Ik kan je zeggen dat dit niet waar is! Ik heb het zelf getest door met een vriend van me 360 te draaien als we voor elkaars neus staan, je vertraagt inderdaad maar nevernooit dat je altijd raak schiet! Integendeel zelfs het is puur luck als je dan raak schiet. Je raakt ongeveer 3 van de 10 kogels die je afvuurt op deze manier...dat doen ze omdat de auto-aim de croshair vertraagt eenmaal op target. als ze dan schieten is het altijd raak.
ACR is best een irritante AR om tegen te spelen met een sniperrifle. Als iemand je raakt op open terrein kan je de scope bijna niet meer op hem krijgen. Ik heb er nu nog wel een handigheidje in gekregen waardoor het me wel vaker lukt om iemand die op mij schiet en raakt toch nog een headshot te geven, zoomen op zeg maar kniehoogte en dan schieten. Omdat je wordt geraakt gaat je vizier omhoog en geef je vaak een headshot. Het blijft wel leuk om de intervention als aanvalswapen te gebruiken ;D
Ik zuig echt zwaar met een shotgun, ik schiet altijd mis. Bovendien heb ik een hekel aan shotgunners (esp de mensen die met de ranger/1887 akimbo rondlopen) dus daarom gebruik ik ze zelf eigenlijk nietbram1984 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:41:
[...]
Shotgun als secondary nemen, voor in de kleine ruimtes.

is everything cool?
Verwijderd
dan adviseer ik de AA-12 voor de kleine ruimte, is fully automatic, kun je niet mee missen... zelf vind ik die one shot dingen ook niet zo fijn. overigens, als AR zou ik toch ook eens de FAMAS of M16A4 proberen dan kom je namelijk vrijwel nooit zonder ammo te zitten, bovendien is icm stopping power een 3 bullet burst meestal voldoen voor een killFREAKJAM schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:57:
[...]
Ik zuig echt zwaar met een shotgun, ik schiet altijd mis. Bovendien heb ik een hekel aan shotgunners (esp de mensen die met de ranger/1887 akimbo rondlopen) dus daarom gebruik ik ze zelf eigenlijk niet
Toch is het op sommige maps erg handig. Op Skidrow bijvoorbeeld komt heel veel close combat voor.FREAKJAM schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:57:
[...]
Ik zuig echt zwaar met een shotgun, ik schiet altijd mis. Bovendien heb ik een hekel aan shotgunners (esp de mensen die met de ranger/1887 akimbo rondlopen) dus daarom gebruik ik ze zelf eigenlijk niet
Verwijderd
mm, was hiervoor ook pc-gamer, nu heb ik mijn ps3 speel ik mw2 net een maandje, en eerlijk vind ik het beter.Proxx schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:48:
[...]
ja muis en toetsenbord zijn een vereiste bij mij.
ik heb ook nog CS1.6 maar speel het zo nu en dan nog eens tegen botshaha
Geen cheaters, is voor mij de grootste reden om toch meer console te gaan spelen ^^
Klopt, ik ben iemand die nooit met een vaste setup speelt en heel experimenteel speelt. Ik heb bijna elke AR al gebruikt; (Uitgaande van 1 prestige, ben nu level 69)Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2010 @ 14:09:
[...]
dan adviseer ik de AA-12 voor de kleine ruimte, is fully automatic, kun je niet mee missen... zelf vind ik die one shot dingen ook niet zo fijn. overigens, als AR zou ik toch ook eens de FAMAS of M16A4 proberen dan kom je namelijk vrijwel nooit zonder ammo te zitten, bovendien is icm stopping power een 3 bullet burst meestal voldoen voor een kill
M4A1 +/-650 kills
Famas +/-150 kills
SCAR-H +/-750 kills
TAR-21 +/-600 kills
M16A4 +/- 150 kills
ACR +/- 300 kills
En dan zal ik maar niet beginnen over de andere guns, want die heb ik ook bijna allemaal al gehad (UM45 600 kills, P90 ong 300 etc)
Ik switch altijd heel vaak van setup, eigenlijk meteen als 1 potje voor mijn gevoel slecht gaat, ga ik meteen spelen met perks/wapens. Mijn K/D ratio is daarom ook niet zo heel super te noemen (1.02, ~12.000/~11.725 deaths). Mijn vaste perks zijn toch wel scavenger & stopping power. Perk 3 kies is heel vaak voor Ninja, maar soms ook wel scrambler of steady aim.
Je wil niet weten hoevaak ik per dag dit forum lees en hoevaak ik filmpjes check op youtube om ervan te leren
is everything cool?
ik weet dit omdat de waarde standaard van een server op nul staat.
De volgende waarde zijn van toepassing van airdrops in een officiele game:
(hoe hoger de waarde hoe meer kans dat een drop het betreffende object is)
Zoals je kan zien staat de nuke bij beide drops standaard op 0, geloof het of niet dat betekent dat hij
noooooooooooooit zal droppen, tenzij je in een gemodificeerde server/host zit.
carepackages:
scr_airdrop_ac130 "3"
scr_airdrop_ammo "17"
scr_airdrop_counter_uav "15"
scr_airdrop_emp "1"
scr_airdrop_harrier_airstrike "7"
scr_airdrop_helicopter "7"
scr_airdrop_helicopter_flares "5"
scr_airdrop_helicopter_minigun "3"
scr_airdrop_nuke "0"
scr_airdrop_precision_airstrike "11"
scr_airdrop_predator_missile "12"
scr_airdrop_sentry "12"
scr_airdrop_stealth_airstrike "5"
scr_airdrop_uav "17"
emergency airdrops:
scr_airdrop_mega_ac130 "2"
scr_airdrop_mega_ammo "12"
scr_airdrop_mega_counter_uav "16"
scr_airdrop_mega_emp "0"
scr_airdrop_mega_harrier_airstrike "5"
scr_airdrop_mega_helicopter "5"
scr_airdrop_mega_helicopter_flares "3"
scr_airdrop_mega_helicopter_minigun "2"
scr_airdrop_mega_nuke "0"
scr_airdrop_mega_precision_airstrike "10"
scr_airdrop_mega_predator_missile "14"
scr_airdrop_mega_sentry "16"
scr_airdrop_mega_stealth_airstrike "3"
scr_airdrop_mega_uav "12"
Overigens momenteel een server aan het draaien. Bijna 24 uur al in de lucht, het betreft een groundwar game team deathmatch op rust. De nuke timer staat op 24 uur, omdat we willen testen of de server stabiel is, zodat de game niet vroegtijdig eindigd.
En IWNET maar zeggen dat het niet mogelijk is.
als ik mijn choppergunner gehad heb durf ik ook haast niet meer te lopen. maar heb zelf ook nog nooit nuke gehad meestal ga ik in zon moment ineens heel dom doodMystikal schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:56:
[...]
NP, overigens mogen het duidelijk zijn, dat als ik eenmaal richting nuke ga (20+ kills) dat ik het even rustig aan doe om toch te proberen om die nuke te halen (dus dan wordt het zeker wel een vorm van campen... )Zeker gezien het feit dat ik hem nog nooit gehaald heb. En voor de challenge moet je hem 3 keer halen volgens mij (weet ik niet zeker). En die challenge moet ik gewoon halen!
Maar zaterdag ging het allemaal heel snel eigenlijk...
