![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 100% gewijzigd door Zeror op 24-01-2010 13:54 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 100% gewijzigd door Zeror op 24-01-2010 13:54 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
![]() | ||
| ||
![]() |
https://niels.nu
Ik ga binnenkort nog wat revampen in het tweede deel van de TS.Hydra schreef op maandag 18 januari 2010 @ 17:44:
Wederom bedankt voor al het werk dat je in de topicstarts steekt Rakker
[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 18-01-2010 18:03 ]
[ Voor 38% gewijzigd door Valkyre op 18-01-2010 18:29 ]
Anoniem: 219071
The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Die duikt nu overal op idd, in /2 wordt telkens gespammed voor Glory of the Hero.. Waar komt dat opeens vandan?van het weekend eens werk gemaakt van mijn GLORY OF THE HERO
mensen kwamen er denk ik achter dat ze al merendeel vd benodigde achievements hebben daarvan?kwam ik ook laatst achter en het behalen ervan gaat steeds makkelijker met het huidige gear lvlRichardvdD schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 08:14:
[...]
Die duikt nu overal op idd, in /2 wordt telkens gespammed voor Glory of the Hero.. Waar komt dat opeens vandan?
Ja, een rode. Daar vind ik dus net weer niks aan, vandaar dat ik de achievement niet heb terwijl ik alleen de Nexus en Occulus achievements nog moet.Vivaladen schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 08:26:
krijg je ook een proto draakje voor toch?
achja toch weer een mountje erbij voor de Mountain'o'Mounts achievement hehe"Kaap schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 08:31:
[...]
Ja, een rode. Daar vind ik dus net weer niks aan, vandaar dat ik de achievement niet heb terwijl ik alleen de Nexus en Occulus achievements nog moet.
Binnenkort met de guild weer Ulduar 25 HM's clearen zodat iedereen zijn Ironbound Protodrake krijgt. Moet hem zelf ook nog.
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Same here probeer ook de tiger te krijgen nogVivaladen schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 08:45:
[...]
achja toch weer een mountje erbij voor de Mountain'o'Mounts achievement hehe"
heb ik op een laag pitje zitten op het moment,geen zin om rep te farmen met die netherdrake factie,wil eerst die Swift Zulian Tiger hebben voordat ie in een Feat of Strenght veranderd..want t schijnt dat stranglethorn vale best een opdonder gaat krijgen van de Cataclysm..moest ook nog ff alle oude instances een keertje door voor de achievement/fun
oow gratz man..Mgt mount dropped alleen in de heroic mode toch?heb die n half jaartje geleden gesoloed op normal mode nog niet op heroic mode..maar moet ook lukken denk wel dat ik hem op protection spec moet gaan doen en niet op Retri modeMektheb schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 08:54:
[...]
Same here probeer ook de tiger te krijgen nog, eergister wel de mgt mount op me alt gehaald
.edit .nm.. ik zie linkje naar armory in je sig staan.Mik! schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 08:52:
I hope my gs-addon is bugged because i see gs who dont belong here’. Sigh.. .
[ Voor 16% gewijzigd door HawVer op 19-01-2010 09:07 ]
http://hawvie.deviantart.com/
Dat doet me denken aan een ToC (volgens mij 25) raid afgelopen weekend waar ik iets soortgelijks zag. Van de aanwezige tanks had er 1 een lvl 78 blue shield, maar had verder correcte triumph gear, gems en enchants. Werkelijk het enige "probleem" was zijn shield, waarop een hunter pissed off werd en deze tank whisperde dat hij moest leaven. Daar de tank geen zin in dit soort bullshit had gaf hij in raidchat te leaven door deze opmerkingen (de hunter was verre van vriendelijk geweest). Mik en ik reageerden direct dat hij moest blijven aangezien zijn gear meer dan voldoende was en dat de hunter absoluut geen recht van klagen had: als er iemand moet lopen zeuren om de tank dan zijn het de healers/raidleader. Gevolg was dat de tank bleef (niemand had er moeite mee behalve de hunter, go figure) en de hunter zonder iets te zeggen off-line ging en prompt gekickt werd. Good riddance.Heh, ok de rest is wel lekker ja. Qua raiding alleen geen spot gekregen afgelopen weekend omdat mijn schild een blauw was en ik dus niet superior was Nu heb ik op zich een pest hekel aan zulke kortzichtigheid, maar ik zou toch graag wel die raids inkomen Dus had ik me voorgenomen om dan maar dat schild te farmen, dat viel dus tegen. Ik zal dus voorlopig met dit soort idiote opmerkingen te maken houden.
Ik heb iig het Emblem of Heroism schild even gehaald om de "omg he has blues" -> "X leaves party" idioten te voorkomen. Alhoewel dat een stuk minder irritant is omdat je in heroics toch als tank binnen 10 seconden weer een volle groep hebt.
Ik denk dat ik binnenkort zelf maar eens een TotC10 PUG raid begin. Kijken of er animo is. De meeste mensen die ik ken op de server hebben nog wel een altje dat gear kan gebruiken
Ik heb 5400+ GS op beide speccs dus als ie over mij gaat zeiken is het triest hoorHawVer schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 09:07:
[...]
.edit .nm.. ik zie linkje naar armory in je sig staan.
Jep ik moet ook Yogg nog alleen lastig om er 10 goede mensen voor te vindenKaap schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 08:31:
[...]
Ja, een rode. Daar vind ik dus net weer niks aan, vandaar dat ik de achievement niet heb terwijl ik alleen de Nexus en Occulus achievements nog moet.
Binnenkort met de guild weer Ulduar 25 HM's clearen zodat iedereen zijn Ironbound Protodrake krijgt. Moet hem zelf ook nog.
Bnet pindle#2913
Op zich hecht ik ook geen waarde aan GearScore als vereiste en maatstaaf voor skill. Echter gebruik ik de addon toch om, zonder dat ik hoef te inspecten, een idee te krijgen in welke regionen kwa gear iemand zit. Dan kan je daar rekening mee houden.Mik! schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 08:52:
GearScore verhaal
Nou ik ben onlangs van mains geswitched, op mijn vorige main had ik de netherwing dragon, dus dat zag er wel mooi uit, en op mijn paladin (miner) zit ik toch een shitload van de tijd op mijn flying mount. en ik vond de minion van Nozdrumo wel genoeg... dus tsja de rode proto drake was het makkelijkst te halen. dat was mijn beweeg redenen meer.RichardvdD schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 08:14:
[...]
Die duikt nu overal op idd, in /2 wordt telkens gespammed voor Glory of the Hero.. Waar komt dat opeens vandan?
alleen die 2de boss kan je nog wipen, met al die electric add. vezzales of zoiets. doe hem vaak met mijn mage + protadin, dan nuken we gewoon de shit out of him. maar dan is het nog steeds enigzins spannend of we het halen of niet.Vivaladen schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 09:05:
[...]
oow gratz man..Mgt mount dropped alleen in de heroic mode toch?heb die n half jaartje geleden gesoloed op normal mode nog niet op heroic mode..maar moet ook lukken denk wel dat ik hem op protection spec moet gaan doen en niet op Retri mode
[ Voor 34% gewijzigd door Valkyre op 19-01-2010 09:34 ]
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Dat je het gebruikt voor een indicatie ok, maar dit zijn mensen die alleen willen dat je ze whispered als je 5200+ gs hebt. En daar erger ik mij aan.Kaap schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 09:25:
[...]
Op zich hecht ik ook geen waarde aan GearScore als vereiste en maatstaaf voor skill. Echter gebruik ik de addon toch om, zonder dat ik hoef te inspecten, een idee te krijgen in welke regionen kwa gear iemand zit. Dan kan je daar rekening mee houden.
