Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 209 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 37.498 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
junglebeast schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:07:
Al is een guildie juist met zo'n ding al 2 keer gehackt. Dus werkt niet echt feilloos.
Newsflash: mensen liegen. De kans dat een 'hacker' zo veel tijd in je gaat steken is gewoon erg klein. Ze focussen zich op dit moment gewoon op mensen die in stomme dingen (zoals die fake armory) trappen. Als iemand claimt dat 'ie ondanks het gebruik van een Auth toch 'gehackt' is, geloof ik dat in ieder geval niet zomaar :)
redfoxert schreef op maandag 25 januari 2010 @ 11:01:
Ik ga deze url nog maar een keer promoten : http://arenabooster.marisil.org/bma.htm

Blizzard Mobile Authenticator werkt op iedere PC !! Er is gewoon GEEN reden om GEEN Authenticator te gebruiken. Gebruik je verstand en gebruik een Authenticator.
Je auth op dezelfde PC gebruiken als waar je WoW op speelt is natuurlijk het domste wat je kunt doen.

[ Voor 30% gewijzigd door Hydra op 25-01-2010 13:30 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-10 14:03

Maduth

Probeersel

AMSTERDAM - Een fout in mediaplatform Flash heeft ertoe geleid dat hackers in het bezit zijn gekomen van inloggegevens van World of Warcraft-spelers. Diverse spelers hebben al ondervonden dat er met hun spelkarakters gesjoemeld is.

Door de fout kunnen hackers in Flash-objecten op websites kwaadaardige software planten die inloggegevens bij kunnen houden.

World of Warcraft-profielen zijn veel geld waard op de zwarte markt, vooral als de betreffende spelkarakters zeldzame in-game voorwerpen bezitten. Op veilingsites worden deze voorwerpen vervolgens verkocht.

Daarnaast lopen spelers die een creditcard gebruiken om het abonnementsgeld te betalen het risico dat hun kaart gekaapt wordt.
http://www.telegraaf.nl/d...door_fout_in_Flash__.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khrin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-07-2012
Alhoewel ik did weekend mijn hunter zou levelen als alt, ben ik toch bij mijn mage vastegebleven.

Hunter leek mij ideaal door ranged+melee mechanic als in wapen>gear (en is een hunter "immune voor silences, buiten hunters mark en traps?). Ook voor alt gear is zowat alle mail voor de hunter (of een shaman, alhoewel die wel zeldzamer zijn als alt bij ons).

Het probleem is dat ik arcane ben gegaan op mijn mage en dus nu op level 64 rond 1.8k dps doe op bazen en rond de 900-1000 op trash. Verslaafd aan het DPS syndroom met meerdere sessies met de guild psychiator om mijn tunnelvisie af te leren, blijf ik toch nog steeds geilen op die nummertjes.
Daardoor heb ik zowat het hele weekend zitten te kloten op mijn mage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:46

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Ik begin er zo langzamerhand ook sterk aan te denken om zo'n authenticator aan te schaffen, mede doordat ik hier veel verhalen over gehackte accounts lees. Ik heb netjes een virusscanner en spy/malware scanner geïnstalleerd, houd deze ook up-to-date en check mijn systeem regelmatig; ook bezoek ik bijna nooit dubieuze websites. Toch zit het gevaar in een klein hoekje. Krijg je nog steeds die Core Hound Pup als je die authenticator aan je account koppelt?

offtopic:
"did weekend"? Ik heb al heel wat d en dt fouten voorbij zien komen, maar dit is een primeur. :P

[ Voor 12% gewijzigd door Dricus op 25-01-2010 13:38 ]

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dricus schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:36:
Krijg je nog steeds die Core Hound Pup als je die authenticator aan je account koppelt?
Yep, heb de mijne vorige week ontvangen. Na het koppelen van de authenticator zat de Pup in mijn mailbox!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Gohan-san schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:15:
nme, jij had toch ook een paladin? en gebruikt de raid wide bubble vaak? ik was van het weekend even met de talentcalculcator aan het spelen, maar je kan gewoon niet 3 punten in (raidwide en 30% reductie) krijgen zonder dps verlies is het wel?
kan je eens een armory link pasen? ben wel benieuwd hoe jij je build hebt :)
Ik heb geen paladin (nouja, level 21 telt vast niet :+ ) maar ik ken wel twee hele goeie retridins:
http://eu.wowarmory.com/c...l?r=Doomhammer&n=Syntesis
http://eu.wowarmory.com/c...l?r=Doomhammer&n=Jacobian

De eerste is een tijdje geleden gestopt met spelen maar stond destijds steevast bovenaan op de damage meters, de tweede stond daar destijds vlak onder maar speelt nu nog steeds, al heeft ook hij een pauze gehad. :P Hun specs zijn in elk geval waarschijnlijk de beste die je kan vinden; Syntesis wist/weet echt alles van elke class die 'ie speelt. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-10 16:31
Als retribution heb je genoeg punten over zonder dps verlies. De ene paladin gebruikt die dan voor aura mastery, de ander voor divine sacrifice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:20

Valkyre

Kitesurf FTW!

NMe schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:39:
[...]

Ik heb geen paladin (nouja, level 21 telt vast niet :+ ) maar ik ken wel twee hele goeie retridins:
http://eu.wowarmory.com/c...l?r=Doomhammer&n=Syntesis
http://eu.wowarmory.com/c...l?r=Doomhammer&n=Jacobian

De eerste is een tijdje geleden gestopt met spelen maar stond destijds steevast bovenaan op de damage meters, de tweede stond daar destijds vlak onder maar speelt nu nog steeds, al heeft ook hij een pauze gehad. :P Hun specs zijn in elk geval waarschijnlijk de beste die je kan vinden; Syntesis wist/weet echt alles van elke class die 'ie speelt. :P
Volgens mij is het atlas dan ;) ik zal vanavond wel even checken naar de builds, ik ken de paladin goed maar was toch benieuwd welke keuze de retri dins dan maken, omdat er gewoon een aantal talents dan afvallen op het moment dat je 3/3 in raid bubble wilt hebben.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hydra schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:27:
[...]

Newsflash: mensen liegen. De kans dat een 'hacker' zo veel tijd in je gaat steken is gewoon erg klein. Ze focussen zich op dit moment gewoon op mensen die in stomme dingen (zoals die fake armory) trappen. Als iemand claimt dat 'ie ondanks het gebruik van een Auth toch 'gehackt' is, geloof ik dat in ieder geval niet zomaar :)

[...]

Je auth op dezelfde PC gebruiken als waar je WoW op speelt is natuurlijk het domste wat je kunt doen.
Klopt, dat word ook aangegeven in die howto :)

Vandaar dat ik de mijne in een VM gebruik zonder internet of shared folders oid.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-10 22:20

Rannasha

Does not compute.

Hydra schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:27:
[...]

Ach, dat valt nog wel mee. Het biedt nog steeds meer veiligheid dan het niet gebruiken van een authenticator, waarbij een groot deel van die extra veiligheid uit "security through obscurity" komt.

Als een keylogger een username+password+auth-code te pakken krijgt, kan deze slechts 1x inloggen en alleen als de rechtmatige eigenaar van het account niet al eerst zelf heeft ingelogd, want iedere auth-code is maar 1x bruikbaar.

De enige manier waarop een aanvaller "wint" is als deze de unieke key van de authenticator te pakken kan krijgen. Maar gezien er zo ongeveer niemand is die de authenticator software op z'n eigen pc draait, zullen de trojans hier (nog) niet op zijn aangepast, het is gewoon niet economisch om dat te doen (en de hele keylogger wereld is puur business, met zo min mogelijk moeite zo veel mogelijk accounts te pakken zien te krijgen).

Het is lang niet zo veilig als de authenticator op een andere (virtuele) machine te draaien, maar het heeft zeker toegevoegde waarde boven het niet gebruiken van de authenticator voor mensen die geen 2e machine hebben.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khrin
redfoxert schreef op maandag 25 januari 2010 @ 14:00:
[...]

....

Vandaar dat ik de mijne in een VM gebruik zonder internet of shared folders oid.
Hieraan zie je dat dit het tweakers forum is 8) .

Alhoewel ik een authenticator heb ga ik waarschijnlijk proberen om (damn small) linux op een USB te zetten, met dan een authenticator erop en dit dan uit te delen. Zo kunnen mensen dit via een USB hun autenticator runnen.
Ik weet alleen niet goed hoe ik de autenticator verschillend hou per isntallatie en niet een kopie maak voor elke isntallatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Laatst online: 24-08-2024
Even hierop terug komend:
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 11:13:
[...]

Ik blijf net zolang posten tot ik er antwoord op heb.
Eldariel schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 11:17:

Incasso werkt heel makkelijk. Je voert je gegevens in, en na 5 minuten is het van je rekening afgeschreven door bibet payments. Er staat dan dat het voor World of Warcraft is. Je account zal NOOIT gebanned worden omdat de betaling mislukt is. Dat is onzin.
Sorry om je even te verbeteren, maar dat is dus géén onzin. Enkele jaren terug betaalde ik met niets anders dan incasso.. tot er op een gegeven moment geen tientje meer op stond (tsja, student :P ) en ik dus WoW niet kon betalen.. resultaat: Account gebanned, Incasso-methode geblokkeerd en ik kon contact opnemen met Blizzard...

Situatie in mijn beste Dunglish uitgelegd en mijn account werd weer actief gemaakt, maar mijn incasso-methode is tot op de dag van vandaag nog steeds geblokkeerd. Kheb vandaag wel een mailtje eruit gestuurd of ze die methode weer beschikbaar kunnen maken want ik wil een character transferren.. dat kan alleen met incasso of creditcard (en die laatste heb ik niet)..

Zelfde met die authenticator.. die wil ik dolgraag maar ook daar heb je creditcard voor nodig.. en via Ebay vertrouw ik voor geen meter...(ja slechte ervaringen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
khrin schreef op maandag 25 januari 2010 @ 14:09:
[...]

Hieraan zie je dat dit het tweakers forum is 8) .

Alhoewel ik een authenticator heb ga ik waarschijnlijk proberen om (damn small) linux op een USB te zetten, met dan een authenticator erop en dit dan uit te delen. Zo kunnen mensen dit via een USB hun autenticator runnen.
Ik weet alleen niet goed hoe ik de autenticator verschillend hou per isntallatie en niet een kopie maak voor elke isntallatie.
Als je je zou gaan verdiepen hoe dat Java ding in mekaar steekt dan weet je dat je niet zomaar een kopietje wil maken :) Dan krijgt iedereen namelijk dezelfde Authenticator ID en dat wil je niet.

