Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 209 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 37.154 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-05 19:21
Zo , nadat we op zondag Festergut en Rotface allebei voor het eerst op 25m omlegde en ik de quest items kreeg voor Shadow's Edge maar eens wat gold gespendeerd aan orbs. Vandaag dus Shadow's Edge van mij. Nu maar eens 1000 souls gaan harvesten _/-\o_

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
keejoz schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 19:06:
[...]

Over je priest, ik zie dat je spirit gemmed.

Sinds 3.3 zou je als priest nooit meer spirit moeten zoeken op gear. Intellect is (zelfs als holy) nu gewoon weg beter qua regen/stats :)
Betekend dit ook voor PvP.
Relentless komt als het goed is voor honour in S8, is het dan verstandig om te gaan voor gear met sta/int & combinatie haste of toch sta/int/spi zonder haste.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:32
Mensen we gaan verder:

-> Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 210

[ Voor 35% gewijzigd door Zeror op 26-01-2010 23:05 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De topicstart moet nog flink geupdate worden betreffende de addons. Nu is het misschien leuk om een top 5 meest door tweakers gebruikte addonlijst te maken en daar neer te zetten.

Bij deze vraag om jullie hulp. Dus DM je lijstje met favo 5 addons naar Rakkerzero en de 5 meest gestuurde addons komen in de lijst. Ik geef jullie de tijd tot en met uiterlijk 31 januari. Op 1 februari zal ik het lijstje in de topicstart zetten.