level up en challange geluidjes te horen als ik aan het spelen ben. dat geeft me gewoon een goed gevoel. haha
Ja dat vind ik ook wel gaaf, alleen om weer zo lang te moeten vechten voor die AK-47.. Nee dankje.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 15:58
NeoMe schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 12:21:
[...]

Ik zou het ook alleen maar doen voor de extra classes, zit nu vaak voordat het potje begint nog even snel te tweaken aangezien ik verschillende modus speel.
mosh pit FTW!!!

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 18:23
Die extra callsigns zijn leuk, maar die van headshots zijn (voor mij dan, speel met veel verschillende wapens) bijna niet te doen. Ik vind het leuker om alle wapens zo goed als unlocked te hebben, dus extended mags.

Bijna nu veel aparte challenges aan het halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roodey schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 12:41:
[...]

Die extra callsigns zijn leuk, maar die van headshots zijn (voor mij dan, speel met veel verschillende wapens) bijna niet te doen. Ik vind het leuker om alle wapens zo goed als unlocked te hebben, dus extended mags.

Bijna nu veel aparte challenges aan het halen.
Ja ik speel ook voor de challenges, ben nu met famas en mp5 bezig...

FF doorzetten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanschr
Ik heb nu voor de TAR-21 de Red Tiger skin bijna behaald en ik heb voor de WA2000 al een tijdje de Fall skin, het zou echt sonde zijn om dat allemaal overnieuw te moeten doen. Ik denk dat ik maar pas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Bij AC130 moet je wel switchen naar tweede wapen, andere zijn redelijk nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reemprive schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 12:17:
Ik vind de AC130 ook verschrikkelijk, kan er totaal niet mee overweg. Maak met een AC130 gemiddeld 8 kills, tegenover 15 a 20 met chopper.
Gemiddeld 15 á 20 kills met de chopper gunner lijkt me zeer sterk. Vooral op maps met veel gebouwen is dit schier onmogelijk, tenzij je tegenstanders als sitting ducks op een open plek gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wagali
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-03-2022
ff voor wat extra duidelijkheid... Emergency Airdrop en Care Package, die tellen toch wel mee voor je killstreak, maar niet voor je killstreak-AWARDS ?

Of allebei niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 12:55:
[...]

Gemiddeld 15 á 20 kills met de chopper gunner lijkt me zeer sterk. Vooral op maps met veel gebouwen is dit schier onmogelijk, tenzij je tegenstanders als sitting ducks op een open plek gaan zitten.
wasteland is zo heerlijk met chopper gunnertje O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wagali schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 13:05:
[...]

ff voor wat extra duidelijkheid... Emergency Airdrop en Care Package, die tellen toch wel mee voor je killstreak, maar niet voor je killstreak-AWARDS ?

Of allebei niet?
wel voor je awards, niet voor je killstreak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

same here, vind het niet de moeite om te gaan prestige en wil niet al die challenges opnieuw doen (vooral die lastige als bijvoorbeeld: two headshot with one bullet ... was puur geluk hoor dat ik die behaalde)

maar wat is dan de '6fears7' challenge ? (@proxx)

volgens mij zij er ook nog een aantal 'hidden' challenges, zoals 10 killstreak without any killstreak rewards activated (heb ik) en de steal 50 carepackages (heb ik nog niet) ... zijn er nog meer van dat soort challenges???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wagali
Chopper gunner is nog leuker in Rust :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
furby-killer schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 12:52:
Bij AC130 moet je wel switchen naar tweede wapen, andere zijn redelijk nutteloos.
Ja, je schiet eerst 1x met de 105mm op meerdere personen die dicht bij elkaar staan, dan schakelen naar 40mm, ff 3 (of 4, weet niet wat max is) keer knallen, en dan snel met de 20mm (vaak sla ik die over) en weer schakelen naar de 105mm (die is ondertussen herladen). En de cyclus weer opnieuw. Wel altijd een aantal meters vooruit aimen van de looprichting van persoon.
Ook alleen gebruiken in open level, Afghan bijvoorbeeld.
Is toch veel mooier dan zo'n chopper.
Wagali schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 13:09:
en de AC130 niet? :9

[ Voor 11% gewijzigd door DeBaroN op 28-01-2010 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wagali schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 13:05:
ff voor wat extra duidelijkheid... Emergency Airdrop en Care Package, die tellen toch wel mee voor je killstreak, maar niet voor je killstreak-AWARDS?
Dingen als harrier airstrike vanuit een Care Package tellen voor zover ik weet niet mee voor je killstreak, de pave low telt helemaal niet mee voor de killstreak, zie de topic start voor een verduidelijking, daar staat het ook al in vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wagali schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 13:09:
AC-130 is nog veel leuker in Rust!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wagali
Misschien was ik niet niet helemaal duidellijk.

