Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nav dat screenshot van gister, die beruchte jump in highrise om uiteindelijk op dat dak te komen tig keer geprobeerd tijdens een potje FFA... nou dat was niet zo goed voor m'n K/D, als ik al levend op die plek aankwam storte ik mezelf vervolgens naar beneden tijdens de sprong :S .

ik heb toen het volgende ontdekt, voor een ieder die dat nog niet wist, je kunt splitscreen kiezen en dan slechts 1 controller gebruiken (speel op 360) waarna je de mogelijkheid heb een map te selecteren en vervolgens dergelijke jumps te gaan oefenen of gewoon de map op je gemak te verkennen... best handig vond ik zelf.

andere vraagje: weet iemand of die challenge 'entire magazine into enemy without missing' te behalen is door op een reeds door kogel x overleden vijand te blijven schieten totdat dus je SMG magazine leeg is...
(vind het leuk al die challenges proberen te halen, maar het me nog niet gelukt dit te testen)

@FIGHTERNL idd respect! dit was niet vooropgezet met een maat neem ik aan...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2010 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:49:
ik wil niet irriteren maar ik denk dat ik zojuist de moeilijkste challange heb gehaald :D

[afbeelding]
ik ben benieuwd, welke challenge is het?
ben nieuwsgierig en kan he tplaatje niet zien verdomme :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:06:
afspreken? hoe kan dat? in een private match telt het niet toch??....naja ik zei wel ff YES!!! nee eeerlijke luck!
Grats als je het eerlijk hebt gedaan maar het ziet er niet helemaal eerlijk uit ;)

Als je kijkt liggen er 3-5 mannetjes op de grond met allemaal sniper outfit.. dus je kan ook gewoon hebben afgesproken met iemand dat je de game winning kill zo zou gaan halen (zelfde als nuke boosten etc).

Maar nogmaals Grats als het eerlijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee ik was daar gastjes aan het ownen en toen viel mn caredinges daar toevallig xD want ik had dat daar al neer gegeooid ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
roodbwoy schreef op maandag 25 januari 2010 @ 22:08:
jezus, begin het echt zat te worden, verschrikkelijke debiele apen daar bij IW... 8 vrienden bij elkaar getrommeld, skype aan, biertje erbij en gezellig met z'n achten groundwar spelen...
Ga 4 tegen 4 spelen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Sniper in Favela? En met zoveel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er lopen altijd focking veel snipzors rond in favela....? naja geloof het dan maar niet...het is mn 2de winning kill challenge...ik heb bijna nooit de winning kill.....ik speel alleen private match met wars en dan heb je geen killstreaks....je ehbt altijd van die debielen die 2x op je af komen rennen.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is dat de challenge, get a winning game kill by killing an enemy with a care package?
ik heb wel een keer iemand doodgemaakt met care package, alleen geen winning game dinges jammer genoeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:22:
er lopen altijd focking veel snipzors rond in favela....? naja geloof het dan maar niet...het is mn 2de winning kill challenge...ik heb bijna nooit de winning kill.....ik speel alleen private match met wars en dan heb je geen killstreaks....je ehbt altijd van die debielen die 2x op je af komen rennen.. :?
en nee, er lopen bijna nooit mensen met sniper rond in favela ouwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou toevallig wel. ik zie er altijd wel wat rondlopen ouwuh, luck = luck hetzelfde als je een dubble headshot, noscopes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:07:
nav dat screenshot van gister, die beruchte jump in highrise om uiteindelijk op dat dak te komen tig keer geprobeerd tijdens een potje FFA... nou dat was niet zo goed voor m'n K/D, als ik al levend op die plek aankwam storte ik mezelf vervolgens naar beneden tijdens de sprong :S .

ik heb toen het volgende ontdekt, voor een ieder die dat nog niet wist, je kunt splitscreen kiezen en dan slechts 1 controller gebruiken (speel op 360) waarna je de mogelijkheid heb een map te selecteren en vervolgens dergelijke jumps te gaan oefenen of gewoon de map op je gemak te verkennen... best handig vond ik zelf.

andere vraagje: weet iemand of die challenge 'entire magazine into enemy without missing' te behalen is door op een reeds door kogel x overleden vijand te blijven schieten totdat dus je SMG magazine leeg is...
(vind het leuk al die challenges proberen te halen, maar het me nog niet gelukt dit te testen)

@FIGHTERNL idd respect! dit was niet vooropgezet met een maat neem ik aan...
Ik weet niet of 't op de X360 hetzelfde is, maar op de PS3 kun je gewoon een Private Match opzetten, zonder daarvoor iemand uit te nodigen. Splitscreen is dus helemaal niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:06:
afspreken? hoe kan dat? in een private match telt het niet toch??....naja ik zei wel ff YES!!! nee eeerlijke luck!
Je kan toch 1 vs 1 3rd person cage match doen? ;) wel toevallig dat al die gasten zelfde pakje aanhebben en dezelfde plek liggen.. Nja ik heb hem ook gehaald door af te spreken maar dan wel in een FFA match :)

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

btw ik hou van deze reacties:

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/screenshot/thumb/07f6b9d5751e5c5ee64083d4083784b8af327e2b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/screenshot/thumb/08b72abc3d8ee001a9ed7ef97def14ad14fc7f04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/screenshot/thumb/0100bd11772c038efd11e910ee4be0bb618acfc3.jpg

en deze gasten waren wel erg slecht hahaha
[11-1] [pcw S&D]
Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/screenshot/thumb/d4407f7aacc3844dd0a26b29d7dd9f16dc66e262.jpg

en kijk de match bonus :D

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/screenshot/thumb/6a8d461af7ab95fb066713ddfc644a3be8f1273b.jpg
------------------------------
ach laat maar, mensen geloven je toch niet, hetzelfde wannr ik een noscope door de smoke maakt in cod4....

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2010 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 20:09
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:49:
ik wil niet irriteren maar ik denk dat ik zojuist de moeilijkste challange heb gehaald :D

[afbeelding]
heb hem al een tijdje geleden gehaald. was ffa een keer aan het doen. was op de map rust. ik had 29 kills dus ik wilde ff snel mijn care package gooien. had ondertussen een Pave low in de lucht die ik de laatste kill wilde laten maken. Ik gooi marker. wordt dood geschoten. spawn en heb game winning kill met care package (die gast die me killde was eronderdoor gerend XD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:16

Aight!

'A toy robot...'

Heb nu eindelijk de tactical knife voor me magnum. Geniaal :D
2x in FFA, knife only om 100 kills ermee te halen met die runner class. 2x1 met meestal iets van de 24-15 of iets dergelijks :D

Knife only is vet, alleen wel moeilijk. Je kan niet zomaar op iedereen af rennen.
Nu ga ik eens kijken of ik dat met tactical shield/magnum knife kan doen.

Owja en die throwing knife, die vind ik best nog moeilijk. Gistere ook in een potje TDM, semtex op snipers plakken, gek dat ze worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Even een heel ander vraagje, hoe krijg je die tijd daar rechts bovenin :)?

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-09 18:41
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:34:
nou toevallig wel. ik zie er altijd wel wat rondlopen ouwuh, luck = luck hetzelfde als je een dubble headshot, noscopes.
Wel grappig dat je achter de desbetreffende sniper een tactical insertion flare ziet branden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:56
bop schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 12:11:
[...]

Even een heel ander vraagje, hoe krijg je die tijd daar rechts bovenin :)?
ik gok op een programma als Fraps. Die kan iig ook je fps laten zien (linksboven)

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
En wat is die 3x none rechts in beeld bij de 2e afbeelding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:36
Ik denk eerder via Xfire ;) daar kun je zowel de tijd als je FPS mee laten zien.

Ingame op Scrl Lock - X drukken dan kun je de opties doen die voor jou handig zijn.
arjen9551 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 12:17:
[...]

ik gok op een programma als Fraps. Die kan iig ook je fps laten zien (linksboven)
Daar zouden normaal zijn perks moeten staan...
Vandread schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 12:18:
En wat is die 3x none rechts in beeld bij de 2e afbeelding?

[ Voor 23% gewijzigd door LightStar op 26-01-2010 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 17:41
Nog over die game winning cam

Duidelijk gecheat in een cagematch samen met een maat van je.
Zo moeilijk was dat dus niet,alhoewel favela alleen nie voorkomt in cagematch?
3rd person tdm dan maar >.>

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Relis schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 12:15:
[...]
Wel grappig dat je achter de desbetreffende sniper een tactical insertion flare ziet branden
:o _/-\o_ goed gezien!

door de mand

EDIT! : of dit is de marker voor de care package natuurlijk.....

[ Voor 21% gewijzigd door DeBaroN op 26-01-2010 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:56
LightStar schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 12:20:
Ik denk eerder via Xfire ;) daar kun je zowel de tijd als je FPS mee laten zien.

Ingame op Scrl Lock - X drukken dan kun je de opties doen die voor jou handig zijn.
Ah ok, jah heb nooit xfire gebruikt ;)

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whahaha wat is het toch makkelijk om mensen in de maling te nemen xD

prog = xfire
3x none = war = private match zonder perks vandaar.

hahha grappig dat alleen relis het opmerkte!

hahah sorry 8)7 moest gewoon ff :X

btw kan wel in cagematch als je maar vote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 12:29:
whahaha wat is het toch makkelijk om mensen in de maling te nemen xD
Lame om zo je challenges te halen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:36
Idd + er liggen wel erg veel tasjes.

en het is een tactical, care package geeft rooie rook.
baronruud schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 12:24:
[...]

:o _/-\o_ goed gezien!

door de mand

EDIT! : of dit is de marker voor de care package natuurlijk.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:35
Hogader schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 09:48:
[...]

Bovendien bepaalt niet de up en download snelheid van de host wie er host is, maar de cpu snelheid telt voornamelijk mee. heb je dus een uber cpu maar crap verbinding dan zul je vaker host zijn.
Don't blame me if it isnt true, just read it somewhere
Klopt idd niet, heb een intel E8500 dual core @ 4 GHz en kameraad een AMD phenom X2 965 (3.4GHz) en toch ben ik veel vaker de host als hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Excelb-boy schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 12:30:
[...]

Lame om zo je challenges te halen....
lame dat je pub speelt en geen kut erom geeft omdat ik toch alleen private matches speel 8)7 en aangezien ik mn ak47/ump en intervention allemaal fmj heb 8)7
ik heb toch altijd mn prestige logo en de nederlandse vlag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, MW2 probleem hier.

Wanneer ik MW2 opstart krijg ik kleine freezing's constant, dus in korte lijnen..

- Het beeld loopt (1/2 seconde)
- Het beeld slaat vast (1/2 seconde)

Dat is constant en het gaat niet weg, ook niet naar 10 minuten.

Bij google zoekmachine, hebben meerdere mensen hier last van.. en geven ze allemaal ''oplossingen'' wat totaal niet helpt :( ''Windows firewall'' , ''geluidskaart'' blabla, heeft allemaal geen zin.
Je start steam op vervolgens start je MW2 op en wil je gewoon een normaal spel wat normaal werkt.
Op m'n laptop is dit probleem ook actief. Denk dat het ergens met steam-account te maken heeft.

Iemand ideeën? :>

- Verkeerd topic 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 12:36:
[...]

en geen kut erom geeft omdat ik toch alleen private matches speel 8)7 en aangezien ik mn ak47/ump en intervention allemaal fmj heb 8)7
Gast, tijd om terug te gaan naar school en zinsopbouw te leren....
Post daarna maar wat je wilt zeggen in correcte zinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:24:
[...]

en nee, er lopen bijna nooit mensen met sniper rond in favela ouwe
Ik zie ze anders vaak genoeg. Die willen dan lekker op de daken gaan kamperen. In domination notabene. Gelukkig heb ik semtex... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Excelb-boy schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 12:39:
[...]

Ben jij ook moderator?

Je begrijpt toch wat hij bedoelt, of niet dan? Misschien heeft hij wel een IQ van 90...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Laatst online: 09-09 09:23

jeka

Support your local club.

Ik speel op de ps3 en erger me altijd dood als ik demolition speel en nog een target over heb, dat teamgenoten rond huppellen door de hele map of ergens gaan liggen kampen. Volgens mij weet de helft van de spelers niet wat je moet doen met demolition...

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:13:
nee ik was daar gastjes aan het ownen en toen viel mn caredinges daar toevallig xD want ik had dat daar al neer gegeooid ;D
wel toevallig dat daar een tac insert ligt met nog 5 lijken en 3scav paketjes. en alleen maar doode struikjes. maar oke het zal wel "toevallig" zijn, ik roep hier wel vaker dingen die achteraf niet kloppen :P
als je niet aan het boosten was(wat ik betwijfel). Nice One

ik heb hem ook gehaald. maar dat was het slachtoffer zijn eigen schuld :P

gooide mijn marker en was naar een deur aan het kijken. wil iemand mij van achter knifen die toevallig onder mij carepackage geplet werd :P game winning kill :D Droppin' Crates en Heads Up! in een klap :P

EDIT: zie trouwens dat ik wel heel laat met mijn reactie ben :P
jeka schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 12:58:
Ik speel op de ps3 en erger me altijd dood als ik demolition speel en nog een target over heb, dat teamgenoten rond huppellen door de hele map of ergens gaan liggen kampen. Volgens mij weet de helft van de spelers niet wat je moet doen met demolition...
daar heb ik dus ook last van. ik heb 2 potjes gespeeld met mensen die wel wisten wat de bedoeling was. dan is het gewoon een geniale speel modus. maar anders :X

[ Voor 27% gewijzigd door Proxx op 26-01-2010 13:06 ]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Laatst online: 03-09 18:41
Uitkijken geblazen dan maar... mensen die hun steam gehacked krijgen versturen via steam groups (chat request) links naar shady russische sites.
Niet op het linkje klikken mensen
new update new 2 maps Call of Duty Modern Warfare 2!!! http://steamcommuni,h16,ru/
Heb de punten maar even vervangen door kommas voor triggerhappy mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee echt irritant, ik maar defusen voor mijn leven, geen cover niks...

echt, ik speel dus nooit meer demolition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Excelb-boy schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 12:39:
[...]

love you too

hahah ff serieus, ik wou graag weten wat je kreeg als je die challenge had...voor de rest heb ik geen lvl hack of een of andere hack of boosts gebruikt... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 12:36:
[...]

lame dat je pub speelt en geen kut erom geeft omdat ik toch alleen private matches speel 8)7 en aangezien ik mn ak47/ump en intervention allemaal fmj heb 8)7
Dus eerst ontken je, en nu zeg je dat je het wel met een maatje hbt gefixt....

Zielig, om eerst mensen voor gek te verklaren voor je eigen leugen..

echt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 13:15:
[...]

love you too

hahah ff serieus, ik wou graag weten wat je kreeg als je die challenge had...voor de rest heb ik geen lvl hack of een of andere hack of boosts gebruikt... ;)
Ja, natuurlijk! nu gaat iedereen jou serieus nemen, hahaha :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
Relis schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 13:14:
Uitkijken geblazen dan maar... mensen die hun steam gehacked krijgen versturen via steam groups (chat request) links naar shady russische sites.
Niet op het linkje klikken mensen

[...]

Heb de punten maar even vervangen door kommas voor triggerhappy mensen
Inderdaad net ook zo'n link gekregen, was druk bezig. normaal let ik ALTIJD op dit soort links, maar nu 1x niet. Meteen mijn details ingevuld waarna ik erachter kwam dat het fake was. Heb direct mijn password via Steam gewijzigd, we moeten even massaal die site aanmelden bij google's phishing service!

EDIT: als we nou allemaal de site hier: http://www.google.com/safebrowsing/report_phish/ reporten :)

[ Voor 6% gewijzigd door disweb op 26-01-2010 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:15
Ik had tenminste echt de Droppin Crates challenge gehaald.
Was in Skidrow waar je aan de zijkant een straat hebt die afgezet is.
Match was bijna voorbij, ik had nog een CP, denk gooi dat ding heb ik toch nog 100punten.
Op het moment dat die package komt spawned daar iemand en heb ik de match winning kill.

Echt mega geluk, gewoon de jackpot in de game :)

Waar vui zit, zit geen glans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Dibbuz schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 13:35:
Match was bijna voorbij, ik had nog een CP, denk gooi dat ding heb ik toch nog 100punten.
Op het moment dat die package komt spawned daar iemand en heb ik de match winning kill.

ik op zelfde plek alleen was ik naar de verkeerde kant aan het kijken en kwam iemand van die kamer met die machinegeweer gerend te pletter onder mijn pakketje :P hij wou mij knifen. haha

hij kon er ook wel om lachen gelukkig :P (was op FFA)

[ Voor 5% gewijzigd door Proxx op 26-01-2010 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 17:14
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 13:15:
[...]

love you too

Ik zie dat je je net vorige week pas hebt aangemeld hier (FIGHTERNL) en dat is opzich prima. Het is alleen dat hier op GoT we allemaal een beetje anders zijn dan jij. Jij komt hier vertellen hoe goed je wel niet bent, dat je clanwars speelt zonder perks en dat je een killcam kill met een carepackage hebt. Zoals je hebt gezien zijn er zelfs tweakers die je netjes feliciteren met je behaalde kill.

Het is een beetje moeilijk uit te leggen, maar hier op tweakers zijn we wat respectvoller naar elkaar en vergelijken we perks en wapen gebruik met elkaar om daar beter van te worden. Misschien is de gemiddelde tweakers ook wat ouder dan jij. Wij kunnen nog helemaal wegzwijmelen bij oude beelden van GoldenEye op de N64, Quake2 en bijvoorbeeld Unreal Tournament.

Hoe meer ik berichten ik van je lees hoe meer ik denk dat je hier helemaal verkeerd zit (je moet het zelf maar beoordelen). Misschien zijn de fora van Fok! meer iets voor jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje mag hem eigenlijk niet hier stellen maar dit is op dit moment het enige topic die ik volg.. Hoe krijg je een plaatje onder je naam (zoals hierboven bij oakley een lief poesje met windbuks :))?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
Nu we het toch over de "lastige" challenges hebben; heeft iemand die "how the ?" title? Gister schoot ik op Quarry door een raam een claymore stuk en die plofte in het gezicht van een vijand :D (Ik aimde op hem :X)

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 13:46:
Vraagje mag hem eigenlijk niet hier stellen maar dit is op dit moment het enige topic die ik volg.. Hoe krijg je een plaatje onder je naam (zoals hierboven bij oakley een lief poesje met windbuks :))?
even naar http://tweakers.net/my.tnet/profile en daar kan je "foto" aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Het word pas echt lachen wanneer mensen een vlag hebben en gaan liggen campen..... het halve team brullen dat ie de vlag heeft en de vlag moet cappen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je! Alleen ik zie het plaatje niet hier (op forum) zoals bij andere of kan ik het zelf niet zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Dat is idd ook iets waar ik me vaker aan begin te ergeren. Een enkele keer kom ik in een team met objective-players, maar gewoonlijk zijn het alleen maar rushers die maar een ding in hun kop hebben...zoveel mogelijk kills maken.
Waarom gaan die gasten niet gewoon FFA of (Team)Deathmatch spelen. Bij de andere gametypes gaat het om teamplay. Hoe moeilijk is dat te begrijpen???

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJVB
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-09 10:37
Vandread schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 13:55:
[...]

Het word pas echt lachen wanneer mensen een vlag hebben en gaan liggen campen..... het halve team brullen dat ie de vlag heeft en de vlag moet cappen :P
Nog veel leuker als een tegenstander met vlag terug naar je basis komt omdat een teamgenoot hun vlag heeft en wel bij zijn eigen basis staat. Komt je tegenstander gewoon je vlag terug brengen. Dat noem ik pas aardig ;) En ik ben dan wel zo aardig die vlag even aan te nemen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:09
Dibbuz schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 13:35:

Ach iemand had geluk dat ik niet oplette want ik kreeg een crate op mijn kop, wat ook meteen match winning kill was. Ik balen, iedereen lachen :p

Hebben jullie ook dat je in het begin minder snel rushed vanwege first kill? Sinds dit in MW2 zit speel ik in het begin veel voorzichtiger, omdat ik in mijn achterhoofd heb ''niet eerste kill worden'' :P

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 14:50
Oakley schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 13:39:
[...]

Ik zie dat je je net vorige week pas hebt aangemeld hier (FIGHTERNL) en dat is opzich prima. Het is alleen dat hier op GoT we allemaal een beetje anders zijn dan jij. Jij komt hier vertellen hoe goed je wel niet bent, dat je clanwars speelt zonder perks en dat je een killcam kill met een carepackage hebt. Zoals je hebt gezien zijn er zelfs tweakers die je netjes feliciteren met je behaalde kill.

Het is een beetje moeilijk uit te leggen, maar hier op tweakers zijn we wat respectvoller naar elkaar en vergelijken we perks en wapen gebruik met elkaar om daar beter van te worden. Misschien is de gemiddelde tweakers ook wat ouder dan jij. Wij kunnen nog helemaal wegzwijmelen bij oude beelden van GoldenEye op de N64, Quake2 en bijvoorbeeld Unreal Tournament.

Hoe meer ik berichten ik van je lees hoe meer ik denk dat je hier helemaal verkeerd zit (je moet het zelf maar beoordelen). Misschien zijn de fora van Fok! meer iets voor jou?
Unreal Tournament (UT99)... heerlijk... dat is/was me een pracht game... InstaGib CTF!

gisteravond weer even gespeeld en weer 4 lvl's erbij, kreeg van sommige achievements gewoon 10k xp dan ging ik bijna half lvl omhoog dat is wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:01:
[...]

Dank je! Alleen ik zie het plaatje niet hier (op forum) zoals bij andere of kan ik het zelf niet zien?
hmz, misschien duurt het ff voordat de veranderingen doorgevoerd zijn naar het forum..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:35
Sensei_D schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 13:47:
Nu we het toch over de "lastige" challenges hebben; heeft iemand die "how the ?" title? Gister schoot ik op Quarry door een raam een claymore stuk en die plofte in het gezicht van een vijand :D (Ik aimde op hem :X)
Ik heb deze challenge ook gehaald, vrij vroeg zelfs.
Soms schiet ik standaard een keer door de muur op de mij bekende campeer plaatjes (zoals het vliegtuig in terminal). Zo heb ik ook een claymore geraakt en daarbij een tegenstander gekilled.

Deze challenge is ook gewoon puur geluk hebben (of je moet het afspreken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 12:33

Sargan

Filmfreak...

Pffff gisteravond op de pc hardcore tdm gespeeld.
Pc gamers zijn echt de grootste zeuren met gamen...iemand van ons team was aan het sniperen op Highrise op die gele kraan, een paar mensen van ons team vonden het maar niks dat hij daar lag te sniperen/campen gaan ze die gast tk...
Pc gamers denken nog altijd dat ze een autoriteit zijn op het gebied van gamen volgens mij...denken dat ze nog altijd de nummer 1 zijn met gamen......maar raad eens de consoles hebben de pc ingehaald, dus kap met dat gezeur van dat campen en noobtubes en rpd noob en p90 noob en speel het spel gewoon!

voor de rest gaat het wel weer hoor :>

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, het was een flauw grap/truuk....ik zal er op letten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 13:46
Ik schoot net letterlijk 4 stingers, op een stilhangende harrier. Niet te geloven. Na de 1e dacht ik, nja kan gebeuren. Maar toen de andere 3 misgingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Sargan schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:15:
Pc gamers denken nog altijd dat ze een autoriteit zijn op het gebied van gamen volgens mij...denken dat ze nog altijd de nummer 1 zijn met gamen......

Dat zijn wij ook :-)

Afbeeldingslocatie: http://sarcasticgamer.com/wp/wp-content/uploads/2007/11/happilydyingsince1985.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timocos schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:10:
[...]

Hebben jullie ook dat je in het begin minder snel rushed vanwege first kill? Sinds dit in MW2 zit speel ik in het begin veel voorzichtiger, omdat ik in mijn achterhoofd heb ''niet eerste kill worden'' :P
idd heb ik ook, en tevens probeer ik als eerste First Blood te behalen :P (inmiddels weet ik bij sommige mappen waar anderen spawnen, dus hou daar rekening mee). dit soort kleine dingen geeft de game dan wel weer net iets extras imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:01:
[...]

oooh my bad! probeer het eens hier :-)

http://gathering.tweakers.net/forum/edit_user

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 20:09
[...]

Ach iemand had geluk dat ik niet oplette want ik kreeg een crate op mijn kop, wat ook meteen match winning kill was. Ik balen, iedereen lachen :p

sinds dit en de final kill, speel ik juist veel meer rush achtig in het begin en op het einde. simpelweg omdat ik weet dat als ik iemand snel zie ik grote kans heb die kill ook te maken. Heb vertrouwen in eigen kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:37
Gekheid schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:13:
[...]

Unreal Tournament (UT99)... heerlijk... dat is/was me een pracht game... InstaGib CTF!
Top game, 1 van de leukste fps die ik gedaan heb denk ik... speelde erg fijn.
Fist schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:30:
Ik schoot net letterlijk 4 stingers, op een stilhangende harrier. Niet te geloven. Na de 1e dacht ik, nja kan gebeuren. Maar toen de andere 3 misgingen...
Heb ik ook steeds vaker dat mn raketjes mis gaan :? ondanks een lock, voorheen ging het altijd goed, maar laatste tijd gaan de racketjes ondanks gelocked alle kanten op behalve de goeie. Dat effect wat tijdje terug in zo'n youtube filmpje zichtbaar was heb ik dus geregeld. Best irritant |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 13:46
Pannekoek81 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:36:
[...]

Top game, 1 van de leukste fps die ik gedaan heb denk ik... speelde erg fijn.

[...]

Heb ik ook steeds vaker dat mn raketjes mis gaan :? ondanks een lock, voorheen ging het altijd goed, maar laatste tijd gaan de racketjes ondanks gelocked alle kanten op behalve de goeie. Dat effect wat tijdje terug in zo'n youtube filmpje zichtbaar was heb ik dus geregeld. Best irritant |:(
Dat ze misgaan heb ik geaccepteerd, maar dat er 4 misgaan, kan ik nog niet helemaal bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeoh
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-08 18:58

Jeoh

blaat

Argh, was net eens lekker bezig met m'n AUG, vergat ik dat mijn killstreaks nog op S&D waren ingesteld (dus de eerste 3 :')). Had genoeg voor een nuke :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oakley schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 13:39:
[...]

Zo grappig dat stukje(zwart gearceerd) ik zie 90% zeggen hoe goed ze wel niet zijn dus hij past er volgens mij best goed tussen.. Voor de rest vind ik het hele stukje onzin wat je schrijft dan ben ik ook geen echte "tweaker" maar wie beslist of ik hier op zit? Jij niet lijkt me. Of ben jij de woordvoerder van alle tweakers?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Engineer Stewie schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:15:
[...]

Ik heb deze challenge ook gehaald, vrij vroeg zelfs.
Soms schiet ik standaard een keer door de muur op de mij bekende campeer plaatjes (zoals het vliegtuig in terminal). Zo heb ik ook een claymore geraakt en daarbij een tegenstander gekilled.

Deze challenge is ook gewoon puur geluk hebben (of je moet het afspreken).
Is dit die challenge van "kill an enemy by setting of a chain reaction of explosions" of iets dergelijks? Die heb ik per ongeluk op scrapyard gehaald. Gamemode=domination, meteen in het begin vanaf A richting C rennen en daar een semtex op gegooid. Ik killde toen iemand die waarschijnlijk net een granaat aan het cooken was (en dus richting A wou gooien) die hij liet vallen. Achter hem liep waarschijnlijk een teammate van hem die weer gekilld werd door zijn granaat.

Ik kreeg een dubble kill en weer een challenge gehaald per ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 12:26

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Ik haat het als ik als eerste dood ben in S&D, dan ga je zo kijken naar je teammaten en erger ik me altijd kapot aan hun. Gewoon niet de bom defusen als er nog 1 ventje is, neeeee gewoon dat gastje blijven zoeken en vervolgens doodgaan!

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Ben vanochtend prestige 4 ingegaan!
Weet alleen nog niet of ik hierna nog een prestige ga doen...
Hooguit tot de zesde denk ik, zodat ik in ieder geval nog die achtste custom class heb.
Tot hoever plannen jullie te gaan, tiende prestige of niet? Ik vind persoonlijk de zesde en negende prestige er het beste uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupS
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:19
Net zoals ik het dan weer minder vind als ik de laatste levende ben, want dan kijkt het hele team over je schouders mee ;). Al was het dan wel weer leuk toen ik de 4 tegenstanders 1 voor 1 afmaakte en de ronde won :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 19:59
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:22:
ok, het was een flauw grap/truuk....ik zal er op letten :)
Ben jij toevallig Fighter_NL ingame ofzo?

Zo ja, dan mag je weleens ophouden met mensen vervelende ziektes toewensen zoals mij een paar dagen terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:09
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:33:
[...]

idd heb ik ook, en tevens probeer ik als eerste First Blood te behalen :P (inmiddels weet ik bij sommige mappen waar anderen spawnen, dus hou daar rekening mee). dit soort kleine dingen geeft de game dan wel weer net iets extras imho
Het geeft inderdaad wel een goed gevoel als je eerste kill hebt gemaakt :P Maar niet als je als eerste wordt afgeknalt :P

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Tjoekie schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:39:
[...]

Is dit die challenge van "kill an enemy by setting of a chain reaction of explosions" of iets dergelijks? Die heb ik per ongeluk op scrapyard gehaald. Gamemode=domination, meteen in het begin vanaf A richting C rennen en daar een semtex op gegooid. Ik killde toen iemand die waarschijnlijk net een granaat aan het cooken was (en dus richting A wou gooien) die hij liet vallen. Achter hem liep waarschijnlijk een teammate van hem die weer gekilld werd door zijn granaat.

Ik kreeg een dubble kill en weer een challenge gehaald per ongeluk.
nee ik denk eerder dat jij die truck hebt opgeblazen met je granaat op C dat is waar die challeng voor is. jij moet iets laten opblazen wat andere dingen laat exploderen die een kill maken.

ik heb die op query gehaald rechtsboven bij die grote rode dingen :)
JeRyZ schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:48:
[...]

Zo ja, dan mag je weleens ophouden met mensen vervelende ziektes toewensen zoals mij een paar dagen terug!
volgensmij ben ik die ook al een paar keer tegen gekomen ingame :P

[ Voor 15% gewijzigd door Proxx op 26-01-2010 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Proxx schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:49:
[...]

nee ik denk eerder dat jij die truck hebt opgeblazen met je granaat op C dat is waar die challeng voor is. jij moet iets laten opblazen wat andere dingen laat exploderen die een kill maken.

ik heb die op query gehaald rechtsboven bij die grote rode dingen :)

[...]

volgensmij ben ik die ook al een paar keer tegen gekomen ingame :P
same here, irritant mannetje, als je hem killed ben je

of een noobtuber, of een noobcamper, of een noobrusher. of een noobknifer, of een noobpredator, of een noobcarepackage, of een noobacr, of een noobshottie etc

[ Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 26-01-2010 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Laatst online: 11-09 18:39
Pc gamers zijn echt de grootste zeuren met gamen...iemand van ons team was aan het sniperen op Highrise op die gele kraan, een paar mensen van ons team vonden het maar niks dat hij daar lag te sniperen/campen gaan ze die gast tk...
Pc gamers denken nog altijd dat ze een autoriteit zijn op het gebied van gamen volgens mij...denken dat ze nog altijd de nummer 1 zijn met gamen......maar raad eens de consoles hebben de pc ingehaald, dus kap met dat gezeur van dat campen en noobtubes en rpd noob en p90 noob en speel het spel gewoon!

Meestal zijn het ook nog nederlanders die het meeste zeuren, dat merk ik ook vaak op.. of het zijn fransen! Maar goed, veel kleine kindjes spelen het spel ook en dan is het 'niet fair'. Al kan ik er zelf ook wel wat van als ik het echt zat ben. (Dus 8x dood en maar 2 kills.. wut?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4jo
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-09 09:59

Ik had ook laatst zo'n idioot, ik gooi mijn carepackage ergens neer. Loop even 2m om te checken of er geen enemy is. Spawnt een teammate achter me naast mijn crate die net uit de lucht is gevallen. Gaat hij doodleuk de crate oppakken. Ik snel erheen en was ook eerder omdat ik hem sneller pakte als eigenaar, TK hij mij :S Daarna maar m even in wat "subtiele" woorden verteld wat een eikel t was :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

Fist schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:30:
lol, herkenbaar, ik ben maar gestop met mn stingers, 9 van de 10x gaat zo'n rocket faliekant mis, ook al heb je een clear lock op een harrier :| Vaak zie ik ook alleen een smoke trail en geen ontploffing (bv als ik iemand uit een huisje wil knallen). Beter fixen ze dat ook in de volgende update

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
amahusu schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 15:04:
[...]

lol, herkenbaar, ik ben maar gestop met mn stingers, 9 van de 10x gaat zo'n rocket faliekant mis, ook al heb je een clear lock op een harrier :| Vaak zie ik ook alleen een smoke trail en geen ontploffing (bv als ik iemand uit een huisje wil knallen). Beter fixen ze dat ook in de volgende update
ik had gistere net zoiets als dat filmpje met die javalin. mijn stinger vloog om de harrier heen dus ik al beginnen met rennen. maar hij raakte hem daarna als nog. pfffeu :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
  • Laatst online: 23:15
Klopt :) Heb ik ook. Wel weer leuk als je de 1e kill hebt!

[ Voor 4% gewijzigd door Dibbuz op 26-01-2010 15:29 ]

Waar vui zit, zit geen glans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
[...]
Ik rush juist extra, ik wil die eerste kill maken :)

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
amahusu schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 15:04:
[...]

Ik schiet de meeste stingers gewoon raak. Als er al een mis gaat, dan is het alleen de eerste (behalve bij een AC-130). Op welk platform hebben jullie hier last van?

Ik had laatst wel dat mijn stinger dwars door de buik van een harrier heen vloog, zonder dat deze ontplofte. Bugje denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:37
Ik heb dat probleem laatste tijd op de xbox360. Best vervelend aant worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig wat me net overkwam, we waren aan het campen in HQ pro (duh, hoe wil je daar anders winnen) en het hele enemy team ragequitte gewoon.

Afbeeldingslocatie: http://img709.imageshack.us/img709/1884/loljd.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 15:52:
Geweldig wat me net overkwam, we waren aan het campen in HQ pro (duh, hoe wil je daar anders winnen) en het hele enemy team ragequitte gewoon.

[afbeelding]
whahaha da heb ik nog nooit mee gemaakt. :o
en zo hard waren ze nog niet geownd zo te zien. :+

[ Voor 6% gewijzigd door Proxx op 26-01-2010 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Mensen ook last van dat je geen (pc) game kan joinen? elke attempt eindigd met een unable to connect to host. Sosm zie je het laad scherm nog wel maar gaat het balkje niet lopen, en dan als nog unable to connect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bulls schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 15:56:
Mensen ook last van dat je geen (pc) game kan joinen? elke attempt eindigd met een unable to connect to host. Sosm zie je het laad scherm nog wel maar gaat het balkje niet lopen, en dan als nog unable to connect.
Dat is de kracht van iw.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeoh
  • Laatst online: 06-08 18:58

Jeoh

blaat

Heb nu precies hetzelfde. Kom ook niet een lobby in, gewoon gelijk 'Unable to connect to host'. Private matches werken ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eviltyphoon
  • Laatst online: 16-10-2023
Ik heb net nog een paar spelletjes gespeeld op pc, dus het is geen algemeen probleem.

Net alle attachment challenges van intervention gehaald + die 500 kill prestige challenge. In korte tijd 36000 xp :)
Volgende doel is alle camos en de headshot challenge (ik wil die spuuglelijke Fall camo :p).

Heb ook net wat zitten spelen met ump45. Zalig gewoon. Ik schiet gewoon snipers neer die aan de andere kant van de map zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:11

Crusader

Arc Nature

Hier ook regelmatig problemen. Maar is wel minder geworden sinds ik nieuwe firmware in router heb geinstalleerd. Dus niet alle problemen liggen aan het spel. Maar het is nog wel vaak raak.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:41
Ben ik de enige die "last" heeft van het volgende. Door meerdere malen per dag dit topic te lezen kom je dingen tegen waarvan je denkt, goh dat kan ik thuis ook wel eens proberen.
Doordat al mijn 5 classes dus geregeld veranderen heb ik nog met geen enkel wapen de 150 headshots gehaald. Joost mag weten hoeveel ik er moet voor de Fall Camo.....

M4, Scar, Tar, ACR, P90, Vector, Intervention
Van deze wapens heb ik zo'n beetje alle challenges gehaald, maar voor nog geen enkel wapen de Fall Camo! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Roodey schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 16:16:
Ben ik de enige die "last" heeft van het volgende. Door meerdere malen per dag dit topic te lezen kom je dingen tegen waarvan je denkt, goh dat kan ik thuis ook wel eens proberen.
Doordat al mijn 5 classes dus geregeld veranderen heb ik nog met geen enkel wapen de 150 headshots gehaald. Joost mag weten hoeveel ik er moet voor de Fall Camo.....

M4, Scar, Tar, ACR, P90, Vector, Intervention
Van deze wapens heb ik zo'n beetje alle challenges gehaald, maar voor nog geen enkel wapen de Fall Camo! :(
ik alleen voor de M4a1 maar die camo's is ook echt het laatste wat me interesseert ik zie bijna iedereen met een rood wapen rond renne :S dan vind ik die callsigns leuker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:39:
[...]
Zo grappig dat stukje(zwart gearceerd) ik zie 90% zeggen hoe goed ze wel niet zijn dus hij past er volgens mij best goed tussen.. Voor de rest vind ik het hele stukje onzin wat je schrijft dan ben ik ook geen echte "tweaker" maar wie beslist of ik hier op zit? Jij niet lijkt me. Of ben jij de woordvoerder van alle tweakers?..
Hu? Jij bent toch ook gewoon een groentje qua posts? Tuurlijk ben jij geen echte tweaker! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 12:59
roodbwoy schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:54:
[...]

same here, irritant mannetje, als je hem killed ben je

of een noobtuber, of een noobcamper, of een noobrusher. of een noobknifer, of een noobpredator, of een noobcarepackage, of een noobacr, of een noobshottie etc
Nou dat is nog niets, ik ben hem ook een paar keer tegen gekomen en die gast tikt woorden die je niemand toewenst. Was echt het meest bizarre wat ik ooit heb gezien tijdens het gamen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
  • Laatst online: 12-08-2024
JeRyZ schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:48:
[...]

+1.
Ik heb deze mijnheer afgelopen weekend inderdaad gemeld bij steam in verband met zijn taalgebruik.
K- dit en K-dat, tot vervelens toe. :(
De link FighterNL en Fighter_NL had ik nog niet eens gelegd!

Wat mij betreft een permabannetje voor dit lawaaimannetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sensei_D schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 13:47:
ja hiero, al moet ik zeggen dat ie voor mij vrij makkelijk was. Zat in invasion bij dat huisje met die trap buiten (per sitrep) en iemand plaatst binnen zijn C4 1+1 hea :P maar sindsdien gebruik ik hem wel als title, omdat ie gewoon leuk is.

zo vandaag weer even wat challenges gekopt. nu de m240 nog even unlocken compleet (challenges) damn, wat een t*fus ding is dat zeg. (iig, ik kan er niet mee overweg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Laatst online: 12-09 12:09

Soggney

Zeekomkommer

Proxx schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 16:25:
[...]

ik alleen voor de M4a1 maar die camo's is ook echt het laatste wat me interesseert ik zie bijna iedereen met een rood wapen rond renne :S dan vind ik die callsigns leuker :P
Das meestal de urban, veel minder de red tiger. Maar ik heb veel liever de blue tiger, die valt op, is niet zo lelijk als fall en ziet men weinig. Daarom heb ik desert wapens tot ik blue tiger heb.

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:12

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Zucht, ik heb bijna mijn volgende prestige gehaald, maar eigenlijk wil ik niet omdat ik dan afscheid moet nemen van de AK-47. Stiekem is dit wel een heel fijn wapen :( Ik zit pas in mijn 2de prestige, en kan 6 classes gebruiken (eigenlijk voldoende). Waarom wil een gamer dan toch door en meer classes unlocken? :9

[ Voor 33% gewijzigd door FREAKJAM op 26-01-2010 16:37 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:16

Seraphin

Meep?

[Off Topic]
Briljant dat vraagteken op Duke Nukem 4ever! :D
Overigens: kijk daar zitten nog eens een paar zwijmelmomenten tussen... Wing Commander, Master of Orion, damn ik ben oud :D

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 15:52:

[afbeelding]
Dit is wel een hele stoere invalshoek.
Het lijkt me waarschijnlijker dat ze met een aantal vrienden in een team wilden spelen, en dat na de start bleek dat er een teamlid vermist bleek. (dit gebeurt nog weleens :X )
En dat ze daarna besloten om het nog eens te proberen.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
Wat vinden jullie eigenlijk van de M4a1? Ik heb daar 20 kills mee gemaakt, en ik laat hem eigenlijk zonder reden links liggen. De Famas en de Scar pak ik toch eerder.
Is de M4 een goed wapen, met welke attachments is hij interessant en hoe is de stoppingpower in vergelijking met de Famas en Scar?
Is stoppingpower een must?

Ik had me voorgenomen om alle wapens te spelen die ik in mijn eerste rondje lvl 1-70 overgeslagen heb, maar de M4 kost me moeite hoor... heb nog geen enkele attachment?

Tips? Advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Bijltje666 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 16:46:
Wat vinden jullie eigenlijk van de M4a1? Ik heb daar 20 kills mee gemaakt, en ik laat hem eigenlijk zonder reden links liggen. De Famas en de Scar pak ik toch eerder.
Is de M4 een goed wapen, met welke attachments is hij interessant en hoe is de stoppingpower in vergelijking met de Famas en Scar?
Is stoppingpower een must?

Ik had me voorgenomen om alle wapens te spelen die ik in mijn eerste rondje lvl 1-70 overgeslagen heb, maar de M4 kost me moeite hoor... heb nog geen enkele attachment?

Tips? Advies?
M4A1 is beetje te vergelijken met de famas.. Alleen dan full auto meer recoil. Ik heb liever de famas omdat deze gewoon heerlijk speeld. En stopping power tja.. Hoe snel wil je iemand dood hebben? ;)

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Probeer het ontopic te houden.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.