Iemand kan wel een uitstekende Rogue zijn, maar in zijn ilevel 200 epics moet die gewoon naar Naxx 25 gaan i.p.v. ToC 25.
Dat er mensen zijn die een GearScore getal gebruiken als minimale vereiste en anders geen invite....tjah...jammer. Maar als ik iemand vraag om zijn GearScore dan wil ik gewoon een indicatie van gearkwaliteit, niet om daarmee te bepalen hoe goed je bent.
Hammer is inderdaad een leuk ele wapen, zeker als je geen ICC-raids doet. Ik gebruik die voor mijn ele-specc en een weapon uit ICC10 voor mijn resto specc.bechown schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 09:25:
Mijn eerste gedachte was.. instant epic mount want er waren toch geen shaman wapens.. Fout dus.. Je hebt blijkbaar na corrigerende woorden van guildies een sword kant en een mace kant die je kan kiezen in de questchain.. Helaas moet ik nu de epic flyer dus nu nog even vaarwel zeggen en ben ik lekker aan het questen voor mijn nieuwe mace Hammer of Purified Flame
Aangezien ik eerst achievement nodig heb voordat ik een keer mee kan.. is dit misschien de beste manier om even een upgrade alvast te hebben.. ben al een keer lucky geweest met onyx25 en naxx.. nu nog de restMik! schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 09:29:
[...]
Hammer is inderdaad een leuk ele wapen, zeker als je geen ICC-raids doet. Ik gebruik die voor mijn ele-specc en een weapon uit ICC10 voor mijn resto specc.
Anoniem: 82860
Blessing of Sanctuary moet je gebruiken, is vele malen beter dan BoM. 3% dmg reduction, 10% sta/str increase en 2% max mana per avoid. Via prot talent spiritual attunement voor 5% mana van alles wat jij aan healing binnen krijg.RaDKiLL schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 09:28:
Nu heb ik al diverse guides gelezen over de 969 rotatie (en vanaf lvl75 de 96969) alleen kwam ik gisteren na iedere pull zo goed als zonder mana te zitten.
Ongetwijveld doe ik iets verkeerd, maar ik gebruikte SoV als shield en BoM als blessing (volgens de guide).
Verder pullde ik altijd met Avenger Shield. Vervolgens Holy Shield, WoL, Concecrate.
Buiten dat het allemaal nogal hectisch overkwam (ben een caster gewend) moest ik na iedere pull drinken.
Hier iemand ervaring die hij/zij kan delen met een lvl73 Prot Pally?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Die wil ik ook nog hebben. Die is wel zo vet. Jammer dat er niet meer tiger mounts zijn voor Horde. Dat zijn toch de mooiste ground mounts.Mektheb schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 08:54:
[...]
Same here probeer ook de tiger te krijgen nog, eergister wel de mgt mount op me alt gehaald
[ Voor 15% gewijzigd door Zeror op 19-01-2010 09:46 ]
Je hebt in ieder geval de verkeerd buff op jezelf, je moet blessing of sanctuary nemen. ik weet niet of je al Divine plea hebt met glyph?RaDKiLL schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 09:28:
Vraagje over Pala tanking. Ben op mijn gemakkie aan het levelen en heb als main een funder voor Heirlooms dus dat levelen gaat redelijk.
Gisteren besloten van Retri naar Prot te speccen en kijken of het tanken mij bevalt. Nu heb ik alleen maar casters geleveled (op 10 levels enhancement met mijn Shammie na dan) dus het hele melee is redelijk nieuw voor me.
Ben inmiddels 73 en heb via Wowwiki uiteindelijk een Prot levelingbuild weten te bemachtigen.
Uiteindelijk heb ik ook wel wat tankinggear dus na het vervangen van mijn Glyphs ben ik voorzichting een TBC dungeon ingedoken.
Nu heb ik al diverse guides gelezen over de 969 rotatie (en vanaf lvl75 de 96969) alleen kwam ik gisteren na iedere pull zo goed als zonder mana te zitten.
Ongetwijveld doe ik iets verkeerd, maar ik gebruikte SoV als shield en BoM als blessing (volgens de guide).
Verder pullde ik altijd met Avenger Shield. Vervolgens Holy Shield, WoL, Concecrate.
Buiten dat het allemaal nogal hectisch overkwam (ben een caster gewend) moest ik na iedere pull drinken.
[ Voor 4% gewijzigd door Valkyre op 19-01-2010 09:48 ]
Om eerlijk te zijn kan ik er maar weinig commentaar op vindenAnoniem: 219071 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 23:51:
Zou wel weer eens een inspectie willenAlle commentaar is welkom !
http://eu.wowarmory.com/c...ht%27s+Hammer&cn=Thrandul
(Enchant op wapen ga ik verwisselen naar Blade Ward)
Wat eerder al gezegt is. Gebruik Blessing of Sanctuary, ik weet niet zeker of je al Divine Plea hebt? If so gebruiken in combinatie met de glyph zodat je nonstop door kan pullen.RaDKiLL schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 09:28:
Vraagje over Pala tanking. Ben op mijn gemakkie aan het levelen en heb als main een funder voor Heirlooms dus dat levelen gaat redelijk.
Gisteren besloten van Retri naar Prot te speccen en kijken of het tanken mij bevalt. Nu heb ik alleen maar casters geleveled (op 10 levels enhancement met mijn Shammie na dan) dus het hele melee is redelijk nieuw voor me.
Ben inmiddels 73 en heb via Wowwiki uiteindelijk een Prot levelingbuild weten te bemachtigen.
Uiteindelijk heb ik ook wel wat tankinggear dus na het vervangen van mijn Glyphs ben ik voorzichting een TBC dungeon ingedoken.
Gewoon een inspect? Achievement? Moet dat persé met een add-on?MantaMania schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 09:57:
Tis geloof ik een hele hype om te zeiken op gearscore addon, jemig zeg er zijn weinig andere indicaties hoe je makkelijk kan zien of iemand geschikt is voor ene bepaalde instance. Ik vind gs zelf een uitkomst, tuurlijk zegt het niks over je skill maar dat kan je verder toch niet van te voren zien.
A passive ability that gives the Paladin mana when healed by other friendly targets' spells. The amount of mana gained is equal to 10% of the amount healed.Gohan-san schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 09:46:
@SynergyX, ik denk geloof niet dat Spirutal attunment werkt op selfheals, maar weet het niet zeker. in instances is SA inderaad gewoon mandatory (heb zelf 1/2)
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ben zelf dagelijks de Anzu mount aan het proberen, moet me idd ook eens aan die tiger gaan wagenMektheb schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 08:54:
Ondertussen de eerste upgrades binnen, van emblems een nieuwe totem gekocht voor een bijna constante 400ap buff.DINGDINGDING ^^
Eindelijk 80 met mijn shammy (nr 3 btw )
Heb van lvl 70 naar 80 voornamelijk dungeons gedaan. Gisteren na een gecancelde raid toch maar besloten om eindelijk het laatste level te gaan halen.
Ik heb deze gelvlt met RaF tot lvl 30, daarna gratis lvls tot lvl 60 Moest op lvl 60 nog al mijn totems halen...
Vanaf 60 ben ik enhancement gegaan en in northrend healing gear verzamelen zodat ik sneller instances in kon.
Nu heb ik gisteren dus nieuwe spells geleerd en een andere spec genomen. Iemand nog op en of aanmerking op mijn char? Het is mij nog niet helemaal duidelijk of je nu AP of AGI moet stacken.. Op EJ forums zeggen ze alleen maar dat je m door een programma moet halen en die zegt dan wat het beste is voor je char... Ik heb daar helemaal geen behoefte aan om eerlijk te zijn....
http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=Doomhammer&cn=Beolor
Gisteren met de nieuwe spec nog even geoefend op dummies. Op een raidboss dummy deed ik 1.9k dps, vond ik niet slecht met wat questgear/instancegear/en wat BoE epics. Het was te merken dat ik vrij weinig hit heb.
