Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op zondag 24 januari 2010 @ 20:44:
[...]

Inderdaad, holy shit! Deze is nog veel zieker dan dat eerdere filmpje met "the most amazing knife kill" :o
fuuuuuuuuuuuuuuuu, die is echt kewl... dubbele ricochet ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OCTheEagle schreef op zondag 24 januari 2010 @ 21:06:
Ik kijk in ieder geval uit naar de volgende patch waarin ze de grenade launchers wat minder sterk maken.
Huh? Heb ik iets gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Kijk ook even naar die gast z'n naam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

OCTheEagle schreef op zondag 24 januari 2010 @ 21:06:
Ik kijk in ieder geval uit naar de volgende patch waarin ze de grenade launchers wat minder sterk maken.
Anders ik wel, dat op 'goede gok' grenade launchen, nieuwe grenades pakken met de Scavenger en weer opnieuw gokken.. bah! Al moet ik wel zeggen dat ik minder problemen heb met de mensen die het echt goed kunnen (dus niet op de goede gok maar je gewoon goed schieten).
Nee, volgens mij bedoeld hij "ik hoop dat" en niet dat het perse komt.

[ Voor 18% gewijzigd door bop op 24-01-2010 21:45 ]

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

GJtje schreef op zondag 24 januari 2010 @ 19:11:
[...]
Hmmm... Oke wist ik dan weer niet. Ik was in de veronderstelling dat het lopen dan de heli bestuurde. Hopelijk gaat dat zeker wel gefixed worden dan, anders is het niks aan, behalve voor degene die de killstreak heeft (met zijn / haar team).
lol nice, iemand eerst volledig afbranden, terwijl je dus niet eens weet waar je het over hebt :z

het is al vaker gezegd en ik zeg het nog maar een keer: als iemand meer kills maakt dan jij dan betekent dat in 9 van de 10 gevallen dat ie het spelletje gewoon slimmer en beter speelt. Je airsupport niet gebruiken om op spawnende mannetjes te schieten is echt het domste wat ik heb gehoord, immers als jij ze niet afknalt hebben zij de kans om je teamgenoten (of jezelf) te killen en eventueel vlaggen e.d. te veroveren.

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier m'n favoriete setup:
primary:M4A1 met thermal sight en FMJ(als ik eindelijk extended mags heb voor dit wapen vervangt extende mags Fmj)
secondary:g18 met akimbo en extended mags(echt een beest qua vuurkracht)
perks:
-bling
-hardline
-commando
equipment:semtex
special granade:smoke
killstreak:
-predator
-harrier
-chopper gunner
Hierbij moet vermeld worden dat ik meestal demolution speel en als mijn team moet verdedigen ben ik echt in topvorm mijn tactiek is gewoon:
Gooi een rookbom naar het pakket dat jij moet beschermen,wacht 2 seconden tot er veel rook is ,pak dan je m4a1 met thermal sight,zoom en je ziet dat al je vijanden ineens ballen gekregen hebben omdat ze denken dat je ze niet ziet waardoor je hun dus op je gemak af kan knallen(terwijl ze jou niet zien 8) ) O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waarom ik in al die quickscope filmpjes die mensen 360's zie doen voor ze springen? Spring je dan hoger ofzo?

/edit voorbeeld: http://www.youtube.com/watch?v=CjG9PZYy04A

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2010 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samson_1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-05 22:04
Kijk eens in de TS.. daar staan niet voor niets playertables

[ Voor 85% gewijzigd door psychoclown op 25-01-2010 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:20
Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2010 @ 22:10:
Gooi een rookbom naar het pakket dat jij moet beschermen,wacht 2 seconden tot er veel rook is ,pak dan je m4a1 met thermal sight,zoom en je ziet dat al je vijanden ineens ballen gekregen hebben omdat ze denken dat je ze niet ziet waardoor je hun dus op je gemak af kan knallen(terwijl ze jou niet zien 8) ) O+
Geweldig sterk verhaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endness
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 19:09
Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2010 @ 22:19:
Weet iemand waarom ik in al die quickscope filmpjes die mensen 360's zie doen voor ze springen? Spring je dan hoger ofzo?

/edit voorbeeld: http://www.youtube.com/watch?v=CjG9PZYy04A
Waarschijnlijk wist ie dat het de game winning kill zou zijn, en wilde ie zn skills showen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

monnick schreef op zondag 24 januari 2010 @ 18:12:
[...]...... Er is altijd wel een manier om snel weg te komen en die heli neer te knallen. Helaas is 90% van de spelers te dom om een anti-air class te maken en die te gebruiken waardoor harriers / choppers altijd in de lucht blijven hangen totdat ik ze afknal....
Dat valt mij ook altijd op. Hoe moeilijk is het om 1 van de 6 classes te gebruiken om een class aan te maken met bijv een Stinger of Javelin? Heel vreemd.

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net weer een nuke gegooid. Die Vector is zo'n super relaxt wapen. Super snel rushen _o_ Ook mijn hoogste killstreak verbeterd, is nu 31 geloof ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

endness schreef op zondag 24 januari 2010 @ 22:28:
[...]

Waarschijnlijk wist ie dat het de game winning kill zou zijn, en wilde ie zn skills showen :)
zorgt dat de aimsupport in de console versies beter helpt / support. dus meer kans op een headshot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, laatste waar ik aan had gedacht :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woah, net een onwaarschijnlijk potje TDM op Rundown gehad, kwam ineens in een lobby met 8 van de 12 mensen onder de level 30 (allemaal groene icoontjes), dat is redelijk zeldzaam. Dat bleek ook zo met m'n score te zijn; 40 - 2 zonder chopper gunner of AC130 :|
Ben normaal niet zo van het scores showen maar dit was in mijn beleving wel heel bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Redje schreef op zondag 24 januari 2010 @ 20:26:
Grappig eerst wist je niet wat een holographic site deed, nu weet je niet dat een chopper gunner niet te besturen is.
Misschien eerst iets zelf proberen voor je commentaar geeft? :+
Als ik ze niet heb, hoe moet ik het dan proberen? :)

Holographic heb ik inmiddels wel, op 2 geweren, de M4A1 en de SCAR-H. Bij de M4A1 vind ik het op zich best fijn (beter dan de red dot), maar op de SCAR-H weer niet, dan schiet ik beter zonder een scope er op. Hebben meer mensen een bepaalde voorkeur betreffende scopes op hun geweren?

Die chopper gunner zit ik te denken te unlocken als ik straks weer een killstreak punt heb, maar moet even kijken. Heb op zich niet zo veel game time achter de rug, zo'n 16 uur toen ik voor het laatst in de barracks keek. :)

[ Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 24-01-2010 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

GJtje schreef op zondag 24 januari 2010 @ 23:09:
[...]
Als ik ze niet heb, hoe moet ik het dan proberen? :)

Holographic heb ik inmiddels wel, op 2 geweren, de M4A1 en de SCAR-H. Bij de M4A1 vind ik het op zich best fijn (beter dan de red dot), maar op de SCAR-H weer niet, dan schiet ik beter zonder een scope er op. Hebben meer mensen een bepaalde voorkeur betreffende scopes op hun geweren?

Die chopper gunner zit ik te denken te unlocken als ik straks weer een killstreak punt heb, maar moet even kijken. Heb op zich niet zo veel game time achter de rug, zo'n 16 uur toen ik voor het laatst in de barracks keek. :)
Als scope gebruik ik meestal red dot gewoon omdat dit zo'n klein mogelijke aim punt heeft. Dat vind ik het nadeel van holograpic het rode neemt teveel zicht in beslag. Maar goed dit zal voor iedereen persoonlijk anders zijn. Meestal kan ik ook wel goed over weg met een iron sight, maar bij sommige wapens is dat gewoon geen doen, denk aan FAL F2000.. Maar goed te doen bij Scar ACR en AK.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Nu online
Het niveau van de MW2 spelers neemt weer extreem flink af.

Kwam net in een game met een team vol met engelse tegenstanders uit dezelfde party. Nadat ik normaal bezig was met een Tar op wasteland begon de eerste te klagen dat ik een no recoil hack heb. mijn standaard reactie dan is XD. Daarna ging het zo maar door met het melden dat ik een no recoil hack had. ik blijf dus XD typen. Dan stuur ik mijn zoveelste uav de lucht in en wacht ik even op een persoon waarvan ik zie dat hij op mij afloopt. ik aim op hem vlak voordat hij de hoek om komt en knal hem gelijk neer. Nja toen was ik dus nog een grotere hacker en gelijk kwam het ergste wat ik heb gelezen in MW2.

De leuke engelsman typte (letterlijk): "Its a shame you didnt die in the haiti earthqauke"
Tja het niveau van die mensen neemt gewoon af, meer valt er niet te zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Hogader schreef op zondag 24 januari 2010 @ 23:19:
Het niveau van de MW2 spelers neemt weer extreem flink af.

Kwam net in een game met een team vol met engelse tegenstanders uit dezelfde party. Nadat ik normaal bezig was met een Tar op wasteland begon de eerste te klagen dat ik een no recoil hack heb. mijn standaard reactie dan is XD. Daarna ging het zo maar door met het melden dat ik een no recoil hack had. ik blijf dus XD typen. Dan stuur ik mijn zoveelste uav de lucht in en wacht ik even op een persoon waarvan ik zie dat hij op mij afloopt. ik aim op hem vlak voordat hij de hoek om komt en knal hem gelijk neer. Nja toen was ik dus nog een grotere hacker en gelijk kwam het ergste wat ik heb gelezen in MW2.

De leuke engelsman typte (letterlijk): "Its a shame you didnt die in the haiti earthqauke"
Tja het niveau van die mensen neemt gewoon af, meer valt er niet te zeggen
Ik heb vaak ook dat ik "plots" neergeschoten word, vaak is (bij mij althans) lag de oorzaak. Maar wel beetje laag om zoiets te zeggen, oh well, frustaties niet kwijt kunnen, dan gaan mensen altijd een uitweg zoeken... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:26
MacorgaZ schreef op zondag 24 januari 2010 @ 17:40:
[...]
:X :/ :|
Ik kots op mensen zoals jou :r :r :r
Je maakt mijn dag enkel maar beter door deze uitspraak :-).

(Ik speel in hardcore trouwens enkel met silencer :), in softcore (dat ik amper speel) gebruik ik de gl.)

[ Voor 19% gewijzigd door Styxxy op 25-01-2010 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 16:11
Nadat ik upnp en de poorten geforward heb, heb ik het IP-adres van mijn PC in DMZ (niet voor COD, maar voor iets aanders) gezet en nu ben ik meer als de helft van de tijd host; Prima voor mij, geen lag ;-).

Ik wil mijn k/d ratio naar 1 brengen (sta dik 400 kills achter (8000/8400) en ben dus voozichtig aan het spelen (campen ;-)).

Vooral op terminal in het vliegtuig mij geamuseerd.
Eerst vanachter tussen de vaten gaan zitten, 3 keer dezelfde gast doodgeschoten samen met wat andere tegenstanders. Kwam die aangelopen en met de GL achter in het vliegtuig, maar ik zat ondertussen tussen de zetels.
Nog eens 2 x gepakt, plus enkele andere tegenstanders.
Daarna in de cockpit gaan liggen en zowat het hele vijandelijke team kwam het vliegtuig ingestormd en heb ze allemaal doodleuk in de rug geschoten.
Toen ben ik er maar uitgelopen en ben maar wat gaan rushen.

Niet mijn gewone speelstijl, maar het werkt wel moet ik zeggen.
Dat het halve vijandelijke team mij uitmaakte voor alles wat niet mooi is stimuleerde mij wel om zo te blijven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-08 08:25
Heb zojuist maar even een nieuw account aangemaakt voor deze site (oude account krijg ik het password niet gereset). Ik lees de afgelopen weken regelmatig dit forum en heb zo al veel interessante informatie opgedaan. Op dit moment heb ik COD MW2 zo'n 3 dagen gespeeld en ik ben nu level 41 prestige 2. Als er mensen zijn die een keer een potje willen spelen voeg me dan even toe op Steam dxk010 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 20:56

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Jeuj gister men tweede nuke gehaald op Favela ^_^ Alleen maar rond gelopen met tactical knife :P En men killstreak verbeterd naar 35 :]

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Laatst online: 27-08 08:25
ThE_OwNeR schreef op maandag 25 januari 2010 @ 09:07:
Jeuj gister men tweede nuke gehaald op Favela ^_^ Alleen maar rond gelopen met tactical knife :P En men killstreak verbeterd naar 35 :]
Dat is wel een aardig gekke killstreak dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:32

ErA

aarondk1 schreef op zondag 24 januari 2010 @ 17:30:
Zijn er nog mensen die een goede set-up hebben?
Sinds ik het spel heb speel ik met 1 en dezelfde class.

Ik heb mijn beginners K/D ratio (ik had nog geen 1 CoD gespeeld) van 1500 kills / 1500 deaths omgebogen naar 9500 kills, 4800 deaths.

En dit alles heb ik gedaan met:

Scar iron sight + nade launcher
Spas + red dot
2 x Stun
Claymore

Scavenger pro
Cold blood (niet pro :P)
Ninja pro

Ik heb dus ook echt geen reden om te prestigen. gebruik toch maar 1 class :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grmpf
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-07 08:34
Hogader schreef op zondag 24 januari 2010 @ 19:29:
[...]

het enige wat ze eigenlijk moeten fixen is het gehele spawnsysteem. dit is zo slecht in MW2.
Vind het spawnen vooral in Estate irritant. De actie is daar altijd rond het huis en het gebeurt te vaak dat je helemaal aan de andere kant van de map spawnt. Ik loop me daar altijd een ongeluk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

grmpf schreef op maandag 25 januari 2010 @ 09:16:
[...]

Vind het spawnen vooral in Estate irritant. De actie is daar altijd rond het huis en het gebeurt te vaak dat je helemaal aan de andere kant van de map spawnt. Ik loop me daar altijd een ongeluk :(
Dan wordt het is tijd dat je domination oid. gaat spelen.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grmpf
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-07 08:34
Xenomorphh schreef op maandag 25 januari 2010 @ 09:23:
[...]

goed punt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xenomorphh schreef op maandag 25 januari 2010 @ 09:23:
[...]

Ja, gister voor het eerst domination gespeeld, maar is alleen leuk als mensen ook echt voor het capturen gaan...

Als mensen enkel voor de kills gaan, vind ik eht minder :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:11
een noobtuber ben je dan met je nadelauncher das echt zo lame die gasten die alleen maar lopen te tuben. Dat is het jammere aan geen dedicated servers dat je dat soort figuren niet kan bannen ( met alle respect voor jou uiteraard maar heb dr geen een gore hekel aan aangezien tuben makkelijkste manier is om te killen en vergt weinig skills ).
ErA schreef op maandag 25 januari 2010 @ 09:12:
[...]

Sinds ik het spel heb speel ik met 1 en dezelfde class.

Ik heb mijn beginners K/D ratio (ik had nog geen 1 CoD gespeeld) van 1500 kills / 1500 deaths omgebogen naar 9500 kills, 4800 deaths.

En dit alles heb ik gedaan met:

Scar iron sight + nade launcher
Spas + red dot
2 x Stun
Claymore

Scavenger pro
Cold blood (niet pro :P)
Ninja pro

Ik heb dus ook echt geen reden om te prestigen. gebruik toch maar 1 class :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren HQ op Wasteland, minst aantal kills van mijn team, toch bovenaan + potje gewonnen. :)

Eindelijk de ACR unlocked trouwens. Heerlijk wapen, ook zonder RDS of Holo.

Hier ga ik denk ik mijn verschillende classes omheen bouwen, aangezien ie voor long range ook uitstekend geschikt is.

Sowieso eentje met én een zonder Thermal. Thermal is haast een must op Wasteland en Underpass (*kots*).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 17:14
MrHarry schreef op maandag 25 januari 2010 @ 09:41:
een noobtuber ben je dan met je nadelauncher das echt zo lame die gasten die alleen maar lopen te tuben. Dat is het jammere aan geen dedicated servers dat je dat soort figuren niet kan bannen ( met alle respect voor jou uiteraard maar heb dr geen een gore hekel aan aangezien tuben makkelijkste manier is om te killen en vergt weinig skills ).

[...]
Dat gezeur elke keer over dit wapen dit en dat wapen dat. Ja er zitten tubes in en nee zó makkelijk zijn die nou ook weer niet. Dat ding doet een uur over reloaden dus als je mist ben je meteen goed zuur.
Met CounterStrike was er ook altijd dat gezeur over de AWP (AWM) dat dat een n00b kanon zou zijn, ook daar vergt het echt wel skill om er mee te ownen.

Ik voorspel trouwens nu alvast dat straks iedereen ziek wordt van de Intervention spelers. Als iemand daar echt goed in is dan begin je er ook helemaal niks tegen.
Zie: http://www.youtube.com/watch?v=L5YRNV4pbwg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

classes:

UMP45: scavenger/stopping power/ninja pro
AK-47: scavenger/stopping power/ninja pro
Scar-H: scavenger/stopping power/ninja pro
Intervention: scavenger/stopping power/ninja pro

btw allemaal met FMJ voor wallbanging

ik gebruik de perks die het minst je aim etc beinvloeden omdat je in wars geen perks hebt.... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 22:35
Oakley schreef op maandag 25 januari 2010 @ 09:52:
[...]

Dat gezeur elke keer over dit wapen dit en dat wapen dat. Ja er zitten tubes in en nee zó makkelijk zijn die nou ook weer niet. Dat ding doet een uur over reloaden dus als je mist ben je meteen goed zuur.
Met CounterStrike was er ook altijd dat gezeur over de AWP (AWM) dat dat een n00b kanon zou zijn, ook daar vergt het echt wel skill om er mee te ownen.

Ik voorspel trouwens nu alvast dat straks iedereen ziek wordt van de Intervention spelers. Als iemand daar echt goed in is dan begin je er ook helemaal niks tegen.
We gaan dadelijk gewoon gezellig met zijn allen Bad Company 2 spelen :9

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2010 @ 09:53:
classes:

UMP45: scavenger/stopping power/ninja pro
AK-47: scavenger/stopping power/ninja pro
Scar-H: scavenger/stopping power/ninja pro
Intervention: scavenger/stopping power/ninja pro

btw allemaal met FMJ voor wallbanging

ik gebruik de perks die het minst je aim etc beinvloeden omdat je in wars geen perks hebt.... :D
Intervention met Stopping Power en FMJ is overkill. aan 1 van beide heb je genoeg voor 1hit kills.
waarom niet Cold-Blooded ipv. Stopping Power?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omdat je in een war/clanbase match geen perks hebt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001

ErA

MrHarry schreef op maandag 25 januari 2010 @ 09:41:

[...]
Ik denk dat zeker 30% van mijn kills gemaakt wordt met de tube. Maar de reden dat ik mezelf geen noobtuber vind omdat ik met zekerheid durf te zeggen dat mijn gemiddeld aantal kills per geschoten nade, hoger dan 1 is.

Oftewel: ik schiet alleen als daar een reden voor is.

Voorbeeld: UAV activated, ik zie 3 stipjes aankomen. Ik tel af en schiet op gevoel een deurgat in. Triple kill ::P. Dat is niet noob, dat is gewoon slim.

Je zult mij ook NOOIT zien lopen met mijn scar op tube stand tenzij ik in gevecht ben.

Nog een voorbeeldje van correct tube gebruik btw:

Je komt in een 1on1 terecht met iemand, je schiet hem raak, hij jou. Je schuilt omdat je rood ben. Gaat voor tube en zorg dat je hem met wat splash damage van de muur of plafond af te grazen neemt.

De enige noobs zijn de mensen die erover klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Intervention gebruik ik geen scavenger bij, daardoor is je ADS trager en dat maakt een quickscope praktisch onmogelijk. Maar het is inderdaad waar, met een intervention kan je behoorlijk ownen.

@FIGHTERNL
Weet jij dan al hoe perks uitgeschakeld moeten worden? Volgens mij is door het ontbreken van de mogelijkheid te modden dit niet mogelijk. Overigens vind ik het uitschakelen van perks nergens op slaan. Iedereen richt zijn uitrusting zo in als hij/zij wil. Daar kan een tube bij zitten en dangerclose. Zo als ik al eerder heb gezegd, speel dan CS en geen MW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

DFKT schreef op maandag 25 januari 2010 @ 09:57:
[...]

We gaan dadelijk gewoon gezellig met zijn allen Bad Company 2 spelen :9
inderdaad!

begin MW2 zat te worden in MP, te veel gezeik, te veel gescheld,...

plus het algemene gemis rondom de dedi's, komt er op neer dat je geen favo server oid hebt waar je op een gegeven moment de trouwe spelers op die server leert kennen DUS geen teamplay, want mensen solo-en en hebben hun teamspeak toch uit, altans, ik heb m'n teamspeak uit, misschien beetje hypocriet maar 99% is toch gekanker van zogenaamde pro-spelers die anderen de meest gruwelijke dingen toewensen...

uiteindelijke vermaak ik mijzelf nog wel in MW2, komt omdat ik voornamelijk met 5 vrienden speel via Skype, we winnen bijna alle potjes omdat wij gebruik maken van tactics en voip... dus de tegenstand is tamelijk zwak, niet omdat de spelers slecht zijn, maar omdat er amper community gevoel is en mensen MW2 ff snel als arcade shooter online spelen, lekker rushen zonder tactics... ja, dan ben je easy prey. (zeker in "Derail" ;-))

maargoed ik zie mijzelf dit spel niet zo lang spelen als dat ik BF1943 of Battlefield 2 heb gespeeld. en dat komt bijna alleen maar door het feit dat er geen dedi's zijn en de tamelijk beperkte mappen (grote, tactics, e.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
[b]
@FIGHTERNL
Weet jij dan al hoe perks uitgeschakeld moeten worden? Volgens mij is door het ontbreken van de mogelijkheid te modden dit niet mogelijk. Overigens vind ik het uitschakelen van perks nergens op slaan. Iedereen richt zijn uitrusting zo in als hij/zij wil. Daar kan een tube bij zitten en dangerclose. Zo als ik al eerder heb gezegd, speel dan CS en geen MW2.
Zoek ff in YouTube op "Mw2 clanwar" en meteen de eerste heeft gewoon perks aan..
http://www.youtube.com/watch?v=Z_PBrlGd9MM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

altijd dat gezeur over choppergunner. Colblooded pro, sleight of hand en een stinger heb je bijna alles zo neer. behalve de ac130, dan moet je ff snel dood voor de derde stinger round :)

(geen scavanger omdat de choppergunner dan de tijd heeft om je te zoeken met het herladen van de stinger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb ook niets tegen tubes, wel tegen mensen die de hele match met hun tubepijp in de lucht lopen omdat het voor hen de enige manier is om een kill te maken. En die mij in mijn kill streak met zo'n ondoordachtige actie om zeep helpen. Persoonlijk vind ik dat die attachments anders unlocked hadden moeten worden, leer eerst maar eens spelen zonder die tube voordat je die mag gebruiken. Dus tube bij 50 headshots of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2010 @ 10:34:
altijd dat gezeur over choppergunner. Colblooded pro, sleight of hand en een stinger heb je bijna alles zo neer. behalve de ac130, dan moet je ff snel dood voor de derde stinger round :)

(geen scavanger omdat de choppergunner dan de tijd heeft om je te zoeken met het herladen van de stinger)
Daar had ik niet over nagedacht om eerlijk te zijn, bedankt voor de tip.

Hoewel, ik haal ook nog wel eens een kill streak met mijn primary(AUG). Als mijn kogels dan op zijn is dat natuurlijk best jammer. Keuzes, keuzes.

[ Voor 13% gewijzigd door codex op 25-01-2010 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 22:35
roodbwoy schreef op maandag 25 januari 2010 @ 10:29:
[...]
uiteindelijke vermaak ik mijzelf nog wel in MW2, komt omdat ik voornamelijk met 5 vrienden speel via Skype, we winnen bijna alle potjes omdat wij gebruik maken van tactics en voip... dus de tegenstand is tamelijk zwak, niet omdat de spelers slecht zijn, maar omdat er amper community gevoel is en mensen MW2 ff snel als arcade shooter online spelen, lekker rushen zonder tactics... ja, dan ben je easy prey. (zeker in "Derail" ;-))
Ik vermaak me uitstekend, daar niet van, maar het geklaag is inderdaad niet van de lucht. En moet ook bekennen dat ik eigenlijk meer een BF speler ben (BF2 echt jarenlang en BF2142 ook nog tussendoor). Bad Company 2 gaat ook zeker aangeschaft worden.
maargoed ik zie mijzelf dit spel niet zo lang spelen als dat ik BF1943 of Battlefield 2 heb gespeeld. en dat komt bijna alleen maar door het feit dat er geen dedi's zijn en de tamelijk beperkte mappen (grote, tactics, e.d.)
Met name de beperkte mappen inderdaad. Die uitgestrekte vlaktes van BF2 waren toch ook altijd wel mooi hoor. En hoop die met Bad Company 2 weer terug te zien. Daarnaast ben ik nu met mijn eerste prestige bezig van MW2, geloof niet dat ik nog zin heb om dat een tweede keer te gaan doen...

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ik eindelijk de FMJ heb voor mijn ACR maak er dik gebruik van tijdens die Airport map. (ben even den naam kwijt) Ik schiet altijd een paar keer op de cockpit, kijken of er iemand inzit en dat kan dan zomaar even een paar easy kills opleveren. Maar je krijgt dan ook meteen commentaar terug van dat je een hacker bent.

In welk opzicht is de Ranger nou beter dan de Anno 18xx shotgun? Ik speel ermee voor de Challanges want zelf vind ik de Spas-12 echt uber. Goed genoeg om er voor noob mee uitgescholden te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 20:56

MonkeySleeve

It's just Monkey business

dx5314 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 09:11:
[...]

Dat is wel een aardig gekke killstreak dan :)
Was niet alleen met tactical knife hoor :P Men harrier werd vrij snel uit de lucht geschoten dus moet zelf nog 4 kills maken voor Chopper gunner, haalde Nuke met Chopper Gunner maar niet gelijk ingezet. Heb zkkr nog 10 kills gemaakt voordat k echt dood ging :P

Uiteindelijke score was 54 - 10 volgens mij

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
Met name de beperkte mappen inderdaad. Die uitgestrekte vlaktes van BF2 waren toch ook altijd wel mooi hoor. En hoop die met Bad Company 2 weer terug te zien. Daarnaast ben ik nu met mijn eerste prestige bezig van MW2, geloof niet dat ik nog zin heb om dat een tweede keer te gaan doen...
Hmmm.. heerlijk ja.. en dan met je hele team in een blackhawk van vlag tot vlag zweven. Heerlijk :-) Dat mis ik inderdaad die grote maps en de voertuigen. Ik ga meteen mijn pre-order plaatsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2010 @ 10:43:
Nu ik eindelijk de FMJ heb voor mijn ACR maak er dik gebruik van tijdens die Airport map. (ben even den naam kwijt) Ik schiet altijd een paar keer op de cockpit, kijken of er iemand inzit en dat kan dan zomaar even een paar easy kills opleveren. Maar je krijgt dan ook meteen commentaar terug van dat je een hacker bent.

In welk opzicht is de Ranger nou beter dan de Anno 18xx shotgun? Ik speel ermee voor de Challanges want zelf vind ik de Spas-12 echt uber. Goed genoeg om er voor noob mee uitgescholden te worden.
20-4 killstreak met de Spas is ook leuk! :P ben vaak genoeg voor hacker, noob of iets dergelijks uitgescholden daardoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
  • Laatst online: 08-09 15:00
Oakley schreef op maandag 25 januari 2010 @ 09:52:
[...]

De eerste keer is het moeilijk ja, maar na een paar keer is het echt heel simpel (alleen van heel dicht bij ging het bij mij altijd fout). Nu gebruik ik het overigens allang niet meer.
Maar die campende noobtubers zijn de de vervelendste. Zat laatst in zon huis bij Skidrow, helemaal in de hoek waar je maar via een kant naar binnen kan. Daar zat zon gast met AK47, Thumper en claymores. Hij had die perk dat je steeds van class kan veranderen (hij had in elke slot dezelfde class dus 20 noobtubes in totaal) en hij had de perk meer explosive damage. Dus hij maakte heel vaak nog dubbele kills ook. En die gast was echt moeilijk dood te maken, je kon haast niet van verre afstand op hem schieten of je werd al getubed, je kon niet naar binnen door die grote claymores (als je ze kapot schoot ging je er alsnog aan door die perk).
Die gast eindigte uit eindelijk met 40-5 ofzo iets zieks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

DFKT schreef op maandag 25 januari 2010 @ 10:42:
[...]

Ik vermaak me uitstekend, daar niet van, maar het geklaag is inderdaad niet van de lucht. En moet ook bekennen dat ik eigenlijk meer een BF speler ben (BF2 echt jarenlang en BF2142 ook nog tussendoor). Bad Company 2 gaat ook zeker aangeschaft worden.

[...]

Hah ja! BF 1943 gespeeld tot BF2 uitkwam, die ook nog aardige tijd gespeeld... heerlijk! Speelde in BF2 altijd de medic, geweldig om met die defribilators rond te rennen, je teammates te helpen en af en toe ook een enemy met die dingen om zeep helpen! :-)

maargoed, wat je zegt, ik mis ook die uitgestrekte mappen waar je je vijanden kan flanken, ik speel nu voornamelijk HC TDM, en ik merk dat ik mij erger aan het feit dat er geen objective is, (dan behalve het uitroeien van de vijand), wat mij zo trok in BF2 waren de gevechten om objectives, en feit dat je tactics kon gebruiken, full frontal tank assault, flanken, helicopter drops, etc etc. Uiteraard heb je wel SnD in MW2 maar ik haal hier niet echt de spanning uit die ik zoek. Het gaat me te traag, en het is meer hide and seek ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
roodbwoy schreef op maandag 25 januari 2010 @ 10:52:
[...]

Hah ja! BF 1943 gespeeld tot BF2 uitkwam, die ook nog aardige tijd gespeeld... heerlijk! Speelde in BF2 altijd de medic, geweldig om met die defribilators rond te rennen, je teammates te helpen en af en toe ook een enemy met die dingen om zeep helpen! :-)

maargoed, wat je zegt, ik mis ook die uitgestrekte mappen waar je je vijanden kan flanken, ik speel nu voornamelijk HC TDM, en ik merk dat ik mij erger aan het feit dat er geen objective is, (dan behalve het uitroeien van de vijand), wat mij zo trok in BF2 waren de gevechten om objectives, en feit dat je tactics kon gebruiken, full frontal tank assault, flanken, helicopter drops, etc etc. Uiteraard heb je wel SnD in MW2 maar ik haal hier niet echt de spanning uit die ik zoek. Het gaat me te traag, en het is meer hide and seek ;-)
Je ergert je aan het feit dat er geen objective is, en tóch speel je voornamelijk TDM. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Ik heb op youtube een filmpje gezien (kan em natuurlijk niet meer terugvinden, dat zou te makkelijk zijn :P), maar daarin zag ik dat mensen online een 360 graden draai maken alvorens met een sniper te schieten. Is dat omdat de kogel dan harder aankomt ofzo? Of gewoon puur uitsloverij?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 12:09

Soggney

Zeekomkommer

scorpie schreef op maandag 25 januari 2010 @ 11:02:
Ik heb op youtube een filmpje gezien (kan em natuurlijk niet meer terugvinden, dat zou te makkelijk zijn :P), maar daarin zag ik dat mensen online een 360 graden draai maken alvorens met een sniper te schieten. Is dat omdat de kogel dan harder aankomt ofzo? Of gewoon puur uitsloverij?
uitsloverij. Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat er een regel code is die "if (player.has360th) { bullet.damage *=1.2}"

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Als iemand dat zo gecode heeft moet het wel een aap zijn ja. Maar wat nou als het is: bullet-nozzle-speed = bulletspeed + playermovement ofzo?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 16:12
Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2010 @ 22:56:
[...]

zorgt dat de aimsupport in de console versies beter helpt / support. dus meer kans op een headshot.
Zie pg 17 :P

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doet mij meteen denken aan de film Wanted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney

Soggney

Zeekomkommer

scorpie schreef op maandag 25 januari 2010 @ 11:08:
Als iemand dat zo gecode heeft moet het wel een aap zijn ja. Maar wat nou als het is: bullet-nozzle-speed = bulletspeed + playermovement ofzo?
Dan zou er een afwijking moeten zijn en zou de kogel scheef moeten vliegen, mss vliegt de kogel scheef en maakt die daarmee de kill, maar dan kan je evengoed niet helemaal ronddraaien. Dus is het uitsloverij.:)

Maar uiteindelijk zo'n gedrag als dit vaak voorkomt is wel een grote kans van een slecht geschreven aimbot.
Aimbot gaat naar startpositie, zoekt tegenstander, richt en schiet op het moment dat het slachtoffer in het midden van de crosshair staat.

[ Voor 21% gewijzigd door Soggney op 25-01-2010 11:15 ]

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Laatst online: 29-05-2024
dat doen ze omdat de auto-aim de croshair vertraagt eenmaal op target. als ze dan schieten is het altijd raak.

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

bram1984 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 10:57:
[...]

Je ergert je aan het feit dat er geen objective is, en tóch speel je voornamelijk TDM. 8)7
l2read ;-)
Uiteraard heb je wel SnD in MW2 maar ik haal hier niet echt de spanning uit die ik zoek. Het gaat me te traag, en het is meer hide and seek ;-)
oh, en ja, ik speel alleen hardcore, vind de softcore niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2010 @ 10:34:

Leg mij eens uit hoe mij dat gaat helpen als ik dood ben door die chopper voordat mijn stinger een lock heeft. En ja dat is MET cold blooded pro. Ga eens een keer op HC spelen voor je dat soort onzin uitkraamt, je bent gewoon dood voordat je een lock heb met je stinger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had gister m'n record killstreak naar 27 gebracht, door op Estate (FFA) de bovenste verdieping van dat huis in bezit te nemen. vervolgens boven aan de trap een claymore (deze telkens verversen middels scavenger) en dan vanaf het balkon met m'n M16A4 de vijand komend vanaf het boothuis neerleggen. ze bleven maar kill op kill in deze simpele val lopen, had er ook maar 1 het inzicht gehad om een nube of RPG naar binnen te schieten dan had ie me te pakken gehad... is dit campen? misschien wel, maar ik vind het gewoon goed gespeeld! (bovendien had ik geen killstreak rewards geselecteerd, ging voor die 10 kill without challenge)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

vraagje: als ik de carepackage in mijn killstreak aan zet, kunnen daar dan ook killstreaks in zitten die ik nog niet heb unlocked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daniëlpunt schreef op maandag 25 januari 2010 @ 11:26:
vraagje: als ik de carepackage in mijn killstreak aan zet, kunnen daar dan ook killstreaks in zitten die ik nog niet heb unlocked?
Ja, behalve een Nuke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:26
daniëlpunt schreef op maandag 25 januari 2010 @ 11:26:
Emergency airdrop en nuke kunnen niet in een carepackage zitten ;).

[ Voor 37% gewijzigd door Styxxy op 25-01-2010 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook nog nooit een emp in care package gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Nuke's zijn wel via carepackages te krijgen, kans 1 op *insert HUGE number here*

confirmed door 402 op twitter

//edit// kan de twitter post alleen niet meer terug vinden,...

[ Voor 11% gewijzigd door roodbwoy op 25-01-2010 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roodbwoy schreef op maandag 25 januari 2010 @ 11:31:
[...]

Nuke's zijn wel via carepackages te krijgen, kans 1 op *insert HUGE number here*

confirmed door 402 op twitter

//edit// kan de twitter post alleen niet meer terug vinden,...
lol

ik hoop dak strax een nuke uit care package haal O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oakley schreef op maandag 25 januari 2010 @ 10:31:
[...]

Zoek ff in YouTube op "Mw2 clanwar" en meteen de eerste heeft gewoon perks aan..
http://www.youtube.com/watch?v=Z_PBrlGd9MM
bij een normale pcwtje zet je een private match en join iedereen gewoon de party leader. settings op S&D en geen perks.
een pcw is gewoon een clanmatch (war) en je speelt volgens de clanbase regels.

hier vind je de regels/settings alles wat behoort tot een mw2 war/cb match

http://clanbase.ggl.com/rules.php?lid=10093

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001

Fuelke

Forza Ferrari

Ik had een vraagje over de Claymore. Als je dood gaat blijft ie dan actief of niet? Het zou logisch zijn dat hij ook verdwijnt nadat je dood bent anders zou je er kunnen blijven planten. Maar gisteren had ik er eentje neergepoot, loop een beetje verder en wordt neergeschoten. Ik respawn, ik krijg de melding "You killed an enemy after you died". het enige wat ik kan bedenken is die claymore, want had geen Martyrdom perk actief, en had ook geen granaat gegooid of geschoten naar de tegenstander.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
Fuelke schreef op maandag 25 januari 2010 @ 11:44:
Ik had een vraagje over de Claymore. Als je dood gaat blijft ie dan actief of niet? Het zou logisch zijn dat hij ook verdwijnt nadat je dood bent anders zou je er kunnen blijven planten. Maar gisteren had ik er eentje neergepoot, loop een beetje verder en wordt neergeschoten. Ik respawn, ik krijg de melding "You killed an enemy after you died". het enige wat ik kan bedenken is die claymore, want had geen Martyrdom perk actief, en had ook geen granaat gegooid of geschoten naar de tegenstander.
De claymore blijft staat tot je weer levende bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2010 @ 11:31:
[...]

ik heb ook nog nooit een emp in care package gehad
Nuke dus wel, alleen kleine kans.

EMP heb ik wel al een keer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
furby-killer schreef op maandag 25 januari 2010 @ 11:18:
[...]

Leg mij eens uit hoe mij dat gaat helpen als ik dood ben door die chopper voordat mijn stinger een lock heeft. En ja dat is MET cold blooded pro. Ga eens een keer op HC spelen voor je dat soort onzin uitkraamt, je bent gewoon dood voordat je een lock heb met je stinger.
Omdat de spawntijd te lang is inderdaad, maar desondanks kan je met cold blooded pro wel de chopper neerhalen. Op softcore krijg ik hem ook altijd na beneden, als iemand anders met een stinger/javelin loopt ook in 1 leven.

Nog een tip voor de chopper gunners, in Derail zie je de tegenstanders met cold blooded(pro) heel slecht in de normale stand, useknop gebruiken en dan zijn ze zwart ipv wit. Makkelijker te spotten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 11:48:
[...]

Nuke dus wel, alleen kleine kans.

EMP heb ik wel al een keer gehad.
Je kan geen nuke uit een carepackage halen, onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney

Soggney

Zeekomkommer

reemprive schreef op maandag 25 januari 2010 @ 11:50:
[...]

niets is onmogelijk met behulp van mods/tweaks/cheats!
Maar idd, het is al vernoemd in een van de topics (mss TS) welke zaken je uit een carepackage kan grijpen.
Zaken waar ik 100% zeker van ben die je niet kan krijgen: een andere care package, een emergency air drop
Zaken waar ik totnu dacht dat je ze niet kon krijgen: nuke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op maandag 25 januari 2010 @ 11:50:
[...]

hoe weet je dan dat het onmogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-09 11:46
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2010 @ 11:19:
had gister m'n record killstreak naar 27 gebracht, door op Estate (FFA) de bovenste verdieping van dat huis in bezit te nemen. vervolgens boven aan de trap een claymore (deze telkens verversen middels scavenger) en dan vanaf het balkon met m'n M16A4 de vijand komend vanaf het boothuis neerleggen. ze bleven maar kill op kill in deze simpele val lopen, had er ook maar 1 het inzicht gehad om een nube of RPG naar binnen te schieten dan had ie me te pakken gehad... is dit campen? misschien wel, maar ik vind het gewoon goed gespeeld! (bovendien had ik geen killstreak rewards geselecteerd, ging voor die 10 kill without challenge)
Ik vind meer dat het campen is als je gewoon helemaal niet neer te halen bent.
Gisteren lag ik op Terminal ook op een prachtige plek, C4 bij de vlag op domination(flashbang en dat ding was weg).
Ik lag heel erg beschut op een grote afstand met m'n M240, en iedere keer komen ze uit dat vliegtuig, dus ik spray het helemaal vol en haal telkens doubles/tripples.
Een welgemikte RPG, of grenade launcher en ik was dood.
Helaas kwam er iemand dood leuk van achter en typte of ik wou omdraaien, toen was ik dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Dorest0rm schreef op maandag 25 januari 2010 @ 12:09:
[...]

Ik vind meer dat het campen is als je gewoon helemaal niet neer te halen bent.
Gisteren lag ik op Terminal ook op een prachtige plek, C4 bij de vlag op domination(flashbang en dat ding was weg).
Ik lag heel erg beschut op een grote afstand met m'n M240, en iedere keer komen ze uit dat vliegtuig, dus ik spray het helemaal vol en haal telkens doubles/tripples.
Een welgemikte RPG, of grenade launcher en ik was dood.
Helaas kwam er iemand dood leuk van achter en typte of ik wou omdraaien, toen was ik dood.
in een heel oud topic hadden ze het al een keer verteld. maar ik heb het gistere zelf mee gemaakt.

ik lag heel even op afgan naar benede te kijken tot ik in een keer klik boom hoor. zie ik dat een enemy een claymore achter me gezet heeft :P kon er wel om lachen trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2010 @ 11:19:
Ik doe dit ook dikwijls als ik de kans er toe krijg. Als ze mij binnen en boven laten komen, dan bouw ik mezelf ook in aangezien iedereen ALTIJD op het huis af komt. Altijd 1 claymore bij het balkonnetje aan de achterkant (via klimmen komen ze vaak binnen zo) en 1 claymore ergens rond de trap.
Vervolgens loop ik heen en weer, dan weer eentje vanaf het balkon neerschieten, dan eentje door de voordeur etc. etc..

Maargoed als ik buiten sta vind ik het ook prima - voor Estate heb ik ondertussen een speciale explosives class dus een tube granaat naar binnen doet dan wonderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat claymore achter mensen neerzetten is zo grappig, kan je vooral leuk doen bij Underpass. Als de vijand bij A achter het muurtje zit, achterlangs lopen, claymore neerzetten en doorrennen. Met domination zet ik altijd een claymore op een flag die ik cap, zo mooi om te zien dat mensen bovenop die claymore naar prone gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ow ja, van die nuke. Dacht dat het niet kon, blijkbaar heb ik het mis. Verklaart waarom mensen hier in het forum wel eens hebben gemeld dat iemand na 7 kills een nuke had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

Joostjah schreef op maandag 25 januari 2010 @ 10:51:

Hij had die perk dat je steeds van class kan veranderen (hij had in elke slot dezelfde class dus 20 noobtubes in totaal) en hij had de perk meer explosive damage.
Je kan met One Man Army ook gewoon naar dezelfde class switchen. Is eigenlijk gewoon een soort van free refill in 3 seconden als je hem pro hebt. Dus je kan dit eindeloos herhalen!

OMA is veel beter dan scavenger, je hoeft namelijk je camp plek niet eens uit om blauwe pakketjes te verzamelen :) Echt de meest onderschatte perk. Veel mensen denken, hmm wat heb je daar nou aan? Dus niemand probeert het. Maar als je het goed gebruikt kan je gigantisch ownen. Er zijn nog wel meer fantastische truuks met OMA uit te voeren, maar dat moeten jullie zelf maar uitvinden :)

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

amahusu schreef op zondag 24 januari 2010 @ 22:01:
lol nice, iemand eerst volledig afbranden, terwijl je dus niet eens weet waar je het over hebt :z
Euh, right. Dus omdat ik iets niet weet en er wat van zeg, ben ik iemand maar aan het afbranden? Iets wat jij nu natuurlijk niet doet, zo geheel offtopic. ;)
het is al vaker gezegd en ik zeg het nog maar een keer: als iemand meer kills maakt dan jij dan betekent dat in 9 van de 10 gevallen dat ie het spelletje gewoon slimmer en beter speelt.
Dus een speler, of een team, kan niet slecht spelen? Bullshit natuurlijk wat je hier zegt, want ook dat kan iemand wel eens overkomen natuurlijk.
Je airsupport niet gebruiken om op spawnende mannetjes te schieten is echt het domste wat ik heb gehoord, immers als jij ze niet afknalt hebben zij de kans om je teamgenoten (of jezelf) te killen en eventueel vlaggen e.d. te veroveren.
Lezen is ook een kunst hé? :z Nog maar een keertje dan, speciaal voor jou: base rapen is gewoon niks aan, dát is wat ik bedoelde. Ik bedoel dus niet, dat je je air support (chopper gunner, AC-130, noem maar op) niet moet gebruiken om het andere team te sparen.

Wat vinden jullie trouwens van Wasteland als kaart? Het is bij mij mijn favorietste map, gevolgd door Terminal en Afghan. wat ik altijd alleen zo jammer vind, dat juist bij Wasteland zoveel mensen voten voor een andere kaart (ik speel op PC).

Wat mij gisteren trouwens ook wel opviel, als ik vanuit de grenade launcher attachement een granaat schiet, maar zelf in de tussentijd neergeschoten word, dan vliegt de zojuist afgeschoten granaat niet door? Ik let wel op of ik de granaat met een boogje schiet en zo, dus daar kan het niet aan liggen.

[ Voor 28% gewijzigd door CH4OS op 25-01-2010 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

GJtje schreef op maandag 25 januari 2010 @ 12:42:
Wat mij gisteren trouwens ook wel opviel, als ik vanuit de grenade launcher attachement een granaat schiet, maar zelf in de tussentijd neergeschoten word, dan vliegt de zojuist afgeschoten granaat niet door? Ik let wel op of ik de granaat met een boogje schiet en zo, dus daar kan het niet aan liggen.
Ligt eraan hoeveel lag er is. Dit is per definitie NIET zo, de granaat vliegt gewoon door, maar als er lag is kan het zijn dat het terug berekend word dat jij al dood was voordat je die tube had afgeschoten. Op de kill cam zal je dus geen tube schieten, terwijl je die lokaal wel gewoon hebt afgeschoten! Dit is bij alle wapens zo, maar bij tubes valt het meer op omdat het of WEL of NIET schiet. Een machine gun ratelt gewoon iets korter. Dit is altijd het vertekende beeld wat in de kill cam optreed.

Een andere mogelijkheid kan zijn dat de afstand te kort was en de granaat niet af ging.

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 05:16

Sargan

Filmfreak...

@GJtje
Ik heb een hekel aan Wasteland ook met Highrise kom ik niet uit de voeten en van Terminal ben ik ook al niet zo'n fan.

Daarentegen speel ik graag Estate,, Quarry, Favela, Skidrow.
Ook pc gamer trouwens.

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vond Wasteland altijd heel kut, maar de laatste tijd gaat het steeds iets beter op deze map. Rushen is sowieso een no-go, aangezien het altijd stikt van de snipers. Daarnaast, met bijv. TDM, is het helaas vrijwel meteen met je gebeurd als de vijand Harriers/Choppers krijgt, aangezien je nauwelijks ergens kunt schuilen.

Een ACR met een Thermal + Cold Blooded is een goede combi op deze map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Sargan schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:06:
@GJtje
Ik heb een hekel aan Wasteland ook met Highrise kom ik niet uit de voeten en van Terminal ben ik ook al niet zo'n fan.

Daarentegen speel ik graag Estate,, Quarry, Favela, Skidrow.
Ook pc gamer trouwens.
doe mij alle levels maar allemaal favo :D

wastel afgan terminal highrise zijn de toppers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:32

Mystikal

It never hurts to help!

Zaterdag bijna een nuke gehaald op Derail. Ik zat op het dakje redelijk achteraan het veld. Maar op een gegeven moment was mijn ammo op. Toen nog met een handgun 4 man afgeschoten van grote afstand (ze kwamen uit de hangar (HQ was bij houthakkers schuurtje). Bij de laatste was ik te enthousiast en hij schoot me meteen af...

Maar was wel blij met deze prestatie...

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Mystikal schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:26:
Zaterdag bijna een nuke gehaald op Derail. Ik zat op het dakje redelijk achteraan het veld. Maar op een gegeven moment was mijn ammo op. Toen nog met een handgun 4 man afgeschoten van grote afstand (ze kwamen uit de hangar (HQ was bij houthakkers schuurtje). Bij de laatste was ik te enthousiast en hij schoot me meteen af...

Maar was wel blij met deze prestatie...
ow jij bent er een die met een sniper op de zelfde plek blijft liggen. om vervolgens HQ als game modus te spelen. aha

als je het in de tactische zin. van ik ga de hq van een afstand beschermen oke. maar als je zowat het hele level daar zit te wachten op mensen die wel doen wat ze moeten doen. dan vind ik het best jammer en mag je van mij betreft weer gewoon tdm gaan spelen daar zou ik je groot gelijk geven.

[ Voor 18% gewijzigd door Proxx op 25-01-2010 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Proxx schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:18:
[...]

doe mij alle levels maar allemaal favo :D

wastel afgan terminal highrise zijn de toppers
maar jij zit ook al in prestige 5 ofzo?!

fanboy :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:30:
[...]

maar jij zit ook al in prestige 5 ofzo?!

fanboy :D :D
prestige 3 lvl 63 :P en dat zonder die rank hack gebruikt te hebben toen heb ik bewust 2dagen niet gespeeld.
beetje fanboy ben ik wel. ben al niet meer zo verslaafd geweest aan een game sinds CS1.5/1.6 :P

en trouwens ik zeg wel alle levels. mits ze een beetje afgewisseld worden.

gisteren 6potjes TDM gespeeld 5keer scrapyard en 1x karaci scrapyard vond ik eerst geweldig voor ff tussen door maar dat is nu wel wat minder geworden.

[ Voor 23% gewijzigd door Proxx op 25-01-2010 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:42

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Wat ze van mij ook mogen patchen is de mag-size van de SCAR-H. Deze is het kleinst (samen met de FAL), van alle AR's. Ik moet na bijna elke kill reloaden en zeker als je geen SoH hebt, vind ik dit erg irritant. Samen met de ACR is dit de fijnste AR, maar de SCAR-H heeft gewoon net iets meer power. Vanwege de kleine mag-size vaak toch mijn voorkeur voor de ACR, hoewel je in close combat vrijwel niets kan met dit wapen. De Scar-H is veel krachtiger en heb je aan 2 kogels (met SP) al genoeg om je enemy neer te maaien.

[ Voor 20% gewijzigd door FREAKJAM op 25-01-2010 13:39 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Proxx schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:33:
[...]

prestige 3 lvl 63 :P en dat zonder die rank hack gebruikt te hebben toen heb ik bewust 2dagen niet gespeeld.
beetje fanboy ben ik wel. ben al niet meer zo verslaafd geweest aan een game sinds CS1.5/1.6 :P

en trouwens ik zeg wel alle levels. mits ze een beetje afgewisseld worden.

gisteren 6potjes TDM gespeeld 5keer scrapyard en 1x karaci scrapyard vond ik eerst geweldig voor ff tussen door maar dat is nu wel wat minder geworden.
nou scheelt er maar 2 :P

ik ga hopelijk vandaag mijn eerste prestige in :D

Ik speel nog steeds cs 1.6 , maar speel je mw2 op comp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
@Freakjam: dat heet balance ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FREAKJAM schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:37:
Wat ze van mij ook mogen patchen is de mag-size van de SCAR-H. Deze is het kleinst (samen met de FAL), van alle AR's. Ik moet na bijna elke kill reloaden en zeker als je geen SoH hebt, vind ik dit erg irritant. Samen met de ACR is dit de fijnste AR, maar de SCAR-H heeft gewoon net iets meer power. Vanwege de kleine mag-size vaak toch mijn voorkeur voor de ACR, hoewel je in close combat vrijwel niets kan met dit wapen. De Scar-H is veel krachtiger en heb je aan 2 kogels (met SP) al genoeg om je enemy neer te maaien.
Dat is natuurlijk bewust gedaan, anders zou deze SCAR-H op level 8 natuurlijk veel te goed zijn. Je kan er natuurlijk ook altijd nog extended mags aan hangen.

edit: hmm 3x natuurlijk, hoe noemt men dat ook alweer, 'storende woordherhaling'? :p

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2010 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FREAKJAM schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:37:
Shotgun als secondary nemen, voor in de kleine ruimtes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Proxx schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:28:
[...]

ow jij bent er een die met een sniper op de zelfde plek blijft liggen. om vervolgens HQ als game modus te spelen. aha

als je het in de tactische zin. van ik ga de hq van een afstand beschermen oke. maar als je zowat het hele level daar zit te wachten op mensen die wel doen wat ze moeten doen. dan vind ik het best jammer en mag je van mij betreft weer gewoon tdm gaan spelen daar zou ik je groot gelijk geven.
Hoho, rustig aan. Niet te veel aannames maken :P. Ik speel NOOIT!!!!! met een sniperrifle.

Ook de rest van je aanname klopt niet. Ik spawnde in/bij de hangar in het midden van het veld. Langs links gelopen (1e hq lag onder de brug). Daar mijn RFFN teammaten ondersteund bij het cappen / killen. Daar had ik mijn chopper al gepakt, vervolgens met de chopper doorgestoten naar choppergunner. Toen blijven steken op 18 kills. Vervolgens langs links doorgelopen en daar 2x iemand van het dak afgeschoten (boven die wagon, hoe tie er komt geen idee!). Vervolgens langs de rand op het dak geklommen en daar met een handgun 4 man afgeschoten die uit de hangar kwamen (waar ik als eerste gespawned was). Dat is erg verre met een USP silenced! 3 rake schoten voor een kill bij HC. Dus dat is op zich gewoon goed geschoten. Maar daar bleef ik dus ook steken.

Hopelijk verduidelijkt dit een flink gedeelte... Ik ben zeker geen camper en al helemaal geen sniper.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:39:
[...]

nou scheelt er maar 2 :P

ik ga hopelijk vandaag mijn eerste prestige in :D

Ik speel nog steeds cs 1.6 , maar speel je mw2 op comp?
ja muis en toetsenbord zijn een vereiste bij mij.

ik heb ook nog CS1.6 maar speel het zo nu en dan nog eens tegen bots :P haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Mystikal schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:47:
[...]

Hoho, rustig aan. Niet te veel aannames maken :P. Ik speel NOOIT!!!!! met een sniperrifle.

Ook de rest van je aanname klopt niet. Ik spawnde in/bij de hangar in het midden van het veld. Langs links gelopen (1e hq lag onder de brug). Daar mijn RFFN teammaten ondersteund bij het cappen / killen. Daar had ik mijn chopper al gepakt, vervolgens met de chopper doorgestoten naar choppergunner. Toen blijven steken op 18 kills. Vervolgens langs links doorgelopen en daar 2x iemand van het dak afgeschoten (boven die wagon, hoe tie er komt geen idee!). Vervolgens langs de rand op het dak geklommen en daar met een handgun 4 man afgeschoten die uit de hangar kwamen (waar ik als eerste gespawned was). Dat is erg verre met een USP silenced! 3 rake schoten voor een kill bij HC. Dus dat is op zich gewoon goed geschoten. Maar daar bleef ik dus ook steken.

Hopelijk verduidelijkt dit een flink gedeelte... Ik ben zeker geen camper en al helemaal geen sniper.
nee oke ik snap hem :)

maar kan me op HQpro ooit zo iriteren als heel het team dood is dat ik nog een camper aan de andere kan van de map moet gaan spectaten omdat die voor de kills speelt en niet voor de HQ

ik gebruik ook wel eens sniper op HQ. maar doe dat gewoon aanvallend en verdedigend spas als secondary en vlamen. als de hq van ons is loop ik er meestal uit om dan vanuit een andere gebouw of plekje de ingangen in de gaten te houden. :) met soms nog een maat in de party die binnen alles scherp houd :P

EDIT: sorry had edit beter kunne gebruiken zie ik.

[ Voor 3% gewijzigd door Proxx op 25-01-2010 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Proxx schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:52:
[...]

nee oke ik snap hem :)

maar kan me op HQpro ooit zo iriteren als heel het team dood is dat ik nog een camper aan de andere kan van de map moet gaan spectaten omdat die voor de kills speelt en niet voor de HQ

ik gebruik ook wel eens sniper op HQ. maar doe dat gewoon aanvallend en verdedigend spas als secondary en vlamen. als de hq van ons is loop ik er meestal uit om dan vanuit een andere gebouw of plekje de ingangen in de gaten te houden. :) met soms nog een maat in de party die binnen alles scherp houd :P

EDIT: sorry had edit beter kunne gebruiken zie ik.
NP, overigens mogen het duidelijk zijn, dat als ik eenmaal richting nuke ga (20+ kills) dat ik het even rustig aan doe om toch te proberen om die nuke te halen (dus dan wordt het zeker wel een vorm van campen... )Zeker gezien het feit dat ik hem nog nooit gehaald heb. En voor de challenge moet je hem 3 keer halen volgens mij (weet ik niet zeker). En die challenge moet ik gewoon halen! :P
Maar zaterdag ging het allemaal heel snel eigenlijk...

Basement Bios ---- Exo-S

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Probeer het ontopic te houden.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.