![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
![]() | ||
| ||
![]() |
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Anoniem: 291809
Wait wat. Een stack saronite vendort voor 5g. Hoe kom jij bij 25g?Mektheb schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 19:45:
goeie vraag ik weet dat mensen ze als bars voor net 20g erop zetten, en ik ze dan koop en voor 25g vendor maar verder
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Anoniem: 325407
ik zou dan maar een mailtje aan blizzard wagen, neem aan dat je de fora van wow tech support al hebt bekeken...FragNeck schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 21:07:
nope, alles op default.
Het enige wat ik kan ontdekken is de update van 1 januari van Windows Defender, en de AddOn van wow GearScore die als nieuw en gewijzigd zijn.
Maar windows defender heb ik al gereset, en Gearscore verwijderd.
jep, en google al tientallen malen geprobeerd..Anoniem: 325407 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 21:24:
[...]
ik zou dan maar een mailtje aan blizzard wagen, neem aan dat je de fora van wow tech support al hebt bekeken...
This is the Way.
[ Voor 43% gewijzigd door FragNeck op 07-01-2010 22:24 ]
| 17 December 1991 | De Nerdette |
http://hawvie.deviantart.com/
[ Voor 3% gewijzigd door JeroenNietDoen op 08-01-2010 00:22 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village
Dat zal je leren om naar FULL realms te migraten!Kaap schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 00:08:
Dikke lag op Al'Akir.
Hands 1300Vivaladen schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 08:26:
maar vlak daarvoor nog even mn Furious shoulder gekocht voor 50 emblems of triumph wat best wel opmerkelijk is dat ie met badges gewoon het goedkoopste was vd setmet arena points zijn de shoulders namelijk altijd het duurst haha
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
oow crap je hebt helemaal gelijk,had nog in mn hoofd dat die shoulders altijd het moeilijkst waren te scoren..was dus de reden rating ..niet points sorrym0nk schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 08:35:
[...]
Hands 1300
Shoulders 1750
Head /Chest/Legs 2150
Enige is dat je er personal rating voor moet hebben, maar kwa pnt zijn ze niet het duurst.
----->Imba! vol verwachting klopt mijn hart!WoW.com
several ppl have told us via our feedback page that they have received their world of warcraft official magazine in the mailbox. last month we got to see the preview and subscriptions begin at 39.96 for a year and subscriptions are available to other countries at different rates. our tipsters have described the magazine as having a graphical novel feel to them.
did you subscribed to the magazine? if so,have you received your copy?we would love to read your reviews in the comments if you have
Meh hier dus ook lag. Geen movement lag oid. echt spellcast/abilities lag.Kaap schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 00:08:
Vanavond begonnen aan nieuwe wing in ICC25 met de guild. Dikke lag op Al'Akir. Festergut en Rotface hadden we beetje moeite mee, mede door de lag. Uiteindelijk om 23:00 toch de laatste neergelegd. Professor Putricide gaan we morgen pas voor.
Right for all the wrong reasons.
Bars niet, ore wel toch ?Anoniem: 291809 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 20:52:
En mensen loggen niet uit.
[...]
Wait wat. Een stack saronite vendort voor 5g. Hoe kom jij bij 25g?
[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 08-01-2010 08:50 ]
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Anoniem: 236827
Tabben deed ik in TBC ook, ik loop nu alleen als warrior tank in heroics tegen het probleem aan dat Mobs elke keer door me heen lopen en achter me gaan staan.pingkiller schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 10:03:
Hm, ik loop in woltk tegen de aoe threat problemen van warriors aan denk ik. In TBC kon ik prima agro houden. Thunderclap+shockwave gaf zoveel threat dat alles dood was voordat ik agro verloor. In wotlk hebben de mobs echter veel meer hp. De initiele agro van tc+sw is niet genoeg meer. Dat is wel jammer. Moet denk ik toch maar gaan tabben.
ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)
Heb het zelfde probleem op mijn paladin. na een paar keer heb je wel de juiste WASD combinatie door maar het is zeker iritand. Vooral als je op je Consecration wil blijven.ErwienO schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 10:12:
[...]
Elke keer draaien draaien draaien heb je ze goed Shockwave en heeft de dps al aggro omdat die vol uit nuken (en terecht). Maar in HoR is het zwaar naatje, weet niet of jullie daar ook problemen mee hebben maar voor 3.3 ging tanken me een stuk makkelijker af.