Er is toch een verschil tussen Killstreak (x aantal kills zonder death) en Killstreak-Awards !?

Als ik bij mijn eigen stats kijk, staat er dat mijn hoogste killstreak 43 is...

Dus mijn vraag is: Als ik bijvoorbeeld een chopper gunner uit een Airdrop krijg, telt deze dan mee voor me killstreak?

PS. in de topic start kon ik hier niks over vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Wagali schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 13:19:
Misschien was ik niet niet helemaal duidellijk.

Er is toch een verschil tussen Killstreak (x aantal kills zonder death) en Killstreak-Awards !?

Als ik bij mijn eigen stats kijk, staat er dat mijn hoogste killstreak 43 is...

Dus mijn vraag is: Als ik bijvoorbeeld een chopper gunner uit een Airdrop krijg, telt deze dan mee voor me killstreak?

PS. in de topic start kon ik hier niks over vinden
Alleen de volgende kill streak reward kills tellen mee voor je killstreak:
Predator Missile
Harrier Strike
Chopper Gunner

Alles wat je krijgt via Care Package en Emergency Airdrop tellen niet mee.

Daarom gebruiken de meeste Harrier Strike + Chopper Gunner zodat ze véél sneller een Tactical Nuke kunnen halen

[ Voor 7% gewijzigd door Ike. op 28-01-2010 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 12:55:
[...]

Het is toch echt zo. Met uitzondering van Skidrow dan, daar mag je blij zijn met een stuk of 5 kills. Ik speel wel Groundwar he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik neem aan dat je jouw hoogste kill streak alleen kan zien bij XBOX en/of PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Ike. schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 13:23:
[...]

Predator Missile
Harrier Strike
Chopper Gunner

Daarom gebruiken de meeste Harrier Strike + Chopper Gunner zodat ze véél sneller een Tactical Nuke kunnen halen
en de AC130?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 12:09

Soggney

Zeekomkommer

@reemprive
nee die kan je gewoon zien bij de barracks (rechterkant van je scherm)
enkel de K/D ratio kan je niet zien omdat console gamers blijkbaar geen wiskunde kennen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Soggney op 28-01-2010 13:32 ]

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 19:43
[...]

Predator Missile
Harrier Strike
Chopper Gunner

Je kan beter alleen zeggen: Alles wat je krijgt via Care Package en Emergency Airdrop tellen niet mee.
Dus alle andere tellen wel mee...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Alleen de pavelow en carepackages tellen niet mee de rest wel.
Chopper -> Chopper Gunner -> Nuke werkt namelijk ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wagali
reemprive schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 13:25:
Ik neem aan dat je jouw hoogste kill streak alleen kan zien bij XBOX en/of PS3?
Op de PS3 idd...

Bedankt voor het beantwoorden van me vraag !

Wilde namelijk die Emergency Airdrop-glitch (als ie nog werkt) gebruiken om mijn killstreak voorbij de 42 te krijgen, ik hou er niet van als mijn broer een betere score heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Predator Missile
Harrier Strike
Chopper Gunner

volgens mij spreek je nu jezelf tegen, want 'Tactical Nuke' is dus de reward. als ik Wagali goed begrijp gaat het juist om de kilstreak zelf, en ik denk dat daarop het antwoord is dat alles meeteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

bram1984 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 13:17:
[...]

AC-130 is nog veel leuker in Rust!
Inderdaad. Ik zag dat hier veel mensen zijn die liever de Chopper gebruiken dan de AC130, dus ik ook maar eens de Chopper gebruiken. Binnen 10 seconde was ik neergeschoten :/ Ga dus gewoon weer voor de AC130, daarmee heb je ook een beter overzicht van de map en kun je ook achter elkaar door knallen door steeds te switchen van weapon. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Redje schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 13:33:
[...]

Alleen de pavelow en carepackages tellen niet mee de rest wel.
Chopper -> Chopper Gunner -> Nuke werkt namelijk ook prima.
Je vergeet de sentry, maar dat is natuurlijk eigenlijk ook een care package drop. Dus ik kan ook op de PC zien wat mijn hoogste killstreak is? Ga straks thuis even kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aardig druk topic hier! :p
Ik en een vriend van mij zijn de laatste tijd nogal veel bezig met de throwing knife.

We gaan ook binnenkort een montage maken waar wij de throwing- en tactical knife kills laten zien.
Gisteren hebben wij een kleine montage/preview gemaakt wat voor ons als test gold:
Preview *klik*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wagali
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 13:36:
[...]

volgens mij spreek je nu jezelf tegen, want 'Tactical Nuke' is dus de reward. als ik Wagali goed begrijp gaat het juist om de kilstreak zelf, en ik denk dat daarop het antwoord is dat alles meeteld
Juist dat is wat ik bedoel.. dus dat werkt dus wel :?

Zie mijn laatste post, het gaat mij niet om het halen van een hogere Killstreak REWARD zoals Tac. Nuke ofzo.

Ik wil gewoon een hoge Killstreak halen, dus x aantal kills zonder dood te gaan. Dacht dat ik wel duidelijk was, maar alleen martin02 begrijpt mij O+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 13:48:
Ik en een vriend van mij zijn de laatste tijd nogal veel bezig met de throwing knife.

We gaan ook binnenkort een montage maken waar wij de throwing- en tactical knife kills laten zien.
Gisteren hebben wij een kleine montage/preview gemaakt wat voor ons als test gold:
Preview *klik*
Nice fimpje zitten een aantal meesterlijke kills bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN

Preview *klik*
Die preview is al goed! ben benieuwd. Nadat ik die heb gezien, ga ik ook een class aanmaken met riot en dan proberen te kniven en beuken. Heb me er nog nooit echt aan gewaagd (geen zin eigenlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49

Preview *klik*
Het betere knife werk.
Moet ik ook eens oefenen.

Het is trouwens knives... "Art of the knives"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zitten zeker een aantal toffe kills tussen, vooral die laatste. Alleen ik weiger om zo te spelen. Als ik messen wil gebruiken zoek ik wel een leuke slasher op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:34
Wagali schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 13:34:
[...]

Op de PS3 idd...

Bedankt voor het beantwoorden van me vraag !

Wilde namelijk die Emergency Airdrop-glitch (als ie nog werkt) gebruiken om mijn killstreak voorbij de 42 te krijgen, ik hou er niet van als mijn broer een betere score heeft :P
Bij mij telt de AC130 niet mee. Had Harrier-AC130-EMP en kreeg na de AC130 met 10+kills echt geen EMP.
Met Chopper Gunner lukt het wel.

Waar vui zit, zit geen glans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 12:09

Soggney

Zeekomkommer

Dibbuz schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 14:42:
[...]

Bij mij telt de AC130 niet mee. Had Harrier-AC130-EMP en kreeg na de AC130 met 10+kills echt geen EMP.
ofwel was je op de grond gestorven

hoedanook de vraag was killstreak, niet killstreak om de rewards te halen.Dus 20 killstreak, maar 12 daarvan zijn bv met sentry uit carepackage, dan is killstreak nog altijd 20, maar killstreakrewardstreak maar 8

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Laatst online: 09-09 10:50
Volgens mij snapt niemand de vraag. Er is inderdaad een verschil tussen killstreak en killstreak REWARDS. Voor bijvoorbeeld een sentry gun krijg je WEL een hogere killstreak, maar die kills tellen niet mee voor je killstreak REWARD.

Dus, drop je een sentry gun (na 5 kills dus), en die maakt 6 kills, dan heb je een killstreak van 11 kills maar krijg je GEEN chopper gunner/ac130 als je die al geselecteerd had; daarvoor moet je toch echt op een andere manier nog 6 kills maken (bijvoorbeeld met predator / harrier of gewoon normaal).

Dus ja, ALLE kills die killstreak rewards maken tellen mee voor je killstreak.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wagali
NickThissen schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 16:06:
Volgens mij snapt niemand de vraag. Er is inderdaad een verschil tussen killstreak en killstreak REWARDS. Voor bijvoorbeeld een sentry gun krijg je WEL een hogere killstreak, maar die kills tellen niet mee voor je killstreak REWARD.

Dus, drop je een sentry gun (na 5 kills dus), en die maakt 6 kills, dan heb je een killstreak van 11 kills maar krijg je GEEN chopper gunner/ac130 als je die al geselecteerd had; daarvoor moet je toch echt op een andere manier nog 6 kills maken (bijvoorbeeld met predator / harrier of gewoon normaal).

Dus ja, ALLE kills die killstreak rewards maken tellen mee voor je killstreak.
Dankjewel, blijkbaar was ik nog steeds niet duidelijk genoeg :? Misschien nog meer ONDERSTREPEN en VETGEDRUKTE TEXT...

Maja, misschien begrijpen ze jou ook niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dibbuz schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 14:42:
[...]

Ook bij jou telt de AC130 mee :>

Als je inderdaad sterft op de grond dan telt de streak niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Laatst online: 12-09 21:12
Hm, haal voor mij dat 'noob' maar weg voor tube...
Heb er nog 8 nodig voor Mastery, maar krijg het niet voor elkaar lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:34
Excuus, ik dacht dat het om de rewards ging :$

Waar vui zit, zit geen glans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, wat een gedoe om killstreaks.
Ik weet niet welke killstreak-rewards allemaal niet meetellen om andere killstreaks te halen (volgens mij sentry, pavelow en alles uit care packages), maar ik weet wel dat alle kills die je maakt met killstreak rewards meetellen met je killstreak, zoals die staat in de barracks. Uitzondering is Nuke, aangezien je dan zelf ook doodgaat.

Hoop dat het duidelijk is en dat het een antwoord is op iedereens vragen over killstreaks.

Wie vindt Pavelow trouwens nog meer overpowered? Het is heerlijk om er een te hebben, maar als je op wasteland ofzo zit en de vijand heeft er heen, oeh dat is naaiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:25
superbassie schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 16:33:
Hm, haal voor mij dat 'noob' maar weg voor tube...
Heb er nog 8 nodig voor Mastery, maar krijg het niet voor elkaar lol
Probeer je class met danger close uit te rusten. Als het dan niet lukt :D (Speel potje HQ of Domination en schiet @ te cappen punt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het had wat langer mogen duren voordat het ding op je gaat schieten, als je dat bedoeld. Net als met een harrier, daar duurt het ook enige tijd, zodat je zelf een lock met je stinger kunt maken.

edit: als reactie op de pavelow post hierboven.

[ Voor 11% gewijzigd door bram1984 op 28-01-2010 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Engineer Stewie schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 10:01:
[...]

De beste remedie is semtex op schild plakken en gaan lopen.
Gegarandeerd een kill death voor de riot shield gebruiker.
Behalve dat op S&D niemand semtex meer bij zich heeft. Vaak claymore/throwing knife, en als ze al semtex hadden dan is dat op voor jij in beeld bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Vanmiddag even lekker lopen Glitchen met 'Care-Package', 'Sentry-Gun' en 'Emergency Airdrop'. Ik krijg ze de hele tijd onbeperkt, dus raap vanalles en nogwat op. Op een gegeven moment had ik zes 'Sentry Guns' staan om mij te beschermen en lagen er ongeveer 20 dozen om op te rapen uit de 'Emergency Airdrop'. Best wel een lachen gezicht, zeker hoe die andere reageren...

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Laatst online: 12-09 21:12
Freezerator schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 17:08:
[...]

Probeer je class met danger close uit te rusten. Als het dan niet lukt :D (Speel potje HQ of Domination en schiet @ te cappen punt.)
Ja het is me gelukt, ben veel te ongeduldig altijd :P
Thnx anyway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mind_
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

mind_

evil smile

Dat trucje met die maxbars = 10 werkt volgens mij niet meer (om te zien wie de host is), ook veranderde mijn NAT type in strict.

En bij bijvoorbeeld S&D, de spelers die nog 'leven" kunnen de tekst (van de chat) van de "doden" niet zien, neem ik aan?

com·pu·ter (de ~ (m.), ~s) 1 elektronische informatieverwerkende machine die door een reeks gecodeerde instructies wordt bestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wooh, net m'n eerste nuke gehaald in Wasteland.
Harrier -> Chopper Gunner -> Nuke werkte prima, toen ik eenmaal een chopper had was het MULTI KILL MULTI KILL MUL-MULTI KILL, spawnrapen met chopper op wasteland = baas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-09 18:41
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:05:
spawnrapen met chopper op wasteland = irritant, slecht mapdesign kwa spawnplekken
Fixd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
NeoMe schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 17:56:
Vanmiddag even lekker lopen Glitchen met 'Care-Package', 'Sentry-Gun' en 'Emergency Airdrop'. Ik krijg ze de hele tijd onbeperkt, dus raap vanalles en nogwat op. Op een gegeven moment had ik zes 'Sentry Guns' staan om mij te beschermen en lagen er ongeveer 20 dozen om op te rapen uit de 'Emergency Airdrop'. Best wel een lachen gezicht, zeker hoe die andere reageren...
Die glitch word nu echt te vaak gebruikt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

zoals al zo vaak gemeld, het is niet de spawnpoints, het zijn je teammates die er voor zorgen dat zo'n heli flinke kills maakt. Je moet als je dood gaat gelijk naar je anti-air kit switchen en dat ding is zo uit de lucht. niemand doet het, en daarom bitcht iedereen erover

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Ike. schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:28:
[...]
Die glitch word nu echt te vaak gebruikt :(
Ja, en om die rewards te krijgen gebruik ik de Glitch met One Man Army in combinatie met Noob-Tube. Dus onbeperkt Noob-Tubes, die weer in combinatie met Danger Close Pro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeoMe schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:32:
[...]

hoi ik ben een dikke sneue nerd die bugs gaat abusen omdat ik geen skills heb en ik faal in het spel
Fix'd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:29:
[...]

zoals al zo vaak gemeld, het is niet de spawnpoints, het zijn je teammates die er voor zorgen dat zo'n heli flinke kills maakt. Je moet als je dood gaat gelijk naar je anti-air kit switchen en dat ding is zo uit de lucht. niemand doet het, en daarom bitcht iedereen erover
Precies, maar ik moet zeggen dat ik niet alleen door mijzelf die nuke had. Zat met 2 real-life vrienden, op x-fire met de voice chat en zij coverden mij superieur dus niemand kreeg me dood.

Overigens ook heel sneu, ik zat net wéér in Wasteland, HQ PRO, een van diezelfde vrienden moest nog 1 kill voor nuke, word ie neergehaald in z'n rug door een noobtube.

Noobtube verdiend een nerf, serieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bongholio
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 20:33:
[...]

Noobtube verdiend een nerf, serieus.
Ah nee man, moet je gewoon mee om kunnen gaan. Ja ok, lullig als je killstreak dr aan gaat, maarja...

Wat ik persoonlijk pas irritant vind zijn die boosters / lamers, die je met zn tweeen elkaar ziet spawn killen (tactical insertion) om maar die nuke te halen. Zitten dus afgezonderd in een hoekje alleen maar op die nuke te azen, heeft geen hol meer met de game te maken. En dan ook nog boos worden als je ze spot en afmaakt. :O

(Of je krijgt een message, of je ook mee wil boosten... omg)

[ Voor 5% gewijzigd door bongholio op 28-01-2010 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiosen
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-12-2021
noob tube in combinatie met one man army en danger close pro is wel goed
maar ook heel zielig hoor en aal dat glitchen ook ga gewoon normaal spelen
asd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bongholio schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 20:47:
[...]

Ah nee man, moet je gewoon mee om kunnen gaan. Ja ok, lullig als je killstreak dr aan gaat, maarja...

Wat ik persoonlijk pas irritant vind zijn die boosters / lamers, die je met zn tweeen elkaar ziet spawn killen (tactical insertion) om maar die nuke te halen. Zitten dus afgezonderd in een hoekje alleen maar op die nuke te azen, heeft geen hol meer met de game te maken. En dan ook nog boos worden als je ze spot en afmaakt. :O

Nog nooit mee gemaakt dat iemand dat doet, en dat boosten ook nog nooit gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Laatst online: 11-09 18:39
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 21:02:
[...]

Nog nooit mee gemaakt dat iemand dat doet, en dat boosten ook nog nooit gezien :P
Ik 1 keer, met twee snipers onder het vliegtuig van Terminal. 5 seconden later wist de hele server het en ging op de snipers jagen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
NeoMe schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:32:
[...]

Ja, en om die rewards te krijgen gebruik ik de Glitch met One Man Army in combinatie met Noob-Tube. Dus onbeperkt Noob-Tubes, die weer in combinatie met Danger Close Pro :)
Kun jij het spel ook op een normale manier spelen? Of kun je dan niet winnen? Zwaar irritant die figuren zoals jij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 22:33
bongholio schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 20:47:
[...]

Mooie tactiek hiertegen. :P

http://www.youtube.com/watch?v=_NITwwUHwy4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Even een vraagje tussendoor. Ik ben nu van besturingsysteem aan het wisselen (definitief) van Vista naar win 7. Nu ben ik bezig met Modern warfare 2. Ik zoek de singel player files en volgensmij heb ik ze
E:\Program Files\Steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\players\save

Weet iemand of dit genoeg is om mijn singelplayer over te gooien naar een nieuw os? O heb ik nog een mapje gemist?

gr. bas80

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bongholio
  • Nu online
Moest gewoon even een traantje wegpinken. Wat een held _/-\o_
Kan overigens aan de voice message op het eind wel weer horen wat voor zielige lui het zijn. Iedereen irriteren maar als het ze zelf tegen zit ben je een <vul zelf maar in>.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Speelt er uberhaupt wel eens iemand met een riot shield? Ik heb het zojuist twee potjes geprobeerd maar ik vind het zwaar nutteloos... kan aan mij liggen natuurlijk.

Ik heb riot shield met een pistol (omdat ik die tactical knife wel eens wil halen; schiet nooit met pistols) + throwing knife. Idee is dat ik met shield gemakkelijk dichtbij kom en dan snel throwing knife voor een easy kill. In principe werkt dit goed, maar het schild werkt echt voor geen meter. Ik heb meerdere male gehad dat iemand die recht voor me neus stond me gewoon neerstak met z'n mes, alsof ik niet eens een schild had... Of ze schieten op je voeten (ja, terwijl ik buk) en ze raken gewoon 90%. Als zelfs dat niet werkt dan gooie ze wel even een semtex op je schild en kun je sowieso niets meer... Wat kan ik daar nou aan doen? :S

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
NickThissen schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 21:58:
Speelt er uberhaupt wel eens iemand met een riot shield? Ik heb het zojuist twee potjes geprobeerd maar ik vind het zwaar nutteloos... kan aan mij liggen natuurlijk.

Ik heb riot shield met een pistol (omdat ik die tactical knife wel eens wil halen; schiet nooit met pistols) + throwing knife. Idee is dat ik met shield gemakkelijk dichtbij kom en dan snel throwing knife voor een easy kill. In principe werkt dit goed, maar het schild werkt echt voor geen meter. Ik heb meerdere male gehad dat iemand die recht voor me neus stond me gewoon neerstak met z'n mes, alsof ik niet eens een schild had... Of ze schieten op je voeten (ja, terwijl ik buk) en ze raken gewoon 90%. Als zelfs dat niet werkt dan gooie ze wel even een semtex op je schild en kun je sowieso niets meer... Wat kan ik daar nou aan doen? :S
How To Not Suck With The Riot Shield

http://www.youtube.com/watch?v=tO0vSY2hM6M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 13:08:
same here, vind het niet de moeite om te gaan prestige en wil niet al die challenges opnieuw doen (vooral die lastige als bijvoorbeeld: two headshot with one bullet ... was puur geluk hoor dat ik die behaalde)

maar wat is dan de '6fears7' challenge ? (@proxx)

volgens mij zij er ook nog een aantal 'hidden' challenges, zoals 10 killstreak without any killstreak rewards activated (heb ik) en de steal 50 carepackages (heb ik nog niet) ... zijn er nog meer van dat soort challenges???
6fears7 : Have killstreak rewards requiring 7, 8, and 9 kills and earn them all.

eigenlijk heel makkelijk. volgens mij is dat harrier e.airdrop en stealth bomber.