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Ik heb CoD:MW2 zaterdag ochtend gehaald. na 20minuten was ik klaar met installatie (ik las dat het in sommige gevallen vele uren duurde, dus ik was al bang) maar het viel mee
verder heb ik 1x in 5/6 uur speeltijd gehad, dat ik dc'd of niet kon connecten. voor de rest heb ik gewoon altijd kunne spelen zonder problemen. ik zit altijd op wireless en ik heb niet eens lag.
ik was al huiverig om het spel te kopen met alles wat ik lees overal maar het valt allemaal erg mee
ik ben nu lvl 22 na 5/6 uur speeltijd
verder heb ik 1x in 5/6 uur speeltijd gehad, dat ik dc'd of niet kon connecten. voor de rest heb ik gewoon altijd kunne spelen zonder problemen. ik zit altijd op wireless en ik heb niet eens lag.
ik was al huiverig om het spel te kopen met alles wat ik lees overal maar het valt allemaal erg mee
Ik ben ook een persoon die veel switched tussen wapens en eigenlijk met elk wapen na het spelen van 1 ronde wel overweg kan.FREAKJAM schreef op maandag 25 januari 2010 @ 14:31:
[...]
Klopt, ik ben iemand die nooit met een vaste setup speelt en heel experimenteel speelt. Ik heb bijna elke AR al gebruikt; (Uitgaande van 1 prestige, ben nu level 69)
M4A1 +/-650 kills
Famas +/-150 kills
SCAR-H +/-750 kills
TAR-21 +/-600 kills
M16A4 +/- 150 kills
ACR +/- 300 kills
En dan zal ik maar niet beginnen over de andere guns, want die heb ik ook bijna allemaal al gehad (UM45 600 kills, P90 ong 300 etc)
Ik switch altijd heel vaak van setup, eigenlijk meteen als 1 potje voor mijn gevoel slecht gaat, ga ik meteen spelen met perks/wapens. Mijn K/D ratio is daarom ook niet zo heel super te noemen (1.02, ~12.000/~11.725 deaths). Mijn vaste perks zijn toch wel scavenger & stopping power. Perk 3 kies is heel vaak voor Ninja, maar soms ook wel scrambler of steady aim.
Je wil niet weten hoevaak ik per dag dit forum lees en hoevaak ik filmpjes check op youtube om ervan te lerenEchter blijf ik continue switchen van setup en dat komt niet altijd ten goede
Ongeveer aantal kills die ik gemaakt heb;
Famas - 750 ofzo
M4A1 - 500
Scar - 1250
Tar - 2500
Fal - 500
M16A4 - 750
ACR - 2000
F2000 - 2500
Ak-47 - 750
Heb dus wel mijn voorkeuren, maar met ieder wapen ga ik altijd wel lekker.
Enige AR die ik nog niet mastery heb is de Fal, maar ik moest daar alleen de FMJ nog van. had daar echter geen zin in om die op Non-HC te halen en HC speel ik vrijwel nooit
Oke, dit begrijp ik écht niet:

Je ziet daar boven mijn wapen zo'n diagonaal glazenwasser unit hangen. Ik zag daarnet in een game er iemand op lopen, waardoor je op het dak van dat gebouw kan komen! Maar ik heb in een private game geprobeert om uberhaupt op dat gele ding te komen, maar dat lukt niet!
Je kan daar rechts van dat gele ding via dat schuine steunbalkje van die letters op het randje erachter komen, maar dan bots je tegen de "onderkant" van het gele apparaat, waardoor je er niet op kunt springen.
De enige optie is dus om op het randje aan de andere kant te komen! Maar dat lukt me niet! Want het is dus het andere gebouw dan het gebouw waar je via die hijskranen in kan komen..

Je ziet daar boven mijn wapen zo'n diagonaal glazenwasser unit hangen. Ik zag daarnet in een game er iemand op lopen, waardoor je op het dak van dat gebouw kan komen! Maar ik heb in een private game geprobeert om uberhaupt op dat gele ding te komen, maar dat lukt niet!
Je kan daar rechts van dat gele ding via dat schuine steunbalkje van die letters op het randje erachter komen, maar dan bots je tegen de "onderkant" van het gele apparaat, waardoor je er niet op kunt springen.
De enige optie is dus om op het randje aan de andere kant te komen! Maar dat lukt me niet! Want het is dus het andere gebouw dan het gebouw waar je via die hijskranen in kan komen..
Steam en COD zijn dan ook vrijdag nacht gepatched en het werkt sinsdien terug zoals ervoor.Gekheid schreef op maandag 25 januari 2010 @ 14:37:
Ik heb CoD:MW2 zaterdag ochtend gehaald. na 20minuten was ik klaar met installatie (ik las dat het in sommige gevallen vele uren duurde, dus ik was al bang) maar het viel mee
Nog altijd niet perfect, maar dat zal het ook nooit doen zolang er geen dedicated servers zijn.
Ik kan me er toch al terug mee amuseren, niet constant disconnects.
Ook heb ik het gevoel dat er minder lag is, kan ook zijn omdat ik vrij regelmatig de host ben.
@Odysseus253:
Je moet helemaal naar links van het gebouw, daar hangt zo een glazenwasserding vertikaal.
Je moet net op de hoek gaan staan van de afgrond, shift inhouden, lopen en springen NAAR DE GELE RELING van de glazenwasserbak.
Hier kan je dan opkruipen, boven even op spatie drukken om erop te raken.
Dan zie je op het gebouw een richel, deze helemaal volgen naar de andere kant van het gebouw.
In de schuine glazenwasserbak springen, dan kan je zo helemaal naar het dak klimmen en alles "noobtuben".
[ Voor 20% gewijzigd door Engineer Stewie op 25-01-2010 15:01 ]
Knap dat je met de F2000 zo goed overweg kan. Met silencer of zonder?Hogader schreef op maandag 25 januari 2010 @ 14:53:
[...]
Ik ben ook een persoon die veel switched tussen wapens en eigenlijk met elk wapen na het spelen van 1 ronde wel overweg kan.
F2000 - 2500
is everything cool?
Helemaal links hangt nog zo'n geel ding maar dan lager, als je kan strafe-jumpen kan je daar aan gaan hangen en naar boven klimmen. Zijn heel veel filmpjes op youtube die het uitleggen. bv deze: http://www.youtube.com/watch?v=dMAiaJeGYhIOdysseus253 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 14:57:
[afbeelding]
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Ah danke schon! Had het nog nooit gezien in toch zeker 100 potjes Highrise!KnEuTeR schreef op maandag 25 januari 2010 @ 15:01:
[...]
Helemaal links hangt nog zo'n geel ding maar dan lager, als je kan strafe-jumpen kan je daar aan gaan hangen en naar boven klimmen. Zijn heel veel filmpjes op youtube die het uitleggen. bv deze: http://www.youtube.com/watch?v=dMAiaJeGYhI
Strafe-jumpen? Niet nodig hoor, gewoon op dat ding springen kan ook
Wel schuin aankomen lopen, anders red je (ik) het niet.
Overigens speel ik tegenwoordig steeds met met een Stinger class. Dat scheelt een hoop ergenis voor mijn collega teammaten die afgeschoten worden door een harrier/chopper etc. Ik zelf heb weinig tot geen last, aangezien ik meestal totaal silenced ben.
Verder heb ik als secondary altijd mijn USP. Dat vind ik een heerlijk wapen. Ik vroeg me alleen of de desert eagle ook silenced kan?
Overigens speel ik tegenwoordig steeds met met een Stinger class. Dat scheelt een hoop ergenis voor mijn collega teammaten die afgeschoten worden door een harrier/chopper etc. Ik zelf heb weinig tot geen last, aangezien ik meestal totaal silenced ben.
Verder heb ik als secondary altijd mijn USP. Dat vind ik een heerlijk wapen. Ik vroeg me alleen of de desert eagle ook silenced kan?
Basement Bios ---- Exo-S
Ik weet niet wat jij gewoon springen noemt, maar ik heb ook al een aantal keren geprobeerd (private match). Het gaat bij mij vaker fout, dan het goed gaat. Mij zul je het dan ook niet zien doen, ik ben niet suicidaal
.
Als ik gewoon spring dan haal ik het net niet. Tja, ik ben ik maar een n00b.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Daarom zeg ik. Schuin aankomen lopen (in een hoek van 45 graden) dan redt ik het (meestal) wel.Jackal131 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 15:21:
Ik weet niet wat jij gewoon springen noemt, maar ik heb ook al een aantal keren geprobeerd (private match). Het gaat bij mij vaker fout, dan het goed gaat. Mij zul je het dan ook niet zien doen, ik ben niet suicidaal.
Basement Bios ---- Exo-S
Ik neem aan dat je het over een gekraakte host / server heb?PacinoAllstars schreef op maandag 25 januari 2010 @ 14:35:
[...]
ik weet dit omdat de waarde standaard van een server op nul staat.
De volgende waarde zijn van toepassing van airdrops in een officiele game:
(hoe hoger de waarde hoe meer kans dat een drop het betreffende object is)
Zoals je kan zien staat de nuke bij beide drops standaard op 0, geloof het of niet dat betekent dat hij
noooooooooooooit zal droppen, tenzij je in een gemodificeerde server/host zit.
Overigens momenteel een server aan het draaien. Bijna 24 uur al in de lucht, het betreft een groundwar game team deathmatch op rust. De nuke timer staat op 24 uur, omdat we willen testen of de server stabiel is, zodat de game niet vroegtijdig eindigd.
En IWNET maar zeggen dat het niet mogelijk is.
Wat voor kale versie van die map speel jij dan??Odysseus253 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 14:57:
[afbeelding]
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Dat viel mij ook al op ja. Helemaal geen sky-graphics ook enzo.Xenomorphh schreef op maandag 25 januari 2010 @ 15:29:
[...]
Wat voor kale versie van die map speel jij dan??
jawel je haalt het wel. als je precies richting de hoek rent en dan tegen dat geel aan springtJackal131 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 15:21:
Ik weet niet wat jij gewoon springen noemt, maar ik heb ook al een aantal keren geprobeerd (private match). Het gaat bij mij vaker fout, dan het goed gaat. Mij zul je het dan ook niet zien doen, ik ben niet suicidaal.
zonder gek doen of wat dan ook.
idd wtf is er met jou highrise aan de hand

zijn dit gehackte textures ? ik zie ook geen glas of niks.
[ Voor 8% gewijzigd door Proxx op 25-01-2010 15:41 ]
Ja inderdaad erg kaal, het lijkt me zo ook een stuk makkelijker spelen.Odysseus253 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 14:57:
[afbeelding]
-Verhaal-
Heb je bepaalde config files e.d.?
[ Voor 55% gewijzigd door Rynji op 25-01-2010 15:39 ]
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Als je het eenmaal weet dan ga je het vaker zienOdysseus253 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 15:07:
Ah danke schon! Had het nog nooit gezien in toch zeker 100 potjes Highrise!
Mja met gewoon springen red je het ook wel ja.SgtCaffran schreef op maandag 25 januari 2010 @ 15:07:
Strafe-jumpen? Niet nodig hoor, gewoon op dat ding springen kan ook
GOUDEN TIP:Jackal131 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 15:21:
Laat je analoge sticks HELEMAAL LOS tijdens het springen. Pas als je vast hangt doorklimmen. Dan val je er een stuk minder snel af!
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
waarschijnlijk hebben jullie dit soort posts al een paar keer gehad, maar ik moet het echt even van me hart.
*rage modus*
Wat een ongelooflijke *^*^%&^%*&^*&(&(*&%$%&^$%##$^$%$^* PC multiplayer heeft MW2. Ik ben echt helemaal klaar met dat reconnecten, lag, campers en noobtubers...om nog maar te zwijgen van de shotgunners.
Het is gewoon een grote bron van ergernis, waarom speel je het dan nog vragen jullie je misschien af? Waarschijnlijk omdat er op dit moment (naar mijn weten dan) geen andere MP is waar nog veel mensen op af komen.
Ik zit met smart te wachten op Bioshock 2 en dan Battlefield Bad Company 2, 16 februari gaat dit spel zonder twijfel kennis maken met de zolen van m'n kisten.
Ik snap sowieso niet dat IW het lef heeft om zo'n ruk serversysteem voor de pc aan de man te brengen. Ze
hebben zichzelf keihard in de voeten geschoten door dedicated servers niet toe te voegen. Ik hoop ook echt dat ze trots op zichzelf zijn, op deze manier gaan mensen inderdaad overstappen op een console. En ik baal daar echt als een stekker van, want ik ben een PC-gamer in hart en nieren, na al die shooters die ik de afgelopen 7 jaar heb gespeeld snap ik niet meer waar ze tegenwoordig mee bezig zijn.
Als ik de ingame footage van DICE's nieuwe battlefield mag geloven zijn ontwikkelaars die rekening houden
met PC-gamers gelukkig nog niet helemaal uitgestorven (dedicated HALLELUJA).
*rage modus*
*rage modus*
Wat een ongelooflijke *^*^%&^%*&^*&(&(*&%$%&^$%##$^$%$^* PC multiplayer heeft MW2. Ik ben echt helemaal klaar met dat reconnecten, lag, campers en noobtubers...om nog maar te zwijgen van de shotgunners.
Het is gewoon een grote bron van ergernis, waarom speel je het dan nog vragen jullie je misschien af? Waarschijnlijk omdat er op dit moment (naar mijn weten dan) geen andere MP is waar nog veel mensen op af komen.
Ik zit met smart te wachten op Bioshock 2 en dan Battlefield Bad Company 2, 16 februari gaat dit spel zonder twijfel kennis maken met de zolen van m'n kisten.
Ik snap sowieso niet dat IW het lef heeft om zo'n ruk serversysteem voor de pc aan de man te brengen. Ze
hebben zichzelf keihard in de voeten geschoten door dedicated servers niet toe te voegen. Ik hoop ook echt dat ze trots op zichzelf zijn, op deze manier gaan mensen inderdaad overstappen op een console. En ik baal daar echt als een stekker van, want ik ben een PC-gamer in hart en nieren, na al die shooters die ik de afgelopen 7 jaar heb gespeeld snap ik niet meer waar ze tegenwoordig mee bezig zijn.
Als ik de ingame footage van DICE's nieuwe battlefield mag geloven zijn ontwikkelaars die rekening houden
*rage modus*
The number one enemy of progress is question
Spread the word! Hallajula! Gimme more!Guumuus schreef op maandag 25 januari 2010 @ 15:54:
waarschijnlijk hebben jullie dit soort posts al een paar keer gehad, maar ik moet het echt even van me hart.
*rage modus*
*rage modus*
Euhh ik had het over de PC versieKnEuTeR schreef op maandag 25 januari 2010 @ 15:51:
[...]
GOUDEN TIP:
Laat je analoge sticks HELEMAAL LOS tijdens het springen. Pas als je vast hangt doorklimmen. Dan val je er een stuk minder snel af!
Het wordt echt tijd dat dit topic gesplits gaat worden. De spelervaringen tussen beiden varianten is zo verschillend. Daarnaast is er elke keer weer onduidelijkheid of het over de console of pc gaat...
[ Voor 12% gewijzigd door Mystikal op 25-01-2010 16:02 ]
Basement Bios ---- Exo-S
Dat lijkt inderdaad op gehackte textures dat zou wel heel erg lame zijn zeg....Proxx schreef op maandag 25 januari 2010 @ 15:37:
[...]
jawel je haalt het wel. als je precies richting de hoek rent en dan tegen dat geel aan springt
zonder gek doen of wat dan ook.
idd wtf is er met jou highrise aan de hand![]()
zijn dit gehackte textures ? ik zie ook geen glas of niks.
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
en die doeken die aan die hekken(gaas) hangen zijn weg. omg dit is lame.Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2010 @ 16:01:
valt me op dat hij ook de lamellen niet ziet? .. is niet helemaal eerlijk lijkt me >.<
[ Voor 20% gewijzigd door Proxx op 25-01-2010 16:12 ]
Ik kan er niks anders van maken dat je hier dik aan het cheaten/hacken bent. TreurigOdysseus253 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 14:57:
[afbeelding]

Uhh, Zet je graphic settings eens op low,Xenomorphh schreef op maandag 25 januari 2010 @ 16:01:
[...]
Dat lijkt inderdaad op gehackte textures dat zou wel heel erg lame zijn zeg....
Texture hack my ass...

[ Voor 21% gewijzigd door TeGek op 25-01-2010 16:15 ]
PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.
Wat hebben die doeken en lamellen met effecten en aliasing te maken? En valt de gehele "sky" dan ook weg?TeGek schreef op maandag 25 januari 2010 @ 16:11:
[...]
Uhh, Zet je graphic settings eens op low, ;-) Dit is wat je ziet als je geen effecten en geen alliasing aan hebt, op een water oudere machine is dit dus het resultaat...
Texture hack my ass...
EDIT: <knip> het bewijs staat al een stuk verder onderaan 
ik kon geen betere vergelijking vinden en ben op het werk.
maar de ramen zie je niet, luxieflex is weg. je ziet geen gaas. rechts van zijn wapen en links van dat ronde ding hoort een groen zijl te hangen . maar je ziet wel Dozen en andere rommel liggen die ze beter er uit konden halen om die extra fps te halen. als het echt de instellingen zijn dan ga ik ook voort zo spelen.
maar de ramen zie je niet, luxieflex is weg. je ziet geen gaas. rechts van zijn wapen en links van dat ronde ding hoort een groen zijl te hangen . maar je ziet wel Dozen en andere rommel liggen die ze beter er uit konden halen om die extra fps te halen. als het echt de instellingen zijn dan ga ik ook voort zo spelen.
[ Voor 78% gewijzigd door Proxx op 25-01-2010 16:34 ]
Nou dan gaan we dat is even proberen he..TeGek schreef op maandag 25 januari 2010 @ 16:11:
[...]
Uhh, Zet je graphic settings eens op low,Dit is wat je ziet als je geen effecten en geen alliasing aan hebt, op een wat (veel) oudere machine is dit dus het resultaat...het kan ook zijn dat hij op een IGP draait zoals een Intel G45 - waardoor objecten waarop effecten(zoals schaduwen) zijn toegepast gewoon wegvallen
Texture hack my ass...en nu gaan zeggen dat mensen met oudere machines hackers/cheaters zijn
![]()
Nou even een update dan maar ik zit op dit moment in quearry ik zit naast een hek met gaas en t gaas zit er gewoon.. Dus texture hack
en dan ook nog maar bewijs..

[ Voor 16% gewijzigd door Xenomorphh op 25-01-2010 16:22 ]
Als highrise al voordeel heeft laat staan hoe underpass dan is.Proxx schreef op maandag 25 januari 2010 @ 16:13:
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar lig je dan in je geunlockte sniper ghillie in het "hoge" gras
Zou wel willen weten hoe andere maps eruit zien.
als ik met sniper ooit iemand zie lopen die dan verdwijnt achter die luxyflex ben ik hem soms kwijt. zo is het dus gewoon standaard raak. ik ga het vanavond proberen.Xenomorphh schreef op maandag 25 januari 2010 @ 16:17:
[...]
Nou dan gaan we dat is even proberen he..
Nou even een update dan maar ik zit op dit moment in quearry ik zit naast een hek met gaas en t gaas zit er gewoon.. Dus texture hack
ga eens net als hem op highrise op die heliplatform staan. kijken of we het na kunnen maken. als het niet lukt of geen zin hebt doe ik het dadelijk wel als ik klaar ben met werkenXenomorphh schreef op maandag 25 januari 2010 @ 16:17:
[...]
Nou dan gaan we dat is even proberen he..
en dan ook nog maar bewijs..
[afbeelding]
[ Voor 7% gewijzigd door Proxx op 25-01-2010 16:23 ]
ik ga nu highrise probere..Proxx schreef op maandag 25 januari 2010 @ 16:23:
[...]
ga eens net als hem op highrise op die heliplatform staan. kijken of we het na kunnen maken. als het niet lukt of geen zin hebt doe ik het dadelijk wel als ik klaar ben met werken
wederom bewijs..

Als plaatje dan ook nog is goed doet...
[ Voor 21% gewijzigd door Xenomorphh op 25-01-2010 16:28 ]
Ik begin nu ook benieuwd te geraken.
Ik hoor graag of iemand nu uitsluiting kan geven of het een hack is of dat we allemaal de texture settings op very low moeten zetten?
Ik hoor graag of iemand nu uitsluiting kan geven of het een hack is of dat we allemaal de texture settings op very low moeten zetten?
Basement Bios ---- Exo-S
Haha dat is wel makkelijk richten zo!Proxx schreef op maandag 25 januari 2010 @ 16:13:
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar ja het ziet er wel vies uit zo zeg!
En het bewijs is geleverd! Oh my god! Ik zou niet eens weten hoe ik het voor elkaar zou moeten krijgen... Ik snap dat echt niet met die cheaters hoor!
Basement Bios ---- Exo-S
Nja hett zou ook meer als logisch zijn dat t een hack was. Anders word je beloont voor lage settings. En lamellen enzo behoren tot de map deze verdwijnen niet door lage settings.Mystikal schreef op maandag 25 januari 2010 @ 16:28:
En het bewijs is geleverd! Oh my god! Ik zou niet eens weten hoe ik het voor elkaar zou moeten krijgen... Ik snap dat echt niet met die cheaters hoor!
npProxx schreef op maandag 25 januari 2010 @ 16:36:
eej bedankt Xenozou het ook raar vinden als het geen hack was
ook niet echt slim om een screeny te posten met texture hack op een site als tweakers
niet dat het hem waarschijnlijk iets uit maakt maar goed.
EDIT: wel wallhack voor de game vinden maar niet weten hoe die op het dak moet
haha
moet ik wel zeggen dat ik net plaatjes ging zoeken en al 6sites tegen ben gekomen die het pakketje zo als download aanbieden met beschrijving en alles. wist niet dat er al zoveel verschillende hacks voor te vinden was

EDIT: wel wallhack voor de game vinden maar niet weten hoe die op het dak moet
moet ik wel zeggen dat ik net plaatjes ging zoeken en al 6sites tegen ben gekomen die het pakketje zo als download aanbieden met beschrijving en alles. wist niet dat er al zoveel verschillende hacks voor te vinden was
[ Voor 78% gewijzigd door Proxx op 25-01-2010 16:58 ]
Verwijderd
nvmProxx schreef op maandag 25 januari 2010 @ 16:42:
ook niet echt slim om een screeny te posten met texture hack op een site als tweakers
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2010 16:43 ]
Ik zit eigenlijk op een reactie van Odysseus253 en TeGek te wachten..
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=h8cBjPJ4De4]scorpie schreef op maandag 25 januari 2010 @ 11:02:
Ik heb op youtube een filmpje gezien (kan em natuurlijk niet meer terugvinden, dat zou te makkelijk zijn), maar daarin zag ik dat mensen online een 360 graden draai maken alvorens met een sniper te schieten. Is dat omdat de kogel dan harder aankomt ofzo? Of gewoon puur uitsloverij?
Op #9 is er al eentje te vinden.
Jongens jongens jongens toch, wat een verhalen toch weer over een "wallhack", niets is echter waar.Proxx schreef op maandag 25 januari 2010 @ 16:42:
ook niet echt slim om een screeny te posten met texture hack op een site als tweakersniet dat het hem waarschijnlijk iets uit maakt maar goed.
EDIT: wel wallhack voor de game vinden maar niet weten hoe die op het dak moethaha
Ingame zie ik wel alles, echter wanneer ik op print screen druk en hem plak in Paint, verdwijnen heel veel textures, zie ook dit plaatje:

Dit is dus NIET wat ik zelf zie wanneer ik aan het gamen ben!!
[ Voor 3% gewijzigd door Odysseus253 op 25-01-2010 17:10 ]
Verwijderd
Weten jullie trouwens hoe f&^king geavanceerd die klote cheats zijn?
Heb uit frustratie die site zitten lezen van die gasten die op dag 1 al cheat hadden.
Je hebt in dat ene cheat programma zowieso de volgende functies zitten.
Auto Knifing ( enemy in range van je mes is kill)
No Grass
No Smoke ( Leuk als je bij Domi een rook granaat gooit bij de vlag, gebruiker van cheat ziet geen rook)
Auto Fire ( Altijd, door muren of alleen wanneer zichtbaar is )
No recoil
Wallhack
Met auto aim kan je je zelf minder verdacht maken door het gebied te selecteren.
Headshots vallen op dus je doet alles op de borst..
Zit nu op werk dus kan die hele lijst niet posten nu, maar gisteren heb ik die lijst met tranen in me ogen zitten bekijken...
Heb uit frustratie die site zitten lezen van die gasten die op dag 1 al cheat hadden.
No Grass
No Smoke ( Leuk als je bij Domi een rook granaat gooit bij de vlag, gebruiker van cheat ziet geen rook)
No recoil
Wallhack
Met auto aim kan je je zelf minder verdacht maken door het gebied te selecteren.
Zit nu op werk dus kan die hele lijst niet posten nu, maar gisteren heb ik die lijst met tranen in me ogen zitten bekijken...
Ach, mensen maken zich graag druk om van alles en nog watOdysseus253 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 17:09:
[...]
Jongens jongens jongens toch, wat een verhalen toch weer over een "wallhack", niets is echter waar.
Ingame zie ik wel alles, echter wanneer ik op print screen druk en hem plak in Paint, verdwijnen heel veel textures, zie ook dit plaatje:
[afbeelding]
Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.
Verwijderd
ik speel bijna alleen maar op HC? ik weet het ook niet, lukt me 90% van de tijd wel om igg 1 lock te krijgen. (en te schieten) Moet natuurlijk niet midden i een weiland gaan staan.furby-killer schreef op maandag 25 januari 2010 @ 11:18:
[...]
Leg mij eens uit hoe mij dat gaat helpen als ik dood ben door die chopper voordat mijn stinger een lock heeft. En ja dat is MET cold blooded pro. Ga eens een keer op HC spelen voor je dat soort onzin uitkraamt, je bent gewoon dood voordat je een lock heb met je stinger.
daarom ben ik beetje mensen aan het toevoegen op mn lijstje waarvan ik weet dat ze niet cheaten en hopelijk zo beetje clan wars te kunnen doen. Weet iemand of er n beetje site is waar je caln battles kan fixen op een goeie simpele manier?
Ik heb mijn plaatjes ook in paint geplakt maar daar zie je alles toch ook nog?Odysseus253 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 17:09:
[...]
Jongens jongens jongens toch, wat een verhalen toch weer over een "wallhack", niets is echter waar.
[afbeelding]
Ja en bij veel games krijg ik een compleet zwart plaatje.. zegt toch ook niks.Xenomorphh schreef op maandag 25 januari 2010 @ 17:32:
[...]
Ik heb mijn plaatjes ook in paint geplakt maar daar zie je alles toch ook nog?
Kan het misschien weer wat minder over cheats gaan?
[ Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 25-01-2010 17:37 ]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ik heb het op m'n "nieuwe" pc ook even getest, met alles op high (1920x1080) en daar heb ik ook nergens last van. Hier heb ik 1400x900, maar gebruik 1280x1024 met meeste op medium of low.Xenomorphh schreef op maandag 25 januari 2010 @ 17:32:
[...]
Ik heb mijn plaatjes ook in paint geplakt maar daar zie je alles toch ook nog?
Even mezelf quoten omdat ik erg benieuwd ben of het mogelijk is.JKratos schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 21:53:
Is het mogelijk om met één steam account en één MW2 key dmv LAN tegen elkaar te spelen? Of via LAN spec-ops te kunnen spelen? Heb het net geprobeerd te fixen op twee verschillende PC's maar krijg het zo snel eve niet voor elkaar vroeg me toen af of het uberhaupt wel mogelijk is en of je er niet twee Steam accounts en twee MW2 'licenties' voor nodig hebt.
Ongetwijfeld iemand die me even duidelijkheid kan bieden
Daarnaast iets anders. Hebben meerdere mensen gemerkt dat er sinds kort, volgens mij sinds één van de laatste (Steam) updates, een vertraging zit in wanneer je iets tegen iemand zegt via een headset tijdens het spelen? Ik wel iig en het is rete irritant, zeker als je snel wilt zijn en dat moet natuurlijk maar al te vaak. Eerst helemaal geen last van en nu sinds een week ofzo wel. Zowel bij Spec-ops als online multiplayer.
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
voor uit voordeel van de twijfel dan. maar je snapt best waarom wij dat dachten.Odysseus253 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 17:38:
[...]
Ik heb het op m'n "nieuwe" pc ook even getest, met alles op high (1920x1080) en daar heb ik ook nergens last van. Hier heb ik 1400x900, maar gebruik 1280x1024 met meeste op medium of low.
als ik hier print scrn doe is alles normaal dus ja
ik heb zitten zoeken op google naar plaatjes (texture hack mw2) en niks leek op wat jij had maar toch je weet nooit
[ Voor 11% gewijzigd door Proxx op 25-01-2010 18:06 ]
Zit wat MW2 vids te checken, is er net eentje geupload met die hacks waar over gesproken wordt, ziet er echt zo lame uit
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=c-Fsd-XOnQM]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=c-Fsd-XOnQM]
is everything cool?
Ik snap echt niet wat daar de lol van is...FREAKJAM schreef op maandag 25 januari 2010 @ 19:56:
Zit wat MW2 vids te checken, is er net eentje geupload met die hacks waar over gesproken wordt, ziet er echt zo lame uit
[video]
Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.
Vanavond al meerdere potjes in Slowmotion gespeeld 
Erg irritant dan loopt het normaal dan weer in slowmotion.. wisselt om de 2,5seconden.
meerdere mensen last van gehad?
Erg irritant dan loopt het normaal dan weer in slowmotion.. wisselt om de 2,5seconden.
Zit net in Skidrow met een lekkere streak zie ik ineens een teamgenoot op de grond liggen met daarnaast een mannetje van de tegenpartij. Mijn teamgenoot knalt hem telkens af en de tegenstander spawnt telkens weer door middel van Tactical insertion. Wat ongelooflijk triest om zo aan je kill streaks te moeten komen.
Ben er maar even in de buurt gebleven. Na 3 of 4 kills van mij kwam ie niet meer terug
En die dubbele shotgun is toch ook wel lekker
Ik ren in het begin van de map direct naar de overkant. Staan er daar 4 tegenstanders bij elkaar. Dubbelshot en alles dood.
Volgende kamer, volgende 2/3. Had binnen 5 seconden 3 kill streaks rewards.
Ben er maar even in de buurt gebleven. Na 3 of 4 kills van mij kwam ie niet meer terug
En die dubbele shotgun is toch ook wel lekker
jezus, begin het echt zat te worden, verschrikkelijke debiele apen daar bij IW... 8 vrienden bij elkaar getrommeld, skype aan, biertje erbij en gezellig met z'n achten groundwar spelen...
dus niet
45 minuten geprobeerd om een game in te komen, gewoon NIET gelukt, steeds "Could not migrate host", "Game lobby closed", "insert error message here"...
uiteindelijk was het voor de helft gelukt, 4 van de 8 kwamen een game binnen, de andere 4 werden terug geschopt naar party scherm...
/RAAAAGEEEE
wat een verschrikkelijk kut systeem, echt.. zelfs mn dooie oma zou nog een beter systeem in javascript kunnen kloppen...!
nog 3 dagen en dan heb ik de beta key voor BFBC2, hopelijk dat het daar iets beter werkt..
ben het zat,
dus niet
45 minuten geprobeerd om een game in te komen, gewoon NIET gelukt, steeds "Could not migrate host", "Game lobby closed", "insert error message here"...
uiteindelijk was het voor de helft gelukt, 4 van de 8 kwamen een game binnen, de andere 4 werden terug geschopt naar party scherm...
/RAAAAGEEEE
wat een verschrikkelijk kut systeem, echt.. zelfs mn dooie oma zou nog een beter systeem in javascript kunnen kloppen...!
nog 3 dagen en dan heb ik de beta key voor BFBC2, hopelijk dat het daar iets beter werkt..
ben het zat,
[ Voor 8% gewijzigd door roodbwoy op 25-01-2010 22:10 ]
Ik maak nu toch wat mee..
Gebruik ik de rpg benk een noob tuber... xD
Gebruik ik de rpg benk een noob tuber... xD
Verwijderd
Is wel irritant, net een potje tegen iemand met rpg op rust met danger close. Opzich een goed idee, maar ongelooflijk irritant als tegenstander
Ben het wel eens tegen gekomen, maar dan tijdens het hele potje.ruudjuhnl schreef op maandag 25 januari 2010 @ 21:14:
Vanavond al meerdere potjes in Slowmotion gespeeld
Maar moet zeggen, dat ik wel steeds minder last heb van lag. Meerdere keren gaat het als een zonnetje.
Al blijft die bekende foutmeldingen in de lobby wel steeds. Wil ook eens weten hoe het hostmigration systeem werkt, want soms krijg je die hostmigration foutmelding als je het spel opstart en de lobby in gaat.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Hoppa
M'n 1e nuke!
Gisteren ingesteld als killstreak.
harrier - chopper gunner - nuke
Prim: Intervention
Sec: PP2000
Zodra je de game type kiest zie je hem toch zoeken? Alles na dat punt wordt reeds gehost door een medespeler (of jezelf).Larrs schreef op maandag 25 januari 2010 @ 23:12:
Wil ook eens weten hoe het hostmigration systeem werkt, want soms krijg je die hostmigration foutmelding als je het spel opstart en de lobby in gaat.
{signature}
Ik had vandaag ook mijn eerste. Had de tactical nuke net unlocked en meteen de eerste ronde had ik emRoodey schreef op maandag 25 januari 2010 @ 23:24:
HoppaM'n 1e nuke!
Mijn hartje ging toch wat sneller kloppen toen ik nog maar een paar kills moest. laatste kill duurde erg lang.
Gratz!Ike. schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 00:08:
[...]
Ik had vandaag ook mijn eerste. Had de tactical nuke net unlocked en meteen de eerste ronde had ik em![]()
Mijn hartje ging toch wat sneller kloppen toen ik nog maar een paar kills moest. laatste kill duurde erg lang.
Ik krijg de melding dat mijn volgende killstreak award beschikbaar was.
Direct daarna was mijn chopper afgelopen, niet afgewacht en direct afgevuurd.
Op zich is er geen lol aan tbh.
Mss als veel volk over gaat naar BF:BC2 dat IW tot inkeer komt en alsnog dedicated servers brengt.[b][message=33346292,noline]
ben het zat,
Of ze zien in dat pc gamers niet van p2p houden en gaat het vervolg enkel nog naar de consoles.
In het eerste geval goed nieuws, in het tweede geval is het tijd om te stoppen met gamen op pc (hoef ik de eerste 5 jaar niet meer te upgraden
Ik heb zowel een X360, PS3 als wii, maar consoles kunnen mij enkel bekoren voor adventure games, sportgames en racegames (het betere arcadewerk zoals forza3 en GT5:p).
FPS speelt voor mij althans niet lekker op consoles (COD4 op X360 en killzone 2 op PS3 geprobeerd).
Verwijderd
even voor de duidelijkheid: console gamers houden ook niet van p2pEngineer Stewie schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 08:40:
[...]
Mss als veel volk over gaat naar BF:BC2 dat IW tot inkeer komt en alsnog dedicated servers brengt.
Of ze zien in dat pc gamers niet van p2p houden en gaat het vervolg enkel nog naar de consoles.
In het eerste geval goed nieuws, in het tweede geval is het tijd om te stoppen met gamen op pc (hoef ik de eerste 5 jaar niet meer te upgraden).
Ik heb zowel een X360, PS3 als wii, maar consoles kunnen mij enkel bekoren voor adventure games, sportgames en racegames (het betere arcadewerk zoals forza3 en GT5:p).
FPS speelt voor mij althans niet lekker op consoles (COD4 op X360 en killzone 2 op PS3 geprobeerd).
Gisteren ben ik prestige gegaan op: 2 dagen en 12 uur (ongeveer).Mystiqes schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 12:13:
[...]
Tja, ben uiteraard ook geen uberpro, denk idd, zoals JamesB009 het zegt tussen de 2 en 3 dagen. Maar ik speel wel alleen Free-For-All, dus mijn kans om een potje te winnen is kleiner. Ik heb overigens niks gemerkt van een AutoAim op de PS3?
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
dan moet IW zorgen dat ze dat ruim voor de release date van BC2 gaan doen want anders slaan ze de plank mis. en ik zie het niet meer gebeuren voor die tijd.Engineer Stewie schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 08:40:
[...]
Mss als veel volk over gaat naar BF:BC2 dat IW tot inkeer komt en alsnog dedicated servers brengt.
Ik haat cheatersWeten jullie trouwens hoe f&^king geavanceerd die klote cheats zijn?
No Grass
No recoil
Wallhack

Wat mij betreft hadden ze alle mensen die in de eerste dag level 10 prestige waren meteen moeten bannen. (En bij een aantal persoonlijk langsgaan om een nekschot te geven, op die manier worden cheaters een beetje afgeschrikt

IW heeft idd een enorm budget, maar ik gok dat 95% daarvan op is gegaan aan markteting. de Game heeft weinig geld ontvangen zo lijkt het vooral aan het programeer kwaliteit te zienYOGI schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 09:36:
[...]
Ik haat cheaters![]()
![]()
![]()
Wat mij betreft hadden ze alle mensen die in de eerste dag level 10 prestige waren meteen moeten bannen. (En bij een aantal persoonlijk langsgaan om een nekschot te geven, op die manier worden cheaters een beetje afgeschrikt). Maar even serieus, is het zo ontzettend moeilijk om cheats tegen te gaan:'(? (IW heeft een enorm budget
)
Lijkt er wel op! Proberen ze het te patchen, is er de grootste lag/connectie probleempjes en! Cheaters!YOGI schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 09:36:
[...]
Ik haat cheaters![]()
![]()
![]()
Wat mij betreft hadden ze alle mensen die in de eerste dag level 10 prestige waren meteen moeten bannen. (En bij een aantal persoonlijk langsgaan om een nekschot te geven, op die manier worden cheaters een beetje afgeschrikt). Maar even serieus, is het zo ontzettend moeilijk om cheats tegen te gaan:'(? (IW heeft een enorm budget
)
Bouw ten minste een optie in of je wel wilt hosten of niet, of dat je X votes nodig hebt om van host te wisselen, scheelt volgens mij heel veel. *cough* host met 56k lijn/torrent downloads aan *cough* hele server loopt praktisch vast *cough* hij 20-1 k/d
(Tuurlijk dedi's first place!
Bovendien bepaalt niet de up en download snelheid van de host wie er host is, maar de cpu snelheid telt voornamelijk mee. heb je dus een uber cpu maar crap verbinding dan zul je vaker host zijn.Zhalix schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 09:43:
[...]
Lijkt er wel op! Proberen ze het te patchen, is er de grootste lag/connectie probleempjes en! Cheaters!
Bouw ten minste een optie in of je wel wilt hosten of niet, of dat je X votes nodig hebt om van host te wisselen, scheelt volgens mij heel veel. *cough* host met 56k lijn/torrent downloads aan *cough* hele server loopt praktisch vast *cough* hij 20-1 k/d
(Tuurlijk dedi's first place!)
Don't blame me if it isnt true, just read it somewhere
Gisteren ging ik na 15 kills in Scrapyard onder een opening/ruimte in een half vliegtuig liggen maakte 1 kill en kreeg gelijk "camper" naar mijn hoofd 
Oh en ik is Blade veteran
[ Voor 27% gewijzigd door Frostbite op 26-01-2010 09:51 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Gisteren weer lekker lopen knallen..
Loop ik met mijn marathon pro, leightweight als een kip zonder kop rond in Terminal...
Zit ik in een hoekje bij te komen van een halve kilo lood, en beide wapens aan het reloaden... net mijn .45 weer vol, komt er iemand voorbij rennen...bam bam.. tuin op zijn buik....snel mijn Famas reloaden en weer verder...
Noemt dat mudderfukje me een campernoob.....
Lachen man!
En cheaters mogen ze wat mij betreft een permaban geven op steam..+5jaar cel. Laat ze maar lekker in hun gekraakte servertjes cheatpotjes spelen... allemaal wallhacken en autoaimen..RESTECP (not!) losers..
Loop ik met mijn marathon pro, leightweight als een kip zonder kop rond in Terminal...
Zit ik in een hoekje bij te komen van een halve kilo lood, en beide wapens aan het reloaden... net mijn .45 weer vol, komt er iemand voorbij rennen...bam bam.. tuin op zijn buik....snel mijn Famas reloaden en weer verder...
Noemt dat mudderfukje me een campernoob.....
Lachen man!
En cheaters mogen ze wat mij betreft een permaban geven op steam..+5jaar cel. Laat ze maar lekker in hun gekraakte servertjes cheatpotjes spelen... allemaal wallhacken en autoaimen..RESTECP (not!) losers..
In COD ben je altijd al een camper als jij 1 kill maakt zonder dat jij voortbeweegt. Een van de accolades die bij mij het hoogst staan is dan ook die van statusque. oftewel most stationaire kills. Ik ben zon battlefield type persoon (>1200 uur 2142) waar iedereen stilstaat of nauwelijks beweegt als ze schieten. ik wil namelijk zo weinig mogelijk kogels nodig hebben voor die ene kill.Sc0rPi0N schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 09:50:
Gisteren ging ik na 15 kills in Scrapyard onder een opening/ruimte in een half vliegtuig liggen maakte 1 kill en kreeg gelijk "camper" naar mijn hoofd
Ik zat daar zelf ook al aan te denken, maar dit is niet vaak waar, de volgende factoren zijn belangrijk denk ik:Hogader schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 09:48:
[...]
Bovendien bepaalt niet de up en download snelheid van de host wie er host is, maar de cpu snelheid telt voornamelijk mee. heb je dus een uber cpu maar crap verbinding dan zul je vaker host zijn.
Open NAT
CPU
Hoge upload
Vooral met de NAT is het heel belangrijk dat deze open is. Keertje getest: Iemand met een I7 920, Strict NAT. De ander Q9400, Open NAT
Raad eens wat er gebeurd als ik de server verlaat als de host? Wordt de persoon met de Q9400 host, gaat hij eruit, wordt iemand anders de host, terwijl degene met de I7 de host zou moeten worden. (Nadeel van 2 PCs op 1 IP hehehe)
En! Als je NAT dicht is, dan kan het heeel lang duren voordat je echt een beetje in het spel kan navigeren, in het hoofdscherm.
Mijn dank is groot! Gister met de AA-12 gaan spelen en het gaat stukken beterVerwijderd schreef op maandag 25 januari 2010 @ 14:09:
[...]
dan adviseer ik de AA-12 voor de kleine ruimte, is fully automatic, kun je niet mee missen... zelf vind ik die one shot dingen ook niet zo fijn. overigens, als AR zou ik toch ook eens de FAMAS of M16A4 proberen dan kom je namelijk vrijwel nooit zonder ammo te zitten, bovendien is icm stopping power een 3 bullet burst meestal voldoen voor een kill
Ik had zelfs bijna mijn eerste nuke, maar iemand had final stand dus die schoot me alsnog aan flarden
is everything cool?
ik en een vriend spelen bij mij thuis op 2 pc's mw2 met nat open. en mijn broer op de ps3 allemaal nat openZhalix schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 09:57:
[...]
Ik zat daar zelf ook al aan te denken, maar dit is niet vaak waar, de volgende factoren zijn belangrijk denk ik:
Open NAT
CPU
Hoge upload
Vooral met de NAT is het heel belangrijk dat deze open is. Keertje getest: Iemand met een I7 920, Strict NAT. De ander Q9400, Open NAT
Raad eens wat er gebeurd als ik de server verlaat als de host? Wordt de persoon met de Q9400 host, gaat hij eruit, wordt iemand anders de host, terwijl degene met de I7 de host zou moeten worden. (Nadeel van 2 PCs op 1 IP hehehe)
En! Als je NAT dicht is, dan kan het heeel lang duren voordat je echt een beetje in het spel kan navigeren, in het hoofdscherm.
moet wel zeggen dat ik het idee heb nooit host te zijn. (win7) en mijn maat wel (win XP) ik heb al mijn firewall uit gezet en alles. ( die maat kan ook nooit bij mij in een party ik kan alleen bij hem er in.) aangezien ik een beest van een pc heb tegen over die van hem zou het fijner zijn als ik host was. zijn pc zit nu net tegen wel of niet speelbaar aan
[ Voor 8% gewijzigd door Proxx op 26-01-2010 10:17 ]
Gister mijn beste TDM potje tot nu toe gespeeld. Heb nog nooit een nuke gegooid.
26-0 en had natuurlijk de nuke niet aangevinkt
(en, nee ik was niet aan het campen, de tegenpartij was niet al te best)
edit: en dan vink je hem voor een volgende keer aan, speel je bagger....
26-0 en had natuurlijk de nuke niet aangevinkt

edit: en dan vink je hem voor een volgende keer aan, speel je bagger....
[ Voor 25% gewijzigd door DeBaroN op 26-01-2010 10:37 ]
die potjes heb ik ook wel eens. dat ik voort zelfs denk dat heel het team niet weet hoe je moet schietenbaronruud schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:22:
Gister mijn beste TDM potje tot nu toe gespeeld. Heb nog nooit een nuke gegooid.
26-0 en had natuurlijk de nuke niet aangevinkt![]()
Om NAT Open te hebben, moet je een poort op je router openen en die forwarden naar je pc.ik en een vriend spelen bij mij thuis op 2 pc's mw2 met nat open. en mijn broer op de ps3 allemaal nat open
Dat kan je maar doen voor 1 pc, dus het lijkt me straf dat jij met 2 pc's en een ps3 NAT Open hebt.
Overigens zal je nooit of te nimmer een game kunnen hosten als je NAT strict is.
ik hoef helemaal geen porten open te zetten. dat doet upnp toch voor mijLukse schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:31:
[...]
Om NAT Open te hebben, moet je een poort op je router openen en die forwarden naar je pc.
Dat kan je maar doen voor 1 pc, dus het lijkt me straf dat jij met 2 pc's en een ps3 NAT Open hebt.
Overigens zal je nooit of te nimmer een game kunnen hosten als je NAT strict is.
vanavond zal ik bijde pc's ingame zetten en de ps3 ook en kijken wat er tussen de upnp regels van de router staat. in het menu staan alle pc/console op nat open!
(aangezien die check alleen tijdens het starten van de game gebeurt wil dat niet echt iets zeggen
poorten aanpassen vind ik een beetje lullig voor mijn broer op de console aangezien die dan helemaal nooit geen kans meer maakt om host te zijn of een party te starten.
[ Voor 32% gewijzigd door Proxx op 26-01-2010 10:38 ]
Gisteravond ging even lekker, kreeg 2 keer de map Rush achter elkaar. Zo kom ik de map nooit tegen, zo 2 keer achter elkaar. Leuke map als je de AC130 krijgt
Weet iemand of de update om het probleem op te lossen bij het starten van een game. Als je host bent dan loopt het spel af en toe vast, dan hoor je wel de geluiden, maar verder blijf je het laadscherm van een map zien met de melding: waiting for players...
(xbox360 versie)
Weet iemand of de update om het probleem op te lossen bij het starten van een game. Als je host bent dan loopt het spel af en toe vast, dan hoor je wel de geluiden, maar verder blijf je het laadscherm van een map zien met de melding: waiting for players...
(xbox360 versie)
Ja, sorry, je hebt gelijk, was upnp helemaal vergeten.Proxx schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:35:
[...]
ik hoef helemaal geen porten open te zetten. dat doet upnp toch voor mij
vanavond zal ik bijde pc's ingame zetten en de ps3 ook en kijken wat er tussen de upnp regels van de router staat. in het menu staan alle pc/console op nat open!
(aangezien die check alleen tijdens het starten van de game gebeurt wil dat niet echt iets zeggen)
poorten aanpassen vind ik een beetje lullig voor mijn broer op de console aangezien die dan helemaal nooit geen kans meer maakt om host te zijn of een party te starten.
Ben eigenlijk wel benieuwd wat er gebeurt als 3 apparaten om een poort vragen. First come, first serve, lijkt me?
Een party starten kan trouwens iedereen, dat heeft niks met het NAT type te maken.
[ Voor 16% gewijzigd door Lukse op 26-01-2010 10:42 ]
Dit is waar! Ik heb een intel i7 920 met 6GB Ram en aan de andere kant maar 90kb/s upload. Toch wordt ik vaak host omdat ik dus een goede PC heb en open NAT.Hogader schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 09:48:
[...]
Bovendien bepaalt niet de up en download snelheid van de host wie er host is, maar de cpu snelheid telt voornamelijk mee. heb je dus een uber cpu maar crap verbinding dan zul je vaker host zijn.
maar dat is het vervelende ik kan het niet op windows 7 en bij hem lukt het wel op win xp. zelfs met de firewall uit van mij lukt het niet.Lukse schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:39:
[...]
Ja, sorry, je hebt gelijk, was upnp helemaal vergeten.
Ben eigenlijk wel benieuwd wat er gebeurt als 3 apparaten om een poort vragen. First come, first serve, lijkt me?
Een party starten kan trouwens iedereen, dat heeft niks met het NAT type te maken.
BEEESSST!!Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:49:
ik wil niet irriteren maar ik denk dat ik zojuist de moeilijkste challange heb gehaald![]()
[afbeelding]
haha winVerwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:49:
ik wil niet irriteren maar ik denk dat ik zojuist de moeilijkste challange heb gehaald![]()
[afbeelding]
Erg netjes maar zeg eens eerlijk: heb je die gehaald door met iemand af te spreken? Zo niet, vergeet wat ik zei: RESPECT!Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:49:
[afbeelding]
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Verwijderd
afspreken? hoe kan dat? in een private match telt het niet toch??....naja ik zei wel ff YES!!! nee eeerlijke luck!
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2010 11:06 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Probeer het ontopic te houden.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.
Probeer het ontopic te houden.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.