Don't trust an atom, they make up everything.
[ Voor 6% gewijzigd door Vivaladen op 08-01-2010 10:40 ]
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Hier is één reactie op geweest, namelijk dat je de Asus 7600 GS eigenlijk geen videokaart mag noemenCPU: AMD64 3500+, 2,2 Ghz
MOEDERBORD: Asus A8N-SLI
RAM: 2x 512mb Dual Channel Kit Dane-Elect PC3200 (later ge-upgrade naar 2 of 3 gig.)
VIDEO: Asus 7600 GS 256 MB
HD: Maxtor SATA300 250 GB HD
VOEDING: Enermax 460watt
De laatste keer heb ik het in Ulduar gear zowel als Prot als als retri geprobeerd; Prot duurde door de heals en het gebrek aan stuns eindeloos, Retri was met flink doornuken wel te doen. Met het huidige gearlevel moet het makkelijker zijn. Het is vooral het timen van de kills op de adds die het lastig maakt, zoooooovaak gehad dat een add weer net op het verkeerde moment ressde. De kill die ik toen had was volgens mij ook net op het randje van een ress. Wel slechts 1x gedaan, nooit gefarmed. Moet het nog eens proberen.Vivaladen schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 10:33:
FF vraagje: is het trouwens mogelijk om (zonder de tree exploit ofc,die geloof ik al gefixed is) om als retribution paladin de Tigerboss in ZG te farmen?heb het een tijdje geleden geprobeert toen ik 70 was in s3 gear en toen ik net 80 dingde maar toen lukte me het niet met dat nare gesilence enz en iemand ook een idee hoe ik dit het best kan benaderen/doen?
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
Vraag me af of het lukt met een Retri Pala. Op zich kan je jezelf vrij veel healen, en heel veel damage doen die 3 mobs niet. (trouwens, ga achterlangs naar binnen, niet via de Axethrowers, die doen meer au dan de baas). Je mist wel interrupts om het healen van de Shaman mob tegen te gaan, want ze probeert het ongeveer elke 20-30sec. Misschien met talented Hammer of Justice uit de Protection tree.Vivaladen schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 10:33:
FF vraagje: is het trouwens mogelijk om (zonder de tree exploit ofc,die geloof ik al gefixed is) om als retribution paladin de Tigerboss in ZG te farmen?heb het een tijdje geleden geprobeert toen ik 70 was in s3 gear en toen ik net 80 dingde maar toen lukte me het niet met dat nare gesilence enz en iemand ook een idee hoe ik dit het best kan benaderen/doen?
@ salena : heb jij hem trouwens al?las een hele poos terug dat je ook bezig was met het farmen de tiger(met de druid)ik vind persoonlijk de raptor bos makkelijker..maar vind die tiger zooo mooi en wil hem graag hebben voordat de cataclysm losbarst straks
Ík wist dat je wat gezegd had. Je stond in mijn /r, alleen ik kon niet achterhalen wat precies. Ik kon het niet terug vinden in de chatlog. Het was ook zo een rommelige dungeon met ninja pulls en pets die veel te agressief stonden. Ik heb voor tank gespeeld met verreweg de hoogste level. Dus dat was niet zo heel spannend. Maar mensen er door heen helpen en bedankjes voor het goede tanken en de gezelligheid na afloop geven een goed gevoel. Maar dan heb je niet altijd tijd om ook in je chat log te kijken.Vivaladen schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 08:26:
uiteindelijk na 3 grote aanvalsgolven afgeslagen te hebben,iedereen netjes bedankt voor de geweldige match,nog eventjes Warsnor succ6 gewenst in Blackfanthom Deeps en toen met een zeer voldaan gevoel mn bedje ingedoken maar vlak daarvoor nog even mn Furious shoulder gekocht voor 50 emblems of triumph wat best wel opmerkelijk is dat ie met badges gewoon het goedkoopste was vd setmet arena points zijn de shoulders namelijk altijd het duurst haha
http://hawvie.deviantart.com/
gistere nog een guildie bij mij had hem eindelijk na 167xVivaladen schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 10:33:
@ salena : heb jij hem trouwens al?las een hele poos terug dat je ook bezig was met het farmen de tiger(met de druid)ik vind persoonlijk de raptor bos makkelijker..maar vind die tiger zooo mooi en wil hem graag hebben voordat de cataclysm losbarst straks
ik had een soort gelijk iets, en bij mij was de videokaart kapot. was garantie, nieuwe opgestuurd gekregen en alles was opgelost.FragNeck schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 20:54:
computer verhaal, wow crash
Ik vond de rogue DPS ook al zo hoog en de lock DPS zo laagQuote from: Ghostcrawler (Source)toon volledige bericht
As many of you have suspected, we think rogue damage is too high. We will be making hotfixes to lower the maximum damage output of Assassination and Combat rogues. The Combat nerf will be slight. Both specs should still do just fine on damage meters (assuming skill, gear etc.) but shouldn't be beating out other specs to such a large degree.