Op een lvl 80 dummy deed ik 2.3/2.4k dps, niet heel lang getest, dus het zou goed kunnen dat ik geluk had met crits en dergelijke.
Komende weken wat zien te gearen, maar pally en mage hebben nog altijd prio
Offspec is en blijft resto, maar wil me nu eerst ff focussen op enhancement spec, zodra ik dat een beetje onder de knie heb ga ik me wat meer verdiepen in resto. Dan kom je ook wat sneller in instances terecht
Bij binnenkomst even vermelden dat enhancement mijn mainspec is en dat ik voor beide specs zal gaan rollen.
inderdaad dropt alleen op heroic, ik farm met 2 vrienden MGT ZG etc elke week, die hebben allemaal de kip al op hun main en ik nog niet.Vivaladen schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 09:05:
[...]
oow gratz man..Mgt mount dropped alleen in de heroic mode toch?heb die n half jaartje geleden gesoloed op normal mode nog niet op heroic mode..maar moet ook lukken denk wel dat ik hem op protection spec moet gaan doen en niet op Retri mode
Tigerboss in ZG is trouwens wel easymode op mn Retrispecc haha gebruik seal+Judgement of Light en ik ben niet te stoppen,niks geen moeilijke tactics gewoon de healer's HP laag houden en consercration,Retri-aura en Divine storm brengen de boss en de andere add down en als het dan bijna gebeurd is mett ze -->Avenging wrath aan en dood nukenenige probleem is dat ik het wel eens niet helemaal goed time en dat ie dan gaat ressen en het wat langer duurt allemaal...hoop wel dat ie bijna dropped hoor haha
had vanaf vanilla al die Deathcharger van Baron Rivendare zitten farmen en dropte in wotlk pas voor de 2e keer na 43 pogingen (eerste roll in vanilla verloren) maar die is nu van iets van 0,01% naar 1% droprate gebuffed! swift zulian tiger staan op de ene site nog op 0,5% en de andere site 0,6% wordt iedere keer als ik die lootbag open weer spannend hehewel al friendly met het zandalar trollen volkje haha
[ Voor 4% gewijzigd door Mektheb op 19-01-2010 10:10 ]
Gearscore is inderdaad een prima uitkomst om te bepalen of de persoon waarmee je te maken hebt de juiste gear heeft voor een instance of niet. Alleen de manier waarop het gebruikt door de meerderheid is gewoon ronduit triest. Die manier, of beter gezegd de mentaliteit die sommige spelers erdoor hebben verpest gewoon het spel.MantaMania schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 09:57:
Tis geloof ik een hele hype om te zeiken op gearscore addon, jemig zeg er zijn weinig andere indicaties hoe je makkelijk kan zien of iemand geschikt is voor ene bepaalde instance. Ik vind gs zelf een uitkomst, tuurlijk zegt het niks over je skill maar dat kan je verder toch niet van te voren zien.
Hitcap van dualwielding is haalbaar, maar het absoluut niet waard (je offhand moet je dacht ik 15% halen). Ga minimaal voor de standaard spell-hitcap (7%?) en je zit goed (spells zijn onderdeel van je 'rotatie'). An sich hoef je je nog niet te richten op AP of Agi, je hebt nog genoeg ruimte om eerst je gear te upgraden.Ossi schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:06:
Ondertussen de eerste upgrades binnen, van emblems een nieuwe totem gekocht voor een bijna constante 400ap buff.
Iemand nog tips wat betreft enhancement shammy's?
Moet je nou concentreren op AP of AGI? Wat is precies de hitcap van een dualwielding enhancement shammy?
Is een veeeeel betere addon voorRakkerzero schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:11:
[...]
Gearscore is inderdaad een prima uitkomst om te bepalen of de persoon waarmee je te maken hebt de juiste gear heeft voor een instance of niet. Alleen de manier waarop het gebruikt door de meerderheid is gewoon ronduit triest. Die manier, of beter gezegd de mentaliteit die sommige spelers erdoor hebben verpest gewoon het spel.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Jep gister nog een arms warrior met 232/245 gear die het voor mekaar kreeg om op Saurfang (standstill fight notabene) 2.8k dps te doen... Echt wtf dat haal je met autoattack kun je meteen koffie zettenMantaMania schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 09:57:
Bnet pindle#2913
niet zo zeer op de gs addon zelf, meer op de mensen die het op een bepaalde manier gebruiker, zoalsMantaMania schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 09:57:
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
haha yup zo had een guildie dat van mij gistere die linkte ze grand crusader ( totc 25 hc ) achievment...Bokkie schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:32:
[...]
niet zo zeer op de gs addon zelf, meer op de mensen die het op een bepaalde manier gebruiker, zoals
/2 lfm totc25 gs 5300 minumum
etc
Nu kan ik op mijn hunter (buiten ICC en laatste set bosses Ulduar) elke raid inmiddels dromen, vaak genoeg gedaan. Maar wat heb ik daar dus aan op mijn pala of shaman? Dáár zit het probleem, heel veel mensen maken steeds meer alts omdat alles makkelijker is geworden, maar je wordt direct weer tegengewerkt omdat niets account-wide is gedaan.Mektheb schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:15:
Is een veeeeel betere addon voor, die stond laatst op MMO
Die checkt je gearscore / achievments / hoevaak je boss X gekilled hebt / wanneer je hem gekilled heb / en wat je geloot al hebt
geeft me een beter overzicht dan hele GS, gebruik beide addons niet omdat ik het walgelijk vindt maar dat is weer wat anders
Misschien daarom dat ik zo graag alts level ipv te raiden, de hele low level ervaring is 'rank en vrij' sort to speak. Tanken met leather items (als warrior)? Geen probleem. Rogues met cloth? Doe maarRakkerzero schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:11:
[...]
Gearscore is inderdaad een prima uitkomst om te bepalen of de persoon waarmee je te maken hebt de juiste gear heeft voor een instance of niet. Alleen de manier waarop het gebruikt door de meerderheid is gewoon ronduit triest. Die manier, of beter gezegd de mentaliteit die sommige spelers erdoor hebben verpest gewoon het spel.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Ik probeer op me alt niet eens een raid te doen, ik ga wel mee als alt met me raiding guild maar inderdaad je meot dus een raiding guild hebben om wat behoorlijk te kunnen doen...SinergyX schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:36:
[...]
Nu kan ik op mijn hunter (buiten ICC en laatste set bosses Ulduar) elke raid inmiddels dromen, vaak genoeg gedaan. Maar wat heb ik daar dus aan op mijn pala of shaman? Dáár zit het probleem, heel veel mensen maken steeds meer alts omdat alles makkelijker is geworden, maar je wordt direct weer tegengewerkt omdat niets account-wide is gedaan.
Daar gooien ze ook nog eens een gearscore crap bovenop, met als enige excuus 'zoek maar een guild voor je achievement'. Kom je bij probleem 3, hoe kom je in een raiding guild als het een alt is en je dus 'meer' verplichtingen hebt voor raiden op je main?
En dan zit je weer in het cirkeltje van achievements, gearscore en overige eisen. Mijn paladin heeft nu alles 232 of hoger (triumph/frost) maar heeft serieus nog geen enkel raid-instance van binnen gezien (ok 1x naxx weekly).
Dat soort onzin had ik een paar weken terug ook, Moest een icc10 achievement linken op mn rogue, dus ik pak de icc25 saurfang kill achievement omdat ik die t snelst vond. Mocht ik niet mee. Stik er dan maar in!Mektheb schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:34:
[...]
haha yup zo had een guildie dat van mij gistere die linkte ze grand crusader ( totc 25 hc ) achievment...
en dat was niet de goeie dus hij mocht niet mee..
Geloof die het gesprek ook heeft ingelijst op ze sig
Dat doet mij denken aan iets dat ik meemaakte ten tijde van vanilla wow. Ik stond met mijn alt undead priest in Orgrimmar aan de AH, en ik kreeg een whisper met het verzoek om water te conjuren. Ik antwoord uiteraard met 'I'm a priest'. Reply: oh but that hat you're wearing (die rode pimp hoed uit Stratholme) is a mage item.Mektheb schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:38:
[...]
Ik probeer op me alt niet eens een raid te doen, ik ga wel mee als alt met me raiding guild maar inderdaad je meot dus een raiding guild hebben om wat behoorlijk te kunnen doen...
En ach zolang ik op me priest gewishperd wordt of ik een portal wil maken, omdat ik er "bijna" het zelfde als een mage uit zie huil ik nog steeds met me pet op
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Gruwelijk irritant is het eigenlijk, dat hele Achievement en Gearscore gelink. Op Frostmane begint het nu ook een beetje te komen (GS) maar probeer het tot nu toe elke keer af te fakkelen in Trade en veelal steunen mensen me dan ook hierin. Alsof GS bepaald dat je een goede speler bent en je de tactics ook echt begrijpt. Maarja, dat gaat er bij de lootwhores (want het zijn meestal de RL's die zwakzinnig zijn en de meest rare eisen hebbenm) niet helemaal inhulkie schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:39:
[...]
Dat soort onzin had ik een paar weken terug ook, Moest een icc10 achievement linken op mn rogue, dus ik pak de icc25 saurfang kill achievement omdat ik die t snelst vond. Mocht ik niet mee. Stik er dan maar in!
Vanavond weer lekker wipen op Rotface… Jullie horen morgen wel of t een succes was of niet
Duidelijk een noob, dat was toen een hunteritem.Kapoen schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:43:
[...]
Reply: oh but that hat you're wearing (die rode pimp hoed uit Stratholme) is a mage item.
Een prot pally dient altijd deze blessing te gebruiken op zichzelf. Het is gewoon veel beter dan alle andere blessings voor tanken. 3% damage reduction en 2% mana op een dodge/block.Ossi schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:01:
[...]
Wat eerder al gezegt is. Gebruik Blessing of Sanctuary
De glyph zorgt er voor dat je nog eens 3% damage reduction krijgt. een talent diep in de prot tree zorgt er voor dat DP met iedere melee hit wordt gerefreshed. Het is zeker aan te raden om DP aan te zetten en dan te chain pullen.ik weet niet zeker of je al Divine Plea hebt? If so gebruiken in combinatie met de glyph zodat je nonstop door kan pullen.
Ik doe het volgende bij groepen van 3 of meer mobs. Open met AS op een van de mobs aan de zijkant zodat er 3 mobs worden geraakt. HoR op een andere mob. Dan als de mobs in melee range zijn HotR en als ik meer dan 50% mana heb een consecration. Daarna is het heel moeilijk om de mobs nog kwijt te raken.Gebruik niet te veel consecration, want dat vreet echt mana. Begin met een Avenger's Shield bij het pullen (tenzij die op cooldown is), zodra de mobs bij je zijn Hammer of righteousness. Daarmee moet je al genoeg aggro hebben om ze bijna niet meer kwijt te raken. Verder gewoon rotatie afwerken. Hou Holy Shield up, dat is extra avoidance wat in combinatie met Blessing of Sanctuary weer mana betekend
Het voordeel van SoV is dat de dot door blijft gaan ook als je de mob niet raakt. Daarnaast telt HotR ook voor de SoV stack. Lekker makkelijk als je meerdere mobs aan het tanken bent. In instances vind ik de glyph voor een extra mob met HotR ook prettig.Zolang aggro geen probleem is kun je ook seal of wisdom gebruiken, doe ik ook nog altijd in heroics
Eventueel voor en boss weer ff switchen naar Seal of Vengeance.
Hoi Ossi, ik ben ook bezig mijn resto shaman om te bouwen naar enhancement main spec. Healen wil ik houden op mijn paladin als offspec, en enhancement shaman als dps leek mij een leuke keuze.Ossi schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:06:
[...]
Ondertussen de eerste upgrades binnen, van emblems een nieuwe totem gekocht voor een bijna constante 400ap buff.
Iemand nog tips wat betreft enhancement shammy's?
Moet je nou concentreren op AP of AGI? Wat is precies de hitcap van een dualwielding enhancement shammy?
Achievement linken, al eens van underachiever gehoord? En nee, het hoeft niet perse met een addon, maar waarom moeilijk doen als het makkelijk en op afstand kan.Mik! schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:05:
[...]
Gewoon een inspect? Achievement? Moet dat persé met een add-on?
Goed, laten we stellen dat jij een uitstekende speler bent. Je gear is ilevel 200. Dus ik moet je maar meenemen naar ICC25? Precies, dat dacht ik ook niet. Helaas zijn er een heleboel lootwhores en zwakzinnigen, we blijven in jouw woorden, die echt denken in crappy gear mee te kunnen naar endgame content.RaseriaN schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:44:
[...]
Gruwelijk irritant is het eigenlijk, dat hele Achievement en Gearscore gelink. Op Frostmane begint het nu ook een beetje te komen (GS) maar probeer het tot nu toe elke keer af te fakkelen in Trade en veelal steunen mensen me dan ook hierin. Alsof GS bepaald dat je een goede speler bent en je de tactics ook echt begrijpt. Maarja, dat gaat er bij de lootwhores (want het zijn meestal de RL's die zwakzinnig zijn en de meest rare eisen hebbenm) niet helemaal in. Ik weiger ook om die AddOn te installeren en/of te gebruiken.
[ Voor 63% gewijzigd door JeroenNietDoen op 19-01-2010 11:08 ]
Precies, underachiever, of mensen die net 1 dag geleden de achievement hebben gehaald. Ik heb altijd pugchecker.com ernaast, zie je gelijk average ilvl en kan je het aantal clears zien van een raid. Iemand die 10 keer ToC heeft gedaan vertrouw ik dan wat meer dan iemand die 1 dag geleden z'n eerste kill heeft gehad.Kaap schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:02:
[...]
Achievement linken, al eens van underachiever gehoord? En nee, het hoeft niet perse met een addon, maar waarom moeilijk doen als het makkelijk en op afstand kan.
Anoniem: 236827
Ten eerste gefeliciteerdVivaladen schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 06:44:
Iedereen een fijn weekend gehad verder?
@ Salena --> gisteren poging 4e no tigerhad 2 try's nodig dit keer maar was niet doodgegaan met 2 try's bedoel ik eigelijk dat er 1tje te vroeg dood ging haha
gelukkig reset ZG na 2 dagen al ipv 1 week
hoop die tijger voor Cataclysm in de pocket te hebben
Ach als iemand echt de achievement heeft dan is dat geen probleem vind ik om zo iemand mee te nemen hoor. Alleen het faken van achievements is met een addon gekomen waardoor achievements linken niet meer betrouwbaar is.RichardvdD schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:16:
[...]
Precies, underachiever, of mensen die net 1 dag geleden de achievement hebben gehaald. Ik heb altijd pugchecker.com ernaast, zie je gelijk average ilvl en kan je het aantal clears zien van een raid. Iemand die 10 keer ToC heeft gedaan vertrouw ik dan wat meer dan iemand die 1 dag geleden z'n eerste kill heeft gehad.
Daarom hoop ik je een zoek functie krijgt binnenkort op de armoryKaap schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:02:
[...]
Achievement linken, al eens van underachiever gehoord? En nee, het hoeft niet perse met een addon, maar waarom moeilijk doen als het makkelijk en op afstand kan.
