Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Fist schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 00:35:
[...]

Van een andere site
[...]
Moet deze in de config file van de MP gezet worden of in een andere file?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GJtje schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 01:04:
[...]
Moet deze in de config file van de MP gezet worden of in een andere file?
da's volgens mij de multiplayer config.

ik heb btw helemaal geen last van CTD's, maar heb dan ook net alles opnieuw geinstalled op win 7. Ben btw best positief dat ze die exploit zo snel hebben gefixed, had al iemand getroffen met echt iets teeel CP;s om hem heen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 16:11
Nadat ik vaststelde dat COD aan het updaten was heb ik het spel opnieuw opgestart.
We hebben nog 2 uurtjes gespeeld (schoonbroer en ik) en de matchmaking ging nagenoeg perfect! Versie nu is 1.180. Verder heeft ook steam een update gehad.
Me again happy.

Vandaag prestige begonnen en al terug level 25, gaat naar behoren.
En nu naar bed !

[ Voor 6% gewijzigd door Engineer Stewie op 23-01-2010 05:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ja ik startte vanmorgen op en zag dat MW2 zich geupdate had. Sluitte net MW2 af en zag update van Steam, dus die ook maar gelijk herstart. Mooi dat de crash to desktop opgelost is, waar ze nu weer naar mogen kijken is de verschrikkelijke lag die er nu is. De enige met een echt goede verbinding (ik heb 10 pingbars) is áltijd de host, voor de rest niemand, so it seems.

Ik heb een ATi 4850 videokaart en las in een van de vorige delen over een tweak met water geloof ik en heb die toegepast, maar die werkt (hier in ieder geval) dus niet.
reemprive schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 10:50:
Lost 1.1.180 dat crash naar desktop probleem op?
Waarvoor zou de update anders moeten zijn? 8)7 Dedicated servers zitten er (voorlopig) niet aan te komen en een hele boel spelers klaagden over de crash to desktop.

[quote=Steam]Steam Client
  • Fixed a case that could cause stats and achievements to be reset
  • Show timestamps in both group and individual chats based on global setting
  • Fixed a Steamworks api crash that was affecting Call of Duty: Modern Warfare 2
  • Tweaked the connection fallback logic to be more robust
Voor MW2 is er wéér geen changelist bekend wat er gefixed is.

[ Voor 58% gewijzigd door CH4OS op 23-01-2010 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-09 15:22
reemprive schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 10:50:
Neen.
Fix for infinite care package exploit on PC
Update van Steam fixt dit probleem.

[ Voor 7% gewijzigd door Styxxy op 23-01-2010 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Het Infinityward forum ligt sinds gisteren plat. ( blijkbaar ook door steam :')?)

[ Voor 10% gewijzigd door Omnyakom1 op 23-01-2010 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
MW2 gaat mooi in de prullenbak bij mij, helemaal gehad met die game!

Kijk lekker uit naar bad company 2, pre-order is al binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Ik vroeg mij af,

Als je na level 70 kiest voor prestige mode, dan moet je al je wapens weer unlocken enzo.
Tot hoever gaat prestige mode dan? ook tot level 70? en heb je op het eind al je wapens dan weer?

Snap het hele nut van prestige dan eigenlijk niet, wie wil nou opnieuw beginnen voor een paar nieuwe extra custrom weapon classse en weapon challenges??

En met de kill streaks,
Ik zit nu op level 39 maar heb alleen maar tot de harrier strike vrij gespeeld.
Terwijl ik volgens mij anderen (die ook rond de level 40 zitten) al AC-130 heb zien gebruiken.
Klopt dit? en bij welk level speel je alle kill streaks vrij?

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Mon0lith schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 12:22:
Ik vroeg mij af,

Als je na level 70 kiest voor prestige mode, dan moet je al je wapens weer unlocken enzo.
Tot hoever gaat prestige mode dan? ook tot level 70? en heb je op het eind al je wapens dan weer?

Snap het hele nut van prestige dan eigenlijk niet, wie wil nou opnieuw beginnen voor een paar nieuwe extra custrom weapon classse en weapon challenges??

En met de kill streaks,
Terwijl ik volgens mij anderen (die ook rond de level 40 zitten) al AC-130 heb zien gebruiken.
Prestige gaat ook tot lvl 70. En je kan 10x een prestige doen.
Euh killstreaks moet jezelf unlocken. Dat kan bij de callsign & killstreak tab in hoofd menu. Die dan killstreak kan je kiezen wat je wilt.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:12
Wapens moet je idd weer unlocken, titles en emblems hou je wel.
Denk dat je op den duur dat level-up geluid gaat missen, en de challenges enzo, zou een reden kunnen zijn om prestige te gaan. :P

Is FMJ btw de moeite waard op de SCAR?
Heb nou de perk Bling zodat ik ook de Red Dot Sight kan behouden, maar mis nu wel beetje Sleight of Hand..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerEngine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-01 20:33
Ik vroeg mij af,

En met de kill streaks,
ja prestige mode gaat inderdaad weer tot level 70. en dan heb je inderdaad al je wapens weer. maar prestige zijn is ook een stukje laten zien dat je zo goed ben. en anders als je level 70 blijft. ( wat je overigerens kan kiezen) wordt het heel saai. je hebt niets meer om naar uit te kijken en dan houdt het spel ook al heel slen op bij sommige.

en als je een emergency air drop of care package hebt wordt er een willekeurige killstreak reward of ammo gedropt. het maakt niet uit of je die hebt unlockt of niet. en rechts boven in het menutje waar je je killstreaks kan selecteren staat hoeveel levels je nog hebt te gaan voor de volgende killstreak unlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerEngine
superbassie schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 12:32:
Wapens moet je idd weer unlocken, titles en emblems hou je wel.
Denk dat je op den duur dat level-up geluid gaat missen, en de challenges enzo, zou een reden kunnen zijn om prestige te gaan. :P

Is FMJ btw de moeite waard op de SCAR?
Heb nou de perk Bling zodat ik ook de Red Dot Sight kan behouden, maar mis nu wel beetje Sleight of Hand..
ja het kan. ik heb verder alleen FMJ gebruikt op te zorgen wat ik 50 bullitpenetrations had zodat ik de extended mags kon unlocken en je heel veel punten erbijkrijgt omdat ik toen alle attachement had unlock. want FMJ ( full metal jacket) maar het mogelijk om door iets dikkere muren heen te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Xenomorphh schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 12:31:
[...]

Prestige gaat ook tot lvl 70. En je kan 10x een prestige doen.
Euh killstreaks moet jezelf unlocken. Dat kan bij de callsign & killstreak tab in hoofd menu. Die dan killstreak kan je kiezen wat je wilt.
Oke.. dus al je in prestige lvl 40 zit unlock je dus ook gewoon weer je M16A4??
En zijn die extra custrom weapon classes zo anders met wat je kan unlocken enzo?

Dat van de killstreaks snap ik, maar om die te unlocken is dat level gebonden? dus niet dat je level 20 bent en al een nuke hebt?

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik vroeg mij af,

En met de kill streaks,
Ik ben al een tijdje level 70 en ga niet in de prestige mode. Je kan de prestige mode activeren als je level 70 bereikt hebt.

Hier staat alle informatie over de prestige mode: http://callofduty.wikia.com/wiki/Prestige_Mode

Zelf heb ik ook geen zin in om alles opnieuw te halen en die extra status hoeft voor mij ook niet. Kan het toch niet onthouden hoe vaak iedereen de prestige mode in gegaan is(vanwege het embleem).

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Mon0lith schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 12:37:
[...]

Oke.. dus al je in prestige lvl 40 zit unlock je dus ook gewoon weer je M16A4??
En zijn die extra custrom weapon classes zo anders met wat je kan unlocken enzo?

Dat van de killstreaks snap ik, maar om die te unlocken is dat level gebonden? dus niet dat je level 20 bent en al een nuke hebt?
Ja dat wapens unlocken werkt precies het zelfde. dus lvl 40 is gewoon M16A4.
Die custom classes zijn gewoon dat je extra classes kan maken geen nieuwe wapens oid.

Over dat lever verbonden is ja en nee.. Je krijgt op bepaalde levels een unlock hier kan je killstreak kiezen die je wilt. Dus als jij level 10 bent en je 1e unlock verdient zou je nuke kunnen kiezen maar of dat handig is, is een ander verhaal.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-08 11:59
Ik ben nu halverwege mijn eerste prestige, en hoewel ik denk dat ik niet voor de 2e gaat, bevalt dit me toch wel. De challenges halen is juist erg leuk, bovendien is het een uitdaging om zonder je favoriete wapens en perks te moeten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan dat gezeik nu eens ophouden hier over dat mw2 PC-versie problemen heeft en geeft.

Spuug je gal in het desbetreffende topic hierover maar niet hier 8 van de 10 post op de pagina gaat over dat gezeik.

Laten we het hier gewoon hebben over de multipayer en in game stuff!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 13:18:
Kan dat gezeik nu eens ophouden hier over dat mw2 PC-versie problemen heeft en geeft.

Spuug je gal in het desbetreffende topic hierover maar niet hier 8 van de 10 post op de pagina gaat over dat gezeik.

Laten we het hier gewoon hebben over de multipayer en in game stuff!!!!!
Nofi, maar dit is je eerste post in alle 15 delen van het MW2 topic en echt veel toevoegen doet het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redje schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 13:27:
[...]

Nofi, maar dit is je eerste post in alle 15 delen van het MW2 topic en echt veel toevoegen doet het niet.
Nofi, maar moet je perse elke keer iets posten in dit topic??????

Lezen mag toch ook gewoon : :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 13:42:
[...]

Nofi, maar moet je perse elke keer iets posten in dit topic??????

Lezen mag toch ook gewoon : :P
Van mij wel. ;)
Maar je had ook zelf met een leuk onderwerp kunnen komen.

En volgens mij is dat andere topic meer bedoeld als de game niet werkt/lage fps hebt etc en niet voor bugs die door de patches worden veroorzaakt of gameplay issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

90% van de problemen zijn ook dingen die komen door slechte coding/slecht ontwerp. Dat problemen topic is voor dingen als "he mw2 doet het niet als ik mijn uberl33t headset in m'n computer plug" niet voor "gvd iwnet heeft weer "host migration failed""

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

eendje schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 14:02:
90% van de problemen zijn ook dingen die komen door slechte coding/slecht ontwerp. Dat problemen topic is voor dingen als "he mw2 doet het niet als ik mijn uberl33t headset in m'n computer plug" niet voor "gvd iwnet heeft weer "host migration failed""
Maar ontopic is beiden niet vind ik en word het zelfs irritant. Ik heb zelf ook de PC versie en natuurlijk hoor je mij ook wel eens klagen, maar niet zo vaak over host migration failt of crashes van MW2. Dat hebben we nu wel gezien en is opgelost middels een Steam-patch en MW2-patch. Carry on, volgende punt van de agenda... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimby
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-07-2024
Volgende punt van de agenda: de nieuwe maps die gaan komen :D
Ik hoorde dat er 6 maps uit CoD4 naar 6 kwamen, overgrown, shipment en de andere 4 ben ik alweer vergeten :)
Van mij mogen er meer levels zoals highrise en terminal komen, top levels (y)

[ Voor 3% gewijzigd door Dimby op 23-01-2010 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkiepleur
  • Laatst online: 25-08-2021

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

Dimby schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 15:46:
Ik hoorde dat er 6 maps uit CoD4 naar 6 kwamen, overgrown, shipment en de andere 4 ben ik alweer vergeten :)
Waar komt deze info vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dimby schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 15:46:
Oh dear, Overgrown! :\ Hopelijk is dit niet waar hehe. Ik ben sowieso niet zo'n fan van de CoD4 maps (in vergelijking met de nieuwe). Alhoewel iets als Vacant me wel aan zou spreken. En ik vond Bog altijd geweldig maar ik heb een gevoel dat dat in mw2 niet goed gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 15:58:
[...]

Oh dear, Overgrown! :\ Hopelijk is dit niet waar hehe. Ik ben sowieso niet zo'n fan van de CoD4 maps (in vergelijking met de nieuwe). Alhoewel iets als Vacant me wel aan zou spreken. En ik vond Bog altijd geweldig maar ik heb een gevoel dat dat in mw2 niet goed gaat komen.
Helaas voor jou zit overgrown er ook bij :P als je het de onderstaande link leest is er een xbox 360 modder om gebanned omdat hij de DLC vond.. en deze nieuwe maps zijn overigens eerst 30 dagen exclusief op xbox 360 te spelen..

http://www.modernwarfail2.com/2010/01/21/402-bans-xbox-live-account-of-modder-who-leaked-early-mw2-map-packdlc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimby
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-07-2024
Jammer dat Backlot er niet bij zit, dat was in deel 4 echt mijn level. Ik ben benieuwd naar de settings van de nieuwe levels. Helaas moeten we nog enkele maanden zoet zijn met de huidige maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Killhouse zou terug moeten komen!
Leuke map zonder snipers en campers, lekker rushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:55
superbassie schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 16:49:
Killhouse zou terug moeten komen!
Leuke map zonder snipers en campers, lekker rushen.
Denk dat Killhouse het in MW2 goed zou doen, mede door de aantal player limiet. In MW1 vond ik het nogal eens TE chaotisch worden in HC TDM, en dan 25 vs 25 rondrennen en gek doen :P . 6 vs 6 zou echter wel supervetjes zijn. En Vacant... man wat een map was dat. Als dit ook op pc uitkomt, top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Laatst online: 00:25
Ik wil mijn pc gaan updaten van Vista naar 7. Maar ik wil natuurlijk niet dat mijn online satistieken, levels etc. weg gaan. Moet ik nog iets backuppen dan of is alles online per account vastgelegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