@hierboven, het klopt niet dat met een authenticator code in combinatie met username en password 1 maal in te loggen is. De authenticator code verloopt namelijk elke 30 seconden. "Ze" zullen dus razendsnel moeten zijn om daarmee in te loggen. Er is wel een mogelijkheid maar daar ga ik verder niet op in om in ieder geval de kwaadwillenden niet teveel in de kaart te spelen. Het is echt wel mogelijk dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Species5618 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 14:07:
[...]

Als een keylogger een username+password+auth-code te pakken krijgt, kan deze slechts 1x inloggen en alleen als de rechtmatige eigenaar van het account niet al eerst zelf heeft ingelogd, want iedere auth-code is maar 1x bruikbaar.
Wat zou je zeggen van een trojan die detecteert dat je je naam en pass hebt ingevuld en meteen na het intikken van de auth code de gegevens doorstuurt naar de battle.net accountpagina, waar ze vervolgens je authenticator uitschakelen, je wachtwoord veranderen en een berichtje sturen naar de eigenaar van de trojan met daarin je nieuwe account details? ;)

Dat soort trojans bestaan al, dus je moet gewoon oppassen wat je voor software downloadt en installeert en altijd zorgen dat je virusscanner up to date is.

[ Voor 10% gewijzigd door NMe op 25-01-2010 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-10 23:02
Thrilled schreef op maandag 25 januari 2010 @ 14:11:
Even hierop terug komend:

[...]

[...]

Sorry om je even te verbeteren, maar dat is dus géén onzin. Enkele jaren terug betaalde ik met niets anders dan incasso.. tot er op een gegeven moment geen tientje meer op stond (tsja, student :P ) en ik dus WoW niet kon betalen.. resultaat: Account gebanned, Incasso-methode geblokkeerd en ik kon contact opnemen met Blizzard...

Situatie in mijn beste Dunglish uitgelegd en mijn account werd weer actief gemaakt, maar mijn incasso-methode is tot op de dag van vandaag nog steeds geblokkeerd. Kheb vandaag wel een mailtje eruit gestuurd of ze die methode weer beschikbaar kunnen maken want ik wil een character transferren.. dat kan alleen met incasso of creditcard (en die laatste heb ik niet)..

Zelfde met die authenticator.. die wil ik dolgraag maar ook daar heb je creditcard voor nodig.. en via Ebay vertrouw ik voor geen meter...(ja slechte ervaringen ;) )
Nu weet ik het weer, je hebt wel gelijk. Zodra een betaling mislukt is, en je geen speel-saldo meer hebt, dan krijg je een frozen account. Dat staat NIET gelijk aan een ban. Je kan alleen niet spelen totdat je weer speeltijd koopt.
Wat zou je zeggen van een trojan die detecteert dat je je naam en pass hebt ingevuld en meteen na het intikken van de auth code de gegevens doorstuurt naar de battle.net accountpagina, waar ze vervolgens je authenticator uitschakelen, je wachtwoord veranderen en een berichtje sturen naar de eigenaar van de trojan met daarin je nieuwe account details? ;)
Kan, maar die code verloopt in 30 seconden, en je heb er twee nodig om de authenticator van je account af te halen. Wat jij zegt kan dus niet.

[ Voor 34% gewijzigd door Iekozz op 25-01-2010 14:20 ]

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

NMe schreef op maandag 25 januari 2010 @ 14:16:
[...]

Ik was in de veronderstelling dat zodra je een auth-code gebruikt hebt, deze niet meer geldig is. Want als dit niet zo is, dan heb je niets aan een authenticator, want dan kan de trojan nadat jij hebt ingelogd, binnen 30sec dezelfde code gebruiken om, inderdaad zoals jij beschrijft, het account te kapen.

Als de code echter maar 1x bruikbaar is, dan moet een aanvaller dus de code onderscheppen en gebruiken nadat de user deze heeft ingevuld en voordat de user inlogt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Species5618 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 14:19:
[...]

Ik was in de veronderstelling dat zodra je een auth-code gebruikt hebt, deze niet meer geldig is. Want als dit niet zo is, dan heb je niets aan een authenticator, want dan kan de trojan nadat jij hebt ingelogd, binnen 30sec dezelfde code gebruiken om, inderdaad zoals jij beschrijft, het account te kapen.

Als de code echter maar 1x bruikbaar is, dan moet een aanvaller dus de code onderscheppen en gebruiken nadat de user deze heeft ingevuld en voordat de user inlogt.
Code is binnen de 30 seconden meerdere keren bruikbaar. Ik heb het gedaan op 3 accounts tegelijk en het werkt gewoon.

Je 2e scenario is onmogelijk aangezien de volgorde als volgt is : username> password > enter > popup voor auth-code > auth-code invullen > enter en je bent direct ingelogd en je krijgt je character screen (of zoals ik voorheen vaak kreeg, een queue box :D ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khrin
redfoxert schreef op maandag 25 januari 2010 @ 14:16:
[...]

Als je je zou gaan verdiepen hoe dat Java ding in mekaar steekt dan weet je dat je niet zomaar een kopietje wil maken :) Dan krijgt iedereen namelijk dezelfde Authenticator ID en dat wil je niet.
Ja dat wist ik wel, daarom dat ik ook niet zomaar een kopie wou doen. Is er niet zo een gezegde in de trant van goede voornemens en pad to hell?
Ik zat al aan het denken om een rootkit op de USB to gooien dat dan de java software zou installen on plug in en dus unique id the creeeren O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-10 20:12
Species5618 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:25:
[...]

Uhm... Boss kiten? Waarom? Gewoon oppikken en naar de rand van het schip brengen (zodat healers kunnen healen vanaf de overkant) en zodra de DPS klaar is met de Sorceror terug springen. Stukje verder de boot op lopen zodat de boss out of range raakt en hij stopt met het gooien van z'n axe. Rinse and repeat.
Eerste avond hebben we de warrior tank naar de overkant gestuurd en healers meegestuurd, en zelfs dat werkte niet. Tweede avond de andere DK tank geprobeerd, werkte ook niet. Uiteindelijk toen gewisseld (andere DK adds op ons schip, ik Saurfang) en met wat jetpack kiten was het eigenlijk een makkie.
junglebeast schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:07:
Al is een guildie juist met zo'n ding al 2 keer gehackt. Dus werkt niet echt feilloos.
Hm, wie is dat dan? Enige guildie die ik me kan indenken is Manu, maar die had destijds nog geen authenticator voor zover ik weet. Daarna is het 'zonder authenticator geen gbankaccess' ingesteld namelijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:36

ShadowBumble

Professioneel Prutser

redfoxert schreef op maandag 25 januari 2010 @ 14:24:
Je 2e scenario is onmogelijk aangezien de volgorde als volgt is : username> password > enter > popup voor auth-code > auth-code invullen > enter en je bent direct ingelogd en je krijgt je character screen (of zoals ik voorheen vaak kreeg, een queue box :D ).
1 authenticator
5 Multi Box accounts
1 Code
Alle maal ingelogged.

Maar de reden dat ik dus een hardware matige Blizz Auth gebruik is dus precies omdat ik software niet voor 100% vertrouw.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-12-2020
Wat ik me dan afvraag is hoe uniek is die authenticator die je op java draait?

Aan de hand waarvan wordt deze uniek gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Exitium schreef op maandag 25 januari 2010 @ 14:39:
[...]

Eerste avond hebben we de warrior tank naar de overkant gestuurd en healers meegestuurd, en zelfs dat werkte niet. Tweede avond de andere DK tank geprobeerd, werkte ook niet. Uiteindelijk toen gewisseld (andere DK adds op ons schip, ik Saurfang) en met wat jetpack kiten was het eigenlijk een makkie.
Sorry, maar dan doen jullie toch echt iets verkeerd. Saurfang slaat als een mietje zolang hij nog niet even heeft kunnen stacken. Wij sturen op 25-man altijd 2 pally healers, 4 dps en een tank over, en dat is nooit een probleem geweest. Als je maar op tijd terug springt zodat de buff op Saurfang af kan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
[...]

Jetpack kiten? Dan breng je jezelf alleen maar in de problemen.. Gewoon aan de rand van het schip staan voor 10 seconden en dan weer terugspringen. Geen risico ook dat je van achteren wordt geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

huh volgens mij worden hierboven gunship en sauerfang fight door elkaar heen gehaald :S

Gunship battle inderdaad, Tank overspringen, muradin oppakken. (dps moet even 5 seconden wachten met overspringen omdat muradin nog weleens wil resetten).
bij ons springen een caster en een melee meestal over (maar 2of 3 dps kan gewoon). healers blijven op ons schip. en de tank tankt muradin vlakbij de kant, of ik tank hem eigenlijk altijd naast een gunner zodat ik die gunner kan nuken. wanneer ik genoeg threat heb op muradin, nuke ik gewoon die rifleman.

Snap niet hoe je op gunship 7x kan wipen! das echt het makkelijkste gevecht dat er is!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Gohan-san schreef op maandag 25 januari 2010 @ 14:51:
huh volgens mij worden hierboven gunship en sauerfang fight door elkaar heen gehaald :S
Alliance moet commander Saurfang tanken, niet Muradin. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
NMe schreef op maandag 25 januari 2010 @ 14:16:
[...]

Dat soort trojans bestaan al, dus je moet gewoon oppassen wat je voor software downloadt en installeert en altijd zorgen dat je virusscanner up to date is.
Je moet 2x een code invoeren om de auth uit te schakelen. En dat zijn 2 opeenvolgende codes. Dus zo makkelijk gaat dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-10 11:57

Auredium

Informaticus Chaoticus

Weekend logboek,

dit weekend was eentje van hoog en laag. ten eerste had ik 50 emblems of frost weten te halen en dus vloog mijn PvP cloak de deur uit. Direct een orange epic gem erin gegooit en een +23 Haste enchant erop gelegt. Daarna een hoop runs FoS HC gedaan, die opgezwollen pinate MOEST en ZOU de necklace [Arcane loops of Anger] laten vallen. Drie runs later viel de necklace en ik mocht hem hebben. ik was zo blij als een klein kind! De necklace heeft een very low droprate (3-15%) en hij verving mijn laatste PvP item. Nu zijn al mijn items ofwel aangekocht met Emblems of Triumph & Frost ofwel ToC5 HC of ICC5 HC. Geen enkel PvP of lagere HC item meer op mijn main.

Verder nog wat runs en dailies gedaan voor de Silver Covenant. Uiteindelijk was ik dan toch Exhalted geworden met de Silver Covenant. Nu maar Champion badges farmen want ik wil die mount.
Verder aan de slag gegaan met de Steamweedle Cartel reputatie te verhogen, dus ben ik bezigt met wat low level quests.

De grootste tegenvaller dit weekend was een FoS HC run waarbij de warrior als tank stond maar alleen kon melee DPS-sen. Dus ik vroeg 'did you sign up as tank because you could get a spot faster?' Hij antwoorde met ja. FAIL! group kickte hem eruit wegens het niet kunnen vasthouden van agro.
Bij PoS HC zelfde maar dan met de healer. 'Did you join as healer to get a spot faster in the random HC?' Wederom ja en hij leavde uit zichzelf.

