Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 21:43
beany schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 09:44:
[...]

Volgens mij is dit probleem ook bij Domination...
Gebeurt ook weleens bij Domination ja. Ik ben over het algemeen iemand die veel captured.

Gisteren ook zoiets leuks.. Zet ik net mijn chopper gunner in en sec. later gebruikt er eentje een nuke.. Fail ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 17:48
Hm, hebben ze de map Favela eruit gehaald ofso? Heb alle mappen gehad, behalve die...
Verder vind ik dat ze van Karachi, Skidrow en Invasion beter 1 map hadden kunnen maken. :P Ze lijken teveel op elkaar, en ze zijn kut.

Mijn favoriete mappen zijn Afghan, Highrise, Terminal en Scrapyard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craztas
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-09 17:57
k heb 4 dagen en 6 uur, en ben 1st Prestige 68. (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystiqes
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-12-2022
ChiLLeR schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 11:27:
Dat is wel bizar snel hoor. Ik ben level 34 en heb er al 21uur op zitten (PS3). Schaar mezelf dan ook niet onder de pro's ofzo :P
Voor mij ook op de ps3, je kunt meestal wel een aantal levels omhoog gaan als je meer dan 4 uur achter elkaar speelt (eerste uur moet ik meestal wakker worden :z )
en verschillende challenges met veel XP-punten halen........ Zal waarschijnlijk 3dgn duren om lvl 70 te behalen, schat ik zo.

[ Voor 6% gewijzigd door Mystiqes op 22-01-2010 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Mystiqes schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 11:58:
[...]

Voor mij ook op de ps3, je kunt meestal wel een aantal levels omhoog gaan als je meer dan 4 uur achter elkaar speelt (eerste uur moet ik meestal wakker worden :z )
en verschillende challenges met veel XP-punten halen........ Zal waarschijnlijk 3dgn duren om lvl 70 te behalen, schat ik zo.
Nee man! 3 dagen voor lvl 70?

Ik heb nu 4 dagen en 17 uur en ik ben 2nd Prestige 36 (Xbox360)

Ik heb ook even bij een vriend van me gespeeld op zijn PS3 en het valt me op dat je daar veel sneller headshots haalt en er een soort autoaim op lijkt te zitten. Op de XBox360 haal ik echt niet zoveel headies als hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Mystiqes schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 11:15:
Wat is eigelijk de gemiddelde tijd dat iemand erover doet om lvl 70 te halen?? Ik zelf heb lvl 48 nu gehaald in 1 dgn 10 uur......
Volgens mij is het ongeveer 2 dagen en een paar uur. (Dus tussen 2 en 3 dagen gemiddeld denk ik.)

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ongeveer 24 uur (dag dus) voor |v| 70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:09
wimpie007 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 12:06:
[...]

Ik heb ook even bij een vriend van me gespeeld op zijn PS3 en het valt me op dat je daar veel sneller headshots haalt en er een soort autoaim op lijkt te zitten. Op de XBox360 haal ik echt niet zoveel headies als hij.
alle console versies hebben een soort van aim lock. dat betekent dat als je erover aimt dat hij er een beetje op blijft hangen. Aim jij dus als eerste over het hoofd en begin je te schieten dan is het idd headshot. want hij aimed toch niet naar beneden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystiqes
[...]

Tja, ben uiteraard ook geen uberpro, denk idd, zoals JamesB009 het zegt tussen de 2 en 3 dagen. Maar ik speel wel alleen Free-For-All, dus mijn kans om een potje te winnen is kleiner. Ik heb overigens niks gemerkt van een AutoAim op de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dispenzer
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

Er wordt geklaagd over het feit dat er veel geklaagd wordt. Het is dan ook moeilijk positief te zijn over een game die zo vol met onvolkomenheden zit, die IW toch makkelijk zou kunnen oplossen of anders inrichten.

Gisteren weer even willen spelen.
Ik wil niet op de mappen derail en wasteland spelen, omdat ik een hekel aan snipen heb.

* Play --> HQ Pro
* Eerste map die ik aangeboden krijg is wasteland --> Esc
* Opnieuw HQ Pro
* Wasteland ... zucht --> Esc.
* Dan maar Domination (totdat die ^*map wasteland is gestart).
* Derail ... zucht
* Opnieuw Domination
* Connection error na inladen level Favela ... zucht
* HQ Pro maar weer proberen
* Eindelijk laden van Skidrow
* Kom ik in een game die nog 2 seconden duurt (en uiteraard bij de verliezende partij).
* Goed 5 minuten ergernis voorbij.
* HQ Pro again 8)7
* Wasteland! Het spel is al een tijdje bezig ... goddomme ... esc tijdens laden helpt niet, dus leave na laden level.
* Domination maar weer ....
* Host error
* Nog een keer
* Derail ..... goed ik druk op CTRL + ALT + DEL en force quick de game.

Uiteindelijk dus tegen de 7 minuten bezig geweest. 1 grote ergernis. Ongelooflijk. Dit en het gehack .... wie wil mijn game kopen? Slechts 10 euro? Wie biedt?

Nu maar wachten op BF BC2, maar of dat echt een verbetering zal zijn? Ded servers iig, maar hackers zullen wel altijd blijven.

Hmmm ... voelt alweer wat beter nu :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystiqes
Dispenzer schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 12:16:
Er wordt geklaagd over het feit dat er veel geklaagd wordt. Het is dan ook moeilijk positief te zijn over een game die zo vol met onvolkomenheden zit, die IW toch makkelijk zou kunnen oplossen of anders inrichten.

Ik wil niet op de mappen derail en wasteland spelen, omdat ik een hekel aan snipen heb.

* Play --> HQ Pro
* Opnieuw HQ Pro
* Derail ... zucht
* Opnieuw Domination
* Kom ik in een game die nog 2 seconden duurt (en uiteraard bij de verliezende partij).
* HQ Pro again 8)7
* Wasteland! Het spel is al een tijdje bezig ... goddomme ... esc tijdens laden helpt niet, dus leave na laden level.
* Host error
* Nog een keer

Uiteindelijk dus tegen de 7 minuten bezig geweest. 1 grote ergernis. Ongelooflijk. Dit en het gehack .... wie wil mijn game kopen? Slechts 10 euro? Wie biedt?

Nu maar wachten op BF BC2, maar of dat echt een verbetering zal zijn? Ded servers iig, maar hackers zullen wel altijd blijven.

Wellicht tijd om over te stappen naar een console...... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
:O

Dat er geen map keuze in zit weten we nu wel en had jij ook van tevoren kunnen weten :/

[ Voor 76% gewijzigd door InZane op 22-01-2010 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dispenzer
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

Doet niets af aan het brakke systeem, dus dat blijft staan. Game is gewoon ^*^*&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 13:35
Welke perks gebruiken jullie meestal op jullie sniper class?

Meestal gebruik ik Slight of hand (pro) , cold blooded (pro) , steady aim (pro).
Ik vraag me af of de Ninja (pro) perk een goede optie is voor op een sniper class.
Ik ben echt niet handig met een sniperrifle dus vermoed ik dat steady aim (pro) in mijn geval beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Laatst online: 29-05-2024

* Play --> HQ Pro
* Opnieuw HQ Pro
* Derail ... zucht
* Opnieuw Domination
* HQ Pro again 8)7
* Host error
* Nog een keer

5 euro krijg je er voor :P @psycoclown of hoe die heet. het is als grapje bedoelt voor dat je mij dadelijk weer gaat editen.

bij BF gaan ze geen dediserver files vrijgeven. dit om hacken en hackes server tegen te gaan. is denk ik ook een betere oplossing als hard roeppen dan p2p zonder didi's hackvrij worden en geen host voordeel hebben. en toch bijde problemen aanwezig zijn :o

ik blijf het mooi spelen maar ga toch voorzichtig bf een keer proberen. zag net filmpje maar alles zag er zo plastic uit. niet echt mij ding. dat gevoel had ik ook al bij vorige delen van bf.

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Overigens zijn wasteland en derail ook prima als niet sniper te spelen hoor.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
Dispenzer schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 12:27:
[...]

Doet niets af aan het brakke systeem, dus dat blijft staan. Game is gewoon ^*^*&
Ja maar dat is ondertussen al 500 keer gezegd hier, dus wat schiet je er mee op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Voutloos schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 12:31:
Overigens zijn wasteland en derail ook prima als niet sniper te spelen hoor.
ik heb niet prestige en 1prestige nooit sniper gebruikt. en dat ging prima op die maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
belgian1 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 12:29:

Meestal gebruik ik Slight of hand (pro) , cold blooded (pro) , steady aim (pro).
Ik vraag me af of de Ninja (pro) perk een goede optie is voor op een sniper class.
Ik ben echt niet handig met een sniperrifle dus vermoed ik dat steady aim (pro) in mijn geval beter is.
steady aim pro is handig in het begin, om wat beter te leren snipen... daarna zou ik overstappen op ninja pro (tegen de sniper hunters met heartbeat sensor)

verder gebruik ik marathon (om snel te kunnen verplaatsen over wat langere afstanden) en cold blooded (tegen airsupport)

[ Voor 44% gewijzigd door steffex op 22-01-2010 12:33 . Reden: quote toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
stef-o schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 12:33:
[...]

steady aim pro is handig in het begin, om wat beter te leren snipen... daarna zou ik overstappen op ninja pro (tegen de sniper hunters met heartbeat sensor)

verder gebruik ik marathon (om snel te kunnen verplaatsen over wat langere afstanden) en cold blooded (tegen airsupport)
ik mis stoppingpower voor one shot one kill :o ik vind het een must. coldblodded zou ik pakken voor je antiair classe ofzo ik gebruik ook vaan Commando (Pro) omdat ik vaak als verassing uit ramen of van gebouwen kom gesprongen :P

[ Voor 9% gewijzigd door Proxx op 22-01-2010 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Je hoeft niet te snipen op die mappen hoor....en zeker als je HQ speelt neem ik aan dat 4 of 5 van de 6 mensen van het team geen snipers zijn aangezien het HQ toch gecaptured/destroyed moet worden...