Other things on our radar that you might see soon -- none of these are promises and we have no specific changes to announce yet:
Warlock damage in PvE is a little low.
Protection warriors have too much utility and damage for PvP. (We don't want to hurt their tanking in PvE of course.)
We are considering adjusting (not replacing) the Elemental 4 piece Tier 10 set bonus.
We'll continue to refine and look at the Icecrown weapon procs.
Other stuff (yes, we've heard your concerns), but these are the big things we are focusing on at this time.
Some of these changes, should we decide to pursue them, can be handled via hotfix and others will be made in an upcoming patch.
We usually don't make such general announcements before we're ready to share the specifics, so we'll see how this works out.
This is the Way.
87e keer dropte die van mij ! , en Wintersaber ik kan me er niet toe zetten die te doen..tbhVivaladen schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 11:09:
@ Salena & Dutchman
bedankt voor de feedback..ik zat zelf te denken om Seal of Light te gebruiken in combinatie met de Judgement of Light voor de selfhealing,mmm mischien nog een probleempje-->
heb op mn retri specc PvP gear en daar zit bar weinig Hitrating op want ben een CritAdin..is dat ook nog van groot belang?aangezien de mobs lager lvl zijn enzo?maak wel hele mooie critjes op de elites daar..ennuh hoe kom je eigelijk achter de boss?want het clearen van all die thrash daar kost wel wat tijd met die lelijke axe throwers met hun whirlwind..pull meestal een groep en gooi repentance op 1 axethrower en nuke de andere..3 bosses doen niet echt gek veel dmg maar die healing is zoo iritant..heb gehoord dat als je die healer nuked en rond de 30/40 & houd hij alleen zichzelf healed...
Tijger is ook mijn lievelings dier..heb in vanilla ook enorm veel tijd in het excalted raken met de Wintersaber trainers voor die Winterspring frostsaber,was echt hell toen(ja zelfs als human) en de deathcharger ook natuurlijk die ik na oneindig killen van die gast eindelijk in wotlk kreeg (ja na de droprate buff haha ) rond de 45e kill
Je doet met gemak meer DPS dan dat de Shaman healed. Dus het idee is om alle 3 de mobs tot zo'n 10% HP te brengen zonder te veel te focussen op de heals, gewoon laten gaan. Met de 3 mobs op 10%, wacht je de volgende heal af, die interrupten en dan heb je genoeg tijd om ze neer te krijgen voor de volgende heal.Anoniem: 236827 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 10:53:
[...]
Je mist wel interrupts om het healen van de Shaman mob tegen te gaan, want ze probeert het ongeveer elke 20-30sec. Misschien met talented Hammer of Justice uit de Protection tree.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Niet dan? In een raid als ToC25 staan bij ons de rogues en DK altijd ver boven de rest, meestal komen daarna de hunters en de mages en daarna ergens de locks, terwijl die bij lange na niet het slechtst gegeared zijn. Rogues doen in T8 meer overall dmg dan een lock in ilvl245 gear.NoTimeRemains schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 11:14:
[...]
Ik vond de rogue DPS ook al zo hoog en de lock DPS zo laag
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Hitrating heb je niet nodig volgens mij, dus dat zal geen probleem zijn.Vivaladen schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 11:09:
@ Salena & Dutchman
bedankt voor de feedback..ik zat zelf te denken om Seal of Light te gebruiken in combinatie met de Judgement of Light voor de selfhealing,mmm mischien nog een probleempje-->
heb op mn retri specc PvP gear en daar zit bar weinig Hitrating op want ben een CritAdin..is dat ook nog van groot belang?aangezien de mobs lager lvl zijn enzo?maak wel hele mooie critjes op de elites daar..ennuh hoe kom je eigelijk achter de boss?want het clearen van all die thrash daar kost wel wat tijd met die lelijke axe throwers met hun whirlwind..pull meestal een groep en gooi repentance op 1 axethrower en nuke de andere..3 bosses doen niet echt gek veel dmg maar die healing is zoo iritant..heb gehoord dat als je die healer nuked en rond de 30/40 & houd hij alleen zichzelf healed...