Triest gewoon, opgeven als tank of healer terwijl je het niet kunt.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auspex
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-12-2024
bertjeee schreef op maandag 25 januari 2010 @ 15:00:
[...]

Je moet 2x een code invoeren om de auth uit te schakelen. En dat zijn 2 opeenvolgende codes. Dus zo makkelijk gaat dat niet.
Hallo allemaal, long time lurker hier, maar met de discussie over die authenticator wil ik toch ff posten.

Dus wat is nu eigenlijk de moraal van het verhaal met die authenticator? Ik vind het allemaal nogal verwarrend.

Naar wat ik lees ben je beter met de 'hardware' versie dan met die software emulator ofzo?
En dan het feit dat je die authenticator op andere pc dan je WoW-pc moet draaien vind ik al helemaal onbegrijpelijk :?

Ik hoop dat het geen domme vraag is :X

The notion that nature can be calculated inevitably leads to the conclusion that humans too can be reduced to basic mechanical parts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

NMe schreef op maandag 25 januari 2010 @ 14:52:
[...]

Alliance moet commander Saurfang tanken, niet Muradin. ;)
ow lol dat klinkt wel logisch maar ja... ik speel die andere kant :p hehe thanks.
vond het al zo vreemd. Sauerfang en adds kiten op het battle ship ik was like huh :S

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Auspex schreef op maandag 25 januari 2010 @ 15:05:
[...]

Naar wat ik lees ben je beter met de 'hardware' versie dan met die software emulator ofzo?
Neuh, da's gewoon een stukje pure onderbuikgevoelens van de mensen hier. Vooralsnog zijn ze allebei even veilig en daarvoor hoef je echt niet beiden op een aparte pc te draaien. Sowieso draait Java-software al in een eigen sandbox. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 06-10 20:12
NMe schreef op maandag 25 januari 2010 @ 14:43:
Sorry, maar dan doen jullie toch echt iets verkeerd. Saurfang slaat als een mietje zolang hij nog niet even heeft kunnen stacken. Wij sturen op 25-man altijd 2 pally healers, 4 dps en een tank over, en dat is nooit een probleem geweest. Als je maar op tijd terug springt zodat de buff op Saurfang af kan lopen.
Mij mept 'ie ook niet zo hard inderdaad, heb geen idee wat de andere tanks anders deden. Ik sta meestal een sec of 6-8 stil om even aggro te builden, pop IBF als die van cooldown is, en kite daarna met de jetpack langs de zijkant van het schip. Pak weinig damage (ben vrijwel niet in melee range), is maar één keer kritiek geweest toen ik met 6k health terugsprong. (hij raakte me op het moment dat ik sprong)

Moet zeggen dat 'ie als je kite wel een stuk minder vaak slaat, meestal was ik buiten melee range en rende 'ie achter me aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Exitium schreef op maandag 25 januari 2010 @ 15:12:
[...]

Mij mept 'ie ook niet zo hard inderdaad, heb geen idee wat de andere tanks anders deden. Ik sta meestal een sec of 6-8 stil om even aggro te builden, pop IBF als die van cooldown is, en kite daarna met de jetpack langs de zijkant van het schip. Pak weinig damage (ben vrijwel niet in melee range), is maar één keer kritiek geweest toen ik met 6k health terugsprong. (hij raakte me op het moment dat ik sprong)

Moet zeggen dat 'ie als je kite wel een stuk minder vaak slaat, meestal was ik buiten melee range en rende 'ie achter me aan.
Het probleem met kiten is dat je waarschijnlijk áls je geraakt wordt, je van achteren geraakt wordt en dus niet kan blocken, dodgen of parryen... en bovendien zullen je healers er gewoon niet op voorbereid zijn omdat je op onverwachte momenten ineens damage spikes hebt. Nogmaals: gewoon stil blijven staan en tanken is voor healers én tanks een stuk makkelijker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Ach niet voor elke hc heb je persé een tank nodig. Ik weet nog wel de laatste CoS die ik heb gedaan we met een 5dps+healer gingen omdat de tank geen zin had om van spec te wisselen. We waren wel allemaal guildies dus wisten wel wat we wel of niet konden flikken. Nu hadden we ook meteen een 3tal plate dpsers (ret pala, fury war, unholy dk) met 2 priests (shadow+holy). Dat was eigenlijk best wel lachen om een keer te doen. We stoomden echt overal doorheen, "boss" of niet, CoS is ook niet een van de moeilijkste instances. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Gohan-san schreef op maandag 25 januari 2010 @ 15:07:
[...]

ow lol dat klinkt wel logisch maar ja... ik speel die andere kant :p hehe thanks.
vond het al zo vreemd. Sauerfang en adds kiten op het battle ship ik was like huh :S
Ik ben altijd als healer mee en tis me nooit opgevallen dat saurfang op andere kant stond, dus ik dacht ook al wat voor cheat methode hebben ze nu weer verzonnen ;)
deTwisj schreef op maandag 25 januari 2010 @ 15:14:
Ach niet voor elke hc heb je persé een tank nodig. Ik weet nog wel de laatste CoS die ik heb gedaan we met een 5dps+healer gingen omdat de tank geen zin had om van spec te wisselen. We waren wel allemaal guildies dus wisten wel wat we wel of niet konden flikken. Nu hadden we ook meteen een 3tal plate dpsers (ret pala, fury war, unholy dk) met 2 priests (shadow+holy). Dat was eigenlijk best wel lachen om een keer te doen. We stoomden echt overal doorheen, "boss" of niet, CoS is ook niet een van de moeilijkste instances. :P
ben nu mn dk aan het levellen en ben eigenlijk dps maar moet zeggen ik sign up als tank dan heb ik tenmisnte en snelle que en heb nog nooit klachten gehoord, ondanks mn dps gear ;)

[ Voor 47% gewijzigd door MantaMania op 25-01-2010 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Sauerfang/Muradin kiten... met de jetpacks? loop dan op zijn minst achteruit. maar je tankgear/healer gear moet wel heel erg ruk zijn als je hem niet gewoon kan tanken. op het einde slaat hij wel iets je harder, maar echt kritiek word het nooit heb ik het idee.
merk inderdaad wel dat hij na verloop van tijd wat harder begint te slaan, iets met een stack die dmg done verhoogt met 5% toch?

die axes gooit hij toch alleen wanneer de mage dood is?
MantaMania schreef op maandag 25 januari 2010 @ 15:18:
[...]

Ik ben altijd als healer mee en tis me nooit opgevallen dat saurfang op andere kant stond, dus ik dacht ook al wat voor cheat methode hebben ze nu weer verzonnen ;)
nou ja eigenlijk wist ik het wel, maar het kwartie viel even niet in de context daarboven :)

@ Alliance als jullie gunship naar voren vliegt, zit het enemy ship dan aan de rechter of linker kant?
@ Horde komst het alliance schip atlijd rechts langszij.

[ Voor 38% gewijzigd door Valkyre op 25-01-2010 15:20 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

[...]

Maar het nadeel van kiten is dat als je geraakt wordt, je kans hebt om buiten healer-range te zijn. Bovendien heeft de boss een ranged ability die een stacking DoT (+instant damage) doet. Als je de boss gewoon oppikt en naar de rand van de boot brengt, dan kunnen healers aan de overkant ook mee-healen. Dat hoort meer dan genoeg healing te zijn om de tank in leven te houden, tenzij de buff-stack op de boss niet is gereset sinds de vorige jump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auspex
NMe schreef op maandag 25 januari 2010 @ 15:08:
[...]

Neuh, da's gewoon een stukje pure onderbuikgevoelens van de mensen hier. Vooralsnog zijn ze allebei even veilig en daarvoor hoef je echt niet beiden op een aparte pc te draaien. Sowieso draait Java-software al in een eigen sandbox. :)
Ok bedankt voor de informatie!

The notion that nature can be calculated inevitably leads to the conclusion that humans too can be reduced to basic mechanical parts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-10 19:35
Ik heb zelf op mijn paladin twee keer uit pure noodzaak Saurfang gekite via jetpack. Onze healer sprong tussen wal en het schip, en onze andere healer ging dood op het dek. We moesten toen nog 2 keer overspringen om de kill te maken. Een elemental shaman pakte de tank op ons dak op en hield hem in leven, ik ging met de dps mee naar het horde schip.

De eerste keer lukte het kiten aardig, mn shield hielp me veilig naar de overkant.
De tweede keer was Argent Defender genoeg om me levend terug te krijgen op ons eigen schip en een LoH van de retri die mee sprong genoeg om me te redden.

Gewoon op het randje tanken of een healer meenemen is verreweg het veiligst! Mijn tankadin heeft niet echt uber gear, maar ik kan de klappen prima hebben. (Littlehulk – Dragonblight)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Poeh wat gaat het in ene hard als je healer/dps specced bent.. Heb eerst alle heroics gerund tot ik genoeg GS had(beetje als indicator).. Daarna langzaam zonder achievements proberen mee te gaan met 10/25m.. Door exotische tijden te gebruiken, niet tussen 19:00 en 24:00, en pronken met mijn hoge GS.. doh! Tis niet anders maar heeft wel geholpen.. Onyxia 25m, ToTC 10m, VoA 25m afgerond.. Halve raids zijn nu Naxx waarbij op een of andere manier mijn computer vast loopt bij +++---.. ToTC 25m de eerste 2 en daarna whipe whine en PUG ging weer uit elkaar.. Andere PUG kon ik nog mee met poging op eindbaas maar na 1 try ging de maintank offline waardoor de raid uitelkaar viel..

ICC10 mocht ik gisteren met de guild mee als resto.. Had al flink wat filmpjes gekeken op tankspot voor tactics maar in het echt is het toch wat anders.. Was wel fun maar helaas op Festergut geeindigd.. kwam voornamelijk omdat we op de stairs wat probleempjes met de skeletons hadden waardoor we laat met de eerste try Festergut begonnen.. Dus een goede raidweek gehad.. hopen dat deze week nog wat leuke loot opleverd want daar was ik minder gelukkig mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Gohan-san schreef op maandag 25 januari 2010 @ 15:18:\

nou ja eigenlijk wist ik het wel, maar het kwartie viel even niet in de context daarboven :)

@ Alliance als jullie gunship naar voren vliegt, zit het enemy ship dan aan de rechter of linker kant?
@ Horde komst het alliance schip atlijd rechts langszij.
Komt links aan vliegen de horde ship, en verdwijnt vrij snel links onder in beeld.. :+

[ Voor 5% gewijzigd door Derr_Hans op 25-01-2010 15:36 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
[...]
Pak weinig damage (ben vrijwel niet in melee range), is maar één keer kritiek geweest toen ik met 6k health terugsprong. (hij raakte me op het moment dat ik sprong)
Als je stil staat te tanken kan je ook gewoon bij het terugspringen met je gezicht richting saurfang staan, terwijl je achteruit terug op je eigen boot springt. Kan je ook niet van achteren geraakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-10 09:14
hulkie schreef op maandag 25 januari 2010 @ 15:23:
Ik heb zelf op mijn paladin twee keer uit pure noodzaak Saurfang gekite via jetpack. Onze healer sprong tussen wal en het schip, en onze andere healer ging dood op het dek. We moesten toen nog 2 keer overspringen om de kill te maken. Een elemental shaman pakte de tank op ons dak op en hield hem in leven, ik ging met de dps mee naar het horde schip.