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

belgian1 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 12:29:

Ik had ...
De PP2000 met

- Bling pro (heartbeat sensor + siliencer)
- Cold Blooded
- Steady Aim Pro (langere adem)

Voor mijn knife class heb ik

- Marathon (run forest run ... :D )
- Lightweight
- Commando pro / Ninja Pro

Gisteren trouwens toch weer zo'n carepackage kniver in mijn spel. Wel minder maar goed.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-08-2024
PowerEngine schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 20:50:
[...]

ja dat is goed. zo lang het boven de 1.00 is, is het goed. daar onder zou ik zorgen dat je beter wordt ;) want uiteindelijk is 1.00 het gemiddelde dus dan zit je boven het gemiddelde ;)
Die aanname is onjuist: een KD ratio van 1:1 betekend dat je net zoveel mensen een tuintje op hun buik geeft
als dat ze jou naar de eeuwige jachtvelden helpen.
Veel mensen zitten op meer D dan K, de KD ratio op dit forum ligt blijkbaar een stuk hoger dan gemiddeld. In de praktijk zie je dat de meerderheid van de spelers meer dood gaan dan kills maken.
Ik loop nu eindelijk een beetje richting de 1:1, maar dat komt voornamelijk omdat ik het leuk lekker te rushen en te kniven.... niet goed voor je KD ratio ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystiqes
Bijltje666 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 13:14:
[...]

Die aanname is onjuist: een KD ratio van 1:1 betekend dat je net zoveel mensen een tuintje op hun buik geeft
Veel mensen zitten op meer D dan K, de KD ratio op dit forum ligt blijkbaar een stuk hoger dan gemiddeld. In de praktijk zie je dat de meerderheid van de spelers meer dood gaan dan kills maken.
Ik loop nu eindelijk een beetje richting de 1:1, maar dat komt voornamelijk omdat ik het leuk lekker te rushen en te kniven.... niet goed voor je KD ratio ;)
Idd, dat viel mij ook al op. Ik ben zelf ook een rusher en heb met de eerste 10 uur gamen van MW2 de joystick (PS3) onder de knie gekregen, echter was dit niet goed voor mijn KD ratio, welke nu op 0.83 staat. Hoe zit het eigelijk met die Accuracy? die staat bij mij nu op ongeveer 20%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09 21:16
Bijltje666 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 13:14:
[...]

De gemiddelde K/D zal inderdaad onder de 1 liggen, dit komt omdat mensen ook wel eens een suicide doen(vallen, nade te lang cooken etc), hierdoor zal er gemiddeld altijd meer Deaths dan kills zijn, in welke competitieve multiplayergame met self damage dan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 22:35
[...]

Ja dus. Zoals ik op blz. 7 volgens mij al heb aangegeven...
Overigens speel ik PC, ik weet niet of dat uitmaakt. En ik speel vooral HQ Rico Pro, soms een potje FFA of CTF tussendoor (alhoewel het de eerste 30lvls vooral TDM/FFA en daarna HQ TDM was).

Vindt het echt knap hoe sommige mensen levelen, want ik ben niet slecht, toch zeker meer dan een middenmoter, maar ik haal geen 25 kill killstreaks en heb toch echt 3 dgn zuivere speeltijd nodig gehad om te kunnen gaan prestigen.

[ Voor 5% gewijzigd door DFKT op 22-01-2010 13:32 ]

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gammro schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 13:29:
[...]

De gemiddelde K/D zal inderdaad onder de 1 liggen, dit komt omdat mensen ook wel eens een suicide doen(vallen, nade te lang cooken etc), hierdoor zal er gemiddeld altijd meer Deaths dan kills zijn, in welke competitieve multiplayergame met self damage dan ook
Moet zeggen die in mijn vriendenlijst staan allemaal niet onder de 1,5 ratio (prestige) zitten paar boven de 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rushen en knifen hoeft niet slecht voor je K/D ratio te zijn, zolang je het maar op de juiste maps doet en een beetje slim bedenkt waar de tegenstander zal zitten :)

Ik begin steeds meer detail aan te brengen in verschillende classes voor verschillende maps, moet ook zeggen dat het steeds beter gaat. (K/D 1.94, speel alleen TDM).
UMP.45 + red dot / SPAS12 semtex marathon/lightweight/commando class voor kleine maps
AUG HBAR + grip / G18 claymore scavenger/stopping power/steady aim voor grote maps
TAR21 + holo / M93 Raffica claymore scavenger/stopping power/last stand voor middelgrote maps

Dan zit ik nog te denken om voor Estate eens een speciale danger close met GL class te maken (in het huis claymores - dat werkt toch zo goed, buiten het huis GL naar binnen, moet toch ook succesvol zijn)

En dan blijft er nog 1 class over voor cold blooded / stinger. Ik ga classes tekort krijgen binnenkort denk ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Het komt er gewoon op neer dat je je niet te druk moet maken over de K/D ratio

Speel je weinig TDM dan speel je de meer objective based modes en zul je vaker dood gaan ivm het capturen en verdedigen van punten. Als je voor de challenges gaat dan kan dit ook tenkoste gaan van je ratio, (throwing) knives, shields, etc.