Tijger is ook mijn lievelings dier..heb in vanilla ook enorm veel tijd in het excalted raken met de Wintersaber trainers voor die Winterspring frostsaber,was echt hell toen(ja zelfs als human) en de deathcharger ook natuurlijk die ik na oneindig killen van die gast eindelijk in wotlk kreeg (ja na de droprate buff haha ) rond de 45e kill
Anoniem: 337619
&Species5618 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 11:17:
[...]
Je doet met gemak meer DPS dan dat de Shaman healed. Dus het idee is om alle 3 de mobs tot zo'n 10% HP te brengen zonder te veel te focussen op de heals, gewoon laten gaan. Met de 3 mobs op 10%, wacht je de volgende heal af, die interrupten en dan heb je genoeg tijd om ze neer te krijgen voor de volgende heal.
kijk! daar kunnen we wat meeAnoniem: 236827 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 11:24:toon volledige bericht
[...]
Hitrating heb je niet nodig volgens mij, dus dat zal geen probleem zijn.
Je moet niet de 'kamer' van de Tiger boss inrijden, maar als je erheen rijd, heb je ervoor een stuk waar veel (non-elite) tijgers rondlopen. Daar moet je doorheen, langs de buitenrand van die 'kamer' van de Tiger boss en dan kun je achterin de heuvel op met een beetje gespring. Eenmaal daarop loop je achter de Axethrowers langs, en kun je net voor de Tiger boss naar beneden springen. Als je niet die nis uitloopt, hoef je die trash nooit aan te raken. Scheelt tijd en risico.
De 3 bossmobs zelf deed ik zo: Gelijke DPS op alle 3 de mobs, hou de npc nameplates aan, zodat je hun hp ziet. Zorg dat ze tegelijk neergaan. Als de Shaman mob gaan healen, is dat heel duidelijk, want dat is met een hoop bling-bling uit d'r handen. Het lijkt me als Retri Paladin slim om je stuns te bewaren tot de laatste 20%. Ze gaat dan zeker healen, maar dan focus je je DPS gewoon op de target die net gehealed is (ze healt voor ongeveer 40% hp van de mobs). Gebruik eventueel even geen AoE totdat de targets weer op evenveel hp zijn. Zodra ze allemaal op 20% zijn, verdeel je DPS nog steeds, maar hou je vinger bij je stun als de Shaman gaan healen. Hierna is het appeltje-eitje, en fase 2 is helemaal simpel. Sta altijd met je rug naar de muur, omdat hij knockbacks doet.
Ik zou zeggen, probeer het eens, en gebruik Devotion Aura, omdat (bijna) alles melee damage is en je dan minder damage krijgt. Seal of Command zal wel goed zijn voor het gelijk verdelen van je DPS. Gebruik eventueel Seal of Light voor healing of als je de net gehealde mob even weer gelijk moet trekken.
Succes en moge je geluk hebben met de drop
Maar dan zou het met andere games toch ook fout moeten gaan??Gekheid schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 11:03:
[...]
ik had een soort gelijk iets, en bij mij was de videokaart kapot. was garantie, nieuwe opgestuurd gekregen en alles was opgelost.
ik had het alleen met wow, rest deed het wel. vraag me niet waarom. ik had alle problemen voorgelegd aan iemand van het bedrijf en die zei van videokaart is kapot. toen ik een nieuwe had deed het wow het dus ook.FragNeck schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 12:05:
[...]
Maar dan zou het met andere games toch ook fout moeten gaan??
Kijk ook in het videokaarten forum over het "bakken" van je kaart (als je hem nog hebt). Misschien kan je er nog wat leuks voor je neefje van maken. Wel goed instructies lezen als je dat gaat doen!