-Edwin- schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 17:00:
Ik wil mijn pc gaan updaten van Vista naar 7.
Muggenzifterij: dat is niet updaten maar upgraden. Overigens maakt het voor jou niet zo heel gigantisch verschil, dus zonde van je geld. ;)
Maar ik wil natuurlijk niet dat mijn online satistieken, levels etc. weg gaan. Moet ik nog iets backuppen dan of is alles online per account vastgelegd?
Bij in ieder geval de PC versie worden je stats online op Steam opgeslagen. Je offline (SP) statistieken en savegames zal je wél moeten back-uppen. Lees de topic start voor meer info hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:05
GJtje schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 17:02:
[...]
Muggenzifterij: dat is niet updaten maar upgraden. Overigens maakt het voor jou niet zo heel gigantisch verschil, dus zonde van je geld. ;)
[...]
Bij in ieder geval de PC versie worden je stats online op Steam opgeslagen. Je offline (SP) statistieken en savegames zal je wél moeten back-uppen. Lees de topic start voor meer info hierover.
Gewoon je hele 'players' map backuppen. ben je meteen klaar;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop dat het niet waar is dat die CoD 4 maps naar MW2 komen. En helemaal, als Shipment terugkomt in MW2 dan maken ze zich er wel heel makkelijk van af...Wat een inspiratieloze kutmap is dat zeg :p Er moeten gewoon echt nieuwe maps komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 16:36
Oh kijk, dedicated servers.
Tenminste daar lijkt het op als je naar de pings kijkt.

Afbeeldingslocatie: http://img202.imageshack.us/img202/1935/dediservers.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

monnick schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 17:15:
Ik hoop dat het niet waar is dat die CoD 4 maps naar MW2 komen. En helemaal, als Shipment terugkomt in MW2 dan maken ze zich er wel heel makkelijk van af...Wat een inspiratieloze kutmap is dat zeg :p Er moeten gewoon echt nieuwe maps komen :)
ja idd, ik ben helemaal voor nieuwe maps, maar godsamme zeg, 3 maanden na release mag je toch wel met iets beters komen als een rehash van oude meuk.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

eendje schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 17:21:
ja idd, ik ben helemaal voor nieuwe maps, maar godsamme zeg, 3 maanden na release mag je toch wel met iets beters komen als een rehash van oude meuk.
Nee, dat mag niet, want MW2 moet het vooral hebben van de marketing afdeling dáár moeten de centjes naar toe, niet naar de programmeurs en creative designers e.d., dat kost alleen maar tijd en geld joh, je begrijpt het niet goed... O-) Spelers en fans kopen de game toch wel in grote getalen, dat ze binnen de kortste keren 1 miljard dollar binnen hebben gehaald, dan ga je toch geen tijd en geld steken in ontwikkeling? ;)

Proef de sarcasme eens, lekker hé? ;)

[ Voor 19% gewijzigd door CH4OS op 23-01-2010 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 16:22
Werd net voor Tar noob uitgemaakt. Nooit geweten dat die tegenwoordig ook al bestaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• modernization
  • Laatst online: 29-09-2024
je wilt niet weten wat voor noobs er allemaal zijn :P Ik was werd zelf een x flash-noob genoemd, om ik nogal gooierig ben met die dingen zusammen met scavenger:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masq
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04 00:18
Ik ben een keer predator noob genoemd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Fist schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 18:44:
Werd net voor Tar noob uitgemaakt. Nooit geweten dat die tegenwoordig ook al bestaan!
Noob? Vind het aardig pro als je met dat ding overweg kan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 12:09
Fist schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 18:44:
Sticky noob, shotgun noob... hahahahaa tja sommige mensen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
masq schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 19:40:
Ik ben een keer predator noob genoemd :D
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Hoorde net ook een leuke, iedereen had dikke lag omdat de host waarschijnlijk geen super verbinding had.
Werd die gast uitgemaakt voor noob host.

Net alsof hij er wat aan kan doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Redje schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 20:15:
Betere internet verbinding afnemen bij een ISP? Om even een voorbeeldje te noemen, dus op zich, is er zeker wat aan te doen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:18
Redje schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 20:15:
Hoorde net ook een leuke, iedereen had dikke lag omdat de host waarschijnlijk geen super verbinding had.
Werd die gast uitgemaakt voor noob host.

Geen porno downloaden tijdens het gamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
GJtje schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 20:47:
[...]
Betere internet verbinding afnemen bij een ISP? Om even een voorbeeldje te noemen, dus op zich, is er zeker wat aan te doen... ;)
Dat is wel flauw natuurlijk ;)
Omdat je eventueel host kan zijn moet iedereen maar een dikke pijp kopen.

Het systeem kiest die persoon als host zelf heb je daar geen invloed op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerEngine
Bartske schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 20:51:
[...]

Geen porno downloaden tijdens het gamen...
of mischien heeft die gewoon niet het snelste internet;) een ziggo basis abbo ofso :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Redje schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 20:52:
Tja, ik zeg niet dat het moet, ik zeg dat het een oplossing kan zijn, is wel een groot verschil hoor. ;) Jij zegt alsof hij er helemaal niets aan kan doen, dat hij zo brak is als host. Dat jij mijn opmerking zo opvat, dat iedereen dan maar een dikke(re) pijp moet nemen, daar kan ik niets aan doen, dat is jouw opvatting.
In fact: er word niet gekeken naar de verbindingen, alleen gekeken naar wie de betere CPU gebruikt, niet eens zozeer de verbinding dus.

[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 23-01-2010 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 21:18
Redje schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 20:52:
[...]

Jawel, je kan je NAT zooi dichtgooien, wordt je ook geen host meer als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Laatst online: 00:25
GJtje schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 17:02:
[...]
[...]
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk over dat upgraden ;)
Nou, dat is wel mooi dan. Ik zal even kijken, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 12:58
Is het mogelijk om met één steam account en één MW2 key dmv LAN tegen elkaar te spelen? Of via LAN spec-ops te kunnen spelen? Heb het net geprobeerd te fixen op twee verschillende PC's maar krijg het zo snel eve niet voor elkaar vroeg me toen af of het uberhaupt wel mogelijk is en of je er niet twee Steam accounts en twee MW2 'licenties' voor nodig hebt.

Ongetwijfeld iemand die me even duidelijkheid kan bieden ;)

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Laatst online: 09-03-2022
Wow, volgens mij heeft 402 de plug eruit getrokken. Forum ligt nu al 24 uur plat, je komt wel op de mainpage. Gisteren was ik aardig actief daar net als de meeste na de 1.07 patch en kort na de release van 1.08. En 402 was laat in de avond aanwezig en gaf direct antwoord op posts die de problemen aankaartten met de PC versie. Het leek alsof hij het helemaal had gehad en had besloten de stekker er maar uit te trekken.

Hij reageerde gewoon op iemand wiens post gewoon duidelijk gemodereerd zou moeten worden ( iets waar de forum veel gebrek aan heeft) en ontweek volledig de vragen die mensen stelden in een goed gestructureerde manier.

En niet alleen dat maar het leek alsof hij in de war was van waarom mensen het spel nog steeds speelden terwijl ze IW.net alleen maar negatief zijn over IW.net

Ik denk dat de PC en IW relatie op dit moment zeer breekbaar is geworden. We hebben vaker developers gezien die de fout ingingen, zoals EA en nog tal MMO ontwikkelaars zijn hard failliet gegaan doordat ze zich volledig afsloten van de community.
Had dit echter nooit verwacht van Modernwarfare 2 en het tegenovergestelde is gebeurt lijkt het.

Hoop dat ik het fout heb en dit geen belangerijke wendingen neemt want dat kon wel eens kut uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
Ik begin tegenwoordig als maar meer plezier te beleven aan de Grenade Launcher (aka noobtube). De scheldpartijen die altijd erop volgen als je iemand killt, zijn zo leuk, hehe.

Ik kan me ook soms ergeren aan een noobtube, maar dat is eerder uit frustratie dat ik gekillt ben. Uiteindelijk is het een methode van spelen. Oké, je kan er soms erg makkelijk kills mee maken (gewoon door raam binnen schieten en boem 3 kills), maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Styxxy schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 23:23:
Ik begin tegenwoordig als maar meer plezier te beleven aan de Grenade Launcher (aka noobtube). De scheldpartijen die altijd erop volgen als je iemand killt, zijn zo leuk, hehe.

Ik kan me ook soms ergeren aan een noobtube, maar dat is eerder uit frustratie dat ik gekillt ben. Uiteindelijk is het een methode van spelen. Oké, je kan er soms erg makkelijk kills mee maken (gewoon door raam binnen schieten en boem 3 kills), maar toch.
Uiteindelijk is het gewoon een zwaar overpowered iets gebruiken om makkelijke goede stats te krijgen, want dat is zo belangrijk. Dat die dingen goed zijn om in een raam te schieten lijkt mij logisch. Echter je krijgt er wel snel genoeg van dat mensen continue met die tubes actief rondrennen en daarmee short range probleemloos kills krijgen.

Om het nog maar niet te hebben erover dat je toch je prioriteiten verkeerd hebt als je speelt om andere mensen te irriteren.

En predator missiles kunnen bijzonder irritant zijn, het is gewoon weer een keer doodgaan zonder iets dat je er aan kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Vanavond is even gaan spelen met de TAR, wat heerlijk geweertje is dat zeg! :)
Kan ik in ieder geval weer verder met punten halen (en achievements, attachements) daarmee (en dus sneller te levelen :9). :)
furby-killer schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 23:40:
En predator missiles kunnen bijzonder irritant zijn, het is gewoon weer een keer doodgaan zonder iets dat je er aan kan doen.
Moet je de cold blooded perk gebruiken, kan je vertellen dat dat echt stukken scheelt in aantal keer dat je dood gaat! Scoor nu regelmatig ook de accolade van fewest deaths.

[ Voor 56% gewijzigd door CH4OS op 24-01-2010 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

[...]

Eh? Coldblood? Huisje in rennen? Al met al moet je eerst vijf man in een rij afmaken voordat je 'm krijgt hoor.

Trouwens, zo zou je heel goed die lijn door kunnen trekken en kunnen zeggen dat alle killstreak rewards irritant zijn :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Snappie88 schreef op zondag 24 januari 2010 @ 01:19:
Eh? Coldblood? Huisje in rennen? Al met al moet je eerst vijf man in een rij afmaken voordat je 'm krijgt hoor.
Ik ben al blij met een killstreak van 4 :/ Maar goed, ben ook nog niet zo'n hoog level... :)
Trouwens, zo zou je heel goed die lijn door kunnen trekken en kunnen zeggen dat alle killstreak rewards irritant zijn :P
Nou, (counter) UAV vind ik anders niet zo erg of carepackage. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Snappie88 schreef op zondag 24 januari 2010 @ 01:19:
[...]

Ik denk dat je daar veel medestanders in zou vinden.

Maar bij pred heb je nauwlijks tijd om een huisje in te rennen, als er al 1 is, en je moet er ver genoeg in rennen gezien dat ze anders die predator gewoon de deur in laten vliegen.

En ik heb bijna altijd cold blooded, verminderd het aantal keren dat je geraakt wordt door die dingen (al heb ik hem niet in normale spellen gezien dat ik daar stopping power wil), maar maakt het vooral afhankelijk van waar je begint. Als je toevallig bij iemand staat zonder cold blooded komt die pred nog steeds in jouw richting. Tuurlijk het eerste wat ik doe in die gevallen is hard wegrennen bij diegene vandaan, maar als ik een predator heb dan zie ik echt wel degene met cold blooded rond mijn oospronkelijke doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Ik heb Stopping Power of Lightweight, stopping power omdat sommige wapens het gewoon nodig hebben(AUG, snipers) om iemand perfect neer te halen, Lightweight omdat je zo geniaal kan flanken met een UMP. Je staat al achter hun spawn tegen de tijd dat zij bij C weg zijn :)

Wanneer kunnen we de patch op de 360 verwachten overigens? Ik wordt een beetje gek van de mensen die nu akimbo bling gebruiken omdat het straks niet meer kan ;_;

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frerk schreef op zondag 24 januari 2010 @ 10:26:
Ik heb Stopping Power of Lightweight, stopping power omdat sommige wapens het gewoon nodig hebben(AUG, snipers) om iemand perfect neer te halen, Lightweight omdat je zo geniaal kan flanken met een UMP. Je staat al achter hun spawn tegen de tijd dat zij bij C weg zijn :)

Wanneer kunnen we de patch op de 360 verwachten overigens? Ik wordt een beetje gek van de mensen die nu akimbo bling gebruiken omdat het straks niet meer kan ;_;
Mijn gokje is dat de patch begin volgende week (morgen?) online komt op de Xbox 360. Op de consoles moet de patch uitgebreider getest worden doordat MS en Sony dat willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 19:15
GJtje schreef op zondag 24 januari 2010 @ 00:13:

Moet je de cold blooded perk gebruiken, kan je vertellen dat dat echt stukken scheelt in aantal keer dat je dood gaat! Scoor nu regelmatig ook de accolade van fewest deaths.
Ik speelde eerst altijd zonder cold-blooded en toen was ik altijd 9/10 keer slachtoffer van een predator. soms wel 5x in 1 ronde allemaal alleen op mij dus altijd maar een single kill terwijl ik in de killcam kan zien dat ze makkelijk een dubble kill hadden kunnen krijgen.