[...]
Goed, laten we stellen dat jij een uitstekende speler bent. Je gear is ilevel 200. Dus ik moet je maar meenemen naar ICC25? Precies, dat dacht ik ook niet. Helaas zijn er een heleboel lootwhores en zwakzinnigen, we blijven in jouw woorden, die echt denken in crappy gear mee te kunnen naar endgame content.
Daarom gebruik ik nou die addon. En als jouw gear een beetje degelijk is, dan kan je gewoon mee en zien we in de instance wel of je ook echt die uitstekende speler bent. Want laten we heel eerlijk zijn, goede gear is makkelijker te vinden dan goede spelers.
Nou, liever iemand in i200 die echt weet wat hij doet dan iemand die in i232/245 hangt en maar wat aanklooit en het probeerd goed te maken omdat hij gear heeft. Crappy gear is voor mij niet een iLvL nummer, maar een logische set van gems, enchants en talent. Maargoed, daar verschillen we dan denk ik in.Kaap schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:02:
Goed, laten we stellen dat jij een uitstekende speler bent. Je gear is ilevel 200. Dus ik moet je maar meenemen naar ICC25? Precies, dat dacht ik ook niet. Helaas zijn er een heleboel lootwhores en zwakzinnigen, we blijven in jouw woorden, die echt denken in crappy gear mee te kunnen naar endgame content.
Je kan al door een simpele inspect zien of iemand er verstand van heeft. Gems, enchants en Build zijn voor de mensen die er echt voor willen gaan geen probleem en voor mensen die maar wat aanprutsen wel. Die duwen er gems in om die mooie socketbonus te halen en niet om te Min/Maxen. Maar nogmaals, daar verschillen we in.Daarom gebruik ik nou die addon. En als jouw gear een beetje degelijk is, dan kan je gewoon mee en zien we in de instance wel of je ook echt die uitstekende speler bent. Want laten we heel eerlijk zijn, goede gear is makkelijker te vinden dan goede spelers.
Of dat je het zoals ik na 110+ runs opgeeft!Anoniem: 236827 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:18:
[...]
Ten eerste gefeliciteerd
Goed weekend gehad, jij ook?
Jammer dat ie niet gedropt is voor je. Kan zijn dat je 'm morgen hebt, kan ook zijn dat je 'm pas in november 2011 hebt
Word. Al gezegd gister een warrior gezien die zeker 5k dps moet doen en dan haalt ie net de helft... w-t-f!!! Daarvoor in een Ocu pug gezeten (SLIK!) en wat blijkt? Al die gasten in niet al te beste gear (200 epics en af en toe een blue) maar ze volgden me goed (had ik gezegd als tankRaseriaN schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:20:
[...]
Nou, liever iemand in i200 die echt weet wat hij doet dan iemand die in i232/245 hangt en maar wat aanklooit en het probeerd goed te maken omdat hij gear heeft. Crappy gear is voor mij niet een iLvL nummer, maar een logische set van gems, enchants en talent. Maargoed, daar verschillen we dan denk ik in.
[ Voor 58% gewijzigd door porn* op 19-01-2010 11:25 ]
Bnet pindle#2913
Ik vind dat er ook iets te hard tegenin gegaan wordt wat betreft die mensen die GS gebruiken als een snelle selectie. Mensen begrijpen volgens mij niet dat het een reactie is; er zijn te veel mensen die denken in blues met alle ICC raids mee te kunnen doen. Sterker nog, sommige eisen het want ze betalen per slot van rekening ook hun sub!Kaap schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:02:
Daarom gebruik ik nou die addon. En als jouw gear een beetje degelijk is, dan kan je gewoon mee en zien we in de instance wel of je ook echt die uitstekende speler bent. Want laten we heel eerlijk zijn, goede gear is makkelijker te vinden dan goede spelers.
Ja, da's weer z'n typische "liever dan" drogredenatie. De kans dat iemand in ilevel 232 wel of niet weet wat 'ie doet is niet anders dan iemand in ilevel 200 gear. Waarschijnlijk is gemiddeld genomen de kans juist iets groter. En voor ICC is ilevel 200 gewoon echt te laag.RaseriaN schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:20:
Nou, liever iemand in i200 die echt weet wat hij doet dan iemand die in i232/245 hangt en maar wat aanklooit en het probeerd goed te maken omdat hij gear heeft. Crappy gear is voor mij niet een iLvL nummer, maar een logische set van gems, enchants en talent. Maargoed, daar verschillen we dan denk ik in.
Ik weet van de meeste DPS classes echt niet wat hun beste gems zijn hoor. Maar afgezien van GS inspecten de meeste RLs ook de mensen die jonen wel. GS checkt namelijk niet welke enchants je hebt enzo.Je kan al door een simpele inspect zien of iemand er verstand van heeft. Gems, enchants en Build zijn voor de mensen die er echt voor willen gaan geen probleem en voor mensen die maar wat aanprutsen wel. Die duwen er gems in om die mooie socketbonus te halen en niet om te Min/Maxen. Maar nogmaals, daar verschillen we in.
Toch grappig dat iedereen hier de ervaring heeft dat mensen in slechte gear heel goed presteren en de mensen in ilevel 232 spul het altijd erg slecht doen.porn* schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:22:
Word. Al gezegd gister een warrior gezien die zeker 5k dps moet doen en dan haalt ie net de helft... w-t-f!!! Daarvoor in een Ocu pug gezeten (SLIK!) en wat blijkt? Al die gasten in niet al te beste gear (200 epics en af en toe een blue) maar ze volgden me goed (had ik gezegd als tank) en binnen 20 sec bleek dat ze het allemaal individueel prima snapten. Helemaal geen onaardige dps en binnen 15 minuten schoongeveegd. Liever die 200 gasten dan zo'n nab warrior (tis maar een voorbeeld he!) die er niks van snapt, die eersten doen tenminste een klein beetje moeite.
[ Voor 39% gewijzigd door Hydra op 19-01-2010 11:27 ]
Diegene in i232/245 die constant faalt valt zeer snel door de mand, kick.RaseriaN schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:20:
[...]
Ja, een inspect is simpel. Daar heb je helemaal gelijk in en ben ik roerend met je eens. Maar ik heb weinig zin om 24 mensen te moeten inspecten. Maar goed, daarin verschillen we dan zeer zekerRaseriaN schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:20:
Je kan al door een simpele inspect zien of iemand er verstand van heeft. Gems, enchants en Build zijn voor de mensen die er echt voor willen gaan geen probleem en voor mensen die maar wat aanprutsen wel. Die duwen er gems in om die mooie socketbonus te halen en niet om te Min/Maxen. Maar nogmaals, daar verschillen we in.
Precies zoals Hydra het omschrijft...Hydra schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:23:
[...]
Ik vind dat er ook iets te hard tegenin gegaan wordt wat betreft die mensen die GS gebruiken als een snelle selectie. Mensen begrijpen volgens mij niet dat het een reactie is; er zijn te veel mensen die denken in blues met alle ICC raids mee te kunnen doen. Sterker nog, sommige eisen het want ze betalen per slot van rekening ook hun sub!
GS is niks anders dan de gearinspects die in Vanilla gedaan werden, het maakt het filteren alleen iets efficienter. Natuurlijk zijn er slechte RLs die van GS alles af laten hangen, en perse een zo hoog mogelijke gemiddelde GS willen hebben zonder te kijken of iemand weet wat 'ie doet, maar die zijn eerder uitzondering dan regel.
Nee, gear zegt niks over je skill, maar wel over de tijd die je in je character gestoken hebt, en dat is gemiddeld genomen best een goeie indicatie. De uitzonderingen (ebayers e.d.) kun je er later altijd nog uitknikkeren. Mensen met gewoon slechte gear kun je vooraf uitfilteren.
[ Voor 28% gewijzigd door JeroenNietDoen op 19-01-2010 11:31 ]
Uhmm, alles is toch een hunter-item?Miles Teg schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:47:
[...]
Duidelijk een noob, dat was toen een hunteritem.
Ander punt is dat er Retards zijn die vinden dat je de content eerst moet outgearen om mee te kunnen. Dat is pas dom.Kaap schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:02:
[...]
[...]
[ Voor 8% gewijzigd door Dakreal op 19-01-2010 11:35 ]
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Nah je hebt natuurlijk wel een punt, en zeker als je wat verder wilt dan de 1e 4 bosses ICC heb je wel "de betere gear" nodig (dan redt je het niet met 10 man in Naxx gear). Probleem is wel dat ik idd, vooral sinds Triumph gear, steeds vaker mensen met een hoge gearscore zie die totale mongolen zijn.Hydra schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:23:
Toch grappig dat iedereen hier de ervaring heeft dat mensen in slechte gear heel goed presteren en de mensen in ilevel 232 spul het altijd erg slecht doen.
Bnet pindle#2913
Laat maar, jullie hebben gelijk. Lang leve GS!Precies zoals Hydra het omschrijft...
[ Voor 4% gewijzigd door RaseriaN op 19-01-2010 11:36 ]
Dat zei ik net ook inderdaad op MMO-Champion stond het geloof ik.porn* schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:35:
[...]
Nah je hebt natuurlijk wel een punt, en zeker als je wat verder wilt dan de 1e 4 bosses ICC heb je wel "de betere gear" nodig (dan redt je het niet met 10 man in Naxx gear). Probleem is wel dat ik idd, vooral sinds Triumph gear, steeds vaker mensen met een hoge gearscore zie die totale mongolen zijn.
Het blijft lastig... zat er niet een tool aan te komen waarmee je ook makkelijk kon zien wie welke bosses gedaan had etc? Had zoiets ergens gelezen...
Addon Spotlight - Elitist Group
Today's addon is a good way to build raid PUGs (raid weekly quests, I love you so much) without wasting too much time inspecting everyone to make sure that they're not terrible. Once again the original description is just fine and I'll steal it!
* Download Elitist Group
Elitist Group's goal is to shift focus away from single scores that don't tell you anything about the users choice of gear. Instead of a single score you'll see a variety of information from experience in different tiers of dungeons and raids, to if their choice of equipment, enchants or gems matches their spec.
Slash command: /elitistgroup (/eg) use /elitistgroup help for a list of slash commands.
Equipment/gem/enchant
Items are categorized based on their stats. Spell power is a caster item, hit is DPS, Strength is for melee dps and so on. You can see what type of item the person is wearing, as well as if it's valid for their spec. If your Holy Paladin is wearing block gear, it will flag that they are wearing gear intended for tanks. However, if they were a Protection Paladin it will allow it.
While items will be categorized into their spec type, EG will also tell you if somebody is missing a gem or they are using green gems in epic gear.
Dungeon experience
Quickly see how experienced someone is through their achievements and stats. Everything is broken down by tier, 5 man, 10 man, 25 man and normal vs heroic. For raids, experienced is roughly 3 clears and for 5 mans it's around 6 (combined runs, not 6 of each 5 man). The scoring is setup to reward full clears. Somebody who has done the first 4 bosses in 25-man Trial of the Crusader but never clears it will have to do more runs to be considered experience than someone who clears the entire instance.
Some achievements are also factored into the score to make it easier to be considered experienced. A Tribute to Insanity or The Immortal can count for an entire full clear. Even doing 25-man Ulduar hard modes will increase your 25-man Ulduar normal mode experience.
Summary
For both 5-mans and raids, a summary window is provided through /eg summary. Allowing you to quickly see party members talents and a quick pass/no pass for all of their gear, enchants and gems.
Item level
Item levels are used to give you an idea of where gear is from, as well as the players general gear quality. It is not the sole (or even the primary) stat shown. Items have quality modifiers to stop 200 blues being worth the same as 200 epics: 100% epic, 95% blue, 90% green, 60% white, 50% grey. Heirlooms are considered 187 item level blues at 80 (~2.22 item level/player level)
Suggested dungeons are lowest item level dropped with a 89% modifier for 5-mans, 90% modifier for normal 10 and 25 mans, 91% modifier for heroic/hard mode 10 and 25 mans.
Player notes
Finished a dungeon, was your tank amazing? Player notes will let you rate him 1 - 5 as well as make a note for future reference, or for other people who group with him. You can leave one note per person, with your most recent note overwriting any old ones.
Addon communication
All notes, player data can be synced. You will only send your notes, and people can only request your gear data. This makes sure that there is less potential for people to mess up your database of players and corrupt it.
Communications can be completely disabled, or you can choose to not listen to communications from certain channels to restrict who is allowed to request data. No communications are sent while in combat, they will be queued and processed gradually to prevent any noticeable effect on gameplay.
Haste wordt gegemmed door shammies die in end-game content lopen naar wat ik begreep. Tot je bepaalde gear haalt is het interessanter om attack power te stacken. Ik had in mijn enhancement specc (heb ik nu niet meer) slechts 2 punten in intellect puur om naar de volgende rij te komen en vervolgens 3 punten in shield te stoppen. Ik kan je specc niet zien en weet niet precies meer hoe de mijne er uit zag maar ik weet in ieder geval dat ik dezelfde specc had als een oud-guildie van mij en dat werkte voor ons allebei meer dan perfect (Murska van Bloodfeather). Je zou eventueel nog naar die specc kunnen kijken als je meer wilt weten.RichardvdD schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:01:
[...]
Hoi Ossi, ik ben ook bezig mijn resto shaman om te bouwen naar enhancement main spec. Healen wil ik houden op mijn paladin als offspec, en enhancement shaman als dps leek mij een leuke keuze.
Agility moet je sowieso niet stacken, tegenwoordig draait het om attack power/haste. Zelf ben ik er ook nog niet uit wat nou het beste is. Sommige enhancement shamans gemmen vol op haste, de andere AP+haste, en weer een andere gemt vol op AP. Ik doe een beetje van alles wat en probeer het te begrijpenMisschien dat iemand anders een idee heeft wat nou de reden is om haste of ap te stacken?
Een tip is misschien om je spec een beetje aan te passen, improved fire nova is namelijk erg goed. Vooral omdat dat in heroics je dps enorm omhoog boost.
Zelf heb ik ook niet de ideale spec, ik heb 3/5 in intellect, terwijl daar 1 of 2 punten wel in de shields konden zitten. Veel shamans stoppen ook geen punten in de mana-besparende talents, zoals elemental focus, de goedkope shocks, of improved stormstrike. Zelf heb ik dat nog wel gedaan, ik ben daar ook nog niet helemaal uit, ik wil namelijk niet op het randje zitten qua mana maar gewoon altijd genoeg hebben om door te kunnen knallen
Mektheb schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:39:
[...]
Dat zei ik net ook inderdaad op MMO-Champion stond het geloof ik.
Bnet pindle#2913
Naja, er wordt hier steeds het argument aangehaald van ICC raids en ilvl200's, het aantal mensen met zulke gear die ook daadwerkelijk probeert een ICC raid binnen te komen staat in een schril contrast met het aantal mensen dat zich te 'imba' voelen met bepaalde gear en gewoon geen klote uitvoeren tijdens de lagere raids.Hydra schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:23:
Toch grappig dat iedereen hier de ervaring heeft dat mensen in slechte gear heel goed presteren en de mensen in ilevel 232 spul het altijd erg slecht doen.
Ja, het zou ideaal zijn als iedereen op die addon over zou gaan. Maar goed, ook tegen die addon zullen vele mensen zich verzetten.Mektheb schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:39:
[...]