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
Heb je pas op level 40 riding gekocht? Of op level 20 waar het tegenwoordig beschikbaar is-Trouble- schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 23:43:
Deze week level 40 gehaald met m'n main-char, en die journeyman ridingskill is errug fijnVerder m'n palli verwijderd, m'n Mage op level 20 gekregen (woei voor teleports). Maar die Elekks vind ik enigszins stupide
Clowns to the left of me, Jokers to the right
[ Voor 6% gewijzigd door Vivaladen op 08-01-2010 12:28 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Apprentice: Level 20Kapoen schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 12:24:
[...]
Heb je pas op level 40 riding gekocht? Of op level 20 waar het tegenwoordig beschikbaar is
goh dus het arena seizoen loopt af en DAN gaan ze prot pvp fixxenOther things on our radar that you might see soon -- none of these are promises and we have no specific changes to announce yet:
Warlock damage in PvE is a little low.
Protection warriors have too much utility and damage for PvP. (We don't want to hurt their tanking in PvE of course.)
We are considering adjusting (not replacing) the Elemental 4 piece Tier 10 set bonus.
We'll continue to refine and look at the Icecrown weapon procs.
Other stuff (yes, we've heard your concerns), but these are the big things we are focusing on at this time.
Some of these changes, should we decide to pursue them, can be handled via hotfix and others will be made in an upcoming patch.
We usually don't make such general announcements before we're ready to share the specifics, so we'll see how this works out.
[ Voor 13% gewijzigd door Chefbierrr op 08-01-2010 12:34 ]
crap ga mn Prot maatje missenChefbierrr schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 12:32:
[...]
goh dus het arena seizoen loopt af en DAN gaan ze prot pvp fixxenja lekker op tijd mannen! ondertussen staan er al 7! prot warriors op rank 1. En dan whinede ze nog over prothealing paladins, maar protwarriors in goede gear slaan echt alles...
https://niels.nu
Wait.. whut? Speel ik een andere versie van WoW ofzo?Warlock damage in PvE is a little low
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
ja die events zijn idd cool overal ziggurats en een mooie door spelers overdraagbare ziekte net een beetje als die ziekte (Corrupted blood plague kenne de wat oudere wowers nog welHydra schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 12:50:
Hoop dat er binnenkort wat meer Cataclysm nieuws komt, maar ik verwacht zelf dat dat pas na de release van de laatste ICC patch (waarbij Arthas beschikbaar komt) gaat gebeuren. Ben erg benieuwd of ze weer een event als voor de wrath release gaan doen; die zombie event was geniaal!
Anoniem: 104271
threat is idd stukken hoger in vergelijken met de dps-->threat verhouding van andere caster dps'ers check maar eens hoe vaak de lock agroo trekt in bijv een 5 man heroic in verhouding tot bijv een mageSinergyX schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 12:54:
[...]
Wait.. whut? Speel ik een andere versie van WoW ofzo?
Met 7k dps praat je over 350 verlies, nou dat is veel zegAnoniem: 104271 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 12:57:
Toegegeven, muti rogue damage was wat hoog, maar 5% minder? wel erg heftig en snelgenomen besluit als je het mij vraagt.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Yup, valt me ook op dat warlocks vaak threat problemen geven als ik heroics tank.Vivaladen schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 12:58:
threat is idd stukken hoger in vergelijken met de dps-->threat verhouding van andere caster dps'ers check maar eens hoe vaak de lock agroo trekt in bijv een 5 man heroic in verhouding tot bijv een mage
als de lock in een heroic over een soulstone begint vraag ik altijd of ie m op zichzelf wilt doen hahaHydra schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 13:02:
[...]
Yup, valt me ook op dat warlocks vaak threat problemen geven als ik heroics tank.
[ Voor 6% gewijzigd door Vivaladen op 08-01-2010 13:11 ]
anders gezegd:SinergyX schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 13:01:
[...]
Met 7k dps praat je over 350 verlies, nou dat is veel zegIets scherper op je rotation/reactie heb je het al weer terug.
Maar ik hoop toch serieus niet dat ze nu zooi gaan nerfen op basis van end-content/ICC raid resultaten, imho ben je dan helemaal verkeerd bezig.
Nieuwe PvP season zal hunter wel onderaan blijven
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 104271 op 08-01-2010 13:10 ]
Ja, maar dat komt omdat m'n broer (speelt warlock) altijd direct na de pull all-out gaat. Graag tijdens de charge van de tank, indien mogelijk nog ervoor. Hij gaat dan ook erg vaak dood.Vivaladen schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 12:58:
[...]
threat is idd stukken hoger in vergelijken met de dps-->threat verhouding van andere caster dps'ers check maar eens hoe vaak de lock agroo trekt in bijv een 5 man heroic in verhouding tot bijv een mage
18% (glyphed) -5% = nog steeds 13%, blijft toch behoorlijkAnoniem: 104271 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 12:57:
bwoah @ rogue changes:
-5% muti damage op het toch al zo fantastische 51 talent HfB
- scaling AP/Poisons (effectief dus wound/instant & deadly)...
Toegegeven, muti rogue damage was wat hoog, maar 5% minder? wel erg heftig en snelgenomen besluit als je het mij vraagt.
Warlock DPS is idd te laag. en de TPS van een lock is te hoogSinergyX schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 12:54:
[...]
Wait.. whut? Speel ik een andere versie van WoW ofzo?
"Don't let your dreams be memes"
2 punten in destructive reach stoppen ipv 1Wootlock schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 13:15:
[...]
18% (glyphed) -5% = nog steeds 13%, blijft toch behoorlijk
[...]
Warlock DPS is idd te laag. en de TPS van een lock is te hoog
FIX PLIX
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
[ Voor 89% gewijzigd door Vivaladen op 08-01-2010 13:22 ]
hahahahahaha ehhh ok mijn dag is weer goed dankjewel hahaMiles Teg schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 13:12:
[...]
Ja, maar dat komt omdat m'n broer (speelt warlock) altijd direct na de pull all-out gaat. Graag tijdens de charge van de tank, indien mogelijk nog ervoor. Hij gaat dan ook erg vaak dood.
DPS laat ik open voor discussie, maar TPS is inderdaad belachelijk hoog (zelfs mijn demo/aff spec trekt ik zo snel agro).Wootlock schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 13:15:
Warlock DPS is idd te laag. en de TPS van een lock is te hoog
FIX PLIX
Maakt verder in principe verder weinig uit btw,Wootlock schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 13:15:
[...]
18% (glyphed) -5% = nog steeds 13%, blijft toch behoorlijk
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 104271 op 08-01-2010 13:29 ]
Vigilance, 3% minder dmg en 10% van de threat op de tank (fully talented). Glyph geeft nog eens 5% extraSinergyX schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 13:22:
[...]
DPS laat ik open voor discussie, maar TPS is inderdaad belachelijk hoog (zelfs mijn demo/aff spec trekt ik zo snel agro).
Warrior tank gooit altijd die shield (10% theath naar tank ofzo?) op mijn enh shaman, vraag ze toch steeds netjes dit beter op een mage lock of hunter te zetten
[ Voor 9% gewijzigd door redfoxert op 08-01-2010 13:32 ]
Ik heb 4 classes gespeeld op redelijk niveau in raids. Een paar classes ken ik een beetje. Ik speel op dit moment zelf een mutilate rogue als main. Ik kan je vertellen dat de rotatie van een mutilate rogue verreweg de makkelijkste is die ik ooit heb gespeeld. Je gebruikt in feite 2 abilities en een 3de moet je om de minuut verversen. 8.5k dps single target met 232 daggers - Ik vind het niet zo gek dat ze het gaan nerfen!Chefbierrr schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 13:22:
mja het gaat wat dat betreft gewoon om dps potentieel van een rogue (met de tierbonusses) en dat is gewoon hoog. Dat niet iedereen elke spec goed speelt is een ander verhaal. Ik weet voor de rest niet hoe moeilijk het is om een muti rogue goed te spelen maar bijv. een destro warlock is verschrikkelijk makkelijk, maar haalt het niet bij de dps output van een gelijkgegearde en goed spelende rogue. Bovendien vind ik die nerf best wel meevallen.
Rapture-loze rotatie ?hulkie schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 13:46:
[...]
Ik heb 4 classes gespeeld op redelijk niveau in raids. Een paar classes ken ik een beetje. Ik speel op dit moment zelf een mutilate rogue als main. Ik kan je vertellen dat de rotatie van een mutilate rogue verreweg de makkelijkste is die ik ooit heb gespeeld. Je gebruikt in feite 2 abilities en een 3de moet je om de minuut verversen. 8.5k dps single target met 232 daggers - Ik vind het niet zo gek dat ze het gaan nerfen!
Ik vind dat locks niet echt een dikke buff nodig hebben, ook vind ik dat DK's best een klein nerfje kunnen gebruiken als ze de rogues aanpakken.
Anoniem: 316512
Jep mutilate rogues gebruiken sinds 3.3 geen rupture meer. Bij 4+ combo points je finisher doen en klaar is kees.
Anoniem: 272620
Anoniem: 124693
Ik heb het over de journeyman riding skill hea, niet de apprenticeKapoen schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 12:24:
[...]
Heb je pas op level 40 riding gekocht? Of op level 20 waar het tegenwoordig beschikbaar is
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Daar zit wat in, ik gebruik nu nog wel Rapture in me rotatie (2 pieces T9) zal eens gaan kijken of alleen envenom als finisher meer dps geeft.hulkie schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 13:56:
[...]
Jep mutilate rogues gebruiken sinds 3.3 geen rupture meer. Bij 4+ combo points je finisher doen en klaar is kees.
Ik geloof het wel, maar ik denk niet dat ik met deze verklaring een nieuwe videokaart krijg, ook al zit deze nog in de garantie..Gekheid schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 12:14:
[...]
ik had het alleen met wow, rest deed het wel. vraag me niet waarom. ik had alle problemen voorgelegd aan iemand van het bedrijf en die zei van videokaart is kapot. toen ik een nieuwe had deed het wow het dus ook.
klinkt idd wel raar maar het was toch de oplossing voor mij
fyi
kep een PoV GeForce 9800GT 1gb
ja dat doet het is flink getest en tis nu redelijk eenvoudig gewordenWootlock schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 14:23:
[...]
Daar zit wat in, ik gebruik nu nog wel Rapture in me rotatie (2 pieces T9) zal eens gaan kijken of alleen envenom als finisher meer dps geeft.
vergeet slice en dice niet (oke 1x per fight activerenhulkie schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 13:46:
[...]
Ik heb 4 classes gespeeld op redelijk niveau in raids. Een paar classes ken ik een beetje. Ik speel op dit moment zelf een mutilate rogue als main. Ik kan je vertellen dat de rotatie van een mutilate rogue verreweg de makkelijkste is die ik ooit heb gespeeld. Je gebruikt in feite 2 abilities en een 3de moet je om de minuut verversen. 8.5k dps single target met 232 daggers - Ik vind het niet zo gek dat ze het gaan nerfen!
Ik vind dat locks niet echt een dikke buff nodig hebben, ook vind ik dat DK's best een klein nerfje kunnen gebruiken als ze de rogues aanpakken.
[ Voor 55% gewijzigd door MantaMania op 08-01-2010 14:31 ]
Anoniem: 209587
Plus de 5% bonus, en natuurlijk de enorme AoE dat menig tank nu kan binnenhalen. Heb je dan een beetje AoE vliegt de dps natuurlijk torenhoog. (hoogste was 14k in HoL, tank pult tot draaipunt van boss).khrin schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 14:45:
Dps op heroics is ook niet echt te meten aangezien de mobs nog sneller dood gaan als je meer dps doet.
Het is tegenwoording niet raar meer om bossfights te zien van minder dan 20 seconden, wat bij de een een uitschieter naar 8k geeft en bij een ander een unlucky streak van bijvoorbeeld 3k.
Met 4k zit je ruimshoots over wat nodig is. Vroeger was 2k ongeveer het doel, maar tegenwoordig met overgearede tanks/dps of healers is er eigenlijk geen noodzaak meer aan.
Waarom zit Paladins dan te zeuren over hun FCFS rotatie als Warriors exact dezelfde hebben?Anoniem: 209587 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 14:37:
Slice and Dice ververst door gebruik van Envenom, daar hebben Muti Rogues een talent voor. Erg weinig bij te houden dus.
Met m'n Arms spec is dat wel anders. Het werkt met prioriteiten, de mijne is ongeveer dit: Rend>Bladestorm(elke cd)>MS>OP>Execute>Slam en dan nog Heroic Strike of Cleave tussen door als ik boven 70 rage zit. Oh ja, ook nog Imp. Thunderclap als er veel mobs zijn (55/8/8 spec). Haal meestal wel 4k in een heroic met een goede tank, niet mega hoog, maar t'is dan ook m'n off-spec.
Surfin' paradise!
Anoniem: 209587
Surfin' paradise!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq