Techneut schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 11:25:
@Sirius (en aan wie op zijn berichten reageren),
Ik kan je als ik een en ander van je lees maar één advies geven, lekker doorgaan met experimenteren.
Ook al zeggen we allemaal dat alles wat op dit terrein puur lariekoek is, zowel tijd als geld verspillen en geloven in sprookjes, dat heeft toch geen effect. En met lariekoek bezig zijn is niet bij de wet verboden, dus gewoon doorgaan met je hobby, de een verzamelt postzegels, de ander knutselt graag. Prima, laat ieder in zijn of haar waarde en probeer elkaar vooral geen vliegen af te vangen. Ik constateer namelijk dat de discussies soms nogal in persoonlijke aanvallen ontaarden, waardoor het er niet gezelliger op wordt,
Eén ding nog, je zegt dat je het zo weer kan verkopen als je ontdekt dat het prullaria is. Dat laatste staat er niet letterlijk, maar het komt er wel op neer. Vind je dat netjes? Zelf weet je dat het onzinnige troep is en je probeert het met een pokerface rustig aan een ander te verkopen.
Zoveelste edit (

):
Eerst dit want je bent natuurlijk zowel keizer als koning:
Puur technisch gezien maakt het geen ene donder uit wat mensen als netsnoer en stekkerblok gebruiken? Snoertjes en een blok van de Action eraan en klaar.
Ongeacht de thuissituatie? De vraagtekens hoeven natuurlijk eigenlijk niet

Ik ben zeer benieuwd of jij aan komt zetten met het aanleggen van een aparte groep want dan heeft zo'n blok in potentie dus wel nut. Maar nu loop ik iets op de zaken vooruit, is niet netjes.
Wat heb jij thuis staan aan speakers/versterker/stekkerblokken enz.?
Hier nog een leuk, klein draadje:
gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1321439
En nu m'n reactie op de rest:
Het is echt ongelooflijk. Het woordje prullaria (en onzinnige troep) wordt opeens gebruikt. Dat 'komt er nl. wel op neer'. Zijn er hier uberhaupt nog mods om deze onzin eens te corrigeren? Ja, ik ben sceptisch. Ja, ik heb bet budget ervoor. Ja, ik wil er best geld aan uitgeven. Ja, ik verkoop het door als ik binnenkort m'n Praxis blokje (met schakelaar) weer even aansluit en het netsnoer van de versterker vervang door het origineel, en ik geen andere luisterervaring krijg. Wat voor mij niet werkt kan wel voor een ander werken! Ik had overigens met name commentaar verwacht op m'n speakerkabels (AQ Type 4, dit wordt toch niet geaccepteerd hier hè?!).
Als je mijn feedback in v&a hebt gezien dat mag je weer terugkomen en reageren

Al gaat dat om ander spul maar het tekent wel mijn persoon. Er wordt geopperd door DominoNL dat er meerdere redenen kunnen zijn voor bijv zo'n stekkerblok (meer optisch). Daarbij is ook aangegeven dat het aanpakken van de zooi achter de muur min of meer nodig is aangezien dat wellicht een zwakke schakel is. Dan komt zo'n blok prima terecht bij zo'n persoon. Waar of niet? Daarbij haalde ik ook de verkoopargumenten van de fabrikant aan. Dus storingen (afgeschermde bekabeling) voorkomen enz. Mag ik daar niet benieuwd naar zijn? In mijn hoekje staan een PS3, mediabox, partij antennebekabeling en de router.
Dit (marketing fabrikanten of van de verkopende partij) komt voor bij verschrikkelijk veel producten (los van hifi), weet je zelf ook wel. Kijk maar eens naar de 'goedkope' (wat voor de 1 goedkoop is.....) smartphone/tabletmarkt als klein voorbeeld. De een vind zo'n product acceptabel en de andere niet. Je denkt toch niet dat ik zo'n blok te koop zet incl. lyrische omschrijving?
Ik kan zweren bij de superieure kwaliteit van een fullframe dslr terwijl mijn dochter mij vervolgens voor gek verslijt omdat zijn geen verschil ziet met haar compact cam...Een vriend van me kwam recent met een linkje naar een macro en groothoek lens in 1 voor €29. 'Misleiding' heb je overal...
Marcks schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 11:42:
[...]
Lijkt me inderdaad netjes. Als het spul niet terugkeert op de tweedehandsmarkt, dan koopt het volgende slachtoffer het product nieuw en verdient de fabrikant dus nogmaals aan deze 'onzinnige troep'.

Goed gebruik gemaakt van de 'x' want wat voor de 1 onzinnige troep is.....
Ik heb bij tijd en wijle te lange lappen tekst gebruikt zie ik (nu op tablet bezig lol) maar dit was om zo genuanceerd als mogelijk te zijn. Erg jammer dat ik meerdere malen heb aangeven dat zaken verkeerd worden weergegeven in reacties maar ondanks dat blijven er rare conclusies komen. Of jullie zijn blij om eindelijk eens 'los te gaan' of jullie vervelen je. Leer eerst eens goed lezen want het wordt erg storend.
[
Voor 35% gewijzigd door
Verwijderd op 08-07-2015 13:10
]