Daarna ff met cold-blooded gespeeld en sindsdien nog maar 2x door zon ding geraakt (toen ik net gespawned was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Laatst online: 09-09 16:55
Omnyakom1 schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 22:11:
Wow, volgens mij heeft 402 de plug eruit getrokken. Forum ligt nu al 24 uur plat, je komt wel op de mainpage. Gisteren was ik aardig actief daar net als de meeste na de 1.07 patch en kort na de release van 1.08. En 402 was laat in de avond aanwezig en gaf direct antwoord op posts die de problemen aankaartten met de PC versie. Het leek alsof hij het helemaal had gehad en had besloten de stekker er maar uit te trekken.

Hij reageerde gewoon op iemand wiens post gewoon duidelijk gemodereerd zou moeten worden ( iets waar de forum veel gebrek aan heeft) en ontweek volledig de vragen die mensen stelden in een goed gestructureerde manier.

En niet alleen dat maar het leek alsof hij in de war was van waarom mensen het spel nog steeds speelden terwijl ze IW.net alleen maar negatief zijn over IW.net

Ik denk dat de PC en IW relatie op dit moment zeer breekbaar is geworden. We hebben vaker developers gezien die de fout ingingen, zoals EA en nog tal MMO ontwikkelaars zijn hard failliet gegaan doordat ze zich volledig afsloten van de community.
Had dit echter nooit verwacht van Modernwarfare 2 en het tegenovergestelde is gebeurt lijkt het.

Hoop dat ik het fout heb en dit geen belangerijke wendingen neemt want dat kon wel eens kut uitpakken.
Jij denkt serieus dat meneertje 402 daar over gaat? 402 is imho een beetje een zeikerd die niet vies is van een directe leugen hier en daar en wanneer men hem daar op aan spreekt gaat lopen zeuren. remember de release van mw1? destijds werd door iw bij hoog en bij laag beweerd dat daar ctf in zou zitten, niet dus. na de release werd door 402 himself letterlijk gezegd dat ze eraan werkten en dat het in een patch zou zitten. never nooit meer gezien die patch met ctf erin :) 402 is maar een community liason en heeft volgens mij vrij weinig zeggenschap over het complete forum ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:32

Aight!

'A toy robot...'

GJtje schreef op zondag 24 januari 2010 @ 01:40:
[...]
[...]
Nou, (counter) UAV vind ik anders niet zo erg of carepackage. :)
Die schiet ik altijd meteen uit de lucht bij TDM, scheelt weer als de vijand niet weet waar je bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Frerk schreef op zondag 24 januari 2010 @ 10:26:
Stopping power op een AUG is juist minder van belang, een ACR/M4/Vector/P90 heeft hier meer profijt van.
Een AUG doet al 40 damage, een ACR maar 30 en een vector 25.

Neemt niet weg dat ik ook een fan ben van stopping power ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grmpf
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-07 08:34
lang leve de aug mbar zeg ik! inderdaad lekker veel damage en best wel precies, zeker met een grip eronder. Mijn nieuwe favo wapen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
[...]

Uiteindelijk is het gewoon een zwaar overpowered iets gebruiken om makkelijke goede stats te krijgen, want dat is zo belangrijk. Dat die dingen goed zijn om in een raam te schieten lijkt mij logisch. Echter je krijgt er wel snel genoeg van dat mensen continue met die tubes actief rondrennen en daarmee short range probleemloos kills krijgen.

Om het nog maar niet te hebben erover dat je toch je prioriteiten verkeerd hebt als je speelt om andere mensen te irriteren.

Het is zwaar overpowered, maar zo kan ik echt nog X aantal andere zaken opsommen die ook overpowered zijn.

Overigens, ik speel niet om anderen te irriteren, ik speel om zelf fun te hebben (en om te winnen). Dat anderen zich aan mijn speelstijl beginnen te irriteren en me beginnen uit te schelden, vergroot enkel maar de fun voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Toenstraks was wel grappig, zat een persoon Boilerlord of zo, continue commentaar te geven wat er gebeurde tijdens het spelen en in de lobby. Dit was met Ground War.
Het enige vervelende was, dat hij aangaf dat personen uit Duitsland en Frankrijk van hem niet mee mochten spelen. Hij wou ook geen vreemde namen en namen met een andere taal dan Engels in het spel. :X 8)7

Heb me er niks van aan getrokken, maar sommige hadden duidelijk wel moeite met hem. :P

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Redje schreef op zondag 24 januari 2010 @ 12:52:
[...]

Stopping power op een AUG is juist minder van belang, een ACR/M4/Vector/P90 heeft hier meer profijt van.
Een AUG doet al 40 damage, een ACR maar 30 en een vector 25.

Neemt niet weg dat ik ook een fan ben van stopping power ;)
Behalve dan dat een wapen zoals de AUG met een vrij kleine clip/fire rate(voor een LMG) 2 hit ipv 3 hit meer profijt van heeft imo dan een vector die danwel 4 hit maar wel 1200 kogels per minuut neerhaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Frerk schreef op zondag 24 januari 2010 @ 14:16:
[...]

Behalve dan dat een wapen zoals de AUG met een vrij kleine clip/fire rate(voor een LMG) 2 hit ipv 3 hit meer profijt van heeft imo dan een vector die danwel 4 hit maar wel 1200 kogels per minuut neerhaald.
Dat valt toch wel mee.
De AUG heeft 666rpm en een Scar 630. Een AK ter vergelijking 700.

Een AUG doet 40 damage over de gehele range. Een Vector (1000rpm) kakt in naar 20 damage en dan worden het 5 kogels.
Tuurlijk met SP scheelt het een kogel, maar als ik een class zou maken zonder stopping power komt een AUG eerder in aanmerking dan een Vector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Net weer eventjes heerlijk gespeeld, afgezien van wat lag problemen. :(
Ben nog geen L28 geworden, maar heb wel mooi een aantal dingen behaald:
[list]• Marathon Pro I (1 mile rennen, perk)
• Grenade Launcher (TAR)
• Red dot sight (TAR)
Dus nu eerst de achievement met de grenade launcher doen, daarna red dot sight, vervolgens ACOG halen en hoppa, op naar volgende assault rifle, lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oke, ik ben er nu van overtuigd dat de Vector de fijnste SMG is. Volgende de specs is het één van de minste, maar wat een feel en geluid heeft dat wapen. Heerlijk om mee te rushen in combinatie met Steady Aim :) Door de hoge rage of fire ben je erg snel en ligt je vijand binnen no time neer.

Net nog even een rare ontdekking gedaan. Ik liep over een MG4 met Explosive Rounds heen!! Wat mag dat voor weapon attachment zijn en hoe unlock je het? Ik heb er even mee in het rond geschoten (niet op vijanden), maar wat is precies het verschil / voordeel met gewone rounds?

EDIT: Ow kennelijk heet FMJ bij sommige LMG's Explosive Rounds. Beetje vreemd :? Bij de AUG H-bar staat er wel gewoon FMJ maar bij een MG4 dus Explosive Rounds.

[ Voor 13% gewijzigd door monnick op 24-01-2010 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Predator missles zijn makkelijk te omzeilen, mischien moeten jullie wat meer op je map kijken. En waarom doen mensen hier zo hatelijk tegen mensen met goede killstreaks? Is dat omdat mensen hier het zelf niet kunnen en daarom maar valse beschuldigen gooien(aka het zijn kampers, geen teamspelers etc)?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
[...]

Dat vind jij ;) Wie bepaald hoe iemand de game speelt? Niemand juist, get used to it or play something else :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
  • Laatst online: 09-10-2024
Gisteren nacht is het onmogelijke gebeurt, ik heb mijn killstreak verbetert! Ik had er eentje van 30, maar door heel veel geluk te hebben kreeg ik er uiteindelijk eentje van 43.
Dit was in Afghan, ik was in de grotten aan het ronddolen met mijn G18 akimbo, en ik kreeg predator, dus eerst nog op een veilige plek (=bunker bij die planten), en dan heb ik er onderweg nog eentje gekillt (scheelde niet veel of het was andersom), ik smijt mijn Predator, tripple kill (nu heb ik dus een streak van 9), ik gooi Harriers boven B (demolition BTW), en die killt er al 2 door de strike zelf, en toen had ik chopper Gunner.
Mijn Harrier heeft nog een paar (3 denk ik) kills gemaakt, en dan zat ik met de Chopper Gunner boven de vijand hun spawn plaats.
Dus ik heb er echt heel veel kunnen killen gewoon door op dezelfde plek te blijven schieten, er heeft er eentje getracht mijn Chopper neer te halen, maar door de flares ging het niet, en daarna had hij die tijd niet meer om dit te doen...

Mijn set-up op het moment is:
AUG HBAR + GRIP
G18 Akimbo
SoH Pro, SP Pro, en Steady Aim pro

Ik ben level 42 prestige 2, en heb bijna 7d gespeeld (scheelt een uur denk ik)
Zijn er nog mensen die een goede set-up hebben?

Ik heb de UMP geprobeert maar dat gaat echt langs geen kanten, en snipen doe ik niet zo graag.
Waarschijnlijk omdat ik er heel slecht in ben ^^, welke sniper raden jullie mij aan?

Klopt er trouwens iets van deze website:http://denkirson.xanga.com/715966769/modern-warfare-2/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Styxxy schreef op zondag 24 januari 2010 @ 13:27:
[...]

Overigens, ik speel niet om anderen te irriteren, ik speel om zelf fun te hebben (en om te winnen). Dat anderen zich aan mijn speelstijl beginnen te irriteren en me beginnen uit te schelden, vergroot enkel maar de fun voor mij.
:X :/ :|
Ik kots op mensen zoals jou :r :r :r

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

aarondk1 schreef op zondag 24 januari 2010 @ 17:30:
Mijn Harrier heeft nog een paar (3 denk ik) kills gemaakt, en dan zat ik met de Chopper Gunner boven de vijand hun spawn plaats.
Dus ik heb er echt heel veel kunnen killen gewoon door op dezelfde plek te blijven schieten, er heeft er eentje getracht mijn Chopper neer te halen, maar door de flares ging het niet, en daarna had hij die tijd niet meer om dit te doen...
Mensen die hun chopper gunner inzetten op een plek zoals jij dat doet moeten naar mijn mening verbannen worden uit Modern Warfare 2. Wat voor leuks is daar nou aan? Dan kan de tegenpartij geen enkele weerstand bieden. Nou leuk, zo kan iedereen een killstreak van 50 of meer zelfs halen... ;) Maar ja, het is dan ook een makkelijke en lage manier om killstreaks te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
Dus jij zegt dat ik in een open veld moet gaan staan met een pijl boven mij met "Hier staat iemand, probeer hem te raken!"?
Wat is door nu mis mee? Ik bestuur die Chopper dus ik ben kwetsbaar en dan zoek ik cover, de enemy kan mij nog steeds zien.

EDIT:Wat Monnick onder mij zegt is meer als waar!

[ Voor 9% gewijzigd door aarondk1 op 24-01-2010 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GJtje schreef op zondag 24 januari 2010 @ 18:06:
[...]
Mensen die hun chopper gunner inzetten op een plek zoals jij dat doet moeten naar mijn mening verbannen worden uit Modern Warfare 2. Wat voor leuks is daar nou aan? Dan kan de tegenpartij geen enkele weerstand bieden. Nou leuk, zo kan iedereen een killstreak van 50 of meer zelfs halen... ;) Maar ja, het is dan ook een makkelijke en lage manier om killstreaks te scoren.
WTF? Je haalt een 11 killstreak, maar je activeert de Chopper Gunner niet omdat het hele vijandelijke team op 1 plaats staat? 8)7 Zo te horen was dat andere team gewoon verschrikkelijk dom. Als ik in dat team zou zitten was het gewoon even switchen naar mijn class met Cold-Blooded + Stinger en weg is de heli. En kom nou niet aan met dat het hele team op een kluitje staat en dat je daartussen alsnog wordt afgeschoten (ondanks Cold-Blooded). Er is altijd wel een manier om snel weg te komen en die heli neer te knallen. Helaas is 90% van de spelers te dom om een anti-air class te maken en die te gebruiken waardoor harriers / choppers altijd in de lucht blijven hangen totdat ik ze afknal....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
AUG HBAR + GRIP
G18 Akimbo

Als je dan toch de G18 pray en spray combo gebruikt waarom neem je niet een SMG/Sniper gun?
Je rent een stuk sneller dan met een AUG. Zelfs met een AR ben je sneller.
Ik heb de UMP geprobeert maar dat gaat echt langs geen kanten, en snipen doe ik niet zo graag.
Waarschijnlijk omdat ik er heel slecht in ben ^^, welke sniper raden jullie mij aan?
UMP is een aardige gun, soms denk ik wow wat een vette gun, potje daarna vind ik hem weer ruk :P
MP5K/P90 schijnt ook wel aardig te zijn.
Maar SMG's zijn niet mijn ding.

Sniperen met stijl: Intervention
Sniperen voor easy kills: EBR
Klopt er trouwens iets van deze website:http://denkirson.xanga.com/715966769/modern-warfare-2/ ?
Prima site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
Ik vind het opzich niet erg dat ik trager ben met een AUG, daar maak ik verre kills mee (mid-ver), en met de G18 spray ik inderdaad wat rond voor short combat.

Ik zie dat de "pro's", snipen met die Intervention, misschien om te leren maar eens beginnen met een M21.
Spijtig genoeg heb ik die nog niet unlockt, is een WA2000 goed? Want volgens de site geven die allemaal evenveel damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

monnick schreef op zondag 24 januari 2010 @ 18:12:
WTF? Je haalt een 11 killstreak, maar je activeert de Chopper Gunner niet omdat het hele vijandelijke team op 1 plaats staat? 8)7 Zo te horen was dat andere team gewoon verschrikkelijk dom. Als ik in dat team zou zitten was het gewoon even switchen naar mijn class met Cold-Blooded + Stinger en weg is de heli. En kom nou niet aan met dat het hele team op een kluitje staat en dat je daartussen alsnog wordt afgeschoten (ondanks Cold-Blooded). Er is altijd wel een manier om snel weg te komen en die heli neer te knallen. Helaas is 90% van de spelers te dom om een anti-air class te maken en die te gebruiken waardoor harriers / choppers altijd in de lucht blijven hangen totdat ik ze afknal....
Ik zeg alleen dat het zwak is om te gaan base rapen bij een van de spawn punten van de tegenpartij, dat is iets wat ik laag vind en spelbedervend. :N Heeft niets te maken met de domheid van het andere team, zo kan ik ook smoesjes verzinnen om zulke acties goed te praten... 8)7 Kijk dan is naar het filmpje die al zo vaak hier gepost is, van dat "übersetje", dan zie je hoe irritant het is om te gaan base rapen. Ook zie je dan dat het nog best lastig is om dan te respawnen en de chopper neer te halen, ook met je CB perk met Stinger. Je gaat mij iig niet wijs maken dat jij (in een dergelijke situatie) er dan zonder geraakt te worden van af komt en de hele neer weet te knallen. ;)

Afgezien van het feit dat een 11 kill killstreak ook alleen maar behaalt kan worden met andere killstreaks (Predator -> Harrier), anders is het haast onmogelijk. Wat dat betreft mogen de killstreak rewards wmb ook drastisch aangepakt worden. Door die killstreaks word het spel juist te makkelijk gemaakt vind ik, hopelijk gaat hier nog wat aan gedaan worden door IW (denk niet dat dat gebeurd, maar goed).
aarondk1 schreef op zondag 24 januari 2010 @ 18:10:
Dus jij zegt dat ik in een open veld moet gaan staan met een pijl boven mij met "Hier staat iemand, probeer hem te raken!"?
Wat is door nu mis mee? Ik bestuur die Chopper dus ik ben kwetsbaar en dan zoek ik cover, de enemy kan mij nog steeds zien.
Ehh, ik denk dat je beter mijn posting even nog een keer leest, ik heb het namelijk niet over het dekking zoeken, maar over het base rapen met een chopper gunner.
aarondk1 schreef op zondag 24 januari 2010 @ 18:10:
EDIT:Wat Monnick onder mij zegt is meer als waar!
Mwa, vind het meer een slap excuus om iets goed te kunnen praten, beetje jammer.

[ Voor 46% gewijzigd door CH4OS op 24-01-2010 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
aarondk1 schreef op zondag 24 januari 2010 @ 18:30:
Ik vind het opzich niet erg dat ik trager ben met een AUG, daar maak ik verre kills mee (mid-ver), en met de G18 spray ik inderdaad wat rond voor short combat.

Ik zie dat de "pro's", snipen met die Intervention, misschien om te leren maar eens beginnen met een M21.
Spijtig genoeg heb ik die nog niet unlockt, is een WA2000 goed? Want volgens de site geven die allemaal evenveel damage.
De WA2000 en Barret zijn ook prima.
De Intervention is bolt action en heeft dus een hele lage rof.
De andere zijn semi-automaat en kan je gewoon lekker knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Redje schreef op zondag 24 januari 2010 @ 18:19:
[...]

Als je dan toch de G18 pray en spray combo gebruikt waarom neem je niet een SMG/Sniper gun?
Je rent een stuk sneller dan met een AUG. Zelfs met een AR ben je sneller.
Spray is het misschien een beetje wel, die G18 akimbo, maar spray en pray zeker niet hoor :D Ik heb MW2 al even niet meer aangeraakt, maar op close combat is een akimbo G18 (naast de Vector >:)) een gevaarlijke set wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Jammer maar helaas kan je zelf niet kiezen hoe de chopper waarin jij zit aan het vliegen is. bij sommige maps vliegt dat ding op zon manier dat je helemaal niks fatsoenlijk kan raken. echter op een map als afghan gaat hij bijzonder handig altijd recht boven de enemy spawn hangen (als die bij dat aa ding naast de tunnel is) hier kan je dan flink wat kills halen terwijl de enemy letterlijk bijna niks kan doen. Je kan er dan ook 0,0 aan doen dat jij die gasten spawn raped want de heli kiest de plek waarvandaan jij mag schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Hogader schreef op zondag 24 januari 2010 @ 19:08:
Jammer maar helaas kan je zelf niet kiezen hoe de chopper waarin jij zit aan het vliegen is. bij sommige maps vliegt dat ding op zon manier dat je helemaal niks fatsoenlijk kan raken. echter op een map als afghan gaat hij bijzonder handig altijd recht boven de enemy spawn hangen (als die bij dat aa ding naast de tunnel is) hier kan je dan flink wat kills halen terwijl de enemy letterlijk bijna niks kan doen. Je kan er dan ook 0,0 aan doen dat jij die gasten spawn raped want de heli kiest de plek waarvandaan jij mag schieten
Hmmm... Oke wist ik dan weer niet. Ik was in de veronderstelling dat het lopen dan de heli bestuurde. Hopelijk gaat dat zeker wel gefixed worden dan, anders is het niks aan, behalve voor degene die de killstreak heeft (met zijn / haar team).

[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 24-01-2010 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AUG HBAR + GRIP
G18 Akimbo

Deze setup is ook een van mijn ultieme favorieten tot nu toe. (level 48 oid). Zelfs close range kun je met de AUG met Steady Aim nog flink raggen dus aan m'n G18 kom ik al bijna niet.

Ik heb m'n op een na favo setup laatst ook al gepost maar ach, nog maar eens dan :p
TAR 21 + Holographic sight
M93 Raffica
Claymore + Stuns
Scavenger, Stopping Power, Last Stand.
De fire rate van die TAR is briljant, als je een beetje gedoseerd vuurt komt 'ie snoeihard aan! Daarnaast had ik altijd een redelijke hekel aan last stand, maar in combinatie met die M93 Raffica is het best geinig - het ding schiet net als de FAMAS en M16, ook even sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Ik gebruik zelf de AUG icm de grip en ACOG scope (soms thermal op maps als Wasteland), fantastisch wapen inderdaad.
Als perks gebruik ik dan Bling Pro, Cold Blooded Pro en Ninja Pro (die laatste wissel ik soms in voor Commando).
Als secondairy momenteel de Striker, maar die gebruik ik maar zelden eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
GJtje schreef op zondag 24 januari 2010 @ 19:11:
[...]
Hmmm... Oke wist ik dan weer niet. Ik was in de veronderstelling dat het lopen dan de heli bestuurde. Hopelijk gaat dat zeker wel gefixed worden dan, anders is het niks aan, behalve voor degene die de killstreak heeft (met zijn / haar team).
het enige wat ze eigenlijk moeten fixen is het gehele spawnsysteem. dit is zo slecht in MW2. Soms spawn je gewoon op de plek waar je 2s eerder neer bent geschoten door een enemy vanaf 5m. je bent dan dus weer gelijk slachtoffer door dezelfde persoon.
Uit mijn ervaring blijkt dat vooral in close combat maps het gewoon 50-50 is of je naast je teammate spawned of naast de enemy.

ook is het duidelijk dat als je team volledig wordt afgeslacht binnen 1s van hun spanw op een bepaalde plek dat dan gewoon een andere spawnplek gekozen moet worden door de game zelf. nu kan het dus vooral in afghan zo voorkomen dan jij 30s boven de spawns van de enemy hangt. tel daar dan minimaal 1 kill per seconde bij op (als het team ontiegelijk dom is) en je hebt er zo 30 kills mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ik ben de laatste tijd veel aan het experimenteren met verschillende configuraties maar ik kom toch altijd weer terug bij:

Scar + silencer, PP2000 + silencer
2x stun en Claymore
Scavenger Pro, Cold-Blooded Pro, Ninja Pro
Painkiller

Hier behaal ik toch de beste scores mee.

Ik moet nog een paar headshots om de challenges voor de Scar te voltooien en dan ga ik denk ik voor een ander wapen.
Ik ben wel gecharmeerd van de ACR maar die zonder de Stopping Power perk gaat wel wat moeilijker worden :)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:22
Och nee he, ik kom net op een server terecht (pc) met een gast die full auto met een ac-130 120mm (die grote) canon aan het schieten is. Het hele level is aan het shaken en die gast staat op 60-3 met multikill na multikill.

Op zich wel grappig om 1 keer mee te maken...

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
mijn favo setup van de gehele game:

F2000 /w Silencer
Stinger

Semtex
Stun

Scavenger Pro (alles behalve SnD) / Slight of Hand Pro (SnD)
Cold-Blooded Pro
Ninja Pro

Allereerst de F2000 met Silencer. Ook al is het bij verre na niet de beste en krachtigste gun, toch vind ik hem extreem fijn. Sowieso vergt hij wat oefening voor hij echt fijn wordt. Zo leer je vooral de extreem hoge recoil onder controle te krijgen. Silencer natuurlijk om hem stealth te maken. (die extra kogel zit er zeer snel in met de extreem hoge ROF van de F2000)

Stinger dan om de enemy killstreaks uit de lucht te knallen. vooral in SnD is het handig als je de uav van de enemy neer kan halen. scheelt vele verliespotjes. je hebt toch geen secundary nodig voro close range want de F2000 is daar al goed genoeg.

Semtex voor het precies gooien van explosieven
Stun omdat ik iets moet kiezen

Scavenger pro voor de ammo off course en op snd de slight of hand pro voor het snelle aimen en snel reloaden.
Cold-Blooded pro: tis vooral een stealth class dus dan is deze een must. bovendien heeft de F2000 geen stopping power nodig omdat je genoeg rounds down range kan krijgen ermee. Verder vind ik vooral de pro variant van de perk fijn. Ik kijk namelijk zelf regelmatig de bosjes in om te kijken of ik een rode naam te zien krijg, zker als je een vermoede hebt dat daar iemand zit. met cold blooded pro haal je dit voordeel van de enemy helemaal weg.
Ninja pro dan nog om compleet still te zijn. F2000 is koning op short range en met ninja pro kan je makkelijker op die afstand komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Ik heb voor kortere afstanden.. Aka mappen als karachi skidrow noem maar op.

Tar+red dot
spas12 :D

claymore/semtex
stun grenade

scavenger (leuk voor het aanvullen van claymores)
stopping power of danger close wissel het een beetje af.
commando

Voor de wat langere afstanden.

ACR bushmaster met reddot.
m93 (dacht ik) raffica met silencer

Grenade
Stun grenade

Scavenger / sleight of hand
stopping power / hardline (stopping power om de kracht van die ACR wat hoger te krijgen want dat is een drama.)
Ninja ( om lekker rond te sneaken)

Moet zeggen dat de TAR op skidrow toch wel heel erg goed werkt :D Als je rustig in bursts schiet kan je der ook nog wel een kill mee op afstand maken.

Ja ik ben een Assault rifle noob zoals ik al een keer ben tegen gekomen. Maar LMG of Subs liggen mij niet zo. Mijn favo wapen is toch echt wel die SPAS12 wat een ding zeg.. En iedereen maar zeuren dat die 1887 akimbo over powered is maar ik kom die SPAS12 ook niet graag tegen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
ScrooLoose schreef op zondag 24 januari 2010 @ 19:36:
Ik ben de laatste tijd veel aan het experimenteren met verschillende configuraties maar ik kom toch altijd weer terug bij:

Scar + silencer, PP2000 + silencer
2x stun en Claymore
Scavenger Pro, Cold-Blooded Pro, Ninja Pro
Painkiller
Dit ga ik, als ik klaar ben met de FMJ challenge, ook eens proberen.
Benieuwd of ik dan SP en SoH ga missen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
Ik kan niets raken met een F2000, dat is volgens mij de slechtste gun in MW2.
Als ik probeer te bursten mis ik nog de helft, misschien eens met silencer spelen (als ik de F2000 terug unlock)
Close range heeft de tegenstander geen schijn van kans, alhoewel ik denk dat een G18 akimbo sterker is.

@GJtje: spijtig genoeg kan je die Chopper niet besturen dat zou het wel heel makkelijk maken.
Met een AC130 had ik denk ik meer kills gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
GJtje schreef op zondag 24 januari 2010 @ 19:11:
[...]
Grappig eerst wist je niet wat een holographic sight deed, nu weet je niet dat een chopper gunner niet te besturen is.
Misschien eerst iets zelf proberen voor je commentaar geeft? :+

[ Voor 0% gewijzigd door Redje op 25-01-2010 00:38 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:00

DinX

Motormuis

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Holy shit, hij moet wel snel doodgaan. heeft nu al zijn geluk namelijk al verbruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Vandaag weer iets unieks bereikt, gewoon 3 uur gespeeld en echt alle potjes verloren; blijft toch jammer dat iedereen voor de kills gaat terwijl we toch echt domination spelen in plaats van TDM. Verder apart dat ik sinds de laatste patch in 80 procent van de gevallen host ben en dat terwijl ik slechts een Z3 abonnementje heb van Ziggo. Ik kijk in ieder geval uit naar de volgende patch waarin ze de grenade launchers wat minder sterk maken.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Probeer het ontopic te houden.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.