als je de harrier al hebt haal je de rest eigenlijk altijd

http://callofduty.wikia.com/wiki/Callsigns voor meer info ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Proxx op 28-01-2010 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nou dat is dus precies wat ik deed maar het werkt echt niet. Semtex aan je shield en je bent gewoon dood, en 9 van de 10 gooien gewoon gelijk hun semtex... Wat kun je dan nog?!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Bah, waarom kunnen teammates je care packages oprapen? Dat vind ik echt het belachelijkste ooit. Ik gooi net een emergency airstrike (normaal gebruik ik harrier), word net daarna gekilld, en ALLE 4 de packages gejat door teammates + enemies (ze lagen gewoon naast elkaar te capturen :S ) . Woop-ti-doo weg killstreak reward.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
NickThissen schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 22:35:
Bah, waarom kunnen teammates je care packages oprapen? Dat vind ik echt het belachelijkste ooit. Ik gooi net een emergency airstrike (normaal gebruik ik harrier), word net daarna gekilld, en ALLE 4 de packages gejat door teammates + enemies (ze lagen gewoon naast elkaar te capturen :S ) . Woop-ti-doo weg killstreak reward.
Jah af en toe lullig, vooral op kleine maps is het lastig om te droppen buiten een gebied waar vijanden zijn. OF er heel snel bij zijn OF in camp liggen voor vijanden die ze willen capturen :P

btw: je kunt je edit-knop gebruiken ;)

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGluurbuur
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:36
NickThissen schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 22:35:
Thats a bummer man! maarrrr je krijgt wel xp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
JaWSnl schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 22:49:
[...]
btw: je kunt je edit-knop gebruiken ;)
Ja, sorry, ik zag dat er een nieuwe post was dus nam aan dat die onder mijn laatste post was, maar blijkbaar was hij me net te snel af, dus ik had niet door dat ik er twee achter elkaar postte.

Ik ben maar weer terug naar harrier want emergency airstrike is niet zo interessant vind ik. Als er al een goeie tusse zit (dat is dan wel meestal, ok) dan zitten er gelijk 5 teammates boven op, en een enemy nade volgt dan niet lang daarna...

Ik vind de combinatie predator/harrier/choppergunner of ac130 een beetje standaard worden onderhand, weet iemand nog een leuke combinatie? Sentry gun vond ik altijd wel chill, maar jammer dat die kills niet mee tellen, dan is het wat lastig om hogere rewards te krijgen. Misschien dat ik eens wat lagere streaks pak, zodat het niet zoveel om het 'halen van de chopper gunner' gaat.

[ Voor 5% gewijzigd door NickThissen op 28-01-2010 23:24 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

NickThissen schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 23:09:
[...]
Streaks...standaard = Predator Missle + Harriers + Chopper Gunner/AC-130.
Ik weet niet of je alle challenges al hebt gehaald, anders kun je daar eens mee beginnen ( killstreaks ). Want bijna niemand doet die precision airstrike, attack helicopter of stealth bomber. Verder de lat hoger leggen naar EMP/Nuke...ook al heb je daar minder aan. Ik hou het toch op de bovenstaande standaard, aangezien je daar het meeste mee scored.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had laatst voor de grap eens een M16 gepakt. Samen met bling Red Dot + Noob-tube. Daarnaast had ik Stopping Power Pro en Last Stand. Ik vind het toch een beetje jammer dat de M16 toch best wel veel recoil heeft. Maar anders is misschien ook wel een beetje OP. Ik ga ook eens de volgende uitrusting proberen

Verder zit ik nu na een maandje spelen nog maar 4000 kills.Lvl 60 Gaat niet echt snel. Ik speel vaak ook maar 1 a 2 uurtjes per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren op de xbox iemand in Favela "achter" de map zien liggen......de knuppel had een carepackage gedropt, ook net erbuiten, waardoor ons hele team naar die plek ging, en 1 voor 1 werd afgeschoten. Meneer zelf was niet te raken. Eerste keer dat ik dit heb meegemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 08:14:
Gisteren op de xbox iemand in Favela "achter" de map zien liggen......de knuppel had een carepackage gedropt, ook net erbuiten, waardoor ons hele team naar die plek ging, en 1 voor 1 werd afgeschoten. Meneer zelf was niet te raken. Eerste keer dat ik dit heb meegemaakt
Als dit niet met regelmaat gebeurd dan kan ik er wel om lachen, zeker als het hele team daar 1 voor 1 word afgeknalt. Op zich wel tactisch natuurlijk, maar niet echt eerlijk.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Probeer het ontopic te houden.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.