Gewoon spelen wat jij leuk vindt want K/D ratio zegt niet alles

Ik merk wel bij vrienden dat zij er anders mee omgaan, zo extreem dat ik me soms afvraag of ze wel voor de lol spelen:

Ik ging met hem meespelen op zijn PS3, dat vond hij prima maar dan wel eerst even uitloggen zodat we op mijn account verder kunnen, want die 2+ ratio is heilig... :D
Of nog erger, potjes sabotage en s&d waar hij gewoon blijft campen ondanks het feit dat de bom moest worden defused en hij de laatste van ons team over was. Hij vond het risico van doodgaan te groot.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 13:56

Soggney

Zeekomkommer

Tjah, dat is zijn fun. Maar mocht hij ooit in mijn team zitten en ik zie hem zo bang wezen zitten dan T/K ik hem de volgende ronde met heel veel plezier

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d3lph schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 13:38:

Speel je weinig TDM dan speel je de meer objective based modes en zul je vaker dood gaan ivm het capturen en verdedigen van punten. Als je voor de challenges gaat dan kan dit ook tenkoste gaan van je ratio, (throwing) knives, shields, etc.

Ik merk wel bij vrienden dat zij er anders mee omgaan, zo extreem dat ik me soms afvraag of ze wel voor de lol spelen:

Ik ging met hem meespelen op zijn PS3, dat vond hij prima maar dan wel eerst even uitloggen zodat we op mijn account verder kunnen, want die 2+ ratio is heilig... :D
Of nog erger, potjes sabotage en s&d waar hij gewoon blijft campen ondanks het feit dat de bom moest worden defused en hij de laatste van ons team over was. Hij vond het risico van doodgaan te groot.. 8)7
Dat soort gasten mogen van mij echt weg..
Zo irritant als mensen zo spelen..

omfg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Had gister ook wel een grappige "after death kill". Had net een claymore om de hoek gezet. Tegenstander komt de hoek om knalt mij overhoop maar had dus niet de claymore gezien. Instant revenge :)

Semtex op iemand plakken blijf ik ook leuk vinden.

Speel niet heel erg vaak af en toe s'avonds es. Ziet nu op lvl. 44

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:57

superwashandje

grofheid alom

hehe, zoiets had ik gister in HC:SD. we waren met zen 2en als laatste over van ons team en ik had net de bom geplant en vlak daarbij om de hoek een claymore neergezet. hij schiet mij van achter neer en springt daarna rechtbovenop mijn claymore om de bom te defusen :) weer een match winning kill erbij...

[ Voor 33% gewijzigd door superwashandje op 22-01-2010 13:58 ]

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
W00t een kill zonder iets ervoor te hoeven doen.

Wat bij S&D bijzonder irritant zijn zijn de mensen die AFK zijn. Nu is dat altijd vervelend, maar als het hele team op diegene na dood is wordt het wel erg saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:48

Ik ben zelf dan ook wel zo, maar als ik als laatste overblijf dan probeer ik nog in ieder geval wel om de ronde te kunnen winnen. Ik moet er wel bij zeggen dat als ik alleen loop op bijv. Quarry ( Domination ) en ik ben als enige in de buurt van Vlag A dat ik er gewoon langs loop omdat ik dan geen zin heb om nutteloos dood te gaan.

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:28
(Cracked) serverspam mag wel achterwege blijven.

[ Voor 101% gewijzigd door PromoX op 22-01-2010 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 15:40

glashio

C64 > AMIGA > PC

Gister kreeg ik de eerste nuke om me oren, wat ziet ik op me beeld... De kippen overleven :o

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
glashio schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 14:22:
Gister kreeg ik de eerste nuke om me oren, wat ziet ik op me beeld... De kippen overleven :o
??? geen kipnuked ?! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:14
Geen gebraden kip dus... jammer weer. Nog een misse van IW :+

Waar vui zit, zit geen glans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een kip blijft ook nog een aantal minuten rondlopen nadat je het hoofd er af hakt. Dat een kip nog een aantal minuten blijft doorlopen als er een nuke neerkomt is toch best logisch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx

ja ik zie die gasten vaker, gistere nog. we hadden 10sec voor de bom af ging. hij wist dat iemand aan het defusen was. als ie gewoon als een dolle rent en de defuser killed gaat de bom als nog. en hadden wij gewonnen (was 2e bom al tijdens overtime)

kom even niet op de naam. maar die spelmodes met 2bomspots en wisselt tussen aanvallend en verdedigend. demolition ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney

Soggney

Zeekomkommer

monnick schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 14:37:
Een kip blijft ook nog een aantal minuten rondlopen nadat je het hoofd er af hakt. Dat een kip nog een aantal minuten blijft doorlopen als er een nuke neerkomt is toch best logisch. :)
bij een nuke inslag is alles toch zo creepy stil, kakelende kippen verpesten dat sfeerbeeldje toch wel.
Wat ik ook jammer vind is dat je niet zo kan rondkruipen voordat je doodvalt net als in COD4

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Soggney schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 15:02:
[...]

bij een nuke inslag is alles toch zo creepy stil, kakelende kippen verpesten dat sfeerbeeldje toch wel.
Wat ik ook jammer vind is dat je niet zo kan rondkruipen voordat je doodvalt net als in COD4
is dat niet zoiets als last of final stand ?
heb geen cod4 multi gespeeld dus durf het niet te zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
Def87 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 14:08:
[...]

Ik ben zelf dan ook wel zo, maar als ik als laatste overblijf dan probeer ik nog in ieder geval wel om de ronde te kunnen winnen. Ik moet er wel bij zeggen dat als ik alleen loop op bijv. Quarry ( Domination ) en ik ben als enige in de buurt van Vlag A dat ik er gewoon langs loop omdat ik dan geen zin heb om nutteloos dood te gaan.
Ik ga d'r juist voor. Vooral die voldoening als je toch een paar defenders overhoop weet te knallen die snel komen kijken en vervolgens toch het capture point weet te pakken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney

Soggney

Zeekomkommer

Proxx schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 15:07:
[...]

is dat niet zoiets als last of final stand ?
heb geen cod4 multi gespeeld dus durf het niet te zeggen
is cod single,
spoiler:
nuke is net gedropped, je ontwaakt, kan met moeite wat rondkruipen en dan sterf je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 12:09
Rondkruipen als net een nuke is gegooid zou wel tof zijn.
Als je vlakbij een vijand doodviel zou je nog een throwing knife kunnen gooien :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:05
Dorest0rm schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 15:18:
Rondkruipen als net een nuke is gegooid zou wel tof zijn.
Als je vlakbij een vijand doodviel zou je nog een throwing knife kunnen gooien :9~
die ook al dood is vanwege diezelfde nuke :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
InZane schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 15:11:
[...]

Ik ga d'r juist voor. Vooral die voldoening als je toch een paar defenders overhoop weet te knallen die snel komen kijken en vervolgens toch het capture point weet te pakken >:)
Ik probeerde het nog wel toen ik net MW2 had, maar vooral op Quarry krijg je gelijk 4 granaten naar je kop gegooid van alle richtingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 14:59
Def87 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 15:35:
[...]
Ik probeerde het nog wel toen ik net MW2 had, maar vooral op Quarry krijg je gelijk 4 granaten naar je kop gegooid van alle richtingen.
Shield + Blastshield doet wonderen :)

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Laatst online: 11-09 16:11
Net nog wat gegamed.
Ik was host en na 1 match crash naar desktop.

Zo k*t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Engineer Stewie schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 16:01:
Net nog wat gegamed.
Ik was host en na 1 match crash naar desktop.

Zo k*t.
De nieuwe patch heeft mij ook enkele malen onaangenaam verrast met een CTD. Althans, ik vermoed dat het door de nieuwe patch komt.

hmmm ik zie nu ook de melding hiervan op het iw-forum
http://www.modernwarfare2...e390b75cb6f7782f495226035

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2010 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 14:15

CorVus

Aka Thumbass

Iemand er die Sitrep pro echt duidelijk boven de andere perks verkiest, want lijkt me heerlijk om vijanden beter te horen (speel eigenlijk alleen HC) maar wil zelf liever helemaal niet gehoord worden, vooral met een sprintclass, zit nu vooral te twijfelen tussen commando pro en Ninja pro.

I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Laatst online: 09-03-2022
Met zulk taalgebruik knip ik het maar helemaal weg.

[ Voor 87% gewijzigd door PromoX op 22-01-2010 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
Def87 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 15:35:
[...]

En dan vooral op punt B in dat huisje. Die is soms echt moeilijk te pakken.

[ Voor 42% gewijzigd door PromoX op 22-01-2010 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

thompie1 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 16:12:
Iemand er die Sitrep pro echt duidelijk boven de andere perks verkiest, want lijkt me heerlijk om vijanden beter te horen (speel eigenlijk alleen HC) maar wil zelf liever helemaal niet gehoord worden, vooral met een sprintclass, zit nu vooral te twijfelen tussen commando pro en Ninja pro.
Ik denk dat NInja Pro meer meerwaarde heeft. Aangezien je dan alsnog dichterbij kan komen omdat ze je toch niet horen? Enige nadeel is, is dat je dus niet van een gebouwtje af kan springen anders val je te pletter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus
  • Laatst online: 31-03 14:15

CorVus

Aka Thumbass

rCk schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 17:14:
[...]

Ik denk dat NInja Pro meer meerwaarde heeft. Aangezien je dan alsnog dichterbij kan komen omdat ze je toch niet horen? Enige nadeel is, is dat je dus niet van een gebouwtje af kan springen anders val je te pletter :P
dat van een gebouw afspringen is inderdaad wel irritant, vooral in quarry merk ik dat als ik lekker aan het rennen ben en dan weer ergens van af flikker, en weer is half dood (of helemaal) moet wachten tot dat ik weer verder kan.

voor de rest nog maakt lightweighted nog uit als je toch al ump hebt en iets simpels sec, dus geen stinger of iets in die geest? want zou hoop schelen om cool-blooded aan te hebben. voor al als geen enkele teammate even denkt, oh zal ik dat is even neer halen..

I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-08 07:38
rCk schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 17:14:
[...]

Je wordt nogsteeds door sitrep pro gebruikers gehoord als je ninja gebruikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Laatst online: 01-08 19:47
monnick schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 14:37:
Een ledemaat afhakken waar geen vitale onderdelen inzitten is wat anders als een radioactieve bom. Niet te vergelijken :p

@Omnyakom: Ik vraag me af wie er harder failt, IW.net of iemand die een game nog tot lvl 14 speelt terwijl hij het spel haat. Loser.

[ Voor 15% gewijzigd door SemperFidelis op 22-01-2010 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Post de volgende keer liever een topic report.

[ Voor 87% gewijzigd door PromoX op 22-01-2010 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
SemperFidelis schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 17:23:
[...]

Een ledemaat afhakken waar geen vitale onderdelen inzitten is wat anders als een radioactieve bom. Niet te vergelijken :p

@Omnyakom: Ik vraag me af wie er harder failt, IW.net of iemand die een game nog tot lvl 14 speelt terwijl hij het spel haat. Loser.
Ik heb mijn STAT files gedelete nadat ik een cracked server tegenkwam en prestige 10 werd. Cmon, dit spel (product) faalt hard op multiplayer gebied op de PC, daar kun je gewoon niet omheen.

[ Voor 8% gewijzigd door Omnyakom1 op 22-01-2010 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Laatst online: 31-12-2023
@Resonance

Dat is nog niet het ergste maar hij staat ook nog eens gewoon bovenaan!
Dan hoor je mij al niet meer zeuren alhoewel het spel gewoon volledig crap is op de PC op dit moment 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Scavy op 22-01-2010 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
Scavy schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 17:32:
@Resonance

Dat is nog niet het ergste maar hij staat ook nog eens gewoon bovenaan!
Dan hoor je mij al niet meer zeuren alhoewel het spel gewoon volledig crap is op de PC op dit moment 8)7
Als je een beetje weet hoe die belachelijke killstreaks uitpakken is het niet eens moeilijk zo'n score te halen. Zelfs door noobs.

carepackage-pred missile-harrier

4 kills maken, daarna nog 1 en je hebt er 5. Daarna roep een missile in en raak je makkelijk de 7. Harrier oproepen en nog een carepackage erbovenop. Zo makkelijk gaat dat.

[ Voor 21% gewijzigd door Omnyakom1 op 22-01-2010 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Omnyakom1 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 17:34:
[...]

Als je een beetje weet hoe die belachelijke killstreaks uitpakken is het niet eens moeilijk zo'n score te halen. Zelfs door noobs.
Ok daag. Als jij het niet interessant vindt kan je mooi weg blijven hier. Je posts zijn alles behalve netjes dus toegevoegde waarde aan dit topic mis ik.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Jarrean schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 17:21:
[...]

Je wordt nogsteeds door sitrep pro gebruikers gehoord als je ninja gebruikt ;)
Alright, dat wist ik niet. Echter is het wel zo dat je minder goed hoorbaar bent dan non-ninja pro gebruikers?

Nou ja goed. Ikzelf vind het fijner om Ninja Pro te gebruiken, mede omdat sitrep pro, denk ik een onderschatte perk is waardoor weinigen dat zullen horen, maar ook omdat je tijdens het sprinten de tegenstanders ook goed kan horen. Dat is ook erg fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Als ik de sitrep pro gebruik op HC en bv de map Derail speel, dan hoor ik ze al vanaf hun spawnpoint komen.. Is ook een beetje overdreven ieder keer denk je dat er iemand komt.. Is even wennen in begin, maar zoals op invasion is het echt ideaal.. Staan zeker 5 to 10 claymores overal..en je hoort ze een straat verder al..

Ideaal met een 5.1 headset..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grmpf
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-07 08:34
net zes maps achter elkaar gespeeld zonder eruit gepleurd te worden. IW.net gaat vooruit lijkt het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:12

RayNbow

Kirika <3

Had vannacht toch iets "vreemd"... Wilde een predator missile droppen, kon ik opeens niet meer richten... :p

...bleek dus dat de batterijen in m'n muis net leeg waren geraakt. :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RayNbow schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 18:52:
Had vannacht toch iets "vreemd"... Wilde een predator missile droppen, kon ik opeens niet meer richten... :p

ik heb dat vaak,speel zo met een kleine irritante laptopmuis en op belangrijke momenten blokkeerd die soms en land je predator buten de map of kan je plots niet meer bewegen met je wapen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had laatst ook zoiets grappigs. Ik wilde m'n predator gooien en vlak voordat de laptop helemaal in beeld was zag ik in het overgebleven hoekje speelveld nog een tegenstander op me af komen. Ik druk spastisch op de knife knop - laptop was al helemaal in beeld - maar kreeg nog wel de kill erbij!

Paar potjes later eindigde de game precies toen de laptop open stond. Zag er ook vrij idioot uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49

Wat een k*t bug! hehe

Speelt het btw. niet beter met een draadje?
Ik heb ook een wireless laser muisje maar één met draad is toch een stukje preciezer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

[...]

Hangt er een beetje vanaf wat je speelt he :) In sommige modes krijg je stapels punten, in andere weer nauwelijks.