De eerste keer lukte het kiten aardig, mn shield hielp me veilig naar de overkant.
De tweede keer was Argent Defender genoeg om me levend terug te krijgen op ons eigen schip en een LoH van de retri die mee sprong genoeg om me te redden.

Gewoon op het randje tanken of een healer meenemen is verreweg het veiligst! Mijn tankadin heeft niet echt uber gear, maar ik kan de klappen prima hebben. (Littlehulk – Dragonblight)
Als je goed bent met het rondspringen, kun je die boss kiten zonder dat je ook maar 1x geraakt wordt (nouja, uitgezonderd van de eerste 1-2 hits om aggro te pakken). Als je meteen naar het trapje op de voorkant van de boot jumpt, kun je als ie bijna bij je is weer naar het dek springen. Hij moet steeds omlopen -> profit!

Zoniet dan is op het randje staan 10x veiliger ja :)

Edit: heeft de Allicance misschien ook een andere boot layout? Oo
Edit2: vorige week toen iemand mis sprong werd ie weer op de boot geteleport - is dat generfed ofzo? Niks voorbij zien komen daarover?

[ Voor 6% gewijzigd door porn* op 25-01-2010 15:54 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Species5618 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 14:07:
Ach, dat valt nog wel mee. Het biedt nog steeds meer veiligheid dan het niet gebruiken van een authenticator, waarbij een groot deel van die extra veiligheid uit "security through obscurity" komt.

De enige manier waarop een aanvaller "wint" is als deze de unieke key van de authenticator te pakken kan krijgen. Maar gezien er zo ongeveer niemand is die de authenticator software op z'n eigen pc draait, zullen de trojans hier (nog) niet op zijn aangepast, het is gewoon niet economisch om dat te doen (en de hele keylogger wereld is puur business, met zo min mogelijk moeite zo veel mogelijk accounts te pakken zien te krijgen).
Nogal een aanname die je daar maakt. Het is gewoon NIET veilig zo'n ding op je PC te draaien, en het ergste is dat mensen die dat niet weten denken dat ze veilig zijn. Als je eenmaal een trojan hebt staat je PC wagenwijd open en ze kunnen heel simpel checken of je die tool geinstalleerd hebt.
redfoxert schreef op maandag 25 januari 2010 @ 14:16:
@hierboven, het klopt niet dat met een authenticator code in combinatie met username en password 1 maal in te loggen is. De authenticator code verloopt namelijk elke 30 seconden. "Ze" zullen dus razendsnel moeten zijn om daarmee in te loggen. Er is wel een mogelijkheid maar daar ga ik verder niet op in om in ieder geval de kwaadwillenden niet teveel in de kaart te spelen. Het is echt wel mogelijk dus.
Het is nog veel simpeler. Met de auth op dezelfde PC kunnen ze zondermeer de seed van de auth achterhalen. Als ze de seed hebben hebben ze gewoon een kopie van je auth.
NMe schreef op maandag 25 januari 2010 @ 15:08:
[...]

Fucking hell.

Complete BULLSHIT. De versie op je PC is vrijwel net zo onveilig als geen Auth gebruiken. Als ze op je PC kunnen kunnen ze gewoon die APP kopieren,. Dan hebben ze DEZELFDE auth als jij!

[ Voor 33% gewijzigd door Hydra op 25-01-2010 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auspex
Wat stel jij dan als veiligste manier voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

RichardvdD schreef op maandag 25 januari 2010 @ 15:47:
[...]
Als je stil staat te tanken kan je ook gewoon bij het terugspringen met je gezicht richting saurfang staan, terwijl je achteruit terug op je eigen boot springt. Kan je ook niet van achteren geraakt worden.
Van achteren geraakt worden is ook niet zo'n ramp. Je hebt geen avoidance, maar die is in ICC toch al vrij laag, dus veel verschil met van voren aangevallen worden is er ook niet. Paladins en Warriors zullen hun block missen, dus krijgen een paar K meer damage, maar nog steeds niets dramatisch.

@porn*: Merkte ik ook, dat je niet meer doodgaat als je van de boot af valt. Is wel een beetje jammer.

@Hydra: Ik zeg toch ook dat het een vorm van "security through obscurity" is. Als ik m'n auth-code (van de fysieke authenticator) in mep, kan een keylogger die net zo goed onderscheppen als een auth-code die door mijn pc gegenereerd wordt. Ze kunnen pas het account overnemen als ze meerdere auth-codes op rij kunnen genereren (en dus de unieke key van de authenticator hebben). En om dat te kunnen bereiken op een pc met het authenticator-progsel heb je een trojan nodig die dat java programma vindt en onderschept. En gezien er bijzonder weinig mensen zijn die de mobile authenticator op hun pc hebben draaien, zal het voor de trojan-makers niet efficient zijn om zich te richten op een dergelijke kleine doelgroep, terwijl er massa's mensen zijn die makkelijker te exploiteren zijn. Het is net als Linux draaien omdat er malware is die zich op die situatie richt: Het is geen veilige oplossing en in de toekomst kan de situatie verslechteren, maar netto win je wel aan veiligheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Auspex schreef op maandag 25 januari 2010 @ 16:02:
Een authenticator op een andere machine dan je WoW pc. Dat kan zijn:
- de sleutelhanger versie
- de mobiele versie op een mobiele telefoon
- de mobiele versie op een andere pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 27-10 21:18

Trouble

Everything is awesome

Wat betreft add-ons met eventuele .exe's erin: ik mag toch hoop ik aannemen dat de addons die ik bij Curse weghaal betrouwbaar zijn :?

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:24

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik zou echt geen zin hebben in dat gekloot met softwarematige authenticators, als ik hier al lees dat sommigen al 2x met blizz hebben moeten bellen om de authenticator te resetten / resyncen met het account. Hardwarematig blijft het veiligst, hoe je het ook wendt of keert.

Geen CC? Koop er 1 op e-bay of organiseer samen met vrienden een kleine inkoopactie.
Geen vertrouwen in e-bay? WTF? :') Waar ben je banger voor; om voor 10 euro genaaid te worden of om je 5 level 80 toons kaal aan te treffen?

Al met al is er imho geen excuss om nog zonder authenticator te spelen, tenzij je je eerste toon nog aan t levelen bent, en al helemaal niet als je in een raid guild zit.

[ Voor 14% gewijzigd door SnoeiKoei op 25-01-2010 16:11 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

-Trouble- schreef op maandag 25 januari 2010 @ 16:09:
Wat betreft add-ons met eventuele .exe's erin: ik mag toch hoop ik aannemen dat de addons die ik bij Curse weghaal betrouwbaar zijn :?
Over het algemeen wel ja. Sowieso hoort er geen .exe bestand (of een ander uitvoerbaar bestand) bij een addon te zitten. Dat soort bestanden werkt simpelweg niet binnen WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auspex
Species5618 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 16:05:
[...]

Een authenticator op een andere machine dan je WoW pc. Dat kan zijn:
- de sleutelhanger versie
- de mobiele versie op een mobiele telefoon
- de mobiele versie op een andere pc
Ok, ik heb de sleutelhanger versie besteld en zal binnenkort wel in de bus zitten. En dan link ik die authenticator aan men account op men vriendin haar laptop (en dus niet men game pc) en dat zou dan het veiligste zijn.

Erg dat je zulke zaken moet doen om je 'virtuele eigendom' te beschermen... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Auspex schreef op maandag 25 januari 2010 @ 16:13:
[...]

Ok, ik heb de sleutelhanger versie besteld en zal binnenkort wel in de bus zitten. En dan link ik die authenticator aan men account op men vriendin haar laptop (en dus niet men game pc) en dat zou dan het veiligste zijn.

Erg dat je zulke zaken moet doen om je 'virtuele eigendom' te beschermen... :'(
De sleutelhanger authenticator kan je op elke pc linken. Deze is alleen aan je account credentials gelinked en je zal dus altijd op elke willekeurige plaats waar je wilt en kunt inloggen dat ding bij je moeten hebben. Hij is dus niet ook nog eens gekoppeld aan je hardware.

Je kan overigens 1 authenticator voor meerdere accounts gebruiken, mocht je dat willen.

[ Voor 3% gewijzigd door redfoxert op 25-01-2010 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:40

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SnoeiKoei schreef op maandag 25 januari 2010 @ 16:09:
Ik zou echt geen zin hebben in dat gekloot met softwarematige authenticators, als ik hier al lees dat sommigen al 2x met blizz hebben moeten bellen om de authenticator te resetten / resyncen met het account. Hardwarematig blijft het veiligst, hoe je het ook wendt of keert.

Geen CC? Koop er 1 op e-bay of organiseer samen met vrienden een kleine inkoopactie.
Geen vertrouwen in e-bay? WTF? :') Waar ben je banger voor; om voor 10 euro genaaid te worden of om je 5 level 80 toons kaal aan te treffen?

Al met al is er imho geen excuss om nog zonder authenticator te spelen, tenzij je je eerste toon nog aan t levelen bent, en al helemaal niet als je in een raid guild zit.
Met ^^ Ik heb er zelf nu zo'n 30 doorverkocht, zo'n moeite is dat allemaal niet (ok 2x moeten bellen omdat je er dus maar 4 per keer mag afnemen, ik nam er iets teveel af :P). Klein, makkelijk en werkt altijd :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-10 12:14

Wootlock

Evilution

Nu we het toch over het gunship hebben; hoe haal je die achievements I'am on a boat ?
Ik heb het over de 10m versie :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Auspex schreef op maandag 25 januari 2010 @ 16:02:
Auth op je mobiel of zo'n hardware ding van Blizzard. Zolang de seed maar niet te achterhalen is.
Species5618 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 16:04:
@Hydra: Ik zeg toch ook dat het een vorm van "security through obscurity" is.
Het is gewoon GEEN security. Daar was Kerckhoffs al achter in de 19e eeuw. Hoop dat jij er in de 21e eeuw misschien ook achter komt. Het is een COMPLETE schijnveiligheid en schijnveiligheden zijn de ergste die er zijn.
Auspex schreef op maandag 25 januari 2010 @ 16:13:
Op welke PC je die Auth linked maakt weinig uit. Al hebben ze de serial, ze kunnen niet achter de seed komen. Het probleem met die versie op je PC is dat ze door simpelweg die hele dir kopieren een complete ready to run kopie van je Auth hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

verschikkelijk, weet waar je op klikt zeg ik altijd ;)
heb geen virusscanner, geen anti spyware, en geen virssusen/trojans what ever, ook geen account hack stuff. en dit gaat al zeker 3 of 4 jaar goed :)
Wootlock schreef op maandag 25 januari 2010 @ 16:19:
Nu we het toch over het gunship hebben; hoe haal je die achievements I'am on a boat ?
das toch dat iedereen maar 1x mag springen? laat een DK tanken, geloof dat 3x springen meestal wel genoeg is? de truuk zit hem in zoveel mogelijk dps op de enemy ship doen, en dat gaat toch alleen met die kannons? flink overheaten en dan nuken lijkt mij zo?

Vraag mij eigenlijk af of je Muradin/Sauerfang ook kan killen ipv de boot naar de kloten te schieten :p

[ Voor 59% gewijzigd door Valkyre op 25-01-2010 16:28 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Group 1 over kant zodra de eerste mage er is, daar wachten en de 2de mage killen group 1 weer terug naar eigen boot.

Group2 naar de overkant als mage 3 er is en wachten op de 4de mage en terug naar de overkant.

Zorg er voor dat de cannons meteen bemand word zodra ze vrij zijn, je moet de boot neer hebben voordat de 5de mage er is want dan is de achivement een fail. Want meer als 2 mage's verslaan per 1keer over vliegen is een ramp met die stacking debuff.

[ Voor 7% gewijzigd door Derr_Hans op 25-01-2010 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Hydra schreef op maandag 25 januari 2010 @ 16:22:
[...]

Het is gewoon GEEN security. Daar was Kerckhoffs al achter in de 19e eeuw. Hoop dat jij er in de 21e eeuw misschien ook achter komt. Het is een COMPLETE schijnveiligheid en schijnveiligheden zijn de ergste die er zijn.
Zolang je beseft wat de zwakke punten van je (schijn)beveiliging zijn, kun je prima met schijnveiligheden werken.

Iemand die geen authenticator heeft, loopt een veel grotere kans om z'n account kwijt te raken dan iemand die een authenticator heeft draaien op z'n WoW pc.

Is het onfeilbaar? Natuurlijk niet, een gerichte aanval prikt er zo doorheen. Maar de hele keylogger business doet niet aan gerichte aanvallen.

Voor iemand zonder geschikte telefoon of alternatieve pc is het gebruik van de authenticator op de eigen pc *altijd* een verbetering. Maar dat betekent niet dat je vervolgens zorgeloos allerlei malware meuk op je pc moet gaan binnenhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Derr_Hans schreef op maandag 25 januari 2010 @ 16:30:
[...]

Group 1 over kant zodra de eerste mage er is, daar wachten en de 2de mage killen group 1 weer terug naar eigen boot.

Group2 naar de overkant als mage 3 er is en wachten op de 4de mage en terug naar de overkant.

Zorg er voor dat de cannons meteen bemand word zodra ze vrij zijn, je moet de boot neer hebben voordat de 5de mage er is want dan is de achivement een fail.
ah en dan komt het kiten van de boss wel om de hoek kijken gok ik zo.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Gohan-san schreef op maandag 25 januari 2010 @ 16:31:
[...]

ah en dan komt het kiten van de boss wel om de hoek kijken gok ik zo.
Onze tanks zijn overgeared dus dat was niet nodig, maar minder geared tanks ja kiten geblazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Wij hebben het gedaan met 4 tanks, 4 dps en 2 healers. Twee van onze dps hebben hun tank spec gebruikt die ze toch al hadden. Voor de zekerheid hebben we eerste en tweede sprong ook een healer mee laten springen zodat iedereen precies 1x op het andere schip is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Derr_Hans schreef op maandag 25 januari 2010 @ 16:33:
[...]

Onze tanks zijn overgeared dus dat was niet nodig, maar minder geared tanks ja kiten geblazen.
overgeared waar moet ik dan aandenken? ik zit zelf raidbuffed op iets van 53k hp dacht ik, andere pala nog iets van 1k meer

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 27-10 21:18

Trouble

Everything is awesome

Species5618 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 16:11:
[...]

Over het algemeen wel ja. Sowieso hoort er geen .exe bestand (of een ander uitvoerbaar bestand) bij een addon te zitten. Dat soort bestanden werkt simpelweg niet binnen WoW.
Mjah ik installeer het met de client, maar heb eigenlijk alleen maar addons die veel gebruikt worden :)

Ik kijk net trouwens op de site van Blizzard voor een Authenticator, zijn ze mooi uitverkocht :D

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-10 09:14
Species5618 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 16:04:
[...]

@porn*: Merkte ik ook, dat je niet meer doodgaat als je van de boot af valt. Is wel een beetje jammer.
Hehe jammer nou ik me net eigen gemaakt had om tussen de 2 boten weer terug omhoog te jumpen :+
Species5618 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 16:11:
[...]

Dat klopt maar toch gebruiken veel mensen een WoW-related exe veelvuldig... de Curse client. Heb mezelf 5x bedacht voordat ik die ooit installeerde maar kan tegenwoordig niet meer zonder. Stel dat ze die ooit hacken Oo

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Gohan-san schreef op maandag 25 januari 2010 @ 16:43:
[...]

overgeared waar moet ik dan aandenken? ik zit zelf raidbuffed op iets van 53k hp dacht ik, andere pala nog iets van 1k meer
overgeared in ICC10 is toc10 hardmode toc25 en toc25 hardmode gear hebben.
Onze bear heeft 54k hp en pally tank bijna 55k hp en de pally heeft een block set en een avoidance set.

Blockset werkt super op adds en hij heeft weinig healing nodig op adds.

Blegh ik zie nu dat de pally in een holy spec en gear zit.

[ Voor 4% gewijzigd door Derr_Hans op 25-01-2010 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

porn* schreef op maandag 25 januari 2010 @ 16:43:
[...]

Dat klopt maar toch gebruiken veel mensen een WoW-related exe veelvuldig... de Curse client. Heb mezelf 5x bedacht voordat ik die ooit installeerde maar kan tegenwoordig niet meer zonder. Stel dat ze die ooit hacken Oo
Tsja, dat blijft een risico. Nou is Curse een best grote organisatie die ook commercieel bezig is, dus ik neem aan dat ze de beveiliging op orde hebben. En voordat een geinfecteerde Curse Client op hun download-servers verschijnt heb je flink wat expertise nodig als aanvaller.

Vroeger toen er nog meerdere addon-download-programma's waren, was het veel riskanter. Een van de programma's die een ingebouwde flashplayer had om advertenties te laten zien is ook slachtoffer geworden van een aanval met behulp van een flash-advertentie met "foute" content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:08
Over addons gesproken. De topicstart moet nog flink geupdate worden betreffende de addons. Nu is het misschien leuk om een top 5 meest door tweakers gebruikte addonlijst te maken en daar neer te zetten.

Dus DM je lijstje met favo 5 addons naar mij en de 5 meest gestuurde addons komen in de lijst. Ik geef jullie de tijd tot en met uiterlijk 31 januari. Op 1 februari zal ik het lijstje in de topicstart zetten.

[ Voor 10% gewijzigd door Zerora op 25-01-2010 17:20 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Species5618 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 16:31:
Zolang je beseft wat de zwakke punten van je (schijn)beveiliging zijn, kun je prima met schijnveiligheden werken.
Als jij dat wil geloven prima, maar ga anderen niet verkeerd voorlichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Derr_Hans schreef op maandag 25 januari 2010 @ 16:33:
[...]

Als je Deathbringer Saurfang kan tanken, dan kun je zijn vader (of Muradin) ook tanken. Punt. Als je dat niet kan, dan is je gear gewoon niet goed genoeg voor ICC en ga je gigantisch falen op Festergut.

[ Voor 16% gewijzigd door NMe op 25-01-2010 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-10 13:11

junglebeast

hier staat iets

Hoe we gisteren de gunshipbattle deden was als volgt. Zodra de mage verscheen ging de tank en healer als eerste over. De tank pakt horde boss op en brengt em naar de achter steven. Als de boss toevallig aan het axe gooien slaat dan blijft de tank staan.. meestal is de mage dan wel dood.

Alleen dat kreeg de tank (was Dragon, Exi) de eerste 6 tries het niet voor elkaar en liep zowat over het hele dek heen uit range van de healers blijkbaar. En de tweede tank durfde (Zula) het ook niet aan.

Het zou fijn zijn als we 2 teams konden maken en flink wat oefenen. Maar sinds het 25 man omzetten naar 2x10 man drama zijn er een paar niet echt happy om te gaan raiden.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:08
Dit zou weleens de Worgen dance kunnen worden:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=TtJRNyPK-lc]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
NMe schreef op maandag 25 januari 2010 @ 17:16:
[...]

Als je Deathbringer Saurfang kan tanken, dan kun je zijn vader (of Muradin) ook tanken. Punt. Als je dat niet kan, dan is je gear gewoon niet goed genoeg voor ICC en ga je gigantisch falen op Festergut.
Het ging over de achivement on a boat, op normal 1x over en weer vanwegen debuff kan bijna iedere tank wel tanken. De achivement kan je niet meteen terug gaan omdat je minimaal 4 mages tegen je krijg. Dus je tank moet blijven en klappen opvangen. Een goed gegearde tank kan dus gewoon blijven zonder Saurfan/Muradin te kiten.
Battle Fury - Increases all damage by 10%, stacking. Lasts 20 seconds, refreshed with each stack. Applied every time Saurfang or Muradin strike a target.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Hydra schreef op maandag 25 januari 2010 @ 15:55:
Fucking hell.

Complete BULLSHIT. De versie op je PC is vrijwel net zo onveilig als geen Auth gebruiken. Als ze op je PC kunnen kunnen ze gewoon die APP kopieren,. Dan hebben ze DEZELFDE auth als jij!
Dat je het niet eens bent met iemand prima, maar doe eens een keer rustig en praat met wat meer respect richting anderen. Niet normaal zoals jij je mond roert in dit topic. En niet eenmalig ook, je blijft bezig.

Als je er niet tegen kan dan moet je een stapje terug doen. Zoals je al eerder zei, dit doe je gewoon in-game ook als mensen je niet bevallen. Lekker figuur ben je dan, dat mensen dan nog met je samen willen spelen snap ik weinig van.

Ik had je hier ook wel af kunnen bekken, maar dat is totaal niet nodig en dat doe ik dan ook niet. Persoonlijk stoor ik me er enorm aan dat je iedere 10 tot 20 bladzijdes weer eens van leer trekt. Als je nu nog eens iets zinnigs zou zeggen dan had ik het nog enigszins kunnen hebben, maar 9 van de 10 keer praat je zelf nog eens onzin ook.

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een goed verhaal over de Dungeon Finder :)

Gisteren ging ik met een vriend randoms doen. Na één keer normal Halls of Stone (hij had ons in de verkeerde que gezet :P) kwamen we in een erg leuke groep terecht. Hiermee hebben we de rest van de avond randoms doorgeploegd met als gevolg dat ik 31 Emblems of Triumph en een Bronze Drake rijker was aan het einde van de avond.
Belangrijker nog was dat we lol hadden, vooral op het moment dat de 3 DPS (waaronder ik en mij vriend) dood gingen op de trash in Halls of ... (weet niet meer, dwergen met whirlwind) en de Tank en Healer vrolijk verder gingen om de pack neer te krijgen (duurde even). Vriend had ondertussen gereleased en was verdwaald, hebben we flink om gelachen.
Gear heb ik er helaas niet van gekregen, behalve wat offspec tankspul.

Nu we het toch over tanken hebben, welke glyphs gebruiken de Prot Warriors hier eigenlijk?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2010 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben bezig mijn paladin te levelen (nu 46), en tank dus regelmatig in instances. Het blijft verbazen hoeveel mensen denken, dat het hun taak is om te pullen.. maar het zorgt ervoor dat ik de grootste idioten op mijn ignore lijst kan zetten, zodat ik ze op lvl 80 niet weer tegenkom. Leukste tot nu toe: een lvl 40 warrior die als dps in de queue stond, en maar liest 10% van dmg done had gedaan (white hits ftw?). Battleshout kwam pa na enig aandringen van mijn kant, en van alle knoppen die mr had kunnen gebruiken om zijn dps te verhogen, kiest hij voor mocking blow... gelukkig whipete de party op de 1e boss van Mara orange, ik had niet gepulled, dus ging ik ook niet tanken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-10 07:18

hmr

Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2010 @ 19:30:
Even een goed verhaal over de Dungeon Finder :)

Gisteren ging ik met een vriend randoms doen. Na één keer normal Halls of Stone (hij had ons in de verkeerde que gezet :P) kwamen we in een erg leuke groep terecht. Hiermee hebben we de rest van de avond randoms doorgeploegd met als gevolg dat ik 31 Emblems of Triumph en een Bronze Drake rijker was aan het einde van de avond.
Belangrijker nog was dat we lol hadden, vooral op het moment dat de 3 DPS (waaronder ik en mij vriend) dood gingen op de trash in Halls of ... (weet niet meer, dwergen met whirlwind) en de Tank en Healer vrolijk verder gingen om de pack neer te krijgen (duurde even). Vriend had ondertussen gereleased en was verdwaald, hebben we flink om gelachen.
Gear heb ik er helaas niet van gekregen, behalve wat offspec tankspul.

Nu we het toch over tanken hebben, welke glyphs gebruiken de Prot Warriors hier eigenlijk?
Ik gebruik zelf glyph of Blocking, Sunder Armor en Revenge...
moet alleen nog ff me minor glyphs opnieuw neerknallen

Mijn char zie je hier http://eu.wowarmory.com/c...tulon&cn=Kipvrouw&group=2

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:35
Gisteren per ongeluk wat enchanting scrolls naar een totaal onbekende char gestuurd ipv m'n altje

/wave @

2 x blade ward
2 x black magic
2 x 63 sp 1hander
3 x Berserking
en nog wat spul : (

Eergisteren nog wel een leuke crit gemaakt op twins met arcane blast. Een leuk 77k crit met alles popped + empowered darknes (of hoe dat spul ook heet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Vandaag ICC 10 de eerste 4 bosses down, en eindelijk een groep gevonden bij een paar bekenden, dus morgen voor het eerst voorbij Saurfang :+ Daarvoor op mijn shaman in een idiotengroep terecht gekomen. Een semi guildrun waarbij de tanks op een dps cloak rollden. 'Want het was hun mainspec'.. Zonder er iets van te zeggen ofzo tegen de pugleden, echt belachelijk. Ik ben gelijk geleaved, dan maar gesaved, ik vond het heel erg zielig van ze. Het was een dps cloak waar ik zelf niks aan had, maar er zaten nog 2 andere pugleden bij die de cloak ook graag wilden. Zij zijn uiteindelijk ook allebei geleaved, en ik hoop dat de guild niet verder is gekomen dan de eerste boss. Ik stond tot aan de trash dik eerste op de dps lijst met 6k dps en meeste damage done. Alles ging opzich wel aardig totdat het idiote rollen begon.

Maar in de groep op mijn paladin, had ik als protadin ook 5,5-6k dps op trash, en stond ik 'gewoon' 6e :P Wat een verschil! Wel 3 wipes in totaal bij 3 bosses (probeerden ook de typhoon/thunderstorm tactiek op Saurfang), maar het ging lekker en was gezellig. Niets gedropt voor mij helaas. Maar morgen dus verder met de nieuwe bosses! Ben benieuwd of daar nog veel trial and error bij komt kijken als tank. Met de eerste 4 bosses had je aan WoWwiki en DBM eigenlijk genoeg, met een enkele wipe :P

Wel meer dan 60 emblems nu. Belt, trinket heb ik al. En ik weet niet of ik wel de cloak/gloves moet halen.. Die item droppen eigenlijk ook allemaal in ICC25. En T10 is daarentegen helemaal geen echte verbetering ten opzichte van mijn i245 shoulders. Iemand een tip? Gewoon T10 kopen en hopen op een trophy? Of een i264 item kopen en hem misschien zien droppen in ICC25?

[ Voor 12% gewijzigd door Divak op 25-01-2010 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-10 15:19
RichardvdD schreef op maandag 25 januari 2010 @ 23:21:
Vandaag ICC 10 de eerste 4 bosses down, en eindelijk een groep gevonden bij een paar bekenden, dus morgen voor het eerst voorbij Saurfang :+ Daarvoor op mijn shaman in een idiotengroep terecht gekomen. Een semi guildrun waarbij de tanks op een dps cloak rollden. 'Want het was hun mainspec'.. Zonder er iets van te zeggen ofzo tegen de pugleden, echt belachelijk. Ik ben gelijk geleaved, dan maar gesaved, ik vond het heel erg zielig van ze. Het was een dps cloak waar ik zelf niks aan had, maar er zaten nog 2 andere pugleden bij die de cloak ook graag wilden. Zij zijn uiteindelijk ook allebei geleaved, en ik hoop dat de guild niet verder is gekomen dan de eerste boss. Ik stond tot aan de trash dik eerste op de dps lijst met 6k dps en meeste damage done. Alles ging opzich wel aardig totdat het idiote rollen begon.

Maar in de groep op mijn paladin, had ik als protadin ook 5,5-6k dps op trash, en stond ik 'gewoon' 6e :P Wat een verschil! Wel 3 wipes in totaal bij 3 bosses (probeerden ook de typhoon/thunderstorm tactiek op Saurfang), maar het ging lekker en was gezellig. Niets gedropt voor mij helaas. Maar morgen dus verder met de nieuwe bosses! Ben benieuwd of daar nog veel trial and error bij komt kijken als tank. Met de eerste 4 bosses had je aan WoWwiki en DBM eigenlijk genoeg, met een enkele wipe :P

Wel meer dan 60 emblems nu. Belt, trinket heb ik al. En ik weet niet of ik wel de cloak/gloves moet halen.. Die item droppen eigenlijk ook allemaal in ICC25. En T10 is daarentegen helemaal geen echte verbetering ten opzichte van mijn i245 shoulders. Iemand een tip? Gewoon T10 kopen en hopen op een trophy? Of een i264 item kopen en hem misschien zien droppen in ICC25?
Weetniet hoe het gesteld is met je Tier10 Setbonusses, maar voor veel classes zijn ze echt goed en natuurlijk dan altijd waard te halen !

En als je shoulders goed zijn kan je altijd nog gloves / pants / head /chest halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Hmm.. ben net gevraagd of ik de raid morgen wil leiden naar ICC10 omdat geen van de officers kunnen en de GM weet ook nog niet of ze het red.

Zo heb je commentaar en de volgende dag kun je misschien zelf aan de slag. :)
Nou ja wellicht het juiste moment om een nieuwe tactiek in stelling te brengen voor Saurfang.

Ohh en ben zo benieuwd wat de weekly morgen is.. hopelijk niet iets uit Naxx. Anders moet ik die op 25 man doen en heb ik me SP cloak nog niet morgen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Van wow.com
Blizzard, perhaps jumping the gun a little, has posted the patch notes for the upcoming Patch 3.3.2 mini-patch on the official Korean site. We've translated them for your convenience. Lots of changes to heroic dungeons, some class buffs (warlock, shaman, druid), and some class nerfs (prot warrior). All this and more, after the cut.

Disclaimer: Translation is hard! Some of these notes, especially more complex ones, may be slightly off. We'll post the official English notes when they're posted as well.

Dungeons and Raids

Icecrown Citadel

* The Frostwing Halls, the last stronghold of the Lich King and the Scourge, has been added, but the Ashen Verdict must break down the door first. (Does this mean we have to wait some additional time to fight Arthas?)

Halls of Stone

* Brann Bronzebeard has been working out, so he'll run faster during the escort event.

Forge of Souls

* Devourer of Souls will cast Mirrored Soul less often.
* Trash mob Spell Reflect abilities have been changed. It now has a casting time, and will proc only twice at a rate of 75% instead of 100%.

Nexus

* Anomalus will create rifts only once.

Ahn'Kahet: Old Kingdom

* Elder Nadox's Ahn'kahar Guardian will only spawn once.
* Jedoga Shadowseeker will initiate her volunteer phase only once.
* Some trash packs between Nadox and Jedoga have been reduced/removed.

Pit of Saron

* Dead players are now able to re-enter the instance when the Ick/Krick and Forgemaster Garfrost encounters are active.

Utgarde Pinnacle

* Players can bring down Skadi's drake using only three harpoons, down from five.
* Svala Sorrowgrave only casts Ritual of the Sword once, down from thrice.

Vault of Archavon

* Toravon the Ice Watcher has been added to the dungeon! He awaits your challenge on 10- and 25-player difficulties.

Violet Hold

* Portals will open faster after Portal Guardians are killed.

Arena and Battlegrounds

Arena

* Arena Season 8 has started and new rewards are available!

Druid

Balance

* Earth and Moon: Now increases spell damage by 2/4/6% for the druid, Up from 1/2/3%.

Shaman

Elemental

* Shamanism: Now increases your Lightning Bolt/Chain Lightning spell damage by 4/8/12/16/20% (up from 3/6/9/12/15%) and your Lava Burst spell damage by 5/10/15/20/25% (up from 4/8/12/16/20%).

Warlock

Affliction

* Shadow Embrace: Now stacks 3 times. Healing reduction effect reduced to 2/4/8/10% (down from 3/6/9/12/15%).