Dat zei ik net ook inderdaad op MMO-Champion stond het geloof ik.
Gevonden even quoten voor de mensen op het werk
[...]
Klopt, dat is ook dom.SpoTs schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:33:
[...]
Ander punt is dat er Retards zijn die vinden dat je de content eerst moet outgearen om mee te kunnen. Dat is pas dom.
RaseriaN schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:36:
[...]
Laat maar, jullie hebben gelijk. Lang leve GS!
Daar gaat dus ook mijn hele punt over. Veel mensen verbasteren GearScore en mensen die het gebruiken omdat er een groep mensen is die er inderdaad in doorgeslagen is. Er zijn echter ook gewoon mensen die GearScore gebruiken om voor hun ToGC 10/25 en ICC 10/25 pugs een snelle indicatie van de gear willen zien.SinergyX schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:46:
[...]
Naja, er wordt hier steeds het argument aangehaald van ICC raids en ilvl200's, het aantal mensen met zulke gear die ook daadwerkelijk probeert een ICC raid binnen te komen staat in een schril contrast met het aantal mensen dat zich te 'imba' voelen met bepaalde gear en gewoon geen klote uitvoeren tijdens de lagere raids.
GS voor ICC of ToC25 HC vind ik best, ze zijn enkel een beetje te ver doorgeslagen met heel die gearscore crap. VoA, naxx of OS, dingen die je 'vroeger' deed met amper 232 gear moeten nu opeens gedaan worden met nog hogere gear? Het boeit mij totaal niet wat voor gearscore ik heb, ik weet hoeveel dps ik kan halen en ken alle tactieken, maarja.. daar bestaat geen achievement voor
[ Voor 77% gewijzigd door JeroenNietDoen op 19-01-2010 11:59 ]
Dat is de andere kant van het verhaal, en ik ontken ook niet dat die types GS e.d. misbruiken om zichzelf te boosten gewoon enorme tards zijn. Maar de meeste RLs selecteren sowieso op gear en dan is GS gewoon een handige eerste filter. Dan zie je tenminste meteen of iemand nog in blues rondloopt, en die kan gewoon niet mee naar TotC of ICC.SpoTs schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:33:
Ander punt is dat er Retards zijn die vinden dat je de content eerst moet outgearen om mee te kunnen. Dat is pas dom.
Ik hoop dat je snapt dat er nogal een groot gebied is tussen GS is kut en GS is king?
Ik ben zelf al jaren een voorstander van een flinke questline met vraag/antwoord tests over PvE mechanics die je een achievement geeft als je die doorstaat. Eentje die min of meer garandeerd dat je weet hoe PvE 'werkt' omdat je een flink aantal lastige dingen moet soloen.SinergyX schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:46:
GS voor ICC of ToC25 HC vind ik best, ze zijn enkel een beetje te ver doorgeslagen met heel die gearscore crap. VoA, naxx of OS, dingen die je 'vroeger' deed met amper 232 gear moeten nu opeens gedaan worden met nog hogere gear? Het boeit mij totaal niet wat voor gearscore ik heb, ik weet hoeveel dps ik kan halen en ken alle tactieken, maarja.. daar bestaat geen achievement voor
"Don't let your dreams be memes"
Daar wordt net zo goed geselecteerd op gear als in andere raids. Je gaat me niet vertellen dat je als 'goeie' speler daar mee mag in ilevel 200 gear zonder best buddies met iemand te zijn.Wootlock schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 12:06:
Ach wij hebben afgelopen zondag ook de unduying titel gehaald: 50min in naxx en we stonden buiten, enige wat je voor zo'n soort runs nodig hebt is hersens en een goed paar ogen.
Gearscore kan me gestolen worden, kut addon. Zo hebben we op Aggramar een bepaald channel waar de topguild onderling pugs starten naar o.a ToGC10/25 en ToTC25/ICC10/ICC25. Veelal zijn deze run met alts van hun maar als je bewezen hebt dat je als niet member gewoon goed meedoet je hersens gebruikt en goede dps/hps/tps leverd zullen ze je graag teruginviten en ben je ook welkom in hun "elite" channel.
Nee dat zou ik ook niet doen, wel boost ik liever een ALT van een goeie guild op me realm dan een alt van een scrub guild.Hydra schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 12:09:
[...]
Daar wordt net zo goed geselecteerd op gear als in andere raids. Je gaat me niet vertellen dat je als 'goeie' speler daar mee mag in ilevel 200 gear zonder best buddies met iemand te zijn.
Klopt, maar de requirements zijn niet zo hoog (ToGC10 met 226 items gaat gewoon goed) en er zal dus ook nooit op gearscore of whatever geselecteerd worden, mensen worden gewoon geinvite presteer je slecht -> whisper van de raidleader dat je niet goed presteert gevolgd door een kick.Hydra schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 12:09:
[...]
Daar wordt net zo goed geselecteerd op gear als in andere raids. Je gaat me niet vertellen dat je als 'goeie' speler daar mee mag in ilevel 200 gear zonder best buddies met iemand te zijn.
"Don't let your dreams be memes"
Om het even kortsamentevatten.Cleetje schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 12:25:
@GS: het probleem dat er is met GS, is dat men het volledig misbruikt (iig op onze server). Ten eerste stellen mensen (veel) te hoge eisen (5K GS voor een Naxx25 of weekly Flame Leviathan bv) en daarnaast lopen ze te zeiken op elk item dat niet minimaal ilvl 232 is. Zo heb je als tank regelmatig een probleem als je met b.v. de Black Heart aankomt en te horen krijgt dat het te laag is. Dat soort mensen staren zich dus blind op itemlevels en kijken niet eens naar de stats/effects van items. Het type persoon dat bij wijze van liever een tank met een ilvl 232 spellcasting trinket ziet dan een ilvl 200 tank trinket. Of als je van een realistisch voorbeeld houdt: de doorgeslagen GS users hebben mij als tank liever met mn 232 dodge trinket dan een 125 stam trinket van ilvl 200, terwijl de eerste echt niet beter is (nutteloos vs magic b.v.). Of wat te denken van de situaties dat 5300 GS hebben je direct een invite oplevert, ook al heb je geen enkele socket gevuld of enchant gebruikt (een inspect had hier best geholpen b.v.).
Wat ik echter veel erger vind is dat mensen soms zo verschrikkelijk verslaafd zijn aan die AddOn, dat ze onmogelijke eisen gaan stellen. Denk aan situaties waarbij je een shield wilt vervangen en daarvoor ToC10 wil joinen. Echter, omdat je shield een ilvl 200 is mag je niet mee totdat je die hebt vervangen. Alleen jammer dat 1 v/d weinige upgrades juist in diezelfde ToC10 droptOf wat te denken van trinkets waar weinig keus is en enorm veel concurrentie. Dan kun je mensen wel weigeren omdat ze nog met Mirror of Truth rondlopen, maar je moet wel ERG veel geluk hebben als je een betere DPS trinket ziet droppen EN wint. Nog leuker is als men je liever ziet rondlopen met de triumph melee DPS trinket ipv Mirror, terwijl de eerste best crappy is als je al hitcapped bent.