Als je normaal deathmatch speelt krijg je ook voor elke scheet extra punten, speel je HC dan krijg je alleen nog maar voor kills van je tegenstander (niet eens luchtdoelen).

Ik speel niet anders dan HC, dus doe er ook relatief lang over. Ik ga niet HQ spelen wat ik niet leuk vind voor de punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:12

RayNbow

Kirika <3

Redje schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 18:59:
Speelt het btw. niet beter met een draadje?
Ik heb ook een wireless laser muisje maar één met draad is toch een stukje preciezer.
Ik speel op een laptop, zo'n draad gaat alleen maar in de weg zitten. Ik merk trouwens niets van eventuele mouse lag.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 21:09
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 18:59:
[...]

Ik had laatst ook zoiets grappigs. Ik wilde m'n predator gooien en vlak voordat de laptop helemaal in beeld was zag ik in het overgebleven hoekje speelveld nog een tegenstander op me af komen. Ik druk spastisch op de knife knop - laptop was al helemaal in beeld - maar kreeg nog wel de kill erbij!

Paar potjes later eindigde de game precies toen de laptop open stond. Zag er ook vrij idioot uit.
Ik had dus een keer een game winning killcam waarbij ik iemand killde door met een laptop naar ze te zwaaien en het werd aangegeven als knife.

Ik had dus predator drukte net op 4 toen de enemy net voor me naar me toe liep. druk dus heel snel op e en stuk of 10 keer en toen kreeg ik een knife kill die de game winning kill bleek.
in de killcam zag je toen dat ik met een laptop naar hem toe zwaaide (was btw 3rd person dus zag er echt wazig uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

PWM schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 19:00:
[...]

Hangt er een beetje vanaf wat je speelt he :) In sommige modes krijg je stapels punten, in andere weer nauwelijks.

Als je normaal deathmatch speelt krijg je ook voor elke scheet extra punten, speel je HC dan krijg je alleen nog maar voor kills van je tegenstander (niet eens luchtdoelen).

Ik speel niet anders dan HC, dus doe er ook relatief lang over. Ik ga niet HQ spelen wat ik niet leuk vind voor de punten.
Klopt, ik speel zelf 80% van de tijd HC TDM, en zit nu na 5d5h spelen op Prestige 1 lvl 48, gaat een stuk langzamer, maar dat maakt me niet uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:27
grmpf schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 18:42:
net zes maps achter elkaar gespeeld zonder eruit gepleurd te worden. IW.net gaat vooruit lijkt het...
Niet echt ik bleef Con await hebben , Host migration, unable to connect enz.. elk potje wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:20
PWM schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 19:00:
[...]

Volgens mij klopt dit niet. Geloof dat je wel gewoon punten krijgt, maar dat je het niet ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:17

g0tanks

Moderator CSA
In hardcore zie je toch ook niet +100 XP als je een vijand vermoordt, als je air support uit de lucht knalt zie je het dus ook niet.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:50
Als ik host ben dan crash mw2 bij het tweede potje.
Heel irritant ±S

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hogader schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 19:09:
[...]

Ik had dus een keer een game winning killcam waarbij ik iemand killde door met een laptop naar ze te zwaaien en het werd aangegeven als knife.

Ik had dus predator drukte net op 4 toen de enemy net voor me naar me toe liep. druk dus heel snel op e en stuk of 10 keer en toen kreeg ik een knife kill die de game winning kill bleek.
in de killcam zag je toen dat ik met een laptop naar hem toe zwaaide (was btw 3rd person dus zag er echt wazig uit)
Dat is dan een vergelijkbare situatie ja, grappig, helemaal als je 'm vervolgens als game winning kill ziet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twister00004
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-08 08:11
pieterbas12 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 20:12:
Als ik host ben dan crash mw2 bij het tweede potje.
Heel irritant ±S
Hmm weet niet of je persee host mijn zijn, maar eerste potje gaat bij mij ook goed en zodra de 2de map wil laden crashed ie bij mij terug naar de desktop. Had ik voor de patch nooit.

Vastgelopen toepassing: iw4mp.exe, versie: 0.0.0.0, vastgelopen module: unknown, versie: 0.0.0.0, vastgelopen op: 0x544f4f52.
-Fout-bucket 1668958428.

Vastgelopen toepassing: iw4mp.exe, versie: 0.0.0.0, vastgelopen module: steamclient.dll, versie: 7.9.44.99, vastgelopen op: 0x0019f8d1.
-Fout-bucket 1667999575.

Vastgelopen toepassing: iw4mp.exe, versie: 0.0.0.0, vastgelopen module: iw4mp.exe, versie: 0.0.0.0, vastgelopen op: 0x05f1e67f.
-Fout-bucket 1666568742.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tienuien
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 19:35
twister00004 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 21:16:
[...]

Hmm weet niet of je persee host mijn zijn, maar eerste potje gaat bij mij ook goed en zodra de 2de map wil laden crashed ie bij mij terug naar de desktop. Had ik voor de patch nooit.

Vastgelopen toepassing: iw4mp.exe, versie: 0.0.0.0, vastgelopen module: unknown, versie: 0.0.0.0, vastgelopen op: 0x544f4f52.
-Fout-bucket 1668958428.

Vastgelopen toepassing: iw4mp.exe, versie: 0.0.0.0, vastgelopen module: steamclient.dll, versie: 7.9.44.99, vastgelopen op: 0x0019f8d1.
-Fout-bucket 1667999575.

Vastgelopen toepassing: iw4mp.exe, versie: 0.0.0.0, vastgelopen module: iw4mp.exe, versie: 0.0.0.0, vastgelopen op: 0x05f1e67f.
-Fout-bucket 1666568742.
Ik heb exact het zelfde. Heb het hele internet afgezocht, alle mogelijke fratsen uit geprobeerd, maar steeds bij het 2e potje crashed ie met die melding. Kom maar op met een update oid die dit gaat verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejavu023
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-09 17:59
Oplossing ligt bij steam ff de beta versie activeren en hij werkt weer goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Wat een ***zooi is het tegenwoordig zeg met een game te creeren/joinen... wordt alleen maar erger en erger.... zodra BFBC2 uit is beta/full game gaat MW2 op de brandstapel. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
Houd het nuttig.

[ Voor 91% gewijzigd door PromoX op 22-01-2010 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
Zie dus net op youtube weer een manier om aan unlimited care packages te komen. Net even getest in een private match en het werkt dus. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Def87 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 22:35:
Zie dus net op youtube weer een manier om aan unlimited care packages te komen. Net even getest in een private match en het werkt dus. |:(
pc /xbox /ps3 ?

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 17:48
iig op de Xbox, aan de youtube filmpjes te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkiepleur
  • Laatst online: 25-08-2021

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

Laat maar 8)7 |:(

[ Voor 108% gewijzigd door bakkiepleur op 22-01-2010 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Laatst online: 05-01 15:49
Heeft iemand release notes voor patch 180?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
Redje schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 23:05:
http://www.infinityward.c...ewtopic.php?f=24&t=256362

Er is 1 ding gefixed :')

[ Voor 6% gewijzigd door Omnyakom1 op 22-01-2010 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkiepleur
  • Laatst online: 25-08-2021

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

Redje schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 23:05:
Ben dus niet gek :-) er is wel een update geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hai chaps,

vraagje:
Ik heb zojuist me bakkie opnieuw geinstalled, alleen ben mijn specops kwijt. Nu heb ik een laptoppie waar nog een oudere specops op staat, maar heb geen idee wat ik moet doen om die op mijn gamebak te krijgen. Heb al gegoogled, maar daar kom je vooral gehackte specops tegen..

iemand een idee welk(e) File(s) ik moet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:17

g0tanks

Moderator CSA
Blijkbaar zoek je niet goed genoeg.

C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\players

Daar zitten volgens mij de singleplayer en multiplayer savefiles.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

g0tanks schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 23:22:
Blijkbaar zoek je niet goed genoeg.

C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\players

Daar zitten volgens mij de singleplayer en multiplayer savefiles.
Jup, dat wist ik ook al, echter ik had alleen het mapje safe meegenomen, en daar zit het dus niet in. Heb het nu wel gevonden op de steam fora.

Het zijn de bestanden settings_c.zip.iw4, settings_m.zip.iw4 en settings_s.zip.iw4

ow, enneh PS: twijfeltaal en iemand de les lezen gaat niet echt samen hea 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2010 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 11-09 16:42

beany

Meeheheheheh

Voor de vorige patch kon ik uren achter elkaar spelen. Na de vorige patch heb ik om de 2 a 3 rondjes spelen een crash. En wat fixen ze in de nieuwe patch?? Een unlimited care package cheat :X

Ik ben niet de enige die dit heeft als ik dit forum zo lees...

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:46
beany schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 23:31:
[...]

Voor de vorige patch kon ik uren achter elkaar spelen. Na de vorige patch heb ik om de 2 a 3 rondjes spelen een crash. En wat fixen ze in de nieuwe patch?? Een unlimited care package cheat :X

Ik ben niet de enige die dit heeft als ik dit forum zo lees...
Ik denk juist dat het alleen maar postitief is dat er nu in kortere tijd patches verschijnen. Liever dit dan dat ze weer xx weken wachten toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdcobra
  • Laatst online: 08-09 21:29
Niet als ze meer kapot maken dan maken, wat hebben we dan aan die patches 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

ik ben zojuist weer naar mijn desktop gecrashed iw4mp.exe stops responding.

Lekker stabiel :D

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:20
Sc0rPi0N schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 00:30:
ik ben zojuist weer naar mijn desktop gecrashed iw4mp.exe stops responding.

Lekker stabiel :D
Van een andere site
kheb een oplossing voor het probleem dat iw4mp.exe crashed en je in windows komt, volgende commando in je config zetten:

seta r_gpuSync2 "0"

dit heeft het bij mijn opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejavu023
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-09 17:59
dejavu023 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 21:37:
Oplossing ligt bij steam ff de beta versie activeren en hij werkt weer goed :P
Doe dit en je heb er geen last meer van als jij de host bent!!!!!
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Probeer het ontopic te houden.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.