Demonology

* Demonic Pact: This talent now increases your spell damage by 2/4/6/8/10% (up from 1/2/3/4/5%). The benefit to party/raid members remains unchanged.

Destruction

* Conflagrate: Periodic Spell damage increased to 40% (Up from 20%)
* Empowered Imp: Damage done by imp increased to 10/20/30% (Up from 5/10/15%)
* Improved Shadow Bolt: Now increases Shadow Bolt damage 2/4/6/8/10% (Up from 1/2/3/4/5%)

Warrior

Protection

* Concussion Blow: Damage decreased by 50%. Threat level remains unchanged.
* Devastate: Damage increased by 20%.
* Shield Slam: Damage modifier from block value decreased, and scales worse at low block value levels. Players in high-end gear shouldn't notice the change. In addition, threat generated by Shield Slam has been increased by 30%.
* Warbringer: Now only affects Intervene.

UI and Interface

* Dungeon Finder Party Leader role renamed (don't know to what yet).

Item

* The Ashen Verdict now offers a Strength-based ring for classes that benefit from it.
* Tier 10 Elemental Shaman set bonus: Redesigned. Whenever Lava burst successfully damages the target, it increases the duration of Flame Shock by 6 sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou gisteren was het weer eens Zover we hebben Thrall weer eens gepakt :P
met wat mensen van een casual Raid guild zijn we vertrokken richting de Barrens en hebben we het plan uitgevoerd met 35 man haha waarvan ongeveer de helft (ik en 14 guildie's) de nobele taak had om bij de hoofdingang wat keet te schoppen onder het mom van "hey orcje! kijk eens naar het wit konijn!" nou wij de aardig wat hordies op onze nek maar we bleven lekker dicht bij elkaar en de healers bleven kalm en deden hun werk goed..vervolgens gingen de mensen vd casual raid guild stilletjes via de achterdeur naar binnen om thrall te pakken :)

toen de situatie een beetje ehh naar werd maakten we een tactische verplaatsing naar ons verzamelpunt (net achter de zeppelin toren) om vervolgens te mounten en door de linies heen te breken en we stopten pas bij thrall's gebouwtje alwaar we een halve cirkel vormde met onze healers in de deuropening daar hebben we de mensen in pve gear beschermd tot het gebeurd was met thrall,daarna via de achteringang weer we gegaan en in stormwind een kleine afterparty gehouden en na ongeveer 3 kwartier kwamen er ineens allemaal groene mannetjes met rode letters boven hun hoofd stormwind binnen gevallen..tja wij stonden daar bij de ingang van sw voor de AH en blokkeerde de enige weg naar binnen en stuurden een scout naar de stormwind harbour just in case...verdediging was succ6vol mede dankzij de hulp van de daar gestationeerde mensen die massaal meehielpen..en doordat de horde snel een raidje had opgericht (onvoorbereid)

horde probeerde nog wel te hergroeperen maar zodra ze ressurecte werden ze geganked door de groep mensen vd Alliance ..

verder nog een Guild Alliance afgesloten met 2 casual raid guilds op onze server zodat wij vanaf vandaag verder kunnen gaan als Social/Lvling/PvP guild ipv Casual/Raid guild,recruiting macro's liggen al klaar en de meeste members die willen blijven raiden zijn al getransferred naar 1 van de 2 casual raid guilds waar we een alliance mee hebben afgesloten,daar gaan ook de lvlende members heen zodra ze 80 zijn en de epic achievement hebben...ooow en guild ding! op 23-01-2010 zitten we alweer 3 jaar op de anachronos server en bestaan we net iets meer als 4 jaar als guild (voorheen op de Khadgar server)

verder niet zoveel uitgespookt op een ZG runnetje na dan...weer geen Swift Zulian tiger maarr de aanhouder wint!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ImdaMned schreef op maandag 25 januari 2010 @ 23:07:
Gisteren per ongeluk wat enchanting scrolls naar een totaal onbekende char gestuurd ipv m'n altje

/wave @

2 x blade ward
2 x black magic
2 x 63 sp 1hander
3 x Berserking
en nog wat spul : (

Eergisteren nog wel een leuke crit gemaakt op twins met arcane blast. Een leuk 77k crit met alles popped + empowered darknes (of hoe dat spul ook heet)
Heb je je eigen alts niet in je friendslist staan?
Gisteren slack icc10 gedaan, wel spyglass gewonnen dit keer, zit er uberhaupt iets anders in die kist :? vorige reset 3 guildruns, 3x spyglass, week daarvoor 2 guildruns 2x spyglass

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Laatst online: 23-06 13:57
Ben gisteren weer eens begonnen na een lange stop. Laatste keer dat ik speelde was 3.2 nog niet uit. Dus heb gisteren even zitten nalezen e.d. om een beetje up-to-date te komen.
Heb een L80 DK en ga nu met mijn L56 mage levelen tot 80. Mijn DK had aardige gear in 3.1 maar denk dat het nu lang achterhaald is :)

In het rijtje stomme vragen misschien:
- outlands pas vanaf L58 toch?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Gisteren sinds anderhalf jaar ingelogd op mijn shadow priest.. en ik voel me weer zooooo n00b :’) Ik stond daar in orgrimmar, venstertje in mijn beeld “Your talents have been reset” .. alle addons door elkaar uiteraard en 6 balkjes vol met spells en zooi… “oh lord…”

Eerst maar eens uit die drukke bende voor de bank gegaan en een lekker rustig plekje opgezocht, alle addons goed zetten en een goeie shadowspec opgezocht op internet.. (crits en credits people?: http://www.wowhead.com/?talent#bVcbuZZG0fwRfkffqfzAo ) Nja toen ineens een zooi nieuwe aanvallen (nog meer knopjes!! :’( !! )erbij moeten leren natuurlijk.. en kon alles weer gaan sorteren… ik heb totaal geen idee hoe het ook allemaal weer ging dus kan weer van voren af aan beginnen.. heb er een hopeloos gevoel over.. evenals mijn bags/bank , staan vol met spullen die ik allemaal bewaard heb met een reden maar waarom? I dont know :P Dus mag alles weer uit gaan zoeken..

Is het nou nog de moeite om bijv. shadowcloth te maken enzo voor je frostweave setje? Kheb al die primals nog etc maar volgens mij doe je daar niet veel meer mee?

Nja nadat ik alles een beetje op volgorde had gezet, nieuwe rotation had gevonden, keek ik bij de priest trainer ook even voor de dual spec… 1000g … en er stond een kleine 400g op mijn priest (k*t)… dat is dus mijn eerste target: duel spec halen zodat ik holy erbij kan knallen..
Hierna ben ik naar outlands gegaan en heb wat lopen rammen op mobs van level 68-ish.. heerlijke DoTs!!! Ik stond echt te kijken hoe snel er drie tegelijk neergingen door wat dots erop te gooien, ondertussen lekkere mana-regen en was nog niet eens aan het mindblasten :P me likes… ik had niet veel tijd maar heb ook even de LFG-tool geopend en zag een waslijst aan instances… die ga ik binnenkort allemaal eens af, waarbij ik gelijk even een vraagje heb: Als jullie het hier over heroics hebben, dan bedoelen jullie toch die heroics die daar staan onder ‘the burning crusades heroics’ ? Want dan weet ik een beetje hoe of wat :P

Kheb voor de lol ook even die gearscore addon geïnstalleerd om te kijken of ik nog wat voorstel :’) Met nog geen 2k aan gearscore zal ik nog even flink aan de bak moeten haha, maar het was een leuk half uurtje op mijn oude priest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ketho schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 20:37:
Betekent dit lied dat Arthas zijn geest wellicht nog steeds niet verslagen is door de Lich King en dat die misschien een comeback gaat maken? :X + mosaic verhaal....
ahhh Invincible dochter van de merrie Brightmane en geboren op de dag dat stormwind vernietigd werd door Ogrimm doomhammer en zijn horde..
arthas kreeg hem al toen ie 9 jaar oud was,10 jaar verder in de winter voor arthas een paladin werd in de order of the silver hand kreeg ie een ongelukje en hij was toen te ver weg om hulp te halen en kon hem ook niet genezen met zijn krachten en moest het beestje toen afmaken :(

toen ie zijn vader vermoorde met frostmourne was het eerste wat ie deed naar de Balnir farmstead afreizen waar Invincible was geboren en begraven en ressurecte hij hem met behulp van zijn runeblade (frostmourne)

editje:voor de scourge event was het graf gesloten en tijdens dat event was ie ineens open!had het boefje hem stiekempjes geressurect haha

tijdens het beleg op de Sunwell hakte Anassterian sunstrider de voorpoten van Invincible eraf om arthas in een 1 tegen 1 gevecht te dwingen,arthas vervult door woede vermoorde Anasterian en repareerde de benen van Invincible met Necromagie..

vermoed wordt dat Invincible nog steeds de favoriete mount is van the lichking alhoewel Sindragosa ook als zijn mount wordt beschouwd..

in world of warcraft kan het graf inclusief steen gevonden worden bij de Balnir farmstead in de Tirisfal glades
en is toegevoegd in Patch 3.0.2. echoes of doom

op 22 januari 2010 is het muziek stuk "invincible" vrijgegeven bij de wow 5 years anniversary battlecry mosaic:
"An ode who has fallen.
Time and events have left it unclear.
whether the song refers to the former prince of lordearon or his beloved steed..

op het internet staat invincible al te boek als DE DROP van de lichking en kan over een poosje naar alle waarschijnlijkheid in het rijtje van Baron Rivendare's Deathcharger,Swif zulian tiger&Ravenlord mounts komen..lichking mountje soloen op lvl 90?? ...anyone? _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2010 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:46

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Gisteren na het sporten met mijn Paladin een ICC10 rep run gejoined met wat guildies. Resultaat: Friendly met Ashen Verdict en een leuke ilvl 251 ring rijker. En toen was het alweer bedtijd :). De authenticator is helaas uitverkocht, dus dat ga ik maar even een beetje in de gaten houden, zodra hij weer op voorraad is ga ik hem bestellen.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Laatst online: 23-06 13:57
[b][message=33347438,noline]
Kheb voor de lol ook even die gearscore addon geïnstalleerd om te kijken of ik nog wat voorstel :’) Met nog geen 2k aan gearscore zal ik nog even flink aan de bak moeten haha, maar het was een leuk half uurtje op mijn oude priest..
Ik moet alles nog goed zetten :) Qua add ons ook :) Maar ken het gevoel hehe. Was wel even een momentje van ohja zo zag alles er uit hehe. Na 10 min. wist ik al weer redelijk de weg :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auspex
Warrior

Protection

* Concussion Blow: Damage decreased by 50%. Threat level remains unchanged.
* Devastate: Damage increased by 20%.
* Shield Slam: Damage modifier from block value decreased, and scales worse at low block value levels. Players in high-end gear shouldn't notice the change. In addition, threat generated by Shield Slam has been increased by 30%.
* Warbringer: Now only affects Intervene.

Balls... Ben net een protection warrior aan het lvl'n (lvl 42) en shield slam gaf echt wel al leuke damage output... En keek hard uit naar het warbringer talent en dan wordt die ook gewijzigd |:(
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 08:25:
[...]

op het internet staat invincible al te boek als DE DROP van de lichking en kan over een poosje naar alle waarschijnlijkheid in het rijtje van Baron Rivendare's Deathcharger,Swif zulian tiger&Ravenlord mounts komen..lichking mountje soloen op lvl 90?? ...anyone? _/-\o_
Dat zou zo machtig zijn _/-\o_ Alhoewel de looks eigenlijk gelijkaardig met dat van een undead mount zouden moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Mwha solo dunno, Ashes of Alar zie ik ook niet iemand Solo farmen teminste niet gehoord nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Als die patch notes waar zijn dan worden de makkelijke instances nog verder generfed. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Laatst online: 18-10 07:31

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Jullie doen inderdaad iets verkeerd, beste tactic is dat de tank Saurfang naar het rand van het horde schip loopt en daar tankt. Dan kunnen de healers heel makkelijk vanaf het Alliance schip helpen healen, wel moet je 1 healer over laten springen om de dps up te houden. Onze Holy Paladin spamt dan gewoon Flash of Light en er kan je niks gebeuren, zelfde verhaal voor 25man.

Ff voor de locks:
Heeft er iemand al eens Affliction PVE geprobeerd, ik speel nu al een paar weken als Affliction PVE en ik vind het veel leuker en makkelijker nice dps te houden. Ook AOE dmg schiet omhoog, 18k dps in icc25 is niks gekst met het spammen van Seed of Corruption.

Als je het wil proberen hieronder mijn rotation en spec:
Shadow Bolt -> Haunt -> Curse of Agony -> Corruption -> Unstable Affliction -> hierna spam je Shadow Bolt
Hou je Dots up all time! Liefst refreshen als ze net dreigen af te lopen.
Als de boss op 25% of lager is spam je Drain Soul in plaats van Shadow Bolt.

Check mijn Spec + Glyphs hier: http://eu.wowarmory.com/c...r=Quel%27Thalas&cn=Wahloh

[ Voor 31% gewijzigd door Wahloh op 26-01-2010 09:06 ]

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Auspex schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 08:43:
[...]
Dat zou zo machtig zijn _/-\o_ Alhoewel de looks eigenlijk gelijkaardig met dat van een undead mount zouden moeten zijn.
ja er was een poos terug al een post op wow.com hierover met zelfs een (vermoedelijke) screenshot vd mount die wow.com weer via mmo-champion had gevonde en daar leek ie een beetje op een soort van "Evil" argent dawn charger je weet wel die pally only mount die er op de kleuren na precies dezelfde looks heeft als de Charger de paladin only mount..maar dan net iets iets meer evil en het schijnt dat op de een of andere manier Invincible ook kan vliegen en met de skill vd gebruiker (lees gelukkige) meegroeit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
RyackWerk schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 08:56:
Als die patch notes waar zijn dan worden de makkelijke instances nog verder generfed. Jammer.
Wat ik vooral zie is dat de "irritante dingen generfed zijn" met name het wachten, wat dus het farmen sneller maakt.

Slecht ja of nee ben ik niet helemaal uit want moet zeggen dat wachten wel mee valt, maar andere kant hoe sneller hoe beter.

http://www.youtube.com/wa...8&feature=player_embedded

Bedoel je ?

[ Voor 11% gewijzigd door Mektheb op 26-01-2010 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auspex
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 08:57:
[...]

ja er was een poos terug al een post op wow.com hierover met zelfs een (vermoedelijke) screenshot vd mount die wow.com weer via mmo-champion had gevonde en daar leek ie een beetje op een soort van "Evil" argent dawn charger je weet wel die pally only mount die er op de kleuren na precies dezelfde looks heeft als de Charger de paladin only mount..maar dan net iets iets meer evil en het schijnt dat op de een of andere manier Invincible ook kan vliegen en met de skill vd gebruiker (lees gelukkige) meegroeit..
Kan er niet veel anders op zeggen dan 8) :9 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMaert
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-08-2023
Damien2004 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 08:05:

In het rijtje stomme vragen misschien:
- outlands pas vanaf L58 toch?
De Portal naar de outlands + quests in outland zelf is vanaf 58 idd.

Echter, je kan al eerder door een mage een portal naar shattrah krijgen en vanaf level 55 kan je Remparts/Blood frunace in. Dit is zeker een aanrader (als je geboost kan worden) XP gaat ubersnel en je krijgt al wat aardige blue gear voor de outlands, niet vereist maar wel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
SinergyX schreef op maandag 25 januari 2010 @ 16:19:
[...]

Met ^^ Ik heb er zelf nu zo'n 30 doorverkocht, zo'n moeite is dat allemaal niet (ok 2x moeten bellen omdat je er dus maar 4 per keer mag afnemen, ik nam er iets teveel af :P). Klein, makkelijk en werkt altijd :)
Doe je dit nog wel eens? Want ik wil er ook eentje en zou dan wel via via zo'n ding bemachtigen.. wat betaal ik er uiteindelijk voor? verzendkosten + evt winstmarges etc erbij gerekend :P
TweakerMaert schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 09:15:
[...]

De Portal naar de outlands + quests in outland zelf is vanaf 58 idd.

Echter, je kan al eerder door een mage een portal naar shattrah krijgen en vanaf level 55 kan je Remparts/Blood frunace in. Dit is zeker een aanrader (als je geboost kan worden) XP gaat ubersnel en je krijgt al wat aardige blue gear voor de outlands, niet vereist maar wel makkelijk.
Echter zie ik veel mensen het je afraden om met 58 al naar outlands te gaan omdat je op een gegeven moment de questline uit hebt gespeeld in hellfire pensuela en dan een te groot verschil hebt met het volgende gebied.. ook zou je redelijk wat gold mislopen uit de vanilla content zeg maar.. ik ben dan ook van plan om nog door te questen tot 60 en dan pas outland in te stappen..

[ Voor 45% gewijzigd door Thrilled op 26-01-2010 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:40
Eerst zien, dan geloven! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 26-10 01:02

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Als inderdaad die patchnotes waar zijn.. dan stellen de heroics helemaal niets meer voor.
Enige heroic die nu nog een uitdaging kan zijn is HoR (of elke andere met een stel idioten).

Gister lekker ff heroics gefarmed op mijn nieuwe lvl 80 warrior, nu al 2 stukkies T9 maar nog wel die stomme heirloom axe :P hoop dat ik snel een andere axe kan halen uit HoL en dan naar toc5 zodra ik daar in mag. Moet zeggen dat het irritant is dat je de emblems niet kan versturen naar andere karakters, heb nu gemiddeld 240 EoT op 5 karakters, kan er gems mee halen, en das alles.. Ik ga eerst maar voor DPS set, en zodra ik dat 'compleet' gemaakt heb es kijken naar prot, en zolang ik nog niet defcapped ben ga ik niets tanken.

Moet wel zeggen dat ik heel erg naar me spells zit te kijken met mijn warrior, hele tijd opletten of ik geen execute/overpower procs krijg enzo. Ik vraag me daarom af of het mogelijk/handig is om b.v. een macro te maken die ik ook op mijn DK gebruik

/startattack
/cast icy touch
/cast !runestrike

Als dus Runestrike procced dat deze dan automatisch gebruikt wordt op next swing. (weet niet helemaal zeker of macro zo klopt heb ze niet bij de hand).

/startattack
/cast Mortal Strike
/cast !execute (of overpower)

Zou dat ook kunnen werken met een Arms warrior? dus onder Mortal strike/Slam/Rend Overpower/excute zetten? want ik krijg het niet voorelkaar om de knoppen zo in te delen dat het lekker verloopt.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Thrilled schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 09:16:
[...]
Echter zie ik veel mensen het je afraden om met 58 al naar outlands te gaan omdat je op een gegeven moment de questline uit hebt gespeeld in hellfire pensuela en dan een te groot verschil hebt met het volgende gebied.. ook zou je redelijk wat gold mislopen uit de vanilla content zeg maar.. ik ben dan ook van plan om nog door te questen tot 60 en dan pas outland in te stappen..
Ach ja, als je daarnaast instances runt, loop je steeds voor. Ik heb laatst de achievement gehaald voor het completen van 250 quests toen ik lvl 56 was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wahloh schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 08:56:
[...]

Jullie doen inderdaad iets verkeerd, beste tactic is dat de tank Saurfang naar het rand van het horde schip loopt en daar tankt. Dan kunnen de healers heel makkelijk vanaf het Alliance schip helpen healen, wel moet je 1 healer over laten springen om de dps up te houden. Onze Holy Paladin spamt dan gewoon Flash of Light en er kan je niks gebeuren, zelfde verhaal voor 25man.

Ff voor de locks:
Heeft er iemand al eens Affliction PVE geprobeerd, ik speel nu al een paar weken als Affliction PVE en ik vind het veel leuker en makkelijker nice dps te houden. Ook AOE dmg schiet omhoog, 18k dps in icc25 is niks gekst met het spammen van Seed of Corruption.

Als je het wil proberen hieronder mijn rotation en spec:
Shadow Bolt -> Haunt -> Curse of Agony -> Corruption -> Unstable Affliction -> hierna spam je Shadow Bolt
Hou je Dots up all time! Liefst refreshen als ze net dreigen af te lopen.
Als de boss op 25% of lager is spam je Drain Soul in plaats van Shadow Bolt.

Check mijn Spec + Glyphs hier: http://eu.wowarmory.com/c...r=Quel%27Thalas&cn=Wahloh
Drop nightfall en imp lifetap, neem daarvoor in de plaats imp drain soul en fel concentration.
Cast na je sb en haunt eerst corruption dan ua en daarna pas coa (dpct) dots pas refreshen als ze zijn afgelopen, beter 1 seconde te laat refreshen dan 1 seconde te vroeg.

Oh en doe wat aan je hit :X 500+ hit terwijl je affliction bent en ook nog eens alliance >_< zelfs zonder enige buff/debuff zit je al dik over de cap

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De topicstart moet nog flink geupdate worden betreffende de addons. Nu is het misschien leuk om een top 5 meest door tweakers gebruikte addonlijst te maken en daar neer te zetten.

Bij deze vraag om jullie hulp. Dus DM je lijstje met favo 5 addons naar Rakkerzero en de 5 meest gestuurde addons komen in de lijst. Ik geef jullie de tijd tot en met uiterlijk 31 januari. Op 1 februari zal ik het lijstje in de topicstart zetten.