Bovendien heb ik al zo veel mensen enorm zien underperformen voor hun gear dat ik die GS zo min mogelijk vertrouw. Iedereen kent volgens mij wel die idioten in Heroics die met 232 gear het nog voor elkaar krijgen onder de 1K dps te komen (nee, ik bedoel niet de healers). Tuurlijk, er zijn veel meer mensen die goed presteren met goede gear, maar goede gear is absoluut niet alles. Goede gear verhoogt alleen de DPS/healing/survivability cap, maar het is toch echt de speler die dat moet kunnen benutten. Maar ja, er is geen AddOn die skill v/d speler kan zien heh
Kortom: "fuck GS!" als dat het enige is dat men interessant vindt. Minimale gear eisen zijn prima, maar wees realitisch. Op dit moment slaat het overgrote deel gewoon door in het gebruik van GS zodat ze zo overgeared mogelijk door een raid heen kunnen beuken voor easy epics (het liefst nog incl /afk). Gelukkig zijn er nog genoeg fatsoenlijke mensen die GS correct weten te gebruiken en daar wil ik best aan mee werken. Het wordt alleen wel steeds lastiger om die laatste groep te filteren uit de vele doorgeslagen idioten...
Daarom zou het dus fijn zijn als er een vervangend totaal gebeuren komt. Nu inspecten of armory checken kost gewoon veel tijd als je snel en eenvoudig een raid vol wilt krijgen.Cleetje schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 12:25:
Kortom: "fuck GS!" als dat het enige is dat men interessant vindt. Minimale gear eisen zijn prima, maar wees realitisch. Op dit moment slaat het overgrote deel gewoon door in het gebruik van GS zodat ze zo overgeared mogelijk door een raid heen kunnen beuken voor easy epics (het liefst nog incl /afk). Gelukkig zijn er nog genoeg fatsoenlijke mensen die GS correct weten te gebruiken en daar wil ik best aan mee werken. Het wordt alleen wel steeds lastiger om die laatste groep te filteren uit de vele doorgeslagen idioten...
Inspecten heeft alleen zin als je de class kent. Als ik een feral druid zie die volledig voor strength is gegemmed kijk ik als feral heel raar op omdat strength wel zo'n beetje je laagste prioriteit is. GearScore kan je dat niet vertellen, een inspect ook niet als je de class niet kent.Kaap schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 12:35:
[...]
Daarom zou het dus fijn zijn als er een vervangend totaal gebeuren komt. Nu inspecten of armory checken kost gewoon veel tijd als je snel en eenvoudig een raid vol wilt krijgen.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
http://www.wowace.com/addons/elitistgroupKaap schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 12:35:
[...]
Daarom zou het dus fijn zijn als er een vervangend totaal gebeuren komt. Nu inspecten of armory checken kost gewoon veel tijd als je snel en eenvoudig een raid vol wilt krijgen.
En als men naar iets anders overgaat wat wel een goed en bettrouwbaar iets is, ja dan zal ik zeker GearScore verwijderen.
[ Voor 3% gewijzigd door Viggen op 19-01-2010 12:41 ]
Ja had het eerder al gelezen op mmo-champion, hopen ook dat het aan gaat slaan.Viggen schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 12:41:
[...]
http://www.wowace.com/addons/elitistgroup![]()
ElitistGroup laat heel snel zien wat iemand heeft gedaan + 'gekke' dingen qua gear/echants/gems, soort van uitgebreide inspect... werkt opzich best aardig
Maarja, gezond verstand werkt nog altijd 't beste
Ik heb zelf F1 t/m F4 op Hand of Reckoning staan, partymember 1 t/m 4.RaDKiLL schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 12:37:
hnx all voor de comments op het Pala tanking gebeuren.
Heb inderdaad DP al en ook geglyphed.
Zal het met de comments vanaaf nogmaals proberen.
Had wel al een threatmeter installed maar was al op mijn char bezig dus die was nog niet active.
Denk dat daar ook meteen het probleem huist.
Ik spamde gewoon alles wat los en vast zat zonder dat ik kon zien op Omen (zie boven) hoeveel threat ik had.
Ik hou jullie op de hoogte.
Nu wil ik zo min mogelijk met macro's doen dus ik had de volgorde aan de hand van de guides op mijn spellbar geplaatst. Nu is het alleen nog zaak om op de F1 t/m F5 (of meer) de oh shit spells te zetten voor het geval de healer agro krijgt.
Welke kan ik hier het best voor gebruiken? (maw welke spells zijn echt zinvol om dicht bij je rotatieknoppen te hebben?).
[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 19-01-2010 13:00 ]
Dat partymembers op F2 t/m F5 (F1 ben je zelf nlRaDKiLL schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 12:53:
Dat wil ik inderdaad gaan doen.
Al die macro's kunnen me gestolen worden.
Vraag me wel af overigens hoe je dat heb gefixxed met die partymembers op F1 t/m 4 want dat is idd verdomde handig. (macro's?)
Bedankt voor de tips! Heb gisteren lvl 66 gehaald en toen nogmaals Underbog gedaan. Op single target met lacerate 5 stacks gaat het al een heel stuk beter om aggro te houden. Enrage gebruik ik nu standaard bij meer dan 3 mobs, omdat het in mijn geval toch wel een 10 seconden duurt voordat ik een beetje goeie rage flow heb.TweakerMaert schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:56:
Druid Tanking @ lvl 65. Zelf heb ik een lvl 80 druid met als mainspec tanking. laat je niet uit je vel jagen!! voordat je aan trashgroep begint uit-in bear form switchen (10 rage) evt Enrage dan heb je iig genoeg rage = 1 minuut CD dus die gebruik ik alleen als ik echt geen rage heb. Als ik op de trash afloop dan target ik meestal 1 mob en cast FFF, target andere mob charge, swipe. Nu moet je kiezen tussen glyphedMaul+Swipe of alleen swipe dit ligt volledig aan het aantal rage. Je swipe is bij 3+ targets veel belangrijker dan een Maul dus zorg er iig voor dat je je 2e swipe kan doen. Mocht je genoeg rage hebben, Maul.
Mocht je zo nog steeds in de shit komen vraag dat Single target dps om jou target aan te vallen, mark deze met Skull (degene die je charged. Charge is erg belangrijk zo zorg je er namelijk voor dat jij al eerder kan beginnen als de rest) en daarna op los gaat. Je kan aan de AOE gasten vragen of ze 2 seconden wacht met blizzard/flamstrike/ want na 2-3 swipes pakt hij echt geen aggro meer, mits je door blijft swipen. LET OP dit gaat allen over 3+ trash packs voor single mobs/bosses zijn genoeg rotations te vinden.
Mocht het nou nog steeds niet goed gaan faalt de DPS omdat ze niet goed op hun aggro letten.. mijn advies laat ze een paar keer doodgaan, of ze gaan luisteren of ze leaven en dan zijn ze zo replaced.
Op zich een leuk idee, maar dan zou er per class en gangbare pve-spec een aparte variant moeten zijn, als je het lastig genoeg wilt maken. Voorbeeldje: Mijn guildleader (priest) heeft de eerste paar mobs in AQ20 geprobeerd te soloën wat 'm echt niet lukte, terwijl ik met mijn beastmastery-specced hunter daar full mana en full hp uit kom.Hydra schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 12:00:
[...]
Ik ben zelf al jaren een voorstander van een flinke questline met vraag/antwoord tests over PvE mechanics die je een achievement geeft als je die doorstaat. Eentje die min of meer garandeerd dat je weet hoe PvE 'werkt' omdat je een flink aantal lastige dingen moet soloen.
BedanktMik! schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:41:
[...]
Haste wordt gegemmed door shammies die in end-game content lopen naar wat ik begreep. Tot je bepaalde gear haalt is het interessanter om attack power te stacken. Ik had in mijn enhancement specc (heb ik nu niet meer) slechts 2 punten in intellect puur om naar de volgende rij te komen en vervolgens 3 punten in shield te stoppen. Ik kan je specc niet zien en weet niet precies meer hoe de mijne er uit zag maar ik weet in ieder geval dat ik dezelfde specc had als een oud-guildie van mij en dat werkte voor ons allebei meer dan perfect (Murska van Bloodfeather). Je zou eventueel nog naar die specc kunnen kijken als je meer wilt weten.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq